ביקורת מוצרים

שליחת תגובה

אתה מלמד הכי טוב את מה שאתה הכי צריך ללמוד בעצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ביקורת מוצרים

ביקורת מוצרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יולי 2006, 22:23

פוטון בר - http://www.futonbar.com/

ביקורת מוצרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 פברואר 2006, 15:33

כשנישאנו בפוטון העיר
יש וידאו מהחתונה? :-D

ביקורת מוצרים

על ידי דרורית_פלונית* » 26 דצמבר 2005, 23:19

לכל המעוניינים בפוטון מדהים (אפרופו אכזבות), אני ממליצה בחם לפנות לפוטון בר בכפר מונש, שם מייצרים פוטון מחומרים טבעיים בלבד
והפוטון שקניתי שם כבר לפני שנים ממש מצויין .
אמנם הם מייצרים מזרון לטיפולים אבל אם מתעקשים אפשר להזמין מהם גם פוטון לשינה.

ביקורת מוצרים

על ידי אבישלום_שליט* » 13 אוקטובר 2005, 13:42

ואגב,
לכל מי שמתלונן על פרסומות קופצות www.getfirefox.com

ביקורת מוצרים

על ידי אישה_אחת* » 12 אוקטובר 2005, 09:28

אנחנו קנינו לא מזמן תנור smeg אנחנו מאוד מרוצים. יש לו את כל המעלות שציינת.
אומנם הוא לא כ'כ זול אבל זה תנור\כריים לכל החיים.
יש גם את sauter שהתלבטנו בנייהם. גם הוא מאוד טוב וגם מחיר דומה. אבל לא אהבתי את העיצוב
הוא מגושם לטעמי.

ביקורת מוצרים

על ידי פיצה_והתוספות* » 09 אוקטובר 2005, 13:53

אני מחפשת המלצה על תנור משולב כיריים, זול ואמין.
חשוב לי שישרת אותי נאמנה ללא תקלות זמן ארוך.
חשוב לי שיהיה עם חיישנים לכיבוי דליפות גז.
חשוב לי שתהיה לו דלת קרה למניעת כוויות על הידיים הקטנות.
חשוב לי שיהיה עם תו תקן.
חשוב לי שירות לקוחות אמין וטוב.
לא חשוב לי צבע ושאר הפינוקים.
אשמח להמלצות, תודה!

ביקורת מוצרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 יולי 2005, 12:15

לאחר שנה וחצי של קניית מזגן חדש של תדיראן, צריך להחליף מנוע, כמובן שתמורת כסף רב.
לא אקנה מוצרים של תדיראן

ביקורת מוצרים

על ידי מערוך* » 27 יוני 2005, 11:10

בציפורי שיר הופיע עורב (עורב זה ציפור שיר?),
מה לעשות... כן!

ביקורת מוצרים

על ידי מיכאל_בן_דורי* » 19 יוני 2005, 18:14

קניתי מיטת שינה לי ולאישתי כשנישאנו בפוטון העיר , השרות מעולה והמיטה מדהימה ומצויינת בגימור מעולה ובמחיר טוב אחרי סקר שוק .
תרשמו לכם , מאוד ממליץ על פוטון העיר .

ביקורת מוצרים

על ידי ענת* » 08 אפריל 2005, 19:52

קיבוץ האון צימרים
התארחתי בקיבוץ האון אליו הגעתי דרך תמונות באתר האינטרנט.
אכזבה אחת גדולה!!!! אין קשר בין התמונות לבין מה שיש שם בפועל- מיטות ישנות, אוכל גרוע ושירות מאכזב. מקום עם פוטנציאל אדיר, על שפת הכינרת, מבוזבז. פשוט מבוזבז.

ביקורת מוצרים

על ידי עין_לציון* » 07 אפריל 2005, 05:17

.
נציגת השירות מסרה ש"אין שום רישום של בקשת התנתקות מלפני שנתיים" ולי נותר רק לומר לעצמי, שקר .

קרה לנו אותו דבר עם compuserve כאן בארה"ב!

(עצי באובב מסוכנים בכל מקום, כנראה)

ביקורת מוצרים

על ידי צוויליך* » 07 אפריל 2005, 00:43

NETVISION
הייתי מנוי אצלם כשנתיים.
אח"כ התקלקל לי המחשב ומכיוון שלא הייתי מאורגן ומסודר לבטל את הוראת הקבע, המשכתי לתרום להם סכום נאה מדי חודש בחודשו.
לפני כשנתיים גיליתי את העניין והתקשרתי אליהם לבטל... סבבה. האמנם? המממממ.

בשבוע שעבר כפה עלי השד והצצתי בסעיף הוראות קבע בחשבון הבנק שלי, דרך האינטרנט (חיבור ע"ש אשתי, אל תשאלו באיזו חברה :-P ).
וכן, שנתיים אני ממשיך לשלם להם על ממוצע של 0 דקות גלישה בחודש.

נכון - אני
א. דביל
ב.תמים
ג. מגיע לי כי כתוב לי על המצח "הנה דביל תמים אחד נא לנצל"

נציגת השירות מסרה ש"אין שום רישום של בקשת התנתקות מלפני שנתיים" ולי נותר רק לומר לעצמי, שקר .
אבל (וכך אמרתי לנציגת השירות), לנטוויז'ן יש אפשרות טכנולוגית קלה ופשוטה שמערכת הרישום שלהם שעוקבת אחרי מי גלש כמה ומתי, תתריע במקרה שבחשבון מסוים לא השתמשו במשך, נאמר, 3 חודשים.
נ-כון, רק לקוחות של נטוויז'ן עשויים להרוויח מזה. נטוויז'ן מקסימום יצאו ישרים יותר...
לא מועיל למאזן הכספי.

לאחר התייעצות הציעה לי הנציגה פיצוי בשווי 1/6 ממה שתרמתי לנטוויז'ן. נעלבתי בשקט וכך נפרדנו, ללא עמק השווה משהו...

בית המשפט לתביעות קטנות יאמר לי מן הסתם שאני א. דביל וב. תמים , אבל בכ"ז ניראה לי שזאת היתממות צינית של חברה גדולה, פשוט זוב"שתי.

"ילדים! היזהרו לכם מעצי באובב!"

ביקורת מוצרים

על ידי צוויליך* » 07 אפריל 2005, 00:25

_יש אנשים שגולשים ל- ואללה במשרד, ואז כל השכנים שלהם שומעים פירסומת ליופלה.
פדיחה, חוסר התחשבות, אטימות.
בכלל, ליופלה היתה תקופה של פרסומות אלימות במיוחד: הן השתלטו לי על כל המסך בלי שום התגרות מצידי.
מאז (ועברו כבר כמה חודשים, אם לא שנה) - אני לא קונה יופלה. זה מוקצה._

גמני, גמני !
לא טעמתי עד היום יופלה בגלל הזוועתנפש של הפרסומות בקמפיין הכרות של אז. ומה גם -
אתמול ! שמנו איקס על וואללה והם כבר לא האתר בית שלנו. נ-מ-א-ס מהפרסומות שקופצות לך ומכסות את כל המסך.
אם אפשר לצטט מהשיר של עמיר בניון (שכחתי את שם השיר), "כל הבני זונות". >:( זה כמו שמישהו יתחוב לך את הזרת שלו עמוק לנחיר. בלעחס !!!

ביקורת מוצרים

על ידי טרה_רוסה* » 01 מרץ 2005, 12:15

קניתי (מזמן) טושים וצבעי פנדה באיקאה. הטושים יותר גרועים מאלה שקניתי בחנות 2 שח ב-2 שח, והצבעים ממש לא משהו. שבירים, לא מציירים "חזק" והנייר זז ואי אפשר לצייר.

ביקורת מוצרים

על ידי עוף_החול* » 29 דצמבר 2004, 16:33

מותר לאמר פה מילה טובה על פוטון העיר?
קנינו אצלם פוטון לפני 8 שנים. בסיסי פשוט מעץ ומזרון.
הפוטון נדד איתנו כבר בשני בתים וגם לארה"ב ובחזרה והוא משמש אותנו כמיטת אורחים ומיטה רזרבית. וכספה.
עד היום הוא עדיין נח וגמיש, כל אורחינו ישנו עליו (כולל אנשים בגיל העמידה) ונהנו ממנו מאד.
לא היו לנו בעיות מעולם.

אז תרשמו לכם, יש לפוטון העיר גם לקוחות מרוצים.

ביקורת מוצרים

על ידי ענת_שן_לוי* » 28 דצמבר 2004, 22:57

_את הדיון במזרן שדלך כולנו, גם את, זוכרים, הריי שהנחת את המזרן אצלינו, לאחר שהחלטת שאינו מתאים לך
ורק אחרי מספר שנים משהנחת את המזרן אצלינו, נזכרת לשאול בעיניינו_

פוטון העיר, אתה כנראה מבלבל ביני ובין מישהי אחרת.
אנחנו ישנו שבועיים על הרצפה עד שהבאתם לנו פוטון חדש במקום הישן, לא מוצלח כמעט כקודמו, ועוד רציתם שנשלם על ההובלה.
לעומת זאת, הפוטון הסטנדרטי מלפני שמונה שנים משרת אותנו עדין בנאמנות רבה. ואנחנו אוהבים אותו מאד.

ביקורת מוצרים

על ידי עידן_אברהמי* » 28 דצמבר 2004, 22:49

פוטון מעולה אפשר לקנות ב-"פוטון בר", מדובר בפוטון "טבעי", בלי ספוגים ובלי בוג'רס, רק שאין לי את הטלפון שלהם

ביקורת מוצרים

על ידי עודד_המחפש* » 11 דצמבר 2004, 22:28

לפוטון העיר,
שמתם לב שבדף הזה יש יותר תלונות עליכם מאשר על כל ספק שירות אחר?

חשבתם שאולי זה אומר משהו?

ביקורת מוצרים

על ידי פוטון_העיר* » 10 דצמבר 2004, 13:11

למשפחה המאוכזבת והמוכרת להערתך מה-9.12.04

הנדון שהזדהה בהערתו כ-משפחה מאוכזת ידוע ומוכר במערכת-חברת-פוטון-העיר, ואלמוניותו תכובד כאן
הלקוח הנדון רכש מיטת-נוער עם מיטה-תחתונה ומגירות, ובהזמנתו נקבע זמן אספקה של 45 יום מהרכישה.

בגלל שהלקוח נצטרך במיטה בדחיפות, הוצע לו כשירות מטעם חברתינו מיטה חלופית-זמנית (שירות ללא-תשלום),
ועד שכבר הגיע לאסוף את המיטה הזמנית, כבר הוצע לו שיקח את המיטה העליונה המקורית לפי הזמנתו (המגיעה בקיט להרכבה עצמית באיסוף עצמי של הלקוח מהמפעל-בשפיים), ובהמשך יקח את זו התחתונה עם מגירותיה.

למחרת אספקת המיטה העליונה בשפיים בקיט להרכבה-עצמי, התקשר הלקוח בהתנגחות, וטען לסדק באחת מקורות-העץ שבתוך הקופסא להרכבה-עצמית (מיטה עליונה של הדגם שרכש מגיעה בקיטים ביבוא מחו"ל)
ושלח מכתב לרצונו לבטל-העסקה, וכמובן העדיף לעשות זאת בהתכתבות דרך משרדו- משרד עו"ד.

לא ברור אם הפגם בקיט נוצר באחת הקופסאות אצלינו, או בנסיבות הדרך שעבר הלקוח לאחר שאסף את הסחורה מאצלינו, או בהרכבה -העצמית שנעשתה ע"י הלקוח. למרות זאת כ-נותניי-שרות הוצע שנגיע עד-אליו, לפנים-משורת-הדין
כדי להחליף לו את הקיט.

ההתייחסות ללקוח היתה מרגע שהתקשר להתלונן, אך לא בהתכתבות כפי שהוא רגיל (כל גוף וסדר-יומו וזמנו)

כל אדם באשר הוא, ועו"ד בפרט, צריך לדעת שיש סדר בצד הגינות לפתור-דברים מול כל חברה המספקת ונותת שירות .
ובנוסף גם לצד השני צריכה שתהא דרך ארץ, והמשפחה המאוכזבת סביר שיודעת במה דברים אמורים

ביקורת מוצרים

על ידי פוטון_העיר* » 10 דצמבר 2004, 12:32

ענת שן לוי: בקשר להערתך מה-16.12.02
בעלי פוטון העיר לא התחלפו בשנים האחרונות כפי שציינת אלא מנהלים את פוטון-העיר כבר 13 שנים ברציפות
פוטון העיר היא מחלוצת-יצרניי-מזרניי-הפוטון בארץ
סביר להניח שהמזרן הראשון שקנית היה בגודל סטנדרט 140X190, לעומת המזרן השני שהזמנת 200X200 גודל-חריג
את הדיון במזרן שדלך כולנו, גם את, זוכרים, הריי שהנחת את המזרן אצלינו, לאחר שהחלטת שאינו מתאים לך
ורק אחרי מספר שנים משהנחת את המזרן אצלינו, נזכרת לשאול בעיניינו
לידיעה: מזרן-פוטון מקורו ביפן, עוביו ביפן 4 ס"מ, מכותנה בלבד, ומניחים אותו על ה-טאטאמים (רצפת עץ המיועדת לשינה)
בארץ מזרניי-הפוטון עבים יותר, ולכן חייב שיהיה בהם ספוגים באמצע, שמהווים תמיכה לכותנה מ-2 צדדיה,
ובכל זאת רובו של מזרן הפוטון עשוי גם שכבות כותנה טבעית המומלצת מבחינה בריאותית מהרבה בחינות
קהל לקוחותינו הרב נהנה כבר 13 שנים ברציפות מאיכות מצויינת של מזרניי-פוטון, המיוצרים על טהרת החומר הטבעי

ביקורת מוצרים

על ידי מונו_נוקי* » 10 דצמבר 2004, 12:29

וביקורת על השירות של קומפי.
אני:" שלום רב. יש לנו את המגלשת ויש בעיה שאניחנו לא מצליחים להתחבר לאתר של קומפי"
נותן שירות מדופלם:"יש לך את המגלשת?"
אני:"כן"
נותן שירות מדופלם:"תלחצי על כפתור ההפעלה שלה"
אני:"כל שאר התוכנות עובדות , רק האתר של קומפי לא מתחבר"
נותן שירות מדופלם:"יש לך אייקון על המסך?"
אני:"יש אייקון, האינטרנט מחובר, האתר לא מתחבר. רואים מסך כתום"
נותן שירות מדופלם:"רגע" (מתייעץ)
נותן שירות מדופלם בגאווה:"יש לך בעייה עם החיבור לאתר "
אני:"אני יודעת. זה מה שאמרתי. איך פותרים את זה?"
נותן שירות מדופלם:"לא יודע"
וכך הלאה..........

ביקורת מוצרים

על ידי מונו_נוקי* » 10 דצמבר 2004, 12:16

אנחנו גם ממאוכזבי פוטון העיר. אמרו שיגע שולחן תוך שבוע שבועיים ולקח כ3 חודשים(!!) במהלכם קיבלנו שירות ויחס גרוע. העבירו אותנו בטלפון מיד ליד ופעמים רבות ניתקו. לעולם לא אקנה אצלם!

ביקורת מוצרים

על ידי עודד_המחפש* » 09 דצמבר 2004, 23:47

גם לנו היו בעיות של שירות עם פוטון העיר. לוקח להם המון זמן להגיב וגם לייצר, והארון שקיבלנו בסוף לא תאם את מה שרצינו. אמנם זה מה שכתוב בהזמנה, אבל מי שלקח את ההזמנה היה צריך להסביר לנו שלפי המידות שביקשנו ייצא משהו לא הגיוני.

אבל מה - הארון באיכות מצויינת ויפה.

ביקורת מוצרים

על ידי משפחה_מאוכזבת* » 09 דצמבר 2004, 16:37

קנינו מיטה לבננו בן ה-6 ברשת פוטון העיר. המיטה מגיעה באריזה סגורה להרכבה עצמית. כאשר פתחנו את האריזה גילינו לתדהמתנו כי המיטה סדוקה בשני מקומות לאורך המיטה.
פנינו למנהלת שרות לקוחות ברשת (אשר לקח לה יומיים ופקס זועם בכדי שתחזור אלינו) אך זו טענה כי אינה מוסמכת. פנינו להנהלה והאכזבה הייתה עוד יותר גדולה. הם טענו שהיה עלינו לבדוק את המיטה לפני שלקחנו אותה לביתנו והם אינם מוכנים להוביל אלינו מיטה תקינה חלופית למיטה הסדוקה, כלומר, "זו הבעיה שלנו" ואם אנחנו רוצים להחליף את המיטה עלינו לדאוג להביא את המיטה עד אליהם או לחלופין לשלם להם על ההובלה!
לדעתי זו חוצפה שעוברת כל גבול ולא צריך להשלים עם יחס כזה ללקוחות ובמיוחד לאור העובדה שנתקלתי בעוד תלונות על חברה זו אני קוראת לכם לשקול פעמיים לפני שאתם קונים מוצר כלשהו מהם.

ביקורת מוצרים

על ידי מר_ורטיגן* » 16 נובמבר 2004, 22:35

תודה ענת, מוצרים כאלו חייבים להיות בעלי מודעות יותר גבוהה להשפעתם על הילדים!

ביקורת מוצרים

על ידי יפית_כהן* » 14 נובמבר 2004, 21:31

בהמשך לדני אברהמי גם אני קניתי חזיה ותחתונים בסניף "אפרודיטה" בקניון ארנה בהרצליה ויצאתי משם מוקסמת ומהיחס וכמובן איכות המוצרים הייתה מעולה !!!!! המוכרת ששירתה אותי שמה טלי ממש מקסימה

ביקורת מוצרים

על ידי תמרול_ה* » 14 נובמבר 2004, 14:39

וזה מזכיר לי קולגה פולניה אמיתית מהעבודה, שסיפרה שאמא שלה, אחרי שהחליפה לה כלי מיטה בלילה, כעסה עליה בבוקר: מה את מקמטת את כלי המיטה!!

(זה בהמשך למונטי פייטון)

ביקורת מוצרים

על ידי דני_אברהמי* » 11 נובמבר 2004, 18:53

בשבוע שעבר קניתי לרעייתי מס מוצרי הלבשה תחתונה לנשים בחנות "אפרודיטה" בסניף גן העיר ברח אבן גבירול בתל אביב.
החנות מדהימה ביופיה השרות מעולה והמוצרים נהדרים ממש ממש ממליץ מכל הלב

ביקורת מוצרים

על ידי מר_ורטיגו* » 07 נובמבר 2004, 19:39

ובשיא החוצפה מסביר לי כי כששוטפים את הרצפה העגלה עשוייה להשאיר סימנים....

מזכיר לי משפט מ"המלון של מונטי" סדרת ההומור הבריטית המשובחת שבה שאלו את מנהל בית המלון
אם הוא חושב שהמלון הוא עסק טוב ואם הוא מרוצה ממנו.
אז הוא ענה שהוא מאוד מרוצה מהכל, רק חבל שכל הזמן באים אורחים ומבלגנים את הסדר...

<רחוק מציטוט מדויק, אך אני מקווה שהבנתם את הכוונה>

ביקורת מוצרים

על ידי יושי* » 07 נובמבר 2004, 10:51

עדכון: התקשרתי למנהל החנות, כמובן שהוא התנצל ובשיא החוצפה מסביר לי כי כששוטפים את הרצפה העגלה עשוייה להשאיר סימנים....
השבתי לו שאם שוטפים את הרצפה בשעות הפתיחה אז או שנועלים את הדלת או שלוקחים בחשבון שיישארו סימנים על הרצפה...או (ואולי זה קצת קשה) לשטוף לפני שעות הפתיחה
הוא לא ממש הבין על מה אני מדברת...אני לשם לא אכנס

ביקורת מוצרים

על ידי יושי* » 07 נובמבר 2004, 08:47

רוצה לא להמליץ על חנות הוניגמן בראש פינה. מי שחושב שזה לא הדף המתאים - מוזמן להעביר.
ביום חמישי בבוקר הייתי שם עם הקטנטנה שישבה בעגלה (יש לה מנשא, אבל לי יש כאבי גב), רציתי להכנס לחנות, אבל העובדת (אני לא רוצה להשתמש במילה הולמת יותר) שהייתה לבושה במכנסיים שרואים את החריץ של הטוסיק, עם כל הפופיק בחוץ גערה בי:"אפשר להכנס, רק בלי העגלה!", סליחה????? הילדה שלי היא כלבלב שאסורה עליו הכניסה לחנות??? הייתי המומה, היום אני מתכוונת להתקשר למנהל החנות.

ביקורת מוצרים

על ידי מר_ורטיגו* » 15 אוקטובר 2004, 12:23

אבל מי שומר חשבוניות של סנדלים...

אותי הצליח לחנך היצרן, ואחרי ההחלפה הראשונה שמרתי את הקבלה.

אבל...

תנסי בכל זאת לגשת למוכר בחנות שממנה קנית את המוצר.
כאשר אמרתי שקניתי את הסנדלים לפני פחות משנתיים האמינו לי (לאחר כמה שכנועים לא קשים במיוחד
שבהם ציינתי את החודש שבו קניתי את הסנדלים
ואת הטיול הגדול שלכבודו קניתי אותם)

קיצר, שווה ניסיון.

ואם זה לא עוזר, בפעם הבאה.

..אבל באמת שאין סיבה שלא ילכו לקראתך (מצטער, הייתי חייב לסיים בנימה מעוררת תיקווה).

ביקורת מוצרים

על ידי ה_עוגיה* » 14 אוקטובר 2004, 09:24

מקודה ירוקה דווקא יש
אבל מי שומר חשבוניות של סנדלים...

תודה :-)

ביקורת מוצרים

על ידי מר_ורטיגו* » 14 אוקטובר 2004, 08:10

מה תוקף האחריות?

שנתיים מיום הרכישה
או העלמות הנק' הירוקה שעל גבי הסוליה.

מה שמגיע קודם...

אם המוכר בחנות שממנה קנית את הסנדלים מתחיל להתפתל
התעקשי שיעביר את הסנדלים לסוכן של שורש, ושהוא יחליט מה
לעשות עם זה.

בהצלחה! (ספרי אם עבד...)

ביקורת מוצרים

על ידי ה_עוגיה* » 13 אוקטובר 2004, 18:26

מה תוקף האחריות?
בדיוק חשבתי לזרוק את הסנדלים שכבר נפתחו לי מכל הכיוונים ולקנות חדשים, והנה אתה אומר לי שהחברה מתקנת....

ביקורת מוצרים

על ידי מר_ורטיגו* » 13 אוקטובר 2004, 15:34

סנדלי שורש

קניתי סנדלי שורש לפני חמש שנים!!

מיכוון שאני מנצל אותם עד תום! נאי מצליח להגיע לבלייה גבוהה איתם.
יאמר לזכותם של חברת שורש, שכל פעם שהגשתי להם (דרך חנות ריקושט) את הסנדלים הבלויים ( עם הנקודה הירוקה עדיין - למי שמכיר), נתנו לי זיכוי לסנדלים חדשים לגמרי או שתיקנו לי אותם בצורה משביעת רצון!

אני מסתובב כל הזמן עם סנדלים (בקיץ) ולא מוריד אותם לרגע.
כולל טיולים ארוכים ארוכים ( הסנדלים האחרונים שלי עשו900 ק"מ ברגל רק בטיולים!)

אותי הם הצליחו לקנות בזכות שירות הלקוחות הזה!
הסנדלים שכעת יש לי נפתחו לגמרי, אך הפעם האחריות נגמרה, והזוג הבא שלי בטוח ייקנה מחברת שורש.

ביקורת מוצרים

על ידי לוטם_מרווני* » 08 אוקטובר 2004, 22:10

איך מאווררים, בחיפה? זה עוד הרבה לחות, אז הפויה נכנס עמוק יותר.
כן, לנגבאים הפוטון נהדר, כי גם קרדית-אבק-הבית לא ממש שורדת בנגב, בכלל אנשים עם אלרגיות מאושרים יותר בנגב!

ביקורת מוצרים

על ידי בת_ההרים* » 08 אוקטובר 2004, 19:21

אבל אבל אבל
אם מאווררים אותו קבוע בשמש בחוץ...זה מחסל ת'פויה.
אנחנו מהנגב איזה כיף,אקלים ידידותי לפוטון (-:

ביקורת מוצרים

על ידי לוטם_מרווני* » 08 אוקטובר 2004, 19:10

זהירות

פוטון

דווקא בגלל שהמזרון עשוי חומר אורגני וכו', הוא מתעפש בקלות ובמהירות בתנאי לחות של מישור החוף. לעומת זאת, בתנאי יובש של פנים הארץ הפוטון מהווה בית גידול נוח לקרדית אבק הבית ומקור לא אכזב לאלרגנים (זאת אומרת, שאם יש אסמטי או סתם אלרגים בבית- הפוטון תוך שנה או פחות יהיו גורם תמידי להתקפים).
וזו הביקורת שיש לי להציע...

ביקורת מוצרים

על ידי בת_ההרים* » 08 אוקטובר 2004, 18:50

לא ברור על איזו ביקורת את מדברת אבל כולם מלכלכים על כולם.מקוריים??? בית הפוטון בתל אביב. או בכלל,היפנים (-: קנינו מפוטון העיר 3 פעמים. השירות לא תמיד משהו-תלוי על מי נופלים. האיכות? מצויינת. 4 שכבות כותנה,נוח ומחזיק טוב.

ביקורת מוצרים

על ידי מיכל* » 08 אוקטובר 2004, 16:38

קראתי את המידע בנושא הפוטון , אנחנו מתכוונים לקנות מיטת פוטון ונמשכנו אל פוטון העיר ביגלל המחיר! אבל התיאור על השירות והאיכות שלהם, אנו נוטים לקנות מפוטון שופ שבחוצות המיפרץ , שם קיבלנו שירות מעולה והסלון שלנו כבר עשר שנים אחרי חמישה ילדים ולא ידוע כמה כביסות, נראה מעולה !הם גם הסבירו לנו שפוטון העיר זהו חיקוי עלוב לסחורה שלהם ושהם המקוריים! אנו כניראה נקנה שוב בפוטון שופ ,

ביקורת מוצרים

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 11 ספטמבר 2004, 16:26

אגב מחירים מצחיקים. המלצה על דלתא.
יש בגן העיר בת"א חנות של דלתא ואני מניחה שכמעט בכל עיר יש כזו.
יש להם חזיות תחתונים פיג'מות וסתם בגדים קלילים לגדולים וקטנים במחירים יפים מאוד בלי קשר לסוף עונה. סתם ככה.
למשל מכנס ממאה אחוז כותנה, ארוך עם דוגמא של שני פסים לאורך הרגליים. מכנס שיקי, 25 ש"ח.
סט חזייה ותחתונים מהממים, במאה שישים ש"ח.
האכות טובה. רק שבדלתא לא תמיד מקפידים על נוחות. בדי הילדים שם למשל לפחות בקולקציה האחרונה היו מלאים בתפרים ובצווארונים חונקים. פיג'מות לילדים או שמלות אמורים להיות נוחים וחופשיים ושם מוסיפים להם כל מיני קישקושים שמכבידים ולא נעימים.
בקיצור שווה לקנות שם, רק שיש שם דברים נוחים וזולים להפליא אל מול דברים שלא ברור אם אפשר ללבוש אותם דקה בלי לגרד או להתפשט...

ביקורת מוצרים

על ידי הדף_של_מיכלי* » 11 ספטמבר 2004, 15:59

טובי - אולי כדאי לך ללכת ל"אינטימה" בסוף עונה. אני קניתי שנה שעברה כמה גופיות תחרה ללבוש מתחת בגדים במחירים מצחיקים

ביקורת מוצרים

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 11 ספטמבר 2004, 04:32

נכון. נכון מיכל צודקת. אבל באמת יקרות להחיריד שניתן למוצאם במקומות אחרים במחירים יפים יותר.

ביקורת מוצרים

על ידי הדף_של_מיכלי* » 10 ספטמבר 2004, 01:11

מצטרפת לטובי אבל עם סייג: כל מה שאינטימה בעצמם מייצרים גרוע. קניתי תחתון שנקרע אחרי 2 כביסות, החלפתי וגם השני נקרע ולא היה לי נעים להחליף שוב...
הם מחזיקים גם פירמות טובות, שלא הם מייצרים, אך יקרות להחריד

ביקורת מוצרים

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 09 ספטמבר 2004, 22:22

אינטימה. רשת בגדים של הלבשה תחתונה לנשים.
החנויות שלהם מאוד מפתות, הכל חושני ומיוחד. אממה יקר בטרוף!
אז רכשתי שם מס' פעמים כמה דברים, חשבתי שאם יקר אז בטח איכותי והדברים כל כך יפים...

אז ככה:
החזיות לא נוחות בכלל. מרגישים תפרים, בדים לא נעימים, גם אם במדידה הכל נראה בסדר, אחרי כמה כביסות זוועה.
תחתונים- רכשתי תחתוני מיקרופייבר, אלו הגמשים ללא תפרים בצדדים. כל אחד עלה 35 ש"ח, חצי שנה אחרי, כולם איבדו גמישות ונראים כמו סמרטוטים.

והדובדבן שעל הקצפת - חבר קנה לי סט חזייה ותחתונים יפהפיים בצבעי אדום כתום. בפעם הראשונה שלבשתי מתחת לחולצה לבנה, הגעתי הביתה בסוף היום והתברר לי שכל החולצה הלבנה התמלאה כתמים אדומים וכתומים, מבחוץ!

ראוי לציין שהשרות נהדר. מוכרת מקסימה פגשה אותי בכל פעם כשהגעתי לחנות שלהם. זיכוי קיבלתי והחלפתי למוצרים אחרים. בדיעבד יכולתי לקבל כסף עבור מוצר פגום, אבל זה להבא.
מחירים מאוד מאוד יקרים, למוצרים שלא שווים אפילו רבע מכך.

ביקורת מוצרים

על ידי תמר_אדריכלית* » 09 ספטמבר 2004, 12:37

לא כדאי לקנות ברשת פוטון העיר!!!
קניתי ריהוט לחדר ילדים בהזמנה, המחיר אכן לא היה יקר, אך אחד הרהיטים עדיין לא ברשותי כבר 5 חודשים אחרי הקניה,
כל פעם בתואנה אחרת, הם פשוט מושכים אותי באף ולא מספקים את הסחורה!
אל תקנו שם...

ביקורת מוצרים

על ידי אורי* » 17 אוגוסט 2004, 12:58

אני מעונין לפנות לארגון ממשלתי להגנת הצרכן \ אכיפת חוק פיקדון על מיכלי משקה.
למישהו יש מושג איך דואגים שחנות שאינה שומרת על החוק תקבל קנס?

ביום שישי 13.08.04 נגשתי למכונת החזרת מיכלי משקה של חנות "מגה" במתחם BIG רגבה ליד נהריה.
המכונה לא פעלה , נאלצתי לחקות כחצי שעה לאיש אחזקה שיתקן אותה. לאחר שתיקן אותה , המכונה הפסיקה לקבל מיכלי זכוכית ופלסטיק כיוון שהתמלא המקום במכונה אליו הם נכנסים. נאלצתי לחקות שעתיים לאיש אחזקה שירוקן את המכונה. יחד איתי חיכו כ 4 צרכנים להחזרת מיכלי משקה.
אני מקווה שיש גוף שיכל לקנוס אותם לפחות בעלות החזקת איש אחזקה לייד מכונת החזרת המיכלים במשך כל שעות הפעילות , כך שלא ינסו לדכא את אלו מבנינו שרוצים לשמור על איכות הסביבה.
אם למישהו יש מושג איך ניתן לקדם את הנושא אודה לו מאוד.
בברכה
אורי.

ביקורת מוצרים

על ידי סבאח* » 07 יולי 2004, 10:11

חזיית הנקה:
למי שמעוניינת לקנות חזיית הנקה, אני ממליצה על חזיות של פמינה, לא יקרה, בערך 90-100 ש"ח, יש שלושה צבעים שחור לבן וביג'. נוחה, נפתחת ונסגרת בקלות, ומחזיקה טוב.
אני לא ממליצה בשום אופן ופנים על חזיות של רמי-לי, הן לא טובות בכלל, הבד לא טוב, לא מחזיקה טוב ומה גם שיש צבע אחד, שחור. בחנות היא נראית ממש טוב, אולם לאחר שתלבשי אותה ליום אחד היא משתנה והמראה שלה נהיה למביש, והמחיר יקר 140 ש"ח, נסיתי אותה ופשוט לא נהניתי, אז לא לקנות.

ביקורת מוצרים

על ידי דניאל_כהן* » 10 יוני 2004, 12:11

מיטת ילדים בפוטון העיר
לפני מספר שבועות קניתי מיטה בפוטון העיר, תוך פרק זמן קצר ביותר, החלו חלקים במיטה להשבר, הזהרו מרכישת מוצרים בפוטון העיר _סניף שפיים) כי השרות שתקבלו במקרה תקלה יעלה לכם בדמים

ביקורת מוצרים

על ידי טרה_רוסה* » 04 מאי 2004, 21:39

במשרד ובכלל עדיף להיות בלי ווליום במחשב. בשביל מה זה טוב?

ביקורת מוצרים

על ידי עודד_לבנה* » 04 מאי 2004, 20:44

חרם גורף על מי שמקפיץ פירסומות עם קול

אני לא קונה שום מוצר אשר הקפיץ לי באינטרנט פרסומת עם קול.
אמנם אני עובד מהבית, אבל יש אנשים שגולשים ל- ואללה במשרד, ואז כל השכנים שלהם שומעים פירסומת ליופלה.
פדיחה, חוסר התחשבות, אטימות.
בכלל, ליופלה היתה תקופה של פרסומות אלימות במיוחד: הן השתלטו לי על כל המסך בלי שום התגרות מצידי.
מאז (ועברו כבר כמה חודשים, אם לא שנה) - אני לא קונה יופלה. זה מוקצה.

ביקורת מוצרים

על ידי ברונית_ב* » 03 מאי 2004, 23:07

כן, גם אנחנו גילינו את שניים ומעדיפים באופן חד משמעי את הגרסה החלבית 9-:

ביקורת מוצרים

על ידי אביב_חדש* » 21 דצמבר 2003, 17:37

בעיניי דווקא Yes לא מצטיינים בשירות.
נתחיל בזמן שצריך לחכות בהמתנה שיענו בטלפון.
כאשר רצינו להתנתק מכיוון שעברנו לקיבוץ בו מחוברים ל Yes באופן קיבוצי (דרך האנטנה שבקיר) לקח להם המון זמן לנתק אותנו למרות טלפונים רבים, בהם עברו חודשים על גבי חודשים שחייבו אותנו בהם על חיבור למרות שלא היינו יכולים להיות מחוברים (מהסיבה הפשוטה שאין צלחת בביתנו).
אחר כך, מכיוון שלא באו לקחת את הממירים והשלטים הם חייבו אותנו על המשך שימוש בהם.
רק כמה צעקות טובות ופניה לתקשורת עזרו לבסוף.
מאכזב מאוד.

ביקורת מוצרים

על ידי ה_עוגיה* » 21 דצמבר 2003, 17:35

דווקא יש פה אפשרות בחירה: מה עם YES?
למיטב ידיעתי ל"יס" עדיין אין שרות של אינטרנט (אין לנו טלויזיה).

ביקורת מוצרים

על ידי אפרת_מ* » 21 דצמבר 2003, 17:27

ואין פה אפשרות בחירה.
דווקא יש פה אפשרות בחירה: מה עם YES?

להורים שלי היו כמה פעמים בעיות עם הצלחת של הלווין, באו וסידרו פעם או פעמיים וזה נמשך, אז מכיוון שזו היתה צלחת מהישנות (הם היו בפיילוט), החליפו להם לצלחת חדשה וגדולה (למרות שהם לא חייבים). היתה בעיה לחבר אותה לגג (אפשר ביב לחבר ע"י פגיעה בארז הרוח), אז הטכנאי נסע שיכינו לו מוט/התקן מתאים לצורת ארגז הרוח שבגג שלהם וחזר להתקין באותו היום....

ביקורת מוצרים

על ידי ה_עוגיה* » 21 דצמבר 2003, 12:12

שרות תדיראן אמפא
התקלקל לנו המקרר בסופ"ש. מקרר שעדיין נמצא בתקופת האחריות.
התקשרתי היום בבוקר למרכז השירות, אמרו שיגיע טכנאי עד השעה 17 עם התראה פלאפונית לפני.
אחרי חצי שעה הוא התקשר ואחרי שעה כבר היה אצלי ותיקן.

יצוינו לרעה חברות הכבלים שיצא לי לחכות לטכנאים שלהם הרבה פעמים (עם כל מעברי הדירות וחיבורים וניתוקים) -גם תבל וגם מת"ב: טכנאים מבריזים סדרתית או לחילופין מגיעים בלי להודיע.
(בביקור האחרון של הטכנאי הוא חירב לשכן את הגינה כשעשה תיקון חיצוני, בלי שתיאם ובלי שהיה מישהו בבית)
נו נו נו. ואין פה אפשרות בחירה.

ביקורת מוצרים

על ידי ה_עוגיה* » 25 ספטמבר 2003, 11:51

אי המלצה - מועדון בארבי תל אביב
לפני כמה ימים הלכנו שם להופעה.
הבאנו איתנו תלושי הנחה שהיו בדיסק של המופיעים ("הדורבנים")
בטלפון אמרו שמחיר כרטיס הוא 50 ש', כשהראנו תלוש הנחה העלו ל60 (עליה לצורך ירידה) - ונתנו לנו כרטיס של 50.
תלוש הנחה של 20 קיבלו ושל 30 לא הסכימו ("זה לצוותא")
הזמנו מראש מקום ישיבה וכשהגענו גילינו שיש מינימום הזמנה ליושבים בשולחן. דבר שלא צוין בעת ההזמנה בטלפון.
על שולחן קטן הושיבו את שתינו ואחכ ציוותו לנו שותפים לשולחן כי אין להם מספיק מקום (?!?)
אין כמו פלירטוט עם שני שותפים לשולחן, נערים קטינים למחצה באולם המלא באנשים שנולדו אחרי שלסמנתה פוקס כבר היה להיט, שלא שמעו על החוק האוסר עישון במקומות ציבוריים, כדי לגרום לשתי נשים לא נורא מבוגרות להרגיש איך הסידן בורח להן מהעצמות.
הסאונד לא היה משהו אבל אני יודעת שהם מסוגלים ליותר.
אני חושבת שלמועדון מותר למכור כרטיסים להופעה גם ב90 ש' אבל שיגידו מראש ולא יעשו תרגילים בקופה.
מותר לחייב במינימום הזמנה לישיבה (אחרי הכל - אין מינימום הזמנה לעמידה) אבל מן הראוי לציין זאת מראש (בכל זאת, קשה לסבתות כמונו לעמוד).
לאלץ אנשים לשבת עם אנשים שהם לא מכירים? לא מקובל עלי....

מי שמבלה הרבה במועדונים כאלה בטח מכיר אבל כדי למנוע עוגמת נפש מאלה שיוצאים להופעות פעם ביובל (אני אני אני!) נספר שהבארבי השני (כפר סבא?) מושמץ על ידי כל מי שביקר בו בגלל סאונד מזעזע ואילו קאמלוט הרצליה ראוי לכל תשבוחת. הסאונד משובח והעישון מותר רק על הבר שנמצא בצד. אם ללכת להופעה אז שם.

(אבל בינינו, בשביל קוטרית כמוני הכי טוב לקנות את הדיסק ולשמוע במערכת בסלון)

ביקורת מוצרים

על ידי איתי_שרון* » 25 ספטמבר 2003, 11:33

אנחנו ממליצים על הסחוג של נאשנאש.
כמו שהסביר לי איש המכירות שלהם בסופר, זה סחוג לספ"פים (=סתם פולנים פשוטים, ז"א שאפשר לאכול אותו גם אתם לא תימנים, להרגיש ששורף בלשון, אבל לא כדאי לתת אותו לטעום לתימני אם אתם לא רוצים שהוא יצחק עליכם).

ביקורת מוצרים

על ידי גלגל_הצלה* » 22 ספטמבר 2003, 13:49

מי רותה לקנות יופלה? רק זה חסר לי שאהפך לדראג קווין!

<גלגל הצלה ראתה פעם אחת פרסומת ליופלה ועדיין מזועזעת, בטח כבר המציאו זעזוע חדש..>

ביקורת מוצרים

על ידי עדי_יותם* » 22 ספטמבר 2003, 12:52

לא ראיתי את הפרסומת... אבל דניאלה ומילקי אני אוהבת, וגם יופלה רגיל, אז באתי עם ציפיות...

ביקורת מוצרים

על ידי איתי_שרון* » 22 ספטמבר 2003, 11:53

הפרסומת שלו עושה לי קונוטציות כאלה שלא נראה לי שאני אתקרב אליו...

ביקורת מוצרים

על ידי עדי_יותם* » 22 ספטמבר 2003, 11:37

ניסיתם את היופלה החדש המוקצף? מערבבים שני ערבובים בכפית ונשארת כמות של בערך כף וחצי יוגורט. וגם מתוק להחריד. פשוט לקנות אוויר מארץ הקודש עם קצת ריבה.

ביקורת מוצרים

על ידי איתי_שרון* » 22 ספטמבר 2003, 11:01

נשמע קצת כמו מערכון של מונטי פייטון (מישהו זוכר את המערכון המיתולוגי על התוכי המת?)

ביקורת מוצרים

על ידי ורד_לב* » 21 ספטמבר 2003, 22:28

מדהים!
הייתי מתלוננת ו בגדול!!!

ביקורת מוצרים

על ידי שיחה_עם_שרות_לקוחות_של_סולגאר* » 21 ספטמבר 2003, 21:48

שלום, לפני כמה חודשים קניתי אבקת אצידופילוס, ועכשיו גיליתי שתאריך התפוגה נמחק
שמרת את זה במקום קריר ויבש?
שמרתי את זה במקרר
ומי אמר לך לשים את זה במקרר?
  • הוראות היצרן.
הורדת את הניילון מהצנצנת?
כן.
למה הורדת?
מה זאת אומרת?
היית צריכה להשאיר את הניילוןן.
אם הייתי צריכה זה היה צריך להיות מצויין על הצנצנת.
למה לא התקשרת לשאול?
סליחה??
הלקוחות שמתקשרים אלינו יודעים לא להוריד את הניילון.
אז עם כל קניית מוצר שלכם חובה על הצרכן להתקשר אליכם לקבל הוראות?
לא חובה אבל זה טיפ שאני נותנת לך עכשיו.
תודה על הטיפ. עכשיו, יש דרך לדעת לפי סימן אחר על הצנצנת אם היא עדיין בתוקף?
תפעילי את ההגיון. לא היית קונה משהו שהיה פג התוקף שלו אחרי כמה חודשים. תאמיני לי, זה בטוח בתוקף, לא היו משאירים את זה על המדף אם לא.
??? השיחה הזו מתחילה להרגיז אותי. אני היחידה שהתקשרה אליכם עם בעיה כזו? זה מוצר שאמור להיות במקרר, ותאריך התפוגה הודפס בצבע שנמחק. זה קרה רק אצלי?
כנראה זה משהו במקרר שלך. מספר האצווה גם נמחק? בדרך כלל רק התאריך נמחק...
(אני כבר ממש מתרגזת ואז מקבלת את הטיפ הבא:)
אני מציעה לך להרגע ולהכנס לפרופורציות . לא הייתי אומרת לך סתם שהאבקה בסדר. לי יש שבע צנצנות במקרר והכל בסדר. תאמיני לי. אין לי סיבה למכור לך לוקשים.
תודה, אבל זה לא מרגיע אותי, אני אומרת לה.
לא מרגיע אותך אז אל תשתמשי.

ביקורת מוצרים

על ידי ''הלוח_הגדול''_זהירות* » 19 פברואר 2003, 18:31

...גם אני נפלתי קורבן לרמאים אלה. הם מציגים עצמם כעיתון פירסומי מבית מעריב. הבטיחו תמורת 400 שקלים לפרסם מודעת מלים (במקרה שלי, בית למכירה) עד שאמכור.
ובכן-דבר לא פורסם, חייבו את כרטיס האשראי שלי ב 150 שקלים מעל לאמור, אין שירות לקוחות-"עידית בדיוק היום בבי"ח, נירית וזיוונית בהפסקת צהריים..." בקיצור, אין עם מי לדבר.
בתחקיר קצר שלאחר מעשה הובהר לי כי הלוח הגדול איננו שייך למעריב כלל והם עושים בשמם שימוש אסור.
זהירות, זהירות, הם רמאים אמיתיים, קונים את אמון הקליינטים ע"י שיוק אגרסיבי (אנדר סטייטמנט) ונעלמים.
ליאת.

ביקורת מוצרים

על ידי נורית_מ* » 23 דצמבר 2002, 15:46

בקשר לדלת והאצבעות, אפשר לגלגל מגבת ולזרוק אותה על הדלת למעלה (ככול שהמגבת קרובה יותר לציר של הדלת היא נעצרת מוקדם יותר). אי אפשר לסגור את הדלת ככה.

ביקורת מוצרים

על ידי אביגיל_בו* » 23 דצמבר 2002, 10:57

לכל מי, שכמוני, מבועת מהמחשבה שילד יסגור לעצמו דלת על האצבעות, אני ממליצה על אביזר בטיחות המיועד לכך שנמכר באיקא. מחיר 2 יחידות (אחת לכל דלת) הוא 12 או 24 ש"ח, אינני זוכרת. ניתן למצוא את זה באזור אביזרי הבטיחות שבמחלקת הילדים.
זהו מוצר עשוי גומי שקוף, והמעבר בין המצב בו הדלת יכולה להסגר כרגיל, לבין המצב שבו היא אינה נסגרת וכך מגינה על אצבעות הילדים, הוא קליל.
בקיצור, מוצר גאוני.

ביקורת מוצרים

על ידי ענת* » 22 דצמבר 2002, 12:50

זה לא בדיוק בקורת מוצרים, אלא ביקורת שרות. ביטוח הרכב עומד להסתיים בסוף החודש, וכמו כל צרכנית שרוצה לחסוך, אני מתקשרת לבקש הצעות מחיר. הפעם נסיתי גם אצל החברות הגדולות, עם הפרסומות שבטח עלו המון כסף. התקשרתי לAIG ולביטוח ישיר. כאן שיא החוצפה: הם מבקשים ת.ז "על מנת להכנס למאגר" כלומר, לחברות החוצופות הללו (וכנראה נוספות) יש חיבור למאגרי מידע ממשלתיים על מנת לדעת האם הפרטים שאני מוסרת והם רלבנטים לחישוב הביטוח (כגון: גיל, עברות וכד'). אותי זה מאוד קומם, סירבתי למסור את הפרטים, מקומם שלכל חברה מסחרית יש נגישות לפרטים שהם אישים. מתוך עקרון, אל תבטחו את הרכב/ בית בחברות מעין אלה.

ביקורת מוצרים

על ידי אביב_חדש* » 18 דצמבר 2002, 23:51

אז אם כבר קונים ממרח חלבה, עדיף שיהיה רק טחינה מעורבבת עם דבש, ולא כל מיני תוספים. וכן, עדיף לעשות בבית. תוך דקות יש כמות מספיקה לזללנים. ככה השמן לא צף לו למעלה ויש משקעים שלא ניתן להוציא בתחתית.

ביקורת מוצרים

על ידי בשמת_א* » 18 דצמבר 2002, 18:22

מרגרינה. אחד המצרכים הכי מסוכנים: גם שמן מוקשה, וגם אחד הגרועים שבהם.

ביקורת מוצרים

על ידי אביב_חדש* » 18 דצמבר 2002, 14:13

הוא גם בכלל לא טעים...

ביקורת מוצרים

על ידי ליאת* » 18 דצמבר 2002, 13:59

קוטג' שטראוס החדש מכיל חומרים מעכבי חימצון בניהם E407 שעושה בעיות בעיכול.
בתאבון.

ביקורת מוצרים

על ידי ענת_שן_לוי* » 16 דצמבר 2002, 01:41

עדי, סחה על הדף.
למה היית מצפה מששה עשר משחקי לוח בקופסת קרטון ב- 50 שקל?

פוטון העיר

אני רוצה להזהיר מהפוטונים של חברת "פוטון העיר".
קניתי מזרון שלהם לפני שש שנים, מזרון מעולה, אבל כנראה שבנתיים התחלפו הבעלים, ההנהלה, או טכניקת הייצור. לפני שנתיים הזמנו מהם פוטון במידה מיוחדת, 2מ' על 2מ' ויצא על הפנים.
אחרי שהזמנתי בודק שלהם, ש"לא מצא שום דבר" במזרון, ואחרי שהם לקחו אותו כביכול לתיקון והחזירו אותו כלעומת שלקחו, פרקתי בעצמי את המזרון, וגיליתי להפתעתי הרבה שהיו מונחות בתוכו שתי חתיכות ספוג (על אותו מישור) שאינן שוות בעוביין. אז החזרנו להם בתוספת איום בתביעה, והם עשו לנו מזרון חדש, שיצא גם כן דרעק.
בכלל אם כבר פוטון, אז ממש עדיף שיהיה ללא ספוג, רק כותנה.

ביקורת מוצרים

על ידי יונת_שרון* » 15 דצמבר 2002, 00:10

יש את www.epinions.com, אבל לי אישית קשה להסתמך על דעות של זרים גמורים.

רב-משחק

  • תיאור: קופסת קרטון שמכילה לוחות, חיילים וקוביות עבור 16 משחקי לוח. הקלאסיים: דמקה, שש בש, סולמות וחבלים, איקס מיקס דריקס; יש עוד כמה "קלאסיים" פחות מוכרים כמו ריץ' רץ', טחנות, זאב וכבשים; ועוד כמה שהם המצאות מקוריות כמו "מרוץ חלליות".
  • יצרן: "משחקי יצירה בע"מ".
  • נקנה ב: טויס אר אס, וכנראה ניתן להשיג בכל חנות משחקים.
  • מחיר: כ-50 ש"ח.
  • ביקורת (עדי רן): איכות ירודה. הלוחות עשויים מקרטון דק, קטנים מדי ועם גרפיקה עלובה, חיילי פלסטיק קלים שזזים עם כל נשיפה. דף הוראות מצולם עם אותיות קטנות ובפורמט קשה לקריאה. המשחקים ה"מקוריים" אינם מובנים ללא קריאת ההוראות, וגם אחרי קריאתן קשה לזכור (לדוגמא: משבצת אדומה זה "חכה תור" או "חזור אחורה 5 משבצות"? למה לא לכתוב זאת פשוט על המשבצת?) למרות זאת, יש תגובה חיובית מסויימת אצל משתמשי הקצה (איילת אוהבת לשחק ב"סולמות וחבלים", אבל אני משתגע כשאני חושב איך זה היה צריך להיות מעוצב).

ביקורת מוצרים

על ידי עדי_רן* » 14 דצמבר 2002, 15:50

פעם היה באינטרנט אתר מדהים שנקרא Deja News (על משקל דז'ה ווּ) והכיל ביקורות של משתמשים על מוצרים ושירותים שהם מכירים. היה לו ממשק משתמש נוח ויכולות חיפוש מצויינות. מאגר ידע מדהים - אפשר היה למצוא הכל, מכשירי חשמל, סרטים, בתי מלון ועוד. משתמשים יכלו להוסיף ביקורות על מוצרים קיימים או חדשים, לדרג ביקורות ועוד. גן עדן לצרכנות חכמה.

בנוסף לכך היה להם מאגר של כל קבוצות הדיון (news, Usenet) שפעם היו פופולריות מאוד, והם היו הראשונים שנתנו אפשרות חיפוש בעזרת דפדפן (במקום תוכנות הגישה היעודיות). לרוע המזל, הם נקנו ע"י Google שהשאירו את מאגר קבוצות הדיון והורידו את מאגר הביקורות...

היום יש אפשרות לכתוב ביקורות באתרי מכירות כמו Amazon ו-Yahoo אבל רק על מוצרים שמופיעים בקטלוג. מי שרוצה לכתוב ביקורת על שוקולד יוקרתי, או לחפש דעות של מתאחסנים במלון מסוים בפריס, לא יכול. רוב המוצרים שנמכרים בישראל כמובן לא מופיעים.

אם מישהו יודע על אתר דומה אשמח לשמוע. בינתיים אני מציע לייסד כאן דף ביקורות על מוצרים שקשורים לחיינו. מטבע הדברים הביקורות שאנשים נוטים לכתוב הן כנראה על מוצרים טובים במיוחד או רעים במיוחד - אחרת מה המוטיבציה לכתוב? - ושני הסוגים צריכים לעניין צרכנים נבונים.

אני מתכבד לפתוח עם עניות-דעתי על מוצר שקיים אצלנו.
למבקרים עתידיים: מומלץ לכתוב בקיצור את הדעה ובפירוט את פרטי המוצר. רצוי פורמט אחיד.

(הכותרת נוצרת ע"י הקפת המלים בסימנים "==" משני הצדדים. לשמות בני יותר ממלה אחת, אני ממליץ להשתמש במקפים במקום רווחים כדי לאפשר חיפוש)

ביקורת מוצרים

על ידי אנונימי » 14 דצמבר 2002, 15:50


חזרה למעלה