הילינג ריפוי באנרגיה

שליחת תגובה

שבעים פנים לתורה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הילינג ריפוי באנרגיה

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אבנר_בן_נר* » 28 אפריל 2023, 02:09

מטפלים באנרגיה מומלצים ברחובות?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אמרי_גניאל* » 21 נובמבר 2013, 21:04

ראיתי פה פיסקה בנושא הילינג או רייקי בזמן הריון.
ומנסיוני- יש יתרונות רבים לטיפול של ריפוי אנרגטי.
קודם כל- תמיכה , חיזוק, ושחרור מתח נפשי ופיזי אצל האם.
בהמשך, יש דרכים לטפל גם בתינוק עצמו, העניין הכי משמעותי בעזרה לתינוק מעבר למה שנכתב לעיל,
הוא שישנה אפשרות במידה והתינוק מאפשר (בהיבט קרמתי), לשחרר דפוסים, התניות וקשרים קרמתיים
עוד לפני הגיעו לעולמנו. גם אם לא מעונינים בטיפול כזה, אפשר פשוט לתת לתדרים מהאדמה לזרום לאם ולתינוק , זה תמיד נעים,
מחבק, תומך ומזין באופן שלא תיאמן. כמו שהילד קשור לאם כך הגוף מחובר לאמא אדמה.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי שולה_חתולה* » 23 אוקטובר 2012, 20:09

ממש אשמח לקרוא עוד על הצ'אקרות, כמו שפירטת על צ'אקרת הבסיס...
וממש נהניתי מכל מה שבראש הדף! מעניין מאוד.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי בת_רחל* » 26 יוני 2012, 09:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

_מתעניינת בתטא הילינג
האם מישהו מכיר מורים טובים באזור_ ירושלים??

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי תטא_הילינג* » 25 דצמבר 2011, 15:58

מתעניינת בתטא הילינג
האם מישהו מכיר מורים טובים באזור ת"א?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אפריל 2011, 21:24

שלום סקאלד מודרני
למה אתה מתכוון כשאתה אומר "היליניג רציני"?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי נועה* » 21 אפריל 2011, 20:18

גם אני מחפשת מורה להילינג מאזור ת"א והסביבה

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סבטקסט_כפול* » 21 אפריל 2011, 15:15

מחפשת מורה להילינג באזור בנימין וירושלים

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אורלי* » 15 אוקטובר 2008, 15:44

לשי , תודה רבה . בקרוב אבקר בדף הבית שלך.
תודה, עדי . מאוד נהנתי לקרוא על תרגיל ה-8 שכתבת.
ציור 8 בטיפול על כל האברים הזוגיים לרוחב . מאוד מורגש בעיניים ("ציור כעין משקפיים") כשהמטרה לאזן . יש כאן אלמנט של חציית קו האמצע.
כמו כן, מציירים את ה-8 גם לאורך הגוף . כשהחצייה מתרכזת במותן. על זאת רק קראתי ......

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי עדי_ברן* » 15 אוקטובר 2008, 08:49

ובהזדמנות זו תודה על דף יפה ומרתק

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי עדי_ברן* » 15 אוקטובר 2008, 08:42

יכולה לספר על ציור 8 בעבוה המשלבת דמיון מודרך עם NLP
אנחנו משתמשים בו במטרה לבודד את המונחה (מטופל) מגורמים שמפריעים לו ומעכבים אותו (פחד, זכרונות, הרגלים ועוד ועוד...)
המונחה יושב בעיגול אחד ובעיגול השני הגורמים שמפריעים לו,
ב 8 עצמו זורם כל הזמן אור בצבע זהב שמגן על המונחה.

כך מתאפשרת עבודה של בדיקת החיבורים בין המונחה לדברים שמעכבים אותו הוא ממש מספר כיצד ניראה החיבור ולאילו חלקים בגוף הוא מתחבר.
ובהמשך יתבצע ניתוק (בצורה הדרגתית)
וריפוי
פעמים רבות נוסיף כאן גם חיבור למודעות עליונה שנעשה בצורה של משולש בו זורם אור כחול. המשולש פונה כלפי מעלה וזהכיוון זרימת האור הכחול וה 8 במאוזן וזה כיוון זרימת האור בצבע זהב.
הרבה פעמים יתקיים בסוף טקס של הטהרות פגישה עם מדריך רוחני וחגיגה.

תרגיל חזק מאד שמאפשר למונחה לקבל את כוחו ולהשתמש בהדרכה פנימית בעתיד.
מתאים מאד לסיום סדרת פגישות
אך גם למצבים בהם יש צורך להתנתק מדפוסי רגש חשיבה או התנהגות קשים.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סגו_לה* » 14 אוקטובר 2008, 23:24

גם אני לא מכירה את עיניין ה-8 (חוץ ממוח אחד)
והצבעים בטיפול מגיעים אלי ומסמלים לי משמעויות שנלוות לטיפול,לפעמים הן קשורות לצ'אקרות ולפעמים לאנרגיה שהמטופל מביא לטיפול או שאני מביאהמעצמי.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי שי_עובדיה* » 14 אוקטובר 2008, 22:33

הי אורלי,
איזה שם יפה אור - לי, זהו שמה גם של אחותי !
לגבי ציור ה 8 הוא אינו מוכר לי.
לגבי הגנה של המטפל, לפני שהוא מתחיל טיפול כדאי לבצע הגנות סביב עצמו למשל לבקש להקיף את עצמו באור כחול או בצורה של מגן דוד.
אני בכל בוקר מקיף את עצמי אשתי וילדתי במגן דוד ומבקש הגנה מכל אנרגיות שליליות באשר הן וכמובן יום נפלא מלא באנרגיות טובות.
לגבי צבעים אנרגטיים אני פועל בשיטה אינטואיטיבית, כאשר אני מתאים לכל מטופל את הצבע המתאים לו, ז"א במהלך הטיפול אני מבקש להעביר למטופל את הצבע שאני מקבל בצורה אינטואיטיבית.

אם יש לך עוד שאלות ניתן לפנות אלי בדף הבית.
בהצלחה !
שי

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אורלי* » 14 אוקטובר 2008, 14:47

שאלה: מהי המשמעות של : "ציור 8 אנרגטי סביב המטופל .האם מבצעים זאת בצבעים אנרגטיים , למי זה מתאים ?
תודה מראש

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אהובה* » 01 ספטמבר 2008, 11:00

שלום לכן/ם
כבר הרבה זמן אני רוצה ללמוד הילינג. לעשות "סדר" בהילינג אינטואטיבי שאני עושה.
יש כ"כ הרבה שיטות, וכל יום נולדות חדשות. למשל, מה ההבדל בין הילינג ו טתא הילינג? קראתי על שניהם. אבל יש כאן מישהי שהתנסתה בזה?
מישהי יכולה לעשות לי "סדר" ?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סגו_לה* » 22 אוגוסט 2008, 15:36

האם מאז כבר יצא לך לשאול אותו עוד במידה להבין יותר?
לא ממש,וגם לא ממש מרגישה צורך,מקבלת את מה שאני מבינה.
ובכל זאת מעניין אותי לשמוע על גישות נוספות או חופפות של מטפלים אחרים.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סקאלד_מודרני* » 22 אוגוסט 2008, 15:00

אני מסכים עם סגו לה ושואל-

אבל אני פשוט מצטטת את המורה שלי בלי להבין לגמרי,אז לא יכולה להסביר יותר מזה.

האם מאז כבר יצא לך לשאול אותו עוד במידה להבין יותר?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי נועה_בר* » 22 אוגוסט 2008, 12:41

מכיוון שאת כתבת:
יש לי אמון במורה שלי וההריון הזה יקר לי,בנתיים נכנסתי לשליש שני ואני עדיין מרגישה שאני צריכה לחכות.

(())

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סגו_לה* » 21 אוגוסט 2008, 22:34

תודה בכל מקרה על הברכות.
אבל כרגע, במצב שלך, מסכימה לגמרי שלא נכון לך לטפל אז למה נראה לך שלא נכון לי לטפל? <סתם סקרנית...>

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי נועה_בר* » 21 אוגוסט 2008, 22:20

כן. מטפלת בהילינג גם.

הכוונה שבכל טיפול יש חיבור מסוים בין נשמת המטפל והמטופל,כך שמעורבות כאן שתי נשמות,
אני עדיין לא מסכימה :-)
אבל כרגע, במצב שלך, מסכימה לגמרי שלא נכון לך לטפל.

שולחת לך הרבה אור, שמחה וריפוי @}

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סגו_לה* » 21 אוגוסט 2008, 21:42

נשמות לא צריכות להשתלב לא הגדרתי נכון,הכוונה שבכל טיפול יש חיבור מסוים בין נשמת המטפל והמטופל,כך שמעורבות כאן שתי נשמות,בהריון יש חלק נשמתי נוסף וזה מה שיכול לגרום לערעור.
אבל אני פשוט מצטטת את המורה שלי בלי להבין לגמרי,אז לא יכולה להסביר יותר מזה.
<צריכה לפעמים לדעת להגיד שאני לא יודעת:-)>

אגב,גם את מטפלת בהילינג?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי נועה_בר* » 21 אוגוסט 2008, 21:21

שילוב אנרגטי של יותר משתי נשמות
נשמות לא צריכות להשתלב

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סגו_לה* » 21 אוגוסט 2008, 19:09

התכוונתי לטפל אבל ממה שהבנתי גם לקבל טיפול.
אין בעיה באיבחון-סריקה של השדות והצ'אקרות.
רק בטיפול ממש.

אגב,בטיפול עצמי מדיטיבי אין כל בעיה,
רק לתת למישהו אחר או לקבל ממישהו אחר.כי יש כאן שילוב אנרגטי של יותר משתי נשמות.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי נועה_בר* » 21 אוגוסט 2008, 19:03

_סיימתי השנה לימודי הילינג,עכשיו אני בהריון ,
המורה שלי הנחתה אותי לא לטפל כלל בשליש ראשון_

פתאום לא מובנת לי שאלתך.
האם את שואלת אם לקבל טיפולי הילינג, או לתת ?
עניתי לך כאילו את מטופלת ולא מטפלת!

אם השאלה היא האם לטפל, אז בכלל לא חשבתי על אפשרות שיכולה להיות בעיה...
מעניין. אני אשאל. בכל מקרה לא נתקלתי בהנחיה כזו.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי נועה_בר* » 21 אוגוסט 2008, 18:58

אני לא מכירה את הגישה הזו. להפך, מה שאני למדתי הוא שההילינג מחזק ועוזר להריון.
לי זה גם נשמע מאוד הגיוני.
וההריון הזה יקר לי,
מכירה מצוין ומקרוב את התחושה הזו. לכי עם הלב שלך ועם מה שאת מאמינה בו.

מחזקת אותך @}

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סגו_לה* » 20 אוגוסט 2008, 22:45

יש לי אמון במורה שלי וההריון הזה יקר לי,בנתיים נכנסתי לשליש שני ואני עדיין מרגישה שאני צריכה לחכות.

ובכל זאת מעניין אותי לשמוע ממטפלים נוספים האם הם מכירים גישה כזאת.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סקאלד_מודרני* » 20 אוגוסט 2008, 22:02

אני לא מכיר, אבל מצד שני אני הולך לפי גישת האינטואיציה.
בנימה זאת- מה האינטואיציה שלך אומרת לך בנושא?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סגו_לה* » 20 אוגוסט 2008, 20:43

סיימתי השנה לימודי הילינג,עכשיו אני בהריון ,
המורה שלי הנחתה אותי לא לטפל כלל בשליש ראשון,בשליש שני רק טיפול ראש-כתפיים,לא לגעת באזורים של הצ'אקרות הנמוכות(ראשונה ושניה)ושליש אחרון לפי תחושה שלי.
לטענתה יש בטיפול אפשרות לערער את ההריון.
מישהו מהמטפלים שמע על הגישה הזאת?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי ליאת* » 16 אוגוסט 2008, 22:45

תודה שמצאתי לי בית.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי שי_עובדיה* » 15 אוגוסט 2008, 15:36

איך מזהים איזה חסימה יש ?
מה זה ביואנרגיה ?

ביו - חיים.
אנרגיה - כוח, הכוח שנמצא בכל תא ותא בגוף האדם, אותו כוח שנותן לך לקום בבקר, לאהוב, לשמוח.
ביואנרגיה - אנרגיית החיים.

אני מדמה את האנרגיה של כל אדם לנהר זורם, בעל זרימה אינסופית, נהר רחב וגדול.
בדרך כלל כאשר כל אדם נולד, הזרימה בנהר גדולה וחזקה, אך לעיתים עם השנים צצים סלעים ואבנים גדולות שגורמות לזרימה להיות חלשה ומועטה. התפקיד שלי הוא למצוא את אותן אבנים שחוסמות ולהסיר אותם מחייו של המטופל.
הסלעים והאבנים בחיינו שמפריעים לנו לחיות חיים טובים, יכולים להיגרם ממספר סיבות :
  1. מהמחשבות שמגבילות וחוסמות אותנו
  2. מטראומות שחווינו בעבר והשפיעו עלינו בצורה שלילית
  3. מחסימות גופניות שנגרמו מכשלים באחת ממערכות הגוף
  4. חסימות שיירשנו מהורינו
  5. ועוד ועוד ...
אפשר להשתמש בביו אנרגיה כאמצעי אבחון יעיל ביותר כדי לאבחון מגוון של מצבים :

לבדוק איזה מרכזי אנרגיה (צ'אקרות) חסומים.
לקבוע, באמצעות שיטת הרגרסיה האנרגטית, את השנה שבה חלה הסגירה, ובהתאם למרכז הסגור אפשר לדעת מה המשבר הנפשי שגם לחסימה האנרגטית. שיטה זו חוסכת לנו זמן רב ומאפשרת לנו להגיע למשברים מעבר שעומדים בבסיס המחלה הפיזית.
לקבוע ולטפל בפחדים בתת מודע שעוצרים את האדם להתקדם.
לבדוק את האיברים הפנימיים מבחינה פיזית או אנרגטית, ולאתר את המשברים שהובילו למחלתם.
לבדוק את רמת המצב האנרגטי לפני הטיפול האנרגטי, תוך כדי הטיפול ואחריו.
ההנחות שעליהן נבנתה השיטה היא שתנועת העפעוף היא בלתי רצונית והעפעפיים שלנו רגישים מאד לאנרגיה. כאשר עינינו פקוחות העפעוף הוא בלתי רצוני, כאשר העיניים סגורות אין עפעוף אך כאשר אנו מעלים מעט את העיניים כלפי מעלה בעוד שהעיניים סגורות יש נקודה מסוימת שבה מתחיל העפעוף.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי שונמי_ת* » 30 אפריל 2007, 11:21

תודה על הדף.
רוצה גם להמליץ על ספר נחמד, מאוד ברור ואינפורמטיבי שנקרא "צ'אקרות" מאת ברברה וויט ורותי פישמן

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אפריל 2007, 03:44

ציפציף, תודה

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי ציפ_ציף* » 26 אפריל 2007, 14:57

ממליצה על סימה נבון באפרת,

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אפריל 2007, 14:19

מבקשת המלצה על מישהו שעושה הילינג או רייקי באיזור ירושלים

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סבטקסט_כפול* » 26 אפריל 2007, 11:22

תודה על הדף.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי ציפ_ציף* » 25 יולי 2006, 23:37

מעניין,גם אני חוויתי התנסות כזאת עם ילד בן שנתיים וחצי,הוא פחד לעשות קקי,כשזה יצא-אחרי כמה ימי התאפקות הוא היה מבוהל ומפוחד מאוד,כולו שטוף בזיעה,נקרע הלב לראות את הסבל הזה,
מה שעשיתי היה כך,לקחתי אותו עלי ועשיתי על הבטן שבלול מהטבור החוצה בכיוון השעון-כיוון פעולת המעיים,כל הזמן העברתי מסרים מילוליים:"הקקי רוצה לצאת,כבר לא נעים לו בתוך הבטן,גם צ'ופקי רוצה שהקקי יצא,בא נגיד לו-"קקי צא!" והוא אמר איתי,אח"כ החזקתי אותו מעל הכיור והמשכתי עם המסאז' והמנטרות ואחרי יומיים הוא התחיל לעשות בכיור,הוא נבהל שזה יצא ואני חיזקתי אותו "איזה יופי של קקי! אתה גדול,אתה מצליח לשחרר אותו, אתה נותן לו לצאת! כל הכבוד"ואחרי יומיים הילד התחיל לעשות בשירותים!
והכי חשוב שהוא הרבה יותר רגוע ומשוחרר לשחק,לשמוח לחיות.
בהצלחה!
אם יש שאלות אפשר לפנות אלי בדף בית.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אני* » 23 יולי 2006, 02:23

איך אפשר לעבוד על שאקרת הבסיס של ילד כמעט בן ארבע שלא מרשה לעצמו להתפנות (קקי), כועס מתוך בחירה, וחווה רגרסיות מאח קטן ואומר הרבה "אני לא יכול"?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי רותי* » 12 מרץ 2006, 17:32

איני מכירה את נושא ההילינג אבל מעניין אותי ללמוד את הנושא. איפוא אפשר ללמוד את הנושא והאם בהילינג יש מגע פיסי בין המטפל למטופל?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי ציפציף* » 05 פברואר 2006, 21:42

מרקו,רק עכשיו נכנסתי וראיתי את התגובה,תודה!

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי ארץ_נהדרת* » 05 פברואר 2006, 19:26

תודה על הדף הזה @}

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אמא_לביאה* » 08 דצמבר 2005, 21:34

פלונית -
יעילות ההלינג על ירידה במשקל ושינוי דימוי גוף.
הילינג כמו שאני מכירה ויודעת, לא מוריד במשקל. הוא מאזן ומרפא , מביא את הגוף למצב בריא - וזה אומר גם ירידה במשקל, שהיא סימפטום.
שינוי דימוי הגוף , בהחלט.
הייתי ממליצה לך לא על טיפול של אחד על אחד אלא על קורס קבוצתי. למה? - כיוון שבקבוצה יש לך אפשרות לבחון את עצמך "נגד" העולם.
אם תרצי המלצה על מישהו באזור שלך ופרטים נוספים, אני במייל
[email protected]

סיגל, איזה קטע בדיוק קודם כתבתי לך משהו בשתי מילים על המשמעות של תהליך העיכול ומערכת העיכול בדף אחר, לגבי מיכל. נו תראי כמה שזה הגיוני.
קראתי את מה שכתבת על הצ'אקרה הראשונה ומיד חשבתי על מיכל שפיתחה לה לאחרונה פיסטולה בפי הטבעת
ממליצה להפסיק את הגמילה וגם לבדוק איפה המקומות שבהם היא מרגישה לא בטוחה או לא נתמכת מספיק. קשה לה להכיל סיטואציות מסויימות? ת'קשרי אלי - או יותר טוב בואי לבקר ונבדוק.
אם אני עושה כל לילה לפני השינה מעין מדיטציה של "הדלקת" פנסים בכל הצ'אקרות- גם לי וגם לבנות- האם זה מספיק בשביל לשמור על האיזון התקין היומיומי או שרצוי עבודה יותר עמוקה?
לי זה לא מספיק. את עושה פה בעצם עבודה רוחנית מאוד יפה אבל מה עם החיים האמיתיים???
כלומר, איך הצ'אקרות שלך באות לידי ביטוי בחיים שלך - שם את צריכה לעשות עבודה במקביל.
את יכולה למשל לקחת את הנושאים שקשים לך בחיים, לשייך אותם לצ'אקרות ולעבוד עליהם, לבדוק תוך כדי גם מה משתנה בצ'אקרות.
או ההיפך - לסרוק את "הפנסים", לבדוק איזה פנס זקוק להכי הרבה עבודה ולבדוק על מה הוא מאיר לך בחיים האמיתיים.
יש נטיה לראות בהילינג ובעבודה אנרגטית בכלל איזה משהו רוחני וגבוה . זה כזה רק אם מחברים אותו ליומיום. אחרת אין קרקע. ואם אין קרקע - אין שמיים.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי פלונית* » 07 דצמבר 2005, 23:09

אכן דף מרתק. רוצה לשאול אותך לגבי יעילות ההלינג על ירידה במשקל ושינוי דימוי גוף. ניסיתי כבר כל מיני דברים ומרגישה שצריכה משהו עמוק יותר. האם זה משהו שניתן לטפל בו באמצעות הילינג?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי סיגל* » 07 דצמבר 2005, 22:21

הי לביאה מופלאה שלי- רק עכשיו גילית את הדף היפיפה הזה שלך. כמה מחשבות ושאלות:
  • קראתי את מה שכתבת על הצ'אקרה הראשונה ומיד חשבתי על מיכל שפיתחה לה לאחרונה פיסטולה בפי הטבעת. מיד ניסיתי להיזכר אם זה התחיל לפני שהתחלתי לנסות לגמול אות המהנקת לילה או אחרי. ואם זה קשור באמת. אבל בכל מקרה- מעורר למחשבה.
  • אם אני עושה כל לילה לפני השינה מעין מדיטציה של "הדלקת" פנסים בכל הצ'אקרות- גם לי וגם לבנות- האם זה מספיק בשביל לשמור על האיזון התקין היומיומי או שרצוי עבודה יותר עמוקה?
*
_אנחנו בעצם נדרשים להגן על עצמנו בכל פעם שאנחנו נתקלים באדם עצוב / כועס / .......
זה יכול להיות הבן זוג, הבוס שלנו, החמות או אפילו אדם זר שמביט עלינו ברחוב._
כשאני מוצאת את עצמי בסיטואציות כאלו (בעיקר עם בני משפחה) אני כבר יודעת להתנתק ולהגיד לעצמי שזה לא שלי ולא לקחת את זה פנימה. אבל אז אני מקבלת את הרושם שאני לא מכילה, לא נותנת אמפטיה, לא תומכת וכד'... מה דעתך?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי מרקו* » 22 נובמבר 2005, 20:41

ל"ציפציף" ולקוראים האחרים אני רוצה להזמין אותך לגלוש באתר שלי www.healing.co.il ולקבל יעוץ רוחני וריפוי אנרגטי ללא תשלום במידה ואתם חשים צורך בכך. כמו גם להשתתף בקורסים שאני עורך (מזה כעשר שנים) בגליל המערבי לרוב ולעיתים בעוד איזורים בארץ.בנושאי ריפוי אנרגטי תקשור וצמיחה רוחנית."ציפציף",אני מאמין במחירים שפויים ושווים לכל נפש בתמורה ללימוד איכותי כך שאני מציע לך לא לוותר על הרצון ללמוד בגלל מחיר גבוה מידי.הפתגם הידוע אומר שכשהתלמיד מוכן המורה מגיע.אם תרצי תוכלי ליצור איתי קשר באמצעות אתרי.קוראים נוספים של הודעה זו מוזמנים גם הם בברכה רבה להעזר באתר ולקבל מידע על לימודים וטיפולים.
כל טוב ולהתראות. מרקו,מטפל בהילינג

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי לילכית* » 20 אוקטובר 2005, 22:03

גמני נהנית. תודה.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אמא_לביאה* » 20 אוקטובר 2005, 16:43

בבקשה :-]
שמחה שיש פה מי שנהנה ממנו

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי מים_שקטים* » 20 אוקטובר 2005, 10:38

אמא לביאה , תודה על הדף הזה.

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אמא_חדשה* » 18 אוקטובר 2005, 22:22

פתאום הפלת לי אסימון, הבעיות בכליות אצלי, סימן פיזי לאי יכולת סינון מהגוף.. כמה פשוט.. ואיך לא ראיתי...

תודה.
איפה את מטפלת?

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי עיניים_ירוקות* » 17 אוקטובר 2005, 22:13

אהבתי את מה שכתבת.
בנושא מבנה המערכת האנרגטית שלנו יש איור שמוצע ע"י פגי דוברו שתקשרה את שיטת EMF -טכניקת איזון השדה האלקטרו-מגנטי. ניתן לראות את האיור phases]בקישור 1 to 4 sessions[/po].php

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי לילכית* » 16 אוקטובר 2005, 15:44

חשוב לי לקרוא את שאת כותבת. מאוד מעניין. מחכה בסבלנות להמשך...

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי יהודית_שפמן* » 16 אוקטובר 2005, 15:25

יקירה כייף לקרוא אותך.
אוהבת ומתגעגעת

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי ציפציף* » 15 אוקטובר 2005, 20:38

תודה על עושר האנפורמציה,אני מאוד רוצה ללמוד אך במכללה שמצאתי כמתאימה שכר הלימוד גבוה ואין באפשרותי כרגע ללמוד

הילינג ריפוי באנרגיה

על ידי אנונימי » 15 אוקטובר 2005, 20:38

כתבה: אמא לביאה

{===הילינג - ריפוי באנרגיה===

כל מה שאני כותבת פה מקורו בעולמי הפנימי שנתמך ע"י לימודים של שנים, טיפולים ותהליכים שעברתי, טיפולים, סדנאות וקורסים שהעברתי,
ובעיקר ע"י החיים עצמם.

הנכם מוזמנים להוסיף, לשאול, להתנגד ועוד, ככל העולה על רוחכם.
אני כותבת לאט ולפעמים ללא עריכה, סליחה מראש אני אתקן אח"כ. זה בגלל נפלאות התינוק היונק שעל ברכי והילדות המפזזות לפני.....
{==הילינג –==
טכניקת ריפוי של המערכת האנרגטית של האדם
ההילר "מייצר" כמות גדולה של אנרגיית החיים האוניברסלית המצויה ביקום בכמות בלתי מוגבלת ומתעל את האנרגיה הזאת לתוך המערכת האנרגטית של המטופל, יוצר גשר אנרגטי בינו לבין המטופל.
האנרגיה הזאת תומכת ומגבירה את החיוניות של המבנה האנרגטי של המטופל וכך מחזיר ההילר את המערכת האנרגטית של המטופל למצב זרימה טבעי והרמוני.
בשלב הבא ההילר נכנס רמה אחת פנימה ומטפל במערכת האנרגטית של המטופל, מאזן ומחזיר את הצ'קרות (מרכזי האנרגיה) לרזוננס הנכון. ההילר מאתר מקומות בהם זרימת האנרגיה פגועה בשדה ההילה – השדה האלקטרומגנטי העוטף את הגוף הפיזי ו"מתקן" את הזרימה במקומות אלו ע"י טכניקות שונות. הטכניקות בהן משתמש ההילר הן מגוונות מכיוון שלכל פעולה יש תדר אנרגטי (לצליל, למגע, לתנועה, למחשבה, לדמיון, לטבע וכן הלאה) ולכל פעולה הכוח לשנות את זרימת האנרגיה ואת התדר האנרגטי בתנאי שהיא נעשית מתוך מגמה לרפא ותוך ריכוז וכוונון נכון.
איזון זרימת האנרגיה של המטופל מביא לריפוי של סימפטומים פיזיים הקיימים אצלו (מחלות) , ריפוי רגשי, מנטאלי ורוחני ואף איזון בין הרמות השונות והגופים השונים.
על מנת להפוך למרפא בהילינג ולשלוט ברמות האנרגיה באופן מאוזן והרמוני ההילר חייב להגביר את רמת המודעות שלו למצב זרימת האנרגיה במערכת האנרגטית שלו עצמו .

{==אנרגיה--==
לכל יצור חי יש תבנית אנרגטית משל עצמו, שדות אלקטרומגנטיים המקיפים אותו וזורמים דרכו.
המחשבות שלנו ותוצרי פעילות המוח שלנו כולם הם אנרגיה, כמו הרגשות שלנו והגוף הפיזי שלנו.
אנחנו ישויות אנרגטיות.

הגוף הפיזי בנוי מתאים. תאי הגוף זקוקים לאספקה קבועה של דם המכיל חמצן ומזון, ומפנה את פסולת התא החוצה.
לא מספיקה אספקה סדירה של דם לשמירה על בריאות התא, אלא הכרחית גם אספקת אנרגיה לתאים.
כשם שאם תפגע אספקת הדם לתא הוא ייפגע, כך גם אם תיפגע אספקת האנרגיה לתא הוא יסבול מחוסר אנרגטי וייפגע, מה שייפגע בבריאות האדם.
בני האדם הם חלק בלתי נפרד מהיקום, והיקום כולו מורכב משדות אנרגיה הרוטטים בתדרים שונים.
לכל איבר בגוף וכל צ'קרהׁ(מרכז אנרגטי) רוטטים בתדר שונה .
כאשר בשל סיבה כלשהי איבר בגוף מרטט בתדירות שאינה התדירות הרגילה או הנורמלית שלו אזי משתנה הרזוננס ומופיע סימפטום של מחלה . סימפטומים מאופיינים בחסימה ושינוי בקצב זרימת האנרגיה .
כיוון שהכל ביקום הוא אנרגיה והיקום מלא שדות הפועלים זה על זה, גם לנו כמורכבים משדות אנרגיה יש יכולת להשפיע על שדות אחרים או לנהל "תקשורת אנרגטית עם שדות האנרגיה הסובבים אותנו לשם יצירת תהליכי שינוי וריפוי.

מבנה המערכת האנרגטית שלנו-

מערכת הצ'אקרות נשענת בבסיסה על "צינור" אנרגטי הזורם בקו האמצע של הגוף לאורך עמוד השדרה ומתחבר מצדו התחתון אל האדמה ומצדו העליון אל התודעה האוניברסלית, אל ההכרה העליונה.
צינור אנרגטי זה מכיל שני סוגים של אנרגיה –
  1. תמצית אנרגטית בסיסית הזורמת במרכזו ומהווה את תמצית החיים של האדם, היא אינה ניתנת לשינוי כיוון שהיא מכילה את הצופן של כלל התהליכים של האדם בכל הרמות – הפיזית, הרגשית, המנטאלית, האנרגטית והרוחנית. היא מחברת אותנו באופן תמידי לעולם החומר מצד אחד ואל ההכרה הגבוהה מהצד השני. אם תרצו, זהו הניצוץ האלוהי.
  2. אנרגיה המהווה השתקפות של אותה תמצית אנרגטית ומוקרנת ממנה.
אנרגיה זאת מהווה את הדפוס האנרגטי של תהליכי החיים של האדם כולם, היא מורכבת
משלוש רמות שיוצרות אחת את השניה. מהפנים החוצה –
א. אנרגית קו האמצע - עוטפת את התמצית ומתהווה בזרימה שיוצרת יחד עם הפעילות החשמלית של תאי הגוף את מערכת הצ'אקרות
ב. מערכת הצ'אקרות – שבעה מרכזים אנרגטיים מרכזיים המצויים בקו האמצע של הגוף ועוד מרכזים וצמתי אנרגיה נוספים קטנים יותר שפזורים בגוף כולו.
ג. שדה ההילה המוקרן מהצ'אקרות.
לא ניתן להפריד בין רמות האנרגיה השונות.

למה חשוב לי לכתוב פה?

כהורים, באופן טבעי אנחנו משפיעים על התפתחות הגוף האנרגטי של ילדינו.
נוכל להשתמש בכך על מנת לשמור על בריאותם.

כבר בהריון, העובר המתפתח בתוך הרחם מוקף במערכת האנרגטית של האם.
המערכת האנרגטית של האם מושפעת מהמערכות האנרגטיות שסביבה (מערכות היחסים שלה עם הסביבה) ,המחשבות שלה, הרגשות שהיא חווה, הדמיון שלה, היצירה, ההחלטות שלה, איכות המזון שהיא אוכלת, איכות הנשימה שלה, הפעילות הגופנית ועוד ועוד ועוד.
כל פעולה, מנטאלית, ביולוגית, רגשית או ברמת הנשמה, נרשמת במערכת האנרגטית ומשנה אותה.
מתוך כך משתנה ומתפתחת גם המערכת האנרגטית של העובר.

המערכת האנרגטית של העובר המתפתח קושרת אותו אל עולם הרוח ואל עולם החומר,
על מנת לקיים הריון ולידה תקינים.
כדי שזה יתקיים צריכה להתקיים מערכת אנרגטית בסיסית, תמציתית, שמהווה תבנית עבור העובר
לפיה הוא יתפתח.
המערכת האנרגטית מתפתחת זורמת ומשתנה במהלך כל החיים, אולם התמצית מהווה לעולם בסיס ותבנית עבור התינוק גם כאדם בוגר.

במהלך ההריון ועד ללידה מתפתחת המערכת האנרגטית של העובר תוך שהיא מושפעת מהמערכת האנרגטית של האם.
התינוק אינו נולד כ"דף חלק" אלא כחלק ממערכת משפחתית וגם כחלק ממסורת עדתית, לאומית. כחלק מהגזע האנושי שחי על פני כדור הארץ.
אלו מהווים עבורו את החיבור לקרקע, לפה ועכשיו שמשתקף בשדה האנרגטי שלו ומשפיע על חיי היום-יום שלו באופן בסיסי ושוטף.
בנוסף הוא מביא עמו את המסע שלו ברמת הנשמה.
גם זה משתקף בשדה האנרגטי שלו ומשפיע על חייו ברמות גלויות וגלויות פחות.

ככל שנדאג לצרכי התינוק באופן מלא יותר, כך תרגיש הנשמה נוח יותר בתוך הגוף הפיזי החדש לה ותתיישב בתוכו בנוחות רבה יותר.
הנשמה שהיתה קודם חסרת גבולות פיזיים, צריכה להסתגל לגבולות הזמן והמרחב, וכן לגוף הפיזי הדורש אויר, מים , מזון, שמירה על חום, הגנה וכו'.
ככל שלנשמה נוח יותר בתוך הגוף הפיזי, יהיו התהליכים של סיפוק הצרכים הבסיסיים קלים יותר עבור התינוק, גם כמבוגר.



{==הגנות –==
כשהמערכת האנרגטית בכללותה פועלת באופן בריא, אין צורך בפעולה ספציפית על מנת להגן.
אני מוגנת באופן טבעי.
למשל כשאני מטפלת באדם חולה . אני ניגשת לטפל בו בתחושת אמון בחיים, ביקום, בבריאה. באושר.
אני מאזנת את השדה האנרגטי שלי ומתחילה לעבוד. כשאני מסיימת אני מודה, מאזנת את עצמי שוב, ודי.
אין בי פחד שאנרגיה שלילית תידבק אלי, תעבור אלי או תשפיע על חיי, אני לא מרגישה צורך בהגנה.

כשהתחלתי לטפל באנשים, אני זוכרת שאם למטופל היתה דלקת כלשהי, היתה מופיעה לי על היד פריחה אדומה מייד תוך כדי הטיפול בו.
כשטיפלתי אז בחולה סרטן במצב קשה, הייתי מרגישה לפעמים לא טוב במשך כמה שעות.

אלו קרו לא משנה כמה הקפתי את עצמי באור לבן לפני הטיפול או כמה שורשים הורדתי בדמיון לתוך הקרקע במטרה לקבע את עצמי ולהגן על עצמי.
למה? – כיוון שתכלס בחיים לא הייתי מחוברת לקרקע, היו בעיות במערכת העיכול שלי, במערכת הדם שלי, במערכת העצבים שלי, קיבלתי החלטות לא נכונות, לא בריאות, ועוד.
אז אם יש בעיה במערכת העיכול שלי, תהיה בעיה ביכולת העיכול האנרגטית שלי. אני לא יוכל להפטר מפסולת אנרגטית באופן טבעי.
ואני לא יכולה לדרוש מהמערכת לעשות זאת פתאום ועכשיו כי לי מתחשק עכשיו לטפל ואני צריכה לשמור על עצמי.
אני קודם צריכה לרפא את מערכת העיכול שלי, וזה תהליך .
שום שורשים לקרקע לא יצמחו תוך שתי שניות כדי להגן עלי אם אני פשוט לא מחוברת לקרקע.
התחברות ללב, לאהבה, לחמלה לפני טיפול זה נהדר. אבל אני לא יכולה לעבוד על עצמי, ואם בחיים אני לא כזאת, אז זה לא יופיע לפתע פתאום להגן עלי.
ככל שאני מאוזנת יותר בשוטף שלי, ככה קל לי יותר לשמש כצינור אנרגטי. לקבל, לתת, ולהתנקות.
בעבודה אנרגטית אין מאמץ, זה פשוט קורה מעצמו.

יש טיפולים שבהם אני "מושכת" את הבעיה של המטופל אל תוכי, ממש מרגישה את זה בתוך הבטן.
ואני לגמרי סומכת על כך שזה מתנקה מעצמו, מעצם הזרימה הטבעית של האנרגיה שלי.

אין הרבה הבדל בעיני בין טיפול לבין מערכת יחסים עם כל אדם אחר. שניהם בעצם מהווים מפגש של שני שדות אנרגטיים.
אנחנו בעצם נדרשים להגן על עצמנו בכל פעם שאנחנו נתקלים באדם עצוב / כועס / .......
זה יכול להיות הבן זוג, הבוס שלנו, החמות או אפילו אדם זר שמביט עלינו ברחוב.
כל כך הרבה פעמים אנחנו חוזרים הביתה כועסים / עצובים כי משהו "נדבק בנו, והמערכת לא יודעת לזהות ולנקות.

מה מחזק את מערך ההגנה שלי:
אבחון ואיזון השדה האנרגטי באופן יומיומי . (זה כשלעצמו נוגע בהכל)
טיפוח ושמירה על הגוף הפיזי
אכילה נכונה ובריאה
סקס טוב
נשימה נכונה
פעילות גופנית
מערכות יחסים בריאות (אישיות, משפחתיות או מקצועיות) וניתוק או ארגון מחדש של אלו שלא בריאות
איזון רגשי
להתרחק מדברים שלא עושים לי טוב
לצחוק ולהנות
להתפרק
ועוד ועוד ועוד

כשאנחנו מטפלים בילדים שלנו אנחנו פחות צריכים לדאוג להגנה. זה תפקידנו ואנחנו עושים את זה ממילא . אז אפשר להשאיר את זה ברמת הלא מודע, ואפשר לקחת את זה הלאה , לחזק ולהשתמש .

{==צ'אקרות==
המילה צ'אקרה מקורה בסנסקריט ופירושה הוא גלגל חיים.
מערכת הצ'אקרות מורכבת משבע צ'אקרות מרכזיות הנמצאות על קו האמצע של הגוף במקביל לעמוד השדרה, עד למעל הראש. (ישנם עוד מרכזי אנרגיה קטנים יותר כמו בכפות הידיים, כפות הרגליים, מפרקים ועוד).
הצ'אקרות הנן מרכזי אנרגיה הרוטטים במהירות שונה אחד מהשני .
הצ'אקרה הראשונה רוטטת במהירות הנמוכה ביותר והצ'אקרה השביעית במהירות הגבוהה ביותר.
הצ'אקרות הנן חלק חשוב ועיקרי במערכת האנרגטית שלנו (לא פחות חשוב מהחלקים האחרים רק שקל להרגיש / לראות אותן ואת השדה האנרגטי שסביבן ולכן הן מהוות שער עבורנו לריפוי). התכונות הפיזיות שלנו, הרגשות שאנו חווים, המחשבות שלנו,הדמיונות, הרצונות והשאיפות שלנו , כל אלו ועוד נתמכים ע"י זרימה נכונה של אנרגיה דרך מערכת הצ'אקרות שלנו ושדה ההילה שלנו.
כל אחת מהצ'אקרות לפי מיקומן בגוף אחראית על איברי הגוף הפיזי הסמוכים, על בלוטה הורמונלית ועל מקלעת עצבים. האנרגיה רגישה הרבה יותר מהגוף הפיזי ולכן לפני שתופיע מחלה בגוף הפיזי יהיה שינוי בזרימה האנרגטית של הצ'אקרות. לכן מודעות ושמירה על מערכת הצ'אקרות שלנו זורמת ומאוזנת תעזור לנו לשמור על בריאותו של גופנו הפיזי.
הצ'אקרות אינן נפרדות זו מזו אלא נתמכות זו בזו וזורמות יחד.
בעיה בזרימה של אחת מהן תשפיע על הזרימה של כל האחרות.

הצ'אקרה התחתונה-צ'אקרת השורש / הבסיס

מיקום: מרכז הגוף מתחת לעצם הזנב.
צבע: חום – אדום
אלמנט: אדמה
שיעור: הישרדות, שיהיה לי.
אזורי השפעה בגוף הפיזי: הרגליים, השלד, עמוד השדרה, מערכת העצבים המרכזית, מערכת המין הזכרית, מעי גס, פי הטבעת.
צ'אקרת הבסיס היא מרכז הויטאליות של הגוף הפיזי כולו
ולכן מקושרת למצב הבריאות הכללי של הגוף הפיזי.

צ'אקרת השורש עוסקת בהישרדות:
כשתינוק נולד הישרדותו תלויה לחלוטין בהוריו או במי שמטפל בו.
הוא צריך שיספקו לו אוכל, שתייה, חימום / קירור לפי הצורך, הגנה, שקט ומקום לישון וכדומה.
זהו מקום פסיבי, התינוק אינו צריך, אינו רוצה ואינו יודע לדרוש את הדברים האלו.
לתינוק ציפיה מולדת וטבעית שצרכים אלו יתמלאו במלואם, שנגזרת מתוך זכות הקיום שלו בעולם.
מילוי הצרכים באופן אופטימלי מחזק בתינוק את ההכרה בזכות הקיום שלו בעולם הפיזי גם כאדם בוגר.
צ'אקרת השורש עוסקת בשייכות של האדם למשפחה, למולדת, לעולם בכלל.
במקום הזה, במערכת האנרגטית שלו נטמעים הערכים והמסורות המשפחתיות, שבטיות שלו
ופה מתגבשים לידי הכרה וביצוע הערכים והאמונות האישיים שלו.

אי קיום הצרכים הקיומיים יביא לחוסר בטחון עצמי, לחוסר הכרה בעצמי השלם שהינו, לתחושה של חוסר שייכות לעולם, למשפחה, לקהילה שסביבו, תחושת בדידות שאינה מחוברת למציאות אלא נובעת מהפנימיות.

התנועה של הצ'אקרה היא כלפי מטה
זהו המקום של להוציא , לוותר, להתנקות מכל הפסולת ומכל מה שאיננו צריכים להמשיך לסחוב איתנו, גם ברמה הפיזית – יציאות מעיים וגם ברמה האנרגטית – ניקוי של רעיונות ישנים, דפוסים ישנים וכדומה.

זהו המקום של המימוש הפיזי של האלמנטים ברוחניים. בכלל זה – תהליך הלידה.
בתהליך הלידה האישה מפעילה את המרכז האנרגטי הזה על מנת לסלול לעובר ולנשמה החדשה את הדרך לקיום עצמאי בעולם הפיזי.
קולות נמוכים, נשימה מודעת, התכווצויות הרחם כלפי מטה, באים על מנת להפעיל את המרכז האנרגטי התחתון , והכאב עצמו שהוא טבעי לתהליך הלידה נותן את הפיניש ומחבר את האישה ליצר ההישרדותי שלה, מה שמאפשר לה ללדת ולהתחבר בצורה אופטימלית לצרכים ההישרדותיים של התינוק בכדי למלא אותם על הצד הטוב ביותר.

אדם שצ'אקרת הבסיס שלו מאוזנת יהיה אדם שלא משנה במה הוא ייתקל בחיים תמיד יהיה לו הביטחון לעבור את המכשול, הוא מרגיש מספיק נוח עם עצמו ומספיק מחובר לעולם בכדי להתנסות בסיטואציות חדשות ולחיות את החיים.


{==מה ההבדל בין הילינג ורייקי?==

מישהי : מהנסיון האישי שלי כמטופלת (וגם קצת מנסיוני כמטפלת,בהילינג..) אני יכולה לומר שלמרות ששתיהם שיטות ריפוי אנרגטי הרגשתי שהרייקי יותר נותן לי - תומך ומזרים כח חיובי חום אהבה ואילו ההילינג דווקא משחרר,חסימות,כאבים...זאת היתה חוויה טובה מאד בפעמים המועטות שהתנסיתי ברייקי
יש גם הבדלים בדרך הטיפול - רייקי אפשר גם לעשות תוך כדי צפייה בטלוויזיה לדברי המטפלים - זוהי טכניקה מובנית של מגע והזרמת אנרגיה בכמה מקומות קבועים בגוף.הילינג זהו ריפוי אנרגטי שמצריך את הזמן והמקום שלו והוא משתנה בהתאם למצב ההילה והמצב הרגשי פיסי רוחני תודעתי של המטופל ובהתאם למטפל ולדו השיח ביניהם ולכן במובן זה הוא מעמיק ויסודי יותר...
אני יכולה לומר שרק טוב והרבה יצא לי מההתנסות בשתי השיטות..

חזרה למעלה