מייק בר רב אשי

שליחת תגובה

הכבוד - מכביד
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מייק בר רב אשי

מייק בר רב אשי

על ידי לילה_טוב* » 15 אוקטובר 2014, 11:58

איזה שיר יפה.
אוהבת את הסתו על העצבות שבו.

מייק בר רב אשי

על ידי אילנה* » 15 אוקטובר 2014, 09:04

מקסים, תודה.

מייק בר רב אשי

על ידי רסיסים_של_אור* » 15 אוקטובר 2014, 08:21

מרגש ומרחיב לב ובהחלט משנה את הגישה לגבי הסתו
כאילו זאת עונה קשה ועצובה.
ובמקומו הלב מתמלא ומתפעם למול
ושוב מגיע סתו, רב-קסם ורב-יופי,


תודה {@

מייק בר רב אשי

על ידי פז* » 15 אוקטובר 2014, 08:07

יפיפה

מייק בר רב אשי

על ידי בשמת_א* » 14 אוקטובר 2014, 23:12

מקסים (-:

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 14 אוקטובר 2014, 21:52

מייק כתב את השיר הזה לפני שנים רבות - אבל בכל שנה, כשמגיע הסתיו, הוא עולה בזכרוני ומלותיו מתנגנות בי, כמו הצמחים שנובטים בגשם הראשון.

תמיד מחדש
ושוב מגיע סתו, רב-קסם ורב-יופי,
והרוחות שוב מנשבות במשובה.
ואל תזלזלו, ואל תטילו דופי,
כאילו זאת עונה קשה ועצובה.

כל פעם מחדש הולם בנו הרעם,
וריח היורה מרחיב את החזה.
גם אודם השקיעה, כמו מחָדָש כל פעם,
צובע מין חרמון רחוץ, חדש כזה.

ובשבת שוב טוב עם הילדים ללכת
לואדי, לגלות פרחי סתווניות,
ולצלם בצבע צוהַב אזדרכת
על רקע שלא יכול יותר כחול להיות.

חדש תמיד רשרוש הצפצפות ברוח,
מפתיע כתמיד היום המתקצר,
וקלמנטינה עסיסית (לפי הלוח)
הפער בין תפוח ותפוז תְגַשר.

וכמו בכל שנה – הַתַּחרות ניטשת
בין שר-של-גשמים לשר-של-הכותנה,
ובכל זאת בהחלט עדיין מרגשת
התחרות הזאת גם השנה.

מובן שיש זקנים
וחכמים ונבונים
שכבר ראו כזאת אי-פעם, בזמנו,
והם כבר לא מתפעלים –
בסתיו הם רק משתעלים...
וכבר נמאס להם חינו והמונו.

אמת, כל זה כבר היה –
אך בשבילי הוא חוייה
בכל שנה כמו פעם ראשונה.

מייק בר רב אשי

על ידי בשמת_א* » 14 אוקטובר 2014, 21:25

יופי (-:

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 14 אוקטובר 2014, 20:51

הוספתי קישור ליומן טיול בסלובניה/קרואטיה/מונטנגרו, שגילי חסקין העלה לאתר שלו.

מייק בר רב אשי

על ידי עזרה_בהנקה* » 31 מאי 2014, 13:25

נראה כנס נפלא!

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 31 מאי 2014, 13:04

כנס על החרמון המוקדש לזכרו של מייק, יתקיים בבית אוסישקין בקיבוץ דן בימים 11-12 ביוני.
מגוון נושאים, טובי החוקרים.
ביום הראשון - הרצאות. ביום השני - טיול בגבעות הקרב ובדולינות.
למתעניינים - מומלץ!

מייק בר רב אשי

על ידי פלונית_אלמונית* » 26 יולי 2011, 08:44

מאוד יפה ומרגש אוסף התמונות בפייסבוק.

יעל צ

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 24 יולי 2011, 14:37

הוספתי קישור לאלבום שנפתח לזכרו בפייסבוק.

מייק בר רב אשי

על ידי מי_מה* » 21 יולי 2011, 23:11

המאמר בארץ וטבע, קצר, תמציתי ונוגע ללב על אף ואולי בגלל שהוא לא רגשני ומשתפך. תודה על השיתוף. תודה על השבילים.

מייק בר רב אשי

על ידי תבשיל_קדרה* » 21 יולי 2011, 22:00

הספד מאוד יפה ומדויק.
כששמעתי על מותו של אורי דביר, לא יכולתי שלא לחשוב על הסמיכות למותו של מייק.

מייק בר רב אשי

על ידי טרה_רוסה* » 21 יולי 2011, 21:54

אני גם קראתי את המאמרים, כששמתם את הקישור. במיוחד את המאמר על הלבוש, כי זה מעניין אותי. מרתק!

מייק בר רב אשי

על ידי יעל_צ* » 21 יולי 2011, 06:52

הוספתי קישור להספד על מייק ואורי דביר ב"ארץ וטבע". תודה. @}

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 21 יולי 2011, 04:36

המאמר על השלום, מפוכח להפליא. הלוואי והיה אפשר להפיצו.
זה בטיפול.

מייק בר רב אשי

על ידי טלי_מא* » 21 יולי 2011, 00:29

תודה רבה אש"י.

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 20 יולי 2011, 23:49

הוספתי קישור להספד על מייק ואורי דביר ב"ארץ וטבע".

מייק בר רב אשי

על ידי בשמת_א* » 20 מאי 2011, 11:37

יפה המאמר על השכלת הדרוזים.
אם כי ניכר כי רב בו הנסתר על הנגלה... (מאוד דיפלומטי).

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 20 מאי 2011, 00:39

הוספתי ציטוטים מתוך כמה מהדפים המוצבעים בראש הדף הזה.

לוטם, תפיצי חופשי

מייק בר רב אשי

על ידי לוטם_מרווני* » 13 מאי 2011, 09:08

המאמר על השלום, מפוכח להפליא. הלוואי והיה אפשר להפיצו.

מייק בר רב אשי

על ידי טלי_מא* » 13 מאי 2011, 08:50

בעקבותיו הלכתי גם בלכתי בראש
וואו. איזו בחירה מקסימה של מילים.

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 13 מאי 2011, 02:59

הוספתי את הקישור ל-
בדרכיו - למורה דרכי שנפטר, מייק לבנה, בעקבותיו הלכתי גם בלכתי בראש
מתוך שישי בגולן, מאת דודי בן עמי, מקצרין

מייק בר רב אשי

על ידי חוט_השני* » 08 מאי 2011, 09:26

גם אני נהנתי מהכתבה על החדרוכל.

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 08 מאי 2011, 07:07

הוספתי פריט נוסף לקישור ל"ישראל אנשים".
מייק השתתף וגם יזם מאבקים בנושאי שמירת טבע, אבל גם נגד סגירת אתרי טבע בפני מטיילים.הוספתי קישורים למאבקים כאלה.

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 07 מאי 2011, 22:27

ועכשיו, חדר האוכל ה"חדש" (מייק כותב שנחנך ב-1975, ובשבילי הוא עדיין "החדש"... ), כבר מזמן שומם
לא לגמרי שומם. חברים אמנם כבר מזמן לא אוכלים בו, אבל הוא משמש את חניכי המכינה הקדם-צבאית.

אלה מכם שמתעניינים בהשקפותיו של מייק מוזמנים להיכנס לקישור "ארצנו" המופיע גם הוא ברשימה שלמעלה. וכולל פוסטים המבטאים את דעותיו של מייק ביחס לגולן בהקשר ליחסינו עם סוריה.
אחרי פוסטים אלה יש מאמר של מייק המבטא את ה"אני מאמין" שלו לגבי ההדרכה במצדה.

מייק בר רב אשי

על ידי ב_עילום* » 07 מאי 2011, 11:52

גם אני נהנתי מהכתבה על החדרוכל.
נוסטאלגיה... "במקום" "מרקייה" "סעודת לילה"

וגם למדתי כמה דברים חדשים :-)

מייק בר רב אשי

על ידי מיכל_שץ* » 07 מאי 2011, 10:45

_הי! גם אני!
לא בשלמותם, אבל בהחלט קראתי חלקים._
בעיקר על חדרוכל... מייק היה מזדזע, אבל בילדותי זו היתה מילה אחת, וככה ביטאנו אותה.

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 07 מאי 2011, 09:44

איתרתי והוספתי את הקישור לכתבה ב"מידע 8".

גילית, תודה.
הקישור הראשון (לסרטון הארוך יותר, דמויות גליליות) מופיע ברשימה שבראש הדף ("סרטון קצר...").

מייק בר רב אשי

על ידי גילית_ט* » 07 מאי 2011, 09:16

מייק בר רב אשי

על ידי תבשיל_קדרה* » 07 מאי 2011, 07:29

הי! גם אני!
לא בשלמותם, אבל בהחלט קראתי חלקים.

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_בבית* » 07 מאי 2011, 02:59

כחובבת נוסטלגיה, קראתי בעניין את המאמרים ונהניתי ביחוד מהמאמר על חדר האוכל.
בילדותי היו לי דודים בקיבוץ החותרים והייתי מבלה שם שבועות שלמים בחופש הגדול.
בין שלל הדברים שגרמו לי קינאה, חדר האוכל היה במקום גבוה מאד (אחרי הסרט על הדשא כמובן).
גם אני זוכרת את חדר האוכל הישן שם ואת ההתרגשות כשבנו חדר אוכל חדש ומפואר.

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 06 מאי 2011, 22:05

תהיתי מי יטריח את עצמו לקרוא את שני המאמרים האלה...
מי אם לא בשמת!

מייק בר רב אשי

על ידי בשמת_א* » 06 מאי 2011, 18:20

איזה יופי המאמרים של מייק על הלבוש ועל חדר האוכל! והתיאורים כל כך חיים!
אני עדיין זוכרת את חדרהאוכל הישן של מעיין ברוך. איזה חג, בטח פסח, ושירה בציבור, בחדראוכל הישן... וואו.
הימים שהיית מתקשר לחדראוכל בשעת ארוחת הצהריים ומחכה שמישהו יענה ויקרא ליענקל'ה לטלפון...
ועכשיו, חדר האוכל ה"חדש" (מייק כותב שנחנך ב-1975, ובשבילי הוא עדיין "החדש"... P-: ), כבר מזמן שומם )-:

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 03 מאי 2011, 16:14

הקישור להספד של עירית תוקן

מייק בר רב אשי

על ידי נועה_ברוך* » 02 מאי 2011, 20:21

תודה על הקישורים שצרפתם, כמה מרגש ומרשים לצפות

יהי זכרו ברוך.

מייק בר רב אשי

על ידי עוברת_אורח* » 02 מאי 2011, 18:14

תודה על הקישורים שצרפתם, כמה מרגש ומרשים לצפות. מתוך הסרטון שראיתי עולה תחושה של אהבה אמיתית לארץ, לטבע וגם הרבה צניעות ושמחה, יהי זכרו ברוך hug-sad

מייק בר רב אשי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 02 מאי 2011, 16:38

משתתפת בצערכם

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 02 מאי 2011, 16:08

הערך בויקיפדיה עודכן היום ונוסף בו חומר רב.

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 02 מאי 2011, 08:23

הוספתי כרגע (2.5) שני קישורים חדשים לראש הדף.
בפרט אני ממליץ לקרוא את ההספד המרגש שכתבה עירית צוק-קבצ'י.

מייק בר רב אשי

על ידי בערך_מוחלט* » 01 מאי 2011, 22:15

משתתף בצערכם. גם אני נהניתי מהצפיה.

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 01 מאי 2011, 16:07

את המאמר ב-"שישי בגולן" כתבה אפרת בדיחי, מקשת.

מייק בר רב אשי

על ידי תבשיל_קדרה* » 01 מאי 2011, 14:36

גם אותי מאוד מרגש המאמר מ"שישי בגולן"_ וגם אני הסתקרנתי מי _המחברת. מי יודע מי חיברה את המאמר?
וגם - אתה רוצה/יכול להעלות לרשת את כל המקאמה של איתמר פורת?

מייק בר רב אשי

על ידי סבטקסט_כפול* » 01 מאי 2011, 13:50

איתכם באבלכם

מייק בר רב אשי

על ידי גילית_ט* » 01 מאי 2011, 13:06

עודד תודה על הקישורים, איתכם באבלכם

מייק בר רב אשי

על ידי לוטם_מרווני* » 01 מאי 2011, 11:24

מאוד מרגש המאמר מ"שישי בגולן" אך לא מצאתי את שם המחברת. מי יודע מי חיברה את המאמר?

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 01 מאי 2011, 09:48

הוספתי עוד כמה קישורים למעלה

מייק בר רב אשי

על ידי טלי_מא* » 28 אפריל 2011, 09:41

איתכם באבלכם ((-))

תודה על הקישורים שצרפתם, כמה מרגש ומרשים לצפות. מתוך הסרטון שראיתי עולה תחושה של אהבה אמיתית לארץ, לטבע
ולמשפחה.
התיאור שלו בסוף את הקשר עם הנכדים חידד עבורי את חשיבות הרצף הדורי, לכל הדורות ברצף.
מאוד נוגע ללב.
|L|

מייק בר רב אשי

על ידי הולנדי_ה* » 28 אפריל 2011, 03:45

תודה על הקישורים שצרפתם, כמה מרגש ומרשים לצפות. מתוך הסרטון שראיתי עולה תחושה של אהבה אמיתית לארץ, לטבע וגם הרבה צניעות ושמחה, יהי זכרו ברוך hug-sad

מייק בר רב אשי

על ידי סמדר_נ* » 28 אפריל 2011, 03:07

:-(
יהי זכרו ברוך.

מייק בר רב אשי

על ידי יעל_צ* » 27 אפריל 2011, 22:40

תודה על הקישורים שצרפתם, כמה מרגש ומרשים לצפות. מתוך הסרטון שראיתי עולה תחושה של אהבה אמיתית לארץ, לטבע וגם הרבה צניעות ושמחה, יהי זכרו ברוך ((-))

מייק בר רב אשי

על ידי רסיסים_של_אור* » 27 אפריל 2011, 22:05

תודה על הקישורים שצרפתם, כמה מרגש ומרשים לצפות. מתוך הסרטון שראיתי עולה תחושה של אהבה אמיתית לארץ, לטבע וגם הרבה צניעות ושמחה . יהי זכרו ברוך {@

מייק בר רב אשי

על ידי אלטר_אגו* » 27 אפריל 2011, 12:43

ראיתי את המודעה בעיתון הבוקר.
יהי זכרו ברוך. תנחומי למשפחה.

מייק בר רב אשי

על ידי בשמת_א* » 27 אפריל 2011, 00:52

|L|

מייק בר רב אשי

על ידי נטע_ש* » 27 אפריל 2011, 00:16

יהי זכרו ברוך
|L|

מייק בר רב אשי

על ידי לוטם_מרווני* » 26 אפריל 2011, 11:34

יהי זכרו ברוך

מייק בר רב אשי

על ידי עודד_לבנה* » 26 אפריל 2011, 11:27

אבא נפטר אתמול.
הוספתי כמה קישורים עליו בראש הדף.

אני מציע שראש הדף הזה יהיה מעין דף זכרון לאבא.

מייק בר רב אשי

על ידי יעלי_לה » 31 מרץ 2009, 07:54

תודה רבה!

מייק בר רב אשי

על ידי מייק_בר_רב_אשי* » 31 מרץ 2009, 04:00

שלום,
סביר שורד הכלב פורח כבר עתה בשומרון, קשה לי להאמין שאפשר לטעות בזיהויו.
נסי להעביר ייחורים. העבירי תריסר ייחורים, שמא אחד ייקלט.
בהצלחה.

מייק בר רב אשי

על ידי יעלי_לה » 30 מרץ 2009, 13:16

שלום, גם לי שאלה... מקווה שתראה...

יכול להיות שאני רואה פריחה של ורד הכלב בשומרון (הר אמיר, קציר) כבר איזה שבועיים? או שאני טועה בזיהוי? (קראתי ברשת שהוא פורח רק ממאי)

אם אני לא טועה בזיהוי, ואכן ורד הכלב פורח אצלי בטרסה מתחת לבית -

שלמה אילן ממליץ עליו כגדר חיה והרעיון קוסם לי,
איך אפשר לעשות את זה? לחכות לזרעים, לאסוף, להנביט ולשתול? ייחור? להעביר חתיכת שורש?

תודה רבה

מייק בר רב אשי

על ידי במבי_ק* » 19 דצמבר 2007, 09:58

שלום מייק, שאלה --

זכור לי שבאחד מ(עשרות?) הדפים על ליקוט התייחסת לעניין החמצוצים (או אולי קוראים להם "חמציצים, אבל אצלנו זה "חמצוצים"). הבת שלי משוגעת על זה ומסוגלת לאכול גם עשרה (נראה לי). מה ההשלכות של זה? האם יש הבדל בין החמצוצים הדקים עם הפרח הסגול לבין החמצוצים הבשרניים עם הפרח הצהוב? (היא אוהבת את שניהם). תודה תודה

מייק בר רב אשי

על ידי לוטם_מרווני* » 19 דצמבר 2006, 19:11

תודה, הגיעו בשלום:-] לפני כשבוע. מתי העונה לזרוע אותם?
מה יעדיפו- שמש מלאה או חלקית?

מייק בר רב אשי

על ידי לוטם_מרווני* » 03 נובמבר 2006, 08:40

מייק, איזה יופי!
שלח לי מייל ל godisshe @@gmail נקודהcom
ואשלח לך את כתובתי העדכנית! תודה@} וחורף נעים

מייק בר רב אשי

על ידי מייק_בר_רב_אשי* » 11 אוקטובר 2006, 18:03

לוטם,
אין לי זרעים של נפית.
אם אמצא במקרה -- אזכור אותך, אבל הסיכוי קלוש.
מייק

מייק בר רב אשי

על ידי לוטם_מרווני* » 28 ספטמבר 2006, 21:51

מייק יקר!
האם אפשר להשיג אצלך זרעים/שתילים של נפית החתולים?
<לוטם דיברה איתך בנושא לפני מספר שנים-(דרך נתיב דודאי)>
וחוצמזה שנה טובה וגמר חתימה טובה!

מייק בר רב אשי

על ידי סבתא_לשמונה* » 06 אוגוסט 2006, 02:12

מזל טוב לכולכם על הולדת הנכד - הבן. אין שמחה יותר גדולה מזאת ואפיו כל המטומטמים משני הצדדים אינם יכולים להעיב עליה. |תינוק|
משתתפת בצערכם על מות הסבתא אבל לפי התאור שלך נגאלה מיסוריה, לפחות זכתה לטיפול מסור.

כנראה שאתה צודק, רק כוח חיצוני יוציא אותנו מהבוץ, לפחות באופן זמני. יש החלטות אבל עד לביצוע המרחק רב.

ביתי הבכורה ומשפחתה בקיבוץ בדרום תחת קסאמים כבר חצי שנה. עד עכשיו נגרם נזק לשני המפעלים והיו גם שני ניסים: אחד נפל ליד חדר האוכל ללא נפגעים, והשני ליד גן הילדים - שניים סבלו משריטות וכולם מחרדה.
פגיעתו של הקסאם אינה חזקה כמו של הקטיושות והמרגמות אבל עדיין זה תענוג מפוקפק מאוד.

מייק בר רב אשי

על ידי מייק_בר_רב_אשי* » 05 אוגוסט 2006, 19:57

שלום לכל ידידינו ומכרינו,
חברינו,
מוקירינו,
דורשי שלומנו ויתר עדרינו –
איחולי שלום פשוטו כמשמעו
בתקוה לבאות.

אנחנו כאן בטוב, שלמים ובריאים
משמינים מנחת ומישיבה על ה...כסא מול המחשב הגואל,
אוכלים ושותים, ממזגים ומזיעים
ודואגים "מה יהיה" עם אותה מדינת ישראל.
בינתים שואבים רוב נחת מהנכדים
ושוכחים את הפחדים.

די, נמאס לי לחרוז. ובכן, הנה דו"ח קצר: רבים מכם התקשרו לברר מה שלומנו, ואני יודע כי האחרים חושבים עלינו גם הם, אך לא רצו להעמיס עלינו את דאגתם.
ובכן: בישוב שלנו אנו מונים עד כה 3 פגיעות של טילי קטיושה. 2 בשטח פתוח, האחת ליד בית (שהיה נטוש), ואף היא גרמה רק נזק זעום. הנזק העקיף – קשה מאוד.
הרעש כבד, בעיקר "שלנו". יש אמנם לפעמים רבע שעה של שקט, אך זה נדיר. רוב הזמן נשמעים בין 2 ל-20"בומים" לדקה, מהם חזקים ומהם עמומים יותר, בהתאם למרחק הסוללה מאתנו. בתחילה ראינו איך עם כל בום מתרוממות כל הציפורים מן העצים, עתה התרגלו, והן נשארות לשבת על הענפים. גם חלק מן הכלבים התרגלו, חלק עודם בפאניקה, מתפרצים לבתים ומסתתרים תחת המיטות עם כל בום חזק. הנכדים לא מתייחסים כלל לרעש, ממשיכים לדבר (והם דברנים!) גם כאשר אי אפשר לשמוע אותם מרוב רעש-רקע, מסתבר שמתרגלים, כמו מי שגר ליד מסילת-ברזל או תחנת אמבולנסים. אנחנו ישנים היטב גם בשיא הרעש.

מעגלי החיים נמשכים: לפני 5 שבועות נולד לנו נכד חמישי, ומגיל שבועיים הוא חושב שבומים זה חלק מהחיים. האחים שלו משוכנעים כל אחד שהתינוק הוא מתנה אישית בשבילו, ואמם הסובלנית מאפשרת להם לקחת אותו על ידיהם בתורות, והם מאושרים. גם סבא וסבתא שלו.

לפני 4 ימים נפטרה אמה של אשתי, בגיל 88, אחרי שנים של סבל, הדרדרות פיזית והכרתית. זכתה עד לרגע האחרון לטיפול מסור של ילדיה ושל מטפלות פיליפיניות נפלאות.

רציתי לסיים בנימה אופטימית, אבל לא מצאתי בעיתון שום עילה לכך.

מייק בר רב אשי

על ידי מייק_בר_רב_אשי* » 04 אוגוסט 2006, 21:27

לא, אני לא מספיק חכם בשביל זה.
ברור לי שהמנהיגים שלנו מצפים, ממש לוקחים בחשבון, שמישהו אחר יכריח אותנו לצאת מן הבוץ, וחושבים שככל שנעמיק בבוץ כך נצא ממנו יותר טוב.

מייק בר רב אשי

על ידי סבתא_לשמונה* » 04 אוגוסט 2006, 00:58

נראה לי שאתה איש חכם - איך לדעתך נצא הפעם מהבוץ?
להיכנס לבוץ זו מומחיות שלנו, אבל לצאת ממנו הרבה פחות...

מייק בר רב אשי

על ידי סבתא_לשמונה* » 26 יולי 2006, 19:36

רון ג
קראתי את המאמר שלך ומסכימה לכל מילה, בינתיים הלוחמה הקרקעית כבר בעיצומה. היו לנו כבר בעבר מלחמות לא חכמות אבל זו המטומטמת ביותר.
בינתיים מסתובב במייל מכתב קשר מלא שקרים וחצאי אמיתות והוא מסוכן מאוד לצעירים ולאנשים שאינם בקיאים בהיסטוריה.
התבקשתי פעם לא להביא חומר מהמייל מפני שבסוף כולם רואים אותו, אז אני לא מביאה אם כי כתבתי תגובה לבקשתה של ביתי ושלחתי לה להפצה.
הרגיעון שלי היום בדיוק מתאים: עוצמה היא לא להשתמש בכוח העומד לרשותך.

מייק בר רב אשי

על ידי רון_ג* » 26 יולי 2006, 15:40

בסוף פרסמו את זה גם בוואלה כולל את המשפט הזה שלך שהוא ממש ממש מוצלח
http://news.walla.co.il/?w=/2952/946800

מייק בר רב אשי

על ידי רון_ג* » 22 יולי 2006, 23:13

מייק,

צטטתי !
הנה הטקסט. אני אשמח אם תקרא ותעביר הלאה:
http://www.yoashveshoshana.net/Resource ... s/[po]Stop the Lebaneese War[/po].htm

תודה, רון

מייק בר רב אשי

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 21 יולי 2006, 23:55

וסליחה שנדחפתי באמצע דיון רגיש יותר.... כתבתי את הדברים מדף אחר ולא שמתי לב.

מייק בר רב אשי

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 21 יולי 2006, 23:54

מייק, אני נזכרת בהדרכות המרתקות שלך במוזיאון שבקיבוץ בכל פעם שאני קוראת משהו שאתה כותב... יכולה לשמוע אותך מדריך! {@

מייק בר רב אשי

על ידי מייק_בר_רב_אשי* » 19 יולי 2006, 19:07

צטט, צטט, רק שזה יעזור...

מייק בר רב אשי

על ידי רון_ג* » 19 יולי 2006, 13:46

הבלון הזה שקוראים לו הרתעה, ומנפחים אותו, ומאליהים אותו – אינו אלא מולך שמקריבים לו חיי אנשים ועקרונות. הוא לא עבד מעולם, וכל תולדותינו מוכיחות זאת שוב ושוב.
אפשר לצטט אותך לאיזה מאמרונצ'יק שאני כותב על המלחמה הזו ?

מייק בר רב אשי

על ידי שמש_מדברית* » 21 מרץ 2006, 22:57

מייק - חלפו שנים מאז טיילנו איתך, ונכנסתי לדף הבית שלך דווקא בהקשר פחות נעים,
לא הבנתי את תגובתך לנחל נובע, במיוחד ש "עיכברתי" (מלשון עכבר) הקלקות מאוסף ספרים רוחניים, לדפי תמיכה באנשים ועד ללימוד הנחל, מה פתאום זה "ניצול" של "אתר מארח" לדבריך? זה לגמרי לגיטימי לפתוח דף בעניין שמבקשים להעלות למודעות.
אני רשומה כמנויה לעלון עוד לפני 9 שנים והבנתי לתומי שנושא הבאופן הוא עלון של כותבים, זאת אומרת הקהילה לעצמה, תגובות קשוחות ותוקפניות כלפי דרכי חשיבה שונות הן ה"לא שייכות לאתר המארח" ולא באופן טבעי
כמו השפה העברית, אליעזר בן יהודה הורשה להמציא, גם אנחנו רשאיים.
זה מאוד מלחיץ את המערכת השלטונית ממסדית אם לא רק הזרם הראשי יקבע עקרונות, שפה, ועל מה מותר לדבר - נכון?

מייק בר רב אשי

על ידי סבתא_לשמונה* » 18 פברואר 2006, 19:37

הגזמתי כאשר כתבתי שאני מכירה את רעיתך ובתך. אינני מכירה אותן אישית אלא רק מהאתר.

מייק בר רב אשי

על ידי סבתא_לשמונה* » 18 פברואר 2006, 13:42

טיילנו עכשיו דווקא בדרום לראות את הפריחה הנהדרת שרואים רק בשנים גשומות - הפריחה לא נבהלה מהקאסמים...
לא מדוייק, רק הצצנו. מתכננים לטיול טוב בשבת הבאה עם חלק מהצאצאים. (חלקם גרים ממש סמוך ונבוא עם האחרים).
שבת שלום. @} אפילו אני יודעת שאינו דומה לאף פרח בטבע אבל יותר טוב מכלום.

מייק בר רב אשי

על ידי סבתא_לשמונה* » 18 פברואר 2006, 13:15

הגעתי במקרה וגיליתי שאתה בערך בן גילי ויש לך קשרים משפחתיים בתוך האתר. (אני מכירת את רעייתך ובתך).
ההבדל בינינו שאני לא עליתי לארץ, מצד אימי אני דור חמישי או שישי בארץ ואבי עלה לארץ בגיל 17 ב -1921 כחלוץ צעיר מאוקראינה.
אני מלאת התפעלות מידיעותיך. אני חלשה מאוד בהכרת צמחים - אוהבת לראות אבל לא זוכרת שמות. מצבי בלשון העברית (וגם באנגלית) הרבה יותר טוב.
טיילנו עכשיו דווקא בדרום לראות את הפריחה הנהדרת שרואים רק בשנים גשומות - הפריחה לא נבהלה מהקאסמים...

מייק בר רב אשי

על ידי גם_פון_קלאוזביץ_קורא_שירה* » 14 דצמבר 2005, 20:21

הר גנרל, יאוול!

אני מאט מבקש. אני לא מת, רק ישן חזק לפעמים. תשאל פראו גנרל ליבליך. אני עסוק, יש לי איפחונים. הר גנרל קורא לכל הרבנים והברברים להצטרף לחגיגה.

מייק בר רב אשי

על ידי אמא_של_יונת* » 08 נובמבר 2005, 00:29

ואגב, את הכינוי הזה בחרו רועי ויונת. האם גם הם אנסים?
לא.
הם האנוסים, פחות או יותר.
הם נכנעו ללחץ כדי להגיע לדיון ענייני ולא צורני.
זה לא עבד.

כנראה זה עניין של סגנון אישי..
בהחלט לא שאלה של סגנון.
אתן טוענות שיש כאן התעלמות מחלק מהאוכלוסיה המשתמשת באתר, והצלחתן לגרום לכך שיתעלמו מחלק אחר ממשתמשי האתר, שנתקפים צמרמורת בכל פעם שהם נאלצים לראות את האנדרוגנוס הזה "פלוני אלמונית", משהו שמתאים לסיוטי-לילה.

מייק בר רב אשי

על ידי דליתוש_ב* » 07 נובמבר 2005, 21:11

ומה עם עיוות?

הציטוט המקורי ממייק:

_הצילו!
אונס!_

ולגביו שאלתי.

לגבי העיוות, ההתעקשות והשאר, היו על זה דיונים ארוכים בדף ההוא ובדפים אחרים.
בקצרה, פלוני אלמונית וסלשים, בעיני, הם לא עיוות.. וגם לא מפריעים ומקשים.
כנראה זה עניין של סגנון אישי..

מייק בר רב אשי

על ידי מתערבת_לרגע_נוסף_ודי* » 07 נובמבר 2005, 20:26

זו היתה הפואנטה...
ומה עם עיוות? גם העיוות הפריע לך. וזה עיוות רציני שבעיקר מפריע ומקשה ולמרות זאת אתן מתעקשות עליו. וזו בעיני הפואנטה.

מייק בר רב אשי

על ידי דליתוש_ב* » 07 נובמבר 2005, 20:22

עזבי אונס. לא אונס
זו היתה הפואנטה...

בקשר לשאר, (גם שאתן מנתבות את פועלכן לאפיקים הלא נכונים.),
נו מילא, על טעם ועל ריח :-) נסכים לא להסכים..

מייק בר רב אשי

על ידי מתערבת_לרגע_נוסף* » 07 נובמבר 2005, 20:15

עזבי אונס. לא אונס. אבל עיוות בהחלט כן. "פלוני אלמונית" זה מעוות. שמונה סלשים במשפט מעוותים אותו ומקשים על הקריאה השוטפת. מייק כה צודק בעיני (עיני אשה פמינסיטית גאה וחזקה) כשהוא אומר שאתן מנתבות את פועלכן לאפיקים הלא נכונים.

מייק בר רב אשי

על ידי דליתוש_ב* » 07 נובמבר 2005, 20:01

מתערבת,
להרגשתי הסובייקטיבית השימוש במושג "אונס" בהקשר הזה, הוא לא לעניין, בלשון המעטה.
אפילו אם מייק או כל אחד אחר חושב שכינוי מסויים הוא מזעזע. ואגב, את הכינוי הזה בחרו רועי ויונת. האם גם הם אנסים?
לשים "סלש" זה אונס?
שוב, אפשר לאהוב אפשר לא לאהוב, אבל אונס? עיוות? למה לא "נקודת מבט שונה" למה לא "על טעם וריח אין להתווכח"?

מייק בר רב אשי

על ידי מתערבת_לרגע* » 07 נובמבר 2005, 11:19

האם חלופות כמו "בעילום שם?", "שם זמני?" השארת חלון ריק ודומיהם הם אונס השפה העברית?
לא אלו. האונס והעיוות זה ב פלוני אלמונית המזעזע או ה"סלשים" שמכאיבים בעיניים ושמרוב "סלשים" לא רואים את הטקסט.

חזרה למעלה