התייעצות לפני ניתוק קשר

קארי_ירוקה*
הודעות: 30
הצטרפות: 19 אוקטובר 2018, 01:30
דף אישי: הדף האישי של קארי_ירוקה*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קארי_ירוקה* »

היי יקרים ויקרות,
לאחרונה אני יותר פעילה באתר ובאמת מוצאת בו פינה שלווה ומנחמת ועל כן ארצה להגיד - תודה.

שבוע ימים עבר מאז שחוויתי חוייה טראומטית מול חברה (שעכשיו אכנה מעתה ה"חברה") שלקח לי זמן לעכל ולוהציא החוצה עם המון יגון וכאב ועם סימן שאלה וחור ענקי בלב.
קצת רקע קטן על היחסים בינינו: אני מחשיבה אותה כחברה קרובה כבר שנים רבות, אנחנו מכירות משנות ה20 המוקדמות של חיינו (ממש לקראת סוף השירות הצבאי) וכיום נמצאות בתחילת שנות השלושים לחיינו.
רוב השנים, אהבתי להיות לצידה ובחברתה ועשיתי המון מאמצים לשמור ולשמר את הקשר הזה, היו תקופות של ריחוק (בזמן הלימודים וכו') ולעיתים הרגשתי שזה טיפה חד צדדי אבל תמיד איכשהו זה התאזן (בערך)., תמיד הייתי שם לצידה, בפרידות קשות מהחבר, ריבים עם אנשים, כשכלום לא הולך וסתם ככה בכיף שלנו כשהיינו יוצאות ומבלות ונהנות מהחיים.

בתקופת החודשים האחרונים אני מרגישה שחוץ מלשאוב ממני אנרגיה, לנצל, לדכא ולבאס אותי היא לא עושה כלום לכיווני ואחרי הפגישות איתה אני מותשת, עצובה ומיואשת.
בפגישה איתה אני יכולה לספוג ממנה שיפוטים, ביקורות קשות, עצבים, "החזקה על קצר" ועוד שלל התנהגויות מגעילות ורעות שאני לא מסוגלת להכיל לצידי או כלפיי יותר אני הולכת על ביצים לידה מחשש שתתפוצץ, לא מספרת לה שום דבר שהוא לא ענייני או שולי כדי שלא תטיף לי ותחנך אותי. השהייה במחיצתה נהפכה לנוראית!

הפעם האחרונה הייתה גרועה אבל כנראה שהפעם נשברתי סופית והחלטתי לא לענות לה להודעות ושיחות פשוט כי היא השפילה אותי מול חברים אחרים שבילינו איתם ולא יכולתי לספוג יותר.
אספר על 2 מקרים שקרו באותו ערב ואודה לכם אם תכתבו לי האם בנוסף ליחס הגרוע והמדרדר בחודשים האחרונים זו עילה מספקת לניתוק קשר מבחינתי לפחות בתקופה הקרובה עד שאתאושש מהפגיעה:
  • במקרה הראשון היא התחילה לקרוא לי בשמות גנאי (2 תיאורים של מחלת נפש) והיא עשתה זאת שוב ושוב, מול מלצרית שהגיעה לקחת הזמנה, מול החברים ששהו איתנו ומול אנשים נוספים שהיו במקום, היא המשיכה והמשיכה למרות שראתה שאני לא צוחקת ושזה לא משעשע אותי הרגשתי שהיא פשוט נהנית ונרגעת כשהיא רואה אותי מתבוססת בעלבון מהמילים המכאיבות והמגעילות שיצאו ממנה ועדיין לא הפסיקה ועשתה ממני בדיחה עלובה וחסרת אונים לידה.
  • במקרה השני (שהיה אף נורא יותר) היא סיפרה בלהט לחברים על איך הבטחתי שאעזור לה (ועזרתי המון ובחינם!) עם העסק שלה והתחילה להטיח בי אשמה וברוב חוצפתה התלוננה וזילזלה בכל הפרוייקטים שעשיתי עבורה כדי לקדם את העסק הפרטי שלה בלי לבקש כל תמורה! מתוך אהבה ורצון שהיא תצליח ותתקדם. השקעתי בה זמן מאמץ, נסיעות, דלק ומשאבים ממני בלי לבקש שום דבר חזרה וקיבלתי בחזרה כפיות טובה וגועל נפש.
היא ירדה על הדברים שעשיתי וממש זילזלה בכך מול החברים והותירה אותי מדממת נפשית וכאובה.
בין היתר כדיברתי ויספרתי דברים קיבלתי שוב ביקורות חותכות (בריונות לשמה) ו"חיתוך" עצבני בשיחה.
כשכולם התקפלנו נתנו חיבוק אמרתי לילה טוב בצורה לבבית וחזרתי הביתה.
בדרך הביתה נפל לי אסימון מריר כואב ורעיל וכל שרציתי היה לבכות ולשחרר החוצה את העלבון הכואב שהצטבר בי שקרה רק כי לא עניתי לה, כי אני לא יכולה עליה, כי היא יותר בריונית וקשה ממני, כי גדלתי בבית של צעקות, השפלות, הקטנות, זילזול והתעלמות :( אין בי יכולות בריוניות ואלימות מילולית וגם לא הייתי רוצה "להחזיר" לה. הרגשתי שהגעתי לשדה קרב ולא לבילוי של חברים וזה היה נורא.

למחרת בבוקר קמתי מותשת ורצוצה ומיהרתי לאירוע שהוזמנתי אליו , לקראת השעה 11:00 בבוקר פשוט נשברתי ובכיתי את נשמתי החוצה. הייתי שבורה ומושפלת עד אפר. הרגשתי שהכו אותי מרוב שנעלבתי ממנה.
במהלך כל הסופ"ש הייתי עצובה מדוכאת ובוכיה ומאוד מאוד מאוד כועסת.
בן זוגי ניסה להרגיע אותי אך הייתי טעונה ועצובה מכדי לשים בצד את האירוע. בכיתי באותו יום מספר פעמים אך עדיין העלבון צרוב.

אודה לשמוע את דעתכם למקרה, האם לנתק קשר? כתבתי לה מכתב נוקב מאוד על כל התרחישים בשנה האחרונה שכללו גם לצעוק עליי ולריב איתי לפני היומולדת שלי ו"לחנך" אותי איך לחגוג כי לא התאימה לה השעה וכו' ובקיצור, אני לא יכולה להיות יותר סמרטוט שחי לפי המצברוח שלה. אני לא יכולה להתמודד יותר עם היחס המשפיל והמגעיל שלה. ולמרות שאני מאוד אוהבת אותה והיינו קרובות וכן יש בה צדדים טובים וחיוביים לצערי כרגע העלבון עולה על הטוב והכאב נמצא שם.

מה אתם חושבים?
שקטה*
הודעות: 1157
הצטרפות: 25 ספטמבר 2012, 14:14

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי שקטה* »

אין לי הרבה זמן כרגע אז אכתוב בקצרה: לנתק ומיד!!!! ללא שום ספק בכלל. זו לא חברה, זו אויבת סאדיסטית ומגעילה. עצם זה שאת תוהה אם ניתוק לגיטימי רק מראה שחווית כנראה דברים קשים בעבר שגורמים לך לא לעמוד מספיק על שלך ולא לראות בעצמך מישהי שמגיע לה יחס טוב ומכבד. מה שסיפרת פשוט מזעזע ואין כאן בכלל מקום להיסוסים. טפלי בעצמך כדי שבעתיד תימנעי מלפתח "חברויות" עם אנשים שמסוגלים להתנהג ככה.
זרח_הפרח*
הודעות: 529
הצטרפות: 20 מרץ 2010, 20:33
דף אישי: הדף האישי של זרח_הפרח*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי זרח_הפרח* »

מצטרפת לשקטה, נשמע ממש לא טוב, בלשון המעטה. ניתקתי קשרים על פחות מזה.
ובכלל, עצם זה שאת מקבלת כזאת הרגשה מזופתת זה, לדעתי, ממש מספיק כדי לקבל החלטה. גם אם המונות פה היו כותבות לך אחרת. את מרגישה את מה שאת מרגישה, וזה מספיק כדי לקבל החלטה.
שקטה*
הודעות: 1157
הצטרפות: 25 ספטמבר 2012, 14:14

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי שקטה* »

מסכימה עם זרח וזה בדיוק מה שחשבתי - שעצם זה שהרגשת כל כך רע זה כבר מצדיק חיתוך.
את כותבת שגדלת בבית שחווית בו השפלות, זילזול ואלימות מילולית - ברור שלמרבה הצער את רואה את הדברים האלו כאיזשהו סוג של נורמה וקשה לך לעצור את זה לפני שזה נעשה ממש מוגזם. בלעצור הכוונה היא לא לענות ו"להחזיר" אלא פשוט לחתוך אנשים כאלה מהחיים שלך ברגע שזה רק מתחיל ללכת לכיוון הזה. אני ממש מקווה שתמצאי את הזמן והמשאבים ללכת לטיפול כדי לשנות את הדפוסים האלה ולהתחיל למשוך לחיים שלך אנשים מכבדים ואוהבים. יש כאן באתר כמה מטפלות שמומלצות בחום כמו עירית לוי לדוגמה, אולי כדאי לפנות אליה.
שקטה*
הודעות: 1157
הצטרפות: 25 ספטמבר 2012, 14:14

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי שקטה* »

בכל אופן, כפי שנכתב בדפים על סימני התעללות בזוגיות כאן, אולי יעזור לך להבא ללמוד לסמוך על מה שאת מרגישה במקום לנסות לפשפש בסיטואציה ולנסות לנתח אותה או לבקש אישור מגורמים אחרים לגבי מה נכון לעשות. זה חיובי בעיני שאת מגיבה בכאב ובצער על סיטואציות כאלה, זה אומר שיש חלק בתוכך שיודע שזה לא מגיע לו ומסרב לקבל את היחס הזה. נסי בעתיד להסתמך על התחושות שלך ולתת לעצמך את הקרדיט שאם מישהו גורם לך להרגיש רע את לא חייבת להיות איתו בקשר וממש לא צריכה לקבל אישור על זה מאף אחד או למצוא סיבה שתישמע לך מספקת לחיתוך. את מרגישה בבטן שלא טוב לך, כבדי את התחושות שלך ותני להן מקום.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי בשמת_א* »

כמובן לחתוך ולנתק.
מציעה לא לכתוב מכתבים ולא להסביר ולא להגיד ולא כלום. זה סתם בזבוז אנרגיה מטורף מבחינתך ואת לא מרגישה את זה, כי הבעיה העיקרית שאת רגילה לבזבוז האנרגיה הזה.
את שווה! את ראויה! את טובה! את נפלאה!
אין שום הצדקה להחזיק בחיים א/נשים שעושים לך רע ו/או שמתנהגים כלפייך באופן מכוער וגרוע מזה (היא ממש אכזרית, ה"עם כאלה חברות מי צריך אויבים").
פשוט אל תיזמי מעכשיו שום סוג של קשר איתה,
ואם היא יוזמת - אל תגיבי. לא לענות לטלפון, לא להגיב למייל/סמס/ווטסאפ.

הדבר הכי חשוב הוא לשים לב מתי טוב לך ומתי לא טוב לך. לשמור בחיים רק את אלה שבאופן עקבי טוב איתם, ולהתרחק לחלוטין מכל מי שלא טוב איתו, וזה כולל הכל {@ בני משפחה, חברות, מחזרים, בעלי עסקים (חשמלאי שעושה לך הרגשה קריפית, תזמיני שוב? ממש לא! חנות שאת לא מרגישה רצויה ואהובה כשאת קונה בה? ביי ביי, יש אחרים!).

ההבחנה הזאת, בגוף, ברגשות, בין "טוב לי" לבין" "לא טוב לי", היא קריטית. במיוחד למי שגדל כמוך.
ולפעול על פי זה, לא להישאר במקום שלא טוב לך, זה התיקון הכי טוב לעבר והבסיס הכי טוב לעתיד {@
קור_את*
הודעות: 1290
הצטרפות: 26 ספטמבר 2006, 16:53
דף אישי: הדף האישי של קור_את*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קור_את* »

לנתק ולא לבזבז עליה עוד דקה מחייך. חיים רק פעם אחת, חבל על כל דקה.
קור_את*
הודעות: 1290
הצטרפות: 26 ספטמבר 2006, 16:53
דף אישי: הדף האישי של קור_את*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קור_את* »

_אין שום הצדקה להחזיק בחיים א/נשים שעושים לך רע ו/או שמתנהגים כלפייך באופן מכוער וגרוע מזה (היא ממש אכזרית, ה"עם כאלה חברות מי צריך אויבים").
פשוט אל תיזמי מעכשיו שום סוג של קשר איתה,
ואם היא יוזמת - אל תגיבי. לא לענות לטלפון, לא להגיב למייל/סמס/ווטסאפ._
זרח_הפרח*
הודעות: 529
הצטרפות: 20 מרץ 2010, 20:33
דף אישי: הדף האישי של זרח_הפרח*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי זרח_הפרח* »

את מרגישה בבטן שלא טוב לך, כבדי את התחושות שלך ותני להן מקום.
מהמם |Y| |Y|
דגן_בגן*
הודעות: 96
הצטרפות: 16 יולי 2014, 06:54
דף אישי: הדף האישי של דגן_בגן*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי דגן_בגן* »

אחד הדברים שלמדתי במהלך שנים זה לבחור מי הם חבריי. בחירות שבחרנו בצעירותנו לא בהכרח מתאימות יותר. במקרה שתיארת, זו בכלל לא שאלה. בודאי שלחתוך {@}
נס_מהלך*
הודעות: 4
הצטרפות: 13 מרץ 2019, 16:37
דף אישי: הדף האישי של נס_מהלך*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי נס_מהלך* »

לא מגיע לך לחוות את זה. היא נשמעת ממורמרת ובסוף תישאר בודדה. תהיי חזקה, את בדרך הנכונה.
קארי_ירוקה*
הודעות: 30
הצטרפות: 19 אוקטובר 2018, 01:30
דף אישי: הדף האישי של קארי_ירוקה*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קארי_ירוקה* »

תודה לכל מי שהגיב כאן...אני מעריכה מאוד את ההשקעה הזמן והרגע של להשקיע מחשבה קטנה במישהי זרה שאינכם מכירים אז לפני הכל - קבלו חיבוק <3

רציתי לעדכן אתכם שמאז שכתבתי את זה היא ממשיכה שוב ושוב לשלוח לי הודעות ולא מבינה מה לא בסדר, ההודעה האחרונה שלה הייתה בטון תקיף יותר בו היא כועסת על זה שיש סיכוי שנעלבתי\נפגעתי ממנה.
בבקרים האחרונים כשאני מתעוררת אני עושה סריקה של המון אנשים שנחתכו לי מהחיים וזה ממש מכאיב לי, סריקה של השנה האחרונה בה אני מנסה להבין האם זה שהתחלתי לשים גבולות וסטנדרטים לקשר - כמו זה שלא רציתי שזה יהיה חד צדדי, מאסתי בלרדוף, לא יכולתי לרצות יותר את האחר או פשוט לא הרגשתי בנוח עם יחס כזה או אחר גם לחיתוכים והניתוקים האלה או שפשוט אני זו שהשתנתה לרעה. י שלי ביקורת עצמית גבוהה מאוד, המצב איתה שוב שם דגש על כך שאני מאבדת קשרים עם אנשים ושזה מאוד מאוד מכאיב לי ואני גם מרגישה שלא משנה כמה ניסיתי להלחם על קשרים הם פשוט לא נשארו. אולי יש בי משהו מאוד מרחיק או מכעיס או מכאיב, אני לא חושבת שאני כ"כ טוטאלית ומעיקה, להיפך, אני נותנת מרווח ואוויר.
אני סה"כ רוצה שיהיו לי כמה חברות שאוהבות אותי ורוצות בחברתי ואני נמצאת בתוך ביצה עיסתית ומגעילה של קריזות וסרטים של אנשים. :(

לפעמים פשוט בא לי לעוף לניו זילנד, לגור באיזו חווה קטנה ולהתנתק.
:(
שקטה*
הודעות: 1157
הצטרפות: 25 ספטמבר 2012, 14:14

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי שקטה* »

היי קארי, אני חושבת שהמפתח למה שמטריד אותך נמצא במה שתיארת בקצרה לגבי הבית שבו גדלת. ייתכן שלאורך השנים משכת לחיים שלך אנשים שמשחזרים את היחס המזלזל והמקטין שהורגלת בו כילדה, ועכשיו את מתחילה להבין את זה ולנסות לתקן. אם רוב הקשרים שהיו לך הכילו אלמנטים כאלה ועכשיו את כבר לא מעוניינת בזה, זה טבעי שיהיו בחיים שלך כרגע הרבה ניתוקים, וזה דווקא לטובה.
לדעתי עדיף להיות לבד מאשר מוקפת באנשים שלא מתייחסים אלייך בכבוד וגורמים לך להרגיש קטנה.
נסי למצוא לאט לאט אנשים אחרים שמייצגים את איך שהיית רוצה שיתייחסו אלייך, אולי במקביל לטיפול כלשהו שיעזור לך להאיר את כל המקומות האלה שמשכו אלייך את היחס הרע עד כה. זה מן הסתם ייקח זמן אבל לדעתי שווה את זה.
מחזקת אותך.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי בשמת_א* »

מסכימה לגמרי עם שקטה.
התהליך הזה חיובי.
מי שנעלם לך מהחיים אלה אנשים שלא היו טובים לך, שבעצם עשו לך רע, וזה דבר חיובי שהם לא נשארים ועוד יותר חיובי שאת לא צריכה לעבוד קשה כדי לנתק אותם...
החברה, מלאה רגשי אשמה. פשוט תמשיכי לא להגיב. מציעה לך גם להמנע מלקרוא את ההודעות שלה בכלל. תמחקי כל הודעה ברגע שמגיעה, בלי לפתוח ובלי לקרוא. כי היא ממש רעה אלייך וגם עכשיו (הפוסטמה!!!) תוקפת אותך על זה שאולי נעלבת ממנה. כאילו, ברצינות? לא עולה בדעתה אפילו להתנצל בפנייך בטון רך ועדין, לכל הפחות? האם ברור לך יותר למה את לא צריכה רעל כזה בחיים שלך?

הייתי אומרת לך למחוק אותה מאנשי הקשר שלך, אבל אני לא אומרת כי עדיף שתזהי מי כותבת לך כדי שתוכלי לשמור על עצמך ולא להגיב...
אפרת*
הודעות: 637
הצטרפות: 08 יולי 2003, 12:18

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי אפרת* »

אני חושבת שיש אפשרות לחסום תקשורת ממספרים מסוימים וככה לא לקבל מהם כלום.
בהצלחה וכל הכבוד לך. מאוד קשה לנקות את זה מהחיים כי זה מרגיש כאילו פתאום לא נשאר כלום. אבל זו אשליה. זה פינוי של מקום לדברים חדשים להיכנס ובתקוה גדולה שאלו יהיו דברים הרבה יותר טובים!
עירית_לוי
הודעות: 4246
הצטרפות: 13 יוני 2004, 20:33
דף אישי: הדף האישי של עירית_לוי

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי עירית_לוי »

היי קארי :-)
יופי שהתחלת בתהליך כה מבורך של שמירה עצמית, ושל אהבה עצמית.

מוסיפה על מה שהאחרות כתבו:

או שפשוט אני זו שהשתנתה לרעה.
אולי יש בי משהו מאוד מרחיק או מכעיס או מכאיב, אני לא חושבת שאני כ"כ טוטאלית ומעיקה, להיפך, אני נותנת מרווח ואוויר.
במסגרת השינויים הפנימיים שהתחלת לכוון אליהם - מציעה לכוון גם לשחרור תחושת האשמה והתחושה שמשהו אצלך לא בסדר.

אני חושבת שעצם קיומה של תפיסה כזו בתוכך מחלישה אותך. יחס החברות מהסוג שתיארת מחליש אותך, אבל תפיסה עצמית כזו – היא כמו מצטרפת אליהן (אל החברות) ומעצימה את תחושת הכיווץ והקטנות שאת חשה. זה לתחושתי המקום להתחיל ממנו.

את רוצה לברוח מהסביבה המקטינה והמחלישה, וזה מעולה. רק חשוב שבמקביל תצרי שינוי גם בסביבה הפנימית המקטינה והמחלישה. (אגב, לא כולה כזו. עצם זה שהתעוררת והתחלת להציב גבול מראה שיש בך גם קולות פנימיים אחרים, מעצימים ומיטיבים).

הקול הפנימי המחליש, אם יישאר, עלול לנסוע יחד איתך גם לניוזילנד :-). מציעה להעצים את ההבנה שאין בך שום דבר קלוקל או לא מספיק טוב כדי להיות איתך בקשר חברי או אחר.

אם את מתחברת כמובן...
{@
קארי_ירוקה*
הודעות: 30
הצטרפות: 19 אוקטובר 2018, 01:30
דף אישי: הדף האישי של קארי_ירוקה*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קארי_ירוקה* »

טעות, עשיתי טעות - כי אני בנאדם, כי אני אנושית , כי אני מתגעגע לאהבה והכלה כי לא יכולתי להתעלם וכאבתי את המחסור שלי בחברים ובקרבה.
  • נפגשתי איתה-
וזה היה מזעזע , יותר ממזעזע - זו הייתה מסיכת עינויים קשה של אלימות מילולית מרושעת.
וזו הייתה טעות ענקית, הלב שלי מדמם פגוע ופצוע ואני רק רואה מולי את הבדידות, הכאב והחתיכות הנפשיות שלי מושלכות על הריצפה כשהיא דורכת עליהן ללא רחמים.

הגעתי אליה לאחר אינספור הודעות בהן היא מצטערת, מתחננת שאחזור, מבקשת סליחה ומתנצלת שוב ושוב ושוב ... כזכור ההודעה שלי כאן הייתה משבוע אחרי שהחלטתי לנתק איתה קשר ולא לחזור לדבר איתה בתקופה הקרובה (מרץ 19), הנחתי שמספר חודשים (בערך 4) יעבירו היטב את המסר שהיא לא יכולה להשפיל ולבזות אותי ולהתייחס אליי איך שהיא רוצה בצורה פוגענית ותקיפה.
כל מה שחשבתי שיעזור ויהיה אפקטיבי בתקופת הצום ממנה רק הגדיל את הרעב שלה לפגוע בי.
כשהגעתי לביתה היא שוב התייחסה אליי בצורה מזלזלת ומובנת מאיליה כשאמרה שלום בלי להזיז את המבט בכלל מהמסך של המחשב, אחר כך כשישבנו על קפה בחוץ היא ממש הגזימה ותקפה אותי, היא שפטה ביקרה וזילזלה בכך שהחלטתי לעזוב עבודה שסבלתי בה, אמרה שאני אבודה, שאני מוזרה, שאין לי כיוון, שאני חיה וחושבת בקטן, שאני צריכה להיות "נורמלית" ולהשאר גם אם קשה לי בעבודה ותוך כדי למצוא משהו אחר והכל נעשה בטון מאוד תקיף, מאוד צורם ובקול רם שמשקשה עליי לחשוב בבהירות וגורם לי רק לנסות להתגונן מפניה.
אחרי שניסתה לחנך אותי בתחום המקצועי על אף שאני לא תלויה בה כלכלית היא המשיכה לרדת עליי ועל הבן זוג שלי, טענה שהצעת הנישואים ממנו מטומטמת מגוחכת מיושנת ופרימיטיבית , שהוא אוטיסט שלא יודע להתנהג בחברה (אני לא יודעת מאיפה היא מביאה את ההשפלות האלה). כל נסיון התגוננות ומענה שלי נתקל בצעקות, עצבים וקשיחות נוראית שאני לא יכולה להתמודד איתה :(

בעוד היא ממשיכה להשפיל להקטין ולהקניט אותי התפללתי לנס שיקרה לי ולפתע אמא שלה הגיעה, מהר מאוד שמתי בחזרה את הסנדלים ואת התיק וטענתי שעליי ללכת.
באותם רגעים קשים של השפלה קפאתי
באותם רגעים קשים של כאב שתקתי
ניסיתי להיות "בסדר" אז חייכתי
ואח"כ עם עצמי מיררתי בבכי וכאבתי את ההשפלה והביזוי :(
לא הבנתי מה זה נותן לה, למה היא כ"כ אכזרית כלפיי?
מה עשיתי לה? :(

למי שקורא כאן תודה על הקריאה ההכלה והחשיבה, אני מעריכה מאוד!
אני מרגישה בודדה יותר מאי פעם :( אם אעשה חתונה אני מרגישה שלא תהיה שם אפילו חברה אחת אמיתית שאוהבת אותי שדורשת לשלומי ושהיא חלק פעיל מחיי :( האם לנסות להמשיך לאהוב את האנשים בעולם הוא פשע גדול מידי?

מתפללת לנס עבור כולנו אשר חיים וחווים את חוויית הבדידות...
חיבוק
יולי_קו
הודעות: 3248
הצטרפות: 03 אוגוסט 2014, 09:09
דף אישי: הדף האישי של יולי_קו

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי יולי_קו »

חוויה קשה.
אולי הפעם זה יופנם אצלך ותמנעי מפגישות נוספות.
עכשיו ברור שאין מה לסמוך על המלה שלה. זה חזק ממנה.
פשוט אין טעם, חוץ מלסבול.

במקרה שתפגשי עם אנשים אחרים כאלה (איתה- אין טעם!!!), אז כדאי לך לשים לב להמנע מהסברים והצטדקויות, כי הן נותנות לצד השני כח עליך.
למה? ככה אני רוצה. זהו. בלי להסביר.
הרי כל הסבר אפשר לקרוע ולהשמיץ. אל תסבירי!
מקסימום תחזרי על המנטרה- ככה אני רוצה.
וחוץ מזה- באת לניתוח אופי? אם מתחילים לשים אותך מתחת למיקרוסקופ ולנתח- אז תעצרי מיד- די, לא רוצה לדבר על זה.
אם ממשיכים- הופ- שלום ולא להתראות, ואת עוזבת.
זו הדרך היחידה לחנך ערפדי אנרגיה, או לפחות להמנע מהשאיבה והרמיסה.
הרי אף פעם לא תקבלי מהם את מה שאת רוצה- הכרה בערכך ובשיקולייך.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי בשמת_א* »

קארי ירוקה חביבה,
עברת חוויה קשה מאוד מאוד.
יש סיבות טובות מאוד לכך שקפאת והיית בהלם והתנהגת בנחמדות. וגם לזה שאת חווה בדידות.
הופתעתי מאוד לקרוא שיש לך בן זוג שאפילו הציע לך נישואין - ובכל זאת את מתארת את החוויה שלך כ"מתגעגעת לאהבה והכלה" וכואבת את "המחסור שלך בחברים ובקרבה".
יש לך בן זוג ואת בודדה, חסרה אהבה והכלה וקירבה?
זה נשמע לי מדאיג מאוד.
להערכתי ומנסיוני, אפשר בהחלט לצאת מהמצב הרגשי שאת מתארת פה, ללמוד להתנהל אחרת מול יצורים תוקפנים כמו החברה הזאת, לחיות במצב שאת לא בודדה, ומוקפת אהבה, הכלה וקירבה - אבל לא לבד. זה לא משהו שאפשר לעשות לבד.
אני מציעה לך למצוא בהקדם מישהי שיכולה לעזור לך לטפח אהבה עצמית וערך עצמי שיאפשרו לך חיים אחרים לגמרי.
יש לי כמה המלצות שונות אם זה מעניין אותך.
ובמיוחד, במיוחד, במקום הראשון - המלצה חמה מאוד שלי, לא להתחתן לפני שאת עוברת לפחות 10 טיפולים עם אחת מאלה!
(דרך אגב, ממליצה אך ורק על נשים בשבילך)
{@
שקטה*
הודעות: 1157
הצטרפות: 25 ספטמבר 2012, 14:14

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי שקטה* »

אוי...
הצטערתי לקרוא שעברה עלייך חוויה כל כך לא נעימה.
לשאלתך מה זה נותן לה - היא טיפוס מתעלל. הירידות עלייך כנראה גורמות לה להרגיש עליונה עלייך ומוצלחת ממך וזה מה שהיא מקבלת מזה. היא כנראה סובלת מדימוי עצמי נמוך מאוד אם היא זקוקה להשפלה של מישהו אחר כדי להרגיש טוב עם עצמה. היא התחננה אלייך ושיכנעה אותך להיפגש שוב כי היא זקוקה לקורבן. בעצם זה שהסכמת לבוא שידרת לה שאת מוכנה שוב לשחק את תפקיד הקורבן ולהירמס על ידה. לכן כבר ברגע שהגעת היא התחילה בהתעללות.

זה מאוד עצוב בעיני שאת מחפשת אהבה והכלה במקום כל כך לא נכון ואצל אדם שבבירור לא יכול לתת לך שום דבר חיובי. את חייבת לנתק איתה כל קשר. אחרי כל מה שהיא אמרה לך ועשתה לך עד כה, באמת שהיא איבדה את הזכות להיות איתך בקשר כלשהו! אם מישהי הייתה מתייחסת אלי ככה לא הייתה זוכה ממני אפילו למבט ברחוב יותר.
קארי_ירוקה*
הודעות: 30
הצטרפות: 19 אוקטובר 2018, 01:30
דף אישי: הדף האישי של קארי_ירוקה*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קארי_ירוקה* »

היי לכולן, היום היא שלחה לי בלי קשר לכלום (לא יצרתי איתה קשר מאז) שאני נעלבת מכל שטות וצריך ללכת לידי על ביצים - כלומר הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. יש לה ממש חוסר ביקורת עצמית מזעזע והיא לא מבינה שהיחס המשפיל והמגעיל שלה גורם לריחוק והתכווצות.

ארצה להגיב בנפרד לכל אחת מכן בהמשך, בנתיים עליי להמשיך את החיים שלי עד כמה שקשה לקבל ביקורות כ"כ קשות ומזעזעות
יולי_קו
הודעות: 3248
הצטרפות: 03 אוגוסט 2014, 09:09
דף אישי: הדף האישי של יולי_קו

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי יולי_קו »

קארי יקרה,
ולמה לך בעצם ׳לקבל׳ את הביקורת שלה? אז אמרה. ברור שהיא יורקת רעל. שישאר אצלה.

נניח היתה אומרת שאת גבוהה, או ג’ינג’ית, או עם חוליה שבורה בגב... את מבינה מה שאני מתכוונת?

המשקל שאת נותנת לדברים שלה הוא זה שנותן להם חשיבות. זו את שמעניקה לה את הכח עליך.
אולי יעזור לך להחליף מספר טלפון, לחסום את כתובת המייל שלה. כל מה שירחיק אותה ממך. היא לא חברה. זו אשליה , והתקווה המתחדשת שלך לאהבה וקבלה ממנה- היא זו שמפקירה אותך לפגיעות ממנה, כי את שוכחת להזהר.

תשמרי על עצמך ותתרחקי, פיזית ונפשית.
צחי*
הודעות: 44
הצטרפות: 08 ספטמבר 2004, 12:47

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי צחי* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לקארי
עצוב לקרא כל מה שאת כותבת.
אין ספק שעלייך לתת משקל למה שבשמת החכמה כתבה ולעשות!
בכל מקרה נשמע שהחברה הזו מאד מקנאה בך, לך יש מחזר שהציע לך נישואין וזה אוכל אותה. שוב לא תהיי לידה הסמרטוט שזקוק לאהבה ותשומת לב אלא אשה מחוזרת ואוהבת ונאהבת.
נראה שמאד התחזקת לאחרונה וכל החברים הישנים שהיו רגילים שאת עושה כל, אבל כל מה שהם רוצים, ויכולים תמיד לדעת שתהיי בשבילם תמיד בסוף אחרי שכולם יעזבו פתאום מגלים קארי אחרת שיש לה רצונות, שעומדת על שלה וכבר אי אפשר לנצל אותה.חפשי חברי אמת שרוצים חברות ולא ניצול.
בהצלחה גדולה
קארי_ירוקה*
הודעות: 30
הצטרפות: 19 אוקטובר 2018, 01:30
דף אישי: הדף האישי של קארי_ירוקה*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קארי_ירוקה* »

היי :)
אני חוזרת לכאן עדיין אחת לכמה חודשים כדי להתחזק ולהפנים את העצות המדהימות שכל אחד ואחת מכן כתבו לי. זה נותן לי המון כוח ותקווה לעתיד ונותן לי פרספקטיבה על הדרך אותה עשיתי ועל העבר הלא קל שממנו אני מגיעה עם המצב החברתי שלי מול העולם.
בימים בהם אני מרגישה חלשה או בודדה (חברתית לא זוגית) אני מזכירה לעצמי שוב ושוב שלבחור בלצאת ממעגלים רעילים והרסניים (לא רק החברה הזו לצערי אלא היא הייתה מפתח לסגירת קשרים עם עוד אנשים שלא היו בריאים לי) זוהי דרך כמעט הכרחית כדי לבחור להרגיש טוב.
אני כותבת ממקום נמוך בחיי ולא גבוהה ומיום קשה ולא קליל ודווקא בגלל זה אני חייבת להיות חזקה ולעמוד על כך שמגי עלי להרגיש טוב ולכן ניתקתי את הקשר גם במחיר הבדידות.
כי עדיף להיות לבד מאשר בקשר מתעלל מכל סוג שהוא- משפחתי,חברי או חלילה זוגי.
שולחת לכולכם המון המון כוחות וחום
קארי
יולי_קו
הודעות: 3248
הצטרפות: 03 אוגוסט 2014, 09:09
דף אישי: הדף האישי של יולי_קו

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי יולי_קו »

הי קארי ירוקה,
את כותבת דברים חכמים:
לחזור למקום שמחזק אותך,
להתרחק ממקומות שמחלישים ופוגעים,
ולפרגן לעצמך על כל צעד שאת עושה לכיוון של בריאות נפשית ואהבה עצמית.
ותודה על החום והכוחות!
ענ_בל*
הודעות: 893
הצטרפות: 11 ספטמבר 2004, 22:30
דף אישי: הדף האישי של ענ_בל*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי ענ_בל* »

קארי ירוקה. שולחת לך חיבוק וחיזוק. את נמצאת על דרך של ריפוי עצמי וזה כשלעצמו מרגש מאוד.
עירית_לוי
הודעות: 4246
הצטרפות: 13 יוני 2004, 20:33
דף אישי: הדף האישי של עירית_לוי

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי עירית_לוי »

היי קארי :-)
נכנסתי לבאופן אחרי המון זמן שלא הייתי פה, וקראתי את העדכון שלך.

אני כותבת ממקום נמוך בחיי ולא גבוהה ומיום קשה ולא קליל ודווקא בגלל זה אני חייבת להיות חזקה ולעמוד על כך שמגי עלי להרגיש טוב ולכן ניתקתי את הקשר גם במחיר הבדידות.
מחזקת אותך ומפרגנת לך על ניתוק הקשר האלים שחווית עם החברה ההיא,
ועל כוחות הנפש שאת מגייסת שוב ושוב לכדי לחזק את עצמך.

אם מתחשק לך לכתוב על זה ולעשות עוד עיבוד ועוד עבודה בנושא הזה, אשמח לנסות לסייע לך פה.

חיבוק חיזוק לדרך (())
ענ_בל*
הודעות: 893
הצטרפות: 11 ספטמבר 2004, 22:30
דף אישי: הדף האישי של ענ_בל*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי ענ_בל* »

שווה ללכת את הדרך עם עירית לוי
אגם*
הודעות: 61
הצטרפות: 02 מאי 2005, 12:28

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי אגם* »

קודם כל, ברור שיש לנתק קשר כזה. לא בגללה אלא בגלל שהקשר הזה לא טוב לך. חובתך לעצמך היא לעשות לעצמך מה שטוב לך.
יש להניח שזו הייתה גם ההתיחסות שלה אליך בעבר, לפני שהתובנה שההתנהגות שלה אינה מיטיבה עימך. זו הזדמנות שלך לבדוק מה קרה לך ולמודעות שלך שגרם לך להבין זאת. מה גרם לך להבין שאת לא מוכנה לזה יותר.
לב_שומע*
הודעות: 1672
הצטרפות: 08 ינואר 2014, 17:19
דף אישי: הדף האישי של לב_שומע*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי לב_שומע* »

ממליצה בחום לצפות בסרטונים על מערכות יחסים עם אדם נרקסיסטי. יש סרטונים של מילכה ים, של עדה ויינשטיין. אם תרגישי שהסוג הזה של מידע הוא מועיל או נכון עבורך, אז זה תחום שהולך ומתפתח ומשברים עליו עוד ועוד
קארי_ירוקה*
הודעות: 30
הצטרפות: 19 אוקטובר 2018, 01:30
דף אישי: הדף האישי של קארי_ירוקה*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קארי_ירוקה* »

ממליצה בחום לצפות בסרטונים על מערכות יחסים עם אדם נרקסיסטי. יש סרטונים של מילכה ים, של עדה ויינשטיין. אם תרגישי שהסוג הזה של מידע הוא מועיל או נכון עבורך, אז זה תחום שהולך ומתפתח ומשברים עליו עוד ועוד - זה דבר שאני עושה המון המון מאז! הוצאת לי את המילים מהפה (מהידיים בכתיבה).
אני חוקרת נרקיסטיטים ומוצאת קווים מאוד מאוד ברורים ומדוייקים בכל הנוגע לאיך שהיא מתנהלת ומתנהגת לאנשים למה שמוצג שם...
למעשה הסרטונים על נרקיסיסטים (שלרוב הם באנגלית ) הם מה שהחזיקו אותי בתקופות מאוד אפלות בהן האשמתי את עצמי, התבאסתי ומאוד בכיתי וכאבתי על הקשר הזה :(
לא הייתה לי ברירה אלא לחתוך ולצאת משם! סבלתי המון , זו התעללות לכל דבר גם אם מדובר רק ב "חברה"...וגם היום יש כא במסוים והרגשה של "מה היה אילו הייתי מתנהלת אחרת" ועוד.. סוג של "חרטה" שאני מסלקת מהר מהמערכת גם במחיר הבדידות, כלום לא שווה הרגשה כ"כ רעה ואני מאוד מרחמת על הסביבה הקרובה שלה...ההורים והבן זוג (היא בת יחידה).
אולי היא תתפכח יום אחד ואולי לא ואולי כמו שכתבו כאן בשירשור..."היא ממורמרת ובסוף תשאר לבד"...
קשה..
לב_שומע*
הודעות: 1672
הצטרפות: 08 ינואר 2014, 17:19
דף אישי: הדף האישי של לב_שומע*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי לב_שומע* »

סליחה שקופצת לי לראש מילה כמו "מגניב". תודה רבה ששיתפת. כן, גם לי מאוד עזר
קארי_ירוקה*
הודעות: 30
הצטרפות: 19 אוקטובר 2018, 01:30
דף אישי: הדף האישי של קארי_ירוקה*

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי קארי_ירוקה* »

כ"כ שמחה לחזור לכאן אחרי זמן רב, אבל כן מפנימה מידי יום את החיזוקים ואת התמיכה שקיבלתי מכם כאן - תודה רבה לכולם.
הקשר שניתקתי עם החברה המרעילה ההיא היה חשוב לי מאוד בעבר ועד היום אני מבכה וכואבת אותו אך מזכירה לעצמי שוב ושוב למה הגעתי למסקנות ההן וממה הן נבעו. אני אולי יותר לבד פיסית אך מאוד מלאה מבפנים.
יש לי עוד דרך ארוכה לריפוי וזו תהיה עבודה של שנים רבות אבל אני מתעקשת על סביבה אוהבת ותומכת עבורי בחיים גם במחיר של בדידות ולבד.
מעריכה כל אחד מכם, אשמח לשמוע ולראות מה שלומכם!
אתם בהחלט גלגל הצלה ענק , הפינה הקטנה הזו פה נתנה לי המון, הפוסט היה הוא עוגן עבורי לחזור אליו בשעות מצוקה מול החלטות של ניתוק קשר עקב פגיעות חוזרות.
תודה. <3
קארי.
תמרוש_רוש
הודעות: 5688
הצטרפות: 18 יוני 2005, 03:48
דף אישי: הדף האישי של תמרוש_רוש

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי תמרוש_רוש »

קארי,
אני כל כך שמחה לשמוע.
תזכרי שאת מבכה את הקשר שקיווית שיהיה, ולא את מה שבאמת היה.
מה שבאמת היה - היה רע, פוגע, מכאיב ודורסני, וטוב שנגמר. שלא יהיה יותר לעולם!

אני מנחשת שעכשיו, אחרי התרחקות מקשרים מרעילים, את יותר לבד, אבל פחות בודדה. כי עכשיו יש לך יותר את עצמך.
פחות דורסים אותך, פחות מאפסים אותך, ואת נותנת לעצמך יותר מקום בעולם, יותר קשב לעצמך ויותר אהבה.
זה נפלא {@

אני עצמי ניתקתי לאחרונה קשר מעורב שהיה מאוד מבלבל - גם נפלא וגם נורא. זה היה קשה מאוד, לוותר על הדברים היפים. אבל הבנתי שהמחיר היה בלתי נסבל.
באמת באמת באמת - עדיף ככה.
אנחנו לא יכולות לצמוח במקום שדורס אותנו.
אנחנו לא יכולות לחיות שם. ואם אנחנו מנסות להישאר במקומות האלה, אז אנחנו מתחילות פשוט למות מבפנים. פיסה אחר פיסה.

מגיע לך לחיות במלואך
תמשיכי ככה! :-)
יולי_קו
הודעות: 3248
הצטרפות: 03 אוגוסט 2014, 09:09
דף אישי: הדף האישי של יולי_קו

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי יולי_קו »

קארי _ירוקה,
תודה על השיתוף. בהצלחה בדרך שלך, עם עצמך ועם העולם. שולחת לך חיבוק גדול.
עירית_לוי
הודעות: 4246
הצטרפות: 13 יוני 2004, 20:33
דף אישי: הדף האישי של עירית_לוי

התייעצות לפני ניתוק קשר

שליחה על ידי עירית_לוי »

קארי ירוקה
מצטרפת לתמרוש ויוליקו {@
תודה על השיתוף המשמח, ובהצלחה! |L|
שליחת תגובה

חזור אל “דפים למיון”