כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

מצ'רה*
הודעות: 1583
הצטרפות: 10 נובמבר 2009, 14:20

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי מצ'רה* »

מתוך חוק חינוך חובה
פלוני אלמונית (23.04.2012 08:55):
הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:
בוקר טוב,
אנו שייכים למועצה אזורית שבה הם טוענים שחוק חינוך חובה קיים אצלם כבר 10 שנים, אך כעת לאחר החלת חוק חינוך חובה חינם, לא נותנים לי לרשום את בני שביוני ימלאו לו שלוש באותו קיבוץ להמשך חינוך חובה אך לא חינם, (כאילו שבגני משרד החינוך לא עולה, איפה צהרון? איפה חופשות?) בטענה שהם לא שייכים למשרד החינוך, יש לנו מאבק קשה עם המועצה שלדעתי פשוט מנסים להפיל את החינוך הפרטי בקיבוצים, כי אחרת אין הסבר אחר. יותר מכך אנו חושבים (כמה הורים שמתארגנים להילחם בהם, לנסות לפחות לא לוותר) שהחינוך בקיבוץ אף מערכת חיבוך בעיר (גנים, פעוטונים) לא יכולים להשתוות לקיבוצים מבחינת החצר, טיולי הבוקר בקיבוץ, מסיבות ועוד, גם לא ברמת אביב ג' לא מקבלים את הסביבה הבטוחה והבתית של מס' קטן של ילדים עם 5 מטפלות לפחות.
אשמח לתגובה האם הם יכולים לחייבנו לרשום אותם במושב שאנו גרים ולא להמשיך בקיבוץ גם בגן?
תודה ויום טוב.

פלונית (23.04.2012 18:55):
זה אתר על חינוך ביתי, אני בספק אם יוכלו לענות לך כאן....

פלוני אלמונית (24.04.2012 07:07):
הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:
בוקר טוב,
תודה, חשבתי שזה אתר כולל לגבי חוק החינוך.
שוב תודה ועצמאות שמח.
ניצן_אמ*
הודעות: 6808
הצטרפות: 28 נובמבר 2005, 19:35
דף אישי: הדף האישי של ניצן_אמ*

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי ניצן_אמ* »

_אתן בכלל קוראות מה שאתן כותבות פה ? תראו מה הולך פה דף של לכלוך וטינופת , מזניחות את הילדים שלכם ? למה כי אין לכם כוח להתמודד עם זה ? אז למה אתם מביאים ילדים לעולם למההה ?!
תתחילו להתעורר ולפקוח את העניים שלכן כי הילדים שלכן זה הדבר היקר מכל ואת הדברים הכי יקרים צריך הכי לטפח איך אתן מסוגלות להזניח ככה את הילדים שלכם ? פשוט דף של אי שפיות .. ואני לא באה מכוונה של לשפוט שאף אחת תבין אותי לא נכון ! פשוט אני לא מסוגלת לראות את מה שהלך פה . ועם מישהו פה נעלב תדעו שזאת לא הייתה הכוונה פשוט תפקחו את העניים שלכןןןןן !! אתם בוגריםםםםםם תראו מה הולך פה ?! כמו דף של ילדים בני 3 תתעוררווווווו._

רבנים?
פלונית_אלמונית*
הודעות: 1700
הצטרפות: 23 ספטמבר 2001, 07:34
דף אישי: הדף האישי של פלונית_אלמונית*

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי פלונית_אלמונית* »

כל פעם כשאני קצת עצובה אני באה לכאן ומתגלגלת מצחוק
שקטה*
הודעות: 1157
הצטרפות: 25 ספטמבר 2012, 14:14

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי שקטה* »

ניצן באיזה דף זה היה?:)
הום_פרייז*
הודעות: 3
הצטרפות: 12 מרץ 2015, 19:32

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי הום_פרייז* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אהלן,

אני אורי ואני בן 14. אני לומד בחינוך ביתי כבר זמן מה ואני מאוד אוהב את רוב הדפים שיש באתר הזה, למרות שאני בכלל לא מסכים עם רוב הדברים בניו אייג' ועם העניין של ברית המילה, רובכם באמת הגזמתם, לפעמים זה גם נשמע כמו אנטישמיות.

אני בן למשפחה מכובדת שמוצאה מפולין (היו אצלנו רבנים מכובדים ואצילים יהודים אבל לצערי אף אחד לא מכיר אותם וגם רוב המשפחה לא מודעים לזה). לפני בערך שנה סבא שלי בא אליי בהצעה שהוא יוריש לי את תפקיד "ראש המשפחה" (אני חושב שזה ייחודי למשפחה שלי כי לא ראיתי את זה במשפחות אחרות, אבל בגדול התפקיד כולל בוררות בסכסוכים, החרמת בני משפחה שצריך, ארגון מפגשי משפחה וכו') בעודו בחייו. הדבר אינו מקובל אצלנו במשפחה ולכן שאלתי אותו למה, והוא השיב לי: "אני כבר אדם זקן וחולה ואני צריך מישהו צעיר שיחליף אותי, ואתה הנכד הבכור שלי וכל הילדים שלי לא רוצים את התפקיד" (הוא בן 79 שיהיה בריא). קיבלתי את הסמכויות הביצועיות בלבד של התפקיד, כי רציתי להשאיר לו את הסמכויות הסמליות (זה בעיקר כבוד מופלג) בגלל שאני לא רוצה שיכבדו אותי הרבה, אני לא עשיתי שום דבר מכובד ואני לא אדם זקן, ולכן אני העדפתי להישאר רק עם הסמכויות הביצועיות ולהשאיר לו את הסמליות. נראה לי שכשהוא ימות ח"ו אני אבטל לגמרי את הסמכויות הסמליות. מאז שקיבלתי עליי את התפקיד ונכנסתי לנעליו הגדולות של סבא שלי, רק רע הגיע אליי. בהתחלה זה היה התאהבות בבת דודה מדרגה ראשונה (אחרי שנתתי גט לחומרא לבת דודה מדרגה שנייה שהיינו ביחד 10 חודשים) שחלפה כאילו לא הייתה, אח"כ שקעתי פתאום בדיכאון שעד עכשיו לא יצאתי ממנו, אח"כ חרדות שהפרלמנט המשפחתי ידיח אותי בגלל סוד ענק שבת דודה שלי מדרגה שנייה (גרושתי) איימה לספר, ועכשיו (ממש אתמול) אבחנו לי אלצהיימר שלב מוקדם (אלצהיימר עובר אצלנו בגנטיקה, זאת מחלה מאוד שכיחה אצלנו, והלא אני בן 14). קיבלתי עכשיו איזה צ'רטר עתיק (מהמאה ה16) שנתן לאבות אבותיי זכות להתיישב בעיר זמושץ' בפולין, ומסביר על הרכוש שהיה להם ועל מה שעבדו בו, וברוב טיפשותי פרסמתי את זה בקבוצה המשפחתית, ודודה שלי, יימח שמה, אישה שכל מה שמעניין אותה זה כסף, וכלום לא חוסם אותה מלהשיג אותו, התחילה להטריד אותי, ואח שלי עכשיו מסכסך ביני לבין חברה שלי, אני מרגיש שיש עליי עין רעה רצינית.

א קיצער - מישהו יכול לתת לי סגולות או משהו נגד עין הרע שתואם את ערכי היהדות? בגלל שרוב האנשים בניו אייג' מתעסקים בזה פניתי אליכם.

תודה רבה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

זוועה פשוט בזבוז זמן כבר יומיים מאז שגיליתי את האתר, ואני רוצה החזר על לפחות 10 שעות של שיטוט וקריאה של דיונים וויכוחים ישנים, מטרידים ומקוממים. למי אני פונה להחזר על השעות המיותרות שביזבזתי?
דפנה*
הודעות: 654
הצטרפות: 22 ספטמבר 2001, 18:35

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי דפנה* »

לסטיבן הוקינג.
בהצלחה @}
שחר_רון*
הודעות: 6
הצטרפות: 27 מאי 2020, 09:34

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי שחר_רון* »

טוני ודאג לפניך ואחריך :)
מיכל_שדה*
הודעות: 12
הצטרפות: 20 מאי 2012, 20:23

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי מיכל_שדה* »

מצטרפת לבקשה, עד לפנות בוקר בקריאה עצובה, מעשירה, מרגיזה, מעניינת ומצחיקה. ביזבוזמן :)
ראם_לבן*
הודעות: 1
הצטרפות: 27 יולי 2020, 16:57

כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים

שליחה על ידי ראם_לבן* »

טוני ודאג לפניך ואחריך :)
מצחיק הדיון התחיל כמשהו ממוקש והתפזר לגמר
שליחת תגובה

חזור אל “קהילות פנימיות והתפקדויות”