תאילנד עם ילדים

אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

שלום וברכה
אנחנו רוצים לנסוע לטיול בתאילנד של חודש בערך. עם בת 5 ובן כמעט שנתיים. האם יש המלצות? שיתוף מהטיול שלכם? איים? צ'אנג מאי? בנגקוק?
אשמח להמלצות על מקומות לינה, אי מיוחד שכיף להיזרק בו עם הילדים... מקום שקט בלי כל הבלגנים...
תודה רבה
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

מצחיק... גמנחנו מתכננים נסיעה לתאילנד לחודש ואולי יותר ולכן מצטרפים לבקשה...
כבר היינו שם 3 וחצי חודשים, פרועים על אופנוע, בלי ילדים ולמרות שהיינו שם תקופה ארוכה יחסית, גם מחפשים טיפים לטיול עם ילדים - בת 3 ובת 4 חודשים.
איך אתם מתכננים להתנייד שם? לשכור רכב?
קו-צ'אנג אי מדהים - מספיק גדול שיהיה בו המון מה לראות, מספיק שקט, עם שוק מקומי נהדר. האי עצמו נמצא בקרבת קמבודיה, מרוחק משאר האיים המוכרים ולכן פחות נוסעים אליו.

גיא.
עדי_סימון_בר*
הודעות: 71
הצטרפות: 16 נובמבר 2007, 22:22

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי עדי_סימון_בר* »

גם אנחנו מתכננים... אחרי הלידה שלי, באוגוסט. מישהו יודע מה קורה שם מבחינת מזג אוויר? חשבנו להתמקם באחד האיים בדרום ולא לזוז יותר מדי.
אשמח גם לפרטים על עלויות - כמה כסף יכולה לעלות השהות בפשטות בבונגלו (לא בתי מלון וכאלה) באיים לשבוע כולל לינה וארוחות?
דינה*
הודעות: 122
הצטרפות: 28 מאי 2002, 16:54

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי דינה* »

אנחנו חזרנו בתחילת החודש מכמעט חודש בתאילנד עם בננו בן השנה ו-9 חודשים. אם אוכל לעזור למישהו אז בשמחה.
gigish*
הודעות: 16
הצטרפות: 29 יוני 2008, 21:45

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי gigish* »

היינו בתאילנד השנה עם בן כמעט שש ובת שנה וארבע בצ'אנג מאי ובדרום (קאוסוק -שמורת טבע שהיא יער גשם - מהמם ומומלץ בחום!, קופיפי וריילי ביץ'). יש לי קובץ שלם שמסכם את הטיול. אבדוק איך אני מצמצמת אותו ומורידה אותו לפה אם אתם רוצים.
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

נשמח מאוד לשמוע על הטיול שלכם! גם על צ'אנג מאי וגם על האיים. כמה זמן טיילתים והאם שה הספיק? לנו יש בערך חודש. האם לנתם בגסטהאוסים או שאפשר להשכיר דירות כאלה? וכרגע אנחנו בעינייני טיסות... איך טסתם ומה מומלץ??? תודה רבה
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

ובתוך תאילנד - טיסות פנים? רכבות? מוניות?
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

יש לי קובץ שלם שמסכם את הטיול. אבדוק איך אני מצמצמת אותו ומורידה אותו לפה אם אתם רוצים.
רוצים רוצים
gigish*
הודעות: 16
הצטרפות: 29 יוני 2008, 21:45

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי gigish* »

אהמממ... טוב, עשיתי קופי פייסט לסיכוטם טיול שלנו. מקווה שיצא ברור למרות האורך. אם יש שאלות נוספות - בשימחה!

תאילנד
  1. הגענו לבנגקוק על הבוקר, מאוד עייפים (אמצע הלילה בישראל...). מונית משדה התעופה, התאקלמות במלון והליכה לארמון המלך. בדרך משלבים שיט בנהר ואח"כ ממשיכים ללכת. אור היה כבר נורא עייף בארמון המלך ולכן הביקור קצר יחסית לצערנו.
אחה"צ וערב – מסתובבים בקוואסן ואפילו מצליחים לקבל פוט מסאג' ראשון לשנינו. קונים פתאי מאחת העגלות ואוכלים אותו על גג המלון שלנו.
מלון lamphu tree house -עשר דקות הליכה מהקוואסן, על תעלת מיים
שקטה, שנייה וחצי מרחוב לא שקט בכלל (כמו כל בנגקוק). חדרים מקסימים ונעימים,
נקיים מאוד, שירות מעולה, אוכל טעים (רק תאילנדי, אבל מעודן), ארוחת בוקר בופה
גדולה וטעימה מאוד. 1450 באט ללילה, כולל ארוחת בוקר.
http://www.lamphutreehotel.com/main.html
  1. ארוחת בוקר טובה במלון. טוקטוק לוואט פו. רואים את הבודהה השוכב ואת המקדשים היפים שמסביב. שלומי מקבל טיפול בביה"ס לעיסוי, אני והילדים מתרוצצים ברחבי הוואט פו, שותים מיץ קוקוס, שחר רודפת אחרי חתול ואור משחק קצת באייפון. כששלומי מסיים אני ואור הולכים להסתכל על וואט ארון שמעבר לנהר. חוזרים ברגל. עוברים דרך אוניברסיטה וכל מיני דוכנים מוזרים. בסוף מחליטים להמשיך במונית.
אחה"צ הולכים לוואט סאקט – ההר המוזהב. מתחילים לעלות. ברקע תפילת נזירים מונוטונית ויפה ברמקולים, בדרך פעמונים גדולים שהילדים מצלצלים בהם. למעלה נשקפת בנגקוק, עם כל הניגודים שלה – מזרח מול מערב, פגודות מול גורדי שחקים, עוני מול עושר.

ממשיכים לקוואסן, מוצאים סימטא מגניבה מאחורי הקוואסן. סטיקי רייס עם מנגו.
  1. מונית לצ'יינה טאון. החיים בסטוקים. חנויות חנויות של זבל סיני... מתחיל נחמד, נגמר קשה. עמוס לילדים ובסוף הם נשברים. קצת חיפשנו יותר מדי את "ליטל אינדיאה" ובדך הלכנו ברחובות לא מי יודע מה מעניינים ואח"כ בסמטאות צפופות. החמצה, אבל לא נורא.
אחה"צ טסים לצ'אנג מאי – בנגקוק איירווס – יש לאונג' מתוק עם אוכל נחמד וחופשי. משדה התעופה נסיעה של 10 דקות למלון מנדלה האוס החמוד, בין טאפה גייט לנייט בזאר המקסים. מסתובבים בנייט בזאר המקסים ואוכלים ארוחת קופונים סתמית.
מנדלה האוס: מיקום מעולה, קרוב לשוק הלילה וגם לטאפה גייט, אבל
ברחוב שקט מאוד. מלון יפה מאוד ומעוצב בטוב טעם חדר מרווח, שירות מצוין ואישי, ארוחת בוקר מצוינת ומגוונת (לבחירה מהתפריט).הזמנו דרך אתר אגודה.
http://www.mandalachiangmai.com/
  1. ארוחת בוקר טעימה במנדלה האוס. שחר מתלהבת מאקווריום עם דג ומבקרת אותו הלוך ושוב. מתמקחים עם נהגי סונגתאו ליד הטאפה גייט ובסוף מוצאים אחד שייקח אותנו לדוי סוטפ ול"סיור מפעלים". לדוי סוטפ עולים במן רכבל סגור. למעלה מסתובבים בין הטקסים השונים והמקדשים. הראות לא משהו... מדליקים קטורות, שמנים וכו'. אוכלים גלידה. יורדים במדרגות הרבות, כשהמעקים הם נחשים ארוכים ארוכים... משם ממשיכים למפעל למשי ולמפעל למטריות. די סתמי למען האמת.

אחה"צ נחים קצת. מתקלחים. יום שישי היום. אור מאוד רוצה לעשות קבלת שבת והולכים לבית חב"ד לארוחת ערב. מרגיש קצת מוזר, שולחנות ארוכים. אוכל מוכר והילדים מרוצים. שחר משחקת עם הילד החבדנ"יק מנדי. אחרי האוכל חותכים... בדרך חזרה עוצרים בגן שעשועים קטנטן והילדים מבסוטים. משחקים עם ילדים תאילנדיים. אח"כ עוד עצירה ספונטנית בפיש ספא – דגים מכרסמים לנו את העור הקשה של הרגליים ואנחנו מתפוצצים מצחוק. כולם כולל כולם עם הרגליים במים. משעשע ומדגדג. אח"כ, כרגיל, נייט בזאר, בננה לוטי ולמלון.
  1. טיול פילים (הזמנו דרך סוכנות נסיעות שנמצאת לא רחוק מבית חב"ד - משהו כמו 700 באט למבוגר). הוואן עובר בבוקר לאסוף אותנו מהמלון – עולה משפחה חמודה מסעודיה – אמא, אבא והילד עלי – ילדון קצת יותר גדול משחר. אח"כ עולה משפחה נוספת – חבורת פריחות מדובאי וילדיהם. נוסעים נסיעה יפה לחוות הפילים, רואים שם מופע פילים מצחיק – פילים רוקדים, משחקים כדורגל, מציירים. אח"כ טיול פילים. אוכלים ארוחת בופה צהריים נחמדה במסעדה. אח"כ אור ושלומי יוצאים לטיול רפסודות בנהר ואני ושחר נשארות במסעדה, עם תאילנדיות שמקרקרות סביב שחר. אח"כ טיול שוורים קצת מיותר.
בערב הולכים לאכול במסעדת SHABUSUSHI – תענוג! מסביבנו רצים במסלולים כל מיני סוגי מזון, חלקם מוזרים יותר, חלקם פחות, שאותם שמים בסיר מרק שמונח במרכז השולחן – בשר, דגים, שרצים, טופו, ירקות ועוד. בנוסף יש עמדות חופשיות של סושים, טמפורות ובסוף גלידה, פירות ואייס טי. טעים טעים וכולם, כולל הילדים נהנים בטירוף. שחר מסתובבת כמו שווארמה בהשראת המסלולים הנעים. עולה בערך 280 באט למבוגר וחצי מזה לילד. שווה כל באט.
  1. בבוקר מסתובבים בתוך צ'אנג מאי העתיקה.
רואים מקדש יפה. הולכים ברגל לפארק הליכה קצת מעייפת, אבל עוצרים בדרך לגלידה (טילון היער השחור – יאמי!( בפארק כייף. יש אגם עם דגים, עגלות עם פירות הרבה תאילנדים שיושבים על מחצלות שניתן לשכור במקום. אנחנו קונים ביצי שליו עם שקית קטנה של סויה. הילדים טורפים. אח"כ מוצאים שם גן שעשועים והילדים מבסוטים. כייף.

חוזרים במונית. אחה"צ נוסעים בשעה מאוחרת (מדי, כך מסתבר) לרויאל פלורה גארדן. נוסעים עם נהג טוק טוק קשיש, שמסתבר שלא יודע מהחיים שלו ומגיעים בדיוק לשעת הסגירה... נהג הטוקטוק נסע לפני שהבנו מה קורה. אין אף מונית באופק. למרבה המזל משפחה תאילנדית מציעה לנו מיד טרמפ לספארי לילה. חמודים.
בספארי לילה עושים סיור רגלי מסביב לאגם ורואים גור אריות חמוד חמוד. אח"כ אוכלים במקום בופה טעים ומהיר. עולים על קרונות רכבת שעוברים בין החיות. ביציאה יש כלוב של אריה ולביאה וכלוב נמרים שבינהם מעבר. אור רץ במעבר והלביאה מתחרפנת ורצה במקביל אליו במבט מזרה אימה. בואו נגיד שמזל שהיה שם כלוב. מסתבר שגם שם אין מוניות ביציאה ולמרות שתיאמנו מונית עם בחורה בקבלה הייתה אי הבנה ואין מונית. מציעים לנו לנסוע בהסעה של הספארי לילה (משהו כמו הסעת עובדים) ואנחנו חוזרים לצ'אנג מאי בוואן צבוע בפסי זברה 
  1. טיול מאורגן לדוי אינתנון: הזמנו דרך המלון (850 באט למבוגר, חצי לילד). נוסעים נסיעה ארוכה. מסלול על גשר עץ קצר , מפלים יפים, פגודה של המלך והמלכה – עם נוף יפה וגנים מקסימים.
ארוחת צהריים ואח"כ עוצרים בכפר שבקצהו שדה אורז פסטורלי. אח"כ עוד עצירה במפלים וחזרה למלון.

ערב אחרון בצ'אנג מאי ואנחנו בסיבוב קניות אחרון בנייט בזאר הכייפי.
  1. בצהריים טסים לפוקט. בשדה התעופה של צ'אנג מאי פוגשים את המשפחה הסעודית והילדים רצים ופורקים מרץ עם עלי הקטן. עלי מתכבד בעוגיית עבדי. לחיי השלום. משדה התעופה של פוקט נוסעים עם מונית פרטית שהזמנו מראש (1500 באט) לקאו סוק – יער הגשם העתיק בעולם ושמורת טבע, ג'ונגל של ממש. הדרך מהממת ביופיה, נוסעים כשעתיים וחצי. מגיעים ל"סמייל בונגלו", שנמצא בתוך נוף מרהיב, צוקים מסביב, ירוק ירוק. הגסט האוס נמצא על הרחוב הראשי בכניסה לשמורה. רחוב שיש בו הכל – ממסעדות ועד מקומות לכביסה, טיפולים, מינימרקטים ועוד.
בעלת הבית – פייוואן – מקסימה. עוזרת לנו מאוד להחליט לאן לטייל ועד כמה הטיולים שבחרנו מתאימים לילדים.
בערב עושים סיבוב ברחוב. אישה אחת מפנה את תשומת ליבינו לפועל שאוסף גומי במטע עצי גומי בצד הדרך. פתאום אנחנו רואים גחליליות מאירות ומתלהבים. מסביב קולות הלילה והג'ונגל במלו העוצמה. מעולם לא שמענו כזה ווליום של צרצרים וציקדות ומי יודע מה עוד.

smiely bungalus: המלון נמצא ברחוב הראשי בכניסה לשמורה, לצד מלונות ומסעדות. מלון מקסים, משפחתי, זול (600 באט כולל ארוחת בוקר, 500 ללא)ופשוט יחסית, אבל מלא אווירה: יושב בתוך נוף מהמם, מוקף צוקים, וואו אחד גדול.
http://www.smileybungalow.com/

  1. יוצאים לטיול יומי לאגם של קאו סוק. המדריך המקסים – פון, הוא האחיין של פייוואן מהגסט האוס. נוסעים נסיעה של כשעה ומשהו לאגם. כל הדרך צוקים, ג'ונגלים, יופי. כשמגיעים למזח האגם עולים על לונג טייל ומתחילים לשוט בין צוקי גיר מרהיבים. חלום. אחרי שייט של כחצי שעה מגיעים לבתי רפסודה – מעין גסט האוס על המים – חלקו בקתות במבוק פשוטות וחלקו מחודש. פסטורליה.
שם יש זמן חופשי שבו אפשר לשחות באגם (שחינו) או לשוט עצמאית בקייאקים (הבנים שטו) ואח"כ אוכלים ארוחת צהריים במסעדה במקום.
משם ממשיכים בלונג טייל למקום שממנו יוצא מסלול טיול בג'ונגל. אור הולך כמו מוגלי קטן, נכנס לתפקיד "המדריך" שלנו וממלא אותו בצורה מושלמת. שחר ישנה במנשא. הולכים משהו כמו שעה ואז מגיעים לרפסודות במבוק, בהם שטים כרבע שעה עד לעלייה קצרה ברגל למערת נטיפים יפה. אח"כ חוזרים: רפסודות – רגל – לונג טייל לכיוון המזח.
ב-10 דקות האחרונות של השייט תופס אותנו מבול נוראי. אנחנו יושבים בסירה, מכסים את הראש בחגורות הצלה, זולגים ורטובים. מזל שבאנו בגדים להחלפה שמחכים לנו בוואן. היה טיול יפהפה (1500 באט לאדם, הילדים לא שילמו, דרך המלון).
בערב אוכלים במסעדה איטלקית והילדים טורפים פיצה ופסטה אחרי כמה ימים של אוכל תאילנדי בלבד...
  1. יוצאים לטיול עצמאי בתוך השמורה (הכניסה אליה נמצאת 10 דקות הליכה מהגסט האוס. עוצרים בחנות השמורה ומצטיידים בגרביים נגד עלוקות (ורואים גם את רגליהם המדממות של אלה שלא הצטיידו בכאלה...) ומחליטים ללכת על המסלול היותר קצר – 3 ק"מ הלוך לאורך נהר סוק עד למפלים (ואח"כ באותה הדרך, שוב 3 ק"מ חזור). המסלול קצת מאכזב, יפה, אבל לא מאוד שונה מהטיול שבו הלכנו אתמול בג'ונגלים. בהלוך אור הולך מדהים, שוב, זהו אור "המדריך". המפלים קצת מאכזבים ואנחנו מחליטים שלא להמשיך עוד למפלים הבאים מחשש שיהיה לנו קשה לחזור. בחזור קצת קשה לאור, אבל אנחנו מעבירים את הדרך יופי עם שירים ומשחקים וחידות... גיבוש משפחתי הוא חלק בלתי נפרד וכל כך מהותי של הטיול הזה...
אחה"צ פייוון מציעה לנו לקחת אותנו, ללא תמורה, ברכבה הפרטי למקום בו באים קופים כל יום בשעה 17:00. מסתבר שזה באמת ככה – מקדש מתוק, מלא באינספור קופים. בדרך קונים בננות ולחמניות והקופים ואנחנו מבסוטים...
  1. נוסעים לקופיפי. קנינו כרטיס משולב לוואן עד קראבי ומשם טנדר למזח ומעבורת לקופיפי (650 באט לאדם כולל הכל, דרך הסמיילי בנגלו). כל הסיפור הזה לוקח כמה שעות טובות, אבל הילדים, כרגיל בטיול הזה, עוברים אותו בגבורה. מהפיר הראשי אנחנו שטים בסירה של המלון שלנו "pp relax" , שנמצא בחוף מבודד, שאליו מגיעים רק בסירות. גן עדן זה פה. בקתות מקסימות על החוף, מים בצבע טורקיז, הרבה משפחות עם ילדים (כמו בכל המקומות שהיינו בהם גם כאן אין אף ישראלי), מסעדה אחת, עם מחירים גבוהים יחסית לתאילנד, אבל עם אוכל מעולה, כולל תפריט ילדים וכסאות לילדים. ערסלים, נדנדות טרזן, סוכת טיפולים על החוף. אחחחחחחחחח. הילדים בהיי מהים, רצים על החוף עם ברק בעיניים.
"אחרי כל זה אולי נפליג לאיזה אי, על קו החוף ישוטטו הילדים". הנה, זה באמת קורה הפנטזיה הזו.
מלון pp relax - מגיעים אליו רק ע"י סירה. חוף מבודד, יפהפה, מסעדה נהדרת, גן עדן של ממש. אין חשמל בשעות היום (לא הפריע לנו בכלל), אין מיים חמים במקלחת ?(לא נורא). חסרונות: המסעדה יחסית יקרה ואין אופציות אחרות (אבל האוכל מעולה), כל שיט בסירה עולה 150 באט. מאוד מתאים למשפחות וגם לזוגות שרוצים שקט. יש אפילו תפריט ילדים. היחס והשירות מעולים. עלה לנו 1600 באט דרך אגודה וכשהגענו שידרגנו לחדר גדול יותר עם עוד מיטה זוגית ב400 באט ליום.
http://www.phiphirelaxresort.com/index.html
http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... 81-[po]Phi Phi Relax Beach Resort[/po]-Ko Phi Phi Don.html

  1. סופסוף קצת בטן גב. מגיע לנו, לא? מעבירים את כל היום על החוף, עם גיחות למסעדה, לאוכל טוב ולשייקים מופלאים. אור מוצא לו חברות צ'כיות – 2 אחיות מתוקות. מתקשרים בשפת הסימנים, בונים ארמונות בחול ועושים גיחות למיים. שלומי קצת משנרקל ואפילו שחר מרביצה שנת צהריים למופת בלול קמפינג עם כילה, שנמצא במסעדה על החוף. בערב, כמדי ערב בקופיפי בזמן ששהינו בו – גשם שוטף.
  1. אחרי ארוחת בוקר מחליטים לעלות ברגל לview point של קופיפי ומשם להמשיך ברגל לכפר טונסאי. שחר על המנשא. העלייה בהתחלה מאוד תלולה ומעייפת, אח"כ מתמתנת קצת. באמצע הדרך כמה בקתות שזוכות בפינו לשם "הכפר של פו הדוב" בגלל ציור של פו על אחת הבקתות. תאילנדי חמוד מכוון אותנו הלאה. מסביב המון חקלאות ביתית, תרנגולות, עיזים ואפילו אישה שמסתובבת עם קוף מבויית שקצת מבהיל את אור כשהוא כמעט קופץ עליו. סה"כ הולכים משהו כמו 45 דקות. למעלה מגלים שבעצם יש כמה נקודות תצפית. באחת גרה משפחה תאילנדית עם מקרר שבו שתייה קרה במחירים מופקעים כמובן. ממשיכים עוד קצת ואז מגיעים לתצפית מרהיבה. תייר תאילנדי נחמד מצלם אותנו בהתלהבות רבה תמונות חובה כאלה על רקע הנוף.
ממשיכים לטונסאי – המון המון מדרגות מובילות מטה אל הכפר. למטה חוגגים בשייק ובאייס קפה. סמטאות סמטאות עמוסות חנויות, סוכנויות נסיעות, מסעדות. נחמד פה, אבל אנחנו שמחים על הניתוק שלנו בחוף המבודד. אוכלים שניצל(ענק! אפילו אני מתפתה לאכול שניצל אחרי תקופה של אוכל תאילנדי) ב"סמי הקטן", שבעצם קוראים לו סודה, אבל כמובן שהישראלים המציאו לו שם חדש. על קיר המסעדה שלט מרגש על סמי / סודה, שנקבר מתחת להריסות אחרי הצונאמי וניצל אחרי כמה ימים ע"י בחור אנגלי ומאז החליט לשנות את הייעוד שלו ולפתוח מסעדה, עם מנות גדולות ומחירים זולים. תודה לצונאמי, הוא כותב שם.
ובכלל, בכל מקום בקופיפי שלטים המכוונים לדרכי מילוט במקרי צונאמי. מזכירים את מה שהיה בגן העדן הזה.

אח"כ אנחנו הולכים קצת לחוף של קופיפי דון, נהנים וחוזרים בסירה לpp relax שלנו. במלון כל הצוות שקוע בהכנות. היום יש חג תאילנדי – לוי קרטונג ובמלון תתקיים הערב חגיגה – בופה ענק, ריקודים תאילנדיים, טקס של החג ועוד. אנחנו הולכים להתקלח ומרגישים את אווירת החג. הולכים למסעדה למסיבה. בשלב כלשהו מחלקים לכל משפחה את הקרטונג – מעין מנחה – זר צמחים שבמרכזו נר. כולם הולכים לכיוון הים. ירח מלא היום והגאות בשיאה. המראה מקסים – הירח מאיר על החוף, רואים את במבו איילנד ומוסקיטו איילנד ברקע מרחוק, כל משפחה משיטה את הזר שלה למיים ושולחת ברכה. הים מלא בנרות... בסוף המסיבה מתקיימת הגרלה בין האורחים במלון על מגוון פרסים (עיסויים אלכוהול, חולצות וכו') ואנחנו זוכים, בפעם הראשונה בחיינו, בשמחה רבה, בפרס הראשון! מקבלים שייט מסביב לאיים ביום שלמחרת. איזה כייף 
  1. חצי יום שייט: יוצאים בבוקר בלונג טייל. עוצרים ב Loh Sama Bay ובעוד נקודת שנירקול יפה. אח"כ מגיעים למאיה ביי היפה. לאונרדו כבר לא שם. עושים טיול קצר בשביל שמוביל מהחוף ומגלים שלא רק החוף עצמו יפה. כשחוזרים לחוף הוא נראה כמו הטיילת בת"א ביום רע – עמוס עד לעייפה בתיירים וספיד בואטס וכולם באטרף של צילום. אח"כ עצירה ב"אי הקופים" וחוזרים לחוף שלנו. את אחה"צ מעבירים בכייף בים. אור עם החברות שלו (לצ'כיות הצטרפה חברה הולנדית מתוקה) ואנחנו בוהים בכל היופי הזה.
  1. מעבירים את הבוקר בים ולקראת הצהריים שטים לפיר המרכזי לקראת המעבורת לריילי ביץ'. יש לנו קצת זמן עד המעבורת ואותו אנחנו מעבירים בשיטוט בסמטאות טונסאי ובארוחת צהריים במסעדה נחמדה ויללא למעבורת. המעבורת עוצרת מול ריילי מערב, רחוק מהחוף ועולים על סירה נוספת שקצת מקרבת. מפשילים מכנסיים והופ למים. איכשהו מצליחים לא להרטיב את התיקים. השמיים מתעננים מרגע לרגע וגשם מתחיל ואנחנו הולכים לכיוון המלון שלנו – ה"פרינסס". בפרינסס הגשם כבר הופך למבול ואח"כ מסתבר לנו שכמו שבקופיפי הגשם ירד לנו כל לילה, כאן זה אחה"צ. הכול נהיה בוץ וג'יפה ודי מבאס. החדר שלנו יפה ומפנק ואנחנו נהנים ממקלחת חמה, אחרי המקלחות הקרות בלבד בקופיפי. מחכים שהגשם יפסיק ועושים סיבוב להכרת השטח – ריילי מערב ובעיקר ריילי מזרח. בכניסה למלון שלנו יש שלולית ענק, שמאלצת אותנו לשכשך בה כל פעם ולהרים את הילדים. השלולית הזו רק גדלה מיום ליום...עוד נחזור אליה. זו הפעם הראשונה בטיול שלנו שאנחנו פוגשים ישראלים – זוג מבוגר ונחמד בחדר הצמוד אלינו.
אוכלים ארוחת ערב במסעדת בופה די סתמית. אור ושלומי אוכלים כריש ואור מרוצה מהעניין מאוד מאוד 
http://www.krabi-hotels.com/railayprincess/photos.htm

  1. הולכים לפרננג ביץ' – חוף שנחשב אחד היפים בתאילנד. ההליכה יפה, מתחת למצוקים ענקיים, כשקופים מלווים אותנו. החוף אכן יפה מאוד, אבל אין ספק שאם היינו מגיעים לכאן לפני החוף שלנו בקופיפי היינו מתלהבים יותר. קצת עמוס ורועש ממנועי סירות לונג טייל. מבקרים במערה של מקדש הפריון (המממ... איזה פסלים מעניינים מזדקרים להם כאן!) פורשים את המחצלת החדשה שקנינו, הילדים אוכלים בהנאה קלחי תירס חם על שיפוד שקנינו בסירות מכולת. ים, יבשה, ים, יבשה, ים, ים.
אח"כ הולכים לבריכה המפנקת של מלון הריילי ביי (המלון הוא מלון תאום של הפרינסס והכניסה לבריכה שלו היא חופשית גם לאורחי הפרינסס) ולא רוצים להיפרד ממנה – בריכה מגניבה שנראית כמו נושקת לחוף. חלום.

אחה"צ חוזרים למלון וכרגיל – גשם זלעפות. אור קצת מתחרפן בחדר ושלומי מציע לו ללכת לבריכה של המלון, בגשם. ההצעה מתקבלת בהתלהבות ואת שאגות השמחה שלו בבריכה אני שומעת עד לחדר. הם חוזרים מרוצים עד השמיים ומספרים לי על בריכה חמימה מתחת לגשם שוטף. בערב מוצאים מסעדה מקומית, קטנה ופשוטה ואוכלים אוכל תאילנדי טעים טעים. מזמינים לנו את הטיול למחר בסוכנות נסיעות צמודה.
  1. טיול יומי למפרץ פאנג נגה: שטים בלונג טייל לאוננג ושם אוסף אותנו וואן לכיוון המזח של פאנג נגה. המדריך/ה שלנו הוא ליידי בוי מקסים, חברותי ומצחיק ביותר. אור שואל אם זה מדריך או מדריכה. כשמגיעים למזח עולים על לונג טייל משודרגת, שמכילה המון מקומות ולמרבה השמחה בכיסאות שלה יש גם משענות. למרבה הצער גם הרעש של המנוע שלה הוא משודרג והוא מחריש אוזניים. שטים בין איים ומצוקי ענק במפרץ יפהפה. בשלב כלשהו עוברים לקייאקים, כשלכל קייאק יש משיט תאילנדי. השייט מרהיב. חולפים בין נקיקים ומתחת למנהרות שכדי להיכנס אליהן צריך להשתטח לגמרי. מסביב יערות מנגרובים – עצים שגדלים במיים מלוחים ושורשיהם מתנשאים מעל פני המיים. מראה קסום. לא מפסיקים לצלם ולהצטלם.
אחרי השייט הקסום הזה שטים שוב בלונג טייל המטרטר לכיוון "האי של ג'יימס בונד", שלמרות כל המסביב התיירותי שלו הוא אכן יפהפה.

מקיפים את האי ברגל ונהנים מאוד. אח"כ שטים לקו פאני – כפר מלאזי מוסלמי שכל כולו בנוי על המים במעין כלונסאות, כשמסביבו רק ים, מצוקים ונוף יפהפה. אוכלים שם ארוחת צהריים במסעדה (נראה כאילו חצי מהכפר הזה הוא מסעדה אחת גדולה) ומסתובבים קצת בסמטאות השוק של הכפר.
אח"כ שטים בחזרה למזח, כשהשמיים מסביב מאפירים. איכשהו התמזל מזלנו הפעם ונראה שירד בכל מקום מסביב גשם חוץ מעלינו. נוסעים נסיעה קצרה בוואן למקדש קופים מקסים. המון קופים, מקדש שנמצא בתוך מערה ענקית, שחלקה מואר וחלקה חשוך יותר ומלא בנטיפים. יש שם אווירה קסומה. בגלל הגשם שנראה כמתחזק הקבוצה מחליטה ברוב קולות שלא להמשיך למפלים שהיו בתכנון ומחליטים לחזור. נפרדים מהמדריך(כה) והוא מסכם איתנו שבאוננג תחכה לנו לונג טייל שתאסוף אותנו לריילי ביץ' (אנחנו היחידים בקבוצה שהגיעו מריילי). כשמגיעים למזח באוננג מגלים שאף סירה לא מחכה לנו. טוב, אולי עוד מעט. מחכים. בסוף זה נראה קצת מדאיג. לצערינו עשינו חישוב מוטעה והכסף שברשותינו היה רק 107 באט, כשטקסי בואט עולה 120 וה"נהג" לא מוכן לוותר על 13 הבאט הנותרים(!). פתאום אנחנו רואים את הבחור שממנו קנינו את הטיול בסוכנות הנסיעות מגיע בסירה. אנחנו שמחים, שהנה נסביר לו והוא ידאג לנו. להפתעתנו הרבה הוא טוען שהטיול הזה כולל רק סירה לכיוון אחד ושהכיוון הזה הוא על חשבוננו. פעם ראשונה שאנחנו שומעים את זה. גם בפלאייר זה לא כתוב. אנחנו אומרים לו את זה ובמקום להשיב הוא פשוט מתעלם וממשיך לדרכו. אאוץ'. אנחנו תקועים. אני מחליטה להבליג ולהתגבר על כבודי האבוד ומבקשת מזוג איטלקיים שמחכה לסירה שם "הלוואה" של 13 באט (שקל וקצת, כן?). עד שהם מבינים מה אנחנו רוצים מהם, החמודים, לא מבינים מילה אנגלית, וכמובן שמסכימים. (ההלוואה הוחזרה למחרת, למי שתהה). אנחנו שטים סופסוף לריילי. הטיול הזה היה מקסים. חבל שנגמר בטעם רע.
  1. השלולית בכניסה למלון גדלה וגדלה ואנחנו שוב מתלוננים והפעם מקבלים שדרוג – מעבירים אותנו למלון ריילי ביי המפנק . כן, ההוא עם הבריכה שנושקת... איזה כייף!
http://www.krabi-railaybay.com/rates.ht ... fAodaG4Ijg
מכריזים על יום בטן – גב. אור פוגש לראשונה בטיול ילדה דובר עברית והשמחה רבה. השניים מתחברים כאילו הם חברים 20 שנה. הולכים לחדר אחד של השני, שוחים, נהנים. אחה"צ שוב הליכה לחוף פרננג – ערב אחרון שלנו פה. מחר בנגקוק וקצת עצובים להיפרד מהיופי הזה. צבעי שקיעה. הערב יורד.
  1. אחרי בוקר של בריכה שטים ונוסעים לקרבי ומשם טסים לבנגקוק. בבנגקוק עוברים איזושהי אי הבנה עם הלמפו טרי ומחליטים שבכל מקרה בא לנו להתמקם הפעם באזור אחר (קרוב לשופינג!) ומשתכנים בold charm hostel. המקום, שקראנו עליו ביקורות שהוא "קצת רועש" מתגלה כמקום שנמצא ממש בתוך חצר של מעין פאב. ווללה רועש, אבל המיקום מעולה והמחיר טוב והחדר די קסום ובעלת המלון – מיני, היא תאילנדית מקסימה ויפהפייה ברמות על ואנחנו עייפים...
  2. מי היה מאמין, אבל משפחת א. הנכבדה העבירה יום שלם – מבוקר ועד ליל בקודש הקודשים – הMBK – אחד מהקניונים המוכרים בבנגקוק. איך עשינו את זה? תעלומה. אבל אפילו שונא השופינג הגדול מכולם = האדון הקטון אור נהנה שם. עם קצת הפסקות לגלידה וקצת באולינג ומשחקי וידיאו וקצת שחר במנשא וקצת שחר רצה באטרף וצועקת "דידים! דידים!" (בגדים בגדים) וסיום הולם ליום הזה בסניף של המסעדה החביבה עלינו הshabu sushi ויצאנו משם בלילה. עייפים אך מרוצים.
  3. והבוקר – מתפצלים. אני והילדים הולכים ל"עולם המים" – סוג של מצפה תת ימי בסיאם פראגון ושלומי בשופינג (אצלנו במשפחה התפקידים הפוכים).בצהריים שלומי פוגש אותנו ואוכלים בfuji – מסעדה יפנית נחמדה בקניון פראגון. אח"כ ממשיכים לקניות אחרונות בהחלט בהחלט בהחלט בMBK. שואלים את אור איפה הוא רוצה לאכול ארוחה אחרונה בתאילנד והוא בוחר במסעדה שדומה לshabusushi. טעים, אולי טיפונת פחות. אנחנו מפוצצים ברמות על. שחר אכלה שם 900 אבטיחים לקינוח. אור מתגלה בתאילנד כילד שמתנסה במיליון סוגי אוכל ("צדפות? המממ, אני רוצה לטעום! תמנון? תביא"). אפילו לנו לא ברור לפעמים מה בדיוק אנחנו אוכלים שם עם כל האוכל הרץ הזה. כייף. לילה טוב.
  4. נוסעים נסיעה קצרצרה ומפתיעה (לא דרך כביש האגרה. יצא קצת יותר מ-200 באט.) במונית שהזמינה לנו מיני לשדה התעופה. חוזרים הביתה....
אז מה היה לנו שם?
היו הרבה חששות של לפני. של מה עובר לנו בראש עם לטוס לתאילנד לטיול כ"כ עמוס ומורכב עם 2 ילדים, שאחת מהם ממש לא חובבת נסיעות ואפילו בארץ לא ממש יכולה לשבת במסעדה בשקט ולתת להורים שלה ליהנות.
בפועל היה הרבה יותר קל ממה שחשבנו. כאילו הקשיים נשארו בארץ וטסו איתנו 2 ילדים – מלך ומלכה, זורמים, נהנים גם בבנגקוק הרועשת והמזוהמת וגם על חוף ים קסום, מלאים חול, עם ברק בעיניים. לפעמים אור קצת התגעגע לארץ, לגן, לחברים. אבל הגעגוע הזה הורגש בעיקר ברגעים של שעמום וממש לא היו הרבה כאלה...
גם הימים שמהם חששנו יותר – ימים של מעברים ארוכים, של טיסות, של קניות, עברו יחסית בקלות.
הקטנה התרגלה להיות במוקד העניינים, כאשר היא הולכת ברחוב לצעקות "בייבי! בייבי!" של התאילנדים המתלהבים, נשים וגברים כאחד והיא מנופפת לשלום, כמו מלכת אנגלייה קטנה. התאילנדים מטורפים על ילדים, מרימים, משחקים, מקסימים.
ואנחנו כמשפחה עוברים יום אחר יום ביחד, זה עם זו, זו עם זה, נהנים כל כך מהיחד הזה, מההזדמנות הזו. בלי רגעים של נמאס ושל די. היינו יכולים להמשיך עוד ועוד. היה לנו כל כך טוב.
מאחלים לעצמנו שנוכל להרשות לעצמנו עוד רגעים כאלה של אושר, בארץ זו או אחרת וגם כאן – בארצנו הקטנטונת.
סוודיקה.
gigish*
הודעות: 16
הצטרפות: 29 יוני 2008, 21:45

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי gigish* »

ותשובות לאמא בילבי: היינו 23 ימים. היה בהחלט מספיק. בן הכמעט 6 כבר התגעגע הביתה... טסנו 3 טיסות פנים - 2 של אייר אסייה ואחת של בנגקוק איירווייס. בדר"כ אייר אסיה היא הזולה ביותר, אבל שווה לבדוק מבצעים באתרים של החברות. בד"כ כמה שמזמינים יותר מראש - יותר זול בטיסות פנים! תבדקי בפורום "חופשה בתאילנד" של "למטייל", יש בחורה בשם רויטל שאלופה במציאת מצבעי טיסות ומעדכנת :-). חוץ מזה, נסענו גם במוניות, טוקטוקים וכמובן סירות... ישנו במלונות פשוטים וגם בגסטהאוסים, שכשהקו המנחה היה מציאת מקום נקי, נעים, משפחתי ועם אופי - לא סתם מלון קובייה מפנק עלאק כמו אילת, אלא מלון שיהיה בו משהו תאילנדי ויחס אישי. הסתמכנו הרבה על המלצות של tripadvisor והזמנו הכל מראש, הרוב דרך האתר agoda. הכי מיוחד היה בחוף בקופיפי והגסט האוס בקאוסוק (במיוחד בגלל הנוף המהמם והבעלים המדהימה).
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

וואוו גיגיש תודה על הפירוט!!! זה עוזר המון!!!
יש לי שאלה מעט חטטנית... כמה בסך הכל עלה לכם הטיול???
הטיסות שמצאנו הן יותר מ1000 דולר בממוצע לנפש!
כמה להערכתכם עולה חודש בתאילנד, 2 הורים 2 ילדים, מעט מפונקים בנסיעות וחדרים...
ושוב תודה תודה!
  • ומה עם חיסונים? צריך?
gigish*
הודעות: 16
הצטרפות: 29 יוני 2008, 21:45

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי gigish* »

לנו עלה נראה לי בסביבות ה-20 אלף, כולל טיסות מהארץ ופנים. קנינו כרטיסים ב800 דולר באוזבקיסטן אירליינס.
אנחנו עשינו חיסונים: צהבת A וטיפוס הבטן (מתחת לגיל שנתיים לא עושים טיפוס הבטטן - לא תופס...). אבל זה אנחנו באופן אישי. שווה להתייעץ במרפאת מטיילים. מוזמנת לשאול עוד בשמחה:-)
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

לנו בטוח ייצא יקר יותר כי קטני כבר יהיה בן שנתיים!!! מה שאומר 1000 דולר נוספים!!!
תודה על כל מה שכתבת
לכל המשוטטים: *אלו מחירי טיסות אתם מצאתם לבנגקוק??? ואיזה מסלול אתם מתכננים עם הילדים???
תודה
דינה*
הודעות: 122
הצטרפות: 28 מאי 2002, 16:54

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי דינה* »

אנחנו מצאנו כרטיסים עם האוזבקים ב 745$ למבוגר והילד שילם רק 53$ כי עוד לא היה בן שנתיים. כרטיסים במחירים נמוכים צריך להזמין הרבה זמן מראש או מחוץ לעונה. הטיול עצמו עלה לנו 1500-2000 באט ליום, לא כולל הטיסות. מחוץ לעונה גם מחירי הלינה יורדים לפחות מחצי. אנחנו לנו בממוצע ב 500 באט ללילה ולא הזמנו שום מקום לינה מראש. היינו בגדול בבנגקוק, בפוקט ובקנצ'נבורי. השתדלנו לא להחליף יותר מידי מקומות לינה כדי לא לשגע את הבחורצ'יק הקטן ויצאנו בעיקר לטיולים יומיים.
שירה*
הודעות: 718
הצטרפות: 16 יולי 2001, 22:53

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי שירה* »

גם אנחנו מתכננים טיול לתאילנד, בספטמבר הבא.
אמא שלי לוחצת עלינו לשנות יעד בגלל המצב ביפן וטוענת שזה עלול להשפיע גם על תאילנד (היום למשל התפרסמה ידיעה בהארץ על זיהום רדיואקטיבי באוקיינוס השקט...).
מה דעתכם? זה לא מטריד אתכם?
מיצי_החתולה*
הודעות: 2041
הצטרפות: 21 פברואר 2005, 22:27
דף אישי: הדף האישי של מיצי_החתולה*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי מיצי_החתולה* »

הי גיא, הגעתי בעקבות הפניה שלך בדף הבית.
אנחנו היינו 3 שבועות בתאילנד עם בן שלוש ובן שנה וחצי, והאמת היא שעסקנו בעיקר בבטן-גב (וגם הקטן והאבא היו חולים בערך שבועיים מתוך השלושה), כך שאין לי סיפורים מעניינים לספר. אם יש לך שאלות ספציפיות, אשמח לשמוע ולהשיב אם אוכל.
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

שאלה לגבי חיסונים -
הגדולה בת ה-3 חוסנה רק לפוליו, טטנוס ודיפטריה. רופאים שונים ממליצים דברים שונים - חלק אומרים להשלים לכל השאר + טיפוס הבטן וחלק אומרים שחשוב רק טיפוס הבטן וצהבות A ו-B.
הקטנה בת ה-4 חודשים לא חוסנה כלל ושוב הדעות חלוקות בין הרופאים - חלק אומרים לא לחסן כלל כי היא יונקת ולא תבוא במגע כמעט עם כלום וחלק אומרים לחסן כמו הגדולה.
מה אתן מתכננות לעשות? ואלה שהיו כבר, אילו חיסונים חיסנתן?
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

אמא שלי לוחצת עלינו לשנות יעד בגלל המצב ביפן וטוענת שזה עלול להשפיע גם על תאילנד
לא הודיעו הבוקר שהתגלתה קרינה מזערית גם בישראל?
לעניות דעתי, זו עדיין לא סיבה לא לנסוע.
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

ואחרון לבינתיים :-)
יש למישהי המלצה לסוכן נסיעות?
שירה*
הודעות: 718
הצטרפות: 16 יולי 2001, 22:53

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי שירה* »

לעניות דעתי, זו עדיין לא סיבה לא לנסוע.

למה לא :-) ? (קרינה מזערית זו בכל זאת קרינה, לא?)
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

לגבי חיסונים. מהנסיון שלנו (של טיול בהודו עם פעוטה בת 2) הכי טוב להתייעץ עם פרופסור שוורץ מבית חולים שיבא. לדעתי יש לו גם פורום באינטרנט שעונה על שאלות.
הוא מכיר את יעדי המזרח הרחוק ומומחה למחלות טרופיות, ולפי מסלול הטיול מייעץ מה צריך לחסן ומה לא!!!
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

בזמנו, להודו עם בת 2, חיסנו בכל חיסוני טיפת חלב וטיפוס הבטן בלבד. לטיול בקיץ הקרוב עם בת 5 ובן 2 צריך לברר שוב עם פרופ' שוורץ.
בלבוסטה*
הודעות: 530
הצטרפות: 04 יוני 2008, 13:16

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי בלבוסטה* »

היינו חודש בשנה שעברה עם ילד בן שנתיים וחצי - היה קסום.
הכי קשה - בנגקוק - הרבה הליכה וצפיפות וכמובן - חם. היו גם רגעים כיפים בבנגקוק, אבל לדעתי תיור ערים זה לא לילדים כי כל הכיף זה לשוטט שעות.
היכ כיף - איים. היינו בשלושה איים את רוב הזמן בילינו בים, מדי פעם שכרנו אוטו/טרקטורון ליום או עלינו על הפלגה של חצי יום.
לאי הראשון טסנו ואחכ התניידנו בסירות וברכבות. הכל מאוד פשוט וידידותי.
בלבוסטה*
הודעות: 530
הצטרפות: 04 יוני 2008, 13:16

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי בלבוסטה* »

שכחתי - אנחנו חיסנו להכל (כולל כלבת), אבל זה כי היינו קודם בהודו חודשיים. לתאילנד עצמה הרופאה שהתייעצנו איתה באוסטרליה לא המליצה על חיסונים מעבר לטיפוס הבטן.
בלבוסטה*
הודעות: 530
הצטרפות: 04 יוני 2008, 13:16

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי בלבוסטה* »

חדרים טובים - בערך 100 שח ללילה (באיים)
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

בחדשות ובתקשורת מבינים שיש למאזינים זכרון קצר ולכן מרשים לעצמם להגזים.
צריך לחכות ולראות "לאן נושבת הרוח" :-)
שירה*
הודעות: 718
הצטרפות: 16 יולי 2001, 22:53

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי שירה* »

וואלה :-)

(פשוט כבר הזמנו כרטיסים ותהיתי אם לבטל. הבנתי שככל שמחכים הקנס יותר גבוה).

דעות נוספות, מישהו?

כרגע אני נוטה לא לבטל, לחכות ולראות מה יהיה.
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

איזה כרטיסים הזמנתם וכמה הם עלו?
אנחנו הזמנו לספטמבר דרך רויאל ג'ורדניאן ועלה כ1080 דולר לכרטיס בממוצע.
עוד לא כירטסנו
יש הצעות טובות יותר לטיסה כמה שיותר קצרה ונעימה עם ילדים???
נעה*
הודעות: 263
הצטרפות: 27 ינואר 2003, 09:36

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי נעה* »

באילו חודשים כדאי לנסוע?
שירה*
הודעות: 718
הצטרפות: 16 יולי 2001, 22:53

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי שירה* »

גם אנחנו הזמנו באייר ג'ורדניאן, 730 דולר לכרטיס. זה היה דרך האינטרנט. שם הסוכנות let's travell
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

איך מחיר כזה???
באיזה תאריכים? וכמה זמן קונקשיין בעמן?
שירה*
הודעות: 718
הצטרפות: 16 יולי 2001, 22:53

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי שירה* »

סוף ספטמבר.
אה, אני יודעת למה..
אנחנו לא טסים מישראל לעמן אלא עוברים במעבר הגבול (אנחנו גרים די קרוב, בצפון), ולוקחים מונית מהגבול. חברים שלנו נסעו כך פעמיים והמליצו לנו.
אבל עם ילדים קטנים לא חושבת שהייתי עושה את זה, זה די טירטור.
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

נשמע יותר הגיוני ומסביר את הפרש המחירים...
לא אין סיכוי לנדידה כזאת עם הילדים...
בהצלחה
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

אנחנו חזרנו לפני כחודש מ-3 שבועות בתאילנד
נסענו עם 2 ילדים- בן 4.5 ובן שנה וחצי
מאד מאד נהנינו
טסנו עם אוזבקיסטן איירליינס והטיסה לכולנו עלתה 2200$ (הקטן שילם רק מיסים). הטיסה היתה ממש בסדר, היתה חניה של שעה באמצע הלילה בטשקנט שזה היה קצת מנג'ס, אבל בהחלט שווה את ה1000$ הפרש במחיר שהיינו משלמים באל על או 800$ עם הירדנים, ובסה"כ ממש טיסה בסדר.
אנחנו היינו בקופנגן, בחוף שכבר היינו בו כמה פעמים- Thong nai pa yai
שזה חוף בצפון מזרח האי וישבו תמהיל ראוי בין פשטות ונוחות
ישנו בבונגלו בסיסי אבל עם מרפסת עם ערסל, ומים חמים. הכיףהיה שזה מצד אחד ממש מרגיש בג'ונגל - בין עצי קוקוס וכל היער הטרופי, ומצד שני פוסעים משם דקה לים. היה מאד מאד כיף
אשמח לשתף עוד
אני לא כ"כ נכנסת לאתר אז אם אני לא עונה פה אפשר באימייל
[email protected]
אמא_לשניים*
הודעות: 41
הצטרפות: 15 אפריל 2007, 03:31
דף אישי: הדף האישי של אמא_לשניים*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_לשניים* »

שלום לכולם
אנו מתעתדים לנסוע לתאילנד ב1 ליוני עד 14. עם שני ילדים מאוד תזזיתיים (כאלה שבמסעדה לא ישבים בשקט) בן שלוש ובת שנה וחצי. האמת - מתהפכת לי הבטן. מאוד שמחתי לשמוע את חוויותכם בעיקר עם ילדים קטנים ולהתעודד שאני לא באמת מטורפת..חשבתי לשלב כמה ימים בבנקוק ואז קו צאנג ועוד שני איים בדרום קופיפי אחד מהם לבטח. מפוקט אני פחות מתלהבת בגלל המסחריות בו.. אבל הכל יכול להיות. הבנתי שקו סאמוי הוא מערבי יותר ולכן יקשה עלינו עם ההעברות. המטרה היא כמובן כמה שפחות טלטולים.אשמח לשמוע הצעות למסלול אפשרי עם חופים ידידותיים לילדים, בתי מלון טובים, מהיכן הזמנתם מלונות וטיסות פנים ובעצם כל טיפ אפשרי.
תודה מראש
[email protected]
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

מכירים פסטיבלים בתאילנד בין ה-10.6 ועד 9.7 ?
הבנו שזו תקופת המונסונים, אך האם יש אזור שאינו ממש גשום?
ועוד שאלה - מישהו מכיר חופים שהם יחסית קרובים לבנגקוק, שאינם מצריכים נסיעה ארוכה או טיסה? מישהו היה ב-Cha-am?
תודה
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

אנחנו טסים בסוף יולי עם בת 3 וחצי ובן 9 חודשים.
מחפשים המלצה למלון/ בונגולו/ איים בדרום שמתאימים למשפחות ושמתאימים לעונה. הבנתי שזו תקופת מונסונים.
רצינו ליסוע לקו-לנטה (קרבי) אבל אמרו לי לא לנסוע בגלל שהמונוסנים שם רציניים באוגוסט ושהכל סגור שם בתקופה הזו.
לגב חיסונים- הילדיםלא מחוסנים לגמרי. חסר צהבת בי לשניהם. הקטן חוסן פעמיים מחומשת עד כה. האם אתם מחסנים? חיסנתם?
אשמח לשמוע על פעילויות כיפיות לילדים.רוב הזמן אנחנו רוצים לנוח אבל כדי שלא ישעמם במשך 3 שבועות אשמח לרעיונות לטיולים קטנים.
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

היינו בשלושה איים את רוב הזמן בילינו בים, מדי פעם שכרנו אוטו/טרקטורון ליום או עלינו על הפלגה של חצי יום.

איזה איים הייתם? כמה זמן סך הכל היה הטיול?
אנחנו חושבים להקדיש יומיים לבנקוק ואחר לרדת לקופנגן וקוסמוי.
אנחנו מפחדים לנדוד יותר מידי עם הילדים ומעדיפים חופשה רגועה. מצד שני בא לי לראות כמהשיותר.

אשמח גם לשמוע המלצות למלונות שמתאימים למשפחות. תודה:)
פלונית_עכשיו*
הודעות: 19
הצטרפות: 08 ינואר 2008, 14:57

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פלונית_עכשיו* »

אחת העלמות - אמנם לא היינו עם ילדים ואמנם זה היה לפני שנים אבל כשיצאנו מבנקוק אמרנו שלעולם לא נחזור אליה. הרגשנו שברחנו מסדום ועמורה. האוויר רע, האנשים מחפשים רק איך לנצל אותך, ופשוט ברדק מגעיל. בדיוק הפוך מחווית צ'יאנג מאי, קופנגן או קוסמוי. לא היייתי מבזבזת רגע על בנקוק ופונה מיד למקומות הנעימים והמהנים באמת. (זו כמובן רק דעתי, נראה מה יספרו אחרים...)
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

הייתי פעמיים בבנקוק "בצעירותי..." בשנת 2000 ולא התחברתי למקום, במיוחד אחרי הודו המקסימה והנעימה:)
כמו שתארת, ברחתי משם כעבור כמה ימים וכך פספסתי את הירידה לאיים.
הפעם- אני אגיע לאיים!!! בבנקוק נהיה 3 ימים ואז נרד לאיים.

אני חוזרת ושואלת- האם למישהו יש המלצה לגבי קרבי? הבנתי שמהראשון לאוגוסט הכל מתרוקן שם בגלל שהאי מוסלמי ואין אפילו מעבורות לשם.
הכיוון כרגע הוא לריילי ביצ' ולקופיפי- יש המלצות לחופשה עם ילדים? ומה לגבי מזג האויר?

וכמה תהיות-
נשיאה- יש לנו ארגו. האם לקחת גם עגלה או שזה יסרבל את הענינים? יש טיולים שעדיף עגלה ויש שממש לא. אשמח לשמוח רשמים מאנשים שהיו עם עגלה בתאילנד. עד ההגעה לבונגלו בחוף- יהיה לי איפה לתקוע את העגלה או שהיא רק תכביד? אולי נקח 2 מנשאים לילדה בת 3 שאולי תתעייף קצת?
מזוודות- מזוודה או תרמילים? קחו בחשבון שיש עוד שני ילדים. קשה לחשוב איך נרים הכל... כבר טסנו עם ילדה כמה פעמים אבל שניים...
חיתולים- אני מניחה שיש בבנקוק בזול. מה לגבי האיים?
לבוש- לעצמי אני מתכננת לקנות הכל שם ולקחת מעט מאד. יש גם הכל לילדים? מצד אחד לא בא לי לקחת כלום ומצד שני לא רוצה להתקע.
טבעונות- המלצות למקומות לטבעונים?
פלאפונים- י אפשרות לחבר את הטלפון שם לוואי פיי?
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

בקשר לתהיות... אנחנו נהיה עם בן 2 ובת 5 ומכיוון שהטיסות הן בלילה ניקח 2 טיולונים מתקפלים (מטריות), כדינ שיוכלו לישון בהמתנה בשדה התעופה... מנסיוננו לפניי 3 שנים כשטיילנו בהודו ( היא הייתה בת 2.5), השתמשנו המון בטיולון. אפילו בטיולי שווקים, במסעדות כשרצתה להתנמנם... אני לא הייתי מוותרת על טיולון... אפילו שזאת באמת היסחבות... חשבתי לחפש משהו זול ביד 2 ואם לא נשתמש נשאיר שם...
בקשר להמלצות איים גם אנחנו מחפשים לאוגוסט משהו נחמד ושקט באיזור קופיפי / ריילי. לא שמעתי על קרבי שהוא נסגר? מאיפה שמעת על זה???
תודה בילבי
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

אני אקח טיולון זול אחד מאחותי ובאמת מקסימום אשאיר שם.

בילבי- אני אשמח להיות איתך בקשר טלפוני. אולי נוכל להעזר זו בזו:)

לגבי קראבי- קראתי שרשור באנגלית שהכל נסגר עקב הרמאדן ושהמעבורות לא עוברות שם בתקופה הזו. צריך להגיע דרך קראבי כי אין מעבר ישיר בין פיפי ללנטה. לא ברור אם זה קשור למונסונים או רק לרמאדן.

מבחינת מונסונים- ידוע לך אם האזור הזה יותר בעיתי מפאנגן?

מצאתי מלון נחמד בריילי. קופיפי אני עדיין מחפשת
נעמה*
הודעות: 589
הצטרפות: 29 ינואר 2002, 22:03

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי נעמה* »

אנחנו טסנו עם בת שנה לבנגקוק וקוסמוי, לא חיסנו לצהבת
היינו בעיקר בקוסמוי אבל זה בגלל שהיו מהומות בבנגקוק

וכמה תהיות
  • נשיאה - יש לנו ארגו. האם לקחת גם עגלה או שזה יסרבל את הענינים? יש טיולים שעדיף עגלה ויש שממש לא. אשמח לשמוח רשמים מאנשים שהיו עם עגלה בתאילנד.
לנו היה גם וגם, היה כלכך חם בחוץ שלא יכולנו לסחוב כמעט במנשא, רק במקומות סגורים, בקוסמוי המדרכות ממש לא נוחות לטיול על עגלה, אולי רק באיזורים ממש מרכזיים
  • עד ההגעה לבונגלו בחוף - יהיה לי איפה לתקוע את העגלה או שהיא רק תכביד? אולי נקח 2 מנשאים לילדה בת 3 שאולי תתעייף קצת?
אם לוקחים מונית מספיק גדולה לא נראה לי שיש הרבה סחיבה אבל אני ממש לא זוכרת איך זה בשדה התעופה בקוסמוי.
  • מזוודות - מזוודה או תרמילים? קחו בחשבון שיש עוד שני ילדים. קשה לחשוב איך נרים הכל... כבר טסנו עם ילדה כמה פעמים אבל שניים...
אנחנו טיילנו עם מזוודות, אני מנסה לחשוב אם תהיו במצב של סחיבה רצינית, נגיד את הכל מהמטוס למונית או מהמונית למלון, איך זה יהיה ומה יהיה נח יותר אבל ברגע שיש טיולון\ עגלה אפשר לשים עליו כמה דברים או את הילדים כמובן ואז לסחוב את השאר, לא יודעת כמה אתם מתכננים לקחת, בכל אופן... אין לי מסקנה מוחלטת בנושא, אנחנו כאמור נסענו עם מזוודות.
  • חיתולים - אני מניחה שיש בבנקוק בזול. מה לגבי האיים?
יש הכל בקוסמוי, יש חנויות 7\11 שבהן יש חיתולים ויש גם קניון גדול באי שאפשר לנסוע ולקנות כל דבר אחר.
  • לבוש - לעצמי אני מתכננת לקנות הכל שם ולקחת מעט מאד. יש גם הכל לילדים? מצד אחד לא בא לי לקחת כלום ומצד שני לא רוצה להתקע.
יש הכל!! יש דוכנים ברחובות (אני מדברת על קוסמוי) יש הרבה בגדים לילדים
  • טבעונות - המלצות למקומות לטבעונים?
פירות מעולים בכל פינה הכי כייף! ויש מסעדה שיש בה איזור משחקים לילדים מה שהציל אותנו הרבה פעמים עם ילדה פעלתנית
  • פלאפונים - יש אפשרות לחבר את הטלפון שם לוואי פיי?
לא זוכרת מה עשינו בנוגע לפלאפון אבל היה לנו מחשב נייד קטן והתחברנו איתו לאינטרנט בבית קפה בקניון.

לצערי רוב ההמלצות שלי הן בנוגע למקומות סגורים, לא יצא לנו להיות כמעט בחוץ אחרי שבת השנה התעלפה מהחום, לא משנה כמה שתינו וכמה שמרנו על עצמנו החום היה בלתי נסבל, ככה שאת רוב הזמן העברנו בלמצוא מקומות סגורים להעביר בהם את הזמן גם בקוסמוי וגם ביומיים בבנגקוק, אם את צריכה רעיונות לתעסוקה במזגנים אני יכולה לעזור :-)

ד"א, קוסמוי זה חוף צ'אוונג מבחינתי, בחופים האחרים ביקרנו אבל בצ'אוונג היה המלון שלנו.
אנחנו ישנו במלון בקצה החוף, מלון מדהים ויחסית מבודד אבל זה אומר שאי אפשר פשוט לצאת ממנו ולרחוב הראשי אלא צריך הליכה ארוכה או מונית לא תמיד נח.
אום_שלום*
הודעות: 1134
הצטרפות: 15 ינואר 2006, 19:11
דף אישי: הדף האישי של אום_שלום*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אום_שלום* »

בפעם שעברה שביקרנו באילנד היינו בירח דבש של לפני החתונה, בפעם הבאה אנחנו מתכננים לנסוע בינואר עם תינוקת שתהיה אז בת שנה וחודשיים, הדף הזה נותן לי השראה.
אני ממליצה מאוד על קופאנגן, אנחנו היינו בהאד-יאו, חוף מקסים ולא הומה ישראלים ומסיבות טראנס כמו בצד השני של האי. פגשנו הרבה אירופאים עם ילדים.
אנחנו מטבענו אנשים מאוד סטלבנים ולא חיפשנו לזוז הרבה אז הסתפקנו בחוף המעולה, בבונגלו הכיפי ובמסעדה המצויינת של המקום. טיילנו קצת אבל באמת שזה לא היה העיקר.
בנקוק נוראית לדעתי. עדיף לא לדרוך מחוץ לשדה התעופה אלא להמשיך כמה שיותר מהר לאיים.

בגדול יש באיים הכל- בגדים, חיתולים, קוסמטיקה ומה לא... באמת כדאי להסחב עם כמה שפחות.
לטבעונים יהיה מאוד קל בתאילנד- המוני פירות וירקות, אורז ואטריות. אני חייתי משייק לשייק (בלי חלב!)

אני לא יודעת לגבי מזג האויר באוגוסט אבל יכולה לברר עם אחי שחי שם.
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

אום שלום- אשמח אם תבררי לי אם יש הבדל במזג אויר וברוחות בים בין האיים- סמוי ופאנגן לבין האיים באזור פיפי ולנטה. ועד כמה חזקים המונסונים באוגוסט.
אני מעדיפה את האזור של לנטה ופיפי ובעלי רוצה לחזור על עקבותיו למקומות שהיה בהם 4 פעמים בטיול ב"צעירותו"...סאמוי ופאנגן.

הבנתי שהאד יאו זה חוף שקט אבל עד כמה שקט? יש גישה נוחה לאזורים מרכזיים- שווקים, מסעדות, אטרקציות?
אני רוצה להתישב ולא לזוז אבל אני מניחה שהילדה בת 3 וחצי תרצה אקשן וגם אבא שלה:)
אשמח להמלצה על בונגלוז נוחים נעימים, ליד הים בהאד יאו ואם יש משהו קצת יותר מפ]נק בסאמוי. אחרי שנשווה נחליט לאיזו קבוצת איין ליסוע.
הזמן אוזל כי כרטיסי הטיסהלאיים אוזלים. (נאלץ לטוס ב-6 בבוקר) ואפילו התייקרו בשבוע האחרון!

תחבורה- איך מתניידים עם תינוק? אני מניחה שאין כסא בטיחות במוניות. בעלי בסרט שאנחנו ניסע על טוקטוקים:). נשמע לי קצת לא אחראי. דעתכם?

לכל מי שמקבל השראה- אני אנסה, כשתגיע העת, לתעד את הטיול וכך לספק לכולם עוד מידע שימושי:)
תודה לכולם על העזרה
אום_שלום*
הודעות: 1134
הצטרפות: 15 ינואר 2006, 19:11
דף אישי: הדף האישי של אום_שלום*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אום_שלום* »

אברר עם אחי כשיהיה זמין.
האד יאו- מבחינת מסעדות יש לכל ריזורט מסעדה ויש איזה ששה-שבעה ריזורטים סביב החוף ועוד כמה בחופים קרובים. שווקים אין ממש קרובים אבל בכל מקרה השווקים בפאנגן זה לא איזה משהו מעניין ואקזוטי יותר מדי.
אנחנו פעם בכמ הימים שכרנו אופנוע ונסענו בכל פעם לכיוון אחר סתם בשביל לראות קצת חופים אחרים ולהנות מהנוף, תכלס הכי אהבנו לרבוץ בחוף שלנו או במסעדת הריזורט הצופה לים או בערסל במרפסת הבונגלו.
לגבי ניידות עם ילדים- רוב המוניות הן טנדרים שיושבים בארגז מאחור על ספסלים, לא הכי בטיחותי בעולם זה בטוח, אנחנו התניידנו באופנוע כמו שכתבתי שזו דרך מאוד מקובלת וזולה אבל לא מתאימה עם ילדים. אפשר לשכור ג'יפ ואז גם להגיע למקומות שקשה להגיע אליהם, חופים יותר נידחים, קצת לתוך הג'ונגל וכו'. על כסא בטיחות לא הייתי בונה אלא אם אתם מביאים אתכם וזאת ממש תוספת רצינית לסחיבה.
באטרקציות אני לא חזקה, לא ממש יודעת מה יש ואם בכלל.
סמוי הוא אי יותר מתויר ומן הסתם יש בו יותר אטרקציות אבל לנו מאוד התאים השקט של פאנגן.
מקום מדהים בהאד יהאו- high life הוא לא יושב ממש על הים אלא מוגבה. יש נוף ובריזה מעולה, הבונגלוז טובים (לדעתי הפשוטים יותר מוצלחים מהיקרים- היינו בשניהם) והמסעדה לא פחות ממעולה. הרבה יותר טובה ממסעדות החוף האחרות. החסרון שלי לא הפריע אבל אולי עם ילדים מקשה- צריך לרדת ולעלות לא מעט מדרגות בשביל להגיע ולחזור מהחוף.
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

עדכון- בסוף החלטנו על 3 ימים בנקוק להתרגלות. מתכננים על האקווריום הענק, קניות ואולי לארמון.
טיסה לסאמוי. בונגלו זול 4 ימים- עם מזגן ומים חמים אבל רחוק מהחוף במרחק 20 דקות הליכה. יש הסעה של בעל המלון למי שקשה לו ללכת.
4 ימים פינוק בסאמוי. קרוב לבלאגן אבל מקום שקט.
ואז 8 לילות בריילי ביצ'.
תוהים אם ניתן "לקפוץ" משם לקו-פיפי בשייט לטיול יומי או לילה. אשמח לשמוע מה דעתכם.
אחר כך עוד 3 לילות בנקוק. יצא קצת יותר מידי בנקוק
פלונית_אלמונית*
הודעות: 1700
הצטרפות: 23 ספטמבר 2001, 07:34
דף אישי: הדף האישי של פלונית_אלמונית*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פלונית_אלמונית* »

למה לא להגיע ישר מבנגקוק לחוף שקט באיים בצד של סאמוי או פנגאן שם מזג אויר עדיף.
חבל לבזבז זמן על נסיעות בגלל הילדים והזמן הקצר.
בפנגאן חופים שקטים מבודדים מקסימים בצפון ופחות מבודדים ושקטים במזרח ובמערב.
תהנו.
שבי_שון*
הודעות: 1
הצטרפות: 27 יוני 2011, 21:44

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי שבי_שון* »

שלום לכולם, אחלה אתר... אהבתי מאוד. אנחנו זוג עם שתי בנות ( שלוש שנים ושנה וחודשיים). כבר היינו בתאילנד עם הגדולה ומאוד נהיננו, החלטנו לחזור על החוויה בחודש ספטמבר לכשלושה שבועות. אנחנו לא מצליחים למצוא משפחה או חברים שמצליחים להצטרף אלינו... יש לנו קצב חיים קצת שונה מכולם, אנחנו עובדים קשה בקיץ ומוכנים ליציאה בראשון לספטמבר... אנחנו בעניין של חופים, טיולים קצרים, והעיקר הרבה כיף עם הילדים באיים. לא מעוניינים בטיולי תיירים בצפון בבירה וכדומה. אם אתם רואים עצמכם זורמים איתנו ומצטרפים עם ילדיכם כמובן אז יאללה תנו סימן, אנחנו מחפשים חברה חמודים, מדליקים ובעיקר זזזוווררררממממיייםםםםם, להעביר חופשה עם ילדים ולצאת בחיים.
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

מי מכיר גסט האוסים רגועים ונקיים שמתאימים למשפחות בקו פיפי???
נשמח להמלצות מנסיון
תודה
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

לאחת העלמות, אני במקומכם הייתי טסה ישר לאיים ושומרת את בנגקוק לסוף. במילא אם את מתכננת קניות- עדיף בסוף, כדי לא להיסחב איתן כל הטיול, ומלבד זאת, תחסכי עוד מעבר , שהרי זה מה שמכביד על טול עם ילדים- המעברים.
בנוסף, מלון בקוסמוי 20 דקות מהים...לא חבל? גם בסמוי וגם בפנגן יש כל כך הרבה מלונות מצויינים, לא נורא יקרים, עם מים חמים ומזגן, על קו המים, עם נוף ים מהחלון ורחש גלים , ומרפסת עם ערסל מול הים...נראה לי בזבוז לסוע עד שם ולישון 20 דקות מהחוף. בכל אופן, לדעתי.
עד כמה שאני יודעת יש מעבורות מקוסמוי וקופנגן לקופיפי, אבל זה לא ממש טיול יום, זו נסיעה של כמה שעות. יש טיול מאורגן שנוסע לשמורת טבע ליד סמוי וקופנגן, ועובר בכל מיני איים קטנים, נקודות צלילה וכ'. השמורה נקראת marine park. עשינו את זה באחד הטיולים שלנו לקופגן, לפי הילדים והיה מוצלח.
תהנו!
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

עדכונים-
בנקוק נשאר אותו הדבר. אני צריכה התארגנות שם מעבר לקניות...עניני נשים וטיפוח עצמי:)
קוסמאמוי השתנה (מפיצול למלון שווה ומלון פשוט רחוק מהים) ל-8 לילות במלון ברמה בינונית על חוף ים באזור של בו-פוט שזה אזור יותר רגוע מצ'אוונג. הבונגלו ממוקם על הים ויש ביקורות מעולות על הנקיון, בריכה, האוכל והחוף עצמו.
אחר כך טיסה לקרבי. משם נסיעה של 20 דקות לאאו-ננג ומשם סירה 20 דקות לאורך קו החוף לחוף ריילי. בריילי 7 לילות.לא מוכנה לוותר על ריילי. זהו אחד החופים הכי יפים באסיה, אם לא ה...חוף.
קיבלתי המלצות מטילנים בלונלי פלנט להצטייד באיים בחגורות הצלה לילדה ולתינוק. מדובר באפודת הצלה עם מצוף על הצוואר שמכוון שהראש ישאר למעלה. ילדים ותינוקות מסתבר לא יכולים להעזר באפודת הצלה של אדם מבוגר ובתאילנד יש רק למבוגרים. אני גם לא בטוחה אם בכלל יש אפודות הצלה בסירה לריילי כי זו סירה שמתאימה ל-8 אנשים.
הפחד כרגע זה המעבר מהסירה לחוף עצמו. אין מזח אז נצטרך להכנס עם התיקים והילדים למים...אולי ירחמו עלינו ונקבל עזרה מאנשים טובים בדרך.

נותרה התלבטות העגלה. יש האומרים שזה מיותר כי אין שבילים וכיבשים מתאימים ובהמון הסואן זה מהווה מטרד למקומיים ולעוברי אורח בכלל.
אנחנו אנשי מנשאים. הגדולה היתה בלי עגלה עד גיל 8 חודשים. הקטן עדיין נישא רוב הזמן אבל יש גם טיולון.
יש מישהו שיכול להמליץ מנסיון לגבי המקומות האלו?
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

שלום האם יש כאן מישהו שביקר באי "קו לנטה" באיזור קרבי, בתאילנד?
אנחנו מתכננים להיות שם בסוף אוגוסט... כמבון שנשמח להמלצות ולמשפחות נוספות!!!
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

זה היה התכנון שלנו אבל הבנתי שבאוגוסט די גשום שם ולכן הרבה עסקים סגורים. חוץ מזה שזה חודש הראמאדן וזהו אזור מוסלמי.
בסוף החלטנו בעקבות ההמלצות לוותר ולנסוע לחוף ריילי שנמצא בקרבי.
מה התאריכים שלכם?
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

בדקתי וניתן להגיע לקו לנטה דרך היבשה ברכב / טנדר. מהאימיילים של גסט האוס שהזמנו הבנתי שאין בעיה באיזור התיירותי ברמדאן. לפי מה שהבנתי הרבה מסעדות פתוחות.
אנחנו נהיה בקו לנטה ב23 / 8 עד 3/9. הזמנו מקום על הים שנראה מקסים שקט ורגוע... מקווה שניפול על מזג אוויר טוב...
אמא_בילבי*
הודעות: 45
הצטרפות: 14 מרץ 2009, 12:08
דף אישי: הדף האישי של אמא_בילבי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בילבי* »

אני רואה שהתאריכים שלנו לא חופפים... חבל
בכל מקרה אם תרצי לברר הזמנו חדר ב Ancient Realm Resort & Spa
אחת_העלמות*
הודעות: 32
הצטרפות: 06 ינואר 2009, 15:26
דף אישי: הדף האישי של אחת_העלמות*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת_העלמות* »

נראה ממש אחלה. תספרי לי איך היה כשתחזרו ואם יהיה שווה ננסה בביקור הבא בתאילנד....
פלוניני*
הודעות: 5
הצטרפות: 08 מרץ 2005, 16:33

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פלוניני* »

יש קהילה של ישראלים בתאילנד? מה לגבי באופנים, חנ"בים?
אמא_בבנגקוק*
הודעות: 5
הצטרפות: 30 ספטמבר 2011, 13:53
דף אישי: הדף האישי של אמא_בבנגקוק*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_בבנגקוק* »

לפלוניני - יש קהילה, למען האמת כמה קבוצות של ישראלים בבנקוק ובתאילנד בכלל... אנחנו גרים פה עם בת שנתיים. אני בעיקר קוראת ופחות משתתפת בשנים האחרונות בבאופן. חנב"ים - הכוונה לחינוך ביתי? אז גם כאן התשובה חיובית(באופן חלקי :) )
גיא*
הודעות: 66
הצטרפות: 09 יולי 2003, 00:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיא* »

מכירים משפחה שטיילה בתאילנד ובשכנותיה תקופה ארוכה עם ילדים?
אנחנו לקראת מסע שכזה ומחפשים תשובות לכמה שאלות...
האם מישהי ילדה שם? איך נעים ממקום למקום עם ילדים, מבחינת בטיחות? אפשרי לקנות רכב?
מתכוננים...*
הודעות: 2
הצטרפות: 20 נובמבר 2011, 19:04

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי מתכוננים...* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם,
אנחנו מתכוונים לנסוע אוטוטו לתיאלנד לשלושה שבועות עם ילד מתוק בן שנתיים וחצי.
קודם כל, מלא תודה על הפירוט בהודעות האחרונות וכל המידע העשיר.
  1. רעיונות למסלולים נוספים, טיפים, תובנות יתקבלו בברכה רבה.
  2. חיסונים- שני רופאים אמרו לי דברים שונים. אחד אמר לי כי לא צריך טיפוס הבטן והחיסונים של הקטנציק (צהבת A וטטנוס מספיקים - גם אנחנו עשינו אותם) ורופא אחד אמר לי שצריך. אנחנו מבולבלים.
  3. טיסות- איזו חברת תעופה פנימית אתם ממליצים? לי יש את הנטייה לבחור את החברה הכי יקרה מהתפיסה שהיא אולי הבטוחה מכולם.. והחצי- כמובן רוצה את החברה הזולה...
הרבה תודה!
מתכוננים...*
הודעות: 2
הצטרפות: 20 נובמבר 2011, 19:04

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי מתכוננים...* »

שלום,
אנו מתכננים טיול לתיאלנד עם הבן שלנו בן שנתיים וחצי.
אשמח לרעיונות, טיפים.
  1. מסלול טיול איכותי.
  2. אילו חברות תעופה פנימיות מומלצות?
  3. טיפים ורעיונות לטיול מותאם לילדים...
הרבה תודה!
גיגי*
הודעות: 5
הצטרפות: 17 דצמבר 2008, 12:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גיגי* »

הי,
אנחנו טסנו 3 טיסות פנים - אחת עם אייר אסיה (הכי זולים, סבבה לגמרי) והשנייה עם בנגקוק איירליינס - לאונג' מפנק, אבל טסנו איתם רק כי הכרטיס הספציפי היה במחיר שווה. לדעתי אין שום בעייה עם אייר אסיה.

טיילנו עם שניים, שהיו אז בן חמש וחצי ובת שנה וארבע, גם צפון, גם דרום, גם קאו סוק (מדהים! מדהים!).
יש כאן בדף למעלה את מסלול הטיול שלנו (gigish( - אם יש לכם שאלות בשמחה!
gigishlom
שטרודל
gmail.com
אמא_לארבעה*
הודעות: 18
הצטרפות: 05 יוני 2005, 02:27
דף אישי: הדף האישי של אמא_לארבעה*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_לארבעה* »

הי גיא
גם אנחנו לקראת מסע עם ילדים לתאילנד ושכנותיה, אנחנו טסים בסוף ינואר, יש לי ים של שאלות....
אנחנו מתחילים בבנקוק כמה ימים של קניות והתארגנות וממשיכים לקו צ'אנג שם נהיה כשלושה חודשים
בני כמה הילדים שלך? ואיפה אתם מתכננים להתחיל?
אשמח להחליף מחשבות ושאלות
גל*
הודעות: 98
הצטרפות: 29 אוגוסט 2002, 17:11

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי גל* »

שלום,
אנחנו נוסעים לתאילנד בינואר ל-12 יום, בתכנון רק קוסמוי. נוסעים עם ילד בן כמעט 3 ותינוק בן כמעט שנה.
שואלת בעיקר לגבי חיסונים-הגדול מחוסן לפוליו, טטנוס ודלקת קרום המוח, הקטן לא מחוסן כלל. לפי הבירורים שלכם-מה צריך לעשות? מעדיפה לא לעשות בכלל, אבל גם פוחדת קצת. למישהו יש מושג? וגם-לגבי אוכל בעיקר לקטן- יכול כבר פירות כמו מנגו וכו? מה בכלל אפשר לתת לו לאכול שם במסעדות?
תודה גל
לארי_פוקס*
הודעות: 1
הצטרפות: 04 ינואר 2012, 09:23

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי לארי_פוקס* »

מחפש הלוואה על שיעורי ריבית נמוכים מאוד עבור ההלוואה משך?

האם ניסית לקבל הלוואות מהבנקים ללא הצלחה? זקוקים בדחיפות כסף כדי לצאת החוב? צריך כסף להרחבת או הקמת עסק משלך?. אנו מציעים הלוואות לזמן ארוך וקצר עם סכום הלוואה החל 5.000 אל 5,000,000.00 בדולרים אותנו, לירות שטרלינג, אירו, CZK ועוד עם ריבית נמוכה של 3% על כל חלקים של יישום world.The זמין עבור מועמדים בני 18 ומעלה.

למידע נוסף, אנא צור קשר באמצעות דוא"ל: [email protected]
דרישת שלום
לארי פוקס
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי,
אני נוסעת באוגוסט בע"ה עם ילד בן 3.5 וילד בן שנה ו-4
מה לגבי חיסונים?
אנחנו מתכננים פוקט קוסמוי בנגקוק
אני יכולה לעשות עם הבנים טיול של יום לקופיפי?
מה יש שם לאכול לילדים?
לקחתי עגלת תאומים שיהיה לי יותר קל עם שניהם בטיולים הרגליים
יוטי_בעיר*
הודעות: 907
הצטרפות: 05 אפריל 2009, 21:21
דף אישי: הדף האישי של יוטי_בעיר*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי יוטי_בעיר* »

כמה צריך לדעתכם לעלות חודש בבקתה שכורה באיזה אי בתאילנד ל-2 הורים ו-3 ילדים בקיץ?
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

זה ממש ממש משתנה
תלוי באי, בעונה, בסוג החדר...
אנחנו היינו לפני שנתיים בקופנגן בחוף צפוני ורגוע
ישנו בבקתה בסיסית, על החוף, עם מים חמים, בלי מיזוג, ושילמנו 750 באט, שזה בערך 75 ש"ח
היינו עם 2 ילדים שהיו אז די קטנים, וישנו כולנו במיטה אחת ענקית
על אותו חוף, בגסטהאוסים אחרים, היו גם חדרי משפחה ב100$ ומעלה
(בעיני במקומות פחות נעימים)
רום*
הודעות: 3
הצטרפות: 18 יולי 2006, 19:01

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי רום* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נוסעים בספטמבר עם ילד שיהיה בן 11 חודשים.שאלה לגיגיש:האם לקחת כסא בטיחות למוניות?איך עליתם עם התינוקת לסונגתאו?
איזה מסלולים מומלצים ופשריים לביצוע עם תינוק בן 11 חודשים בקוסמוי קופנגן פוקט וקופיפי?
תודה.
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

היינו לאחרונה. לרב אין חגורות בטיחות במוניות, אפשר לשכור רכב. יש המון מסלולים ואפשרויות.. אלו ארבעה איים שיש בהם הרבה. צריך לבחון באתר TRIPADVISOR או משהו דומה ולבדוק אחד אחד.. בחופים הרבה מהפעילות זה להתבטל בים, או לחילופין להפליג מחוף לחוף ולהתבטל קצת שם.. יש קצת טיולים כמו לנסוע קצת , לראות בודהה ולנוח:-) זה באיים. אפשר כמובן גם לצלול ולטפס אבל לא עם קטנטנים. הבטיחות בתאילנד בהחלט לא במקום הראשון.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא לוקחים ילדים לעולם השלישי
זה מסוכן
אמא_של_פיצית*
הודעות: 23
הצטרפות: 25 נובמבר 2012, 02:23

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אמא_של_פיצית* »

שלום לכולם!
אנחנו חושבים על חנייה בתאילנד בדרך לארץ, של שבוע פלוס. זוג +תינוקת בסביבות שנה
יש לנו כמה שאלות לבעלי ניסיון/ ידע:
  1. חשבנו יותר על האיים בדרום - יותר נוח עם תינוקת. נכון? לא? עדיף צפון? שילוב? (אבל כולה שבוע +)
  2. התינוקת לא מחוסנת בכלל. מה הסיכונים בתאילנד? איפה אפשר למצוא אזהרות עדכניות ספציפיות? איפה האזורים הפחות מסוכנים ולאן לא מומלצ להתקרב?
  3. יש למישהו המלצות על דרך איפה להזמין איזה חבילה של טיסות מבנקגוק וחזור, אכסניות זולות וטובות (בונגלוס וכאלה) מעבורות ומה שצריך ואולי אטרקציה שניםי?
התקציב שלנו מוגבל נורא, השאלה אם יש מעט שיכיל את המרובה וכמה זה יצא לנו?

תודה רבה מאד,
אם יענו לנו בהקדם מה טוב, צריך להזמין כרטיסים... (:

אז שוב תודה לכולכם ויום טוב!
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

טסים בפסח לתאילנד עם ארבעה ילדים (הקטנה בת 3) לשלושה שבועות.
יש לי כמה שאלות טכניות,
אשמח לעצות מבעלי ניסיון. יש לי מנשא ארגו. לקחת גם עגלה?
בנוסף לסנדלים צריך נעליים לכולם?(נרצה לטייל קצת בצפון)
בדירות נופש בחופים יש מגבות וסדינים?
נודה לכל מידע.
רוצים לנפוש וקצת לטייל בנוחות ולא תיירותי ו/או יקר מדי
תודה!
ר_ו_ת_ה*
הודעות: 512
הצטרפות: 18 יוני 2008, 00:35
דף אישי: הדף האישי של ר_ו_ת_ה*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי ר_ו_ת_ה* »

הי
חזרנו זה עתה מכמעט 3 שבועות בתאילנד...
קודם כל- איזה כיף לכם!!!
אנסה לענות על חלק מהשאלות-
אננו לקחנו נעיליים וטוב שכך. אם אתם מתכננים לטייל ברגל , זה כדאי.
במקומות שאנו לנו בהם בחוף היו סדינים ומגבות,
אם את לא בטוחה, נסי לכתוב מייל למקומות שאתם מתכננים לישון בהם
לגבי עגלה- זה נראה לי מאד אישי...
הקטן שלנו בן 4.5 ולא לקחנו עגלה, גם לא בנסיעה הקודמת בה הוא היה יותר קטן
אבל כאמור- זה נראה לי מאד אישי.
תלוי עד כמה אתם מתכננים להסתובב בערים
בחופים וטיולי טבע ממילא אין ממש מקום לעגלה
תהנו!!
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

תודה רבה על התשובה
האם הזמנתם את כל מקומות הלינה מראש?
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי ורד_לב* »

יש למישהו המלצה על מלון נוח למשפחה עם ילדים בבנגקוק?
במחיר סביר...
עדיף אזור קאוואסאן, אם כי אם יש משהו אחר מגניב, גם טוב
חןחן!
שולי*
הודעות: 44
הצטרפות: 22 פברואר 2004, 11:37

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי שולי* »

הי. יש למישהו הערכה בסיסית כמה אמור לעלות טיול בתיאלנד למשפחה בת 6 נפשות (הקטן בן 3) ליום לאדם? מנסה לעמוד בתקציב וקשה להבין מהפורומים השונים.....
אחת*
הודעות: 2101
הצטרפות: 15 יולי 2001, 00:00

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אחת* »

יש הבדל גדול במחיר בין האיזורים השונים. בצפון הרבה יותר זול. באיים יותר תיירותי ויקר. העלות העיקרית בעיני היא התשלום על הלינה. יש פערים גדולים.
אנחנו לנו במקומות ממש לא יקרים, אבל תמיד נדרשו לנו 2 חדרים (גם 6 נפשות)
פעם_ראשונה_בתאילנד*
הודעות: 1
הצטרפות: 26 יוני 2016, 12:32

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי פעם_ראשונה_בתאילנד* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם, מה דעתכם על נסיעה לתאילנד באוקטובר, מבחינת מזג אוויר? האם נוכל לשחות בים או בבריכה, או שקר מידי?
האם יש אטרקציות באיזור האיים חוץ מ"בטן גב"?
אינה*
הודעות: 9
הצטרפות: 25 דצמבר 2007, 11:30

תאילנד עם ילדים

שליחה על ידי אינה* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום,

אנחנו זוג עם ילד בן שנה ו9 חודשים. טסים לתאילנד באוקטובר. רוצים להתמקד באיים בצד המזרחי. רציתי לנסוע לפוקט ולקו פיפי. אבל הלחיצו אותי שקו פיפי לא מתאים לילד בגיל הזה.
יש פה מישהו שהיה?
האם עדיף לנסוע לקראבי במקום קו פיפי?
שליחת תגובה

חזור אל “מסעות בחו"ל”