אפרת מ

שליחת תגובה

אין טעם לחבוש את היד כאשר יש חתך עמוק ברגל.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אפרת מ

אפרת מ

על ידי גלי* » 13 אפריל 2013, 08:36

אפרת, תודה רבה. אתקשר אליהם בתקווה שהוא פנוי ללקוחות חדשים. שבת שלום.

אפרת מ

על ידי טליה_אלמתן* » 04 אפריל 2013, 11:19

מקסימה תודה! :)
היא גרה בחולון, ויש לה רכב.

אפרת מ

על ידי טליה_אלמתן* » 03 אפריל 2013, 12:39

תודה רבה אפרת!
העתקתי ושלחתי לה הכל.

אפרת מ

על ידי חיי_דק_ים* » 03 אפריל 2013, 00:32

תודה תודה ןשוב תודה על התמיכה

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 01 אפריל 2013, 14:10

גלי,
מסתבר שיש להם אתר
http://www.drsegev.co.il/
אני לא יודעת עד כמה ד"ר שגב עצמו, שהיה רופא השינייםשלי, מקבל היום מטופלים שלא לטיפולים מורכבים של שיקום.
הוא אישית פשוט מקצוען ומדהים. שניה אחרי זריקה מתחיל לטפל, כי יודע להזריק בדיוק בעצב, וזה מיד רדום,
טיפולים קצרים ומתוקתקים, הכי הרבה שישבתי אצלו זה היה 20 דק' לעקירה שהוא עצמו אמר שהיתה מורכבת. הוא מטפל מהיר מדויק, ומקצועי.
לא ימליץ לעשות טיפול שלדעתו לא נחוץ, גם אם ביקשת. וגם אם יחשוב שמשהו מסוים הוא הנכון, יקשיב למטופל שאולי רוצה משהו אחר, ולגמרי יהיה מוכן לחוו"ד שני, ולא יראה בכך פגיעה באגו (כשאמר לי - אז לך להוא לחווד שני, עניתי שאני הכי סומכת עליו, אז למה ללכת למישהו אחר?)
לא טופלתי במרפאה בידי אף אחד אחר. ובעיקר, זו בעבר היתה המרפאה שלו עם פה ושם עוד רופא שמטפל חלק מהימים, ועכשיו נראה שזה השתנה, למרפאה גדולה עם שלל התמחויות שהוא מנהל.
איזה עוד פרטים היית רוצה?

אפרת מ

על ידי גלי* » 22 מרץ 2013, 19:45

היי, אשמח לשמוע פרטים על הרופא שיניים מחדרה. תודה.

אפרת מ

על ידי טליה_אלמתן* » 13 פברואר 2013, 07:53

שיהיה בהצלחה ולבריאות!
שלחתי אליו פעם מישהי שהיא ממש (ממש!) חרדתית, והם מסתדרים נפלא :)
לבריאות!

אפרת מ

על ידי אקסטרה_לארג* » 12 פברואר 2013, 23:52

אפרת שלום!
רק היום צילמתי סוף סוף את הבית.
אם עדיין לא מצאת ואת מעוניינת, את יכולה לכתוב לי בדף הבית שלי כתובת מייל או טלפון שלך, ואשלח לך תמונות?

אפרת מ

על ידי אקסטרה_לארג* » 04 פברואר 2013, 23:43

אפרת,
יש לנו בית בובות ישן, מעץ,שתי קומות, שמתישהו בתי צבעה אותו בצבע תכלת יפה.
אוכל לשלוח לך תמונות.
הבית עבר לחצר לפני כשנתיים, ואני חושבת שמעט שכנוע יעזור לבנותיי לוותר עליו סופית, אם אבטיח שהוא עובר לבית חם ואוהב.
ויש לי המון רהיטים יפהפיים מעץ לבית בובות, אבל ממש ממש מיוחדים, מכתבה עתיקה עם חלק שנפתח, מקרר זעיר, מכונת כביסה פצפונת, כסאות, ארון (עם מתלה!), שולחן מברזל וכמה כסאות, המון המון דברים יפים.
חלק מהם שבורים אבל הרוב שלמים.
אני באזור ירושלים אבל אפשר לנסות לשלוח עם בני משפחה שבאים.
איפה את?
ואת מוזמנת לכתוב לי בדף הבית.

אפרת מ

על ידי ג'וי_יה* » 31 ינואר 2013, 09:43

הי אפרת, אני שוקלת מעבר להוד השרון,
אשמח לכל מידע (אזורים שווים, לאן לא להתקרב.....אם יש משפחות צעירות וכו')

אפרת מ

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 דצמבר 2012, 20:08

תודה ! מקוה שאצליח איתם.
עדי ל

אפרת מ

על ידי שותפה_עם_ילד* » 10 נובמבר 2012, 14:32

אפרת, איזה יופי שנפגשנו...!
שמי גילי, המייל שלי [email protected]
תבורכי :)

אפרת מ

על ידי מיכל_גוטמן* » 10 נובמבר 2012, 10:20

הי , גם אני אשמח מאד להצטרף לקבוצה הסודית הזו... אני בפייסבוק michal eilam gutman
תודה

אפרת מ

על ידי טליה_אלמתן* » 10 נובמבר 2012, 08:40

_יש קבוצה סודית כזו בפייסבוק.
צרפי איפשהו פרטים/מייל/שם פייסבוקי - כדי שאוכל לצר, אותך._

מאיפה נפלת עלי פתאום??? אשמח אם תצרפי את בת דודה שלי, שבדיוק הבוקר כתבה בפייסבוק שהיא שוקלת להקים קומונה, מרוב שחלום הדירה מתרחק, ושכר הדירה שוחק (והדאגה לעתיד הילד/אחייני...).
הפייסבוק שלה: Adi Trubek
אפשר?

אפרת מ

על ידי חלוקית_נחל* » 08 נובמבר 2012, 07:47

כדי לא להכביד על הכיכר עונה לך פה בנוגע להצגה.
אני הייתי מחכה. עבור בת ה 4.5 שלי שראתה את ההצגה, עוצמת הקול הייתה חזקה מידי. וזה אחרי שהן ראו את הדיוידי אינספור פעמים והכירו את העלילה והשירים בעל פה. אם כן, ממליצה על אטמי אוזניים ובגד מחמם כלשהו. וכמובן להתחיל בדיוידי ולראות אם היא מגלה עניין ויש לה סבלנות. ההצגה באורך מלא עם הפסקה.

אפרת מ

על ידי יעלפו_מהמושב* » 04 אוקטובר 2012, 09:02

היי,

כן, באים די קבוע לניר אליהו, והמפגשים אצל הדס

הפירות האלה- אורגניים?

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 03 אוקטובר 2012, 23:53

להבנתי זו הנחה שגויה.
לפעמים ממהרים, לפעמים שמים יותר לב מפעמים אחרות.
כל פעם ההתקנה היא שונה.
וודאי שהתקנה חד פעמית, לה הוקדש תשומת לב, שונה מהותית מהתקנה חפוזה כל יום.
ואיכשהו.. לא נמצאו עדיין בעיות כאלו של קריסה שביגנן יש הצדקה.
רוצה ללכת לחפור על זה בנט?
כי לי זה נראה מיותר.
אך לאלו לא שמים לב כלל, כשהם נמצאו כחשובים,
ועם זאת נטפלים לכן או לא בלאי.
כנראה שיודעים לייצר היום עם בלאי זניח ביחס לעומסים המדוברים.
יש היום שלל סוגי פלסטיק שהם עמידים מאוד.
אז לא,

אפרת מ

על ידי צוויליך* » 28 ספטמבר 2012, 22:13

אבל לא נותר לנו אלא להניח שההתקנה היא אותה התקנה, נקווה שסבירה.
אם תכניסי עוד משתנה שלא התייחסנו אליו מקודם, לא נשכיל כלל.
אז ביחס לכך, לא נראה לי שהתייחסת למה שהעליתי.

צוויל

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 28 ספטמבר 2012, 21:19

צוויל,

קודם כל, אני לא שופכת כסף על שום דבר.
בטח שלא על נעליים (אפילו הייתי רוצה, ומעולם לא ריתי, לא מצליחה למצוא נעליים נוחות. פשוטות, נטולות עקב ובאמת נוחות).

שנית, לא יודעת כמה חפרת או לא,
אל עיקר בעיותה טיחות עם כסאות בטיחות נוסעות מהתקנה שגויה.
לכן לדוג' כסא שלא מעבירים אותו ממכונית למכונית, או סלקל עם בסיס, שמכניסים לבסיס, אבל הבסיס מותקן קבוע - בטוחים הרבה יותר.
כל סלקל ששנרכש שלשום, אבל מוציאים ומכניסים אותו פעם ביום לפחות מהרכב- הסכנה שלא בכל יום הוא מותקן כראוי, גבוהה מאוד.

אז ביחס לכך, וביחס לטענות היחדות שקראתי לגבי הסיבה האמיתית לכך שיש סיבה בכלל ל"פג תוקף",
אז לא, אני לא חושבת שהכינוי הזה הוא קצת נמהר.

אפרת

אפרת מ

על ידי צוויליך* » 28 ספטמבר 2012, 03:55

הי אפרת!

בענין הפג-תוקף של כסאות הבטיחות....
לא חושבת שלסגור ענין ב"קשקשת" זה, אעפעס, קצת נמהר?

זאת היתה המחשבה הראשונה שלי, ואז בדקתי ברשת. נסי לחשוב על זה ככה:
זה אביזר בטיחות שצריך לעמוד באפס % כשל, נכון? שאם תאונה מסתיימת בפגיעה, זה לא כי המושב כשל.

נניח שרוב המושבים עוברים חיי מוצר בתנאים "סבירים", וזה יאפשר להם לתפקד גם 12 שנים.
אבל יש חלק מהם, גם אם קטן, שישבו ברכב סגור, בארץ חמה (כמו אצלנו בלבנטיניה), ללא חניה מקורה, מתחממים ל70 מעלות ביום מאות פעמים בשנה.
עדיין הם אמורים לתפקד בחוזק וגמישות מירביים במקרה של תאונה שתמתח את הביצוע שלהם עד קצה היכולת.
נקרא לזה ה"וורסט-קייס-סנריו".
לא גורם לך לחשוב? לא הגיוני להחליף בכמה מאות ש"ח אחרי 6 או 8 שנים? עם כל האלפים שאת שופכת על נעליים?! (-;

צוויל

אפרת מ

על ידי אפרת_ו* » 27 ספטמבר 2012, 09:28

תודה רבה! (רק עכשיו ראיתי את מה שכתבת על המתנדבים)

אפרת מ

על ידי ריש_גלית* » 27 ספטמבר 2012, 02:16

אוקיי, מאיפה את? תשאירי טל' ונדבר. @}

אפרת מ

על ידי גם_אמא_של_אורי* » 18 ספטמבר 2012, 16:00

הרבה תודה! ושנה טובה:)

אפרת מ

על ידי גם_אמא_של_אורי* » 14 ספטמבר 2012, 11:37

הי אפרת,
ראיתי שפרסמת בכיכר את המבצע של פראג. אולי יש לך המלצה על 3 ספרים שכדאי במיוחד לקנות משם? (אני רוצה את לאהוב את מה שיש ומתלבטת לגבי השניים הנוספים).
תודה:)

אפרת מ

על ידי הפיה_מיכלית* » 08 ספטמבר 2012, 22:34

תודה לך:)

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 05 ספטמבר 2012, 13:18

צוויליך - אני לא אוהבת את השימוש באלמוניות באופן כללי.
אם האתר ממילא מאפשר לבחור כינוי, ולשנות אותו כל תקופה, או כשרוצים לכתוב משהו רגיש - מה הבעיה לדבוק בכינוי אחד כך שיודעים שמי שדעתו כך בעניין זה דעתו גם אחר בעניין אחר?
ואנשים קבועים שכתובים פה, שעובדים לכינויים אלמוניים כדי להעיר ולבקר אחרים - זה אחד הדברים הכי מגעילים שקיימים לדעתי.

ומאמינה :-)
אז נראה לך שיהיה פה יותר מסביר פנים.

אפרת מ

על ידי צוויליך* » 05 ספטמבר 2012, 12:38

אפרת

משיב נפש למצוא עוד מישו שלא אוהב את השימוש הנלוז באלמוניות כדי להיות מגעיל.

ולא תאמיני, הצהוב פה: הסבר פנים על פני הסתר פנים (-:

צוויל

אפרת מ

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 ספטמבר 2012, 15:28

ג'וקים... פזרי אבקת פלפל שחור, המון. זה יחזיק לשבוע/יים

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 02 ספטמבר 2012, 14:26

תודה!
דווקא התעניינת בתך הפשוט של סוס הים.. :-)
והאתר שקישרת אליו מעולה. תודה!

אפרת מ

על ידי אילת* » 02 ספטמבר 2012, 00:04

מצאתי! המסגרת טורקיז Scroll stitch

אפרת מ

על ידי אילת* » 01 ספטמבר 2012, 23:55

הנק' האדומות: french knot והמסגרת בטורקיז- מעניינת אבל אין לי מושג.
אתר של רקמה: http://www.needlenthread.com/videos

אפרת מ

על ידי שיבולת_שועל* » 31 אוגוסט 2012, 09:44

אפרת, תודה על ההפניה לדפים (-:

אפרת מ

על ידי אחת* » 26 אוגוסט 2012, 13:56

הי,
לאיזה מהתכים את מתכוונת? התך בו רקום סוס הים נראה לי כמו back stitch

אפרת מ

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 אוגוסט 2012, 20:56

תודה על המודעות לגבי המיטות! @}

אפרת מ

על ידי אני_צ'ה* » 24 אוגוסט 2012, 16:29

תודה יקרה על התשובה.........אנחנו בהחלט מקפידים ממש בלי קשר - "להאריק" את עצמינו....ישר על האדמה (אנחנו גרים על פיסת הר משובחת) אבל למען הסקרנות - למה רצפת מרצפות לוקחת ורצפת עץ לא? תוהה.......
תודה
(-:

אפרת מ

על ידי כרמל_האורחת* » 21 אוגוסט 2012, 16:03

תודה (-: על התשובה בקשר לאוטובוס

אפרת מ

על ידי יעלפו_מהמושב* » 20 אוגוסט 2012, 10:52

היי אפרת, התמקמנו בשדה ורבורג, ונשמח להפגש!

אפרת מ

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 17 אוגוסט 2012, 20:10

שביל התפוזים ליד גן שמואל.תקישי בגוגל שביל התפוזים ותגיעי לאתר שלהם

אפרת מ

על ידי גוגוס* » 09 אוגוסט 2012, 16:16

רק למען הסר ספק - כששאלתי מה יקר זה לא היה ניסיון לרמוז שזה לא יקר אלא רק שלא הבנתי למה התייחסת. אין דבר יותר יחסי מהמונחים יקר/זול...

אפרת מ

על ידי גוגוס* » 09 אוגוסט 2012, 16:12

לגבי הכסף, כן, אלו גם הסכומים שלי. ואני מבינה ללבך אם אין לך את זה כרגע וזה לא מתאים.

רוצה חלל פרטי ששני ניקים אנונימיים יוכלו לתקשר בו?
משתפת במשהו שנשמע לא מזמין אבל אמיתי לגמרי - אני בתהליך של עזיבת הארץ לכמה שנים. כרגע אני כבר לא מתגוררת בבית שלי... כלומר, הדברים אצלי קצת מטולטלים. ולמרות זאת... אם את רוצה להשאיר פה מייל אני אשמח להיות איתך בחלל אינטרנטי יותר פרטי ואם בא לך להיפגש, גם אם זה יצא חד פעמי, אני אשמח מאוד להכיר אותך ולהיות אוזן וכתף. את נשמעת לי אשה מקסימה ביותר וחבל שלא יצא לנו מוקדם יותר.
מה שיעשה לך טוב, אני כאן עד אמצע ספטמבר.

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 09 אוגוסט 2012, 13:22

גוגוס,

שאלתי את עירית לגבי המחירים. לא יודעת אם זה המחיר שהיא גובה ממך. אבל בואי נאמר שזה עיגול למעלה של כמה שאת משלמת על 1.5 מסעות.
לא בדיוק סכום שיש לי זמין (משכורת אחת, שכ"ד, גן פרטי, רכב... לא בדיוק נשאר המון לגמישות) וקל לי להוציא. עכשיו עם שלל הוצאות (כמו קייטנה, תשלום "הצטיידות" בתחילת שנה לגן ועוד כל מיני סכומים כאלו חד פעמיים שמצטברים לאלפי שקלים - במיוחד לחוץ).

אני מרגישה עכשיו במיוחד לבד, ובמיוחד שכל תקשורת עם חברים היא בצאט/מייל (כי הם רחוקים, בחו"ל, עסוקים, לא זמינים באותן שעות..) מרגישה חסור במגע ותקשורת אנושיים.
ושוב, עקרונית אוהבת מאוד כתיבה ומייל, אבל המינון כרגע בחיי לא ממש מאוזן. מרגישה שזה כל מה שיש. ואנשים בעבודה..

לגבי הווישס סירקל - תקועה מאוד כרגע. לא ממש רוצה לפרט כאן - רוצה חלל פרטי ששני ניקים אנונימיים יוכלו לתקשר בו?
ולא מאמינה שאני יכולה לעזור לעצמי או שאחרים יכולים לעזור לי, ובאופן פלאי זה מוכיח את עצמו :-P
(אני יודעת מה מקור האמונה הזו, ועשיתי כבר כמה דברים כדי לטפל בה, והחצופה עוד שם, גם אם חלשה יותר)
יחד עם דפוסים אחרים - המצב די בקאנטים. לא עושה, לא עושה, לא עושה, דוחה, בוחרת - ואז בדקה ה-90, או אם אפשר ה-93, מתיישבת בשלוש לפנות בוקר לעשות משהו.
הורסת לעצמי מחזורי שינה, מותשת, לא מתפקדת, בורחת מהדברים הבאים שיש לעשות - צריכה לעשות בזמן לא ריאלי כמות מטורפת של דברים שדחיתי...

אפרת מ

על ידי גוגוס* » 09 אוגוסט 2012, 06:50

קראתי כמה פעמים עד שהבנתי שהתכוונת לדף הבית שלי!
:-D גדול!

גם קצת יקר לי
מה יקר? לא לגמרי הבנתי. אני עושה מסע פעם בחודשיים. עירית גובה סכום הגיוני בהחלט לליווי חודשי. תבדקי איתה.

ולא מרגיש לי מספיק רק במיילים. יש בזה משהו מנוכר שנותן לי להרגיש לבד.
ניסית את זה פעם? אני חשבתי אותו דבר עד שניסיתי.

מרגישה בווישס סירקל שאני לא מצליחה לצאת ממנו
בנוגע למה?

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 08 אוגוסט 2012, 23:54

גוגוס - קראתי כמה פעמים עד שהבנתי שהתכוונת לדף הבית שלי!
והבטחות כאלו לא נראות לי חשובות בכלל.. :-)

גם קצת יקר לי (קצת? המון! אין לי סכום כזה חודשי פנוי. ועוד כל חודש. הצילו) וגם - בטחש אוכלי להפגש, זה רק יעלה לי סכום נוסף, לא?
ומצד אחד מרגישה לבד במערכה, ולגמרי חסרת תקנה ולא מצליחה להזיז דברים, ומצד שני - סקפטית שזה יעזור, והמחיר,
ולא מרגיש לי מספיק רק במיילים. יש בזה משהו מנוכר שנותן לי להרגיש לבד.
אם זה רק מיילים. אוף. מרגישה בווישס סירקל שאני לא מצליחה לצאת ממנו (במציאות. זו רק השתקפות קטנה שלו בניסיון לצאת ממנו).
והרעיון של שילוב שתי נקודות מבט נשמע לי בהחלט מוצלח.

אפרת מ

על ידי יעלפו_מהמושב* » 08 אוגוסט 2012, 20:43

עוברים בסופשבוע הבא ועכשיו בטירוף אריזות...
אני ממש אשמח לשמוע עוד פרטים על האמהות הביתיות!

אפרת מ

על ידי גוגוס* » 08 אוגוסט 2012, 07:12

את יכולה להזמין אותי אליך הביתה :-)
תראי מה זה... הבטחתי לעצמי לא לזלוג עם הכינוי הזה החוצה מהדף על החיוניות. ההבטחות שלי לא שוות שום דבר...

מגיבה למה שכתבת שם בנוגע למפגש במיילים, מתוך החוויה שלי עצמי.
גם אני הרגשתי כמוך כמה פעמים. שהמיילים ממש עוזרים אבל פתאום היה לי צורך במפגש פנים אל פנים. מה שקרה זה שהחשק הזה עבר. לא יודעת למה ואיך, אבל נתתי לו מקום והוא עבר.
אולי שווה לך לתת לזה הזדמנות ופשוט לראות איך זה מרגיש. אני לא רואה מצב שתרצי שיחת טלפון או מפגש ותקבלי סירוב.
ואולי תמצאי את עצמך במצב שלי, שיש את התקשורת דרך המיילים והחלק של המפגשים הוא עם דמות אחרת בכלל. אני מוצאת שזה מועיל, שעל אותו עניין יש לי שתי נקודות מבט שאני סומכת עליהן ושני כלים שונים שאני סומכת עליהם. זה ממש מקפיץ אותי לעבוד ככה. איפה שאחד נתקע לי השני פותר, ולו משום שנתתי בזה מבט אחר ושונה.

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 04 אוגוסט 2012, 17:49

החיים נותנים לך את מה שאת צריכה, ותמיד יבחנו אותך במה שאת חושבת שאת לא. (כבר לא פה? מתוך האם לעזוב חבר כדי למצוא בעל)

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 03 אוגוסט 2012, 15:58

בבקשה.
יש שלל מטפלות מעולות בארץ בשיטה (ומטפלים! נשאלתי על ספטר פה במעלה הדף,וצוין שהוא מפוצץ במטופלים, בעיקר כי הוא ספטר דתי ופונה לקהל הזה, וגם גברים מרגישי איתו בנח,
ואני מניחה שהוא גם מאוד מקצועי - זה מה ששמעתי ממטפלים אחרים - וכנראה גם טוב בשיווק ובניית עסק).
אז אין לדעתי צורך להתעקש דווקא על מאורין.

תראי, כשבחרתי מיילדת בית, אז פשוט נכנסתי פה לאתר, עברתי על השמות, שם אחד קפץ לי לעין (ולא זכרתי שנתקלתי בו קודם, למרות שהייתי בעמוד ההוא לפני),
היה ברור לי שהיא המתאימה. לא חיפשתי המלצות (יש לה המון ניסיון. אבל כמעט לכל מיילדות הבית בארץ יש. הן מעטות ודי הרבה שנים במקצוע).

ושוב, השיטה עובדת.
ברור שעדיף תמיד שתהיה כימיה. אבל זה לא העיקר פה.

אפרת מ

על ידי חגית* » 03 אוגוסט 2012, 13:06

אפרת, אני מבינה ומסכימה לגמרי.
אתמול כשראיתי את השמות שהמלצת עליהם, גיגלתי אותם וחוץ מאחת שיש לה אתר, לשאר לא היה .
חשבתי לי שזה כל כך מוזר, איך שאני נזקקת לאתר כדי במינימום לראות את הפנים של המטפלת ולהתחבר לתחושבת בטן שתעלה לי.
אני הרי יכולה לקבוע עם מישהי שהמליצו לי עליה ואז, כשתיפתח הדלת, להרגיש חוסר חיבור. או שאולי זה דבר שקורה תוך כדי טיפול ??!
זה לא הוגן כי בטוח יש מטפלות מדהימות שאין להן איזכורים בגוגל והן לא חושבות שצריך אתר ואני מבינה את זה לגמרי. יש דיסוננס בין הטכנולוגיה לבין מהות הטיפול.
אני תוהה בקול רם בתהייה הזו.
או שכדאי לי "להתעקש" על מאורין ...

בטח יהיו לי עוד שאלות לגבי הטיפול עצמו ואשאל בדף הייעודי.
תודה לך שוב.

אפרת מ

על ידי עפר* » 02 אוגוסט 2012, 16:32

על מי את ממליצה באזור ת"א גבעתיים?

אפרת מ

על ידי חגית* » 02 אוגוסט 2012, 15:40

אפרת, פתחתי דף המסע של ברנדון בייס ואשמח אם נמשיך שם (ואולי את גם יודעת להעביר את ההתכתבות הזו לשם ??).
אני דרומה מבאר שבע אבל בשביל מטפלת טובה, אסע רחוק.
אני יכולה לשאול למה לא התחברת לזו שהזכרתי ? אני צריכה מישהי מאוד אימהית ומכילה .
תוכלי לענות כבר בדף עצמו , ושוב תודה לך המון המון.

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 02 אוגוסט 2012, 09:23

מאורין אכן מדהימה. אחרי יציאת הספר בעברית התור אצלה לטיפול היה 3 חודשים. בהמשך הוא עלה לכיוון החצי שנה.
עם עוד שלל מטפלים בתחום אולי הוא התקצר קצת...
עלויות, תלויות במטפל. וטיפול יכול לקחת אצל מבוגר איפשהו בין שעה לשלוש שעות. מה שגם משפיע מן הסתם, על המטפל לשריין יותר זמן,
כדי לאפשר למטופל לסיים את הטיפול, ולא לקטוע אותו באמצע, כמו שפסיכולוג היה עושה.

לגבי מספר הטיפולים, קשה לומר. יש מקרים בהם טיפול אחד מספיק. יש מקרים שבהם גם 10 לא מספיקים.
זה תלוי במטופל ובנושא עליו הוא רוצה לעבוד.
יש גם מטופלים עם נושאים כבדים מאוד, ו/או עם מחלות כבדות מאוד (ממאירות/כרוניות) ואז בוודאי טיפול אחד אינו מספיק.
ויש לי מטופלת שאחרי 7 שנים של טיפולי פוריות, וטיפול מסע אחד > נכנסה להריון (יש לה היום בן בן חצי שנה, בדיוק פגשתי אותם אתמול).
אז לפעמים, כאמור, טיפול אחד מספיק לגמרי.

מה זה הדרום הרחוק? באר שבע?
יש מטפלים גם בדרום.
הרשימה באתר המסע היא חלקית ביותר. מכילה מטפלים שהגישו את הקייס סטאדיס שלהם, ושאחרי 3 שנים חידשו הסמכה (מעבר קורס אחד של 8 ימים מחדש).
כך שכל מי שעבר את הלימודים המלאים ולא הגיש, או לא חידש הסמכה, לא יופיע באתר..

אבל אם יש לך אינטואיציה טובה לגבי מטפלת מסוימת - לכי על זה.

אפרת מ

על ידי עפר* » 02 אוגוסט 2012, 07:06

הי חגית ואפרת אני גם מתעניינת בשיטת המסע ואשמח לשמוע על זה קצת פרטים

אפרת מ

על ידי חגית* » 01 אוגוסט 2012, 23:20

ואם גם אפשר לשאול- האם מספיק בדר"כ טיפול אחד (כי כאמור אני גרה רחוק) ואם את יודעת עלויות טיפול.

אפרת מ

על ידי חגית* » 01 אוגוסט 2012, 23:18

תודה, אפרת. אני מהדרום הרחוק, הייתי בשאקטי בסדנת טעימה עם מאורין המדהימה (שגרה רחוק ממני אבל אולי בכל מקרה אצטרך לנסוע רחוק ... מסע או לא ?!) ובדף מטפלים ראיתי מישהי שהיתה לי תחושה טובה לגביה.
אבל בכלל יכול להיות שאפתח דף של המסע. ממש מפתיע אותי שעוד אין .

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 01 אוגוסט 2012, 23:15

אכן, התכוונתי שאפשר לשאול אותי :-)
עברתי את מסלול ההכשרה בשיטה, אני לפעמים גם מטפלת בה, אבל מתפרנסת מתחום אחר.
כמובן שכמטפלת גם עברתי שלל טיפולי מסע.

אם תאמרי באיזה אזור את בארץ, בשמחה אמליץ.
בטיפול בד"כ כולל שיחה מקדימה קצרה. לגבי אורכה - 3 משפטים או חצי שעה - זה תלוי במטפל.
יש מטופלים שמגיעים "מבושלים" ומוכנים מיד לצלול לטיפול, ועם אחרים מתאימה שיחה ארוכה יותר.

אפרת מ

על ידי חגית* » 31 יולי 2012, 21:47

התכוונת שאפשר לשאול אותך לגבי המסע ?
האם את מטפלת בשיטה או יכולה להמליץ על מישהי ?? האם הטיפול כולל שיחה מקדימה או שישר צוללים לתהליך ?? הייתי שמחה לשמוע ממישהו שמטפל או שעבר את זה.

תודה לך !

אפרת מ

על ידי אמת_וצדק* » 30 יולי 2012, 16:44

תודה על ההמלצה!

אפרת מ

על ידי בעדינות_בעדינות* » 23 יולי 2012, 11:47

אפרת, אליעזר מאד מאד עמוס. חברה שלי דיברה עם אשתו - גם היא מטפלת. לדבריה, בדיוק אותו דבר כמו אליעזר, אבל רק לנשים. יש לך אולי אפשרות לברר האם גם היא מומלצת?
תודה :-)

אפרת מ

על ידי בעדינות_בעדינות* » 21 יולי 2012, 14:19

תודה רבה. שאלתי עבור חברה, אמסור לה. אני חושבת שמה שכתבת זה הכיוון שלה :-)

אפרת מ

על ידי עדי_א* » 20 יולי 2012, 09:48

זולה זה 60 שח לצבע, פן, תספורת, 10 שח קצוות.

ההיא ביקשה תלתלים, אבל חשבתי שאולי גם זה יעזור.

אפרת מ

על ידי עדי_א* » 19 יולי 2012, 10:53

סופיה הספרית: 054-2598002
לא יודעת איך עם תלתלים למען האמת, רק יודעת שהיא זולה מאוד ובכפר סבא.

מה שכן - עברית קשה שפה, דברי ברור.

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 14 יולי 2012, 14:24

פלונית,
הייתי שמחה אם היית אומרת שהמאמזון שינה את עורו..
אבל באמת שהייתי שם מספיק זמן, לצערי. יותר מדי זמן.
שחרור אגרסיות מהנה לך.
אישית מצאתי גרסת קבוצת אמהות ביישוב שלי. שם הכל הרבה יותר נחמד ורגוע. וגם כשיש אי הסכמה, היא בדיונים מתורבתים.
בעצם, בואפן ממש יוצא דופן לקבוצות בפייס ובייחוד לקבוצות נשים בפייס, לא זוכרת שהיתה שם השתלחות כלשהי עד כה. ואוו.

וקבוצה לא נעימה אחרת, פשוט פתחתי לה גרסה מקומית לוקלית בעצמי, ומקבלת על זה פידבקים טובים. שם נעים. אני מוחקת כל מה שלא עומד בכללי הקבוצה.

אפרת מ

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 יולי 2012, 15:18

סליחה לא הייתי כמה זמן.. בכלאופן אני מגלה שצדקת בעניין מאמאזון ונשארת שם בעיקר לשחרור אגרסיות :)

אפרת מ

על ידי עדי_ל* » 13 יולי 2012, 01:39

סקרנית : למה הדיסקים של המוסיקה האורגנית לא בשימוש? הם כ"כ יפים...
אם אתם ממש לא בעיניין שלהם ספרי אם תרצו לברטר תמורת משהו מעניין.

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 11 יולי 2012, 19:07

נשמע לי דווקא מי מה מיי. אחרי זה יש כל מיני הברות עם ל'.
עכשיו רק צריכה שמישהו ישלח לי אותו :-)
מצאתי שאפשר לשמוע את כל השירים - ולהוריד בתשלום של 2 ש|ח - באתר שלהם.
רק נראה שזכרתי איזה שיר גיברישי שווה יותר ממה שאני שומעת עכשיו :-P
יש גם את קולילי.
תודה.

אפרת מ

על ידי יאמי_מאמי* » 11 יולי 2012, 14:04

אפרתוש,
התכוונת לשיר מתוך הדיסק "שיר מבוקר עד ליל" יש אחד קצבי וכייפי
"אקטום בלה" (נשמע אפריקאי) וזה שיר מס' 10 בדיסק.
ויש עוד אחד שקט יותר: "מי מה מיי"
(הבנות שלי מכירות בע"פ את המילים ואנחנו מאוד אוהבות לרקוד אותם בבית!!)
@}

אפרת מ

על ידי יער_נורווגי* » 07 יולי 2012, 23:09

רק שתדעי, התעניינו התעניינו אבל הרולרס עוד פה....

אפרת מ

על ידי יער_נורווגי* » 05 יולי 2012, 19:47

הי. יש עוד 2 שהתעניינו ברולר הקטנים אבל מבחינתי כל הקודם זוכה - העיקר שזה יתפנה מהסלון שלי... אז צלצלתי אלי מחר כשאת יוצאת ונראה אם הם עוד פה ** אשמח אם תמחקי אח"כ את המספר

אפרת מ

על ידי מתעגלת* » 28 יוני 2012, 16:48

היי אפרת . קראתי אותך בשקיקה. ואיזה כיף לשמוע. שיש עוד שזה אפשרי שזה לא חלום שלי שאפשר את הכל בדרך שלך :)
המייל שלי
אשמח לקשר . תודה. יום נפלא

אפרת מ

על ידי כוח_האמונה* » 10 יוני 2012, 01:08

הי אפרת האופניים מצאו בית כבר.. אבל את מוזמנת לבוא לראות אילו צעצועים וספרים מעניינים אותך..

אפרת מ

על ידי מאמינה_בטוב* » 05 יוני 2012, 06:39

תודה :-)

אפרת מ

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 29 מאי 2012, 22:31

תודה.

אפרת מ

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 28 מאי 2012, 22:59

די הצלחתי עם השקופית. זה רק יוצא ענק (גודל הקנווס) ברגע שאני חותכת אותה ב paint.net , אולי אני צריכה לחתוך בצייר...
בכל אופן תודה ושמחתי לדבר איתך :-)

אפרת מ

על ידי יעלפו_מהמושב* » 24 מאי 2012, 12:44

היי אפרת, בת כמה הקטנה? אתם בחינוך ביתי? נשמח להפגש. אני עוד לא בטוחה מתי נעבור- ראינו בתים שהכניסה אליהם היא באופן מיידי, אבל הגן של הקטנטן כאן עד אמצע אוגוסט... בכל מקרה, נשמח להפגש אחרי המעבר

אפרת מ

על ידי מירב* » 21 מאי 2012, 23:17

היי. אני בשומרי משקל ולפי הדיאטנית שלהם תפוחי האדמה החתוכים ספוגים בשמן,וגם מהסוג הלא בריא, קרי שומנים מוקשים וכאלו.

אפרת מ

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 מאי 2012, 06:38

ניסית פעם להקפיא תפוחי אדמה? הם מפשירים ויוצאים מושי כאלו...על מנת שזה לא יקרה מכניסים הרבה ג'יפה לצ'יפס.
מצד שני- אפשר להכין בתנור...אני חותכת לילדים שלי רצועות דמויות צ'יפס, מערבבת בקערה עם מעט שמן זית ומלח- ולתנור. על הדרך חוסכת לעצמי גם צרבת...והילדים לגמרי מרוצים. בהצלחה

אפרת מ

על ידי אליאל* » 21 מאי 2012, 06:11

בוקר טוב. בעניין הצ׳יפס, לפני יום או יומיים ראיתי כתבה בדיוק על זה בynet.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229504,00.html

אפרת מ

על ידי אינטו_איציה* » 14 מאי 2012, 00:16

וואו, זה מהמם.
בא ב ד י ו ק בזמן.
אני הולכת להעתיק את המשפט ולתלות בגדול.

אפרת מ

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מאי 2012, 17:53

אפשר למצוא בחנויות כלי כתיבה גדולות קופסאות כאלה מקרטון בכל מיני ציפויים צבעוניים.
ובחנויות תחביב שמוכרים בהן מוצרי עץ לצביעה עצמית אפשר למצוא קופסת עץ (לי יש כזאת, צבעתי לבד).
את הכרטיסיות אפשר לקנות בנפרד, וגם את החוצצים.

אפרת מ

על ידי עכשיו_טוב* » 11 מאי 2012, 14:45

תודה! מקוה שחגגתם בכיף! ניסית לגזור את המרציפן עם מספריים? הגילוי הזה היה בשבילי סוג של פלא..

אפרת מ

על ידי אפרת_מ* » 09 מאי 2012, 14:16

http://www.masik-natural.co.il/Products ... 0-sls.aspx
משחת שיניים של מסיק

אפרת מ

על ידי אורי_יורמן* » 09 מאי 2012, 10:19

תיקון מכונת תפירה בכ"ס- ברוטשילד פינת ויצמן, בפינה הדרום-מזרחית, נדמה לי שלא ממש על המדרכה אלא מעט פנימה. לא זוכרת איך קוראים להם או טלפון, אם לא תמצאי אני יכולה לנסות לברר
חשוב לי לציין שהם רמאים. קוראים להם אייזנקייט או משהו בסגנון

אפרת מ

על ידי אורי_יורמן* » 09 מאי 2012, 10:03

היי אפרת,
כן, אני קורא פה לפעמים :-)

את מאוד מוזמנת, רוב הסיכויים הם שזה יעלה לך רק בין חינם ל50 שקל

אפרת מ

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 מאי 2012, 11:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מתנה לדרור:
לילדים בני 6 ומעלה: רוביק רוזנטל מעביר את התשוקה שלו לשפה העברית לילדים. בספרו החדש, עם האיורים המקסימים של מיש, שירה ודורון, אח ואחות, יוצאים למסע לארץ המילים, ופוגשים בדרך יצורים מופלאים ועוברים הרפתקאות רבות והכל במשחקי מילים מקסימים ומעניינים. מתנה מיוחדת לילדים סקרנים.

אפרת מ

על ידי אר* » 05 מאי 2012, 23:35

תיקון מכונת תפירה בכ"ס- ברוטשילד פינת ויצמן, בפינה הדרום-מזרחית, נדמה לי שלא ממש על המדרכה אלא מעט פנימה. לא זוכרת איך קוראים להם או טלפון, אם לא תמצאי אני יכולה לנסות לברר

אפרת מ

על ידי שלולית_י* » 03 מאי 2012, 21:47

בעלי מבשל לפעמים מפה: http://vegansontop.co.il/
וחוץ מזה יש לי מתכון גם. אם לא הסתדרת עם האתר ועם זה של יערה, תגידי לי, אעתיק לך את המתכון שלנו. הוא על בסיס חומץ, וזה בסדר, לא מרגישים את החומץ בסוף. תפקידו להתפיח.

אפרת מ

על ידי יער_ה* » 02 מאי 2012, 17:35

הכנתי כמה פעמים את המתכון הזה ויצא מאוד טעים
http://www.chooseveg.com/[po]display recipe[/po].asp?recipe=91

אפרת מ

על ידי עכשיו_טוב* » 02 מאי 2012, 16:45

קישוטים קלים לעוגה - לא הכי בריא...
גיליתי כמה כיף לעבוד עם מרציפן, אפשר לרדד וממש לגזור עם מספריים כל מיני צורות כמו כוכבים ועוד..
אנחנו גזרנו לבבות וצבענו במיץ סלק ויצא ממש ורדרד ונחמד. אפשר כמובן לגזור / להשתמש בחותך כוכבים ולשים על כל פרוסה
אשמח אם תכתבי את המתכון לעוגיות על שיפוד, זה נשמע מדליק!

מזל טוב ובהצלחה!

אפרת מ

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מאי 2012, 10:29

Cockeyed Cake
(This is a famous recipe, I believe, but I haven't the faintest idea who invented it. I saw it in a newspaper years ago, meant to clip it, didn't, and finally bumped into the cake myself in the apartment of a friend of mine. It was dark, rich, moist, and chocolatey, and she said it took no more than 5 minutes to mix it up. So I tried it, and, oddly enough, mine, too, was dark, rich, moist, and chocolatey. My own timing was 5 1/2 minutes, but that includes hunting for the vinegar!)

1 1/2 cups sifted flour
3 Tbsp. cocoa
1 tsp. soda (baking)
1 cup sugar
1/2 tsp. salt
5 Tbsp. cooking oil
1 Tbsp. vinegar
1 tsp. vanilla
1 cup cold water

Put your sifted flour back in the sifter, add to it the cocoa, soda, sugar, and salt, and sift this right into a greased square cake pan, about 9x9x2 inches. Now you make three grooves, or holes, in this dry mixture. Into one, pour the oil; into the next, the vinegar; into the next, the vanilla. Now pour the cold water over it all. You'll feel like you're making mud pies now, but beat it with a spoon until it's nearly smooth and you can't see the flour. Bake it at 350 degrees F for half an hour

אפרת שלום, המתכון למעלה אמור לענות על הדרישות! הייתי אופה אותה באופן קבוע לפני שנים והיא מוצלחת מאוד למרות מוזרותה. מהירה וקלה להכנה. בהצלחה! רינה

אפרת מ

על ידי יעל_ש* » 02 מאי 2012, 07:08

הי אפרת,
העוגה נראית מופלאה.
אם תנסי אותה,
התוכלי על הדרך לתרגם את המתכון לתועלת הרבים ולצרף (יחד עם הקישור) לדף מתכוני עוגות ?

חזרה למעלה