אקולוגיות של חיתולים מתכלים

שליחת תגובה

ההגיון תוחם אזור ללא תחום; הדמיון הוא הנדרש לקפיצת הדרך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אקולוגיות של חיתולים מתכלים

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי lolali* » 27 אוגוסט 2014, 07:55

היום אנו מודעים לתזונה שלנו וכמובן של הילדים שלנו ולהתחיל להבין מה הוא נספג דרך העור הוא חשוב באותה מידה. יום הולדת לעטוף חיתול תינוק במשך שנתיים לפחות, זה חשוב להיות עור. http://lolali.co.il/

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי רעות* » 19 נובמבר 2013, 20:37

הי
קנינו עכשיו חיתולים מתכלים של ביו בייבי מיוצרים במקסיקו מעמילן תירס
האם מישהו יודע האם הם באמת ללא כלור מלבינים בישום...
והאם אפשר לשים אותם בקומפוסט ( על האריזה כתוב בספרדית.... כך שקה לנו להבין)

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 ספטמבר 2013, 21:18

מידע שמצאתי באתר של פינגו שהם מציינים שם שהם לא יכולים לייצר חיתול אקולגי ללא נפט ....וזה מה שאנחנו קונים
אז ?!
We haven’t found any disposable nappy that does not use oil and wood-pulp as its most important components, even if the label says Eco, Natural, Bio or other buzz-words.
http://www.pingo-nappies.com/#!eco-friendly

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 אוגוסט 2013, 23:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אז מה עם פינגו....? אקולוגי או לא ? מתכלה או לא ? תעזרו לי פה....למישהו יש ניסיון עם החיתול הזה ?

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 יולי 2013, 14:54

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נכנסתי לאתר של פינגו והם לא מציינים שהם חיתול מתכלה או אקולוגי , הם מציינים רק שהמפעל הוא אקולוגי והוא עובד על טורבינות חשמל וכו' , החיתול הוא לא אקולוגי ......זה ממש לא מעניין אותי

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי יעל* » 10 יולי 2013, 08:32

מתכלים בקומפוסט

?? שמת בקומפוסט והתכלה לך?

ממה שהבנתי, כל החיתולים ה"מתכלים" / "אורגניים" / "טבעיים" שנמכרים בארץ (אולי חוץ מקיבוץ עמיר שכבר לא נמכרים פה - לא הצלחתי לוודא את זה סופית בינתיים) מורכבים מחומר ספיגה רגיל כמו בהאגיס פמפרס ושות', אבל המעטפת שלהם צמחית מתכלה.
ב-pingo זה לא ככה? ממה עשוי החומר הסופג שלהם?

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יולי 2013, 21:36

עד כמה שביררתי (וביררתי) הם מתכלים בקומפוסט והכי אקולוגים שאפשר בהתחשב בזה שהם חד פעמיים ומיבאים אותם. ממה שהבנתי יותר מתכלים ואקולוגים מכל חיתול אחר שהיה פה.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יולי 2013, 19:25

האם חיתולי pingo מתכלים ? האם הם בכלל חיתול אקולוגי ? ניסיתי לחפש באתר שלהם בשוויץ ואין להם בכלל אישור אקולוגי ....לפי דעתי זה חיתול האגיס או פמפרס בעטיפה של פינגו .....כדאי לבדוק את זה

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי עורכת_לפעמים* » 04 יוני 2013, 21:47

הגיעו חיתולי 'pingo' הידועים משוויץ
האם הם מתכלים בקומפוסט?

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אקולוגית* » 04 יוני 2013, 21:31

הגיעו חיתולי 'pingo' הידועים משוויץ!!! החיתולים אקולוגיים מחומרים טבעיים ללא כלור ובישום.
החיתול דק ורך בעל יכולת ספיגה מעולה, מונע פריחות ואלרגיות.
מעבר לזה החיתול מיוצר במפעל 'ירוק' משתמש רק באנרגיה סולארית תחת פיקוח אקולוגי מוקפד.
אפשר להשיג במחיר טוב אצל מפיצים מכל הארץ זה האתר http://www.echobaby.co.il/

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי מיכאל* » 02 מרץ 2013, 22:10

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

http://market.marmelada.co.il/naty

זהו אתר למכירת חיתולי NATY בארץ.
עליתי עליו כאשר חיפשתי חיתולים של נטרה, כי לספק שלי נגמר המלאי.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 ספטמבר 2012, 21:00

שמעתי שאפשר להשיג את חיתולי NATY האקולוגיים בארץ, לא נטורה וכל אלה, אלא ממש את המקוריים משבדיה
ממה שאני יודעת אין אפשרות כזו.
ההסכם יצור של נאטי עם קיבוץ עמיר נגמר והם לא מייצרים עבור נאטי יותר.
קיבוץ עמיר משתמש באותה טכנולוגיה וחומרים ע"מ לייצר את נטורה.
שאותם ניתן להשיג אצל משווקים בכול הארץ.
מותר לשאול למה את רוצה דווקא את נאטי? הם ת'כלס מעולם לא היו משבדיה...

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי גיתית* » 18 ספטמבר 2012, 14:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שמעתי שאפשר להשיג את חיתולי NATY האקולוגיים בארץ, לא נטורה וכל אלה, אלא ממש את המקוריים משבדיה, מישהי שמעה על זה משהו יודעת מאיפה?

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי קש_ת* » 09 דצמבר 2010, 21:59

ההבדל בין צרכנות לצורך הוא מאד דק. לכל היצורים החיים יש צרכים בסיסים שאנחנו חייבים לספק בשביל להתקיים; לאכול, לשתות, לישון וכיצורים אנושים יש לנו גם צרכים קיומיים נוספים בניהם הצורך בשייכות. בתרבות שאנחנו חיים היום מנוע הצרכנות עובד כל-כך חזק ובכל-כך הרבה רבדים שרובינו פועלים בו על אוטומט. ויש היום מומחים רבים שיודעים איך לנצל להרחיב ולשעבד את הצרכים הבסיסים שלנו, כך שתמיד נשאף לצרוך יותר... ובכך הכלכלה תוכל להמשיך לצמוח... המנוע הזה פעול מתוך הנחה שחומרי הגלם מהם אנחנו מיצרים את המוצרים שלנו הם אין סופים, שהזיהום שנוצר בתהליך היצור הוא שולי, ושהסילוק של מה שכבר לא בשימוש הוא ניסתר מין העין... אבל זה לא המצב!!! אנחנו מורשים לילדנו עולם מזוהם ומלא אשפה. כל פעם שאנחנו יוצאים לקנות משהו לעצמינו ולמשפחתנו יש לנו כח בידיים. יש לנו את הכוח לבחור. בשוק החיתולים של היום יש קשת של אפשרויות מהן ניתן לבחור שניגשים לקנות חיתולים, יש את החיתולים הקונבנציונליים בהם נעשה שימוש בחומרים מזהמים ולא בראיים, שטווח ההתכלות שלהם הוא בין 300-500 שנים. חיתולים חד פעמים שהדגש שלהם הוא שבתהליך היצור שלהם עושים שימוש בחומרים לא מזהמים ולא מזיקים לתינוק, שטווח ההתכלות שלהם אם הם בקומפוסט לוקח כמה חודשים. וחיתולים רב פעמים שבמצטבר העלות הכספית והסביבתית שלהם היא הכי נמוכה. מתוך הקשת הזו כל אחד מאיתנו צריך לקחת אחריות ולבחור מה שהכי מתאים לו. הבחירה תבוא מתוך השקפה, מתוך תפיסת עולם, מתוך עורך חיים. בשביל שבאמת נוכל לבחור חשוב שנכיר את התמונה הגדולה חשוב שנכיר את המוצר אותו אנחנו ניגשים לקנות. יש לנו פה הזכות לדרוש שקיפות בנושא שנוגע בבריאות של התינוקות שלנו. ההמלצה שלי היא לבחור מתוך מודעות ולזכור שביכולתנו להשפיע.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אהבת_עולם* » 09 יולי 2010, 17:14

אנחנו עושים קומפוסט חיתולים חד פעמים

האם זה אפשרי רק בחיתולים מסוג מסוים?
או הכוונה שאפשרי בכל חיתול חד פעמי?

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי יוטי_בעיר* » 29 מרץ 2010, 18:30

ניתן לעשות קומפוסט מחיתולים? מה עם ה-20% שלא מתכלים?

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 דצמבר 2009, 22:53

תודה על התשובות לגבי קומפוסט (זו אני השואלת).

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי קומופוסט_חיתולים* » 14 דצמבר 2009, 21:34

אנחנו שמנו בערמת קומפוסט ייעודית, בערך חיתול אחד ביום, והיתר שאריות מזון. טיפלנו בקומפוסט היטב וחיכינו במתח...
אחרי שנה כמעט נותרו מהחיתולים רק גושי ג'ל, ופה ושם מדבקות. קברנו את כל ערמת הקומפוסט מתחת לערוגות שלנו.
מבחינתי זה די מספק, גם אם לא מושלם.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי צ'ילי_ושמן_זית* » 14 דצמבר 2009, 02:39

חברים שניסו טוענים שהנ"ל התפרקו בקומפוסט (שירותי קומפוסט) אחרי 9 חודשים. כולל הכל (כולל מדבקות וכל מיני שיש שהמליצו להסיר).
כמובן שרב ערמות הקומפוסט (או למי שיש שירותי קומפוסט) לא יעמדו בקצב של שימוש יום יומי
אבל זה פיתרון נוח לנסיעות ושאר עיניינים לא שיגרתיים
אמממ... וגם החורף הקר, שמקשה קצת על בלי חיתולים וגם על כביסות של ר"פ

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 13 דצמבר 2009, 20:33

לינק לבלוג מעניין באנגלית שעוסק בין היתר בשאלות האלו (של האקולוגיות של חיתולים אקולוגים חד"פ)
http://blog.bolandbol.com/product-revie ... rs-review/

בסיכום כללי מאד בעברית- לאחר בירורים ותכתובות עם חברות מובילות של חיתולים מתכלים - המסקנה היא - שאין דבר כזה חיתולים מתכלים.
הכי קרוב לזה זה הג'י דייפרס ודומיהם, שניתן להדיח באסלה, אבל זה רק במדינות שיש בהם מערכת ביוב והפרדת שפכים מאד מפותחות - ולא בארץ.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי יעלי_לה » 13 דצמבר 2009, 13:15

עונה על השאלה בככר השוק:

_מי כאן ניסה באמת לקמפסט חיתולים מתכלים? ומה חוויותיו מהניסיון? (אפשר גם מכלי שני).
מדובר על חיתולי פיפי בלבד בשלב זה.
אשמח לשמוע כאן או בדף אקולוגיות של חיתולים מתכלים. תודה._

אני יכולה לספר מכלי שני על ניסיון של חברה שלי,
בהתחלה היא היתה מצרפת את כל חיתולי הפיפי לערמת הקומפוסט, ולא קרה להם כלום.
היא הניחה שזה בגלל הכמות. הוציאה את כולם מהקומפוסט והתחילה לצרף אותם בכמות הרבה יותר קטנה, משהו כמו אחד בכמה ימים (והשאר - לפח הרגיל).
עדיין לא ממש קרה להם יותר מדי.
הוציאה את כולם מהקומפוסט והשאירה אחד למעקב, ובינתיים חזרה לחתל בבד.
אחרי כמה חודשים החיתול שנשאר התפרק חלקית. היא לא המשיכה את הניסוי וזרקה את מה שלא התפרק לפח.

ואני חושבת, שאם בערמת קומפוסט משובחת, עם כל התנאים להתפרקות ביולוגית הם לא ממש מתפרקים (בטח לא כשמחתלים רק בחד"פ והם משתלטים על הערמה), על אחת כמה וכמה שהם לא מתפרקים במזבלה רגילה.
בקיצור לא ממש מבינה מה אקולוגי בהם.
(ובכלל, חושבת שכל מה שנועד לשימוש חדפעמי לא יכול, בהגדרה, להיות אקולוגי)

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי לור_צ'וק* » 29 יולי 2009, 19:55

שלום, אנחנו עושים קומפוסט חיתולים חד פעמים, יחד עם הקומפוסט הרגיל אבל הפעם השקענו בקומפוסטר מוכן. אנחנו משתמשים בחילולי במבו , שאמורים להתכלות בערך 80%. אנחנו תוהים מה אפשר לעשות עם הקומפוסט. למישהו יש התנסות ורעיונות בעיניין? תודה

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אדם* » 22 מרץ 2009, 20:24

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי שלומית* » 15 ינואר 2009, 10:26

_ניתן לפרק את החלק הפנימי ולהכניס לקומפוסט. רלוונטי כמובן רק אם עושים קומפוסט...
וגם אז, 5-6 חיתולים ליממה בקומפוסט, קצת משבש אותו אפעס... ואז בלית ברירה זורקים חלק לפח... בגלל זה עברתי לבד_

נכון, אבל אפשר לעשות "קומפוסט" חיתולים, שנועד רק להתפרקותם, ולא לשימוש כדישון. כלומר - במיכל קומפוסט לזרוק חיתולים (ללא קקי) וחומר יבש, ולאפשר להם להתפרק לאיטם.
אני עושה את זה עם חיתולים אקולוגיים, ובינתיים זה עובד טוב.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אנונאימא* » 15 ינואר 2009, 09:55

ניתן לפרק את החלק הפנימי ולהכניס לקומפוסט. רלוונטי כמובן רק אם עושים קומפוסט...
וגם אז, 5-6 חיתולים ליממה בקומפוסט, קצת משבש אותו אפעס... ואז בלית ברירה זורקים חלק לפח... בגלל זה עברתי לבד

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אקולוגית* » 12 ינואר 2009, 22:48

מה הכי נכון לעשות עם טיטול חד פעמי אקולוגי?(תוצרת קיבוץ עמיר אם זה משנה...)

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 29 דצמבר 2008, 18:50

אני קניתי מחיפושית ישירות. באתי אליה הביתה. אגב, כבר שלושה ימים משתמשים בהם עם הציפלונית שלנו ששוקלת 2 קילו ואני ממש מרוצה. יש אפשרות לשים בקומפוסטר וגם להדיח באסלה.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי פירות_יער* » 18 יולי 2008, 23:06

שלום!

האם מישהו התנסה בשימוש בחיתולי WEENEES ? לפי המידע באינטרנט זה חיתול רב פעמי שבתוכו מכניסים פד חד פעמי מחומר מתכלה שניתן לזרוק לקומפוסט.
אשמח לשמוע ממי שניסו.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי כייף_בבית* » 18 דצמבר 2007, 23:04

אני מיואשת מהחיתולים הרב פעמיים כי זה עושה לילדה שלי פצעים מטורפים מה מטורפים! גם כשאני מחליפה לה כל שעה... מה עושים עם החד פעמיים? זורקים לפח?ואז מה כי לא נראה לי שייש לי כוח לעוד קומפוסט...

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אחת_עשרה* » 06 מאי 2007, 19:45

שוכנת יקרה,
אכן, אין לגמרי מושלם, אבל החדשות הטובות הן - כן, בלי כלור, בלי חומרי ריח ומתמחזר באחוזים גבוהים מאוד. יש חלקים של ניילון, אבל מסוג שניתן למיחזור. לא מתמחזר לבד אבל ניתן למיחזור.
גם תהליכי הייצור ידידותיים לסביבה - לא כורתים יערות, חסכניים באנרגיה, שכר ויחס הוגן לעובדים וכד'. תודה על ההתייחסות, וסליחה שאני תופסת את מקום הדף של קרוטונית...

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי שוכנת_הצוק* » 06 מאי 2007, 15:22

גל - האם הם אקולוגיים על באמת? בלי כלור, בלי הג'ל הזה, בלי הרעלים האחרים? 100% מתמחזר? 100% לא מזיק לתינוקות? (חשבתי שההמצאה הישראלית הזאת בפיתוח ועוד לא הורצה-אז זה בטח פחות ממושלם)

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אחת_עשרה* » 05 מאי 2007, 22:18

שמי גל, והתחלתי לייבא עכשיו חיתולים כאלה, של חברת Abena הדנית, מוצרים פופולריים מאד באירופה ובעיקר באנגליה, שעומדים בתו תקן מחמיר - Nordic Swan.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי הגמד_חיוכון* » 19 אוקטובר 2005, 22:35

תודה לכל המעדכנות את הדף.
כתוב שם במפורש שמהסיבה הזו הם לא מתכלים לחלוטין ולכן אסור לזרוק את החיתולים לערימת הזבל האורגני
די מוזר כי אצלינו על האריזה רשום בגרמנית צחה שאפשר לזרוק לזבל האורגני... בכל אופן... מבחינתי- אני די מאוכזבת מכל הענין... אני משקיעה יותר כסף בכל חבילה ועד עתה ממש חשבתי שמדובר במוצר הרבה הרבה יותר ידידותי לטוסיקה של איה, ועכשיו אני מבינה שלא.
בכל אופן נעדרנו מכאן, אני והנסיכה במשך השבועיים האחרונים, אבל אני עדיין קוראת לעידכונים נוספים בדף זה בנוגע לאלטרנטיבות אחרות אם מישהו מכיר.
נא שתפו אותנו במידע או רעיונות משלכם. סליחה אם הטענו מישהו.

<הגמד קצת מרגישה אשמה שלא ביררה כראוי לפני שהיא עולה על בריקדות ע"מ לקדם מוצר לא נחוץ...>

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי יעל_סתו* » 11 אוקטובר 2005, 00:00

רק לשם הבהרה, זה היה כתוב פה (מים כתבה) אבל לא מספיק ברור. כתוב שחור על גבי תכלת באתר של מולטקס
חיתולי מולטקס אינם מולבנים, אבל החומר הסופג שלהם הוא רק חלקית אקולוגי. 40-60% ממנו זה ג'ל superabsorbent כמו בשאר החיתולים החד פעמיים. לטענתם, לאחר מחקר של הנושא, אם לא מוסיפים את הג'ל היה צורך בהחלפה של יותר חיתולים שגם לזה יש אימפקט אקולוגי. כלומר - הם ניסו למצוא את הכמות המינימלית של ג'ל שתאפשר שימוש אפקטיבי בכל חיתול.

כתוב שם במפורש שמהסיבה הזו הם לא מתכלים לחלוטין ולכן אסור לזרוק את החיתולים לערימת הזבל האורגני. למרות שאת האריזה כן אפשר...

אני מקווה שהצגתי את העניין באופן ברור. לדעתי האישית, גם לתינוק וגם ולסביבה ברור שזו אופציה עדיפה על הח"פ הרגילים (למרות שזה מאכזב לשמוע שאי אפשר לזרוק אותם לקומפוסט).
דרך אגב - יש חיתולים ח"פ שהם באמת מתכלים לחלוטין, ולכן גם כנראה אינם מקנים אותה תחושת יובש שכל החיתולים עם הג'ל נותנים. הם של טושיז הדרך הכי זולה לקנות אותם זה דרך המשווק הבריטי אבל גם דרכו מחיר המשלוח כל כך גבוה שזה לא סביר בכלל.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי Pלונית_אחרת* » 16 אוגוסט 2005, 13:21

לשים לב: חיתולים אקולוגיים אולי לא מולבנים אבל ככל הנראה יש בהם את אותו הג'ל שיש ברגילים.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי מים_שקטים* » 07 אוגוסט 2005, 12:12

אני גם השתמשתי בחיתולים האלו והם באמת מעולים. אבל הבנתי שהם לא לגמרי מתכלים. הייחוד שלהם זה שהם לא מולבנים.
אבל יכול להיות שהטעו אותי - אני לא יודעת. לא ביררתי לעומק.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי הריונית_בארון* » 06 אוגוסט 2005, 10:31

גם אני חושבת שחיתולי בד יותר אקולוגיים, לפחות בארץ משום שאין פה איסוף של זבל אורגני כמו באירופה.
אבל מאחר ולא כל ההורים מסתדרים עם חיתולי בד ובטח לא עם בלי חיתולים, טוב שתהיה אלטרנטיבה לחיתולים הח"פ הרגילים. גם מי שכן משתמש בחיתולים בד או מגדל בלי עשוי להזדקק לחיתול ח"פ מדי פעם בנסיבות מיוחדות, לא? ואז מוטב שהחיתול יהיה בריא יותר לילד, ואם אפשר יהיה לזרוק אותו לקומפוסט אז בכלל מצוין.

אגב חשבתי שאי אפשר להכניס לקומפוסט צואה של בני אדם, מה עושים עם חיתולים אקולוגיים צואים?

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי רני_כשר* » 06 אוגוסט 2005, 07:34

נכון, אמנם מזהם, אך לפחות מתפרק ולא נשאר לנצח ומסרטן.( גם בכביסה של הרב פעמיים יש זיהום סביבתי ).
הבעיה היא שרוב החיתולים החד-פעמיים, אקולוגיים או לא, מוצאים את דרכם לבסוף לפח האשפה הרגיל, ומשם לאתר סילוק פסולת שם יהיו בתנאים אנאירוביים ויבשים במשך אלפי שנים. כלומר, הם אקולוגיים בתנאי שאכן עושים מהם קומפוסט.
וגם אם אצלנו עושים קומפוסט, הרי שהשימוש בחד-פעמיים הוא דווקא שאנחנו לא בבית, כך שלא נוכל להביא אותם לקימפוסט.
לגבי החיתולים הרב-פעמיים - בשימוש בסבון אקולוגי, ולמרות השימוש במים, אני חושב שזה הרבה יותר אקולוגי מכל חד-פעמי שהוא.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי הגמד_חיוכון* » 06 אוגוסט 2005, 01:07

שיש החושבים שאם מדובר במוצר חד פעמי הוא מן הסתם לא אקולוגי
דוחחח! כמו שאומרים אצלינו בגרמנית...והתרגום- בטח! נועה, זה אקולוגי בדיוק כמו נייר אקולוגי ממוחזר.
עוד אציין שהחיתולים אינם מולבנים וצבעם חום בג" והם רכים יותר מחיתולים מולבנים ושאינם טבעיים.
צריך פשוט להרגיש אותם כדי להבין..

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי נועה_בר* » 05 אוגוסט 2005, 17:00

יש החושבים שאם מדובר במוצר חד פעמי הוא מן הסתם לא אקולוגי.
לדעתי זה הרבה יותר טוב מלהשתמש בחד פעמיים שישנם באלטרנטיבה
נכון, אמנם מזהם, אך לפחות מתפרק ולא נשאר לנצח ומסרטן.( גם בכביסה של הרב פעמיים יש זיהום סביבתי ).

אני בעד.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי חוה_ש* » 23 ספטמבר 2004, 22:50

מבית פרוקטר אנד גמבל
יש בזה מידה לא מבוטלת של ציניות - חיתולים "אקולוגיים" של פרוקטר אנד גמבל - חברה שמבצעת ניסויים אכזריים בבעלי חיים, מזהמת את הסביבה בעזרת מפעלי השמפו שלה, מנצלת עובדים בצורה קיצונית ועוסקת שיווק באגרסיבי המנציח פערים בין נשים לגברים. מאוד לא אקולוגי מבחינה סביבתית וחברתית לקנות את מוצרי החברה.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי טרה_רוסה* » 23 ספטמבר 2004, 09:48

כתוב שם שאין כזה דבר חיתולים מתכלים, כיוון שמזבלות הן אתרים אנאירוביים (ללא חמצן), ללא אור, מים או אוויר, ולכן לא יכול להתבצע פירוק.

אקולוגיות של חיתולים מתכלים

על ידי אנונימי » 23 ספטמבר 2004, 09:48


חזרה למעלה