אשה שמחה

שליחת תגובה

שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אשה שמחה

אשה שמחה

על ידי עורכת_בשקט* » 02 ספטמבר 2020, 11:34

היי אישה שמחה, לפני כמה ימים נתקלתי בדף הזה והיה נראה לי שהרווחים בהודעה הראשונה משובשים אז סידרתי אותם. הבנתי בדיעבד שלא נהוג לערוך דפי בית של אחרים אז אני מתנצלת. {@

אשה שמחה

על ידי גלי* » 02 אוקטובר 2011, 19:46

ערב טוב, אני תושבת גיתה שבגליל המערבי ואני מעוניינת ללמוד שיטת ימימה באיזור.
אשמח למידע
תודה גלי

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 13 ינואר 2011, 23:15

טוב לראות אותך פה והאמת מחכה בכליון עיניים לקרוא כמה מילים שלך...

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 29 נובמבר 2010, 17:39

שלום יקירה
באתי רק לתת (())
ולהכריז על געגועיי @}

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 13 יולי 2010, 14:49

אז נכנסתי לספר לך שבזכות הדיסקים שלך היה לנו פה בקר דיסקו משפחתי מדליק!!
רקדנו כולנו יחד כל הבקר והיה כיף גדול, דרך נפלאה להתחיל את היום.
תודה {@{@{@

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 12 יולי 2010, 02:47

קיבלת את הדיסקים?
בדיוק פתחתי אותם. מחר הם יעברו ביקורת...
מתרגשת!
תודה {@

אשה שמחה

על ידי מיכל_בר* » 21 יוני 2010, 20:34

אני לא מצליחה למחוק! אולי את תנסי?

אשה שמחה

על ידי פרח_הלימון* » 31 מרץ 2010, 20:01

הי
את יכולה לצלצל מתי שבא לך
אני אשמח מאוד לדבר איתך :-)
חג שמח
ונדבר בקרוב
@}
בהצלחה בכתיבת הספר. מרגש מאד איזה יופי :)

אשה שמחה

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 מרץ 2010, 13:35

בהצלחה בכתיבת הספר. מרגש מאד.
נוסעת סמויה

אשה שמחה

על ידי פרח_הלימון* » 27 מרץ 2010, 09:31

מה נשמע? :-)

אשה שמחה

על ידי מתחדשת* » 24 מרץ 2010, 00:32

חלמתי עליך ... אני רוצה לבוא לדבר אתך אבל מתביישת, לא רוצה להפריע, את שם עם החברה שלך וזה

איך אני מכירה את זה.
דיר בלאק להתבייש ככה במציאות, אה

|L|

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 21 מרץ 2010, 20:52

מתכננת להגיע בחול המועד פסח.
מקווה שאמצא דרך להגיע אליך, אבוא ככל הנראה ללא אוטו.

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 24 פברואר 2010, 14:27

באתי לתת לך (())
שומעת ממקור שני את העובר אותך, ורוב הזמן מכונסת בענייני
ובכל זאת, מתגעגעת @}

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 23 פברואר 2010, 15:50

עשיתי הליכה לפני כמה ימים בבקר וחשבתי כמה אני מתגעגעת לסיפורי ההליכה שלך.

אשה שמחה

על ידי אמא_ללי* » 21 פברואר 2010, 22:37

קיבלתי :-)

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 07 פברואר 2010, 22:48

אני אדבר איתך (-:

אשה שמחה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 01 פברואר 2010, 00:09

איזו זכות זו, שהמקצוע שלך הוא גם דרך מצויינת לחזור לפוקוס, להתחבר

נדמה לי שבכל מקצוע/עיסוק יש את הפונטנציאל הזה ואין קשר למה אתה עושה אלא איך. נדמה לי.

אשה שמחה

על ידי אמא_ללי* » 10 דצמבר 2009, 22:08

הי :-)
בגדול אני מאד מרוצה ממנו. אין שם "קסם" במובן שימים שלא הייתי יכולה להיות בטוחה לגביהם בשיטות אחרות, אני עדיין לא בטוחה לגביהם - אבל האינדיקציות שלו לגבי הימים האלה הן תמיד אמינות.
אצלי למשל המחזור יחסית לא סדיר, כך שהחל משלב מסוים (נגיד, היום ה-10 למחזור שלי), הוא מתחיל לתת לי אורות אדומים (=פוריה), כי הוא לא יכול לנבא בדיוק מתי יתחילו הימים הפוריים. אם היה לי כוח לעשות גם מעקב הפרשות (האמת, זה לא רק עניין של כוח. אני חושבת שעניין ההפרשות לא מאד אמין כל עוד מניקים, אבל את לא מניקה כבר, נכון?), אז הייתי יכולה "לגנוב" שם עוד כמה ימים בטוחים מתוך הסתמכות על ידע שלמכשיר אין.
בימים שאחרי הביוץ זה ממש סבבה כי הוא מזהה כמובן את העליית החום, לוקח עוד יומיים של בטחון אחריה אחר כך ואז זה בטוח לגמרי.

זה מאד כיף כי זה חוסך את כל ההתעסקות של לעקוב בעצמי, המכשיר מחזיק את כל המידע, ועל האורות הירוקים שלו תמיד אפשר לסמוך. מה גם שאני מרגישה שעוזר לי לדעת באיזה שלב של המחזור אני נמצאת, זה עוזר להבין כל מיני תופעות כאלה ואחרות שקורות לי :-P :-)

אני אוסיף הסתייגות אחת - לדעתי צריך לא לסמוך עליו במאה אחוז בימים ש לפני הביוץ, כי שם הניבוי שלו הוא סטטיסטי. אם המחזור הוא מאד סדיר, אז למיטב הבנתי הוא ירשה לעצמו לא לקחת טווח בטחון גדול, ואז אם יש פתאום חודש אחד שתהליך הביוץ מקדים ביום יומיים והוא עדיין נותן אורות ירוקים - זה המקום שבו הוא עלול להטעות. בקיצור, אם היה לי (או אם יהיה לי יום אחד) מחזור מאד סדיר, הייתי עושה גם מעקב הפרשות מינימלי בימים שאחרי הווסת כדי לוודא שאין התחלה מוקדמת של ימים פוריים. (מקווה שזה ברור ההסבר הזה, אם לא אז תכתבי לי. ובכלל, אם יש לך עוד שאלות בקשר לזה אז אני אשמח לענות, כאן או במייל. איך שיותר נוח לך).

חג אורים שמח יקירתי {@ {@

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 29 נובמבר 2009, 16:38

ניסיתי אותך הבקר (לא זוכרת אם היה תפוס או לא ענית, ככה בין ההמולה ניסיתי).
אני מתגעגעת ופתאום עלה לי רעיון לבוא לבקר אולי בזמן חנוכה מתישהו...
נדבר על זה...
בנתיים דעי שאני חושבת עליך רבות וכל כמה זמן משהו קטן שכתבת איפשהו שם בבלוגים שלך עולה לי לראש ומחזק אותי.
קבלי חיבוק גדול והרבה אהבה מהמדבר...

אשה שמחה

על ידי ילדת_אומנות* » 28 נובמבר 2009, 20:53

היי אמאל'ה! עשיתי לעצמי דף ב באופן טבעי! שמחתי מאוד לראות שאת פעילה, כי אוכל לכתוב לך, להת'!

אשה שמחה

על ידי הדבורה_מאיה* » 29 אוקטובר 2009, 19:45

הי ראיתי שכתבת על מעגלי נשים.
אני רוצה לגבש קבוצה של נשים בישובי למעגל נשים , אשמח לקבל ממך טיפים איך עושים זאת , מה צריך להיות במעגל וכל מידע אפשרי .

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 22 אוקטובר 2009, 22:39

הו.. יומולדת..
זה אכן נשמע מאוד מפתה להיפגש בקרוב
(())

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 24 אוגוסט 2009, 22:43

שלום יקרה
גם אני קצת ממעטת להיכנס לאתר לאחרונה וכך פיספסתי את הודעתך האחרונה בדף שלי.
כתבת
הייתי שמחה לפגוש אותך. אינשאללה יתאפשר בקרוב.
אז תהיתי אם אולי אתם בכל זאת שוקלים את פארק הירדן או שאתם דבקים בתוכניות המקוריות שלכם?

חושבת עליך רבות ורוצה להתקשר אבל לא מוצאת את הזמן המתאים, עמוס מאד כאן (תחילת שנת הלימודים!!!!!!!!! לא מאמינה שאנחנו שם!).
בכל אופן מרגישה יותר טוב בימים האחרונים, חושבת שהעננה הכבדה שליותה אותי כל הזמן הזה מתחילה לחלוף לה הלאה ממני...
בנתיים חיבוק ובטח אתקשר בימים הקרובים. (מקווה שאת בכלל נכנסת לדף שלך).

אשה שמחה

על ידי ריש_גלית* » 15 אוגוסט 2009, 02:12

ראיתי את המייל, חשבתי שהוא תגובה למה שכתבתי פה (-:
נדבר בקרוב.

אשה שמחה

על ידי ריש_גלית* » 09 אוגוסט 2009, 22:53

תודה על הקפה! ויש לי עוד הרבה תודות... כשאגיע למחשב שלי. @}

אשה שמחה

על ידי אשה_שמחה* » 07 אוגוסט 2009, 18:54

:-)

אשה שמחה

על ידי שיחות* » 06 אוגוסט 2009, 19:26

(איך תמיד אני שוכחת לנצל את הכלי הזה של הבקשות ולא מפסיקה להתפעל מכמה מהר מגיעה התגובה... )
תודה על התזכורת הזאת |L|
<מי אמר שלא יפה לרחרח בתכתובות של אחרים. דווקא יפה מאוד>

אשה שמחה

על ידי רסיסים_של_אור* » 06 אוגוסט 2009, 19:19

תודה. נראה לי שירושלים אכן קצת יותר רחוק ואעדיף משהו יותר קרוב אם אמצא. בינתיים, בערך יממה אחרי שכתבתי אצלך את שאלתי נתגלגל לידי הספר "אור פנימי" של הרב ארז משה דורון וממה שהספקתי לקרוא נראה לי שהוא ממש נוגע בדברים של הרבנית ! (איך תמיד אני שוכחת לנצל את הכלי הזה של הבקשות ולא מפסיקה להתפעל מכמה מהר מגיעה התגובה... )
תודה בכל מקרה ואשמח שתעדכני אותי עם תחילת השנה {@ {@

אשה שמחה

על ידי רסיסים_של_אור* » 31 יולי 2009, 06:46

הי, מה שלומך ?? רציתי לנסות לברר איתך אם את יודעת אם יש שיעורים של הרבנית פישר גם באזורנו ?? (רחובות וסביבתה )

שבת שלום {@

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 13 יולי 2009, 14:00

ולבקר אותך בבתייך (ככה כותבים?) השונים
ככה כותבים (-:

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 13 יולי 2009, 13:27

אני אף פעם לא יודעת מתי ואם תחזרי לקרוא שם,
(את בטח מכירה את הסינדרום הזה, אחרי הפוסט האחרון, שמרגישים שזו הפעם האחרונה שמישהו יבוא לקרוא, אחריה לא יהיו עוד (-:)
אז אני באה לכתוב גם פה.
כמה אני אוהבת את ביקורייך ותגובותייך.
וכמה כיף לי לשוחח איתך בבלוג ההוא וכאן ובמישורים הפחות וירטואלים למראית עין (-:

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יולי 2009, 17:55

עונה לך כאן,
על מה ששאלת אותי שם
התשובה היא:
בטח (-:

אשה שמחה

על ידי ריש_גלית* » 30 יוני 2009, 13:04

שכחתי להוסיף: "בבקשה?" @}

אשה שמחה

על ידי ריש_גלית* » 30 יוני 2009, 13:04

אפשר לעבור לפסים אישיים? לפחות להתחיל? garabed בנטוויז'ן נקודה נט נקודה איל.

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 28 יוני 2009, 19:28

תודה על הביקור בבלוג (-:
לא כתבתי בו כבר שבוע...
אני מתעסקת כרגע בנושאים כבדים משהו, שקשה לכתוב עליהם בהינף יד פוסטים קלילים (-:
ובכל פעם שאני חושבת על לכתוב אותם, אני מבינה שנדרש ממני זמן רב לנסח את הדברים כדי לכתוב משהו בעל משמעות.
בכל אופן, ביקורים שכאלה מחברים אותי תמיד חזרה אל הרצון והצורך להתנסח ולדייק במילים.
תודה @}

אשה שמחה

על ידי אמא_ללי* » 27 יוני 2009, 17:07

קטעים....
זו גם עיר ילדותי והאמת שגם עיר ילדותו של אישי (למרות שנפגשנו בירושלים), אבל לא גרתי בה מאז לפני הצבא.
מעניין איך יהיה לחזור לשם..
(())

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 25 יוני 2009, 23:43

זכרתי להגיד היום "אבא, זה הכל אתה" 3 פעמים!
פעמיים זה עשה לי ממש טוב, פעם אחת לא התחברתי.
ובכלל, מה זה התמוגגתי היום מהשיחה שלנו אתמול, חבל שלא יכולתי להקליט הכל ולשמוע שוב!

טוב, הולכת להשקיט קצת את המחשבות לפני השינה...
לילה טוב

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 24 יוני 2009, 22:15

טוב, כולם ישנים ואני בנס ערה אבל אני לא מרגישה בנח להתקשר בשעה הזאת...
אני אהיה ערה נראה לי עוד כחצי שעה, אם תראי את יכולה לנסות אותי ואם לא אז אולי מחר למרות שאצלי זה כמעט בלתי אפשרי לדבר בימים אילו בטלפון במשך היום (הקטן פשוט מ-ש-ת-ג-ע ברגע שאני בטלפון, דורש את מלוא תשומת ליבי כמעט 24 שעות ביממה...אפילו מתוך שינה :-P )

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 24 יוני 2009, 21:12

יקירתי,
אם תראי את זה עוד הערב אז -
קיבלתי את ההודעה שלך ומאד אשמח לדבר,
בנתיים כולם עוד ערים אצלי,
מקווה שתוך שעה כולם ישנו
ומקווה שאני אהיה ערה (סיכויים קלושים אמנם).
אז אם אני ערה, עד מתי אני יכולה לנסות אותך?

אשה שמחה

על ידי פרח_הלימון* » 17 יוני 2009, 11:56

הי
מקווה שאת רואה את זה.. נגנב לי הטלפון אתמול ואיתו כל הזכרונות :-(
בכל אופן אתמול קיבלתי את המעטפה תודה
@}

אשה שמחה

על ידי רסיסים_של_אור* » 12 יוני 2009, 14:23

במקרה נכנסתי לדף הבית שלי והנה את שם עונה לי והנה אני מחזירה תשובה גם במרחק מה... אכן לא כותבת אבל שלומי תודה לאל {@ {@ שבת מלאה שלום ואור {@

אשה שמחה

על ידי פרח_הלימון* » 01 יוני 2009, 09:56

אה..לא ידעתי שיש לך דףבית :-) איזו הפתעה נעימה..
קודם כל תודה עשית לי ת'יום אז {} ו @}
ועכשו אחרי כל זה,אני כ"כ שמחה האמת שקצת דאגתי וחשבתי אולי לא דיללתי מספיק
אבל משהו בפנים אמר שזה נכון ואין צורך בדילול "ת" כי זה דילול בעייתי.
לגבי המסכה ,השם שלה KAVA KAVA
מסכת הזנה אורגנית של REVOLUTION
איזה יופי שכולם מרוצים
יום מקסים @}

אשה שמחה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 28 מאי 2009, 15:38

כן, אני יודעת.
גם הגבירה, הרבה פעמים בשעות אחר הצהריים, הייתה עוברת משבר, שלי לא היה מובן בעליל.
אלה חייהם של ציפורי הלילה . אייקון של ינשוף.

אשה שמחה

על ידי שחר_חדש* » 27 מאי 2009, 19:14

התחלתי ולכן אסיים.. (-: - אבל לאט לאט, בשביל לכתוב אני צריכה הרבה זמן ושקט וזה לא תמיד מתאפשר..

אשה שמחה

על ידי שחר_חדש* » 27 מאי 2009, 16:26

שלום לך שמחה, בימים האחרונים אני קוראת אותך מההתחלה ב שיר חדש (קצת מתבלבלת עם הניק שלי..) ומתפעלת מאוד מכמות האהבה ששורה בדף הזה! אני מרגישה שהקול שלך מעורר בי המון הזדהות, ופתאום מוסחת דעתי מהכתיבה של הסיפור שלי, כי אני מרגישה שהוא כבר כתוב כאן (אני ממש רק בהתחלת הדף, אז התחושה הזאת לא מבוססת על הפרטים הביוגרפיים, אלא דווקא על השפה ועל הגישה שלך..) תודה שאת כותבת @} שיהיה לך חג שמח והרבה אור!

אשה שמחה

על ידי רסיסים_של_אור* » 12 מאי 2009, 20:12

מה שלומך ? את עולה במחשבותיי הרבה פעמים בימים האחרונים {@ {@

אשה שמחה

על ידי שיתוף* » 29 אפריל 2009, 22:05

פשוט קפצתי לאמר שלום..אני הירושלמית שביננו..לספר שאנחנו בטוב,נעים לנו וגם משונה,הילדים מבסוטים כ'כ ויש מצב שאור רוצה להכנס כאן לביהס ונראה לי שזה יכול להיות לה סבבה,אני בתכנון להגיע צפונה עוד שבוע שבועיים-אולי איזו גיחת נחל ראשונה לעונה?נדבר,ד'ש לכולן מכולם

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 21 אפריל 2009, 16:45

מצאתי את עצמי אתמול אומרת לחברה בטלפון שנכנסתי לחדש התשיעי ופתאום אני חשה הקלה פיזית ונפשית, יש לי הרבה יותר אנרגיה, מרגישה הרבה יותר טוב...
ואז נזכרתי שזה מה שאמרת לי שקרה לך בדיוק (-:

בימים האחרונים נכנסתי ככל הנראה לשלב ה"קינון".
לא מפסיקה להזיז, לסדר, לשנות...
עושה לי טוב על הנשמה, התחדשות!
(קצת באיחור אמנם, "תיכננתי" הרי שזה יבוא לי לפני פסח אבל לא הצלחתי להזיז את עצמי מילימטר אז.)

אגב, שלחתי לך מייל (-:

אשה שמחה

על ידי אלודאה_בלבן* » 17 אפריל 2009, 21:56

תודה שבאת לבקר (())
(וירטואלית נחשב, בטח שנחשב!)

אשה שמחה

על ידי אמא_ללי* » 14 אפריל 2009, 20:23

יופי של מסקנה! האמת שכבר חשבתי על זה יותר מפעם אחת... אני מאד אשמח להכיר אותך! אולי כשנחזור לארץ זה יוכל להפוך למציאות {@

אשה שמחה

על ידי אמא_ללי* » 13 אפריל 2009, 09:14

האמת שהתכוונתי לספר ולא סתם לעשות טיזינג כזה... אבל אז שירה באה וכיבתה לי את המסך בצורה שלא משאירה מקום לספק... :-P
ועכשיו אני כבר לא לגמרי זוכרת.
מה שאני זוכרת, שהיה משהו נורא יפה שכתבת בבלוג שלך, וכאילו ראיתי מסביב שהמון נשים העתיקו אותו ליומנים שלהן (כמו יומן שבועי כזה) שיהיה להן להשראה... ונראה לי שזה קשור גם לזה שעדינה ניפו כתבה על הקלפים שנתת לה.
ואחר כך היה משהו שקשור לבעלך - כאילו שמעתי הקלטה שלו מדבר והוא דיבר דברים חכמים בקול מאד נעים. או משהו כזה.

בבוקר שאחרי זה היה חי וברור, עכשיו זה כבר לגמרי מעורפל והזוי.... אבל בכל מקרה הנוכחות שלך בחלום היתה מאד חזקה ונעימה. וזה הדבר החשוב אני מניחה.... :-)

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 08 אפריל 2009, 09:45

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לך על מי שאת, על זה שאת כאן,
על זה שכל פעם שאני נכנסת לאתר הזה אני קודם כל מחפשת לראות אם כתבת משהו כי הכתיבה שלך תמיד נותנת לי השראה ומרגשת אותי ומזכירה ומעוררת אותי...
אני כל כך שמחה שהזדמן לי לפגוש אותך ולהכיר את האדם החם והנעים שעומד מאחורי כל המילים היפות.
וכמובן לאחל לך חג שמח מאד!
חג מאיר ומעורר ומציף את הלב בצבע ואהבה...
|L| |L|

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 24 מרץ 2009, 13:52

ראית את המייל שלי?

אשה שמחה

על ידי דגנית_ב* » 21 מרץ 2009, 08:28

אוי באמת הבלבלתי. אני חושבת שאני אסתפק במה שאמרת. תודה

אשה שמחה

על ידי דגנית_ב* » 20 מרץ 2009, 06:59

תודה וכן, אם לא קשה, אני רוצה לדעת מחברתך עוד, אם יש. וגם אם חברתך מוכנה שתספר לך מה היא חושבת על מה שהרבנית אמרה.
שבת שלום {@

אשה שמחה

על ידי אסנת_ש* » 19 מרץ 2009, 20:47

באמת, יש לך תוכנית כזאת? לבוא לבד? אני אשמח לפגוש אותך@}

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 19 מרץ 2009, 20:14

שלומי טוב. נקודה. (מהירתי לחתום לפני שמתגנבות בטבעיות כל התלונות שאני מוצאת מתחת לאדמה) (-:

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 19 מרץ 2009, 20:01

לא. לא קראתי.
אשמח לקרוא (-:
שמחה לשמוע שיש לך ימים עמוסים בהם שלומך טוב (-:

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 19 מרץ 2009, 19:19

"שלום, זו אני, הגבירה בחום - כן זו אני" (-:
שולחת שלומות ונצורות @}

אשה שמחה

על ידי אסנת_ש* » 18 מרץ 2009, 20:53

)-: כנראה שאנחנו נהיה באזור רק בשבת הפעם.

אשה שמחה

על ידי דגנית_ב* » 18 מרץ 2009, 19:33

לא מזמן כתבת שהרבנית (פישר?) אמרה שאפשר ללמוד או שכולנו יכולים ללמוד מהילדים עם האספרגר. משהו כזה.
אולי את יכולה לפרט יותר?
אשמח ואודה לך מאד

אשה שמחה

על ידי אסנת_ש* » 18 מרץ 2009, 13:58

הי יקירה
אנחנו כניראה נהיה באזור שלכם בשבת. ואולי אני מקווה שנספיק לקפוץ לבקר.

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 15 מרץ 2009, 17:37

שלחתי לך מייל {@

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 10 מרץ 2009, 21:37

תודה יפתי @}
עושה חשק לנסיעה ארוכה.
נו אז קדימה, צאי לדרך. עד אלי מספיק רחוק לך?? (-:
נשיקות וחיבוקים (())

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 06 מרץ 2009, 11:00

לא ניסיתי בסוף להתקשר, היו אצלינו כל היום חברים של הילדים...
חוץ מזה לא מרגישה תקשורתית מאד.
בא לי לדבר אבל כשאני מנסה לא יוצא הרבה במיוחד בשיחות בטלפון.

הייתי קצת מבואסת שלשום כי הרגשתי שלא אצליח לעשות את הנסיעה שאני רוצה לצפון לפני הלידה.
כל כך לא נח לי עם הבטן באוטו, לא כשאני נוהגת בעצמי ולא כשמישהו אחר נוהג.
אבל יחד עם זאת יש לי צורך עז ביותר בחופשה, בהתאווררות.
אתמול הרגשתי כל היום שאני על סף בכי וכשניסיתי להבין על מה זה כל פעם עלה לי אותו הדבר, פשוט צריכה קצת להתאוורר, לשנות אווירה, להיות קצת בלי הילדים.
חשבתי שאולי אעשה את הנסיעה בכל זאת אבל בלי לחץ להגיע לכל מיני מקומות.
ככה בשביל הכיף שלי ועל הדרך גם לראות קצת...
לעשות את הנסיעה עצמה לאט לאט, לעצור בכמה מקומות בדרך, לשתות כוס קפה, לקרוא, לנשום אוויר איפה שבא לי...
אז נדבר.
שבת שלום יקירה.

אשה שמחה

על ידי אמא_ללי* » 26 פברואר 2009, 02:53

אני חושבת עלייך המון בימים האחרונים. כאילו מרגישה חיבור מאד חזק, לא יודעת בדיוק להסביר את זה. וגם יש לי עוד מה להגיד על זה אבל אין לי מילים.
רק שתדעי :-)
{@

אשה שמחה

על ידי אשה_שמחה* » 25 פברואר 2009, 13:49

חכמה זאתי :-)
(איך זה שאני יודעת את זה כל כך הרבה שנים ובכל זאת כה מתקשה ליישם?).

אשה שמחה

על ידי חברה_טלפונית* » 24 פברואר 2009, 22:23

אשה שמחה

על ידי חברה_טלפונית* » 24 פברואר 2009, 22:21

תראי, בהמשך לשיחתנו, בסיכום לשיחתנו...שש שנים לפני שיחתנו...
_כן, אני יודעת שאין דבר כזה באמת, אמא מושלמת, אבל יש אמהות שלא מתפרצות כמעט, שנותנות כמעט תמיד את התשובות ה"נכונות", שחיות בעצמן חיים יותר "מושלמים" (אוכלות בריא, עושות יוגה כל יום). אני יודעת שכל המדידה האינסופית הזו של הכל ושל כולם היא חלק מהמחלה שכולנו נדבקנו בה במידה כזו או אחרת בביה"ס, ושזה ילדותי. אני יודעת שאצלי המחלה הזו במצב קשה יחסית, ההשוואות והתחרותיות והפחד ממה יחשבו. אבל תביני, בשמת, שאם מישהי אומרת לי שהיא החליטה אחרי שנולד ילדה הראשון שהיא לא יכולה להרשות לעצמה יותר התנהגויות מסוימות, והיא עומדת בזה די טוב, (ככה לפחות זה נראה, אבל אני גם מאמינה לה), אז אני, שלא מצליחה לקחת אחריות כזו על עצמי ועל ההתנהגות שלי, נופלת לעיתים קרובות מולה לרגשי נחיתות. ואולי אם הייתי מכירה אותך הייתי חושבת שגם את מושלמת happy...בכל אופן, במקום הטוב, השקט מהמולת ה'מי הכי שווה', אני יודעת, באמת, שאני טובה כמו שאני ושזה הכי טוב שאני יכולה. ושאין טעם לנסות או לרצות להיות מישהי אחרת. אני יכולה ללמוד ממנה, לקבל השראה, בלי להתערבב. לאט לאט אני לומדת, ואתמול היה טוב בהרבה מהביקור הקודם...
להיות שלמה עם איך שאני- כאדם, כאמא. זה כל כך מרגיע להיזכר שזה בעצם כל מה שנדרש ממני. לקבל את עצמי, איך שאני, ורק מהשלווה שהקבלה הזו מביאה מגיע השינוי._

אשה שמחה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 08 פברואר 2009, 16:18

זה נמחק לך ממש באותו הרגע?
אצלי לא עובד. לא באותו רגע, לא אחרי ריפרש ולא אחרי שסגרתי את הדף.
פשוט לא עובד. מוזר )-:

אשה שמחה

על ידי מי_מה* » 08 פברואר 2009, 13:32

תתאמני חופשי בפולנית (למה מאיפה את חושבת הגיעו יהודים לתפוצה שבאת ממנה? ). גם אני חשבתי על ההחמצה בזה שלא באנו לבקר אתכם, אבל זה היה טיול של הקיבוץ ולא יכולתי להטות את מסלולו של אוטובוס מלא ולהגיד להם שיחזרו הביתה שעתיים מאוחר יותר כי אנחנו ח י ב ו ת להפגש... וגם בגלל שלא אני נהגתי אני לא יודעת להגיד לך איך מגיעים רק שהכניסה למסלול היא ליד הגשר הגבוהה הזה על הכביש. יופי של הסבר P-:

אשה שמחה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 08 פברואר 2009, 12:59

יקרה מה נשמע?
יש לי בעיה עם העבר|מחק|קישור

את מוכנה לנסות ולאמר לי אם את מצליחה?

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 29 ינואר 2009, 11:17

בקר טוב יקירה,
ניסיתי לכתוב לך מייל לכתבת שנתת לי ולא הצליח לי(יכול להיות שלא רשמתי נכון).
אז בואי ננסה עכשיו הפוך.

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 27 ינואר 2009, 21:46

עכשיו רק צריך למצוא זמן מתאים. לא בא לי על שיחה בזמן שהילדות סביבי, לפחות לא בפעם הראשונה
כן, גם אצלי אותו דבר.
אמנם אין כמעט זמן כזה שהילדים לא בסביבה.
בדרך כלל הזמן הזה הוא בלילה אחרי שהם ישנים.
יש מצב אצלך לשיחה בלילה?
האמת היא שאצלי זה לא לפני סביבות 22:00 לאחרונה.
קצת מאוחר.
מה איתך?

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 27 ינואר 2009, 14:19

ועוד משהו בהקשר לתגובתי האחרונה...
אני נמצאת עכשיו בסדנא שאחת הסיבות לכך שאני יכולה להתרם על ידה היא שאני לא מוטרדת או מצפה לתוצאות שלה.
שמעתי מאנשים שקורים במהלכה דברים מדהימים, אבל החלטתי להצטרף אליה בלי להצמד לפירות העשיה שלה רק בגלל שיש לי הזדמנות להיות במסגרת שמאפשרת לקום אחת לשבוע, להתלבש ולצאת מהבית ובמשך כמה שעות ללמוד ולהגדיל את "ארגז הכלים" שלי.
חוצמזה היא סדנא באמת טובה והכלים שניתנים בה באמת מצויינים, אבל אני ממש מזכירה לעצמי שזה לא מה שחשוב. חשוב שאני בתהליך למידה וגדילה.

אשה שמחה

על ידי הגבירה_בחום* » 27 ינואר 2009, 13:40

היהיי (-:
בבקשה על המילים. בכל פעם שהן נאמרות בדף של מישהי אחרת, הן נאמרות גם לעצמי. כדי שגם אני אשמע שוב את הקול הזה שחייב לנדנד לי להיות בעשיה באשר היא, לא לפחד לקחת "סיכונים" שהסכנה היחידה בהן היא בזבוז אנרגטי זמני וגם זה... רק במידה וזה יתברר ככישלון חרוץ.....
מה עם איזה מפגש פסגה?
תראי.... בפעם האחרונה שהשאלה הזו נשאלה, די מהר נסערו כאן הרוחות והוא יצא אל הפועל מהר מן המצופה. אז צריך להעמיד את זה על האש ולהתכוונן אל איזו שבת (מסתמן שזה הזמן הנינוח ביותר) (-:

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 27 ינואר 2009, 07:23

ישבתי מול הפוסט שלך הבקר והרגשתי חזק שהייתי באמת רוצה לפגוש אותך.
אני משתוקקת לשבור את המיסוך הוירטואלי הזה.
מה את אומרת?
אשמח להתחיל דרך הטלפון אם מתאים לך.

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 26 ינואר 2009, 15:38

ומה שלומך? ההרהורים שלך בקשר לחינוך הביתי עדיין מהדהדים בי. תפסו אותי כנראה בתקופה רגישה...
אני בעצמי בתקופה משונה עדיין.
מרגישה, כל מיני דברים בעצם.
שילוב של שיעמום, בדידות, נינוחות וחיפוש...
כל הזמן משתנה.
בקשר לחינוך הביתי.
עומדת להיפתח כאן בשנה הקרובה איזו מסגרת אלטרנטיבית.
אני אלך שבוע הבא לחוג בית לשמוע קצת יותר על המתוכנן.
מצד אחד אני מאד סגורה על זה שאני רוצה לשלוח אותם למסגרת.
מרגישה שהם יהיו מאד שמחים לעוד פעילות מחוץ לבית עם עוד ילדים ומבוגרים.
מצד שני נראה לי שהיוזמה שמתארגנת כאן רוצה לפנות לציבור רחב (כי אין כאן יותר מידי אנשים בראש פתוח באיזור כנראה)
ואז אני מניחה שהמסגרת הזאת תהיה דומה יותר לבית ספר רגיל, מה שלא ממש מוצא חן בעיני.
בכל מקרה,
אני מחכה.
מזכירה לעצמי שבורא עולם מנתב את הדברים בצורה מדוייקת ואין צורך לדאוג.
ישבתי קצת להודות על מה שיש בהשראת כרמי ה כאן בדף שלך וזה עושה פלאים.
רק ההתכווננות לזה.
זאת דרך פעולה שהיא אקטיבית מצד אחד ומצד שני לא דורשת לרוץ או להילחץ או לתכנן...
פשוט לשבת ולהודות.
מקסים!

החלמה מהירה יקירה.

אשה שמחה

על ידי כרמי_ה* » 26 ינואר 2009, 12:04

רוצה להודות לך שאת מזכירה כל כך יפה את ההודיה...ממש ספירה עם האצבעות...נתת לי השראה - אתמול זה הציל אותי מכזה דכדוך - עשיתי-אמרתי-ספרתי-בלב-בפה-אצבע אצבע ושוב אצבע אצבע -התרחש נס פנימי קטן כזה ,שעשה לי פתאום נחת ושקט והקרין על ביתי ושוכניו והמשיך עוד להיום..
תודה
המרגיעון אומר:"כל גיל והשמחה שלו"

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 24 ינואר 2009, 21:59

חושבת עליך,
מה שלומך?

אשה שמחה

על ידי עוברת_אורח* » 15 ינואר 2009, 15:35

איזה כיף לגלות שקראת

אה, זה רק מה שאני מצטטת. בפועל אני קוראת הכל, ואפילו מתרגלת הודיה בכל פעם שנסתם לי האף!!!!
(למען הסר ספק - זה ברצינות, לא בציניות. למרות שממש מדגדג לי באצבעות לכתוב על זה משהו ציני, כדי להקל על עצמי, אני אמנע)

אשה שמחה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 14 ינואר 2009, 18:22

נראה לי שיהיה אחלה אם תתני את הטיפים בדף של מעגל נשים כי כך עוד נשים יוכלו להינות מהידע הזה
אם לא מתאים לך,אז במייל שלי
weiss.naama בג'י מייל נקודה קום

תודה

אשה שמחה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 13 ינואר 2009, 18:09

כן,מעוניינת

תודה

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 13 ינואר 2009, 15:36

עד לפני כשנה וחצי היתה לנו תקופה די ארוכה עם הבכור שחששנו שאולי יש לו איזו מחלה רצינית.
ביקרנו הרבה בבתי חולים ואני הייתי בחרדה מתמדת.
אחד הדברים שעזרו לי היה לחשוב על שכנים שלנו, זוג דתי (חוזרים בתשובה) מלאי אמונה בקדוש ברוך הוא.
לי עצמי היה קשה בקלות כזאת להתמסר לאמונה באלוהים שמשגיח עלי... (כמו הדברים שאמר אותו חבר שדיברתי איתו שלשום).
אבל מאד ניחם אותי לחשוב על אותו הזוג שהם כן מאמינים בו.
ורק המחשבה שיש מי שכן מאמין הצליחה להרגיע אותי (-:

היום אני במקום כל כך שונה ביחס שלי לאלוהים.
היום אני חווה אותו בכל דבר.
במשך שנים קראתי כל מיני ספרים וכל פעם "שיטה" אחרת שירתה אותי נאמנה.
אקהרט טול, ביירון קייטי, Abraham ...
אבל למצוא את אלוהים סוף סוף בבסיס של הכל, אָהההה, איזה תענוג!
אפשר להגיד "היקום" "האחד" "אנרגיה"...
אבל אין דבר שמשתווה להכנעה הטוטאלית הזאת אל מול בורא עולם,
לתחושה הזאת ש"אני מונחת בכף ידו של אלוהים"

זה לא שאני מבינה מה זה הדבר הזה שאני קוראת לו אלוהים אבל אני לא יכולה להתכחש לקיום שלו, לחוויה של אותו.
אין דבר נעים כמו להתמסר לו.

אני במקום מאד מעניין היום אל מול הדת.
ואני מחכה שתמשיכי בסיפור שלך של איך "כמעט חזרת בתשובה או איך את חוזרת בתשובה כל יום" כי הייתי אומרת שזאת הגדרה מדויקת של המקום שאני מרגישה בו את עצמי היום.
{@ {@ {@

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 13 ינואר 2009, 13:47

בשבילי הדרך הכי פשוטה לעשות את זה, לפחות בתקופה הזו, היא פשוט לדבר על זה עם אלוהים. בעצם בשיחות שלי אתו אני עושה את התהליך שהם מציעים- מתחילה מהמקום בו אני נמצאת, וברגע שפרקתי את הרגש המעיק (ללא שיפוט עצמי או היסחפות להרהורים קדחתניים happy ) מגיעות בדרך כלל מחשבות טובות (התשובה של אלוהים, מבחינתי).
אני מאד מזדהה איתך בזה, מרגישה ככה בדיוק.

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 13 ינואר 2009, 10:47

הבקר החלטתי להקשיב קצת לאחד הדיסקים של abraham -אסתר היקס, אחרי המון זמן שלא שמעתי אותם
ורציתי להרחיב משהו בקשר למה שכתבתי לך על ההקלה.
היא אומרת (או "הם" אומרים, כמו שהיא אומרת) שלא משנה איפה את נמצאת בסקאלת הרגשות, ברגע שאנחנו מרגישים לא טוב כל מה שצריך לעשות זה לחפש מחשבה אחת שהיא קצת יותר טובה מהמקום הנוכחי שבו אנחנו נמצאים ואז אוטומטית הסירה (אם את מדמיינת סירה שאת מנסה להשיט כנגד הזרם, כשהזרם זה כמובן החיים ואת מתייסרת בנסיון לשוט כנגדו) הסירה שלך תסתובב מעצמה ותתחיל לרדת במורד הזרם ותורגש הקלה מיידית.
ואם המחשבה שבחרנו לא גורמת לנו להקלה סימן שזאת לא מחשבה שמסובבת את הסירה שלנו בכיוון הנכון, עם הזרם.

ומשפט שאהבתי-
"שום דבר שאנחנו רוצים לא נמצא במעלה הזרם"
nothing we want is upstream

אשה שמחה

על ידי עדינה_ניפו* » 13 ינואר 2009, 09:12

איך אנחנו כולנו משפיעות זו על זו בדרכים נסתרות
כל הזמן!
הכתיבה שלך איתי כל כך הרבה, אין לך מושג.
איזה כיף שאת כאן!

חזרה למעלה