באופן תל אביבי

שליחת תגובה

הכלי יכול להכיל ולשמור את תוכנו, ובכל זאת מתחדש מרגע לרגע, במיוחד באביב
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: באופן תל אביבי

באופן תל אביבי

על ידי רותי_קליין* » 31 דצמבר 2013, 15:28

חיפשתי מקום לפרסם מודעה והגעתי לדף הזה שפתחתי כך נראה בגלגול חיים אחר.
אז הנה זריקת החייאה לדף.
ממי המורה למחול המופלאה של הילדות שלי בבית ספר קהילה התחילה להעביר שיעורי מחול למבוגרים
ימי שלישי בשעה 16:30 בבית ספר קהילה (בן צבי 53). 160 ש"ח לחודש (אפשר לבוא לשיעור ניסיון).
לא צריך ניסיון בריקוד (או בכל דבר אחר).
התחלנו לפני חודש ואנחנו נהנות מאד מאד.
האמת שאני מפרסמת פה כי בשיעור הראשון גילינו שכל האימהות שבאו היו בחינוך ביתי :)
לפרטים אפשר לכתוב לי בדף שלי או להתקשר 0548102529
רותי (שבינתיים חזרתי להיות קליין, ורק פה כמעט אני עדיין קליין.. )

באופן תל אביבי

על ידי מורן* » 22 אוגוסט 2010, 01:54

אהלן!
אנו מחפשים שותפה טבעונית לדירה מגניבה לחלוטין בפלורנטין,
במחיר מציאה של 1,600 ש"ח בלבד לחודש לחדר ענק!!!
כניסה לדירה - 1/9
לרציניות בלבד
[email protected]

באופן תל אביבי

על ידי המלצה* » 18 אוגוסט 2010, 18:16

יש לי חברה בשם אילנית שמתעסקת ומוכרת בתחום המזרונים אפשר להתייעץ איתה גם לגביי בסיסים למיטות, סוגי מזרונים ועוד...הטל' 0522996680 בהצלחה!

באופן תל אביבי

על ידי יהללוך_מלאכים* » 02 פברואר 2010, 11:50

מחפשת המלצות למסגרות לילדים שלי
חוזרת לגור בתא שנה הבאה
צריכה לרשום את הילדים למסגרות
הגדולה גן חובה . חטיבה צעירה? בס תל נורדואו או ב"ס גבריאלי - הכרמל
מכירים יודעים על זה משהו?
ומסגרת לקטן יהיה בן 3
במרכז ת"א
לחוצה בזמן הרישום בבקשה תפנו זמן לענות לי
תודה

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 17 ינואר 2010, 22:38

שלום כולם,
אני רוצה לעדכן שתוך שבועיים בערך תקום לה קומונה נעימה ברחוב לוינסקי בתל אביב.
סביר מאוד להניח שאזמין לשם לאירועים :-)

באופן תל אביבי

על ידי ענבל* » 22 אפריל 2009, 20:18

רק עכשיו נתקלתי בדף התל אביבי החמוד הזה
אז חשבתי לכתוב פה...
בייביסיטר בשכונת שפירא :)

0524038787

באופן תל אביבי

על ידי ירח_לבן* » 22 אפריל 2009, 18:14

יש את הגן של אסנת ברחוב מהרל נדמה לי... נדמה לי שכבר סגור לספט' אבל אפשר לנסות.

באופן תל אביבי

על ידי תמר_הינדי* » 22 אפריל 2009, 14:43

ואולי פה ...מישהו מכיר מעון לקטנטנים במרכז תל אביב המכבד את קטנטניו ?

באופן תל אביבי

על ידי חתולת_בית* » 22 אפריל 2009, 11:58

יש את משתלת אהרוני שאני תמיד פוקדת אותה קצת אחרי צומת הפיל. משתלה ענקית וממש כיפית. אפשר לעשות בגוגל, יש להם אתר וככה לראות איפה זה בדיוק.

באופן תל אביבי

על ידי פלונית* » 22 אפריל 2009, 00:27

נטע, לי המליצו (אבל לא בדקתי בעצמי):
"במשתלת "כנען" בקרית שאול יש המון המון צמחים שזקוקים להחייאה. מציעה לך לא להתקשר, אלא פשוט להגיע לשם ולבקש מבעל המשתלה..
איך מגיעים לשם? כשאת נוסעת מקניון איילון לכוון הכפר הירוק, מיד אחרי הרמזור של צומת הפיל קחי את הנתיב השמאלי. ברמזור קחי שמאלה. מימין תראי חנות צעצועים " הפיראט האדום".
וזה אומר שאת ממש על "מזלג". קחי את הנתיב השמאלי שלו ( דרך לא ממש סלולה). סעי טיפה ומצד שמאל תראי את המשתלה.
דרך אגב, מאחורי "הפיראט האדום" יש עוד שתי משתלות. אל תתביישי, פשוט תיכנסי ותבקשי."
אני יודעת, זה לא ממש ת"א, אבל אם תבדקי שם, אשמח לדעת מה העלת בחכתך...

באופן תל אביבי

על ידי נטע* » 21 אפריל 2009, 21:07

תודה רבה! שימחתן אותי מאד. מקווה לבדוק את שתיהן ביום שישי הקרוב..

באופן תל אביבי

על ידי אילה_א* » 21 אפריל 2009, 20:17

אני קניתי אתמול ארבעה שתילי תבלין בעשרים ש"ח בכרמלית
ממש בחיבור של רחוב הכרמל עם רחוב קלישר

באופן תל אביבי

על ידי פרח_הלימון* » 21 אפריל 2009, 14:51

נטע בתחנה מרכזית ישנה יש משתלה די זולה (לפחות השתילים שאני קונה של צמחי תבלין) ואולי תמצאי את אשר את מחפשת
אם באים מאלנבי או עזריאלי אז זה נמצא בירידה לכיוון התחנה מצד ימין. יש שתיים,אני מתכוונת לימנית יותר.

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 28 מאי 2008, 12:09

הגבולות של שכונת שפירה לא ממש ברורים
אני חושב שבערך המלבן - שדרות הר ציון, קיבוץ גלויות, ישראל מסלנט, דרך שלמה

באופן תל אביבי

על ידי אילה_א* » 28 מאי 2008, 09:12

מאחורי תחנה מרכזית הישנה מתחילה שכונת שפירא

באופן תל אביבי

על ידי ירוק_פקאן* » 28 מאי 2008, 08:52

איפה נמצאת שכונת שפירא? מישהו יכול לתת לי את גבולותיה , בערך?
תודה

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 27 מאי 2008, 12:20

אורי, זה מתחם בקצה רחוב קפלן, מצד ימין. יש שם גם שחזור יפה של בתי הטמפלרים.
שרונה

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 27 מאי 2008, 11:37

אני מחפש בתל אביב מקום שנקרא גן שרונה, או גינת שרונה.
זה אמור להיות לא רחוק מעזריאלי, ואמורים להיות שם עצי תות מעל דשא (שזה טוב כי אפשר לאכול גם מהריצפה, הכי טעימים)
חשבתי ללכת לשם לאסוף הרבה ולהכין גלידה.

אם מישהו יודע איפה נמצאת הגינה הזאת, אשמח לשמוע.

באופן תל אביבי

על ידי אלמונית_על_מונית* » 03 מרץ 2008, 17:36

אני באמת אשמח שיהיו פחי קומפוסט כבר בתל אביב. לדעתי זה או-טו-טו. צריך פשוט ללכת עם איזה עלון ולהגיד לפוליטיקאים שם שיש להם הזדמנות להרוויח עוד אהדה ציבורית בלי לעשות כמעט שום דבר מיוחד....

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 02 מרץ 2008, 20:35

האם יש כאן אנשים שגרים בדרום העיר, באיזור שכונת שפירא?

החלטתי להתחיל גינה אורגנית במקום שבו אני מלקט, שנמצא ממש בקצה השכונה (ליד הפינה של קיבוץ גלויות ושד' הר ציון)
אשמח למצטרפים

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 24 פברואר 2008, 12:49

בסוף קטפנו בשכונת שפירה, תודה לאורית

באופן תל אביבי

על ידי אורית_של_יקו* » 23 פברואר 2008, 22:25

ואני עניתי בדף של אורי, אבל אענה גם כאן לרווחת כולם שבשכונת שפירא יש המון עצי לימונים, ספציפית ליד הבית שלי ברחוב האסיף וסמטת כרם חמד. וכשאתם באזור, תגידו שלום... אורית

באופן תל אביבי

על ידי ריש_גלית* » 22 פברואר 2008, 23:49

האם אתם מכירים מקום טוב בעיר לקטוף לימון אחד?
היום השארתי (ברוב טובי) לימון או שניים על עץ בבית ציוני אמריקה, ממש על המדרכה הימנית של אבן גבירול (כשהולכים צפונה). עוד עץ שלא נגעתי בו, מלא לימונים בשלים אבל גבוהים, יש בבן גוריון, קרוב לפינת רח' פילון אאל"ט. בערך מול גן החיות ז"ל. מדרכה שמאלית כשהולכים מכיכר מלכי ישראל לכיוון דיזנגוף. אבל זה בגינה פרטית (לא נראה שמישהו מטפל בעץ, אבל לך תדע אם לא יצא איזה בעל בית משוגע ויצעק עליך).
יש גם שני עצי חרוב בשדרה עצמה. בשביל לקטוף צריך לטפס.

באופן תל אביבי

על ידי צילי* » 22 פברואר 2008, 23:23

אגב, בשדרות הציונות יש גם חרובים טעימים

באופן תל אביבי

על ידי צילי* » 22 פברואר 2008, 23:22

ה אורי, לא מכירה מקום ללימונים אבל כיוון שאתה בעסקי הליקוט, אולי יעניין אותך שבשדרות הציונות בצפון העיר יש מתחם גדול עם פלרגוניום לימוני (גרניום לימוני? זה אותו דבר? זה ששמים בתה ומריח נהדר). בהצלחה עם הלימון. אם תמצא מחבוא תשתף גם אותי...

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 21 פברואר 2008, 22:48

שאלה לתל אביבים/ות:
האם אתם מכירים מקום טוב בעיר לקטוף לימון אחד?

תודה

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 30 ינואר 2008, 19:03

הודעה שלי מהדף מה ליקטנו היום שנראית לי רלוונטית:
היום במקרה הלכתי ברגל על רחוב בילו בתל אביב, ומצאתי שדה חוביזות ענק ופורה במיוחד. מומלץ לכל תושבות מרכז העיר (שמתי לב שיש פה כמה)
מדובר במגרש הריק ברחוב בילו 4 (ליד פינת בילו ושינקין)

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 05 אוקטובר 2007, 13:55

(ציטוט מהדף לקטים מטיילים)

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 05 אוקטובר 2007, 13:55

ושוב, באופן כללי, אשמח למסלולים לליקוט באיזור, ואם יש מסלול טוב, אשמח לצאת למסע ליקוט של כמה שעות ביחד עם מי שרוצה מהתל-אביבים/ות שבאתר.

באופן תל אביבי

על ידי תלאביבית* » 13 ספטמבר 2007, 00:26

_איפה בתל אביב האוויר נקי יותר, יחסית?

נדמה לי שסביב פארק הירקון - ובכלל בצפון מזרח העיר._

ולי בכלל נדמה שבדרום-מזרח העיר. גם באזור יד אליהו רבתי יש הרבה ריאות ירוקות (הרבה מאוד אפילו), והלאה (הלאה) משם - פארק דרום. (ומנגד לא נראה לי שיש הרבה יותר תנועת רכבים, בכל אופן לא משמעותית ביחס לשטח הריאות יחסית לצפון - אבל אולי אני טועה?)

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 ספטמבר 2007, 09:46

זהו, אני לא יודעת אם העירייה יכולה לכפות עליהם דבר כזה, או במה היא יכולה לעזור. אולי רק בהקצאת מקומות לערימות קומפוסט "מורשות".

<הרעיון זקוק לעיבוד נוסף>

באופן תל אביבי

על ידי מונו_נוקי* » 12 ספטמבר 2007, 08:44

אני חושבת שאת צודקת. אני הייתי המומה מכמות הזבל האורגני שאנחנו מייצרים בבית. עדיין לא בטוחה מה לעשות עם זה. אולי תרימי טלפון לעיריה? שלחתי להם מכתבים כמה פעמים ובאופן מפתיע הם ענו לי.

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 ספטמבר 2007, 08:00

אתמול ישבתי עם הילד באחד מדוכני המיצים בשינקין, ופתאום קלטתי את הכמויות המטורפות של זבל אורגני שהם מייצרים שם - מאות פירות וירקות כל יום. שאלתי את הבחור הנחמד אם הם מקמפסטים והוא אמר שלא, "אבל אם את רוצה תיקחי ותקמפסטי". כמובן שגדול עלי לעשות את זה, אבל נראה לי שזה אמור להיות אחד הפרויקטים הבולטים של אקולוגיה עירונית - יש הרי לפחות 5-10 דוכני מיצים בשינקין, ולמרות שהם לכאורה עסקים "טבעיים", הם מייצרים גם את כל הפסולת הזו וגם המון כוסות פלסטיק חד פעמיות. ממש אסון אקולוגי.
פרויקט קומפוסט כזה יכול לנקוט אחת משתי דרכים:
  1. "לחנך" את בעלי הדוכנים להפריד אשפה וליצור ערימת קומפוסט, אחרי הכל כמעט לכולם יש חצר אחורית עם עפר שלא גדל בה כלום והיא של אף אחד. זה יצטרך להיות ממש בליווי והדרכה שלהם, לעבור בין הערימות ולפתור בעיות שצצות וכולי.
  2. לבקש מהם רק להפריד אשפה, ואז לעבור ולאסוף פחים ושקיות כל יום, משקל גדול, ולהעביר לערימת קומפוסט ב גינה קהילתית - אם זו ברח' הרב קוק מ הקמת גינה קהילתית בתל אביב ) מוכנה לקבל את כל הכמויות הללו, אז בכלל יהיה קל"ב.

באופן תל אביבי

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 13 אוגוסט 2007, 23:36

אצלי האופניים החזיקו מעמד שבוע עד שנעלמו, והגנב האדיב השאיר לנו את כסא התינוקות...
זה לא המקרה הראשון שהגנבים בתל אביב מגלים אדיבות ראויה לשמה. לפני כשבועיים פרצו לאוטו שלי ושל הדייט - שברו בעדינותר בה רק את החלקהמשולש הקטנטן בחלון של המושב האחורי (חסו בהחלט על החלון המסיבי יותר) ולקחו את התיק שלי בשליפה מאוד מסובכת - וכל זאת מבלי לשבור את החלון הגדול יותר שהיה מקל בהרבה. לא רק זאת- הג'י.פי.אס, הטלפון הנייד המשוכלל ועוד אקסוסוריז שהונחו במושב הקדמי לעיני כל - לא נלקחו על ידם, הגנבים הצנועים הסתפקו מצידם בתיק של ה60 ש"ח שלי שקניתי בבצלאל, בנייד המצ'וקמק שבא איתו ובמאה עשרים ש"ח בלבד...

באופן תל אביבי

על ידי מירי_ועמית* » 12 יולי 2007, 09:15

רצינו להודות לרותי ולכולם על היוזמה הברוכה של "מעגלים", כן ירבו!
היה כיף להפגש ולהכיר אנשים נוספים, והאוכל היה מאוד טעים
הבאסה היחידה זה שלא הצלחנו להיות בכל המעגלים בו זמנית...

מקווים שהמפגש הזה יביא עימו מפגשים נוספים בסגנון "הכר את שכניך"
להתראות בקרוב!

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 יולי 2007, 07:07

נדמה לי שסביב פארק הירקון - ובכלל בצפון מזרח העיר.

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 12 יולי 2007, 01:36

רציתי לשאול,
איפה בתל אביב האוויר נקי יותר, יחסית?

באופן תל אביבי

על ידי רותי_קליין* » 03 יולי 2007, 10:24

מעגלים - יום עיון באופן טבעי תל אביב
יום שישי הקרוב (6.7) משעה 17:30 בגן מאיר

אקולוגיה עירונית – סגירת מעגל המזון והזבל - תמי צרי (עץ בעיר)
הבחירה שלי – לגור עם ילדים בתל אביב – רותי קליין
לידות בית – ורד לייסטן ומירי אורמן
איך התחלתי לאכול אורגני - מיכל אופנהיים וג'ו מור

כולם מוזמנים!

באופן תל אביבי

על ידי רק_טוב* » 26 יוני 2007, 15:28

לנווה צדק

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 26 יוני 2007, 10:22

רק טוב, לאיזה איזור בת"א אתם עוברים?

באופן תל אביבי

על ידי רק_טוב* » 25 יוני 2007, 23:54

שלומות @}
בסוף השבוע אנחנו עוברים לת"א (אני, האיש, המתוקה, כלבה וחתולה...) וזו נראית לי הזדמנות להכיר את החברה בשכונה :-).
אפשר עוד פרטים?

באופן תל אביבי

על ידי רותי_קליין* » 23 יוני 2007, 18:54

יש תאריך! 6.7 מ 17:00 בגן מאיר. השם הרשמי - מעגלים

באופן תל אביבי

על ידי ירח_לבן* » 12 יוני 2007, 21:54

כן. איך היה לאחותך איתה?
בהתחלה מעולה, בהמשך פחות ופחות. אני לא ככ זוכרת, היינו קטנות, אבל בדיעבד גם לאחותי וגם להורים שלי די קשה עם כל התקופה הזו (שאחריה היא עברה לביס לטבע, איזה כיף לה)

הייתי שם רק בכיתות ב-ג
או אז זהו. שאני הייתי ד'-ו'...

אתמול רכבתי עם בתי על אופניים
אצלי האופניים החזיקו מעמד שבוע P-: עד שנעלמו, והגנב האדיב השאיר לנו את כסא התינוקות...
מחכה לעבור דירה לשכונות בקיץ...צעד אחד לכיוון הגבול...לכיוון החלום...החוצה!!!

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 יוני 2007, 21:08

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 יוני 2007, 20:58

1]כדור הארץ בידינו 6 2007[/po]/magazin.htm - פרויקט של עיתון תל אביב על אקולוגיה בעיר @}

באופן תל אביבי

על ידי אורי_יורמן* » 06 יוני 2007, 00:00

בא לי להתחיל ללקט פירות ועשבי-בר בתל אביב
מכירים מקומות מומלצים?
(מחפש בעיקר מקומות טובים לפירות)

באופן תל אביבי

על ידי אנה_בי* » 23 מאי 2007, 11:43

הבעל שלי אומר שירושלים יפה בגדול ומכוערת בקטן.

בתור ירושלמית אני ממש, אבל ממש לא מסכימה עם זה. ירושלים היא אכן עיר קשה וטעונה מאוד אבל ממש לא מכוערת. ואם כבר לדבר על כיעור זה יותר מתאים לתל אביב המזוהמת והאדישה.

באופן תל אביבי

על ידי בשמת_א* » 23 מאי 2007, 11:39

מה הפלא?
על שבילי אופניים ומדרכות בלבד, כן.
בדיזנגוף היו יותר רוכבי אופניים על המדרכה מאשר הולכי רגל...
בשדרות נורדאו רכבנו על שביל אופניים לכל האורך. על כל הרמזורים להולכי הרגל מצוייר גם שלט לרוכבי אופניים.
באבן גבירול מסומן שביל אופניים על המדרכה בחלק הקרוב לכביש.
וכמובן, פארק הירקון - שבילי אופניים מסומנים.

באופן תל אביבי

על ידי יעלי_לה » 22 מאי 2007, 23:20

לרכב על אופניים [...] בלי העצבים של [...] נהגים שחותכים אותך
בתל-אביב???!!!

באופן תל אביבי

על ידי בשמת_א* » 22 מאי 2007, 22:21

יונה, מבוגרת שמנה?
כן. איך היה לאחותך איתה?

גם אצלי בכיתה היתה ילדה עיוורת. ורד. כולם אהבו אותה וכיבדו אותה, והילדה הכי יפה ומתוקה בכיתה היתה החברה הטובה שלה וישבה לידה ועזרה לה.
לגבי המורה לציור: הייתי שם רק בכיתות ב-ג (למזלי, בכיתה ב רק שני שלישים. חזרנו ארצה אחרי חנוכה...). לא זכור לי שלמדנו עם אף מורה מקצועית.

אגב תל אביביות: אתמול רכבתי עם בתי על אופניים לקונסרבטוריון ולמורה לחליל, דרך שתי שכונות ילדותי בתל אביב. חטפתי התקף אלרגיה רציני מזיהום האוויר P-: אבל היה כיף לרכב על אופניים. הרגשתי כמו ילדה בת 12. ובלי העצבים של פקקים, רמזורים, נהגים שחותכים אותך, חנייה וכל הזבל הזה.

באופן תל אביבי

על ידי יעל_מחו''ל* » 22 מאי 2007, 15:02

באופניים תל אביביים יקרים, סתם פתחתי את מה חדש כדי למצוא דף מתאים ופעיל, על מנת לשלוח את הלינק הבא ששלחו לי עכשיו מהארץ, נראה לי מגניב ובאופני ביותר- מדובר בפסטיבל אקולנוע ונראה לי שזה היום. אני לא יודעת ליצור לינקים מתוחכמים אז הנה http://www.ecocinema.org.il/
מקנאה... חג שמח!

באופן תל אביבי

על ידי ירח_לבן* » 22 מאי 2007, 11:06

יונה, מבוגרת שמנה? חינכה את אחותי 3 שנים.
אצלי כל המחנכות היו על הפנים וגם המנהלת. דבר אחד טוב זה שילוב העיוורים בבי"ס, אבל גם זה לא נעשה בצורה מספיק רגישה, ובהפסקות הילדים בעיקר היו מתעללים בהם וגונבים להם את האוכל...
למה אומלל?
למשל, המורה לציור: מלכה שפרונג יצא לך לפגוש? אפילו ארז טל דיבר עליה פעם ברדיו...
לקח לי כ10שנים לחזור לציור אחרי ההיכרות המפוקפקת איתה...

באופן תל אביבי

על ידי בשמת_א* » 20 מאי 2007, 19:45

גם אני עברתי במוסד האומלל ההוא
למה אומלל?
הייתי שם שנתיים. שנה אחת עם מחנכת איומה. יונה. שנה שניה עם מחנכת מקסימה. רחל.


התאחד עם בי"ס א.ד.גורדון
אה, זהו, ומאז הוא א"ד גורדון ולדוגמא לא קיים יותר.

באופן תל אביבי

על ידי ירח_לבן* » 20 מאי 2007, 16:39

בית הספר לדוגמא על שם הנרייטה סאלד
גם אני עברתי במוסד האומלל ההוא (לא רק שינה את שמו אלא התאחד עם בי"ס א.ד.גורדון), ואחכ למוסד העוד יותר אומלל שצמוד אליו

תחכמוני לדעתי היום הוא בית ספר צרפתי אבל לגבי זה אני דווקא לא בטוחה.
יש בבת ים בי"ס תחכמוני, של החינוך הדתי.

באופן תל אביבי

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 מאי 2007, 20:01

אבל לא אוהבת לכלוך מתחת לציפורניים
גם אני לא לכן אני עובדת עם כפפות

אנילא בטוחה שזה מעוז הממלכתיות יש בלב תל אביב בתי ספר יותר גרועים וממלכתיים בהרבה

באופן תל אביבי

על ידי ח_סמבה* » 19 מאי 2007, 19:02

_< אני גולשת פה בבאופן, אבל לא אוהבת לכלוך מתחת לציפורניים. אני באופן-לייט >
את גדולה._
פלונית, נראה לי שעלית עלי...
או כפי שאומרים בלעז- you nailed me
< יש לי כנראה עניין עם ציפורניים... >
בכולופן, אילה א צודקת. תל נורדאו מוקף ברחובות מנדלי-סירקין-פרישמן. כיום הכניסה היא רק מרח' מנדלי. זה אמנם מעוז הממלכתיות אבל, לשמחתי, אוכלוסיית הבי"ס מאוד מגוונת. יש מהכול.

באופן תל אביבי

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 מאי 2007, 18:54

< אני גולשת פה בבאופן, אבל לא אוהבת לכלוך מתחת לציפורניים. אני באופן-לייט >
את גדולה.

באופן תל אביבי

על ידי אילה_א* » 19 מאי 2007, 18:34

תל נורדאו זה הבית ספר שמאחורי כיכר דיזנגוף ברחוב סירקין אם אני לא טועה (לגבי הרחוב ) לגבי המיקום אני בטוחה .
באמת אבא של הב"ז אמר שהוא למד בבית ספר כרמל ואמרתי לו שקוראים לו בית ספ גביראלי והוא אמר שעבר הרבה זמן ואולי הוא היתבלבל:-)
תחכמוני לדעתי היום הוא בית ספר צרפתי אבל לגבי זה אני דווקא לא בטוחה.

באופן תל אביבי

על ידי בשמת_א* » 19 מאי 2007, 17:35

אה, ושכחתי להזכיר את בתי הספר של הסבתות שלי, שגם הם כמובן הפכו למשהו אחר (סבתי מצד אבי למדה בבית הספר לבנות בנווה צדק, הידוע היום כמרכז סוזן דלל, וסבתי מצד אמי למדה בבית הספר תחכמוני, שאחר כך הפך לבית ספר לבנים, והיום אין לי מושג מה עלה בגורלו).

באופן תל אביבי

על ידי בשמת_א* » 19 מאי 2007, 17:33

מה זה היום תל נורדאו?
איפה הוא?

(בית ספר יסודי #2 שלי [ושל דודתי, דודי ואבי], "בית הספר לדוגמא על שם הנרייטה סאלד" הידוע, הפך למשהו אחר.
בית ספר יסודי #3 שלי, "יהודה המכבי", לא קיים יותר [בצדק],
בית הספר היסודי של אחותי, "יבנה", הפך למשהו אחר,
בית הספר היסודי של אמי, "הכרמל", הפך כמדומתני ל"גבריאלי", אם אני לא טועה,
ומאז אני לא מעזה לנחש שם של אף בית ספר בתל אביב.)

באופן תל אביבי

על ידי ח_סמבה* » 19 מאי 2007, 17:15

מאוד הייתי רוצה לנסות ולקדם מהלך כזה, של שטח לגינה קהילתית.
בבי"ס תל נורדאו, אבל ממש בשטח הבי"ס, במעוז הממלכתיות, מתקיימת בחשאי גינה אורגנית. אחת האמהות (שאינה באופנית) אחראית עליה. אימהות נוספות מצטרפות ומתחלקות בגידולים. לכל העירוניות הבאופניות שיש זמן אחהצ כדאי לרחרח באיזור :-)
< אני גולשת פה בבאופן, אבל לא אוהבת לכלוך מתחת לציפורניים. אני באופן-לייט >

באופן תל אביבי

על ידי נועה_ברוך* » 19 מאי 2007, 16:30

אתן גם על אופניים?
קטנות עם גלגלי עזר, בלבד.

באופן תל אביבי

על ידי ירח_לבן* » 19 מאי 2007, 12:43

בדרך אל הקונסרבטוריון וממנו
גמני הייתי עושה את הדרך הזו...איזה זכרונות נשכחים

באופן תל אביבי

על ידי בשמת_א* » 19 מאי 2007, 11:58

מגיל שנתיים גרתי ברחוב ברנדייס, והוריי עדיין גרים שם באותו בית.
וואללה. את רחוב ברנדייס הייתי הולכת בדרך לבית הספר היסודי מס' 3. מבני דן ועד לואי מרשל.
לאחרונה אנחנו (אני + הילדים) מסתובבים בשכונה באופניים, בדרך אל הקונסרבטוריון וממנו.

אתמול גילינו במקרה חומוסייה אורגנית על יהודה הלוי פינת יבנה (נסענו לטישלר לקנות טיימרים), והיינו מוכרחים לנסות אותה. ליקקנו את האצבעות, גמרנו את כל האוכל, ומתכוונים לחזור. הם פתוחים כל יום עד 7 בערב, ובימי שישי עד ארבע בערך.

_גמני
אבל מה להגיד לכם, מצטערת להרוס את ההרמוניה, לא טוב לי פה, מתה לעבור לאיזה מושב,_
כנ"ל.


_נועה אטרקציה קצת מוזרה אבל נראה לי שחינוכית מאוד זה בית הקברות בטרומפלדור .
יש שם הרבה דמויות תל אביביות שאפשר ללמוד עליהן_
באמת הגיע הזמן שגם אני אלך סוף סוף לראות את הקברים של ההורים והסבים של סבתא שלי, ונדמה לי שגם אביה החורג...

נועה ברוך, אתן גם על אופניים? או רק ב-4 גלגלים?

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 מאי 2007, 20:42

מה עם אקולוגיה בעיר? היה פה פעם קורס שהוצע ב-ככר השוק
כן, יופי של קורס - אני עושה אותו. מעבירה אותו קרן יעבץ. יהיה עוד מחזור שייפתח ביוני מתישהו.

היום בגן מאיר היה שוק פרחים ואוכל אורגני והיה שם מישהו שהסביר על פארמקלצר ועוד משהו על יצור קומפוסט בעיר.
אלה אותם חבר'ה - עץ בעיר

באופן תל אביבי

על ידי אילה_א* » 18 מאי 2007, 18:57

אה, ולורדים זה הדק.
נזכרתי למה עזבתי שם בטח גם עדי נזכרה
נועה אטרקציה קצת מוזרה אבל נראה לי שחינוכית מאוד זה בית הקברות בטרומפלדור .
יש שם הרבה דמויות תל אביביות שאפשר ללמוד עליהן
ואפשר לסיים בטיול לבית שלי (אם את לא מפחדת מהכלבה)
היום בגן מאיר היה שוק פרחים ואוכל אורגני והיה שם מישהו שהסביר על פארמקלצר ועוד משהו על יצור קומפוסט בעיר אבלאותי משכו ביד לכיוון המגלשות , וכאשר ניסתי לשוב על עקבי לשם אמרו לי נו נו נו ...
אולי הוא יהיה שוב בשבוע הבא

באופן תל אביבי

על ידי שוכנת_הצוק* » 18 מאי 2007, 18:46

מה עם אקולוגיה בעיר? היה פה פעם קורס שהוצע ב-ככר השוק (נדמה לי ש-ליאת טאוב יודעת משו על זה)

באופן תל אביבי

על ידי רותי_קליין* » 18 מאי 2007, 18:03

שלום כולם. כמה מחשבות בנוגע ליום עיון באופן תל אביבי - חשבתי לעשות כמה מעגלים שיהיו בנושאים ספציפים -הריון ולידה; תינוקות; חינוך אלטרנטיבי (להזמין גם מבי"ס קהילה + חינוך ביתי); אוכל אורגני; גינה קהילתית/גינות על גגות.

באופן תל אביבי

על ידי עדי_ל* » 18 מאי 2007, 11:11

נועה ברוך
אהלן :-)
יש לי רעיון התחלתי בעיניין הגינה הקהילתית.
לא אספיק היום, אפרט מחר .
פותחת דף הקמת גינה קהילתית בתל אביב
יהיה כייף לקבל רעיונות ולגבש קבוצה.

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 מאי 2007, 10:38

איפה? בחיפו?

באופן תל אביבי

על ידי שוכנת_הצוק* » 18 מאי 2007, 10:36

רק להזכיר שתל אביב אינה העיר היחידה בארץ, ואפשר לחיות חיים עירוניים מלאים עם כל האטרקציות, הפתיחות, האופנות והשגעונות גם בעיר קצת יותר בת קיימא מבחינה אקולוגית. אה, ולורדים זה הדק.

באופן תל אביבי

על ידי עדי_ל* » 18 מאי 2007, 09:55

אורי יורמן
בדיוק מנביטה עדשים. אחת ליומיים שלושה מכינה עוד נגלה, כדי שהמג'דרה תהיה יומיומית. בד"כ מצליחה לשמור על הרצף.
אתה מוזמן להצטרף . מה, לא בא לך להנביט לבד? זה כ"כ פשוט וכייף. בכלל בלי כלים - אילתור של מנבטה ביתית (אתה קנית את המיתקן המוכן?)
יש דברים שעדיין לא הנבטתי. אז אשמח לחבר להנבטה ולהחלפת מידע (נראה לי שאתה מאוד רציני בתחום הטבעוני לאחרונה... אשמח להיות מושפעת , גם אנחנו בתהליך לא פשוט לנו של שינוי הרגלים ..) או לחילופין להנביט גם עבורך אצלנו . את הקטן, בן השנה , עוד מוקדם ללמד ג'אגלינג, אבל הוא ישמח לחבר חדש (כדאי לך ! :-) ) אתה מוזמן למשקה חרובים בלב העיר, מעט דרומית מביתך.
טוב, לא נערבב כאן גם נבטים, אפשר אצלי בדף הבית.

באופן תל אביבי

על ידי נועה_ברוך* » 18 מאי 2007, 09:51

מאוד הייתי רוצה לנסות ולקדם מהלך כזה, של שטח לגינה קהילתית.
גם אני. כמה שטח צריך מינימום?
<ניגשת לביזנס>

האם קיים דף עם המלצות לאן ללכת עם הילדים ? הכוונה למקומות מעניינים (לאו-דווקא בתל-אביב) לבני 3 ומעלה, בסגנונן הסיורים...
תודה לקרוטונית שניגשה מייד לעזרתי :-) הדף אטרקציות בתל אביב זו התחלה טובה בהחלט :-)
אני התכוונתי יותר להמלצה ספציפית על מקומות "לימודיים-חוויתיים" ופחות על "סתם טיול מהנה עם פלאפל משובח בדרך", לא כי הטיול לא מוצא חן בעיני, אלא כי בימי הקייץ השיטוט בעיר הופך די בלתי-נסבל.
כשהדף יתמלא בהמלצות, אפשר יהיה לערוך אותו

אילה א וואי כמה עבודת עריכה לאטרקציות בתל אביב עשיתן לי כאן מחכים לך !!
אז תודה @}

באופן תל אביבי

על ידי ירח_לבן* » 18 מאי 2007, 09:47

ואני נחשבת תל-אביבית רשמית (וגם ילידת ת"א דור שלישי לילידי תל אביב),
גמני
אבל מה להגיד לכם, מצטערת להרוס את ההרמוניה, לא טוב לי פה, מתה לעבור לאיזה מושב, במיוחד מאז ההריון והלידה. נמאס לי מבתי קפה, נמאס לי לקחת את הילדה למקומות בהם כל הזמן צריך לאסור עליה כל מיני דברים, לא בא לי שהבילוי היומי הקבוע יהיה לדיזינגוף סנטר (שעם כל הכבוד למשחקיונת שלו, ועם כל אהבתי למקום - הוא בכז מרכז קניות, וזה מה שהילדה לומדת מגיל 0), לא בא לי לטייל בכבישים ובין האוטובוסים 15 שעה כדי להגיע לפיסת הדשא הקרובה ביותר...

באופן תל אביבי

על ידי עדי_ל* » 18 מאי 2007, 09:32

טוב, מצטרפת למסיבה ,
לא שיחקתי אותה בלתי מושגת :-) פשוט היינו בלי מחשב יומיים. תודה לטכנאי.

אני שמעתי שקמה גינה קהילתית? בכרם happy אולי יש מקום להקים אחת גם בלב העיר?

קרוטונית, זה מעסיק את מחשבותי בשבועות האחרונים. את השטח המקסים עליו הקמנו את הסטודיו שלנו הולכים להפוך לעוד מפלצת נדל"ן , מגדל בן 7 קומות עם דירות יוקרה... והשטח הירוק המקסים שעליו, או מה שישאר ממנו (מיליונרים לא עובדים בגינה... ) יהיה פרטי בהחלט, אני מניחה שלא יתנו לנו לגדל שם חסות...
מאוד הייתי רוצה לנסות ולקדם מהלך כזה, של שטח לגינה קהחלתית.
בלב העיר... : נשמע חסר סיכוי, לאור השינוי שקורה כאן. נראה לי שדוחקים את כולנו, אוטוטו, לטובת בעלי הממון.
אבל אנחנו עדיין כאן, וגם זמנית, זו סיבה טובה לנסות.
(תוהה אם אפתח כאן דף תמיכה בעתיד בעקבות כשלון המהלך...)
אז אולי זה לדף ניפרד, איך מתחילים מהלך כזה (מחפשים קשרים בעיריה, מתחככים עם "האנשים הנכונים" ? אין לי סיכוי)

בינתיים - נשמח , איש אישה ותינוק בן שנה, להיות חלק ממיני קהילה תל אביבית פורחת (מה, אנחנו לא?)
אנחנו מאוד אוהבים את העיר, על חסרונותיה.
לפעמים מדמיינים את המעבר לכפר, אבל גילינו שאנחנו אנשי כפר אורבניים מאוד...
שבת טובה.

באופן תל אביבי

על ידי אילה_א* » 18 מאי 2007, 00:27

וואי כמה עבודת עריכה לאטרקציות בתל אביב עשיתן לי כאן:-)
את האטרקציה ההכי שוה בעיר שכחתן

חוף הים
אתמול בלינו שם שלוש שעות
היחננתי לפני הקטנטן ללכת הבייתה (היה לי קר) והוא לא הסכים

באופן תל אביבי

על ידי תמי_גלילי* » 17 מאי 2007, 16:53

המקומות שהזכרת תמי הם מידי צפוניים
מה לעשות, אלה מחוזות ילדותי. נולדתי ברחוב הקליר (ליד גן החיות הישן), מגיל שנתיים גרתי ברחוב ברנדייס, והוריי עדיין גרים שם באותו בית.

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 17 מאי 2007, 13:51

כוח לשנות את איך שהסביבה שלנו נראית
אני שמעתי שקמה גינה קהילתית בכרם :-) אולי יש מקום להקים אחת גם בלב העיר?

באופן תל אביבי

על ידי טרה_רוסה* » 17 מאי 2007, 13:47

היי רותי,
בדיוק לפני כמה ימים אני ואחותי תהינו אם אתם עדיין בתל אביב ואם עדיין כיף לכם שם.
גם אני מתגעגעת לתל אביב לפעמים, אבל לא יכולה לדמיין את עצמי שם עם ילדים קטנים. אולי באמת עם ילדים גדולים יותר זה יותר קל.

באופן תל אביבי

על ידי יעלי_לה » 17 מאי 2007, 10:54

אה כמובן הסמטאות של יפו העתיקה עם השמות של המזלות, איפה שכל הגלריות... הנמל... והנמל של ת"א... וליד הנמל של ת"א יש שכונה נורא נחמדה - נדמה לי שקוראים לה "הצריף של ישי", אבל זה בטח לא השם הרשמי שלה... ממש מתחת לרידינג. אף פעם לא הצלחתי להבין אם זה האזור הכי מזוהם בעיר או הכי פחות מזוהם.

באופן תל אביבי

על ידי יעלי_לה » 17 מאי 2007, 10:45

לאן כדאי ללכת, כולל מעט הסטוריה שאוכל לשתף את ביתי, או סתם לתת לה לחוות

מסכימה עם ההמלצות של קרוטונית, אלה גם הדברים הראשונים שאני חשבתי עליהם.
יש גם:
המושבה האמריקאית המקסימה וכנסיית עמנואל שבתוכה, על גבול פלורנטין-יפו.
אם רוצים היסטוריה - מוזיאון העצמאות, למשל (שד' רוטשילד בצד הדרום-מערבי). אפשר גם לעשות סיור אדריכלי ברחובות אחוזת בית - בצומת רוטשילד-אלנבי לדוגמא יש בניינים מדהימים.
התצפית ממגדל שלום (היום יש עזריאלי, אבל אני מנחשת שהתצפית משם מכוערת).
היסטוריה מסוג אחר: חוף מציצים (אפשר סתם לחוות. מזמן לא הייתי שם, אבל בזמני זה היה אחלה חוף).
מקום שאני אוהבת מאוד הוא הגינה הציבורית שבין הרחובות דיזנגוף, מלאכי ויחזקאל (צפון דיזנגוף).
תיכף אני אזכר בעוד.

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 17 מאי 2007, 08:46

אפשר לקרוא לדף כזה לאוהבים את תל אביב :-)

ההמלצות שלי: פסל האריה בסמטה פלונית (יש גם בית קפה/חנות ספרים ליד, ובסמטה הסמוכה עוד חנויות מעניינות, וגם קפה מזל. אפשר להעביר בוקר שלם).
המזרקה עם הפסיפס המעניין בכיכר ליד ספריית המוזיקה (בסוף רחוב ביאליק). גם בית ראובן היפה נמצא שם ליד.
גן הפסלים של מוזיאון ת"א (מאחורי המוזיאון). משם אפשר לרדת לגינת דובנוב :-)

לגדולים יותר - טיול בנוה צדק עד מוזיאון נחום גוטמן.

באופן תל אביבי

על ידי נועה_ברוך* » 17 מאי 2007, 08:32

לפתוח דף אהבה לתל אביב ולמוסדות "תל אביביים"
שוב מצביעה בעד :-) חסרים לי התלאביבים הותיקים שיגידו לי לאן כדאי ללכת, כולל מעט הסטוריה שאוכל לשתף את ביתי, או סתם לתת לה לחוות.

ואם כבר, האם קיים דף עם המלצות לאן ללכת עם הילדים ? הכוונה למקומות מעניינים (לאו-דווקא בתל-אביב) לבני 3 ומעלה, בסגנונן הסיורים...

באופן תל אביבי

על ידי אילה_א* » 16 מאי 2007, 22:55

משפצים את הגן הזה עכשיו
ביחד עם כל השיפוץ של הבימה
אבל לפני השיפוץ גם אני אהבתי לשבת שם .
אבל שאר המקומות שהזכרת תמי הם מידי צפוניים טוב קפה נואר לא .

באופן תל אביבי

על ידי תמי_גלילי* » 16 מאי 2007, 22:14

גן והקבוצה התל אביבית
גן ללא גן מפגש בתל אביב
דולות בתל אביב
הבית לקהילה בתל אביב
הסטורית מפגשים בתל אביב
הסטורית מפגשים בתל אביב 2
מפגשים בתל אביב
מפגשים בתל אביב לבני שנתיים
מפגש תל אביבי בגן של ערן
סורגות התשובה התל אביבית
קורס חינוך ביתי בתל אביב
שלוחה בצפון תל אביב

(תוצאות חיפוש בבאופן על תל אביב)

מה דעתכם לפתוח דף אהבה לתל אביב ולמוסדות "תל אביביים" (כולל בתי קפה)? אנחנו חולי געגועים, והבעל שלי עוד יותר ממני. אנחנו גרים עכשיו במרחק שעה נסיעה מניו יורק, והיא אכן מזכירה קצת את תל אביב, אבל לטעמנו בלי הנשמה (ומחוזות הילדות). אני אישית לא הייתי רוצה לגור שוב בתוך עיר, וזה כולל את תל אביב. אבל כן הייתי רוצה להיות קרובה מספיק בשביל לבקר בתדירות גבוהה יותר מאשר אחת לשש שנים (הזמן שעבר בין הביקור הלפני אחרון שלי לביקור האחרון שלי).

הבעל שלי אומר שירושלים יפה בגדול ומכוערת בקטן, ותל אביב מכוערת בגדול אבל יפה בקטן. לכאורה עיר מכוערת ומלוכלכת, אבל יש בה המון פינות חמד קטנות ויפות.

רשימה חלקית:

ספריית יד לבנים בין פינקס לבני משה, גן יעקב ליד ביתן הלנה רובינשטיין, קפה נואר (שניצלים!), גינת הפיקוסים ברחוב ברנדייס ליד הקונסרבטוריון, הפלאפל של מבורך בכיכר מילאנו, רחובות קטנים ומוצלים (שלזינגר, שלומציון...).

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 מאי 2007, 20:40

כדי שיעבור מישהו שאנחנו מכירים.
מכירים ומחבבים, זאת אומרת :-)

באופן תל אביבי

על ידי אמא_של_שפן* » 16 מאי 2007, 20:34

נו, הוא שאמרתי. צ'כונה.

באופן תל אביבי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 מאי 2007, 20:31

אחלה דף :-) (מתפקדת כתל אביבית מלידה. לא צריך להלשין עלי, אני מלשינה על עצמי!)

מה שבעיניי חשוב בת"א (ואחת הסיבות שאני לא נפרדת מיידית מהעיר המזוהמת והמלוכלכת הזו) זה עניין השכונתיות והקהילתיות. רוב הדברים הם במרחק הליכה (או תחנות אוטובוס ספורות), המון פרצופים מוכרים בשכונה, וצריך רק לשבת כמה דקות בחוץ, בבית קפה או בגינה, כדי שיעבור מישהו שאנחנו מכירים. להבדיל מיישובים קטנים שגם בהם יש קהילתיות, הקהילתיות בעיר (יכולה להיות) מגוונת פי אלף מונים - אנשים מכל הגילאים, הצבעים, הסגנונות והזרמים.

באופן תל אביבי

על ידי אמא_של_שפן* » 16 מאי 2007, 20:30

אנחנו לא הכי קהילתיים בעולם (נוח לנו בקהילה של שלושתינו +החתולה, ולזה שמנקה לה את החול אפילו לא עקרוני במיוחד לכלול אותה), אבל מאד מאד מאד אוהבים את תל אביב. מקווים לא לעזוב לעולם. גרים ליד הסינמטק, ולעיתים נדירות נזקקים לצאת מחוץ לגבולות קו 4 או 5. צ'כונה.

באופן תל אביבי

על ידי שוכנת_הצוק* » 16 מאי 2007, 20:27

אין רעיון שהוא באמת ביזארי. אני יכולה לראות את בלי חיתולים תופס מודעות שם, דווקא בגלל שהיא עיר של אופנות.

אבל בתל אביב אופנות גם באות והולכות בקצב הטרנדים והגאדג'טים.. היום כולם בלי חיתולים, ומחר כולם עוברים לשני מותגים מובילים ומתחרים של חיתולים חד פעמיים מהבהבים שמצפצפים את מוצרט כשהחיתול צריך החלפה ושולחים SMS גם להורים (שעובדים במשרות מלאות) כדי שיוכלו לבדוק בסוף היום את מספר החיתולים שהמטפלת הפיליפינית החליפה (לפי מה שזרקה לפח).

חזרה למעלה