בועז חן

שליחת תגובה

גילוי התפקיד הספציפי שמקנה לך שמחה ולעולם ברכה, הוא חלק מהתפקיד עצמו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: בועז חן

בועז חן

על ידי ג'וי_יה* » 03 פברואר 2010, 08:24

"הצורך להכניס את הרגל לפה יורד עם הגיל. כנ"ל לגבי חילוק ארוך..."
:-D

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 25 אפריל 2008, 06:00

לעיתים רחוקות מאוד...

בועז חן

על ידי כוכב_מעז* » 20 פברואר 2008, 10:09

היי בועז...

אתה עדיין כאן? :)

בועז חן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 04 יוני 2006, 14:30

תודה רבה:-)
בסופו של דבר, הדברים יותר מורכבים ממה שציינתי. אבל נראה לי שלא אלך על זה. זה טו מאצ' כרגע.

בועז חן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 31 מאי 2006, 03:23

"גם אם אתה בדרך הנכונה... ידרסו אותך אם רק תשב שם!"
:-D
תשמע, אדון חן, כל שנה, באותה תקופה, במשך שלושת השנים האחרונות - אני מתחילה להזות על משכנתא.
רציתי לשאול אותך שאלה וחצי (טוב, אולי יותר).
אני יודעת שיש לך גישה לנושאים האלה. בעבר נדמה לי ששאלתי אותך משהו קטן על זה. כולופן, אני אודה לך אם תוכל לייעץ לי כרגע, כי אני שוקלת את זה מאוד מאוד ברצינות.

העובדות והתהיות:
  • הנתונים הפיננסיים- אין לי יותר מפרוטה בחסכון (אלא אם 10,000 ש"ח נחשבים?!) .
  • אני משלמת שכר דירה כ- 1,700 ש"ח לחודש בדירה מקסימה באזור מדהים, מרכז תל אביב, (אבל בשותפות- מה שכבר מיציתי, תודה ). השכר הולך לעלות, הוועד, הארנונה - הכל יקר בגלל האזור.
  • אני מאוד רוצה לקנות דירת חדר בתל אביבי רבתי שלא תעלה יותר מ-65-70 אלף דולר. חישוב מהיר שלי העלה שבריבית של 5% ל-25 שנים - אני אשלם בדיוק כמו שכר הדירה הנוכחי שלי.מה גם שההוצאות מסביב (ארנונה, וכו' יהיו זולות יותר בגלל שהמיקום היה פחות יוקרתי).
  • זה אומר לקנות דירה מעאפנה, קטנה, מרוחקת יחסית ממרכז תל אביב (גרה מעל כיכר רבין כרגע...). סביר שתהיה בעיר אחרת באזור- אבל- ש ל י, ול ב ד וכן הלאה.
התהייה היא- ראיתי הרבה פעמים שלא ממליצים לקחת משכנתא כשאין לך שקל... מצד שני- מדובר בדיוק באותה הוצאה על שכר הדירה שלי. נכון שיש מיסים ביטוחים ואולי שיפוצים אפשריים. אבל כששמים מנגד- הובלות, העלאה של שכ"ד ( מה שקורה לעיתים קרובות), הוצאות שוטפות יקרות בשל המיקום - מדובר פחות או יותר באותן הוצאות.

תהייה נוספת - אני רווקה, עוד לא בת 30, כך שנקודות הזכאות שלי שואפות לאפס. בכל זאת- מצב השוק כיום הוא כזה שהריבית נמוכה יחסית. להבנתי תוך שנה- שנתיים היא הולכת לטפס לגבהים מטורפים. מה שאומר שגם אם אחכה עד לנישואין ואחצה את גיל 30 הבא עלינו לטובה, נאמר בשנתיים הקרובות- נקודות הזכאות שאקבל תמורת שינוי הסטטוס שלי תתקזזנה עם הריבית הגבוהה שתהיה, מה שיחזיר אותי פחות או יותר לריבית הנוכחית. מה אתה חושב?

שנית, סתם שאלה. בכל המשכנתאות האלה אני עושה ביטוחי חיים. אם מחר חלילה אני הופכת נכה- הביטוח מכסה חלק מהמשכנתא? כי זה משהו שאני גם חושבת עליו (בדירה בשכירות, אף אחד לא יעזור לך לשלם את השכר אם תקרטעי בבית כל היום...).


אמנם כתבתי פה תקציר שטחי של העניין הזה, בעיקר כי אני רוצה להתייעץ עם כמה וכמה אנשים ולקבל קצת נקודות למחשבה... אבל אשמח לכל עיצה והבעת דיעה.

נחש איזה מרגיעון עלה לי? "אפשר להזמין הזדמנויות..." :-0

תודה :-)

בועז חן

על ידי רועי_שרון* » 06 מרץ 2006, 09:42

סחתיין על המיזוג! איך שעולם מסתובב...

בועז חן

על ידי יערת_דבש* » 14 אוגוסט 2005, 13:46

הו! חזרת@!

בועז חן

על ידי מיק_רוני* » 17 מאי 2005, 19:04

"המנכ"ל והדלת המסתובבת"
תודה על ההמלצה !
>מיק תולעת ספרים ששמחה על עוד המלצה לספר<

בועז חן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 19 מרץ 2005, 19:41

"לפני שום דבר - יופי. אבל תזהרי עם העקרון של לפני אף אחד... D-; "
אה, אז לא הבנת את הכפל משמעות (של הדגל...)

בועז חן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 19 מרץ 2005, 17:38

:-)
הצלתי אותו!
ולא קראתי את המדריך לטרמפיסט. ניסיתי , נדמה לי 3 פעמים, ולא התחברתי . ואנחנו מדברים על בחורה שקוראת ה כ ל. מוזר.

>אגב טרקטורים, טובי לא ממהרת לשכב לפני שום דבר ואף אחד, אממה, יש מקרים שהיא נקראת לדגל ;-) >

בועז חן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 19 מרץ 2005, 05:41

< בועז לא שוכב לפני טרקטורים בעבודה (נלקח מהדף אילו יכולתי או משהו כזה :-/ )
חבל.

בועז חן

על ידי חוה_מירושלים* » 20 פברואר 2005, 18:55

בועז שלום,
תודה על התגובה בעניין גן ילדים במודיעין. גם אני עוד לא מצאתי (עוד לא הייתי ביוזמ"ה).
אעדכן אותך אם אראה משהו שראוי לתיאור.
מצד אחד אני לא רוצה לעשות דוקטורט על כל גן (בקושי אני מצליחה לסיים את התיזה שלי ...) מצד שני ברוח האתר הזה אין לי סיבה להרחיב למה גן ילדים, למי שמחליט כן לשלוח אליו את ילדיו, חייב להיות גן מתאים לילדים בכלל ולילד האישי בפרט.
עוד לא מצאתי...
נהיה בקשר.
חוה

בועז חן

על ידי חוה_מירושלים* » 15 פברואר 2005, 14:26

בועז שלום,
מתישהו שאלת באתר על גנים באיזור מודיעין ובאופן ספציפי על הגנים של "הדמוקרטי"- מה גילית מאז? אנחנו עוברים דירה למודיעין ומחפשים גן ילדים שהוא בית חם ותומך ובעיקר מכבד. יש המלצות?

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 02 דצמבר 2004, 21:26

האמת אני לא יודע. זה צוטט באחד הספרים שקראתי (אני חושב getting things done של David Allen - מומלץ מאוד!) ופשוט שמרתי.
יכול להיות שהארנב היה קודם...

בועז חן

על ידי Manty_T* » 30 נובמבר 2004, 16:34

Hey Boaz
Just saw the Don't just do something stand there in the
גריינים
Who is Rochelle Myer?
I have thye video of Alice in wanderland where the rabbit says it :-) That movie has so many more pearls, I should try and get them in here, somewhere

בועז חן

על ידי Pלונית_אחרת* » 28 נובמבר 2004, 22:40

בועז, פתאום חשבתי שהעברתי את הדיון לדף אחר ולא סיפרת לך (-: יחד עם כשל מיחשובי לא הייתי פה. בכל מקרה העברתי ל פער העושר, גם את תשובתי לך ואכתוב שם עוד בטח רק בשבוע הבא.

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 25 נובמבר 2004, 11:47

א ברגר: לחלוטין לא. חיפוש מקרי ברשת.
חגית: מעניין, איך? (האמת שהיום אני קרח ועם זקן צרפתי...)

בועז חן

על ידי חגית_ל* » 24 נובמבר 2004, 22:53

דימיינתי אותך אחר לגמרי :-)

בועז חן

על ידי א_ברגר* » 22 נובמבר 2004, 10:59

בועז חן
ראיתי את האתר שהמלצת
הוא קשור אליך או שזה אקראי?

בועז חן

על ידי Pלונית_אחרת* » 18 נובמבר 2004, 11:37

בועז,
אשמח אם תבקר בדף בית שלי ואם יהיה לך משהו לומר על רשימתי העוסקת ביחסי עבודה. (אני מנסה לחדד לעצמי מחשבות בתחום ומאמינה שדיון אתך יוכל לתרום לי)
תודה (-:

בועז חן

על ידי דקל_נור* » 12 נובמבר 2004, 08:25

אה אויש סליחה...
זה סתם, מלפפון חמוץ. אני אוהבת את המצלול...

בועז חן

על ידי דקל_נור* » 11 נובמבר 2004, 10:54

אוקיי אוקיי, חוץ משלום ו"רוצה קראסטבץ?" לא הבנתי כלום, צטערת...
מה שאני עוד זוכרת זה כמה קללות, ברכות, מעט פניני לשון, וכמה ביטויים שכוללים את המילה "תחת" (dupe) שסבתא של הבנזוג שלי אהבה להשתמש... (כן כן , התחתנתי בתוך העדה, יצא ככה במקרה)

בועז חן

על ידי דקל_נור* » 07 נובמבר 2004, 20:40

הי, נעים מאוד.
היה לי עודף זמן הערב (דחיינות של לימודים וניקיונות) ומצאתי את עצמי שוקעת ב קצת טריוויה וגיליתי שתרגמת איזו מילה מיוגוסלבית. שמחתי לגלות עוד מישהו מצעירי העדה הנכחדת.

<תמר מחפשת איזה פנינה לשונית בסרבו-קרואטית אבל כלום לא עולה כרגע>
<נראה אם תדע מה זה קראסטבץ?>

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 10 אוקטובר 2004, 21:41

אמן! (כאילו יצא לי לראות את זה אם זה יוחזר...)

בועז חן

על ידי אליס_בארץ_המראה* » 10 אוקטובר 2004, 16:06

אגב, יוחזר ולאלתר השעון הדובר מהיה היה! תוחזר היה היה בכלל :-)

בועז חן

על ידי יערת_דבש* » 20 ספטמבר 2004, 00:19

הי חברי לתת-קהילה,
אז מה, אתה עושה את the zone?

בועז חן

על ידי סיגל_תמר* » 28 אוגוסט 2004, 17:22

היי. תודה,
אנחנו כנראה בסדר.
גם אנחנו לא אוהבים כל כך להשוות, אבל פה זה ענין של בריאות.
החבר'ה נולדו מוקדם וצריכים להשתלב ב"נורמה". (יש דבר כזה?)
כנראה שהם בסדר כי טל כבר זוחלת ומנסה מאד לעמוד.
זה לא אומר שלא יצטרכו זכוכית מגדלת לראות אותה בבית ספר,
אבל אי אפשר להאכיל בכוח.
נכון?

בועז חן

על ידי שדה_חרציות_באביב* » 24 אוגוסט 2004, 01:23

היי בועז,
נכנסתי היום לראשונה לדף שפתחת אבא עשיר אבא עני,
קראתי אותו לפני שנה, ואני יכולה לספר לך שזה עשה גם לי את השינוי המחשבתי הזה שאתה מדבר עליו. בעלי אגב היה נתון מאז ומעולם בחשיבה הנכונה הזו, ואני נכלמת להודות שאני הייתי זו שתקעה אותו לא פעם בהחלטות פיננסיות שונות בחיינו המשותפים. הייתי פ ח ד נ י ת. וחיפשתי את הבטחון ב"נכס" שלי שיתן לי "בטחון" .עבודה "טובה" ,עם תנאים טובים ואפשרות קידום, תמיד נראו לי נכונת ורצויות לעומת הצעות עבודה "יצירתיות" יותר שהוא קיבל (גם בחו"ל).
בקיצור, סוף סוף הבנתי את הנטל שבמשכנתא שלקחנו, ובעיקר שזה לא כלכלי להפסיד על הבית בכל חודש כ 1000 שח,! (שכ"ד שקיבלנו, היה נמוך מזה ששילמנו על הבית בו אנו גרים בפועל..)אז, מכרנו את ההתחיבות שלנו, החזרנו משכנתא וכעת אנחנו ובעיקר אני מחפשים נכסים אמיתיים. קרו עוד כמה דברים, אבל אספר עוד אם תתענין.
כל הכבוד לקויאסקי! אגב אני קוראת עכשיו את " לפרוש צעיר לפרוש עשיר"
וכך יהיה!!
אשמח לשמוע ממך לאן הוביל אותך השינוי שעברת בעקבות הספר.
כתוב לי בדף של אבא עשיר שלך, אני בטח אכנס אליו שוב.
תודה

בועז חן

על ידי סיגל_תמר* » 16 אוגוסט 2004, 14:28

תודה על קבלת הפנים.
איך אתה (ואחרים) יודע/ ים מי חדש מצטרף?
עיינתי קצת בדף שלך וראיתי שיש לך בת קצת יותר גדולה מטל שלנו שנולדה 2 דקות אחרי נדב ב-10/12/03.
מעניין לי להשוות התפתחות. תוכל לספר לי קצת מה עושים ילדים בגיל הזה שנולדו בזמן ( ולא בשבוע ה-29...)?
ה"גדול" שלנו בן 3 והאמת.... לא זוכרים מה הם עושים מתי... לא נעים כל כך להודות.

בועז חן

על ידי אמא_לשתיים_ועוד_אחד* » 15 אוגוסט 2004, 00:52

תודה על היענותך.. @} מחכה לך עוד שאלה שם..

בועז חן

על ידי אמא_לשתיים_ועוד_אחד* » 13 אוגוסט 2004, 15:56

בועז, אתה יכול להכנס בבקשה ל מכורים לאינטרנט ולענות לי על השאלות ששאלתי שם? נראה לי שיש לך איזשהו ידע שיכול לעזור בעניין...

בועז חן

על ידי יערת_דבש* » 13 יולי 2004, 14:53

יא מגריין אחד...
>>>תודה

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 11 יולי 2004, 16:41

שלום, שלום!!!

אתה רחוק מלהיות מוגן
כן, אני יודע. גם יש לי במעבה הקרקפת איזושהיא החלטה לבצע "ניקוי שטח" באתר מתישהוא. נראה.

מה? לא נתווכח יותר? :-(
<אני רק תוסף יוםטוב. באמת.>

בועז חן

על ידי יערת_דבש* » 11 יולי 2004, 05:49

שוב תודה, עכשיו גם קראתי.
תקשיב, אני רוצה לאמץ את הדבר הבא מהדף המדובר-
>>> יערת לא מצליחה לישון ומחפשת נושאים משמעותיים להרדם עליהם

יכול להיות טרנד חדש, לא?
>>> יערת מחפשת גם משהו חדש שיסעיר אותה בבאופן

חוצמזה, לי יש טרנד חדש anyway, נראה אם תזהה.
>>>יערת מתגאה שאין עוד אנשים בטרנד שלה.

אתה, יודע, אגב, שאנחנו חברים למיני קהילה אלטרנטיבית ושמה דחיינות כרונית שבמעלה הדף שלך נזכרתי שאתה הכוהן שלה.

בועז חן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 11 יולי 2004, 00:20

בועז, בתור מומחה לכלכלה רציתי לשאול, בתלוש המשכורת שלי כתוב משהו בסגנון שע"מ להנות מהטבה במס אני צריכה
להגדיל את שיעור החיסכון ב4 ומשהו אחוזים.
מה זה זה?

תודה

בועז חן

על ידי יערת_דבש* » 11 יולי 2004, 00:12

תודה, גבר!!

בועז חן

על ידי יוחננ_ית* » 01 יולי 2004, 21:17

בועז, לפני כמה חודשים כתבת בדף רחיצת תינוק שהתינוקת בת החודשיים צורחת אחרי אמבטיה. גם אצלנו זה התחיל לאחרונה, בכי קורע לב. מה עשיתם? מצאתם שיטה למניעת הבכי? (אני כותבת לך כאן למקרה שלא תפתח את הדף המקורי).

בועז חן

על ידי טרה_רוסה* » 01 יולי 2004, 19:03

כן, זה היה נראה לי נושא מרתק, אבל לא התפתח דיון :-(

בועז חן

על ידי טרה_רוסה* » 30 יוני 2004, 01:34

כלומר, אולי נעביר לשם גם את שאר ההודעות עם השפעת צבע על קוראי דפי אינטרנט? מה אתה חושב ?

בועז חן

על ידי טרה_רוסה* » 30 יוני 2004, 01:31

בועז, למה מחקת את ההודעה שלך מהדף על הצבעים ?

בועז חן

על ידי לילה_טוב* » 28 מאי 2004, 06:15

איזה דברים יפים כתבת בדף על ד"ר גינות!

בועז חן

על ידי ברונית_ב* » 11 אפריל 2004, 09:08

תודה @}

בועז חן

על ידי ברונית_ב* » 11 אפריל 2004, 02:41

בועז, איך הוספת תמונה?

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 09 אפריל 2004, 10:41

שלום שלום! התגעגעתי.

בועז חן

על ידי סמדר_נ* » 09 אפריל 2004, 03:18

בועז הצטרף למיני קהילה!
בועז הצטרף למיני קהילה!
בועז הצטרף למיני קהילה!
>עכשיו צריך לבוא איזה משהו בסוגריים המשולשים. לא זוכרת מה. קבל @}<

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 28 מרץ 2004, 23:27

אני לא ממש, אבל ברוח האתר כולנו יחד אור איתן... בואי נפתח דף חדש ונוסיף לידע המצטבר בגלקסיה: שאלות על משכנתא

בועז חן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 27 מרץ 2004, 07:54

בועז
ראיתי באתר אחר שאתה שולט ברזי המשכנתא. ואני בדרך אבל עוד לא :-/ .
תוכל לעזור לי לעשות חישוב אם כדאי לי כן או לא לקחת אם אני אתן את הפרטים המדוייקים?

אתמול למשל רק הבנתי שבעצם את הריבית משלמים כל שנה מחדש!
חשבתי שאת הריבית הכוללת משלמים רק פעם אחת לאורך שנים ופיתו'ם אמרו לי שצריך לשלם את הריבית כל שנה...

ומה זו למען השם ריבית דריבית?!
<התאים האפורים של טובי חורקים ברעש מצמרר>

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 26 מרץ 2004, 16:34

לא.

בועז חן

על ידי אסי_שפר* » 25 מרץ 2004, 00:01

מעוניין בועז????

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 24 מרץ 2004, 01:57

לא ממש מקום לחפש משקיע... (-:

בועז חן

על ידי אסי_שפר* » 23 מרץ 2004, 05:07

אני גם קראתי את הספר של אבא עשיר אבא עני אני נכנסתי לאתר הזה
בשביל למצוא משקיע לרעיון פטנט דיי ריווחי אבל אני כרגע
אין לי תזרים מזומנים אז אם מישהו מעוניין לדעת יותר
אני במייל [email protected]

בועז חן

על ידי סמדר_נ* » 28 פברואר 2004, 00:36

סמדר, סבתא? פיספסתי משהו? עוד מוקדם בבוקר, אני צריכה פרשנויות...
מיכל -- פרשנויות. "סבתא" היא, לצורך העניין, אמא שלי, והעוללית אליה מכוון השידור -- בת אחותי.
בפסיכולוגיה האינטונציה הזו נקראת motherese (אל תתפסו אותי בכתיב, בכ"ז עבר זמן מהתואר הראשון).
גם אני למדתי שהיא אוניברסלית וכו' וכו', אבל בפועל אני פשוט לא מצליחה לדבר כך. אני מדברת לאט, אבל בקול נמוך, ובלי עליות שלא קשורות לתוכן הדברים.
שמתי לב שגם אחותי לא מדברת כך לבתה (הקול והאינטונציות שלנו דומים). לא בגלל איזו תפיסה חינוכית -- פשוט לא טבעי לי לדבר בטון הזה. הגברת הקטנה, אגב, מוקסמת מהאינטונציה הזו (של אמה ודודתה), מקשיבה רוב קשב, ומרבה לחייך.
>לפעמים סמדר לא אוניברסלית<

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 26 פברואר 2004, 01:14

<תוהה האם לתהות מה זאת אומרת "אצל יאיר זה עוד" וכו'>
<האם בועז בכלל מעוניין בכל הרפלקסיה העצמית הזו שלי? כל המודעות-יתר?>
<ומה אם מה ש-סמדר נ אמרה לי אז? על זה שאני תמיד חושב שאני אשם?>
<מצד שני, גם בעניין הריסת הרשימה של בועז בדף של הטושים חשבתי שאני אשם>
<לאן כל זה מוביל?>
<אולי אני אפתח על זה דף נפרד>
<בכל זאת, כדאי להפוך את זה לעניין בפני עצמו.>

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 26 פברואר 2004, 01:10

<בועז מתלבט איך להגיב על 4 סוגריים בהודעה אחת>
<האם זה לא הופך את ההרהור למשמעותי יותר מהתוכן? האם הסאב-טקסט משתלט?>
<אולי עדיף להתעלם. אצל יאיר זה עוד יהפוך לעניין בפני עצמו>
<כן להתעלם הכי טוב>

יאיר, סחה על הסוגרים

<לא יכול להתאפק אה?>

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 26 פברואר 2004, 01:08

יופי. אחר כך תאשים אותי. :-P

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 26 פברואר 2004, 01:08

תביעת הפיצויים בדרך. מיליון דולר!
טוב, לא הרסת כלום. לא אהבתי את הרשימה האוטומטית אז הפכתי לרשימה ידנית.

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 26 פברואר 2004, 01:06

אה, זה אולי אמור להשתנות? (כי עכשיו זה השתנה עוד פעם)
אבל קודם כשנכנסתי ויצאתי זה נשאר אותו דבר!
בועז, אני ממש טיפש?

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 26 פברואר 2004, 00:58

בועז!

נראה לי שהרסתי לך משהו ב-טושים זה הדק.
נכנסתי לעריכה כדי להבין מה עשית כדי ליצור דווקא את הרשימה הזו לנגה. (לא הבנתי).
מבטיח לך שלא נגעתי בכלום!
אבל כשיצאתי משם - משהו השתנה ברשימה...
מבטיח לך שלא נגעתי בכלום!

<ואחר כך מתפלאים למה יאיר לא נכנס ל-מגרש משחקים>
<המוצלח, אגב. יש להודות>
<לא כמו ענייני חנויות הבגדים>
<בקיצור, בועז: סליחה>

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 21 פברואר 2004, 13:40

אצלנו מוגדר שחן היא שר החוץ כי אני בקושי זוכר את היומולדת של עצמי בעוד שהיא יודעת מה קיבלנו מתנה מהדודה של הדודה לכבוד שנתיים לחברות. אני גם חושב שזה מאפיין מגדרי מובהק אבל לא אסתכן באמירה גורפת.

בועז חן

על ידי מ_י_כ_ל* » 21 פברואר 2004, 13:27

הצ'ק היה בדרך אבל עכשיו אני עוצרת אותו - קיים בכל תרבות_ - זה לא מה שכתבתי קודם ב _תופעה אוניברסלית ?
לשלם, לשלם, אבל לא על דברי שלי...:-)
חוצמזה, גם כאן כמו ב'האשם תמיד' - הוכחת שתמיד עדיף לדבר עם האישה... חן אייך?
אגב, נראה לך מיקרי ש אישה שומרת עליך מפני כשלים בסיסים בהתנהגות חברותית ?!?
<סתם הקנטה ברוח הדף ההוא...>

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 21 פברואר 2004, 11:47

שמח שחתמת. מחכה לצ'ק
(-:

אגב, חן (אישתי) ידעה אותי שמה שנקרא mother talk הוא מונח מוכר בפסיכולוגיה שיש לו הסברים ביולוגים ואבוציונאליים, זה לא משהו תרבותי אלא קיים בכל תרבות.

בועז חן

על ידי מ_י_כ_ל* » 21 פברואר 2004, 11:28

יוצא שלפעמים 'כמו כולם' זה גם ב'אופן טבעי'?!? ;-)
חותמת על כל מילה שאמרת.

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 21 פברואר 2004, 11:00

כמובן - תודה לכולם על הברכות!
< בועז מוכיח שוב כשלים בסיסים בהתנהגות חברותית. טוב שיש לו אישה שתשמור עליו... >

ולעניין השפה - אני הראשון להסכים שש להתנהג לילד כמו למבוגר בהבטים של זכויות, הסברים וכבוד. אם זאת, בצד של ה"איך" אני מרגיש שיש הבדלים. אני כנראה לא אנשוף לסתיו בבטן בגיל 15 אבל זה נראה לי מאוד מתאים עכשיו. באותו המשקל אני רואה איך האינטונאציה שלי אליה (היא בת 3.5) עדיין שונה מאינטונאציה למבוגר, אבל כבר רחוקה מזו של תינוקות. זה בא "באופן טבעי"...

ו מ י כ ל חייבת לי מליון ש"ח

בועז חן

על ידי מ_י_כ_ל* » 21 פברואר 2004, 10:25

הי חבר'ה,
לא יכולתי להשאר אדישה לנושא השיחה האחרון. אז -
גם בעלי ואנכי נמנענו מלדבר עם הגדול ב'אינטונציה המפגרת'. הוא אדם, אמרנו לעצמנו, וזה ממש לא מכבד אותו שהוריו ידברו אליו בנימה מתנשאת ומזלזלת. ההחלטה שרדה עד הגיל המופלג של חודש וחצי. אז, שלא נדע, נאלצנו להגיע עימו לבי"ח (היה חום, חשדו בדלקת קרום המח והשאר למי שמכיר את הנוהל - עצוב!). על כל פנים, סגנית מנהלת מחלקת ילדים שם, ניגשה אל הקטנצ'יק, ובאינטונציה הכי (אבל הכי!) מאולצת, צפצפנית ומפגרת ששמענו מימינו היא אמרה לו: "?who's a cute ba-by". (זה היה בארה"ב, והמשפט הזה, על תוכנו ונימתו עוד מהדהדים בראשנו..). ומה עושה הממזר הקטן? מחייך! כן. את החיוך הראשון (ה-ר-א-ש-ו-ן!) הוא חייך אל רופאה זרה (שגם כופפה להוריו את היד בכל הנוגע להליך הרפואי, אבל זה כבר באמת ענין אחר), בלב בי"ח קר ומנוכר. מאז אותו רגע אימצנו גם אנחנו את אותה אינטונציה מפגרת בכל רגע ומקום אפשריים, לרבות ברכבת התחתית לעיניהם המשתאות של בוסטונאים מעונבים.
אנחנו, בכל הנוגע לתינוקות, עם הדיבור הרציני, גמרנו!

בנימה פחות אישית ויותר מדעית - היתה פעם (כמובן אחרי המאורע הנ"ל) גם תוכנית (בערוץ המדע?), על חקר הלשון, והראו שם שקצב הדיבור האיטי, הנימה המיוחדת והטון העולה, בדיבור אל תינוקות, הם תופעה אוניברסליות. אז בועז - אנחנו כמו כולם! :-)

<מקווה שראית את הברכה מלפני כשבוע - אם לא - שוב מז"ט. נהנית לדמיין אותך (עכשיו כשיודעת איך אתה נראה) מדבר בתינוקית!>

סמדר, סבתא? פיספסתי משהו? עוד מוקדם בבוקר, אני צריכה פרשנויות...

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 21 פברואר 2004, 08:49

כל הכבוד, אני ממש משתדל ותמיד זה יוצא לי בקול גבוה יותר...
לגבי העוז - לא סתם נקראתי בו-עז (-: (ואם כבר לזייף תמונה, בטח אפשר משהו יותר טוב מזה לא?)

בועז חן

על ידי סמדר_נ* » 20 פברואר 2004, 22:51

מזל טוב בועז!! (כן, גם אני גיליתי באיחור...)
רק ש באותה אינטונציה מפגרת שכל אחד מדבר עם תינוק. אני מדברת עם תינוקות באינטונציה רגילה לחלוטין. רק התוכן של הדברים שונה ("עכשיו סבתא נכנסת לשירותים... עוד מעט היא תוריד את המים... זה סיר לחץ ואנחנו נתרחק ממנו כי את לא אוהבת את הרעש".). קצת אוף טופיק, אבל לא התאפקתי...
שיהיה לכם ממש ממש כיף!!!
>סמדר מורשמת מעוז הרוח המגולם בתמונה שבדף האישי. אחלה תמונה. זה באמת אתה?<

בועז חן

על ידי מ_י_כ_ל* » 13 פברואר 2004, 02:36

טוב, אני כל הזמן מתנצלת על שאיני מכירה את הנהלים כאן. אבל אז החלטתי שאיחולים הם לא סיבה להתנצלות. אנחנו לא מכירים אבל זה לא צריך להפריע לומר- מזל טוב גם ממני! @}
בעצמי אמא לבן 3.5 ולתינוק בן 3 חד', וככזו מאוד מזדהה עם זה פשוט מדהים איך בפעם השניה הכל פשוט יותר_ וגם עם _אין דבר יותר חמוד מלראות אותה רוכנת מעליה.. (בתיקון ללשון זכר).
תהנו!

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 13 פברואר 2004, 02:23

תודה לכולם.
לא נעים לומר אבל זה פשוט מדהים איך בפעם השניה הכל פשוט יותר. אומנם צריך להזכר בדברים שכבר מזמן שכחנו (איך מקלחים בלי להרטיב את הטבור למשל) אבל זה הרבה יותר זורם.
סתיו מקבלת את נועה ממש יפה, קצת מקנאה (לא רוצה לגן, רוצה שאמא תקלח אותי וכד') אבל היא ממש לא מפנה את זה כלפי נועה אלא רק מלטפת ומנשקת אותה כל הזמן (אין דבר יותר חמוד מלראות אותה רוכנת מעליה ואומרת לה "נועל'ה, זאת האחות הגדולה שלך" באותה אינטונציה מפגרת שכל אחד מדבר עם תינוק).

בועז חן

על ידי רועי_שרון* » 11 פברואר 2004, 08:21

בועז, מזל טוב! איכשהו פיספסתי את ההודעה שלך בפעם הקודמת... {@

בועז חן

על ידי ענת_ג* » 11 פברואר 2004, 00:15

מזל טוב {@ איזו הודעונת צנועה אבל מרגשת. יהיה סיפור?

בועז חן

על ידי עדי_יותם* » 10 פברואר 2004, 23:17

מזל טוב {@

בועז חן

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 פברואר 2004, 19:32

אוי, בועז! רק עכשיו נכנסתי לדף שלך וגיליתי שמגיע לכם מזל טוב!!!
כן, גמאני!
מזל טוב!

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 10 פברואר 2004, 18:27

אוי, בועז! רק עכשיו נכנסתי לדף שלך וגיליתי שמגיע לכם מזל טוב!!!

@} @} @}

<יאיר מתנצל על ההתעוררות המאוחרת>

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 16 ינואר 2004, 08:15

היום אני הולך לאסוף את חן ואת נועה המתוקה מבית החולים. 3.5 ק"ג, יונקת כמו משוגעת, ונראה שתחזיר אותי במכה חזרה לנושאים החשובים של החיים - יניקה, החתלה וגזים. (-:
המשך יבוא...

בועז חן

על ידי עודד_לבנה* » 22 דצמבר 2003, 08:22

בועז, אני אשמח אם תוכל לתת לי יותר פרטים על המאמר בסטאטוס שציינת בדף דחיינות כרונית, (11.12.2003 18:33).
dedel
עוגת תפוחים
netvision.net.il
תודה.

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 06 דצמבר 2003, 09:17

רונית תודה על האמון, אבל אני ממש לא קרוב להיות יועץ השקעות, ובודאי לא בתחום הנדל"ן.
הדוגמאות שנתתי פה היו כולם בכיוון של "תחשבו איך הכסף יכול לעבוד בשבילכם", ונראה שאת השלב הזה כבר עברת.
אם אני מבין נכון, על דירה אחת את סגורה, והשאלה האם לקחת משכנתא בשביל דירה שניה. התשובה האמיתית היא שצריך לשבת עם מחשבון ולבדוק מה הכדאיות של ההשקעה בדירה השניה, ולהכניס הערכות לשינויים במשק.

תשובה שאני יכול לתת לךמהבטן היא - one at a time. אם עוד לא השקעת מעולם בנדל"ן, עדיף לקחת דירה אחת, בלי סיכוני מימון, ולא לצלול ישר להשקעה כפולה. תסתכלי על זה כעל שיעור בהשקעה ותבחני אותה לאורך שנתיים שלוש. אני מניח שאז תהיי הרבה יותר חכמה, ותוכלי לעשות את ההשקעה בדירה השנייה בצורה טובה יותר.

בועז חן

על ידי רונית* » 04 דצמבר 2003, 15:20

שלום בועז,
קראתי את אשר כתבת ,ומה אגיד(אכתוב)ואומר .כבר זמן רב אני חושבת על נכסים מניבים,וכו' וכו' .רציתי בעצתך ואשמח מאוד אם תוכל לייעץ לי.
יש ברשותי נכון להיום 110k$פנויים הנמצאים במק"מ שסופו ב 31 ל-דצמבר.אנו גרים באיזור ראשל"צ בבית שלנו 4 חדרים מרווחים ששויו בערך
$210k,ומשלמים משכנתא של 735 ש"ח לחודש לעוד 12 שנה(בריבית 4 צמוד בשמונים %).
הריבית היום נמוכה כולל המשכנתאות.האם לדעתך נכון לקנות בכסף הנ"ל דירה 2.5-3 חדרים (נניח בלי משכנתא) בראשל"צ ולהשכיר אותה וכך
יש לי נכס מניב של 500$ לחודש שהיוום בהשקעה סולידית שבבנק לא אקבל או
לקחת משכנתא של 100k$(וכך יהיה לי $210K יחד עם ההון העצמי שלנו)ולקנות 2 דירות קטנות ולהשכיר אותן?(וכך אחזיר את המשכנתא ועוד ישאר
לי מעט כסף בצד)
(כבר תרמתי מעט כסף לצדקה כך שאנו עם מצפון נקי)
תןדה רונית

בועז חן

על ידי תבשיל_קדרה* » 15 אוגוסט 2003, 17:03

חזרה.

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 15 אוגוסט 2003, 05:52

בוקר אור! |H|
במקרה הספציפי הזה - לקוח רם דרג.
אבל באופן עקרוני אלו שעות החסד - שקט, אין הפרעות, זה הזמן לעצמי ולעשות את העבודות שאי אפשר להתרכז בהן במהלך היום.
ועכשיו, לילה טוב.... ZZZ

< בועז מתאמן בלענות באותו דף ומקוה שגילה תחזור לקרא... >

בועז חן

על ידי תבשיל_קדרה* » 15 אוגוסט 2003, 04:55

אני באה הנה להגיד בוקר/לילה טוב, ומוצאת שכולם עושים לך את זה P-:
למה אנשים ערים בשעות כאלה?

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 12 אוגוסט 2003, 01:55

אהלן.

<ליאיר לא היה מה להגיד - אבל הוא רצה מאוד להגיד>

בועז חן

על ידי מיכל_דנקנר* » 10 אוגוסט 2003, 22:24

הי בועז תודה

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 09 אוגוסט 2003, 23:28

ואני נהנה מהשתטויות במרכז!
< ואולי קצת פילוסופיה רצינית מהצד? מה זה האני ומהו הקיום? >

בועז חן

על ידי תבשיל_קדרה* » 09 אוגוסט 2003, 18:17

הי!
גם תגובות רציניות זכאיות לאותו יחס רציני!

> גילה נהנת מההשתטויות, מהצד <

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 09 אוגוסט 2003, 17:06

חלפה לי מחשבת "דוקא" קטנה אבל הדחקתי.
מהיום הבטחה - השתטויות ילדותיות בדף המקור בלבד!!

בועז חן

על ידי תבשיל_קדרה* » 09 אוגוסט 2003, 15:55

כאן. כאן. לענות כאן.
אם אתה מתלבט - חסוך בהקלקות-עכבר ובפתיחת חלונות.

בועז חן

על ידי בועז_חן* » 07 אוגוסט 2003, 17:35

האם לענות לגילה בדף שלי? בדף של גילה? או בדף של יאיר שבו התחיל הדיון.
ההתלבטויות האלה ההורגות אותי.... (-:

בועז חן

על ידי תבשיל_קדרה* » 07 אוגוסט 2003, 15:22

שניה!
התנהגו בילדותיות עד מחרתיים, חופשי!
אבל...

הפסיקו לנהל שיחות המתפרשות ע"פ שניים-שלושה דפים!
מי מכם לא התאפק והעיר? בבקשה ענו באותו דף! בבקשה...

חוצמזה - אפשר לפתוח דף צ'אט באופן טבעי, ולמחוק אותו אחת ליום-יומיים-שבוע.

בועז חן

על ידי תוספות_יוםטוב* » 07 אוגוסט 2003, 10:42

:-D

(שזה גם סוג של חוסר תגובה - אבל די! אי אפשר כל הזמן לייצר! וגם לצום! חוצמיזה - כמאמר בועז כמאמר און - גילה כבר רמזה לנו על התנהגותנו הילדותית ב מעוז צור מנוחתו עדן...)

בועז חן

על ידי אביב_חדש* » 07 אוגוסט 2003, 09:43

כל יום 20, תוך שבוע בערך נסיים...

חזרה למעלה