בעיות במה חדש

שליחת תגובה

כולנו זקוקים לחיבוק
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: בעיות במה חדש

בעיות במה חדש

על ידי דגנית_ב* » 19 ספטמבר 2007, 07:58

בררתי שוב
א. עוד לא החליפו כלום רק התקינו משהו ראשוני
ב. אין מינימייז אוטומטי - סתם טעות טפשית שלי
בקיצור - אזמין טכנאי או משהו ואתם בבקשה המשיכו לחשוב
תודה

בעיות במה חדש

על ידי דגנית_ב* » 19 ספטמבר 2007, 07:53

הדפים יורדים בקצב רגיל. אבל MINIMIZE אוטומטית
רגע ניזכרתי - אני חושבת שבזמן שהאתר הייה בחופשה, ספק האינטרנט הוחלף(ככה קוראים למי שמשלמים לו וגם בא לתקן?)כנראה גם השרת הוחלף, וכבר היו הפרעות. פה תמיד יש...
מצד שני דוקא סרטונים בYOUTUBE יורדים בצ'יק (למי איכפת)
אבל "באופן טבעי" הוא האתר היחיד שמופיע בצורה שונה.
נראה לי שאני אזמין אותם לבדוק. (מדאר אס סאלאם - 7 שעות באוטובוס, YYY)
אבל בבקשה תמשיכו לחשוב כי האתר בעברית, והטכנאי באנגלית...
תודה

בעיות במה חדש

על ידי יונת_שרון* » 19 ספטמבר 2007, 01:25

השחור והכחול נשמעים כמו בעיית תקשורת, וזה גם מתאים לתקלה שתארת ב-מה חדש. הדפים יורדים לאט? (אם לא, אז זו כנראה בעיה אחרת.)

בעיות במה חדש

על ידי דגנית_ב* » 18 ספטמבר 2007, 07:41

לא בכוונה לפחות...
באו אורחים ושמו מסנג'ר שזו תמיד תוכנה מעצבנת אבל עד כדי כך? הוסיפו TOOLBARS של WINDOWS .
ביומיים האחרונים הכתוב בשחור, כותרות ולינקים בכחול, הכל בצד ימין - הגרפיקה הלכה. עדיין אין מה חדש וכל מה שאיתו.
יש תוכנה שנקראת CYBERSITTER אבל היתה גם קודם לכן ורוב הזמן היא בOFF . התקנתי אותה, הורדתי ושוב התקנתי.
אולי זו הבעיה? או ווירוס?
תודה

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 17 ספטמבר 2007, 00:51

החלפת במקרה דפדפן? התקנת גרסה חדשה?

בעיות במה חדש

על ידי דגנית_ב* » 15 ספטמבר 2007, 11:38

הי - מה חדש עולה אבל ריק. הנפרש איפה ההודעות שלי מופיע אבל לא מעבר ל-4 השורות הראשונות של ההסבר.
מה חדש ישן הודעת שגיאה (שלחתי מייל לתמיכה)
Error in function "toplevel at point 1, init finished=false": [object Object] #0#0# Function sniff() is undefined. Probably could not load /images-beofen/chiq.js
אני יכולה להכנס לדפים ולכתוב בהם.
אבל בלי מה חדש זה לא זה...
תודה

בעיות במה חדש

על ידי יונת_שרון* » 08 פברואר 2007, 19:49

יש לנו בעיות התבגרות... כרגע נראה שהשרת החדש נכנס לפאניקה מכמות המשתמשים באתר. אני בודקת אם אפשר להרגיע אותו באמצעים לא חודרניים (שינוי פרמטרים) או שצריך ניתוח ממש (הגדלת משאבים = יותר כסף).

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 פברואר 2007, 19:19

_גם אצלי רק מה חדש ישן עובד.
רוב הפעמים כשאני מנסה להעלות דף אני מקבל "Internal server error_ וריענון של הדף לא עוזר
גם אצלי מה חדש המחודש מודיע לי שאין כל חדש.

בעיות במה חדש

על ידי אורה_גבריאלי* » 08 פברואר 2007, 18:17

_גם אצלי רק מה חדש ישן עובד.
וגם הרבה פעמים כשאני מנסה להעלות דף אני מקבל "Internal server error_
מה חדש המחודש מודיע לי שאין כל חדש.
כנ"ל

בעיות במה חדש

על ידי טלי_מא* » 08 פברואר 2007, 17:31

כל מה ש בר עדש אמר.
(חוץ ממחיקת העוגיות. לא מחקתי עוגיות)

ו-ניסיתי כבר לכתוב את זה. אבל קיבלתי הודעת שגיאה אחרי השליחה.

בעיות במה חדש

על ידי מי_מה* » 08 פברואר 2007, 12:45

גם אצלי רק מה חדש ישן עובד.
וגם הרבה פעמים כשאני מנסה להעלות דף אני מקבל "Internal server error".
מקווה שגם זה יסתדר ב48 השעות הקרובות.
אבל לפחות אפשר "לשבור את הקריז" (-:

בעיות במה חדש

על ידי בר_עדש* » 08 פברואר 2007, 11:18

מה חדש עובד אצלי טוב בשואש.
באקספלורר אני מקבל "אין כל חדש".
בשתי התוכנות מחקתי את העוגיות קודם.
שתיהן תחת Windows XP.

בעיה כללית: הרבה פעמים כשאני מנסה להעלות דף אני מקבל "Internal server error". לרוב כשאני מרענן הדף המבוקש ולה באופן תקין, אבל לפעמים זה דרש כמה נסיונות ריענון.

בעיות במה חדש

על ידי אף_חצוף* » 08 פברואר 2007, 08:51

אצלי רק מה חדש ישן עובד.

בעיות במה חדש

על ידי תמרול_ה* » 08 פברואר 2007, 08:14

מה חדש החדש אומר לי כל הזמן שאין כל חדש...
שיניתי בהגדרות לשינויים שכבר ראיתי ולכל הדבריםשאפשר לראות.
אין שינוי: אין כל חדש!

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 08 פברואר 2007, 07:49

ולמה האתר פתאום לא מכיר אותי?
כפי שניחש שרון ברקת, המעבר לשרת החדש היה כרוך באבדן העוגיות השמורות אצל כל המשתמשים, מה שאומר שהשרת לא מזהה אותך. אפשר להזדהות מחדש פשוט על ידי כתיבת שמך (כלומר, הכינוי שבו את משתמש כאן באתר) בשדה "מאת" בחלק הכתום למטה בדף, ואז לחיצה על הכפתור "הוסף לדף". אם לא תכתבי שום דבר בשדה התוכן, אז שום דבר לא יתווסף לדף, אבל השרת יתחיל להכיר אותך.

לי הוא לא עובד טוב בFireFox > ה-20 הודעות הראשונות בערך נמצאות שמאלה מידי בדף ומשבשות את הראייה
זו בעיה ידועה ומוכרת, שאינה קשורה למעבר השרת. היא היתה גם בשרת הקודם.
הבעיה הזו נעוצה בבאג שקיים בפיירפוקס. דיווחנו עליו למפתחי הפיירפוקס, אבל הם בוחרים את סדר תיקון הבעיות על פי שיקולים שלהם, ועד כה לא הגיעו לטפל בבעיה הזו (מאחר שהבעיה הזו קורית רק באתרים בעברית ובערבית, זה כנראה לא מאד אטרקטיבי להם למהר ולפתור אותה).

אני לא מצליחה להכנס למה חדש.
הגישה לשרת נעשית באמצעות DNS, שזה שרת שמתרגם שמות מתחם לכתובות אינטרנט. זה שעברנו שרת אומר שכתובת האינטרנט שלנו השתנתה, ולכן שרתי ה-DNS בעולם אמורים להתעדכן. נטוויז'ן התחילו את התהליך הזה בלילה האחרון, וזה בדרך כלל לוקח עד 48 שעות עד שכל השרתים בעולם מעודכנים. אני מניח שכל מי ששמר bookmarks או shortcuts כרגע לא מצליח להגיע אל מה חדש דרכם. בואו נחכה יומיים ונראה אם זה מסתדר לבד באמצעות העדכון של ה-DNS.

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2007, 20:04

סליחה, ה-20 הודעות הראשונות בערך נמצאות ימינה מידי.

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2007, 20:03

לי הוא לא עובד טוב בFireFox > ה-20 הודעות הראשונות בערך נמצאות שמאלה מידי בדף ומשבשות את הראייה.
בExplorer עובד טוב מאוד.

בעיות במה חדש

על ידי שרון_ברקת* » 07 פברואר 2007, 20:01

ולמה האתר פתאום לא מכיר אותי?
כי הקוקיה שמזהה אותך מוגדרת לשרת הישן (ניחוש שלי)
אם תכניסי את שמך פעם אחת מחדש, תזוהי שוב

בעיות במה חדש

על ידי רוח_ערב* » 07 פברואר 2007, 18:49

מצטרפת לתלונה
אבל העיקר שחזר

בעיות במה חדש

על ידי רוזה_לי* » 07 פברואר 2007, 18:10

ולמה האתר פתאום לא מכיר אותי?

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2007, 18:08

מצטרפת לתלונה.

בעיות במה חדש

על ידי שרון_ברקת* » 07 פברואר 2007, 17:58

מה חדש אינו פועל כשורה, לעומת מה חדש ישן, שדווקא כן.

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2007, 17:53

אני אל מצליחה להכנס למה חדש.
מה קורה פה?

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 28 ספטמבר 2006, 20:36

פוגית, אם הבעיה הזו חוזרת (כלומר, אם הוא שוב ישכח אותך) תודיעי בבקשה.

בעיות במה חדש

על ידי פוגית* » 28 ספטמבר 2006, 20:17

אני כנראה אחת מה- 10% שהשתמשה כרגיל ב מה חדש מחודש ונהנתי מאוד.
אבל בשלושת הימים האחרונים הוא שכח גם אותי. לא מחקתי שום עוגיות ולא עשיתי שום שינוי
אבל הוא לא זוכר באיזה דפים ביקרתי ובאיזה לא ואני לא יכולה להשתמש באפשרות של הצגת השינויים לפי תאריך ביקור אחרון וזה מאוד מתסכל

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 27 ספטמבר 2006, 19:07

ניצן, אני מעוניין לדבר איתך בטלפון תוך כדי שאת בודקת את זה, אם מתאים לך. בבקשה צרי "איתי קשר" mailto:[email protected] .

בעיות במה חדש

על ידי ניצן_אמ* » 27 ספטמבר 2006, 08:35

אני כנראה אחת מה- 10% שהשתמשה כרגיל ב מה חדש מחודש ונהנתי מאוד.
פחות או יותר מאז פארק הירדן (להוציא יום או יומיים מוצלחים) הדף לא עולה לי. אני מקבלת error on page בשלב של הטעינה. כלומר, לאחר שהתאריכים מתעדכנים בקוקי. :-(
כשאני מנסה לעבור למה חדש ישן בצר לי, אני מקבלת הודעת שגיאה (עליה דיווחתי, אבל אני מתארת לעצמי שמאחר שאין תמיכה בדף הישן, אתם לא בהכרח קוראים.) מכל מקום, קצת עצוב לי, כי אני לא יכולה להשתתף בשמחה.
יש לציין שמחקתי קבצים זמניים, הורדתי אקספלורר, איתחלתי את המחשב, ועשיתי לא מעט כדי לברר אם זה בצד שלי.

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 23 ספטמבר 2006, 22:37

אנהאטה, לפי מה שכתבת, צ'יק צ'ק שכח מי את (לכן הפלוני אלמונית בתיבת מאת, ולכן גם הוא לא זוכר מה קראת ואיפה עצרת בכל דף). זה קורה כשהעוגיות של הדפדפן מתאפסות, כתוצאה לעתים מהתקנת גרסה חדשה של הדפדפן, או ניקוי עוגיות ידני, או אולי איזו תוכנה כלשהי שמנקה את העוגיות. בכל מקרה, נקווה שזה לא יחזור.

בעיות במה חדש

על ידי אנהאטה_א* » 22 ספטמבר 2006, 08:54

עוד דבר: בכל דף שאני פותחת, במקום שיהיה כתוב שמי אנהאטה א במשבצת של מאת, כתוב לי פלוני-אלמונית

בעיות במה חדש

על ידי אנהאטה_א* » 22 ספטמבר 2006, 08:42

אני כנראה אחת מה- 10% שהשתמשה כרגיל ב מה חדש מחודש ונהנתי מאוד. החל מהיום, כשאני פותחת דפים מ מה חדש הדפים נפתחים לי מלמעלה, ולא כפי שהתרגלתי- מהמקום בו קראתי לאחרונה. למה? ומה עושים כדי לשנות? אפשר לשנות או שזה יישאר במצב זה לנצח?
התרגלתי לפינוק הזה, וקשה מאוד פתאום לחפש איפה לא קראתי בדף. עזרה בבקשה!

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 ספטמבר 2006, 16:15

השואל הסתדר, תודה

בעיות במה חדש

על ידי מחשבות* » 21 ספטמבר 2006, 14:19

לא באמת מטריד, ועדין תוהה אם בכוונה - רשימת השינויים בכל דף מופיעה משמאל לימין, כלומר הכותב הראשון מופיע בסוף השורה (ואחריו שלוש נקודות, אם יש יותר משלושה כותבים) ולא כפי שהיה בעבר, שהראשון מופיע ראשון.

שנה טובה ותודה!

בעיות במה חדש

על ידי אף_חצוף* » 21 ספטמבר 2006, 09:20

היום זה הסתדר. לא יודעת מה היתה הבעיה.

בעיות במה חדש

על ידי נעה* » 21 ספטמבר 2006, 07:25

הבעיה הסתדרה הבוקר.

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ספטמבר 2006, 21:54

גם אצלי לא עובד ב FIREFOX גירסה 1.5.0.7 החל מאמש

בעיות במה חדש

על ידי נעה* » 20 ספטמבר 2006, 18:56

וגם מה חדש ישן לא פועל - בדיוק אותם סימפטומים. הבעיות התחילו אתמול.

בעיות במה חדש

על ידי נעה* » 20 ספטמבר 2006, 18:39

המטמון נוקה וצוחצח אבל אין חדש - הדף טוען שהוא "טוען". גם מחיקה של העוגיות של צ'יק צ'ק לא עזרה. אין שום טעות ג'ווהסקריפט בקונסול.
<ניר סופר>

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 20 ספטמבר 2006, 16:27

תנסו לנקות את המטמון המקומי (Cache, או Temporary Files), ותגידו אם זה עובד.

בעיות במה חדש

על ידי אף_חצוף* » 20 ספטמבר 2006, 11:11

ואצלי מה חדש עולה, אבל כתוב שאין בו חדש, ואני יכולה לראות שינויים רק ב מה חדש ישן (זה באקספלורר).

בעיות במה חדש

על ידי נעה* » 20 ספטמבר 2006, 10:43

לא עולה לי מה חדש במוזילה.

זה נתקע על טוען... אבל העיגול של מוזילה בצד ימין למעלה אפילו לא מסתובב.

בעיות במה חדש

על ידי ענת_ב_פ* » 07 ספטמבר 2006, 11:56

נ.ב. אני מאוד אוהבת את
קיבוץ ראשי: תאריך ביקור אחרון שלי
בנוסף

וחוץ מזה תודה על השינוי- האיחוד המחודש של שני האתרים , כתוצאה מהעברה אני מגלה דפים..
@}

בעיות במה חדש

על ידי ענת_ב_פ* » 07 ספטמבר 2006, 11:20

קודם כל תודה למי שמשקיע המון באתר @}
מפריע לי מאוד שהדפים שקראתי אינם מסומנים בכתום
גם לי, האם יש לזה כבר פתרון?
שוב תודה

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 07 ספטמבר 2006, 10:52

לא קריטי.

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 07 ספטמבר 2006, 08:43

אני החלפתי את השמות בקישור (תסתכל). פשוט לא משקיעה זמן בהגדרות כי הן כולן בקישור ששימש אותי קודם
כן, ראיתי כבר קודם. אגב אם תנסי ללכת ל-מה חדש בלי הקישור הזה, תראי שההגדרות שלך נשארות אותו הדבר. הוא זוכר אותן.

בעיות במה חדש

על ידי טלי_מא* » 07 ספטמבר 2006, 07:58

למה חדש החדש, ולא לישן. החלפנו את השמות של דפי המה חדש...
נכון, אבל לא רק כי אתם החלפתם, אני החלפתי את השמות בקישור (תסתכל). פשוט לא משקיעה זמן בהגדרות כי הן כולן בקישור ששימש אותי קודם.

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 07 ספטמבר 2006, 07:24

בכל מקרה הדף לא נפתח לי בדברים החדשים שנוספו אלא נפתח כרגיל בהודעה הראשונה שלזה אני רגילה, למרות שכתוב התאריך והשעה למעלה
ספינה, קודם כל יופי שאת מקבלת את המה חדש. בגלל הצורה שהדפדפן עובד, הדף נפתח בשלבים -- תלוי בקצב החיבור. בהתחלה הוא תמיד נפתח בהתחלה, ורק כשהוא גומר להטען אז הוא קופץ למקום המתאים (וגם זה, רק אם לא גללת אותו בינתיים). אם קצב החיבור שלך מהיר, אז הדף יגיע מהר, ומהר יגלול, מה שיראה לך כאילו הוא נפתח באמצעו. אבל אם קצב החיבור איטי או שהדף מאד ארוך, אז הוא יפתח בתחילתו, ורק לאחר מכן יגלול -- אם עוד לא גללת בעצמך (נדמה לי שביטלנו את הגלילה האוטומטית אם המשתמש גלל כבר לבד).

אם אני רוצה לראות את הדפים שנעשו בהם שינויים מהסוף להתחלה - זה מחייב שאראה גם את הכותבים בכל דף מהסוף להתחלה?
כן.

תמיד היו נק' שחורות בתוך המרגיעונים? זה פתאום התחיל להופיע לי ככה!
לא. את יכולה בבקשה לשלוח "אלי" [email protected] צילום מסך?

כיוון שהדפים העיקריים שמעניינים אותי הם אלו שנכנסתי אליהם לאחרונה ו-דפים חדשים (או אולי לא רק אותי?) - לדעתי דפים חדשים כדאי שיופיעו ממש בהתחלה או ממש בסוף
קבוצת הדפים החדשים מופיעה מיד לאחר הדפים שכבר נכנסת אליהם בעבר. זה לא נראה לי הגיוני לשים אותה בהתחלה, כי סביר שהיא תבוא לאחר הדפים שכבר ביקרתי.

אין לי אפשרות לדעת אם זה דפים שרצים כבר כמה זמן ב-מה חדש ולא מעניינים אותי, או שזה דפים שמזמן לא היו ב-מה חדש ופתאום הופיעו בו - אז אולי הם כן מעניינים אותי
זה רעיון טוב מאד, אבל לא מצאנו דרך פשוטה ליישם אותו. בכל מקרה הוספנו את זה לרשימה ההולכת ומתארכת של משימות עתידיות, ומתישהו נטפל בזה (אני מקווה).

שמו של כל דף יהיה לינק פשוט לדף (לראש הדף), וזו תהיה האופציה הבסיסית, למתחילים או חדשים. וכך ייצבע הקישור לאחר כניסה. הלינק לסוף הדף (המקום האחרון שקראנו) יהיה בנקודה מימין או במקום אחר, וזו תהיה האפשרות למתקדמים.
בפרקטיקה של עיצוב ממשקי משתמש, בדרך כלל לשים אפשרות לבחירת המשתמש זו טעות, מכמה סיבות: (1) הרוב המוחלט של המשתמשים (מעל 90%) לא משנים את האפשרויות ברירת המחדל בכלל. (2) האפשרויות מבלבלות חלק לא קטן מהמשתמשים, גם אם הן מוסברות -- כמו שאפשר לראות כאן בדף הזה. (3) העברת הבחירה למשתמש מעידה ביותר מדי מקרים על בעיית שימושיות שלא פתרנו, ולאו דווקא על בעיית שימושיות בלתי פתירה.
במקרה הזה, די ברור לי שמשיקולי שימושיות של קריאת ההודעות שהתווספו לדף, עדיף לגלול אוטומטית לידיעה הראשונה שהמשתמש עדיין לא קרא. אני מניח שאותם משתמשים שמעדיפים אחרת, עושים את זה משיקולים שלא קשורים למטרה הזו, כמו לדוגמא בגלל שיש יותר ממשתמש אחד שמסתכל במחשב על מה חדש, ואז המקום האחרון שהמשתמש השני ראה בדף ספציפי לא מתאים למשתמש הראשון. אבל זו כבר בעיית שימושיות אחרת, שיש לה פתרונות אחרים.
בכל מקרה, על מנת לנטרל את הגורם של ההתרגלות למשהו חדש, בואו נחכה קצת, ונראה בעוד שבועיים-שלושה מה המצב, והאם זה עדיין מפריע לאלה שזה מפריע להם כרגע.


גם אני החלטתי שאין לי זמן וחשק להקדיש להכרת המה חדש החדש, אלא שאני מעדיפה את המחודש
אבל הקישור הזה מביא אותך למה חדש החדש, ולא לישן. החלפנו את השמות של דפי המה חדש...

בעיות במה חדש

על ידי טלי_מא* » 06 ספטמבר 2006, 16:40

אני עדיין עושה את זה:
http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?title=[po]מה חדש[/po]&days=1&settings=0&show=new,add,edit,rename,delete,unvisited,redirect,seen

כי גם אני החלטתי שאין לי זמן וחשק להקדיש להכרת המה חדש החדש, אלא שאני מעדיפה את המחודש.

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 06 ספטמבר 2006, 16:31

_שמו של כל דף יהיה לינק פשוט לדף (לראש הדף), וזו תהיה האופציה הבסיסית, למתחילים או חדשים. וכך ייצבע הקישור לאחר כניסה.
הלינק לסוף הדף (המקום האחרון שקראנו) יהיה בנקודה מימין או במקום אחר, וזו תהיה האפשרות למתקדמים._
מסכימה מאוד ורוצה להוסיף: והאופציה הראשונה תהיה לאלו שמעדיפות\ים אותה. נראה לי חשוב שתהיה בחירה בין 2 אופציות: או שמה חדש הקודם והנוכחי ישארו (כפי שהיה קודם לכן), או ההצעה הזו.

ומודה לאלו שהשיבו לי במעלה הדף הזה. בינתיים החלטתי שאין לי זמן וחשק להקדיש להכרת המה חדש החדש, ולכן פשוט ממשיכה להשתמש במה חדש הרגיל, שהוא הרבה יותר ידידותי (לפחות לי) מכל הבחינות.

בעיות במה חדש

על ידי לב_אדום* » 05 ספטמבר 2006, 21:39

כמו כן, אני רוצה לומר שלמרות שעברתי ל'קיבוץ לפי תאריך ביקור אחרון' זה עדיין לא אותו הדבר מבחינתי כמו השיטה הקודמת של קישורים צבועים באדום.
צורת הקיבוץ הזאת אינה נוחה לי מכמה סיבות:
  1. אני רוצה לראות את השינויים בדפים לפי הסדר של הימים שבהם נוצרו השינויים (או נוצרו דפים חדשים).
לשם כך הקיבוץ הרגיל יותר נוח.
  1. כאשר הייתה הרשימה הרגילה ומתוכה קישורים צבועים באדום, זה גרם לי גם לרפרף מדי פעם על הקישורים הירוקים שביניהם ולדלות נוספים שמעניינים אותי. אך כאשר מקובצים לי יחד כל הקישורים האחרונים, אני לרוב לא מסתכלת בקטגוריות האחרות. (כמו דפים חדשים, דפים שמזמן לא ראיתי וכו'...)
  1. הקטגוריה של דפים חדשים נמצאת במקום שלא נוח להגיע אליו - לא בהתחלה ולא בסוף. כיוון שהדפים העיקריים שמעניינים אותי הם אלו שנכנסתי אליהם לאחרונה ו-דפים חדשים (או אולי לא רק אותי?) - לדעתי דפים חדשים כדאי שיופיעו ממש בהתחלה או ממש בסוף.
כלומר, בשיטה הרגילה ראיתי את הדפים החדשים תוך כדי הסקירה של כלל הדפים, וזה היה נוח לי. עכשיו זה פחות נוח.
אבל אם כבר להשתמש ב'קיבוץ לפי ביקור אחרון' - כדאי להעביר את 'הדפים החדשים' למקום יותר מכובד.
  1. הצעה נוספת: גם מבין הדפים שאמנם אינם חדשים, אבל שלא ביקרתי בהם מזמן או שמעולם לא ביקרתי בהם - אין לי אפשרות לדעת אם זה דפים שרצים כבר כמה זמן במה חדש ולא מעניינים אותי, או שזה דפים שמזמן לא היו במה חדש ופתאום הופיעו בו - אז אולי הם כן מעניינים אותי.
הייתי מציעה לחלק כל אחת מהקטגוריות של 'דפים שמזמן לא ביקרתי בהם' ושל 'דפים שאף פעם לא ביקרתי בהם' ל- 2 חלקים:
א) דפים שהיו לאחרונה במה חדש (נגיד בשבועיים האחרונים, או בחודש האחרון?),
ב) דפים שלא היו לאחרונה במה חדש (שזה אומר, דפים שכנראה שכחתי מקיומם או לא הייתי מודעת בכלל לקיומם - ויש סיכוי שעשויים לעניין אותי).

בסה"כ אני כן מרוצה מהאפשרות לקיבוץ לפי תאריך ביקור אחרון.
אבל הייתי רוצה שהאפשרות הזו תהיה עם כמה שיפורים כמו שהצעתי (דפים חדשים בְּמקום יותר נגיש, וציון דפים שלא היו לאחרונה במה חדש).
ומן הצד השני, שתוחזר האפשרות של הדגשת הדפים שכבר ראיתי.

ואני רוצה גם להגיד שגם האפשרות לעבור בין שתי האפשרויות (קיבוץ לפי תאריך שינוי וקיבוץ לפי תאריך ביקור אחרון) היא לא נוחה - כי בַּמעבר שוב נמחקים הקישורים האדומים, כך שאני שוב לא זוכרת באילו מהם ביקרתי לפני כמה דקות.

ולעניין הדגשת הדפים אני חוזרת על ההצעה של עומר ס:

_אולי כדאי לשנות מעט את הרעיון:
שמו של כל דף יהיה לינק פשוט לדף (לראש הדף), וזו תהיה האופציה הבסיסית, למתחילים או חדשים. וכך ייצבע הקישור לאחר כניסה.
הלינק לסוף הדף (המקום האחרון שקראנו) יהיה בנקודה מימין או במקום אחר, וזו תהיה האפשרות למתקדמים._

אחלה רעיון. האם זה אפשרי ליישום?

*****************************************

וכמובן שבמקביל להצגת הבעיות וההצעות לשיפור - גדולה הערכתי לשיפורים שכבר נעשו, ומכירה תודה גדולה. {@ {@ {@

בעיות במה חדש

על ידי לב_אדום* » 05 ספטמבר 2006, 20:56

_בעיה נוספת במה חדש?:
רואים את סדר הכותבים הפוך._ (אני)

נסי להפוך את סדר המיון (עולה/יורד) (פלוני אלמונית)

ובכן, באמת כשאני הופכת את סדר המיון רואים את הכותבים מהתחלה לסוף ולא מהסוף להתחלה.
אבל, אם אני רוצה לראות את הדפים שנעשו בהם שינויים מהסוף להתחלה - זה מחייב שאראה גם את הכותבים בכל דף מהסוף להתחלה?

בעיות במה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 05 ספטמבר 2006, 08:56

ספינה, באיזה דפדפן את גולשת?

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 ספטמבר 2006, 14:40

נסי להפוך את סדר המיון (עולה/יורד)

בעיות במה חדש

על ידי לב_אדום* » 04 ספטמבר 2006, 00:13

בעיה נוספת במה חדש:

רואים את סדר הכותבים הפוך. למשל, שמתי לב שבדף של אורלי ברלב כתבו אחרונים אל דנטה, בדחילו ואני (לב אדום) אחרונה. ובמה חדש מופיע להפך: לב אדום, בדחילו, אל דנטה.

שמתי לב לזה כבר כמה פעמים אבל לא הייתי בטוחה. עכשיו אני בטוחה.

בעיות במה חדש

על ידי לב_אדום* » 03 ספטמבר 2006, 20:13

אם פי 3 תודה. עדיין לא היה לי זמן לבדוק את מה שאמרת, כך שעדיין איני יודעת אם זאת באמת הסיבה.

אבל מה שכן, מה שכתבתי אתמול על המה חדש ישן עדיין בתוקף:
וזאת למרות שהמה חדש ישן? שלי מתחיל מ-29/8, וב-מערכות יחסים בעידן החדש נכתב לאחרונה ב-29/8. בכל זאת הוא לא מופיע... - אז לפחות על זה אני כן יודעת שכן נעשה שינוי ב-29/8 ובכל זאת זה לא הופיע במה חדש ישן מה-29/8.
מה הסיבה?

בעיות במה חדש

על ידי אם_פי_3* » 02 ספטמבר 2006, 23:11

לב אדום - יכול להיות שהשינוי האחרון קרה לפני יותר ממספר הימים שאת בוחרת להציג?
ב"קיבוץ על פי ביקור אחרון" יש משהו מבלבל: את מבקשת לראות שינויים שקרו בשלושת הימים האחרונים (או אחר, אם שינית, אני אמשיך להניח שזה 3 ימים), אבל הדפים מופיעים בסדר של מתי ראית אותם פעם אחרונה - כלומר: דף שהשתנה בשלושת הימים האחרונים, אבל ביקרת בו לאחרונה לפני שבוע יופיע, ואילו דף שהשתנה לפני 4 ימים לא יופיע בכלל, כי השינוי כבר לא "חדש".

בעיות במה חדש

על ידי לב_אדום* » 02 ספטמבר 2006, 22:53

אה, הנה, עכשיו גיליתי (לפחות) עוד 2 דפים שכתבתי בהם ולא מופיעים לי:
מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה
סוד הנשיקין שקודם הזיווג

האם גם לכם הם לא מופיעים?
האם זה רק דפים שאני בעצמי כתבתי בהם? אבל יש דפים שכתבתי בהם וכן מופיעים...

והנה בדקתי גם ב-מה חדש ישן: אז, מבין ה-3 הנ"ל כן מופיע סוד הנשיקין שקודם הזיווג - אבל רק הוא.
וזאת למרות שהמה חדש ישן שלי מתחיל מ-29/8, וב-מערכות יחסים בעידן החדש נכתב לאחרונה ב-29/8. בכל זאת הוא לא מופיע...

??????????????????

בעיות במה חדש

על ידי לב_אדום* » 02 ספטמבר 2006, 22:34

דפים שאני כותבת בהם לא מופיעים לי ולא משנה מה סימנתי למעלה (שינויים שכבר ראיתי וכו'..)

גיליתי שגם אצלי. לפחות יש דף אחד שלא מופיע לי משום מה. הדף מערכות יחסים בעידן החדש. וזאת למרות שמסומן לי 'הצג שינויים שכבר ראיתי'.
ואני נזכרת שגם בכל הימים האחרונים לא ראיתי אותו.

כרגע זה אצלי על 'קיבוץ לפי תאריך ביקור אחרון' והוא בטוח היה אמור להופיע בקטגוריית 'בשבוע האחרון' (נעשה בו שינוי אחרון ב-29/8), אבל לא.

אולי יש עוד דפים שנעלמו לי מבלי ששמתי לב. אבל הדף הזה בטוח.

האם רק אצלי אינו מופיע או אינו מופיע בכלל במה חדש?
למה זה? מה עושים?
איך אדע אם יש דפים נוספים שלא מופיעים לי (או לכולם)?

בעיות במה חדש

על ידי אם_פי_3* » 31 אוגוסט 2006, 09:54

לי אורה - את צריכה להחליט מה את רוצה.
אם את רוצה לראות את הדפים, רק כאשר ארע בהם שינוי מאז שהיית בהם פעם אחרונה - השאירי את [כלול] "שינויים שכבר ראיתי" ריק. במצב כזה, דף שביקרת בו, יעלם מ"מה חדש", עד שיבוצע בו שינוי. אם את היא המשנה, אז זה נחשב שכבר ראית את השינוי, ולכן הדף לא מופיע ב"מה חדש" - עד שמישהו נוסף יבצע בו שינוי.

אם את רוצה לראות גם שינויים שאת עשית, סמני את [כלול] "שינויים שכבר ראיתי" - אבל אז תראי ברשימה את כל הדפים שבוצעו בהם שינויים ביומיים (או כל פרק זמן אחר שבחרת) האחרונים - גם אם כבר ראית את השינוי האחרון.
אפשר, כמובן, גם לשנות את האפשרויות תוך כדי שימוש, למטרות שונות - למשל, כדי לבדוק אם ההוספה שלך "עבדה".

בעיות במה חדש

על ידי רוח_ערב* » 31 אוגוסט 2006, 09:12

חוזרת על בעיה שכבר כתבו כאן:
דפים שאני כותבת בהם לא מופיעים לי ולא משנה מה סימנתי למעלה (שינויים שכבר ראיתי וכו'..)
וחוץ מזה תודה על השינוי- האיחוד המחודש של שני האתרים , כתוצאה מהעברה אני מגלה דפים..

בעיות במה חדש

על ידי יונת_שרון* » 31 אוגוסט 2006, 07:50

מכאן נובע, שאם אני המשתמשת היחידה במחשב שלי, לא כדאי לכלול את ה"שינויים שכבר ראיתי".
זה נכון בהנחה שאת רוצה לראות ב-מה חדש רק את מה שחדש לך ולא את מה שכבר ראית. זה באמת לא נכון אם למישהו חשוב לוודא שההוספות שלו אכן מופיעות.

נראה לי שכדאי לנסח בצורה מדויקת יותר את העזרה
את מוזמנת להציע ניסוחים חלופיים (וגם שאר הקוראים כאן).

האם ניתן להשאיר את מה חדש הישן כאופציה נוספת
אל חשש, נשאיר אותו בינתיים. בפעם הקודמת ששינינו את מה חדש (לפני אי-אלו שנים...) השארנו את הגירסה הישנה עד שכולם נטשו אותה מלבד משתמש אחד, שכנראה פשוט לא שם לב שיש אופציה אחרת.

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 30 אוגוסט 2006, 20:44

כל עוד בחרת לא להציג "שינויים שכבר ראיתי"
אוקיי, אז בניגוד להצעות הקודמות שקיבלתי שבעקבותיהן הסרתי את הסימון, הפעם בעקבות הצעתך בחרתי בלהציג "שינויים שכבר ראיתי" ואכן כן - ראיתי את הדף הנוכחי ב"היום". אז קודם כל, תודה :-)

ודבר נוסף, אם כן מתברר שההסברים אינם מדויקים. וכך כתוב שם בעזרה: "צ'יק צ'ק מנסה לזכור את הזמן האחרון בו ביקרת בכל דף באתר, ולכן הוא יודע אילו שינויים ראית ואילו לא. אם יש יותר ממשתמש אחד באתר ממחשב זה, אפשר לכלול בתצוגה גם שינויים שכבר ראית". מכאן נובע, שאם אני המשתמשת היחידה במחשב שלי, לא כדאי לכלול את ה"שינויים שכבר ראיתי". והנה מתברר שלא כך.

נראה לי שכדאי לנסח בצורה מדויקת יותר את העזרה ואולי גם לפתוח דף מיוחד ובו הסברים מסודרים על האופציות השונות במה חדש החדש ומה המשמעות שלהן, למשל מה קורה כשבוחרים לסמן "שינויים שכבר ראיתי" ומה קורה כשבוחרים שלא לסמן אופציה זו. לפי מה שקראתי בדף הנוכחי, מלבד בעיות טכניות שונות, יש גם בלבול לא קטן. ולדעתי כדאי גם להבליט את היתרונות של המה חדש החדש כדי שנבין מדוע בכלל היה המעבר. אני משתמשת במה חדש החדש כבר כמה ימים ולא ראיתי שום חידוש מועיל וחיובי מבחינתי כמשתמשת. להיפך: מפריע לי מאוד שהדפים שקראתי אינם מסומנים בכתום (ולפי מה שקראתי בדף זה, איני היחידה שזה מפריעה לה). כמו כן אני מעדיפה שהדפים יפתחו בראשם ולא בסופם. אבל זה פחות חשוב לעומת העובדה שהדפים שקראתי אינם מסומנים בצורה ברורה.

ומשום שאת בעניינים שאלה-בקשה אליך: האם ניתן להשאיר את מה חדש הישן כאופציה נוספת למה חדש החדש כפי שהיה קודם (גם קודםהיה ניתן לבחור באחת מ-2 2 האופציות הללו), ולא רק לתקופה קצרה אלא לתמיד? אני מכל מקום מתכוונת להמשיך להשתמש במה חדש הישן עד כמה שאפשר, ובטוחה שאיני היחידה שתעשה כך, ולכן הייתי שמחה מאוד אם היתה נשארת לי האפשרות לבחור במה חדש הרגיל.

בעיות במה חדש

על ידי יונת_שרון* » 30 אוגוסט 2006, 20:17

לי אורה,
כל עוד בחרת לא להציג "שינויים שכבר ראיתי" לא יוצגו ההוספות שלך (כי כבר ראית אותן). כך היה גם במה חדש הישן.

במבי ק,
אחרי ריפרוש אני רואה את כל הדפים לא צבועים (כמו כולם), חוץ מדף אחד שקוראים לו אמא אוכל, שאני בכלל לא זוכרת שנכנסתי אליו.
זה קורה כשאקספלורר שוכח את העוגיה אבל זוכר את ההיסטוריה (ויש לו נטיה לעשות את זה בהפסקות חשמל \ כיבוי לא מסודר).

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 30 אוגוסט 2006, 19:23

כנ"ל גם אחרי כתיבת ההודעה הקודמת - דף זה אינו נכלל אצלי בין הדפים שקראתי היום במה חדש. ורוצה להוסיף: דף זה אינו נכלל כלל אצלי בשום מקום במה חדש: כלומר הוא לא רשום כדף שנכנסתי אליו וכתבתי בו היום או אתמול (גם אתמול כתבתי כאן) או שלשום, והוא אפילו אינו מופיע ב"השבוע האחרון"! והרי נוסף למה שכתבתי, נכתבו כאן הרבה הודעות בימים האחרונים, והדף עבר שינויים, והם אינם ניכרים אצלי במה חדש.

ולשם השוואה: במה חדש הישן הדף הנוכחי מופיע
א) היום
ב) מסומן בכתום כדף שקראתי
ג) מופיע כדף הראשון היום, כאות לכך שלא מזמן הוא שונה.

כל כך פשוט, כל כך ברור, כל כך קל. למה לשנות?? למה "לתקן" מה שכל כך מוצלח?

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 30 אוגוסט 2006, 19:21

נכנסתי מייד למה חדש - אין שינוי. הדף הנוכחי לא מופיע ב"היום". ריפרשתי - עדיין אין שום סימן שבכלל ביקרתי כאן היום.

מה זה אומר?

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 30 אוגוסט 2006, 19:19

הסידור שלי במה חדש:
ימים: 2
סדר: יורד
קיבוץ ראשי: תאריך ביקור אחרון שלי
קיבוץ משני: דפים
הסרתי את הסימון מ-שינויים שכבר ראיתי.

אני נמצאת באתר כ-4 שעות (וכמובן הסידור הזה כל הזמן אותו הדבר). כתבתי כבר 2 הודעות היום בדף זה עצמו ועוד הודעה בדף אחר. ומה אני רואה במה חדש?
א) לפי הבחירה באופציה של 2 ימים: הדף הנוכחי וגם הדף הנוסף שבו כתבתי אינם מופיעים ב"היום"
ב) כנ"ל כשבוחרת ב"מאז שבחרתי לאחרונה".

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 30 אוגוסט 2006, 16:29

אורית, ושוב תודה {@

ועוד שאלה: האם ניתן להשאיר את מה חדש הישן יחד עם החדש, כפי שהיה קודם? כלומר, הבנתי שמה חדש הישן ישאר לתקופה מסוימת, כל עוד ישתמשו בו. אז האם זה אומר שאם ימשיכו להשתמש בו - הוא ישאר? ואם כן, כמה אחוזים בערך של משתמשים צריך כדי שישאר?

בעיות במה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 30 אוגוסט 2006, 15:49

אי אפשר גם וגם בו זמנית. מצד שני אחרי שנכנסת וראית מה השתנה מאז הפעם האחרונה נכנסת, את יכולה לבקש לראות 2 או 3 ימים כדי לודא שלא שכחת להכנס לאיזה דף.
בעיני, הכי טוב לראות רק שינויים מאז שבדקת לאחרונה, כל עוד את היחידה שנכנסת לאתר מהמחשב שלך.

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 30 אוגוסט 2006, 15:07

אורית, עשיתי מה שייעצת והשארתי זאת וראיתי שאכן התווספו לשם דפים.
ושאלה: נכון שאפשר או נאמר 2 ימים או "מאז שבדקתי לאחרונה" ואז זה מתאפס ל-0 ימים, ואי אפשר גם וגם?

ושוב, תודה על התשובות והסבלנות {@

בעיות במה חדש

על ידי אמא_נמרה* » 30 אוגוסט 2006, 14:30

_מצטרפת לבקשה של עומר ס , אני חייבת לגלול הצידה כדי לראות את השמות של הדפים. (מוזילה)
ושוב תודה, האתר נעים._

בכל מקרה, רק באתי לומר תודה על ההשקעה (יונת ורועי וכל מי שעוסק במלאכה). התוכן הוא העיקר כרגע, אז לא נורא אם צריך לגלול.

<אחרי גמילה של שבועיים ללא מחשב, להזיז חיצים זה גם תענוג>

בעיות במה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 30 אוגוסט 2006, 14:12

ניסיתי אופציה זו. מייד קיבלתי הודעה: אין שום חדש
ליאורה,
קבלת את ההודעה משום שלא היו שום שינויים בדקות הספורות שעברו מאז נכנסת למה חדש וראית את מה שכתבתי לך, ועד שסמנת את "מאז שבדקתי לאחרונה". נסי להשאיר את האופציה מסומנת כל הזמן, הכנסי למה חדש שוב אחרי כמה שעות, ואז תראי.

בעיות במה חדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אוגוסט 2006, 14:11

כמו כן, הבאג הזה מדווח כבר בבאגזילה
רועי, מה מספר הבאג בבאגזילה ?

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 30 אוגוסט 2006, 13:46

אם פי 3 - זה בדיוק מה שמסומן אצלי.

תזמורת הים "מאז שבדקתי לאחרונה", שאז תראי רק דפים שהשתנו מאז הפעם האחרונה שבקרת באתר. - ניסיתי אופציה זו. מייד קיבלתי הודעה: אין שום חדש. וזאת למרות שלפני שניסיתי אופציה זו, היו כמה דפים שנכנסתי אליהם וראיתי שהרבה נכתב בהם מאז הביקור שלי בהם אתמול.

תבשיל קדרה - זה מה שעשיתי. תודה.

ותודה לשלושתכן על כל ההסברים והסבלנות.

ואם כבר, אז אתמול בלילה לא יכולתי להיכנס למה חדש הרגיל והיום כשנכנסתי לא היו מסומנים אף דפים בכתום.

בעיות במה חדש

על ידי מיכל* » 30 אוגוסט 2006, 12:07

רציתי להגיד שאחרי קצת בעיות שהיו לפני כמה ימים זה עובד אצלי יופי. מבחינתי זה שיפור.
תודה!!!

בעיות במה חדש

על ידי אנונימי » 30 אוגוסט 2006, 11:56

לא, לא. זה לא עובד בכלל.

מה שכן עובד, זה הדף לא בורח הצידה.
כשעברנו לדביאן, הבנתי שזה בגלל זה, ולא טרחתי להתלונן.
עכשיו, תפסתי טרמפ על התונות, ומכיון שזה גם הסתדר אצלי, אז אני מצטרפת לתודות.

< זה לא היה אמור להסתדר? אולי משהו מאגי קרה אצלי??? בדקתי שוב, לוודא שלא דימיינתי, וזה אכן כך. במקום ולא בורח הצידה. >

בעיות במה חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 30 אוגוסט 2006, 09:43

וראיתי את הדפים שנכנסתי אליהם אתמול. לחצתי על כמה מהם, ואין בהם שום שינוי
כדאי
להוריד סימון מ-שינויים שכבר ראיתי

בעיות במה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 30 אוגוסט 2006, 09:36

נסי לסמן (או לוודא שמסומן) את האפשרויות הבאות
וגם- "מאז שבדקתי לאחרונה", שאז תראי רק דפים שהשתנו מאז הפעם האחרונה שבקרת באתר.

בעיות במה חדש

על ידי אם_פי_3* » 30 אוגוסט 2006, 08:49

לי אורה - יש לי הרגשה, שבכיוונון נכון של האפשרויות, תוכלי לקבל את מה שאת רוצה.
נסי לסמן (או לוודא שמסומן) את האפשרויות הבאות -
סדר: יורד
קיבוץ ראשי: תאריך ביקור אחרון שלי
קיבוץ משני: דפים
כלול בתצוגה: (כל סוגי העדכונים שאת רוצה) + להוריד סימון מ-שינויים שכבר ראיתי.

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 30 אוגוסט 2006, 07:16

זה כן עובד ב מה חדש ישן
מה עובד שם? גלילה אוטומטית למקום הראשון שעוד לא קראת? זה לא אמור לעבוד שם. לא ברור לי מה את אומרת.

בעיות במה חדש

על ידי יעלי_לה » 30 אוגוסט 2006, 00:57

_אני חושב שפתרתי את בעיית הגלילה האוטומטית בדפדפנים פיירפוקס ומוזילה. תגידו לי אם עדיין יש עם זה בעיה.
|Y| אכן כן. יופי של תגובה מהירה._
אם כי, גם אני מבכרת את את הצבע הכתום. באמת שלא אכפת לי לאן בדף אני נכנסת.
ושוב תודה, האתר נעים.

בעיות במה חדש

על ידי אנונימי » 29 אוגוסט 2006, 22:44

נו טוב, כרגיל - אצלי זה לא עובד.
אבל, זה כן עובד ב מה חדש ישן וגם זה שיפור לטובה :-)
זה היה אמור להסתדר גם שם?
(עכשיו, כשכל כך הרבה מתלוננים, גמני נותנת דרור לתלונות... )
(וגם: תודה תודה תודה על האתר, על ההשקעה, על התוצאות! {@ )

בעיות במה חדש

על ידי לוטם_מרווני* » 29 אוגוסט 2006, 21:39

|Y|מצטרפת לבקשה של עומר ס , אני חייבת לגלול הצידה כדי לראות את השמות של הדפים. (מוזילה)
ושוב תודה, האתר נעים.

בעיות במה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 29 אוגוסט 2006, 21:07

במוזילה זה עובד (על פיסי, לא בדקתי על מק).

בעיות במה חדש

על ידי עומר_ס* » 29 אוגוסט 2006, 21:02

אני חושב שפתרתי את בעיית הגלילה האוטומטית בדפדפנים פיירפוקס ומוזילה. תגידו לי אם עדיין יש עם זה בעיה.
|Y| אכן כן. יופי של תגובה מהירה.

|גזר| בקשה: אנא בטלו את ה טור צד ב מה חדש, לפחות עד שתיפטר בעיית ההיסט במוזילה. מה חדש הנוכחי עולה במוזילה בשניות (יותר מהר מבאקספלורר), וההיסטים בתחילת הדף מאוד מפריעים לשטף הקריאה (יש לי מסך 17, והטקסט יוצא לי מהמסך ואני חייב לגלול).

תודה רבה רבה רבה על כל ההשקעה

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 29 אוגוסט 2006, 20:21

טוב, אני חושב שפתרתי את בעיית הגלילה האוטומטית בדפדפנים פיירפוקס ומוזילה. תגידו לי אם עדיין יש עם זה בעיה.

בעיות במה חדש

על ידי לי_אורה* » 29 אוגוסט 2006, 18:39

עומר, הצעה מעולה!
נראה לי חשוב מאוד לעשות כל מאמץ מחשבתי וטכני כדי לשמור על היתרון הגדול של מה חדש הישן: צביעת דפים שכבר ביקרנו בהם. אותי למשל לא מעניין בכלל להיכנס לסוף הדף, הרבה יותר חשוב לי שהדפים שביקרתי בהם יהיו מובחנים מאלו שלא ביקרתי בהם.

והמצב כעת: נכנסתי למה חדש, וראיתי את הדפים שנכנסתי אליהם אתמול. לחצתי על כמה מהם, ואין בהם שום שינוי!!!! סתם הם מופיעים לי, ועוד מדובר בדפים המסודרים ראשונים ברשימה! אז לשם מה לי להיכנס לדפים של אתמול שלא חל בהם שום שינוי????? במה חדש הקודם היה הרבה יותר טוב (מה, אני צריכה לספר מה שידוע לכולם\ן?)
ב"היום" מופיעים כל הדפים שנכתבו היום ושונו היום
ב"אתמול" כנ"ל
וגם ב"היום" וגם ב"אתמול" מסומנים בכתום הדפים שנכנסתי אליהם בימים האחרונים. ואז אני יכולה לבחור להיכנס לדפים שמופיעים ב"היום" וגם צבועים בכתום, כלומר לדפים
  • א) שכבר ביקרתי בהם
ב) ושעברו שינוי היום*
ואת האופציה הזאת אין במה חדש החדש!!!!! במה חדש החדש יש אפשרות להיכנס אך ורק לדפים שביקרתי בהם אתמול, בלי לדעת אם בכלל הם עברו שינויים! אז כל הכבוד באמת, נכנסתי לדף שביקרתי אתמול, התוכנה לקחה אותי מייד לתחתית הדף ובו קראתי הודעה מאתמול בצהריים. אכן שינוי נפלא!

ועוד לא הבנתי למה צריך לתקן מה שלא מקולקל... טוף, מקווה שמה חדש הישן ישאר כאופציה תמידית. אולי באמת אפשר להשאיר את 2 המה חדשים, כמו שהיה קודם - ואז כל אחת ואחד יבחרו במה חדש שמתאים להם\ן?

בעיות במה חדש

על ידי עומר_ס* » 29 אוגוסט 2006, 18:01

הייתרון של הדרך הנוכחית: את מגיעה לכל דף בדיוק למקום בו הפסקת לקרוא בפעם הקודמת
קישורים משתנים ולכן לא צבועים בכתום
אולי כדאי לשנות מעט את הרעיון:
שמו של כל דף יהיה לינק פשוט לדף (לראש הדף), וזו תהיה האופציה הבסיסית, למתחילים או חדשים. וכך ייצבע הקישור לאחר כניסה.
הלינק לסוף הדף (המקום האחרון שקראנו) יהיה בנקודה מימין או במקום אחר, וזו תהיה האפשרות למתקדמים.

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 29 אוגוסט 2006, 16:35

באופן כללי יותר, יש כל מיני בעיות שנוצרות כתוצאה מגרסאות ישנות שנשמרו במטמון המקומי במחשב המשתמש. לכן לפני שבודקים כל דבר אחר כדאי לנקות את קבצי המטמון, דרך תפריט Tools ==> Internet Options ==> General ==> Delete Files. זה אמור למחוק את הקבצים הזמניים שבדפדפן שומר במטמון (כפי שציינה אם פי 3, זה עלול לקחת קצת זמן -- תלוי מתי ניקיתם את המטמון בפעם האחרונה, אם בכלל). ואז לוחצים על F5 וטוענים מחדש את מה חדש. זה יגרום לדפדפן לטעון מחדש גם את כל קבצי הקוד והסגנונות, מה שאולי יפתור את הבעיה שבה נתקלתם.

בעיות במה חדש

על ידי רועי_שרון* » 29 אוגוסט 2006, 16:31

מה חדש ישן ישאר?
כן, עד שנראה בסטטיסטיקות שכמעט לא משתמשים בו.

אחרי ריפרוש אני רואה את כל הדפים לא צבועים (כמו כולם), חוץ מדף אחד שקוראים לו אמא אוכל, שאני בכלל לא זוכרת שנכנסתי אליו
אכן נראה כמו באג. אבחן את העניין.

אולי שווה לחשוב על כל משתמשי הדפדפנים ומערכות ההפעלה האלטרנטיביים
בעקרון, הגלילה האוטומטית למקום האחרון שקראת אמורה לעבוד בכל דפדפן סטנדרטי, כולל פיירפוקס ומוזילה (גם על לינוקס). אבל דווח כאן כבר שזה לא עובד, ואני צריך לבדוק למה. לגבי ספארי (מק) -- קיבלנו בהשאלה מק על מנת שנוכל לעבוד על גרסת ספארי, אבל עוד לא הספקתי להתקין עליו OSX בגרסה מתאימה. לגבי דפדפנים אחרים -- אין לנו כרגע כוונה להשקיע בתמיכה בהם. אם יש מתנדבים לפיתוח תמיכה בהם, נשמח לעזור.

רוצה לדעת אם הטור צד והגריין יישארו במה חדש הנוכחי גם בהמשך
בעקרון כן, אלא אם נגיע למסקנה שבעיות של אני נכנסת לדפים, והם "סוטים" מחוץ למסגרת מונעות את זה.

שלחתי דף דיווח על בעיה, (לפני יומיים) מקווה שקיבלתם
ספינה, עקב בעיות בגישת FTP לשרת עדיין לא הצלחתי לבדוק. אני מקווה שיותר מאוחר היום או מחר אצליח.

לגבי דפי בית אישיים - אני רואה שהם כן עולים כאשר יש בהם שינוי. אז למה הכוונה שהם לא מופיעים במה חדש מחודש?
הם כן אמורים להופיע במה חדש. אין אליהם שום התייחסות מיוחדת.

הייתרון של הדרך הנוכחית: את מגיעה לכל דף בדיוק למקום בו הפסקת לקרוא בפעם הקודמת. ... [האם זה] הוא היתרון היחיד?
כפי שתבשיל ציינה, המהירות שלו הרבה יותר גדולה (על פי המדידות שלנו, פי 10 מהישן). כמו כן נוסף הקיבוץ לפי זמן ביקור אחרון, הדגשות, אפשרות לסנן החוצה דפים שלא ראינו בעבר, ועוד כמה מנגנונים נוספים מאחורי הקלעים.

בעיות במה חדש

על ידי יעלי_לה » 29 אוגוסט 2006, 14:38

_את אומרת ש הייתרון של הדרך הנוכחית: את מגיעה לכל דף בדיוק למקום בו הפסקת לקרוא בפעם הקודמת. (שמת לב לזה? את מבינה למה אני מתכוונת?) הוא היתרון היחיד?
כי אצלי - פיירפוקס - _כאמור, זה לא עובד :-(

זה הדבר שהרחיק אותי מהמחודש עד עכשיו (הכוונה שכל הדפים ירוקים). אני בטח אתרגל בסוף. אבל אולי שווה לחשוב על כל משתמשי הדפדפנים ומערכות ההפעלה האלטרנטיביים ולשקול שנית?
(אני באופן אישי לא אחזור להשתמש במה חדש הישן, אבל אני מודעת לעובדה שגם זו אופציה. ואכן מסקרן אותי כמה זמן הוא ימשיך להתקיים. וגם רוצה לדעת אם הטור צד והגריין יישארו במה חדש הנוכחי גם בהמשך. אני בעד.)

בעיות במה חדש

על ידי טלי_מא* » 29 אוגוסט 2006, 14:25

_אחרי ריפרוש אני רואה את כל הדפים לא צבועים (כמו כולם), חוץ מדף אחד שקוראים לו אמא אוכל, שאני בכלל לא זוכרת שנכנסתי אליו.
גם אצלי (דפים אחרים, אותו עקרון). נראה כמו באג_
אצלנו זה ככה בדפים שנכנסנו אליהם מזמן.
יש לנו שתי עוגיות של באופן ואם אחת נמחקת אז הוא לא זוכר להכניס אותנו למקום האחרון שהיינו בו, אלא רק זוכר את כל הדפים שהינו בהם - אז הם צבועים אדום במחדש.

חזרה למעלה