בר עדש

שליחת תגובה

גישתך לעולם, היא הביטוי המדויק לגישתך אל עצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: בר עדש

בר עדש

על ידי מצ'רה* » 27 אפריל 2010, 09:37

מזל טוב/שיהיה בשעה טובה! (לא הבנתי מההודעות איזה מהם יותר מתאים...)
ובלי קשר- נעים לראות כאן את שמך.

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 10 מרץ 2009, 11:57

וו'או... מזמן...
ד"ש .

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 08 דצמבר 2008, 06:00

היי,
שלחתי לך מייל לפני מס' ימים.
קבלת?
ד"ש חמה,
עדי

בר עדש

על ידי באופן_לייט* » 03 דצמבר 2008, 19:28

איזה מצחיק כולם פה במקרה ואני מרויחה ברכות.
השארתי לך משהו במגרהה ברחובות - מזמן תציץ שם ביום שישי

בר עדש

על ידי או_רורה* » 15 יולי 2008, 21:53

בר עדש, אני פונה אליך עקב משהו שכתבת בדף של טאו להורות: שבשנה הבאה ייפתח קורס הסבת אקדמאיות למיילדות בתל השומר. יש לך פרטים על זה? חברה שלי מאוד מתעניינת.
תודה.

בר עדש

על ידי במבי_ק* » 08 אפריל 2008, 08:12

התכוונתי שההגדרה שלך ל"פיזיקאי" (למשל) היא אקדמית באופיה - המחקר והיצרנות הופכים את זה למקצוע. ובתפיסה שלי תחום הידע והעניין מאפיינים את אותה הגדרה. בכל מקרה, זה לא עניין של צודק או לא, זה סתם משהו ששמתי לב אליו.

בר עדש

על ידי במבי_ק* » 06 אפריל 2008, 10:09

כן, אני מבינה בדיוק למה אתה מתכוון, ואתה צודק מה POV שלך, ועדיין – התפיסה שלי את הדברים האלה אחרת. לזה התכוונתי כשרשמתי שזה ממחיש קצת את ההבדל.

בר עדש

על ידי טרה_רוסה* » 05 אפריל 2008, 10:16

טוב, נו.
(אני אעלב בשם כל ההיסטוריונים)

בר עדש

על ידי במבי_ק* » 05 אפריל 2008, 08:35

לגבי חשיבה אקדמית – אז בלי לשים לב ניסחת משהו שהקפיץ לי דוגמא להבדל בין איך שאנחנו רואים את הדברים. רשמת שאתה לא פיזיקאי כי אתה לא עוסק במחקר אלא מלמד. ואני חשבתי ??? מה הקשר? אתה פיזיקאי כי אתה עוסק בפיזיקה ויודע פיזיקה...

בר עדש

על ידי תמי_גלילי* » 05 אפריל 2008, 08:32

רציתי לכתוב שבעיני הכתיבה שלך מקסימה, ושאני נכנס כמעט לכל דף שאני רואה לידו את השם שלך כדי לראות מה כתבת
תודה :-] וכנ"ל.

בר עדש

על ידי טרה_רוסה* » 04 אפריל 2008, 17:51

ראה כאן

(ופעם אחרונה שאני מנג'סת בנושא זה ;-))

בר עדש

על ידי תמי_גלילי* » 04 אפריל 2008, 03:17

נו באמת. אולי תפסיק כבר עם המנהג שלך לאחרונה לנסח בדיוק את מה שאני רוצה להגיד בצורה הרבה יותר קצרה, קולעת ומובנת?! אני מברברת ומברברת ואתה כותב שתי שורות, וזהו.
(סתאאאאאאם)
:-)

(אני מתכוונת כרגע לדיון על רגשות אצל תינוקות)

בר עדש

על ידי טרה_רוסה* » 01 אפריל 2008, 22:09

אבל הם לא מתעסקים במה שאתה מתאר. אולי חלק מהם, אלה שאוהבים קהל והרצאות. ומה שיש לך לומר על כל זה, זה בדיוק פילוסופיה של המדע. יש גם תחום של היסטוריה של המדע או סוציולוגיה של המדע.

בר עדש

על ידי טרה_רוסה* » 01 אפריל 2008, 17:06

ראיתי מה כתבת בדף של במבי, ובאתי להציע לך פילוסופיה של המדע. נראה שזה בדיוק עונה על מה שאתה אוהב לעשות ;-)

בר עדש

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 01 אפריל 2008, 11:28

תודה (על התיקון בדף עלות החיים).

בר עדש

על ידי במבי_ק* » 29 מרץ 2008, 20:25

איזה כיף לך שאתה פיזיקאי! אבא שלי היה (=מת במלחמת יום כיפור, הספיק לפני כן שני תארים ןכמה שנות עבודה) פיזיקאי. החלום שלי היה שלי ללמוד באוניברסיטה, אבל השתפנתי וטוב שכך - אני לא מספיק מוכשרת (בתחום הזה) וחרוצה (באופן כללי). אבל נשארה התאווה לתחום הידע.

בר עדש

על ידי אנונימי » 20 מרץ 2008, 18:31

וואלה, מניחה שאתה צדק בעניין שטח הפנים של המים. אבל בטח כשיש פחות חלבון יש פחות קצף. או בכלל היחס בין החלבון לחומר הפעיל.
אה, ובמים מזוזקקים יש המון חידקים (חלבון..) והכי הרבה - במיים מזוזקים פעמיים. הקולונות האלה בית גידול מטורף לחיידקים :-/

בר עדש

על ידי אנונימי » 19 מרץ 2008, 19:32

כדי ליצור קצף מסבון מספיק לערבב עם מים ולנער במי הברז שלנו יש חלבונים.
אז כל סבון שהוא, מכל מקור, יהרוס אותם. לא? נכון. וזה מה שאני אומרת. אבל, אם הריכוז נכון ותכיפות השימוש היא המינימאלית הדרושה להגיינה (וזה משתנה מן הסתם), זה לא מזיק לעור. אם יש דרישה מהציבור להקצפה, ומוסיפים מולקולות אמפיפיליות בריכוזים הרבה מעבר לנדרש, זה מוביל לגירויים. גם בגלל הרס נחלבונים וגם בגלל הרס השומנים.
וכרגע לא משנה אם המולוקולות האמפיפיליות הן ממקור טבעי כמו שמן או ממקור תעשיתי כמו SLS.

בר עדש

על ידי אנונימי » 19 מרץ 2008, 10:50

SLS עושה דנטורציה לחלבון. בדוק. משהו שאני משתמשת בו באופן יומיומי במעבדה (ביעוד הזה).
וSLS עם עצמו לא מקציף. אך ורק כאשר הוא בא מגע עם חלבון (שוב, גם מנסיון אישי).
"להרוס" "לשבור" אלו מילים פשוטות להסבר פשוט.
וקצף הוא אינדיקציה להרס חלבון. אפילו הרס פיזי (הקצפת שמנת / ביצה).
אם במהלך עבודת ניקוי חלבון כלשהו נוצר קצף. המשמעות היא שפגעתי בחלבון. תמיד.
לא אמרתי שתהליך הסבוניפיקציה הורס חלבונים. אבל הסבון, בסופו של דבר, הורס חלבונים.
וסבון תפקידו לפרק גם שומן וגם חלבון. גם הרס שומן הוא רע כאשר הוא בOVER שהרי כל תאי הגוף עשויים משומן. התהליך דומה. הSLS עוטף את החלבון במעטפת שלילית ומנתק אותו.

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 17 מרץ 2008, 05:47

המשך דיון כאילו ענייני עימו מהווה מתן לגיטימציה להתנהלותו. ואת זה, אני הפסקתי לעשות

באתי לומר שלום וגם לשאול למה אתה עונה לאיש ה"בריא" הזה שמטיף לכל ה"חולים"...
רואה שכבר דברו בשמי.
לא יודעת אם הוא טרול.. אבל מה שהוא לא יהיה, תן לו לדבר עם עצמו.
זו דעתי, בכל אופן.

ועכשיו לעיקר: מה העיניינים? :-)
חשבתי שנצליח בשבוע הקרוב להיפגש, יש לי מעט יותר זמן בזכות חופשת פורים.
יש לכם אירועים פורימיים רבים?
אלך לחפש את כתובת המייל שלך ונמשיך אולי משם.
ד"ש חמה.

בר עדש

על ידי לופט_גשפט* » 17 מרץ 2008, 03:06

דיון סביב זהות יהודית וישראלית הינו בהחלט רלוונטי, ואף חיוני, אך הוא מושפע באופן מהותי מהאכסניה בה הוא מתנהל. לכן, אם ברצוננו כן לקדם כזה שיח, לא לי נראה שדף פרובוקציות הוא המקום. זה לא דמוקרטי להשתיק את עמנואל, אך כן נראה לי נכון לא לספק לו תחמושת (ובשר תותחים). הוא מעורר כאן המון זעם ועלבון בדבריו שלוחי הרסן, וזה לפני שנגענו בסוגיית מלחמת העריכות. לדעתי, הדיון הקודם גווע לו בשקט, וכך נכון. פתחתי איתו דף חלק ללא משקעי עבר וללא פרובוקציה, והוא הצליח גם אותו לגרור לזבל. אין שום דרך לנהל דיון ענייני בסביבתו, כי הוא פשוט לא מעוניין בכך. כל מי שנכנס לדיון בסביבתו נגרר לעלבונות. אפשר לעצור את זה בלי סנקציות, אלא ע"י אי שיתוף פעולה. המהטמה גנדי הראה את הדרך...

בר עדש

על ידי בר_עדש* » 17 מרץ 2008, 01:53

לופט,
את התגובות בדף של עמנואל כתבתי לטובת שאר המשתתפים בדיון.

בר עדש

על ידי לופט_גשפט* » 17 מרץ 2008, 01:05

האם אתה מרגיש קודם יהודי ואח"כ ישראלי, או קודם ישראלי ואח"כ יהודי? (ציטוט מעמנואל).

ראיתי שאת מנסה להמשיך לקיים עימו את הדיון. אני הגעתי למסקנה שהוא פרובוקטור (לא ברור בשירות מי), ותגובתו האחרונה רק מחזקת אותי בדעתי: (האם נמשיך לקבל כאן מלל עמוס, מעורר פיהוק במקום תשובה מרעננת, ישרה ואמיצה? נמתין ונראה...) .
זה לא ביטוי לשאיפה לדיון ענייני אלא התנהגות טרולית מובהקת. מתאים לשאר הפורומים והטוקבקים בתשלום שמשתוללים בחוץ...
המשך דיון כאילו ענייני עימו מהווה מתן לגיטימציה להתנהלותו. ואת זה, אני הפסקתי לעשות.

בר עדש

על ידי ג''ימס_בונד* » 16 מרץ 2008, 21:05

תודה, קיזי...את חמודה

בר עדש

על ידי אורי_יורמן* » 14 מרץ 2008, 13:03

אהלן בר
רציתי רק לומר, שאמנם זה נראה כאילו אנחנו לא מסכימים על המון דברים ולוקחים צדדים מנוגדים בויכוחים,
אני נהנה מנוכחותך באתר ומדעותיך!

בר עדש

על ידי מורינגה_רותמית* » 05 מרץ 2008, 13:55

הכתיבה שלך היא כמו רנטגן
כל פעם אתה מצליח לחדור דרך הרעש של הררי המלים, לחשוף את הליבה של הנושאים , ולהתיחס אליה לענין.

בר עדש

על ידי ליהיא* » 22 פברואר 2008, 20:03

אתה יודע על נסיון ההתארגנות של מנחי האו"פ?
יש ביום חמישי הקרוב כנס הקמה לועד
שולחת לך מייל

ולא נטשתי את הדיון של הדמוקרטיים - משהו שכתכת עשה לי הרבה סדר בראש (וגם פותח דיון פילוסופי - תאורתי איתך אוטוטו )

חוץ מזה מחר יש סיורים מודרכים בגבעת האירוסים בנסציונה - אנחנו נא לא נבוא (קבענו משהו אחר) אבל אם אתם רוצים בטח יהיה מעניין שם
חפש באת חברה להגנת הטבע
<עייפה לגמרי מפריעים לנו לישון בלילה, הרבה מפריעים, קשה קשה המוח שלי עיסה!>

בר עדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2008, 18:19

תה צמחים אולי? (או רסק ירוק? ;-))
אני כבר לא בעניני קפה יותר מארבע שנים.

כרגע אני רחוקה ממך אלפי ק"מ, אבל עוד 12 יום למנָייֵאק.

בר עדש

על ידי בר_עדש* » 07 פברואר 2008, 09:31

בבקשה.
ונעים לראות אותך כאן. (תישארי לקפה?)

בר עדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2008, 07:29

הי, תודה על העבודה הסיזיפית.
אני לא מסוגלת לכתוב שם. מרגישה כאילו טוחנת מים.

<שרונג>

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 06 פברואר 2008, 22:15

_הפנינג אקולוגי בגבעת ברנר בהפקת התנועה להתעוררות
בהפנינג יהיו פינות הפעלה: סריגה בניילון, קליעה בעיתונים, צביעה בצבעי אדמה, הכנת קומפוסט מהפסולת הביתית, טיפים אקולוגיים לבית ועוד.
מומלץ להביא מספריים ובגדים שאפשר ללכלך אותם (עבור הסדנאות).
יהיה גם דוכן למכירת מוצרים אקולוגיים - התשלום במזומן בלבד.
האירוע יתקיים ביום שבת הקרוב ה-9/2 ב11:00 בבוקר בדשאים שליד המרכולית
כולם מוזמנים_

היי, המודעה הזו היתה בכיכר השוק,
אם יהיה מזג אוויר טוב, נשמח להיפגש עימכם שם, אם זה משהו שעשוי לעניין אתכם.
לילדים יהיה מרחב.. זה בטוח.
אשמח לשמוע מה דעתכם..
עדי.

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 03 פברואר 2008, 22:37

היי, מה שלומכם?
אולי נקבע משהו לסופשבוע הקרוב? בשלוש משפחות?

בר עדש

על ידי חני_תה* » 03 פברואר 2008, 01:35

יופי, תודה.
אני לא יודעת איך לעשות קישור למסמך WORD.
אשמח אם תמשיך לערוך את הכתוביות מן הגרסה הסופית ששמתי באתר כדי שיהיה לי פחות עבודה אח"כ לשנות.
ושוב, תודה.

בר עדש

על ידי חני_תה* » 03 פברואר 2008, 01:05

האם אתה באמת מתכוון להעביר את הטקסט לכתוביות? אולי כדאי לנסות את ההמלצות על אתרים שעושים את זה לפני כן.
בכל אופן, שים לב שהכנסתי שינויים בתרגום, הגירסה הסופית נמצאת כרגע בראש הדף בקישור.

בר עדש

על ידי חני_תה* » 27 ינואר 2008, 01:43

שוב תודה
אהיה בקשר

בר עדש

על ידי חני_תה* » 25 ינואר 2008, 03:14

תודה רבה רבה

בר עדש

על ידי חני_תה* » 25 ינואר 2008, 03:14

סיימתי עם התרגום
כיצד שותלים את הכתוביות?
יש לך תוכנה?

בר עדש

על ידי חני_תה* » 13 ינואר 2008, 11:10

עזרה? בטח שצריכה, אין לי מושג איך לשתול כתוביות.
בינתיים אני מתרגמת...

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 10 ינואר 2008, 08:29

שלום לך ולכל המשפחה (מקווה שכולם עכשיו מול המחשב... וקוראים את הברכה :-) )
נזממת מזימה למיפגש משולש - לייט,אתם ואנחנו.
איפה? מתי? יש לדון בזה בכובד ראש :-)
אשמח שנדבר בסופשבוע זה.

בר עדש

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 10 ינואר 2008, 02:22

_מהסיבה שהנוכחות הנשית... הכל כך דומיננטית מסתמנת בעיקר בתוך ההודעות שלך.
ואללא, את יכולה לפרט?_

נו, לא עניתי עד עכשיו כי היה נראה לי מוזר לפרוט לפרוטות את מה שבהודעות שלך מעיד על נוכחות נשית דומיננטית. אני רק אומר שזה שאתה מעדיף להתנגח במקום להתפשר וכאלה לא הופך אותך גבר. כי אז הייתי אכבר גבר (אם כבר אז כבר) ויש כאן לא מעט נשים כאלו.
אני חושבת שמהתגובות אליך אתה יכול לראות שיש משהו בהבנה שלך ובהתעניינות שלך בנושאים כאן שבהחלט מבלבל כשאתה תפאום צועק נקניק אדום, נקניק אדום!

<לא מאיימים על ג'ינג'ית עם בוטות>

בר עדש

על ידי בת_חווה* » 06 ינואר 2008, 13:55

תודה על העריכה! (התכוונתי לעשות את זה עצמי אבל אני עדיין לא לגמרי שולטת ברזי העריכה בבאופן...)

בר עדש

על ידי קט_קטית* » 31 דצמבר 2007, 23:04

ראה את מדיניות פרסום באתר באופן טבעי
לא נראה לי שמומלץ להפנות לשם בשלב זה P-:

בר עדש

על ידי אנונימי » 25 דצמבר 2007, 08:31

אתה יודע,
מערכת היחסים שלי עם אבי היתה כו שאני בד"כ פשוט לא מתעסקת בה בכלל ובטח שלא מדברת עליה, ולאחרונה אני חושבת עליה מדי פעם.
מענין שפתאום עכשיו נזכרת בזה, על אביך.
ומרגש בעיני. מאד.
(())

בר עדש

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 25 דצמבר 2007, 07:58

מסתבר שהנוכחות הנשית כאן כל כך דומיננטית, שפחות מנקניק אדום כבר לא תופש
גם אם טראנסג'נדר בוגר תואר של החוג למגדר שהוא במקרה גם האח האובד של אבשלום קור, יקרא אותך- יותר מסביר שהוא יטעה. מהסיבה שהנוכחות הנשית... הכל כך דומיננטית מסתמנת בעיקר בתוך ההודעות שלך.

מחקתי גם את ההודעה שלי, כי הציטוטים אותך הוסרו במחיקת ההודעה שלך.

בר עדש

על ידי אופיר_א* » 16 דצמבר 2007, 15:55

תודה

בר עדש

על ידי בר_עדש* » 06 נובמבר 2007, 15:40

היום באתי לקחת את הבן הגדול מהגן, ומצאתי אותו בעיצומה של מלחמת מים בין ילדים מהגן לילדים מכתה ו'.

בר עדש

על ידי ריש_גלית* » 03 נובמבר 2007, 22:32

"הגן שלנו" במרכאות כי ככה קוראים לגן P-:

בר עדש

על ידי ריש_גלית* » 03 נובמבר 2007, 09:43

בעקבות הדיונים על חינוך ולדורף מול חופשי/דיאלוגי התעוררה סקרנותי - אתם ב"גן שלנו" בתל אביב?
בסוף אגלה שאני מכירה באופן אישי חצי מהמשתתפים באתר. זה טוב או רע? לא יודעת איזה אייקון לצרף.
אבל אותך אני בטוח לא מכירה אז זאת סתם סקרנות רכילותית טהורה (השאלה על הגן ז"א).

בר עדש

על ידי באופן_לייט* » 25 אוקטובר 2007, 17:24

ידעתי שאת ה קרוב של מהטמה גיאדי
ואני גם לא מתעצבן אף פעם, כמובן

בר עדש

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוקטובר 2007, 10:59

מזה זה הקוצר הזה ?! אנא הרחב פרט ונמק :-) לא חושב שההכלה זו הבעיה כאן אשמח לשמוע גם במייל אם נראה לך לא מתאים באתר.
לייט (ימים קשים עוברים על כוחותינו)
וחוץ מזה מה מוכר מה? הילדים שלך לא בוכים אףפם :-)

בר עדש

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 אוקטובר 2007, 16:10

בר עדש לא מכירה אותך ואפילו לא גמרתי לקרוא את שענית לבושמת אני רק רוצה להגיד באמת באמת כל הכבוד שלא נכנסת לענייני אגו עם חוסר הסבלנות שלה והתבטאות כמו קשקוש... סאחה

בר עדש

על ידי רון_ג* » 08 אוקטובר 2007, 00:31

היו כל מיני התנסחויות שלך שלא היה ברור לי מהן האם אתה בענין או לא.
אני מניח שאם הייתי יותר באתר, זה היה ברור לי אבל אין לי כמעט זמן להיות כאן (ובטח לא לרבי על ענינים פוליטיים כמו פעם -פ שעוד קראו לך ג. ...)
ד"א, בסוף גם אני עזבתי את היי-טק...
התגלגלתי בכל מיני תהפוכות ועכשיו אני מנהל פרויקטים בתחום פיתוח תעסוקה בפריפריה ב IVN
http://www.israelventurenetwork.org/[po]home h[/po].php
ומאוד מרוצה.

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 03 אוקטובר 2007, 12:33

מקווה שהנסיעה היתה רגועה (עם שני ילדים ישנים:-) )
היה לנו מאוד נעים,
עדי.

בר עדש

על ידי רון_ג* » 03 אוקטובר 2007, 11:09

סקרן לדעת בעקבות כל מיני דברים שקראתי שכתבת לאחרונה -
אתם בחינוך ביתי או לו ?

בר עדש

על ידי סוף_מעגל* » 30 ספטמבר 2007, 14:00

תודה על שניסחת בקצרה ובבהירות את מה שאני ניסיתי להסביר בצורה די מפותלת (בדף על ת"א).
גם אני לא מבינה מה הבעיה של סטודנטים לגור בנתניה או בראשון.

בר עדש

על ידי ורדה_בן_ארי* » 25 ספטמבר 2007, 15:34

ושוב... בדף שלי
ותודה.
(גם לעדי)

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 20 אוגוסט 2007, 23:35

היי,
לא הייתם ושוחחתי עם האישה... מקווה שהגיעה אליך דרישת השלום.
אם יתאים, באחד מהימים הקרובים, בואו ונזלול שוב הודי, למרות שנראה לי שעדיף לדחות זאת לאחרי הבחינה ואז לחגוג ממש :-)
אפשר הודי ואח"כ ים לתוך הלילה... פתאום נזכרתי בלילה ההוא, מזמן. אחחח... בקרוב שוב ! (מתכוונת לחוף בתל אביב ולא לקמפינג...אם יש אי הבנות :-) )
נשתמע, אתה מוזמן לקפוץ בינתיים עם הילדים אחה"צ !

בר עדש

על ידי ורדה_בן_ארי* » 07 אוגוסט 2007, 23:05

עניתי שוב

בר עדש

על ידי ורדה_בן_ארי* » 06 אוגוסט 2007, 22:29

עניתי לך בדף שלי. אני סקרנית לדעת מי ואיך..

בר עדש

על ידי באופן_לייט* » 02 אוגוסט 2007, 17:29

יקירי,
אנחנו לא נהיה כל הסופ"ש אז אנסה לדבר איתך ולקבוע לשבוע הבא
שמחה שאתה קורא אותי

ד"ש לחבורה (בלי להפריע ללומדת :-))

בר עדש

על ידי שאק_טי* » 29 יולי 2007, 21:00

הי
דר לפיזיקה
אם יש לך שאלות/הגיגים/תהיות - אפשר לרשום אצלי ואני אעביר לו

בר עדש

על ידי קט_קטית* » 27 יולי 2007, 13:29

איזה כיף שהקקי שלי מצוטט :-)
בדיוק לפני יומיים נכנסתי למחוק אותו אבל ראיתי הוא כבר ישלו חיים משל עצמו :-)
תודה

בר עדש

על ידי באופן_לייט* » 24 יולי 2007, 22:40

מתי ניפגש?!
חזרתי לקרוא פה בעיקר כי נהיוו לי נדודי שינה :-D [סוג של זמן לאמהות]
ויצא שאהבתי מה שכתבת בדף על חים רמון אתה לאלדנטה כתבתם דברים שחיממו את ליבי
ועכדיו גם אתה כותב דיון יפה עם רום - סחטיין על הסבלנות :-)

בכל מקרה הפואנטה - יש מצב להיפגש ?! מתי היא גומרת עם הבחינות ("היא" כי אני לא עושה לה אאוטינג)

בר עדש

על ידי בר_עדש* » 20 יולי 2007, 07:01

The Leaden-Eyed / Vachel Lindsay

Let not young souls be smothered out before
They do quaint deeds and fully flaunt their pride.
It is the world’s one crime its babes grow dull,
Its poor are ox-like, limp and leaden-eyed.
Not that they starve, but starve so dreamlessly,
Not that they sow, but that they seldom reap,
Not that they serve, but have no gods to serve,
Not that they die, but that they die like sheep.

בר עדש

על ידי ג''ימס_בונד* » 17 יולי 2007, 20:36

בר-עדש,יש לי דף . תרשום בחיפוש "גימס בונד" ותסביר את עצמך. גם בדף "העצמת ההתמודדות" אפשר להגיב...זה בסדר.

בר עדש

על ידי ג''ימס_בונד* » 17 יולי 2007, 14:12

תודה...זו דרך מאוד מרעננת להסתכל על הגברים. לרוב, כמו שאנו רואים בתקשורת,גם פוליטיקאים וגם אנשים משכילים עדיין רואים באשה קודם כל אוביקט מיני, לכן, אני רואה את השקפתך כמיוחדת. האינטואיציה שלי אומרת, שיש כאן איזה הגזמה, שיש כאן משהו נוסף. בנקודה הזאת הוא דוקא משדר את התפיסה החברתית, המערכתית, המשפטית הגברית. הצד הנשי רואה שבתפקידה של מערכת המשפט הגיע זמן" לתת חסות לקורבנות הניצול המיני" כדברי אחת השופטות, לא שלי. היום מתקיים דיון נגד העתירות. מענין מה תהינה ההחלטות.

בר עדש

על ידי בר_עדש* » 17 יולי 2007, 01:02

ראשית - תודה @}
שנית - אני לא חושב שיצגתי את הצד הנשי, ואני לא חושב שמי שמצדיק עברייני מין או מבקש למחול להם מייצג את הצד ה"גברי".

בר עדש

על ידי ג''ימס_בונד* » 17 יולי 2007, 00:00

כל הכבוד על הבנת הצד הנשי בדף ההוא,"חיים רמון משנה לראש הממשלה".

בר עדש

על ידי מיכל_בר* » 11 יולי 2007, 00:28

יש במקרה עוד מישהו בסביבתך שמעוניין בג'ריקן?
אם כבר אנחנו בהפקה הזאת...
אם לא, זה בסדר.

בר עדש

על ידי מיכל_בר* » 10 יולי 2007, 13:20

שלום בר
יש שמן זית. אוכל להעביר אותו לרחובות בסוף השבוע הבא (לא הקרוב).
500 ש"ח, נכון?

בר עדש

על ידי ציפ_ציף* » 25 יוני 2007, 20:57

תבין,אני ממש לא מנסה לשכנע אותך במה שאני מאמינה.
לך יש עובדות.
לי יש עובדות.
הן שונות (העובדות...)
אני חושבת אחרת ממך,
גיליתי שהאתר שלנו ממש לא בנוי לויכוחים פוליטיים,
הדבר היחיד שראיתי שיוצא מזה זה רק כעס,תסכול וכאב.
לשני הצדדים.
בוא נצא מנקודת ההנחה שציפציף היא אמא,שמתענינת בחיים טבעיים ופשוטים,
יש לה דעות ימניות,אבל זה ממש לא רלוונטי...
מקווה שניפגש כאן לדיונים מענינים בהם נצליח למצוא גם נקודות משותפות.

היה בטוב,

(ובאמת טוב שלא ענית בדף ההוא,גם אני כבר מצטערת שנשאבתי לתוכו...)

בר עדש

על ידי סיגל_ב* » 27 מאי 2007, 11:39

תודה בר עדש. :-)

חשבתי להגיע ליום העיון כי יש כאן אנשים שאני מאד רוצה להכיר, ואת ביניהם (אם הייתי מגיע זה היה עם הילדים, כך שבמעגלים בכל מקרה לא הייתי יכול להשתתף) אבל בסוף הדבר לא הסתייע. אולי בשנה הבאה..
באמת חבל.
הייתי מאוד שמחה להכיר סופסוף פנים אל פנים. :-)

נקסט טיים. @}

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 08 מאי 2007, 00:59

מקווה שאתם בטוב.

בר עדש

על ידי שוכנת_הצוק* » 29 אפריל 2007, 11:02

נראה לי שבדפים על ידע (מדעי הרוח בחינוך הביתי ו-טבע חברה רוח) יש לנו אי-הבנות על הנחות היסוד וכמה הגדרות בסיסיות. קצת הליכה סחור-סחור - אני נותנת דוגמה, אתה לא רואה שיש כאן דוגמה ומבקש דוגמה. אתה נותן דוגמה, אני לא מבינה.. וכו'
אני מתכוונת לתת למים בדיונים אלה לזרום קצת בלעדיי. אז אל תיעלב שאני לא עונה. פשוט לפעמים ראיתי שכשאני מנטרלת את עצמי הדיון מפסיק להיתקע וזורם הלאה יותר בכייף (לא רוצה לחשוב מה זה אומר עלי :-/ )

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 04 אפריל 2007, 00:18

היי,
המתכון של העוגיות הועתק מאיפושהו באתר..
לנו יש סירופ מייפל אורגני מעולה מאחות של יובל מטורונטו..
אם אגיע לאפייתן ויצליחו, נשמח להביא לכם :-)
רוצים לקבוע איתכם משו בקרוב.. נדבר.

בר עדש

על ידי במבי_ק* » 29 מרץ 2007, 23:51

הצצתי בדף של מיכל בר (כבר לא זוכרת למה) וראיתי שהיו לך בעיות להעביר שמן מהג'ריקן לבקבוק - אנחנו נחשפנו לכלי (מכשיר?) גאוני ב 5 ש"ח (או משהו כזה) - זה מין פומפה-דו-צינורית - צינור אחד שמים בג'ריקן, צינור שני בבקבוק, מפמפמים וממלאים בלי בעיה, גם כשהג'ריקן מלא. קונים בחנויות טמבור.

בר עדש

על ידי רסיסים_של_אור* » 12 מרץ 2007, 20:01

קבלתי, תכף אחזיר תשובה.

בר עדש

על ידי באופן_לייט* » 10 ינואר 2007, 18:24

לפי ששלחת אני מבינה שלא קיבלת את המייל שלי?! )-:
עכשיו אתה חושב שאני בנאדם לא מנומס שלא עונה למחמאות ?!
ולא ידעת שגם לנו היה מאוד נחמד

החלפת מייל?! (מה שיש לי זה מראש השנה)

בר עדש

על ידי באופן_לייט* » 03 ינואר 2007, 16:15

כן, זה יהיה נחמד אם תשלח אותם אלי (לא זכרתי שהם שם מעניין אם צולמ משהו ואם כן האם זה שרד (כי בטח מדובר ביותר משנה, הרבה יותר משנה (-:)

בר עדש

על ידי מיכל_בר* » 22 דצמבר 2006, 00:35

יופי!!

בר עדש

על ידי באופן_לייט* » 22 דצמבר 2006, 00:00

יש סיכוי שתעבור פה לקחת הדברים?!
אנחנו לא ניסע בקרוב וכל הפואנטה היתה רצוני לפנות את החדר עבודה שלי
עמוסה עד אימה ומותשת ורוצתה חופשה ארוכה ארוכה ארוכה
השארתי הודע' בשבת מקוה ששמעתם

בר עדש

על ידי מיכל_צמות* » 20 דצמבר 2006, 18:29

שלום! נכנסתי להגיד שקראתי את תגובתך בעלי רוצה יותר מדי - ובכלל בזמן האחרון רואה תגובות שלך שנעים לקרוא ולשמוע.
חג שמח!

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 20 דצמבר 2006, 00:06

ברחנו על מנת לקצר לך את ההרדמה, מקווה שהציצים שלך עזרו :-)
המון תודה ! פינקתם אותנו. זה היה כזה כייף אחרי ימי המחלה המבאסים.
בואו נצא בקרוב קצת לטבע , אפשר פיקניק, אבל עדיף גם איזה מסלולון נחמד.
נדבר.. לילה טוב .

בר עדש

על ידי מיכל_בר* » 19 דצמבר 2006, 20:26

האם אתה מרוצה מהשמן?
אני מקווה שנשפך רק קצת (או, נגדיר את זה ככה - רק באוטו שלי...).

בר עדש

על ידי עדי_ל* » 15 דצמבר 2006, 08:30

היי,
אני אחרי לילה מתיש, חטפתי וירוס מבאס... בלי פירוט יתר.
עדיין ממש לא טוב, אפשר להניח שזה כבר לא יתאים שנגיע היום שלא לדבר על כך שלא כדאי להדביק אף אחד.
נראה מה יקרה כאן בהמשך.. מקווה שאני היחידה.
אולי אתקשר יותר מאוחר כשיהיה לי כח, אבל אם אתה קורא אז תן סימן שראית.
נשיקות (אני עדיין לא סגורה לגבי הנר הראשון)

בר עדש

על ידי מיכל_בר* » 11 דצמבר 2006, 23:00

ביום שבת אפגוש את הורי ואעביר להם את הג'ריקן.
אני מציעה שתיקח את זה כבר במוצאי-שבת, על-מנת לחסוך העברות מהאוטו הביתה וכו'. (לא כדאי להשאיר הג'ריקן באוטו).
איפה אתה גר? אולי אפשר לתאם פגישה בינך ובין הורי, כשהם יחזרו במוצא"ש מבית-עובד לרחובות.

בר עדש

על ידי מיכל_בר* » 07 דצמבר 2006, 23:35

אוקיי.
אולי אולי אספיק לתקתק זאת לקראת הביקור של הורי בשבת הקרובה.

בר עדש

על ידי ליהיא_הרצליה* » 07 דצמבר 2006, 07:55

אני לא מוצאת המס' שלך אצלי
מחר נוסעים דרומה זה קצת צפוף אבל אולי נוכל לעצור אצלכם
תתקשר אלי ? יש לך המס' החדש נדמה לי (נייד כי אני בעבודה הבוקר)

בר עדש

על ידי מיכל_בר* » 22 נובמבר 2006, 20:57

, אני שמחה לבשר שהשמן אכן סורי.
מה דעתך, על מנת לפשט העניינים, לקנות בקבוק אחד, ובמידה ותאהב - תקבל ג'ריקן ממנו תופחת הכמות של בקבוק אחד וכך גם מהמחיר?

חזרה למעלה