דימוי עצמי אחרי לידה

שליחת תגובה

שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דימוי עצמי אחרי לידה

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי הזהר_הדרומי_ת* » 19 אוגוסט 2014, 14:46

נכנסתי לדף הזה אחרי שהרגשתי די מחורבן על הבטן שיוצאת לה קצת החוצה, כמו בחודש שלישי פלוס, בתנוחות מסויימות, ובמיוחד כשאני מחזיקה את הקטנה בת השנה על צידי. ניסיתי להבין מאיפה באו רגשי הנחיתות האלו. האשמתי את החברה, את הגברים, את אמא, אותי. בדקתי בחרדה איך אפשר להוריד אותה, יוגה, פילאטיס, איסופי אגן וכו' וכו', והיום בבוקר זה קרה וסופסוף הבנתי למה פתאום אני ממש מתוסכלת מהעניין! עברנו בית! בבית הקודם, שנה שלמה, לא היתה מראת גוף, ועכשיו, רק שבוע בבית החדש, יש מראה לאורך כל הגוף, בסלון-מטבח-מרכז הבית, והבנתי שכל שניה וחצי הסתכלתי במראה בכל מיני זוויות ופוזות. זה לגמרי ערער לי את כל הביטחון העצמי! בצ'יקי צ'ק העפתי את המראה משם וממש פיזית נשמתי לרווחה לכל אורך היום. ושוב אני מרגישה טוב עם עצמי ועם הגוף הנאמן והיפה שלי, ויודעת שהכל בזמנו ושהכל בסדר. :-)

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי סבטקסט_כפול* » 07 יולי 2009, 02:14

אולי פשוט לקלוט שהשתננו נפשית ופיזית.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 19 ינואר 2006, 22:44

חמישית-לקנות כמה בגדים מחמיאים למידה העכשווית שלך כולל בגדים שווים שגם נוחים לשימוש ביתי @}

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי טיפ_טיפ* » 19 ינואר 2006, 01:35

אגב,
רציתי לשאול אם מישהי עברה או מכירה מישהי שעברה תופעה שנקראת הרפס של ההריון PG או HG שהוא מקור העור המנוקד שלי, זה לא הרפס רגיל כמו שכולנו מכירים באברי מין או בשפתיים כלל . מדובר במעין פריחה /שלפוחיות בכל הגוף במהלך הסמסטר השני או השלישי של ההריון שנובע בכשילה במערכת החיסונית. איבחנו שיתכן וזה מה שעברתי בהריון אבל כיוון שדיווחתי מאוחר מדי לא יכלו לעשות ביופסיה ונותרתי בספק אם זה מה שעברתי. זה כל כך נדיר 1 ל50.000 הריונות שספק אם מישהי נתקלה בזה. אם מישהי מכן יודעת משהו בנושא בבקשה צרי קשר.
טיפ טיפ

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי טיפ_טיפ* » 19 ינואר 2006, 01:30

תודה בנות! השבוע החלטתי שאני לוקחת את עצמי בידיים. דבר ראשון קבעתי לי תור למספרה והחלקתי לי את השיער שהחליט שמאז הלידה איבד שליטה והתקרזל מעצמו. דבר שני , אני מנדנדת לרופא עור ומחליפה מישחות ותרופות עד שהאקנה יעלם לא משנה כמה זה יעלה (ובינתיים זה עולה די הרבה) ,שלישית אני מתחילה דיאטה, רביעית אני יוצאת מהבית כמה שיותר במקום לבהות במראה בין חיתול לחיתול. למישהי יש רעיון ל"חמישית" ? :)
. so far so good
טיפ טיפ

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 18 ינואר 2006, 14:08

יש אנשים,לא משנה מי, שקשה להם לקבל מחמאות. אז תודה.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_ב_פ* » 13 ינואר 2006, 13:06

אני לא מצליחה לקבל את העובדה ש "ככה זה" אחרי לידה ו"ככה זה וזהו"
אני חושבת שאף אחת פה לא חושבת שזה ככה זה וזהו זה. ממש לא.
זה ככה עכשיו, או יותר נכון שלפי הרגשתך 'ככה-ככה-לא משהו' אבל זה בהחלט יכול להשתנות לטובה.
אני התכוונתי שאת פשוט זמן ממש קצר מאז הלידה אז צריך לתת לגוף הזדמנות וזמן לראות מה קורה פה בכלל. חלק מהשינויים ייעלמו וחלק לא ייעלמו אבל יתכן שיהיו גם דברים מבורכים.
ובטח שיש מה לעשות לשיפור המראה והגוף אבל ההרגשה שלי שצעד קטן קודם כדאי להרגיע ת'כוונות. ז"א שעם הזמן, עם ההסתגלות למצב ההורי החדש, לאחר שתצברי קצת יותר שקט נפשי, שעות שינה, אכילה מאוזנת וכו' וכו' חלק מהדברים שאת לא אוהבת כרגע בעצמך כבר ממילא לא יהיו שם יותר ובנוסף- יהיה לך יותר כוח לעשות שינוי במראה החיצוני.
מה את אומרת?
@}

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 13 ינואר 2006, 12:52

לגוף שלך יקח זמן לחזור. בינתיים כדאי לך להתעמל כדי לגרום לגוף ולנפש לחזור למקומם. אולי תבקשי מבת ההרים המלצה לגבי העור . אל תקבלי ש "ככה זה" אחרי לידה, יש הרבה שאת יכולה לעשות: דיאטה עם תפריט מאוזן ובריא, התעמלות שתחזק את השרירים שהשתנו בהריון....... בכל זמן שאת מרגישה שאת נכנסת לדכדוך , תחשבי על צעד שאת יכולה לעשות למען הגוף שלך ולמענך.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תמר_ס* » 13 ינואר 2006, 10:31

טיפ טיפ, מה עם לדאוג שיהיו לך בגדים שאת אוהבת ללבוש ומחמיאים לך? זה יכול לעשות כזה הבדל.
רובנו נראות לא במיטבינו בטרנינג (רק שלחלקינו לא איכפת :-P).

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי טיפ_טיפ* » 13 ינואר 2006, 06:53

תודה על התגובות , התעודדתי לרגע ואז כשהסתכלתי במראה פתאום זה חזר , כל הרגשת היאוש מהגוף , העור המנוקד , מצולק בכל הגוף .. אני לא יכולה להסתכל על עצמי , בכיתי במשך שעות , האמת שרק עכשיו הפסקתי לבכות עם כמה כדורי הרגעה . אני יודעת שאני חייבת לעשות משהו אבל לא יודעת מאיפה להתחיל . אני לא מצליחה לקבל את העובדה ש "ככה זה" אחרי לידה ו"ככה זה וזהו" , אני חייבת לעשות משהו עם הגוף שלי ומהר.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 ינואר 2006, 15:49

אני רומזת שנגמרו לך הסיבות לקטר :-P

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 12 ינואר 2006, 14:43

את רומזת שאני קוטרית?;-)

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי טרה_רוסה* » 12 ינואר 2006, 13:09

  1. אם להסתכל במראה זה מדכא, אז לא להסתכל במראה! מה, זה סוג חדש של עינוי ?

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 ינואר 2006, 11:08

מדוכאת ממראה הגוף שלי 4 חודשים אחרי לידה
  1. כל מה שמונו וענת אמרו.
  2. מזכירה לך את האמרה הישנה "מה שלוקח 9 חודשים להעלות לוקח גם 9 חודשים להוריד". אצלי היא התבררה כנכונה מאוד (זה לא מעודכן בדף, אבל אני כבר מזמן נכנסת למכנסיים "ההם" מלפני ההריון. ליתר דיוק, מאז 10 חודשים אחרי הלידה. וכפי הידוע לי, לפחות עוד משתתפת מסיבית אחת בדף הזה, שקיטרה המון, נכנסת היום לדעתי לכל ג'ינס שתרצה :-D ).

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_ב_פ* » 12 ינואר 2006, 09:40

שמתן לב כמה פעמים חוזר פה הפועל ח.ז.ר ???
קודם ינחתו פה חייזרים לפני שכל מה שמבטיחים שיחזור לעצמו אכן יחזור!

טיפ טיפ , מזל טוב על הלידה. יקירה, את רק 4 חודשים אחרי לידה, זה כלום זמן. הלו, סבלנות קצת, קחי אוויר ותני צ'אנס להגיון לחזור לפני שאת לוחצת על עצמך שהגוף יחזור.
זו לידה ראשונה?


ביטלתי את האירועים של השבוע כדי שאף אחד לא יראה אותי במצב כזה ...
אני רואה שאת גם מענישה את עצמך.. חבל.
לא שזה לא מובן ההרגשה שלך ולא שאין לה מקום. אבל אני פשוט מנסה לנער אותך קצת.
אני מציעה, תעשי טקס של אֶבֶל על מה שהיה ותחליטי עם עצמך שאת פותחת דף חדש של מי שאת- גם חיצונית וגם פנימית. תשקיעי את הזמן הקרוב בלהתחזק פיסית ונפשית ובקשר שבינך ובין תינוקך. עם הזמן משהו ישתנה לטובה. עם הזמן, וההשקעה הבריאה בעצמך, תמצאי את הדברים היפים והמהנים ששינוי כה משמעותי של הריון ולידה עשו לך.
מנסיוני, הרבה דברים אינם חוזרים להיות מה שהיו, מצד שני יש דברים חדשים ומאוד משמחים. אנחנו עוברות שינויים כל החיים וצריכות כל הזמן להסתגל ל"אני" חיצוני חדש. לא שזה קל אבל אם אנחנו מחזקות את הנפש אז קל יותר להתמודד עם גלי הבאסה.
אז אני לא 'משביתת שמחות' אלא מציגה תפיסה מציאותית-יחסית-אופטימית. רוב הזמן זה עוזר לי, מקווה שתימצאי בדבריי נחמה ותקווה @}

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 12 ינואר 2006, 09:12

ולטיפ טיפ
מתי אני אקבל את הגוף שלי בחזרה ?
מתי שתתחילי לקבל את עצמך בחזרה

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי טיפ_טיפ* » 12 ינואר 2006, 09:04

התחלתי לקרוא את הדף מדוכאת ממראה הגוף שלי 4 חודשים אחרי לידה , סימני מתיחה , כתמים על כל הגוף כתוצאה מפריחת הריון , עודף משקל שמשאיר אותי עם מכנס אחד בלבד וחליפת טרנינג , ואקנה על הפנים ... שיער שפתאום החליט להפוך למתולתל אני לא יודעת איך להמשיך... אני שונאת את עצמי כל פעם שאני מסתכלת במראה , ועכשיו ביטלתי את האירועים של השבוע כדי שאף אחד לא יראה אותי במצב כזה ... איזה דיכאון . מתי אני אקבל את הגוף שלי בחזרה ?

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי שירה_ב* » 18 דצמבר 2005, 01:56

כולכן כותבות כל כך יפה,אבל עיזבו אתכן מיסימני מתיחה,מה עם הציצי אחרי הפסקת הנקה(3 שנים שני ילדים).מעולם לא היה ענק אבל עכשיו,נעלם ואיננו,שטוח מרוקן,אני כל כך המומה ועצובה לא תיארתי לי שכך יהיה.כבר יומיים מאז הגילוי אני מכונסת,בודקת מכל כיון איך זה ניראה,לא מכירה את גופי.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ציפציף* » 04 ספטמבר 2005, 21:30

את מתוקה...
באמת נשיות לא מתבטאת במ'ס קילוגרמים,נשיות עבורי היא גם ללדת,להניק ולהעניק מעצמך.
למה אין לנו טענות לכבודו שפיתח "פרונט" (בלי ההצדקה שלנו -של הריון ולידה...) כמו שאנחנו יכולות להכיל את השינויים בצד הגברי,יש להניח שגם הם מבינים שאי אפשר לשמור אותנו בחומר משמר מהחופה והלאה !
זה בסדר להשתנות כל עוד אנחנו באמת מרגישות בסדר עם זה.אבל פה ק,,,האם באמת אנחנו שלמות עם עצמינו ?,,,

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_קדם* » 04 ספטמבר 2005, 20:08

כל יום שיכנעתי את עצמי כמה אני סקסית גם אחרי הלידה עם הקילוגרמים העודפים. אבל ברגע שמשהי שאני מתעמלת איתה ירדה 8 ק."ג וניראת כמו בת 18 פתאום נורא קינאתי.
ניסיתי להבין איפה טעיתי ואז הבנתי סקסיות אי אפשר לקחת זה בה מבפנים.
<סקסית גאה>

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 04 ספטמבר 2005, 08:10

תכתבי לה מכתב

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ציפציף* » 03 ספטמבר 2005, 23:25

לפני חודשיים בערך נתקלתי בכתבה על דוגמנית ידועה,שלאחר מ'ס לידות השמינה מאוד,עתה היא התחילה לדגמן לאופנה למידות גדולות.בכל הכתבה עוברת תחושת החמצה ורחמים גדולים על אותה יפיפיה.תראו אותה ,איך היא היום לעומת...ואז מוסיפים תמונה שלה מ"ווג" לפני 10 שנים.
וכ"כ רציתי להעביר לה מסר,
הגוף שלנו הוא כלי. שבא לשרת אותנו ולא להיפך,יש לך ילדים בריאים שצמחו מתוכך ! היום התפקיד שלך השתנה ואת חיה סביבם,זה קשה ולעיתים מתסכל אך יש גדול מזה ?
נכון גם אני מתוסכלת מכך שהשמנתי ( בעקבות 5 לידות ב"ה ) אך האשמה היא לדעתי בחברה שלנו שמשדרת בכל אמצעי התקשורת שאשה אידאלית נראית ושוקלת כמו נערה בת 16.
עיוות של דור , אנחנו יכולות לשנות זאת אם נאמין באמת שהעיקר הוא להיות אשה בריאה ושמחה !!!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי שושן_צחור* » 26 אוגוסט 2005, 23:40

אהבתי מה שכתבת פעמון רוח כל כך אמיתי ונכון.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי פעמון_רוח* » 16 אוגוסט 2005, 16:10

וזה לא שאין לו טיירם בעצמו!
אני דוקא אוהבת.
ככה אנחנו דומים ואני תמיד יוכל להגיד לו שכמו שאני אוהבת אותו ככה גם הוא צריך לאהוב אותי ככה.
מצידי שאני ישאר תמיד קצת שמנמנה. ושכולם יקפצו לי.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי פעמון_רוח* » 16 אוגוסט 2005, 16:00

בעיני ויקטוריה בקהם היא כל מה שאני לא רוצה להיות בטח לא הייתי רוצה להיות מוכרת של תחתונים וחזיות אז בטח ובטח שלא הייתי רוצה לאכול רק ארוחה אחת ביום!! זה ממש! לא משביע!!! אותי! איך אפשר??? לי לא איכפת שיש לי קצת "טיירים" ואם לבעלי יש תלונות הוא יכול לחפש את עצמו. סתם, גם ככה הוא עיצבן אותי! היום בבוקר. אני לובשת הכל רפוי במילא ולא רואים כמעט וזה יותר נוח בהנקה שיש ריפוד טבעי לשים עליו את הגוזל. אז מה יש להתבייש!!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 13 אוגוסט 2005, 19:13

ואני ריחמתי על ויקטוריה בקהם. לא מספיק שכל העולם שומע על הרומנים הרבים של בעלה בעוד היא נושאת את ילדם השלישי, היא אוכלת רק ארוחה אחת ביום כדי לשמור על הגיזרה שלה!
ולתמר- לדעתי אין לך מה להתבייש בכלל. העיקר ללכת עם מה שאת מאמינה בו. חוצמיזה תדעי מה להגיד לבת שלך כשתלד בעצמה ותתפלא מדוע יש בטן שכזו אחרי הלידה ולא קוביות כמו של ויקטוריה בקהם.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תמר_מתחילה* » 13 אוגוסט 2005, 18:51

לגווינית פלטרו גילתה שיותר מכל עזרה שיטה אחרת: מחוך.
אוי, נורא לא נעים לי לחשוף את זה על עצמי, אבל אחרי הלידה יצא לי ללבוש מחוך... אני ככלל לא מוותרת על נוחות תמורת יופי, אבל בדיוק בן דוד שלי התחתן, והמשפחה שלי היא מאד שיפוטית (בלשון המעטה). היתי בכזה סחרור של רגשות אז- אולי אלו היו גם ההורמונים, וזה כל כך העסיק אותי, להגיע לחתונה הזאת ללא זכר לבטן של הריון. אז לבשתי כזה בגד גוף מחטב. זה היה סיוט! לפחות היה בזה לקח- אני לא עומדת לוותר שוב על עקרון הנוחות והבריאות. ולמה? למה נתתי לדבר הזה להטריד אותי כל כך?
ולסבתא שלי ששואלת "מה את עושה בשביל הבטן?" אני עונה: אוכלת!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 13 אוגוסט 2005, 12:13

חחח ולי שלחו אתר בו נשים מפורסמות celebrity]מספרות איך חזרו להיות דקיקות כשלד אחרי הלידה lives[/po]/family celebweightloss/MemberID=3/
מה הסוד? ארוחה אחת ביום (ויקטוריה בקהם) לאכול סושי בלבד(קייט מוס) , דגים מאודים ואורז חום(אליזבט הארלי) הנקה(קייט האדסון) וכאלו. ורק לגווינית פלטרו גילתה שיותר מכל עזרה שיטה אחרת: מחוך.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי Pלונית_אחרת* » 06 מאי 2005, 18:00

שקלתי את עצמי ושמחתי לגלות שנשארו עלי חמישה ק"ג. תתהו איכה שמחתי?
ובכן, לי נראה שאני נראת כמו לפני ההריון - ולהפתעתי גיליתי שכנראה לא..
ומה זה אומר?!
שקודם לכן הייתי לא מרוצה מעצמי (נראתי לי יותר שמנה ויותר בגיזרה שאני לא מרוצה ממנה) והנה עכשיו אני יותר מרוצה מאיך שאני נראת
הפוך על הפוך {@

ומה עם הציצים
הם פה בשביל להשאר (-:

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 06 מאי 2005, 17:26

תודה גילה.
האמת שעד שהתחלנו את הדיון הזה הייתי מאד שבויה בהרגל הזה. שמראה נמדד לפי המספר של הבגד. אבל אם נחשוב על זה, מראה של אדם נגזר מהמון גורמים. ממה שהוא מקרין, מהשיער שלו, מהתנועות שלו. הבנתי שחלק מהעניין שקשה לי איתו הוא ממש לא מתוך צורך להדמות לגלית גוטמן ואחיותיה הדוגמניות כי אף פעם לא ניסיתי להתחרות איתן אלא געגועים למה שהיה קודם.
כלומר חלק מהגעגועים לגזרה נערית שהיתה לפני הילד הראשון שהתחלפה היום בגזרה אחרת, במידה רבה היא ביטוי לגעגוע לשלב שלא יחזור. כי חלק מההפיכה להורות היא גם ויתור על מה שהיינו פעם.
זה בתוספת האופנה השלטת היום שמשדרת נעוריםהופכת את אגף הטקסטיל לבלתי נסבל.
הפתרון הזמני, עד שיחלוף סופית הגעגוע לגזרה שלא תחזור הוא שינוי גדול.
אם אחרי לידת הילד הקודם לבשתי בעיקר שחור כדי לטשטש את האשה החדשה שאיני מכירה (וביננו, מי שמכיר אותי ידע שהגזרה השתנתה ומי שלא אז ממילא לא יודע את ההבדל) עכשיו שיניתי כיוון. כמו בהריון שלובשים בגדים שלעולם לא נלבש באופן אחר, גם עכשיו זה חלון הזדמנויות חדש.
ללכת עם מנשא עלי זה התנהלות מסוג חדש כרגע.
אז יש את האופנה עכשיו של החצאיות עם הפאייטים.ויש צמידים צבעונים וצעיפים. וזה שונה. זה להתאים את האופנה לצרכי במקום להיות קורבן לה
<לפחות עד הפעם הבאה שאצטרך ללכת לחנות למדוד בגדים>

תמיד אחרי לידות אני הולכת לכירופראקט כי הוא מחזיר את האגן למקומו ואז האגן נהייה צר כמו לפני ההיריון
ומה עם הציצים:-P

<היום עברתי ליד חנות חזיות שכמובן לא באת בחשבון בגלל הברזלים ושמחתי מכמה כסף חוסכת לי ההנקה:-D>

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בשמת_א* » 06 מאי 2005, 17:16

_אמא שלי כמובן מעירה לי ללא הרף שאני "שמנה מדי"
זה אולי מסביר למה את היית כל כך הרבה שנים רזה מדי (אם תרשי לי להדחף לך למכנסיים)_
אני מרשה, והתשובה היא כמובן, בטח, וברור.
לא שידעתי את זה כל אותן שנים (-;

בדיוק השבוע הסברתי לבעלי שאשה בכלל לא אמורה שתהיה לה בטן שטוחה. בטן שטוחה היא מאפיין של הגוף הגברי. לאשה צריכה להיות בטן עגולה.
וחוץ מזה לא יזיק לבטן שלי שהאיברים יחזרו למקומם (-; זה שהייתי בתת משקל כרוני פשוט הסתיר את העובדה שהכל בבטן זז בהריון, ואחרי הלידה לא ממש חזר לעצמו.
עכשיו אני מנסה ללמוד איך גם "להכניס את הבטן" (במובן בריא, של חיזוק השרירים והחזקה נכונה של איברי הבטן ושל עמוד השידרה) ביחד עם "להרפות את האגן ולהחזיק את הגוף בנינוחות". P-: לא יודעת איך עושים את זה... (השלב הבא שלי הוא ללמוד ריקודי בטן?)

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 06 מאי 2005, 16:39

"איך מתאים לך להיות מלאה..."
אוי, זה נשמע לי נפלא!
(כלומר - אם זה נאמר בכנות ולא מאחורי מסך פולני מנומס/מרושע :-P)

_את חמי ששואל כל פעם מחדש אם השאירו לי עוד אחד בבטן ומבסוט מעצמו עד הגג.......
לא יפה! אני מציעה שפעם הבאה תגידי לו "זה מאוד לא נעים לי שאתה אומר את זה. גם ככה לא נוח לי עם עצמי, ואין צורך שתגרום לי מבוכה". או משהו בסגנון. יש דברים שפשוט צריך להפסיק_
|Y|
גם אני תפסתי פעם אומץ לומר משהו כזה לחמי, וזה עזר, ובכלל לא היה מביך.

אמא שלי כמובן מעירה לי ללא הרף שאני "שמנה מדי"
זה אולי מסביר למה את היית כל כך הרבה שנים רזה מדי (אם תרשי לי להדחף לך למכנסיים)

אה, ומונו - הגעתי לדף הזה היום בעקבותיך (עם הצועניה), ואני חיבת לומר שאת נראית (בפסח) מצוין!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי גלה* » 27 אפריל 2005, 23:25

כמה מילים על דימוי עצמי אחרי לידה, את נסיונתי להרות התחלתי במשקל של 50 ק"ג על 168 ס"מ, כן מאוד רזה, אף פעם לא סבלתי מבעיות של עודף משקל (כשהתחתנתי הייתי אפיל רזה יותר :-P). עד שהריתי הגעתי למשקל של 55 ק"ג (הורמונים שקיבלתי במסגרת טיפולי פוריות), במהלך ההריון העלתי קרוב ל-20 ק"ג (לא ממש עקבתי בסוף).
היום אני כמעט חצי שנה אחרי הלידה, מרגישה שמנה, מתבעסת להסתכל על הבטן, ונרתעת כשאישי בא ללטף את ביטני (אותה בטן בה הייתי כל כך גאה משך ההריון).
היום עליתי על משקל, סתם לבדוק מה המצב, כמה רחוקה אני מאותו גוף שהיה קודם לפני, לתדהמתי המשקל הראה 56 ק"ג, כמעט המשקל בו התחלתי את ההריון, מי היה מאמין (אני בטוח לא) :-).
הדבר שהכי תיסכל אותי כאשר חשבתי שאני שמנה הוא שידעתי שלא אצליח לעולם לעשות דיאטה, אני לא יודעת איך.

<דרך אגב, אני מניקה >

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי במבי_ק* » 27 אפריל 2005, 22:45

עוד משהו יעל - אני לא מבינה בזה, אבל אני חושבת שכדאי לבדוק את בלוטת התריס. עליה כזאת במשקל בזמן קצר, אני חושבת שכדאי לבדוק (לחברה היה משהו דומה וגילו בעיות בתפקוד)...

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי במבי_ק* » 27 אפריל 2005, 21:59

אני חושבת שזה לא קשור להנקה. בשתי ההנקות ירדתי למטה מהמשקל של תחילת ההריון תוך פחות מחודשיים (אבל אני עולה נורא מעט בהריון, לפחות בשניים שהיו לי). חברות שלי ירדו רק אחרי הפסקת הנקה (מעל לגיל שנה). אני חושבת שזה אינדבידואלי. שמעתי על כאלה וכאלה.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי טרה_רוסה* » 27 אפריל 2005, 21:48

אני דווקא הורדתי את כל המשקל שהעליתי בהריון (25 ק"ג, למתעניינים), ואני עדיין מניקה.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי יעל* » 27 אפריל 2005, 19:41

בעבר קראתי באחד הדפים כאן (שעסק בדיאטות) שמורידים משקל לאחר שמפסיקים להניק.
אני הנקתי שנתיים וחצי וכבר חצי שנה שנגמלתי...
אבל בחצי שנה הזו העלתי 10 ק"ג.
אני לא אוכלת הרבה ולא אוכלת שטויות.
יש עצות , רעיונות ,סיבות.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_ב_פ* » 25 אפריל 2005, 20:47

(קומה ג'? יודעת שהסנטימנטים עוד יורידו אותה ביגון שאולה).
מקסימום יורידו אותך לקומת קרקע :-) וחוצמזה זה ירידה לצורך עלייה. החמלה הזו זה הדבר הכי בריא בעולם
> חמלה חמלה אבל אם הם בוכים יותר מחצי שעה זה הופך למשהו אחר :-P <

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 אפריל 2005, 19:54

הבעיה מתחילה במה שהאמא רואה בהשתקפותה במראה

כמובן. אמא שלי סוחבת את תסביך השיער שלה שנים, ומפילה אותו עליי כפל כפליים.

כל קוף בעיני אימו צבי

דווקא כשהוא בוכה הוא נראה כמו שימפנז קטן, אבל דווקא אז אני מאוהבת בו עד חוסר אונים, אולי אפילו יותר מאשר כשהוא מחייך, כי הבכי מבליט לו בליטה מצחיקה כזאת מעל גשר האף ומזכיר לי את הימים הראשונים שלו כתינוק פצפון.

(קומה ג' יודעת שהסנטימנטים עוד יורידו אותה ביגון שאולה).

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי הנכדה_של_ישראל* » 25 אפריל 2005, 16:26

טוב, הפעם מפאת כבוד וצניעות המשפחה אני תחת ניק אחר..

לגבי האימהות וההערות שלהן- מעניין שבפולניה לא שמעו כי כל קוף בעיני אימו צבי.

זה בגלל שבפולניה, ואולי לא רק??, הבעיה מתחילה במה שהאמא רואה בהשתקפותה במראה.. ז"א גם היא רואה את עצמה יותר קוף מאשר צבי.
ואני הרי פולניה אז אני לא באה לומר ח"וח שהפולניות מכוערות אלא שהן לקויות דימוי עצמי... אמא שלי למשל היא אחד היצורים היפים ביותר עלי אדמות, בחיי!! ולא רק אני חושבת ככה. לצערי, הבטחון העצמי שלה שואף לאפס.
ומזל שאנחנו בטוחות שהקופות המחוצ'קנות שלנו מדהימות לאין ערוך.

לי יש בת מחוצ'קנת אך מדהימה ביותר. ברור שאני לא אוביקטיבית אבל את מי זה מעניין??? היא בעיני צביה יפת מראה. מה שאומר שאמנם אני פולניה אך יש לי תקנה :-)

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תמר_ס* » 24 אפריל 2005, 22:56

מעניין שבפולניה לא שמעו כי כל קוף בעיני אימו צבי. צודקת. ומזל שאנחנו בטוחות שהקופות המחוצ'קנות שלנו מדהימות לאין ערוך.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 24 אפריל 2005, 08:56

תודה עדי. דעי לך שמה שכתבת חיזק אותי מאד.
חשבתי לעצמי שאכן יש הרבה נשים שהבטן שלהן יותר שטוחה אבל אין אף אחת שיש לה תינוקת כה מקסימה! ואכן באתי לליל הסדר ויש שם נשים שלא ילדו מעולם וחלקן אכן רזות ממני כרגע אבל בכל זאת לא הייתי מתחלפת איתן.
לבשתי שמלה שיש לי בארון אפילו שיש לי קצת(נניח..) בטן. את הבטן הזו הרווחתי ביושר.
אולי צריך אוהל שחור, בדומה לאוהל האדום- לנשים שבחרו ללבוש שחור כדי לטשטש;-)

לא מבטיחה שלא להיכנס להלך רוח מבואס מול הראי אבל מרגישה הרבה יותר טוב באופן כללי בקשר לזה. שכן מראה של אשה הוא לא רק מספר הג'ינס שהיא מצליחה לסגור, אלא הרבה יותר מזה. אולי אני צריכה לכתוב לעצמי את המשפט הזה איפהשהו.

לגבי האימהות וההערות שלהן- מעניין שבפולניה לא שמעו כי כל קוף בעיני אימו צבי.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי אם_פי_3* » 22 אפריל 2005, 11:28

תמר ס, אבל את, לפני הלידה נראית כאילו את בחודש שלישי, עכשיו בטח שוב לא רואים אותך (את בטוחה שיש לך מקום לכל מערכות הגוף?) - זה לא כמו מישהי שכל החיים היתה רזה, או סבירה, ופתאום מגלה ששמנה זו הגדרה מתאימה הרבה יותר. בטוח שיש מה לעשות, רק שזה לא בסדרי העדיפויות שלי.
(אגב - אחרי הלידות ירדתי מיד למשקל הקודם. אבל המראה... נשאר בחודש שישי, לפחות. אחר כך גם עליתי במשקל.).

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תמר_ס* » 22 אפריל 2005, 10:45

יש אמהות רבות שמסתובבות משולחות לחופשי, ומלאות רק דברים שליליים להגיד לבנות שלהן יו, אני חייבת רגע להגן על אמא שלי. היא לא כזאת נוראית. היא אומרת גם המון דברים נחמדים, יודעת להחמיא. אבל גם יודעת לא.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 22 אפריל 2005, 10:29

__LOL
קומה ג' - מה זה אומר?!_

זה אומר Laughing Out Loud , קיצור אינטרנטי ותיק.


יש אמהות רבות שמסתובבות משולחות לחופשי, ומלאות רק דברים שליליים להגיד לבנות שלהן (את יכולה לתאר לעצמך כמה דברים שליליים הן חושבות על עצמן).
בהחלט, ויש דוגמאות, אבל זה כבר לא לדף הזה.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בשמת_א* » 22 אפריל 2005, 10:05

אם לא עושים את זה הירכיים נשארות רחבות.
זה לא נכון לגבי כל אחת.
מצד שני, אני גם לא בטוחה שאגן צר הוא דבר כל כך טוב. אגן של אשה צריך להיות רחב (אם כי, איך נגדיר "צר" ואיך נגדיר "רחב", הרי אנחנו סתם משתמשות בהגדרות מעורפלות ושרירותיות. מה שצריך הוא מחקר אמיתי על מה שטבעי לנשים, עם מדידות שמראות מה צריך להיות היחס הנורמלי בין גוף האשה לרוחב האגן שלה.

_רגע מה גם אתן אמהות. נראה לכן הגיוני שאמא תגיד כזה דבר??!
אני ממש בשוק._
איזה חמודה את. אני מבינה שאת מכירה רק אמהות חמות ומפרגנות. אז הנה כמה עובדות: לא כל האמהות כאלה. יש אמהות רבות שמסתובבות משולחות לחופשי, ומלאות רק דברים שליליים להגיד לבנות שלהן (את יכולה לתאר לעצמך כמה דברים שליליים הן חושבות על עצמן). אני מכירה באופן אישי מספר די גדול של אמהות כאלה P-:

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי שרה_ק* » 22 אפריל 2005, 01:31

תמיד אחרי לידות אני הולכת לכירופראקט כי הוא מחזיר את האגן למקומו ואז האגן נהייה צר כמו לפני ההיריון. אם לא עושים את זה הירכיים נשארות רחבות. אם דוחים את זה עד לאחרי 4 חודשים אחרי הלידה זה מדי מאוחר כי העצמות שהיו רכות מההורמונים של הלידה מתקשות בחזרה ואז זה מדי מאוחר עד ללידה הבאה.

ולגבי סימני מתיחה, הכל אצלי חזר חוץ מהעור המדולדל המקומט והמעצבן בבטן. אז אם ל-ורד לב יש איזה פתרון לזה לרפא את העור שהשיכבת האפידרמיס נקרעה .. אודה מאד!!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בת_ההרים* » 21 אפריל 2005, 21:29

אני לא מבינה איך החברה שלנו מוכנה להכיל גברים עם כרס ענקית, בלי שיער על הראש שלובשים סוודר על הגב, גם בקיץ, וכל זה ארוז בספידו זעיר להפליא ולא יכולה להתמודד עם בטנון פוסט-הריוני וכמה סימני מתיחה. למה מה?!
ג-ד-ו-ל-ה (-:

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_קדם* » 21 אפריל 2005, 19:23

אה שכחתי שרון מזל טוב
אל תחשבי על זה עכשיו פשוט תהני מההריון.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_קדם* » 21 אפריל 2005, 19:21

אמא שלי כמובן מעירה לי ללא הרף שאני "שמנה מדי" ושיש לי בטן ואני נראית בהריון (איזה פירגון, הא?).

רגע מה גם אתן אמהות. נראה לכן הגיוני שאמא תגיד כזה דבר??!
אני ממש בשוק.
אמא שלי ממש מפרגנת וכל הזמן אומרת כמה אני יפה. גם לפני ההריון וגם בהריון ואני מניחה שגם אחרי. זה תפקיד של אמא לא?!
רק בהתחלה שהיא לא ידעה שאני בהריון ואצלי כבר מהשבוע הראשון ראו בטן... אז היא אמרה לאחותי שאולי קצת השמנתי ושתראה מה קורה איתי כי אני כניראה מדוכאת.
האמת באותו היום הלכתי לחתונה של חברה והתחלתי לבכות שכולם יחשבו שהשמנתי ולא ידעו שזה הריון. וכן גם ההורמונים שיגעו אותי בכיתי עד שניגמרו לי הנוזלים בגוף. אבל מרגע שהיא ידעה רק פירגון וכזאת אמא גם אני אהיה. למרות שיש לי בן אני לא בטוחה כמה הדמוי העצמי משמעותי אצל גברים.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בשמת_א* » 21 אפריל 2005, 17:53

השתנית מאד מאז שראיתי אותך?!
כן! (את באה ליומיון?)
אבל הקשר בין איך שאני נראית למה שאמא שלי אומרת מתאים בדיוק ל:
אייקון המום, כאילו, היא עוד לא מכירה אותי
בדיוק.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תמר_ס* » 21 אפריל 2005, 17:19

אמא שלי כמובן מעירה לי ללא הרף שאני "שמנה מדי" ושיש לי בטן ואני נראית בהריון (איזה פירגון, הא?). ככה זה אמהות או שאני טועה? גם שלי תמיד תמצא משהו לא מחמיא לומר (את נראית חולה, החצאית הזאת ארוכה מדי, לא יפה לך הצבע הזה, למה את לא שמה אודם|אייקון המום, כאילו, היא עוד לא מכירה אותי?|).

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי שרון* » 21 אפריל 2005, 16:44

בהריון הייתי כל כך מאושרת פתאום הייתה לי נוכחות פיזית הרגשתי שפע מהלך - תמיד הייתי קטנה 1.48 ורזה נורא ופתאום- אישה.
בכלל לא הייתי מודאגת מהשמנה והק"ג שהתווספו זה אחר זה האדם היחידי שכל הזמן נכנס לי לצלחת ולמשקל הייתה אמא שלי שנחרדה- מה יהיה ????!! איך תצליחי להוריד ובאיזה שקט שמה זה לא מאפיין אותי הודעתי לה שיהיה בסדר ואכן חודש אחרי הלידה למעט בטן ג'לטינית מגניבה וכמה ק"ג בודדים הכל נשר. חיכיתי שגם השאר ייעלם אבל לא עשיתי כלום ואז שלושה חודשים אחרי הלידה קלטתי שמשהו אפס לא עובד בירידה.....
חיכיתי בערך עוד חודש שבו המשכתי לזלול אחרי כל הנקה וברוך השם יש כאלה ו.... הודעתי לכל העולם ואישתו שאני בהריון שוב.... עוד לפני הבדיקה.
ואכן כן... לבתי עוד לא מלאו 4 חודשים ואני בסבב נוסף ועכשיו זה מרגיש משונה... עכשיו מרגישה איך צריכה להתרגל לגוף אחר. אף אף אף בגד ממקודם לא עולה עלי, את רוב בגדי ההריון חילקתי ובכלל הגוף אחר כל הפרופורציות השתנו אז מצד 1 מרגישה אישה- שזו תחושה עצומה ומעצימה ומצד שני מן חשש מהול בדאגה- איך אראה עכשיו- אחר כך???????????

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_ב_פ* » 21 אפריל 2005, 16:25

_LOL
קומה ג' - מה זה אומר?!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי סמדר_נ* » 21 אפריל 2005, 16:11

אמא שלי כמובן מעירה לי ללא הרף שאני "שמנה מדי" ושיש לי בטן ואני נראית בהריון
הממ?! השתנית מאד מאז שראיתי אותך?!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בשמת_א* » 21 אפריל 2005, 15:48

כרס ענקית, בלי שיער על הראש שלובשים סוודר על הגב, גם בקיץ, וכל זה ארוז בספידו זעיר להפליא
אמא שלי גם על אלה יש לה מה להגיד.

אני, אגב, מאלה שלא עלו כלום בהריונות ושלושה ימים אחרי הלידה כבר היו חתיכות כמו קודם.
רק מהצד זה נראה רצוי.
מהכיוון שלי, זה בעצם אומר: רזה מדי, נערית מדי, ועוד כמה צרות.
אחרי מאמץ גדול וניקוי אלרגיות מאסיבי אני עכשיו סוף סוף במשקל נורמלי. שמחה, מרוצה, עם כוחות שאני לא זוכרת מגיל 12, ואני אפילו לא מזכירה את התגובות החיוביות ביותר של בעלי וחברותי.
אמא שלי כמובן מעירה לי ללא הרף שאני "שמנה מדי" ושיש לי בטן ואני נראית בהריון P-: (איזה פירגון, הא?).

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי חתיכה_עם_סימני_מתיחה* » 21 אפריל 2005, 14:56

אני לא מבינה איך החברה שלנו מוכנה להכיל גברים עם כרס ענקית, בלי שיער על הראש שלובשים סוודר על הגב, גם בקיץ, וכל זה ארוז בספידו זעיר להפליא ולא יכולה להתמודד עם בטנון פוסט-הריוני וכמה סימני מתיחה. למה מה?!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 21 אפריל 2005, 09:52

אני לא הייתי דומה לגלית גוטמן או לסיגל שחמון גם לפני הלידה

אני כן! לשתינו היתה בטן :-)

חוויתי את זה לאחר ההריון הראשון ומאז חביתי, ז"א נהייתי קצת יותר חבית. טוב לא ממש חבית אלא פחית.

LOL.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי עדי_יותם* » 20 אפריל 2005, 23:39

אני לא הייתי דומה לגלית גוטמן או לסיגל שחמון גם לפני הלידה, כך שזה לא מטריד אותי שלא מבלבלים בינינו גם היום (-:

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_ב_פ* » 20 אפריל 2005, 23:29

ואני בטוחה שסיגל שחמון היתה בהריון יחד איתי, כמה חודשים לפני, ועכשיו יש לה קרש כביסה במקום בטן.
:-D

גלית גוטמן ממש לא מטרידה אותי. יופיה במקומו מונח.אבל אף אחת לא רואה אותה כשהיא מורידה את הפח. כולם רואים אותה אחרי שצוות סטייליסטים מצאו לה בגדים מחמיאים, וצוות צלמים מצלמים רק מזוויות מסויימות.
צר לי 'להשבית שמחות' אבל לטעמי היא יפה גם כשהיא מורידה זבל. אני מכירה מקרוב עוד כמה תופעות טבע כאלו שנראות מדהים אחרי לידה. אז אני שואלת- אז מה?? לא שאני לא חיה את השאיפה להיות שאפה (זו מילה נרדפת ליפה מהסלנג של שנות ה80 ...) גם אני חוטאת בזה לפעמים. אבל מהר מאוד אנחנו יכולות להזכיר לעצמנו שבאמת זוהי תופעה בשוליים שאין לה שום קשר לנורמה.
ויותר חשוב-
אין שום קשר הדוק בין יופי ואושר
אין שום קשר ברור בין יופי וסיפוק
אין שום קשר מובן מאליו בין יופי ובטחון עצמי
אז כן, כיף להיות רזה וחטובה מייד אחרי לידה. חוויתי את זה לאחר ההריון הראשון ומאז חביתי, ז"א נהייתי קצת יותר חבית. טוב לא ממש חבית אלא פחית. תסלחו לי מאוחר.. אבל החיצוניות היא רק מרכיב אחד בתוך ה'סל של האושר' שלנו. לפעמים אנחנו טועות ונותנות לה משקל יתר של אבטיח...
> לכולנו בסוף מתקרבים האיברים לרצפה. השאלה היא רק מתי. מי ביקשה טישיו ולא קיבלה?! <

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי איבי_כ* » 20 אפריל 2005, 22:59

מנשא בד ארוך מסתיר המון...
אני דוקא קצת להיפך. תמיד הייתי רזה אבל תמיד נראה לי שלא מספיק. הייתי די מלאה קומפלקסים לגבי עצמי, ודוקא אחרי ההריון והלידה התחושה שלי לגבי הגוף שלי השתנתה לטובה. בהתחלה הייתי מנסה מדי פעם מכנסיים או חולצה מפעם, וכשהם לא עלו עלי הזדעזעתי לא מזה שהם לא עולים עלי, אלא מזה שהם עלו עלי פעם ומזה שבכלל הייתי מתלבשת ככה פעם, הכל צמוד וקטן כזה, כאילו בגדים של אחותי הקטנה (שאין לי). תוך 4 חודשים חזרתי למידות שלי (לא לצורה שכנראה השתנתה לנצח), אבל ממש לא בא לי ללבוש חלק גדול מהבגדים הישנים שלי. בכלל לא מתאים לי עכשיו כל הקוטן הזה, לא נוח לי ולוחץ לי. די, אני אשה עכשיו ולא ילדה וטוב לי ככה. ברור שלפעמים אני מסתכלת בראי ורואה מפלצת מסתכלת עלי בחזרה, למי אין את הימים האלה. אבל סך הכל - כל זה עבר אחורה אחורה בסדר העדיפויות.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי Pלונית_אחרת* » 20 אפריל 2005, 22:20

ועוד לא הזכרתי את חמי ששואל כל פעם מחדש אם השאירו לי עוד אחד בבטן ומבסוט מעצמו עד הגג....... שלא לדבר על ההערות על הפרונט..)
הכי טוב זה להיות אסרטיבית - לא נעים לי שאתה אומר את זה. אבל בהכירי את הקושי (-; אפשר לבקש מהבן שלו (זה שאת נשואה לו) להגיד לאבא שלו שיחדל פתרון זה כמובן מעמיד אותך מול הסיכון שהוא יגיד לך משהו בסגנון "מה את לוקחת ברצינות" או "הבן שלי אמר לי שאת רגישה אחרי ההריון" ועוד כל מיני כאלו אמירות שיאלצו אותך להיות אסרטיבית...

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 20 אפריל 2005, 11:56

גלית גוטמן ילדה בת שנייה

ואני בטוחה שסיגל שחמון היתה בהריון יחד איתי, כמה חודשים לפני, ועכשיו יש לה קרש כביסה במקום בטן.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי עדי_יותם* » 20 אפריל 2005, 10:53

גלית גוטמן ילדה בת שנייה. (מתנצלת: לא שאני כ"כ שולטת ברכילות, הלכתי לחפש. קוראים לה אֶמה.)
מונו נוקי, את נראית נפלא, יפה וקורנת. אם לא אמרתי לך את זה כשראיתי אותך, זה רק מקנאה :-)
יש לי כמה רעיונות מרושעים לתשובות לחמיך:
"כן, השאירו לי עוד אחד בבטן - ואם זה הסבא שלו, אז אני חושבת שהוא יעדיף להישאר בפנים."
"הבטן שלי עוד תרד. ושלך?" או, אם אין לו כרס, "הבטן שלי תרד לפני שיצמחו לך חזרה שערות על הראש." ואם אין לו קרחת - טוב, כבר תמצאי משהו.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_קדם* » 20 אפריל 2005, 10:37

מוקי נוקי אני מנסה לחפש פוזות מול המראה אבל כל מה שיש מולי זה הר בטן;-) (טוב מותר לי אני עוד בשבוע 39)
מה שכן אני חושבת שכשהבטן ענקית כל שאר האברים נראים ממש רזים בפרופורציה. אברים כמו התחת, רגליים ועוד. בגלל זה אני כל כך מתגעגעת לפלטפורמות העצומות שלי מלפני ההריון- הכפות רגליים שלי נראו ממש קטנות אפילו הסיניות הקדומות היו מקנאות( אלא שקשרו להן את הרגליים)
אולי בגלל זה נשים עושות ניתוח הגדלת ציצ ככה הבטן נראת ממש קטנה ושטוחה.
נקודה למחשבה.
חוץ מזה אני מזמן סידרתי תאורה מחמיאה בחדר שינה, ומראה שמעט מטשטשת- פיתרונות טכניים שממש עוזרים למראה או לביטחון.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 20 אפריל 2005, 10:23

ועוד משהו:
גלית גוטמן ממש לא מטרידה אותי. יופיה במקומו מונח.אבל אף אחת לא רואה אותה כשהיא מורידה את הפח. כולם רואים אותה אחרי שצוות סטייליסטים מצאו לה בגדים מחמיאים, וצוות צלמים מצלמים רק מזוויות מסויימות.
ואולי זה רעיון. לחזור לגיל הטיפשעשרה ולחפש בראי זוויות מחמיאות.........

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 20 אפריל 2005, 09:05

מה "אבל " בזה?...)
זה "אבל" אם הוא מנתח פלסטי:-D
אני מסכימה איתך אם הבנים. זו בדיוק הבעיה.
מצד שני יש רגעים שבהם נראה לך שאנשים שבויים מדי. יש לי מכרה שסיפרה לי שהיא חוסכת כסף, שאחרי הלידות תלך לקולגה של אמה ותעשה שיפוץ כללי. הדבר הכי בוער מבחינתה זה הבטן. היא הראתה לי. אמנם יש כמה סימני מתיחה על בטן שטוחה לגמרי.... בחיי שלא הייתי מסכנת את זה בשביל ניתוח.למעשה הייתי מוכנה להחליף איתה בשמחה.
(אמרתי לה את זה, והיא אמרה, "טוב אבל את בהריון עכשיו":-D)
. אבל לה זה מציק להפליא. מיד כל אשה שהיתה נוכחת אמרה מה היתה משנה אצלה. זו מגדילה חזה , זו מקטינה ואחרת דווקא רוצה לשפץ את האף. וכל אחת בטוחה שאצלה המצב ממש קטסטרופה.
בהקשר הזה אני חושבת הרבה על המסר שאנו מעבירות הלאה. כמובן שלא עוזר להיות אדם בלי מודעות עצמית, אבל איפה הגבול בין מודעות עצמית לבין כניעה לנורמות בלתי אפשריות?
ומשהו שגיגלתי: משהו שאמא אומרת לבתה
"הילדה דרשה את החולצה ואז עניתי עד שהבטן לא יורדת את לא הולכת עם חולצת בטן

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי עדינה_מאוד* » 20 אפריל 2005, 01:07

פעם הייתי בתצוגת אופנה בטכניון וחברה אחת שאלה את הדוגמנית שיש לה 4 ילדים (לא זוכרת את שמהכעת אבל בעלה רופא) (מה "אבל " בזה?...) האם היא יולדת את הילדים מהפה?

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי אם_הבנים_שמחה* » 20 אפריל 2005, 00:09

גלית גוטמן שילדה תאומים
לא ידעתי. חשבתי שרק בת.

טוב נו, זה המקצוע שלה, אז סידרו לה גוף מתאים. אני בטוחה שאם אסור היה ללמד עם סימני מתיחה, לא היו לי...

אני רואה את זה ככה: כשאני בהריון, הגוף משתנה ואני אוהבת את השינויים, אוהבת את הבטן הגדלה ואפילו את הישבן. יש תינוק[ת] בסוף הדרך הזאת, והכל כ"כ רומנטי ומרגש ובראשיתי.
אחרי הלידה זה סתם מן גוף כזה. הוא כבר לא בהריון, אבל עדיין לא מה שהיה לפניו. בעצם, הוא לעולם לא יחזור להיות מה שהיה. יש להתרגל לגוף החדש הזה. גוף שעבר שינוי ולא לטובה במונחים אסתטיים מערביים. ולזה יש להתרגל.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_קדם* » 19 אפריל 2005, 17:39

משהי יכולה להסביר את התופעה שבה דוגמניות יולדות ושבועיים אחרי כבר מתרוצצות על מסלול התצוגה? !
כמו כל דבר שדוגמנית משדרת מקטלוגים ותמונות- כמה קל להיות רזה וגורמת ליסורי מצפון לגבי קילו או שניים עודפים אני מניחה שגם אחרי הלידה( אמורה לקרות עוד שבוע בערך) אני לפי התכתיב האופנתי מצופה לירידה מיידית וגיזרה חטובה.
איך זה קורה רק אלוהים יודע.
בעלי באיזה פעם, ללא כל טקט מתקבל על הדעת, אמר "את יודעת יש המון נשים שמיד אחרי הלידה חוזרות לגיזרה הישנה" ונתן לי כמה דוגמאות... כן לא ניחן בטקט או מודעות לדימוי הגוף הנשי בהריון ואחריו אבל בחור מקסים ללא ספק.
אני מרגישה לפעמים באיזה פנטזיה שהנה אני יולדת ותוך חודש כבר מסתובבת דקת גיזרה לפחות כמו לפני ההריון אם לא יותר.
אני יודעת שאני אתאכזב אז אני משתדלת לטפטף לעצמי שזה לא באמת עובד ככה ולתת לעצמי את הזמן שדרוש לחזור למסלול אבל מיד צצות לי הדמויות ארוכות הרגליים דוגמת גלית גוטמן שילדה תאומים וויק עם הילדה שלה ואני מפתחת סוג של קינאה מתסכלת! כן אני אנושית ומקנא.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי עדינה_מאוד* » 19 אפריל 2005, 00:42

כיוון שלא היה לי זמן לקנות חזיות הנקה בינתיים ומצאתי בבית רק את 2 אלה שנשארו לי מהיונק השני (זו ההנקה בחמישית)...אני הולכת בלי ועם מנשא שמסתיר, לפעמים... ואת מי אני פוגשת כך היום ? נכון! את תמר ס אהובתי במצב דומה מאוד לשלי!
הידד! (רק שאצלי זה בכמה אותייות הלאה ...(-;)

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי עדינה_מאוד* » 19 אפריל 2005, 00:39

אוחזת בידה תינוקת קטנה הכי יפה בעולם- זו אני. ואני חשבתי שזאת אני. ואני עוד לא חושבת ככה, אבל בטוחה שהיא תהיה!

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אפריל 2005, 00:17

גם אני תמיד הייתי רזה ועכשיו חודשיים וחצי אחרי הלידה יש סימני מתיחה, צמיג ספייר, חזה ע-נ-ק ותינוק מקסים :-)
בכל מקרה, התחלתי לעשות כל יום יוגה בבית (סיגלתי את ההרגל הזה כבר בהריון). עשיתי תרגילים מספר של יוגה לאחר לידה, אבל היה לי מאוד קשה למצוא זמן לעשות את כל הרצף. עכשיו הגעתי למסקנה שכמה סטים של "ברכה לשמש" עושים את העבודה לא פחות טוב.
זה עושה הרגשה ממש ממש טובה ולדעתי גם רואים תוצאות.
מומלץ מאוד לבעלות ניסיון ביוגה (מ-6 שבועות אחרי הלידה, אני חושבת).

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי אני_מולי* » 18 אפריל 2005, 23:28

גם אני השמנתי מאד בהריון - 22 ק"ג. הייתי רעבה מאד ואכלתי שטויות
בכל מקרה, גם אני לא מהמרזות מההנקה וגןם הרשתי לעצמי לאכול יותר מידי וגם החלפתי קידומת ל - 30 שאז הכל משתנה
אבל באיזה שהוא שלב תפסתי את עצמי ולאט לאט רזיתי את הכל רק החזה נשאר D במקום C שתמיד היה (אבל זה דווקא יפה בעיני)
לתקןפת הביניים שארכה שנתיים קניתי קצת בגדים אבל יפים בלי שןם קשר
בעצם אין לי עצות חוץ מלקנות 2 או 3 מערכות יפות (אם יש אפילו בחנות יד 2 אני לא יודעת עם זה יש בארף)

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 אפריל 2005, 20:43

פיץ יהיה מחר בן חודש

הינוקא יהיה תיכף בן 3 חודשים, ואו-טו-טו אני גם מצליחה לסגור את הרוכסן במכנסיים שהיו גדולים עלי לפני ההריון...
אבל כל שבוע יש שיפור קל. כשהוא היה בן חודש הם אפילו לא עלו לי על האגן.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי סמדר_נ* » 18 אפריל 2005, 12:50

האם קיבלתן הערות מהסביבה?
כן, בעיקר בנוסח "יו! כמה ירדת!"
או בלשונה של אחות הטיפה שאצלה עשיתי את מעקב ההריון, כשהגעתי לשקילת פיץ בגיל שבועיים: "תגידי, ילדת משהו?"
נחמד לשמוע, אבל האמת היא שאני לא מרגישה ככה. נכון, בימים הראשונים ירידת הבטן היתה דרמטית, כאילו מישהו שואב אותה בקש. אבל נשארתי עם איזו בטן בכל זאת, משהו רפוי וג'לטיני כזה, שמגיב מאד באיטיות לתרגול קל. אני יודעת שלכנות את זה "בטן" יעלה גיחוך על פניהן של נשים מסויימות שמסתובבות עם בטן יותר גדולה מזו גם בלי שום קשר להריון וללידה, אבל עבור מי שרגילה להיות שטוחה-עד-קערורית באיזור הזה של הגוף -- זו בהחלט בטן. וגם האגן שלי עדיין רחב, אי אפשר עדיין לחזור לבגדי טרום-ההריון שלי למרות הירידה הניכרת במימדי הגוף, ודי מעצבן אותי מה שאני רואה במראה.
פיץ יהיה מחר בן חודש. אני יודעת, צריך סבלנות.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי נוסעת_סמויה* » 17 אפריל 2005, 00:08

תשמעו, עד לפני כמה שנים, גם נשים הרות היו לובשות שקים ומתחבאות מאחורי הבטן והיום זה נחשב נשי ויפה. אולי נצליח להגיע למצב בו גם נשים אחרי לידה ימצא בהן חן שהוא קונצנזוס.
מונו, אמן ואמן!

וטיפ משלי: ברשת NONAME יש מכנסיים עם בד רך, אלסטי, באזור הבטן. לא תחת הכותרת של מכנסי היריון אבל להיט בקרב הריוניות. הג'ינס שקניתי שם שירת אותי מצוין לפני וגם אחרי הלידה. מי שרוצה לאמץ איזה "לוק" מעבר כזה יכולה לקנות שם מכנסיים שמחים גם אחרי הלידה, שיחמיאו, לא ילחצו על הבטן, ויתאימו גם כשהגוף יחזור לממדיו הרגילים.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תמר_ס* » 16 אפריל 2005, 23:10

מונו, אני חייבת לומר לך שאני, גם כשאני יוצאת, אני עם הטרנינג הירוק מזעזע שלי וגופית פלנל ארוכה (בלי חזיה כמובן).. תשאלי את עדינה מאוד ו הדר ר . הן יעידו לטובתי.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי טרה_רוסה* » 16 אפריל 2005, 23:06

את חמי ששואל כל פעם מחדש אם השאירו לי עוד אחד בבטן ומבסוט מעצמו עד הגג.......
לא יפה! אני מציעה שפעם הבאה תגידי לו "זה מאוד לא נעים לי שאתה אומר את זה. גם ככה לא נוח לי עם עצמי, ואין צורך שתגרום לי מבוכה". או משהו בסגנון. יש דברים שפשוט צריך להפסיק.
זוכרת שאמרתי פעם לחמי (הנחמד) "וזו הפעם האחרונה שאתה אומר לי את זה" לא זוכרת על מה זה היה, אבל זה עבד ;-)

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ענת_ב_פ* » 16 אפריל 2005, 22:15

אז אם תראו ברחוב בחורה שנראית כמו צועניה שברחה מהקרקס:חצאית צבעונית עם פאייטים, חולצה ירוקה שחורה וצמידים, אוחזת בידה תינוקת קטנה הכי יפה בעולם- זו אני
בדמיוני הלא-פרוע זה מצטייר מ ג נ י ב ושמייח @}
חוצמזה מונו נוקי , לא איבדת את חוש ההומור וזה מראה שאת בריאה יותר מחלק מאיתנו!
לחנך את העולם הרי בלתי אפשרי. גם בעניין של המראה החיצוני צריך לנקוט בגישת ה'פרה- פרה' ( ;-) ) קחי החלטה רציונלית שכל עניין שיפור המראה יחכה לדוג' לעוד חצי שנה. בינתיים בינך לבין עצמך את יודעת שאת בחופש מוחלט מענייני ביקורת ומשטרת האופנה. הם פשוט מחוץ לתחום! בינתיים תתרכזי בעיקר ותמשיכי להתייחס לעצמך בעדינות וברגישות. תמשיכי להתלבש שמייח, תחייכי לכל העולם להקתו ואחותו הקטנה והלא-מפרגנת. הם כרגע תפאורה. אין להם תפקיד מעשי. מי שמפרגן נחשב ומי שלא שיחזור בעתיד כשאת אחרי החופש. וכמו שאומרים בפולנית- "הקדימי תרופה למכה"- כשאת נכנסת לחנות בגדים תצהירי את מראש שאת אחרי לידה. זה לא עניין של אף אחד כמה זמן את אחרי...
תפנקי את עצמך ביומיום- החל משתיית התה או הקפה, דרך המקלחת או האמבטיה, תרקדי, תתמרחי בקרמים ושמנים ותשימי על עצמך צבעים כיפיים.
> ענת גם אחרי לידה. 5 וחצי שנים אחרי... <

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי תמר_ס* » 16 אפריל 2005, 22:00

אוחזת בידה תינוקת קטנה הכי יפה בעולם- זו אני. ואני חשבתי שזאת אני. D-:

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 אפריל 2005, 20:50

חמי ששואל כל פעם מחדש אם השאירו לי עוד אחד בבטן

זה בסדר - אמא שלי חוזרת ושואלת למה אני לא קונה חגורת בטן. S-: בזמנה זה היה שוס כנראה. וכמובן אי אפשר בלי "את בטוחה שאם מניקים הבטן יורדת? את מכירה בנות שניסו את זה?"

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 16 אפריל 2005, 19:21

תודה ,אני לא מתרכזת בזה....אני מרגישה טוב כשאני בבית. יש פשוט הרגשה כזו שכשאני יוצאת אז פתאום כללי העולם האמיתי מתחילים להציק (ועוד לא הזכרתי את חמי ששואל כל פעם מחדש אם השאירו לי עוד אחד בבטן ומבסוט מעצמו עד הגג.......
תשמעו, עד לפני כמה שנים, גם נשים הרות היו לובשות שקים ומתחבאות מאחורי הבטן והיום זה נחשב נשי ויפה. אולי נצליח להגיע למצב בו גם נשים אחרי לידה ימצא בהן חן שהוא קונצנזוס.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בת_ההרים* » 16 אפריל 2005, 17:53

וכל מה ש ב דחילו אמרה...

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בת_ההרים* » 16 אפריל 2005, 17:51

אחרי הלידה הראשונה חזרתי מהר מאד לעצמי אבל בגלל שהלידה היתה חרא ז הרגשתי רחא וזה לא משנה אם שקלתי כמו רבע עוף או היו לי שדיים מלאים(פתאום) ועסיסיים כמו שלא היו לי מעולם.
אחרי הלידה השנייה לקח לי יותר זמן לחזור לעצמי. הירכיים נשארו רחבות יותר ככה שלמכנסיים הרגילים לא נכנסתי. אז פתאום ממידה 36 התרגלתי למידה 40 שעבורי זה המון. וגם עור הפנים מאבד מהזוהר ההריוני. לא יכולה לומר הרגשתי הכי נפלא שבעולם אבל חווית הלידה היתה טובה ולכן גם היה לי קל לקבל את זה.
כל ההתעסקות עם בגדים היא מיותרת לטעמי ויוצרת עוד יותר תסכול. במיוחד אם מחפשים בגדים בחנויות ה"שיקיות". אני חשבת שעדיף לאמץ איזה "לוק" מעבר כזה עם יותר חצאיות,חצאיות מכנס,חצאיות מעל מכנס(אני חיה במקום שבו זה רגיל להתלבש ככה),שמלות נשפכות ולא מידי צמודות אבל גם לא "אוהל",מכנסיים עם גומי ומעליהם שמלות עד הברך.
לגבי החזה השופע-אני לא סמכות מוצלחת. אצלי אין חזה בדרך כלל אז אחרי לידה אני מגיעה ל-סי בקושי...

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי ב_דחילו* » 16 אפריל 2005, 17:48

מונו, זה מאוד אישי. כל אשה שונה, מה שהייתי אומרת לך הוא לא להתמקד בזה עכשיו (מקווה שאני לא מעצבנת אותך בכך..). תשתדלי לנוח הרבה, כדי לא להגיע לקטעים של עייפות-אין אונים-רחמים-בליעת מקררים ולחזור לפעילות - צעידות עם מנשא או עגלה או כל מה שאת אוהבת.

מי שמעירה לך על הגוף ויודעת שאת אחרי לידה (לי משהי העירה 'את בדרך כלל רזה') תגידי לה 'נכון' בחיוך. אנחנו המין היפה אבל לא תמיד המפרגן. אין דבר יפה יותר מאשה צעירה קורנת עם תנוק.

אם את אוהבת להיראות טוב אולי תקני לך שרשרת חרוזים צמודה (יפה עם הפרונט ;-) ), נעל (ראיתי כפכפים צבעוניות מקסימות), או לק באצבעות הרגלים+שרשרת לרגל או כל דבר שלא קשור דווקא למידת הגוף.

קבלי (()) גדול

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 אפריל 2005, 12:13

האם קיבלתן הערות מהסביבה?

אוי, נזכרתי שפגשתי אחרי הלידה שתי קולגות לשעבר, והן התפעלו: "איך מתאים לך להיות מלאה..." P-:

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 אפריל 2005, 10:37

משהו כדי לצאת מהבית זה הכל

עד עכשיו הסתובבתי בבגדים רחבים או בגופייה פלוס סוודר, לטשטש כמה שיותר. השבוע יצאתי בפעם הראשונה ללא הינוקא, וב-20 דקות הצלחתי לקנות שני זוגות מכנסיים בגזרה מתרחבת, אותו סוג שהייתי נוהגת ללבוש לפני - רק גדולים יותר (לא יודעת בכמה מידות, המיספור היה אחר).
האזור המביך הוא מטבע הדברים הבטן, ושם רק חולצה ארוכה מסווה את הכל. או מנשא...

אגב, תחליף זול לחולצת הנקה הוא חולצת כפתורים גברית, לא? פחות דיסקרטי אבל עדיין נוח. אנסה בהזדמנות.

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי מונו_נוקי* » 16 אפריל 2005, 09:38

תודה ב דחילו ובת ההרים.
איך אתן התמודדתן עם דימוי הגוף?
הערות קטנות של הסביבה יכולות להרוס לי את המצברוח. אפילו שזו לא פעם ראשונה, וכבר ידעתי מה קורה אחרי הלידה. ובכל זאת , האכזבה כה עמוקה . איך היה אצליכם?האם היה שוני בנושא בין הלידות? האם קיבלתן הערות מהסביבה?

דימוי עצמי אחרי לידה

על ידי בת_ההרים* » 15 אפריל 2005, 19:29

אחרי לידה-ללכת לקנות רק בשוק. דברים עממיים עם גומי במכנס אבל עם דוגמאות שוות על הבדים.

חזרה למעלה