הגבירה בחום ארכיון 2

שליחת תגובה

איך הומור מנטרל אלימות? בבת צחוק.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הגבירה בחום ארכיון 2

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יוני 2009, 18:55

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יוני 2009, 18:53

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יוני 2009, 18:52

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יוני 2009, 18:51

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יוני 2009, 18:50

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יוני 2009, 18:50

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 יוני 2009, 18:47

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי קן_לציפור* » 17 מאי 2009, 11:27

(מצחיק, בדיוק כתבתי על זה משהו בבלוג האחר שלי שאוטוטו יעלה)
אנא אל תשכחי לעדכננו. {@

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 07 מאי 2009, 15:31

שלום לאהובה.
יש בעיות באתר. גם אני לא הצלחתי להעלות את הדף, אבל קודם בכלל לא הצלחתי להעלות את האתר...
ודפים עולים לי לא שלמים ומלא בעיות.
בכל אופן רציתי להגיד שזה בטח גם תוצאה של המנוחה של הגוף. ככה זה היה לי כשרקדתי (ולא רק לי גם לבנות אחרות).
אולי זה אומר שהגוף צריך יותר חופשות בין לבין (-:
ורק שלא תעופי יותר מידי גבוה...איך נמצא אותך אחר כך?

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 07 מאי 2009, 01:18

לפעמים אנחנו פשוט לא יודעים מה טוב בשבילנו.
חרף היותנו מתבוננים, חדי אבחנה וקשובים.
בגלל שהמחלה הזו, האחרונה היתה כ"כ מפתיעה (הגיעה פתאום אחרי שנים רבות של בריאות צרופה ורציפה), בגלל שהיתה כ"כ ארוכה, בגלל שהכניעה אותי כליל, וגרמה לי לשבות מכל עבודה ולגור במיטה תוך אנחות פולניות קורעות לב, בגלל התשישות המגוחכת ששרתה עלי לקראת החלמתי המלאה שכללה יציאה של 5 דקות לגינה וזחילה הביתה עם לשון בחוץ כאילו צלחתי הרגע את הכינרת - בגלל כל אלה, חשבתי שאזדקק להתאוששות איטית ומתונה.
חשבתי שיקח לי זמן לחזור לעצמי, חשבתי שכדאי לי לקחת את האימונים ואת חזרתי לעבודה בעדינות ובהדרגה.
במיוחד חששתי מהאימון של יום רביעי. האימון המפורסם בן 4 השעות שבימים כתיקונם כשמוחי לא מלא בליחה וגרוני לא מצפצף מוציא ממני מיצים שלא ידעתי שאפשר ודואג שאכיר על בוריו כל גיד בגופי.
כך שהיום כשהגעתי לאימון עם דימוי עצמי שברירי וענוג כשל עלמה בריטית מהתקופה הויקטוריאנית חששתי שהיום הזה יהיה יותר מידי בשביל הגוף.
וכשהתכנסנו בבוקר והתייעצנו מה נעשה היום, ביקשתי לארגן אימון מתון שיקח אותי ויחזיר אותי ברכות אל כוחותיי. "בסדר" אמרו כולם. ומייד פצחו בברכות לשמש אשטנגיות למהדרין מה שהעיד על הצהרת כוונות ברורה לגבי העתיד לבוא. והוא כמובן לא אחר לבוא. אבל הגוף שלי, בא בעקבותיו. לא סתם בא, בקלילות. והנפש שלי ריצדה בלי לחשוב פעמיים.
הברכות נמשכו. ואנחנו קופצים אחורה וקדימה מעמידה לישיבה ומישיבה חזרה תוך קפיצה לעמידה, והגוף הזה המקרטע שלא תרגל בערך שבוע שלם הרגיש בבית כמו שממש מזמן לא הרגיש. ללא מאבקים, ללא כל קושי, ללא ציפיות.
ואז פתאום זה קרה. מה שאני עובדת עליו שנים, כבר ללא ציפיה להצליח, נתן ככה פתאום פרי, בלי אזהרה, בלי מאמץ, בלי תכנון, ברגע אחד. מצאתי את עצמי מרחפת מברכת השמש ישירות לישיבה עם רגליים ישרות באוויר (סליחה עם התאור העילג הזה שאין לו שום אחיזה במציאות עבור חלקכם). פשוט ריחפתי כמו חץ. זאת לא הייתי אני, החץ הזה ירה את עצמו.
בהתחלה זה היה בשקט, ביני לבין עצמי. אח"כ לחשתי לחברתי הטובה (שחולקת איתי אימונים ארוכי שנים ומאבקים עיקשים על תנוחות) שהצלחתי ומשמע תגובתה ההמומה וברכות המזל טוב, נתעוררו גם שאר החברים בקבוצה לברר על מה המהומה. ובפעם הבאה שזה קרה כבר עפו באוויר פרשנויות על מספר הס"מ שהפרידו בין ישבני לרצפה ("זה היה חצי מטר. לא אני בטוח. בזווית 45 מעלות. עם בורג... לא, לא, היא קודם השתרשה ואח"כ השחילה את הרגליים" וכ')
וככה פתאום, בלי שום ארוע מכונן, חציתי עוד קו.
ונזכרתי בסצנה מסרט מקסים שמבוסס על "הקטיינה של קנלר של אתגר קרת. בקייטנה של קנלר כל המבקרים עושים קסמים וניסים. ניסים שפשוט קוריםלהם בלי שתכננו. הם פתאום מרחפים באוויר, או שמדליקים גפרור ומשליכים אותו באוויר והוא מחולל באוויר בלי לכבות. או שהם דגים דג בנהר והוא מחיליף צבעים. לכולם קורים מן ניסים כאלה בקלות בלי נסבלת, חוץ מלגיבור הסרט. רק הוא לא מצליח לעשות שומדבר, שום קסם. ולא שיש משמעות לקסמים האלה, אבל הוא נורא מתוסכל מזה. הוא פשוט לא מצליח. ואז קנלר (בכיכובו של טום וויטס המופלא) אומר לו שזה יקרה לו : "when it doesnt matter anymore " ולא שזה שכנע אותו להפסיק לנסות ולהיות מתוסכל מזה, אבל רק בסוף הסרט כשהוא עובר משבר קשה וכועס ומתוסכל הוא מדליק גפרור ומשליך אותו באוויר בזעם ופתאום הגפרור מרחף באוויר בלולאות - כשזה כבר לא חשוב כ"כ. כשזה כבר לא משנה.
אני חושבת שזה כנראה היה הסיפור שלי היום. הפסקתי להיצמד לרצון להצליח. עשיתי את זה כמו אלפי הפעמים שעשיתי בעבר, מתוך ידיעה ברורה שזה לא יקרה. ואז יצא לי קסם - when it doesnt matter anymore.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אום_שלום* » 21 אפריל 2009, 00:22

בכל פעם מחדש אני חושבת לעצמי, איך זה יכול להיות שאני אכנס עכשיו לחדר ואפתח את הפה ואנחה אנשים אחרים להתבונן בעצמם ולנשום וליצור מרחבים ואורך בגוף כשאני בעצמי מרגישה גוש בשר מכווץ שזקוק בעצמו לקריאת כיוון...
ופוף! אבקת קסמים עם כוכבים ונצנצים מתפזרת עלי וטינקרבל של עולם היוגה שוב מתחילה את המשמרת שלה.

כל כך, אבל כל כך מזדהה @}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 20 אפריל 2009, 23:09

אני הולכת ללמד.
מגיעה אל הסטודיו, מטפסת בכבדות במדרגות העץ וחושבת לעצמי איך? איך אני אעשה את היום? אני יודעת שאני אעשה את זה, אני תמיד עושה את זה, אבל איך לעזאזל אני יכולה ללמד משהו את מישהו היום? מה יש לי לתת מעצמי?
אני פותחת את דלת הסטודיו, הזוג החדש שהתבשרתי שיבוא אכן הגיע, עומד נבוך כמו שרק תלמידים חדשים יודעים. ופוף! אבקת קסמים עם כוכבים ונצנצים מתפזרת עלי וטינקרבל של עולם היוגה שוב מתחילה את המשמרת שלה. אני לובשת חיוך, משאירה את המעיל האפור והצמיג של הכבדות והעייפות והמיחושים בצד.
לפעמים אני מרגישה ששעורי יוגה הם כמו אופטלגין נפשי. משהו בשילוב בין המודעות ובין זה שאני המורה, עושה איזה שינוי כ"כ חזק ומיידי והופך אותי על המקום למישהו אחר. ומדהים שלפעמים בדיוק הדבר שנדמה לי שאין לי רצון בו הוא הדבר שאני צריכה. אני לא מתרגלת לרעיון הזה וכמו ילד מסרבת לקבל את התרופה, למרות שאני מבינה שארגיש טוב יותר אח"כ. בכל פעם מחדש אני חושבת לעצמי, איך זה יכול להיות שאני אכנס עכשיו לחדר ואפתח את הפה ואנחה אנשים אחרים להתבונן בעצמם ולנשום וליצור מרחבים ואורך בגוף כשאני בעצמי מרגישה גוש בשר מכווץ שזקוק בעצמו לקריאת כיוון...
והנה, אבקת הקסמים מתפזרת, הדלעת כרכרה, העכברים סוסים, ואני סינדרלה. לפחות עד חצות (-:

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 20 אפריל 2009, 16:06

אתמול כתבה אשה שמחה בבלוג שלה על נושא התרגול של משהו שלא בא לנו בקלות. תרגול שלפעמים מרגיש מעושה או מזוייף ואנחנו רוצים לתרגל אותו בכל זאת מתוך יציאה מנקודת הנחה שאנחנו יצורים של הרגלים, ומה שנצליח להפוך להרגל בחיים שלנו, יהפוך מתישהו לטבע שני.
כנראה שאני עדיין סובבת סביב "כאבי הגדילה" המדוברים כאן לאחרונה, אחרת אין לי הסבר לתופעה שפוקדת אותי בימים אלה, שבה בעיצומם של ימים טובים מלאי עשיה, אני נתקפת פתאום וללא אזהרה לאות עצומה וחולשה, וגוררת את עצמי למשכב.
גם היום היה מן יום כזה שהחל בעליזות וחיוניות.
התעוררתי מוקדם, מכבה את צלצול השעון שכיוון הבנזוג כשאני מקפידה לא להעיר אותו (כמה חשוב הוא השקט בבוקר (-:).
עד שהאיש הקיץ (מקץ שעה וחצי) כבר הספקתי לסיים עבודה על צילומים במחשב ולשבת למדיטציה, ומשם המשכתי לאימון עם חברה טובה שכלל מעט אימון של הגפיים ואימון אינטנסיבי של שרירי הלסת.
ואז איכשהו ברבע השעה שמפרידה בין הבית של חברתי ועד אלי, הרגשתי איך אני הולכת ואוזלת. כשהגעתי הביתה, כבר הייתי סמרטוט סחוט ושלחתי את האיש לבצע לבדו מטלה שהיינו צריכים לבצע יחד וזחלתי אל המיטה. מקץ כמה דקות התחילו הטלפונים.
"למה אני לא מנתקת אותם כשאני נשכבת במיטה?" חשבתי לי, אבל מרגע שראיתי שמות על הצג שוב לא יכולתי להתעלם ולא לענות. הבנזוג התקשר להתייעץ (בערך 4 פעמים) והיו שני צלצולים אחרים ואני מצאתי את עצמי חושבת שאין לי כוח. אין לי כוח בגוף, אין לי כוח דיבור, אין לי כוח במוח. אין לי כוחות סוס.
ואז נזכרתי בזיוף הזה מהפוסט של אשה שמחה אתמול, וכשהבנזוג התקשר בפעם החמישית (זה לא שהוא כזה נודניק, זה פשוט שאנחנו צריכים לרכוש משהו שכרוך בהחלטות כבדות ראש. טוב אולי הוא יכול להיות טיפה נודניק (-:), כאילו יצאו העיניים שלי רגע מתוכי התבוננו בסיטואציה וראו שהכל בסדר, שהגוף שלי נכנס לאיזה בור אבל הבור הזה לא קיים שם באמת, ואז היתה מן התנערות כזו, זה לא הרגיש כמו זיוף של משהו למרות שכלפי חוץ זה בטח נראה אותו הדבר, אבל פתאום ראיתי אותי בתוך הכבדות הזו עם חוסר החשק שעולה בכל פעם כשאני חושבת על העבודה שמצפה לי היום, על התלמידים החדשים שיגיעו או לא לשיעור ואמרתי לי לעצמי: "תתנערי מזה, אין שום סיבה. הכל בסדר." ופתאום הרגשתי את העפעפיים שלי הופכים פחות כבדים, הכובד המוזר בזרועות פחת, והכאב המשונה שעיצבב לי לאורך רגל ימין נעלם וככה לאט לאט אבל די מהר, נשארתי בלי זה. בלי הקליפה הזאת שפתאום התיישבה עלי, ומי יודע כמה זמן היתה יכולה לעטוף אותי אם האיש לא היה מתקשר בפעם השישית (-:

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אלודאה_בלבן* » 17 אפריל 2009, 21:54

(())
ואוסיף אפילו {@

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי כוכב_נגה* » 13 אפריל 2009, 01:07

כל מה שאמרו מעליי
וגם(())

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אום_שלום* » 13 אפריל 2009, 00:18

כתבת מקסים
מזדהה עם כל כך הרבה דברים.
כמה מעייף לגדול, @}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_ללי* » 13 אפריל 2009, 00:01

_חשבתי על איך אני שבויה בתמונת ה"התחדשות" השגויה שלי שבה הכל כל הזמן צריך ללבלב ולהיות מוקף ציפורים ובמבים, שלגיה סטייל.
תמונה שחסרים בה הרגעים שבהם הגוף אוגר כוחות, או נח, או זקוק להתכנסות הזו פנימה כדי להזין את עצמו, כדי להתאושש, או סתם לא מצטלם זוהר ורענן._
לגמרי.

כתבת מקסים

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 12 אפריל 2009, 20:10

(()) כתבת מקסים.

מתוך כל התחושות המוכרות היטב של "אין מילים" ו"לא יכולה לכתוב כי...", מפליא איך בכל זאת צומח מין קטע יפיפה ומדוייק שכזה.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 12 אפריל 2009, 17:27

מחשבות על גדילה...
זה כבר זמן מה שאני רוצה לכתוב, ולא מצליחה לגבש מילים.
כבר כתבתי בפוסט הקודם שאני כותבת משפט ומוחקת ולא ממש מצליחה לשחרר אמירה קוהרנטית לגבי נושא מסויים, למרות שיש בתוכי המון אמירות במשך היום.
לפעמים אני מרגישה תחושה מסויימת בבוקרו של יום ומתחילה לגבש סביבה מילים שאני רוצה לחלוק, ואז כיוון הרוח משתנה ואני מרגישה שאני כבר לא יכולה לעמוד מאחורי המילים של הבוקר כי אני לא שם. ואני רוצה לכתוב על איך אני משייטת ממקום למקום, מתחושה לתחושה, על הנדודים המנטליים האלה, וגם סביבם נרקמות מילים חסרות צורה שאני לא מצליחה לתפוס ולהכניס לתוך תיבת כתיבה.
הבוקר, ריצדו בתוכי מחשבות על שקט פעיל. על התקופה הזו שמלאה בצמיחות קטנות כאלה, מקרוסקופיות.
כמו גלעין האבוקדו שאני מגדלת בכוס, שרק מי שעוקב אחריו באובססיביות כמוני, יכול להרגיש איך כל חצי שעה עגולה, הוא נראה קצת אחרת, הפלומה שלו משתנה, העלים פונים לכיוון אחר, ומה שאתמול היה זיף על הגבעול, היום מתגבש לכדי ניצן, למרות שבמבט מרחוק הוא נראה כאילו הוא תקוע כבר שבוע באותו המצב.
אז כך גם אצלי, אני מרגישה איך כל יום יש ניצנים חדשים שאין לדעת מתי יפתחו, ומה יצמח מהם ובמבט מבחוץ נראה שלא קורה שומדבר. אלה דברים שמעסיקים אותי תקופה ארוכה, אבל מה שחדש ומייחד את התקופה הנוכחית הוא סוג של שקט שמלווה את הכל. אין פניות חדות, שומדבר קיצוני לא קורה, ואולי הדבר היחיד שיכול להוציא אותי עדיין משלוותי הוא הפער בין החוץ לפנים, והעובדה שהתשובה שלי לשאלות "מה נשמע? מה חדש?" - היא עדיין כלום (-:
לפעמים אני נהיית חסרת סבלנות. אני רוצה דרמות! שאוכל להגיד שזכיתי בפיס, שקפצתי מדרגה ענקית, שהבאתי שלום עולמי.... - בפנים אני יודעת שבאמת זכיתי בפיס, בכ"כ הרבה מובנים.
זה היה בבוקר, כשישבתי בגינה עם ערימה של ספרים, נושמת את האוויר החמים ולפעמים זבובונים. ישבתי בשקט, פותחת ספרים וסוגרת. מלקטת תשובה שנשאלתי לגביה בשיעור הקודם, עוברת לספר אחר וקוראת פרק מסויים על נושא אחר שרציתי לחדד לגביו את הידע, ולכל דבר היה המקום והזמן שלו ובאותם רגעים זה היה לי ברור כשמש וגמלתי בליבי לכתוב על זה כאן, אבל אז נכנסתי הביתה אל יום העבודה שלי שנכון להיום כלל פרוייקט צילום שאני מצלמת מהבית שכולל טבע דומם. ליתר דיוק קריסטלים. נכנסתי אל המצב הזה שבו אני מרוכזת כ"כ בזוויות ותאורות, בצללים ודחיסויות של צבע.
מצד אחד זו עבודה מופלאה לעבוד עם הגבישים המדהימים האלה, להתעמק בשברים ובגבישים הפנימיים, מצד שני, כ"כ התעייפתי שאחרי 4 שעות פשוט עצרתי את הצילומים ואת שאר התוכניות שהיו לי ונכנסתי למיטה, ככה כשהבית הפוך ומלא פלשים ומטריות, וקריסטלים וחצובות. פשוט בבת אחת הרגשתי שאני לא יכולה לעשות שומדבר. ומייד, ציינתי לעצמי בראש, שהלך הפוסט שתכננתי לכתוב בבוקר על השקט והזרימה וההתחדשות הזו, "תראי, את הרי שבר כלי" אמרתי לעצמי.
אחרי שקמתי והצלחתי איכשהו להחזיר את הבית למצבו הרגיל, עלתה בי מחשבה. שבעצם, העייפות הזו לא סותרת שומדבר, אלא רק מחזקת את התחושה.
חשבתי על תינוקות שמגדלים שיניים חדשות ועל התקופה הקשה וה"הפוכה" שהם עוברים, חשבתי על כאבי גדילה בגיל ההתבגרות ועל זה שלגדול זה בעצם נורא מעייף, ודורש תעצומות נפש. וכרוך בד"כ בכאב או באי נוחות.
חשבתי על איך אני שבויה בתמונת ה"התחדשות" השגויה שלי שבה הכל כל הזמן צריך ללבלב ולהיות מוקף ציפורים ובמבים, שלגיה סטייל.
תמונה שחסרים בה הרגעים שבהם הגוף אוגר כוחות, או נח, או זקוק להתכנסות הזו פנימה כדי להזין את עצמו, כדי להתאושש, או סתם לא מצטלם זוהר ורענן.
ותחת אורה של ההבנה הזו, סלחתי לעצמי גם על המילים שלא נכתבות, על המחשבות שלא מתגבשות לכדי פוסט ועל ה"כלום" שאני עונה בכל פעם כשאני מתבקשת לאמוד מה התחדש בחיי.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי עדינה_ניפו* » 07 אפריל 2009, 14:31

את כותבת כל כך יפה גבירה
תענוג לקרוא כל מילה {@

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_ללי* » 06 אפריל 2009, 22:43

תיארת את זה בצורה כל כך מדויקת....
ואני מאד מתחברת לזה, זאת הסיבה שאני בקושי כותבת לאחרונה. כל מיני תנודות פנימיות זעירות שהן מלאות משמעות, אבל אי אפשר לתפוס אותן במלים. וכל ניסיון משאיר אותי עם הרגשה מטופשת. כאילו המציאות כבר התעדכנה ועברה הלאה, אבל אני עדיין מנסה להשתמש באותם כלים שאני מכירה (המלים), למרות שהם כבר לא מתאימים.
לא שזה נצחי, חוסר ההתאמה. אבל ככה זה מרגיש עכשיו.

והמרגיעון: הכלי יכול להכיל ולשמור את תוכנו, ובכל זאת מתחדש מרגע לרגע, במיוחד באביב
מתלבש לי בול.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי שוות_נפש* » 06 אפריל 2009, 22:19

היי גבירה, {@ אני כל כך מכירה את ההרגשה שתיארת כל כך מדוייק.. המקום שאין צורך במילים \בכתיבה.. המקום הזה של פשוט להיות, בלי צורך להרשים אף אחד, בלי הצורך לקבל אישור מאף אחד..
פשוט להיות.. זה טוב.
תיראי זה כמו כשבהיר אז לא צריך להבהיר....:-)

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 06 אפריל 2009, 19:58

אני כותבת משפט.
מוחקת אותו. כותבת. מוחקת. כותבת הברה. מוחקת. - המילים הן עולם מופלא ומתעתע.
אני שוקדת בימים אלה על הקמתו של אתר ובו בלוג. נוסף. (יותר נכון, ש נ האגדית, שקוראת כאן, שוקדת על הקמתו ואני שוקדת על לשחות לה בוורידים) ונדמה לי לפעמים כאילו אין לי מספיק מילים לשניהם.
זו תחושה מוזרה, ההרגשה שאין מילים. מוזרה במיוחד לאדם מילולי כמוני.
לפעמים אני מרגישה שהקושי הזה נובע מעילגות, מאיזשהו באג מקומי ביכולת שלי לבטא את עצמי, ויש ימים כמו היום בהם אני חשה שהחוסר במילים בא ממקום אחר. יש ימים כמו היום, שבהם אני מרגישה שאני חיה בעולם פנימי של תחושות מעודנות שאין לו מילים. הוא כ"כ אמורפי ועם זאת כ"כ ספציפי ומדוייק.
והמילים, גם המילים המדוייקות ביותר מרגישות גסות ולא מצליחות לבטא. כמו להשחיל חוט במחט עם כפפות בייסבול על הידיים, כמו להרגיש בפנים טעם של פיטנגו, או אבוקדו ולתאר אותו במילה "פרי" - ומה שאני לא עושה, איך שאני לא מתפתלת, אני יודעת, שזה לא זה. זו לא המילה. אז מה המילה? אולי אין מילה?
אולי אין ממש מילה ליום הזה שהכל בו פשוט ונייטרלי ובהיר ואין בו צורך בשומדבר שונה, בשום דבר אחר. שהכל בו כמותשהוא. הים הוא ים וההרים הם הרים, כמו במשוואת זן נצחית שכזו עם פתרון פשוט שהדרך אליו מורכבת.
ונראה לי שעליתי על משהו, בכל פעם שאני מגיעה שוב למקום הזה בספירלה הנצחית הזו שבו הים הוא ים וההרים הם הרים - אין לי מילים.
אח"כ הראיה מטשטשת, ואני חובשת כובעים שונים ומרכיבה כל מיני סוגים של משקפיים ופילטרים והים שוב לא ים וההרים לא הרים - ופתאום יש המון מילים לתאר את זה, למלא את החסר, לבטא את כל האיין הזה.
אז הנה, בכל זאת השחלתי כמה מילים שהן לא בדיוק זה ו זה מה שיש

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_ללי* » 23 מרץ 2009, 04:19

:-)
את מותק.
מלא זמן רציתי לעשות יוגה, ולפני זמן מה עשיתי מעשה ושלחתי בקשה ליקום, שתיפתח קבוצה קבועה במקום ובשעה שאפשריים בשבילי.
וזה קרה, הרבה יותר מהר ממה שציפיתי {@
אז בינתיים הייתי בשיעור אחד שהיה מאד מבטיח, וגם היה נעים לגלות איך הגוף זורם בטבעיות לתוך התנוחות למרות שאין לי הרבה זמן מצטבר של תרגול יוגה (אבל איך שהוא אני מרגישה שכל אחד משיעורי היוגה הטובים שעשיתי בחיים השאיר חותם מאד עמוק. ושלמרות שלא תרגלתי בקביעות לאורך זמן משהו מזה ממש שקע בי). המורה היתה נעימה, הקצב טוב. לא מספיק עבודה עם נשימות ומדיטציה בשבילי אבל הנחיה מדויקת שזה כבר המון.... בקיצור אני אופטימית. לפחות בקשר ליוגה :-P

נשיקות.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי שוות_נפש* » 18 מרץ 2009, 23:45

המילים שכתבת אצלי בדף בפעם האחרונה.. נגעו ושינו..תודה |Y|

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי שוות_נפש* » 18 מרץ 2009, 23:42

היי הגבירה בחום , הייתי אצלך באתר. נהדר. נהנתי מהתמונות.
שתיים שמאד תפסו אותי, האישה שיושבת על ארגז תחת עץ מנדרינות... מרהיב ,מקסים וגורם לי לרצות לקלוט עוד ועוד פרטים מכל התמונה...
וזאת של גבירה יפה עם חולצה עם צווארון אנגלי כזה כמו של הגבירות האנגליות במאה ה18.. איזו אישה יפה {@

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי מי_מה* » 10 מרץ 2009, 22:12

באמת יפה ונוגע. באמת באמת. לא כל כך יוצאות לי מילים עכשיו אז שולחת חיבוק גדול.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 10 מרץ 2009, 21:26

לשחק כאילו הדרך לא תיגמר אף פעם, כמו בנסיעות לאילת מילדותי. להרגיש איך הזמן עובר והדרך לא נגמרת, לשמוח שיש עוד ה-מון זמן לשיר שירים עם הרדיו, לדבר על מוסיקה וקולנוע, על עשיה, על רעיונות מטופשים, על זכרונות מן העבר, על פנטזיות לעתיד. לחוש את ההקלה הזו שיש עוד ה-מון זמן עד שנהיה גדולים, ה-מון זמן עד שהחופש הגדול יגמר, המון זמן להיות עוד בדרך.

כל כך יפה ונוגע.
עושה חשק לנסיעה ארוכה.
(קוראת שוב ) (())

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 10 מרץ 2009, 14:20

ואו... [-:
נטע, תודה יקירתי על המחמאה ועל הדימוי המפעים הזה. אף פעם לא חשבתי עליו באופן יזום ועכשיו כשאני נזכרת בזה, מרגש אותי מאוד לחשוב שלפחות בעיניים שלך, אני קשורה לכל זה.
(()) גדול

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי נטע* » 10 מרץ 2009, 10:22

את נהדרת. כמו לראות את הקרניים של השמש נוגעות בעצים. ככה את.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אלודאה_בלבן* » 10 מרץ 2009, 00:08

(())
בסוף נצליח להפגש...

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אום_שלום* » 09 מרץ 2009, 23:52

מקסימה אחת @}
גם לי הסופ"ש "כאילו קיץ" הזה עשה טוב בלב.
ובפעם הבאה שאת זקוקה לקפה טוב ושוקולד איכותי על הדרך, את יודעת איפה לעבור...

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 09 מרץ 2009, 22:36

תודה חברות יקרות.
משמח ומחזק אותי למצוא אתכן כאן
|L|

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי מארז_אהבה* » 09 מרץ 2009, 22:22

אופטימיות קוסמית. סחה. ראוי לקנאה...
אמר לי פעם אחד ממורי: כשאת מסתכלת סביבך ורואה יופי בכל מקום, זה כי את מייצרת אותו בעצמך.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי עדינה_ניפו* » 09 מרץ 2009, 22:11

מקסים!

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 09 מרץ 2009, 20:19

אני דומעת.
עכשיו בוכה.

תודה שכתבת. (()) (()) (())

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי שוות_נפש* » 09 מרץ 2009, 19:24

להרגיש שכשאני בעלת הבית אני מאפשרת לבעל הבית הראשי, לעשות את שלו, ולי לעשות את שלי, וזה לעבוד ביחד. כאילו אנחנו אחד.

איזה יופי |L|

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי סגו_לה* » 09 מרץ 2009, 19:07

להרגיש שכשאני בעלת הבית אני מאפשרת לבעל הבית הראשי, לעשות את שלו, ולי לעשות את שלי, וזה לעבוד ביחד. כאילו אנחנו אחד.
אחח....משובחת שכמותך !
פורים שמח |בלונים|

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי מיכל_ע* » 09 מרץ 2009, 17:13

:-) זה בדיוק מה שהייתי צריכה לקרוא. {@

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 09 מרץ 2009, 15:54

לכתוב משהו על שגרה. לכתוב משהו על שליטה. לכתוב משהו על בחירה.
לבחור בכוח הבחירה שלי בכל רגע נתון. לבחור לשלוט במחשבות שלי נוכח כל מה שקורה סביבי, לבחור במה נכון לי להזין את התודעה שלי ובמה לא נכון. לחשוב אלו זרעי מחשבות יצמיחו קוצים דוקרניים ואלו יניבו פירות מתוקים. להבין ששליטה בכל אלה היא בעצם הרפיה. שחרור.
לבחור להאמין שאני במסלול הטוב ביותר שקיים עבורי והעולם סביבי מתנהל תמיד לטובת הצמיחה שלי, גם כשאני לא מבחינה בזה.

לקבל סופ"ש חמסיני, לשחק בכאילו קיץ. כמו אותם ימים חורפיים בילדותי בהם, ביום סוער וגשום הייתי שולפת את הבגד הקייצי ביותר שיכולתי לדמיין, עומדת ליד תנור ומודדת אותו, עם עור ברווז ושיניים נוקשות, מדמיינת שקיץ. מתקשה להאמין שהיה אי פעם חם. שהחום הזה יחזור בעוד כמה חודשים.
לנסוע בשבת לצפון לפגוש חברים שהם כבר כמו משפחה ואת המשפחה שלהם שהיא כבר כמו חברים. לצאת אל הכבישים העמוסים ולפגוש שם את כל עם ישראל שיוצא מהחורים כמו ג'וקים ביום חמסין. לחייך ולחשוב שאני ג'וק.
להגיע אל החברים (שהם כמו משפחה כאמור), לפגוש את המשפחה שהיא כמו משפחה ולהישאל בפעם המיליון למה, למה עוד אין לי תערוכה במוזיאון ישראל. והאם לא הגיע הזמן שאפסיק לבזבז את הזמן שלי על שטויות. לשבת על הדשא, מוקפת בשמש וחום אנושי פשוט, לחשוב על האנשים האלה שמקיפים אותי ולהבין שהם נמצאים בסביבה שלי כבר יותר מעשור. לבחור להרגיש כמה זה נעים שיש באמת אנשים שמלווים את חיי לאורך כל הזמן הזה.
לשבת מהצד ולהקשיב לשיחות משפחתיות של משפחה אחרת. להנות מהמעורבות והקירבה וההכרות ארוכת השנים של הנפשות הפועלות. להרגיש גם בפנים וגם בחוץ.
לחזור חזרה. לזחול בפקקים, פחות או יותר מרגע היציאה עד רגע החזרה. לשחק כאילו הדרך לא תיגמר אף פעם, כמו בנסיעות לאילת מילדותי. להרגיש איך הזמן עובר והדרך לא נגמרת, לשמוח שיש עוד ה-מון זמן לשיר שירים עם הרדיו, לדבר על מוסיקה וקולנוע, על עשיה, על רעיונות מטופשים, על זכרונות מן העבר, על פנטזיות לעתיד. לחוש את ההקלה הזו שיש עוד ה-מון זמן עד שנהיה גדולים, ה-מון זמן עד שהחופש הגדול יגמר, המון זמן להיות עוד בדרך.
לעצור בדרך ולקנות קפה והרבה יותר מידי כדורי שוקולד. לאכול אותם בידיים ולהבין שבכל כך הרבה קינוחי גורמה שאכלנו בחיים, חיפשנו למצוא בסה"כ את הטעם הזה, שוקולד וקוקוס. להיזכר יום אחרי בכדור שוקולד נשכח שנשאר מיום הנסיעה ולהסתער עליו כמוצאת שלל רב, להרגיש שמצאתי מטמון.
לצאת אל השגרה שלי מתוך מחשבה שהיום הזה יהיה טוב בשבילי. לחשוב את זה במודע. להגיד את זה בכל פעם שעוברת בראש מחשבה על סיטאציה שנואה, על מטלה לא נחשקת.
ללכת לקניות של בגדים, לא רק בגלל שהארון שלי מלא בסחבות מוכתמות ומיושנות שצריך להחליף אותן, אלא בגלל שמגיע לי להתחדש. גם אם אני שונאת זה, להחליט שאני הולכת לטפח את עצמי, להעניק לעצמי את מה שנחוץ לי, להשלים את מה שחסר.
לחפש חניה ולדחוק החוצה את המחשבה "אני לא אמצא חניה לעולם" להחליף אותה במחשבה "אני עומדת למצוא חניה מצויינת בדיוק במקום שאני רוצה" לעשות עוד סיבוב, לעבור שוב ברחוב הנחשק בלי לדעת למה אני עושה את זה. למצוא חניה בפתחו של הקניון, מול השומר הרובץ על כסא פלסטיק ומחטט באף, המחרף את נפשו כדי לשמור בגופו עלי. לשמוח.
לבחור להיות העגלון שמחזיק במושכות של סוסיי החושים המתרוצצים שלי. להיות בעלת הבית במובן הרחב של המילה. כמי שיש לה בית והיא הגבירה בו.
להרגיש שכשאני בעלת הבית אני מאפשרת לבעל הבית הראשי, לעשות את שלו, ולי לעשות את שלי, וזה לעבוד ביחד. כאילו אנחנו אחד.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 04 מרץ 2009, 18:04

מחמיא לי שהצצת גם אצלי.
האתר שלך משגע את מצלמת מקסים. מהיכן את בארץ ?

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי ליהי_פאי_תפוחים* » 04 מרץ 2009, 05:55

דף קסום אמיתי ונוגע ללב. נפלא לבקר ולהכיר אותך!
נ'- מצחיק בטרוף!! (-:

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי שלוות_חולין* » 02 מרץ 2009, 23:23

יש לי זמן לבד עכשיו וקראתי את כל הדף שלך.
היה כיף לקרוא אותך. (-:

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי נ* » 01 מרץ 2009, 19:37

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי שלוות_חולין* » 01 מרץ 2009, 16:00

כיף לי שאת כותבת לי.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי גמדונת* » 19 פברואר 2009, 14:51

אני רוצה לדעת לגבי המיקום הסטטיסטי מתוך סקרנות גרידא
א. לוקח זמן (אם אני לא טועה) עד שהמיקום בדף הדפים הארוכים ביותר מתעדכן.
ב. בזמן שאת מקצרת, גם אחרות מקצרות, (למשל בשמת היתה [שוב, אם אני לא טועה] במקום רביעי, ועכשיו היא במקום שישי, אז...:-))

גם אני חושבת ש
יש לך דף מעניין, כתוב נפלא, בבקשה אל תשני אותו בגלל כל מיני סטטיסטיקות! או כדי להגיע למקום ה...

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי סגו_לה* » 17 פברואר 2009, 14:45

אני חושבת שלכולכן יש כבר גבירות פנימיות מאוד מפותחות לגמרי ! (גם אני בקוראות המהנהנות )

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 17 פברואר 2009, 14:01

כיפק היי לגבירה הפנימית!
וואו, הגבירה החיצונית רוצה להודות לכן בשם הגבירה הפנימית על תמיכתכן בה. היא לא שיערה בנפשה שהיא טובעת מטבע לשון (כן, כך אומרים) (-:
ואם כבר נגענו בנושא, אני חושבת שלכולכן יש כבר גבירות פנימיות מאוד מפותחות. (-:

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי מתחדשת* » 17 פברואר 2009, 12:14

הי
מזדהה
|L|

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 17 פברואר 2009, 11:28

הגבירה הפנימית. איזה יופי. גם אני רוצה גבירה פנימית. אולי אני אטפח לי כזו

:-) גם אני! גבירה, נראה לי שטבעת פה (ככה אומרים את זה?) מטבע לשון מעולה. מתחבר לי בדיוק לדברים ששמעתי השבוע מכיוון אחר (בשיעור של הרבנית פישר, שסיפרה על איזה ילד עם תסמונת אספרגר ואמרה שכולנו צריכות להתנהג יותר כמוהו, :-) ).

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אלטר_אגו* » 17 פברואר 2009, 10:36

כיפק היי לגבירה הפנימית!
(הגבירה הפנימית. איזה יופי. גם אני רוצה גבירה פנימית. אולי אני אטפח לי כזו)

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_ללי* » 16 פברואר 2009, 22:15

צעד ענק לגבירה הפנימית!
זה פלא, בעיני, התקופות האלה של תזוזות פנימיות. ולמרות הפיתוי לחזור אחורה, לפעמים כבר אי אפשר. כי למרות שהדברים החדשים נדמים שבריריים ועוד בלי אחיזה חזקה, בעצם הם נשענים על דרך שנעשתה וגם הם קיימים וחצי, אפילו שעוד אין להם ודאות או מבנה.
אני נורא מתרגשת לקרוא את זה, בשבילי הדברים הכי גדולים וחשובים צומחים מתוך הריק חסר הודאות....
נשיקות וגם (())

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 16 פברואר 2009, 18:29

תקופת ריק.
כותבת כדי להזכיר לעצמי שאני קיימת. למרות שאני יודעת שאני קיימת. קיימת וחצי.
אני מרגישה את השינויים הפנימיים שאני עוברת, אבל אין לזה עדיין ביטוי חיצוני. כשמכרים וחברים שואלים אותי מה חדש , התשובה היא כלום, שומדבר. הכל רגיל.
בפנים הרים ועמקים, בורות ומפלים, בחוץ מישור החוף. אני פחות מדברת, פחות מתקשרת, לפעמים רוצה להגיב על משהו ומוותרת מראש.
מצד אחד יש תחושה שהמון דברים משתנים במהירות ומצד שני.... עוד אין ידיעה ברורה על שומדבר באופק. אני רואה תבניות ישנות שלי שלא משמשות אותי יותר, ועוד אין לי במה להחליף אותן, עוד מפחדת להשאר בלי תבנית בכלל. אני לומדת לחשוב בדרכים חדשות, מגששת את צעדי הראשונים וכיוון שכך קשה לי כבר להשתמש בדרכי החשיבה הישנות. לפעמים אני נותרת מבולבלת, בלי דרך חשיבה....
ריקודים קבועים שאני "רוקדת" עם אנשים במערכות יחסים מקבלים תפנית ולפעמים ממש באמצע שאני עומדת לענות למישהו תשובה צפויה שמתאים לי לענות, משהו נעצר לי ואני מחליטה להגיב אחרת, יוצאת מהלופ, מפסיקה לרקוד את הריקוד הקבוע.
זה מרגיש כמו צעד קטן לאדם, צעד גדול לגבירה הפנימית (-:
ובינתיים, ואקום. הישן עוד לא לגמרי עזב, החדש עוד לא בדיוק התבסס. הם קיימים זה לצד זה.
יש איזה מן זרקור מסנוור שפתאום שינה את כיוונו מבחוץ פנימה ואני רואה כל מיני דברים שאני שומרת במחסנים ומתרגלת לרעיון (המפחיד לפרקים) שאני כבר לא צריכה חלק מהדברים שיש שם. לפעמים זה מרגיש כמו להפרד מהמוצץ או למסור הלאה את הדובי שלקחת לכל מקום.
לפעמים אני מתפתה לחזור אחורה רק כדי שדברים יחזרו להיות מסודרים ובטוחים כשהיו, ונחוצה לי מידה לא מבוטלת של נחישות להזכיר לעצמי שיש סיבה שהדברים משתנים. יש סיבה שהקרקע זזה בלי כיוון מוחשי, בלי וודאות ובלי מבנה.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אלטר_אגו* » 11 פברואר 2009, 12:31

אוי, כל כך מצויין הציטוט הזה. אני מאמינה בזה וחותרת לזה כבר שנים. למדתי הרבה מההורות, בהקשר הזה, אבל זו תמיד עבודה קשה.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 11 פברואר 2009, 11:12

אני עולה בזהירות על הדף.
מגששת שוב באצבעות אחרי אותיות המקלדת. מגששת שוב בהיסוס אחרי מילים בראש, מחפשת משפטים ברי קיימא.
לא כתבתי כאן כמעט לאחרונה. הסיבה לכך, היא בעיקר תהליכים פנימיים חזקים שאני עוברת. אני נמצאת במן מערבולת התרחשויות פנימיות, במובן הטוב של המילה אני חושבת, ומרגישה שאין לי אנרגיות "לפטפט" את זה החוצה, ובאופן כללי, יש לי פחות אנרגיות לתקשר כלפי חוץ בכלל, הכל ממורכז פנימה. דבר מאוד משונה ולא שגרתי עבור אדם פטפטן ותקשורתי שכמותי.
מלוות אותי בשבועות האחרונים מדיטציות מאוד חזקות, אני מתעופפת בהם למימדים אחרים לגמרי, אני נוחתת מהם כמו אחרי חלום. ומכיוון שאני מתרגלת אותן על בסיס יומיומי, חצי מהזמן אני לא נמצאת "כאן" במימד הזה הפיסי שיש בו עבודה ואנשים ורגשות מעורבים ובחצי מהזמן שאני כאן, נושמת, עובדת, לומדת, מבשלת, מדברת - אני רוצה להיות שם בחזרה.
המצב הזה החצוי, מוביל אותי לא אחת לקונפליקט וגורם לי להיות עדה לפער הזה שאני חווה בין החיים שלי הפיסיים שיש בהם רגשות של שמחה ואכזבה ותסכול, שבהם אני נפגעת ומתרוממת, מתאמצת להתקדם, מתכננת צעדים, רוקמת תוכניות לעתיד ובין העולמות ההם, בהם אני לא רוצה כלום. בהם אני לא צריכה כלום.
אני מבינה בראש שהדרך היחידה היא לחיות כאן מתוך חיבור תמידי לחלקים ההם, הגבוהים, המופשטים, מרגישה אותם ומונחה על ידיהם. מבינה את זה בראש, אבל בגוף עוד לא יודעת ליישם. ועל אף שאני מרגישה שינוי באופן ההתנהלות שלי כלפי חוץ בעולם, זה עוד לא לגמרי יושב עלי טוב, עוד לא הפך לטבע שני שלי. אני עוד לא לגמרי מצליחה להיות גם "כאן" וגם "שם" בו זמנית.
לפעמים, יש ימים (כמו אתמול), שאני מרגישה איך אני לא מסכימה לשום דבר שקורה כאן בחיים שלי. לא מוכנה לקבל תגובות לא מתחשבות של אנשים, לא מקבלת התנהגויות גסות רוח. לא מרשה להם להתקיים. אבל הם קורים בלאו הכי, בין אם אני מרשה להם או לא. והם לא קורים בגללי. הם פשוט קורים. אנשים לא עושים דברים כדי לפגוע בי או לזלזל ברגשותיי, הם פשוט עושים דברים כמיטב הבנתם ואמונתם ואני רק נקרית בדרכם ונפגשת בהם. ומכיוון שהם קורים ממילא, בכל פעם שאני מתנגדת להם במרץ ואומרת בתוקף בראשי "זה לא מקובל עלי!" אני פשוט יוצרת כזאת התנגדות וחסימה שלא עוזרת לי בכלל, נהפוך הוא, מפריעה להתרכז בשלי.
ברגעים כאלה, אני מרגישה שאני רוצה "לברוח" לעולמות ההם. למרות שאני יודעת שבריחה לא תביא אותי אף פעם לכדי שלווה.
ומה שמביא אותי בכל זאת לכאן היום הוא ציטוט מספר שאני קוראת. כשקראתי אותו כבר ידעתי שלא אוכל להתאפק. שאהיה חייבת לשחרר את הפוסט הזה מההתנזרות הסגפנית שנפלה עליו (-:

הכותרת שלו היתה: אהבה היא השער להארה והנה חלקים נבחרים ממנו:
"אהבו את החלק האנושי שבכם כפי שאתם אוהבים את החלק האלוהי שבכם. אהבו את חוסר הבטחון שלכם ואת רגשותיכם השליליים.
אהבו את כל מה שאתם מכנים הפגמים שלכם. אינכם משנים אותם בכך שאתם מתכחשים להם או שונאים אותם, אתם משנים אותם רק בכך שאתם אוהבים אותם. ככל שאתם אוהבים אותם, הם יכולים להפתח אל ביטויים החיובי.
אהבו את כל מחשבותיכם, גם את אלה המוגבלות או המפוחדות. חשבו עליהן כעל ילדים קטנים שזקוקים לכך שתאהבו ותרגיעו אותם.
כשאתם שונאים אותן, הן מקבלות משנה כוח לשלוט בכם. אהבו את נקודות החולשה שלכם כמו את נקודות העוצמה שלכם, כי אלה הם התחומים הזקוקים ביותר לאהבתכם כדי להתפתח. ככל שאתם אוהבים את רגשותיכם השליליים, עולמכם מתרחב ובחירותיכם מתרבות"

<לוקחת נשימה עמוקה>
מנסה לאהוב יותר, להכיל את חוסר ההכלה, חוסר הבטחון, חוסר האונים, חוסר הידיעה, את סך כל החוסרים. לראות אותם מול העודפים שיש (ויש, תודה לאל)
לאהוב את המכלול, את השלם על סך חלקיו.
להיות יותר אוהבת. נקודה. @}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 27 ינואר 2009, 08:34

_אני חושבת שכבר לא חשוב. לא חשוב אם את רוצה או לא רוצה באמת.
לא חשוב אם זה יתמוך בתהליך ההעמקה הפנימי שלך או בעצם יהפוך אותך לבנאדם שטחי (זה ידוע. זה קורה לכל מי שלומד ספרות.... )
לא חשוב אם הקורס הזה יהיה הצלחה מסחררת או סתם משהו כיפי ומגניב או ממש ממש פויה.... זה ממש לא משנה.
משנה שיש כאן הזדמנות. הזדמנות שאת חושבת עלי הרבה זמן. הזדמנות שהכל מסביבה מסתדר לך ומסמן לך ללכת. לפתוח את הדלת הזאת. לעלות על הטרמפ הזה ולראות לאן הוא יקח אותך. מה עשוי להיות המחיר הכבד שתשלמי?
אני כ"כ מזדהה עם ההרגשה הזו. גם אני מוצאת עצמי מצהירה על כוונה מסויימת, עושה את כל המאמצים לברר אם היא אפשרית וכשמתברר שהיא אפשרית אני נסוגה לאחור ונותנת לדברים להצטנן מחדש, לעצמי לצאת מהשוונג, לנוגעים בדבר לאבד עניין, להזדמנות להתפוגג. ואז... אז אני יכולה להמשיך להצהיר בבטחה על כוונותיי מבלי שמישהו ינג'ס וינסה להגשים אותן_

רציתי להודות לך על המילים האלו. הן מאוד מאוד חיזקו אותי כשקראתי, ומאז נשארו אתי והן עולות בי ברגעי הספק שכמובן מנסים שוב ושוב לצנן אותי, כל פעם מזווית ערמומית אחרת :-) .

זה גם מתקשר למה שכתבתי אצלי בפוסט האחרון, ששאלתי את אלוהים מה הוא רוצה ממני.
זה מדהים,כי התשובה שלו היא תמיד אותה תשובה. הוא רוצה שאני אעשה דברים שמשמחים אותי. (())
מה עם איזה מפגש פסגה?

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 14 ינואר 2009, 19:01

"בדיוק מה שאני רוצה, אני אהיה"
אני שומרת רבים מהדברים שאת כותבת פה לימים סגריריים לקרוא אותם שוב ולהתנחם...@}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 14 ינואר 2009, 17:00

_בדרך הביתה, חשבתי על הדרך שלי, על מה שעשיתי היום, על כמה לא יאמן זה. נזכרתי בעצמי לפני שנים, כ"כ חלשה, פיסית, נפשית ומנטלית, כ"כ לא מחוברת, כ"כ מעורערת, קטנת אמונה, כנועה, לא מצליחה להחזיק את עצמי בגרוש. יושבת מתחת לשעון הקיר בשעור ומסתכלת עליו כל חמש דקות לבדוק מתי כבר יגמר.
מסתובבת בתחושה שכלום לא אפשרי.
חשבתי עלי היום, על הבחורה הזו שעמדה בארבע השעות האחרונות בעיקר על הידיים, בתחושה שהכל אפשרי,_

זה מאוד מעודד. מדהים. @} :-)

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 14 ינואר 2009, 16:36

יום רביעי.
יום האימון הארוך שלי. 9:00 בבוקר, בחדר עולה השאלה "אז מה נעשה היום?" - "בקאסנות", אני מצייצת בלי לחשוב. (אוסף בלתי נדלה של תנוחות שיווי משקל על הידיים)
החברים שלי מסתכלים על החלשלושה המצייצת שהכירו לפני שש שנים במבט זועף של מי שנבעטו זה עתה מהמיטה ועומדים לסגור איתי חשבון אח"כ: מה בקאסנות? איזה בקאסנות בראש שלך על הבוקר? וחוצמזה, ממתי נהיית חובבת באקסנות יא ציפציף??
אני כבר הבנתי שזו היתה טעות והתחרטתי על פליטת הפה אבל זה כבר היה שם בחוץ בחדר, מאוחר מידי כדי לדחוף אותו חזרה.
זה היה אימון בקאסנות. מה אני אומרת.... לא השארנו בקאסנה בתולה מאחור. תרגלנו את כל סוגי הבאקסנות שהומצאו עד כה מכל כיוון אפשרי, הצידה למעלה, באמצע, מישיבה לשכיבה, משכיבה לישיבה מעמידת ראש ובחזרה, עם הרגליים מעל לכתפיים, מאחורי הראש בים באוויר וביבשה. גם אחרי שעברנו על כולם הוזכרו עוד כמה ורסיות שכף יד אדם לא דרכה בהן (-:
כל כמה דקות מישהו מחבריי סינן בין השיניים בציניות: "ותודה לגבירה על יום מקסים..."
הידיים רועדות, מפרקי הירך כבר לא יודעים לאן להפתח, שורשי כפות הידיים לא מבינים מאיפה זה בא להם, ואיך זה יכול להיות שיש עוד ורסיה אחת של בקאסנה שטרם תירגלנו. "אין מה לדאוג, זה יספיק לגבירה לחודש הקרוב..." נפלטת אמירה לחלל, "אין חשש שנשמע ממנה רעיונות גאוניים כאלה בקרוב, אם נשמע ממנה בכלל..." - הנשמות הטובות מוסיפות (הכל באהבה).
האימון נגמר. כל אחד אוסף את חפציו בקירטוע. "אחחחח", אני פולטת אנחת כאב כשאני מנסה להשחיל יד לשרוול של הסוודר. נדמה שכל גיד בפלג הגוף העליון שלי, מודע לקיומו.
בדרך הביתה, חשבתי על הדרך שלי, על מה שעשיתי היום, על כמה לא יאמן זה. נזכרתי בעצמי לפני שנים, כ"כ חלשה, פיסית, נפשית ומנטלית, כ"כ לא מחוברת, כ"כ מעורערת, קטנת אמונה, כנועה, לא מצליחה להחזיק את עצמי בגרוש. יושבת מתחת לשעון הקיר בשעור ומסתכלת עליו כל חמש דקות לבדוק מתי כבר יגמר.
מסתובבת בתחושה שכלום לא אפשרי.
חשבתי עלי היום, על הבחורה הזו שעמדה בארבע השעות האחרונות בעיקר על הידיים, בתחושה שהכל אפשרי, וסיננתי לעצמי בין השיניים: "בדיוק מה שאני רוצה, אני אהיה" בדיוק כמו בשיר הזה שאומר בדיוק את זה (שיר מס' 2 מימין)

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי פשוט_איה* » 14 ינואר 2009, 00:57

את פשוט מדהימה, את יודעת את זה
אבל אני אזכיר לך
ככה מהצד
בלי להכיר
נוגעת בכ"כ הרבה
הגעתי בטעות ואני פה כבר שעה
כמו בסיפור שאינו נגמר
מתקמצנת על האותיות והמשפטים שיהיה לי עוד מה לגלות אחר כך
תודה לך
הפכת לי לילה אפרורי ללילה לבן בהיר ונקי

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 13 ינואר 2009, 17:21

ורק בשביל לגוון את מסיבות הסלון של בנות הבלוג, אני מתכבדת להעלות את השלל היומי, כמובן בחסות אלוהי הרדיו שלי.
אז היום, יום ג', הוא היום העמוס שלי, קמתי לי, מעוכה וחורקת קצת אך טובת לב (כןכן) ליום העבודה היישר עם הכוס קפה למכונית וחשבתי לי מחשבות הודיה על החיים שלי, על מזג האוויר, על העבודה שלי (מי יודע אולי התקופה הזו של החודש....) וככה בתוך בליל המחשבות שלי הסתננה לה מחשבה על הטבע המשתנה של העולם, על הגוף המשתנה, על מצבי הרוח שחולפים, על תלמידים שלי שבאים ואח"כ עוזבים, על הזקנה, על המחשבות שלי שמשתנות כל רגע ומתחלפות באחרות. וחשבתי לעצמי, איזה בעסה... אי אפשר להאחז בכלום, הכל חולף ומשתנה, חומק כל הזמן בין האצבעות. אלוהים מצידו פצח בזה (איכות הוידאו איומה, הסאונד גם הוא....לא אפוי טוב...אבל איזו מעולות (-:)
אחריו מייד בא מייד הדבר ההזוי הזה.
ובעודי מנסה להחליט מה השיר האחרון יותר, נוראי זוועתי, מצויין או כל התשובות נכונות, שמתי לב שאני מתקרבת לפניה שלי ימינה, מקום מפגשי הקבוע עם בורא עולם כל יום שלישי ב 8:45, ושם בצומת של בהדונס החומוס והפול ומגרש החניה, ציפיתי לציפיה הזו ברמזור האדום, לשמש שזורחת בעוז מעבר לפניה, אבל כשהגעתי, בכלל לא היה אדום ולא היתה השהיה ופניתי ימינה באכזבה מה, כמו מי שהניחה שן מתחת לכרית אבל לא מצאה שם מתנה בבוקר, נוסעת אל תוך השמש הזורחת, בלי הפתעות מיוחדות או אותות נראים לעין. אבל אז התחלף השיר בתחנה של אלוהים לשיר הזה - ואני הבנתי, כמה קטנת אמונה אני לפעמים, כמה צרת מוח לחשוב שאם אני לא מבינה את החוקים אז הם מפסיקים להתקיים (-:
כשנגמר השעור הראשון והייתי בדרכי לשעור השני, חשבתי לעצמי על התלות הזאת ברדיו שפיתחתי לאחרונה, ועל האובססיה שפיתחתי כלפיו בהתעקשות שישדר רק דברים שמתאימים במדוייק למה שעובר לי בראש, ושאולי כדאי לעבור עם זה איזושהי הצטטננות. זאת קצת חוצפה מצידך, חשבתי לעצמי, אחרי זאת התחנה של אלוהים. למה כבר אי אפשר לשדר סתם שירים טובים ואהובים ברדיו הזה, בלי משמעות נסתרת או מטענים כבדים? וגם...הגדלתי לחשוב, אולי צריך להרגע קצת עם הפלייליסט בבלוג, שלא ימאס ממך ("פולניה לא נהרסה ביום אחד" כמו שמימה הגאונה אמרה לי (-:)
אז כשהגעתי לשעור מס' 2, ממש לפני שכיביתי את הרדיו ויצאתי מהמכונית, התחיל, סתם ככה, לא במיוחד בשבילי השיר היפה הזה

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי פרח_הלימון* » 12 ינואר 2009, 09:31

גם צלמת גם מורה ליוגה גם סופרת וגם שדרנית בגלגל"ץ
איזה נחת :-D

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_של_שחר* » 11 ינואר 2009, 22:20

ראיתי את מה שכתבת לאמא ללי, ורשמתי בתור תזכורת לעצמי.
מאוד חכם ומדויק.
תודה
( איך ששלחתי, הצטערתי. למה שתהיי חזקה? תהיי חלשה אם זה מה שאת מרגישה עכשיו. להיות חזק זה מאוד מעייף, צריך לנוח מזה. )

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 11 ינואר 2009, 18:24

ובכן
מאוד כיף לי שאתן ככה מגיבות למוסיקות, שכן כאמור, מוסיקה היא כר פורה אצלי להתעלות.
ואני מאוד נהנית מהגיגים בנושא שמעוררים אותי למחשבות. שמעוררים אותי לדיוק.
אז בזמן האחרון יצא לי לחשוב על גרסאות כיסוי לשירים, או בשמם הסקסי פי אלף covers
חשבתי על זה שאם פעם חשבתי שלעשות גרסת כיסוי לשיר נחשבת פחות מליצור יצירה מקורית, אז היום אני מבינה שלעשות cover זו אמנות בפני עצמה.
היכולת לקחת משהו לא שלך שמישהו אחר הרגיש ויצר, להכניס אותו אליך לפרק ולהרכיב מחדש, להפוך אותו לשלך ולשחרר אותו החוצה - זאת יכולת אדירה. ומכיוון שזה כ"כ קשה, זה הרבה פעמים לא ממריא. אבל כשזה נעשה טוב, לפעמים זה עולה על המקור.
למשל יש את סדרת האלבומים של ג'וני קאש שנקראת american שהיא כולה אוסף של גירסאות כיסוי שהוא עושה לשירים ידועים אחרים, וכל אחת ואחת מהן מעבירה את דמותו ואת המקום ממנו הוא בא. כולן מאוד מרגשות אותי. את אחת מהן הבאתי בפוסט הקודם והיום בחרתי להביא את זאת (במקור של טום פטי) ושומעים בקול שלו את הדחיפות הזאת כאילו הוא שר כדי לשכנע את עצמו לפני הכל.
חוצמזה שמעתי היום ברדיו (איך לא, בקודש הקודשים שלי באוטו (-:) את זה שלקח את המקור הנמוך והמנומנם של לאונרד כהן והפך אותו למשהו מתגרה שמתפוצץ בפנים, ולמרות שזו אותה המנגינה ואותן המילים, זה כמו לשמוע שיר אחר לגמרי.
ואי אפשר לדבר על גרסאות כיסוי בלי להזכיר את נובל ווג ולשמוע למשל את זה (במקור של ג'וי דיוויז'ן הכ"כ הרבה יותר עצבני ונוירוטי)
והאחרון להיום, אם דיברנו על ג'ון קייל (ודיברנו (-:) אז זו אחת מגירסאות הכיסוי הידועות שהתפרסמה הרבה יותר מהמקור. התשואות גם הפעם ללאונרד כהן הגאון שאפשר להמון יוצרים להתחבר לשירה הכ"כ כנה וחותכת בבשר שלו וליצור גירסאות מבריקות כמו
זו.

וזאת בכלל לא גרסת כיסוי אבל ממש בא לי (מומלץ לשמוע בבית חם עם גשם בחוץ)

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי ב_עילום* » 11 ינואר 2009, 10:13

תודה לך הגבירה בחום.
פשוט תענוג לקרוא ולשמוע.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 08 ינואר 2009, 20:35

זהירות! פוסט מוסיקלי

אז כבר כמה ימים הפוסט הזה נמצא לי בראש ואיכשהו בכל יום נבלעות המילים ונראות מיותרות בתוך הדי המלחמה האיומה הזו.

בזמן האחרון הבנתי משהו. קלטתי שאלוהים מתגלה לאנשים שונים במקומות שדרכם קל להם להרגיש אותו. אצל אשה שמחה אני קוראת איך אלוהים מתקשר איתה בזמן ההליכות בשבילי הישוב, אנשים אחרים מרגישים אותו בטבע ולי הוא ממתין ברדיו ובמוסיקה. אלוהים שלי הוא שדרן רדיו. (לא כ"כ אוהבת לקרוא לאלוהים "הוא" זה הרבה יותר "זה" או "הם" בשבילי)
יש לי מן קטע קבוע כזה כשאני נכנסת למכונית, מדליקה את הרדיו ומיד מתחיל להתנגן שיר עם מסר בשבילי. מסר שמתאים בדיוק למה שאני צריכה לשמוע. מסר שנישא על גבי מילים המדוייקות למצבי, בצלילים שפותחים את המנעול שלי, בזכרונות מן העבר. זה קורה באופן עקבי ותמיד ברור לי לגמרי בתחושה שזה תשובה לשאלה בליבי. תרופה לפצע שלי. השיר הזה מתנגן בכל רדיו, אבל מכוון לתדר שלי.
יום ג'
_היום, מוקדם יחסית בבוקר קמתי ללמד (זה יום עמוס עם 3 שעורים, ואני מעבירה את רובו בנסיעות משעור לשעור. הלוואי היו רוב הימים כאלה),
נסעתי בכבישים הרטובים של הבוקר, באווירה הצוננת והאפורה. רמזורים מתחלפים מאדום לירוק ובאחד מהם פניתי פניה חדה ימינה ופתאום משהו דרמטי השתנה בכל האווירה, שמש גדולה מכה בפנים ומשתלטת על כל השימשה הקידמית, מסנוורת כל מ"מר בפריים ונכנסת לנשמה כך שהלב שלי החסיר פעימה והתרגש ממומנט ההפתעה ועוצמתו. ופתאום קלטתי משהו._
הבאתי שוב את המשפט הזה שכתבתי לפני כמה ימים כי ביום שלישי האחרון, הבנתי שהפניה הזו ימינה היא לא סתם פניה. האלוהות יושבת שם ומחכה לי.
ואני נפגשת בה בבוקרו של כל יום שלישי. גם השבוע נסעתי לי לשעור הבוקר בפרצוף זעוף, באנרגיות קודרות, הפעם השמש היתה כבר מראש בשמיים והשמיים היו כחולים ואני לא ידעתי בכלל שאני ככה מעוכה וכשהגעתי לרמזור שבו אני פונה ימינה, שוב משהו קרה. למרות שהשמיים היו בהירים כבר קודם היה ברור שהשמש שורחת מעבר לפניה ימינה ופתאום נפתח בי איזה שסתום, קלטתי שהגבות שלי מכווצות, שהאגרופים קפוצים, כבמטה קסמים הסתכלתי סביב ובחנתי את עצמי ועשיתי בדיקת מלאי, השעה רבע לתשע בבוקר, השמים כחולים, השמש זורחת ואני נוסעת ללמד יוגה....ואוו! הכל נשטף במגע קסם זהוב ובו ברגע זה התחיל בוקע מהרדיו (שמצא את דרכו גם אל הבלוג של חוחית)
יום ד'
שוב באותו האופן יצאתי אל היום שלי בבוקר. ימי רביעי הם ימים שבהם אנחנו מתכנסים חבורה של מורים ומורות ליוגה ומתאמנים יחד במשך כמה שעות.
נכנסתי לי לאוטו ומשם אל הפקק עם הגוש בגרון והמועקה והקור הזה. קר לי. כל הזמן קר לי. למרות 4 או 5 השכבות שאני לובשת, למרות שלושת זוגות הגרביים שאני גורבת בבית. למרות שאני מחממת. קר לי, קר לי, קר לי. לפעמים אני אפילו לא קולטת עד כמה אני במצוקה בגלל זה. ושם באוטו ביום רביעי ישבתי ככה, חפונה בתוך כל השכבות עם המזגן פועל והבנתי שקר לי. קור פנימי עמוק. קר לי בלב, קר לי בנשמה ואני רק רוצה לשמור מקרוב על הלב שלי שיפסיק להיות לו קר ועצוב ואז פתחה האלוהות שוב את פיה ושידרה אלי את זה והדמעות התחילו לרדת בשטף ועד שהגעתי לאימון כבר בכיתי בכי תמרורים באוטו כשילדים ואימהות בדרכם לגן הילדים הקרוב בוהים בי.
ניגבתי את הפנים ונכנסתי אל החדר בתקווה שאף אחד לא ישאל אותי למה הפרצוף שלי נפוח ואדום. אף אחד לא שאל. בין חברי לקבוצה יש נשים שבני הזוג שלהן בעזה, אישה שהבן שלה בעזה ועוד כמה נשים שהבנים שלהן בני 16-17 ועוד כמה שנים יהיו בעזה. אווירת נכאים. אנשים דאוגים וחסרי ריכוז, החדר מלא במפזרי חום ותנורים ולי קר כ"כ. אי אפשר שלא לדבר על זה ולפרוק את זה. זה היה כ"כ באוויר. אח"כ התחלנו להתאמן. התחלנו במדיטציה שעושה סקירה על כל הצ'אקרות עם צלילי המנטרות של כל צ'אקרה. המשכנו בשעה של פראניאמה. שאפנו, נשפנו, החזקנו את האוויר, אספנו את הבנדהות עד שחשבנו שהגג יעוף. כבר לא היה קר. זאת היתה הקלה. ואח"כ הגיע האימון הפיסי עמוק וארוך ומטפל בכל תא ותא בגוף. ממוסס כל חלקיק פסולת. וחם, חם חם. חם מבפנים.
כשנגמר האימון ונכנסתי שוב לרכב, ישבתי רגע בעיניים עצומות והתענגתי על קצות האצבעות ברגליים ובידיים שהדם סוף סוף זורם בהן ואז פקחתי עיניים, סובבתי את המפתח בסוויץ' והדלקתי את הרדיו. הרדיו, כמו קיבל סימן מהבוסים מלמעלה ופלט את זה
היום
אני והאיש נוסעים בבוקר. אני מקפיצה אותו לתחנת אוטובוס, הרוחות מצטננות אחרי ויכוח והאיש יורד מהאוטו ונכנס לאוטובוס שחיכה בתחנה, אני ממשיכה לנסוע, עוברת את האוטובוס ומגלה שהוא יושב בו לבד, נוסע יחיד. היה בזה משהו מכמיר לב ומצחיק. "מאיפה נשלח לי האיש הזה" חשבתי. ושוב הרדיו, והשיר שבוקע מתוכו שכבר לא מנסה להסתיר שמדברים אלי. "הוא" מדבר אלי, "הם" מדברים אלי, "זה" מדבר אלי ואני צריכה רק להקשיב.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 06 ינואר 2009, 19:54

איזה מתוק הגביר!
לגמרי. נכס רציני :-)

ואת לגמרי כותבת

כמה מרגיע (וגם קשה לפעמים) לרוקן את הכלי שלי מכל מה שאני יודעת ומכל מה שאני חושבת שאני יודעת ופשוט לשמוע, בלי לשפוט אם זה עובד או לא, אם אני מסכימה עם זה או לא, פשוט לעבור ממצב play למצב record ולהקשיב.
מאוד מאוד מזדהה. בדיוק רציתי לכתוב על זה משהו גם (כמה מפתיע :-) ), אולי בקרוב.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_ללי* » 06 ינואר 2009, 18:36

את מותק. תודה על מה שכתבת לי.
ונראה לי שלהיות חלשה זה בדיוק הכיוון, זה הדבר היחיד, והכי נכון, שאני יכולה להיות עכשיו.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי פרח_הלימון* » 05 ינואר 2009, 22:28

אני חושבת שאת כותבת נפלא ומצחיק. ואני לא חושבת שאת צריכה להחליט משהו,אם יום אחד פתאום תכתבי משהו וזה יתפרסם,אז נפלא.מי יודע מה יקרה..מי יודע :-)
ואני נוטלת תמציות חדשות ומרגישה מחוזקת ומעודדת.יותר רגוע ונעים לי
@}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי מי_מה* » 05 ינואר 2009, 21:32

איזה מתוק הגביר!
מה? את באמת לא ידעת שאת כותבת?
את כותבת. זהו, שתדעי.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 05 ינואר 2009, 19:11

בד"כ, הבנזוג שלי לא קורא פה. לפעמים אני מספרת לו דברים שאני כותבת, לפעמים אני מצטטת לו פנינים נבחרות ואת חלקיכן הלא מבוטל הוא מכיר כבר אישית.
הוא רק יודע שאני מכורה רצינית ומבין שאני כותבת כאן הרבה. ולפני שבוע הראתי לו את הקטע שכתבתי על פריס, קטע שמערב גם אותו ואת הגיגיו. הוא היה מאוד משועשע ואז אמר לי: "בוא'נה, אני פתאום מבין משהו. אני מבין שאת כותבת. את יודעת, לא סתם כותבת בלוג, אלא כותבת. זה פשוט עוד אחד מהדברים שאת עושה. את צלמת, את מלמדת יוגה, את כותבת. את צריכה לכתוב"
עכשיו, אני לא סיפרתי את זה אף פעם (עד עכשיו) אבל כבר פעמיים בחיי קיבל עניין הכתיבה שלי התייחסות מאנשים שלא הכירו אותי.
בפעם הראשונה, זה היה כשהלכתי בפעם היחידה בחיי לפני כמה שנים טובות (במצב נפשי מזעזע) למתקשרת שקיבלתי עליה המלצה. התיישבתי מולה על כיסא ועוד לפני שדיברתי היא שאלה אותי שתי שאלות: 1. האם אחד ההורים נפטר או האם הם פרודים 2. האם אני סופרת או מתעסקת בכתיבה - התשובה על שתיהן היתה כמובן "מה פתאום".
הפעם השניה היתה כשפגשתי לראשונה את מ' החכמה והיקרה (אותה אחת מהסדנה) עשינו פתיחה בקריסטלים ושוב נשאלתי שאלה מאוד ממוקדת: " האם אני נמצאת בעיצומה של כתיבת ספר" - אני: "מה פתאום"
מ': "אה, עוד לא"
אני: לא, אני צלמת ומורה ליוגה.
מ' : כן, גם.

ועכשיו, גם האיש הסתכל עלי פתאום במן פרצוף רציני כבוחן איזה מוצג זיאולוגי: "המממ כן.... זה ברור... יש לנו כאן מקרה קלאסי של צריכה לכתוב מצויה"
לא, התנערתי ממנו, לכתוב זה התחביב שלי, לא המקצוע. כבר הפכתי שני תחביבים למקצועות. אל תיקח לי את התחביב. אל תיגעו לי בתחביב.
הוא: מי אמר מקצוע, מקצוע זו הגדרה של טפסים. משלח יד: %&&^#. יש אנשים שהמקצוע שלהם הוא הוראה והם בכלל לא עושים את זה, יש אנשים שהם "פסיכולוגים במקצועם" והם ממש לא עושים את זה. ואת פשוט כותבת. תכתבי עוד.
אני: אבל אני כותבת רק בשביל הכיף
הוא: כן, גם.

אז הנה אני כותבת, כל עוד לא אצטרך לכתוב בטפסים: משלח יד: צלמת, מורה ליוגה וכותבת - זה נשמע ממש מוגזם.
חוץ מזה אני גם סנדלרית לעת מצוא (-:

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 31 דצמבר 2008, 23:34

אולי השריה? D-:

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 31 דצמבר 2008, 16:52

בטח, מה, עבודת פרך. צריך לנוח מזה מדי פעם. בגלל זה אני מפרגנת לעצמי מדי פעם דכדוך כבד פלוס הלקאה עצמית פלוס יאוש
אווו! לזה אני קוראת נופש ראוי (פלוס ג'קוזי פלוס ארוחת בוקר)
קרן, ואלטר - תודה רבה על התגובות המחממות. נפלתן עלי בזמן ממש מתאים.
מסתמן שאני בסוג של רכבת הרים נפשית, יום אוהבת אותי, יום ממש לא אוהבת - היום זה יום ממש לא.
לקרוא את המילים שלכן, מציף אותי בחום (אם כי לא ממש משכנע אותי....במיוחד לא עניין ההשראה...אולי השריה?) וגורם לי להזכר בבחורה נשכחת שאי שם אתמול פגשתי בתוכי וחשבתי שהיא בסדר, זאתי, אפילו בסדר גמור.
תודה יקירותיי @}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 31 דצמבר 2008, 15:14

שמעתי קרן שמש - אז באתי :-) גבירתי הנאווה. הכתיבה שלך תמיד מעוררת בי השראה. גם בגאות וגם בשפל. אני מפנטזת לבוא אלייך לשיעור יוגה מתישהו, איכשהו. העבודה שלך באמת מדהימה בעיני.נשיקות.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 30 דצמבר 2008, 22:18

וככה בשביל המצב רוח הנה שיר שתמיד עושה לי טוב

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 30 דצמבר 2008, 20:34

כשהגעתי בצהריים הביתה אחרי השעור השני אכלתי ארוחה טובה והלכתי לנוח קצת וכשנכנסתי מתחת לפוך (אוחח השניות הראשונות האלה מתחת לפוך) התפשטה בי שוב תחושה של תודה קודם כל על הרגע הזה מתחת לפוך, על הפריביליגיה שיש לי להכנס למיטה לשעה באמצע היום כשאני משאירה מאחורי עשיה מתוקה ולפני עוד עשיה ממלאת, וככה מתחת לפוך התפייסתי שוב עם עצמי, עשיתי שולם עם הפרורים שלי ואמרתי להם שאני אוהבת אותם ולא הייתי רוצה פרורים אחרים.

קודם, אחר הצהריים, קראתי את התכתובת הקודמת, התרגשתי והזדהיתי וצחקתי (הקטע עם החילזון היה קורע :-) ), ורציתי לכתוב משהו מעודד ולא מצאתי מילים וויתרתי, וגם ידעתי שהמילים הטובות כבר יגיעו אלייך בעצמן, ואכן הגיעו.
ועוד על גבי קרן שמש בפנייה חדה ימינה, לא סתם!! אני שמחה בשבילך ואיתך (())

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי קופצת_ראש* » 30 דצמבר 2008, 19:48

(()). עוגת פירורים זה הכי טעים.
ופירורים על החולצה זה סימן שהיה טעים.
תחי הפירורים!
איזה כייף לקרוא!
כרגיל את כותבת את התחושות שלי יותר טוב ממני. :-)
(שלחתי לך מייל)
(()) ע-נ-ק

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 30 דצמבר 2008, 18:08

פוסט פיוס.

לבקשת הקהל, עשיתי פה קצת סדר.
זרקתי לפח קטעים שעבר זמנם ובטל קורבנם (בעיני). פיניתי מקום למילים חדשות.

עידכון מאתמול:
ובכן, כצפוי, חזרתי אתמול מהשעור אחרת. לא ממש הפכתי את עורי אבל כבר לא הייתי שקועה בבוץ.
לשעור הגיעו שתי בנות חדשות, חוששות ונבוכות קמעה, (סנדרום השעור הראשון), וזה תמיד מוציא ממני את כל הרוך והאימהיות שבי מאפשר לי, בלי להתכוון כמעט, להאיר פנים, לגעת ברכות, להרגיע חששות, לחייך ולתת תשומת לב גדולה יותר, לתת הרגשה שאני רואה אותם ומשגיחה עליהן.
וכשאני מעלה את כל אלה אל פני השטח והחוצה, והם זמינים לי, אני מגלה שקל לי יותר להפנות אותם גם פנימה, להתייחס גם אל עצמי ברוך ובחמלה. אולי זו אחת הסיבות שאני כ"כ אוהבת ללמד.

היום, מוקדם יחסית בבוקר קמתי ללמד (זה יום עמוס עם 3 שעורים, ואני מעבירה את רובו בנסיעות משעור לשעור. הלוואי היו רוב הימים כאלה),
נסעתי בכבישים הרטובים של הבוקר, באווירה הצוננת והאפורה. רמזורים מתחלפים מאדום לירוק ובאחד מהם פניתי פניה חדה ימינה ופתאום משהו דרמטי השתנה בכל האווירה, שמש גדולה מכה בפנים ומשתלטת על כל השימשה הקידמית, מסנוורת כל מ"מר בפריים ונכנסת לנשמה כך שהלב שלי החסיר פעימה והתרגש ממומנט ההפתעה ועוצמתו. ופתאום קלטתי משהו. קלטתי שלפעמים אני קצת רוצה שמן אור גדול כזה יכה בי, פתאום משום מקום, יערבל אותי ויציף.
לפעמים אני מואסת בהתקדמות האפורה הזו שרק אם מסתכלים טוב טוב ומחדדים את הראיה מבחינים שיש בה אלפי נקודות צבעוניות ונצנצים מבריקים
לפעמים אני רוצה להרגיש מן אדום בוהק או כחול עמוק. ורגע אחרי כשהמשכתי בדרך והשמש נעלמה מאחורי ענן, הבנתי שוב שזה לא אפשרי. שהחיים שלי הם מן אפור עמוק שכזה מחליף צבעים וטוב שכך, שאי אפשר כל הזמן לקבל דליים של צבע בפנים, וגם אם היה אפשר זה וודאי היה הופך מטריד ומערער עבור אדם שכמותי שאוהב שגרה. הבנתי שכמו המקרה שקרה לי כך גם בחיים שלי, השמש מסתתרת לפעמים מעבר לפניה חדה ימינה ומתנפלת עלי כשאני צריכה אותה ואז חוזרת להתקיים מאחורי ענן ולהאיר את הכל באופן רך ומפוזר יותר.
כשנגמר השעור, התקבצו כמה תלמידות לשאול שאלות, לקבל הנחיות ספציפיות, הפניות לחומר קריאה ותוך כדי שאני עונה קלטתי שוב עד כמה אני אוהבת את מה שאני עושה. אני אולי מלקטת פרורים בחיים אבל אלה הפרורים שלי ואני כ"כ אוהבת אותם. לפעמים הם כ"כ ממלאים אותי שהם לא מרגישים כ"כ פרורים. (מינימום עוגת פרורים)
כשהגעתי בצהריים הביתה אחרי השעור השני אכלתי ארוחה טובה והלכתי לנוח קצת וכשנכנסתי מתחת לפוך (אוחח השניות הראשונות האלה מתחת לפוך) התפשטה בי שוב תחושה של תודה קודם כל על הרגע הזה מתחת לפוך, על הפריביליגיה שיש לי להכנס למיטה לשעה באמצע היום כשאני משאירה מאחורי עשיה מתוקה ולפני עוד עשיה ממלאת, וככה מתחת לפוך התפייסתי שוב עם עצמי, עשיתי שולם עם הפרורים שלי ואמרתי להם שאני אוהבת אותם ולא הייתי רוצה פרורים אחרים.
ועכשיו הולכת שוב להתארגן לקראת הפרור הבא

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 29 דצמבר 2008, 12:55

בתקופה האחרונה אני עסוקה מאוד בשיח האלוהי/ יקומי שלי, בתאום כמו תמיד עם השיח הער כאן עם בנות האתר האהובות אודות הודיה והתכווננות.
בעקבות כך, אני מקדישה תשומת לב רבה להתנהלות שלי מתוך תחושת הודיה, למה שאני מבקשת, לאופן שבו אני מבקשת ולאופן והזמן שבהם בקשותי נענות.
והיום בתור לרופא (מהפוסטים שלי אפשר להבין שאני כל היום מחכה בתור לרופאים. אך לא! פשוט משום מה שם יש לי כל מיני רעיונות) עלתה בי מחשבה מסקנתית שכזו על האופן שבו אלוהים נענה לי.
קלטתי שאלוהים מגיב מיידית לבקשותיי כשהן במידה סמול ובמידה אקסטרה לארג' ואילו כשבקשותיי הן במידות מדיום עד לארג' יש תקיעות. שם השיבר מרגיש לי סתום. ואני כמובן אסביר.
לגבי הבקשות במידה אקסטרה אקסטרה לארג' אני ממש מרגישה את יד אלוהים מובילה אותי. בעניינים החשובים והגדולים באמת בחיים כמו להשאר בחיים, כמו בריאות לי ולאהוביי וכמו אהבה אני מרגישה ליווי צמוד ואלו תמיד הנושאים שאני ממהרת ומקדימה להודות עליהם לפני הכל ולבקש להאריך את חוזה השכירות איתם. ולראיה, היחלצותי מאי אלו סכנות, האהבה שמקיפה אותי והבריאות שטפו טפו טפו מאירה לי פנים
אחריהן באות הבקשות הקטנות המיידיות שאני מבקשת בסיטואציות שונות, באופן מקומי שבד"כ מתמלאות. למשל כמו לא לקבל דו"ח חניה או שתתבטל לי מטלה שמאוד לא מתאים לי לעשות או כמו בתור היום למומחה החניכיים:
(באתי לביקורת שהיתה אמורה לבדוק אם חל שיפור במצב החניכיים שלי כדי שאפשר יהיה לדחות את הדיבור על הניתוח שריחף מעלי באוויר. בשנה האחרונה אני עושה כל שביכולתי להתחמק מניתוח שכזה, אני מנקה ביסודיות כעשרים דקות כל לילה את השיניים מקפידה על ביקורים אצל שיננית אחת לשלושה חודשים ומנסה כל מיני פתרונות טבעיים ורגע לפני שנכנסתי לביקורת ביקשתי: בבקשה שהכיסים בחניכיים שלי התמלאו ולא יהיה צורך בניתוח ואכן הרופא היה מבסוט לאללה ואמר שיש הטבה רצינית.)
אבל בבקשות במידות מדיום ולארג' (אלה תמיד המידות שחסרות במדפים על ההתחלה (-:) כמו בית חדש שאנחנו ממש ממש זקוקים למצוא, כמו פרנסה איתנה ויציבה שלא מתערערת מכל שינוי קטנטן כמו מעיין של יצירה שופעת - שם אלוהים לוקח ת'זמן. שם אני לא מרגישה אותו, לא יודעת מה הוא צופן לי, לא מקבלת תשובות פנימיות, לא יודעת לקרוא את המפה ולהתמצא בשטח. לא חשוב עד כמה אני מבקשת יומיום בדבקות, אני לא מרגישה אותו מוביל אותי, לא משנה עד כמה אני מנסה לשאול את השאלות הנכונות ומחדדת את אוזני, אני לא שומעת את תשובה, ולא חשוב עד כמה אני מבקשת לקבל את התבונה להבחין בסימני הדרך, אני עדיין לוטה בערפל.
כאילו אלוהים אומר לי, אני מטפל בך בדברים האקוטיים, אני מטפל בך בדברים הקטנים והמיידיים שצריך לפעול בהם מהר, עכשיו תעזבי אותי באמשלך עם יצירה שמצירה, חכי בסבלנות, יש לי עוד כמה עניינים דחופים יותר.
ואני מסתכלת למעלה ולצדדים ושואלת מה לעשות? תגיד לי מה לעשות, מחזירה מבט מאוכזב פנימה ואומרת לילד הקטן בתוכי: "סבלנות חמוד, נקנה לך אופניים כשתהיה גדול" והילד הקטן שבי מזעיף פנים, נמאס לו לחכות, הוא רוצה להיות גדול עכשיו.
למזלי (או לא) את הילד שבי עוטף בנאדם כיום שאומר לעצמו שהכל יגיע בשעתו, שמנסה כל יום להתבונן בחייו ולראות את כל הטוב שבהם ולהמשיך להתכוונן אל מה שהוא רוצה (או חושב שהוא רוצה) עד שיפתח לו פתח או ישתנה כיוון הרוח. עד שיגיע זמנם של בקשות מדיום לארג'.

ובהזדמנות זו אני רוצה לשלוח את לחמי גם כאן ולזמן לנו בית חדש.
מחפשים בית בגודל 100 מ"ר לערך עם גינה קטנה ועץ פרי באיזור השרון: כפ"ס, רעננה, הוד"ש והסביבה. בית שנוכל לגדול ולהתפתח בו מכל הבחינות והמישורים.
אם יש למישהו מידע על בית כזה, נשמח מאוד לשמוע עליו.
תודה @}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_ללי* » 28 דצמבר 2008, 15:56

איזה פוסט כיפי. ממש יכולתי לדמיין את הרגעים שתיארת.
ופריס מהממת {@ עשיתי לי חשק לחזור אליה....

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 28 דצמבר 2008, 13:21

את מקסימה.
ואתם בטוח תזכו.
:-)
קטעים שהתענגתי עליהם במיוחד-
_לא ידענו אם לבכות או לצחוק מהסיטואציה ההזויה שנקלענו אליה, אז ליתר בטחון עשינו קצת משניהם. ובאמצע האוטוסטרדה של בומביי, עם 14 קילו על הגב אמרתי לבנזוג: "צ'מע, החופשה הבאה חייבת להיות בפריס! או משהו כזה..."
הבנזוג החזיר לי מבט מותש ואמר: "סגרנו על פריס! או ראש פינה...."_

לפני יומיים, בשעת לילה מאוחרת נכנסנו למיטה והעברנו את הדקות האחרונות של הערות בפיטפוט. אלה שעות השיחה האהובות עלינו, הכל שקט בחוץ, הכל שקט בפנים, אנחנו מתחת לפוך, מספרים אחד לשני על היום שעבר עלינו, מעדכנים על תוכניות לימים הקרובים, סוגרים עסקאות מי לוקח את האוטו מחר.

_אנחנו מתים על פריס. משוגעים עליה. אני הייתי בה יומיים ובנזוגי לא היה בה מעולם. אבל מה זה חשוב. אחרי כ"כ הרבה קזבלנקות וספרים, ועלובי החיים וגיבנים מנוטרדם ועוד מאות סרטים עם סצנות רומנטיות בסמטאות הציוריות של פריס, איך אפשר שלא למות עליה?
בין אם נזכה בחופשה בפריס או לא, בין אם נממש שם את חופשתינו הבאה או לא, בין אם נהיה בפריס עוד פעם או לא נראה אותה לעולם, אנחנו יודעים - שתמיד תהיה לנו פריס._

(מקווה שזה לא טרחני, הציטוטים. בתור כותבת אני אוהבת שמפרטים לי, אז חשבתי שאולי גם את :-) ).

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 28 דצמבר 2008, 11:47

אני חוזרת ליום האחרון שלנו בבומביי. היום בו עלינו על מונית לשדה התעופה עם נהג מוסלמי אדוק וחששנו לחיינו. מה שהסתבר תוך פחות מחודש (!!) כחשש מוצדק ביותר.(הקוראים שמצטרפים אלינו רק עכשיו מוזמנים להתעדכן בפרטים בפוסט מה- 2.11 (-:)
כשהכרחנו את הנהג סופסוף לעצור לנו את המונית באמצע הדרך וירדנו מהמונית, היינו מיוזעים וחרדתיים. לא ידענו אם לבכות או לצחוק מהסיטואציה ההזויה שנקלענו אליה, אז ליתר בטחון עשינו קצת משניהם. ובאמצע האוטוסטרדה של בומביי, עם 14 קילו על הגב אמרתי לבנזוג: "צ'מע, החופשה הבאה חייבת להיות בפריס! או משהו כזה..."
הבנזוג החזיר לי מבט מותש ואמר: "סגרנו על פריס! או ראש פינה...."
לפני יומיים, בשעת לילה מאוחרת נכנסנו למיטה והעברנו את הדקות האחרונות של הערות בפיטפוט. אלה שעות השיחה האהובות עלינו, הכל שקט בחוץ, הכל שקט בפנים, אנחנו מתחת לפוך, מספרים אחד לשני על היום שעבר עלינו, מעדכנים על תוכניות לימים הקרובים, סוגרים עסקאות מי לוקח את האוטו מחר.
ואז נדלקות העיניים של האיש בחיוך: "אהההה, שכחתי לספר לך.."
כשהיה בעבודה והיה צריך "להרוג" זמן בציפיה למחשב שיגמור להוריד משהו הוא נתקל באתר שעורך הגרלה ומחלק חופשות במתנה בארץ ובעולם.
הסלוגן של האתר היה "ספרו לנו למה מגיעה לכם חופשה במתנה" והוא מזמין את הקהל לכתוב על החופשה המטורפת ביותר שהיתה לו או פשוט לשכנע את המערכת למה מגיעה לו חופשה במתנה. הפרס הראשון בתחרות, חופשה בפריס.
האיש לא איבד זמן ומייד שטח במלודרמטיות של תסריטאים את סיפור קורותינו במונית על בן לאדן, את הפחדים והתפילות ואיך סכנה ריחפה מעל ראשנו ובסיומה נחלצנו מציפורני האיסלם, ובסופו של דבר "הבטחנו זה לזו ברגע של חולשה" שהחופשה הבאה שלנו תהיה בפריס - "וזו הסיבה שמגיעה לנו חופשה בפריס במתנה" חתם את החיבור נוסח "מה עשית בחופש הגדול" (-:
אתמול בערב, מוצ"ש. אנחנו בבית אחרי שבת משפחתית לביבתית שכזו, מתחממים ונותנים למחשבות על השבוע הקרוב ומטלותיו לזחול ולהשתחל את תוך הסופ"ש שלנו. הבנזוג יושב ליד המחשב עם סילבוס בערמת דפים ומתכונן לשעור המשחק שהוא מלמד השבוע. הוא בודק עניינים באנטרנט, מתקן תיקונים ורושם רשימות ובשלב מסויים מסתובב אליי ואומר בטון של מי ששלחו אותו לסדר את החדר במקום לשחק כדורגל עם החבר'ה: "אני אצטרך לראות שוב את קזבלנקה עד יום שלישי"
כמה רגעים של ריק מחשבתי עברו עלינו ואחריהם אנחנו שוב מול קזבלנקה מתמכרים ללוק ולסטייל הזה של שנות הארבעים, לגאונות של הסרט הזה (שמעבר לכל הקלישאות הוא ממש סרט גאוני באופן שבו הוא מספר סיפור דרך מצלמה, דרך ג'סטות גופניות), מדקלמים משפטי מפתח: "here's to looking at you kid" - ממש כמו קלישאה מתוך סדרה אמריקאית שבה הבחורה תמיד רוצה לראות עם בנזוגה האדיש קלאסיקות רומנטיות כמו חלף עם הרוח או קזבלנקה. למעט הבנזוג האדיש (-:
וכשמגיעה סצינת הסיום ואינגריד ברגמן (המאממת) אומרת בעיניים נוצצות: "but what about us?" אנחנו מציצים אחד בשני וממלמלים עם המפרי בוגרט (המאאאמם) " we'll always have paris " - פשוט גאוני.

אנחנו מתים על פריס. משוגעים עליה. אני הייתי בה יומיים ובנזוגי לא היה בה מעולם. אבל מה זה חשוב. אחרי כ"כ הרבה קזבלנקות וספרים, ועלובי החיים וגיבנים מנוטרדם ועוד מאות סרטים עם סצנות רומנטיות בסמטאות הציוריות של פריס, איך אפשר שלא למות עליה?
בין אם נזכה בחופשה בפריס או לא, בין אם נממש שם את חופשתינו הבאה או לא, בין אם נהיה בפריס עוד פעם או לא נראה אותה לעולם, אנחנו יודעים - שתמיד תהיה לנו פריס.
@}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אמא_ללי* » 22 דצמבר 2008, 00:33

מתחת לכל מלבושי החג והאבלות, יש אני. רק אני. וזה בסדר.
אם זה בסדר, אז זה בעצם הכל. וזה המון, המון.

ואפשר לקבל הרבה כוחות גם מדברים שהם רק בהשאלה, כוחות שאם משתמשים בהם נכונה יכולים לעזור לנו הרבה בימים שבהם לא הכל זורם בקלות ובטוב.

את מקסימה (())

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי אשה_שמחה* » 21 דצמבר 2008, 13:42

כמה יפה כתבת
מקסים. ומעודד, למי שנמצאת, כמוני, בצד היורד של הקרוסלה הזו. הזכרת לי שיש למה לחכות.
(())

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי חוחית* » 21 דצמבר 2008, 10:47

מקסימה אחת.
כמה יפה כתבת @}

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי מי_מה* » 20 דצמבר 2008, 23:12

מקסימה אחת.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 20 דצמבר 2008, 18:20

תקופה יפה. ימים טובים.
יש שלווה ועשיה, יש פרנסה, יש אהבה, יש קסם והתרגשות. התרגשות חולין מבוקרו של יום, מרדת ליל.
אני מרגישה שאני עושה טוב והעולם סביבי קולט אותי ומבשר לי שאכן טוב אני עושה. באמצעות מילים חמות של אנשים, באמצעות מעשים של אנשים, באמצעות אהובים שמקיפים אותי. אני מרגישה את הטוב מציף וממלא כל פינה יבשה בלב שלי ואומרת תודה.
זוכרת כל הזמן שכל זה הוא אשליה אחת גדולה, משחק שמיימי, משתנה כל הזמן, ניתנת בחסד, אולי מחר תלך. מציפה כמו שיטפון וממשיכה. משנה תמיד צורה.
מזכירה לעצמי רק לומר תודה על שיטפון הברכה הזה, על הברכה שניתנה לי להיות טובה במה שאני עושה. להתענג ולהתבשם על כל הנעים הזה מבלי להאחז בו. לומר תודה ולזכור שלא תמיד היה כך, ואולי לא תמיד יהיה. שמתחת לכל מלבושי החג והאבלות, יש אני. רק אני.
לומר תודה ולזכור שזה לא באמת שלי, רק בהשאלה.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי הגבירה_בחום* » 15 דצמבר 2008, 12:33

עם כל הדיבור פה על לאונרד כהן ועל היכולת להקשיב למוסיקה שמחוברת אצלנו לאנשים ולרגעים קשים, להקשיב ממקום אחר - היה זה אך טבעי שהיום בבוקר אמר הקריין ברדיו בזמן שנסעתי באוטו שעם החורף עולה גם הגעגוע למעיל הגשם הכחול המפורסם (העיניים שלי מייד נדלקו), שגם עם המבצע שלו, המשיך הקריין נערכים בימים אלה מגעים כדי להביא אותו לארץ (מייד נהיה לי גוש בגרון ואוסף השיחות שלנו כאן התחיל להסתחרר לי בראש) ואז מייד התחיל השיר שאם מישהו יתעקש לעשות סלקציה ולבחור את קומץ השירים הכי מצמררים ברגש שלהם, הכי פוצעים בכאב שעומד מאחוריהם, הכי מכאיבים בהשלמה שלהם עם העבר, בגעגוע, בשנאה ובאהבה, הכי גאוניים ביכולת שלהם להביע משהו כ"כ עמוק ואמורפי עם אוסף של מילים - זה בטח היה אחד מהם.

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי מי_מה* » 14 דצמבר 2008, 22:52

טוב, אז אני הלכתי וחיפשתי ומצאתי משהו בגרסה מקוצרת אבל דומה מאוד למה שהבאת לי (מי גאון של מימה?) הנה
יאללה תתפננו

הגבירה בחום ארכיון 2

על ידי ב_עילום* » 14 דצמבר 2008, 20:24

הרצון להודות לך גבר על הפאדיחה שבעובדה שעקבתי אחרי ההתכתבות שלך עם פרח הלימון )

טוב גם אני מתפקדת בעניין. והייתי שמחה לדעת מה זה ה"אום נמה שיוויה " שדיברתן עליו.
תודה

חזרה למעלה