על ידי דוסית_מבאופן* » 03 ינואר 2012, 21:54
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
פלונית אחרת יקרה,
יש דברים שכשמביטים מבחוץ נראים או נשמעים רע מאוד.
ויש דברים שבתור חרדית - הייתי מאוד שמחה לשנות (ואני גם, בסביבתי הקרובה, פועלת לשנות)
לא כל מה שכתבת מדוייק, אגב.
בנושא ההשכלה -
דווקא בנות לומדות אצלנו יותר השכלה "כללית" - אנגלית, מתמטיקה, גאוגרפיה והיסטוריה, ספורט, מלאכה. הן גם לומדות בסמינר מקצוע, ובד"כ מי שלא סיימה את הסמינר עם מקצוע - תלך ללמוד (לימודים ממש לא מסובסדים) באחת המכללות החרדיות, שמלמדות מקצועות מגוונים -
מבניית אתרים, דרך צילום סטודיו, ראיית חשבון, יעוץ זוגי, רפואה משלימה, עיצוב גרפי, תומכת לידה, עיצוב ארועים, ועוד ועוד.
אצל הבנים יש בהרבה תלמודי תורה לימודי קודש בלבד
ושוב, יש פה בטח נשים שזה נשמע להן נורא, לימודי קודש, "מלמד" זעוף פנים שמרביץ בסרגל לתלמידים, צועק עליהם, ומכריח אותם ללמוד דברים שלא מעניינים אותם.
אז הנה תאור של המלמדים של הבנים שלי:
הרב של כיתה ג' משחק איתם בהפסקות טאקי, רייס, וכל משחק שבא להם, ומוותר מרצונו החופשי על כוס קפה בחדר מורים.
עושה איתם יצירות מדהימות ומושקעות.
לעולם אינו צועק או מעניש.
"מת" על הילדים ומחלק להם המון פרסים כיפיים כמו פנסים, פנקסים, טושים מיוחדים
במשך כל השנה מצלם מיוזמתו הפרטית את הילדים במעגל השנה -
משתוללים בהפסקות, לומדים בשיעורים, יוצרים בחגים, רוקדים במסיבות כיתה וימי הולדת.
בסוף השנה מביא דיסק עם כל זה להורים, שיהנו גם.
הרב של כיתה א' אדם חיובי, חייכן, רך ונעים הליכות
תמיד יש לו שבחים על הילדים, מוצא נקודות טובות בכל אחד
יש לו כשרון ציור מדהים והוא מפתח מאוד את היצירתיות של הילדים
אם אני מתקשרת לברר משהו תמיד יתעניין בכל פרט, ניכר שהוא ממש שם לב לפרטי פרטים מה קורה עם כל ילד בכיתתו.
הלימוד חווייתי וכולל בכל שבוע יצירות שקשורות לנושאים הנלמדים
הרב (והעוזר) של כיתת הגן (גיל 3-4)
עושים להם הופעות, סיפורים מומחזים, כל סיפורי פרשת השבוע והחגים הופכים אצלם לתאטרון, והילדים מרותקים.
מצחיקים אותם, שרים איתם, רוקדים איתם, מציירים איתם
מסיבות יום הולדת שם זה משהו מיוחד, ממש כל ילד הופך למלך ביום שלו
(בגיל הזה יום ההולדת כולל את הטקס של ליקוק אותיות דבש - כדי להמתיק את תחילת הלימוד)
חייבת לרוץ, התינוק בוכה.
[sup]+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+[/sup]
פלונית אחרת יקרה,
יש דברים שכשמביטים מבחוץ נראים או נשמעים רע מאוד.
ויש דברים שבתור חרדית - הייתי מאוד שמחה לשנות (ואני גם, בסביבתי הקרובה, פועלת לשנות)
לא כל מה שכתבת מדוייק, אגב.
בנושא ההשכלה -
דווקא בנות לומדות אצלנו יותר השכלה "כללית" - אנגלית, מתמטיקה, גאוגרפיה והיסטוריה, ספורט, מלאכה. הן גם לומדות בסמינר מקצוע, ובד"כ מי שלא סיימה את הסמינר עם מקצוע - תלך ללמוד (לימודים ממש לא מסובסדים) באחת המכללות החרדיות, שמלמדות מקצועות מגוונים -
מבניית אתרים, דרך צילום סטודיו, ראיית חשבון, יעוץ זוגי, רפואה משלימה, עיצוב גרפי, תומכת לידה, עיצוב ארועים, ועוד ועוד.
אצל הבנים יש בהרבה תלמודי תורה לימודי קודש בלבד
ושוב, יש פה בטח נשים שזה נשמע להן נורא, לימודי קודש, "מלמד" זעוף פנים שמרביץ בסרגל לתלמידים, צועק עליהם, ומכריח אותם ללמוד דברים שלא מעניינים אותם.
אז הנה תאור של המלמדים של הבנים שלי:
הרב של כיתה ג' משחק איתם בהפסקות טאקי, רייס, וכל משחק שבא להם, ומוותר מרצונו החופשי על כוס קפה בחדר מורים.
עושה איתם יצירות מדהימות ומושקעות.
לעולם אינו צועק או מעניש.
"מת" על הילדים ומחלק להם המון פרסים כיפיים כמו פנסים, פנקסים, טושים מיוחדים
במשך כל השנה מצלם מיוזמתו הפרטית את הילדים במעגל השנה -
משתוללים בהפסקות, לומדים בשיעורים, יוצרים בחגים, רוקדים במסיבות כיתה וימי הולדת.
בסוף השנה מביא דיסק עם כל זה להורים, שיהנו גם.
הרב של כיתה א' אדם חיובי, חייכן, רך ונעים הליכות
תמיד יש לו שבחים על הילדים, מוצא נקודות טובות בכל אחד
יש לו כשרון ציור מדהים והוא מפתח מאוד את היצירתיות של הילדים
אם אני מתקשרת לברר משהו תמיד יתעניין בכל פרט, ניכר שהוא ממש שם לב לפרטי פרטים מה קורה עם כל ילד בכיתתו.
הלימוד חווייתי וכולל בכל שבוע יצירות שקשורות לנושאים הנלמדים
הרב (והעוזר) של כיתת הגן (גיל 3-4)
עושים להם הופעות, סיפורים מומחזים, כל סיפורי פרשת השבוע והחגים הופכים אצלם לתאטרון, והילדים מרותקים.
מצחיקים אותם, שרים איתם, רוקדים איתם, מציירים איתם
מסיבות יום הולדת שם זה משהו מיוחד, ממש כל ילד הופך למלך ביום שלו
(בגיל הזה יום ההולדת כולל את הטקס של ליקוק אותיות דבש - כדי להמתיק את תחילת הלימוד)
חייבת לרוץ, התינוק בוכה.