הוא הודיע שהוא עוזב

שליחת תגובה

יש רק אדם אחד, הוא לא אף אחד מאיתנו, והוא קיים בכל אחד מאיתנו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הוא הודיע שהוא עוזב

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2018, 08:59

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נינוצ׳קה, מעניין אם את עדיין בין באי הדף.
מעניין אותי מה קרה, עברו המון שנים.
איך יצאת מחוזקת? איך התגברת על האכזבה? על האשליה שהתנפצה ( ״חיו באושר ועושר)?

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי לוונדר_סגול* » 26 ינואר 2006, 00:26

תמונה

_אני רוצה לברך את עצמי שתהיה לי שנה קסומה, בריאה, רגישה, עם המון אהבה, זוגיות ויציבות, שדברים יזוזו בלי פחדים ותקיעות, שדברים יקרו. רוצה זוגיות אוהבת ונכונה, בלי פחדים ועם חברות מופלאה ומיד אחר כך להיות כבר משפחה.
והעיקר שימשיכו הימים האנרגטיים, מלאי החיוביות, השמחה, שאתקרב למקום של האני, השלמות שלי עם עצמי. שאהיה, שיהיה לי נכון._

אמן
(())

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 25 ינואר 2006, 19:15

תודה
נחמד שמישהו מצא את המילים והתרגש כמוני

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ארץ_נהדרת* » 25 ינואר 2006, 11:45

והעיקר שימשיכו הימים האנרגטיים, מלאי החיוביות, השמחה, שאתקרב למקום של האני, השלמות שלי עם עצמי. שאהיה, שיהיה לי נכון.

אמן

הבלוג שלך מעורר השראה ומעודד
הרבה ימים טובים ומזל טוב גדול

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי אמא_לשלושה* » 24 ינואר 2006, 23:02

אני רוצה לברך את עצמי שתהיה לי שנה קסומה, בריאה, רגישה, עם המון אהבה, זוגיות ויציבות, שדברים יזוזו בלי פחדים ותקיעות, שדברים יקרו. רוצה זוגיות אוהבת ונכונה, בלי פחדים ועם חברות מופלאה ומיד אחר כך להיות כבר משפחה (

אמן.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 24 ינואר 2006, 21:58

מחרתיים אני בת 34
יש בי התרגשות

פעם לפני כמה חודשים אני ובן זוגי לשעבר נפרדנו, ונורא חששתי מגילי ה"מתקדם".. מתי אכיר מישהו? אהיה אמא? .. הייתי מבועתת מהמחשבה שהדברים יידחו, ועד שאגיע למקום ההוא, אהיה בלה, רפוסה ונטולת כוחות, שלא לדבר על נטולת פריון.

מחרתיים יש לי יומולדת. אין בי פחד.
החודשים האחרונים היו המון למידה שלי את עצמי, היכרות שלי עם עצמי ועם אחרים.
וכעת אולי התאהבתי, ואני אפילו חוששת לכתוב את זה במדויק. ..
פעם לא מזמן חבר וגם חברה המליצו לי להכין רשימה של הדברים שאני רוצה בבן הזוג, כשהבחור הנוכחי הגיע חזרתי לרשימה שלי, הוא קרוב!! שזה מרגש. ברור שלא מדובר על 100% הצלחה, אבל מי רוצה את כולה. אני רוצה אותו, להיות, לאהוב, להתרגש, לצחוק. להתחיל שוב. להיות!

יש בי הכוח, יש בי הארנגיה, האהבה, אני מלאה בה.

אני רוצה לברך את עצמי שתהיה לי שנה קסומה, בריאה, רגישה, עם המון אהבה, זוגיות ויציבות, שדברים יזוזו בלי פחדים ותקיעות, שדברים יקרו. רוצה זוגיות אוהבת ונכונה, בלי פחדים ועם חברות מופלאה ומיד אחר כך להיות כבר משפחה (אני עוד קצת פוחדת לכתוב את זה..)

והעיקר שימשיכו הימים האנרגטיים, מלאי החיוביות, השמחה, שאתקרב למקום של האני, השלמות שלי עם עצמי. שאהיה, שיהיה לי נכון.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענ_בל* » 02 דצמבר 2005, 11:19

יום טוב.
(()) (()) (()) לימים הקרובים.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 02 דצמבר 2005, 09:47

יש בי כזו ריקנות
עד כי אפילו לכתוב אני לא מצליחה
או לא יכולה
ריק לי וכי מה אכתוב
הימים חולפים
אפור לי הבוקר
למרות השמש הקסומה שמחוץ לחלון.
אולי באמת אצא החוצה.

יום טוב

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 26 נובמבר 2005, 20:11

ענ בל, תודה לך :)

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענ_בל* » 23 נובמבר 2005, 06:48

_והעיקר שאני ממלאת אותם בכל טוב.
מאוד תקשורתית מאוד חברותית מאוד חברית
והם כולם מקיפים אותי, מחבקים אותי. ואני מוקירה להם תודה._


יש לי המון הזדהות עם מה שאת עוברת. נראה לי שאת מתנהלת נכון בסיטואציה הזאת. מסתבר שיש סביבנו שפע של עזרה ותמיכה. והמון המון חברים .
מאחלת לך שתמשיכי לצמוח בדרך בה את הולכת.
וההוא, זה שאת מקווה לו, יגיע.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 22 נובמבר 2005, 22:16

עבר המון זמן
ואולי לא כל כך
הימים עוברים. אני ממלאה אותם מבוקר ועד ליל. שיחות ופגישות, מפגשים ובילויים.
אני עוצרת וחושבת, ואף זקוקה לשקט.
לא בוכה כמעט, רק לעיתים בשקט של הרפיה שאחרי התעמלות בחושך, נמלטות במורד הלחיים דמעות. זה בא והולך עצב ושמחה, ערבוביה.
אני לא שבורה ורחוקה מלהיות בדכאון.
קצת עצובה, קצת חוששת, קצת הקור של החורף עם הלבד עושים את שלהם.
כבר "סידרו" לי כמה דייטים - אני חוששת שקצת מוקדם לי וקצת מהר לי. ושאני עוד צריכה אותי.
אבל בקרוב וודאי ארצה להכיר את האחד לי, המיוחד לי
המקסים והמלא תוכן
הטבעי והגם עירוני
המחובר לעצמו ופתוח לאחרים
שרוצה ואוהב ויודע לקבל ולהתאהב
יפה מבפנים ויפה מבחוץ
אופטימי ומצחיק
חכם ושנון
אוהב עולם וטיולים וגם כמובן בעלי חיים
והנה יצרתי רק את תחילתה של רשימת הקניות שלי.. לא רוצה לסיים אותה כעת .. מרגישה שיש לי עוד זמן
והוא יגיע.. ממש לא עוד הרבה זמן.. פתאום הוא יהיה פה

מייד אחרי שאני אהיה עימי שלמה.
אוהבת
מפוייסת

לילה טוב

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 04 נובמבר 2005, 08:50

נעדרתי, אני מודה. קרה דבר נורא... אין לי אינטרנט בבית, ואני מכורה לו. הוא יחזור רק בעוד כמה ימים, עד אז אתלוש את שערות ראשי.
עדיין עצוב. למרות שאני לומדת למלא את הזמן הריק (כאמור אין לי כרגע לא אינטרנט ולא טלוויזיה.. - ואקום). כשהם יחזרו ודאי אשב מולם ואבלוס את עצמי לדעת.. ואולי לא.
עצוב לי אבל הפאזה השתנתה. מעניין התהליך הזה.
יש ימים כאלה ויש אחרים
והעיקר שאני ממלאת אותם בכל טוב.
מאוד תקשורתית מאוד חברותית מאוד חברית
והם כולם מקיפים אותי, מחבקים אותי. ואני מוקירה להם תודה.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי איילת* » 29 אוקטובר 2005, 00:16

למה למרות שאיני רוצה לחזור, יודעת שזה סופי, לא יכולתי להיכנס כבר לבנק ולסיים את העניין הבירוקרטי הזה
כי את אדם. עם רגשות ותחושות. לא מכונה. לא אוטומט שאפשר לסגור במתג. מותר לא להיות מברזל. מותר קצת להתפרק. ואפשר גם לשים משקפי שמש כהים ולהסתיר עיניים נפוחות :-)

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הדס_מצוי* » 28 אוקטובר 2005, 01:37

אני מרגישה פתאום די בודדה כאן
@}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענת_ב_פ* » 27 אוקטובר 2005, 21:24

הגעתי לבנק, בוכה, בוכה, בוכה.
(())
"לא אוכל להיכנס ככה לבנק היום".
נינוצ'קה- ואולי את פשוט פולניה?!
וקצת יותר ברצינות- אולי הקושי עם ההליך הבירוקרטי נובע מזה שפתאום הפרידה שלכם היא לא רק עניין שבינך לבינו, כרגע היא הופכת פומבית יותר. זה כאילו עוד שלב שלוקח ממך אנרגיה.
האם את חושבת שיעזור לך אם לקטע בבנק את תבואי עם חברה?
אולי ע"מ להקל תעשי טקס קטן בבית ותקרעי לגזרים דפי חשבון ישנים :-)
טוב, לפני שאני מגזימה עם רוח השטות שנפלה עלי רק אומר שהכי טבעי בעולם כל הפחדים והשאלות.
את הרי יוצאת לדרך חדשה!!
בצד האֶבֶל על מה שנגמר תנסי לעשות לך נעים לקראת החיים העצמאיים שלך. זה לא או זה או זה, 2 הרגשות יכולים להיות שם בו זמנית. לאט לאט האבל יגמר @}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 27 אוקטובר 2005, 21:11

אני מרגישה פתאום די בודדה כאן.. בכל זאת אהגג
קבענו ללכת לבנק היום, לסגור את החשבון המשותף - להעביר אותו על שמי בלבד.
כל היום בכיתי, גם בעבודה ברחו לי הדמעות..
הגעתי לבנק, בוכה, בוכה, בוכה.
התקשרתי אליו, "אל תבוא" אמרתי, "לא אוכל להיכנס ככה לבנק היום". דחינו את זה ליום אחר. ומה יקרה אז?
למה למרות שאני שלמה (במידת האפשר בסיטואציה זו) עם מה שקרה אינני יכולה להזיז את העניינים קדימה, לסגור!
למה למרות שאיני רוצה לחזור, יודעת שזה סופי, לא יכולתי להיכנס כבר לבנק ולסיים את העניין הבירוקרטי הזה, ואת יתר העניינים?
ואיך עוצרים כבר את הדמעות
ואיך לא מפחדים מהלבד
ואיך ואיך
מאיפה באו להן כל השאלות הללו?

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 23 אוקטובר 2005, 16:50

הדס מצוי יש לך כשרון, כבר אמרתי, שוב ושוב, לשחרר לי את הדמעות .. גם אם אני באמצע היום בעבודה.. אני מודה לך על המילים, אחפש את נקודות האור בתוך החשכה.

שיפון 1 גם אני מטיילת עם הכלבה האהובה, שכבר נפרדה מאבא אחד ועכשיו מהשני.. אולי אחרי הגשם הבא אחשוב על הזיכוך על הזיקוק על הנקיון ועל העוצמה שבכאב, אביט בו ואולי גם אני אגדל ואצמח ממנו, ואולי אעשה זאת לפני הגשם (בכל זאת יש ימים חמים...עכשיו)
בינתיים עוד קשה, הולכת בחושך בצעדיי המדודים.

תודה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי שיפון_1* » 23 אוקטובר 2005, 11:00

פתאום בעזרתך עלה זכרון מאהבה גדולה שהיתה לי ששברה את ליבי לרסיסים קטנים,
גרתי אז ברחביה ירושלים, החורף התחיל במלוא העוז כי אני זוכרת באופן פיזי את הקישור בין זה שהיה לי קר נורא בגוף וגם בלב. חצי מהבית היה גם ריק עם העזיבה שלו.
אני זוכרת שהצעד הראשון שעשיתי שהוא יצא מהבית היה לקנות רדיאטור שווה מבלי להסתכל על המחיר.

לא שיערתי שאני יכולה להכיל כל כך הרבה עצב ובכי, בו זמנית ניסיתי גם להחזיר את הגלגל לאחור ללא הצלחה, מה שגרם לי לצלול עוד לתוך מעיינות היגון.

אני לא אשכח שערב אחד לקחתי את כלבנו המשותף (לשעבר) לטיול הכל היה נקי מהגשם, הריחות של דשא רטוב מלאו את האוויר, הכלב רחרח וחווה בכל חושיו את הפלא שבערב החורפי... ופתאום חשתי התעלות..מן חווית עצב, כל כך מזוקקת, שהיה בזה רגע מאושר. קשה לי קצת להסביר מה זה היה, אבל נדמה לי שהעדר הפחד להסתכל לעצב בעניים, מלא אותי בעצמה וכוח לא רק להתמודד עם הפרידה, אלה עם העוצמה הכרוכה בלהרגיש כאב, שמחה, לא משנה, להרגיש עד הסוף.

מאחלת לך צמיחה מהכאב.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הדס_מצוי* » 22 אוקטובר 2005, 17:24

מתהלכת בחושך הגדול בצעדים מדודים

אני של הים.
ובמעמקים הרבה חושך.
ובתוך החושך אלומות אור קטנטנות.
שהצליחו לפלס דרך בתוך המים.
ואלומות האור מביאות חיים מרהיבים לפינות החשוכות.

שולחת לך אלומת אור.
ואת זה:
http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3 ... /DV094.JPG

אשרייך על האומץ הגדול להסתובב במרחבים החשוכים



<הקרדיט על התמונה לד"ר רמי קליין>

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 22 אוקטובר 2005, 11:29

אני בלופ
ימים דומים
מלנכוליה ועצב
חשוך וקריר
כמו מחוץ לחלון ככה בתוך ליבי

נכנסתי עמוק בעירות מלאה, בידיעה ש"לא כייף" שם ובכל את הלכתי לשם
בוחנת את כל פינות העצב, מתהלכת בחושך הגדול בצעדים מדודים
טועמת ונכווית, נכווית ומוסיפה לטעום
עוד מהעצב, עוד מהצער
עוד מחשבה מחדדת
עוד בדידות

למה אני דוחפת את עצמי לשם?
הלא תיתכן פרידה ללא שברון לב?
למה הבדידות היא כצל של שד ענק, עומדת וממתינה מסתירה עצמה ותוקפת ברגעים רגישים כשאת לא מוכנה?
מתי לעזאזל יסתיים התהליך הזה
האם באמת אעבור איזה זיקוק
האם יש דרך או מסלול אותו אני עוברת כעת ולטובת מה?
לעיתים נדמה שהעצב פה על מנת להיות ללא מטרה נעלה, רק כי זו בריחה, כי זה הכי קל, כי זה הכי זמין

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי מיכל_צמות* » 19 אוקטובר 2005, 14:44

_יש!!!
נראה לי שאני רק צריכה לחדד עכשיו את המחשבה!!
ולקחת את זה למקום טוב._
בהצלחה! (())

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 18 אוקטובר 2005, 01:25

אף פעם לא הבנתי למה הכוונה כשאומרים דכדוך החגים
והפלא ופלא עכשיו אני מבינה
מבינה מדי
אכן מדכדכך, נטול אנרגיה של עשיה, מלא בדידות, לבדות, עצבות..
הרבה מחשבות
נסיון שלי להעסיק את עצמי, ביקורים אצל חברים, שיחות נפש, ציפייה

לילה טוב

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 16 אוקטובר 2005, 00:10

הדס מצוי יש לך היכולת לגרום לי לדמוע..
תיכף אלך לישון, אנסה לנשום עמוקות את היסמין הקסום שאת שולחת לי
ולגמוע את המתיקות

זה מקסים

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הדס_מצוי* » 15 אוקטובר 2005, 23:04

נינוצ'קה יקרה,
אני קוראת אותך כבר כך וכך.
וככה באנרגטי מחזקת אותך ללא מילים.
והיום, בגלל שאני לא ממש תקשורתית, בא לי לשלוח לך (עכשיו לקרוא לאט, במהירות של -5 קמ"ש) שיח של יסמין.
שיח שגובהו בדיוק גובהך.
שהוא מלא פרחים לבנים קטנים.
שמעננים את כולו בענן ריח מתוק ויסמיני.
ואני רוצה להזמין אותך,
להתעטף כל כולך בניחוח,
להכניס את הראש לתוכו,
לנשום עמוקות,
ולגמוע את המתיקות עד שתדבוק בך ותזרום עם מחזור הדם לכל איבר בך.
עד שהענן הזה יהיה בתוכך.
@}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 15 אוקטובר 2005, 09:49

כן כן כן כן כן כן כן .....כן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כן
יש!!!!
יש!!!
נראה לי שאני רק צריכה לחדד עכשיו את המחשבה!!
ולקחת את זה למקום טוב.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 15 אוקטובר 2005, 01:18

האם מחשבה בוראת מציאות?

כן כן כן כן כן כן כן .....כן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כןכן כן כן כן כן כן כן
וכמובן שתקחי את זה למקום הטוב

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענ_בל* » 13 אוקטובר 2005, 19:57

_בחרתי לבלות את יום הכיפורים אצל חברה - רק לא לבד.
לדבר, לחשוב, לצחוק ולבכות .. אבל לא ממש לבד._

בדיוק מה שרציתי לכתוב לך. במצב בו את נמצאת עכשיו, הכי חשוב שלא תהיי לבד. תמצאי את הרשת של החברות/חברים/משפחה שאת יכולה לסמוך עליהם. תבלי את הזמן הזה כמה שיותר עם אנשים אוהבים ואהובים. את לא אמורה להיות חזקה כל הזמן. אלה רגעים לא פשוטים בכלל. תרשי לעצמך.
באהבה רבה.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 13 אוקטובר 2005, 15:37

הקשר ביננו לא ניתק לגמרי
יש לנו לסיים בירוקרטיות
ומהר מאוד המרנו את זה למשהו אחר

אני לא כועסת עליו
לא עושה לי רע לראות אותו או לדבר איתו
הבנתי שה"פרידה" היתה כבר, הוא רק נתן לה תוקף עם העזיבה שלו

אני ממשיכה לאהוב את כל מי שאהבתי פעם - תכונות האופי החיוביות נשמרו ברוב המקרים, ואחרי תקופת צינון אפשר להתיידד.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי את_לא_לבד* » 13 אוקטובר 2005, 14:53

גם לי היה פעם אחד כזה.
היום אחרי 14 שנה שלא ראיתי אותו הוא יצר אתי קשר.
כשהוא בא ישר דיברנו על המערכת יחסים שלנו. מפעם.
הוא אבא היום לילדות ואני אמא לילדים. אני עם בן זוג והוא עם בת זוג
אני שמחה שיש לי איתו סוג של קשר, כי בכל זאת הוא בן אדם שממש אהבתי.
לא יכולנו לחיות טוב אם היינו ממשיכים ועושים ילדים זה עם זו.
אבל הכאב בזמן הפרידה היה כל כך חזק.
תשמרי על עצמך ותיצרי איתו קשר בעוד חצי שנה.
גם אם את עדיין לבדך וגם אם מצאת את אהוב ליבך החדש בינתיים.
אני לא יצרתי קשר.
אולי כדאי לחכות אפילו שנה.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי אורית_אוקו_ערוסי* » 13 אוקטובר 2005, 10:40

קורתתוך.
((-))

אבל החלטתי שהמוטיב המרכזי לא יהיה פחד או נואשות, אלא שמחה על
החופש שקיבלתי להיות
חיזקי ואמצי

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 13 אוקטובר 2005, 09:26

ואני צריכה - בעיקר בלילה ממש לנסות להיזכר
להיזכר איך זה להיות אני
לבד
למצוא מתוך הדמעות גם שמחה

הלילה הוא זמן קשה ובעייתי
הוא לא מתפשר

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי חגית_ל* » 13 אוקטובר 2005, 04:55

(()) @}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי מא_צ'י* » 13 אוקטובר 2005, 00:06

ואני צריכה - בעיקר בלילה ממש לנסות להיזכר
במה?

<מא>
<יש עוד, במייל>

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 12 אוקטובר 2005, 21:33

הבדידות קשה אחרי שנים
פתאום רק אני
ומיהי בכלל האני הזו
העצובה כל כך

למה אני נפגשת איתי יותר ויותר כשעצוב לי ?

בחרתי לבלות את יום הכיפורים אצל חברה - רק לא לבד.
לדבר, לחשוב, לצחוק ולבכות .. אבל לא ממש לבד.

אני לא מצטערת על הבחור החדש וגם לא על הישן
הכל מעצב אותי
הכל מוסיף לי עוד רובד
הבנה ותחושות
ואני גם יודעת שלבסוף החיוך יהיה גדול
רק לא תמיד בין הדמעות אני זוכרת את זה..

ואני צריכה - בעיקר בלילה ממש לנסות להיזכר.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי רונ_צ'ה* » 12 אוקטובר 2005, 21:11

נינוצ'קה יקרה,
לא לנסות זה לא לחיות - הלכת אחרי מה שהרגיש לך נכון באותו הרגע, וההודעה שלך כשרק פגשת את הבחור החדש הזה הייתה כל כך אופטימית וכל כך נעימה ושמחה. אז הוא לא "האחד" שלך, אבל הוא גרם לך לחייך, וזה נורא חשוב.

הייתי פעם במצבך (מינוס החופה והטקס, אבל עם איש שחי איתי שנה, ובסופו של דבר בחר להגדיר אותי כ"חברה טובה, אבל לא יותר מזה" לאחד מידידיו...), והכאב היה עצום, והדמעות יכול למלא ים, והפחד היה משתק, והלילות היו ארוכים, והלבד היה כל כך כל כך לבד קיבינימט.
וזה עבר
וזה מאחורי
ואני שמחה, כי אם לא הייתי יכולה לשחרר אותו, לא הייתי מוצאת את אהובי, את "האחד" שלי, האמיתי שלי, הנפלא שלי שיושב עכשיו מול המחשב ומשחק בפלייסטיישן כמו ילד בן 14:-)
שתהיה לך שנה טובה, גמר חתימה טובה ורק אושר.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 11 אוקטובר 2005, 23:54

מי מפחד מהבום הגדול?? אני
והוא מראה אותותיו היום.....
פחדתי.. אני מודה.. בסתר ליבי ידעתי שההתרגשות מבחור חדש היא מעוורת, והלכתי עם רתמות על העיניים,
אולם, הבחור החדש לא .. ואני בעצב - חדש ישן.. מוכר עד כאב.
מחר לבד. אולי זה הפחד הגדול. לבד. לגמרי לבד.
בלי שום אמצעי וטכנולוגיה ש"ירעישו" לי ברקע.
אני והרעש-געש הפנימי.
נחשול ענק
בכי
גוש גדול עד להתפקע בגרון

יכול להיות שהלילה קשה
יכול להיות שהטיימינג לא קל
יכול להיות שבחרתי באופטימיות והיא סחפה אותי עד הקצה
יכול להיות שלא נזהרתי
יכול להיות המון המון דברים

ועכשיו מה עושים?
רוצה להמשיך לצוף למעלה והדמעות מסתירות לי
רוצה כוח ופתאום נגמר לי האוויר
כמו בלון גדול שעף בסחרור עת כל האוויר שהיה בו חודש שלם יוצא ממנו בקול שריקה צורמני משהו

ומה עכשיו?

למה זוהי תקופת הנדנדה?
פעם למעלה ופעם למטה ללא אמצע נוח?
מה עכשיו?

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענת_ב_פ* » 10 אוקטובר 2005, 22:21

המון קריאות עידוד וחיבוקים ממני. את עוברת תהליך לא פשוט. את צומחת.
גם ממני
איזה יופי כתבת @}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענ_בל* » 10 אוקטובר 2005, 17:52

המון קריאות עידוד וחיבוקים ממני. את עוברת תהליך לא פשוט. את צומחת.
(()) (()) (()) (()) (()) (())

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 09 אוקטובר 2005, 23:42

היום כתבתי לעצמי מילים לשנה החדשה.. מילים שיחזקו אותי, מילים שיקרבו אותי. מילים אלי מעצמי. ברכה לשנה הקרובה ולכל אלה שיגיעו בעקבותיה.
כמה מכם עושים חשבון נפש בימים אלה של השנה? אני מגלה שמדי שנה בזמן הזה, למרות חילוניותי, אני עושה חשבון נפש.

אני מנקה מעלי את חוסר השמחה, חוסר הוודאות, חוסר השלמות ונעה קדימה במסלול אל העצמי האמיתי, אל הקרבה, השלמות, השמחה והאהבה. ומשם אני מתכננת לנוע הפעם אל עבר אהבה וחברות, זוגיות נכונה וטובה.. רוצה לזרוק את התבניות שעד כה היו כל כך דומות - שנים של דפוסים קבועים. הפעם אני יודעת יבוא הבחור - ואולי הוא הוא שרק הגיע, הוא האחד? א-א-מ-ן.
בסתר ליבי כך אני מקווה .. האם מחשבה בוראת מציאות?

יש בי שמחה, פחדים, מחשבות, פנטזיות.. ערבוביה. אבל החלטתי שהמוטיב המרכזי לא יהיה פחד או נואשות, אלא שמחה על החופש שקיבלתי להיות! לאהוב שוב - באמת! להתחיל שוב והפעם ממקום אחר, עם עיניים פקוחות מושכלות.
לילה טוב

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 09 אוקטובר 2005, 00:48

היי מותק..מזמן לא הייתי כאן...(גם לא בשכונות) ..אני ממש לא בעיניינים..חשבתי שכתבת משהו על התאהבות מחודשת..ורציתי לענות לך לא קפוץ מהר מידי ..
אבל מיאני, בסהכל ערסית.
טיהור בית דחוף : שופכים הרבה הרבה הרבה מים (בלי חמרים בדלי)בכל הבית.....(עדיף מיי ים או מעיין- שזה טוב גם בישבילך לניקוי אנרגיות שליליות) אחרי שגורפים את כל המים עוברים עם עלי מרווה מיובשים (אה..מבעירים אותם קודם) בכל פינות הבית..ופעמון רוח ביד שניה..(רק תדאגי שהשכנים לא יתחרפנו בקומה מעל)
והכי חשוב לא להשאיר שום דבר ממנו בבית.ולכבס את הסדינים והמגבות
ובסוף : לסלוח לו.
ולהתחיל במסע החדש
שנה טובה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 08 אוקטובר 2005, 22:03

שנה טובה!
נשמע שאת מתחילה אותה טוב, מחוזקת וחופשיה יותר.נראה שהשנה את הולכת לגדול ולצמוח, איזה יופי.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי טרה_רוסה* » 08 אוקטובר 2005, 17:46

שנה טובה!
שנה הבאה תסתכלי אחורה ותראי כמה טוב יצא מכל הסיפור הזה (כלומר, שהוא עזב).

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי בחגווי_הסלע* » 08 אוקטובר 2005, 12:27

תודה נינוצ'קה, אני בערך בגילך ויצאתי מחוזקת מהדף שלך, בדיוק בזמן של חשבון נפש (כיאות לזמן בשנה) והטלטלויות בין יאוש לתקווה, אבל אני מאמינה בשינויים ובטוב שהם מביאים - חיבוק גדול ושנה טובה! ואגב יום כיפור - מאחלת לך שגם תצליחי יום אחד לסלוח, למען עצמך ולא למענו.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי חגית_ל* » 08 אוקטובר 2005, 05:24

_שתהיי קלה עם עצמך. התפרקות נשמעת לי אפשרות כייפית לחלוטין. אח"כ אפשר לאסוף הכל ולחבר מחדש בצורה עשירה יותר.
בסופו של דבר עדיף להיות לבד לא בודדה, מאשר ביחד בבדידות ממאירה_
נכון, הכל לטובה בסופו של דבר. (())

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 06 אוקטובר 2005, 07:58

ג'ינ ג'ית אני מודה לך על המילים,
את כנראה צודקת!!
עדיף לבד אבל לא בבדידות מאשר ביחד אבל לגמריי בודדה.
אני חושבת שהוא עשה לי טובה גדולה, כי באמת לא היה לי הכוח לקום ולעשות את הצעד, שהיה נדרש, איך שלא אסתכל על זה.
חשתי לעצמי, עוד כמה זמן אתן לזה... מתי אהיה מוכנה "לשבור את הכלים ולא משחקים".. נתתי לעצמי עוד כמה חודשים בלי תאריך יעד מדויק, ככה שהשארתי את זה די פתוח... והוא עם כל הכעס, הכאב וכו' אמר לי .. לכי לדרכך, מצאי את הזוגיות שתתאים לך, את האהבה, אני עוצר אותך. אני מודה לו על זה, מתוך כל מה שקרה.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 05 אוקטובר 2005, 14:52

_הערסית הזמינה אותי לדף הזה כדי לומר משהו לטובת זה שתעשי צעד לכיוון הדלת ופרידה. אבל הוא הקדים אותי ועזב.
<לפעמים צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים >
אז הוא הלך. הוא עשה את הצעד._


מצטרפת לדבריה של ענת. יותר מכך, נראה לי מצויין שהוא עשה את הצעד ואל את.
לפי איך שהדברים שלך נשמעים, אם הוא לא היה משחרר, את בטח שלא היית עושה את זה, וגם אם כן (לא נשמע שכן אבל לשם ההנחה) היית נחנקת מייסורי מצפון האם עשית את הדבר הנכון לאור ההיסטוריה שבה תמיד הוא עזב ואיכשהו חזר... בדיוק כפי שכתבת, תמיד היית חושבת שאולי אם היית נשארת הוא יכל היה להשתנות.

אני גם חושבת שהאופן החד וחלק שהוא עשה את זה, ככה בצהריים וכו', משקף לאו דוקא את הרצון לפגוע, אלא את חוסר היכולת שלו להכיל את זה קצת עד לזמן שזה יתאים לך. דווקא בגלל שקשה לו עם הכל ואולי יותר מהכל לפגוע בך מאוד יכול להיות שהעדיף כבר להוציא ת זה, כמה שיותר מהר . זה מעולה לך כי נדמה לי שעם מסרים אפורים היית מתחרבשת. נדמה שאחרי ההפסקות בעבר והתהיות, דווקא חיתוך מהיר וענייני בדמות לקיחת הפקלאות שלו ומעבר מהיר - רק משרתים את העזיבה טוב יותר מבחינתך. גם אם זה נדמה ככואב יותר בטווח הקצר.

לדעתי, אם הוא לא היה עוזב, היית נשארת תקועה. או איתו ובלעדיו, או איתו ובלעדייך או כמו שנראה שהיה עד עכשיו - שניהם יחד.

לא רק שאני לא רואה בו דמות רעה (וואו כמה מילים רצו פה בנוגע אליו... ). אני חושבת שגם אצלו יש כאב גדול, גם הוא ניצב מול שבר של מערכת יחסים. הוא לא התחתן בשביל להרע לך או לו, וגם לא חושבת שנהנה באופן מודע או בכלל מהסיטואציה שבה את סובלת.הרי בסופו של דבר כמו שבמאזן הסופי שלך, היית איתו למרות הפרידות הקצרות שלו, למרות התחושות האמביוולנטיות, החלטת להיות איתו - גם הוא עשה את הקילקולציות שלו והחליט עד עכשיו להיות איתך. אין לי ספק שיש בליבו הרבה טוב אלייך, אולי פעם גם היתה אהבה, ואולי לא. כיום הקילקולציות השתנו, אולי האהבה חלפה, אולי הוא השתנה, אולי זה תמיד היה שם, אבל אני לא בטוחה שאפשר באמת לדעת.

לביטויים כמו "הוא מעולם לא רצה אותך" וכאלה אני לא מתחברת. איך מישהו חיצוני יכול לדעת מה הבחור באמת רצה... ועם כל הכבוד הרבה אנשים מתלבטים בדרך הזוגית שלהם אם לא כולם בשלב זה או אחר. פעמים רבות ההתלבטויות נפתרות והדרך הופכת לדרך משותפת למרות סימנים מקדימים שבדיעבד יכלו רק לבשר רעות. בפעמים כאלה, אומרים שמדובר בסיפור הצלחה למרות הבעיות.
בפעמים אחרות הסימנים המקדימים כביכול הוכיחו את עצמם כמו בסיפור שלך.
אבל בדיעבד כולנו חכמים, מה זה חכמים, גאונות מהלכת...

נדמה לי שהוא היה כנה עד כמה שידע עם עצמו ואיתך לאורך כל הדרך. לא נשמע שיש פה הבטחה שהופרה, או משהו מאוד קיצוני של מערכת יחסים מדהימה בלי סימנים לבאות. כן יש פה סיפור אנושי מורכב, ששניכם נפגעים ממנו.

אני אסיים ואומר שאני לא יכולה להזדהות עם הסיפור כמו שרבות וטובות עשו כאן, אך הקומנסאנס מבקש להציע שתהיי קלה עם עצמך. התפרקות נשמעת לי אפשרות כייפית לחלוטין. אח"כ אפשר לאסוף הכל ולחבר מחדש בצורה עשירה יותר.
בסופו של דבר עדיף להיות לבד לא בודדה, מאשר ביחד בבדידות ממאירה.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי אנונימי » 03 אוקטובר 2005, 18:32

שתהייה לך שנת אושר בריאות ואהבה.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי חגית_ל* » 03 אוקטובר 2005, 16:50

שתהיה לך שנה שמחה ובריאה, עם התחלות חדשות והרבה אהבה |L| @}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי אביב_חדש* » 03 אוקטובר 2005, 16:37

שנה טובה!

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי מיכל_צמות* » 03 אוקטובר 2005, 15:28

קמתי אל שנה חדשה שתתחיל לה היום |Y|

_רוצה לאחל שנה טובה
ומאושרת
שנה של הגשמה בדרך לשלמות
אהבה רבה
שלווה
ושמחה_

הכל חוזר עלייך... @}.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 03 אוקטובר 2005, 14:39

שנה טובה לכולם!! ותודה על התמיכה החיבוקים העצות והמחשבה
נינוצ'קה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענת_ב_פ* » 03 אוקטובר 2005, 13:52

פתאום עושה החלטות.. ועוד כאלה גדולות... חחח
:-)
שנה טובה לך ובהצלחה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי מישהו_שעבר_בסביבה* » 03 אוקטובר 2005, 12:39

לדעתי מזלך שנפטרת מהחלאה הזה לפני שהיו ילדים. אחרי הצער והאבל על האובדן, אני מאחל לך שתצאי לדרך חדשה ונהדרת.

שתהיה לך שנה נפלאה עם הרבה אהבה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נאר* » 03 אוקטובר 2005, 09:45

שנה טובה וחדשה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענ_בל* » 03 אוקטובר 2005, 07:38

בהצלחה רבה לך. (())

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 03 אוקטובר 2005, 06:57

אתמול הוא רוקן את הדברים סופית מהדירה
חזרתי רק בלילה אל דירה חצי ריקה ומלוכלכת.. ודוחה
אויי כמה כעס יצא ממני ב-1 בלילה כשגיליתי שהוא החליט לתלות לי תמונה ולהזיז את המיקרוגל, מה הוא פתאום עושה החלטות.. ועוד כאלה גדולות... חחח


קמתי מוקדם - כנראה בוער בי לנקות
קמתי אל שנה חדשה שתתחיל לה היום
בדרך למעלה
אני אוהבת את השעה הזו בבוקר ואני גם כנראה מזדקנת אם אני רואה אותה יותר ויותר, לא כי כיוונתי שעון.

רוצה לאחל שנה טובה
ומאושרת
שנה של הגשמה בדרך לשלמות
אהבה רבה
שלווה
ושמחה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי מיכל_צמות* » 28 ספטמבר 2005, 14:04

וכשהכעס יחזור - אז תתני לו להיות ותחווי אותו - ותמשיכי הלאה. לכעוס זה לא בהכרח לא טוב. את לא חייבת להבין ולא חייבת לקבל. קחי לך את הזמן לתת לכל הרגשות שעולות פשוט להיות. תרשי לעצמך להרגיש מה שבא.
אולי יש שיחשבו שזה עיצה גרועה, אבל תתענגי על העצב תכנסי אליו, תנשמי אותו, תחווי אותו.
אם תתני לעצמך את הזמן לעצמך. לכניסה פנימה. לחוויה של הרגשות יהיה לך הרבה יותר קל לשחרר את זה. (()).

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 27 ספטמבר 2005, 16:20

מצב הרוח שלי נע בין אושר לעצב, ריק ושפע
שתי קצוות כל הזמן
צחוק ובכי
ביחד ולבד

זה בטח יקח עוד כמה זמן, בינתיים אני מנסה להבין, לקבל ואני כבר לא כועסת.
מבינה ומקבלת

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי חגית_ל* » 27 ספטמבר 2005, 03:45

הפרידה הזו שלי לימדה אותי לכל החיים לשחרר והשתמשתי בכלי הזה בכל מיני סיטואציות.
אני מודה לך עכשיו, מפני שהדף שלך מזכיר לי שוב שעלי לשחרר גם היום משהו, כשקשה לי כ"כ להסכים לזה.
תודה לך (())

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי חגית_ל* » 27 ספטמבר 2005, 03:25

(())

אני ביזבזתי ככה פעם 6 שנים מהחיים שלי.
קחי אוויר ותנשמי עמוק, לבד זה קשה אבל זה לא לנצח.
תיזכרי שאלוהים אוהב אותך כמו שאת ורוצה רק שיהיה לך טוב.
את לא שייכת לסיפור שלו, יש לך את הסיפור שלך לספר בחיים האלה, וזה יהיה סיפור מקסים אם תשחררי.
כבר שיחררת - כל הכבוד (()).
חברה שלי התחתנה בגיל 34 כשחשבנו שכבר אין סיכוי לכלום והיום יש לה 4 ילדים. גם אני התחתנתי שוב בגיל 34 ויש לי 2 בנות מקסימות ובן זוג מדהים. @}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי מיכל_צמות* » 26 ספטמבר 2005, 23:54

רק היום נכנסתי לכאן. היה קשה לקרוא עד הסוף ולהתאפק מלהגיב באצמע. כל כך הרבה אמוציות. את אמיתית וכנה בביטויים שלך.
הוא הזיז לך את הגבינה. (מקווה שאת מכירה את הספר/ ביטוי - הכוונה שהוא עזר לך להבין שאת זקוקה לשינוי - דחף אותך, כמעט בכח לעשות שינוי שאת היית זקוקה לו נואשות). את יכולה להודות לו על זה ולהמשיך הלאה.

אני שמחה שצץ לך מישהו חדש בחיים - התחושה מהתיאור שלך, שזה גורם לך לא רק לראות את האור בקצה המנהרה, אלא ממש לחוש בו.

הייתי רוצה להציע לך לנצל את ההזדמנות הזו גם קצת להיכנס פנימה אל עצמך - להיות קצת בלבדות. לבדות בשונה מלבד היא לא מבדידות, אלא מבחירה של להיות לבד - (כמו קריאה של ספר טוב, שהכי טוב לעשות לבד - גם אם הוא לא 800 עמודים של הארי פוטר... (-: ). - ומהמקום של התבוננות על עצמך - ובחינת הכיוונים שלך בחיים - תוכלי לבחור מה את רוצה. אם הבנתי נכון את בצומת דרכים - זוגית, מקצועית ופנימית. נצלי את הצומת הזו לגדילה ופריחה.

בהצלחה !

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי אילת_מ* » 26 ספטמבר 2005, 23:11

יקירתי, איזה קצב אירועים!
חזקי ואמצי.
מקווה לטוב.
אמן ואמן
@}

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 26 ספטמבר 2005, 21:58

האתר הלך ואני נותרתי בלי האופציה לכתוב את עצמי לדעת...
הוא עזב. היה קצת קשה. עוד מחלקים דברים ועניינים בירוקרטיים - וזה דיי מבאס.

אבל,
באופן פלאי נכנס מישהו חדש לחיי, מישהו מקסים. מישהו שבחיים לא הייתי מוצאת ככה סתם והנה הוא הגיע. מעניין מה תפקידו - כולם אומרים לי זה ה"ריבאונד" אין סיכוי שזה יכול להתקיים... אבל אני שם. חולמת, מחוייכת, כמעט אפילו אפשר לומר מאוהבת. נורא מהר. כמו קפיצה קוונטית. וכל כך טוב. מקווה שהוא לא יפחד - כמו רבים וטובים שכבר פגשתי. מקווה שיהיה.
מקווה לטוב.
מפויסת ומחויכת.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענת_ב_פ* » 13 ספטמבר 2005, 23:00

זה היה על קצה המזלג וודאי יש עוד המון חלומות כמוסים, רצונות ומאוויים
גיברת יקרה, עם 'רשימת מכולת' ;-) עשירה כזו בטוח משהו יצא!!
<עוגת שוקולד?? :-) >
מייד עם תום החופשת גלישה הפאסיבית מקווה שתמשיכי עם הרשימה @}
חופש נעים
<ויבש :-) >

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי איילת* » 13 ספטמבר 2005, 13:12

תבכי תבכי. מה שיותר. תתארי לך שלא היית יכולה? אני פעם הייתי בסיטואציה דומה ומרוב ייאוש ודיכאון לא יכולתי בכלל לבכות, ורק ישבתי ועישנתי! ותביני שאני בדרך כלל בכלל לא מעשנת!

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי אילת_מ* » 13 ספטמבר 2005, 00:14

מעיין.

מילים: חנה גולדברג




כשהרוח בנשמתך פורעת

כשבחושך אתה יושב לבד

כשהשמש לא מנסה לגעת

כשהפחד אוחז בך לאט.

כשצוחקת מכשפת היער

כשצורח עורב על החלון

מתקרבת והיא חדה כתער

מתגנבת איזו תחושת אסון.

אז מתוכך

פורץ מעיין

ומתגבר ומתגבר

ואז אתה

חזק, יותר חזק.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 13 ספטמבר 2005, 00:10

אז יאללה עם הבכי תתחילי לשחרר פה בדף רצונות וחלומות ופחדים ואנחנו נביא את החיזוקים
ווואווו אני לא יודעת מרוב ערפל מלא מי מלח שזולג לי על הלחיים, בתוך ציניות מרה לא חשבתי על רצונות חלומות, אולי עם פחדים דווקא כן חשבתי

רצונות: להיות אחרי. אחרי הבכי, אחרי הדכאון, אחרי העליבות, אחרי הסדרים הבירוקרטים, אחרי חלוקת הדברים והאלבומים, אחרי המחשבות, להיות בשחרור ממנו, מזה.

חלומות: להיות שלמה עם עצמי. למצוא אהבה אמיתית ולהיות משפחה. לאהוב ולהיות נאהבת, עם היתרונות והחסרונות שלי ושלו. להתחבר לעצמי (נשמע כמו זה סטיקר קלישאי - אבל אני ממש רוצה, מרגישה שהולכת סחור סחור הרבה זמן), להיות יותר קרובה לטבע, למצוא את העבודה המתאימה ליהנות. וגם שהכלבה שלי ואני נבריא כבר.

פחדים: שכל החלומות והרצונות לא יקרו, ואני אמשיך לבכות, להיות במקום שאני לא רוצה להיות בו - עבודה אהבה ייסורים.

זה היה על קצה המזלג וודאי יש עוד המון חלומות כמוסים, רצונות ומאוויים. פשוט לא העזתי להיות שם עד שלא קראתי את זה שוב ושוב.
לילה טוב

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 13 ספטמבר 2005, 00:06

כל הכבוד לע-נת ככה גידלנו אותה בשכונה להגיד תמיד ת'מילה האחרונה! אייש חבל שלא לימדתי אותך כמה סצנות ערסיות לרגע הגדול ......ההההההההאאאאאאאאא איזה חופששששששש..את יכולה לפתוח את הכפתור האחרון של הצווארון ולהזרים אויר צלולל ו וודקה אבסולוט ....
ואל תישכחי את מילותיה של נצר למשפחת מכשפות בדימוס : משהגעת לתחתית של התחתית ככה יבואו לך כוחות נפש עצומים ....ברגעים קשים כאילו (דוקא בקשים)יתגלו בתוכך כוחות שלא ידעת על קיומם...תנצלי את המומנטום ללמוד את השיעור שהזדמן לך.
בביתכנסת העתיק של פראג יורדים מדרגה לפני ארון הקודש ...ככה שאפשר יהיה להתפלל "ממעמקים" ...("כי ממעמקים קראתיך השם"). תזכרי שאת נמצאת במעמקים עכשיו לא רק של הגהנום הפרטי שלך ..אלא גם במעמקים של תודעה חדשה ......אולי בכלל את מחליפה מחזור חיים...(מה קרה לך פני 8-9 שנים?)
עכשיו שקט באויר
את צריכה זמן לנוח בתוך השקט הזה
תני לעצמך לנוח לפני שאת מתחילה לגלגל את הדבר הבא.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 13 ספטמבר 2005, 00:02

לילה.
אני לא ישנה כבר ימים.
העיניים שורפות מרוב דמעות.
תגידו, לדמעות יש מכסה? כי אני כבר עברתי אותה. ואולי המכסה גדלה ככל שעושים בהן שימוש.

הלכתי היום לברכה. שחיתי ובכיתי בתוך המשקפת. לא יודעת איך הצלחתי בתוך כל המאמץ והתנועות, חתירה, דמעות, חתירה, דמעות וחוזר חלילה. ובסיום כל מסלול מורידה את המשקפת ומרוקנת מדמעות. מייבבת מתחת למים - דווקא יש שם יופי של סאונד.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי פלונית* » 12 ספטמבר 2005, 15:42

אמרתי לו שאם זה סופי, באמת לא חשוב מתי השיחה כי היא הופכת להיות לגמרי טכנית, אז נעשה אותה מתי שהוא כשיהיה לי זמן.

את מתחילה להחזיר כבר שליטה לחייך! אולי את לא רואה את זה אבל זהו, נראה שכבר עשית את הצעד הקטן במסע...

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 12 ספטמבר 2005, 10:14

ואנחנו נביא את החיזוקים
מזלי שמצאתי אתכם

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי ענת_ב_פ* » 12 ספטמבר 2005, 10:02

ואם את ביאוש ממש גדול אז תבואי אלינו "לשכונה"
השכונה מחר בים. הרבה חול בשביל לספוג ים של דמעות :-)
הערסית הזמינה אותי לדף הזה כדי לומר משהו לטובת זה שתעשי צעד לכיוון הדלת ופרידה. אבל הוא הקדים אותי ועזב.
<לפעמים צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים ;-) >
אז הוא הלך. הוא עשה את הצעד.

הוא אמר שזהו הוא לא אוהב אותי
ואני לא כ"כ מתחברת למשפט הזה של האהבה נגמרה.
קשה לי להאמין שיש מצב 0 באהבה. במיוחד אם 'סל האהבה' היה פעם גדוש.
לדעתי, זה מראה על המקום שלו. מי שלא מרגיש אהבה, מי שנמצא במצב של חוסר- הוא בצרות.
אבל הוא לא מענייננו כרגע. את מענייננו. ולכן קחי את העזיבה שלו כצומת של שינוי.

בכי זה טוב. זה אפילו משובח
:-) וואללה לא בטוחה שזה ממש משובח אבל בוודאי בלתי נמנע ובוודאי שיכול לצאת מזה המון טוב.
תבכי כמה שיש לך טישואים <אפילו תנגבי קצת בשרוול> ואח"כ תתחילי לקחת החלטות.
אז יאללה עם הבכי תתחילי לשחרר פה בדף רצונות וחלומות ופחדים ואנחנו נביא את החיזוקים
(())

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי קסם* » 12 ספטמבר 2005, 09:05

אני רוצה לומר לך כל מה שכבר אמרו, שסוף זה התחלה, ושהיית צריכה את הסיום הזה כדי לא להרגיש תקועה במין תקופה נוראית שכזו, ושאולי עכשיו האור יוכל להגיע ועוד ועוד, אבל כנראה שמה שאני מנסה לומר הוא שאני שולחת לך חיבוק ענק (()) ושבעיניי את נפלאה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 12 ספטמבר 2005, 08:55

אתמול הוא הגיע לבקשתי לטייל עם הכלבה -
שאל אותי מתי נוכל לדבר. עניתי שאחרי יומיים מהרגע שהלך אני עוד לא גמרתי לעבד את מה שקרה ושאני אעדכן אותו כשאהיה מוכנה ויהיה לי זמן (אין לי רגע פנאי כעת, וזו גם הסיבה שבא לטייל עם הכלבה).
הוא אמר שהוא מבחינתו סיים לחשוב, ואין לו מה למשוך את זה יותר. הבנתי.
אמרתי לו שאיך אפשר ביומיים להגיע למסקנות נמרצות. הוא אמר שזהו הוא לא אוהב אותי. סטירת לחי.
אותי לא לאהוב? בככככככככככככככככככככככככככי בככככככככככככככככככככככי

אמרתי לו שאם זה סופי, באמת לא חשוב מתי השיחה כי היא הופכת להיות לגמרי טכנית, אז נעשה אותה מתי שהוא כשיהיה לי זמן.

הרגיז אותי שהוא פתח את זה כשלא היה לי זמן לחשוב ולעבד, שנכנס לי באמצע אחר הצהריים כשאני יושבת ועובדת מול המחשב וזורק עלי את "אני לא רוצה את זה יותר..אני לא אוהב אותך יותר" וכו'.. והעיקר שייצבט לי הלב עד כאב.

ועכשיו זהו.
אני יודעת שההחלטה שלו משחררת אותי, אבל אני עוד לא מצליחה להרגיש שהרווחתי פה.
לפני שנה בדיוק לנוכח 300 ומשהו איש בטקס מרשים אמרנו שאנחנו אוהבים. וזהו עברה בדיוק שנה, כמה סמלי והוא גמר לאהוב. לא חשבתי שלאהבה הזו יש תאריך פקיעה.

בככככככככככככככי בככככככככככככככי בככככככככככככככי

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי פלונית* » 12 ספטמבר 2005, 02:05

עצוב לי ואין לי כוח לעשות את הצעד של הפירוק הגדול. אני במצב שביר מאוד, מקום עבודה חדש, מצב פיזי שלי לא משהו, ואפילו הכלבה שלי חולה...

אני בעד. שכל החרא (תסלחו לי על הביטוי) ייפול לנו על הראש יחד. עוד צרה ועוד צרה ועוד צרה. בסוף מגיע האור. כמו שאמרנו תמיד במסעות בצופים "ירידה לצורך עליה". תתארי לך שקורה משהו טוב ואז בום הוא מיד מתקלקל? ושוב משהו טוב ואז שוב מכה. לא חבל? לדעתי עדיפות הרבה צרות במכה אחת לפני שמגיעה העונה הטובה.
:-)
ואנחנו זקוקות לעזרתו
פה אני לא מסכימה. נראה לי שהוא אחת הבעיות/הצרות. אז שהצרה תפתור את עצמה? פרדוקס שצריך להתיר. לא כן?

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 12 ספטמבר 2005, 01:20

תישמעי אני אמנם לא יודעת לעשות ג'חנון ..(זה לא מזכיר לך ת'שיר המאפפן : אנ'לא שלמה ארצי או נינט) אבל אם את אוהבת להתחמם לאורם של סיפורים אופטימיים אז אני בגיל 33 קיבלתי מהתלמידים שלי ערכת קפה . אז ארזתי אותה ואת עצמי ונסעתי(קילומטרים רבים מאוד) למדבר ושם פגשתי את מי שהיום מכין לי קפה כל בוקר !
נ.ב
גם אני כמו הפלונית אוטוטו בת 37 עם ילד (אולי נקים קבוצת תמיכה חה!
עוד נ.ב
המטפל אייפק שלי בישר לי שאני אלרגית לקפה!8-)

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 11 ספטמבר 2005, 17:31

אחת...

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי חברה_אוהבת* » 11 ספטמבר 2005, 15:29

כמה ילדות-טובות-ירושלים שאוהבות עגורים וג'חנון את מכירה?

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 11 ספטמבר 2005, 15:09

פלונית - אני מייללת בעבודה .. כל כך התרגשתי ממה שכתבת!! תודה

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 11 ספטמבר 2005, 15:07

אני אתן לך כתף ירושלמית רכה - ואוזן קשובה
מיהי הכתף? והאוזן?

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי פלונית* » 11 ספטמבר 2005, 12:11

אה, שכחתי לספר. התחתנתי כמה שנים אחר כך עם גבר מקסים ומאוד מחוייב ומיד ילדתי בגיל 37, ויש לי בן מדהים.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי פלונית* » 11 ספטמבר 2005, 12:09

חברה יקרה אמרה לי פעם משפט מאוד מאוד חכם.
"לקחת את מה שנראה לנו כחולשה/חסרון ולהפוך אותו ליתרון הכי גדול שלנו"
אנסה לא להסתבך בהסבר.
אני הייתי לבד, מאוד! הרבה שנים, הרבה מאוד ימי שישי... המונים. ונשבר לי נורא, מהעבודה, מהבדידות, מהחיים התקועים. ידיד "טוב"?? אמר לי פעם שאני כמו עכבר/אוגר שרץ בגלגל. (רצה רצה ולשום מקום)
אז החלטתי להתפטר, להשכיר את הדירה להגיד להכל שלום ולא להתראות ולהתחפף למזרח בלי תאריך חזרה לשם שינוי. כולם כמובן היו בהלם, "ואיך באמצע החיים?" וכל הנשמות הטובות שאמרו: "שזה לא פתרון לשום דבר..." ואני סתם בורחת... ומי ייקח אותך לעבודה כשתחזרי ובגילך... (הייתי אז בת 34 משהו כזה) ומספיק לעשות טיול כזה אחרי צבא... אוף, כמה שטויות מתוך כאלה מקומות של קנאה. ורק החברה היקרה הזו אמרה: שבגלל שאין לי משפחה, בעל, ילדים, משכנתא וכל המחוייבויות האלה אני יכולה לקחת את כל "החסרונות" שלי ולעשות את זה.
מה אני מנסה להגיד? שאולי מזל שאין לכם ילדים, שיפה שעה אחת קודם שייסתיים הקשר הזה, שאת לא צריכה להיות בהמתנה בשביל אף אחד, ומה פתאום הוא בא - הולך - חוזר??? ככה מתמודדים עם בעיות? ככה מחוייבים לקשר? ומה פתאום הוא הולך וחוזר כל שני וחמישי? מה יש לו לחשוב כל כך הרבה?

כועסת עליו, לא עלייך.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי חברה_אוהבת* » 11 ספטמבר 2005, 10:49

"השכונה"? נינוצ'קה יקרה, לפני שאת מחפשת אהבת זרים (וגם זו - מופלא שהיא קיימת) חשוב שתזכרי - כאן, קרוב אליך - ואל ליבך, יש מי שמכירה ואוהבת אותך. כמו שאת.
את יכולה להתקשר ולבכות באוזני. אני אתן לך כתף ירושלמית רכה - ואוזן קשובה.
אל תחפשי רחוק. אני כאן קרוב. מציעה אותי.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 10 ספטמבר 2005, 23:42

הארי פוטר 800 עמודים יבטיח לי עוד המון שישיאים לבד..הלא כך?

אני לא בטוחה שאני צריכה לבקש תינוקת קודם, אולי לפני כן, שאני אצליח למצוא את הדרך, את הכיוון הנכון, וזה מתאים גם לכל הקשור לענייני עבודה.... בעצם כל החזיתות אצלי בוערות כעת... מחפשת שקט, שלמות, למצוא את הדבר הנכון - לעשות, לאהוב. ואז למצוא את האיש הנכון - אני לא בטוחה שאני מאמינה במה שאני כותבת - האיש הנכון - האם זה אומר מישהו חדש שאני לא מכירה? מאיפה אני אכיר פתאום אחד כזה.. אולי זה אומר ההוא שרק הרגע הלך.. באופן שונה ובוגר.. ? לא יודעת.
ואיפה זה ה"שכונה" למקרה של יאוש גדול ?

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 10 ספטמבר 2005, 23:15

בכי זה טוב. זה אפילו משובח. לא רק מבחינת הפורקן הנפשי אלא שידידי חובבי האלוהים לימדוני שאם מבקשים בקשות בעצמה רבה בשעת הבכי יש להן סיכוי רב להתגשם. (אוף...ברסלב או לא ברסלב...אני מקווה שתבקשי באמת את הבקשות הנכונות לך ..תלכי ישר על הזמנה לתינוקת קטנטנה וחמודה...ואולי כל שאר הדברים בדרך לשם פשוט יסתדרו....)
טוב..אני מודעת לכך שההודעות שלי אליך לוקות בנימה ערסית אינפנטילית..(נו אני חייבת לשמר את התדמית) אבל הייתי במקום קצת דומה לשלך פעם פעם לפני המון שנים (אולי גילגול קודם) ויצאתי ממנו בהוד וגבורה....אז ביגלל זה אני מנסה לקדם אותך לחיסול עיניינים ראדיקאלי(לזרוק לזרוק) (שימי את הרצון לאמהות לנגד עיניך...

ולא צריך לפחד משישי לבד.....תמיד יש את הארי פוטר או ג'וייס ב 800 עמודים....
ואם את ביאוש ממש גדול אז תבואי אלינו "לשכונה"

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 09 ספטמבר 2005, 23:50

היום העסקתי את עצמי מבוקר ועד ערב, אבל אז הגיח הערב. הגיח חזק, הגיח שישי, הלבד לבד, כשכולם עם בני/ות זוגם.. הלבד עם השקט הזה הצורם של ערב שישי. ואז הבכי, אוי כמה בכי יש בבן אדם אחד לא גדול.. אני תפקידי לנגב לי את הדמעות...
הלכתי לחברה, מיד הבכי זז הצידה ופינה מקומו לשיחה, צחוק וציניות.
והנה שוב לבד, הוא בא, כאורח לא קרוא. הוא מגיח מחכה בדד בפינה לרגע בו לא אהיה מוכנה וישר החם המלוח זורם לי על הלחיים.

:-(

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 09 ספטמבר 2005, 20:32

מחבקת אותך.
תני לך לבכות, קחי את הזמן.
ומסכימה עם יהללוך מלאכים. אם הןא ירצה אותך הוא יחזור, אל תסכימי לקשר בתנאים שלו, או כמו שאמרתי פעם למישהו שחשב שימצא דירה אחרת כדי לחשוב בינתיים אבל ישאיר את בגדיו וחפציו אצלי- אני לא מחסן.

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי יהללוך_מלאכים* » 09 ספטמבר 2005, 20:17

נינוצ'קה מחבקת אותך בסוף שבוע כזה עצוב, רוצה להגיד לך שאני מבינה ומכבדת אנשים שרוצים להתבלבל שלא בטוחים וצריכים מרחק בכדי לקבל פרספקטיבה, אבל אם פני הדברים כך למה התחתנתם? האם גם אז לא היה בטוח והאצת בו? מכירה מקרוב חברה שיצאה שנים עם גבר חייה, והא רצה זמן ולא היה בטוח והשעון הביולגי שלה החל מתקתק, יותר מזה הוא אמר לה בפניה שהוא לא בטוח שזוהיא האחת והיחידה ועוד כל מיני בולשיט של גברים שמאד מאד מפחדים משינויים ומהתחייבויות. ובהמלצתי הגורפת אחרי לילות של בכי והסברים היא נתנה לו ללכת להתבלבל שם בצד אך בתנאי שלא יתקשר אילה ושלא יבוא אילה. אמנם לקח זמן עד שההתנתקות יצאה לפועל והיא גם הצליחה קצת להתאושש. ואחרי כמה חודשים של בילבולים הוא הגיע עם הצעת נישואין (ביום חמישי הם מתחתנים). אז יכול להיות שאם תפרדו קצת ותהיה נחושה בזה שתאמרי לו הכל או כלום. הכל זאת אומרת משפחה וכלום זה אומר התנתקות מולחלטת ממנו. הוא יבין מה הוא מפסיד ויעשה חושבים שוב. אבל בשום פנים ואופן אל תתני לו תחושה שאת מוכנה ליחסים בתנאים שלו, ואם קיים בך הצורך של אימהות שלא תעיזי לוותר על כך, הסוף יהיה שתהיה ממורמרת תאשימי אותו תוציאי עליו תיסכולים וחוסר הגשמה אישית ברמה של אימהות, ומה יצא מזה זוגיות פורחת בטח שלא...
תהיה חזקה תחשבי מהראש מהשכל, תראי תעתיד ותראי שיש בו גם צבע ורוד. מחבקת מרחוק

הוא הודיע שהוא עוזב

על ידי נינוצ'קה* » 09 ספטמבר 2005, 11:22

הוא הלך אתמול.
מצאתי לי עבודה לסופשבוע .. אויי כמה עסוקה אני אהיה..
באתי בלילה וגיליתי שזהו, הלך. הייתי עייפה והלכתי לישון. לבד.
פאוזה - דמעות
מזל שאני הולכת להיות מאוד עסוקה. רק שבהפסקות הקטנות שבין דבר לדבר הבכי לא יציף אותי - והוא כבר מוכיח שיש לו ישות עצמאית.

חזרה למעלה