המלצות מנשאים

שליחת תגובה

כאשר נפסיק לחפש אחר החופש מעתה ועד עולם - נוכל לבחור בָּחֵירוּת - כאן ועכשיו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: המלצות מנשאים

המלצות מנשאים

על ידי דו_כיפת* » 20 אוקטובר 2020, 11:37

לנו יש ינקוט
אכן קנינו יד שניה
מאוד מתכוונן
ותכלס' היה לנו נוח גם בגיל גדוללל על הגב

המלצות מנשאים

על ידי געש* » 20 אוקטובר 2020, 10:51

לתינוקות קטנים, צמד יכול להתאים (לתינוקות במשקל גבוה הוא כנראה יפסיק להיות טוב לפני שהארגון ייכנס לשימוש).
או מנשא ילקוט מובנה שמתאים מלידה (ארגו אדפט, לטולה יש דגם ולטופה טופ יש).
או מנשא סיני היברידי (רצועת מותן עם קליפס, רצועות כתפיים קשירה). אני אוהבת את ינקוט, אבל נדמה לי שעכשיו אפשר להשיג רק יד שניה.

המלצות מנשאים

על ידי תמרוש_רוש » 20 אוקטובר 2020, 03:54

מנשא שבכלל לא משתמש בכתפיים, רק מסביב לחזה והגב. מישהו יודע איך זה נקרא?
מנשא אפריקאי או אתיופי, אני חושבת.

תראי אם עוזר לך הדף מנשא מסורתי
@}

המלצות מנשאים

על ידי אמא_של_נגה* » 19 אוקטובר 2020, 11:35

הי
יכול להיות שפספסתי אז אשמח לקישור אם כן.

מחפשת המלצות םמנשא מגיל ליגה לחודשים הראשונים (יש לי ארגו לאחר כך)
לא קשירות או מסורבל כמו בד ארוך
עדיפ לא כתף אחת
נוח, מתלבש, שאפשר ללבושהרבה זמן ולזוז בבית תוך כדי
לא חם בקיץ

וגם, זוכרת שראי פעם מנשא שבכלל לא משתמש בכתפיים, רקמסביב לחזה והגב. מישהו יודע איך זה נקרא?

תודה רבה

המלצות מנשאים

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 01 ספטמבר 2016, 18:20

שלום,
זערורה שלנו בת חודש ואנחנו נהנות ממנשא ינקוט.
האם יש פה מישהי שמכירה תא המנשא הזה?
יש לי כמה שאלות לגבי איך אדע שאני קושרת אותו נכון, ולא הייתי בטוחה מה העמוד המתאים
אודה מאוד לעזרה...

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 ינואר 2016, 13:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ניחוח, תודה!! :-)

פעם שלישית שאני כותבת וכל פעם נמחק לי!!
אוף...

אני עדיין לא מכירה את הארגו באופן אישי , יש ביוטיובב סרטוני הסברה פשוטים וברורים (כבר סגרתי ואני מניקה את הינוקא הצהוב שלי ודי מוגבלת בידיים) לגבי הלבישה ולגבי כרית ההתאמה
אמא צעירה

המלצות מנשאים

על ידי הומית* » 18 ינואר 2016, 17:33

המנשא טבעות הרבה הרבה יותר מהיר
היתרון שלו הוא שברגע שמאומנים אין שום בעיה ללבוש את המנשא ביד אחת ולאחוז תינוק בשניה. יתרון אדיר בדרכים, שאין איפה להוריד את הפצפון.

המלצות מנשאים

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 18 ינואר 2016, 16:11

המנשא הארוך הארוג אכן דורש יותר קשירות, אחרי תקופת לימוד ראשונית של נגיד... שבוע-שבועיים עם לבישה יומיומית של המנשא זה לוקח 2-3 דקות (מתוכם דקה ללבישה הראשונית של המנשא ושאר הזמן ההכנסה והכוונונים). גם בן זוגי למד לעשות את זה במהירות הזו, אז זה לא שאני איזה מוכשרת במיוחד...
אולי זה עדיין המון ? לא יודעת... 2-3 דקות נשמע לי סביר.
וכן המנשא הזה הוא די הרבה בד (למרות שבד ארוג הוא מאוורר, ממש שונה לטובה מבד אלסטי. אבל עדיין הרבה בד, לגמרי)

המנשא טבעות הרבה הרבה יותר מהיר, את לא צריכה כל פעם מחדש לעשות את התהליך של להכניס את הבד לתוך הטבעות, הוא פשוט מוכן. אז נגיד... דקה וחצי-שתיים רק להכנסה וכוונונים.
גם מנשא יותר מהיר לא ייקח הרבה פחות זמן מזה אני מניחה...
והבד שבא במגע איתך הוא די מינימלי (שכבה אחת על הגב וקצת באזור הבטן שלך בינך לבין התינוקת)
חסרונו הוא שהוא על כתף אחת אבל לתקופה הראשונה של תינוקת קלילה זה בסדר. רק להחליף כתפיים כל פעם.

רוצה להוסיף שלמדתי הכל מצפייה בעשרות וידאוים שונים והצלבת המידע ביניהם וקריאה של פורומי מנשאים, אני די אוטודידקטית בזה ולמדתי הרבה ואיכשהו מצאתי זמן וכח לזה
אני חושבת שאם תזמיני יועצת מנשאים זה יכול ממש לעזור במידה ואין לך אפשרות ללמוד את זה לבד. היא גם יכולה לתת לך להתנסות במנשאים שונים על אמת.

אני השתמשתי בשני המנשאים האלו בשיא הקיץ. יולי-אוגוסט.

את הארגו אני לא מכירה אבל שמעתי דברים טובים ! עדיין אני לא יודעת עד כמה הוא באמת מתאים לתינוק שרק נולד מבחינת התמיכה והעיטוף.

המלצות מנשאים

על ידי גוונים* » 18 ינואר 2016, 11:28

ניחוח, תודה רבה על הפירוט והקישורים!
המנשאים באמת נראים מעולים מבחינת הנוחות והבריאות לתינוק.
אבל יש לי שתי 'בעיות' עם כל המנשאים מהסוג הזה, הראשונה, נראה לי שלוקח המון זמן (יחסית) ללבוש את המנשא ולסדר את התינוק. אני מנסה להכין את עצמי למצב שאהיה עם שתיהן (קטנטנה שרק נולדה וקטנטנה בת שנה ותשעה חודשים בערך) לבד. ואני בטוחה שיהיו המון מצבים שאצטרך פשוט תוך שניה לשים אותה במנשא כדי להתפנות למשהו אחר (כך גם שמעתי מאימהות במצבים כאלו, שהכי חשוב שיהיה מנשא זמין ונוח שתוך שניה אפשר ללבוש עם התינוק). להתחיל להתקשקש עם קשירות וכיוונונים, אני פשוט יודעת שאני אזנח את זה ולא אשתמש באופציה הזו.
כמה זמן לוקח לך? (וכמה זמן לקח לך עד שהגעת למצב שבו זה לא לוקח הרבה זמן?)
בעיה שניה היא כמות הבד שנצמדת אליך (פלוס התינוקת כמובן) אני לא מסוגלת ב(ג)דים צמודים, וזה הולך ומחריף עם הזמן. חזיות כמעט זנחתי בכלל ואם אני נאלצת ללבוש אני מעיפה ממני בשניה שמגיעה הביתה. ותמיד תמיד נורא חם לי. בגלל זה פעם קודמת לא הסדרתי עם כל המנשאים מהסוג הזה, של הבד. פשוט הרגשתי שאני נחנקת מכמות הבד שנצמדת אלי ועוד בקשירות הדוקות (אמנם היה קיץ ועכשיו חורף אבל עדיין תחושת החנק קיימת גם בחורף).
היאמו, וכל מנשאי הילקוט (השתמשתי בעיקר בינקוט) הרבה יותר הסתדרו לי משתי הבחינות הנ"ל, אבל העניין הוא שהשתמשתי בהם רק מגיל חודשיים שלושה והם לא נראים לי הכי מתאימים לגיל אפס.
מודה שעדיין לא בחנתי את הארגו לעומק, יכול להיות שהוא התשובה להכל...

המלצות מנשאים

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 18 ינואר 2016, 11:03

תמרוש רוש
את צודקת, תנוחת לוטוס היא שונה ועדיפה מבחינה פיזיולוגית (זה גם מוסבר במאמר שקישרתי אליו)
ובהחלט צריך לשים לב כל תינוק/ת והעדפתה, יש בהחלט תינוקות סקרנים מאוד שרוצים לראות הכל כל הזמן
וזה גם תלוי לאן הולכים עם התינוק במנשא - למשל למקום הומה אדם כמו שוק, או שנמצאים איתו בבית או בחיק הטבע...
בתנוחת בטן לבטן התינוק רואה הרבה מאוד (הרי הראש שלו פונה הצידה) אבל היתרון הוא שאם הוא רואה משהו מפחיד או מלחיץ או פשוט יותר מדי לו אז הוא יכול להסתיר את הפנים שלו בתוך החזה של ההורה
וגם הוא רואה את הפנים של ההורה ויכול להסיק מזה מסקנות על הסיטואציה - האם אמא גם נבהלה מהרעש / האיש הזה או שהכל בסדר ?
ובתנוחה עם הפנים קדימה אין לו את האפשרות הזו
אז כמובן לשים לב לתינוק האישי ומצבו בכל רגע נתון - זה תמיד הכי נכון...

אמא צעירה שיהיה במזל טוב !

המלצות מנשאים

על ידי תמרוש_רוש » 18 ינואר 2016, 03:25

התנוחה של הפנים קדימה היא לא מומלצת גם מבחינת התנוחה של התינוק ועמוד השדרה והפיסוק של הירכיים וגם מבחינה פסיכולוגית
רוצה לסייג ולהבהיר - יש את תנוחת לוטוס במנשא בד היא אחלה (התינוק עם הפנים קדימה, אבל הרגליים שלו שלובות מלפנים בתוך המנשא). תנוחה כזאת נותנת מספיק תמיכה לתינוק, והיא גם נוחה למדי לנושא (אם כי פחות נוחה מבטן-לבטן, כי יש יותר עומס של משקל התינוק), והיא נהדרת לתינוקות שרוצים וצריכים להיות עם הפנים קדימה. מה שמוביל אותי לבחינה הפסיכולוגית: הכל בערבון מוגבל, תנו לתינוק לדבר. יש כאלה שרוצים להיות עם הפנים קדימה, והם צודקים.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 ינואר 2016, 19:48

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

_הדגם הקודם גם הוא מתאים באותם תנאים, ההבדל ביניהם הוא שה360 מאפשר להושיב את הפעוט/ תינוק גם עם הפנים קדימה לעולם.
התנוחה של הפנים קדימה היא לא מומלצת גם מבחינת התנוחה של התינוק ועמוד השדרה והפיסוק של הירכיים וגם מבחינה פסיכולוגית
יש על זה מאמר מפורט באתר המנשא הנכון_
טוב שאת מזכירה לי, כי התחלתי להצטער שלא קניתי את ההוא :-) (בינינו, ה360 הרבה פחות יפה...)
תודה :-)
אמא צעירה

המלצות מנשאים

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 17 ינואר 2016, 17:53

גוונים,
מנשא מערסל את מתכוונת לסוג האלסטי של ה-5 מטר למשל?
תמונה
גם כל המנשאי לופי, צמד, שרון דרור הם בערך באותו רעיון אבל עם קיצור דרך במקום הקשירות.
אם כן אז הם אכן לא מתכווננים בכלל אבל בגלל שאת לובשת את המנשא מאד צמוד אלייך, כמו חולצה, ואז "דוחסת" את התינוק פנימה, אז אין הרבה מקום לטעות, והתינוק נתמך פשוט כי זה מאד צמוד.
(במשקל נמוך, במשקל גבוה הבד כבר לא כזה צמוד והמשקל מושך את התינוק כלפי חוץ)

מנשאים מתכווננים הם אלו שדורשים קצת קשירות (או במקרה של ארגו קליפסים)
לדוגמא, מנשא טבעות מבד ארוג או מנשא ארוך מבד ארוג, לא אלסטי

https://www.youtube.com/watch?v=[po]FRxk 0fCuh8[/po]
יש פה וידאו שמראה את הכוונון המדוייק מאוד - בערך מדקה 2:30

המנשאים האלו ממש נפוצים באירופה ומשום מה קצת פחות בישראל, אולי כי הם קצת יותר יקרים (בד באריגה אלכסונית מיוחדת) ודורשים טיפה יותר לימוד התחלתי
אבל מניסיוני עם זה (למדתי מוידאו בלבד) לומדים מהר והמנשא הוא אכן רולס רויס.. מבחינת הנוחות והתמיכה לתינוק.

ועוד וידאו של מנשא טבעות מאותו בד ארוג
https://www.youtube.com/watch?v=bRdGksTvDwk
רואים איך היא ממש מהדקת כך שהבד ממש עוטף את התינוק ואין שום רווחים וקמטים על הגב של התינוק, ואפשר ליצור תמיכה לראש של תינוק פיצי

(כתבתי למעלה פוסט ארוך על נסיוני עם מנשא טבעות)

הדגם הקודם גם הוא מתאים באותם תנאים, ההבדל ביניהם הוא שה360 מאפשר להושיב את הפעוט/ תינוק גם עם הפנים קדימה לעולם.
התנוחה של הפנים קדימה היא לא מומלצת גם מבחינת התנוחה של התינוק ועמוד השדרה והפיסוק של הירכיים וגם מבחינה פסיכולוגית
יש על זה מאמר מפורט באתר המנשא הנכון
http://www.minsa.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7% ... D7%94.html

המלצות מנשאים

על ידי גוונים* » 17 ינואר 2016, 14:08

תודה על התגובות.
נראה שכל הדרכים מובילות לארגו...

ולכן בתינוק פיצי זה חשוב שיהיה מתכוונן... כלומר שאת יכולה להדק את הקשירה ולמתוח ולמשוך כדי שתהיה תמיכה מדוייקת איפה שצריך לאורך כל העמוד שדרה
ניחוח, אני לא בטוחה שהבנתי, יש לך דוגמה למנשא כזה? כי דווקא היתה לי הרגשה שכל המערסלים למיניהם לא מתכווננים בכלל..

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 ינואר 2016, 23:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש לארגו מנשא חדש שנקרא 360 אם אינני טועה. הוא אמור להיות מוצלח מלידה ממש.
יחד עם כרית התאמה, כמובן.

הדגם הקודם גם הוא מתאים באותם תנאים, ההבדל ביניהם הוא שה360 מאפשר להושיב את הפעוט/ תינוק גם עם הפנים קדימה לעולם.
אגב, יש אותם בעליאקספרס בסביבות ה-100 שקל, לא ממותגים, כמובן.
הזמנתי לפני כחודש, עדיין לא הגיע (הדואר, הדואר...) כך שאני לא יודעת להגיד מנסיון האם הם באמת אותם מנשאים, לפי התמונות נראה שהם אותם דגמים בדיוק. (אותו שילוב בדים וכו')

אמא צעירה ממחשב אחר

המלצות מנשאים

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 14 ינואר 2016, 17:27

המנשא ליל בייבי הזה נראה לי יותר לתינוקות גדולים... הבנתי שכבר לא מומלץ שהרגליים יהיו מקופלות בתוך המנשא
כי זה יוצר קצת לחץ על הכפות רגליים.
ככל שהמנשא מובנה יותר הוא פחות מתכוונן לפי התינוק ולכן בתינוק פיצי זה חשוב שיהיה מתכוונן... כלומר שאת יכולה להדק את הקשירה ולמתוח ולמשוך כדי שתהיה תמיכה מדוייקת איפה שצריך לאורך כל העמוד שדרה
ושהבד ממש יעטוף את הגב ולא יהיה נוקשה (כי אז הוא לא תומך אלא הבד עומד בפני עצמו)

המלצות מנשאים

על ידי שמנדובה* » 14 ינואר 2016, 13:53

גוונים: אני מכירה את הליל בייבי - לי הוא לא היה ככ נוח אבל לחברה שלי שהיא מאוד גבוהה עם תינוק גדול מאוד הוא היה בסדר. כמו תמיד - רצוי למדוד אם אפשר.

יש לארגו מנשא חדש שנקרא 360 אם אינני טועה. הוא אמור להיות מוצלח מלידה ממש.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 דצמבר 2015, 22:20

מזל טוב. לופיקס בסדר. השני לא בריא.

המלצות מנשאים

על ידי יוני_א* » 16 דצמבר 2015, 16:51

האם הדף הזה הוא הכתובת הנכונה לשאלה?

המלצות מנשאים

על ידי יוני_א* » 16 דצמבר 2015, 13:55

נולדה לנו תינוקת לפני שלוש שבועות
אני מחפש מנשא כמה שיותר דומה למנשא בד, אבל שלא דורש קשירות וכוונונים, אני לא הכי טוב בזה

איזה מנשא לדעתכם הכי מתאים?
איזה הכי טוב לתינוק?

שני המנשאים שחשבתי הם סנוגלי:
http://images1.ynet.co.il/PicServer2/13 ... [po]snagli wa[/po].jpg

והמנשא השני הוא לופיקס
http://images1.ynet.co.il/PicServer2/13 ... /[po]lopix wa[/po].jpg

אשמח להמלצות

המלצות מנשאים

על ידי שרה* » 02 ספטמבר 2015, 20:43

ערסלי שמופיע בקישור עשוי מבד ארוג

המלצות מנשאים

על ידי אמא_של_פיצית* » 31 אוגוסט 2015, 03:30

וואו, תודה על התשובה המפורטת, בודקת...
יש גם למישהו נסיון עם הוטסלינג?
זוכרת גם מנשא שהיה רק מסביב לחזה ללא כתפיים, מישהו?

המלצות מנשאים

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 30 אוגוסט 2015, 09:44

טוב כתבתי מלא, כל זאת כשהקטן על הגב שלי ב מנשא מסורתי
:-)
אם תרצי אני יכולה לכתוב עוד על המנשא המסורתי ועל המנשא בד ארוג.

המלצות מנשאים

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 30 אוגוסט 2015, 09:42

היי אמא של פיצית
יש לי 4 מנשאים ותינוק בן 5 חודשים ;-)
מגיל חודש בערך השתמשתי בלופי שכבר לא מייצרים, אבל יש את הלופיקס. וגם את הארוך והנמתח של 5 מטר שעובד על אותו עיקרון.
את הארוך אפשר לקנות ביד2 בסביבות ה100 שח.
אבל הוא טוב רק לתקופה הראשונה (ולכן לדעתי כולם מוכרים ביד2...) כי אחר כך הוא כבר לא תומך במשקל של התינוק/ת.
אני לא בטוחה שניתן להניק בו כי הוא לא מתכוונן. את לובשת את המנשא די צמוד, כמו חולצה, ואז מכניסה את התינוק פנימה צמוד מאוד אלייך,
לי היה צפוף מדי להניק.

לדעתי הכי עונה על הבקשות שלך זה מנשא צד (טבעות) מבד ארוג וללא ריפוד.
זה מתכוונן בדיוק לפי התינוקת והלובש/ת, אפשר להשתמש בתנוחת ערסול והנקה נוחה ואחר כך להעביר לתנוחה זקופה לגרפס.
בתנוחה הזקופה אפשר לתמוך היטב בכל אורך עמוד השדרה של התינוקת
כך שהיא לא "יושבת" אלא צמודה אלייך עם רגלי צפרדע כאילו שוכבת עלייך על הבטן (כי את מהדקת בדיוק לפי הגודל שלה) וגם ליצור תמיכה לראש בחודש הראשון.
עוד יתרון גדול - קל מאוד להניח את התינוק שנרדם ביחד עם המנשא עם סיכוי גבוה להמשך שינה :-)
מתכופפים מעל המיטה עם המנשא כך שהתינוק שוכב עליה, משחררים את הטבעות, מזדחלים החוצה מתוך המנשא ומכסים את התינוק עם הבד של המנשא.
ועוד יתרון - גם האבא יכול ללבוש את המנשא כי הוא מתכוונן.

ה"זנב" של המנשא יכול לשמש גם לכיסוי להנקה בחוץ

זה מנשא שנראה יפה, בזכות האסימטריות...

וזה גם החיסרון - האסימטריות. זה על כתף אחת, גם רוב הגב משתתף אבל בכל זאת אסימטרי.
יש כאלו שאין להן שום בעיה עם זה, רק צריך להחליף כתפיים. לי זה קשה לאורך זמן.

המנשא דורש מיומנות מסויימת אבל אחרי שרוכשים אותה ההכנסה למנשא מהירה מאוד.

וידאו של שימוש במנשא טבעות עם תינוק פצפון + הנקה בתנוחה זקופה
https://www.youtube.com/watch?v=e2BCdRfQAvQ

והעברה מתנוחה זקופה להנקה בערסול (לדעתי יותר נוח הנקה בערסול עם קטנטנים)
https://www.youtube.com/watch?v=j84sVMQqscc

אפשר לקנות את זה ב
http://www.topa-top.com/catalog/ring-sling/rcc

אני קניתי אצלהם מנשא בד ארוך ארוג לא אלסטי ומרוצה מאוד.

יש מנשאי צד גם במנשא הנכון אבל אני לא בטוחה שהבד שם הוא ארוג ולדעתי אם הוא לא ארוג הרבה מהיתרונות מתפספסים.
http://www.minsa.co.il/מנשא-ערסלי-1-1.html

המלצות מנשאים

על ידי אמא_של_פיצית* » 30 אוגוסט 2015, 07:57

שלום!
מחפשת תשובה עדכנית לדגם/דגמים ספציפיים,
מנשא מלידה, בעיקר לבית, שנוח להסתובב איתו שעות, פשוט ללבישה, אפשר להניק וגם שנראה יפה :-)

יש לנו משהו סוג ארגו אבל גם זה לגיל הרבה יותר גדול וגם לא ממש נוח בתוך הבית, יותר ל'מסעות בחוץ'

יש הרבה הרבה דפים באתר אבל מחפשת שמות עדכניים כי הרבה כבר לא קיימים
מישהו משהו??
תודה!

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 נובמבר 2013, 20:54

היי
יש לי מנשאים למכירה:
מנשא מקדם חדש.
וגם מנשא טליה יד שניה במצב מעולה.
הם שני המינשאים שהיו לי הכי נוחים (והיו עוד כמה וכמה)
נראה לי שעיניין הנוחות הוא מאוד אישי.
אני קניתי מנשא מקדם נוסף כשהבנתי שאוריה סוגרת את העסק ולא תייצרו יותר.לבסוף לא השתמשתי בחדש והוא נשאר באריזתו. הראשון התבלה לגמרי אבל כמו בגד ישן ואהוב היה קשה להחליפו:-)

המלצות מנשאים

על ידי ביצקנית* » 06 נובמבר 2013, 23:23

צריכה עצה דחופההה
מה לדעתכם כדאי יותר: מנשא טליה או מנשא מקדם?מנשא מקדם אפשרי רק יד שניה כי משום מה הפסיקו לייצרם. ומנשא טליה חדש.
מי יכולה להמליץ, מי התנסתה באחד מהם או בשניהם???

המלצות מנשאים

על ידי אביגיל* » 05 נובמבר 2013, 13:15

אני מאוד מרוצה מהמקדם שלי. למיטב ידיעתי כבר אי-אפשר לקנות חדש. את מעונינת לנסות מנשא טליה? הוא גם מאוד מומלץ!
בהצלחה!

המלצות מנשאים

על ידי ורד* » 05 נובמבר 2013, 12:04

מי יודע איפה אפשר לקנות מנשא מקדם חדש??

המלצות מנשאים

על ידי שרה* » 31 מרץ 2013, 16:34

יותר אקולוגי לקנות מוצר ישראלי, אם זה שיקול בשבילך.
היאמו והארגו מאד דומים, לטעמי. היאמו החדש יותר עמוק מהישן ולכן עוד יותר דומה לארגו.
יש בכל זאת כמה הבדלים והכי טוב זה לשאול את שניהם ולמדוד- זה יכול ממש לעזור בהחלטה.
הפנטזו שונה משניהם. יש לי אותו מעט זמן, הוא גם די נוח, אבל לי יש מן הרגשה מוזרה אתו שהילד פחות צמוד לגב. הוא כן צמוד,
אבל פחות וגם הפיסוק פחות רחב, למרות תומך הרגליים. יש יתרון מסוים בכך שאין את רצועת המותן- פחות עומס על הגב התחתון
ועל הבטן. בהריון זה יכול להיות משמעותי.
אבל באמת- הכי טוב למדוד את שלושתם, כי זה נורא אישי.
אני מכירה רק את הדגם הקלאסי של ארגו והוא מעולה, הדגמים האורגניים זה כמו הקלאסי רק מבד אורגני. את הדגמים החדשים (ספורט ועוד איזה אחד מבד קליל)
לא ניסיתי אבל הם לא נראים שונים מהותית.
בהצלחה!

המלצות מנשאים

על ידי אמא_של_פיצית* » 31 מרץ 2013, 05:22

תודה רבה לכל העונות!
אז נלך כנראה על מנשא ילקוט, השאלה עכשיו היא, חשבנו לקנות ארגו, (יותר פשוט בחו"ל) אבל יש מליון סוגים ואבדתי ידיים ורגליים. יש המלצות על דגם מסוים? גם קשת המחירים רחבה.
וגם עם דגם מסוים אוכל לחפש גם יד שנייה אולי.

חוץ מזה איך ארגו בהשוואה לפנטזו ויאמו ישראלים? מה עדיף על מה מאיזה בחינות?

ושאלה אחרונה להיום - יש למישהו נסיון אם ארגו שגם נישא על הצד?? תודה רבה שוב וחג שמח לכולם!

המלצות מנשאים

על ידי בהצלחה* » 01 מרץ 2013, 19:01

אנחנו עם ארגו (מנשא ילקוט)
הוא מאוד נוח כי המשקל על המותן.
טוב על הגב ועל הבטן.
עמיד (משמש את הילד השני שלנו ועדיין נראה מצויין)
הבת הגדולה שלנו נישאה בו על גבינו גם בגיל שנתיים בטיולים וכו'.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 מרץ 2013, 10:28

מה עם פנטזו?
גם בטן לבטן וגם על הגב, מהיר ללבישה וניתן להוריד את התינוק לשכיבה אם נרדם, עם המנשא (יתרון די משמעותי לטעמי)
חיסרון: אין רצועת בטן - אולי ישפיע על כאבי הגב שלך

המלצות מנשאים

על ידי אמא_של_פיצית* » 01 מרץ 2013, 05:19

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה פלונית! אני יבדוק

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 פברואר 2013, 18:42

לדעתי-
מנשא אחד סיני או ילקוט. לנשיאת גב או בטן. סיני דורש קשירות, ילקוט עם אבזמים אז התפעול יותר פשוט. זה תלוי למה מתחברים. רוב האנשים בחברה המערבית מתחברים יותר למנשא ילקוט. בכל מקרה שניהם נוחים, אפשר לשאת עד משקלים כבדים וגיל מבוגר, מעולים לטיולים. מתכוונים למגוון מידות. אפשר לשבת עם ילד על הגב על שרפרף או בקצה כסא. אם אתם במידות חריגות שימו לב שהמנשא מתאים לגודל שלכם.
ערסול בגיל הזה- יש ילדים שאוהבים ויש שלא אז קשה לומר. אם תלכי על תליני או ערסלי או משהו בסגנון הזה אז גם אם היא לא תאהב ערסול זה מנשא נחמד למותן- לנשיאות קצרות וזריזות (מהאוטו הביתה, כשהיא רוצה להיות על הידיים ואז הוא מקל ומפנה יד אחת. לי הוא היה שימושי, אבל לא החליף מנשא ילקוט אלא השלים אותו.

המלצות מנשאים

על ידי אמא_של_פיצית* » 15 פברואר 2013, 01:28

שלום לכולם!
קראתי את הדף הזה לפני כמה חודשים וחרשתי על מנשאים אבל מרב יער לא מצאתי את העץ שלי. אז אודה מאוד אם תשיאו לי עיצה.
הפיצית בת חצי שנה, בעקבות האתר נתקלתי ברעיון המנשא וידעתי שככה יהיה אצלינו. רק מה, קבלנו איזה מנשא עתיק של SNUGLI ששימש בהתחלה, שזה בעצם עד היום. לבייבי הוא נוח יחסית, כשבתנועה בדרכים ואם היא לא רעבה או עצבנית... להורים שלה הוא תופת לכתפיים ולגב,בבית הוא בכלל לא מרגיע אותה ככה שזה רק אמצעי תחבורה לתנועה בלבד. רצינו לקנות מנשא'אים אחרים, אבל לא ידענו איזה וגם אנחנו בחול אז הכל יותר מסובך. אז אני עושה כאן רשימה של הצרכים שלנו ממנשא'מנשאים ואשמח אם תכוונו אותי למשהו יותר מדויק.
  1. מנשא שישמש להסתובב איתו בבית, לעבודות שונות, להרגיע, להרדים וכו'
  2. כאמצעי תחבורה נוח לשני! הצדדים
  3. להליכות ארוכות וטיולים בטבע בתנאי שטח פשוטים וגם מורכבים
  4. שיתאים לאבא וגם לאמא
  5. שאפשר לשבת איתו?! (אולי זה כבר נקודה להתפשרות בנתונים מסוימים)
  6. לטווח ארוך
נתוני הנושאים/נישאים:
הביבי לא כבדה במיוחד כרגע 6-7 קילו, אבל תגדל בס"ד
אבא ואמא לא אנשים גדולים, בערך באותו הגובה, לאמא גב שבריר, נוטה לכבאי צואר וכתבים וגבבבב במהירות

אנחנו בחול אז אי אפשר למדוד וכאלה, אולי בכלל יקנו לנו בארץ או יד שניה וכאלה, אלא אם כן נקנה משהו כמו ארגו וכד'
יאלה... מחכה בקוצר רוח לעיצות שלכן, והולכת לשחרר קצת את הכתפיים,

ואגב שאלה, מנשא בד ארוך או תליני או מערסלים כאלה, יש מצב להתחיל בגיל הזה או שהבייבי כבר גדולה ולא תאהב את הרעיון?

מליאן תודות מראש!

המלצות מנשאים

על ידי קרן* » 19 דצמבר 2012, 12:37

בכל מקרה תמדדי לפני שאת קונה ותראי איך יושב עליך.
שהתינוק על הגב יש רצועה קדמית שאפשר לכוון את הגובה מעל החזה. הציצי לא נמעך. מאידך לא ראיתי פנטזו על חזה ענק.

המלצות מנשאים

על ידי דיצה* » 18 דצמבר 2012, 14:14

קרן תודה,
אני מלאה עם חזה ענק ואחד הדברים שאני מתלבטת זה אם הפנטזו יהיה "יפה" לי.
מישהו ראה אותו על שמנמנות כמוני?

המלצות מנשאים

על ידי קרן* » 18 דצמבר 2012, 09:05

אני ממליצה על פנטזו!
מהילד הראשון יש לי ארגו ואני לא משתמשת בו.

לעומת זאת

בעלי משתמש רק בארגו ולא אוהב את הפנטזו. נוחה לו חגורת הבטן.

אני אוהבת את הפנטזו כי אני מרגישה שאני הולכת יותר זקופה, ולא מרגישה כאילו
התינוק נופל שאני קצת נשענת אחורה או לובשת את המנשא. וגם צורת הלבישה נוחה מאד. אני אוהבת שאין חגורת בטן.
זה נותן לי הרגשה יותר חופשית ונוחה.

תמדדי ותבדקי מה נוח לך.

המלצות מנשאים

על ידי דיצה* » 18 דצמבר 2012, 07:21

מנשא wilkinet, מי ניסתה? מומלץ?
נראה לי כמו וריאציה מודרנית על קוריאני, אני טועה?
יש אותו בקופונים http://dealhayom.buy2.co.il/m-Main/Dail ... ow&[po]utm source[/po]=activetrail&utm medium=email&utm campaign=DH NATIONAL 17 12 2012
ואני מתלבטת אם לקנות לילד הבא. בקיצור, אם לא הסתדרתי עם היאמו...כן עם ביביביורן וקוריאני...
ארגו או wilkinet? (לתינוק מגיל לידה ) או בכלל פנטזו?

המלצות מנשאים

על ידי אחת* » 29 אוקטובר 2012, 22:15

אני משתמשת בערסלי עם ילד בן שנתיים וחצי. מספיק בטוח ויש מספיק תמיכה. הוא לא סימטרי ואכן נוח פחות במשקלים גבוהים, אבל מצד שני הוא מעולה לנשיאות קצרות.
אגב, עוד אופציה שיש לך מגיל לידה - מנשא סיני.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוקטובר 2012, 22:08

תודה.
הלכתי להציץ עליו ביוטיוב על ערסלי
זה מרגיש מספיק בטוח לשאת בו תינוק? נראה כאילו אין מספיק תמיכות להגנה (זה בעצם כמו זרוע אחת בודדת ממנשא בד ארוך.) כאילו החלק שמתחת לטוסיק שלו לא בטוח יחזיק ואולי הוא ישמט משם (בתנוחות בטן לבטן ורגלי צפרדע, בתנוחת ערסול נראה יותר בטוח קצת אבל זו תנוחה שאני לא רוצה בה).
באמת השתמשת עד גיל שנה? זה נראה רק למשקלים נמוכים כי נושאים באופן לא סימטרי על הכתפיים. (אבל יש לי יאמו,אני באמת צריכה רק את המשקלים הנמוכים)

המלצות מנשאים

על ידי אני_דולב* » 29 אוקטובר 2012, 21:51

כל מילה על "ערסלי" מעלי - בדיוק. מאוהבת בו מאד. דק, חזק, פשוט מושלם. הילד כבר בן יותר משנה ואני עדיין משתמשת בו לפעמים...

המלצות מנשאים

על ידי אמא_של_נושקי_וטלהצ'וק* » 29 אוקטובר 2012, 16:55

מנשא סלינג (טבעות) ללא ריפוד, למשל "ערסלי".
אחלה מנשא.
אני יותר מאוהבת בו עם כל יום שעובר.
זה גם המנשא היחיד שאני מכירה שאפשר להלביש בקלות סביב תינוק שנרדם עלייך.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוקטובר 2012, 15:43

איזה מנשא יכול להתאים מגיל לידה (אני אוהבת לשאת בצורת רגלי צפרד., ופחות אוהבת לשאת בצורת ערסול וגם קיבלתי המלצה לא לעשות זאת מאורתופד כי לילדים שלי יש סיכון להוולד עם פריקה במפרק הירך)
אבל מנשא שיתאים גם לקיץ. יש לי מנשא בד ארוך- ובקיץ יהיה מאוד חם ללפף אותו. יש לי גם יאמו אבל זה רק מגיל מסויים, כך שצריכה פתרון לחודשים הראשונים. יש כזה? (לופי לא מתאים, לא יתאים גם לבעלי אנחנו מידות שונות לגמרי)

המלצות מנשאים

על ידי פלמונית* » 16 יוני 2012, 18:20

מישהי, תודה כל ההמלצה על פנטזו!

המלצות מנשאים

על ידי מרים* » 12 יוני 2012, 08:59

הי
האם סאפי ילקוט הוא כמו היאמו?

המלצות מנשאים

על ידי פלמונית* » 05 יוני 2012, 21:21

מישהי, איפה הסוכנות של פנטזו? יש לך טלפון ?

המלצות מנשאים

על ידי פלמונית* » 30 מאי 2012, 20:11

איפה קונים מנשא פנטזו? יש בירושלים?

המלצות מנשאים

על ידי פלונית_אלמונית* » 29 מאי 2012, 23:25

אפשר לשאת במנשא סיני, למשל סאפי מאי. נראה לי שאפשר גם בסאפי ילקוט, כי אפשר לשים את התינוק עם רגלים בפנים, אבל אני לא יודעת אם גם בגיל 3 חודשים המופלג.
עוד אפשרות: יאמו ישן. המרווח של הרגליים צר יותר מאשר בארגו - התינוק צריך לפסק פחות את הרגלים.

המלצות מנשאים

על ידי מישהי* » 29 מאי 2012, 21:47

מחפשת מנשא גב לגיל 3 חודשים. הארגו עוד גדול מידי. מה אפשר?

פנטזו נוח מאוד לנו. קצת יקר (580 דרך הסוכנות וקצת יותר דרך האתר) אבל כאמור מאוד נוח לנשיאה על הגב, מגיל חודש וחצי ועדיין עכשיו בגיל שנה.

המלצות מנשאים

על ידי פלמונית* » 29 מאי 2012, 21:34

אני מחפשת מנשא גב לגיל 3 חודשים. הארגו עוד גדול מידי. מה אפשר?

המלצות מנשאים

על ידי ללי_באדולינה* » 29 מרץ 2012, 09:13

החלטתי ללכת על הארגו אחרי שניסינו יחד ושנינו מבסוטים.
עכשיו שאלה פיזיולוגית- המתאם שנועד ל N/B הוא בסדר להם?
זאת אומרת זה היה נראה סבבה אבל תהיתי אם זה נכון לקטנצ'יק התנוחה הזו.
ביאמו התחלתי להשתמש בגיל 3 חודשים בערך עם הבכור ואם יש אופציה להתחיל לפני זה משמח (-:

המלצות מנשאים

על ידי נגה* » 26 מרץ 2012, 18:44

ללי
לאחותי יש בקו והיא ממליצה עליו מאד. בעיקר היא אוהבת שאפשר לשים את התינוק עם הפנים החוצה - מה שהיה חסר לה ביאמו, ושקל לשים את התינוק על הגב (למרות שלדעתי גם ביאמו לא קשה)

המלצות מנשאים

על ידי אורית* » 20 ינואר 2012, 17:02

אפשר לשים תינוק עם פנים החוצה כמו שנטע מציינת?
כן, אבל רצוי לא כתנוחה בלעדית ולא יותר מדי זמן, והכי חשוב לא להפסיק להציע במקביל גם בטן לבטן. זו תנוחה שאפשר למשוך איתה את השלב הלפעמים בעייתי בין תנוחות של קטנטנים לתנוחת בטן לבטן, ולא כדאי להתקע איתה ליותר מכמה שבועות.
יאמו וסיני לא אותו דבר. סיני מתאים מגיל אפס ויאמו לא. קצרה בזמן אז לא מפרטת. בכל מקרה 3 חודשים אמור כבר להיות סביר לפחות למדוד את היאמו, אם כבר יש לך אותו בבית. ראי גם התחלת השימוש במנשא ילקוט

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 ינואר 2012, 20:35

מנשא טליה מדהים נוח איכותי
אין עליו בעיני

המלצות מנשאים

על ידי אנונימי » 19 ינואר 2012, 16:42

היאמו מומלץ מאז שקיים בערך.....
אין בעיה לשים תינוק עם הפנים החוצה עם המנשא עצמו מתאים לזה
(יאמו לא מתאים)

המלצות מנשאים

על ידי יעל_משבצות* » 19 ינואר 2012, 11:14

אורית וכולן -תודה. אורית, אפשר לשים תינוק עם פנים החוצה כמו שנטע מציינת? האם זה בטיחותי/בריא? ועוד שאלה- סיני ויאמו זה לא אותו דבר? ממתי מומלץ היאמו?

המלצות מנשאים

על ידי הילהלה_לנד* » 19 ינואר 2012, 09:04

ממליצה בחום על מנשא funtazoo.אני בזמנו חיפשתי מנשא שאוכל לשאת בו את התינוקת שלי בנוחות בזמן שאני פנויה גם לגדולה (הקטנה בעצמה) שגם עדיין יונקת. בc funtazoo אפשר לשאת את התינוקת על הגב מרגע שהיא מחזיקה את הראש.אני אישית התחלתי בגיל 5 שבועות והיא הרגישה מוחזקת היטב ובתנוחה טובה.היא אהבה את המנשא מהרגע הראשון ועדיין.
הוא קל לתפעול,אפשר להניף איתו בפשטות על הגב כי התינוק מאובטח היטב בפנים.
בקיצור-ממליצה ממליצה ממליצה.

המלצות מנשאים

על ידי נטע_ש* » 18 ינואר 2012, 22:43

לשים אותה על הגב עם בד ארוך -אין מצב
האם אפשר לשים תינוק בן חודשיים על הגב עם מנשא בד ארוך אלסטי? אשמח לסרטונים.
ל יעל משבצות - אולי היא תרגיש נוח עם תנוחת "בודהה" שהיא יושבת עם רגלים משוכלות בישיבה מזרחית עם פנים החוצה? אני נושאת ככה את בן החודשיים במנשא צד טבעות, וגם לפעמים במנשא הארוך. חוץ מזה אפשר לנסות את ההצעות של אורית גם כשנמצאים בחוץ, זה תמיד יותר מאפשר, במיוחד עם הראש והיד קצת בחוץ.

המלצות מנשאים

על ידי אורית* » 18 ינואר 2012, 19:12

מנסיוני בגיל הזה אם מתעקשים להציע שוב ושוב בטן לבטן בסוף זה תופס. זה לא משנה אם זה צמד, שרון דרור או בד ארוך, כולם די זהים מבחינת התינוק. מה שחשוב זה להשאיר את הראש בחוץ ואולי גם יד אחת, שהיא תוכל להסתכל לצדדים בנוחות.
אם היא מסרבת לתנוחה הזאת תמיד באופן עקבי כששדה הראיה שלה פתוח ואת בתנועה אני מנחשת שיש פה בעיה של עודף מתח בגוף- האם היא נוטה להקשית את הגב? האם המאמר הזה נשמע לך כמוה? אם כן את זקוקה לאיש מקצוע שינחה אותך כיצד לעזור לה לשחרר את הגוף ולהרפות. אני מאד מתחברת לשיטת ורדי בהקשר הזה. אפשר לנסות גם לבד עם התרגילים שמתוארים במאמר ולראות אם זה עוזר.

עוד דבר שאפשר לנסות הוא בטן לבטן במנשא סיני, אולי היא פשוט לא אוהבת את הבדים האלסטיים. גם במנשא סיני חשוב להקפיד למקם אותה עם ראש בחוץ.
ערסול אין טעם לנסות בשלב זה, רוב התינוקות כבר לא מעונינים להתערסל בגיל הזה בכל מקרה.

המלצות מנשאים

על ידי יעל_משבצות* » 18 ינואר 2012, 15:42

יש לי תינוקת בת 3 חודשים ומנשא בד ארוך אבל הפיצית מגיל0 לא מוכנה תנוחות ערסול ומזה זמן רב גם לא פנים לפנים מה שלא מאפשר לי לשים אותה במנשא.וזה מאוד מעציב אותי משום שהיא על הידיים כל הזמן ובאיזשהו שלב אני מתחרפנת ומניחה אותה.אבל אני לא רוצה לעזוב אותה ומעוניינת לשאת אותה במנשא.גם בשבילה גם בשבילי וגם בשביל בני הגדול יותר.שזקוק לאמא שלו. מה עושים? ניסיתי שרון דרור -לא עובד. מנשא צמד-גם כן. היא קטנה מדי ליאמו שיש לי (בת 3 חודשים) ואת הבייבי ביורן שיש לי אני לא סובלת בעיניי הוא לא בריא בכלל. לשים אותה על הגב עם בד ארוך -אין מצב.מסובך לי מדי.
אשמח לעצות ! איזה מנשא יכול לעבוד? כבר שילמתי 120 ש"ח על ייעוץ בבית ובסוף לא קניתי כלום כי לא התאים לה....... תודה!

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ינואר 2012, 22:11

ניסית לשים אותו על הבטן עם היאמו?
האם נשאת מגיל צעיר והתרגלת למשקל?
בטח, אנחנו עם היאמו מהרגע שהיה אפשר עד הרגע שלא היה יותר אפשר...
מההתחלה הוא היה על הבטן ועדיין אם חייבים את המנשא לפעמים אז זה יהיה בעיקר על הבטן (בעיקר כשאני צריכה להניק במקומות ציבוריים, הליכות וכו'...), אבל זה בעיה אם אני רוצה למשך זמן, או לצאת לטיול.
בעצם היום כשאנחנו מסתובבים זה בעיקר עם העגלה שהוא מ א ו ד אוהב וגם לי זה נוח כמובן, אבל כדי לצאת לטיולים זה לא מתאים.

אולי המנשא לא מתאים לך, או שאת לא לובשת נכון, או שאולי את קצת חלשה מבחינת השרירים הנושאים והיציבה.
לא נראה לי שאני לובשת לא נכון כי בהתחלה לא היה לי כבד, היום ממש כואב לי הגב אחרי מעט זמן.
אולי זה באמת בגלל מבנה ויציבה שלי אבל קצת קשה לדעת לא? לפחות עד שאנסה מנשא אחר...נראה לי...

לא מצליחה לשים על הגב או על הצד, רק על הבטן.
יודעת להסביר למה?

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ינואר 2012, 19:26

לכל אחת נוח משהו אחר. אם כבד לך באופן כללי אז אולי המנשא לא מתאים לך, או שאת לא לובשת נכון, או שאולי את קצת חלשה מבחינת השרירים הנושאים והיציבה. האם נשאת מגיל צעיר והתרגלת למשקל?
גם אני סוחבת ילד ששוקל מעל עשרה קילו, ונוח לי עם ארגו, או עם מנשא סיני. אבל הוא עדיין כבד, אין מה לצפות לא להרגיש את המשקל בכלל...

המלצות מנשאים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 07 ינואר 2012, 18:11

ניסית לשים אותו על הבטן עם היאמו?
אני עם קטן ששוקל קילו יותר בערך, ולא מצליחה לשים על הגב או על הצד, רק על הבטן.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ינואר 2012, 17:50

האם מישהי יכולה להמליץ לי על מנשא גב נוח מאוד?
קטני בן שנה+4, לא בטוחה כמה שוקל..אולי 10 קילו? מי סופר...
אני עם היאמו, לא בטוחה אם הקטני לא מבסוט בגלל התנוחה או בגלל שצפוף לו במנשא הספציפי הזה אבל בטוחה שלי זה כבד מדי לגב....

המלצות מנשאים

על ידי תזמורת_הים* » 24 אוקטובר 2011, 19:56

את הפאוץ אפשר להעביר לאיזה צד שרוצים, גם כשהילד על הגב

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוקטובר 2011, 19:06

לנו יש סאפי שאני מאד אוהבת.
מאד נוח אתו גם על הבטן וגם על הגב, על הצד- לא ניסיתי.
יש לו פאוצ' נחמד ששימושי רק לנשיאה קדמית.
הוא לא הרבה זמן אצלי- רק כמה חודשים, אז אי אפשר לדעת כמה הוא עמיד.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוקטובר 2011, 11:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אשמח קבל המלצות על מנשק ילקוט סאפי

המלצות מנשאים

על ידי נעמ_תי* » 20 אוקטובר 2011, 21:23

אני קניתי פנטזו לקראת הלידה של בני השני, והתחלתי לקחת אותו על הגב בבית בערך מגיל חודש וזה מעולה! מאוד נוח לו ולי.

המלצות מנשאים

על ידי אורית* » 03 אוקטובר 2011, 12:26

אפשר לנסות עם מנשא צד, אם כי בנשיאה נכונה במנשא צד זה לא אמור להיות ממש קל לחלוץ שד לתינוק אחר.
אני לא חושבת שפנטזו באמת מתאים לפצפונים, הייתי מחכה איתו לגיל מבוגר יותר.
בכל מקרה גם אם הקטנה על הגב נראה לי מאתגר להניק את הגדולה, דווקא במצב כזה הייתי מוותרת על מנשא ויושבת על מזרן עם שתיהן עלי...

המלצות מנשאים

על ידי עולם_ומלואו* » 03 אוקטובר 2011, 11:09

אני מאוד מבסוטה מהיוקה באספקט של לבישה והסרה מהירה. חיפשתי בידוק את זה כי הסתבכתי עם הקשירה של התינוקיס וזה מאוד נוח, צ'יק צ'ק.
לגבי אפשרות להניק את הגדולה - אני משתמשת בתנוחות נשיאה שעל הבטן, אפשר לבדוק באתר שלהם מה עוד אפשר

המלצות מנשאים

על ידי הילהלה_לנד* » 03 אוקטובר 2011, 09:50

היי אורית,
תודה על התשובה המהירה.אני אכן רוצה להניק את הגדולה כשהקטנה עלי,חשבתי שאולי עם מנשא צד אני אוכל כי הוא לא ממש חוסם את החזה ,ויש שד אחד שיחסית חופשי ולמזלי בורכתי בזוג עופרים מכובדים כך שאני יכולה אולי להסתדר עם זה.
מנשא גב מרגיש לי קצת מוקדם כרגע,לא?! ואם כבר גב,אז מה עם הפנטזו? יש לך ניסיון איתו?
עדיין אין לי את הכוחות להתחיל לקבוע כללים לגדולה בכל מה שקשור להנקה מה עוד שמרגיש לי שכרגע היא דוקא זקוקה לתחושה שאני זמינה לה בכל רגע שהיא רק רוצה,מניחה שלאט לאט זה יירגע.תודה על העצה.

המלצות מנשאים

על ידי אורית* » 03 אוקטובר 2011, 09:37

יש לך "מנשאי כריכות ללא קשירות"www.minsa.co.il/elastic-wraps שקל ללבוש בזריזות ועושים אותה עבודה כמו תינוכיס
"ומנשאי צד לא מעפנים"www.minsa.co.il/sling
אלה הבחירות הנפוצות לגיל הזה.
לגבי הנקה של הגדולה- לא הבנתי, את רוצה להניק אותה כשהקטנה עליך במנשא? זה אפשרי אם הקטנה על הגב, אחרת הקטנה אמורה להיות בדיוק על החזה שלך אז אני לא רואה איך זה מסתדר. על הגב אני ממליצה אם בכלל על מנשאים סיניים, אבל הם לא עונים לדרישה של לבישה והסרה מהירה, בטח לא על הגב.
מנסיון בהנקת טנדם (אם כי לא בגיל כה צעיר) כדאי מאד לקבוע כמה שיותר מוקדם כללים להנקה של הגדולה- מתי יונקים ומתי לא.

המלצות מנשאים

על ידי הילהלה_לנד* » 03 אוקטובר 2011, 09:29

מחפשת המלצה למנשא שאוכל לשאת בו את הקטנטונת שלי,בת שלושה שבועות,שיהיה נח ללבישה והסרה מהירה,כי יש גם ילדונת בת שנה וחצי שצריך להקדיש לה תשומת לב,ושגם אוכל להניק איתו את הגדולה.(את הקטנה אין לי בעיה להניק מחוץ למנשא,פשוט הגדולה רוצה לינוק כל חצי שעה ועוד יותר מזה אם התינוקת עלי)
חשבתי על מנשא צד,אבל יש לי אחד ואני לא כ"כ מסתדרת איתו (לדעתי הוא פשוט מעפן) ויש לי גם תינוכיס שמרגיש הכי נכון בשלבים הראשונים אבל מכיוון שלוקח זמן ללבוש אותו ולהוריד כל פעם אני ממעטת להשתמש בו.
יוצא שרב הזמן הקטנטונת שוכבת לה לידי וזה קצת מעציב אותי,כי אני רוצה אותה עלי.פשוט לא מוצאת את המנשא שיאפשר לי את זה בנוסף לטיפול בגדולה (שגם היא עדיין קטנטונת)
כל עצה תתקבל בברכה @}

המלצות מנשאים

על ידי מטפחת_ירוקה* » 22 אוגוסט 2011, 02:14

אום שלום, מנשאי צד מוצלחים מאוד, מבדים שונים ובמגוון רב של צבעים ניתן לרכוש אצל www.topa-top.com

המלצות מנשאים

על ידי שקדי_ה* » 19 יולי 2011, 17:20

אני נהנית מאוד מערסלי. מנשא קיץ מעולה ודקיק.

המלצות מנשאים

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 יולי 2011, 23:37

מנשא אלכסוני www.ubile.co.il
מהיצרן לצרכן

לא אלסטי ומתכוונן זה העובי-רינג

המלצות מנשאים

על ידי אורית* » 15 יולי 2011, 17:36

המלצות מנשאים

על ידי אום_שלום* » 14 יולי 2011, 23:46

אני רוצה לרכוש מנשא אלכסוני (סלינג נראה לי) בעיקר בשביל נשיאה צידית של בת 8 חודשים. חשוב לי שיהיה חזק, לא אלסטי ומתכוונן.
המלצות?

המלצות מנשאים

על ידי ונוס_בטלה* » 14 יולי 2011, 22:55

אגב, מתי אני יכולה להתחיל עם הארגו (שקיבלתי עליו המון המלצות)?
כלומר בלי השמיכה

המלצות מנשאים

על ידי ונוס_בטלה* » 13 יולי 2011, 21:10

תודה אורית

המלצות מנשאים

על ידי אורית* » 13 יולי 2011, 20:40

אבל עושה קולות מחוצ'ים
את שמה אותה בערסול?
אם כן חשוב לבדוק שהראש שלה לא נופל קדימה על החזה ויש כל הזמן מרחק של אצבע לפחות בין הסנטר והחזה שלה.
היא כן אמורה להיות מעוכה וצפופה, אבל חשוב להקפיד על מנח נכון.
אני מאד ממליצה להעזר פנים אל פנים במישהו מנוסה. מי שקנית ממנו את המנשא אמור לדעת להדריך אותך איך להשתמש בו נכון וזו הכתובת הראשונה שצריך לפנות אליה.
לגבי ארגו, לעניות דעתי מנשא+שמיכה עבה בקיץ הישראלי זה לא הכי פרקטי. ארגו בגיל חודשיים מתאים רק עם השמיכה, אם בכלל, כלומר לא ממש פרקטי כרגע.

המלצות מנשאים

על ידי ונוס_בטלה* » 13 יולי 2011, 16:27

ועוד שאלה, מה עם הארגו לגיל הזה( חודשיים)? וגם לא חם מידי עם השמיכה הזו?

המלצות מנשאים

על ידי ונוס_בטלה* » 13 יולי 2011, 16:22

רוצה להתייעץ לגבי לופיקס- הוא לא נראה לכם צפוף מידי?
התינוקת שלי אמנם נרדמת בו אבל עושה קולות מחוצ'ים, אם אתם מבינות למה אני מתכוונת
מה גם שרב המשקל הוא על הגב העליון אולי אני לא שמה אותן טוב?
אשמח לתשובות מהמנוסות שבינכן
תודה

המלצות מנשאים

על ידי אום_שלום* » 10 יולי 2011, 22:33

שמעתי על טליה
כן! כן! כן!
יושב מעולה בנשיאה קדמית. לי לפעמים יש קצת בעיה עם נשיאה על הגב אבל בגדול הוא מנשא פשוט מעולה.

המלצות מנשאים

על ידי נחמה* » 10 יולי 2011, 21:14

לכל המנוסות במנשאים- רציתי להתיעץ.
בילדה הראשונה השתמשתי במנשא בד אלסטי, ובילדה השניה ב"בייבי ביורן". ה"בייבי ביורן"היה מדהים מבחינת אין-כאבי-גב גם אחרי יום שלם אבל הוא רק לנשיאה קדמית, ושמעתי שיש לו בעיה בצורת הנשיאה של התינוק שלא כל כך טוב לו. הענין הוא שהילדות שלי פשוט דאבות!! את השניה בקושי שמתי במנשא כי היא הייתה כ"כ כבדה כבר בגיל 5 חודשים שלא עמדתי בזה, במיוחד לאור העובדה שיש לי קצת בעיה בשכמות. בע"ה לקראת הילד הבא אני מחפשת מנשא שמיועד לילדים כבדים, לנשיאה קדמית ואחורית שלא עושה כאבי גב.(וגם לא כאבי כיס..). שמעתי על טליה אבל לא ניסיתי. יש המלצות בענין?

המלצות מנשאים

על ידי אורית* » 16 מאי 2011, 21:53

מקדם על הגב (מקווה שזה בסדר, היא מחזיקה ראש נאה למדי...)
זה מצוין, רק להקפיד שיהיה הדוק מאד. תהנו :-)

המלצות מנשאים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 16 מאי 2011, 21:12

התקדמנו.
|Y|

המלצות מנשאים

על ידי יעל_ש* » 16 מאי 2011, 20:28

תודה עולם חדש, יש לנו יאמו וזה אולי יהיה השלב הבא.
בכל אופן, כרגע יש לי חדשות נהדרות מהיום!
אולי בזכות העידוד שלכן (תודה מיוחדת לאורית...), היום נרשמו פעמיים של "כמעט שעה במנשא.
מקדם על הגב (מקווה שזה בסדר, היא מחזיקה ראש נאה למדי...)
רק כשהיא ישנה הרגיש לי שאולי קצת מוקדם. אבל כיף. התקדמנו.

חזרה למעלה