המרגיע המרגיעון

שליחת תגובה

קל יותר לנהוג כהלכה בנסיבות לחץ כבד מאוד, מאשר להיות ללא רבב בתנאים רגילים
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: המרגיע המרגיעון

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 אוקטובר 2009, 02:35

עכשיו אני ממש ממש רגוע
אפשר גם קצת אופיום להמונים???
מלחמות האופיום זה דבר מאוד נעים ומרגיע
לילה טוב!
והמרגיעון:
כולנו חברים!!!

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוקטובר 2009, 21:44

המרגיעון הוא טקסט קצר שעולה ברגע שמתחילים לרשום תגובה באתר. האם הבנתי נכון?

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2009, 12:59

סליחה, אבל מה זה המרגיעון המדובר הנ"ל??

המרגיע המרגיעון

על ידי קלמנ_טינה* » 26 פברואר 2008, 17:26

אני דווקא אוהבת את "מה את רוצה". הוא ממקד אותי. למעשה, כבר כמה פעמים ויתרתי על תגובה מיותרת בזכותו, או חידדתי את מה שרציתי לומר.
פעם, כשכתבתי לראשונה בשם החדש שלי, קיבלתי את המרגיעון שאומר משהו כמו "שם אחר, אותו המסר", וממש הרגשתי שזאת תוכנת מעקב!
וכשזה פחות מוצלח, אני פשוט מסננת.
לדעתי הם מעולים.

המרגיע המרגיעון

על ידי קט_קטית* » 28 ינואר 2008, 15:23

איזה דף מעולה
(זה כי בדיוק רציתי לפתוח אחד כזה)
ברצוני להתלונן על מרגיעון ספציפי,
אם יורשה לי.
המרגיעון "מה את רוצה?" בעיניי הוא מרגיזון.
גם כי הוא פונה בצורה בוטה וגם כי הוא לא רוצה לשמוע מה יש לי לענות.
לפעמים כן יש לי מה לענות אבל זה בכלל לא קשור למה שאני כותבת.
והשאלה הזאת תלויה באויר ומטרידה אותי.
וכפי שגיליתי עם הזמן - לא רק אותי.
גם אורנה שפרון נפלה בפחו של המרגיזון "מה את רוצה?" בדף הכשרת לידות.
זה קצת עודד אותי אפילו 0-:
בקיצור איפה כאן אפשר להצביע נגד?
וגם!
בבקשה תביאו עוד מרגיעונים חדשים ומופלאים,
כמו שאמרה מישהי במעלי הדף - זה קצת כמו משחק המזל :-)

לגבי אלה שכשאין להם מה לכתוב הם מתייחסים למרגיעונים...
הייתי אומרת שגם אני מתייחסת למרגיעונים, אבל ב"ה תמיד יש לי מה להגיד.
בנוסף, לפני, אחרי ותוך כדי.
מה שמפליא אותי זה שלפעמים עונים תשובה שמורכבת רק ממרגיעון,
וגם כותבים לי: הנה את רואה - את טועה, (בפרשנות שלי) המרגיעון אומר את ההפך ממה שאת אמרת.
מה זה אמור להוכיח? 0-:

המרגיע המרגיעון

על ידי יונת_שרון* » 28 ינואר 2008, 12:20

לא, הרשימה היא סודית. :-)
מי שלא אוהב הפתעות ומיסתורין, מוזמן לבקש מצפריר את הרשימה.

המרגיע המרגיעון

על ידי אורי_יורמן* » 28 ינואר 2008, 02:16

שאלה על המרגיעון -
יש איפשהו רשימה גלויה של כל המשפטים שיכולים להופיע?
(כמו בדף הגריינים)

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 דצמבר 2007, 00:45

מרגיעון ניסיון

המרגיע המרגיעון

על ידי אוד_ליה* » 24 נובמבר 2007, 00:12

_אני אוהבת את המרגיעונים
אני מאוד אוהבת את המרגיעונים
המרגיעונים מוצאים חן בעיני
נעים לי לכתוב באתר שיש בו מרגיעונים
זה חמוד לטעמי ועושה לי הרגשה טובה_

ממש לא אכפת לי מה כתוב, אפילו קלישאות ניו אייג' שבדרך כלל עולות לי עת העצבים ... כל זמן שזה קופץ (כמו ביצת הפתעה. מה, יש ילד שבאמת שומר את זה אחרי ה"הפתעה" הראשונית?!). אני אוהבת את זה פשוט כי זה כמו הפתעה.... אבל בלי קשר - אני אוהבת את המרגיעונים כי כנראה שאני ילדותית בקטע הזה (מזל שזה לא עושה גם צפצופים וקולות אלקטרוניים ...).

אוהבת את המרגיעונים ובדרך כלל לא שמה לב אליהם עד שמגיעה לאיזה מחסום בכתיבה ועוצרת להביט מסביב לקבל השראה .

בכלל, למה להתייחס ברצינות למרגיעונים, אני רואה בהם שעשוע.

המרגיע המרגיעון

על ידי י* » 20 אוקטובר 2007, 13:57

האם לא הגיוני יותר לקרוא לדף הזה דיון על מרגיעונים בצ'יק צ'ק? או בכלל לאחד בין 2 הדפים?

המרגיע המרגיעון

על ידי רחל_ברמן* » 18 אפריל 2007, 18:40

אני מתומכי המרגיעונים. אני גם חייבת לציין שלמרות סקפטיות ראשונית, הם פועלים עלי בדיוק כפי שתוכננו (בשיתוף מלא שלי, כמובן). ובפרט רציתי לומר שהמרגיעון בכל אדם מבוגר שוכן ילד שמבקש הכרה_ ש תמרוש רוש התייחסה אליו כ _פלצני ומעצבן הוא בעיני היעיל מכולם, או לפחות זה שזכור לי במפורש שממש הזכיר לי להיות אמפתית בזמן אמת. אבל, אני בחורה די רגועה מצד אחד ועם דעות מאד מוצקות ונטיה לוחמנית לגביהן מצד שני, ככה שאולי אני אחת היחידות שזה עובד עליהן.

מה שכן, תשנו לזה את השם. השם "מרגיעון" הרבה יותר מעצבן מהמרגיעונים עצמם - הוא מניח מראש שיש מה להרגיע, והוא מתנשא. תנו שם אחר. (רציתי להציע משהו אבל הראש שלי לא משתף פעולה. אולי אח"כ).

וגם, אהבתי את ההצעה לפתוח את המרגיעונים לעריכה של הגולשים. אולי לא ילך, אבל למה לא לנסות?

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 אפריל 2007, 18:49

מה זה מרגיעון? למה אין לי...

המרגיע המרגיעון

על ידי עוג_הבנזוג* » 02 אפריל 2007, 16:16

יש דרך פשוטה לא לראות את המרגיעונים.
  1. לוודא שאתם גולשים בפיירפוקס.
  2. להתקין הרחבה שמאפשרת לשלוט על מראה האתרים: Stylish
  3. לסגור ולפתוח את פיירפוקס
  4. להתקין את מחסל המרגיעונים (ללחוץ על "Load into stylish").
  5. לא לראות אותם יותר :) אם רוצים, אפשר תמיד לנתק את זה..

המרגיע המרגיעון

על ידי נומושי* » 02 אפריל 2007, 09:36

הי,אני דווקא מתה עליהם,בשבילי זה מן סוג של התכווננות( "מנטרה " קטנה -להשתדל לעשות איתה משו היום
טיפל'ה ר-ו-ח-נ-י-ו-ת .בבקשה להשאיר! תודה

המרגיע המרגיעון

על ידי אמא_נמרה* » 19 יולי 2006, 18:04

ראיתם את זה "מרגיעון לתושבי הצפון" .http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3278355,00.html

המרגיע המרגיעון

על ידי יונת_שרון* » 15 יולי 2006, 00:22

המרגיע המרגיעון

על ידי טרה_רוסה* » 14 יולי 2006, 17:37

אותי המרגיעונים עצמם לא מעצבנים (אני פשוט מתעלמת מהם).
מה שמעצבן (ממש!!) זה הציטוט שלהם בהודעות. טרנד מאוס (איך קוראים לדף הטרנדים?)

המרגיע המרגיעון

על ידי מיכל_שץ* » 13 יולי 2006, 15:43

מיעוט יחסי במרגיעונים גורם להם לחזור על עצמם לעיתים קרובות.
ואני חושבת שהמרגיעון הכי אפקטיבי והכי חשוב הוא "זה הזמן לשתות כוס מים" מרגיעון חשוב להרות ומניקות...
והוא גם ממש לא מעצבן.

מרגיעונים מצחיקים זה יופי!
תומכת!

המרגיע המרגיעון

על ידי מי_מה* » 13 יולי 2006, 14:48

מרגיעונים מצחיקים זה יופי! מקודם עלה לי "דבר חלש - אתה מעיר את המרגיעונים" צחקתי לי. לפעמים אנחנו חייבים איזו מחט קטנה שתפוצץ את בלון החשיבות של מי שעסוקים בענינים חשובים - כי שום דבר הוא לא חשוב מכדי שנוכל לצחוק עליו והצחוק גם יפה לבריאות וגם מפוגג עוינות והוא גם טבעי לגמרי!

המרגיע המרגיעון

על ידי אמא_של_יונת* » 13 יולי 2006, 14:02

אין ניקוד נכון?)
יש.

המרגיע המרגיעון

על ידי קרן_ג* » 13 יולי 2006, 02:57

מוסיפה:
מיעוט יחסי במרגיעונים גורם להם לחזור על עצמם לעיתים קרובות. זה הופך אותם יותר לקלישאות מטרידות מאשר לאמירות מעוררות השראה/ התייחסות/ אווירה חיובית ובונה.
לא אחזור על הרעיונות הטובים שהועלו כאן בדף אלא אוסיף שכדאי שיהיו מספיק מרגיעונים במאגר כדי שנוכל באמת לחדש משהו בנקודת המבט כאשר אנחנו מגיבים לדף.

על כל פנים כוונת הדברים טובה ואני מעריכה את זה. מרגיעון אופציונלי "שים דגש על היש" (יש - ההפך מחסר. אין ניקוד נכון?)

המרגיע המרגיעון

על ידי סבתא_לשמונה* » 12 יולי 2006, 20:33

בגלל זה שמנו את הבקשה "אנא קראו שוב את מה שכתבתם לפני ההוספה"
אני חשבתי לתומי שמטרת המשפט הזה היא קודם כל לבדוק שגיאות כתיב, טעויות סגנון וכו'
המרגיעון שלי עכשיו הוא: קירבה ללא קרב, נראה לי חסר משמעות. בכלל, למה להתייחס ברצינות למרגיעונים, אני רואה בהם שעשוע.

המרגיע המרגיעון

על ידי מי_מה* » 08 יולי 2006, 01:30

ונראה מישהו שכותב הודעה עם יותר סוגריים ממני!
זאת חייבת להיות אני שכותבת עם המון סוגריים ועוד יותר מכך חושבת עם המון סוגריים ומורידה חלק גדול מהם בעריכה. לצורך הדיון - אוהבת את המרגיעונים ובדרך כלל לא שמה לב אליהם עד שמגיעה לאיזה מחסום בכתיבה ועוצרת להביט מסביב לקבל השראה .

<מימה שתתה קצת יין עם חברות עד עכשיו ובבקשה לסלוח לה על רהיטות לקויה משהו>

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוניו_אלמוניו* » 07 יולי 2006, 19:11

הייתי נהנית יותר אם זה היה טריוויה (בסטייל עובדות מדהימות על הטבע / פיזיקה וכאלה)
רעיון מעולה, בדרך גם מסיט את תשומת הלב למשהו אחר, מוסיף ידע. הסחת דעת שיכולה להרגיע לא פחות טוב מהמרגיזונים.

המרגיע המרגיעון

על ידי שגית_רי* » 07 יולי 2006, 18:42

כן, זה רעיון טוב. להתחשב בתדירות התגובות, ויונת גם הציעה באורכן.
ואז יעלו מרגיעונים מרגיעים גם בדפי תמיכה ודפים לא וכחניים כמו ככר השוק או ביקור החסידה :-)

אולי לפי כמות ותדירות העריכות. אפשר לזהות דף עצבני רק לפי כמות המחיקות-שחזורים-מחיקות-תגובות למחיקות שבו....

המרגיע המרגיעון

על ידי במבי_ק* » 07 יולי 2006, 17:49

רק מי שחפץ לראות איזה "משפט מכונן" שישרה עליו את אוירת הכתיבה הנחוצים לו/לה, ילחץ על נקודת ה"משהו", ורק אז יופיע לו/לה, באופן אקראי לחלוטין, משפט מחץ, שבאופן מפתיע מתאים בדיוק למה שרצה/רצתה לכתוב. ואז זה יהיה ממש כמו משחק פתיחה בקלפים.

אויש, זה לא שווה כלום. כנראה שאני שייכת לזן אחר של אנשים מאלה שכתבו עד עכשיו בדף הזה - ממש לא אכפת לי מה כתוב, אפילו קלישאות ניו אייג' שבדרך כלל עולות לי עת העצבים (חוץ מ"רק אהבה מביאה אהבה" שאני ממש אוהבת), כל זמן שזה קופץ (כמו ביצת הפתעה. מה, יש ילד שבאמת שומר את זה אחרי ה"הפתעה" הראשונית?!). אני אוהבת את זה פשוט כי זה כמו הפתעה. הייתי נהנית יותר אם זה היה טריוויה (בסטייל עובדות מדהימות על הטבע / פיזיקה וכאלה)... אבל בלי קשר - אני אוהבת את המרגיעונים כי כנראה שאני ילדותית בקטע הזה (מזל שזה לא עושה גם צפצופים וקולות אלקטרוניים :-P...).

ונראה מישהו שכותב הודעה עם יותר סוגריים ממני!

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוניו_אלמוניו* » 06 יולי 2006, 21:42

אולי בתחתית חלון ההוספה, ולא בראשו. פחות מפריע לעין, עדיין גלוי.

המרגיע המרגיעון

על ידי רועי_שרון* » 06 יולי 2006, 09:01

כן, זה רעיון טוב. להתחשב בתדירות התגובות, ויונת גם הציעה באורכן.

המרגיע המרגיעון

על ידי אם_פי_3* » 05 יולי 2006, 23:57

_אלגוריתם סביר שיחליט מתי להציג מרגיעון

אולי לפי כמות ההוספות+עריכות בדף מסוים? בדרך כלל כשמתעוררות מהומות יש פעילות חריגה בדף/דפים שקשורים לכך._

המרגיע המרגיעון

על ידי תזמורת_הים* » 05 יולי 2006, 22:02

כל אחד מתרגז ממרגיעונים אחרים
ברור :-)

אלגוריתם סביר שיחליט מתי להציג מרגיעון
|רעיון|
אולי לפי כמות ההוספות+עריכות בדף מסוים? בדרך כלל כשמתעוררות מהומות יש פעילות חריגה בדף/דפים שקשורים לכך.

המרגיע המרגיעון

על ידי יונת_שרון* » 05 יולי 2006, 21:43

תודה לכולם על ההערות. המסקנות שלי בינתיים:
  • לעשות preview להוספת הערה (גם בלי קשר להרגעה, אלא סתם לאפשר תיקונים)
  • לא להציג מרגיעון תמיד (ולנסות למצוא אלגוריתם סביר שיחליט מתי להציג מרגיעון)
  • כל אחד מתרגז ממרגיעונים אחרים... :-P

המרגיע המרגיעון

על ידי שרה_לה* » 05 יולי 2006, 00:07

אני בעד בחירה.
(ולא, לא כולנו זקוקים לחיבוק , לא כל הזמן, לא מכל אחד, ובטח לא כרגע. אז, תעיפו לי את זה מהעיניים).

אז, אולי אפשר לתכנת/לתכנן אפשרות בחירה בהופעתו של המרגיעון/מחבקון/מרגיזון/מחכימון וכד'. כלומר- רק מי שחפץ לראות איזה "משפט מכונן" שישרה עליו את אוירת הכתיבה הנחוצים לו/לה, ילחץ על נקודת ה"משהו", ורק אז יופיע לו/לה, באופן אקראי לחלוטין, משפט מחץ, שבאופן מפתיע מתאים בדיוק למה שרצה/רצתה לכתוב. ואז זה יהיה ממש כמו משחק פתיחה בקלפים.
אפשר לייצר כזה דבר?

<אותי המרגיעונים ממש מעצבנים>

המרגיע המרגיעון

על ידי אמא_של_יונת* » 04 יולי 2006, 23:16

המרגיעונים נבנו על מנת להרגיע את המגיב, להפוך אותו למכיל יותר ובאופן כללי לגרום לשינוי בו. וזה ודאי מעצבן כל מיני אנשים שלא מעוניינים שירגיעו אותם
או שהם הופכים אדם שהיה די רגוע וסובלני לפני כן - לעצבני וחסר סובלנות.
מבחינתי הם הופכים את הכתיבה כאן למאוד לא נעימה, כאילו מישהו עומד כל הזמן מאחוריך, מציץ לך מעבר לכתף ומעיר לך הערות מתנשאות. זה מזכיר קצת בית-ספר.

(כמו 'אני אוהב את עצמי', 'יש לי שפע בלתי מוגבל', 'אני ראוי לאהבה' וכו'). משפטים שעושים לאדם טוב בלב לקרוא אותם.
אלה משפטים מסוג "מכלל הן נשמע לאו". מעולם לא הבנתי איך משפטים כאלה עושים טוב בלב.

המרגיע המרגיעון

על ידי א_ל_א_ן* » 04 יולי 2006, 11:09

מה דעתכם להעלות את המרגיעון כש- או יותר נכון לפני שלוחצים- הוסף לדף.
ככה הופעתו לא תקטע את המחשבה כשכותבים, אבל תרגיע אנשים- ואולי- תגרום להם לחשוב פעמיים להוציא לאור את מה, או את איך שהם כבר כתבו במילא.

המרגיע המרגיעון

על ידי צפריר_שפרון* » 04 יולי 2006, 10:05

מטרת המרגיעונים איננה להרגיע דווקא את הכותב/ת. מטרת המרגיעונים היא להרגיע כללית את ההתנצחויות האישיות שהיו באתר גם בין אנשים שמעולם לא נפגשו.
כלומר, כללית, להניח אווירה רגועה יותר.
עדיין יכולים ומתקיימים חילוקי דעות במלוא עוזם.
ואפשר שיש מי שנסער מאוד ברמה האישית - כמו חלק מהכותבים כאן בנושא של המרגיעונים.
ואפשר שיש מי שבעקבות מרגיעון - ויתר על כתיבתו.
או שמישהי מתעצבנת ברמה האישית מעצם קיומם.
כל אלה לטובה,
שכן, עם כל הצורך לעדכן, מה שמחייב פתרונות טכניים, עדיין נמצאים אלה משרתים את מטרתם.

<צפריר>

המרגיע המרגיעון

על ידי איש_אחד* » 04 יולי 2006, 09:09

אני חושב שהם נחמדים , furtunes כאלה.
לא מוצא חן בעיני שמתיחסים אליהם כמו איזה חכמה רלוונטית לכל נושא, הם אקראיים.
אולי אפשר לשפר את הרעיון בכך שכל אחד יוכל לבחור מתוך רשימת דפי מרגיעונים מאיזה בא לו (בדיחות פוליטות, פילוסופית זן....)

המרגיע המרגיעון

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 04 יולי 2006, 08:55

רשימה של מילים שעשויות להעיד על מצברוח עצבני
זה בעייתי. מהן המילים האלה? (נודניק, סתום כבר, עוף מפה, מפגר?...)
רוב מכריע של כותבי האתר הם אנשים בעלי כושר ביטוי משובח ומעלה, ואין להם בעיה לכתוב תגובה כועסת, זועפת, מתלהמת ואפילו אכזרית, בלי שימוש במלים כאלה ודומותיהן. ולפעמים גם עקיצה אלגנטית שנכתבת בניסוח המעודן ביותר מתכוונת להכאיב במקום המדויק ביותר, ומכאיבה. תוכנת מחשב לא יכולה לסנן דברים כאלה.

המרגיע המרגיעון

על ידי אישה_אחת* » 04 יולי 2006, 08:43

גילוי נאות, לי דווקא אין שום בעיה עם המרגיעונים כפי שהם (-:

המרגיע המרגיעון

על ידי שאק_טי* » 04 יולי 2006, 07:35

אני אוהבת את המרגיעונים
אני מאוד אוהבת את המרגיעונים
המרגיעונים מוצאים חן בעיני
נעים לי לכתוב באתר שיש בו מרגיעונים
זה חמוד לטעמי ועושה לי הרגשה טובה

זה מזכיר לי קצת את משחקי הפתיחה בקלפים

לפעמים תוך כדי קריאה אני רושמת לי איזה אות כדי לראות מה יצא לי

תשאירו לי


<תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר>

המרגיע המרגיעון

על ידי אנונימי » 04 יולי 2006, 05:36

אני שואל שאלה... והיא: "איך משפרים את המרגיעונים כדי שישיגו את מטרתם במקרים הנחוצים בלי להפריע יותר מדי בשאר המקרים?"

But I unswer this question! and you ignored this!
I write again:

הכי טוב לדעתי זה:
אם המרגיעון היה עולה רק במקרים מסויימים, נניח, כשנכתבת מילה מתוך רשימה של מילים שעשויות להעיד על מצברוח עצבני, זה היה משיג את המטרה הרבה יותר טוב לדעתי.
בדיוק לשם כך הם נוצרו, לא?
ואז, יש הצדקה אמיתית להוריד את כל משפטי הפלצנות הכלליים (שהם הרוב, לצערי) נוסח "הספק מבורך" או "כולנו משפחה אחת" (נו, באמת!), ולהשאיר רק דברים מדויקים יותר, שמכוונים לסיטואציה כזאת, מסוג:
  • גם בצד השני יושב בנאדם
  • כשעולה התנגדות - הקשב בתשומת לב
  • האם זוהי התנצחות או דיאלוג?
  • הפוסל במומו פוסל
  • אנא, חשוב שנית...
וכמובן:
  • זה הזמן לעזוב את המחשב
(אולי בתגובה לרשימת מילים עוד יותר מצומצמת מהסוג ה- &*)&&%##$@!%)

Or, if it is too complicated, you can leave them occur in every window, cut all the philosophical bla-bla and leave just reminders of respected discution

המרגיע המרגיעון

על ידי שגית_רי* » 03 יולי 2006, 22:19

לי אין בעיה עם המרגיעונים אבל כבר פגשתי כמה שהיו דביקים או מוזרים מידי (כמו הנוכחי "כשאת לא יכולה יותר - אל תכילי." הא??)
אולי מרגיעונים עינייניים (כמה י' יש במילה הזאת????) יעשו את העבודה טוב יותר.

חוץ מזה ובכל מקרה, ההצעה של שני פביאן: לשדרג את ה"אנא קראו שוב..." כך שלא ניתן להתעלם ממנו.

רעיונות מהסוג הזה:
הופעה רק בדפים בעייתיים, הופעה רק אם התגובה מכילה מילים מסויימות, הופעה רק עבור כותבים מסויימים, וכיו"ב.
מזכירים לי יותר מידי את האח הגדול ומשטרת המחשבות._

המרגיע המרגיעון

על ידי טליה_אלמתן* » 03 יולי 2006, 21:31

אולי אפשר לשנות אותו, שיהיה כמו עתידות של בזוקה או עוגיית מזל? :-D
(סתם, אין לי באמת מה לומר בנושא, למי שלא הבין בעצמו)

המרגיע המרגיעון

על ידי פריחה_והתחדשות* » 03 יולי 2006, 21:26

רעיון מהפכני:תחשפו את המרגיעונים ונערוך החוצה את המעצבנים........
אפשרות אחרת: אישית אני מאד נרגעת מחוכמות של ילדים, זה מזכיר לי מה הכי חשוב בחיים בעצם......... אולי חלק מהם יכולים להיות מרגיעים או מהדף של גלגלי הצלה.

המרגיע המרגיעון

על ידי לב_אדום* » 03 יולי 2006, 21:09

מחכימון
בדיוק !

המרגיע המרגיעון

על ידי חני_בונה* » 03 יולי 2006, 19:56

מבחינתי זה יותר מחכימון מאשר מרגיעון. משפט חכם כזה שגורם לך להסתכל על הדברים קצת אחרת. ממקום אחר מנקודת מבט שונה.

המרגיע המרגיעון

על ידי לי_אורה* » 03 יולי 2006, 15:13

ורק אני בכלל שוכחת לראות אותם

ברוב הפעמים לא שמה לב אליהם, שקועה במחשבותיי ובמה שאני רוצה לכתוב.

המרגיע המרגיעון

על ידי לב_אדום* » 03 יולי 2006, 14:09

אחרי לחיצת "הוסף לדף" תופיע בצורה בולטת הודעה קבועה כלשהי
לדעתי זה לא יהיה יעיל.
משום שאולי בפעמים הראשונות אני אקרא מה שכתוב בהודעה, אך לאט לאט כמו שכל דבר הופך להרגל, אני כבר באופן אוטומטי אלחץ שוב 'הוסף לדף' בלי לקרוא את זה בכלל. כך שזה סתם יהפוך למטרד.

האמת היא, שגם את המרגיעונים אני כבר כמעט לא קוראת.
בתחילה התלהבתי מהם.
אח"כ הם נהיו מעצבנים.
עכשיו אני כבר כמעט לא שמה לב אליהם. אולי כמו שאני כבר כמעט לא קוראת גריינים.
לאחר זמן זה פשוט נהיה דבר ש'עובר לך ליד האוזן' (במקרה הנוכחי 'ליד העין' :-)). כוחו של הרגל...

בנוסף אני ממש מתנגדת לרעיון לנסות 'להרגיע אנשים' באופן הזה. זה מניפולטיבי ופטרוני.
ואני טוענת בתוקף שאנשים שבאים עם אנרגיות עצבניות זה רק יעצבן אותם יותר. לא משנה באיזו צורה זה נעשה. רק מעצם הכוונה שעומדת מאחורי זה - שהיא להשפיע עליהם להירגע.

לכן אני שוב מציעה, לא לכוון לאנשים עצבניים, אלא לכוון להעלאת האנרגיות באתר באופן כללי, ולכתוב דברים שמשפרים את מצב הרוח, שמזכירים אהבה לעצמנו, תחושת שפע וכד'. (כמו 'אני אוהב את עצמי', 'יש לי שפע בלתי מוגבל', 'אני ראוי לאהבה' וכו').
משפטים שעושים לאדם טוב בלב לקרוא אותם.
כשלבן אדם נהיה טוב בלב, כשהוא אוהב את עצמו וכו' - יש יותר סיכוי שיהיה בהרמוניה עם הסביבה.

אז לדעתי, עם המרגיעונים - תחפשו פשוט לעשות לאנשים טוב. זה הכול.

המרגיע המרגיעון

על ידי שני_צו* » 03 יולי 2006, 08:46

גילוי נאות, לי דווקא אין שום בעיה עם המרגיעונים כפי שהם. :-)

המטרה העיקרית שלהם היא לעצור את המגיב לכמה שניות ולגרום לו לנשום, מתוך תקווה שזה ישפיע עליו למתן את התגובה

אני חושבת שאולי פה נעוצה בעייתיות מסויימת. שבתפיסה המרגיעונים נבנו על מנת להרגיע את המגיב, להפוך אותו למכיל יותר ובאופן כללי לגרום לשינוי בו. וזה ודאי מעצבן כל מיני אנשים שלא מעוניינים שירגיעו אותם (בעיקר העצבניים שבנו :-)).

אולי הפתרון הוא להתמקד ב להרגיע את הדיון, לשנות את השפה באתר, שזו בעצם המטרה (להרגיע את האדם שמשתתף בדיון זה אמצעי). הרי האתר לא מתיימר לחנך את האנשים, רק לתת להם כלים לחנך את עצמם.

אם המטרה היא לעצור את המגיב לכמה שניות ולהזכיר לו לשנות את התגובה לטובת הדיון (ולא לשנות את עצמו), אז למה לא לעשות בדיוק את זה?

לדוגמא, אחרי לחיצת "הוסף לדף" תופיע בצורה בולטת הודעה קבועה כלשהי "אנו מבקשים מכם לכבד את רוח ומטרת האתר על ידי קריאה נוספת של מה שכתבתם לפני ההוספה ולוודא שהתוכן איננו פוגעני או תוקפני"
שעליה צריך ללחוץ שוב על הוסף לדף.

בעצם ההצעה היא לשדרג את ה"אנא קראו שוב..." כך שלא ניתן להתעלם ממנו.

זה ודאי גם יעצבן חלק מהאנשים (בגלל בזבוז הזמן), אבל אף אחד לא יקח את זה אישי, כי זה עניין טכני ולא שמישהו מנסה "להטיף" להם.

האם זה יהיה יעיל? לא יודעת.

המרגיע המרגיעון

על ידי תזמורת_הים* » 03 יולי 2006, 08:11

רועי, לשאלתך, כמובן שלא נעים לי לקרוא תגובות חריפות ומעליבות ועוד פחות נעימה לי הדינמיקה שמתרחשת בעקבות תגובות כאלה.
הטענה שלי היא שהמרגיעונים- בפורמט הנוכחי, בכל אופן- לא ממש מונעים לא את התגובות ולא את הדינמיקה, ובנוסף מעצבנים משתמשים אחרים שמראש אינם נוהגים להתבטא בחריפות (אני, קומ"ג, אמא של יונת וכן הלאה).
אני חושבת שכדאי לשנות גם את התוכן וגם את הממשק.
לגבי תוכן- ההצעות של תמרוש רוש נראו לי מאד- בלי חיבוקים דביקים, כולנו משפחה אחת וכדומה, אלא יותר תזכורות עניניות כמו "גם בצד השני יושב בן אדם".
לגבי הממשק- כבר כתבתי קודם מה ההצעות שלי, ומצטרפת גם להצעה של קומ"ג, לשנות את ממשק שליחת ההודעה (להקשות עליו במעט- שזה הפוך ממה שרציתם לעשות פה, אבל לדעתי הגיע הזמן לשנות את המדיניות הזאת).

המרגיע המרגיעון

על ידי רועי_שרון* » 03 יולי 2006, 07:40

תראו, קל מאד להגיד: בואו נסלק את זה. אבל זה לא הפתרון שאני מחפש. אני יודע שזה יעצבן חלק מהאנשים שכתבו כאן בדף, אבל יש עדויות ברורות לכך שהמרגיעונים עובדים בחלק מהמקרים, ומשיגים את המטרה שלהם (אל תבקשו דוגמאות, כי אני לא רוצה לקלקל את מה שעובד על ידי הצבעה עליו; מי שעובר על מספיק דפים בעייתיים כאן באתר יכול היה לראות את זה בעצמו). ברור לי שהחוויה האישית של חלק מהאנשים הפוכה, ואת זה הייתי רוצה לתקן, אבל אני לא מעוניין לסלק את המרגיעונים לגמרי.

אני שואל שאלה שקצת קשה יותר לענות עליה מאשר "האם המרגיעונים משיגים את מטרתם", והיא: "איך משפרים את המרגיעונים כדי שישיגו את מטרתם במקרים הנחוצים בלי להפריע יותר מדי בשאר המקרים?"

יכול להיות שהשיפור הוא תוכני -- כלומר, שיקולים אחרים בבחירת המרגיעונים, ניסוח שונה, כמות שונה של מרגיעונים, התחדשות שלהם, וכיו"ב.
ויכול להיות שהשיפור הוא ממשקי -- כלומר, שיטת הופעה אחרת, מקום אחר בדף, צבע אחר, אפשרות לאנשים לכבות את המרגיעונים באופן זמני או קבוע, הופעה רק בדפים בעייתיים, הופעה רק אם התגובה מכילה מילים מסויימות, הופעה רק עבור כותבים מסויימים, וכיו"ב.

מענה על השאלה הזו דורש דמיון: לנסות לדמיין משהו שעוד לא קורה, ולחוש מה אתם מרגישים כלפיו. אין לי כל כך עניין בתגובות של הוצאת קיטור, על אף שהן מעידות כמובן על אי-מרוצות, אבל הן לא אומרות לי מה אפשר לשפר. הרבה תכונות של צ'יק צ'ק שונו מאז הוצגו שוב ושוב. זה טבעי, וזה חלק מההתפתחות הטכנולוגית שלו. אני לא מתרגש מזה, אלא מצפה לזה. תנסו בבקשה לעזור לי להבין איך לעשות את השיפורים האלה גם במרגיעונים.

המרגיע המרגיעון

על ידי לב_אדום* » 03 יולי 2006, 01:47

המטרה העיקרית שלהם היא לעצור את המגיב לכמה שניות ולגרום לו לנשום, מתוך תקווה שזה ישפיע עליו למתן את התגובה, לעשות אותה פחות חריפה, פחות אישית, פחות תוקפנית, יותר רגישה, יותר מחוייכת, יותר מחבקת, יותר מכילה.

רועי, לי יש הרגשה שהם לא משיגים את המטרה שציינת.
אך הייתי מציעה לערוך סקר.
בוא נשאל את הקוראים מי מביניהם הרגיש שהמרגיעונים עזרו לו להרגע, למתן את התגובה, לכתוב יותר ברגישות וכו'. ובאיזה אחוז מהמקרים.

אני מציעה שמי שאכן מרגיש שזה השפיע עליו כך, שיכתוב זאת כאן, כדי שנדע אם הם באמת עוזרים.

המרגיע המרגיעון

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 יולי 2006, 23:52

וואלה, לא הייתי מעלה בדעתי שהמרגיעונים גוררים כאלו תגובות עזות :-0

המרגיע המרגיעון

על ידי אמא_של_יונת* » 02 יולי 2006, 22:41

בגלל זה שמנו את הבקשה "אנא קראו שוב את מה שכתבתם לפני ההוספה"
וזה אכן משפיע, לפחות עלי. זה ענייני, מכבד, לא מתנשא, לא מנסה להיות יפה-נפש ולא פלצני.

באופן אישי, אני מוחה על הנסיון לגרום לי לכתוב תגובות רגישות, מכילות ומחבקות.
אני יכולה לכתוב תגובות כאלה רק כשאני באמת מרגישה כך. שום מרגיעון לא יגרום לי לכתוב כך למי שדבריו או התנהגותו מעוררים בי התנגדות או כעס.

המרגיעון הנוכחי "מה עשית היום למען עצמך?" גרם לי לתגובה אינסטינקטיבית - "מה אכפת לך? אני חייבת לך דין וחשבון?"

בקיצור - למחוק!

המרגיע המרגיעון

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 יולי 2006, 21:52

אני עומדת בתוקף על זכותי לכתוב תגובות יבשות ולקוניות
|Y||Y||Y|
(מרגיעון: כל גיל והשמחה שלו)

המרגיע המרגיעון

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 יולי 2006, 21:38

המטרה העיקרית שלהם היא לעצור את המגיב לכמה שניות ולגרום לו לנשום, מתוך תקווה שזה ישפיע עליו למתן את התגובה
לי הם גרמו לסגור את החלון ולא לשלוח את התגובה. באופן מוזר, זה לא קרה לי בדפים של דיונים סוערים, אלא בדיונים מתונים יותר כשרציתי לרדת לפרטי פרטים, ללבן איזו נקודה עד הסוף או להסביר עוד זווית של איזה נושא. משפטים כמו "זה הזמן לכבות את המחשב" גרמו לי להרגיש טרחנית וחסרת חיים, והלכתי משם.

זה דווקא אחרי שבהתחלה התלהבתי מהם מאוד.

בגלל זה שמנו את הבקשה "אנא קראו שוב את מה שכתבתם לפני ההוספה" ליד הכפתור "הוסף לדף", ובגלל זה גם עשינו שדה טקסט רחב וגדל
זה בטח מסובך ולא מעשי מבחינה טכנית, אבל אולי כדאי להמשיך לעבוד על הכיוון הזה, של צפייה נוספת בהודעה לפני שליחתה, ותיקונים/מחיקות בשלב הזה (לפני שלב העריכה-שאחרי). זה נעשה בכמה אתרים ישראליים (לינקים יינתנו לפי דרישה :-) ) ומניסיון - עוזר מאוד.

המרגיע המרגיעון

על ידי רועי_שרון* » 02 יולי 2006, 21:07

אני מוחה על הנסיון לגרום לי לכתוב תגובות רגישות, מכילות ומחבקות. אני עומדת בתוקף על זכותי לכתוב תגובות יבשות ולקוניות
:-)

אני מבין את המחאה שלך. אבל תני לי לשאול אותך שאלה: האם נעים לך לקרוא תגובות לא רגישות? האם נעימה לך הדינמיקה שתגובות כאלה יוצרות?

אני מאמין גדול בלתת לאנשים להתבטא כרצונם. אבל כאן אנחנו מנסים ליצור שיחה, ולא מלחמת מודעות. יצירת שיחה דורשת רמה מסויימת של רגישות לצד השני. הממשק כאן מנסה לעזור בזה. בגלל זה שמנו את הבקשה "אנא קראו שוב את מה שכתבתם לפני ההוספה" ליד הכפתור "הוסף לדף", ובגלל זה גם עשינו שדה טקסט רחב וגדל (בשונה מרוב הפורומים; זה גורם לאנשים לכתוב ארוך יותר, ולכן להתנסח יותר בפירוט, ולהיות פחות אקלקטיים), ועוד דברים. המרגיעון הוא פשוט עוד כלי כזה. כלומר, ניסיון לכלי כזה. לא בהכרח ניסיון טוב. (בשביל זה כל השאלות.)

המרגיע המרגיעון

על ידי תזמורת_הים* » 02 יולי 2006, 20:54

בכלל, כל מילה בעברית שקוצרה, הוקטנה או הועברה לבניין "פָעוּל" או "פְּעוּל" [או לבניין מומצא אחר] שלא כחוק - רוב הסיכויים שאנחנו אחראים לכך
:-D

מסכימה בהחלט עם תמרוש ועם אמא של יונת..

המטרה העיקרית שלהם היא לעצור את המגיב לכמה שניות ולגרום לו לנשום, מתוך תקווה שזה ישפיע עליו למתן את התגובה, לעשות אותה פחות חריפה, פחות אישית, פחות תוקפנית, יותר רגישה, יותר מחוייכת, יותר מחבקת, יותר מכילה.
א. חוץ מכמה דפים וכחניים, או מהומות נקודתיות, אין צורך לעצור את כלללללל מי שכותב ולגרום לו לנשום. רוב האנשים נמנעים מיוזמתם מלכתוב תגובות חריפות ואישיות.
ב. באופן אישי, אני מוחה על הנסיון לגרום לי לכתוב תגובות רגישות, מכילות ומחבקות. אני עומדת בתוקף על זכותי לכתוב תגובות יבשות ולקוניות.

המרגיע המרגיעון

על ידי תמרוש_רוש » 02 יולי 2006, 17:50

נו, הודו ש "מרגיזון" זה קופירייט טוב!
ניצני, מצטערת. זכות ראשונים לבעלי.
או לי, בעצם, כי אני זו שמרגיזונת. :-D
(בכלל, כל מילה בעברית שקוצרה, הוקטנה או הועברה לבניין "פָעוּל" או "פְּעוּל" [או לבניין מומצא אחר] שלא כחוק - רוב הסיכויים שאנחנו אחראים לכך)

רועי, המרגיעונים מעצבנים ומסיחי דעת.
לפעמים הם משמשים כהשראה טובה, ובאים בתיאום מושלם עם הדברים שלי - ואז זה עוד יותר גרוע, כי אני מתחילה "להאמין" בהם כמו בהורוסקופ, ולשים לב אליהם גם כשלא צריך.

הכי טוב לדעתי זה:
אם המרגיעון היה עולה רק במקרים מסויימים (נניח, כשנכתבת מילה מתוך רשימה של מילים שעשויות להעיד על מצברוח עצבני) זה היה משיג את המטרה הרבה יותר טוב לדעתי.
בדיוק לשם כך הם נוצרו, לא?
ואז, יש הצדקה אמיתית להוריד את כל משפטי הפלצנות הכלליים (שהם הרוב, לצערי) נוסח "הספק מבורך" או "כולנו משפחה אחת" (נו, באמת!), ולהשאיר רק דברים מדויקים יותר, שמכוונים לסיטואציה כזאת, מסוג:
  • גם בצד השני יושב בנאדם
  • כשעולה התנגדות - הקשב בתשומת לב
  • האם זוהי התנצחות או דיאלוג?
  • הפוסל במומו פוסל
  • אנא, חשוב שנית...
וכמובן:
  • זה הזמן לעזוב את המחשב
(אולי בתגובה לרשימת מילים עוד יותר מצומצמת מהסוג ה- &*)&&%##$@!%)

ולמען הסר ספק:
_בכל אדם מבוגר שוכן ילד שמבקש הכרה
כל מבוגר היה פעם ילד מתוק ותמים
כל האנשים סביבנו הם מראות שלנו
אין שום דבר שקורה מחוץ לי, שלא קורה בתוכי
אני יכול לאהוב את הזולת רק באותה מידה שאני אוהב את עצמי_
זה פלצני ומעצבן. כלומר, זה יכול להיות נכון, אבל צריך שבנאדם יאמר לך את זה כדי שזה יהיה אפקטיבי, בזמן הנכון וברגישות הנכונה, ולא מכונת-צ'יק-צ'ק דיגיטלית.

האמת? הועלה פעם, מזמן, רעיון דומה, שכאשר נכתבות מילים מתוך מאגר מסוים, וההודעה נשלחת, עולה במקומה הודעה בנוסח: "צ'יק צ'ק מצא את דברייך כלא-תואמים את דרך ארץ בצ'יק צ'ק, אולי תרצה לשכתב את הודעתך". המרגיעונים יכולים להשיג השפעה דומה, אבל באופן מרומז ועדין יותר.

המרגיע המרגיעון

על ידי אמא_של_יונת* » 02 יולי 2006, 16:51

רועי,
הם מעצבנים. נקודה.
הם לא מדברים אלי, הם לא גורמים לי לחשוב אחרת, לגבי חלקם אינני מבינה בכלל למה התכוון המשורר, חלקם בעברית לקויה - וזה מה-זה-מעצבן! ובאופן כללי - עלי הם משפיעים בדיוק הפוך ממה שהתכוונתם.
אתם רוצים להרגיע - היפטרו מהם!
או לפחות תוסיפו את האפשרות לסמן "הסתר מרגיעונים" כפי שהציעו כאן.

המרגיע המרגיעון

על ידי רועי_שרון* » 02 יולי 2006, 15:41

המטרה העיקרית שלהם היא לעצור את המגיב לכמה שניות ולגרום לו לנשום, מתוך תקווה שזה ישפיע עליו למתן את התגובה, לעשות אותה פחות חריפה, פחות אישית, פחות תוקפנית, יותר רגישה, יותר מחוייכת, יותר מחבקת, יותר מכילה.

המרגיע המרגיעון

על ידי לב_אדום* » 02 יולי 2006, 15:31

אני לא בטוחה שהמרגיעונים באמת מרגיעים את הרוחות.
לדעתי הם ממש לא מרגיעים.
הם עושים טוב למי שלכתחילה רגוע. אז הוא פנוי לקרוא ולהפנים.
מי שבא עצבני - זה רק יעצבן אותו יותר.

לכן אין שום טעם לדעתי להעלות אותם כשכותבים מילה עם תוכן עצבני - אני בטוחה שזה לא יעזור במקרה הטוב, ויעצבן יותר במקרה הפחות טוב. ולכן גם אין טעם שהם יהיו רק בדפים וכחניים.

כיוון שכך, כפי שכבר הציעו - כדאי לכוון את המרגיעונים לכך שפשוט יעשו טוב לאנשים, בלי קשר להרגעת רוחות. פשוט להוסיף נופך טוב ונעים לכותבים באתר. זהו.

המרגיע המרגיעון

על ידי תזמורת_הים* » 02 יולי 2006, 14:37

הבעיה קיימת או יכולה להיות קיימת גם בדפים אחרים
אפשר לעשות תיוג "דף עם מרגיעונים" ולשים אותו איפה שמתעורר צורך בהרגעת הרוחות (וגם להסיר אותו, כשכבר אין צורך).
אגב, אני לא בטוחה שהמרגיעונים באמת מרגיעים את הרוחות.. הם בטוח לא מרגיעים את מי שמתעצבן מהם. השאלה היא מה המטרה שלהם חוץ מלהרגיע (אם יש).

המרגיע המרגיעון

על ידי קרן_אור* » 02 יולי 2006, 14:21

את רוב המרגיעונים אני מחבבת. זה נותן חלקיק שניה של הפסקה עם כיוון נוסף לחשיבה (למשל, האם המרגיעון קשור באיזשהו אופן לדברים שכתבתי). כשאני חוזרת למה שכתבתי, יש לי מעין מבט שני.

המרגיעון שאומר שהגיע הזמן לעזוב את המחשב (ורק עכשיו התיישבתי...) מזכיר לי את אמא שלי כשהיא היתה אומרת שטויות, ולמרות שאני יודעת שאילו שטויות, אני מאד מושפעת מדבריה..

לא אוהבת את המרגיעון שאומר 70 פנים לתורה, למרות שמשמעותו בכלל לא קשורה לתורה..

ואצלי יש כרגע הספק מבורך, וזה אכן כך.. סבבה.

המרגיע המרגיעון

על ידי נסיכת_השום* » 02 יולי 2006, 12:58

לסמן "הסתר מרגיעונים" - אז מה הועילו חכמים בתקנתם?
אופס... נכון... חשבתי רק על עצמי לרגע...

המרגיע המרגיעון

על ידי אמא_נמש* » 02 יולי 2006, 12:51

ואני לפעמים מקלידה רק אות בשביל לראות מה יש למרגיעון להוסיף לי
ואז מוחקת
עכשיו "החסרונות הם היתרונות" קפיש?

המרגיע המרגיעון

על ידי ניצן_אמ* » 02 יולי 2006, 12:48

"כשעולה התנגדות שימו לב |L|"
גרררר....

אני כבר לא בחודש תשיעי, ועדיין הם יותר מרגיזונים מאשר מרגיעונים. (נו, הודו ש "מרגיזון" זה קופירייט טוב! ;-) :-D)
LOL

אבל כזאת אנוכי, סוערת כמימי אסלה. מתעצבנת משלטי הרגעה על פגושים של מכוניות...
הרעיונות של אורית משובחים, וגם הרעיון להעלאת המרגיעון רק בעת הקלדת מילים עצבניות. (מממ... מהן מילים המעידות על מצברוח עצבני? מעניין...)
לאלה אני רוצה להוסיף את ההצעה להציג אותם במקום אחר ולא מעל קופסת העריכה, שמי שמעוניין לראות אותם יצטרך להזיז אליהם את העיניים.

פיייווו... איזו הקלה זו להתוודות... אולי אפשר לפתוח דף תמיכה למתעצבנים מהמרגיעונים?

המרגיע המרגיעון

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 יולי 2006, 12:41

שימוש נקודתי במרגיעונים רק בתקופות סוערות באתר, לצורך הרגעת הרוחות

שימוש במרגיעונים רק בדפים שמתויגים כדף וכחני.
שתי הצעות מצוינות.

לסמן "הסתר מרגיעונים" - אז מה הועילו חכמים בתקנתם?

המרגיע המרגיעון

על ידי נסיכת_השום* » 02 יולי 2006, 12:35

אפשרות לסמן "הסתר מרגיעונים"
נשמע אחלה פיתרון!

המרגיע המרגיעון

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 יולי 2006, 12:28

ראשית, לדעתי, יש לשנות את שם הדף הזה למשהו כמו האם המרגיעונים מעצבנים אותך
כרגע שם הדף לא ברור ולא מושך אליו את כל הקהל הפוטנציאלי לדיון.

שנית, אני דווקא מחבבת אותם. הרבה פעמים הם משתלבים יפה עם מה שכבר יש לי להגיד, ואם לא- אני פשוט מתעלמת מהם.
אני מוחה על מה שכתבה א ל א ן - מי שאין לה מה לכתוב בעצם, מרבה להתייחס למרגיעון בדבריה
לפחות לגבי אני מעידה שזה לא כך, וזה גם לא משנה את מה שרציתי לכתוב אלא רק מוסיף לפעמים איזה קוריוז ש<אותי> משעשע...

מאידך, אני יכולה להבין מדוע זה מעצבן אנשים מסוימים!

לסיכום- אני נהנית מהם, אבל אסתדר טוב מאוד גם בלעדיהם אם צריך.

ואיך אפשר בלי לצטט את המרגיעון שעלה לי :-)
הפרטים לא חשובים, חשוב הפרט
משפט שבעיני מדגיש את זה שלא משנה מדוע המרגיעון מעצבן חלק מהאנשים, אלא חשוב לדון בדרכים חלופיות להצגתו.

המרגיע המרגיעון

על ידי תזמורת_הים* » 02 יולי 2006, 12:15

האם כל המרגיעונים עושים לך את זה, או שרק חלקם?
בהתחלה מיעוטם, עכשיו רובם מעצבנים אותי.

אם המרגיעון היה עולה קצת יותר מאוחר, נניח כמה שורות לתוך הטקסט הנכתב, זה היה אחרת?
לא חושבת.

אם היינו מורידים מהמרגיעונים קלישאות, ומשאירים רק משפטים מקוריים, זה היה שונה?
לא, כי חלק נכבד מהמעצבנונים הם משפטים מקוריים. וגם יש לי הרגשה שכל אחד מתעצבן ממרגיעונים אחרים.

אם המרגיעון היה עולה רק במקרים מסויימים (נניח, כשנכתבת מילה מתוך רשימה של מילים שעשויות להעיד על מצברוח עצבני), זה היה משיג את המטרה טוב יותר לדעתך?
כן.

יש לך אולי איזשהו רעיון אחר לשיפור המרגיעונים, במקום הורדתם?
נו באמת :-) הרבה יותר קל רק להתלונן ;-).
כמה רעיונות (נו, בכל זאת):
  1. אפשרות לסמן "הסתר מרגיעונים"
  2. שימוש נקודתי במרגיעונים רק בתקופות סוערות באתר, לצורך הרגעת הרוחות
  3. שימוש במרגיעונים רק בדפים שמתויגים כדף וכחני.

המרגיע המרגיעון

על ידי נסיכת_השום* » 02 יולי 2006, 12:14

מסכימה עם רק להיום.
אני דוקא מאוד נהנית מהמרגיעונים, למרות שבדרך כלל אני בכלל לא עצבנית... זה קצת כמו משחק מזל כזה, שהרבה פעמים המרגיעון באמת תואם את מה שיש לי בראש, או מעביר לי מסר שבאמת הייתי צריכה לקבל...

המרגיע המרגיעון

על ידי יעלי_לה » 02 יולי 2006, 12:06

ורק אני בכלל שוכחת לראות אותם D-:

המרגיע המרגיעון

על ידי פלוני_אלמוני* » 02 יולי 2006, 10:55

המרגיעון- מעצבנון.(אותי)
מה מעצבן פה ? מילים יפות?

המרגיע המרגיעון

על ידי רועי_שרון* » 02 יולי 2006, 10:38

אני מוכרח להגיד שדבריך נוגעים בנקודה שמטרידה גם אותי. אני מנסה לחשוב על פתרון שלא יאבד את מה שהמרגיעונים מנסים להשיג, ורוצה לשאול אותך כמה שאלות:

האם כל המרגיעונים עושים לך את זה, או שרק חלקם?
אם המרגיעון היה עולה קצת יותר מאוחר, נניח כמה שורות לתוך הטקסט הנכתב, זה היה אחרת?
אם היינו מורידים מהמרגיעונים קלישאות, ומשאירים רק משפטים מקוריים, זה היה שונה?
אם המרגיעון היה עולה רק במקרים מסויימים (נניח, כשנכתבת מילה מתוך רשימה של מילים שעשויות להעיד על מצברוח עצבני), זה היה משיג את המטרה טוב יותר לדעתך?
יש לך אולי איזשהו רעיון אחר לשיפור המרגיעונים, במקום הורדתם?

המרגיע המרגיעון

על ידי תזמורת_הים* » 02 יולי 2006, 08:52

במילים אחרות המרגיעון- מעצבנון.(אותי)
גם אותי.

אולי נעביר את זה ל מרגיעונים בצ'יק צ'ק?

המרגיע המרגיעון

על ידי א_ל_א_ן* » 02 יולי 2006, 08:44

מה דעתכם על המרגיעון.
בעיניי הוא מיותר לחלוטין.
כלומר, מי שאין לה מה לכתוב, בעצם, מרבה להתייחס למרגיעון בדבריה.
כאשר אתה מגיע עם כוונה לכתוב דבר מה יותר מגובש, איך שאת/ה לוחץ על המילה הראשונה, מתפ+רץ לך לתוך הדברים מישהו, אופס ישר שינית כיוון, כי דעתך מוסחת, ועוד בשביל איזו קלישאה.
במילים אחרות המרגיעון- מעצבנון.(אותי)

חזרה למעלה