העברה אוטומטית

שליחת תגובה

המציאות היא החלום האולטימטיבי
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: העברה אוטומטית

העברה אוטומטית

על ידי פלוני_אלמוני* » 16 מאי 2017, 21:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא טוב להעביר את הף למסך לאפלק ציוץתאולאי את הקישוראני ילחץ עזרה אני מפחדהקישור שומר את הדף אני לוחץ על קישורנישמע שירים טוב ממיאוהב אותך. בואי ממי נצא נישמע שירים.אוהב אותךפ ♡♡פ?,@

העברה אוטומטית

על ידי אנונימי » 16 מאי 2017, 21:35

מה זה "העברה אוטומטית"?
בדיוק כמו שזה נשמע: אם דף מכיל העברה אוטומטית (Redirect) לדף אחר, אז כשתנסו לגשת לדף הראשון, צ'יק צ'ק יעביר אתכם באופן אוטומטי לדף האחר.
נחמד, נכון? גם מאד שימושי:
  • אם יש שני שמות שאומרים אותו הדבר, אז אפשר לעשות העברה אוטומטית מאחד אל השני.
  • כשמשנים שם של דף, צ'יק צ'ק מוסיף מיוזמתו העברה אוטומטית מהדף הישן אל הדף החדש.
איך יוצרים העברה אוטומטית?
זה פשוט: פותחים במצב עריכה את הדף שבו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית, מוחקים את כל מה שכתוב שם, וכותבים רק את שם הדף שאליו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית. זהו.

איך משנים את ההעברה האוטומטית?
כשמגיעים לדף כלשהו בעקבות העברה אוטומטית, מופיעה מעל שם הדף שורה שכוללת את שם הדף ממנו הגענו. לחיצה על שם זה מאפשרת לערוך את ההעברה האוטומטית.
אפשרות נוספת: ברשימות שבהמשך, לחיצה על שמות הדפים שמכילים העברה אוטומטית (אלה שלידם יש צלמית של עפרון) מביאה ישר לעריכתם.

איזה דפים באתר מכילים העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=from]

אל איזה דפים באתר יש העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=to]

העברה אוטומטית

על ידי אישה_במסע* » 27 נובמבר 2015, 07:12

באופן טבעי 38 |>| באופן 38
באופן 61 |>| תגובות לגליון 61
באופן 60 |>| תגובות לגליון 60
באופן טבעי 37 |>| באופן 37
באופן 64 |>| תגובות לגליון 64
באופן טבעי 36 |>| באופן 36
תגובות לגליון מס' 64 |>| תגובות לגליון 64
באופן 63 |>| תגובות לגליון 63
באופן 62 |>| תגובות לגליון 62
הדף של נויקה |>| דה דה
פרי קיץ נולד |>| סיפורי הלידות של תמר א
מאמא מנשא |>| מאמא הדסה
טבעונאות מחוץ לבית |>| מזון חי מחוץ לבית
פטריה בנרתיק |>| טיפול בקנדידה
אימשלו דפבית |>| כאן אימשלו
Milim Milim |>| מילים מילים?
מתכונים ללא גלוטן |>| מתכונים למאפים בלי קמח חיטה
מדיניות פרסום באתר |>| מדיניות פרסום באתר באופן טבעי
קינגסטון קליניק |>| שיטת הריפוי הטבעי
מפגשים ביבנאל |>| מפגשים בגליל התחתון
ה פולניה |>| הדס צומחת
מפגשים בבית כשר |>| מפגשים באצבע הגליל

להיות אמא זה לסבול |>| להיות אמא זה גם לסבול
מפגשים באזור לטרון |>| מפגשים ברחובות גזר
מדור עבודות יד |>| מדור אמנות ויצירה
מדור אהבה ומיניות |>| מדור זוגיות ומערכות יחסים
אוי לא שוב ברח פיפי |>| ילד גמול חוזר להרטיב
עוגיות נאות |>| עוגיות חיוניות
מפגשים באיזור עכו נהריה |>| מפגשים בגליל המערבי
טיפה אחרת |>| טיפת חלב אלטרנטיבית
טיפה מן הטבע |>| טיפת חלב אלטרנטיבית
מנשא בייבי ביורן |>| מנשא מערבי
אי הפלסטיק |>| לבכות על הים
לידה אורגזמית |>| אקסטזה בלידה
ממה זה עשוי שאלות על דגנים |>| מדריך בוטני לזולל הנבוך
גוונים של אפור |>| גווני ם

מדור טבעונאות |>| מדור אוכל חי
ילדים עם מד גובה |>| התינוק לא מרשה לי לשבת
לשון קשורה לא רק קשיים בהנקה |>| לשון קשורה ושקדים פוליפים
משיכת שמן Oil Pulling |>| משיכת שמן
קריאה וכתיבה |>| קרוא וכתוב
לידת בית אחרי קיסרי ולנל''ק |>| לידת בית אחרי קיסרי

עד כמה נמוך יתדרדר האתר הזה |>| כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים
סיפור ההנקה של נעמה |>| סיפורי ההנקה של נעמה ונדב
שירה ש |>| דרכים צדדיות
ספרים מעניינים לנוער |>| המלצות ספרי ילדים
'שיח' בי''ס אלטרנטיבי בכליל |>| שיח בית חינוך דיאלוגי בגליל
לתת מעצמי |>| אינטו איציה

מיאשת מאוד |>| מיואשת מאוד
הדרת הנשים |>| הדרת נשים בתקשורת
הסרת כתם |>| הסרת כתמים
איך אפשר להיכנס לדיון בנושא לחזור להניק |>| איך לחזור להניק אחרי הפסקה
עקרון הרצף ויהדות |>| עקרון הרצף ודת
רפידות הנקה רב פעמיות |>| טפטופי חלב
איך אפשר לחזור להניק פעוט |>| שאלות לבשמת לגבי פעוטות
על עיזים גדיות ומה שביניהן |>| גידול עיזים

לחיות טוב יותר |>| פעמון הזכוכית
מדור מיחזור |>| מדור פסולת ומיחזור
גזים בהנקה |>| גזים אצל תינוקות קוליק
למה טיפול פסיכלוגי וטיפולים אלטרנטיבים כל כך יקרים |>| למה טיפול פסיכולוגי וטיפולים אלטרנטיבים כל כך יקרים
פוריות טבעית בשיטת אביבה |>| שיטת אביבה
מי רוצה פטריית קומבוצ'ה |>| פטרית תה קמבוצ'ה
מיץ הנוני במחלות עור כרונית |>| מיץ נוני

ניגוב קאקי אצל ילדים |>| ילדים וניגוב טוסיק
נפגעי שירות פלאפון |>| צרכנות נבונה מול חברות הסלולר
קרינה מסוכנת עצות להימנעות |>| זהירות קרינה מסוכנת
גוש בשד דף תמיכה |>| דף תמיכה להבראה
מפגשי חינוך ביתי בהרצליה |>| מדור קבוצות חינוך ביתי
שאלה לגבר דף זמני |>| מתנה לגבר
חקיקה ועבודה |>| הצעות לשינוי חוקי שעות העבודה
איך להרחיק חתולים |>| הרחקת חתול זר מהבית
שאלות לבשמת בענייני פעוטות |>| שאלות בענייני פעוטות
קבוצות חינוך ביתי |>| מפגשים בתל אביב
הגדרות פרחי באך |>| פרחי באך
Fly Lady |>| פליי ליידי
חינוך ביתי והחוק |>| קו חם לתמיכה בחינוך ביתי
השתתפות ילדים בלידה |>| ילדים בלידת בית
רווקות עד גיל 35 אתן יכולות לתרום ביציות |>| תרומת ביציות?
שירה רוזנפלד |>| שיר החופש
רוצה וחייבת הריון |>| המירוץ לתינוק
הבן שלי גנב |>| כשילדים גונבים
סובלת חדשה |>| טינטון באוזניים
השריית אגוזי מלך |>| הכול על אגוזים
פס כהה בהריון |>| סימנים ראשונים להריון
קודי בוויסות חושי המלצות באופניות |>| קושי בוויסות חושי
הרחקת חתולים ללא פגיעה בחתולים |>| הרחקת חתול זר מהבית
מסרב לינוק |>| שביתת הנקה
אוטיזם שונות ומיינסטרים בבאופן |>| אוטיזם כשונות
מלוא הטנא |>| לרשרש באורן תמיכה ובלוג
חוג תינוקות בירושלים |>| חינוך ביתי
שחלות פולוציסטיות |>| טיפול טבעי בשחלות פוליציסטיות
טיפול בפיסורה |>| פיסורה הצילו
יש לי חלום שם זמני |>| יוזמה חדשה בירושלים לילדי חינוך ביתי
סוציאליזם וקפיטלזים שם זמני |>| סוציאליזם וקפיטליזם
סיכום חיסונים לתינוקות מחלות מול תופעות לוואי |>| מחלות מול תופעות לוואי בחיסונים
הפרעה דו קוטבית |>| מניה דיפרסיה
שיטת Ipec |>| שיטת אייפק
יום כיפור שלי |>| יום כיפור וחשבון נפש
מנקה את הרחם והלב |>| לידות ועוד של רקמה
כיכר השוק |>| ככר השוק
גמילה חרדית |>| גמילה מאוחרת במגזר הדתי
מעגל בית למשפחה |>| בלוג פתיחת מרכז למשפחה
בשעה טובה יש לנו קמין |>| תנור עצים
סדר וניקיון עם ילדים |>| שיתוף ילדים בעבודות הבית
של תמר |>| דף סיפור לידת בזק
איך להמשיך הלאה או אולי שם אחר |>| להשתחרר מחוויה זוגית שלילית
שאלות של אמהות טריות לאמהות ותיקות |>| אמהות שואלות אמהות
מתי לענות לילד |>| שאלות של ילדים
תשובות לשאלות ילדים בנושאים כאובים |>| שאלות של ילדים
שאלות ילדים מה לענות |>| שאלות של ילדים
עצלנות יש דבר כזה |>| מהי עצלנות
ילדים מקשר קודם |>| ילדים מנישואים קודמים
על אימוץ וחינוך ביתי |>| אימוץ באופן טבעי
גירוד תוך גופי |>| גירוד מה עוזר
גירוד אובססיבי |>| גירוד מה עוזר
שלי יותר גדול בוא נראה |>| שלי יותר גדול ילדים תחרותיים
אשה מתפרצת בזעם |>| מה נעשה עם הכעס הזה
דף להורים שלילדיהם בעיות מחלות נפשיות |>| תמיכה לבני משפחה של פגועי נפש
לשמור את ההריון הזה |>| הריון עם בלוטת תריס לא מאוזנת
חוסר אמון בבן זוגי הנוכחי עקב זוגיות הרסנית מהעבר |>| קנאה בין בני זוג
הכנה לא אופטימלית להריון |>| הכנה להריון
השנה שלפני ההריון |>| הכנה להריון
בן זוג שמעדיף פורנו |>| האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו
משוחחים על הריון ולידה |>| משוחחות על הריון ולידה
חינוך ביתי |>| מדור חינוך ביתי
ביקורת פוגעת בי מאוד דף תמיכה |>| התמודדות עם ביקורת מהמשפחה

בנוגע למשנת דני לסרי |>| למידה מובנית בחינוך ביתי חופשי
אומץ בלידה |>| מה עם האמיצות האחרות
השטן הקטן שבא לגור אצלי |>| טינטון באוזניים
איך ממשיכים מכאן |>| איפה כאן מדברים עם העורכים
תזונת פליאו פריימל |>| תזונת פליאו
הכל אחד |>| הטבע האלוהי שלנו
תזכורת תשלום לאתר |>| תרומה לאחזקת האתר
איך עושים בנות |>| השפעה על מין העובר
איפה כאן מדברים עם העורכים |>| איפה כאן מדברים עם העורכות
תקווה אחרי הפלות |>| הפלות חוזרות

העברה אוטומטית

על ידי אישה_במסע* » 27 נובמבר 2015, 07:08

בפעם הקודמת ניסיתי כמה וכמה פעמים לשנות שם דף, וזה לא עבד. אפשר לנסות שוב, אולי באחד משדרוגי הגרסאות שפיירפוקס עבר מאז משהו עבד?

מה שאני עושה הוא לפני שאני מוחקת אני עושה חיפוש על שם הדף ממנו מעבירים אוטומטית, כדי לוודא שלא אצור קישורים שבורים. אם אין אלו - אני מוחקת. אם יש אחד-שניים, אני מתקנת. אם יש יותר, אני דוחה לאחר כך.

אני חושבת שכדאי לעשות רשימה של דפים להעברה, ולמחוק ממנה את כל ההעברות האוטומטיות מכינויים קודמים. יש המון כאלו, ולא נראה לי סביר למחוק אותם. וגם את ההעברות של המנשאים, ואז אפשר יהיה לעבור על הדפים ברשימה אחד-אחד, ואם אחד מהדפים לא נראה לי למחיקה, למחוק מהרשימה. זאת אעשה.

העברה אוטומטית

על ידי יונת_שרון* » 26 נובמבר 2015, 23:55

לגבי עריכות:
אפשר לעבור על הרשימה למעלה וללקט דפים שכבר אפשר למחוק. אם מקליקים על העלה עם העט, מגיעים למסך עריכה, ושם אפשר פשוט למחוק את תוכן הדף ולשמור -- ככה יימחק הדף המעביר.

לגבי שינוי שם דף: יש הסבר ארוך שם בדף. ממליצה לפתוח דף לניסוי, ולראות אם מצליח לך. אולי אני צריכה לעדכן את ההסבר שם, בהזדמנות.

העברה אוטומטית

על ידי יעלי_לה » 26 נובמבר 2015, 19:48

יש איפשהו רשימת דפים לשינוי שם?

_דף לשינוי שם

העברה אוטומטית

על ידי אישה_במסע* » 26 נובמבר 2015, 15:10

גם את משיכת שמן Oil Pulling כדאי לשנות בכל הדפים בהם מופיע השם הארוך (ובחלק מתלוננים על השם הארוך, שבסוף שונה)
אולי גם מפגשים באיזור עכו נהריה ובאופן כללי אני תוהה מה לעשות עם ההעברות של המפגשים. אולי להשאיר את כולם? או לעשות להם שינוי שם כדי שלא יווצרו קישורים שבורים?

העברה אוטומטית

על ידי אישה_במסע* » 26 נובמבר 2015, 14:49

יש איפשהו רשימת דפים לשינוי שם? או שאויל כדאי לי לנסות לגרום לזה לעבוד גם במחשב שלי? מיאשת מאוד כתבה באיזה דף וכדאי להשתמש בכלי של שינוי שם דף כדי לתקן את כל המקומות בהם מונצחת שגיאת הכתיב הזו, אבל אצלי במחשב זה לא עובד.

העברה אוטומטית

על ידי ציל_צול* » 26 נובמבר 2015, 14:45

כתבת במקום מצוין, שבו זה רלבנטי וברור גם למה :-)
גם אני חשבתי מייד על האוצר הזה, אבל כרגע אין לי זמן לזה. אז אראה מה יישאר אחרי שתסיימי עם זה.
ובינתיים נכסוס ציפורניים ביחד בהמתנה להנחיות @}

העברה אוטומטית

על ידי אישה_במסע* » 26 נובמבר 2015, 13:48

גם אני אשמח להסבר. ותודה לך על שרשמת בדף הזה. בזכותך נתקלתי בעוד אוצר בלום של דפים קלילים לערוך - למחוק העברות אוטומטיות לא רלוונטיות.
הייתי רושמת את התודה בדף הבית שלך - אבל רשום שם לא לרשום שם, אז לא ידעתי איך לרשום לך...

העברה אוטומטית

על ידי ציל_צול* » 26 נובמבר 2015, 13:30

לפעמים בלילות יש לי חשק לפעולות מכניות סיזיפיות כאלה ויש מצב שאקח חלק בהעברות של דפי תמיכה ושיתוף למקומן החדש.
אשמח מאוד להסבר טוב יותר איך לעשות את זה.
אני מבינה מה שהוסבר כאן, אבל זה נראה לי לא רלבנטי לצורך החדש.
האם אפשר הסבר להדיוטות בעייתיות במיוחד?

העברה אוטומטית

על ידי טרה_רוסה* » 21 פברואר 2011, 15:02

מוסיפה קריטריונים :
אם מדובר בדף שברור ששינוי השם נעשה מיד לאחר פתיחתו, אפשר למחוק את השם המקורי (דף ההעברה).
אם מדובר בדף שהשם החדש לו ידוע ומוכר לכל, אפשר למחוק את הדף המקורי (דף ההעברה).
אם מדובר בדף שהשם המקורי היה שם ידוע ומוכר לכל, ודווקא השם החדש שאולי ברור יותר אבל פחות מוכר, להשאיר את דף ההעברה.

העברה אוטומטית

על ידי ניצן_אמ* » 21 פברואר 2011, 14:44

יש מעט שאני כן עושה את זה. אם אני מכירה אישית או אם אני מכירה את התהליך. כלומר, רק בעדינות. לא סתם.

העברה אוטומטית

על ידי טרה_רוסה* » 21 פברואר 2011, 14:42

לא למחוק שינויי שם לדפים אישיים (משערת שזה נעשה או כי רוצים שיהיה קשר בין הכינויים ואז לא נוגעת, או כי לא רוצים, ואז לא מתאים להעלות
נראה לי שחלקם נוצרו כתופעת לוואי לתהליך שינוי השם. ראיתי כמה שהם ממש עתיקים ולדעתי אפשר למחוק.

העברה אוטומטית

על ידי ניצן_אמ* » 21 פברואר 2011, 14:27

למקרה שמישהי מצטרפת אליי במחיקות, אני עובדת עם כמה כללי אצבע -
  • לא למחוק שינויי שם לדפים אישיים (משערת שזה נעשה או כי רוצים שיהיה קשר בין הכינויים ואז לא נוגעת, או כי לא רוצים, ואז לא מתאים להעלות למה חדש)
  • למחוק דפים עם שגיאות כתיב בלי להסס
  • למחוק דפים שמכילים שמות מתורגמים אלא אם התרגום לא טריוויאלי וביטוי המקור חשוב למציאת הדף
  • למחוק דפים שבהם השם המקורי מסורבל מאד וארכני, והשם החדש מדוייק וקצר
  • לא למחוק דפים שנראה כאילו הם שם כדי לא ליצור קישורים שבורים (קשה להסביר. חלק מכללי האצבע לעיל הם בגלל זה. כאשר משנים שם דף, נוצרת העברה אוטומטית, אבל גם השם משתנה בכל האתר, ואז אפשר למחוק את המקור. אם עושים את זה ידנית, זה אומר שהשם הישן מופיע בכל האתר, לא החדש, ואז המחיקה יוצרת קישורים שבורים. צריך להכיר או לבדוק כדי לעמוד בקריטריון הזה...)

העברה אוטומטית

על ידי יונת_שרון* » 24 נובמבר 2005, 11:08

במקום זה רשום לי: שתהיה דרך לסמן מחיקה אוטומטית עוד X ימים.

העברה אוטומטית

על ידי תבשיל_קדרה* » 24 נובמבר 2005, 09:44

חלום:
שתהיה דרך לסמן הפניות לתמיד, ואז אפשר למחוק את האחרות תקופתית.

העברה אוטומטית

על ידי יונת_שרון* » 24 נובמבר 2005, 01:29

לא כדאי למחוק את כולם -- יש העברות שעדיף שישארו לתמיד. למשל, ההפניה מהדף ויטמין A לדף ויטמין AD, או ההפניות לקבוצות אחרות.
לגבי הרשימה -- זה נוח כדי לראות איזה הפניות אפשר כבר למחוק. :-)

העברה אוטומטית

על ידי אבישלום* » 15 אוגוסט 2004, 23:07

ההגדרה לא מדוייקת (מהי רשימה מקושרת חד כוונית שמכילה מעגל?)
אבל אם כוונתך לגרף בעל N קודקודים שדרגת היציאה של כל אחד חסומה באחד (E קטן מ V)
זה קל
DFS
(קורמן- שם שם)
אם מגיעם לקודקוד אפור ...

העברה אוטומטית

על ידי עדי_רן* » 13 אוגוסט 2004, 12:39

עודד - |Y|
רועי - N לא ידוע ולכן לא ניתן לאתחל את המערך. כמו כן אינו חסום ולכן האלגוריתם ייכשל אם הרשימה גדולה מדי.

העברה אוטומטית

על ידי עודד_לבנה* » 28 יולי 2004, 22:08

עדי, אם נתון מצביע לתחילת הרשימה, ואם יש אינדיקציה כאשר מגיעים לאבר האחרון, אז יש לי פתרון.
העקרון הוא שאם הפורשה מתנגשת בחיפושית, אז כנראה שהמרתון הוא בתוך איצטדיון.

העברה אוטומטית

על ידי רועי_שרון* » 27 יולי 2004, 22:16

טוב, הפתרון הטרוויאלי עונה על הדרישה:
  1. אתחל מערך hash בגודל k*N (כאשר k>1).
  2. התחל לסרוק מהפריט הראשון ברשימה.
  3. בדוק האם הפריט הנבחר כבר נמצא במערך ה-Hash (זה o(1)‎, עם קבוע שתלוי ב-k).
  4. אם כן, אז יש מעגל, וסיימנו. אם לא, אז הוסף את הפריט למערך.
  5. התקדם לפריט הבא, וחזור לשלב 3.
אבל אני מניח שאתה מחפש פתרון עם קבועים טובים יותר.

העברה אוטומטית

על ידי עדי_רן* » 27 יולי 2004, 19:57

ולמה רק שניים? למה לא חמישה? ולמה לא אחד? אנחנו פליליים יותר
הפתרון שמומש מונע לולאה אינסופית. אבל יש שיטה יפה יותר -- פתרון לחידה הבאה:

נתונה רשימה מקושרת חד כיוונית בעלת N איברים, N סופי אך לא ידוע (לא חסום).
יש למצוא האם היא מכילה לולאה או לא. האלגוריתם צריך להיות בסיבוכיות o(N) worst case.

העברה אוטומטית

על ידי טרה_רוסה* » 30 יוני 2004, 17:04

עכשיו אפשר ליצור מחדש דפים בשמות המקוריים של דפי אינדקס מסוימים - חינוך ביתי, עקרון הרצף ועוד כמה שמוזכרים הרבה- ולעשות מהם העברה אוטומטית למדור

תיקנתי מה שמצאתי לגבי חינוך ביתי, לידת בית ו-מיטה משפחתית (עשיתי חיפוש -מדור). לדעתי אלה שמות הדפים העיקריים שתוספת המילה מדור עיוותה את מבנה המשפט. את השאר פשוט נצטרך לתקן בכל פעם שניתקל.

העברה אוטומטית

על ידי קלא_אילן* » 11 יוני 2004, 21:13

שרק המיני לא יעלו על זה.

למיני יש מרגלים אוהבי מחיקה/שינוי שם/ אנטי מציפונים. אך אל דאגה, אין פעילות.

העברה אוטומטית

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 יוני 2004, 14:11

כן, יש משהו משעשע (ואולי שימושי) בלקחת כמה שמות דפים (למשל - שם ונטיויתיו), ולתת לכולם להפנות לאותו דף.
למשל מגדלת ילדים בלי חיתולים, גידלתי ילדים בלי חיתולים וכו'.

אח. מטעמים.
שרק המיני לא יעלו על זה.

העברה אוטומטית

על ידי תזמורת_הים* » 11 יוני 2004, 13:53

רועי, חשבתי על זה. אני לא בטוחה שזה יחסוך הרבה עבודה ידנית.

העברה אוטומטית

על ידי רועי_שרון* » 11 יוני 2004, 13:46

אולי עדיף לשנות את השם מדור חינוך ביתי ל-חינוך ביתי, כדי להחזיר את המשפטים הללו למבנה המקורי, ואז לשנות במקומות ספציפיים ל-מדור חינוך ביתי.

העברה אוטומטית

על ידי תזמורת_הים* » 11 יוני 2004, 12:42

עוד שימוש שיש ל העברה אוטומטית:
לא מזמן שינינו את שמות דפי האינדקס והוספנו להם את המילה "מדור" לפני השם המקורי. כתוצאה מכך כל מיני משפטים בסגנון "אנחנו עושים חינוך ביתי" הפכו ל "אנחנו עושים מדור חינוך ביתי". עכשיו אפשר ליצור מחדש דפים בשמות המקוריים של דפי אינדקס מסוימים - חינוך ביתי, עקרון הרצף ועוד כמה שמוזכרים הרבה- ולעשות מהם העברה אוטומטית למדור (עשיתי את זה כבר לכמה דפים כמו שאפשר לראות ברשימה למעלה) ואחר כך לעבור ולהחזיר את כל המשפטים שהשתבשו לצורתם המקורית.

העברה אוטומטית

על ידי אבישלום* » 08 יוני 2004, 23:47

גדול
לדעתי , לא צריך למחוק אף פעם דפי שיש בהם העברה אוטומטית.
הם פשוט ישארו כך עד אשר מישהו ירצה לכתוב משהו תחת השם הזה.

בדומה ל WIKIPEDIA

העברה אוטומטית

על ידי רועי_שרון* » 03 יוני 2004, 11:45

כן.

ולמה רק שניים? למה לא חמישה? ולמה לא אחד? אנחנו פליליים יותר. :-)

העברה אוטומטית

על ידי בועז_חן* » 03 יוני 2004, 06:58

המח הפלילי שלי ישר העלה את הרעיון לעשות שני דפים שעושים בינהם העברה אוטומטית... יש if שמונע לולאה אינסופית?

העברה אוטומטית

על ידי רועי_שרון* » 02 יוני 2004, 10:03

תודה!

פשוט מדי פעם נעבור על הרשימות כאן ונשנה למחיקה דפים שכבר הרבה זמן עם העברה? -- כן.

כדאי לכתוב שם דף למחיקה או לוח מודעות? -- נראה לי שלוח מודעות. זה יותר פשוט ככה, וגם אפשר יהיה לראות אז את הדף ברשימה כאן, וכעבור כמה זמן למחוק אותו.

העברה אוטומטית

על ידי טרה_רוסה* » 02 יוני 2004, 09:32

כל הכבוד!!!
|Y|
עכשיו תהיה - אם משנים שם של דף וישבו העברה אוטומטית, אחרי כמה זמן כדאי יהיה למחוק אותו? אולי צריך פג תוקף ? או שפשוט מדי פעם נעבור על הרשימות כאן ונשנה למחיקה דפים שכבר הרבה זמן עם העברה ?

אם נניח מישהו פותח דף חדש עם הודעת דרושים ועוגיה מעבירה את זה ללוח (;-)), אז כדאי לכתוב שם דף למחיקה או לוח מודעות ???

העברה אוטומטית

על ידי ה_עוגיה* » 02 יוני 2004, 01:21

תודה :-)

<כבר התפעלתי פעם אחת אז אני אשתוק עכשיו אבל תדע שאני ממש מתאפקת!>

העברה אוטומטית

על ידי רועי_שרון* » 02 יוני 2004, 01:19

האם הכוונה היא למחוק חלק מהדפים של ההעברה האוטומטית (כמו דפים למחיקה)_ -- כן. הסיבה לכך ש-צ'יק צ'ק חושב שהם העברה אוטומטית, זה בגלל שהדפים האלה ריקים למעט זה שכתוב שם דף למחיקה. אחרי שהדפים יימחקו הם כבר לא יופיעו כאן ברשימות.

ומה ההבדל בין 2 הרשימות שבסוף (חוץ מזה שהן אותו דבר אבל ההפך)? -- הראשונה מסודרת בסדר אלפביתי על פי הדפים שמכילים העברה אוטומטית, ואילו השניה מסודרת בסדר אלפביתי על פי הדפים שאליהם יש העברה אוטומטית. הרשימה השניה נוחה בשביל לראות לאילו דפים באתר יש יותר מהפניה אחת.

העברה אוטומטית

על ידי ה_עוגיה* » 02 יוני 2004, 01:14

הידד! :-)

האם הכוונה היא למחוק חלק מהדפים של ההעברה האוטומטית (כמו דפים למחיקה) ולהשאיר אחרים (כלמיני דפים ששינו שם ועכשיו המונים מחפשים אותם ולא מוצאים)?
ומה ההבדל בין 2 הרשימות שבסוף (חוץ מזה שהן אותו דבר אבל ההפך)?

תודה על ה העברה אוטומטית !

העברה אוטומטית

על ידי אנונימי » 02 יוני 2004, 01:14

דף מערכת
מה זה "העברה אוטומטית"?
בדיוק כמו שזה נשמע: אם דף מכיל העברה אוטומטית (Redirect) לדף אחר, אז כשתנסו לגשת לדף הראשון, צ'יק צ'ק יעביר אתכם באופן אוטומטי לדף האחר.
נחמד, נכון? גם מאד שימושי:
  • אם יש שני שמות שאומרים אותו הדבר, אז אפשר לעשות העברה אוטומטית מאחד אל השני. לדוגמא, עזרה ראשונה ו-הוראות שימוש (תנסו ללחוץ על שניהם ותראו מה קורה).
  • כשמשנים שם של דף, צ'יק צ'ק מוסיף מיוזמתו העברה אוטומטית מהדף הישן אל הדף החדש.
איך יוצרים העברה אוטומטית?
זה פשוט: פותחים את הדף שבו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית (למשל עזרה ראשונה) במצב עריכה, מוחקים את כל מה שכתוב שם, וכותבים רק את שם הדף שאליו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית (למשל הוראות שימוש). זהו.

איך משנים את ההעברה האוטומטית?
כשמגיעים לדף כלשהו בעקבות העברה אוטומטית, מופיעה מעל שם הדף שורה שכוללת את שם הדף ממנו הגענו. לחיצה על שם זה מאפשרת לערוך את ההעברה האוטומטית.
אפשרות נוספת: ברשימות שבהמשך, לחיצה על שמות הדפים שמכילים העברה אוטומטית (אלה שלידם יש צלמית של עפרון) מביאה ישר לעריכתם.

איזה דפים באתר מכילים העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=date]

אל איזה דפים באתר יש העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=to]

העברה אוטומטית

על ידי אנונימי » 01 ינואר 2000, 00:00

מה זה "העברה אוטומטית"?
בדיוק כמו שזה נשמע: אם דף מכיל העברה אוטומטית (Redirect) לדף אחר, אז כשתנסו לגשת לדף הראשון, צ'יק צ'ק יעביר אתכם באופן אוטומטי לדף האחר.
נחמד, נכון? גם מאד שימושי:
  • אם יש שני שמות שאומרים אותו הדבר, אז אפשר לעשות העברה אוטומטית מאחד אל השני.
  • כשמשנים שם של דף, צ'יק צ'ק מוסיף מיוזמתו העברה אוטומטית מהדף הישן אל הדף החדש.
איך יוצרים העברה אוטומטית?
זה פשוט: פותחים במצב עריכה את הדף שבו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית, מוחקים את כל מה שכתוב שם, וכותבים רק את שם הדף שאליו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית. זהו.

איך משנים את ההעברה האוטומטית?
כשמגיעים לדף כלשהו בעקבות העברה אוטומטית, מופיעה מעל שם הדף שורה שכוללת את שם הדף ממנו הגענו. לחיצה על שם זה מאפשרת לערוך את ההעברה האוטומטית.
אפשרות נוספת: ברשימות שבהמשך, לחיצה על שמות הדפים שמכילים העברה אוטומטית (אלה שלידם יש צלמית של עפרון) מביאה ישר לעריכתם.

איזה דפים באתר מכילים העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=from]

אל איזה דפים באתר יש העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=to]

העברה אוטומטית

על ידי אנונימי » 01 ינואר 2000, 00:00

מה זה "העברה אוטומטית"?
בדיוק כמו שזה נשמע: אם דף מכיל העברה אוטומטית (Redirect) לדף אחר, אז כשתנסו לגשת לדף הראשון, צ'יק צ'ק יעביר אתכם באופן אוטומטי לדף האחר.
נחמד, נכון? גם מאד שימושי:
  • אם יש שני שמות שאומרים אותו הדבר, אז אפשר לעשות העברה אוטומטית מאחד אל השני.
  • כשמשנים שם של דף, צ'יק צ'ק מוסיף מיוזמתו העברה אוטומטית מהדף הישן אל הדף החדש.
איך יוצרים העברה אוטומטית?
זה פשוט: פותחים במצב עריכה את הדף שבו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית, מוחקים את כל מה שכתוב שם, וכותבים רק את שם הדף שאליו רוצים ליצור את ההעברה האוטומטית. זהו.

איך משנים את ההעברה האוטומטית?
כשמגיעים לדף כלשהו בעקבות העברה אוטומטית, מופיעה מעל שם הדף שורה שכוללת את שם הדף ממנו הגענו. לחיצה על שם זה מאפשרת לערוך את ההעברה האוטומטית.
אפשרות נוספת: ברשימות שבהמשך, לחיצה על שמות הדפים שמכילים העברה אוטומטית (אלה שלידם יש צלמית של עפרון) מביאה ישר לעריכתם.

איזה דפים באתר מכילים העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=from]

אל איזה דפים באתר יש העברה אוטומטית?
[<-redirected.pl?by=to]

חזרה למעלה