הרחקת חתול זר מהבית

שליחת תגובה

האושר אינו תלוי בדבר, רק בנכונות לאושר
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הרחקת חתול זר מהבית

Re: הרחקת חתול זר מהבית

על ידי טוליפ » 14 אוקטובר 2024, 09:45

עוף_החול* כתב: 28 יוני 2004, 16:31 אני לא אוהבת את הרעיון של האקדח.
אני לא ממש בקטע של לגרש את החתול, אני מעדיפה שלא יבוא לו לבקר אותנו.
 
 
במקום אקדח, אפשר שפריצר (לעציצים) עם מים.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אוגוסט 2023, 14:16

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי
גרים בדירת קרקע לאחרונה מוצא פעם ביום כתם שתן או מתחת לספה או על הספה בסלון
אין זכר לחיפוש אוכל או משהו בסגנון פשוט להציל שתן וללכת.
האם זה התנהגות טבעית של חתול?
קצת תועה שמצאתי בעציצים
מציין כי אני כמעט ולא רואה אותו רוב היום הדלת הזזה אלומיניום די גדולה סגורה ואין לי מושג איך הוא מצליח להיכנס פנימה
מרגיש מיואש

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי נעמה* » 08 יולי 2020, 20:49

זרח הפרח תודה רבה על התשובה, ידוע לך כמה זמן תקופת הייחום? החתולים לא שלי לא נראה לי נכון לסרס או לעקר. נתנחם בזה שהם יעילים להברחת מזיקים.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי זרח_הפרח* » 08 יולי 2020, 19:54

כן, זאת תקופת ייחום, הזכרים מייללים והולכים מכות.
כדי שזה יפסיק כדאי לסרס ולעקר את החתולים בסביבה, שווה לבדוק אם יש מבצע עיקורים של העירייה, או עיקורים מוזלים דרך אחת העמותות באזור.
וכן, חתולים מרחיקים נחשים וגם חולדות.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי נעמה* » 08 יולי 2020, 09:47

היי עברנו לא מזמן לבית פרטי, יש חתולים שמיללים בלילה בצורה מוגזמת, נשמע כמו בכי של תינוקות, ברור לי שהם היו לפני בטריטורה אבל עדיין הם ממש מטרידים, חברה אמרה שזה רק בתקופת הייחום וזה יעבור ועוד היא אמרה שהם יעילים מאוד להרחקת נחשים, אם זה נכון שחתול מרחיק נחש אני מוכנה לסבול אותם, אני מקווה שזה לא אגדה ועד שהיא לא אמרה לי לא חשבתי בכלל על נחשים שיכולים להיות. האם יש כאן משהו שמבין בזה ויכול לעזור ?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 ינואר 2020, 01:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אפשר לפזר באיזור המצומצם שלא רוצים שהחתול יגיע אליו חתיכות לימון על קליפתו.
וגם חשוב לא לנקות את האיזור עם אקונומיקה. לכלור יש ריח שמושך חתולים.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ינואר 2020, 00:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

צמח פיגם מרחיק חתולים ויתושים

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי זרח_הפרח* » 13 ינואר 2020, 21:52

אין אפשרות להרחיק חתולים, זה לא חוקי ולא יעיל. פשוט באים חדשים...
איפה העגלה נמצאת? איך החתולים מגיעים אליה?
(ספריי חתולים לא עובד וגם די דוחה לשימוש)

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אלכס* » 13 ינואר 2020, 20:58

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אנחנו גרים בקומה שלישית וחתולי הרחוב משתינים על העגלה של הילד.. אנחנו רוצים להרחיק אותם משם.. לא ידוע אם זה חתול אחד או יותר..
תגידו מישהו ניסה פעם ספרייי להרחקת חתולים? זה עובד ? איזה סוג כדאי לקנות?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי יולי_קו » 04 דצמבר 2019, 09:33

איך החתולה נכנסת? האם יש אפשרות לסגור את הפתחים הללו? האם החתולות שלך יוצאות החוצה? האם יש אפשרות להתקין דלת חתולים, ולרכיב לחתולות שלך קולרים אלקטרונים?
האם תרצי לאמץ את החתולה הזרה, לעקר אותה ולטפח אותה?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 דצמבר 2019, 23:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

איך אני מגרשת חתולת רחוב שפלשה לביתי והבריחה ממנו את 3 החתולות שלי, שמעוקרות? התזתי אליה מים. בכל פעם היא ברחה וחזרה.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי זרח_הפרח* » 23 נובמבר 2019, 19:35

ממש כמה שורות מעליך כתבתי מה אפשר לעשות.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי טל_וקרן* » 23 נובמבר 2019, 14:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מטרד החתולים לא נותן לי מנוח.
אני אוהבת חתולים אבל מפחדת מהן מאוד ויש חתול בגינה שלי שבאופן קבוע על בסיס יומיומי מטיל את צרכיו בגינה על הדשא הסינטטי. מה אתם ממלצים לי לעשות. מבלי לפגוע בו כמובן.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 נובמבר 2019, 08:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מעדיף חתול על חולדות ועכברים המסתובבים בבתים צמודי קרקע,הבעיה העיקרית שלנו היא שהחתולים מחרבנים לנו על הדשא החדש, והשאלה הנשאלת היא האם סוף סוף יש לנו הוכחות שהחתול אכן נאמן ?כי אפילו כשהוא צריך לעשות את צרכיו הוא תמיד בקשר עין ובתצפית על הבית

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי זרח_הפרח* » 07 מרץ 2019, 13:06

לנקות - עם אבקת כביסה ביו מומסת במים פורשים. לנקות בזה ולא לשטוף אחכ במים. זה מוחק את הריח, ואז הם לא מזהים שכבר סימנו שם וממשיכים להטפל לאותה הפינה.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 מרץ 2019, 20:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

משפריץ חזק יותר חומר
אם חתול אחד השפריץ, סביר שיבוא חתול אחר וישפריץ באותו מקום - זה העברת הודעות וסימון טריטוריה.

אפשר לנסות -
לנקות טוב טוב את האיזור ומסביב לאיזור. לשים איזשהו ריח לימוני או הדרי
אולי גם להשיג בחנות בעלי חיים - ספרי עם ריח שלא נעים לחתולים והם מתרחקים ממנו - ולהתיז באיזור - על החלון ועל הקיר ליד.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 מרץ 2019, 15:05

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אווווףףףףף..... אני דווקא אוהבת חתולים. רק שלא יערכו כנס ויתחרו על "מי משפריץ חזק יותר חומר מצחין" על החלונות שלנו. הבהרה: החתולים זרים. והחתולה שלנו מעוקרת. הצילוווו....

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 מאי 2018, 09:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש פתרון של ממטרה שחתול מתקרב אז הממטרה משפריצה מים

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי זרח_הפרח* » 22 פברואר 2018, 19:39

לא הבנתי למה לדעתך לפי החוק אין בעלות על חתול.
זאת לא דעתי. זה מצבם החוקי של החתולים בישראל. לכלבים יש "רשיון להחזקת כלב", ולחתולים אין.
בקישור עורך הדין כותב בפירוש שהחוק לא מתייחס ספציפית לבעל החתול, כי אין חוק כזה.
אפשר לנסות לטעון לאחריות, וגם היו מקרים בעבר שזה הצליח. אבל זה יכול גם, באותה מידה, לא להצליח, והיו גם מקרים כאלה.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 פברואר 2018, 23:56

לדפוק לשכן בדלת כשהוא מעיר אתכם?
לא הבנתי למה לדעתך לפי החוק אין בעלות על חתול.
הנה מה שמצאתי לך בגוגל תשובה של עו"ד
http://www.lawforums.co.il/SingleMessag ... ID=1036488

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 פברואר 2018, 02:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

זו באמת לא שכנות טובה מצד השכן.
לא לפזר פלפל שחור. זה יכול לפגוע בחתול.
להשפריץ מים, יכול להיות טוב, אפשר להשתמש באקדח מים. לא לאיזור הפנים. רק לשים לב שזה לא יהיה בסיטואציה שהוא יכול להבהל וליפול.
אם זה יהיה בהתמדה, הוא ילמד.
נכון שזה כנראה אומר לקום ולהשפריץ עליו מים ולא לישון, עד שילמד.
עוד - אני חושבת שיש בחנויות בעלי חיים איזה חומר שאפשר לשים שמרחיק חתולים.
יכול להיות שאפשר גם לנסות לשים חצאי לימונים בנקודות מסוימות וזה ירחיק אותו.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי זרח_הפרח* » 19 פברואר 2018, 19:48

אכן לפי החוק אין בכלל דבר כזה, בעלות על חתול, והמצב באמת מאוד מכעיס.
אבל כמו בהרבה סכסוכי שכנים, זה, לדעתי, עוד מקרה שבו כל אחד צריך לדאוג לצד שלו. לסגור את המרפסת עם רשת? להתיז על החתול המיילל עם שפריצר מים עד שיתפוס שלא שווה להגיע אליכם?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 פברואר 2018, 00:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אנחנו גרים בקומה 3 בדירה עם מרפסת גדולה. במשך שבוע החתול של השכן מקומה 6 מגיע למרפסת שלנו כל לילה מיילל, מטפס על ריהוט ומקים רעש נוראי שמונע מאיתנו לישון (המרפסת גובלת בחדר השינה).
כשפנינו לשכן (לאחר מאמצים לאתר אותו) תגובתו הייתה ש״חתולים הם חיות לילה״ ושהוא משאיר לו את הדלת פתוחה על מנת שיוכל להסתובב בלילות.
אני ממש מיואשת ומתוסכלת. לא הגיוני שהשכן ישן בלילות בזמן שאנחנו כבר שבוע לא ישנים כי החתול שלו בא אלינו למפרסת בלילות ליילל ולטייל.
אני גם חושבת שזו חוצפה שאני אצטרך עכשיו לרכוש מכיסי כל מני חומרים להרחקת חתולים או לפזר פלפל שחור במפרסת כשהאחריות לדאוג שהחתול ישאר בבית היא של בעליו.
האם יש דרך כלשהי לכפות על השכן לסגור את הדלת בלילות כך שנוכל לישון? לא מצאתי דבר בחוק או בתקנות ובמוקד העירייה אמרו שהם לא עוסקים בזה.
הייתי סבלנית מאוד כי אני אוהבת חיות אבל התגובה של השכן ממש הרתיחה אותי, אני (וגם בן זוגי) פוחדת מאוד (!!) מחתולים נאלצים לסגור את דלת מפרסת והחלומות בלילה כדי שחלילה לא ייכנס החתול לתוך הדירה וסובלים מחוסר שינה בעקבות מטרד הרעש שנוצר.
אשמח מאוד לטיפים ועצות, אני חלילה לא מעוניינת לפגוע בחתול בשום דרך פשוט רוצה להביא את השכן לפעול כדי שהסבל ייפסק.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי קור_את* » 05 אוגוסט 2017, 18:28

ממש לא! מה פתאום? זה עוד אחד מהדפים שפתחו מקימי הקהילה וכותבים בו חברים יקרים בקהילה. באופן זה לא רק אינפורמציה, הוא בעיקר קהילה עם היסטוריה.
לא למחוק!!!!!!

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אישה_במסע* » 05 אוגוסט 2017, 17:19

דף_ למחיקה ?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אוגוסט 2014, 23:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אה ולפזר שתן של נמרים.. בשיא הרצינות הם מתים מפחד. ככה עושים בהודו

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אוגוסט 2014, 23:50

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שמעתי לפזר פפריקה חריפה הם דורכים על זה משתגעים נדבק להם לרגליים ידיים ... בהצלחהההה

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 ינואר 2014, 12:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אויש צוויל היקר, תנוח.
אנשים גם ממשיכים לרצוח אנשים מדי יום למרות שזה לא חוקי, אז מה? אז רצח זה דבר שקורה במציאות וצריך להשלים איתו? תעשה טובה.
החוק שואף למצב רצוי כדי לפתור את המצב המצוי, וזה שיש כאלה שמצפצפים עליו זה חבל מאוד.

אם לא שמת לב, האנשים היחידים שעוסקים בשרשור הזה בביצ'ינג מכל סוג שהוא הם אלו שמתלוננים על חתול בסביבתם כאילו מי ישמע השטן בכבודו ובעצמו נדבק אליהם ועכשיו הם צריכים להיפטר ממנו בכל דרך כדי להגן על ביתם. נו באמת... ממש כולי רחמים עליהם.
אם לא שמת לב 2, בראש הדף כתוב: "נא לרשום כאן פטנטים הגיוניים וסבירים להמנע מפלישות חתולים לא רצויות. תגובות סאדיסטיות או שמדברות בחוסר כבוד על בעלי חיים ימחקו! ". בערך חצי מהשרשור הזה צריך להימחק רק בשל ההקדמה הזו.

לידיעתך, מעבר לעמוד הקיקיוני הזה שמשום מה משך אותך להגיב בו, יש אנשים - ואני ביניהם - שמעקרים ומסרסים את החתולים בסביבתם ומי ישמע, אף מגדילים לעשות ומאכילים את אלו שפחות נעים איתם בפינה מרוחקת כדי שלא תהיה להם סיבה לנסות להיכנס לבית. באופן אירוני, הגעתי לשרשור הזה מסיבה הפוכה כמעט, של חתול ששינה את דרכיו לאחר הסירוס אבל החתולים שלנו עדיין לא מקבלים אותו ורציתי למצוא דרך לאזן ביניהם. אם אתה לא יודע, יש מספיק עיריות ומועצות שמספקות לעיקורים ולסירוסים תקציב, ועמותות שמסרסות בתעריפים נמוכים מאוד, וחתול מסורס לא מסמן בד"כ, וגם נוטה להיות פחות תוקפני. מעבר לזה, העניין גם מבטיח שלא יצוצו חתולים תוקפניים אחרים בעתיד. זו יקירי - המציאות.

לגבי שיפוטך בנוגע לכך שדבריי הם ביצ'ינג תיכוניסטי - אני תוהה במה בדיוק זה מועיל. אני בחרתי לתזכר כמה אנשים שנדמה להם שהם יכולים להגדיר את עצמם כאוהבי בעלי חיים וצמחוניים ובאותה נשימה לחפש דרכים להיפטר מחתולים בדרך שפוגעת בהם - שהם לא מה שנדמה להם ושזה אסור על פי חוק. אם זה ביצ'ינג בעיניך, וולקאם. אם זה תיכוניסטי בעיניך (דרך די עלובה לנסות להתנשא) אז תודה, את התיכון סיימתי כבר מזמן, אבל תמיד כיף לחזור קצת אחורה בזמן. זו נוסטלגיה.

שולחת אותך בכיף, טוס לשלום.
אני בכל מקרה כתבתי את מה שיש לי להגיד. אז אתה יכול לבחור לענות ולהגיד את המילה האחרונה עכשיו...:

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי צוויליך* » 29 ינואר 2014, 11:05

נו ומה? חלק גדול מהתגובות שלי אדיוטיות.

וברצינות, החוק, כרגיל, לא פתר כלום.
הוא רק ניסה לשרת את יצר הפרסום של ח"כ תועה כזה או אחר שדווקא יהנו וירוויחו הצורת ההתייחסות שלך.
החוק כתוב, והאזרחים ממשיכים להעביר חתולים לישוב מחדש, לזרוק עליהם אבנים, להרעיל וכו'.
הוא לא מצליח להכריח את הרשויות (ע"י סנקציות אכיפות) לטפל יסודית במצוקה הזאת והאזרחים ימשיכו לתת לה מענה מאולתר משלהם.
לזה קוראים מציאות , וולקאם.
את יכולה להמשיך בביצ'ינג תיכוניסטי לא-מועיל בדפים קיקיוניים באתרים הזויים כמו זה, ואת יכולה לבחור בטון אחר ולקחת את הדיון למקום מועיל.
כמו שהגבת, מראש ויתרת על האופציה האחרונה כדי להיות הצדקת האחרונה שמגינה על החתול המסכן. אכן, כניראה שאת משלימה עם ריחות הריסוס הזכריים סביב הבית ושאר המפורט לעיל ויכולה לחיות עם זה בכייף, אבל המגיבים בדף לא.
עם זה , המציאות, הוזמנת להתמודד ע"פ הביצ'ינג - שהוא כייף, אבל לא מועיל לאף חתול.

ולידיעתך, במאמץ קל אצליח למלא טנדר בכמה שיתגעגעו אלי וישלחו לי גלויה לניקרגואה, לפחות אלה שאני חייב להם כסף.
הלוואי שמישהו ישלח אותי... אף פעם לא ביקרתי במרכז אמריקה.

צוויל

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 ינואר 2014, 10:13

צוויל התגובה שלך אידיוטית. גם אנשים ששומרים על החוק בענייני בני אדם הם בטח יפי נפש שחושבים שהם נעלים מבחינה מוסרית על אחרים בעינייך.
אתה יודע - כאלה שלא רוצחים או גונבים.

השרשור הזה הציע בכמה וכמה דרכים לעבור על החוק ולפגוע פיסית ביצורים חיים, אז תסלח לי שאני מעדיפה בכל יום יפי נפש על כיעור נפשי כמו שרץ פה.

נ.ב. מכיוון שהחוק כבר פתר את הדילמות המוסריות בעניין, מי שמוזמן להתמודד זה אתה. בהצלחה. ואם זה לא ילך תצטרף לנרמל כי אני בספק אם מישהו יתגעגע.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי צוויליך* » 28 ינואר 2014, 22:08

כן, אתה באמת פלוני אלמונית צדיקה יותר מכולם, קיבלתי את העליונות המוסרית שלך.
יש לך תרומה נוספת לדף חוץ מלהזדעזע? המממ? לך תתמודד. יא מתמודד. יא מחבקת! P-:

בכ"א נכנסתי לכאן כי השם הזכיר לי את גארפילד, שנוהג לשלוח את נרמל, הגור החמוד החדש, בחבילה דואר אוויר לניקרגואה.

צוויל

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2014, 20:15

אז מה היו לנו פה?
לשפוך פלפל ואקונומיקה
להרדים חתולים
להתפלל לתאילנדים
להעביר טריטוריה (למרות שזה לא חוקי ויש לזה סיבה טובה גם לחתולים וגם לבני אדם)
להראות להם את מקום מציאת המזון הראוי להם - פח האשפה
ועוד ועוד...

חלק מכל מציעי ההצעות והמתלוננים עוד מעזים לקרוא לעצמם אוהבי בעלי חיים. נדמה לי שאחת אפילו צמחונית.

והחתול האיום והנורא והמחבל הזה שהורס לכם את החיים, אותו יצור חסר בית ומורעב ששוקל בערך 6 קילו במקרה הטוב וחי ברחוב בערך שנתיים בלבד, הוא זה שהעביר אתכם על דעתכם? כי אני רואה פה הרבה יצורים איומים ונוראים בשרשור הזה. אף לא אחד מהם חתול.

מי ייתן ואף אחד מכם לעולם לא יהיה בחוץ, לבד, מורעב ושנוא.

נ.ב. גם לי יש חתול לא חביב בחצר שנכנס לבית. מתמודדים. מי ישמע סוף העולם...

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי גל_ירוק* » 17 ספטמבר 2013, 10:33

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דרכים להרחקת חתולים באופן הומאני לטווח ארוך.
מערכות אלקטרוניות להרחקת חתולים– המייצרות גלי קול בתדר גבוה, שהאוזן של החתול רגישה
אליהם הגורמות אי נוחות לחתול והחתול מתרחק מהאזור. מערכות אלו אינן פוגעות בבני אדם
ובחיות מחמד בביתנו ואף לא בסוגי בעלי חיים שאיננו מעוניינים בהרחקתם . מערכות אלו מאוד יעילות
בהרחקת חתולים.

סירוס/ עיקור- מתבצעים באזורים בהם התרבות החתולים גדולה. המבצעים נערכים בכפוף לחוק הגנת
החתול. בעקבות החוק להגנת החתול, נאסרו שיטות להרחקת חתולים כגון: הדברה , ירי, הרדמה
סיטונאית(הרדמה מתבצעת כיום רק באישור וטרינר כשמדובר בחתול חולה) ועוד.

מומלץ לבצע את המבצע לסירוס /עיקור לאחר התקנת המערכות להרחקת חתולים מכיוון שלאחר
תהליך זה, גופם מאוד רגיש (אוזניהם רגישות) והם מתרחקים מהמקום.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 אוגוסט 2013, 07:23

קודם כל כדאי לעקר את החתולה, יש לה גורים עכשיו?
חוץ מזה את יודעת שחתולים מרחיקים עכברים, חולדות ואף נחשים? אולי שווה לך למצוא דרך לחיות עם החתולה?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אובדת_עצות* » 15 אוגוסט 2013, 03:33

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא מבינה מה עובר על כמה הולכי על שתיים.
כאשר אתם גרים בבנין קומות באמצע העיר וחתולה/שד שחור לא נותנת לכם לחיות: מטפסת חמש קומות כדי להמליט בעלית הגג, כאשר סוגרים את דלת הכניסה, היא מטפסת על כל מה שעומד בדרכה, נכנסת הביתה דרך המרפסת, החלון.... כך כבר שנים. אי אפשר לעזוב חדר ולהשאיר חלון/דלת פתוחים, כל יציאה מהבית מצריכה סגירה הרמטית. כבר ניסינו אקונומיקה במקומות אסטרטגיים, השכן בקומת הקרקע שם חומר דוחה חתולים בגינה - זה עזר לתקופה קצרה בלבד. עכשיו יבואו כל אוהבי יצורים על ארבע וירחמו עליהם? חבר'ה , השתגעתם? תנו לאנשים לחיות קודם!!!! פעם חתולי רחוב פחדו מהולכי על שתיים, היום - אנחנו פוחדים מהם!!!!
ולוטרינר בעירית ירושלים: באמת נחמד מצדך להציע לבוא להוריד את החתולה מהמרפסת, היא כבר עשתה זאת בעצמה! (בפעם השלישית להיום!)
הצילו! נמאס! מעבר לכביש ישנם פחי זבל מלאים כל טוב! איך מראים לחתולים את המקום המתאים להם ?!
בבקשה, בלי תגובות יפות נפש, כי הגיעו מים עד נפש!!!!!!
נ"ב: אולי מישהו יודע איפה מסתובבים תאילנדים?!

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אוגוסט 2013, 12:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הדרך הכי טובה היא לא להשאיר אוכל בכלל באיזור, וגם לא סתם כך בתוך הבית, החתול פשוט ילך למקום אחר.
חתולים הם שרדנים אמיתיים.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי עוד_מעט_וטרינרית* » 27 נובמבר 2012, 13:27

לאלרגי לחתולים
מאד לא ממליצה על דרך הפעולה הזאת משתי סיבות עיקריות
  • לא כתבת באיזה כדור אתה מתכוון להשתמש, אבל הרבה מהתרופות ההומניות עלולות להיות קטלניות לחתולים
  • זה כנראה לא יעבוד כי חתולים מאד בררנים לגבי מה שהם מכניסים לפה, בדרך כלל כשמועכים כדור בתוך אוכל הם פשוט לא יגעו במזון. אם תנסה פשוט להחביא אותו בפנים הם יבררו ויאכלו רק את המזון. "חתול זה לא כלב קטן"

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אלרגי_לחתולים* » 26 נובמבר 2012, 15:53

אולי אפשר למעוך כדורי שינה לערבב באוכל שהחתולים אוהבים לקוות שאז ירדמו בגינה שלכם ולשנע אותם כשהם ישנים לטריטוריה רחוקה מביתכם. אשמח לשמוע אם מישהו ניסה זאת?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי יוסי* » 07 נובמבר 2012, 09:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי לכולם. אנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות הצילוווווווו
אנחנו גרים בוילה אשר היתה סגורה במשך מספר שנים. למעלה מ 20 חתולים התרגלו לעשות את הצרכים אצלנו בגינה. השכנה דואגת להאכיל אותם. אגב אצלה הגינה היא ברמה של בית מרקחת. אנחנו לא יודעים מה לעשות. חברים הצילו יש לנו סירחון שלא ניתן לתאר

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי נועה* » 19 יוני 2009, 12:58

יש חומר, שלא מזיק לצמחים או לילדים, נראה כמו ג'לי. מפזרים אותו בערוגה או באזור הנגוע אחרי שמנקים שאריות של קקי.
אצלנו אחרי טיפול של 3 פעמים כאלו (אחת לשבוע) לא חזרו בינתיים. טפו טפו טפו!

קונים את החומר בחנויות שקונים גם אוכל לבעלי חיים לנו עלה בערך 70 ש"ח.

חוץ מזה הריח הוא לא מהקקי, אלא מההפרשה. תראי שיש על האדמה מן פסים מבריקים כאלה.

אמרו לי (ליאת סקיפי) שאפשר לפזר סודה לשתיה (לא זוכרת אם מהול במים או לא)

בהצלחה מותק

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי עץ_התמר* » 19 יוני 2009, 11:30

לא, זו מין אדנית בנוייה שהיה עלייה עץ ועשבים שוטים והחתולים היו מחרבנים שם.
עכשיו אחרי שנעקר עץ -כי היה רקוב ונשבר, והחלקה עושבה והובא חול חדש ונקי, הם מחברים אותו שוב, והאמת שבאמת הכי הכי מגעיל זה להתמודד עם חרא של חתול על רשת צל :-(
גועל!
כלב לשבועיים- בעוד כמה חודשים מקווה לאמץ כלבה לקבוע- אבל זה יקח עוד זמן, ולא בא לי לחיות בסירחון עד אז,
אני אנסה למצוא אצטרובלים..

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 18 יוני 2009, 23:46

המממ- הבעיה היא שהם באמת מתרגלים למקום קבוע ומסמנים אותו כטריטוריה. לגבי הארגז חול- האם יש אפשרות להזיז אותו? אולי אפשר להציע להם ארגז חול חלופי ולנסות למשוך אותם לשם? או לקחת מחברים שנוסעים לחופשה איזה כלב לשבועיים.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי עץ_התמר* » 18 יוני 2009, 22:16

חברה הציעה עוד משהו- לפזר איצטרובלים.. עכשיו צריך לחפש......

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי עץ_התמר* » 18 יוני 2009, 22:15

מעלה למה חדש, או לפחות מנסה,
בית בישוב, כמעט שנה, עכשיו סוף סוף מצאתי הכח לטפח את הגינה, הבעייה, שבמסגרת הזו, אני מנסה להפסיק את השירותים של חתולי הרחוב + שלנו מההרגל המגונה של הגינה שלנו = שירותים ציבוריים שלהם.

ניסיתי, לפרוס בארגז החול של הבן (שהיה ארגז החול של החתולים- עבר ניקוי ומילוי של חול נקי)- יריעת יוטה, שעד עכשיו מזה שבוע עבדה מצויין, והיום גילינו קקי !!! על היוטה!!!! איזה גועל!, יצאו מדעתם הפרוותייים האלה? מה נהייה???!!!!

מקום שני, ערוגת המרווה והנענע, וגם אותה התחלתי לשקם, שלשם עבר, חתולנו הפרטי, ובעצת חברה,"שתלתי" שיפודי עץ, ובתחילה חשבתי שעובד, אבל לא איך שהוא הוא מצליח בכל זאת להיכנס, וגם התחיל לחרבן על העלים היבשים שנישארו בערמה על מנת להגיע לקומפוסטר בסופו של דבר- גועל נפש!

והיום הסלמה, גם קידמת הבית עם עציצים תמימים, מתחילים להריח משירותים של חתולים!
הצילו, מה עושים- זה מגעיל מסריח, ובעיקר נראה ללא תקווה, דוחה!

רעיונות למשהו?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אלמונית_על_מונית* » 02 פברואר 2008, 22:34

אם הוא לא מסורס, זה די ברור ההתנהגות שלו, וצריך לדרוש מהשכנים שיסרסו אותו. חבל שאי אפשר לבקש לעשות את זה גם לגבי בני אדם מסויימים, אבל מילא.
אם תשפריצו עליו עם מים בכל פעם שאתם רואים אותו, הוא ילמד לא להכנס לחצר שלכם (לפחות לא כשאתם נמצאים בסביבה, וגם זה משהו!) חוץ מזה, תסמכו על החתולים שלכם, חתולים מסתדרים בינם לבין עצמם (אם כולם מסורסים ומעוקרים, כן?)

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי רחל_ברמן* » 14 דצמבר 2007, 11:12

עברנו דירה לפני שלושה שבועות, ומסתמנת אצלינו בעיה עם חתול זר. הוא חושב משום מה שהגינה שלנו היא הטריטוריה שלו, והחתולים שלנו מפחדים ממנו - הוא זכר גדול ואגרסיבי, ולנו יש שתי נקבות וזכר צעיר שלא יכולים ממש לעמוד מולו (למרות שהבוגרת בינהן מנסה בכבוד). מה שחמור מכך הוא שמאז שהכנסנו דלת לחתולים, הוא חושב שזו הזמנה להשתלט על עוד טריטוריה. שיהיה ברור: זה חתול בית מפונק של מי מהשכנים, כלומר הוא לא מחפש אוכל או בית. בינתיים הוא מפחד מאיתנו, אז אנחנו מסלקים אותו מהגינה כשאנחנו רואים אותו ובלילות התחלנו לנעול את דלת החתולים, לצערן של החתולות שלנו. יש למישהו רעיונות איך אפשר לעזור לחתולות שלנו "להשתלט" טריטוריאלית על הגינה? אני רוצה שהן יוכלו לצאת ולהכנס בחופשיות (והאמת היא שאני ממש רוצה להוציא סופסוף את השירותים שלהם החוצה).

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי גברת_האריס* » 05 מאי 2007, 12:31

אוהבת חתולים
עם כל האהבה פיספסת את הפואנטה של הדף. אלו לא חתולים שאנשים רוצים לטפח ולהאכיל, מה פתאום חול גבישי בגינה לחתולי רחוב?
יש חתולים שהסיבה שהם שורדים ברחוב זה כי הם חצופים.
פורצים לחצרות, שורטים, נושפים ואוכלים.
יש לנו אחד כזה חצוף שמוצא דרכים להרגיז שכונה שלמה, כולל פריצה מיומנת דרך רשתות לבתים ריקים.
פלפל גורם להם סבל? זה באמת עצוב. ומה את מציעה לעשות כנגד חתול זר ששורט את התינוק שלך בלי התגרות מצידו? (או עם התגרות, זה לא משנה בעצם, תקיפה זו תקיפה)?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אוהבת_חתולים* » 05 מאי 2007, 02:19

אסור אסור לשים פלפל אנשים- זה עושה להם גירויים והם מאוד סובלים. הרעיון הכי טוב והכי פשוט זה לשים להם אוכל רחוק מהבית וככה הם ילמדו את הטריטוריה החדשה שלהם.
מתוקה מתחילה מחדש- קני ארגז עם חול או גבישים ושימי בצד בגינה- החתולים יאהבו לעשות את צריכהם שם ולא על הדשא. בקשר לשינה על הכריות, תניחי לחתולים כריות משלהם והם יאמצו אותם. שמתי לב שחתולים אוהבים לישון במקומות מסויימים, אז את פשוט יכולה לשים איזה כרית ישנה שיאמצו אותה.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי צוויליך* » 27 מרץ 2007, 00:28

זהירות, מכיל משפטים ארוכים

דוׁדוׁיקירתנו, אסופית "רק לסופשבוע ואז נמצא לה בית" שמתפתחת יחד עם הבוציקית בלי-עין-הרע, החלה להפיץ פרומונים מושכי כל מיני בעלי פרוות מפוקפקים, מִתקני-שינוע ג'ינג'ים, סיאמיים ושחורים (טפו טפו, אבל השידוך הכי חמוד בינתיים) משועבדים לצמד ביצימים (C מאיר שלו), ירחמו השמיים על הזנב המרוט שלהם.
עד שאנו מתעשתים להדחיף אותה בכיוון הד"ר דוליטלית לניתוח, אימץ אותנו הסיאמי הענק, משהו לוחם סומו נמוך וערמומי, שאישר לנו להאכיל אותו וגם חתם בשפריץ ריח חתולי חזק ומרענן במקומות נבחרים במרפסת וניתן לרמוז שעקב הזנחת-מה כבר התרגלנו לניחוח ואולי גם נשווק אותו - טיוטת ההסכם ביננו לבין מעבדות קוקי-פוקי-דה-פרי כבר בעיון נמרץ.

אז לאחר השלכות רבות של אבנים (כולל אבן אחת מ"האבנים היפות" של הצוויליכית - הס, פן תעיר!), מקלות, בולי עץ בינוניים (יש לי סעיף גב), רימוני רסס צה"ליים (אף פעם אי אפשר לדעת, אתם יודעים איך זה) וקללות חמורות, כולן ללא הועיל (הוא תופס מקל, חובט באבנים כמו בייב רות', קופץ על בול עץ ומדגים ג'אגלינג עם הרסס, יש לי תמונות להוכיח, רק מה, לא עוברות באינטרנט), יצאתי לי הערב המאוחר הזה למרפסת, רוח נעימה-קרירה נשבה ואני אחזתי במקל ההטלה היגוסלבי האמין בידי המסוקסת ומאחורי הפינה, מעוגל על המזרון של ספסל העץ, נחר הוא בשלוות אין-קץ.
מיד הרגתי אותו, כך: הא!

נו כן, סתם. לא באמת. מה שכן, הוא לא התעורר. ישן כמו איזה מילואימניק באוגוסט שנה שעברה.
הבטתי בו. אוף-ווייט - קרם - חום, רחב פרצוף.
קטן מדי בשביל להיות כזה רשע. חתול! חתול.
הלכתי לקחת דלי, לשים עליו, לתת לו להשתולל ואז לשחרר - שלא יחזור מהפחד, כלומר, אם יקבל התקף לב, בכלל כך.
לא רק שהדלי היה קטן מדי (!), כששוב עמדתי לידו והוא ישן שם, קשוח אבל כל כך פגיע וקצת טמבל גדול שכזה...

נכנסתי בפנוכו ויצאתי עם מצלמה. לקח לו שני פלאשים להתעורר.
האמת, הצטערתי על התמונה השניה, היה ממשיך לישון שם עד עכשיו.

הנה: התדרדרותו של אדם. המרחק בין האימג' והמציאות - באתי פטריק קים (תודה דודו גבע ז"ל), יצאתי צלם פאפאראצ'י (תודה בר רפאלי תבדל"א).

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי ילדת_טבע* » 24 מרץ 2007, 14:11

אוף ומה עושים עם אימץ אותנו חתול שקיבל את הכינוי "החלבן" (מהשיר בעיקר כי הוא לבן שנראה שלא תמיד היה כזה, בקיצור חתול ג'יפה) עם דומיננטוס גדולים שלא מפחד אפילו מאדי השמן (13 ק"ג חתול שחור כבר אמרתי?) או מג'יני האיומה (4 ק"ג חתולה שעושה טרור בכל השכונה כולל חטיפת אוגרים מבתים זרים). הבית שלנו פתוח כי יש לנו 10 חתולים משלנו אבל זה, זה לא רוצה להיות חבר שלנו ומסמן לנו טריטוריה בכל פינה בבית יען כי הוא דומיננטוס וכל הפרוונים שלנו מסורסים/מעוקרים והעיקר יש אוכל בשפע. הוא דווקא חתול חביב ואם אני אצליח לשים עליו יד הוא יהפוך לחתול בית נחמד רק שאני מעדיפה אותו במרפסת עם כל הדומיננטוס שלו...
אביב נעים לכולם.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי שיריק* » 06 דצמבר 2006, 17:33

אנחנו מיידים על הפולש שלנו זיתים (קשים מהעץ). אבל בלי לפגוע..
הכלבה לא ממש עוזרת כי היא מפחדת ממנו.. (רודפת דרודפת. נעצרת כשמגיעה אליו ולא יודעת מה לעשות. זה השלב שהוא מסתובב אליה ושורט אותה באף..)

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אילה_א* » 06 דצמבר 2006, 07:57

אה חשבתי שבקבוקים טובים רק נגד כלבים .

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי רוני_בלוני* » 09 מאי 2006, 10:21

לצערי אני מכירה את התופעה והיא נוראית, רק שפריץ של מים עזר.
אבל מה לגבי - בקבוקי פלסטיק מלאים מים??? - אצלנו זה עזר בקטעים מסויימים בגינה שאליהם היו מגיעים החתולים כדי "להתרוקן" ולהחביא את צואתם - זה עוזר! תנסו!!!!
אפשר גם שקיות אטומות עם מים. אפשר אולי לשים בקבוקים כאלו בכניסה לבית.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי צוויליך* » 23 אפריל 2006, 22:05

מנסיון - פלפל שחור לא עוזר..
אלא אם כן מפזרים לו את זה על השפם. הוא מתעטש כל כך חזק שהוא פשוט טס לך מהגינה!
הבעיה זה לתפוש אותו לפני.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אמא_אדמה* » 23 אפריל 2006, 16:01

אני הייתי דואגת רק לנושא החול ויש לזה פיתרון פשוט - לכסות את הארגז עם משהו.. רשת צל גדולה, למשל, שטיח ישן..

עצם ההמצאות שלהם - לא הייתי מוטרדת מזה בכלל.
מנסיון - פלפל שחור לא עוזר..

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אנונימי » 23 אפריל 2006, 13:33

לא להעיז לפזר קקה של אריה!!! זה רק מסריח נורא

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי ניצן_אמ* » 22 אפריל 2006, 21:25

כלב? :-)

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי מתוקה_מתחילה_מחדש* » 22 אפריל 2006, 21:16

לא יודעת אם זה מתאים לדף הזה, אבל אנסה...

בחצר של הגן שלנו מסתובבים ורובצים המוני חתולי רחוב, שברגע שהילדים לא נמצאים רואים במקום טריטוריה שלהם. זה לא מפריע לנו כי הם בהחלט מרחיקים עכברים ומזיקים כאלה אבל הבעיה העיקרית היא שהם מחרבנים בחול וקוברים את הצרכים ומדי פעם הילדים דורכים על קקי של חתול (ויש לזה ריח מצחין במיוחד) בנוסף הם גם ישנים בחצר (בערסל,על הכריות בחצר וכו') ואחר כך הילדים צריכים גם כן להשתמש באותם חפצים. מה עושים כדי למנוע מהם לעשות זאת? כדאי לפזר פלפל שחור בחול? זה ימנע מהם לעשות שם צרכיהם? ולגבי השינה? יש למישהו פיתרון? או שנאלץ לחיות עם זה? הממממ.... אשמח לעצות
תודה

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי ניצן_אמ* » 21 אפריל 2006, 22:56

זה גם מה שאנחנו עושים, אבל אנחנו בהגדרה מאכילים חתולי חצר...
הסיטואציה שלנו באמת שונה לגמרי ממה שאתן מתארות.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אמא_אדמה* » 21 אפריל 2006, 18:47

וקניתי שק גדול וזול של אוכל פחות אנין מזה שזוכה לו חתולתי האצילה.
זה גם מה שאנחנו עושים, אבל אנחנו בהגדרה מאכילים חתולי חצר...

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי לוונדר_סגול* » 21 אפריל 2006, 12:08

אני יודעת שזה נשמע רע מאוד.
זה לא רק נשמע, זה רע...

גם אני השתמשתי במים. סתם כוס מהברז שחיכתה ליד הדלת בסטנד ביי. ובמקרים קשים - צינור...
אפילו כשזה לא ממש פגע זה הרתיע ועם הזמן הם למדו ,
ובמקביל - האכלה בנקודה רחוקה מהבית.
אז נכון שיש כאן ניג'וס של להאכיל חתול נוסף שלא ממש בחרתי בו,
אבל הם הפסיקו להיכנס הביתה, וקניתי שק גדול וזול של אוכל פחות אנין מזה שזוכה לו חתולתי האצילה.
בשני בתים שונים עם חתולים מאמצים שונים זה עבד והם הפסיקו להכנס.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי צוויליך* » 20 אפריל 2006, 23:23

מים חמים, מים קרים, היי!! יש פה מחסור במים במדינה.
לא בחתולים.
"חתול שנכווה ברותחין נזהר בצוננים"
אחי היה משתמש בתנין פלסטיק קטן שיורה מים כדי להרחיק את חתולת הבית מהכיור. בסוף החתולה למדה לזהות את הצליל של הרמת התנין מהשולחן בסלון (כן כן) והיתה בורחת לפני שהשפריצו עליה.
באופן אישי ניסיתי פעם טיפול בשבץ: חזרתי הביתה ועוד בחוץ ראיתי את החתולים שלנו יושבים עצבנים בחוץ. סגרתי בשקט את החלונות מבחוץ ונכנסתי חמוש במגב. לאחר מרדף של נשיפות וצעקות ויריקות הוא הצליח לצאת.
הנזק הסתכם בכלי מטבח שבורים, שמן זית על כל הרצפה, צואת חתול על הקיר ומהומה כללית. הרגשתי די אדיוט.
היום אני משתדל להספיג כאלה ג'ינג'ים מאנייקים בכוס מים טובה בפרצוף. צריך לדעת להתגנב בעורמה עד לטווח. המממ, יש את התותחי מים האלה.
הסלמה?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי ניצן_אמ* » 20 אפריל 2006, 23:08

להשפריץ עליו מים קרים עוד לא ניסיתי...
אני לא אופטימית. אני מתחילה לחשוב שזה לא חתול אלא מוטציה אלימה.. בינתיים שום דבר לא עושה עליו רושם.
אמא אדמה, החשש שלי מלפתותותו עם אוכל, הוא שהנקלה יקשר אותי עם מזון ויתחיל להתעלק גם עליי. :-/

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אמא_אדמה* » 20 אפריל 2006, 22:59

אפשר באותה מידה להשפריץ עליו מים קרים.. קצת, עם שפריצר, בכוונה להרתיע..
לא מזיק לחתול ועובד ברוב המקרים ששמעתי עליהם..

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אמא_אדמה* » 20 אפריל 2006, 15:09

אולי לנסות לפתות אותו עם אוכל - לתת לו להריח ואז לרדת איתו עד למטה ולהניח לו אוכל בפינה נוחה , אולי נסתרת בחצר...

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי ניצן_אמ* » 20 אפריל 2006, 13:03

יש לנו בעיה קשורה. אנחנו גרים בקומה רביעית (!!!) ולשכנינו לקומה יש את הבעיה הזו.
מדובר בחתול חכם ביותר, אבל אגרסיבי מאד שיושב להם מול הדלת ובוכה. לא ברור למה ספציפית הם (הבחור ממש מתעב אותו). הוא מתגנב אליהם הביתה בכל פעם שהם פותחים את הדלת ומאד קשה להוציא אותו כי הוא (איך אומרים hissing?) על כל מי שמנסה להתקרב, ובוודאי לא נותן שירימו אותו.
אז אני לא מתה על זה, אבל זה לא היה כל כך מפריע לי, אלמלא הוא היה מפריע לכלב שלנו (יצור שטיחי שוחר שלום If there ever was one) שפוחד מחתולים בכלל וממנו בפרט. הוא יושב שם ולא נותן לו לעבור אל המעלית או המדרגות ודי חולש על הקומה. זה קורה פעמיים ביום. הכלב פשוט מסתובב וחוזר הביתה עד שאנחנו עומדים ביניהם ומאפשרים לו לעבור. כשאנחנו עוברים בלי הכלב, הוא לא מתנהג בצורה אלימה.
זוגי, שבניגוד אליי, מאד אוהב חתולים, ניסה להרתיע אותו קצת עם מטאטא מתנופף (לא חלילה לפגוע בו) ובמקום להתרחק, הוא רק נהיה יותר מפחיד ואגרסיבי, חושף שיניים ושורק. גם רעש, פלפל, רקיעות, you name it לא עזרו.
מה עושים?! :-S

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי לוונדר_סגול* » 20 אפריל 2006, 11:23

לתת לו את מה שהוא צריך - בחוץ: אוכל, פינה חמה, ליטופים.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי רעות_וצליל* » 20 אפריל 2006, 10:45

מה עושים אם החתול הזר הוא החבר הכי טוב של החתול שלנו?
ובעצם גם החתול שלנו די נודניק, הוא נדחף בין הרגליים, וכל פעם שאני פותחת את הדלת הוא מנסה להכנס.
מה עושים אם רוצים שהוא רק יהיה פחות להוט להכנס?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי יונת_שרון* » 06 אוקטובר 2005, 22:36

כלב?

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי לוטם_מרווני* » 06 אוקטובר 2005, 08:50

את החתולה אני ממליצה (תכף יסקלו אותי רגע...) לעקר. ככה הזכרים לא יצבאו על דלתותיכם אחת לחודשיים וככה לא תביאו עוד 4 גורים כל חודשיים לחצר (4 גורים כפול 6=24 חתולים בשנה, מינימום, בלי לקחת בחשבון המלטות של 6-8 גורים וגם זה קורה לחתולות שאוכלות טוב ולא נמצאות במצוקה).

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי לוטם_מרווני* » 06 אוקטובר 2005, 08:47

הדרך הכי יעליה להרחיק חתולים זה לגדל חתולה.
חתולת בית-חצר. הן טריטוריאליות ומעיפות מהשטח חתולים וחתולות אחרים.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי מ_י* » 06 אוקטובר 2005, 01:31

<בינתיים השכנה החדשה מפזרת בחצר פלפל שחור, קנמון, קליפות של תפוזים וכוסות יין, ועוד טוענת שבתוקף שהשכן הוא זה שמשוגע>

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי מ_י* » 06 אוקטובר 2005, 01:28

אני מחפשת דרכים ידידותיות להרחיק חתולים.
יש לנו שכן שמאכיל חתולים עזובים ונידחים. זה יפה ופואטי אבל מביא אל החצר שלנו עשרות חתולים לא סימפטיים כלל וכלל, חלקם חולים. שניים כבר מתו בחצר בזמן הקצר שאנחנו כאן. בלילה הם מחרבנים בחצר (פעם חשבתי שחתולים מחרבנים רק בתוך חול. לידיעתכם: זה לא נכון). מפעם לפעם גם יש מישהו שמקיא. בשבוע שעבר הסתובב כאן חתול חולה, מנוזל (בפעם הראשונה בחיי ראיתי חתול מנוזל. זה נורא).
הם גם עושים רעש. ביום ובלילה. מנסים לטפס על החלונות לקומה השניה (שם גר השכן).
מפעם לפעם נכנסים הביתה ומתרוצצים בין החדרים בהיסטריה כדי לחלץ את עצמם.
הבת ארבע וחצי שלי פיתחה פריחה על כל הגוף, משהו זוועתי. לקחתי אותה לרופא והוא חושב שזו אלרגיה.

השכן מצדו אוהב חתולים ולא אוהב אנשים. קשה להגיע אתו להבנה בענין.

לכן אני מחפשת דרכים להרחיק חתולים.
ניסיתי:
פלפל שחור (עזר חלקית. ניכר שהם פחות אוהבים להסתובב במקום שמסריח מפלפל שחור)
קינמון
קליפות של תפוזים
כלי מים (קראתי שחתולים לא מחרבנים איפה שיש אוכל או שתיה. אולי לא זיהו את המים שלי בתור שתיה.

אם יש מישהו שיש לו עוד רעיונות, אשמח.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי הדף_של_מיכלי* » 01 יולי 2004, 10:58

לטובי - כשמדובר בעיריות אני לא חושדת בהם בהומניות, אך דווקא בפעולה זו יש מן ההומניות, מעבר לזה שאם חתול עזוב מטריד אותך, זה לא פייר להעביר אותו ושהוא יטריד מישהו אחר

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי רונה* » 01 יולי 2004, 08:57

ההחלטה של העיריות נובעת מכך שלכל חתול יש את הטריטוריה שלו . חתול אחר לא יוכל להכנס לטריטוריה. לכן אם תקח חתול אחד ותעביר אותו למקום אחר יהיה לו קשה להקלט ולהסתגל. לטריטוריה הריקה שהוא השאיר יכולים לבוא כמה חתולים שהתפנה להם מקום. לכן, פתרון טוב - זה לא.

אם כבר מדברים- הפתרון הטוב לטווח ארוך- לעקר ולסרס.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 01 יולי 2004, 00:34

איזו החלטה משונה זו של העיריות.
מה עדיף? חתול שנמצא במקום שהוא לא רצוי? או חתול שעובר למקום אחר שמתאים לסביבתו.

ה"הומניות" שלהם חשודה. בטח עניין של חיכון בכאבי ראש וכסף.
כרגיל

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי הדף_של_מיכלי* » 29 יוני 2004, 15:43

בקי - אם מישהו יקרא רק את ההודעה שלך, הוא יחשוב שאני מציעה לך להרוג את החתול...
יכול להיות שאם תשימי אוכל במקום מרוחק מהבית (אם את גרה בבית עם גינה)
למרות שלהשפריץ עליהם מים די עובד (לא להרטיב לגמרי, רק שפריץ קטן מספיק)
בהצלחה

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי רונה* » 29 יוני 2004, 10:15

אסור להעביר חתולים ממקום למקום- כך אמר לי הלוכד של השירותים הוטרינרים.
פעם כאשר היו מתלוננים על חתול, היו באים מהשירותים הוטרינרים לוכדים את החתול ומעבירים אותו למקום אחר. היום כבר לא עושים זאת.
ובקי- אם תשפריצי עליו מים- לא יהיה לו נעים לבוא לבקר אותך יותר.

והכי טוב- לשים צלחת קבועה עם אוכל במקום קצת מרוחק מהבית שיידע ששם מחכה לו אוכל.

>רונה מאכילה המון המון חתולי רחוב בפינות קבועות<

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי עוף_החול* » 28 יוני 2004, 16:31

אני לא אוהבת את הרעיון של האקדח.
אני לא ממש בקטע של לגרש את החתול, אני מעדיפה שלא יבוא לו לבקר אותנו.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי הדף_של_מיכלי* » 28 יוני 2004, 16:29

גם אני ניסיתי לשים פלפל וזה לא ממש עזר.
2 פתרונות:
לאמץ את החתול - פתרון מאוד כיף
להשתמש באקדח מים - חתולים שונאים מים

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי קרן_יער* » 28 יוני 2004, 15:18

חברים שיש להם חתול מאוד רצוי, רק לא רצוי במיטת התינוק, שמו, לפי עצה, נייר כסף במיטה של התינוק (כשהתינוק לא היה בפנים) וזה הטריד את החתול מספיק כדי לא להכנס לשם.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי עוף_החול* » 28 יוני 2004, 14:39

דרכים להיפטר מחתול פולש.
  1. לפזר פלפל שחור גרוס על אדני החלונות. (הוא לא אוהב את זה ונמנע מלעלות עליהם)
  2. להיות הרבה יותר מאורגנת במטבח - לא להשאיר בחוץ שום דבר שעלול למצוא חן בעיניו.
  3. לסדר בחוץ קערה מיוחדת שאליה אני משליכה את כל מה שאינני חפצה עוד ביקרו מהמקרר - כיבוד לחתולי וכלבי השכונה.
  4. לקוות שהשכנים מכינים אוכל יותר טעים משלי......
  5. להזמין את הכלבה החביבה של השכנים לנוח כמה שבא לה על המרפסת שלנו.
בינתיים זה עובד.
טפו טפו טפו

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי ענת_גביש* » 28 יוני 2004, 00:59

חתול אלים שנטפל לבית משפחה זו בעיה אמיתית
מי שלא חווה אימוץ כפוי ומטריד ביותר כזה (קריעת רשתות, פתיחת דלתות עם הידית בקפיצה- יש חתולים שעושים את זה, הידעתם?- פלישה לבית כרוח סערה בכל פעם שהדלת נפתחת, נבירה בפחים, כניסה בלילה(!!) הביתה ושמות במטבח, בדרך כלל על ידי חתול זכר גדול ולא סימפטי שלא יודע מורא...),
מי שלא חווה את זה לא יכול להבין, שאכן מדובר בבעיה שצריכה פתרון אמיתי, כמובן הומאני אם אפשר, אבל פתרון!
כאן המקום לכתוב בצורה שפוייה מה אפשר לעשות, למי שייתקל בבעיה כזאת בעתיד.

הרחקת חתול זר מהבית

על ידי אנונימי » 28 יוני 2004, 00:59

לדף זה הועבר הדיון מהדף איך להרחיק חתולים, כאן בהמשך הדף

נא לרשום כאן פטנטים הגיוניים וסבירים להמנע מפלישות חתולים לא רצויות. תגובות סאדיסטיות או שמדברות בחוסר כבוד על בעלי חיים ימחקו!

חזרה למעלה