חרם על נסטלה

שליחת תגובה

יש בדידות אין קץ אצל העריצות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חרם על נסטלה

חרם על נסטלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אפריל 2015, 22:04

קישור לסרטון שמסביר למה להחרים את נסטלה והחברות שבשליטתה: https://www.youtube.com/watch?v=eYtWtg3nwEk

חרם על נסטלה

על ידי אהבת_עולם* » 11 אוגוסט 2011, 13:28

מישהו באתר הזה קונה את המוצרים האלה בכלל...?
מהקריאה בוויקיפדיה, הבנתי שיש להם גם שותפות עם חברת קוקה קולה.
שגם את זה בטח אף אחד באתר לא קונה, חוץ מ-צפריר שפרון ;-).

חרם על נסטלה

על ידי אהבת_עולם* » 11 אוגוסט 2011, 13:24

תודה. מעניין.

מה שהיה מעניין במיוחד זה שהחברה בכלל הוקמה במאה התשע עשרה ע"י רוקח שניסה למצוא מענה לתמותת תינוקות שאמם לא הייתה מסוגלת להניקם.
כלומר, בתחילתה נוסדה במטרה להציל תינוקות, ועכשיו היא מואשמת בתמותת תינוקות.

הנה הקטע:

חברת הענק נסטלה נוסדה על ידי אנרי נסטלה בשווייץ, באמצע שנות השישים של המאה התשע-עשרה. אנרי נסטלה, רוקח במקצועו, ביקש לתת מענה לתמותת תינוקות כתוצאה מתת-תזונה, אחד מגורמי תמותת התינוקות העיקריים באותם ימים, זאת על ידי פיתח תחליף חלב-אם להזנת תינוקות שאמם אינה מסוגלת להניקם. לצורך כך, הוא ביצע ניסויים בתערובות שונות של חלב פרה, קמח חיטה וסוכר. למוצר החדש שפיתח קרא Farine Lactee Henri Nestle. לקוחו הראשון של הרוקח נסטלה היה תינוק שלא היה מסוגל לעכל את חלב אמו, כמו גם תחליפי חלב אחרים שהיו נהוגים באותם הימים. רופאיו של התינוק נואשו מלהצילו והידיעה בדבר הצלחת תחליף החלב של נסטלה עשתה לה כנפיים בשווייץ ובאירופה ובתוך שנים ספורות שווק תחליף החלב של נסטלה ברוב מדינות אירופה.

חרם על נסטלה

על ידי קוראת_מזדמנת* » 11 אוגוסט 2011, 13:10

_שניצלים ונקניקיות של 'עוף טוב' - זה אוסם!
סלטים של 'סלטי צבר' - זה אוסם!
מוצרי 'טבעול' - זה אוסם!
צ'יפס קפוא של 'תפוגן' - זה אוסם!
ירקות קפואים של 'מילוטל' - זה אוסם!
וחברת 'פרוסטיב' - זה אוסם!_

מישהו באתר הזה קונה את המוצרים האלה בכלל...?

חרם על נסטלה

על ידי כינור_לשירייך* » 11 אוגוסט 2011, 12:25

הנה קישור שעובד:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A0%D7% ... 7.A8.D7.99[/u].D7.A0.D7.A1.D7.98.D7.9C.D7.94

חרם על נסטלה

על ידי אהבת_עולם* » 11 אוגוסט 2011, 01:12

קראתי וקראתי את הדף, ולא בטוחה שהצלחתי ממש להבין - למה מחרימים את נסטלה?
(משהו שקשור בהנקה? הקישורים לא עובדים...)
ומה זה אירוע נסטלה?
והאם כל זה עדיין רלוונטי?

ובקשר להודעה מאתמול - פשיטה של השרותים הווטרינרים באוסם גילתה 2.5 טונות של מזון פגום ומסוכן של נסטלה-אוסם שהיה בדרך אל המדפים ואל הצרכנים. -
האם מדובר במשהו אקטואלי?

חרם על נסטלה

על ידי רון* » 10 אוגוסט 2011, 21:16

הכתבה בYnet מ 2007.
תשומת לב לפרטים.

חרם על נסטלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 אוגוסט 2011, 20:29

סכנה לבריאות הציבור - עד סכנת מוות
באכילת מגוון מוצרי מזון של אוסם
ושל חברות הנושאות שמות אחרים
– וגם הן של נסטלה-אוסם;
גזור ושמור – והישמר לנפשך ולנפשות משפחתך:
העבר הודעה זו גם לחבריך: כל המציל נפש אחת –
כאילו הציל עולם מלא!

היזהר שלא לאכול ולא לקנות הביתה:
שניצלים ונקניקיות של 'עוף טוב' - זה אוסם!
סלטים של 'סלטי צבר' - זה אוסם!
מוצרי 'טבעול' - זה אוסם!
צ'יפס קפוא של 'תפוגן' - זה אוסם!
ירקות קפואים של 'מילוטל' - זה אוסם!
וחברת 'פרוסטיב' - זה אוסם!
תחקיר שערך אמנון לוי בתוכניתו 'שומר מסך' בערוץ 10, חושף את השערוריה הגדולה ביותר בשוק המזון בישראל: הסקנדל שנחשף פתח את מהדורות החדשות בתקשורת הישראלית ועוררה תדהמה בגודלו של המחדל והסכנה המתלווה אליו: באופן שיטתי, לאורך זמן, איחסנה נסטלה אוסם מוצרים בחוץ, בחום של 25-30 מעלות במקום בקירור עמוק!
פשיטה של השרותים הווטרינרים באוסם גילתה 2.5 טונות של
מזון פגום ומסוכן של נסטלה-אוסם שהיה בדרך אל המדפים ואל הצרכנים. בנס נמנע אסון כבד – אך הרופאה הווטרינרית ד"ר תיקה בר און חוששת כי כמויות מזון פגום נרכשו על ידי הציבור התמים עוד קודם לפשיטה,
בלי שהצרכנים מודעים בכלל שאכלו מזון שאינו למאכל אדם!
קרא דיווח ב'הארץ':
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/S ... ntrassID=0
אנשי אוסם ניסו להתנגד להשמדת המוצרים המקולקלים והמסוכנים שנתפסו, אך בסיוע משטרה שהוזעקה – בוצעה השמדת המזון המסוכן
שאינו ראוי למאכל אדם!
המימצאים: מוצרים שהיו אמורים להיות מוקפאים ומצוננים בטמפרטורה של מינוס 18 מעלות או 0-4 מעלות – עמדו שעות ארוכות בחוץ, בחום השמש היוקדת של אמצע הקיץ, בלי קירור כלל!
התוצאה: התפתחות מהירה של חיידקים מחוללי מחלות קשות, כמו ליסטריה וסלמונלה, המסוכנים במיוחד לילדים, לקשישים ולאנשים עם מערכת חיסונית חלשה.

לאחר שנסטלה אוסם נלכדה בקלקלתה, נאלץ מנכ"ל חברת נסטלה-אוסם, גזי קפלן, להודות במחדל 'פשע המזון', לאשר ולהתנצל:
לא קויימו נהלים בסיסיים ויסודיים לשמירת שרשרת הקירור
פרשת אוסם - רמדיה 2 ?
משפטן בכיר: "הטיפול הרשלני של נסטלה-אוסם במוצרים שלהם הנמכרים לציבור אינו שונה מהקטסטרופה הזכורה לרע של 'רמדיה', שבעקבותיה מתו ילדים תמימים ואחרים נשארו נכים לכל ימי חייהם"
תזכורת: מי מאחורי אוסם?
'נסטלה', בעלת השליטה באוסם - שיתוף פעולה עם הנאצים:
כזכור, חברת 'נסטלה', בעלת השליטה באוסם, פעלה ושיתפה פעולה עם הנאצים, ולא ברור מה מצאה ברכישת השליטה בחברת אוסם שבעבר זוהתה עם ישראליות ויהדות. אלה הסוברים כי מאחורי 'נסטלה' ופעולותיה בישראל מסתתרת מגמה של כיבוש סמלים יהודיים, קיבלו בעבר חיזוק כאשר, 'נסטלה', באמצעות אסם, השתלטה על מפעלי טבעול – נדבך מרכזי בחייו של קיבוץ לוחמי הגיטאות שהוקם לזכרם של הלוחמים האמיצים ע"י ניצולי השואה.
לשאלה האם 'נסטלה' שפעלה בשירות השלטון הנאצי, עדיין מעורבת בפעילות סמוייה של רשתות ניאו-נאציות, אין עדיין תשובה, אבל הספק צריך להשאר, במיוחד לאור החדשות האחרונות שמוצרי מזון מסוכנים מצאו את עצמם על שולחנם של ציבור הצרכנים בישראל, גם אם קיימת האפשרות שמדובר במקריות בלבד.
עם יד על הלב: האם עדיין יש לך אומץ לאכול מוצרי אוסם?

חרם על נסטלה

על ידי טרה_רוסה* » 04 דצמבר 2007, 07:01

ראיתי שהחברה שמייצרת את מטרנה היא גם זו שמייצרת/משווקת את "אדמה".

חרם על נסטלה

על ידי סמדר_נ* » 03 דצמבר 2007, 13:26

כן.
אם כי גיליתי שהעקרונות התזונתיים הנהוגים בבית שלי לא מאפשרים קניית מוצרי אוסם גם לו היו הללו צחים וברים בכל הנוגע לתזונת תינוקות.
אולי זו אחת הסיבות לזה שהחרם לא אפקטיבי: שמי שנושא החרם קרוב ללבו הוא הרבה פעמים ממילא לא קנדידט, ואז הם לא באמת מפסידים מהחרם.

חרם על נסטלה

על ידי חגית_ל* » 03 דצמבר 2007, 09:22

אם אוסם בשליטת נסטלה אז צריך להחרים גם את אוסם, לא?

חרם על נסטלה

על ידי סלט_פירות* » 25 יוני 2007, 13:00

שבוע ללא נסטלה. 2-7 ביולי.
פרטים כאן: http://www.babymilkaction.org/resources ... efree.html

חרם על נסטלה

על ידי תמרהינדי_ב* » 15 מאי 2007, 23:43

אני ניתקלתי בזה רק היום ובאותו הרגע העברתי הלאה,להחרים!!!!

חרם על נסטלה

על ידי סמדר_נ* » 15 מאי 2007, 14:36

ולמקרה שמישהו שכח:
www.haaretz.co.il/hasite/spages/859871.html
החרם הזה כנראה לא מספיק אפקטיבי. כנראה צריך לשלוח את התזכורת הזו במייל לכמה אנשים.

חרם על נסטלה

על ידי מאמא_מאוהבת* » 24 נובמבר 2005, 00:23

הנה עוד פנינה...

חרם על נסטלה

על ידי בשמת_א* » 07 אוגוסט 2005, 23:11

ראי באתר של IBFAN

חרם על נסטלה

על ידי מאמא_מאוהבת* » 07 אוגוסט 2005, 01:18

תודה בשמת.
האם יש מקור שניתן להתעדכן שם לגבי המתרחש בגזרת נסטלה?

חרם על נסטלה

על ידי בשמת_א* » 07 אוגוסט 2005, 00:31

עד כמה שידוע לי, הם ממשיכים בשיטותיהם הנלוזות. העידכון האחרון שלי הוא מלפני כמה חודשים.

חרם על נסטלה

על ידי מאמא_מאוהבת* » 04 אוגוסט 2005, 22:15

מי יודע אם התחדש משהו בגזרת הנסטלה? <לאור ההיסטוריה שלהם אין לי הרבה ציפיות...>

וחוץ מאסם שידוע לי שהיא חלק מקונצרן הנסטלה - האם יש עוד חברות שמשווקות בארץ והן חלק מנסטלה?
תודה מראש @}

חרם על נסטלה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מרץ 2005, 21:53

מישהו יודע היכן ניתן למצוא פרסומות של נסטלה-רצוי שוביניסטיות, לצורך עבודה בסוציולוגיה?
מי שיודע/ת יכול/ה לשלוח לי מייל:
yael zi@walla.co.il
המון תודה

חרם על נסטלה

על ידי אש''י_ר* » 06 יוני 2004, 10:48

כן אתי את צודקת, ברור לי למה מחרימים את נסטלה, אך באותה נשימה אפשר להחרים עוד ה-מ-ו-ן חברות, אני בעד להחרים רק את המזעזעות ביותר, גם ככה יהיה לי קשה (...) ואומנם הסיפור ב-77 עשה לי עצוב בלב, אבל רמדיה הרבה יותר אקטואלי ולא פחות עצוב. בקיצור ניסיתי להבין למה דווקא אותם מחרימים באותה נשימה עם מציבושי ומקדונלדס.
תשובות מאירות עיניים יתקבלו בברכה.

חרם על נסטלה

על ידי אתי_אורן* » 06 יוני 2004, 01:23

אני דוקא הבנתי למה מחרימים את נסטלה אבל לא הבנתי למה לא מכלילים את שאר החברות המפרסמות , כולל בקלטות של שירי ילדים, ושלא עונות על הקוד בינלאומי למכירת מזון תינוקות סינתטי.
ואפרופו חרם על מוצרים, מה עם מוצרים שנעשו בהם ניסויים על בעלי חיים?... כגון: קולגייט, אריאל, פנטן, גונסון & גונסון ולצערי הרשימה עוד ארוכה...

חרם על נסטלה

על ידי אש''י_ר* » 05 יוני 2004, 16:08

קראתי וקראתי - כולל הקישורים ולא הבנתי למה מחרימים דווקא את נסטלה? בגלל מה שנעשה ב-1977?
נו באמת, עד כמה שאני מבינה גם החברות האחרות לא עומדות באמנה הבינלאומית: מפרסמות, מחלקות דוגמיות חינם, נותנות "תרומות" אוכל לבי"ח וכו'. אולי מישהו יחדד למעני את העניין?

חרם על נסטלה

על ידי יוחנן_בצק* » 28 מאי 2004, 09:33

לקוח אירופאי שמעוניין לרכוש מוצרים מהחברה בה אני עובד (בתחום התקשורת)
ביקש דו"ח מפורט לוודא כי פעילות החברה:
  1. אינה פוגעת באקולוגיה
  2. אינה מפירה זכויות אדם
יקח לנו 20-30 שנה (אולי) עד שנדביק את אירופה בסטנדרטים כאלה..

חרם על נסטלה

על ידי רותי_קליין* » 24 מאי 2004, 21:18

אני ממליצה מאד לקרוא את הספר המצויין NO LOGO של נעמי קליין.

חרם על נסטלה

על ידי אביטל_צ* » 23 מאי 2004, 21:24

רמדיה הם גם יבואנים ומשווקים של מוצרי פלייטקס בארץ

כל הכבוד לבריטים :-)

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 16 מאי 2004, 11:51

חרם על נסטלה

על ידי עדינה_מאוד* » 28 אפריל 2003, 23:41

העדפת חברות מקומיות היא תמיד טובה בעיני...לא רק כנגד כל מיני אלא דווקא בעד...
>עדינה מאוד נשמעת מאוד ציונית ביום השואה<

חרם על נסטלה

על ידי האזרח_דרור* » 28 אפריל 2003, 16:44

מדוע מחרימים את נסטלה - בעברית
http://www.bdidut.com/trade/nestle.htm

במקום להחרים ולהחרים - פשטות מרצון
http://www.bdidut.com/consume/consume7.htm

אם כבר מחרימים - כדאי לרכז מאמץ נגד מעט חברות הרסניות (שכבר מתנהל נגדן מאבק - כמו נסטלה, מקדונלדס, מיצובישי, מיקרוסופט). באופן כללי - זה נראה קצת חסר טעם. את הנישה של חברה אחת תופסת חברה אחרת , לא פעם עם היסטוריה מפוקפקת לא פחות.
אופציה אחרת היא העדפת חברות מקומיות ואם אפשר עסקים זעירים.

חרם על נסטלה

על ידי בשמת_א* » 27 אפריל 2003, 16:27

האגן דאס? הגלידה? בנזוגי יצטער לשמוע.
אגב, עברנו לשמפו תוצרת הארץ בלבד, עדיפות לד"ר פישר שלא עושה ניסויים בבע"ח ועוד.
מובנפיק וקוקה קולה.
המממ... בכל הרשימה אין מוצר אחד שאני משתמשת בו. קטגוריות שלמות לא רלבנטיות לי. אבל בנזוגי קונה לעצמו ממתקים מדי פעם. וגם קפה. אם כי לא נסטלה.

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 27 אפריל 2003, 15:45

רשימת מוצרי נסטלה ושותפיה המוחרמים - תשמעו, זו חתיכת רשימה... כולל מוצרי לוריאל, אוראו, דיסני...

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 23 דצמבר 2002, 23:22

אבל הרי כל המפרסמים המוכרים לנו משתמשים באמצעים בזויים . שטיפת מוח , שקר , מכירת אושר נכסף דרך המוצר...
או-קיי, אני אחדד. מעצבנות אותי במיוחד פרסומות שוביניסטיות. אגב, זוכרים את הפרסומת למסכי הפרסום הקטנים בחנויות וכאלה, שבה, כדי להדגים מהו קהל שבוי, הראו אשה קשורה לכיסא? הייתי בין אלה ששלחו מכתב נזעם לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה, ומה-אתם-יודעים, הורידו את הפרסומת.
וגם מרתיחות אותי הפרסומות לתמ"ל: "לתת את הטוב ביותר", "מי גאון של אמא", "בשם המדע", "ללילות שקטים", "נוסחת העיכול השקט" וזו שמראה אולטרסאונד של הריון. בעיקר כי זה מוביל לפגיעה בחסרי ישע. ברור לי שחלק גדול מן הפרסומות משקרות, אבל לפחות בתחום הזה, אני מתמצאת קצת בהבדל בין השקר לאמת.
גם בבזוי יש דרגות (-:

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 23 דצמבר 2002, 09:29

הצנצנות מצויינות, אבל אין לי מהלעשות עם התוכן...

חרם על נסטלה

על ידי חבצלת* » 23 דצמבר 2002, 00:37

היום שמעתי שיש כבר חרם מחודש כי נסטלה דרשו מאתיופיה החזר של חוב (כאילו דא, אנשים שם מתים מרעב, הלו!) מישהו יכול לאמת את המידע?

חרם על נסטלה

על ידי תבשיל_קדרה* » 23 דצמבר 2002, 00:04

וגרברים. של רמדיה. שגם הם באותה קטגוריה של "ממילא לא משתמשים".
ואני חושבת שיש להם גם משהו עם "סיליק" של המוצצים-בקבוקים.

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 22 דצמבר 2002, 23:12

אה. טוב, לא נותנת בכל מקרה אף אחד מאלו.

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 22 דצמבר 2002, 22:45

לרמדיה יש "דייסיבית" וכמובן ביסקוויטים ותה לתינוקות, שאין צורך לתת גם בלי קשר לחרמות ונידויים (-:
אבוט הם קונצרן ענק. אני נתקלתי במשהו שהוא תוסף לילדים (ונדמה לי שיש גם גירסת מבוגרים) שלא אוכלים בצורה מאוזנת.

חרם על נסטלה

על ידי בשמת_א* » 22 דצמבר 2002, 17:31

רועי, נסטלה ממשיכה עד היום! (לפרטים חפש למשל באתר http://www.ibfan.org/english/gateenglish.html )

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 22 דצמבר 2002, 14:37

איזה מוצרים של רמדיה ואבוט יש שאינם תמ"ל? (לידע אישי, כדי לדעת ממה להימנע)

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 22 דצמבר 2002, 13:02

לא, אין בארץ. הם מייצרים די הרבה, נדמה לי. בארה"ב הכי נפוץ Carnation.
אגב, לצורך העניין גם כאן בארץ בתיה"ח מקבלים תמ"ל חינם מן היצרנים (ועל זה בדיוק נאמר "אין ארוחות חינם"). ולכן, אני גם משתדלת לא לקנות מוצרים של רמדיה ומעבדות אבוט (סימילק). (פעם הייתי צריכה מוצר של אחד מהם, מסיבה רפואית, והעדפתי לקנות מוצר מקביל מתוצרת אחרת).

חרם על נסטלה

על ידי איתי_שרון* » 22 דצמבר 2002, 11:50

איזה מזון תינוקות נסטלה מייצרים? משהו מוכר בארץ? סתם לידע הכללי...

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 22 דצמבר 2002, 09:24

רועי - באתר של באופן, במדור הנקה, ה כתבה הבאה

חרם על נסטלה

על ידי רועי_שרון* » 22 דצמבר 2002, 08:29

אני שב ושואל: מתי קרה אירוע נסטלה? לא תאריך מדוייק, אלא באיזו שנה בערך. מישהו יודע, או שכולם מחרימים את נסטלה בגלל משהו שקרה ב-1963?

חרם על נסטלה

על ידי אמיל* » 21 דצמבר 2002, 21:27

אולי כדאי לפתוח דף חדש ובו פירוט "חברות ידידותיות " שבסדר לרכוש את מוצריהם , וחברות מוחרמות :-P .
לי יש רשימה של חברות /מוצרים שמבצעות ניסויים בבע"ח |N| וטרם חתמו על הסכם שמונע זאת מהם , לדוגמא:
קולגייט, פנטן, הד אנד שולדרס ועוד.

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 21 דצמבר 2002, 21:24

קוסמטיקה תוצרת הארץ (שמפו, סבון וכן הלאה): Careline, Dr. Fisher (גם תוצרת הארץ, גם לא מתעללים בחיות וגם מוצרים טובים).
נייר טואלט: מולט שמורת טבע (ממוחזר).
מגבונים: לילי(נשטפים באסלה).

חרם על נסטלה

על ידי ענת_גביש* » 21 דצמבר 2002, 21:14

אבל הרי כל המפרסמים המוכרים לנו משתמשים באמצעים בזויים . שטיפת מוח , שקר , מכירת אושר נכסף דרך המוצר... ( גוף חטוב , חיוך מלא שיניים בוהקות , מחזרים רבים , ילד גאון ...)
אני מתגעגעת לשלטים הישנים שסתם מראים את המוצר ואת שמו .
(כשהייתי קטנה היה שיר : "גאלה גאלה , גאלה גאלה גאלה , מכונת כביסה שלי !" מישהו זוכר? כמה תמים ופשוט .
שלא לדבר על "יותר חשמל פחות עמל " העתיק... (-: )
מזכיר לי קטע שהובא באחד מגליונות באופן טבעי , לפיו , יש המלצה למפרסמים מטעם מישהו , בערך כך: "אם תצליח להגיע לילדים בגילאים שנתיים עד חמש עם שידורים חוזרים ונשנים של פרסומת המוצר שלך , רוב הסיכויים שימשיכו לצרוך אותו בעשרים השנים הבאות ." משהו כזה .

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 21 דצמבר 2002, 01:32

זה לא נשאל בציניות, אלא בשביל לתת לי רעיונות מה כן לקנות...
כמה רעיונות: קודם כל, תוצרת הארץ. אם כי, ל"הארץ" יש כמובן הגדרות שונות, וגם זה משפיע על הבחירות שלנו.
שנית, עדיפות לאריזות בנות-מיחזור ולמוצרים שנוטים לכיוון האקולוגי.
שלישית, להתחשב בפרסומות. לא לצרוך מוצרים שמפורסמים באמצעים בזויים.

חרם על נסטלה

על ידי רועי_שרון* » 20 דצמבר 2002, 16:41

מתי קרה "אירוע נסטלה"?

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 20 דצמבר 2002, 00:10

הבכורה כבר מזהה את הלוגו של נסטלה ויודעת שאנחנו לא קונים. אבל אני כן אוכלת אצל אחרים את המוצרים שלהם...

חרם על נסטלה

על ידי עדי_יותם* » 19 דצמבר 2002, 23:52

סדר הגודל של נסטלה, זה חתיכת סדר גודל. אין הרבה כאלה. אבל אני מניחה שגם "סתם" שמות מוכרים אחרים יהיו מספיק טובים.
בן אנד ג'רי'ס, שנדמה לי שמכרו את עצמם מתישהו בשנים האחרונות, בהחלט היו חברה טובה. אני לא רוצה סתם לשלוף מהזיכרון - אפשר לקרוא קצת באתר
מרי קיי - חברה מצוינת לעובדיה, מתוך עיקרון.
בודי שופ (המקורי, האנגלי) משתמשת בחומרים טבעיים בלבד, וגם התחילה מאשה אחת שעבדה מהבית...
בארה"ב מתפרסמת מדי שנה רשימת מקומות העבודה הידידותיים לעובדיהם.

חרם על נסטלה

על ידי חבצלת* » 19 דצמבר 2002, 19:02

ואוזנה אומר שחרמות עובדים?!
ענת, חרם על תוצרת אירופה כי הם מחרימים את תוצרת ישראל. לא שזה ממש ישפיע עליהם אבל אולי?
וכמובן נסטלה זה סיפור ידוע כל כך...

חרם על נסטלה

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2002, 16:35

תארו לכם שבקורס "מוסר ועסקים" שלומד אישי בכלכלה וניהול מנתחים בהרחבה את "אירוע נסטלה", כפי שזה נקרא, והוא בחר עכשיו לעשות עבודה סמינריונית על שאלת המוסריות שבחלוקת פורמולה בבתי חולים ליולדות.
ימות המשיח?

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 19 דצמבר 2002, 14:22

אני מניחה שכמעט ואין חברות כאלו, אבל יש כאלו שהזיקו יותר...

חרם על נסטלה

על ידי איתי_שרון* » 19 דצמבר 2002, 11:38

האם מישהו יכול להצביע על ארגון בסד"ג של נסטלה שלא חטא כלל, או שלפחות חטא קצת? אני אסתפק אפילו בארגון שחטא וחזר בתשובה על באמת. זה לא נשאל בציניות, אלא בשביל לתת לי רעיונות מה כן לקנות... בהקשר אחר יש את כל הרעש (המוצדק ביותר) סביב נייקי, אבל במידה מסויימת נדמה לי שעשו מהם שעיר לעזאזל כי נדמה לי שכל החברות בסד"ג שלהם (אדידס ושות) עושות את אותו הדבר (לנצל עובדים במדינות נכשלות). נראה לי שיכול להיות טוב גם לציין את אלה שכן עושים דברים טובים (אם מישהו מכיר כאלה).

חרם על נסטלה

על ידי ענת_שן_לוי* » 19 דצמבר 2002, 02:02

מעבר לאידיאולוגיה, לטעמי הארטיקים של נסטלה הם פחות טעימים מארטיקים מקבילים. הם תמיד מתוקים מדי ועם יותר מדי שמנת. ועושים לי רע בבטן אחר כך.

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 18 דצמבר 2002, 23:50

אני יכולה לספר לך שאני מקפידה לא לקנות נסטלה. לפעמים, הילדים מבקשים קרטיב או ארטיק בחדר האוכל בקיבוץ, שם יש רק נסטלה. אם אני מצליחה לשכנע אותם לרדת לכלבו, ולקנות שטראוס, יצא בסדר. לפעמים אני לא מצליחה לשכנע או שהכלבו סגור בשעה הזו...
נס קפה, קורנפלקסים למיניהם, גלידות, לא נכנסים אלינו הביתה. בנוסף אנחנו משתדלים תוצרת הארץ וגם מקפידים לא לקנות פרוקטר אנד גמבל (פמפרס לדוגמא). קשה, קשה.

חרם על נסטלה

על ידי ענת_גביש* » 18 דצמבר 2002, 22:44

שגית , תודה , איזה סטיקרים יפים של הנקה !! אז אני מבינה שהחרם חי ובועט ...

חרם על נסטלה

על ידי ענת_גביש* » 18 דצמבר 2002, 22:36

חבצלת , למה?

חרם על נסטלה

על ידי אביב_חדש* » 18 דצמבר 2002, 22:31

בכתובת הבאה, גללו עד הסוף ותראו סטיקר על נסטלה:
https://www.trust1.com/commerce/index.a ... nd+Buttons

חרם על נסטלה

על ידי חבצלת* » 18 דצמבר 2002, 22:24

לא יודעת אם זה הוסר.
בכל אופן זה חברה אירופאית לא?
אנחנו משתדלים לא לקנות תוצרת אירופה...(לא שהם ירגישו בזה אבל גם זה צעד מחאה...)

חרם על נסטלה

על ידי ענת_גביש* » 18 דצמבר 2002, 22:15

היום במפגש נישנשנו לילדים את העיגולים של נסטלה , ותוך כדי בליעת הג'אנק הטעים עלה הדיון ונתקע בגרון :
מה קורה עם נסטלה ? האם ממשיכה חלוקת התמ"לים הפושעת בעולם השלישי?
האם הפסיקו וכך הוסר החרם הציבורי מעליהם?
ומה בכלל אנחנו קונים את העיגולים המתוקים האלה מהם אחרי מה שהם עשו.

חזרה למעלה