כמה מעשנים יש באתר

שליחת תגובה

אופטימיות היא פסימיות בהווה, פסימיות היא אופטימיות בהווה. ומה עכשיו?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: כמה מעשנים יש באתר

כמה מעשנים יש באתר

על ידי רחלי_ירושלים* » 08 ינואר 2014, 23:18

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עישון באותו בית שיש בו תינוק בן חודש . בחלון מיטבח מותר? אסור?

כמה מעשנים יש באתר

על ידי חוחית* » 01 אפריל 2008, 23:53

גם אני מתפקדת. 2-3 סיגריות ביום אבל לא יכולה לגלות מה רשום על הקופסא, זה כל כך נדיר שיש סיכוי שיזהו אותי רק בגלל זה

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אורי_יורמן* » 01 אפריל 2008, 23:40

אגב, לא התכוונתי "בואו נמחק את הדיון",
רק ציינתי שחבל להלהיט את הרוחות, אני רוצה שלפחות בדף הזה המעשנים ירגישו welcome.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי גם_אני* » 01 אפריל 2008, 15:34

טוב, הגיע הזמן להתפקד פה...
אני קצת נבוכה עם העניין הזה, יחסי אהבה שנאה ארוכים ארוכים. בעיקר לא הסיגריות
גם בהנקה, גם בהיריונות, גם אחרי לידות. כל פעם מנסה להפסיק. מצליחה לתקופות מוגבלות של כמה חודשים גג.
אחר כך חוזרת בגדול.
תמיד מהבוקר עד הלילה. מהבוקר אחרי שהילדים יוצאים מבית, ולאורך כל היום בהפוגות, משתדלת שהילדים לא ישימו לב למרות שגם פה די הרפיתי כבר, ובערב כשהאחרונה היא ממש לפני שנכנסת למיטה.
אם זה לא התמכרות אז אני לא יודעת מה זה.
כרגע אני שוב בהפסקה.
מקווה להתמיד. @}

כמה מעשנים יש באתר

על ידי קט_קטית* » 01 אפריל 2008, 15:30

כי הגריינים - כמו שאני רואה אותם, אולי אני טועה - נועדו למשוך את תשומת ליבו של הקורא לדיון שאחרת לא היה נכנס אליו
זו תשובה לשאלה "למה לגריין"
התפלאתי ספציפית לגבי המשפט הזה
אני בעד לגריין, אבל לא התרסות
או במילים אחרות, דרך ארץ בצ'יק צ'ק קודמת ל גריינים בצ'יק צ'ק

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אמא_של_שפן* » 01 אפריל 2008, 15:18

למה לגריין משפט כזה בעייתי?
כי הגריינים - כמו שאני רואה אותם, אולי אני טועה - נועדו למשוך את תשומת ליבו של הקורא לדיון שאחרת לא היה נכנס אליו.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי יעלי_לה » 01 אפריל 2008, 13:58

שיחזרתי את המחיקות.
אני מבקשת לא למחוק את הדיון.
זה דיון מעניין והוא לגיטימי לגמרי.
נא לפרוק תסכולים בדרכים בלתי אלימות, תודה.
(כל אחד ושיטת ההירגעות שלו...)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי קט_קטית* » 01 אפריל 2008, 08:45

אמא של שפן, למה לגריין משפט כזה בעייתי?
תסלחי לי אבל אני מוחקת.
מסכימה עם אורי.
מטרת הדף היא לא לרדוף אמהות מעשנות.
כבר יש דפים שעוסקים בזה.

התמכרות לעצבים עדיפה על התמכרות אחרת?

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אמא_של_שפן* » 01 אפריל 2008, 07:26

נכון אני לא אמות אם אני אפסיק לעשן, אבל אני אסבול.
וזה לא בעייתי בעיניך?

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אהבה_טהורה* » 31 מרץ 2008, 23:20

מי מה קבלי סחטיין (-:

כמה מעשנים יש באתר

על ידי בן_עמי* » 31 מרץ 2008, 22:04

בס"ד
גוועלד
מה זה חוסר האחריות הזה, ובאיזה זכות מגיע לתינוק שלה חומר כזה?
ועוד לא הגעתי לכל הילדים בבני ברק שחוזרים מהסבא והסבתא אחרי ליל הסדר בזיגזג,
כי הם רצו "להדר" במצווה, ושתו 4 כוסות..(לא, לא של מיץ ענבים..)
שלא לדבר על פורים.. עד דלא ידע וכו
שלפני שנה המשטרה נכנסה (פעם ראשונה !!) בפורים לבני ברק, והחזירה את הסדר לעיר. :-(
(הייתם צריכים לראות את כל ה"נערים" עוזבים את כסא הנהג, יורדים מהחלונות- גגות של הרכב, וזורקים את הסיגריות..
את זה דווקא לא הבנתי, כי הסיגריות ממש לא מענינות את השוטרים..)
לא ידוע על כל נזק מתמשך, ואף ילד לא נשאר כל השנה שתוי.
לכל הילדים ולכל ההורים שלום...

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אורי_יורמן* » 31 מרץ 2008, 18:51

ענבל, אני מבקש,
פתחתי את הדף הזה דוקא כמקום שבו המעשנים לא ירגישו רדופים או מוקצים ויוכלו לספר על עצמם.
חבל לי שאת מתחילה פה את הויכוח

כמה מעשנים יש באתר

על ידי בן_עמי* » 31 מרץ 2008, 17:28

בס"ד
אף תינוק שלי לא נראה מסטול לאחר שינק כמה שעות אחרי שעישנתי :-D
לגלות לכם סוד כמוס? ( אבל זה רק לדתיים, טוב?)
נצפו מאות מוהלים שנתנו לתינוק בן 8 יום למצוץ פד טבול באלכהול (יין !!) אחרי הברית.
כדי להפיג את הכאבים.
אף תינוק שלי לא נראה שתוי לאחר מכן. :-P
מה זה חוסר האחריות הזה, ובאיזה זכות מגיע לתינוק שלה חומר כזה?
בזכות אברהם אבינו,כמובן.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי מי_מה* » 31 מרץ 2008, 16:43

עכשיו אני כבר קצת מתעצבנת. להשוות בין עישון מריחואנה בהנקה לבין אלימות כלפי הילד זו דמגוגיה. ברור לחלוטין שמכות לילד זה רע. לגבי השפעת העישון על היונק יש כל מני השערות ומעט מאוד עובדות מוכחות. אני הינקתי ועודני מניקה למעשה, כבר 8 שנים שאני או בהריון או מניקה. וכן, אני מעשנת. אחד ביום (זה היה הניק שלי בדף ההוא כשעוד דפקתי פה חשבון ל מה יחשבו עלי אנשי הקהילה) ואני חושבת שאני אמא נהדרת, אני נוטה , מנסיוני, לצדד בדוקטור הייל, כפי שהזכירה מיכל ע , כמה פוסטים מעלי. אף תינוק שלי לא נראה מסטול לאחר שינק כמה שעות אחרי שעישנתי (אני מעשנת רק אחרי שהילדים הולכים לישון). נכון אני לא אמות אם אני אפסיק לעשן, אבל אני אסבול. לא ענבל ולא אף אחד אחר יכול לשפוט על סמך תיאוריה בלבד מיהי אמא טובה ואת מי צריך לסקול בככר השוק. בני אדם הם יצורים מגוונים וכללים נוטים שלא לחול על כולם.
אוף, עכשיו בא לי לעשן |אוף|

כמה מעשנים יש באתר

על ידי גברת_פלפלת* » 31 מרץ 2008, 16:08

רק קצת יותר רגועה וקצת פחות שיפוטית
אני רגועה עד שזה מגיע לתינוק שמעשן מריחואנה בעל כרחו.
גם לבקר אמא שמכה את הילד שלה זה להיות שיפוטית? אם כן- מה פה הפלוס לילד?

מעשנת פה ושם,
גם אני מעשנת פה ושם (לא סיגריות), אבל לא עולה על דעתי למסטל את התינוק שלי (יונק) ולכן בשבת כשהיינו עם חברים באיזו חורשה, וכולם נהנו להם מעישון של בין ערביים, ויתרתי על הג'וינט 'עם כל הצער שבדבר' (-:

אני לא הבנתי שמעדיפה את הגוינט שלה, אלא על עישון סיגריות בכלל.
אני הבנתי שמדובר על ג'וינט. (היא מצטטת מדף עישון מריחואנה בהנקה.) אם היא מדברת על סיגריות- אני לוקחת את דברי חזרה ומיד מוחקת הכל.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי התנועה_להגנת_הסטלן* » 31 מרץ 2008, 14:33

נהדרת,טובה,אוהבת ומשתדלת בדיוק כמו זו שאינה מעשנת
רק קצת יותר רגועה וקצת פחות שיפוטית ;-)
מעשנת פה ושם,
לפעמים מזה לפעמים מזה.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי בן_עמי* » 31 מרץ 2008, 14:28

בס"ד
לפלונית
נהדרת,טובה,אוהבת ומשתדלת בדיוק כמו זו שאינה מעשנת.בדיוק כמוך
נהדרת, טובה, אוהבת, ופחות שיפוטית.
וזה כבר פלוס גדול בשביל הילד.

"ד"ר הייל חושב שחלב של מעשנת קלה עדיף על פורמולה ואפילו לגבי מעשנת כבדה הוא לא בטוח מה עדיף".
אני לא הבנתי שמעדיפה את הגוינט שלה, אלא על עישון סיגריות בכלל.
להפך, כתוב:
לגבי מריחואנה וכו', כדאי לבדוק בדפים המתאימים, אבל למיטב זכרוני, זה הרבה יותר בעייתי

כמה מעשנים יש באתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 מרץ 2008, 14:00

נהדרת,טובה,אוהבת ומשתדלת בדיוק כמו זו שאינה מעשנת.בדיוק כמוך.
שיפוטיות ב"אופן-טבעי" פוגעת אפילו יותר...

כמה מעשנים יש באתר

על ידי גברת_פלפלת* » 31 מרץ 2008, 13:19

_לגבי מריחואנה וכו', כדאי לבדוק בדפים המתאימים, אבל למיטב זכרוני, זה הרבה יותר בעייתי.
כפי שציטטתי ב עישון מריחואנה בהנקה, ד"ר הייל חושב שחלב של מעשנת קלה עדיף על פורמולה ואפילו לגבי מעשנת כבדה הוא לא בטוח מה עדיף. יש באתר שלו עוד אינפורמציה שימושית._
אני לא מבינה מה הבעיה להפסיק לעשן מריחואנה לתקופת ההנקה. מה הביג דיל? אף אחת לא תמות מזה! מה זה חוסר האחריות הזה, ובאיזה זכות אשה לוקחת את הסיכון שמגיע לתינוק שלה חומר כזה? אני מצטערת, זה פשוט מרתיח שיש פה בכלל שאלה. ואם מישהי מעדיפה את הג'וינט שלה, שתחשוב איזה מין אמא היא..

כמה מעשנים יש באתר

על ידי בן_עמי* » 31 מרץ 2008, 03:00

בס"ד
עוד לדתיים:
ההגדה של פסח הסיפור האמיתי
וְהִיא שֶׁעָמְדָה לַאֲבוֹתֵינוּ וְלָנוּ: שֶׁלֹא אֶחָד בִּלְבָד עָמַד עָלֵינוּ לְכַלוֹתֵינוּ:
אֶלָּא שֶׁכֹּל מָדוֹר וּמָדוֹר עוֹמְדִים עָלֵינוּ לְכַלוֹתֵינוּ, וְהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַצִילֵנוּ מִיָּדָם.

צֵא וּלְמַד מַה בִּקֵּשׁ לָבָן הָאֲרַמִּי לַעֲשֹוֹת לַצְמָחִים שֶׁל יַעֲקֹב אָבִינוּ.
שֶׁפַּרְעֹה לֹא גָזַר אֶלָּא עַל הַזְּכָרִים וְלָבָן בִּקֵּשׁ לַעֲקוֹר אֶת הַכֹּל.

חֲסַל סֶדֶר פֶּסַח כְּהִלְכָתוֹ, כְּכָל מִשְׁפָּטוֹ וְחֻקָתוֹ. כַּאֲשֶׁר זָכִינוּ לְסַדֵּר אוֹתוֹ כֵּן נִזְכֶּה לַעֲשׂוֹתוֹ.
זָךְ שׁוֹכֵן מְעוֹנָה, קוֹמֵם קְהַל לֵגָלִיזַצְיָה. בְּקָרוֹב נַהֵל נִטְעֵי צִיוֹן בְּרִנָּה.
לְשָׁנָה הַבָּאָה בִּירוּשָׁלָיִם.
בְּאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל אוֹמְרִים:
לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַמְסְטֵרְדַּם הַבְּנוּיָה. המחירון

כמה מעשנים יש באתר

על ידי בן_עמי* » 31 מרץ 2008, 02:15

בס"ד
כותבת קבוע? (28.03.2008 14:26): מעשנים מה? אני מתה לדעת כמה סטלנים יש באתר
בורה ותמימה? (28.03.2008 15:37): אני מתה לדעת כמה סטלנים יש באתר. מה זה?

תקלידי "המחירון" בגוגול.. :-D
לדתיים- מוקדש השיר "רוצה מצוות", המחירון.
מעשנת רק טיים.
.. עוד דף מוצנע?

כמה מעשנים יש באתר

על ידי מיכל_ע* » 31 מרץ 2008, 00:10

לגבי מריחואנה וכו', כדאי לבדוק בדפים המתאימים, אבל למיטב זכרוני, זה הרבה יותר בעייתי.
כפי שציטטתי ב עישון מריחואנה בהנקה, ד"ר הייל חושב שחלב של מעשנת קלה עדיף על פורמולה ואפילו לגבי מעשנת כבדה הוא לא בטוח מה עדיף. יש באתר שלו עוד אינפורמציה שימושית.
ולגבי עוברת בחלב בעוצמה חזקה פי 7 מאשר בדם קראתי אצלו הסבר למה בפועל ההשפעה אינה פי 7, לא מסוגלת לחזור על כך, אפשר לעיין (שם, שם).

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אמא_של_תות* » 30 מרץ 2008, 23:52

אמא של א א א
פעם, מזמן מזמן, עישנתי. 3-4 סיגריות ליום. הפסקתי לחצי שנה. לקחתי יום אחד סיגריה, סתם ככה. חזרתי לעשן, והפעם יותר מקופסה ליום. בפעם הבאה שהפסקתי, נשבעתי לעצמי שלא אגע בסיגריה בעד שום הון שבעולם. מאז עברו 5 שנים ואין מצב שאני נוגעת בדבר המסריח הזה.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אמא_של_א_א_א* » 30 מרץ 2008, 23:21

לצערי חזרתי לעשן בקיץ אחרי 3 שנים של הפסקה.
הייתי כ"כ עיפה והרגשתי שאין לי טיפת אויר אז הדלקתי סיגריה
ומאז לצערי קופסא ביום.
ועכשיו אחרי שכולם מסביבי חטפו התקפי לב עם חסימה קשה בגלל הסיגריות והילדים ביום ההולדת ביקשו משאלה - "שאמא לא תעשן" קניתי את הספר
המדובר על הפסקת העישון.
אבל אני עדין קוראת אותו לאט, ועדין מעשנת.
באסה.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אורי_יורמן* » 30 מרץ 2008, 19:33

אם פי 3
לא לזה התכוונתי כשאמרתי "סותר הנקה".
ברור שעדיף להניק ולעשן על לתת תמ"ל ולעשן.
מצד שני, אם כבר מניקים, למרות שלגוף יש יכולות מופלאות להשאיר את הרעלים בגוף האישה ע"מ לא לפגוע ביונק (דבר ששמעתי, אין לי סימוכין לכך), העישון יכול להיות דבר נוראי. גם האמא מסריחה מסיגריות (שעישנה לפני שעה) והתינוק צמוד אליה ונושם את זה, וגם גוף האם מזוהם במיני כימיקלים שחברות הסיגריות דחפו פנימה.

בקיצור, נראה לי שאנחנו מסכימים וסתם כתבתי יותר מדי :-)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי גברת_פלפלת* » 30 מרץ 2008, 13:41

נא לפתוח דף הפסקתי לעשן כמה טוב לי לה לה לה?.
אהבתי D-:

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אם_פי_3* » 30 מרץ 2008, 12:57

למשל זה בטח מאוד סותר דברים כמו הנקה

דווקא כמישהי שלא מעשנת (ושמחה על זה), ולמעשה גם כבר לא מיניקה - חשוב לי להזכיר, שעישון לא סותר הנקה.
ברור שזה לא בריא לעשן, וברור שעדיף להניק ולא לעשן - אבל עישון לא סותר הנקה, ולא מהווה סיבה להפסיק להניק: עדיף להניק ולעשן (עד קופסא ביום, נדמה לי) על פני לא-להניק (תינוק/פעוט שזה עוד רלוונטי לגביו) ולעשן.
יחד עם זאת, אני מסכימה שהריון והנקה זו הזדמנות מצוינת להפסיק לעשן.
לגבי מריחואנה וכו', כדאי לבדוק בדפים המתאימים, אבל למיטב זכרוני, זה הרבה יותר בעייתי.
גם בגלל ההשפעה של המריחואנה על התפקוד ההורי (ואני יודעת שעכשיו יקומו כל אלו שטוענים שזה לא משפיע עליהם. אני לא מסכימה עם הטענה הזו), וגם בגלל שהיא עוברת בחלב בעוצמה חזקה פי 7 מאשר בדם - מה שאומר שזה מאד משפיע על התינוק, שגם משקל גופו קטן בהרבה.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי יפעת_ו* » 30 מרץ 2008, 10:01

כל אלו שהפסיקו לעשן מתבקשים לפתוח דף נפרד, זהו דף למעשנים בלבד!

לא מספיק זרקו אותנו הסטלנים מחוץ לחוק, זרקו אותנו המעשנים לרחוב בקור/חום בלי אפשרות לשילוב המנצח: מפגש חברות על קפה וסיגריה בבית קפה או יציאה עם החברים לבירה וסיגריה, עכשיו בדף של "אזרו אומץ והודו שיש דבר כזה לעשן ובכ"ז להיות באופן" באים כל המוצלחים ומנופפים להם בהפסקות העישון...
נא לפתוח דף הפסקתי לעשן כמה טוב לי לה לה לה.
קצת אמפתיה בבקשה (-:

כמה מעשנים יש באתר

על ידי ליאת* » 30 מרץ 2008, 09:43

מרלבורו או קאמל קופסה ליום בעיקר קוראת קצת כותבת נמצאת קבוע בערך שנה
לא הפסקתי לא בהריון ולא בהנקה :|

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אתה_רציני* » 29 מרץ 2008, 09:22

כמה מעשנים יש באתר

על ידי בו_יה* » 29 מרץ 2008, 09:19

בעיקר קוראת אבל כותבת מדי פעם, מעשנת שתיים שלוש סיגריות ליום וסטלנית קבועה.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אוד_ליה* » 29 מרץ 2008, 04:25

ובקשר להנקה- אני מניקה, אבל מצד שני אם אני בלי הילדים (למשל בלימודים) לכמה שעות אז מרשה לעצמי, או כשהם הולכים לישון. עכשיו גם התינוק אוכל מוצקים לאורך הבוקר אז יש הפסקה דיי ארוכה בין הסיגריה שלי להנקה (כמה שעות). בהריונות ובתחילת ההנקה כשההנקות היו צפופות לא עישנתי.
בקיצור- נראה לי שלא הלך לך ;-)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אוד_ליה* » 29 מרץ 2008, 04:21

מעשנת פרלמנט, וזה משתנה בין 5 סיגריות ביום (בד"כ) לחפיסה בימים נדירים. מהסוג השני ניסיתי כמה פעמים בגיל 19-20 וזהו מאז לא נגעתי-
כנראה אני גם מהמעטים (?) שגראס דופק להם את המוח. הפרעת הקשב שלי החמירה, החשיבה שלי הרבה פחות חדה ממה שהיתה. וזה בלתי הפיך
גם לי זה קרה אבל עכשיו אחרי 7 שנים יש שיפור ניכר...
התחלתי גם בזמן האחרון לשנן לעצמי שיש לי זכרון מצויין ובטוח אני אזכור כל מה שאני צריכה (במקום להגיד "טוב בטוח אני לא אזכור..."), כי חשבתי על כל הקטע של הסוד ולדעתי זה תופס גם כאן. מומלץ. בהתחלה זה מלאכותי אבל באמת עכשיו יש שינוי לטובה...
(אפשר למחוק אח"כ אם זה סוטה מנושא הדף)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי סלט_פירות* » 29 מרץ 2008, 03:13

למשל זה בטח מאוד סותר דברים כמו הנקה
בדיוק. בהנקה ובהריון לא מעשנת, ובעצם כבר לא אחזור לסיגריות. גראס בהנקה ממש ממש לא. והפעם נכנסתי להריון תוך כדי הנקה, כך שיקח עוד זמן עד שיתקרב אלי איזה סוטול נחמד. (בינתיים נהנית מהריח, כשמעשנים לא רחוק ממני).

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אורי_יורמן* » 29 מרץ 2008, 01:54

ואם אפשר - למה אתה שואל?
היתה לי הרגשה כאילו אוכלוסיית באופן יחסית דלה במעשנים, מכל מני סיבות.
(למשל זה בטח מאוד סותר דברים כמו הנקה)

אבל עוד לא ראיתי שממש מדברים על הנושא,
אז הסתקרנתי ושאלתי.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי מעשנת* » 29 מרץ 2008, 01:11

כל אלו שהפסיקו לעשן מתבקשים לפתוח דף נפרד, זהו דף למעשנים בלבד!
לא יפה לדרוך לנו ככה על הפצעים. :-)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 מרץ 2008, 00:49

הפסקתי לפני שנתיים. עדיין חולמת על סיגריות לפעמים, עדיין מקנאת לפעמים במעשנים, אבל רוב הזמן ממש מודה על זה שהפרק הזה מאחוריי, ורוב הזמן עשן סיגריות מאוד מפריע לי.

בעבר עישנתי גם גראס ואפילו גידלתי. מרגע שהפסקתי עם הסיגריות, הורדתי גם את שאר העישונים (שממילא נעשו נדירים מאז האמהות) מן הפרק, מהפחד שזה יחזיר אותי לסיגריות. לקח לי עוד זמן להבין שכנראה אני גם מהמעטים (?) שגראס דופק להם את המוח. הפרעת הקשב שלי החמירה, החשיבה שלי הרבה פחות חדה ממה שהיתה. וזה בלתי הפיך :-/

כמה מעשנים יש באתר

על ידי חגית_ל* » 28 מרץ 2008, 21:34

אני לא מעשנת 11 שנים, מההריון הראשון, והשנה פתאום אני מתה לסיגריה כל יום!
אבל מעדיפה להשתוקק לסיגריה כל החיים, כי לפי דעתי כל החיים משתוקקים למשהו ולא מקבלים, אז עדיף סיגריה :-)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי יוטי_לונדון* » 28 מרץ 2008, 18:11

וכמו שאומרים כל אלה מהפרדס חנה שלהם "זה, מעשן רק פארש"....
:-D

אני לא מעשנת 4 שנים ו-3 חדשים (מההריון הראשון) אבל גם כשעישנתי זה היה כמה סיגריות ביום בלבד.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אמא_לשלושה* » 28 מרץ 2008, 16:11

LM לייט, חפיסה ביום.
בעצם תלוי מתי אני הולכת לישון P-:

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אל_דנטה* » 28 מרץ 2008, 15:45

כמה מעשנים יש באתר

על ידי יפעת_ו* » 28 מרץ 2008, 15:43

סיגריה ביום. אי שם בלילה.
דברים אחרים-היו זמנים, ועוד יהיו, אבל עכשיו לא.

סתם משהו שתהיתי לגביו -
ואם אפשר - למה אתה שואל?

כמה מעשנים יש באתר

על ידי בורה_ותמימה* » 28 מרץ 2008, 15:37

אני מתה לדעת כמה סטלנים יש באתר
מה זה?

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אהבה_טהורה* » 28 מרץ 2008, 15:34

LM אדום אחדות, ובקשר לשני, כבר רק לעיתים רחוקות.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי מי_מה* » 28 מרץ 2008, 15:20

רגע רגע, שאלה לפותח הדף - אורי, אתה מעשן? טבק מיובש בפחות מ42 מעלות? או שבעישון אפשר לוותר על הטבעונאות ;-)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אל_דנטה* » 28 מרץ 2008, 15:14

למה בעילום שם? ככה לא יהיה מעניין בכלל....
מרלבורו לייט, 10 ליום, בעזרת השם. וכמו שאומרים כל אלה מהפרדס חנה שלהם "זה, מעשן רק פארש"....

כמה מעשנים יש באתר

על ידי כותבת_קבוע* » 28 מרץ 2008, 14:59

ולשאלתי - סיגריות, את מעשנת?
לא.

כמה מעשנים יש באתר

על ידי מי_מה* » 28 מרץ 2008, 14:42

מתפקדת לשניהם, אבל רק אחד מכל אחד ורק אחרי שהילדים נרדמים.
<מימה השתפכה פה על יסורי הגמילה שלה ומיד הפסיקה את היסורים וחזרה לסורה>

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אורי_יורמן* » 28 מרץ 2008, 14:33

אוקיי, צירפנו עוד שאלה :-)

ולשאלתי - סיגריות, את מעשנת?

כמה מעשנים יש באתר

על ידי כותבת_קבוע* » 28 מרץ 2008, 14:26

מעשנים מה?
אני מתה לדעת כמה סטלנים יש באתר :-P (ומתפקדת לעניין הזה. כלומר לא לסיגריות)

כמה מעשנים יש באתר

על ידי אורי_יורמן* » 28 מרץ 2008, 14:08

סתם משהו שתהיתי לגביו -
מעשנים, אנא התפקדו. כמה אתם?
מוזמנים גם להתפקד בכינוי אנונימי, אבל אם אתם עושים זאת, לפחות אימרו האם אתם כותבים קבוע באתר או לא.

חזרה למעלה