כניסה להריון בזמן הנקה

שליחת תגובה

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: כניסה להריון בזמן הנקה

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 מרץ 2018, 17:58

האם יש אזכור ל "בעיה" כמו שלי פה?:
היונקוש בן שלושה חודשים, ישן לילות שלמים מאז הלילה השני לחייו. מה סיכויי להריון??? להריון שלו נכנסתי בהנקה של בן שנה ושלושה..

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי חפציבה* » 13 אוגוסט 2017, 15:24

כל הכבוד!
תעדכני מתי יהיו בשורות טובות!! זה תמיד משמח מחזק ונותן תקווה....
בהצלחה לכם!!

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אוגוסט 2017, 11:38

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

טוב בנות תודה לכן..... בינתיים בהחלטה משותפת החלטנו שאמשיך להניק את הילדה ותוך כמה חודשים נשאיר רק את הנקות הלילה והבוקר.
מקווה שנשמע בשורות טובות בקרוב......

מתיעצת באתר

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אמא_של_מוש* » 13 אוגוסט 2017, 11:07

אתמול דיברתי עם קרובת משפחה שלי שהיא בהריון (שבוע 15) ומניקה פעוט בין שנה וחצי. היא סיפרה לי שהרופא אמר לה במפורש שאין שום בעיה להניק בהריון.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אחת* » 13 אוגוסט 2017, 09:15

א.אם הביוץ מתרחש בזמן הנידה, צריך לשנות משהו בהתנהלות.
ב.צמצום ההנקה מאפשר לגוף לחזור למסלול הורמונלי של ביוץ .
ג. בריאות התינוק מושפעת מהרבה גורמים, לא ידוע לי על השפעת ההנקה בזמן ההריון על בריאות התינוק .אבל ידוע כמובן שהנה משפיעה לטובה על התינוקת שלך.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מתיעצת_באתר* » 13 אוגוסט 2017, 08:42

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי אחת, לא ממש ברור חי מה יעזרו לי בדיקות הביוץ. אנחנו ממילא מקימים יחסים מיד אחרי שאני טובלת.....
וכן, כיצד יכולים לעזור צמצום ההנקות לכניסה להריון וגם כמה שבעלי חושש שהעובר לא יהיה חלש?
ותודה לכן על התגובות....

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אישה_במסע* » 10 אוגוסט 2017, 16:14

עשויות לזרז את חזרת הפוריות
אבל כבר יש לה מחזור! בדרך כלל ממליצים לרווח הנקות לילה בשביל לקבל מחזור. אם היא קיבלה מחזור, בשביל מה הריווח?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אחת* » 10 אוגוסט 2017, 16:10

יש מקלוני ביוץ בסטנד ליד מקלוני ההריון.
ודאי שיכולה להיות השפעה, אבל לא קריטית, ויעידו כל הנשים שנכנסו להריון בזמן הנקה (כולל אני,שש פעמים)
גם אנחנו לא רופאים ואין בידינו את הפרופיל ההורמונלי שלך, אבל את יכולה קצת לצמצם בהנקות.
במדריך הישראלי להנקה כתוב"רוב הנשים שמעוניינות להרות בעודן מניקוי לא בהכרח יצטרכו לגמול את תינוק גמילה מלאה. מגילת לילה או הפחתה ניכרת של ההנקה במשך היום. ..עשויות לזרז את חזרת הפוריות"

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מתיעצת_באתר* » 10 אוגוסט 2017, 13:31

אחת, אינני רופאה ולכן לא יכולה לדעת בודאות מתי הביוץ..... לפי הפרשות פוריות נראה לי שהביוץ דוקא מגיע בערך ביום הטבילה בעצם אולי לפעמים יום לפני אבל לא תמיד זה משתנה מחודש לחודש.
השאלה שלי היתה אם להנקה יש השפעה על כניסה להריון למרות שאני מקבלת מחזור.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אחת* » 09 אוגוסט 2017, 20:50

כדאי לוודא מתי הביוץ שלך, אם הוא מתרחש בזמן הנידה , הסיכויים להכנס להריון קלושים.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אישה_במסע* » 09 אוגוסט 2017, 16:13

זה נכון?
לא יודעת. מצטערת @} אולי מישהי אחרת תוכל לענות.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מתיעצת_באתר* » 09 אוגוסט 2017, 16:06

הי תודה לך אישה, אני לא משתמשת בשיטת טבעית אבל אנחנו שומרים נידה.
שמעתי שבזמן ההנקה השליה או האירית ברחם פחות פוריה או דקה יותר. זה נכון?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אישה_במסע* » 09 אוגוסט 2017, 15:30

הוא טוען שגם אם יהיה הריון העובר יכול ליהיות חלש יחסית
???
למיטב הבנתי, הטענה הזו נטולה כל ביסוס מדעי. אפילו שבריר של ביסוס מדעי. הנקה יכולה למנוע ביוץ, ואם אין ביוץ, אין הריון. בגלל כל מיני שיבושים הורמונליים של החיים המודרניים, כמו גם הנורמות בנוגע להנקה, המון נשים מקבלות מחזור כשהן מניקות.

מרגע שיש לך ביוץ - מזל טוב! את יכולה להכנס להריון!

כל דיבורי הסיכויים של בן זוגך כבר לא רלוונטיים. כי ההנקה מקטינה את הסיכוי שתקבלי מחזור ולכן לא תוכלי להכנס להריון. מכיוון שקיבלת, הסיכויים שלך הם כמו של אישה לא מניקה, והדיבורים על עובר חלש הם שטויות.

אני לא מומחית מדעית לנושא והכל, אבל אולי תשאלי את בעלך בנוגע לביסוס שיש לו לטענות שלו? אני די בטוחה שאין ביסוס כזה, ושהוא לא ממש מבין איך כל העניין הזה עם פוריות עובד.

באופן בלתי תלוי, גם לזוגות צעירים בלי בעיות פוריות קורה שלוקח שנה להכנס להריון, וזה נחשב לנורמלי. כך שזה לא "כבר כמה חודשים" אלא "רק כמה חודשים" אם להסתכל על זה מנקודת מבט יותר אובייקטיבי.

וגם, את משתמשת בשיטת המודעות לפוריות כדי לדעת מתי יש סיכויים גבוהים להכנס להריון? לדעתי כדאי, במיוחד אם אתם לחוצים בזמן.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מתיעצת_באתר* » 09 אוגוסט 2017, 15:02

שלום חברות יקרות!
ברצוני לשתף במה שאני עוברת ואשמח אם תתחלקו מנסיונכן בעניין.....
הילדה שלי בת שנה ועשרה עוד מעט, יונקת די הרבה ואני מאוד נהנת להניק. כבר כמה חודשים שאנו מנסים להכנס להריון. המחזור חזר חי כבר חמישה חודשים אחרי הלידה. בעלי טוען שכל עוד אני מניקה הסיכויים להריון קטנים מאוד. הוא טוען שגם אם יהיה הריון העובר יכול ליהיות חלש יחסית. לכן הוא רוצה שאפסיק להניק את הילדה, דבר שאני ממש לא רוצה.
האם טענותיו נכונות? ואם כן, אולי צמצום הנקות בלבד יעזור? אנחנו די לחוצים עם הריון אני כבר בת 35......

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי גילה_43* » 26 יוני 2017, 06:53

לא יודעת מה היא כדי לאפשר כניסה להריון,בין הילדה הראשונה לילד השני יש שנה ושבוע והייתי על הנקה מלאה,ובין הילדה הרביעית לחמישית יש שש שנים ולא היתה הנקה ולא אמצעי מניעה

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תפילה_לאם » 06 אוקטובר 2016, 08:32

האם רווח של 6 שעות בלילה אמור להיות מספיק בשביל לאפשר כניסה להריון או שצריך רווח גדול יותר?
התנסחת ברור. @} זה רק שאני לא יודעת לענות...

מבחינת הרצון לעוד ילד...
כן... את זה אני יכולה להבין. @} @}

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בננה_צהובה* » 06 אוקטובר 2016, 07:21

אולי תחכי עם זה קצת?
אני מוכנה לחכות מבחינת הלילות עם השינה המקוטעת, אבל לא מבחינת הרצון לעוד ילד...

בשאלה
או שצריך לתת רווח של יותר שעות?
התכוונתי לשאול - האם רווח של 6 שעות בלילה אמור להיות מספיק בשביל לאפשר כניסה להריון או שצריך רווח גדול יותר?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תפילה_לאם » 05 אוקטובר 2016, 15:29

ברמה הרגשית קשה לי לחשוב שיותר אני לא אניק אותו בלילה.
אייי... אז אולי תחכי עם זה קצת? (())

או שצריך לתת רווח של יותר שעות?
הייתי מחפשת מידע בדף איך מפסיקים הנקה לילית

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בננה_צהובה* » 05 אוקטובר 2016, 11:57

מה אני אגיד לכן,
מסתבר שזה יותר קשה ממה שחשבתי...
להפתעתי גיליתי שלמרות העובדה שמאז שהוא נולד אני משוועת ללילות עם שינה רצופה - ברמה הרגשית קשה לי לחשוב שיותר אני לא אניק אותו בלילה. לא יודעת למה, כנראה להנקה של הלילה יש משהו מיוחד משלה...
בינתיים החלטתי להקפיד שבכל לילה יהיו לפחות 6 שעות ללא הנקה, ואת זה אני בינתיים מצליחה ליישם, (ובכלל פתאום שמתי לב שברוב הלילות הוא ממילא מתעורר לאכול אחרי 6 שעות ואני לא צריכה לעשות משהו מיוחד בשביל זה, אני לא זוכרת מה היה לפני שהתחלתי את "גמילת הלילה" הזו)
נראה לכן שזה מועיל משהו?
או שצריך לתת רווח של יותר שעות?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תפילה_לאם » 20 ספטמבר 2016, 07:04

בהצלחה בכול!

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בננה_צהובה* » 19 ספטמבר 2016, 11:56

זה נשמע בהחלט לא פשוט.
אני אנסה את גמילת הלילה, מקווה שילך בקלות, וכמובן שיעזור לי במטרה המקורית... ;-)
לגבי הכמויות - התכוונתי לכמות הכללית במשך היום, אני מאוד מקווה שהיא לא תיפגע.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תפילה_לאם » 18 ספטמבר 2016, 23:49

אם אכן אני אלך על גמילת לילה, מה הכוונה להוריד בהדרגה?
אה, התכוונתי להוריד בהדרגה, אם את מורידה הנקות במשך היום, אבל אם תחליטי להוריד את הנקות הלילה - שהן, נראה לי, המשמעותיות ביותר בהקשר שרלוונטי לך - מקובל לגמול בבת אחת.
לרוב התינוק ממשיך להתעורר בלילה לפחות לזמן מה, גם אם הוא אוכל ארוחת ערב משביעה ויונק לפני השנה. מסבירים לו במשך היום כמה פעמים, שבלילה ה"חלבי" יישן ושהוא יוכל לינוק כשיהיה אור בחלון. בהתעוררויות הלילה חוזרים על המסר בקצרה, מחבקים, שרים, מציעים מים ו... מכילים. S-:
לא פשוט! לאחרונה גמ"לתי בת כמעט שנתיים וחצי, והיא עדיין מתעוררת ומבקשת לינוק, אבל כעבור כמה לילות קשים לשתינו למדה לקבל את התשובה השלילית, להירדם לצדי ולינוק בבוקר.

אולי תרצי לנסות גמילת לילה הדרגתית בסגנון לילה אחד כן ולילה אחד לא , אבל אני לא בטוחה שזה רעיון טוב אם הוויתורים לסרוגין אינם מיזמת הילד עצמו.

בקשר לכמויות החלב - אני מניחה שלפחות בתקופה הראשונה הן דווקא תגדלנה בהנקת הבוקר הראשונה לאחר ההפסקה של הלילה.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בננה_צהובה* » 18 ספטמבר 2016, 08:42

תפילה לאם, אם אכן אני אלך על גמילת לילה, מה הכוונה להוריד בהדרגה? לילה אחד כן ולילה אחד לא? (אני לא יודעת עד כמה זה תלוי בי בכלל, אני יכולה לנסות להגדיל את כמות המוצקים שהוא מקבל בארוחת הערב בתקווה שהוא יהיה מספיק שבע ולא יתעורר בלילה לאכול, אבל שום דבר לא בטוח.)
ישראלונה, אצלי המצב פחות יציב מאשר אצלך, וגם ככה קורה לי הרבה שכמות החלב יורדת ואני עושה מאמצים להחזיר אותה. (אם כי ככל שהוא אוכל יותר מוצקים זה פחות קריטי כמובן)
פלוני אלמונית, אין לי זמן לחכות עד שהוא יגדל, אני רוצה הרבה ילדים, ואני אוחזת רק בראשון... :-)

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 ספטמבר 2016, 09:14

כדאי לשקול להמשיך את ההנקה כסדרה ולחכות שהמחזור יגיע באופן טבעי,כאשר התינוק יגדל.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי ישראלונה* » 15 ספטמבר 2016, 22:05

מניסיון שלי, כאשר היו כמה ימים (בודדים) שלא הייתי ליד הילדון (הוא היה בן שנה וחודש) הכמות לא התמעטה. עם הבכור הייתי עובדת מחוץ לבית מעט שעות והיו כמה ימים שהייתי צריכה להישאר 8 שעות במשרד. חודש אחרי זה חזר לי המחזור ולא היה שינוי בכמות. נכנסתי להריון בזמן ההנקה שלו.
עם הקטן, המחזור חזר לי אחרי כשנה (בלי הורדה בהנקות והנקת טאנדם) אבל מה שקשור לכאן הוא שהיה צורך שאני אצא לעבוד במשרה מלאה, הוא היה בן שנה וחמישה חודשים. הגוף וויסת את הייצור (אחרי יומיים עם גודש כבר לא היה מייצר כל כך הרבה) והמשכתי להניק אותו בערב ובלילות. אחר כך עזבתי את העבודה (אחרי שנה וכמה חודשים) ועברתי לשעות נורמליות יותר (חצי משרה) הוא חזר לינוק רגיל (למרות שאנחנו מדברים על פעוט בן שנתיים ותשע.

שימי לב שאכן, אם תכנסי להריון, רוב הסיכויים שלא יהיה חלב בסמסטר השני... (הבכור שלי חיכה בסבלנות עד הופעת החלב מחדש כשנולד הקטן והיה יונק על ריק כנראה במשך כמה חודשים)

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תפילה_לאם » 15 ספטמבר 2016, 16:26

מאז הלידה לא חזר לי המחזור,
יש סיכוי טוב שגמילת לילה היא הצעד. :-)

אני לא מומחית מדופלמת בהנקה. רק מיניקה את השישית שלי... (וחלק מהריונותיי החלו במהלך תקופת ההנקה של היונקים הקודמים).
להבנתי, כשאת מורידה הנקות (בהדרגה!), הגוף מתרגל לייצר פחות חלב בזמנים שוויתרת עליהם. אבל אם את מתמידה בהנקות בשעות אחרות, תפוקת החלב בהן אמורה להישאר יציבה.
לי אישית לא ממש היו שעות מוגדרות להנקות. כך שלא היה מצב של "להוריד את ההנקה של 10:00". ואם זה כך גם אצלך - יונק די הרבה במשך היום - אני מניחה שקל יותר להגדיר טווח שעות מסוים שלא תיניקי בו, תימנעי מלהתיישב בצורה מזמינה :-) וכו', ובשאר הזמן תיניקי חופשי לפי דרישה כהרגלכם.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בננה_צהובה* » 15 ספטמבר 2016, 07:27

תפילה לאם - תודה.
שכחתי לציין שמאז הלידה לא חזר לי המחזור, ולכן נראה שההנקה בינתיים כן מעכבת כניסה להריון.
הבן שלי קצת בעייתי בהנקה, הוא לא מוכן לינוק אם החלב לא מספיק זורם, ולכן אני זו שצריכה לדאוג שתמיד תהיה תפוקה טובה של חלב, הוא לא עוזר לי בזה. :-( (אין מצב להניק אותו על ריק או קרוב לזה, אם הוא רעב מאוד, הוא פשוט יצרח עד לב השמים, ואם הוא לא מספיק רעב - אז הוא סתם יתפתל וינסה "לברוח".)
בגלל זה אני חוששת שאם אני אוריד הנקות אני אפגע בחלב של ההנקות שיישארו.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תפילה_לאם » 14 ספטמבר 2016, 23:34

שלום בננה,

אני חושבת, שאם תיניקי באופן קבוע ותקפידי על כל ההנחיות הרגילות לשמירת תפוקת החלב (שתייה, אכילה, מנוחה) - לא צריכה להיות השפעה על כמות החלב בהנקות שתשאירי. כמובן שברגע שתהרי בשעטו"מ יכול להיות בהחלט שהחלב יתמעט.
בכל אופן לעניות דעתי, תוכלי להיכנס להריון גם בלי לשנות כלום, אבל כדי להגביר את הסיכויים נראה לי שגמילת לילה היא הצעד.
@}

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בננה_צהובה* » 14 ספטמבר 2016, 14:23

שלום,
הבן שלי בן שנה ושלושה, יונק די הרבה במשך היום, וגם בלילה מתעורר פעם או פעמיים לינוק.
אני מאוד רוצה להיכנס להריון.
מוכנה להפחית לו בכמות ההנקות, אבל מצד שני - אני לא רוצה שבהנקות שאני כן אשאיר לו - יתמעט החלב. (אני במלחמה תמידית על כמות החלב, בערך מאז שהוא היה בן חודשיים וחצי)
איך אפשר לעשות את זה?
יש למישהי רעיון?
תודה רבה.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי שמנדובה* » 10 נובמבר 2015, 21:07

אוי פלונית (()) לבי איתך ועם משפחתך על אבדן תינוקך :-( ולחלוטין מובן הרצון שלך. זה יגיע בזמנו.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 נובמבר 2015, 11:40

שמנדובה
תודה רבה לך באמת עזרת לי והצדק הכן בדבריך.
רק שאני רוצה עוד תינוק כיוון שהגדול שלי נפטר ממות בהריסה לפני שנתים ואני פשוט רוצה בית מלא ילדים ,
אין לי מה לעשות אלה לשמוח בקיים ולהתאזר בסבלנות.תודה בכל אופן

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי שמנדובה* » 09 נובמבר 2015, 00:11

לא בטוחה שיצאתי ברורה: אם התינוק שלך ישן זה מעולה, שישן כמה שהוא רוצה ותני לו לינוק כשהוא מתעורר. אם הוא קם ורוצה לינוק, אז כמובן לא למנוע ממנו הנקה, הוא צעיר מאוד בשביל זה.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי שמנדובה* » 09 נובמבר 2015, 00:09

עד גיל שנה לא מפסיקים הנקה בלילה ביזמתך, אלא אם כן התינוק בעצמו לא מתעורר ואז זה בסדר. כשהתינוק קם לינוק בלילה חשוב להניקו ולא למנוע ממנו לפחות עד גיל שנה. זה צורך של ממש.

בכל מקרה התינוק שלך צעיר מאוד וזה ממש נורמלי שאין עדיין וסת בשלב הזה. יכול להיות שהגוף שלך עדיין לא מוכן לעוד הריון :-)

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 נובמבר 2015, 23:57

אין ווסת ואני לא מניקה בלילה מ10-9 ועד 3-4 כך מגיל חודש כי הוא ישן .אבל למה הדגשת רק לאחר גיל שנה ?תודה

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי שמנדובה* » 08 נובמבר 2015, 22:29

אם יש ווסת, סביר להניח שאפשר גם להכנס להריון. אם עדיין אין ווסת, אפשר ״לעזור״ לה על ידי הפסקת הנקות לילה אבל רק אחרי גיל שנה, ואפשר גם להקשיב לגוף שאומר לנו שהוא כנראה עדיין לא מוכן להריון נוסף :-)

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 נובמבר 2015, 19:01

הי אני חדשה פה
יש לי גוזל בגיל 7 חודשים יונק מלא בלילה פעם 1 .
ואני ממש רוצה הריון נוסף תוך כדי יש משהי שיודעת איך אפשר . אשמח לקבל כל מידע

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בת_מלך* » 08 נובמבר 2015, 16:53

אשמח לקבל תשובהז

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בת_מלך* » 08 נובמבר 2015, 16:52

רציתי לדעת המחזור חזר לי כבר פעם שלישית אך כל חודש מאחר בשבוע או שבועיים עדיין מניקה לו מלא האם אפשר להיקלט במצב הנתון היא יכולה נקי שחוזרת מהגן ובלילה שהיא ישנה לא תמיד

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מרת_פרת_משה* » 09 אפריל 2015, 07:35

תודה שמנדובה (אגב, הניק שלך משמש ככינוי חיבה נפוץ ועתיק יומין במשפחתנו. אני מרגישה שקיבלתי תשובה מאיזו בת דודה... כיף).
בהחלט יש
תחושות מסויימות שעולות בגוף בהריון
אצלי מדובר בצימאון חריג, תשוקה למלח, מעין ''כבדות'' בבטן התחתונה, גירודים בכל מיני איזורים בגוף, מצב נפשי מסוים...
ולכל אחד מהם יכולות להיות עוד כמה סיבות חוץ מהריון. הווסת אכן לא חזרה ממש עדיין (הקטנה רק בת חצי שנה!) אבל מדי פעם עושה כאילו שהיא מתכוונת לבוא.
האמת, להשתין על מקלון גם לא כל כך מרגיע אותי, את שני ההריונות שהיו עד עכשיו לא זיהה שום מקלון.
טוב נו, אני אחכה עוד קצת ואז אשתין על מקלון, אזלזל במסקנותיו, ואלך לבקש בדיקת דם. מה בוער? הרי גם ככה לא צריך להפסיק להניק או משהו...

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי שמנדובה* » 08 אפריל 2015, 20:57

מעת לעת עושה פיפי על מקלון... כל עוד אין וסת. בסיבוב הזה העולל בן כמעט שנה ווסת - אין. בקודם זה לקח שנתיים בדיוק. מה שכן, אצלי כשהווסת חוזרת אז היא חוזרתמדוייקת למדי, וזה מדד טוב. גם תחושות מסויימות שעולות בגוף בהריון כבר מוכרות לי היטב (בחילות, פטמות רגישות באופן מיוחד, ריבוי גרעפסים - אצלי!).

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מרת_פרת_משה* » 08 אפריל 2015, 20:47

חברות יקרות שנכנסו להריון תוך כדי הנקה-
ספרו לי, אנא מכן, איך ידעתן? ומתי?
כלומר- המחזור עושה מה שבא לו, אי אפשר לסמוך על הגעתו או איחורו. ציצים- נפוחים מדי פעם וכואבים מדי פעם גם ככה. הרגשת הריון- אממ.... לא יודעת. מתקשה לסמוך עליה לבדה.
נו, אז אולי פתאום בחודש שביעי- שמיני ככה אגלה שאני בעצם שוב בהריון?!
קונדומים, פור גוד סייק! מה יכול להיות רמז יותר עבה להריון שיחכה קצת!?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 אוקטובר 2014, 11:27

יש פה משהו?שאלה: תינוקת בת שנה וחודשיים, מניקה בערב ובלילה... יכול להיות בגלל הנקת לילה יש מחזור ללא ביוץ?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוקטובר 2013, 19:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

וואי אני גם רוצה...

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי הדסי* » 21 יולי 2013, 16:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם הנקה חלקית מונעת הריון?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מייחלת_למילוא_הבטן* » 20 יוני 2013, 21:42

חתיכת דילמה... תודה בכל אופן :)

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תמרוש_רוש » 19 יוני 2013, 12:59

מייחלת:
א. כן, לפעמים לוקח לגוף זמן לחזור למחזור הטבעי שלו אחרי נטילת גלולות. למיטב זכרוני, חודשיים זה לא בלתי סביר.
ב. אם את מיניקה בלילות, גם זו סיבה טובה מאוד לגוף לא לבייץ. זה לא הכרחי (יהיו נשים במצבך שכן יבייצו) אבל זה ידוע ורגיל ונורמלי.
ג. על אחת כמה וכמה, אם את גם מיניקה וגם הרגע הפסקת גלולות - שלא יהיה לך מחזור.
ולשאלתך:

מישהי יודעת תוך כמה זמן זה צריך לחזור?
לא, אנחנו לא יודעות. אף אחד לא יכול לדעת. בעניין הזה יש שונות ענקית בין נשים.
אם את רוצה עצה, אז לדעתי יהיה סביר לחכות עוד חודש-חודשיים.
אם המחזור לא יגיע עד אז, נראה לי שאפשר להסיק מזה שהוא לא חוזר בגלל שההנקות מונעות ביוץ.
(איך אפשר לדעת בוודאות שזה מההנקה? לא יודעת. אולי רופאי נשים יידעו)
ואז, אן זו ההנקה, אז אפשר לחשוב מה את רוצה לעשות: להשלים עם זה שהגוף שלך לא רוצה להעמיס על עצמו גם הנקה וגם הריון, ולדחות את הניסיון להיכנס להריון, או לשקול גמילת לילה או גמילה מההנקה בכלל, שבשאיפה תביא להחזרת הביוץ.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מייחלת_למילוא_הבטן* » 17 יוני 2013, 22:46

אני לא בהריון, בדקתי. אני חושבת שאולי זה קשור לעובדה שנטלתי גלולות במשך חצי שנה? מישהי יודעת תוך כמה זמן זה צריך לחזור?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי רסיסים_של_אור* » 17 יוני 2013, 12:50

דווקא הנקות לילה משפיעות יותר על אי-פוריות מאשר בהקות יום. זהו , זה מה שחשבתי והנה תמרוש ניסחה את זה בשבילי.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תמרוש_רוש » 17 יוני 2013, 06:31

דווקא הנקות לילה משפיעות יותר על אי-פוריות מאשר הנקות יום.
לכן אם הפעוט יונק הרבה פעמים בלילה, גם אם הוא לא יונק ביום, נשמע לי מאוד הגיוני שלא יהיה מחזור.
לנשים שרוצות להחזיר את המחזור, אבל לא רוצות להפסיק להניק, מציעים לנסות גמילת לילה בלבד, אבל כיוון שהיונק שלך יונק רק בערב ובלילה, וכיוון שהוא כה צעיר, זה יהיה בשבילו שינוי מאוד משמעותי... כמעט גמילה.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אבישג_א* » 17 יוני 2013, 00:15

כן, גם אני לא מקבלת תקופה ממושכת, אבל כפי שכתבת
אמנם יש כאן מקרה עם הפסקה גדולה בין הנקה להנקה.
ונראה לי שזה מאוד משפיע

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי רסיסים_של_אור* » 16 יוני 2013, 23:38

אמת מוזר שאין לך מחזור למה מוזר ?? להרבה אמהות מיניקות אין מחזור למשך כשנה לפחות. אמנם יש כאן מקרה עם הפסקה גדולה בין הנקה להנקה (אם הבנתי נכון מהבוקר ועד אחר הצהריים לא יונק ?) ובכל זאת...

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אבישג_א* » 16 יוני 2013, 23:21

ראיתי את הדף ונהיה לי שחור בעיניים, אוי ואבוי אם אכנס להיריון בזמן הנקה

מיחלת, באמת מוזר שאין לך מחזור (לי זה נשמע מגניב אבל אני מבינה שאותך זה מבאס) - אפשרות שעולה לי בראש - אולי את בהיריון ?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מייחלת_למילוא_הבטן* » 16 יוני 2013, 22:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום, הבן שלי בן שמונה חודשים. הפסקתי לקחת גלולות סרזט לפני כחודש. מאז לא חזר לי המחזור. הוא יונק החל מהשעה 17:00 ועד 5:00. לא יונק ביום. מתי לדעתכן הוא יחזור? איך אפשר לזרז?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי ויק* » 24 אפריל 2013, 23:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לך ....אני ממש רוצה להיכנס שוב להריון ...יש לי ילד בן 7 חודשים שעדין יונק, לא קיבלתי מחזור מאז הלידה .וחזרתי לאותו משקל שהייתי לפני הלידה ואולי טיפה פחות . את יודעת להגיד לי מה אני צריכה לעשות ...?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי גליה* » 24 פברואר 2013, 16:36

עדיין לא קיבלתי מאז המחזור הראשון שלושה חודשים אחרי לידה...כלומר,איחור של כמעט חודש וחצי..יש מצב שאני בהריון או שזה נורמלי שוסת באה ונעלמת בהנקה מלאה? (עם הגדולה מאז שקיבלתי שלושה חודשים אחרי לידה קיבלתי חודש בחודשו בהנקה מלאה) אשמח לשמוע אתכן.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי גליה* » 15 פברואר 2013, 15:39

הי..ילדתי לפני כחצי שנה. קיבלתי שלושה חודשיםאחרי הלידה מחזור ומאז כלום...האם זה ייתכן שהמחזור,ברגע שקיבלתי,יכול שוב להפסיק?או שאני צריכה לקנות בדיקת הריון? אני בהנקה מלאה..

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תפילה_לאם » 02 דצמבר 2012, 08:51

למיטב ידיעתי, אם יש הפרש של עשרה ימים ויותר בין הגיל המחושב לפי ו"א לבין הגיל המחושב לפי האולטראסאונד, מחשבים לפי האולטראסאונד ומתעלמים מתאריך ו"א.

בשעה טובה!

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מניקה* » 01 דצמבר 2012, 21:01

שלום לכולן.
אני בתחילת הריון (נראה לי, האמת לא בדקתי, אבל אני דיי בטוחה), רציתי להתייעץ:
בהריון הקודם ילדתי בסופו של דבר בניתוח קיסרי (לצערי הרב כמובן), ובהריון הזה אני מעוניינת בכמה שפחות התערבויות סביב הלידה, בעיקר סביב זרוז לידה, שכידוע בעייתי במיוחד בלנל"ק אז מה זה קשור לדף הזה? אתן שואלות את עצמכן.

אז ככה: היתה לי פעמיים וסת מאז הלידה הקודמת (הראשונה אחרי שנה והשנייה שלושה חודשים אחרי), ואני מאמינה שהביוץ לא היה בתאריך שבו הוא אמור להיות, כלומר, יחשבו לי תל"מ מוקדם ממה שהוא באמת.
אחרי קריאת הפחדות שונות בנושא, אני מתלבטת אם בכלל לתת תאריך וסת אחרונה. אולי פשוט להגיד להם שלא קיבלתי מחזור בכלל, ואז יחשבו רק לפי אולטרה-סאונד וכך אמנע מהצקות של המערכת?
יש איזה סכנה בלעשות דבר כזה?
יש פתרונות אחרים?

תודה תודה

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אינדי_אנית* » 06 נובמבר 2012, 13:54

כל עוד את על גלולות נראה לי שאין לך דרך לדעת אם בכלל יש ביוץ או לא?
אולי דבר ראשון תפסיקי את הגלולות ואז תראי אם יש מחזור ואח"כ, אם אחרי חודשיים שלושה תראי שאין מחזור, אז תתחילי לשקול דילול הנקות..
לגבי היניקה קחי בחשבון שיתכן ולא תרצי יותר להניק כשתהיי בהריון, אז אולי כדאי שגם זה יכנס למערך השיקולים מבחינת מתי בדיוק את רוצה להכנס להריון.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אמא_של_הלה* » 06 נובמבר 2012, 13:23

הבת שלי בת כמעט שנה ועדיין יונקת. :-9
אני מעוניינת בהריון נוסף.... יתאים לי משהו ככה שיתחיל כשהיא תהיה בת שנה + 3 או משו כזה - כמובן לא נעולה על תאריכים, אבל בגדול...
איך אני צריכה להתכונן לזה בהתחשב בזה שהיא סרבנית בקבוק, אוהבת לינוק, יונקת גם בלילה (כל 3 שעות) וגם אני אוהבת להניק....?
אני נוטלת גלולות סרזט. להפסיק אותם לפני הפסקת / דילול ההנקות? אחרי? יש בכלל צורך בדילול הנקות?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי עדי_א* » 05 נובמבר 2012, 09:18

בימינו יש נשים שנכנסות להריון בזמן הנקה מלאה מסיבות שאינן ברורות לי (שמעתי שזה קשור לתזונת-יתר, אבל אני לא באמת יודעת. בכל מקרה, זה שונה מאשה לאשה, ולא משהו שאנחנו יכולות לשלוט עליו.
אני לא יודעת לגבי בני אדם, אבל ראיתי בטלויזיה שבאורנג-גוטנג זה גם קורה לעיתים נדירות, שיש עוד גור בזמן שהראשון עוד יונק. הן מניקות הנקת צמד במקרים כאלה, אפילו שאני לא יודעת אם אצלהן זה פוגע בכמות החלב כמו אצלנו.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תמרוש_רוש » 05 נובמבר 2012, 02:06

מה עוד חוץ מזה אפשר לעשות??
לא הרבה.
המנגנון שמפחית או מונע פוריות בזמן הנקה הוא מנגנון אבולוציוני עתיק יומין, שמטרתו לאפשר לאמהות לגדל את התינוקות שלהן אחד-אחד ולתת להם סיכויי שרידה טובים יותר.
בימינו יש נשים שנכנסות להריון בזמן הנקה מלאה מסיבות שאינן ברורות לי (שמעתי שזה קשור לתזונת-יתר, אבל אני לא באמת יודעת. בכל מקרה, זה שונה מאשה לאשה, ולא משהו שאנחנו יכולות לשלוט עליו.

אני לא בייצתי בכלל בכלל בכלל עד שההנקה נפסקה לחלוטין. שנתיים וחודשיים.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי לייקי* » 04 נובמבר 2012, 21:13

האם יש מישהי בקהל שהייתה בהריון ללא עליית חום?
לי לא היה בכלל חום כל ההריון! מי המציא את זה?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי לייקי* » 04 נובמבר 2012, 16:06

מה עוד חוץ מזה אפשר לעשות??

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי זיגזגית_הצללפונית* » 01 נובמבר 2012, 20:08

הבנתי שלרווח בין ההנקות נותן סיכוי רב לביוץ. הכי טוב 6 שעות הפרש, אבל אם את לא יכולה כ"כ הרבה, שיהיה פחות..

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי לייקי* » 28 אוקטובר 2012, 19:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בובתי בת שמונה חודשים ויונקת הנקה מלאה, קיבלתי כהר שלוש פעמים מחזור אבל לא סדיר האם יכול להיות שאני בהריון?? אני מתה כבר להיכנס שוב!!
חוץ מלהפסיק את ההנקה מה אני יכולה עוד לעשות???

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי זיגזגית_הצללפונית* » 22 אוקטובר 2012, 21:19

הי תודה תמרוש..
אני בגדול מכירה את שיטת השמ"פ אבל לא מספיק לעומק, וכיוון שאני לא עושה קורס בשמן הקרוב,
והבנתי שהזיהוי מסובך יותר בהנקה חשבתי שאולי דבר כזה יכול לעזור לי לקצר תהליכים..

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תמרוש_רוש » 22 אוקטובר 2012, 03:15

היי זיגזגית,
אין לי מושג על המכשיר, אבל אני ממליצה לך בחום לקרוא וללמוד את שיטת בילינגס (Billings Method) לפוריות. אפשר להשתמש בה הן כדי להיכנס להריון והן כדי להימנע ממנו (אם כי יותר קל להשתמש בה לצורך כניסה להריון...). השיטה מבוססת על היכרות עם ההפרשות הפוריות שלך, והיא נחשבת אמינה מאוד, קלה ללמידה ומומלצת על ידי ארגון הבריאות העולמי.

העיקרון הוא שבימים הפוריים שלך יש הפרשה מוגברת של הפרשות בעלי הרכב כימי שמזין את תאי הזרע ומסייע להם להתנייע ולהגיע לביצית. בשאר הימים יש הפרשות שלא רק שאינן תומכות בזרע - הן מקצרות את תוחלת החיים שלו.
כדי ללמוד ולזהות את ההפרשות הפוריות שלך ולהבדיל אותן מהלא-פוריות, אני ממליצה לך לקרוא את הספר הזה: Billings Method "http://www.amazon.com/The-Billings-Meth ... 039452120X" או לגלוש באחד האתרים שמספקים מידע ותמיכה על פי השיטה. פשוט גגלי billings method ותמצאי אותם.
אני קראתי את הספר והוא היה מעולה, ועזר לי מאוד בכניסה להריון. יותר טוב מכל מכשיר שהוא.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי זיגזגית_הצללפונית* » 22 אוקטובר 2012, 00:09

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי שלום לכן.. קראתי את רוב העמוד הזה (לקח כמה שעות טובות..) וחכמתי ונהניתי מאד(:
אני מניקה יצור מתוק בן שנה, ורוצה להרות מאד. קבלתי מחזור לראשונה לפני כחצי שנה, ומאז מחזורים די סדירים אבל חלשים מאד.
הבנתי שיתכן שבכלל לא יכלתי להכנס אז להריון (רירית דקה וביוץ חלש..)

אני רואה כאן שמומלץ לאכול טוב (בהחלט חסר לי..) ולרווח בין הנקות. את שתיהם אשתדל לעשות..
אני לא יודעת אם זה קשור לנושא- שמעתי לאחרונה שיש מכשיר בשם קומפי או משהו דומה
שמחשב ימים בטוחים בדיוק רב מאד, והייתי רוצה לקנות כזה, אלא שהמחיר גבוהה לי ממש..

מישהי כאן יודעת אם יש אפשרות לקנות את הנ"ל בחו"ל במחיר טוב יותר?
לארגן קבוצת רכישה? אם כי חשוב לי שתהיה אופציה לקבל שירות/אחריות גם כאן בארץ..

תודה בנות!

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי תמרוש_רוש » 22 מאי 2012, 12:45

דיגיטלית, אי אפשר לדעת. יש נשים שהנקה (אפילו חלקית) עוצרת אצלן לחלוטין את כל מעגל הפוריות, ויש נשים שחוזרות לבייץ במהירות רבה, אפילו בהנקה מלאה.
פשוט תעשי בדיקת הריון ביתית. עדיף על לשבת ולתהות :-)

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי ג'ני_ענבי* » 20 מאי 2012, 22:33

אי אפשר לדעת... פשוט תעשי בדיקת הריון ביתית..

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי דיגיטלית* » 20 מאי 2012, 01:00

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני חצי שנה אחרי לידה ראשונה ,בת 30 ,מניקה הנקה מלאה... יש לי כאבי בטן בבטן התחתונה בצד ימין בעיקר כבר כמה ימים, אולי אני בהריון? לא יודעת... אם כן אז זה חייב להיות כבר בן כ 10 שבועות... האם זה הגיוני ?
ומעבר לכך עכשיו התחלתי לתת תוספות של דייסה על חלב האם כשאני יוצאת לעבודה בערב פעמיים בשבוע.
האם יכול להיות שאני בהריון? אני הצהרתי בכמה פעמים שאני רוצה אך עכשיו פתאום זה ממשי ומלחיץ:)
האם כאבי הבטן ,אגב שגם מקרינים לי לכאב באגן הירכיים ,מעידים על הריון? או סתם התכווצות של הרחם/דלקת כלשהי? וחזרת האגן למצבו הרגיל???
אשמח לתגובה...

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי בורגנית_מהקיבוץ* » 12 ינואר 2012, 01:46

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ערסית מהשכונה
כיף לקרוא! את כותבת מצחיק וכנה

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי לירון_לוי_וייס* » 09 ינואר 2012, 14:59

_ממש בתחילת הריון, מניקה והחלב לא מספק.
הקטנה כבר בת שנה וקצת ונרדמת על הציצי ועכשיו אין לי דרך להחליף...
יש פתרונות?_

ממליצה ללכת לטיפול ברפואה סינית למטפל/ת שעובד/ת עם צמחים- תוצאות טובות.
מאיפה את?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מזדהה* » 08 ינואר 2012, 08:48

יופי, לפחות עודדתי במשהו. אני אישית רואה את הענין כנסיון- איך לא להתבאס יותר מדי, להתמקד בשתיים המדהימות שיש, ובכל מה שיש. הרי כשבעזרת ה' ההריון יגיע התקופה הקשה הזאת תישכח די מהר, וגם אם לא היא תתגמד לעומת השמחה שבהריון, אז שווה לעבור אותה בשמחה, לא?
אני מאוד מאמינה שזו הזדמנות בשבילי להתפלל תפילות מעומק הלב, (אגב, לא בטוחה שזה מדבר אלייך, ובכל זאת: יש מדרש שמסביר שהאמהות שרה, רבקה וגם רחל חיכו הרבה שנים לילד כי א-להים רצה מאוד את התפילות העמוקות שלהן).
אני גם מרגישה שיש משהו מאוד בריא בלצפות להריון לעומת להיכנס להריון באופן מפתיע ואז להשלים עם זה. (כמו שקרה לי פעם אחת. יצאה לי מהממת קטנה כמובן, ובכל זאת, היה משהו קשה בהריון)
אני גם מאמינה ש"הכל מדויק". מה שקורה לך הוא מה שטוב לך, ולפעמים הטוב הוא קשה, כי הוא מוציא ממך את הכוחות הפנימיים לשמוח ולהאמין ולראות את הטוב, אז חבל לפספס את ההזדמנות... מתי בפעם הבאה תוכלי להיות במצב קשה ועם זאת להתגבר ולשמוח? ....
חיבוק.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מקלונת_הזהב* » 06 ינואר 2012, 00:29

הי!
תודה על התגובה. עם הדיכאון שלי כבר חשבתי שאף אחד לא ייתייחס.
אני מצפה להזדמנויות להריון, רק שכשאין מחזור קשה להתעודד.
מקווה שנצליח, אנחנו וכל המצפות...

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מזדהה* » 05 ינואר 2012, 23:18

מקלונת, מזדהה איתך בציפייה להריון, אבל מצד שני רוצה להזכיר שזה שאין לך מחזור בזמן הנקה זאת ברכה. זה אומר שהגוף שלך עובד כמו שצריך ולא צריך לשבור את הראש על איך למנוע בזמן הנקה. הלוואי עלי הנקה בלי מחזור! ויכול להיות שלגוף לוקח קצת זמן לחזור לעצמו, זה הכל. מה שיפה בעיני הוא שכל פעם אני מקבלת מחזור ומתבאסת לגמרי שאין הריון, אבל מצד שני כל מחזור הוא פתח לאפשרות מחודשת של הריון, אולי יעודד אותך לראות את זה ככה...

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מקלונת_הזהב* » 05 ינואר 2012, 22:25

שכחתי להוסיף - הבעסה הרצינית היא שיש לי קצת בטן. ואני מרגישה שכולם מסתכלים עלי במבט של -
"אנחנו יודעים למרות שאת לא מספרת"
איכס.
מצפה לנס.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מקלונת_הזהב* » 05 ינואר 2012, 22:23

אוף אני מיואשת
בני הראשון עוד מעט בן שנה והמחזור עוד לא שב
הפסקתי להניק(ולשאוב) במשך היום, וגם הפחתתי בהנקת הלילה
לפני שלושה שבועות הייתי בטוחה שאני מבייצת - הפרשות מרובות ושקופות, כאבים בצידי הגוף, חצ'קונים.
פתאום נזכרתי איך זה, אחרי שכבר כמה חודשים אני מפרנסת את "מקלון הזהב" ומתבאסת כל פעם מחדש.
היום עשיתי בדיקה ושוב לא.
אף פעם לא חיכיתי לדימום יותר מאשר בתקופה הזו...

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אמונה_בה'* » 25 דצמבר 2011, 12:37

ממש בתחילת הריון, מניקה והחלב לא מספק.
הקטנה כבר בת שנה וקצת ונרדמת על הציצי ועכשיו אין לי דרך להחליף...
יש פתרונות?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי ורד_19* » 21 נובמבר 2011, 17:41

זה נורמאלי שיש הפרשות רבות בזמן הנקה .?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מרינה_מאוהבת_בים* » 18 נובמבר 2011, 10:13

רציתי לדעת אם אני צריכה לקבל מחזור כדי שיהיה לי ביוץ ?
לא, אף יתכן שקודם תקבלי ביוץ ולאחריו וסת

ואם ההנקה תיצור בעיה כדי להיכנס להריו שני ?
הסיכוי להיכנס להריון בהנקה נמוך יותר

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי ורד_19* » 18 נובמבר 2011, 00:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ילדתי לפני חודשיים וקצת ועדיין לא קיבלתי מחזור ואני מניקה הנקה מלאה .
אני ובעלי לא שומרים ולא מועניינים לשמור . רציתי לדעת אם אני צריכה לקבל מחזור כדי שיהיה לי ביוץ ? ואם ההנקה תיצור בעיה כדי להיכנס להריו שני ?

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מרינה_מאוהבת_בים* » 07 נובמבר 2011, 16:08

אני רוצה להיות בטוחה שאקבל מחזור
ורד לב ענת לי שתי הודעות מעליך (תודה על התשובה, ורד) :את מבינה עד כמה זה אישי?
אכן, זה מאוד אישי! ולא, את לא יכולה להיות בטוחה...
לפי מה שקראתי, לוקח לרחם כשנתיים לחזור לעצמו אחרי הלידה. והנקה הוא מנגנון מאוד חכם שמגן עלינו (בנוסף שהיא ממש חשובה עבור התינוקות שלנו).

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי לחוצה* » 06 נובמבר 2011, 21:00

ילדתי לפני 4 חודשים. רוצים להכנס שוב להריון. הרופא אמר להפסיק להניק. הורדתי הנקות ועברנו לסימילאק. היום לא הנקתי כלל. מה אתן אומרות? אני רוצה להיות בטוחה שאקבל מחזור.

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2011, 01:07

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום קימתי יחסי מין לפני חודש ויש לי תחושה שאני בהריון אבל היה לי מחזור אחרי 22 יום יש מצב שאני בהריון אני אשמח שתענו לי תודה

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי ורד_לב* » 05 ספטמבר 2011, 22:47

מרינה, מצטערת שלא עניתי, אני לא ממש מסתובבת פה ורק לעתים מבליחה לקצרות (ולפעמים שואבות :-) ).
שאלת כמה שאלות שאני לא בטוחה שאני ממש יכולה לענות עליהן.
ספרתי מה עבד עבור הגוף שלי.
אני לא יודעת לומר לך תוך כמה זמן (אם בכלל) תתחילי לבייץ אחרי גמילת לילה... וגם לא למה אם יש מחזור הוא לא בהכרח פורה.
זה מה שעבד עבורי, אגב, כבר 3 פעמים. אז "רק על עצמי לספר ידעתי..." וגם קצת מסיפורים שאני מלקטת מאחרות...
אני כן יכולה לומר לך שכשזה היה מוקדם מדיי (שוב, לגוף שלי) זה לא קרה.
עם הקטנה שלי היה צורך לגמול אותה בלילה (בגלל ענייני שיניים, סיפור אחר) בגיל שנה ו-3 חודשים (מוקדם מדיי לטעמי). היא הייתה גמולה במשך כמה חודשים טובים עד שחלתה במשך כמה ימים וחזרה לינוק בלילה ומאז לקח עוד זמן עד שחזרנו לגמילה נוספת.
מה שכן, לא חזרתי לבייץ במהלך החודשים האלה, על אף שלא הנקתי כבר בלילה.
כנראה שזה היה מוקדם מדיי עבורי.
את מבינה עד כמה זה אישי?
>שיהיה בהצלחה!<

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי אלמוניתת...3>* » 04 ספטמבר 2011, 10:36

טוב אז ככה קיימתי יחסי מין שעות ליפני שקבלתי מחזור והוא יכול ליהיות סיים טיפה בפנים
והשאר בחוץ ולמרות הכל בבוקר קיבלי מחזור יכול ליהיותת שאני בהריוןן כי גם ככה המחזור לא כזה מסודר

כניסה להריון בזמן הנקה

על ידי מרינה_מאוהבת_בים* » 25 אוגוסט 2011, 09:07

ורד לב בזמנו כתבת כאן:
גמילת הלילה בפירוש החזירה את המחזור!
השלב הבא היה להפחית את ההנקות במהלך היום ושוב מיד בחודש הבא הגיעה התגובה והייתי בהריון.

אודה מאוד על עזרת להבין לעמוק את הנושא.
אז הינה דניאל לא יונק מ22:00-22:30 ועד 6:00 . אחרי כמה זמן חוזרת וסת אם אכן הגורם המונע הוא ההנקה בלילה? ברור לי שזה לא מדע מדויק, אבל בכל זאת איזו שהיא ערכה...
ולמה צריך את ה השלב הבא היה להפחית את ההנקות במהלך היום ? אחרי שוסת חזרה עדיין לא היה ביוץ?

היום אני מרגישה מוכנה להעזר לרפואה אלטרנטיבית: רפואה סינית. אשמח להמלצות על מטפל באיזור נתניה או פתח תקווה

חזרה למעלה