על ידי שירל'ה* » 11 ינואר 2012, 09:59
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
היי לכם,
אני מחפשת מקום לכתוב מקווה שזה המקום, יש לי 2 בנים נסיכים, אחד בן 6 וחצי בכיתה א' השני בן 4 ו3 חוד', שם הצעיר עילי, עילי לאורך כל ההתפתחות שלו היה איטי, הלך בגיל שנה ו7 חוד' דיבר יחסית מאוחר, לפני שנה היינו אצל מרפאה בדיבור למשך 4 חודשים עד שהדיבור יוצב ואין כל צורך, שנה שעברה לקראת סופה התלוננה הגננת שלעילי יש בעית מוטוריקה עדינה וכן משחק עם חבר אחד ולא נפתח, ישר מלאנו טפסים והגענו למרפאה בעיסוק היא מבחינתה אמרה בסוף האבחון שאין צורך בטיפול אך יש עיקוב לעבוד בבית ובגן, אני בקשר רציף עם הגננת הגננת עדיין אומרת שעילי מסרב להגיע לשולחנות עבודה חייב דרבון, לכשמגיע לשולחן תוך כמה רגעים הוא אומר סיימתי וקם, אין לו טוסיק, בבית המקרה דומה רק שהוא מסוגל לצבוע משטחים מעט יוצא מהקווים ,(הגננת אמרה שבגן הוא לא צובע) עכשיו מצייר עגול מצייר שמש אדמה שמיים וצובע זהו לא מוכן לנסות או ללמוד, ציינתי את הבכור שלנו עמית הוא עשה הכל מאוד מוקדם ילד נבון חכם מצייר לומד ממושמע , ההפך מעילי, עילי מרדן דעתן , הגננת מדווחת על שיפור מבחינה חברית, על התבגררות אבל עדיין הוא נמנע מלהשתתף במליאה בגן,ביישן ולא ממש אוהב ללכת לגן כבר בלילה הוא בוכה שכואבת לו הבטן והוא לא יכול ללכת לגן, שנה הבאה בה' הוא עולה לגן חובה אנחנו ממש מודאגים מהמצב... בבית שאני מספרת סיפור ושואלת שאלות הוא עונה נכונה ולעיניין...
אני מבינה שאסור להשוות ואני ממש לא רק מעל הכתב , אני בטוחה שהבעיה גם נובעת מתסמונת האח הבכור המוצלח,
ממש לא יודעת מה לעשות אתמול לדוגמה ישבתי עם עילי לבד שהוא על ברכי וציירנו, לימדתי אותו מס' מ1 עד 5 הוא זכר התלהבנו עודדתי פרגנתי היה זמן איכות משגע, עוד הייתי רוצה להוסיף שהגננת לא ממש מפרגנת לילד באופן אישי כן מדווחת, יש לציין כי הרכבת פזלים של 48 חלקים הוא מעולה, אין לו בעיה להשחיל חרוזים משחק במחשב מדהים,
מה לדעתכם אני צריכה לעשות ???
תודה מראש,
[sup]+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+[/sup]
היי לכם,
אני מחפשת מקום לכתוב מקווה שזה המקום, יש לי 2 בנים נסיכים, אחד בן 6 וחצי בכיתה א' השני בן 4 ו3 חוד', שם הצעיר עילי, עילי לאורך כל ההתפתחות שלו היה איטי, הלך בגיל שנה ו7 חוד' דיבר יחסית מאוחר, לפני שנה היינו אצל מרפאה בדיבור למשך 4 חודשים עד שהדיבור יוצב ואין כל צורך, שנה שעברה לקראת סופה התלוננה הגננת שלעילי יש בעית מוטוריקה עדינה וכן משחק עם חבר אחד ולא נפתח, ישר מלאנו טפסים והגענו למרפאה בעיסוק היא מבחינתה אמרה בסוף האבחון שאין צורך בטיפול אך יש עיקוב לעבוד בבית ובגן, אני בקשר רציף עם הגננת הגננת עדיין אומרת שעילי מסרב להגיע לשולחנות עבודה חייב דרבון, לכשמגיע לשולחן תוך כמה רגעים הוא אומר סיימתי וקם, אין לו טוסיק, בבית המקרה דומה רק שהוא מסוגל לצבוע משטחים מעט יוצא מהקווים ,(הגננת אמרה שבגן הוא לא צובע) עכשיו מצייר עגול מצייר שמש אדמה שמיים וצובע זהו לא מוכן לנסות או ללמוד, ציינתי את הבכור שלנו עמית הוא עשה הכל מאוד מוקדם ילד נבון חכם מצייר לומד ממושמע , ההפך מעילי, עילי מרדן דעתן , הגננת מדווחת על שיפור מבחינה חברית, על התבגררות אבל עדיין הוא נמנע מלהשתתף במליאה בגן,ביישן ולא ממש אוהב ללכת לגן כבר בלילה הוא בוכה שכואבת לו הבטן והוא לא יכול ללכת לגן, שנה הבאה בה' הוא עולה לגן חובה אנחנו ממש מודאגים מהמצב... בבית שאני מספרת סיפור ושואלת שאלות הוא עונה נכונה ולעיניין...
אני מבינה שאסור להשוות ואני ממש לא רק מעל הכתב , אני בטוחה שהבעיה גם נובעת מתסמונת האח הבכור המוצלח,
ממש לא יודעת מה לעשות אתמול לדוגמה ישבתי עם עילי לבד שהוא על ברכי וציירנו, לימדתי אותו מס' מ1 עד 5 הוא זכר התלהבנו עודדתי פרגנתי היה זמן איכות משגע, עוד הייתי רוצה להוסיף שהגננת לא ממש מפרגנת לילד באופן אישי כן מדווחת, יש לציין כי הרכבת פזלים של 48 חלקים הוא מעולה, אין לו בעיה להשחיל חרוזים משחק במחשב מדהים,
מה לדעתכם אני צריכה לעשות ???
תודה מראש,