על ידי תמי_גלילי* » 10 יולי 2007, 17:02
איזה צירוף מקרים, בדיוק התכוונתי ליצור איתך קשר בעניין אחר. אשלח לך מסר בתפוז. אשמח גם אם תשלחי לי מסר בתפוז או בדוא"ל (שנמצא בדף הבית שלי).
לגבי השירשור - אני מעריכה מאוד את נקודת המבט שלך!
אני עצמי צועדת עכשיו את צעדיי הראשונים בתחום השילוב, ואין לי כרגע מה לתרום לשירשור. יותם מעולם לא היה בבית ספר. בגלל הרגישויות לכימיקלים והמרחק מהמשפחה בילה די מעט בחברת ילדים עד היום. הוא גם לא ילד אלים או פולשני (אם כבר, הבעיה שלי הפוכה; ילדים מרביצים לו, והוא לא יודע להחזיר). אני מציעה שתשאלי בפורום אוטיזם בתפוז (מס' 612), או פורומים אחרים שעוסקים בילדים עם צרכים מיוחדים. ברשותך, אפרסם את הפוסט שלך בקומונת שילוב, שהיא קומונה סגורה, ומן הסתם יהיו שם עוד תובנות (שגם אני אלמד מהן).
איזה צירוף מקרים, בדיוק התכוונתי ליצור איתך קשר בעניין אחר. אשלח לך מסר בתפוז. אשמח גם אם תשלחי לי מסר בתפוז או בדוא"ל (שנמצא בדף הבית שלי).
לגבי השירשור - אני מעריכה מאוד את נקודת המבט שלך!
אני עצמי צועדת עכשיו את צעדיי הראשונים בתחום השילוב, ואין לי כרגע מה לתרום לשירשור. יותם מעולם לא היה בבית ספר. בגלל הרגישויות לכימיקלים והמרחק מהמשפחה בילה די מעט בחברת ילדים עד היום. הוא גם לא ילד אלים או פולשני (אם כבר, הבעיה שלי הפוכה; ילדים מרביצים לו, והוא לא יודע להחזיר). אני מציעה שתשאלי בפורום אוטיזם בתפוז (מס' 612), או פורומים אחרים שעוסקים בילדים עם צרכים מיוחדים. ברשותך, אפרסם את הפוסט שלך בקומונת שילוב, שהיא קומונה סגורה, ומן הסתם יהיו שם עוד תובנות (שגם אני אלמד מהן).