לחיות לאאאאאאט

שליחת תגובה

ככל שהתקשורת בין בני האדם משתכללת, כך התקשורת הפנימית נפגמת, וככל שהמרחקים קטנים, הדרך מאבדת משמעות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לחיות לאאאאאאט

לחיות לאאאאאאט

על ידי ג'יס_בכיס* » 18 יוני 2014, 08:02

רציתי מאוד לקרוא את "ההורה חסר המעש" ו/ או "המניפסט של ההורה הבטלן", אבל הקישור לא עבד, אז הנה קישור חדש:
http://theriskykids.com/2012/03/the-idl ... k-or-lazy/

אני משתדלת לחיות לפי "האיש שהיה עצלן מכדי להכשל" של היינלין, ובאופן כללי לפי "די זמן לאהבה" (Time enough for love), אבל זה בהחלט מוסיף.
איזה כיף של דף @}

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורי* » 02 אוגוסט 2013, 00:06

איזה דף יפה
בול עליי
ההפך ממה שאני מרגישה שהעולם מצפה ממני
(ומה עושים אם העבודה היא מרוץ? איך מאטים שם? זה נראה בלתי אפשרי כשיש מערכת מסויימת שדורשת לרוץ מדבר לדבר כל היום. )

לחיות לאאאאאאט

על ידי כוכבית_בוקר* » 09 פברואר 2011, 20:01

מקסים ממש..

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 09 פברואר 2011, 19:55

תודה, כוח האמונה.
כבר כמעט שמונה בערב. את עוד ערה? (-:

ולמעלה הופיע: ללא חולמים - לעולם לא תהא מנוחה לעולם.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 09 פברואר 2011, 19:45

לחיות לאאאאאאט

על ידי כוח_האמונה* » 09 פברואר 2011, 12:12

אורה
איזה דף מעולה
אני כל פעם קוראת מחדש כדי להזכיר לעצמי..

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 08 פברואר 2011, 09:08

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 08 פברואר 2011, 09:07

Every man is, or hopes to be, an idler
Samuel Johnson

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 08 פברואר 2011, 08:58

ושוב אני בתקופה של האטת הקצב... הזדמנות להעלות את הדף למודעות שוב ולהמליץ, שוב על "How to be Idle"
product]ראו כאן id[/po]=66

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורי_יורמן* » 23 אוקטובר 2010, 23:47

איזה מדהים למצוא דף כזה.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 12 ספטמבר 2010, 18:23

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 12 מרץ 2010, 16:07

אתר שלם שמוקדש לעצלות ולאיטיות ולעוד כמה דברים משובחים מעטו של טום הודג'קינסון וחברים
ההורה חסר המעש
שווה לשים לב לספריו החביבים ומאירי העיניים How to be Free ו- How to be Idle המלאים עצות משעשעות להאטת החיים, הפיכתם פשוטים, נינוחים, זולים, יצירתיים וחופשיים יותר.

לחיות לאאאאאאט

על ידי הילה_מ* » 15 פברואר 2010, 17:25

איזה מדהים למצוא דף כזה.
מכשאני זוכרת את עצמי תמיד שרו לי "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?..."
טוב לדעת שאני לא לבד...

לחיות לאאאאאאט

על ידי רוני_נני* » 09 אוגוסט 2008, 21:04

אני בעד לחיות לאאאאאאט
גם אני ניסיתי
והתאהבתי
בשבת כשאני רק ישן
היום עובד לי כמו יומיים

לחיות לאאאאאאט

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 28 יוני 2008, 23:10

אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים נלחצת "למצוא פעילויות" או מתאמצת, רק כי יש לי ילדה מאד חברותית שבבית די משתעממת. ביני לביני מוכנה להיות חלק מהזמן על הספה בוהה בתיקרה, זה לא קורה, המזג המהיר שלה מנהל אותי בהקשר הזה.
בכל זאת אני שמה לב שיחסית לאנשים אחרים הקצב שלנו איתי וכהיום היו לנו אורחים מהמרכז מאד בלט לי ההבדל הזה בין הדרך שבה הם מתנהלים לבין איך אנחנו, ואולי זו הכללה אבל בכל זאת החיים אצלנו בצפון (ואני לגמרי במירוץ העכברים בדרך כלל) יותר רגועים ואיטיים מאשר במרכז. תודה לאל על כך.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 28 יוני 2008, 11:56

כוכב מעז,
אני מצטערת שלא ראיתי את דבריך... מפברואר. אני מרגישה איזו אחריות על הדף הזה ועל הנושא הזה שפתחתי אי אז - אבל מצליחה להכנס לבאופן לעיתים יותר רחוקות כרגע.

לדעתי העניין הוא לדעת לשלב ולאזן בין אי עשייה לבין עשייה וליהנות משניהם. אותך זה ודאי לא יפתיע עד כמה אנשים מתקשים בנושא הזה.

אנשים יכולים להיות פנויים מאוד ועדיין חווים לחץ ומצוקה ולא נהנים מהפנאי.

אחרים לחוצים ופעלתנים אך אינם נהנים מהפעילות וכמהים כל הזמן לפנאי.
כשהפנאי מגיע - מרגישים לחץ ולא נהנים וחוזר חלילה.

יש כל מיני וריאציות על הנושא...

בעבודה שאני עושה עם אחרים ועם עצמי באמצעות שיחה עם דמויות פנימיות אני פוגשת כמה גיבורים קלאסיים הקשורים לנושא, כמו:

הלוחץ ושותפיו - תמיד ידרשו עוד ועוד פעילות, התקדמות, סימון 'ווי'. הם חובבים רשימות וסולדים באופן מוחלט מאי עשייה או מפנאי לסוגיהם.
דמויות של חופש וכאלה שזקוקות לחופש - תמיד ידרשו וירצו עוד ועוד חופש, פנאי, בילויים, שלווה ושקט.

את רובנו מנהלים במקביל שני הסוגים - לכן רובנו לא נהנים מהשלווה (כי ברקע כל הזמן לוחצים עלינו להספיק ולדהור קדימה) וגם לא מהפעילות (כי ברקע גונחים כל הזמן החבר'ה הכמהים לחופש).
מנסיוני אם מכירים היטב את שני הצדדים המנוגדים ולומדים שיש מקום לזה ולזה ושחשוב למצוא מקום לשניהם, נוצר שקט מבורך ואפשר להרגיש טוב בדרך כלל גם כשעובדים וגם כשנחים.

עוד על הנושא אפשר כאן
http://www.altnet.co.il/Sites/oragavriely

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 28 יוני 2008, 11:44

תמי גלילי ו ניק לס - תודה על הטיפול בדף.

מרגיעון: ההווה הוא הצומת בו נפגשים זמן ומרחב - כאן ועכשיו.
כמה הולם.

לחיות לאאאאאאט

על ידי ניק_לס* » 27 יוני 2008, 15:13

תמי, צודקת.
הוספתי העברה אוטומטית מ{{}}לחיות לאט

לחיות לאאאאאאט

על ידי תמי_גלילי* » 27 יוני 2008, 12:24

קשה למצוא את הדף הזה בחיפוש בגלל איות המילה לאאאאאט. זה אמנם חינני, אבל שווה לשקול אם להחליף חינניות ביעילות כדי שיותר אנשים יגיעו לכאן.

לחיות לאאאאאאט

על ידי כוכב_מעז* » 23 פברואר 2008, 20:11

דף מעניין :)

אני מולבלת כבר כמה זמן, ועכשיו במיוחד, בנוגע לאיטיות החיים...לפעמים נראה לי שאני פשוט עצלנית. עצלנית מדי ללכת כל בוקר לעבודה, לפי שעון, עצלנית מדי להלחץ ולעבוד מהר וביעילות, עצלנית מדי "לעשות משהו כל הזמן", לא לבזבז זמן סתם כך, אלא להתקדם, להתקדם! מבחינת ידע, פיתוח כשרונות, התפתחות רוחנית! לפעמים נראה לי שהרצון שלי לאיטיות נובע מעצלות. אבל אולי זה בסדר? ואם כן, למה מציפים אותי רגשות אשם?

מרגיעון - "כבד את עצמך" :)

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 03 פברואר 2008, 09:12

נחמד לראות שהדף הזה ממשיך להתעורר מדי פעם.

עברו כמה שנים מאז שהתחלתי אותו ושוב ושוב אני רואה כמה עושר ומלאות טמונים באי-עשייה.

הקושי שלנו להיות באי-עשייה נובע בעיקר מההזדהות שלנו עם האמונה שעשייה היא דבר ראוי ואי-עשייה היא סתם - בטלנות חסרת תועלת.
לכן מי שרוצה לחוות אי-עשייה וליהנות מפירותיה הנפלאים באמת, חייב להגיע ללגיטימציה מלאה של פן זה של החיים לצד העשייה ובשילוב איתה.

אם אנחנו באי-עשייה אבל חושבים שזה לא ממש בסדר - אנחנו מחמיצים את האפשרות לחוות את הפירות שכמוסים שם.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורי_יורמן* » 22 ינואר 2008, 00:54

אני התמהמהתי עם הלימודים ויצא שבגיל 32.5 סיימתי את התואר השני.
איפה האיטיות פה?

לחיות לאאאאאאט

על ידי רגע_רגע* » 22 ינואר 2008, 00:35

איך אוכל להסביר שנות בטלה?

האם אלה היו שנות בטלה, באמת?
האם בשנים האלה יצרת מערכות יחסים משמעותיות עם אנשים?
האם בשנים האלה הקמת משפחה, גידלת ילדים?
האם בשנים האלה ציירת, ניגנת, עיצבת את הבית, טיילת בארצות רחוקות, קראת, כתבת, ארגנת מסיבות יומולדת לחברים, הקשבת, ייעצת, תמכת, גידלת ירקות, בישלת, למדת צרפתית?....

אם אפילו חלק מהתשובות חיוביות, הרי שקורות חייך עשירים מאד. את רק צריכה לתרגם אותם למושגים שאנשים "חשובים" מבינים..
ואת זה אפשר ללמוד. למשל כאן: http://www.amirdror.com/newsite/[po]A Dpage[/po].asp?page=3a3

לחיות לאאאאאאט

על ידי יונת_שרון* » 27 דצמבר 2007, 22:33

אני מכירה אנשים שעבדו שנים ברפת או פלחה, ובגיל שלושים ומשהו הלכו ללמוד מקצוע אחר. אחרי הלימודים הם פשוט התחילו לעבוד בעבודות ברמת כניסה כמו בני עשרים, והתקדמו עם הזמן לפי הכשרון והיכולת. גם אם קורות החיים שלך קצרים, ניסיון החיים שצברת יוכל לבוא לידי ביטוי בעבודה עצמה ולהשפיע על ההצלחה שלך בה.

בהצלחה!

לחיות לאאאאאאט

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 דצמבר 2007, 13:17

היה פה פעם דף לחיות לאט. כנראה נמחק. בכל אופן הכוונה שלי היא לחיים מקצועיים. אני התמהמהתי עם הלימודים ויצא שבגיל 32.5 סיימתי את התואר השני. (מדעי). בעצם רק לא מזמן יצאתי לשוק העבודה כך שקורות החיים שלי דלים מאוד. נראה לי שמסביבי כולם הספיקו הרבה יותר. זה מאוד מטריד אותי. זה מטריד כי השוק מאוד תחרותי ואנשים בסביבות גיל שלושים מצפים מהם לאיזשהו רקורד. איך אוכל להסביר שנות בטלה?

לחיות לאאאאאאט

על ידי ילדת_טבע* » 11 ינואר 2007, 14:46

כמה זה נפלא וכמה נכון. אני כל חיי מסתבר חיה לאאאאאאט. בן זוגי ממש לא, לפעמים זה נראה כאילו הוא מפרפר על פראייר, רץ כמו עכבר מבוהל וזה לא מוביל אותו לשום מקום קיצוני או מדהים להפך. זה בעיקר מוביל אותו לחוסר שינה בלילות (קשה לו להרדם גם אחרי יום עבודה ארוך מאוד) וכאבים פיזיים. ככל שניסיתי לא הצלחתי להסיט אותי לכיוון האיטיות. זה אצלו בדם. אמא שלו (חמותי זאת אומרת) ממש סולדת מהאיטיות שלי. מאז שיש לנו ילדה משותפת היא ממש סובלת מהעניין ומסתכלת עלי בעין מאוד עקומה והלואי שהיתה רק מסתכלת וסותמת את הפה. מבחינתה הדרך הכי טובה להרגיש שמישהו עושה זה אם הוא כל הזמן מדבר על זה, ככה גם בן זוגי, עשיה לא יכולה מבחינתם להתבצע בנחת ובשקט. אם הוא עושה הוא מונה בקול מה עשה ומחכה לקבל ציון לשבח על כל מעשה או לחילופין מקטר בקולי קולות גם שנעים וטוב לעשות כי אם לא סובלים-לא עושים...
הנה, עכשיו אני חושבת על הכביסה שצריך לקפל... טוב, אולי באיטיות אני אקח את עצמי לסלון לעשות את זה... טוב הלכתי....

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 10 ינואר 2007, 08:48

עסוקה אך לא ממהרת, יש לציין (:

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 10 ינואר 2007, 08:47

באופן לייט, אני עוד כאן - רק שהייתי עסוקה מאוד לאחרונה. תודה על הקישור.
ותודה אמא על המידע ספר

לחיות לאאאאאאט

על ידי נשמה_טובה* » 25 דצמבר 2006, 01:01

דף נהדר וכייפי. סוף סוף סיימתי אותו......מה אקרא עכשיו? :-)

לחיות לאאאאאאט

על ידי אמא_אינקובטור* » 16 דצמבר 2006, 00:08

קראתי את In Praise of Slow, של Carl Honore. מרתק, מעורר מחשבה, ושמחתי לגלות שגם משפחתי מדברת פרוזה כבר שנים ואנחנו מיישמים לא מעט מהעקרונות שבספר, כולל מגורים במקום שמאפשר לנו לא להיות תלויים לחלוטין במכונית, כולל המנעות עקרונית מ"לחטוף משהו לאכול בדרך".

לחיות לאאאאאאט

על ידי באופן_לייט* » 15 דצמבר 2006, 01:01

אורה, אם את עוד פה
תראי מה יש היום בהארץ

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/S ... ntrassID=0

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 26 פברואר 2006, 16:35

כמה דפים קשורים לנושא. אתם מוזמנים להוסיף עוד. אולי נהפוך את זה למדור...

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 18 פברואר 2006, 20:01

if people work for a living
why do they work themselves to death?

המכוער מתוך הסרט "הטוב הרע והמכוער"
(יכול להיות שזה ציטוט מקורב)

לחיות לאאאאאאט

על ידי simply_alon* » 17 פברואר 2006, 22:33

i saw a wise t-shirt saying

think fast
talk slow

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 16 פברואר 2006, 21:40

והנה עוד עדכון איטי.....
"לא יכול להיות לאדם דבר נפלא יותר בחיים מאשר זמן. לאנשים בימינו אין מספיק מזה. הייתי בת מזל במיוחד בילדותי ובנעורי פשוט כי היה לי כל כך הרבה זמן..."

"נראה שקיימת הנחה מוזרה שיש משהו בעל ערך בלעבוד. מדוע?..."

"...אינני חושבת שהצורך הוא אבי ההמצאה. לדעתי ההמצאה נובעת ישירות מאי-עשיה, אולי אפילו מעצלות..."

"אנו הנשים התנהגנו עם השנים כמו טמבליות. התעקשנו שיתנו לנו לעבוד כמו גברים. גברים, שאינם טמבלים, ראו את הרעיון בעין יפה..."

כמה אמירות משעשעות של אגאת'ה קריסטי (זאת מספרי המתח) מתוך האוטוביוגרפיה המרתקת שלה. תרגום חופשי.


(לא צריך לקחת את האחרונה ברצינות רבה מדי מה גם שנשים תמיד עבדו קשה חוץ מבאצולה הויקטוריאנית ודומותיה שלקראת סופה נולדה אגאת'ה קריסטי)

לחיות לאאאאאאט

על ידי לי_אורה* » 16 פברואר 2006, 20:05

ואני אוסיף את ה-2 סנטס שלי:
לפי התורה, העבודה הקשה היא אחד מהעונשים שקיבלו אדם וחווה בשל חטא עץ הדעת (בעצם אדם קיבל את "בזיעת אפיך תאכל לחם" וחווה קיבלה את "בעצב תלדי בנים"). כלומר לפי התוכנית המקורית, אדם וחווה היו אמורים לחיות בנחת ובשקט ולאטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט בגן עדן, וכעונש על חטאם הם גורשו מגן עדן ומאז ועד היום נאלצים לעבוד קשה כדי לאכול לחם (בהרחבה: כדי להתפרנס ולהתקיים).

לחיות לאאאאאאט

על ידי ציירת_הקומיקס* » 13 פברואר 2006, 13:22

רק רציתי להגיד שזה אחד הדפים שבהם אני אוהבת לקרוא שוב ושוב.

נחמד שהוא מתעדכן לאאאאאאט :-)

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 19 ינואר 2006, 20:26

"Did you ever stop to think, and forget to start again?"
A.A. Milne

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 19 ינואר 2006, 20:09

תודה רבה, ורד ובתוכו קטעים רלוונטיים במיוחד

לחיות לאאאאאאט

על ידי ורד_לב* » 18 ינואר 2006, 21:34

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 04 ינואר 2006, 13:59

יפה אמרת.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אבאשל* » 04 ינואר 2006, 09:24

>
























כלום

לחיות לאאאאאאט

על ידי ההולכת_באתרים* » 29 דצמבר 2005, 14:37

מסכימה עם כל מלה. :)

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 28 דצמבר 2005, 23:04

שלום הולכת,

התייחסתי לפחדיה של עדית שאם תנסה להאט היא תאבד את היכולת "לחיות מהר". התייחסתי גם לדבריה של הפסיכולוגית שלך בעניין.

באזורים קדומים יותר של הדף יש הרבה בנושא הזה.

לפעמים נכון להאט ולפעמים למהר יותר. דברים שונים מתאימים לאנשים שונים ברגעים שונים בחייהם.

הבעיה היא שרובנו מכורים למהירות - בגלל שהיא נתפסת כחיות (לא תמיד בצדק) בגלל שהיא נתפסת כיעילות (לעיתים קרובות שלא בצדק), בגלל שהיא לכאורה מקדמת אותנו לכל מיני דברים שאמורים לגרום לנו אושר (בדרך כלל תוצאות המהירות הפוכות לחלוטין ויוצרות סבל ומצוקה ולא להיפך)...

ובכלל, בדף הזה, איטיות לא בהכרח אומרת בטלה (אבל גם בטלה לפעמים) ולא בהכרח אומרת אפילו איטיות ממש - אלא מתאם טוב לקצב הפנימי הנכון לנו בכל רגע. כלומר - לא לחיות בעתיד אלא עכשיו ועכשיו ועכשיו. לא לברוח מהעבר או מההווה אלא לשהות בהווה.

לזה יש תוצאות משמחות בדרך כלל - חיוניות, שלווה, שמחת חיים, כל מיני דברים שיכולים להופיע כאן ועכשיו אבל ברגע שאנחנו רודפים אחריהם (=מהירות) או בורחים ממה שהפוך להם (=מהירות) נגוזים במיידיות....

ויש עוד - למעלה.

לחיות לאאאאאאט

על ידי ההולכת_באתרים* » 27 דצמבר 2005, 21:39

אורה לא הבנתי למה הכוונה בלהיתקע. האם להיתקע בהילוך איטי או שמא לנסוע מהר מדי. אני ברגיעה לאחר מסע מהיר מדי וזאת סיבת "התקיעות". בתחילה זו היתה אכן תקיעות והסיבות להרגשה הרעה היו יותר בגלל יחס הסביבה. עכשיו אני נהנית מהאיטיות והיא מדגישה שזה יעבור ושזה טוב.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 27 דצמבר 2005, 19:26

עדית והולכת -
טוב לטפח גמישות. אם אנחנו תקועים בהילוך אחד בלבד - המנוע עלול להתעייף.
הגיוני שיתעייף בסוף. הרי כך אין התאמה בין מצב הדרך והרכב למהירות הנסיעה.

יש דלק, אין דלק, עליה, ירידה, פיתולים חדים, יום, לילה - תמיד הדוושה לחוצה עד הסוף.

אין בזה הגיון וזה לא בריא לטווח הארוך.

בסוף אנחנו פשוט שופכים מנוע...

לחיות לאאאאאאט

על ידי עדית_החיים_היפים* » 27 דצמבר 2005, 16:10

מפחידדדדד
זה כמו לוותר על החיוניות שלך.
אבל אם היא מלווה אותך, אולי היא תוכל לעזור לך לחזור לזה. את לא לבד.

לחיות לאאאאאאט

על ידי ההולכת_באתרים* » 27 דצמבר 2005, 15:25

מבינה על מה את מדברת. גם אני מרגישה ככה ושאלתי אותה אבל היא התעקשה שזה חשוב.

לחיות לאאאאאאט

על ידי עדית_החיים_היפים* » 27 דצמבר 2005, 09:09

רעיון טוב,
אבל אצלי זה...קצת מזכיר זיקנה, שקיעה.
ברור שזה לא נכון, אבל אני, אישית, פוחדת שאם "אתן לזה להשתלט עליי",
לא אוכל לחזור אחר כך למהירות, כי פשוט אשקע..

לחיות לאאאאאאט

על ידי ההולכת_באתרים* » 27 דצמבר 2005, 02:17

הפסיכולוגית שלי טוענת שהאיטיות חיונית בשביל לחזור אחר כך למהירות.

לחיות לאאאאאאט

על ידי עדית_החיים_היפים* » 27 דצמבר 2005, 01:38

חשבתי על זה-
אני חושבת שאני פוחדת שלא אוכל לחזור אחר כך למהירות אם אצטרך.

לחיות לאאאאאאט

על ידי עדית_החיים_היפים* » 18 דצמבר 2005, 12:21

אורה-
שאלה מצויינת!
צריכה לחשוב על זה.

לחיות לאאאאאאט

על ידי ענ_בל* » 17 דצמבר 2005, 10:46

נפלא. @}

לחיות לאאאאאאט

על ידי טנא_טאו* » 16 דצמבר 2005, 23:19

  • בעומק הקלות יש גם כובד
בבסיס התנועה יש מנוחה

לכן הנבון גם כשצועד יום ארוך
וסוחב על גבו קרון של משא
שרוי הוא באדישות שיש בה אדנות ושלווה*
  • אם קל יהיה בסיסו ישמט
אם נחפז יהיה את עצמו יאבד*
(מתוך הטאו טה צ'ינג)

תודה

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 16 דצמבר 2005, 17:08

השאלה הראשונה לשאול היא: מה מפחיד אותך בזה. מה את חוששת שיקרה אם תחיי לאט?

לחיות לאאאאאאט

על ידי עדית* » 08 דצמבר 2005, 10:36

זהו. שלי זה קשה לחיות לאט.
לא סובלת את זה.
הייתי שמחה אם מישהו היה מלמד אותי איך :-)
זה פשוט מפחיד אותי.

לחיות לאאאאאאט

על ידי נומושי* » 05 דצמבר 2005, 14:47

תמיד(?!)כשרצים מפסידים את הדרך..

"כל צב והקצב שנכון לו בכל עת"--נכון לי,בשבת אני צבונת בכייף,
ובשאר הימים -כמו נחשה ס..ס..בפתלתלות (תזזיתי,איטי לסרוגין

לחיות לאאאאאאט

על ידי מיכל_צמות* » 05 דצמבר 2005, 09:10

לחיות לאט זה מהירות פנימית שפויה
עוצרת על המשפט הזה, שנכתב כאן כבר לפני שנה. אני אמשיך לקרוא אחר כך, כי עכשיו זה הזמן לעצור ולהקשיב למשפט הכל כך חכם הזה. ולנסות להבין אותו קצת יותר. להבין ל א ט, ל א ט. מ ד ה י ם ! ! !

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 05 דצמבר 2005, 08:25

ועוד תקיעות שחשוב (לי) להשתחרר ממנה היא התקיעות של לרצות להזיז דברים תקועים עכשיו, עכשיו עכשיו עכשיו, ללא יכולת לנשום ולהמתין לזמן הנכון..... אז (אני אומרת לעצמי)- אין מה לדאוג, או להילחץ, או לרצות כבר עכשיו להיות במקום שנהיה בו אחר כך. ולקבל את עצמנו בינתיים, ככה, עם הדברים שעדיין תקועים. ולעשות כמיטב יכולתנו כדי לשחרר. בקטנות, חלקיק אחד בכל פעם. עד שפתאום יהיה שם מרחב חדש.
הלומדת מתוך בלוג החיים בבית

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 08 נובמבר 2005, 21:13

מוקדש בהערכת אין קץ לאנשי שרות התעסוקה בפתח-תקווה. (אתם זה אנחנו).

מוקדש בהערכה למורינו ורבינו אנשי שירות התעסוקה...........(-;

לחיות לאאאאאאט

על ידי ציירת_הקומיקס* » 08 נובמבר 2005, 14:23

פקידי הביורוקרטיה שלנו הם למעשה - בצנעה האופיינית למורים רוחניים מהדרגה הנעלה ביותר - מורי דרך של ממש בתחום החיים האיטיים.

הם באים יום יום
תמיד באותה השעה
המקום אותו המקום,
ואותה התפאורה.

השומר בכניסה, הספל על השולחן, הריפוד הורוד של כורסאות ההמתנה.

העבודה אינה מספקת דרמות מיוחדות
אחת בשנה מספיקה.
במרץ מכונת הקפה התקלקלה
עברו להשתמש בזו של מס הכנסה (קומה 4).
ביולי ג'ולי יצאה לפנסיה
באוגוסט- חופשה.

לפני מספר שנים
עת עברו למערכת מיחושב חדשה
נרשמה רוח של תזזית: הכשרות, סדנאות ועכבר
כל כך הרבה פלסטיק אפרפר.
בלב נרשם חשש-
מכל החדש
אבל מהר מאוד (ואולי לאט)
שבו הדברים לקדמותם
למדו שגם להקליד אפשר,
באצבע אחת.

בארבע ושלושים קמים,
מתמתחים. שוטפים את הספל (מתנת עלית).
מכבים את המחשב, ממתינים למעלית.
מהנהנים לשומר.

עוד יום איטי עבר. נתראה מחר!

מוקדש בהערכת אין קץ לאנשי שרות התעסוקה בפתח-תקווה. (אתם זה אנחנו).

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 08 נובמבר 2005, 11:37

הנה סיפור יפה שסיפר לי ידידי הותיק אדווין (מסופר לכם באישור)...
אדווין בעצמו שווה הקדמה. פגשתי אותו בחנות דיסקים בבוסטון לפני כ-15שנים.
הוא היה סטודנט שעבד בחנות ואני הייתי קונה בביקור של ימים ספורים בעיר.
המפגש ארך כעשר דקות. זה הכל. עשר דקות. מאז לא נפגשנו שנית... אבל נשארנו חברים טובים באמצעות מכתבים, טלפונים נדירים ואי-מייל.
גם זה אפשרי.

סיפורו של אדווין (מתורגם מאנגלית):
האם סיפרתי לך מה קרה לי בשבוע שעבר כשחזרתי הביתה ממיאמי אחרי שליוותי את אשתי והבנות למטוס לבוגוטה? תארי לך, אורה, שלמרות שהמטוס שלי אמור היה להמריא תוך 20 דקות, תקף אותי לפתע דחף בלתי נשלט לראות אותן שוב לפני שימריאו. רצתי בטירוף דרך כל הטרמינלים. חיבקתי אותן שוב ורצתי במהירות בחזרה לשער הטיסה שלי.

לפתע הופיע מולי אדם בכובע, שהחזיק פיסת נייר בידו והלך ישירות אלי. אני נשבע לך, אורה, שכוח מוזר כלשהו גרם לי לעצור.
האיש התחיל לדבר בשפה שנשמעה לי בהתחלה זרה לחלוטין. כשהתקרבתי, קלטתי שהוא מדבר בשפת אימי, ספרדית.

כקולומביאני, האינסטינקט הראשון שלי היה להסתכל במהירות סביב כדי לבדוק את מידת הסיכון במצב.
בקולומביה אין לך בדרך כלל יותר מכמה שניות להחליט מה לעשות. זה יכול להיות עניין של חיים ומוות.

הוא שאל אותי אם הוא בכיוון הנכון לטיסתו להונדורס. הצצתי בכרטיס העליה למטוס שלו וראיתי שהוא הולך בכיוון ההפוך. ודווקא ברגע זה, כשעמדו לרשותי פחות מ-15 דקות להגיע לשער שלי בשדה תעופה שאין לו קץ, בחרתי לעשות את הבלתי נתפס וללוות את האיש לשער שלו.

נדמה היה שהעובדה שמיהרתי לא הטרידה אותו כלל. בעוד הוא צועד לצידי בקצב מדוד, הבנתי שהוא לא יודע לקרוא. היה לי ברור שהוא נהנה מאוד להתבונן בנוף, במטוסים, בחנויות, באנשים הזרים, בתלבושות... הדרך בה התבונן באנשים הנחפזים ריתקה אותי.

ברור היה שהוא תמה על כך שהאנשים ממהרים כל כך, כמעט רצים.
קלטתי את המלכודת שנפלתי לתוכה - קלטתי ששכחתי כמה חשוב לחיות את הרגע, ללכת לאט, לחייך, להתבונן.

כשהבאתי אותו לשער שלו האיש לא התיק את מבטו מפני.
כשחזרתי למציאות העגומה שיתכן שהחמצתי את הטיסה שלי בשבוע של חרדת הוריקן במיאמי, האצתי את הילוכי.

אבל הסתובבתי להסתכל באיש פעם אחרונה. הוא עדיין עמד שם, והתבונן בי.
נופפתי לו לשלום והוא חייך חיוך אמיתי והמשיך בדרכו.

דא"ג, אדווין הצליח להגיע לטיסה שלו.

לחיות לאאאאאאט

על ידי הערסית_מהשכונה* » 19 אוגוסט 2005, 11:13

או ! יש גאולה לעם הערסים! סוף סוף אני מוצאת קבוצת תמיכה באיטיות -הבילתי -מתקבלת- על -הדעת -שלי. יש!

לחיות לאאאאאאט

על ידי אמא_לשלושה* » 17 אוגוסט 2005, 23:45

היום חייתי לאאאאט אבל ממש לאאאאאט ולהפתעתי הכל זרם בצורה הטובה ביותר {איזה כיף לאלה שנמצאים בחינוך ביתי}. פשוט נדהמתי מההשפעה שיש לזה על הילדים, הכל היה כיף אפילו שטיפת הכלים אחרי ארוחת צהריים הייתה כיפית.
לא יודעת מה הביא אותי להחלטה הזאת, אבל מקווה שיהיו לנו עוד הרבה הרבה ימים כאלו.

לחיות לאאאאאאט

על ידי הלך_רוח_איטי* » 17 אוגוסט 2005, 23:14

לחיות לאאאאט עבורי זה למצות עד תום... אי אפשר לשנות את קצב החיים או את קצב המחשבה, הרגע הקסום בעיני הוא כאשר המחשבה מתאחדת עם המרחב החיצוני והפנימי של הגוף והחוויה הופכת להיות שלמה, לעיתים זה מתאפשר ואז השמיים הם הגבול.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 05 יולי 2005, 07:53

כל צב והקצב שנכון לו בכל עת.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אם_במדבר* » 02 יולי 2005, 14:04

היום אצלי זה מן יום כזה של לחיות לאאאאאאאאאט ממש.
אז יצא ההגיג שמעל. הבן שלי אהב והציע שאשלח. כשחיים לאט יש מקום למחשבות .
ובכלל,לחיות כמו צב יכול להיות נעים אבל מהצד זה לפעמים נראה לי סתם עייפות.
דווקא המיהור מוציא ממני לפעמים סוג נעים של שקט. אז מקשיבה יותר לנשימה המואצת
ופחות לקולות שבחוץ.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אם_במדבר* » 02 יולי 2005, 11:21

פעם צב התהפך על הגב
ונתקע
זה נכון עזור לו להתהפך חזרה? - ילדה שאלה
אם הוא בטבע-שיתהפך באופן טבעי ,ענתה אישה אחת
והשניה אמרה-לפעמים להתעקש על האופן הטבעי -זה ממש הרסני
ואם לא נעזור לזה הצב לא יהיו רבים בלעדיו
כי בזמן שהצב סוחב כביכול את ביתו על הגב
אנחנו בעצם לפעמים תופסים לו את ביתו הרחב
תחת כל עץ בונים בית לנו ואפילו שכונה
פלשנו אם לא שדדנו את ביתו של הצב
צריך לעזור לו עכשיו!

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 29 יוני 2005, 20:14

שמחה שאהבת.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אם_במדבר* » 27 יוני 2005, 18:49

אם יש משהו לא נוח לא לברוח. דווקא להשאר.

אהבתי!

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 26 יוני 2005, 22:08

הקצב הפנימי.
אם מתואמים איתו, אפשר אפילו למהר באיטיות, בנחת.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 14 מאי 2005, 13:02

"כמה חבל היה לה על האנשים הלבנים....שתמיד מתרוצצים ומדאיגים את עצמם בקשר לדברים שיקרו ממילא. מה הטעם בכל הכסף הזה אם אף פעם לא יכולת לשבת בשקט או פשוט להתבונן בפרות שלך אוכלות עשב? שום טעם בכלל, לדעתה; שום טעם, אבל הם לא ידעו את זה. מדי פעם פגשה אדם לבן שתפס, שהבין את המצב באמת; אבל אנשים כאלה היו מעטים ואנשים לבנים אחרים התייחסו אליהם בחשדנות."

תרגום חופשי מתוך:
The No.1 Ladies' Detective Agency
by Alexander McCall Smith

ספר נחמד - לא יותר מזה, דא"ג. אבל גם נחמד זה משהו.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 11 מאי 2005, 14:12

נוזפים במכונית חונה...
  • מקסים וכה נכון, אללי.
ובעניין הקורס (ההרשמה בעיצומה):
כמה זמן אני צריכה לחכות שמישהו סוף סוף יגיד - "הלכתי כמו שאמרת, לראשון לציון מאחורי התחנה המרכזית, ושם אמרו לי לפנות לסניף בבני ברק?"

לחיות לאאאאאאט

על ידי שקיעות_של_פטל* » 11 מאי 2005, 11:48

כשחיים לאט, כלומר בקצב פנימי מכוונן, התור באמת לא פוגם בשמחת החיים, וגם לא הטופס.
וגם אור אדום ברמזור יכול להיות לברכה

ל"להקת סוסיתא" www.sussita.co.il יש שיר מקסים, שנקרא 'שיר שלווה', הוא נכתב ע"י מירון אגר 'לֵאַטְנִיק' ידוע [נכתב לרגל חג מושב של חצבה, שהיא, כמו מקומות נידחים אחרים, מעוז חשוב של אלו החיים לאאאאאאט]

"ושמה באורבניה כולם ממהרים,
להספיק, להשיג, למצות את היום,
נוזפים במכונית חונה,
נוזפים ברמזורים,
'מתי כבר יגמר לכם הצבע האדום'
ורק אני מביט סביב כך וחושב,
לאן כולם ממהרים, לאן הם רצים,
אני רמזור אדום יותר מכל אוהב,
כי אז יש את הזמן להסתכל על העצים."

ובכלל ללהקה המקסימה הזו יש "אווירת לאט" בכל מה שיוצא מידי הזהב שלהם. ממליצה בחום. כמובן שגם שמם הוא די, איך נאמר, איטי (במקרה הטוב...).
[אמת בפרסום: קשר דם מדרגה ראשונה הופך את ההמלצה שלי לנטולת אובייקטיביות]

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 11 מאי 2005, 09:08

באוגוסט יפתח קורס:

חדוות התור והטופס

את הטפסים (שלושה העתקים) ניתן להשיג בסניף ראשל"צ מאחורי התחנה המרכזית.

והערה רצינית לרציניים... כשחיים לאט, כלומר בקצב פנימי מכוונן, התור באמת לא פוגם בשמחת החיים, וגם לא הטופס.
ובנשימה אחת עלי להתנצל בפניכם, קוראים נאמנים, על הדרדרות הדף בחזרה לרצינות.

לחיות לאאאאאאט

על ידי מוישה_זוכמיר* » 10 מאי 2005, 20:32

קורס למתחילים-הגשת בקשה לקבלת ויזת סטודנט בקונסוליה הקרובה לביתכם

קורס למתקדמים-הגשת בקשה לאישור שהיה באותה הקונסוליה למרות אי עמידה בקריטריונים המבוקשים.

והרי לכם לאט.....לא ממש חיים,אבל לאט!

לחיות לאאאאאאט

על ידי מוישה_זוכמיר* » 10 מאי 2005, 20:25

שלוש סוכר בבקשה
ולא לערבב!

לחיות לאאאאאאט

על ידי ענת_ב_פ* » 10 מאי 2005, 16:57

בשבוע הבא נפתחת סדנת מנהיגות בנושא האיטיות. מנחה - מוישה מהעיריה.
> מצטערים אבל הסדנא לא תיפתח במועד. מר זוכמיר בדיוק בהפסקת תה <

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 10 מאי 2005, 15:33

חברים, עלינו להודות בחום למוישה זוכמיר* על דבריו.
אכן מחשבה חדשה, רעננה:
פקידי הביורוקרטיה שלנו הם למעשה - בצנעה האופיינית למורים רוחניים מהדרגה הנעלה ביותר - מורי דרך של ממש בתחום החיים האיטיים.
והנה אור גדול:
קוללנו ויצאנו מבורכים.

בשבוע הבא נפתחת סדנת מנהיגות בנושא האיטיות. מנחה - מוישה מהעיריה.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 09 מאי 2005, 08:53

הי ענת - תיאור נהדר ועצות טובות - תודה!

בין שאר הדברים הטובים, את נותנת דוגמה מלאת חיים של החשיבות שיש לכל הדמויות, כולל לאותן דמויות אומללות שאנחנו מגדירים "שליליות" (ולכל אחד הגדרותיו שלו לאלו) כי הן מלחיצות אותנו או מיאשות אותנו וכולי.

הסוד הוא, כפי שאת מתארת זאת, ללמוד להעריך את כולן ולפתח יכולת התניידות בין הדמויות השונות על פי הצרכים המשתנים (החיצוניים ובעיקר הפנימיים). כך איננו נשלטים על ידי אף דמות אולם מקבלים את מתנתן של דמויות רבות והולכות.

וכפי שנדמה לי שכבר ציינתי היכנשהו - המתנה הגדולה מכולן, היא כשיש נוכחות בו זמנית של דמויות פעילות עם דמויות של הווייה - וכשעם שני ה'צדדים' האלה איננו מזדהים - זו חגיגה של חיוניות ויעילות עם שלוה גדולה.

לחיות לאאאאאאט

על ידי ענת_ב_פ* » 09 מאי 2005, 00:59

כמה מחשבות של שעת לילה;
הרבה פעמים נראה לי שאנשים ש'הולכים מהר' סובלים מבעיה במנוע ;-)
אני מתכוונת שיש אנשים שנחשבים מאוד מצליחים וכשאני קוראת עליהם או שומעת אותם מדברים מאוד מהר שקוף לי המנוע שלהם (המוטיבציה שלהם) להצלחה.
לא שאני שופטת אותם וכן אני לפעמים קצת מקנאה אבל בסופו של דבר אני לא מתחברת לצורך שלהם להצליח.
אני לפעמים מאוד מהירה ולפעמים כבדבדה ומרגישה עצלנית. אני יודעת שהגוף והנפש שלי זקוקים ל'זמן העצלנות' ואני נהנית מאוד באותם רגעים. אני מפסיקה ליהנות כש (במונחי אורה) ה"דוחפת" מתעוררת ונותנת לי דחיפה בתחת. אני בד"כ גם זזה קדימה כשאני מבינה איפה דמות "הפחדנית" חברה לדמות "העצלנית" והן ביחד כרתו ברית לשים אותי על hold
ואז אני מגייסת את "האמיצה" ו"המסוגלת" לחרבש ל'מדינות הברית' את התוכנית.
מה שנחמד הוא שעם השנים אני מצליחה להתנייד בין כל הדמויות בלי מעברים חדים מדי..
עוד אני ממליצה על מדיניות ה"פרה פרה". לי זה עוזר כשאני מרגישה שדף המטלות עמוס מדי.
ועוד משפט שעוזר לי באותם רגעים- "מה לעשות?? לעשות!" . מתחילים ממשהו ועם העשייה בא התיאבון. עד ששובעים ואז שוב מתחרדנים קצת.
ועכשיו לילה טוב ZZZ

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 08 מאי 2005, 16:41

ענ בל - שוב תודה רבה.

אשה - מעניין מאוד.
את מתארת משהו שמוכר גם לי מפעם לפעם - שמתוך עייפות דווקא, או חשיפות גבוהה, כשדווקא לא מרגישים "טוב" - משהו במבנה המערכת "הרגיל", משתנה, נסדק - לעיתים דברים מעניינים קורים במקום הזה, כפי שאת מדגימה. תודה.

ואילו רובנו כל כך מכורים למה שנחשב "להרגיש טוב". ואוי ואבוי אם אנחנו מותשים, מדוכדכים, חלשים.
  • את מזכירה לנו את התועלות החבויות לעיתים במצבים שהתרבות שלנו מנסה לסלק מהנוף. ללא הצלחה, כמובן.

לחיות לאאאאאאט

על ידי עינת_טל* » 06 מאי 2005, 15:35

שלום אורה,
מוזר,
אחרי שהבאתי את הגר לבית הספר היום נסעתי לאיטי בטרוסטו(מכונית ישנה טרנטה,בקטלנית)
לקניות בעיירה שליד,אני כ"כ עייפה מחוסר שינה בשלושה ימים האחרונים ,שהכל מתנהל לי מעצמו ב-
slow motion ,כאילו אני גם מוקפת באי אילו מי שפיר כמו בני שגדל לי בבטן.
בקיצר,
נזכרתי שבתקופות שבהן הייתי מאד עייפה באקדמיה,רקדתי יותר טוב,הייתי יותר בעצמי,והקצב שלי הואט בתחושה,כאילו משהו מהאנרגיות שמסביב מפסיק להבהב לי מול החושים החשופים.
וגם
נזכרתי בשם הדף הזה שפתחת כבר די מזמן,ושלא בקרתי בו עוד.

לחיות לאאאאאאט

על ידי ענ_בל* » 06 מאי 2005, 06:19

בתגובה לשאלתי אם הוא מוכן שהיא תתבטל מדי פעם הגיב: "להתבטל?! בשום פנים ואופן לא! לפחות שתקרא עיתון!"
:-D
אני נכנסת לקרוא כאן תמיד. את מדברת אלי מאוד.

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 05 מאי 2005, 22:41

המשך:
אני זוכרת היטב "דוחף" אחד שהכרתי, שניהל אישה מצליחה מאוד ודי אומללה (באותה תקופה).
בתגובה לשאלתי אם הוא מוכן שהיא תתבטל מדי פעם הגיב: "להתבטל?! בשום פנים ואופן לא! לפחות שתקרא עיתון!"

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 03 מאי 2005, 21:33

הי רק שאלה,

זה לא מה שאתה עושה כמו מי אתה כשאתה עושה את מה שאתה עושה.
האם במהלך הגלישה אתה מישהו מתוח, נחפז, רדוף, טרוף-צריכים, מורעב למשהו, מכור, נזקק
או שאתה מישהו שקשוב לקצב הפנימי וחי עכשיו (לפחות חלק מהזמן) בלי תחושת מתח, רדיפה וחפזון וכולי.

אפשר לשבת מול המחשב ככזה וככזה.

ויחד עם זה, נדמה לי שאת צודקת שקל להגזים עם המחשב ושזה יכול, במקרים מסויימים, להרחיק קצת מגרעין השקט שבפנים.

לאחרונה כל מיני עניינים גרמו לי לשבת הרבה יחסית מול המחשב וגיליתי שאני צריכה להזהר לא להגזים בזה.

אפשר לעשות מין אימון כזה שפעם בכמה ימים לא נכנסים לאינטרנט או לבאופן אפילו פעם אחת, למשל.

בשפה של דמויות פנימיות, אנשים שחיים על טורים גבוהים, מזוהים בדרך כלל עם דמויות מסוג "הדוחף" או "הלוחץ" - דמויות שההתמחות שלהן היא ביצירת רשימות של כל מה שצריך לעשות ועוד לא נעשה. הרשימה, כמובן, לא נגמרת לעולם והלחץ לא נגמר לעולם. הכל תועלתני - לא יתכן שסתם נבהה למשל.
כשדמות כזאת מנהלת אותנו אנחנו חיים בדרך כלל במתח, לחץ, קושי לנוח ולהרגע (לעיתים כמו שתארת, הראש לא נח לרגע, אפילו בשעה של מנוחה לכאורה, כל הזמן חושב מה עוד צריך להספיק). אנשים רבים שמזוהים עם דמויות מסוג זה נעשים מותשים ומאבדים את שמחת החיים כי אין מקום 'לעשיית כלום', למילוי מצברים במצב של הוויה ללא עשייה, לכיף, למה שבא (בניגוד למה שצריך) - וכל זה מוציא את המערכת מאיזון. והמוזר הוא שבחלק גדול מהמקרים, כל התזזית הזו לא מביאה לעלייה ביעילות, אלא יש אשליה של יעילות שמכסה דווקא על סוג של חיפוף או צורך לחזור פעמיים על אותה עבודה וכולי.

לחיות לאאאאאאט

על ידי רק_שאלה* » 03 מאי 2005, 11:23

אורה תודה על הדף הזה.

מעניין מאוד.

דווקא התקופה שאחרי הלידה הייתה עבורי תקופה כזו. פתאום הייתה לי שמיטת חובות מכל הצריכים האלה והתמקדתי רק בעכשיו. להניק. לעשות מקלחת. לאכול. להניק.

ובאמת הייתי הרבה יותר בהווה. עם הזמן התחילו לחלחל לחיי הקולות החיצוניים והיום אני הרבה פחות זורמת.

שאלה לי אליך: איך האינטרנט משתלב לדעתך בכל החיים האיטיים? אני מרגישה שהקריאה בפורומים, גם אם כאלה שהם מפרים ומרעננים כמו האתר הזה, יש בה משהו מאוד "מהיר".

חשיפה להמון רעיונות בבת אחת, פותחת דפים וסוגרת אותם, קוראת במהירות ובלהיטות אם יש משהו מעניין וכן הלאה.

רבים וטובים כותבים כאן (בדף הזה ובדפים אחרים באתר) על הרצון בחיים אותנטיים, או איטיים, או טבעיים או כל כינוי אחר- וכשאני מסתכלת אני רואה שמדובר באנשים שעל פי מספר ההופעות שלהם באתר נמצאים די הרבה מול המחשב.

האם ניתן לחבר בין המחשב לבין חיים אותנטיים?

לחיות לאאאאאאט

על ידי אורה_גבריאלי* » 02 מאי 2005, 15:16

טרה רוסה
  • מדליק! הנה המדע בכבודו ובעצמו מאשר את ממצאינו.
ואני קראתי מחקר נוסף שמי שחי ממממממששששש לאאאאאאאאאאט מצליח לשרוד את החיידקים האיטייייייייייים שפיתחו עמידות לאנטיביווווטיייייייקה.

שלא נדע מצרות טפו טפו טפו.

לחיות לאאאאאאט

על ידי טרה_רוסה* » 02 מאי 2005, 10:17

קראתי בעיתון שעכשיו גילו איך חיידקים מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה (מלבד מוטציות):
החיידקים שחיים לאאאאאאאאט, מצליחים לשרוד את תקופת האנטיביוטיקה, כי הגדילה שלהם יותר איטית D-:

חזרה למעלה