לטוס בהריון

שליחת תגובה

קח נשימה עמוקה ושאף את החיים אל קרבך, קחי נשימה עמוקה ושאפי את החיים אל קרבך - עכשיו!
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לטוס בהריון

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 דצמבר 2018, 10:43

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי כולן,
אני אמורה לטוס לבנגלור, הודו לשבוע, כנראה שאהיה בשבוע 5-6, האם יש סיכון בטיסה עצמה וגם בשהייה בבנגלור ?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ספטמבר 2016, 10:03

זה ממש לא חמור, בהחלט אפשר ומותר (ואם זה למטרת חופשה אז זה אפילו רצוי ;) לטוס בהריון.
ממש מוזר שהרופא אמר לא לטוס.
את בשבוע מאוד מוקדם. הריון שיחזיק - יחזיק גם טיסה, הריון שלא יחזיק - לא יחזיק גם אם תשארי בבית.
תהני בחופשה

לטוס בהריון

על ידי מודאגת_בלי_סוף* » 20 ספטמבר 2016, 07:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי בנות צריכה את עזרתכן דחוף.
אני בשבוע 7
אני טסה ביום חמישי 22.9.16 ללונדון ומלונדון לארה״ב בתאריך 2.10.16 וחזרה בתאריך 17.10.16 לצרפת (קונקשין של שעה וחוזרת לארץ באותו יום )
רופא אחד אמר לי שאין בעייה לטוס השני אמר לי שלא כדאי לטוס והוא לא היה ממליץ לי בתקופה הזו לטוס בכלל. העניין הוא שגם את הכרטיס טיסה אני לא יכולה שלא לדבר על ביטול של המלונות שאין אפשרות לבטל.
מי יכולה לעזור לי פה מנסיון עד כמה זה חמור.

לטוס בהריון

על ידי רוצה_לעוף* » 11 ספטמבר 2016, 01:31

תבדקי, זה לא קשה, 3-4 שיחות טלפון.
העיקר זה לשאול האם הביטוח כולל ביטוח של התינוק במקרה שהוא יוולד בחו"ל.

לטוס בהריון

על ידי שבוע_34_בטיסה_לחול* » 08 ספטמבר 2016, 14:04

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי , אני רוצה לטוס בשבוע 34 , יש חברת ביטוח שמבטחת בשבוע שכזה ?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אוגוסט 2016, 23:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם בחודש השני להריון הטיסה היא בסדר ?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2015, 11:21

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום, אני מתכננת לטוס לתאילנד כשאהיה בשבוע ה20 להריון למשך כשבועיים.כששאלתי רופאים הדבר היחיד שאמרו שלא מומלץ טיסות ארוכות ובטח שלא לתאילנד כי הרפואה שם ברמה ירודה. אני ממש בהתלבטויות. לא מתכננת לעשות טיולי גיפים או פילים או אטרקציות אחרות. נטו בטן גב לנוח. יש מישהי שעשתה את זה ויכולה להוריד לי קצת את מפלס החרדה? כי מחיפושים באינטרנט הדעות מאוד חלוקות לגבי זה וזה מערער אותי מאוד.

לטוס בהריון

על ידי זו_שאכלוה* » 20 אוקטובר 2015, 10:53

אני הייתי טסה. יש סיכוי לא רע שעד שבוע 13 יעברו לך הבחילות, או לפחות תדעי יותר טוב מה עוזר לך להתמודד איתן.

רק תוודאי שיש לך ביטוח רפואי טוב. ותיזהרי מאוד מה שאת אוכלת שם, במקומות שמצבם ההגייני לא טוב.

לטוס בהריון

על ידי טל_....* » 20 אוקטובר 2015, 09:13

שלום,
אני אמורה לטוס בשבוע 13 לדרום הודו. זו טיסה שמאוד חיכתי לה, זה טיול עם חברות ל8 ימים. עד כהה מצבי הגופני חלש בהילות והרגשה של גועל רוב הזמן.(כעת בשבוע 8), מה עלי לעשות ? לטוס? מצד אחד אני מפחדת ממחלות מצד שני זאת הזדמנות חד פעמית לטיול הזה.?????

לטוס בהריון

על ידי עדי* » 19 ספטמבר 2015, 07:10

אני טסתי בהריון הראשון בשבוע 10 לתאילנד לחודש וחצי והייתי בהמון טיסות פנימיות במהלך השהייה שם והכל עבר בשלום ובכיף. עכשיו בהריון שלישי חודש חמישי טסה לאירופה לשבוע ומחכה לזה בקוצר רוח

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2014, 21:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום,
אני ובעלי טסים לשלושה שבועות לתאילנד.אני בחודש שביעי,יש ביטוח וההריון תקין.אין שום תכנון לספורט אתגרי,ג'יפים ועוד...
רציתי לדעת ממישהי שטיילה בתאילנד האם יש עניין להגיע לצפון או שעדיף לוותר

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 יולי 2014, 22:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם, אני בשבוע חמישי, אמורה לטוס לתאילנד ביום שישי הקרוב, בנוסף לכל מה שכרוך בשהייה בתאילנד וההשפעה על ההריון הדבר הכי קריטי מבחינתי היא חרדת הטיסה שפוקדת אותי לאחרונה( דופק מואץ,קוצר נשימה,מחשבות), האם שווה לקחת את הסיכון?

לטוס בהריון

על ידי לאה* » 19 אפריל 2014, 23:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני צריכה לטוס לארצות הברית בין השבועות 31-33. האם יש ביטוח שיכול לבטח אותי ואת העובר???

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 מרץ 2014, 21:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי בנות אני בשבוע 10 ורוצה לטוס שבוע הבא שאהיה כבר 11. טיסה לאירופה לא ארוך מידי כנראה ברלין או אמסטרדם מה אתן חושבות על טיסה כשההריון צעיר

לטוס בהריון

על ידי תמרוש_רוש » 09 מרץ 2014, 13:11

בשלב כל כך התחלתי של ההריון, אין שום בעיה עם הטיסה.
מקסימום, סיכון מוגבר לבחילה - קחי מנטוס ולימון טרי ;-)

לטוס בהריון

על ידי מבולבלת* » 06 מרץ 2014, 15:01

אני אמורה לטוס לאירופה בעוד כשבועיים יכול להיות שאהיה בהריון . הרופא שלי אמר שאין בעיה לטוס ? אני כבר בדילמה מה לעשות ? מה הסיכונים בטיסה ?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יולי 2013, 08:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום
אני בהריון בשבוע 30 , מעוניינת לטוס לספרד עוד 3 שבועות .. האם יש חברת ביטוח שמכסה בשבוע 33-34?
ואם ילדתי שם האם הביטוח הלאומי ישלם את דמי האשפוז?

לטוס בהריון

על ידי אמא_נמרה* » 26 מאי 2013, 18:41

השאלה שלך היא לגבי הטיסה או לגבי הריון באפריקה?

לגבי טיסה - בדרך כלל אין בעיה. אם יהיו לך בחילות, אז יהיו לך בחילות במטוס.
עם זאת, שדות תעופה ומטוסים הם מקומות מזוהמים במיוחד, ואני, שאין לי פוביית חיידקים, כן הייתי נמנעת מהמקומות האלה בכל שלב של ההריון.

לגבי אפריקה - אין לי מושג.

לטוס בהריון

על ידי מתלבטת* » 26 מאי 2013, 18:34

אני לא בטוחה איך ארגיש כי אני עוד לא בהריון. אבל מבחינת העובדה שאתיופיה היא מקום לא מאד בריא... זה הימור טיפשי?

לטוס בהריון

על ידי סנונית_הסיפורים* » 22 מאי 2013, 19:13

הי,
אני חושבת שזה תלוי הרבה בהרגשה הגופנית שלך לפני הטיסה,
אם את חשה קצת מתח או שאלה אולי עדיף לא לטוס כי הגוף נורא מגיב שונה בזמן ההריון והרבה יותר רגיש
כל טוב!
מציפורי.

לטוס בהריון

על ידי מתלבטת* » 22 מאי 2013, 16:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום, בעוד כחודש וחצי אנחנו טסים לאפריקה ל3 שבועות.
ייתכן ואהיה בהריון אז, אני עוד לא. ורציתי לדעת אם זה נורא בעייתי או שבגלל שזו התחלה כלכך זה בסדר...

לטוס בהריון

על ידי הריונית_חרדתית* » 05 נובמבר 2012, 07:59

אני אמורה לטוס בשבוע 4 לבודפשט (3 שעות טיסה)
3 רופאים אישרו לי באופן חד משמעי לטוס וטענו שאין זה יפגע בעובר.
מאחר ומדובר בשנתיים של נסיונות וטיפולי פוריות אני קצת חרדתית.
האם שמעתן על הפלות או דימומים שבנות חוו כתוצאה מטיסה בשלב הזה?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אפריל 2012, 18:20

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בשבוע שישי להריון ויש לי המטומה.... רופא אחד אומר אסור לטוס רופאה אחרת אומרת טוסי... אמורה לטוס בעוד שבוע לווגאס טיסה ארוכה.... האם זה נכון שיש קרינה? זה אומר שהעובר שלי יפגע? מה עושים???

לטוס בהריון

על ידי ב_שאיפה* » 18 אפריל 2012, 00:51

לא יודעת בקשר לביטוח. באופן אישי טסתי עד חודש שביעי. כלומר סביב שבוע 28 אם אני זוכרת נכון. אף אחד באף טיסה (טסתי מספר פעמים) לא עשה לי בעיות או שאלות.
האם זה מומלץ - לא בטוחה. לי באופן אישי הנסיבות חיים די חייבו את זה. וגם הייתה טיסה אחת בשביל הכיף...

לטוס בהריון

על ידי אמא_אופטימית_זהירה* » 18 אפריל 2012, 00:37

אף אחד לא שואל אותך איך נכנסת להריון. מה שרלוונטי זה הגיל (רוב החברות לא מבטחות אחרי גיל 40) ושבוע ההריון

לטוס בהריון

על ידי יאנה* » 16 אפריל 2012, 14:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שאלה דחופה ביותר , האם יש חברת ביטוח כלשהי בארץ שמבטחת נשים הרות כתוצאה מטיפולי הפריה?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 ספטמבר 2011, 11:34

אני אמורה לטוס לטיול חברה ב27 לאוקטובר ואני עד אז יהיה בשבוע 33,האם מישהו יודע או מכיר חברת ביטוח שמבטחת בשבוע 33?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2011, 00:40

בעלי ואני טסים בעוד חודש להודו וממש לאחרונה נודע לנו שאני בהריון (ממש בהתחלה) אנחנו מתכננים להיות בצפון... האם לסוע? תודה!

לטוס בהריון

על ידי אישה* » 20 מאי 2010, 14:53

הי, אני ובעלי רוצים לעשות רילוקישן להודו, פונה. מכיוון שאנחנו מנסים להיכנס להריון ומקווים שנצליח בקרוב הייתי רוצה לשאול האם משהי יודעת עלהתנאים התברואתיים בפונה למי שגר שם? אולי מכירים משפחה שגרה שם?

לטוס בהריון

על ידי אפרת_ש* » 30 מאי 2009, 10:00

בכל מקרה שטסים בהריון ובעיקר בהריון מתקדם צריך להיות הרבה בתזוזה ולא לשבת יותר מדי שעות רצוף כדי שלא יהיו כל מיני בצקות בכל מיני מקומות
סתם נראה לי פרט שחשוב לדעת לדעת,
ולגבי השבוע אז זה די משתנה בין חברה לחברה אז שווה לברר עם החברת תעופה שטסים איתה
:-)

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 מאי 2009, 15:47

מה שנכתב לגבי הריון וטיסות מעל ממש לא נכון!
יש חברות תעופה שמאפשרות לטוס עד הרגע האחרון. באלעל לדוגמא יבקשו מכתב רופא שההריון תקין בחודש תשיעי (רישמית משבוע 27, בפועל רק בתשיעי). אין בעיה למצוא חברות לטוס איתן - כן כדאי לוודא קודם.
לגבי ביטוח - עד שבוע 26 כולל יש ביטוח די פשוט ולא ממש יקר שכל החברות מציעות (עדיין כדאי לבדוק מה כלול בו ומה לא לפני שחותמים/משלמים. לבקש עותק של הפוליסה!). יש חברות שמאפשרות לבטח עד סוף שבוע 32 (משמע את צריכה לנחות חזרה עד סוף שבוע 32) - משבוע 27 עד 32 הביטוח יקר יותר, וחלק מהחברות יבקשו גם אישור רופא שההריון תקין.
חשוב מאוד לבקש עותק של הפוליסה לפני שמשלמים ולוודא שהיא כוללת בתוכה ביטוח לאם ולולד, כוללת עלות לידה מוקדמת אם יש כזו וטיסה חזרה לאם ולולד. יש שלל חברות שיבטחו רק את האם, יממנו רק טיסה לאם ולא יממנו טיסה חזרה לולד אלא רק לאם. הפוליסות שלהן אפילו לא בהכרח זולות יותר מאלו של מתחרותיהן שמבטחות אם וולד.

לגבי מומלץ לטוס - אם ההריון תקין (ומבחינת הרופאים/חברות תעופה את לא בהריון בסיכון, לא מעל גיל 40, לא הריון מרובה עוברים ולא הריון בעקבות הפריה) אין באמת מגבלה. מבחינה רפואית מומלץ לא לטוס טיסות ארוכות כי זה מעלה סיכונים לדברים לא חביבים שגם כך יכולים לקרות בטיסות.
טיסה מהנה.

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 מאי 2009, 12:36

חברות התעופה מאפשרות לטוס עד שבוע 32 (יש כאלו שמאפשרות יותר, יש כאלו שפחות). לפי מיטב ידיעתי אפשר להשיג ביטוח רפואי עד שבוע 27 בהריון. אחכ, אפשר לטוס ללא ביטוח. בכל מקרה בשלבים האלו יש צורך גם באישור רפואי מרופא הנשים שלך שההריון תקין ומצבך הבריאותי טוב

לטוס בהריון

על ידי אלמונית_לרגע* » 29 מאי 2009, 12:10

מותר עד חודש שביעי,כי אח"כ אין לך ביטוח. אבל שמעתי על כאלה שטסו גם אחרי

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 מאי 2009, 09:49

שאלה:
אני בהריון מתקדם. עד איזה שבוע מומלץ לטוס ?
תודה

לטוס בהריון

על ידי טליה_אלמתן* » 02 יוני 2008, 00:11

ונזכרתי שהיה לי אז רעיון שלא מימשתי בסוף: לשבת במטוס כשפרוס לי על הבטן המשטח הזה שרופאי שיניים משתמשים בו כשהם עושים צילומים כדי להגן על שאר הגוף. אם זה אמור להגן מפני קרינת רנטגן אצל רופא שיניים זה בטח גם מגן מפני קרינת מטוסים, לא? טוב לא יודעת, אולי רעיון טפשי.
המחשבה שלי בדיוק! (כולל התהיה על רמת הטפשיות...)

תודה על התגובות - לא ראיתי עד עכשיו.

לטוס בהריון

על ידי עפרה_שחר* » 30 מאי 2008, 23:38

טסתי בשביעי והכל בסדר, אבל זה לא אומר שלמישהי אחרת גם...

לטוס בהריון

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 29 מאי 2008, 06:55

גם אני טסתי בהריון ועשינו קצת מחקר על נושא הקרינה. באופן עקרוני אין בעיה, רק שפעם בכמה זמן ( נדמה לי פעם בכמה ימים) יש איזו התפוצצות יוצאת דופן בשמש שמעלה מאוד את הקרינה לכמה זמן והיא המסוכנת. בעיקרון אפשר לקבל תחזית על זה, אפילו דרך האינטרנט, של כמה ימים קודם, הבעיה שאת קונה כרטיסים הרבה לפני... בסוף החלטנו שאין מה להתעסק עם זה, זה בור בלי תחתית, וטסנו. מה שיצא מהבטן זה בונבון אמיתי. איך אפשר לדעת אם היתה פגיעה או לא? אין דרך.
אה, ונזכרתי שהיה לי אז רעיון שלא מימשתי בסוף: לשבת במטוס כשפרוס לי על הבטן המשטח הזה שרופאי שיניים משתמשים בו כשהם עושים צילומים כדי להגן על שאר הגוף. אם זה אמור להגן מפני קרינת רנטגן אצל רופא שיניים זה בטח גם מגן מפני קרינת מטוסים, לא? טוב לא יודעת, אולי רעיון טפשי.

לטוס בהריון

על ידי או_רורה* » 28 מאי 2008, 15:58

אני טסתי בחודש שמיני מניו יורק לארץ. מזעזע. חוויה מגעילה. ממש לא שווה את זה.הרגשתי כל כך רע כל הטיסה.

לטוס בהריון

על ידי רחל_ברמן* » 28 מאי 2008, 14:12

האם הביטוח לוקח בכלל בחשבון דברים כאלה, או שמדובר רק על טיפול רפואי בשל בעיה מיידית כמו דימום, חס וחלילה?
לא נראה לי שאפשר בכלל לדעת בוודאות שבעיה בתינוק נעוצה בחשיפה חד-פעמית לקרינה ברחם (ולא, נניח, לתזונה לקויה, לגנים דפוקים או לסתם ביש-מזל).

לטוס בהריון

על ידי טליה_אלמתן* » 28 מאי 2008, 10:15

מה עם הקרינה בטיסה? הבנתי שבגלל הגובה, טיסה לאירופה משתווה בכמות הקרינה לצילום רנטגן חזה.
אני צריכה לטוס לארגנטיה בעוד כ-3 חודשים, ומקווה להיות בהריון (זה תמיד נכון ;-)). האם הביטוח לוקח בכלל בחשבון דברים כאלה, או שמדובר רק על טיפול רפואי בשל בעיה מיידית כמו דימום, חס וחלילה?

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 יולי 2006, 14:36

גלאי מתכות:
מאוד לא בריא לעובר (קרינה).אם מיידעים אותם הם מבצעים בדיקה ידנית. האדם הראשון שידע שאני בהריון (אחרי ואחרי בן-זוגי) היה הבודק בניו-יורק...
גם בכניסה לקניונים צריך לבקש מהבודקים לא להעביר את הבודק הידי סביב הגוף, הם לא יסרבו לכן ( אם מספיקים לעצור אותם בזמן )

לטוס בהריון

על ידי רחל* » 19 יוני 2006, 20:12

_בבדיקה הבטחונית צריך לבקש לעבור מהצד, ולא דרך המכשיר לגילוי מתכות, כי המכשיר לא בטוח לעוברים.
האם יש למישהו פרטים נוספים לגבי זה שהמכשיר לא בטוח לעוברים? מה בדיוק הסכנה במכשיר?
יש היום מכשירים כאלה גם בכניסה לקניונים, לתחנות רכבת וכו'._

מחזירה את שאלתי שוב למה חדש, למקרה שמישהו יודע...
תודה

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 יוני 2006, 11:03

תשאלי בסוכנות הנסיעות או בסוכנות ביטוח
נסיעה טובה

לטוס בהריון

על ידי אילנה* » 10 יוני 2006, 23:37

מישהי יודעת איפה אפשר למצוא ביטוח לנסיעה עד שבוע 34?

לטוס בהריון

על ידי הרגע_הזה* » 06 יוני 2006, 23:21

עוד בעיה בטיסות הינה השפעה על זרימת הדם בגוף.
נקודה נוספת שאמנם לא נעים לחשוב עליה אבל ... צריך לתת את הדעת על מצב של בעיה רפואית. זאת גם הסיבה שלא מבטחים הריוניות מתקדמות שאם חלילה ילדו מוקדם אז התינוק הוא 'בר חיים' והטיפול בו (פגיה...) יקר מאוד מאוד מאוד. בייחוד בחו"ל המערבי. טיפול רפואי פרטי בארצות הברית יכול להגיע לאלפי $ ליום!
אני לא שוללת את הטיסה באופן עקרוני, טסטי בעצמי לטיול בזמן הריון, אבל בשום אופן לא מומלץ לטוס ללא ביטוח מקיף.
נסיעה טובה

לטוס בהריון

על ידי רחל* » 06 יוני 2006, 22:00

בבדיקה הבטחונית צריך לבקש לעבור מהצד, ולא דרך המכשיר לגילוי מתכות, כי המכשיר לא בטוח לעוברים.

האם יש למישהו פרטים נוספים לגבי זה שהמכשיר לא בטוח לעוברים? מה בדיוק הסכנה במכשיר?
יש היום מכשירים כאלה גם בכניסה לקניונים, לתחנות רכבת וכו'.

לטוס בהריון

על ידי תמי_גלילי* » 21 אפריל 2006, 01:48

חלק מהבעיה בטיסה היא מחסור בחמצן.
ניתן לקבל מסכת חמצן בטיסה בתשלום נוסף (שמעתי שזה כ- 75$ בטיסות פנים בארה"ב)
עוד בעיה שקשורה לחמצן היא התחלופה הלקויה של האוויר כדי לחסוך כסף, שגורמת להידבקות מוגברת במחלות בטיסה עצמה, מנוסעים אחרים.
בעיה נוספת היא החשיפה המוגברת לכימיקלים. שדות תעופה ומטוסים הם מהמקומות הכי מזוהמים מבחינת כימיקלים שיש בכלל. את המטען ואת המטוס מרססים בחומרי הדברה (חוקים בינלאומיים), ושמעתי על מקרים שבהם רוסס המטוס כשהנוסעים יושבים בפנים - במדינות מסויימות. כל אלה דברים שרצוי מאוד לא להיחשף אליהם בהיריון.
המסקנה שלי:
אני הייתי נמנעת בכלל מטיסה בהיריון.
אם אי אפשר להימנע, הייתי:
דואגת למסכת חמצן במטוס בתשלום נוסף,
שמה מסכה עם פילטר מפחם פעיל או מסכה חד פעמית (לא נוח במיוחד, אבל הרבה אנשים עם MCS נזקקים להן באופן שיגרתי)
עוטפת היטב את המטען בפלסטיק ונפטרת מהפלסטיק בהזדמנות ראשונה (או עדיף, מבקשת ממישהו אחר שיעשה את זה),
לוקחת את המקסימום המותר של ויטמיני B ו-C, פוספטידיל כולין ושמני דגים לפני, אחרי ובאמצע.
וגם טסה אך ורק בשליש השני של ההיריון.

לטוס בהריון

על ידי אמא_נוסעת* » 22 פברואר 2006, 23:18

הי,
רציתי לברר שוב - האם יש סיכון בטיסה ארוכה מאוד בשבוע 4-10 (הטווח גדול כי כבר שכחתי איך הולכים כל חישובי השבועות של הרופאים P-: )?

לטוס בהריון

על ידי עירית* » 28 ינואר 2006, 18:05

לא הייתי לוקחת את הסיכון לנסוע ללא ביטוח. מה גם שאת צריכה לעשות כל מיני בדיקות במהלך ההריון. את צריכה לבדוק האם זה יכוסה ע"י הביטוח או לא.
אל תשכחי שהתינוק שיוולד הוא יצור חדש שאת אחראית לו לכל החיים ואם חס וחלילה יקרה לו משהו את תסבלי (ותשלמי על זה) כל החיים שלך והרבה יותר מ-4$ ליום.

לטוס בהריון

על ידי הריונית_צעירה* » 04 דצמבר 2005, 09:41

אני מתכוונת לטוס לניוזילנד ואני כולה בשבוע ה-10 להריון.
קופת חולים מוכנה לבטח אותי ב 4 $ ליום, חברת הנסיעות ב-6$ .
חברה שלי שגרה בניו זילנד אומרת לי שלה אין ביטוח רפואי בכלל ושככה אנשים חיים בניו זילנד (בלי יותר מדי חששות, ערבונות ושאר ירקות).
אני נורא מתלבטת מה לעשות עם הביטוחים (אני נוסעת להרבה זמן, לפחות 4 חודשים)
מה דעתכן?

לטוס בהריון

על ידי רוגזת_לאור_ירח* » 14 נובמבר 2005, 21:26

אני נסעתי להודו כשהייתי בהריון בחודשים שני ושלישי. הייתי מאושרת מהעובדה שלא היו לי בחילות לפני הנסיעה. ברור שמהרגע שנחתנו בבומביי ועד עזיבתנו ליוותה אותי בחילה נוראית. ההתמודדות עם הריחות והמאכלים היתה נוראית (בטיול הקודם הריחות היו בגדר אקזוטיים והאוכל אלוהי!). בנסיעה הראשונה אושפזתי עקב מחלה קשה. לא חוויה נעימה. זכרון האישפוז ליווה אותי גם בנסיעה השניה.
אני הייתי רוצה לא להיות מונעת על ידי פחדים - מסכימה איתך ומאחלת לך הריון מוצלח.

לטוס בהריון

על ידי גברת_פילפלת* » 14 נובמבר 2005, 18:18

אני לגמרי מסכימה איתך. אנחנו טסנו לחודש וחצי לתאילנד בחודש שביעי להריון לחופשת סטלבט באיים והיה מדהים ( לפני הנסיעה צינזרתי כל אינפורמציה שלא התאימה לי). היום, אחרי שבני נולד אין לי ספק שבהריון הבא אנהג אחרת. (לא אטוס).

לטוס בהריון

על ידי אילת* » 13 נובמבר 2005, 16:31

תודה לכולן על התגובה המהירה.
עגור לבן, כבר הייתי בהודו, כך שהמקום ממש לא מפחיד מבחינת תחלואה (אולי עם הריון זה ירגיש אחרת. נקווה שלא) ומאוד מעודד לקרוא שיש עוד נשים שהרו וילדו שם. מה שמעורר חשש הוא האם אמצא מקום הגון שאוכל לסמוך על ללדת בו.
פלונית אלמונית, אני מתכוונת לטוס אחרי חודש רביעי, אז מתשובתך אני מבינה שבדיקות חשובות ניתן לעשות לפני כן?
ותודה גם לגברת פילפלת, את צודקת, לא לקחתי בחשבון את מה שאת אומרת. אבל אם להתחשב בכל סיבוך שעלול לקרות, עדיף להישאר בבית. אני הייתי רוצה לא להיות מונעת על ידי פחדים (טיפשות?). אשתדל להיות גיבורה.

לטוס בהריון

על ידי גברת_פילפלת* » 13 נובמבר 2005, 14:59

רציתי להוסיף אינפורמציה מאוד חשובה לגבי ביטוח נשים בהריון לטיסות לחו"ל:
היום ניתן להשיג ביטוח עד שבוע 32 . בפוליסה כתוב שהביטוח מכסה לידה מוקדמת.
אולם הביטוח מכסה רק את אישפוזה של היולדת ולא את אישפוזו של התינוק. במקרים של לידה מוקדמת היולדת יכולה להשתחרר אחרי ימים ספורים בעוד שהרך הנולד עשוי להתאשפז למספר חודשים אישפוז יקר יקר יקר יקר שאינו מכוסה.
לתשומת לב הנוסעות ההריוניות.

לטוס בהריון

על ידי עגור_לבן* » 13 נובמבר 2005, 13:31

אני חזרתי לפני שבוע מחודש בהודו, כשאני בחודש השני להריוני. זה אמנם רק חודש, אבל זה מה שהתאים לי (מה גם שזה מה שמתאפשר כרגע).
אילת - זה מאוד תלוי בהשקפת העולם שלך. יש מספר מקרים של נשים שטיילו, הרו וילדו (בהודו לדוג'), שאת יכולה לברר עליהן באתר זה ממש (אולי ב טיפים להודו).
אם את חושבת שמתאים לך לעבור הריון ללא מעקב, או מעקב מזדמן, וזה מה שמתאים לך, לכי על זה. תחשבי טוב טוב לפני על כל ההשלכות (לדוג', יתכן ותסבלי מבחילות, ואז זה לא נראה לי כל כך נחמד להסתובב ולטייל, וזו הדוגמא הקלילה ביותר) ותגיעי להחלטה שמתאימה לך.

לטוס בהריון

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 נובמבר 2005, 12:30

לא מומלץ. בארבעת החודשים הראשונים מתבצעות בדיקות חשובות. לעיתים, יש בעיות וההיריון נפסק ואז יש צורך לבצע בחלק מהמקרים גרידה.
עדיף בהיריון לא לנסוע לתקופות ארוכות למדינות בעייתיות מבחינת טיפולים רפואיים ותברואה. חוץ מזה, בהיריון יש היחלשות של המערכת החיסונית. לא מומלץ לאתגר אותה עם הודו. עלול להזיק לעובר. בעיקר עניין התזונה.

לטוס בהריון

על ידי אילת* » 13 נובמבר 2005, 10:19

יש לי רעיון קצת משוגע. אני ובן זוגי נסיים בארבעת החודשים הקרובים תארים מתקדמים ואנחנו מתקדמים לטוס למזרח לתקופה. עלה בדעתי, היות ועכשו אנחנו פנויים, זה יהיה הזמן נכון להיכנס להריון (למעשה יתכן ואני כבר בהריון) ולטוס ככה, ללדת שם, להישאר שלושתינו כמה שבא לנו, ואז לחזור. אבל יש כמה שאלות טכניות מתבקשות: קודם כל זה אומר לא להיות בארץ לבדיקות, או לכל היותר עד חודש רביעי. האם יש איזו בדיקה שניתן להספיק? (לא מכירה בכלל איך זה הולך). דבר שני, איפה ללדת? מישהי/מישהו יכול/ה להמליץ על מקום בהודו? אשמח לשמוע גם חוות דעת כלליות על כל העניין.

לטוס בהריון

על ידי עודד_המחפש* » 17 יולי 2005, 09:21

עוד משהו שלפעמים שוכחים: בבדיקה הבטחונית צריך לבקש לעבור מהצד, ולא דרך המכשיר לגילוי מתכות, כי המכשיר לא בטוח לעוברים.

לטוס בהריון

על ידי עינת_טל* » 14 יולי 2005, 21:04

הוספת אינפורמציה :
טיסת שכר - אפשרי עד 26 שבועות הריון.
טיסות סדירות - תלוי בחברת הטיסה. מנסיוני (טיסה של 4-5 שעות):אלעל - מכתב מרופא שההריון תקין משבוע 32 ואילך.לפני זה לא צריך כלום.איבריה - מכתב מרופא כנ"ל + חתימה על טופס שאם קורה משהו על אחריות ההריונית.
הסכנות שקראתי עליהן קשורות לקרינה בזמן טיסה ,ומכאן לטיסות שאורכות זמן רב.

לטוס בהריון

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 01 ספטמבר 2004, 09:18

נדמה לי שגם במכבי מבטחים עד שבוע 30. אבל יש חברות תעופה שמסכימות להטיס רק עד שבוע 27.

טיפים - אולי רק להקפיד אפילו יותר מהרגיל על שתייה מרובה, כי השהות במטוס מייבשת. בטיסות ארוכות כדאי גם לקום ולהתהלך כדי לא לקבל בצקות.

לטוס בהריון

על ידי ה_עוגיה* » 03 יוני 2004, 16:34

מי יודע עד איזה חברות הביטוח מבטחות ביטוח רפואי נשים הרות?
עד איזה שבוע חברות התעופה מסכימות להטיס נשים הרות?
ובכלל, טיפים לטיסה בטוחה (במיוחד ארוכה).

(בפעם האחרונה שביררתי "כללית מושלם" ביטחו עד שבוע 30, ואפילו לא ביוקר. הביטוח לא כלל עניינים שקשורים ללידה!)

חזרה למעלה