מבצע תיוג סיפורי לידה

שליחת תגובה

יחסי הגומלין כולם שכל ישר, מה טעם יש בפגיעה?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מבצע תיוג סיפורי לידה

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 13 ינואר 2012, 06:52

אוקיי, אז בצימר סתם תיוג רגיל של בית, ובמרכזי לידה ביתחולימים תיוג של מרכז? אז גם אקווה דולה מרכז לידה, נכון? כי הוא פונה למי ששוקלת מרכזי לידה ביתחולימים, לא לידת בית. אם אני מבינה נכון.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 12 ינואר 2012, 10:26

לכפול תיוגים זה פותר את עיקר הבעיה לדעתי, לפחות ברמה המיידית
כי המטרה היא ליצור מצב שמי שמחפשת סיפור לידה מסוג מסוים תגיע בקלות לפי התיוגים
ואם יש כמה תיוגים אז היא תגיע לאן שרצתה להגיע דרכם, כי אנחנו מאפשרות לה את כל האופציות.

מבחינה עקרונית, לידה בצימר די זהה ללידת בית, ובטח יותר קרובה לה מלידה במרכז לידה בית חולימי.
לכן יש לדעתי צורך בתיוג אחר, שלא יטעו היולדות לעתיד לחשוב שזה דומה...

אישה שרוצה ללדת בבית וביתה לא מתאים לכך מסיבות טכניות כאלה ואחרות - תבחר בצימר.
אישה שרוצה ללדת לידה טבעית, אבל בבית חולים, בנגישות גבוהה לצוות רפואי ומכשור רפואי - תבחר במרכז לידה בית חולימי.

אין כל דמיון בין השתיים. אני מכירה הרבה נשים שיבחרו במרכז לידה בית חולימי אבל לא ישקלו לידת בית/צימר, ולהיפך...
כי ההבדל בין השתיים מהותי, והוא קשור לכך שבלידת בית/צימר זה רק אנחנו והמיילדת, בגישה מאוד מסוימת
ואילו במרכז לידה בבית חולים יש צוות רפואי, יש נהלים, יש אחריות משפטית של בית החולים, יש גם ציוד אחר וגם לחץ אחר (כמובן שכל אישה עושה את החשבון שלה מה יותר משמעותי עבורה למען לידה בטוחה וטובה יותר, לפי נטיות ליבה, אישיותה, מצבה הרפואי ואמונותיה)

לסיכום, אני בעד להשאיר את לידות הצימר בתיוג של לידת בית ולא בתיוג של מרכז לידה - כדי לא להטעות.
בהחלט יש מצב לפתוח תיוג מיוחד נוסף ל לידת בית בצימר (כי יש היום יותר ויותר מזה, ואולי זה חשוב לבדל למען המתלבטות כפי שכתבה עולם חדש מופלא)
ובינתיים עד שנסיים לדון ולהחליט אסתפק בתיוג כפול :-)
למרות שבטווח הארוך אני ממש מעדיפה לא לערבב בין מרכז לידה בבית חולים ללידות חוץ אשפוזיות בשום צורה.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 12 ינואר 2012, 09:20

או גם וגם. אין שום מניעה לכפול תיוגים.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 12 ינואר 2012, 09:19

מצד אחד נכון, מצד שני אפשר גם לומר שצריך תיוג לכל מילדת ולכל בית חולים. השאלה היא יותר מי קהל היעד של הצימר? נשים ששוקלות לידת בית מול צימר, או נשים ששוקלות לידה במרכז לידה מול צימר?
(ברור לי שזה פשטני, אבל בכל זאת, צריך למצוא איזו נקודת התחלה)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 12 ינואר 2012, 08:50

נראה לי שכדאי שיהיה תיוג מיוחד לצימר, כדי שנשים ששוקלות את האפשרות יוכלו למצוא בקלות סיפורים, וללמוד קצת על האווירה וכו.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 12 ינואר 2012, 00:18

או אולי אני טועה לגמרי ואין סיבה לתייג את הלידות בצימר אחרת מלידות בית. דעתן של מי שילדו כך או שקלו? מה חיפשתן קודם?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 12 ינואר 2012, 00:09

או שני תיוגים שונים, כמובן. אז רק צריך להחליט מה הולך לאן.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 12 ינואר 2012, 00:06

אופס. התכוונתי, אולי תיוג כפול יפתור את הבעיה?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 12 ינואר 2012, 00:06

הי, ההולכת, ביצירת התיוג הזה חשבתי על לידות צימר ומרכזים פרטיים, לא מרכזי לידה של בתי חולים. כמו שכתבתי למעלה, גם לי מפריע לקבץ אותם יחד. אולי תיוג כפול?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 11 ינואר 2012, 16:13

שמעו נא, התיוג של הלידה הראשונה שלי כ דף סיפור לידה במרכז לידה ממש מפריע לי...
מבחינתי אני ילדתי לידת בית בצימר של אילנה שמש, ולא הייתי רוצה שזה יתויגממש כמו לידות שהיו במרכזי לידה של בתי חולים...
זה הרי בכלל לא אותו הדבר... ומאחר וילדתי את הלידה השניה בבית אז אני יודעת שהתחושה בצימר כמעט זהה ללידת בית (פרט לנסיעה לפני ואחרי), והגישה בטח זהה.
אם לדעתכן מאוד חשוב לדייק שזה לא היה ממש בבית שלי, וליצור הבדלה בין לידת בית ללידה בצימר, אז אולי אפשר ליצור תיוג נוסף - דף סיפור לידה בצימר לידה. אבל לא לתייג כלידה במרכז לידה כי זה ממש לא...
מסכימות?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 11 ינואר 2012, 11:49

תודה רבה! {@

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ע* » 11 ינואר 2012, 08:45

דף סיפור לידה במרכז לידה. מישהי יכולה בבקשה ליצור את דף התיוג הזה?

יצרתי.
את מוזמנת לשנות את נוסח הפתיח שלו כראות עינייך.
@}

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 11 ינואר 2012, 06:38

יש גם את פתאום אני אמא, שהוא סיפור אימוץ. לדעתי יש עוד דף אחד כזה באתר. אני תוהה אם ליצור תיוג בכל זאת (כי מי שמחפשת נורא תשמח לכל פירור), או שזה מוגזם לגמרי.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 11 ינואר 2012, 06:15

ושאלה: תייגתי עכשיו את לידה במרכז טבעי תל השומר, ותהיתי אם גם זה לידה במרכז לידה. באופן עקרוני דעתי היא שלא, המרכזים האלו בעיני הם לא הרבה יותר ממסחטת כספים, וכל הסיפורים בהם לטעמי נקראים כמו סיפורי בית חולים, אולי קצת יותר טובים. אבל יש הגיון בתיוג שלהם עם המרכזים האחרים כדי לעזור למי שמחפשת. דעות?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 11 ינואר 2012, 05:53

גם את הויבק של או רורה וגלעד קדימון . מתעדת כדי שיהיה אפשר לשנות אם צריך.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 11 ינואר 2012, 05:45

תייגתי עכשיו את בשלווה ילדתי את שירה כ דף סיפור לידה במרכז לידה. מישהי יכולה בבקשה ליצור את דף התיוג הזה?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי דנה_ה* » 06 ינואר 2012, 22:51

שלא להזכיר שיקולים בלתי רלוונטיים כגון עד כמה היחידה עמוסה וכמה נשים בשמירה בשבועות מוקדמים מאושפזות עם צירים מוקדמים וצריך לפנות מקום לפגים שעוד לא נולדו...

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי בשמת_א* » 06 ינואר 2012, 19:21

קרובת משפחה ילדה לפני חודשיים בשעה טובה ב36+0 תינוקת מקסימה במשקל של 3300 ג'
וצריך גם לזכור, שכל הדיוק הזה (36+0) הוא לעתים די קרובות קשקוש. P-:
יש לא מעט מקרים שבהם לפי התוצאה (התינוק שנולד ומצבו) מבינים שהספירה לגבי ההריון הספציפי הזה כנראה לא היתה נכונה. ואז לא מתייחסים אליה ברצינות יתר...

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי אורלי_נ* » 06 ינואר 2012, 14:26

קרובת משפחה ילדה לפני חודשיים בשעה טובה ב36+0 תינוקת מקסימה במשקל של 3300 ג'. שוחררה הביתה רגיל כאילו נולדה ב40.
אני מניחה שהמשקל בהחלט שיחק תפקיד :-)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי בשמת_א* » 05 ינואר 2012, 12:09

אבל מי שנולד בדיוק ב-36+6 (כמו בתי הבכורה למשל) - הוא על הגבול ויבדקו עוד מדדים, שלפיהם יחליטו.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי בשמת_א* » 05 ינואר 2012, 12:08

כלומר 37+0?
כלומר:
פג זה מתחת ל-36,6 בשבועות (פחות מ-36 שבועות וששה ימים

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ללו* » 05 ינואר 2012, 10:12

מתחת שבוע 37 מלא
כלומר 37+0?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי בשמת_א* » 05 ינואר 2012, 10:08

תודה דנה!

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 05 ינואר 2012, 00:20

אוקיי. אז וואו, די הרבה סיפורים צריכים לקבל את התיוג הזה.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי דנה_ה* » 05 ינואר 2012, 00:08

המדדים לפג הם שניים: גם גיל ההריון (אם נולד לפני חודש תשיעי), ואם נולד במשקל נמוך.
לא מדויק. פג מוגדר כתינוק שנולד מתחת שבוע 37 מלא. אין קשר למשקל (פעם היה).
מה שנכון - תינוקות קטנים עשויים בסבירות גבוהה "לזכות" באשפוז בפגיה, במיוחד במשקלים הנמוכים במיוחד - מתחת 2 ק"ג למשל.
וזה נכון גם למצבים אחרים - לפעמים תינוקות גדולים במיוחד.
בעצם, הכל בגלל שאנחנו לא קוראים לפגיה בשמה הנכון - יחידה לטיפול נמרץ בילוד.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי בשמת_א* » 04 ינואר 2012, 23:25

המדדים לפג הם שניים: גם גיל ההריון (אם נולד לפני חודש תשיעי), ואם נולד במשקל נמוך.
יש מקרים שרק אחד המדדים רלבנטי, השני נורמלי או גבולי.
פג זה מתחת ל-36,6 בשבועות (פחות מ-36 שבועות וששה ימים, כלומר עד סוף השמיני זה פג), וגם מתחת ל-2.5 ק"ג נחשב פג, אם כי בין 2 ל-2.5 זה גבולי, וגם שבועות 35-36 זה גבולי.
עם זאת, לגבוליים יש גם כן מאפיינים מסוימים שצריך להיות ערים להם.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 04 ינואר 2012, 23:06

תודה על התגובות! אני לא יודעת ליצור דף תיוג, מישהי יכולה ליצור דף סיפור לידה במרכז לידה?
ואני אלך עוד מעט לתייג כמה דפי פגות גבוליים. בכל זאת, מישהי יכולה לומר לי מה זה גבולי? אני אין לי מושג, יש לי ילדה אחת שנולדה 3 וחצי קילו...

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי בשמת_א* » 04 ינואר 2012, 11:56

אולי צריך תיוג ללידות במרכזי לידה פרטיים?
מסכימה.

גם אני חושבת שצריך תיוג לידת פג. גם למקרים של פגות גבולית, שמי שמחפש יוכל למצוא את כל הקשת.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 04 ינואר 2012, 09:29

נראה לי שכדאי שיהיה תיוג סיפור לידה במרכז לידה (או אולי סיפור מרכז לידה הלא ברור אך מתומצת).

רחל, כל הכבוד על ההשתלטות! כ"י ||||||||||||||||||||||||
לגבי פגים לייט - אני לא יודעת. צריך שהורים יוכלו למצוא את זה.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי מצ'רה* » 03 ינואר 2012, 09:21

אין לי מה להגיד חוץ מ כל הכבוד לך

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 ינואר 2012, 22:17

וגם, מי יודעת - איך מוגדר פג? נניח, סיפור הלידה של רן, צריך תיוג של לידת פג? (לידה מוקדמת, 2100 גרם, אבל בלי אשפוז בפגיה אני חושבת)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 ינואר 2012, 21:45

אולי צריך תיוג ללידות במרכזי לידה פרטיים? בין הצימרים למרכז הזה, יש לא מעט כאלו.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 ינואר 2012, 20:45

כנ"ל עם סיפור הלידה של עדי לידה במים. כרגע הנטייה שלי זה לתייג כלידות בית.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 ינואר 2012, 10:31

מה דעתכן, איך לתייג את סיפור הלידה של אמה (במרכז לידות מים באווירה ביתית תחת חסות רופא)? את אלו של המרכזים הרפואיים אני מתייגת כבית חולים, את אלה שבצימרים של אילנה אני מתייגת כבית, ועם זה אני לא יודעת מה לעשות.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 ינואר 2012, 06:57

אני בשוונג, מי מצטרפת?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 26 יוני 2009, 14:05

ואו, כל הכבוד!

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי מתייגת* » 26 יוני 2009, 10:15

נשארו עוד המון המון המון סיפורי לידה ישנים שלא תויגו (חלקם לא מתויגים כסיפורי לידה בכלל).
תייגתי היום איזה 20, אשמח לעזרה.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי יער_ה* » 16 נובמבר 2008, 00:08

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי Manty_T* » 05 נובמבר 2008, 15:20

חשבתי על תיוג נוסף:
"הריון ללא מעקב", מה שנקרא באנגלית unassisted pregnancy

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עורכת* » 05 נובמבר 2008, 11:38

מי כל,
תייגתי את סיפורי הלידה שלך.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי מי_כל* » 05 נובמבר 2008, 00:41

סיפרה לי חברה על "מבצע התיוג".
מבורך בעיני.

לאור ההשתתפות הדלה שלי כאן, אני מפגינה בורות רבתית בכל הנוגע לאיך עושים כאן מה ולמה.

אז למה סיפורי הלידה שלי לא מופיעים בדף סיפורי הלידה? (האם בגלל העובדה שלא רשמתי את זה בדף עצמו? - טוב, מי שהעלה אותו לאוויר היה האיש שלי, כך שיש את מי להאשים!)
ומה צריך לעשות בכדי לתייג את הדף?
(לדעתי מספר התיוגים של הסיפורי לידה שלי יעלה על אורך הסיפור עצמו...)

ברכות לעורכות, תודות ולילה טוב.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עורכת_מזדמנת* » 04 נובמבר 2008, 22:58

בדקתי, ושיניתי ל{{}}לידה במצג עכוז (היה רק מקום אחד כזה)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 04 נובמבר 2008, 07:21

אה, עכשיו הבנתי.
אז כן, עוד יום יומיים צריך לשנות את ההפניה או למחוק את לידת עכוז ודי.

אגב, לפני ששינית את השם, בדקת אם הקישור לידת עכוז מופיע באיזשהו מקום (כלומר, אם כתבו אותו כקישור שבור עוד לפני שסיפור הלידה נפתח בשם הזה)?
כי אם כן, עכשיו מופיע שם השם החדש. (כלומר, אם נניח באיזה דיון מישהי כתבה שהיום מיילדות בבית חולים כבר לא יודעות לקבל לידת עכוז, עכשיו כתוב שם שהיום הן לא יודעות לקבל את סיפור לידת העכוז של אופיר.)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עורכת_מזדמנת* » 03 נובמבר 2008, 22:22

_כשדף מכיל אך ורק הפניה לדף אחר, נוצרת העברה אוטומטית
ברור,

כך זה צריך להיות.
פחות ברור, כי לידת העכוז של אופיר היא לא ה{{}}לידת עכוז היחידה.

נראה לי שלשם דף כל כך כללי (לידת עכוז) אפשר לעשות הפניה לדף שעוסק בנושא הכללי הנ"ל ולא לדף ספציפי

<אם לא אז לא, רק רציתי ששאלתי תהיה מובנת>

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 03 נובמבר 2008, 16:57

_ב. שיניתי את שם הדף לידת עכוז לסיפור לידת העכוז של אופיר, כתוצאה מכך כרגע יש הפניה מלידת עכוז לשם החדש.
הייתי משנה את ההפניה כך שלידת עכוז יעבור אוטומטית ללידה במצג עכוז - אולי בעוד כמה ימים אחרי ש'יתרגלו' לשם החדש._

כשדף מכיל אך ורק הפניה לדף אחר, נוצרת העברה אוטומטית, וזה מה שיש עכשיו מהדף לידת עכוז לשם החדש.
כך זה צריך להיות.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עורכת_מזדמנת* » 03 נובמבר 2008, 16:55

שאלה/הצעה
א. כאן בדף וגם בדפי התיוג השונים לכתוב את שמות התיוגים בתוך ציטוט כדי שהם לא יתייגו את עצמם
ב. שיניתי את שם הדף לידת עכוז ל{{}}סיפור לידת העכוז של אופיר, כתוצאה מכך כרגע יש הפניה מ{{}}לידת עכוז לשם החדש.
הייתי משנה את ההפניה כך ש{{}}לידת עכוז יעבור אוטומטית ל{{}}לידה במצג עכוז - אולי בעוד כמה ימים אחרי ש'יתרגלו' לשם החדש.

<סימן שאלה>

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 03 נובמבר 2008, 08:55

אני עשיתי חיפוש (על תוכן הדפים) של : דף סיפור לנלק דף סיפור לידת בית וקיבלתי כמה דפים. לא צריך להוסיף פלוס.
אם כך, הייתי מוותרת על התיוג הנפרד ללנלק בית/בי"ח, לפחות כרגע. כשנסיים את התיוגים נעשה שוב את החיפוש הזה, נראה מה יחס ה"אות" ל"רעש" (בגלל דפים עם כמה סיפורים בתוכם), ולפי זה נחליט מה עושים.

בינתיים, אני מציעה שבדפים עם ריבוי סיפורים יצויין בראש הדף איפה מתחיל כל סיפור ואיזה תיוגים מתאימים לאיזה סיפורים.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 03 נובמבר 2008, 08:52

_אם כך, אז לדעתי עדיף לכתוב את השם המלא דף סיפור לידה ללא ליווי רפואי
|Y|

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי טרה_רוסה* » 02 נובמבר 2008, 23:46

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2008, 21:52

לידה ללא מיילדת הוא השם העממי הנפוץ והמוכר ללידות מסוג זה, וגם זה שיקול, לא?
הרי אף אחת לא תטעה ותחשוב שזה תיוג לסיפורי קיסרי.

ללא ליווי זה פשוט קיצור של ללא ליווי רפואי. שזה מה שזה.
אם כך, אז לדעתי עדיף לכתוב את השם המלא דף סיפור לידה ללא ליווי רפואי

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 נובמבר 2008, 21:31

בקשר ללידות לנלק, לא צריך להילחץ בזמן. נחליט ואז אפשר לראות את כל מה שמסומן כך ולחלק אותן. יותר דחוף להחליט על סיפורי פינוי לפני שממשיכים הלאה.

אני בעד תיוג נפרד לפינוי. וגם ללידה טבעית בבית חולים.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 נובמבר 2008, 21:09

_הצעה נוספת לשינוי:
במקום דף סיפור לידה ללא ליווי
דף סיפור לידה ללא מיילדת?
כי בד"כ האישה לא יולדת לגמרי לבד, אלא הבנזוג או חברה מלווים._
לפי ההגיון הזה, גם קיסרי זה לידה ללא מיילדת :-p

ללא ליווי זה פשוט קיצור של ללא ליווי רפואי. שזה מה שזה.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 נובמבר 2008, 21:07

נסיתי להריץ חיפוש דף סיפור לנלק+דף סיפור לידת בית ולא קבלתי שום תוצאה. יכול להיות שאין שום סיפור שמתויג פעמיים?
לא. אני תייגתי אחד כזה בעצמי.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2008, 20:04

יופי, כך חשבתי... רק שכל השאלות של תבשילה גרמו לי פתאום לפקפק בעניין הזה :-)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תזמורת_הים* » 02 נובמבר 2008, 19:42

האם יש לידות כאלה בבי"ח?
לידה טבעית בבי''ח
יש בהחלט

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2008, 18:37

הכוונה שלי היא - לידה ללא התערבות רפואית - כלומר לא אפידורל, לא ואקום, לא חיתוך חיץ.
מוניטור זה לא ממש התערבות לצורך העניין, כלומר - זה לא משנה את מצב הגוף של היולדת או העובר אלא רק מנטר אותו.
השאלה היחידה שנשאלת היא - האם יש לידות כאלה בבי"ח? :-0 במרכז לידה בטח יש... (דף סיפור לידה במרכז לידה)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 נובמבר 2008, 18:02

דף סיפור לידה טבעית בבית חולים?
זו בעיה, כי "טבעית" זה משהו לא לגמרי מוגדר.
נניח שמסכימים על וגינלית.
אפידורל זה טבעי? (וטשטוש?) ומכשירנית? ואם השתמשו במוניטור? ואם חתכו חיץ?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2008, 17:11

הצעה נוספת לשינוי:
במקום דף סיפור לידה ללא ליווי
דף סיפור לידה ללא מיילדת
כי בד"כ האישה לא יולדת לגמרי לבד, אלא הבנזוג או חברה מלווים.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2008, 17:07

אני מציעה:
  1. דף סיפור לידת בית שהתפנתה לבית חולים
וחושבת שזה אכן תיוג חשוב בפני עצמו ולא רק כצירוף של שני תיוגים.
  1. דף סיפור לידה נרתיקית אחרי קיסרי
כי לא כולן יודעות מה זה לנלק או ויבק וחבל שיפספסו.

לדף כזה יש להוסיף תיוג בשורה נפרדת (לפני או אחרי לפי בחירת היולדת):
דף סיפור לידת בית או דף סיפור לידה בבית חולים
  1. הצעה לתיוג נוסף:
דף סיפור לידה טבעית בבית חולים
כי יש הרבה שמחפשות מידע בנושא, ומתלבטות אם ללדת בבי"ח, במרכז לידה של בי"ח, או בבית.

מה דעתכן?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תזמורת_הים* » 02 נובמבר 2008, 15:58

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תזמורת_הים* » 02 נובמבר 2008, 15:55

_או להיכנס לשני דפי התיוג ולראות אילו סיפורים מופיעים בשניהם.
נראה לי סביר_
זה ממ לא נוח, להתחיל לזכור איזה דף כן הופיע בתיוג השני ואיזה לא...
נסיתי להריץ חיפוש דף סיפור לנלק+דף סיפור לידת בית ולא קבלתי שום תוצאה. יכול להיות שאין שום סיפור שמתויג פעמיים?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 02 נובמבר 2008, 13:35

זה יביא גם דפים עם ריבוי סיפורים.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי משוטטת* » 02 נובמבר 2008, 08:52

אלא אם יש דרך פשוטה אחרת לחתוך, ואנחנו נסביר אותה בדף שעוזר להתמצא.

כמו שאמרה יעלילה: בחיפוש בתוכן הדפים, להריץ יחד את שני התיוגים שמעוניינים בהם: דף סיפור לידת בית+דף סיפור לידה בבית חולים לפינוי, דף סיפור לנלק+דף סיפור לידת בית ללנל"ק בית וכו'.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 נובמבר 2008, 08:17

אלא אם יש דרך פשוטה אחרת לחתוך, ואנחנו נסביר אותה בדף שעוזר להתמצא.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 נובמבר 2008, 08:16

כלומר -
  • תוג ללידה עם פינוי
  • תיוג ללנלק בית
  • תיוג ללנלק בי"ח.
ואו.
בבקשה להציע שמות.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי סוסת_פרא* » 02 נובמבר 2008, 02:52

רציתי להציע דף לידה שהתחילה בבית והסתיימה בבית חולים (רוקדת)

אני רואה את התיוג ככלי עזר לנשים שקורואת סיפורי לידה כהכנה ללידה הבאה שלהן. (תבשיל)

אני זוכרת שכשהייתי בהריון התרחיש הזה מאד הטריד אותי ונתקלתי בכמה סיפורים כאלה (לא רק כאן) שבדיעבד מאד עזרו לי במעבר ובהתנהלות בבי"ח. אחר כך כשכתבתי את הסיפור שלי אני זוכרת התעניינות מנשים מסויימות דווקא כלפי העניין הזה. סך הכל מי שיש לה חששות מלידת בית או מי שזו לידה ראשונה שלה, עשויה להתעניין בנושא הזה ספציפית. (רוקדת)

מקריאה באתר התרשמתי גם שיש הרבה נשים שהלידה שלהן התחילה בבית והסתיימה בבית החולים, ונשארו עם תחושת כישלון ואכזבה מעצמן.
אני חושבת שבמקרה כזה, גם בדיעבד, טוב לקרוא סיפורים של אחרות שעברו את אותו הדבר. זה עשוי להיות מחזק ומנחם. או לפחות 'צרת רבים'.

זה מתקשר לדברי קרוטונית: ואם הן קוראות כדי לעזור לעצמן לעבד את הלידה הקודמת?_ (בתגובה לדברי תבשיל: _אני רואה את התיוג ככלי עזר לנשים שקורואת סיפורי לידה כהכנה ללידה הבאה שלהן.)


אז אולי, גם מהסיבה הזו, צודקת רוקדת בהצעתה לתייג בנפרד לידה שהתחילה בבית והסתיימה בבית החולים.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי יעלי_לה » 01 נובמבר 2008, 18:11

ויש דרך אפילו פשוטה יותר: להריץ את שני התיוגים יחד בחיפוש פנימי

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי יעלי_לה » 01 נובמבר 2008, 18:09

אם מישהי מחפשת באופן ספציפי סיפורי לנלק בית, זה אומר שהיא צריכה להכנס לכל סיפור לנלק ולבדוק אם הוא בית או בי"ח

או להיכנס לשני דפי התיוג ולראות אילו סיפורים מופיעים בשניהם.
נראה לי סביר
(בתור אחת שכנראה קראה את כל סיפורי לנל"ק הבית באתר אבל יותר מתשמח למצוא עוד)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תזמורת_הים* » 01 נובמבר 2008, 16:34

תיוג כפול בראש הדף לא מספיק לדעתך?
אם מישהי מחפשת באופן ספציפי סיפורי לנלק בית, זה אומר שהיא צריכה להכנס לכל סיפור לנלק ולבדוק אם הוא בית או בי"ח. פחות מתאים. אבל אולי מי שרוצה לנלק תשמח לקרוא כל סיפור מוצלח של לנלק, גם בבי"ח...

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 01 נובמבר 2008, 14:49

אני רואה את התיוג ככלי עזר לנשים שקורואת סיפורי לידה כהכנה ללידה הבאה שלהן.
ואם הן קוראות כדי לעזור לעצמן לעבד את הלידה הקודמת?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 01 נובמבר 2008, 13:52

סיימתי את ו' ו-ז' (טוב לא חוכמה, היה אחד מכל אחד...).
עושה לי רשימה בדף הבית של לידות בחו"ל, אנא השאירו לי הודעה אם אתן מוצאות כאלו.
(לא חושבת שמצדיק תיוג, אבל אולי אינדוקס?)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 01 נובמבר 2008, 12:30

תזמורת, תיוג כפול בראש הדף לא מספיק לדעתך?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תזמורת_הים* » 01 נובמבר 2008, 11:30

צריך תיוג נפרד ללנלק בית ולנלק בי"ח לדעתי.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 01 נובמבר 2008, 08:59

לתייג כפול נראה לי פיתרון הולם.
אני זוכרת שכשהייתי בהריון התרחיש הזה מאד הטריד אותי ונתקלתי בכמה סיפורים כאלה (לא רק כאן) שבדיעבד מאד עזרו לי במעבר ובהתנהלות בבי"ח. אחר כך כשכתבתי את הסיפור שלי אני זוכרת התעניינות מנשים מסויימות דווקא כלפי העניין הזה. סך הכל מי שיש לה חששות מלידת בית או מי שזו לידה ראשונה שלה, עשויה להתעניין בנושא הזה ספציפית.
הולכת לתייג.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 31 אוקטובר 2008, 23:06

אני תייגתי את הסיפור של תותיק גם כלידת בית (התוכנית) וגם כלידת בית חולים (המציאות
כך תייגתי גם את הסיפור הראשון שלי.

כל הכבוד על התיוגים כאן

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי טרה_רוסה* » 31 אוקטובר 2008, 23:04

אני תייגתי את הסיפור של תותיק גם כלידת בית (התוכנית) וגם כלידת בית חולים (המציאות :-P) .

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 31 אוקטובר 2008, 22:24

רוקדת, אני לא בטוחה שיש טעם מעשי בתיוג כזה, אלא בשביל הענין (התיאורטי).
אני רואה את התיוג ככלי עזר לנשים שקורואת סיפורי לידה כהכנה ללידה הבאה שלהן.
מי שרוצה ללדת בבית, תקרא סיפורי לידת בית. (כולל אלה שנגמרו בבית חולים), מי שמתלבטת מה לעשות עם האחים הגדולים, תקרא סיפורים עם הילדים, אני לא חושבת שנשים מתכוננות מראש ספציפית לתרחיש של להתחיל בבית ולהתפנות.
מה דעתך?
מה שאר החברות חושבות?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 31 אוקטובר 2008, 22:18

אם לא מאוחר רציתי להציע דף לידה שהתחילה בבית והסתיימה בבית חולים , יש לפחות 3 כאלה באתר שאני יודעת עליהם (1 שלי) , ונדמה לי שיש עוד רק לא זוכרת כרגע.
כל הכבוד על התיוגים כאן.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי אינדי_אנית* » 31 אוקטובר 2008, 21:29

סיימתי את מם

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 31 אוקטובר 2008, 18:44

עוברת ל ש

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 31 אוקטובר 2008, 18:21

:-)
אני? אני רק מפזרת דעות ורעיונות,
ונפעמת לנוכח המרץ של המתייגות.
תודה.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 אוקטובר 2008, 17:56

אז כל הכבוד לתבשיל קדרה @} @}

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 31 אוקטובר 2008, 17:41

הקרדיט מגיע לתבשיל, השאיפות שלי היו הרבה יותר צנועות (רק הלידות ללא ליווי). אבל איזה כיף זה לקרוא את כל הסיפורי לידה האלה שוב, נכון?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי תבשיל_קדרה* » 31 אוקטובר 2008, 17:36

מתחילה עם ת.

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 אוקטובר 2008, 17:31

וגם כל הכבוד לך רחל על מבצע התיוג @}

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 אוקטובר 2008, 17:30

פ"א, מה בקשר לדף הזה? (מבולבלת)
תייגתי, ומישהו תייג אחרי יותר יפה (למעלה)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 31 אוקטובר 2008, 17:18

פ"א, מה בקשר לדף הזה? (מבולבלת)
הגרשיים?

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי רחל_ברמן* » 31 אוקטובר 2008, 17:16

סיימתי את ה' (וגם כבר עשיתי את קצפת ודובדבן כי היה קישור מהסיפור הראשון שלה)

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 אוקטובר 2008, 17:13

מבצע תיוג סיפורי לידה

על ידי עולם_קטן* » 31 אוקטובר 2008, 16:54

את הסיפור שלי תייגתי

חזרה למעלה