מה הסטייה שלך

שליחת תגובה

גובה העיניים נלמד מתוך התבוננות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מה הסטייה שלך

מה הסטייה שלך

על ידי שני_1989* » 19 אפריל 2014, 22:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כשאני מתה לפיפי, אבל ממש רגע לפני התפוצצות, אז מספיק שאני לוחצת רגל אל רגל, או כל לחיצונת קטנה אחרת, ויש לי ממש מיני אורגזמה.
לי יש גרסה משודרגת של הסטייה הזו, משולבת עם סטייה נוספת. מאז שאני זוכרת את עצמי יש לי סטייה ללבוש בגד גוף שלם מתחת לבגדים ליום יום - דבר שמקשה כמובן על הליכה לשירותים. בחורף כשקר אני גם שמה טייץ מתחת לבגד גוף (כמו שעושים בבלט). ומצד שני אני גם אחת ששותה המון נוזלים במהלך היום. כפועל יוצא כמות הפעמים שהייתי מתה לפיפי ועל סף התפוצצות היא עצומה. בעיקר בטיולים ונסיעות ארוכות. וכן רגע לפני ההתפוצצות כל לחיצה כזו גורמת לסוג של אורגזמה, והבגדים הצמודים על הגוף מגבירים אותה פי כמה וכמה! וכן, קרה גם מספר פעמים שהתאפקתי יותר מדי זמן ולא הספקתי להגיע לשירותים, היה כבר מאוחר מדי או שהספקתי להגיע לשירותים אבל לא הספקתי להוריד את הבגדים. כשהבנתי שבורח לי עצמתי עיניים ולחצתי רגל לרגל בחוזקה והמיני אורגזמה הייתה חזקה כמעט פי 20 מהרגיל. הזרם של הפיפי הלך והתגבר בין הרגליים וכל הלחץ האינסופי הפך להקלה ענקית.

מה הסטייה שלך

על ידי נותנת_אור* » 20 יולי 2011, 17:11

יש לי צבעים גם לתוים בסולם. דו כחול, רה חום וכולי.
  • בהקשר דומה: יש לי צבעים לחלק מהמספרים: 2 זה צהוב. 5 זה כחול. 4 ו-7 זה גוונים של ורוד / סגול (גוון מאוד ספציפי שיש לי בראש)
  • יש לי כבר שנים בראש חלוקה למספרים שמוגדרים אצלי כנקביים: 3,4 ו-7. כל השאר דו-מיניים או זכריים.
  • אין מצב שאני אשב על דשא ולא אתעסק ללא הרף בתלישה או מישוש. כנ"ל - לעבור ליד שיח ולא לקטוף איזשהו עלה. בייחוד אוהבת למשש עלים ולהרגיש את המרקם שלהם. חולה במיוחד על עלים חלקים ומבריקים של קטלבים :)
  • כשאני רואה טווס אני חייבת לעשות לו קול צווחה. הוא בד"כ עונה בחזרה. גם כשעוברים ליד בעלי חיים אחרים (חתולים, תיישים, חזירים) אני נוטה לעשות קולות ולהתחזות אליהם. לרוב זה נראה כאילו הם מאמינים לי שאני אחת מ"הם".
אני לא בהכרח עושה קולות, לפעמים אני סתם מדמיינת שאני חתול, מרגישה כמו חתול, ואז החתול או הבע"ח מתקרב אליי. זה יותר קל לי עם חתולים כי הם הרבה יותר דרוכים. אני מקווה להצליח בזה יותר עם כלבים זרים :-D

מכסה את אפי ופי אם מישהו מתעטש לידי ובכלל נגעלת מאפצ'י לידי.
אני נגעלת, מסובבת את הראש ועוצרת את הנשימה לכמה שניות. אני במיוחד נותנת מבטים לאנשים שמתעטשים לי ישירות על האוכל (זה באמת נראה לכם הגיוני? סביר שלא אמשיך לאכול אח"כ)

אני מריחה כמעט כל דבר שאני נוגעת בו
  • אני מריחה כל דבר חדש ולא מוכר שעומד להכנס לי לפה... ולפעמים גם חפצים. תלוי בייעוד שלהם.
אוהבת למשש דברים, אם יש שערה בראשי שהיא אינה חלקה היא תיתלש בלי מחשבה.
אם הכנתי לעצמי משהו לשתות, או אם אני נמצאת בפאב, אתם לא תמצאו אותי עוזבת את הכוס לשניה. צריכה כל הזמן לגעת. להתעסק במשהו.

שאפו על הדף, כתבתם כמה דברים ממש מצחיקים ומוזרים :-D

מה הסטייה שלך

על ידי טדליק_נהנאנע* » 10 יוני 2011, 03:26

_סטייה ישנה מהימים שלמדתי הקלדה עיוורת (קורס בצבא): מעבירה לעצמי בראש משפטים, נגיד מאיזה שיר, ורואה בעיני רוחי אילו אצבעות מקלידות אותן.

גם אני כתבתי משהו מאוד דומה כאן בדף מזמן (רק שלפעמים אני ממש מזיזה קלות את קצות האצבעות ולא רק בדמיון)._

כנ"ל

מה הסטייה שלך

על ידי גינת_שמש* » 09 יוני 2011, 22:32

לא יכולה לסבול קולות חזקים של לגימות של מישהו לידי(יש אנשים שהקולות שלהם לא מפריעים לי-עברו את "מבחן הלגימה")
מכסה את אפי ופי אם מישהו מתעטש לידי ובכלל נגעלת מאפצ'י לידי.
שאני רעבה-אני מפהקת.
לעיתים מעיינת במילונים להנאתי.
קוראת ספרי בישול להנאתי.
שותה שקדיה. בלי כפית בלי כלום-ישר מהמיכל.
אוכלת חמאת בוטנים בכף.

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 21:58

סטייה ישנה מהימים שלמדתי הקלדה עיוורת (קורס בצבא): מעבירה לעצמי בראש משפטים, נגיד מאיזה שיר, ורואה בעיני רוחי אילו אצבעות מקלידות אותן.

גם אני כתבתי משהו מאוד דומה כאן בדף מזמן (רק שלפעמים אני ממש מזיזה קלות את קצות האצבעות ולא רק בדמיון).
תמיד חשבתי שזאת סטייה ייחודית שלי.
אז טוב לדעת שאני לא לבד... :-)

(ודרך אגב, זה נמשך ככה כבר מאז שלמדתי להקליד, איזה 17 שנה)

מה הסטייה שלך

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 מרץ 2010, 21:48

סטייה ישנה מהימים שלמדתי הקלדה עיוורת (קורס בצבא): מעבירה לעצמי בראש משפטים, נגיד מאיזה שיר, ורואה בעיני רוחי אילו אצבעות מקלידות אותן.

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 19:11

כבר כמה שנים, שאני מתחיל את השיטוט, בחיפוש ב-מה חדש אחרי העידכונים של אהבת עולם. כמעט תמיד מרוממת את רוחי וגורמת לי הנאה. תודה.

פלוני אלמונית, אתה לא יודע כמה שימחת אותי במשפט הזה.
איזה כיף !
לא הייתי מעלה בדעתי !

(ואני בכלל ציפיתי לריקושטים על הדברים שכתבתי. לא יודעת למה. חוסר ביטחון עצמי שכזה :-P)

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 19:07

אבל אז את מעתיקה למחשב האישי וזה משמח אותך, כן?
לא.
כי הסיבה שאני רוצה את זה - זה שאני רוצה את זה כאן באתר שיהיה זמין לכולם.
ולהעתיק לעצמי - זה רק בלית ברירה. (אם זה בלוג נורא יפה של מישהו והוא מתעקש למחוק, או דף שאחרים מתעקשים על המחיקה שלו).

אבל זה כנראה דיון לדף אחר...

מה הסטייה שלך

על ידי גמדה* » 26 מרץ 2010, 18:18

אבל אז זה עושה אותי עצובה, לא חראם? ;-)
אבל אז את מעתיקה למחשב האישי וזה משמח אותך, כן? :-)

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 18:00

זו סוג של הפרעת שינה, ככה למדתי.
לא נראה לי שזה המצב אצלי. כי זה רק לפני שאני נרדמת, וזה מכניס אותי לשינה בצורה נעימה...

כשיש לי מצברוח עצוב, אני מוחקת דפים <מרגיע אותי ומוחק את העצב>
אבל אז זה עושה אותי עצובה, לא חראם? ;-)

(אני מכירה את זה. אבל בלזרוק חפצים או ניירת שאני לא צריכה, או למחוק דפים של עצמי מהמחשב האישי.)

מה הסטייה שלך

על ידי גמדה* » 26 מרץ 2010, 17:54

טוב, אם כבר נכנסתי, כשיש לי מצברוח עצוב, אני מוחקת דפים <מרגיע אותי ומוחק את העצב>

מה הסטייה שלך

על ידי גמדה* » 26 מרץ 2010, 17:52

עוד אחד שבטח יטריף פה כמה אנשים:
למה יטריף? ככה הכי טוב - גם לך <שלא מחמיצה דברים שחשובים לך> וגם לאתר <שגם ככה מלא וגדוש>

מה הסטייה שלך

על ידי מוכרת_ספרים_עם_אג'נדה* » 26 מרץ 2010, 17:16

_פעמים לפני שאני נרדמת אני פתאום שומעת בראש קולות של אנשים, ממש כאילו אני שומעת אנשים מדברים בחדר הסמוך. ואי אפשר ממש לשמוע את כל תוכן הדברים, אלא בעיקר את הנימה, ומדי פעם יש מילה או משפט שאני כן שומעת. וזה נשמע ממש ממש חי ולגמרי אמיתי.
כאילו באמת יש אנשים שמדברים בחדר ליד, או שאני שומעת איזו הקלטה שהיא כזה חצי ברורה.
ולפעמים נדמה לי שאולי באמת יש אנשים בעולם שמדברים את הדיבורים האלה באותו רגע שאני 'שומעת', ובאיזושהי צורה המיינד שלי קולט את זה.
כי זה לא נשמע כמו משהו שאני בעצמי ממציאה, זה נשמע ממש כמו שיחה חיה, על כל הניואנסים שלה.

לפעמים זה קולות של אנשים שאני לא מכירה, ולפעמים אנשים שאני מכירה - שזה נשמע ממש הקול שלהם וצורת הדיבור שלהם.
לפעמים רק אדם אחד מדבר, ולפעמים זאת שיחה._

זו סוג של הפרעת שינה, ככה למדתי. וזה קורה לי גם, רק שלי זה נשמע כאילו אני שומעת רדיו ואני מרגישה גם משותקת בכל הגוף. די מפחיד.
ובפן האיזוטרי: יש האומרים שמדובר בעצם בשמיעה של תדר מעולם אחר. (יקום מקביל או העולם הבא לא עלינו). ספוקי, לא?

מה הסטייה שלך

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 מרץ 2010, 12:35

כבר כמה שנים, שאני מתחיל את השיטוט, בחיפוש ב מה חדש_ אחרי העידכונים של אהבת עולם. כמעט תמיד מרוממת את רוחי וגורמת לי הנאה. תודה.

מה הסטייה שלך

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 26 מרץ 2010, 03:05

אחת לתקופה (אחת לשנה או אחת לחודשיים, תלוי בכל מיני) אני עורכת רשימה מסודרת ומדוקדקת כולל סכומים ואחוזים וטבלאות ושמות ותוכנית א' ותוכנית ב' של כל מה שאעשה עם הכסף שיהיה לי כשאזכה בלוטו ו/או ארוויח בכמויות ביום מין הימים, כלומר בעתיד הקרוב.

אין לי בעיה עם הסטייה הזו מאחר וסטייה משמעה - החריג, היוצא מין הכלל, שאינו נורמטיבי, ואכן עושר מופלג וזכייה בלוטו אינם נורמטיבים כלל...

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 03:01

ולפעמים כשיש לי דברים חשובים לעשות שאני לא מצליחה למצוא זמן לעשות אותם, אני משום מה מוצאת את עצמי במקום זה כותבת 'מגילות' בכל מיני דפים חסרי חשיבות כמו שירים שמצחיקים ילדים או מה הסטייה שלך.

וזאת אכן סטייה קשה..... :-(

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 01:58

ואם אני רואה באיזה דף שאריות של ויכוח שנמחק, אני חייבת ללכת לגרסאות קודמות לקרוא את כל הויכוח שהיה מילה במילה.

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 01:56

עוד אחד שבטח יטריף פה כמה אנשים:

כמעט כל דף שמוחקים באתר, גם בלוגים ולפעמים גם דפי בית - אני מעתיקה לעצמי למחשב.
שלא יילך לי לאיבוד....

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 25 מרץ 2010, 23:59

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 25 מרץ 2010, 23:56

עוד כמה משלי:

כשאני אוכלת ביסקוויטים של פתי בר - אני חייבת קודם לגרד עם השיניים הקדמיות את כל החלק החיצוני שמסביב סביב לביסקוויט (מי שמכיר, יש לו צורה כזאת גלית), ואז אוכלת את הביסקוויט עצמו.
כשאני אוכלת ביסלי גריל - שזה בעצם שני סלילים מלופפים אחד בשני - אני חייבת לאכול כל סליל בנפרד (גם מגרדת עם השיניים הקדמיות).
כשאני אוכלת וופלים כאלה שמנים (שזה דף בצק, שוקולד, דף בצק, שוקולד, דף בצק), אני מפרידה עם השיניים הקדמיות את דף הבצק הראשון של הוופל ואוכלת אותו בנפרד, ואז עם השיניים מגרדת את השוקולד מדף הבצק הבא, ואז מפרידה גם אותו וכן הלאה... פשוט לא מסוגלת לנגוס בכל הוופל בבת אחת.

קלמנטינות - אני חייבת לאכול כל פלח בנפרד. אם יש קלמנטינות כאלה שקשה להפריד את הפלחים, ואני חייבת לאכול כמה פלחים ביחד - אני ממש צריכה להתגבר על התחושה ש'משהו כאן לא בסדר'.

************

לפעמים לפני שאני נרדמת אני פתאום שומעת בראש קולות של אנשים, ממש כאילו אני שומעת אנשים מדברים בחדר הסמוך. ואי אפשר ממש לשמוע את כל תוכן הדברים, אלא בעיקר את הנימה, ומדי פעם יש מילה או משפט שאני כן שומעת. וזה נשמע ממש ממש חי ולגמרי אמיתי.
כאילו באמת יש אנשים שמדברים בחדר ליד, או שאני שומעת איזו הקלטה שהיא כזה חצי ברורה.
ולפעמים נדמה לי שאולי באמת יש אנשים בעולם שמדברים את הדיבורים האלה באותו רגע שאני 'שומעת', ובאיזושהי צורה המיינד שלי קולט את זה.
כי זה לא נשמע כמו משהו שאני בעצמי ממציאה, זה נשמע ממש כמו שיחה חיה, על כל הניואנסים שלה.

לפעמים זה קולות של אנשים שאני לא מכירה, ולפעמים אנשים שאני מכירה - שזה נשמע ממש הקול שלהם וצורת הדיבור שלהם.
לפעמים רק אדם אחד מדבר, ולפעמים זאת שיחה.

************

ממתי שאני קטנה קטנה, לפני שאני נרדמת, אני משחקת עם עצמי משחק דמיון, שבדרך כלל סובב סביב אהבה.
בכל שנות הבגרות עד היום זה בדרך כלל איזה היכרות נגיד עם גבר שמגלה לי שהוא אוהב אותי או משהו כזה, או שמתחיל בינינו קשר, או לפעמים אני מדמיינת אותנו כבר בתוך הקשר אבל מין אהבה מרגשת כזאת.

אני כאילו מנהלת דיאלוג עם הבחור - לפעמים בראש ולפעמים ממש מדברת, 'מתלטפת' איתו וכו'. לפעמים אני מדמיינת סקס איתו - אבל דווקא זה החלק הפחות דומיננטי. ובכל מקרה - כשאני מדמיינת את זה בתוך המשחק הזה (לרוב גם עם תנועות גוף מסוימות, כאילו באמת יש איתי מישהו - נשכבת על הגב, נשכבת על הצד, מחבקת את הכרית, עושה עם השפתיים תנועות של נשיקה....) זה לא מגרה אותי מינית, אלא זה יותר משהו שבו אני מרגישה מאוד אהובה. לפעמים אני כלכך מתרגשת מהאהבה והקבלה שאני מרגישה 'איתו' שאני מתחילה ממש לבכות.
היו גם פעמים שדמיינתי אהבה עם בחורה.

אבל מה שמעניין, שבתור ילדה קטנה, כשעדיין לא כלכך ידעתי על אהבה ובינו-לבינה וכל זה, אז הייתי מדמיינת כל מיני דברים 'מוזרים' שגרמו לי לריגוש, למשל - חיבה של מורות, או, אחד הדברים הכי מוזרים שאני זוכרת - שדמיינתי שאני תינוקת ואחות בטיפת חלב שוקלת אותי במשקל הזה של הטיפת חלב, וזה גרם לי ממש להתרגשות.

כמעט תמיד איפשהו בתחילת משחק הדמיון הזה, או ברגע ש'העניינים מתחממים', עולה בי ריגוש מאוד חזק - שגורם לי להתעטש. אם הריגוש ממש ממש חזק - אז אני מתעטשת פעמיים.

זה משהו כזה שרוב השנים התביישתי בו, לא יודעת למה, אז לא סיפרתי את זה כמעט לאף אחד.
אבל אני חושבת שזה חמוד ומצחיק.

<אני זוכרת שהיה גם פעם איזה דף כמו על מה אתם חושבים לפני שאתם נרדמים, או על מה אתם חושבים לפני השינה, או משהו כזה, ונדמה לי שפותחת הדף סיפרה על דמיונות דומים לפני שהיא נרדמת. אבל לא מצאתי את הדף ההוא. מישהו זוכר איזה דף זה היה?>

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 25 מרץ 2010, 23:37

וואו, עדינה, איזו רשימה מכובדת :-).

__שטיחים מרובעים חייבים לשבת במדויק על הקוים של הבלטות של הרצפה. לא מסוגלת לסבול שטיח שהתבלגן
>לעדינה יש שטיח סיני על הרצפה ו-4 ילדים מופרעים שמתרוצצים כל היום אז היא מבלה כשלושת רבעי מהחיים שלה בסידור השטיח!<_
אמא שלי הייתה אובסיסיבית בעניין הפראנזים של השטיח (היו חייבים להיות 'מסורקים' :-)), ובכל פעם אחרי שמישהו מאיתנו היה עובר בסלון באקראי, הייתה נשמעת אזעקה עולה ויורדת של 'מי בלגן תשערות של השטיאאאאאאאאאאאאח???????!!!!!'
(בסוף היא נתנה את השטיח ל'תספורת' והוא גולח מ'שערות', ובא לציון גואל.).

מה הסטייה שלך

על ידי טליה_אלמתן* » 25 מרץ 2010, 21:06

שנים היא כבר אומרת שהיא תקנה שטיח שלא מחליק בקלות על הרצפה
יש דבר כזה ששמים מתחת לשטיח, מין מזרון כזה-כאילו, ואז השטיח גם נראה יותר מהודר כזה :-)

מה הסטייה שלך

על ידי עדינה_ניפו* » 25 מרץ 2010, 20:45

כשאני נוהגת אני צריכה להרים את כף הרגל (tap my foot)בכל עמוד חשמל שעוברים.

מסדרת כל דבר על השולחן כמו בטטריס, כל הספרים צריכים להיות על קו הקצה בצורה ישרה וכו"... (קשה לי קצת להסביר במילים).

כשאני קוראת דברים שמישהו אחר שאני מכירה כתב תמיד שומעת את זה נקרא בקול של אותו אדם.

לא אוהבת שוקולד, במיוחד אם זה קר. יכולה לאכול שוקולד מומס.

אוהבת אנשים עם שיניים עקומות.

לא מסוגלת לקרוא ספר מתחילתו ועד סופו. תמיד פותחת איפשהו וקוראת. ואם זה סיפור אני מתחילה בהתחלה אבל כל הזמן מדפדפת לאמצע ולסוף לקרוא משפטים מכל מיני מקומות.

שטיחים מרובעים חייבים לשבת במדויק על הקוים של הבלטות של הרצפה. לא מסוגלת לסבול שטיח שהתבלגן
>לעדינה יש שטיח סיני על הרצפה ו-4 ילדים מופרעים שמתרוצצים כל היום אז היא מבלה כשלושת רבעי מהחיים שלה בסידור השטיח!<
>שנים היא כבר אומרת שהיא תקנה שטיח שלא מחליק בקלות על הרצפה<

אני מריחה כמעט כל דבר שאני נוגעת בו (כשהייתי צעירה יותר זה היה ממש מחלה, הייתי צריכה להריח הכל, נייר, גומיה, בד, עיפרון, שולחן, שיער... you name it!)

בצעירותי הייתי הרבה הרבה יותר כפייתית, הרשימה לא היתה נגמרת.
שמחה לגלות שנרגעתי (-:

מה הסטייה שלך

על ידי שבע_יהלום* » 25 מרץ 2010, 20:06

כשאוכלת משולש פיצה חייבת להתחיל מהצד הרחב ולא מהשפיץ. ורצוי שיהיה עליו קצת קטשופ.
אחרי קרמבו אחד חייבת מיד עוד אחד (והסדר- כל הציפוי, ואז שואבת את הלבן, ואז העוגייה).
לפעמים אני מריחה מה שאני רואה בטלוויזיה.
כבר שנים כשאני שוטפת את הפה אחרי צחצוח שיניים אני מגרגרת במים בדיוק באותו מקצב.

מה הסטייה שלך

על ידי אמונה_בה'* » 25 מרץ 2010, 09:36

_איזה דף מעולה !!! איך לא נכנסתי קודם
בא לי לגריין פה כמעט את כולם
איזה כיף לצחוק..._

מה הסטייה שלך

על ידי פרח_הלימון* » 28 אוקטובר 2009, 23:41

אבל עדיין אני לא מסוגלת לאכול נוזל שחיממו במיקרוגל ואני בכלל לא מסוגלת לאכול אוכל שחומם במיקרו
זה נראה לי כאילו האוכל נהיה מוטציה..זה ממש מטריד :-P

מה הסטייה שלך

על ידי יול* » 27 אוקטובר 2009, 22:57

אם יש לי עיתון סופ"ש של 'הארץ' תמיד אתחיל מהמדור החטטני והפולשני שנקרא מצב משפחתי, בסוף המוסף לשבת.
גם אני!

מה הסטייה שלך

על ידי בלה* » 27 אוקטובר 2009, 22:48

נזכרתי -
פעם, כשהקומקומים החשמליים רק התחילו להיות נפוצים, לא יכולתי לשתות מים חמים שחיממו בחשמלי - רק על האש.
אחרי כמה שנים התרגלתי לשתות מקומקום חשמלי, (בינתיים כבר חזרנו לחמם מים על האש ולא בחשמל), אבל עדיין אני לא מסוגלת לאכול נוזל שחיממו במיקרוגל. רק על האש. לא מרק ולא תה או קפה. איכס. (-:

מה הסטייה שלך

על ידי בלה* » 27 אוקטובר 2009, 22:45

אם יש לי עיתון סופ"ש של 'הארץ' תמיד אתחיל מהמדור החטטני והפולשני שנקרא מצב משפחתי, בסוף המוסף לשבת.

מה הסטייה שלך

על ידי פרח_הלימון* » 27 אוקטובר 2009, 15:33

אני לא מסוגלת לבשל אם יש כלים בכיור. לא מסוגלת. גם אני!
אחד רציני שלי.. שהייתי קטנה(לפני עידן מריטת הגבות) כשהייתי ממש עייפה הייתי מלטפת עם קצה האצבע השלישית(זאת שליד האצבע) בין הגבות
וככה כולם ידעו שאני עייפה. כיום זה עבר דירה,המקום החדש זאת הפלומה הרכה מעל השפה. בעלי יודע כבר מה זה אומר שאני במצב הזה :-D
הפעולההזאת מכניסה אותי למצב מדיטטיבי..
אם יש לי עיתון שלם של סופ"ש תמיד אשאיר את מה שהכי מעניין אותי לקרוא לסוף.

מה הסטייה שלך

על ידי פרח_הלימון* » 27 אוקטובר 2009, 15:25

איזה דף מעולה !!! איך לא נכנסתי קודם
בא לי לגריין פה כמעט את כולם :-D
איזה כיף לצחוק...

מה הסטייה שלך

על ידי יעלי_לה » 26 אוקטובר 2009, 20:18

אפילו עווית הרחם אין לי.

העיקר שכל השאר יש.

מה הסטייה שלך

על ידי יערה* » 26 אוקטובר 2009, 16:33

כשאני מתה לישון אני מדמיינת איך אקום למחרת ואתחיל לרקוד
כשמשהו ממש מדכא אותי אני מחייכת בלי שאף אחד רואה

מה הסטייה שלך

על ידי צוויליך* » 26 אוקטובר 2009, 16:15

צוויליך, לא הבנתי, למה דפוק?
כי אני, מה יש לי? שונא כשחוסמים לי את הדרך?
הייתי מחליף מאה כאלה סטיות בלחוות אורגזמונת קטנטונת כשאני מתאפק.
אפילו עווית הרחם אין לי.
מה עוד יש לנו כאן?! מישהו יספר על איך כשהילדים שלו פולטים אחרי יניקה, יוצאים להם מטבעות זהב מתקופת התורכים?
נו.


צוויל

מה הסטייה שלך

על ידי שטן_קטן* » 26 אוקטובר 2009, 12:10

כשאני שותה מים מהברז אני מחליטה מראש כמה לגימות אלגום.
אני רואה את עצמי פתאום מכל מיני זוויות צילום.
כשאני הולכת ברחוב לפעמים אני מרגישה שהפרצוף שלי משתנה לפי הבנאדם שאני מסתכלת עליו.
במעברי חצייה אני אוהבת לעמוד על החלק הגבוה במדרכה, זה שעליו ניצב הרמזור.
אני שונאת לקרוא באתר את הקטעים השלמים שכתובים באותיות מלוכסנות. (סתם קיטור)
כשאני עוברת מול גבר שמשך את תשומת לבי, אני מתחילה לצלוע בטעות.
באוטובוס אני אוהבת להסתכל בנוסעים האחרים דרך ההשתקפות בזגוגיות. והמקום האהוב עלי הוא ב"תא" המוגן בזכוכית מאחורי דלת היציאה.
כשאני רואה אנשים אני רואה אותם עירומים.
תמיד נדמה לי שיש כל מיני חיות מתות בדרך ובסוף מתברר שזו שקית או סמרטוט.
כשהייתי ילדה התאפקתי בטיול במשך יומיים ולא עשיתי פיפי.
אני שונאת ששעונים דיגיטליים מראים שעה לגמרי לא נכונה.
אני מדמיינת שמראיינים אותי הרבה פעמים. את השאלות, והתשובות..
לפעמים הדיבור יוצא לי עם מבטא אנגלוסקסי קל, כאילו אני לא מקומית.
אני לא אוהבת זיקוקים ולא שקיעות.
אני אוהבת נורא חליפות שחלק עליון ותחתון באותה דוגמה.
אם אני אצליח לגרד עוד משהו אז אעדכן אתכם..

מה הסטייה שלך

על ידי פיית_החלב* » 26 אוקטובר 2009, 11:10

טלי, ביננו כנראה דווקא יש קשר דם.
גם חליתי במחלת האטבים התואמים, ונרפאתי מהבהלה כשראיתי שגם הבת שלי התחילה להתאים כשעזרה לי עם הכביסה.
מעגל הקסמים הזה חייב להפסק!


איזה דפוק אני
צוויל, עכשיו כשעלית על הבעיה - ניתן להתבונן ולתקן! לא הכל אבוד!
יש כל כך הרבה אורגזמות פוטנציאליות בחיים שלנו שמתבזבזות בטירוף,
כי נדמה לנו שאורגזמה זה משהו שבא מבחוץ, מבן/בת זוג,
או במקרה הכי גרוע - מחצי שעה שיפשוף מול פורנו.
ודווקא לא :-) יש מלא אורגזמות שעולות מהגוף עצמו -
רק לפתוח את הראש ולתת לעצמנו להרגיש את זה בא... שוטף את הגוף...
אורגזמה מהנקה, אורגזמה בלידה, אורגזמה בפיפי, וכשבא לחץ מטורף לשירותים,
עד שכבר ממש אי אפשר להתאפק... ופתאום זה עובר וגל נעים של הקלה שוטף את הגוף... מה זה?!
"אורגזמה" לא שווה "מין" :-)

מה הסטייה שלך

על ידי יאמי* » 26 אוקטובר 2009, 07:47

חשוב לי מאוד שצבע התחתונים יתאים לצבע החולצה
וגם - קניתי לילדונת תחתונים עם הדפס של ימות השבוע
ועכשיו אני חייבת להלביש לה את הזוג עם כיתוב היום המדויק ולא - שומו שמיים!
וגם - יש לנו כוסות יפות עם כיתוב "מים" ואבוי למי שימזוג בהם מיץ!!
ועל אלה שכתוב "תה"..טוב נו הבנתם את הרעיון...
@}

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 26 אוקטובר 2009, 00:02

_כשאני מתה לפיפי, אבל ממש רגע לפני התפוצצות, אז מספיק שאני לוחצת רגל אל רגל, או כל לחיצונת קטנה אחרת, ויש לי ממש מיני אורגזמה. למי עוד יש את זה ??
גם לי גם לי וגם התאפקות לקקי עושה לי מיני אורגזמה
אח איזה עונג..._

וואי, מקנאה :-9.
(עם כמה שהתאפקתי מפיפי וקקי רק היום לבד, כמה אורגזמות כבר היו צריכות להיות לי. בזבוז)

איזה דפוק אני.
צוויליך, לא הבנתי, למה דפוק?

מה הסטייה שלך

על ידי אהבת_עולם* » 25 אוקטובר 2009, 23:58

ואני עוד סופרת... :-P
התחלתי את המילים הלועזיות מהתחלה, לפני שבוע בערך. הגעתי עכשיו ל-1472.

<למי שלא זיהה, זו אני ה-סוסת-פרא ש'סטתה' כאן המון... :-)>

לעיין במילון עברי אנגלי אנגלי עברי להנאתי,למצוא דברים מעניינים
מה זה מבינה את זה.
היו לי תקופות כאלה גם עם מילון אנגלי עברי.
והיו לי הרבה שנים שהייתי מטורפת על חיטוט במילון 'אבן שושן' - לחפש מה המקור של מילה מסוימת, ואז לאיזו מילה היא קרובה או מה נגזר ממנה, ואז בילוש אחרי המילים שהיא קשורה אליהן וכו' וכו'. עד שלא הייתי הופכת את כל הכרכים של המילון בניסיון מעקב אחרי שורש מסוים לא הייתי נרגעת.
קצת בדומה לזה, לאחרונה מצאתי את עצמי מחטטת במפות ערים. (זה כבר קשור לשיגעון הספירה שלי. ניסיתי לספור בראש כמה רחובות אני מכירה בתל אביב - נדמה לי הגעתי ל120 :-P, ואז הייתי צריכה לאמת את זה. ופתאום מצאתי את עצמי מתחילה ללמוד מהמפה שמות של רחובות ושוב לראות אם אני זוכרת אותם ושוב לנסות לזכור וחוזר חלילה...)

דבר אחר קצת שונה וקצת דומה,
לפני כמה שנים כשחזרתי בתשובה היה לי שיגעון לגימטריות.
הייתי פשוט יושבת לילות שלמים, ממש עד אור הבוקר, הוגה רעיונות אחרי רעיונות, משהו מטורף. גימטריות לא רק של מילה אחת, אלא של פסוקים שלמים. מחשבת הכול לבד (עוד לא היו לי תוכנות לזה). מגיעה מרעיון אחד לרעיון אחר ואז עוד רעיון ועוד רעיון. פותחת עוד ספר, עוד ספר ועוד ספר, מגלה עוד פסוק ועוד מילה ועוד רעיון. מגיעה לדברים מדהימים.
זאת הייתה קצת אובססיה, אבל באמת גיליתי דברים מדהימים. לדעתי ממש קיבלתי השראה, לא סתם. (כשחזרתי בשאלה זרקתי את המחברות)

מה הסטייה שלך

על ידי בלה* » 25 אוקטובר 2009, 23:01

הם רק צריכים להיות מאותו הסוג!
אוי, מזל שאין ביננו קשר דם (-;

והנה שלי:
אני נטרפת אם נוגעים בכיסא שאני יושבת עליו. אפילו נגיעה קטנה. אני מרגישה. לא יכולה להסביר בכלל. /-:
<אולי אני נסיכה?>

מה הסטייה שלך

על ידי טליה_אלמתן* » 25 אוקטובר 2009, 19:54

פעם נהגתי להתאים את הצבע של אטבי הכביסה לצבע הבגד.
אחר כך חשבתי שזה לא כל כך שפוי, והתאמתי "רק" את צבעי האטבים (כלומר, זוגות זהים).
והיום אני "נקיה"! הם רק צריכים להיות מאותו הסוג! |יש|

(וזיהיתי עוד כמה סטיות שלי כאן במעלה הדף)
(אבל מאחרות ממש התרשמתי לעומק!)

מה הסטייה שלך

על ידי צוויליך* » 25 אוקטובר 2009, 18:43

_כשאני מתה לפיפי, אבל ממש רגע לפני התפוצצות, אז מספיק שאני לוחצת רגל אל רגל, או כל לחיצונת קטנה אחרת, ויש לי ממש מיני אורגזמה. למי עוד יש את זה ??
גם לי גם לי וגם התאפקות לקקי עושה לי מיני אורגזמה
אח איזה עונג..._

איזה דפוק אני.

צוויל

מה הסטייה שלך

על ידי צוויליך* » 25 אוקטובר 2009, 18:41

שונא כשחוסמים לי את הדרך.

זוזו!

צוויל

מה הסטייה שלך

על ידי סבכי* » 25 אוקטובר 2009, 10:33

מדפי ספרים רק מעץ מלא(ולא סיבית/סנדביץ'/פורניר וכו')רצוי ללא גימור או רק עם לכה שקופה! אחרת הספרים נראים לא מעניינים..

מה הסטייה שלך

על ידי פלונית* » 18 מרץ 2009, 21:16

לעיין במילון עברי אנגלי אנגלי עברי להנאתי,למצוא דברים מעניינים.

מה הסטייה שלך

על ידי תמר_הינדי* » 14 פברואר 2009, 22:50

עין הפוכה מתה!!!!!!! לא מסוגלת להזמין במסעדה שום סגנון אחר של ביצה למרות ששזו תמיד מגיעה אליי רוטטת .

מה הסטייה שלך

על ידי כרמי_ה* » 27 דצמבר 2008, 20:52

לנעול נעליים תמיד תמיד תמיד רגל ימין קודם - חובה !!!
ולשירי - אמא שלי גם עושה את ה"ספירלות" סביב האצבעות...:-)

מה הסטייה שלך

על ידי חתולת_בית* » 26 דצמבר 2008, 22:45

האמת, אני לא יודעת אם זה קשור לכאן או ל גחמות משוגעות של מבוגרים/ילדים,
אבל כשהייתי קטנה הייתי בטוחה שיש איזה מקום בסוף של האטמוספירה, איפה שנגמר האוויר, שלשם מגיעים כל בלוני ההליום שברחו לנו מהיד. הרי הם עולים למעלה-למעלה, והיה לי ברור שלא קורה להם כלום, שהם לא מתפוצצים או משהו כזה, אלא יוצרים מן שכבת בלונים אחידה כזאת, שהחלליות רואות אותה כשהן ממריאות לשמיים...

מה הסטייה שלך

על ידי חתולת_בית* » 21 נובמבר 2008, 12:18

_קולבי הבגדים בארון חייבים להיות תלויים על המוט כך שהבטן העגולה של הוו העליון פונה אלי, והקצה מכוון אל דופן הארון.
צד הפתח חייב להיות משמאל, הגב מימין._ ( אמא אינקובטור ). יו גם אצלי, בדיוק באותה הקומפוזיציה. וכשבניתי בית עם בנ-הזוג, התברר שגם אצלו! ושרר שלום בבית.

יום ראשון הוא לבן, שני אדום, שלישי כחול, רביעי ירוק, חמישי חום כהה, שישי צהוב בהיר ושבת תכלת. ( חלי ל ) אני חושבת שגם אצלי, כלומר אני מסכימה עד יום רביעי, משם כבר אין לי "הרגשה".
אבל רגע! פתאום זה העלה לי תגלית מטורפת: יכול להיות שזה תקוע לנו ככה מימי הבדידים בשיעורי חשבון של כיתה א'? כי אני בוודאות זוכרת שהבדיד של 1 היה לבן!

כשאני צריכה לעשות פיפי במצב של לחץ, אז הרבה פעמים לא יוצא לי פיפי. מה שאני עושה במצב כזה, עוצמת עיניים, מדמיינת את כל הנשים שהשתינו בעולם לאורך ההיסטוריה, ואומרת לעצמי: 'משתינות כל העולם התאחדו !' ( סוסת פרא ) גם אני ככה, אבל לא ניסיתי את "התפילה". אנסה. אולי זו התשובה לכל בעיותי!!

מה הסטייה שלך

על ידי פולניה* » 08 אוקטובר 2008, 09:47

כשאני מתה לפיפי, אבל ממש רגע לפני התפוצצות, אז מספיק שאני לוחצת רגל אל רגל, או כל לחיצונת קטנה אחרת, ויש לי ממש מיני אורגזמה. למי עוד יש את זה ??
גם לי גם לי וגם התאפקות לקקי עושה לי מיני אורגזמה
אח איזה עונג...

מה הסטייה שלך

על ידי גם* » 08 אוקטובר 2008, 09:39

להוציא שחורים. לפוצץ חצקונים. לדרוך על עלים יבשים

לגמרי !!!

מה הסטייה שלך

על ידי מיני_סוטה* » 08 אוקטובר 2008, 09:23

איזה דף מעולה. מקווה רק שהוא לא ויראלי....
בכל אופן הנה תרומתי הצנועה-
  • בקיץ, כשאני נכנסת לשירותים, אני מתפשטת לגמריי ואוספת שיער
  • לא יכולה לסבול כששמים מגבת לחה/בטוחה על המיטה. אני חייבת מיטה יבשה, למעט כשעושים 'מושי פושי'
  • לא יכולה לסבול כשהבגדים הקרובים לגוף לא לגמרי 'ישרים'. ז"א התחתונים/ גופייה שנלבשים מתחת לבגדים אחרים חייבים להיות ללא קפלים. כנ"ל לגבי גרביים בנעליים וכיסי מכנסיים.
  • הגבות צריכות להיות מסורקות. אם למישהו שיושב מולי יש גבות שכיוון השערות כלפי מטה אז אני לא יכולה להתרכז בשיחה. לאנשים שקרובים אלי אני פשוט מתקנת ומסרקת את הגבות כלפי מעלה. מי שלא קרוב אלי פטור מזה
  • אני משתייכת למחנה של האוכלות בכפות. אני אוהבת לאכול מצלחות עמוקות. ובכלל עדיף שהידית של הסכו"ם תהיה מפלסטיק. מתכת זה קר מדי.
  • אני אוהבת להוסיף לסלט ירקות עם שניצל גם כף סחוג
  • יש רעש מסויים של נקישות עקבים (בד"כ לא עקב דקיק אלא של מגף) שמעביר לי צמרמורות עונג
  • כשאני מתה לפיפי, אבל ממש רגע לפני התפוצצות, אז מספיק שאני לוחצת רגל אל רגל, או כל לחיצונת קטנה אחרת, ויש לי ממש מיני אורגזמה. למי עוד יש את זה ??

מה הסטייה שלך

על ידי סקאלד_מודרני* » 30 אוגוסט 2008, 18:21

להשתין בקשתות, ממטרות, לצייר ציורים.

מה הסטייה שלך

על ידי סבכי* » 19 אוגוסט 2008, 23:04

איפה,איפה הנשר הכחול מהחבובות שיפתח את הדלת, יאמר you are all wirdos! ויטרוק? (-;

מה הסטייה שלך

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2008, 05:09

הגרוש שלי היה אוכל קורנפסלקס בלי חלב. וזה היה מטריף אותי.לא יכולתי לשמוע את הקרנץ בלי הרטיבות של החלב.

מה הסטייה שלך

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2008, 05:07

להוציא שחורים. לפוצץ חצקונים. לדרוך על עלים יבשים.

מה הסטייה שלך

על ידי Honeysuckle_Rose* » 19 אוגוסט 2008, 02:42

לא יכולה לסבול שנושמים עליי. לא יכולה לסבול לשמוע מישהו נושם כשאני מנסה לישון! נחירות גם ממש משגעות אותי...

מה הסטייה שלך

על ידי סקאלד_מודרני* » 17 אוגוסט 2008, 16:00

להגיד מתוך רפלקס מיאו, לעיתים קרובות ועקב שלל נסיבות, לעיתים בזמן אורגזמה.
לצרוח בקול ציפציף ומאוד לא גברי כשאני מופתע(ואז לתקן את עצמי על ידי פליטת קול הפתעה גברי יותר).
לעשות טיהור מרווה לפחות פעמיים ביום.
לשאול את ההדרכה הרוחנית שלי על כל דבר קטן, כמו לדוגמא- איזה חטיף שוקולד כדאי לי לקנות?
לנשוך כשמנצחים אותי במשחק.
להעדיף להמנע מלזרוק לפח דברים שפעם היו חלק מהגוף שלי(ציפורניים, שיער ועוד...). לא לשמור אותם כמובן, אלא לזרוק אותם על האדמה או בקומפוסט.
לבהות בקיפודים, עד שאני מרגיש לא בנוח מזה שאני מפחיד אותם ואז ללכת משם.
לצעוק בחזרה על עורבים, שמנסים לגרש אותי מהטריטוריה שלהם.
להמשיך עם הרגל שלא עושה לי טוב, עד שאני לא יכול יותר, ואז להשתמש במומנטום ה'נמאס לי' כדי להתחיל בייתר כוח הרגל בריא יותר.

מה הסטייה שלך

על ידי יער_ה* » 16 אוגוסט 2008, 23:58

משהו שיכול להחשב כסטייה - אני קוראת את העיתון מהסוף להתחלה. עדיף להתחיל מהחדשות היותר טובות (יחסית..), לא?

מה הסטייה שלך

על ידי ביאנקה_מתחברת* » 16 אוגוסט 2008, 11:44

מפריע לי שבאוטובוס עם המון מקום פנוי מתיישבים דווקא לידי. ואני די בטוחה שבגלל שזה מפריע לי,אני משדרת לאנשים שישבו לידי...

מה הסטייה שלך

על ידי אגוז_מלך* » 16 אוגוסט 2008, 00:46

אני אוהבת לדמיין שהתקרה היא הרצפה שלי ואז להלך כך בבית בדמיוני, זה כייף לעשות זאת כששוכבים ומביטים למעלה. תנסו!

מה הסטייה שלך

על ידי סבכי* » 15 אוגוסט 2008, 23:50

לא יכולה להבין אנשים שלא מורידים את הנעליים כשהם מגיעים הביתה ומשחררים את הרגליים.
אם בעלי מתיישב לשיחת "איך היה היום שלך" בנעליים-איני יכולה להתרכז.

מה הסטייה שלך

על ידי סוסת_פרא* » 26 מאי 2008, 02:38

_היה רוצה שהעולם יהיה נקי ומצוחצח.
מעניין אם יש שם להפרעה הזו._

פעם היה משגע אותי לחשוב על כל האבק שמצטבר בבית בכל המקומות שאי אפשר להגיע אליהם. (נניח מאחורי ארון קבוע בקיר).
זה אפילו היה יכול להכניס אותי לדיכאון.
לשמחתי זה עבר לי.

(מה שבטוח, זה לא גורם לי ל-מבצעי ניקיון, תודה לאל.. :-D)

אם אנחנו מדברות על משהו דומה, אז זכור לי שיש לזה שם. רק אני לא זוכרת מה.

מה הסטייה שלך

על ידי עיפרון_פחם* » 24 מאי 2008, 22:57

כשקראתי את הדף הרגשתי פתאום נורא נורמלית ובריאה בנפשי (-:
אבל גיליתי סוף סוף מה הסטייה שלי. אני לא אוהבת ליכלוך וחוסר סדר במקומות ציבוריים. אני צריכה להסביר. הבית שלי די נקי ויחסית מסודר, אבל אני ממש לא מקפידה, ולא מפריע לי כשהוא לא.
אבל מחוץ לבית מאד מפריע לי. אני לא מדברת על אשפה ברחוב, אלא, למשל, על הכתמים השחורים שמכסים את המדרכות והיו פעם מסטיקים. מפריע לי שתחנת האוטובוס מאובקת, ובאוטובוסים - השמשות תמיד מלוכלכות, והריצפה לא נקייה, ובכלל.
בכיתה באוניברסיטה מציקה לי בעיניים תקרת הגבס המעוגלת מעל במת המרצה, שהגימור שלה עקום, ופתח האיוורור הגדול של המזגן (שנמצא בפינה, בגובה שלושה מטרים), שפעם היה בצבע קרם והיום הוא שחור. במשך שיעורים שלמים העיניים שלי נמשכות לשם, ויש לי דחף לקום ולנקות את זה.
אני עובדת כמוכרת בחנות. ומניסיון רב שנים, חנויות הן מקומות מאד מלוכלכים. הקופה מלוכלכת, יש אבק בכל הפינות. אני כל הזמן רואה את זה, וזה כל הזמן מפריע לי. לשמחתם של הבוסים שלי, אני בדרך כלל עושה מבצעי ניקיון כשאין לי עבודה אחרת.
היה רוצה שהעולם יהיה נקי ומצוחצח.
מעניין אם יש שם להפרעה הזו. (-:

מה הסטייה שלך

על ידי עודאמא* » 12 מאי 2008, 14:10

סופרת צעדים עד שמונה ומתחילה שוב
...

מה הסטייה שלך

על ידי סוסת_פרא* » 12 מאי 2008, 02:49

אוהבת לאסוף לעצמי בדףבית (או בוורד) הודעות שכתבתי ברחבי האתר. שחס וחלילה לא תלך אף מילה קדושה לאיבוד. :-D

(כמו כן, גם אוהבת להעתיק לעצמי כל מחמאה שמישהו כותב לי. שיהיה לימים קשים, או סתם בשביל הכיף.... :-))

מה הסטייה שלך

על ידי אהבה_טהורה* » 24 אפריל 2008, 21:13

מצטרפת לשאלות של סוסת פרא את חגית ל, גם אני כותבת שנים, אבל לא בקצב כזה, ולא רק מתעדת, אז אני סקרנית מאוד לגבי זה.

מה הסטייה שלך

על ידי אהבה_טהורה* » 24 אפריל 2008, 21:09

'משתינות כל העולם התאחדו !'
אמן

מה הסטייה שלך

על ידי מיכל_צמות* » 24 אפריל 2008, 20:33

מרגיעון מיוחד לדף הזה "בכל מקרה, לכל אדם, יש מקום". פעם ראשונה שרואה את המרגיעון הזה.

מה הסטייה שלך

על ידי סוסת_פרא* » 24 אפריל 2008, 12:54

חגית ל, לבי לבי לך. את חולה במחלת התיעוד. זו אכן מחלה איומה. ומוכרת. :-)
מעניין אותי לדעת למה את מתכוונת, באיזו רמה של תיעוד את מתעדת? (כל מילה שמישהו אומר? כל תנועה? או באופן כללי? גם מפרשת, או רק מתארת מציאות? וכו')
אשמח לשמוע....

*************

ולעניינו, חזרתי כדי להשלים השלמות, כי כפי שבוודאי הבנתם, לא פסו סטיות מן הארץ. :-)

אז ככה, כשאני צריכה לעשות פיפי במצב של לחץ, נגיד אני ממהרת נורא, או שעושה בטבע ופוחדת שמישהו יעבור - אז הרבה פעמים לא יוצא לי פיפי.
מה שאני עושה במצב כזה, עוצמת עיניים, מדמיינת את כל הנשים שהשתינו בעולם לאורך ההיסטוריה, ואומרת לעצמי: 'משתינות כל העולם התאחדו !'
מתוך סולידריות, בסוף יוצא לי.... :-D

מה הסטייה שלך

על ידי חגית_ל* » 13 אפריל 2008, 22:07

איך את מצליחה?
נו, אחרי כמעט 11 שנים כבר יש שיגרה, אני מחוברת לעט ומחברת ואם לא אז אני משחזרת הכל אח"כ. נורא! זאת מחלה איומה :-)

מה הסטייה שלך

על ידי יפעת_ו* » 12 אפריל 2008, 22:06

אגב רבעיות, אני שותה מים ברבעיות,
כלומר בכל פעם 4 שלוקים..
אם אני קרובה לסוף של המים ישנן 2 אופציות:
ראשונה - לאמוד את המים ולנסות לחלק ב- 4 אפילו אם יוצא שלוקים לא שווים
שניה - להסתפק בשני שלוקים או לחילופין אם עברתי את ה- 4 שלוקים לנסות להגיע ל- 6 או שמונה
נו, הדברים עליהם אני מתפשרת.

בהרדמות עם הילדים סופרת עד 60, משנה משהו (נגיד מנסה להניח או להזיז יד) ואז כל פעם שמגיעה ל-40 או 60 משנה משהו עד שהם ישנים.

מה הסטייה שלך

על ידי צוויליך* » 12 אפריל 2008, 15:58

אם לכל כך הרבה אנשים יש את אותה סטייה, זו כבר לא סטייה אלא נורמה, לא?
זהו, אבל מה כשכולם מתביישים ואז זו נורמה חבויה ? צביעות היא דרך להעמיד פנים שכולנו מתנהגים בדרך שלא נוחה לנו...

אחד אמר שאני סוטה. והשני חשב שזה נחמד.
נו, ועל מי מהם הלכת בסוף, סוסה?

אז כן. כולם פה לגמרי נורמלים.
מ-ב-א-ס-ת !

_כשראיתי את שם הדף במה חדש בהתחלה חשבתי שזה מה הסטייק שלך?
(וול דאן, תודה )_
סליחה, כן??? סטייק וול דאן זו סטיה אמיתית וגם לפי השקפות מחמירות, פשע!

אני נהנית לנבוח, ומרגישה שזו דרך ביטוי מצויינת. האו האו, ואף ואף!
נפלא, דלעת, עשית לי חשק לנבוח!!!


דף נפלא
דף סוטה

מה הסטייה שלך

על ידי סוסת_פרא* » 12 אפריל 2008, 14:12

כבר יותר מ-10 שנים אני כותבת יום יום, וגם בלילות, כמעט כל מה שקורה כל רגע.
וואו, זה יותר גרוע ממני ! :-D
איך את מצליחה?

מה הסטייה שלך

על ידי חגית_ל* » 11 אפריל 2008, 15:17

כבר יותר מ-10 שנים אני כותבת יום יום, וגם בלילות, כמעט כל מה שקורה כל רגע. האמת,זה לא יוצא הכתב הכי קריא.

מה הסטייה שלך

על ידי אורי_יורמן* » 11 אפריל 2008, 14:36

עוית הזין... נראה לי שמאייתים את זה עם דאבל ו
עווית (כמו זווית)

מה הסטייה שלך

על ידי ילדת_טבע* » 11 אפריל 2008, 10:03

עד כמה שידוע לי זו בדיחה שגורה. הוא בטח אמר זאת בצחוק...
לא, לא... זה האבא החורג של האיש, אין סיכוי לבצחוק אצלו מול כיתה שלמה. אמיתי מהחיים האמיתיים.

מה הסטייה שלך

על ידי חתולת_בית* » 11 אפריל 2008, 09:52

בעבר, כשהייתי עייפה, הייתי באופן קבוע מבלבלת בין מילים. חברה שלי כבר עשתה לי על זה מילון שלם, למושגים שאני ממציאה: "תשכימי אותי הָעֶר-הָעֶר" וכדומה...

מה הסטייה שלך

על ידי סוסת_פרא* » 09 אפריל 2008, 17:41

אני רואה אותך בעוית הזין
עד כמה שידוע לי זו בדיחה שגורה. הוא בטח אמר זאת בצחוק...

מה הסטייה שלך

על ידי ילדת_טבע* » 09 אפריל 2008, 17:14

כשאני מתרגשת או לחלופין כשממש ממש נח לי עם משהו, אני מתחילה משפטים מהאמצע וגם מחליפה מילים, בלי לשים לב
מה כמו "אני רואה אותך בעוית הזין!"? (ציטוט מדוייק מפי פרופסור אחד לחינוך, חתן פרס ישראל מאוניברסיטת חיפה, שאני לא אנקוב בשמו, זה מפליל יותר מדי, והוא בכלל התכוון ל"זוית העין"...)

מה הסטייה שלך

על ידי אהבה_טהורה* » 09 אפריל 2008, 12:26

צחוקים פה

מה הסטייה שלך

על ידי דרך_עפר_שם_זמני* » 09 אפריל 2008, 10:26

כשהייתי נערה נהגתי לאסוף מספרים "יפים" (??) ברחוב ובכביש.

מה הסטייה שלך

על ידי יסכו_נט* » 08 אפריל 2008, 23:03

כשאני מתרגשת או לחלופין כשממש ממש נח לי עם משהו, אני מתחילה משפטים מהאמצע וגם מחליפה מילים, בלי לשים לב. זה די דפוק, כי נגיד אם לא פגשתי משהו מלא זמן, או שמשהו מתקשר מחול אני יוצאת ממש לא ברורה. וזה קצת מביך,(בעיקר את האיש שלי אני בתוך ההתרגשות ולא קולטת). ואת האיש שלי זה מצחיק, ומאתגר, וגם מעצבן כשזה מידע חשוב, או כשממהרים.

מה הסטייה שלך

על ידי מיכל_צמות* » 08 אפריל 2008, 22:59

לא מוכנה לזרוק ניירות עטיפה (הם בטח יהיו טובים למשהו, אמרה ודחסה למדף המתפקע מדפי עטיפה ממתינים) גמני. בכלל אוגרת חומרי יצירה - וכל מה שדומה לחומרי יצירה. בטוח יהיה מה לעשות עם זה.

הכי חשוב, פראית - איך את אוכלת קרמבו אני לא יודעת לגביה - קרמבו אני אוכלת קודם כל את הבסקוויט ואחר כך את השוקולד שמסביב ורק בסוף את הלבן הטעים... בכל דרך אחרת זה פשוט לא זה.

אני לא מסוגלת לשים פרחים חדשים (מהגינה או קנויים) בבית לא שטוף. אז אם אני רוצה להכריח את עצמי לשטוף את הבית, אני קונה פרחים (יותר זול מעוזרת)... D-: אהבתי.

מה הסטייה שלך

על ידי קלמנ_טינה* » 08 אפריל 2008, 22:27

אני אוהב לשחק עם מספרי רישוי של מכוניות
יש עוד מישהו כזה?!
כשהייתי נערה נהגתי לאסוף מספרים "יפים" (??) ברחוב ובכביש.
אחרי כמה חודשים כבר הייתי יושבת באוטו ומנחשת לפי המספר איזה אדם יושב בפנים. ודאי תזדעזעו לשמוע שסיכויי ההצלחה היו טובים להבהיל.
וגם - כמה פעמים ביום עברתי ליד מכונית וחשבתי לי "המספר הזה ממש לא מתאים למכונית צהובה / משפחתית / חיפושית. זה יותר מספר למכונית מסוג ..."

אבל זה עבר לי.
(אגב, קשה לחשוד בי באיזושהי נטייה מתמטית)

מה הסטייה שלך

על ידי חלי_ל* » 08 אפריל 2008, 20:16

אני מרגישה צבעים שמתקשרים למילים מסויימות. קשה לי להסביר את זה, אבל זה בעיקר קורה לי עם האלף בית ועם ימים בשבוע, למשל - בעיניי יום חמישי הוא אדום. יום ראשון כחול כהה, יום שני כחול בהיר וכו'...
מה פתאום?!
יום ראשון הוא לבן, שני אדום, שלישי כחול, רביעי ירוק, חמישי חום כהה, שישי צהוב בהיר ושבת תכלת.
חוץ מזה, עוד מישהו מתכנן את הביסים בצלחת כך שאם ישנם, נגיד, אפונה, בשר וחומוס, כולם חייבים להיות בכל ביס, במיוחד בביס האחרון? אי אפשר שאחד מהם ייגמר קודם...

מה הסטייה שלך

על ידי חתולת_בית* » 08 אפריל 2008, 18:07

גם אני:
הייתי אוכלת ביסלי פיצה ריבוע ריבוע
את הביסקוויטים של פתי בר אני חייבת קודם לגרד עם השיניים את הבליטות שמסביב, ורק אז אני אוכלת את הביסקוויט
הביסלי גריל – אני חייבת להפריד עם השיניים את שני החלקים המסולסלים ולאכול אותם אחד אחד
ופלים – אני מפרידה עם השיניים כל עלה של הוופל ואוכלת אותם בנפרד
וביסלי בצל, הייתי קודם כל חייבת לשים על כל האצבעות, שיהיו 10 "טבעות", ואז לאכול מכל אצבע, ומהר להשלים, כדי ששוב יהיו 10.

מה הסטייה שלך

על ידי עזה_פזיזה* » 08 אפריל 2008, 15:00

_אני אוהב לשחק עם מספרי רישוי של מכוניות לדוגמא:
23-521-08 2בחזקת3=5+2+1=0+8_

גם אני....

מה הסטייה שלך

על ידי אורי* » 08 אפריל 2008, 12:49

להסתכל בדפים שהשם שלהם הוא "מה הסטייה שלי"

מה הסטייה שלך

על ידי tאמא* » 08 אפריל 2008, 11:45

אין לי כח לנקות ולסדר את הבית ממש אין לי כח לזה
זאת הסטיה שלי למי שלא הבין, (וגם כנראה של פותחת הדף. אז בבקשה שי נטור אתה מוזמן. מבטיחה לנקות את הכיור לאחר מכן

חזרה למעלה