על ידי טל* » 20 אוקטובר 2007, 13:33
סדר יום
הפעילות במיתר מ- 8:00 עד 13:00, ויש צהרון ל[ילדים] הורים שצריכים.
בתחילת כל יום ובסופו יש 'התכוונות', שזה מפגש בקבוצות. מדברים על היום, מספרים סיפור, מעגל הקשבה, ... בקיצור מתכנסים.
לפני ההתכוונות של סוף היום, יש 'זמן סידור' שבו כולם מסדרים את הבית יחד, כל ילד אחראי על פינה מסויימת או תפקיד מסויים, שמדי פעם מתחלף.
בחטיבה הצעירה יש שעה שבה כל אחד מוציא את האוכל שהביא מהבית ואוכלים ביחד ארוחת 10. לפעמים מבשלים/מכינים משהו קטן במטבח, וכולם טועמים.
במשך היום יש סדנאות, שעליהן ארחיב עוד מעט.
אבל בעיקר, הילדים נמצאים במיתר. משחקים, אוכלים, נחים, מקיימים אינטראקציות עם הילדים האחרים ועם המבוגרים.
המבוגרים נמצאים כל הזמן בשטח, בנוכחות.
סדר יום
הפעילות במיתר מ- 8:00 עד 13:00, ויש צהרון ל[ילדים] הורים שצריכים.
בתחילת כל יום ובסופו יש 'התכוונות', שזה מפגש בקבוצות. מדברים על היום, מספרים סיפור, מעגל הקשבה, ... בקיצור מתכנסים.
לפני ההתכוונות של סוף היום, יש 'זמן סידור' שבו כולם מסדרים את הבית יחד, כל ילד אחראי על פינה מסויימת או תפקיד מסויים, שמדי פעם מתחלף.
בחטיבה הצעירה יש שעה שבה כל אחד מוציא את האוכל שהביא מהבית ואוכלים ביחד ארוחת 10. לפעמים מבשלים/מכינים משהו קטן במטבח, וכולם טועמים.
במשך היום יש סדנאות, שעליהן ארחיב עוד מעט.
אבל בעיקר, הילדים נמצאים במיתר. משחקים, אוכלים, נחים, מקיימים אינטראקציות עם הילדים האחרים ועם המבוגרים.
המבוגרים נמצאים כל הזמן בשטח, בנוכחות.