מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

שליחת תגובה

הציפיות רק לכריות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 15 אוקטובר 2017, 12:57

הבהרה לאיש הטכני - יונת היא "אישה טכנית" של האתר...

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי יונת_שרון* » 15 אוקטובר 2017, 06:22

אכן, יש VPS עם חומרה יפה. שרת שיתופי פשוט לא מחזיק בעומס שלנו.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי איש_טכני* » 14 אוקטובר 2017, 16:08

למה העלות לאתר היא 500 ש״ח בחודש? זה המון!
בסכום הזה אתה אמור לקבל שרת VPS או אפילו פיזי משלך ולקבל חומרה יפה. אם אין חובה לכזו חומרה כבדה אז אפשר לצמצם ולהשתמש בחומרה שיתופית.
מעבר לזה, אפשר להעביר את התכנים של כל האתר לאתר מבוסס וורדפרס באחת מגרסאותיו לקהילות.
בסכום של אירוח שנתי אפשר לקבל את ההמרה ואז האתר עשוי לחזור להיות רלוונטי ויהיה נגיש גם מהסלולר.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי תמרוש_רוש » 18 מאי 2017, 02:01

_הדפים ארוכים - זו גדולת ועומק האתר אבל יכול לעתים להעיק.
לרוב גולשת דרך הפלאפון ושם עניין אורך הדפים מעיק עוד יותר._
לדעתי, וזה משהו שאני כבר חושבת עליו איזה זמן, יש מקום לפצל דפים ארוכים, שהדיון הישן יהיה ארכיון (פשוט להוסיף את המילה "ארכיון" לשם הדף), והדף המקורי ימשיך עם דיונים רעננים. כמו שכמה כותבות עשו עם דפי בלוג שלהן.
בייחוד בדפים בהם יש רווח של כמה שנים בין דיונים ישנים לדיון חדש.
אי אעלה את זה ב איפה כאן מדברים עם העורכות

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי אור* » 17 מאי 2017, 19:51

העברתי.
תודה על האתר,אומנם אני פחות נכנסת לקרוא בו, אבל הוא עדיין נפלא ויחיד במינו.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי אור* » 17 מאי 2017, 13:01

אפשר להעביר תרומות לאחזקת האתר לחשבון ע"ש רן כשר מס' 23147 בבנק הפועלים סניף 718.
תודה רני, אעביר בהקדם.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 16 מאי 2017, 23:25

תודה קרן שמש צהובה על הפידבק בנוגע להדסטארט. שמעתי זאת מעוד כמה, ואכן אני חייב לתקן ולשפר.
אבל בכל מקרה אמרתי שאני לא בטוח שאני רוצה לעשות פרויקט גיוס לאתר זה דרך הדסטארט. אם רוצים שהאתר ימשיך עוד זמן, ואולי אף ישתדרג, צריך לחשוב על מנגנון בר-קיימא ולא מנגנון חד-פעמי.
יכול להיות שיהיו אנשים שירצו לתרום לטובת אתר באופן טבעי אך לא רוצים לתרום לטובת דיבור על ברית מילה. למשל... אני.
העיסוק שלי ב"באופן טבעי" וברית מילה הוא שילוב שלא כל אחד מרגיש נוח עמו. זה בסדר גמור מבחינתי, ואני משתדל לא לעשות פרובוקציות בקהילת באופן טבעי בנוגע לברית המילה, אלא בסך הכל להעלות מודעות.

אגב בעיות באתר - אם יש בעיות שקשורות לתכנות האתר, בזאת עוסקת יונת שרון בהתנדבות מלאה ועל פי זמנה הפנוי הקצר. אבל אם יש בעיות טכניות שקשורות בשרת המארח, אשמח לשמוע פרטים מדוייקים יותר, ואעביר אליו לבדיקה.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי מישי* » 16 מאי 2017, 17:19

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אוהבת את האתר. תרמתי בעבר ואתרום גם בעתיד.
יחד עם זאת לי הוא כבר מסורבל מאוד לשימוש ולכן לא שמיש. דפים ארוכים שקשה לפתוח, שעות ארוכות בהן האתר לא עולה ועיצוב ארכאי
מסכימה עם מיכל בז
העיצוב די ישן. לא מאוד מפריע לי אבל ככל שהזמן עובר הפער ביחס לאתרים אחרים גדל, יכול להיות שירתיע משתמשים חדשים.
יש שעות בהן האתר לא עולה או איטי
הדפים ארוכים - זו גדולת ועומק האתר אבל יכול לעתים להעיק.
לרוב גולשת דרך הפלאפון ושם עניין אורך הדפים מעיק עוד יותר.
לפעמים נכנסת דרך המחשב אז לאחרונה התקנתי את המחוללת שקצת מורידה את העומס מהדפים (כי מספר ההודעות המוצגות יורד)

לדעתי, ככל שיהיה גיוס דרך הדסטארט , כדאי שיכלול לא רק החזר עלויות שוטפות אלא גם שידרוג של האתר. סביר שזה דורש הרבה מכל העוסקים במלאכה - הרבה זמן לאיפיון, לתכנות, לבדיקה. לא בטוח שיש את האנרגיות האלה.

מזכירה שיש דברים שאני כן מחבבת בפלטפורמה והם חסרים או אחרים בפורומים אחרים, למשל דף בית אישי או היכולת לערוך על ידי כל אחד.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי תפילה_לאם » 16 מאי 2017, 15:03

לי הוא כבר מסורבל מאוד לשימוש ולכן לא שמיש.
לי דווקא נוח, אולי בשל היעדר סמרטפון.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי מכאן* » 16 מאי 2017, 13:32

דפים ארוכים שקשה לפתוח, שעות ארוכות בהן האתר לא עולה ועיצוב ארכאי, מונעים ממני להשתמש בו כבעבר.
והעובדה המצערת שכמעט בלתי אפשרי להשתמש באתר מהסלולרי

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 16 מאי 2017, 13:22

רני כשר
אני אשתדל להתנסח הכי בזהירות כי יש לי הרבה כבוד לפעלך בכלל, ושינויים שהתאפשרו בחיי הפרטיים בזכות המקום המופלא הזה שנקרא 'באופן טבעי' בפרט.

אני לא יודעת האם הדרך הנכונה לגייס כסף עבור אתר 'באופן טבעי' היא דווקא דרך האדסטאר, אבל אני חושבת שהסגנון של תשורה מול תמורה יכול להיות יעיל במיקרה זה כי מדובר באתר שהוא גם קהילה
אני לא יודעת האם אתה חייב לקחת על עצמך את עבודת הגיוס או שאולי ימצא פה מישהו אחר שישמח להתגייס.

בנוגע לגיוס שלך עכשיו בהאדסטאר - עברתי על מה שכתבת ואני חושבת שיש משהו בגיוס שאיננו ממוקד מספיק.
אנשים מבינים מה זה גיוס לטובת הוצאת ספר, אבל גיוס לטובת העלאת מודעות נשמע קצת כללי. אולי אפשר יהיה למקד את הניסוח כך שיובן למה מיועדים הכספים.

והערה כללית עוד יותר: לא בהכרח אותם אנשים יירצו לתרום לכל המטרות. יכול להיות שיהיו אנשים שירצו לתרום לטובת אתר באופן טבעי אך לא רוצים לתרום לטובת דיבור על ברית מילה. למשל... אני.

בכל אופן אבצע העברה בנקאית בהקדם לטובת האתר, ולטובתי - כדי להרגיש שותפה ולהחזיר במעט תמורת כל מה שקיבלתי ואני מקבלת כאן.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי מיכל_בז* » 16 מאי 2017, 12:42

אני חושבת שכדי למשוך עוד קוראים, האתר צריך להשתדרג ואני אשמח לתרום לזה.

לי הוא כבר מסורבל מאוד לשימוש ולכן לא שמיש. דפים ארוכים שקשה לפתוח, שעות ארוכות בהן האתר לא עולה ועיצוב ארכאי, מונעים ממני להשתמש בו כבעבר.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 16 מאי 2017, 08:17

תודה לכולן.ם,
אפשר להעביר תרומות לאחזקת האתר לחשבון ע"ש רן כשר מס' 23147 בבנק הפועלים סניף 718.

לגבי גיוס בסגנון "הדסטארט" - אני כרגע במאמצים גדולים לגייס כסף שם לפרויקט להעלאת המודעות לברית המילה, ואני רואה שזה קשה מאד ודורש המון עבודה ברשתות החברתיות.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 מאי 2017, 20:58

פלוני אלמונית ותיקה ,
יש אנשים שלא משתמשים ב אשראי , זה אכן קורה.
כל אחד ובחירותיו.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי אור* » 08 מאי 2017, 19:59

רני כשר, תוכל להשאיר שוב את פרטי החשבון להעברה בנקאית? תודה.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי קור_את* » 08 מאי 2017, 19:40

אני חושבת שאפשר בהעברה בנקאית, כך עשיתי בעבר ואעשה שוב בקרוב.
וגם לשלוח צ'ק

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי אור* » 08 מאי 2017, 16:19

_כן, לצורך תשלום בפייפאל צריך כרטיס אשראי שתקף לחול, ולי, לצערי, אין.
האם אין דרך אחרת להשתתף בתחזוקת האתר החשוב הזה?_
אני חושבת שאפשר בהעברה בנקאית, כך עשיתי בעבר ואעשה שוב בקרוב.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 08 מאי 2017, 15:34

כן, לצורך תשלום בפייפאל צריך כרטיס אשראי שתקף לחול, ולי, לצערי, אין.
האם אין דרך אחרת להשתתף בתחזוקת האתר החשוב הזה?

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי תפילה_לאם » 08 מאי 2017, 14:43

האנשים שמשלמים רק במזומן, זה רק לגבי באופן או שככה אתם משלמים בחיים בכלל?
בפעם או פעמיים שניסיתי לתרום דרך פייפאל משהו הסתבך לי, והאתר טען שכרטיס האשראי שלי לא קביל. התייאשתי ועברתי לשלם במזומן. (בעבר עוד שלחתי תשלום בדואר לכפר גלעדי.)

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי טלי_ב* » 08 מאי 2017, 13:39

אכן לא הבנתי כל-כך את הקטע על התשלום לבעלי האתר, אבל אני לא כל-כך יודע מה במקום
אתה מעדיף פשוט סכום מומלץ אחד?

בכל מקרה, חשבתי שהנוסח יוכל לשמש את מי שיעלה תזכורות לשלם, אבל בינתיים אני רואה שאין היענות משמעותית.
אני בכל מקרה אעלה תזכורות באוגוסט.
פרח, אם תקחי את אפריל גם אם לא יתווספו עוד אנשים, זה נראה לי עדיף מכלום.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי קרן_שמש_צהובה* » 08 מאי 2017, 10:50

האמת שאני חדשה פה, יחסית, אז אני מרגישה קצת פחות בנוח להביע את דעתי
אפשר להתייחס אליה, או שלא, כי אני באמת לא מספיק מנוסה בהלך הרוח פה.

חשבתי אולי אפשר לרכז את הגביה השנתית למועד מסויים, ולעבוד במודל של גיוס המונים סטייל הדסטאר ודומיו (גילוי נאות - אין לי כל קשר לאתר או למפעיליו, למעט פרויקטים שהתבקשתי לתרום להם)

הרעיון הוא שאפשר, אחת לשנה, להיחלץ לטובת יעד כספי כזה או אחר, ולעשות את המיטב כדי שהיעד יושג.
כמובן שיש לקחת בחשבון שהיעד הינו ראלי ולאפשר לו משך זמן ארוך מספיק כדי שנגייס את הסכום המועד המתאים.
באופן כזה אפשר גם לראות כמה אנחנו קרובים ליעד לקראת הדד ליין ואנשים שהאתר חשוב להם יוכלו לחשוב טוב - טוב איך להגיב

בגיוסים כאלו מקובל לפעמים להציע מתנות, יכול להיות שיהיו אנשים שיעדיפו לתרום מזמנם/כישוריהם ואנשים אחרים יישמחו לשלם בעד השירות הזה כתרומה לאחזקת האתר
סתם במחשה קלילה על הרעיון עוברות לי בראש בשמת א ציל צול חני בונה ו עירית ל שאולי תרצנה לתרום מזמנן וסביר שתהינה נשים שמאוד תשמחנה לקנות תשר כזה.

רעיון נוסף שעלה לי:
שרשרת התורמים.
יש לו כל מיני וריאציות אבל בבסיס מישהי מתחילה (באופן פומבי - אולי ליחד דף מערכת מיוחד לשם כך?), מכריזה כמה היא תורמת ומזמינה את X לתרום אחריה,
X מגיעה, מכריזה כמה היא תורמת ומזמינה את Y, וכך השרשת ממשיכה...

גם באופציה הזו יש וריאציה של תרומות, נניח X מכריזה אני תורמת שעת ייעוץ ל-3 התורמות שיבואו אחרי. התורמות הללו מבטיחות כל אחת בתורה שי למי שתתרום אחרי, וכך השרשרת הולכת ומסתעפת...

זו דרך טובה גם כי יהיא יוצרת יותר תחושבת שיתוף וקהילתיות שמתאימה לאופי האתר

כמובן שאת תרומתי אעביר כמיטב יכלתי בהקדם האפשרי,
ואני ממש חושבת שנכון שאיכשהו הפעילות הזו תזכה את מפעילה בתגמול כספי כלשהו, או לפחות שלא יצטרכו להמשיך לספוג את עלויותיה באופן שוטף.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית_ותיקה* » 08 מאי 2017, 07:58

האנשים שמשלמים רק במזומן, זה רק לגבי באופן או שככה אתם משלמים בחיים בכלל? נורא מוזר לי ההצהרות על מזומן בימינו.
כבר 20 שנה לפחות אני משלמת הכל בהוראות קבע, כרטיסי אשראי, העברות בנקאיות או פייפאל ודומיו. המזומן נשאר לפלאפל.
אם אתם מחכים ליום עיון פעם בשנה, בתקווה שאכן תגיעו, זה נשמע לי מאד משונה במיוחד שאם רני העלה את הנושא עכשיו אז כנראה עכשיו זה זמן המצוקה התזרימית, לא?

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי תפילה_לאם » 07 מאי 2017, 23:41

מקווה לבוא ולשלם במזומן ביום העיון , כפי שעשיתי בשנה שעברה. @}

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 07 מאי 2017, 19:32

טלי ב, הניסוח שלך נראה לי בסדר גמור. אכן לא הבנתי כל-כך את הקטע על התשלום לבעלי האתר, אבל אני לא כל-כך יודע מה במקום...

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 מאי 2017, 14:58

פעם בכמה זמן, אני בודק עם הקולגות שלי אם יש טעם להשאיר את האתר בחיים
כן!!!כן!!!כן!!! וזאת גם הזדמנות נוספת להודות על האתר המופלא הזה,שפעמים רבות עזר לי להשאר עם הראש מעל המים;
ושככל שאני קוראת בו יותר,אני מבינה כמה הוא מיוחד ומדהים;
ואף כי הצטמצמה כמות התנועה הפעילה בו,עדיין יש בו רבדים רבים והמון מידע ותמיכה ו....מה פתאום לסגור?!
יצא שבשנתיים האחרונות לא הגעתי ליומעיון וגם לא לפארק הירדן,
ומאחר ואני משלמת במזומן,כבר שמתי לי בצד את התשלום שאתן השנה באהבה ביומעיון הבא עלינו לטובה.

מצד רביעי - האם יש כאן מספיק פעילות שמצדיקה את השארתו במתכונתו הנוכחית?
אולי לא מספיק,ובטח שאני הייתי רוצה יותר (עכשיו,כשסופסוף אני קצת בעניינים)
אבל בזכות אלו שעדיין כן פעילות/ים ומתגייסות/ים בשעת הצורך,האתר עדיין שווה! והרבה!
היכולת להעזר באנשים שבכלל לא מכירים,אבל הם ממש ממש שם בשבילך,היא משהו מיוחד במינו,והלואי שתוכל להמשך.
המון תודה על האתר הזה,ול(א)נשים שעוד כותבות בו ואיכפת להן.
וכמובן לרני,וליונת.
אז לא,ממש ממש לא לסגור!!!!
<עירית>

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 מאי 2017, 10:58

הממ.. בואו נחשוב, האם כדאי לשלם סכום חודשי כדי לקרוא 6-8 כותבות, מהן שתיים בעלות ניסיון ויידע, אחת חסרת ניסיון אבל עם המון רצון להתבטא, וכל היתר מנסות לתמרן ביניהן ולנהל איזושהי שיחה? התלבטות קשה..

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית_ותיקה* » 06 מאי 2017, 00:17

אני מודה שמאד מתלבטת בעניין התשלום.
בשנים שהייתי משתתפת פעילה, הייתי משלמת כל שנה לפחות 100 ש"ח. היום אני נכנסת לכאן במידה מועטה ועוד פחות מכך מרגישה נתרמת ע"י השיחות העכשוויות.
מצד שני, יש כאן דפים רבים שלא יסולאו בפז והייתי רוצה שהם יישמרו לנצח.
אז אני אשמח לשלם עבור שימור האתר ואעשה זאת בקרוב אבל כנראה פחות מקודם.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 05 מאי 2017, 14:38

זה אומר שאם כמה עשרה אנשים בחודש שמשלמים 50 ש"ח, או 5 אנשים שמשלמים 100 ש"ח בחודש. בסך הכל צריך כ-6000 ש"ח בשנה
כמובן, כדאי לשקלל בתוך החישוב גם את העמלות שמרוויחים הגורמים המתווכים בדרך (בהנחה שרוב הקוראים באתר לא ישלמו במזומן ביום העיון...). אי אפשר לעשות חשבון פשוט של מספר אנשים כפול הסכום שתרמו... חלק מהכסף יתבזבז עליהן.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי טלי_ב* » 05 מאי 2017, 12:17

אשמח לשמוע פידבק על הניסוח הבא:

שלום למשתתפות ולמשתתפי האתר,

פעם בכמה זמן אנחנו מסבירים את אופן התשלום עבור ההשתתפות באתר, לטובת מצטרפים חדשים (ברוכים הבאים!) וכתזכורת למשתתפים הקיימים.
אתר באופן טבעי לא כופה את התשלום על משתתפיו, וכל אחד יכול להחליט כמה נכון לו לתרום, בהתחשב במה שהוא מקבל או קיבל מהאתר, ברצון שלו שהאתר ימשיך לפעול וביכולתו הכלכלית.

אבל זה לא אומר שהשימוש באתר הוא בחינם (-:

התשלום עבור השימוש באתר מתחלק באופן הבא:

תשלום קבוע עבור עלות אחזקת האתר: X ש"ח בשנה (בסכום אחד או בכמה, לפי הנוחות).
תשלום לבעלי האתר ומפעיליו: אין סכום נקוב מראש, אבל ראוי לקחת בחשבון שמעבר לתשלום החשבון החודשי עבור אחזקת האתר, נדרשת עבודה נוספת לתפעולו השוטף, כמו גם ידע וניסיון בחיים באופן טבעי . [רני, היססתי במיוחד לגבי ניסוח החלק הזה. בסוף החלטתי שעדיף לכתוב משהו, שיהיה אפשר לתקן, מאשר להשאיר ריק. אני מתנצלת מראש אם הדברים לא מדויקים או לא מה שכיוונת אליו]

מי שידו אינה משגת לשלם סכומים אלה, מוזמן בלב פתוח להשתתף ולשלם כפי יכולתו.
ואם ידכם משגת לשלם קצת יותר, זה יאפשר את השתתפותם של מי שישלם פחות.
אולי יום אחד יתחלפו התפקידים @}
מומלץ לשלם סכום שהוא באמת נכון עבורכם, ויותיר אתכם שמחים ושלמים עם הבחירה. כך יהיה קל ונעים להמשיך לשלם גם בפעם הבאה.

לפירוט הדרכים השונות להעברת כסף, ראו בראש הדף תרומה לאחזקת האתר .

@} ההזדמנות לשלם עבור השימוש באתר לא רק מאפשרת את המשך קיומו, אלא גם נותנת לנו הזדמנות לנהוג באחריות ובהגינות, מתוך רצון פנימי ולא עקב כפייה חיצונית. @}

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי טלי_ב* » 05 מאי 2017, 11:37

אני חושבת שיש פה בסביבות 20 כותבות קבועות למדי.
לטובת הדיון בשאלה האם אכן מוצדק להחזיק את האתר , וגם כדי לתת איזו הערכה של הסכום שיידרש מכל אחד כדי להחזיק את האתר, אשמח לשמוע אם יש כאן כאלה שקוראות בלבד או קוראות וכותבות לעיתים ממש רחוקות או אפילו רק מבקרות פעם בהמון זמן ,וגם משתתפות או מתכוונות להשתתף בתשלום.
אפשר להגיב פה באנונימיות כמובן, הכוונה היא רק לקבל תמונת מצב כללית.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פרח_בית* » 05 מאי 2017, 11:10

אני יכולה לקחת את אפריל (שזה הזמן שאני משלמת בו, אז זה כבר יהיה על הדרך)

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי טלי_ב* » 05 מאי 2017, 10:26

יופי, רני, אני אתחיל לעבוד על זה. תודה על הפרטים.
מי פה מוכנה לקחת על עצמה חודש בשנה שבו היא תעלה את הנושא למודעות? אפשר לבחור חודש בעל משמעות כדי לזכור, כמו חודש יום הולדת שלנו או של אדם אהוב.
אני כמובן גם אקח חודש.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 05 מאי 2017, 10:16

גם אני חושב שהצעותיה של טלי ב מעולות.
לגבי הפרטים: צריך בסביבות 500 ש"ח בחודש בסך הכל. זה אומר שאם כמה עשרה אנשים בחודש שמשלמים 50 ש"ח, או 5 אנשים שמשלמים 100 ש"ח בחודש. בסך הכל צריך כ-6000 ש"ח בשנה, שזה אומר 60 אנשים שמשלמים 100 ש"ח לשנה, או 600 אנשים שמשלמים 10 ש"ח לשנה. אלו החישובים הפשטניים.
לגבי "איומים בסגירה" - אני לא אוהב לקבוע דד-ליין כאשר אני יודע שלא אעמוד בו.
אם יש כאן 12 משתתפים.ות, שכל אחת ואחת ייקחו על עצמם חודש אחד בשנה לטפל בזה, כל אחד בדרכים המתאימות לו, אנו מכסים את הנושא. כל מה שצריך זה שבחודש זה תהיינה כמה תזכורות (בודדות!) באופנים שונים, ואני בטוח שנגיע לכיסוי ואפילו יותר.

לי באופן אישי קשה להזכיר ולהעלות זאת כל פעם מחדש (גם הפעם הזו אני מרגיש לא נעים), וזאת משום שכבר הרבה שנים (יותר מעשרים!!) אני פועל בקהילת "באופן טבעי" בתקווה שהפעילות תצליח בצורה זו או אחרת לקיים אותי, אבל ללא הצלחה. והיות שחלק גדול מהכסף מגיע מ"תרומות" או מ"כובע קסמים", וההרגשה היא כל הזמן של "קיבוץ נדבות". גם עכשיו, בפעילותי בהעלאת נושא ברית המילה, אני פועל באופן דומה, והמעמסה הנפשית גדלה והולכת.
במקביל אני כמובן מתפרנס מעבודה "רגילה", כמו הרצאות והדרכות, הדפסה וכריכת ספרים, ואפילו חלק משרה בקיבוץ, שם זה הרבה יותר קל משום שיש תמורה ומולה יש עבודה. כאן ה"עבודה" היא ארטילאית, לעתים רוחנית, וכך גם התמורה (=תרומה).

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי קור_את* » 05 מאי 2017, 09:36

ההצעות של טלי ב מעולות!

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי טלי_ב* » 05 מאי 2017, 09:23

ואולי בשל כך אני שואל שאלות-תם כמו "האם מוצדק להחזיק את האתר", ובעיקר האם מוצדק להחזיקו פתוח לכתיבה.
אני חושבת שזו שאלה שראוי בהחלט לשאול. ואני בעצמי לא בטוחה מה התשובה הנכונה לה, מעבר להנאה הפרטית שלי מהאתר.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי טלי_ב* » 05 מאי 2017, 09:21

אוקיי.
אנסה בזמן הקרוב להיכנס לדיונים קודמים ולשלוף משם רעיונות.
בינתיים, אני חושבת על מסגרת אחרת שאני משתתפת בה ושהתשלום הוא וולונטרי, אבל כן מצליחה לממן את עצמה.
אני יכולה לחשוב על כמה הבדלים בינה לבין המצב פה, שחלקם ניתנים לשינוי וחלקם שלא:
  1. אינטרנט מול פנים-אל-פנים: אין הרבה מה לעשות.
  2. תזכורות. ממש אחת לכמה שבועות, או כשיש די הרבה פנים חדשות, מסבירים כל פעם מחדש את מנגנון התשלום. אני יכולה לנסח טיוטה להסבר כזה ולהעלות פה, ואני מציעה שכל מי שהעניין חשוב לה תיקח על עצמה תאריך מסוים בשנה שבו היא מעלה את ההסבר לכיכר השוק ומקפיצה דף רלבנטי. אחד הדברים שכדאי שיופיעו הוא כמה כל אחד בממוצע צריך לשלם, תוך הבהרה שצריך לקחת בחשבון שיהיו כאלה שלא יוכלו לשלם את מלוא הסכום ולכן דרושים גם כאלה שישלמו קצת יותר.
  3. טווחי הזמנים שבהם ברור שצריך להיות מימון מספיק הם יותר קצרים. כלומר, זה מאוד ברור שאם כקבוצה לא נגייס מספיק מימון בטווח הקצר, בפעם הבאה לא תהיה פעילות. ולכן אני מציעה, בזהירות (-: , לקבוע דד-ליין, שעד אליו צריך לגייס מספיק כסף.
  4. כדאי להגדיר מה זה מספיק כסף. בהרבה מקומות שבהם יש תשלום נפרד על המקום ותשלום נפרד לאנשים שמתפעלים את העניין, מבהירים מה התשלום למקום כדי שלפחות אף אחד לא ייצא בהפסד. התשלום הזה מוגדר כ"עלות השתתפות", כלומר לא כמשהו אופציונלי. לפעמים יש גם הסתייגות, שמי שידו אינה משגת מוזמן בכל זאת לשלם כמה שהוא יכול. בנוסף, מזכירים שיש גם אנשים שתרמו/תורמים מזמנם ומהידע שלהם, וראוי לשלם להם על כך בנפרד סכום נוסף.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי קור_את* » 05 מאי 2017, 09:01

אבל בעיקר - אני מאד רוצה להמשיך להחזיק אותו משום שהוא נותן הרבה דברים ששום אתר אחר לא נותן.

זה נכון לחלוטין, רני היקר! זה אתר ייחודי במינו בישראל!
עם זאת, לא לעניין, לא הוגן, לא ראוי שאתה תשלם על החזקתו.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 05 מאי 2017, 08:54

אבל אני לא רוצה לעורר את הדיון הזה מחדש אם זה לא הכיוון
אני מנסה לעורר דיון כי כבר הרבה זמן הוא לא התקיים. אני אמנם לא פעיל כאן בזמן האחרון, ואולי בשל כך אני שואל שאלות-תם כמו "האם מוצדק להחזיק את האתר", ובעיקר האם מוצדק להחזיקו פתוח לכתיבה.
אבל בעיקר - אני מאד רוצה להמשיך להחזיק אותו משום שהוא נותן הרבה דברים ששום אתר אחר לא נותן.
מצד שני, יש לי הרגשה שלא מספיק מכירים אותו, ולכן לא מספיק מבקרים בו, וזה חבל.

[ותודה כמובן לאלו שממשיכים, בטפטופים, לתרום לאחזקתו. אני מטבעי אדם דחיין, ויכול להיות שזו הסיבה שכל-כך הרבה שנים אני דוחה את ההחלטה...]

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי טלי_ב* » 05 מאי 2017, 08:42

_היי רני,
תרמתי עכשיו דרך פייפאל._
גם אני.
לא הייתי רוצה שהאתר ייסגר, אבל זו תהיה החלטה מאוד מובנת בעיניי.
האם האפשרויות מבחינתך הן להמשיך אותו הדבר או לסגור, או שיש פתח גם לכל מיני אפשרויות אחרות? לאורך השנים הועלו פה כל מיני הצעות, חלקן לשינויים מהותיים וחלקן רק לעניין אופי גיוס הכספים. אבל אני לא רוצה לעורר את הדיון הזה מחדש אם זה לא הכיוון.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 מאי 2017, 00:40

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אהה
באמת חבל
לצערי אין לי אפשרות לתרום כרגע...

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי בשמת_א* » 04 מאי 2017, 23:47

_מי זה רני

כשר_
מבעלי האתר הזה.
אם למשפחת כשר ייגמר הכסף או ייגמרו הכוחות לממן את אחזקת האתר הזה, אתר באופן טבעי ייסגר כי לא יהיה מי שיממן ויחזיק אותו.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 מאי 2017, 22:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מי זה רני
כשר

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 04 מאי 2017, 20:45

תודה. [כולנו זקוקים לחיבוק...]

אני שוב תוהה איך (אם בכלל) אפשר להחזיר לאתר הרבה שעזבו אותו, בהתחשב בכך שההפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות לא נותנות את מה שהוא נותן.

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי פרח_בית* » 04 מאי 2017, 20:30

_מאוד מקווה שהאתר לא ייסגר.
תודה על כל מה שאתם עושים כדי שהמקום הזה ימשיך להתקיים_
מצטרפת

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי שקטה* » 04 מאי 2017, 20:16

היי רני,

תרמתי עכשיו דרך פייפאל. מצטערת שאין באפשרותי לתרום לעתים קרובות יותר, או סכומים גדולים יותר.
מאוד מקווה שהאתר לא ייסגר.

תודה על כל מה שאתם עושים כדי שהמקום הזה ימשיך להתקיים @}

מה צריך לשלם על אתר באופן טבעי

על ידי רני_כשר* » 04 מאי 2017, 19:25

שלום לכולם,
פעם בכמה זמן, ואני חושב שכבר שנתיים לא עשיתי זאת, אני בודק עם הקולגות שלי אם יש טעם להשאיר את האתר בחיים. אני עצמי לא ממש פעיל באתר, אבל גם לא מצאתי שיש דפים בפייסבוק שמחליפים את הדיונים כאן.

אז כרגיל, אני לא יודע מה לעשות.

מצד אחד אני לא רוצה לסגור את האתר, לא בכלל ולא רק לכתיבה.
מצד שני אני לא רוצה "להיפטר" ממנו כי אני מרגיש שהוא חלק ממני.
מצד שלישי - אני ממשיך לשלם עליו כמה מאות שקלים בכל חודש, ואין אף כמעט אחד שמשלם דמי שימוש בשנים האחרונות.
מצד רביעי - האם יש כאן מספיק פעילות שמצדיקה את השארתו במתכונתו הנוכחית?

אגב, יום עיון באופן טבעי 2017 כמו כל יום עיון, הוא ההזדמנות בה אנו מקבלים תשורות ותשלומים שמאפשרים לנו את אחזקתו של האתר, אם-כי לא באופן מלא.

סתם, שתדעו...

חזרה למעלה