מנשא בד ארוך

שליחת תגובה

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מנשא בד ארוך

מנשא בד ארוך

על ידי צפרדע_צבי_ופרפר* » 26 מאי 2014, 12:38

נראה לי שהדף מזמן לא התעדכן. כיום יש בנוסף לדידימוס וסטורץ' עשרות חברות חדשות שמייצרות מנשאי בד ארוג, בטווח מחירים יותר רחב (כלפי מעלה וכלפי מטה) רוב החברות שולחות לכל מקום בעולם. חיפוש באנגלית של woven wraps בגוגל זו התחלה טובה למצוא אותם. ויש גם וק מאוד פורה של יד שניה שלהם בפייסבוק אם כי המחירים לרוב לא זולים בהרבה ממנשא חדש.

מנשא בד ארוך

על ידי פלונית_כלשהי* » 13 מאי 2012, 21:07

ובקישור של פלונית, מדובר במנשא בד לא אלסטי.

מנשא בד ארוך

על ידי פלונית_כלשהי* » 13 מאי 2012, 21:06

במנשא בד נמתח באמת מאד קשה לשאת על הגב. האורך נכון, והרוחב מתאים, אבל האלסטיות לא מסתדרת טוב על הגב.
לדעתי, הרבה יותר נוח במנשא בד ארוג לא נמתח, אבל הם מאד מאד יקרים. עוד אפשרות היא לקנות בד ולהכין כזה לבד.
חוץ מזה, יש גם מנשאים סיניים וקוריאניים, שהקשירה בהם דומה במובנים מסויימים, וגם בהם אפשר לשאת על הגב בגילאים צעירים.

מנשא בד ארוך

על ידי פלוניה* » 13 מאי 2012, 13:48

http://www.youtube.com/watch?v=hwi3cddZ ... re=related
באמת נראה קצת מסובך...

מנשא בד ארוך

על ידי אלמונית* » 13 מאי 2012, 09:48

אני לא מצליחה לשאת את התינוק בו החודשיים על הגב במנשא הנמתח 7 מטר. מסובך וארוך... איך עושים את זה?

מנשא בד ארוך

על ידי נעה_חברוני* » 09 אוקטובר 2011, 11:01

אני דווקא נושאת את ילדי במנשא בד שנמתח מעט על הגב החל מגיל חודש בערך... ודווקא מבחינת בטיחות נראה לי מאוד בטוח מכיוון שהמתיחה מאפשרת הצמדות מיטבית.

מנשא בד ארוך

על ידי מטפחת_ירוקה* » 07 אוקטובר 2011, 00:23

תותים עכשיו,
אומנם באיחור רב, אבל לטובת הכלל:
במנשא בד ארוג לא נמתח ניתן לשאת על הגב בכל גיל, גם בגיל שבוע - בתנאי שיודעים לעשות זאת. עם זאת כמובן שרוב המשתמשים לא מעיזים לעשות צד כזה בגיל כה צעיר,לכן המלצה כללית היא להתחיל לתרגל נשיאת גב בגיל שלושה-ארבעה חודשים עד שבגיל 5-6 חודשים התינוק וההורה ירגישו ביטחון ונוחות בנישאת גב.
במנשא בד נמתח לא נושאים על הגב מטעמי בטיחות.

מנשא בד ארוך

על ידי בר_ומי* » 15 ספטמבר 2010, 16:12

מנשאים מהיצרן לצרכן

"מנשא בד ארוך" www.ubile.co.il

מנשא בד ארוך

על ידי תותים_עכשיו* » 23 מרץ 2010, 20:53

מאיזה גיל אפשר להניח תינוק על הגב שלי במנשא גב ארוך?

מנשא בד ארוך

על ידי אוליב* » 07 פברואר 2010, 21:05

לפי מה שאני יודעת, רוחב הבד יכול להיות משמעותי לתנוחות נשיאה מסוימות.
אולי בגלל זה ההבדל (יש לי תינוכיס שהוא הרחב ביותר, ולחברתי משהו אחר לא זוכרת איזה אבל שני שליש מהרוחב - וערסול הרבה פחות נוח בו).

מנשא בד ארוך

על ידי שאלה* » 07 פברואר 2010, 08:22

אוף, אז למה ההבדל בפרסום? איך אפשר להיות בטוחה? פשוט יש לי זיכוי במילגה אז נראה לי כדאי לנצל אותו. אולי יש פה מישהי עם ניסיון במנשא של מילגה?

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 07 פברואר 2010, 00:51

למיטב ידיעתי אין הבדל באפשרויות הנשיאה בין המנשאים האלסטיים השונים.
לא צריך להיות הבדל.
במנשאים הארוגים יש מידות אורך שונות וככל שהמנשא ארוך יותר יש יותר קשירות ותנוחות. אבל האלסטיים זה סיפור אחר.

מנשא בד ארוך

על ידי שאלה* » 06 פברואר 2010, 22:11

איך זה שבמנשא של תינוכיס יש המון אפשרויות נשיאה ובמנשא של מילגה הם מפרסמים שיש רק 4? האם עם כל מנשא בד יש אפשרות לכל התנוחות או שיש הבדלים?
באתר של מילגה הם מפרסמים שהאורך 4.7 מטר והרוחב 70 ס"מ. יכול להיות שהוא קטן יותר אז מאפשר פחות תנוחות?

מנשא בד ארוך

על ידי מאמא_הדסה* » 28 יולי 2009, 14:15

מנשא בד ארוך ארוג שטורכנוויגה עכשיו גם מכותנה אורגנית:

"שטורכנוויגה לויזה" www.wearyourbabe.net/shop-storchenwiege.php#organic

מנשא בד ארוך

על ידי אורית* » 19 פברואר 2008, 14:50

דידימוס עשוי מבד לא אלסטי, לכן הוא שונה לגמרי מהתינוכיס. אפשר לשאת בו בנוחות תינוק בכל גיל ומשקל ובמגוון תנוחות, כולל צד וגב. אם קונים דידימוס אין צורך לקנות שום מנשא נוסף.
כמו כן הבד שלו עומד בתקנים מחמירים של אקולוגיות, כותנה אורגנית וכו' וכו'.
החסרונות שלו:
  1. יחסית חם לאקלים הישראלי (המון בד)
  2. צריך לקשור אותו כל פעם מחדש
  3. מאד ארוך ורחב- לא המנשא הכי קומפקטי
להתנסות במנשא (לא לרכוש) אפשר אצל "המנשא הנכון"http:/minsaim.co.il.

מנשא בד ארוך

על ידי אלי_מ* » 19 פברואר 2008, 12:06

מישהי יודעת מה ההבדל בין תינוכיס לדידימוס ? אולי מישהי שהתנסתה בדידימוס יכולה להסביר לי על יתרונותיו?
המחיר שלו יקר אך אם יש לו יתרונות משמעותיות אשקיע בו.
יש לי תינוכיס מלפני מס' שנים והוא נוזל מדי כעת לתינוק בן החודש וחצי שלי..
אגב אם יש למישהי את הדידימוס באזור בקעת אונו אשמח להתנסות

מנשא בד ארוך

על ידי נעמה_אמא* » 19 יולי 2007, 13:00

חשבתי על תלייה כי זה מה שאני מכירה אבל זה לא נראה לי מתאים לגיל חודש וחצי (מתי כן אפשר? ארבעה חודשים?)
בינתיים אנסה את הלוטוס, ראיתי את ההסברים בקישור שבראש הדף.

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 19 יולי 2007, 11:09

אם התנוחה היא לוטוס (הרגליים משולבות ובתוך המנשא) והאגן משוך קדימה והברכיים גבוהות (כך שזה בעצם מין ערסול קדימה) - מגיל לידה כי יש תמיכה לכל הגוף.
את רוצה בתליה, עם רגליים בחוץ, בישיבה על האיקס?

מנשא בד ארוך

על ידי נעמה_אמא* » 19 יולי 2007, 08:25

מאיזה גיל אפשר להושיב את התינוק עם הפנים החוצה במנסארי?
אביתר כבר מתחיל להתעניין בעולם בזמן שהוא במנשא (ולא ישר נרדם)

מנשא בד ארוך

על ידי לירי* » 30 מאי 2007, 09:24

איך?
:)

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 30 מאי 2007, 00:07

מנשא של הורות טבעית-מה הקטע של הטבעות בקצה? האם זה מיועד להפוך למנשא צד שכזה?ואם כן מה עושים עם כל הבד שנשאר??

זה אמור לסייע בקשירה איכשהו.

מנשא בד ארוך

על ידי לירי* » 29 מאי 2007, 13:36

במנשא של הורות טבעית-מה הקטע של הטבעות בקצה? האם זה מיועד להפוך למנשא צד שכזה?ואם כן מה עושים עם כל הבד שנשאר??

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 26 ינואר 2007, 12:46

לא רק זה עוגיה, מה ההבדל בין זה חבין מנשארי, תינוכיס, ועוד??

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 24 ינואר 2007, 22:28

פלוני אלמונית, שימי לב, מחמאות משתפכות אלמוניות מעוררות חשד של פרסומת עצמית, לא משנה כמה המוצר נפלא (אני לא מכירה את המוצר).

מנשא בד ארוך

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ינואר 2007, 19:41

לגבי המנשא הנהדר carrylove האתר שלו הוא www.carrylove.co.il חובה לראות לפני שקונים מנשא.

מנשא בד ארוך

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ינואר 2007, 19:37

למה לא כותבים כאן על מנשא CARRYLOVE הוא פשוט המנשא הטוב ביותר שיש ממשפחת המנשאים השבטיים ולא הרבה מקירים אותו. ראו www.carrilove.co.il

מנשא בד ארוך

על ידי קרן_קיימת* » 17 אוקטובר 2006, 20:00

תראי, שיש לו סבלנות לניסיונות שלך, ואם אין עכשיו, עוד כמה פעמים הוא יהיה יותר סבלני. נדיר שהוא סבלני כשמפריעים לו באוכל אבל אני מפריעה בכל זאת עד שזה מסתדר הכי טוב. אני אכן משתמשת רק ברצועת רוחב לתמיכה כדי שלא ילחץ ועדיין צריכה לתמוך גם עם היד - ראש גדול! בכל אופן זה משתפר כל הזמן (ההנקה בכלל).

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 16 אוקטובר 2006, 23:45

קרן- בכיף!!
האמת- אולי תנסי לכסות עם רצועת רוחב, או עם הX, או להרפות קצת את הקשר. וגם אולי תנסי לעשות קצת אג'סטינג (כיוונון?התאמה?) - כי אולי זה לוחץ אותו כלפי מעלה/מטה/פנימה.... ? תראי, שיש לו סבלנות לניסיונות שלך, ואם אין עכשיו, עוד כמה פעמים הוא יהיה יותר סבלני. פשושי שלי ממשיך לינוק, ולא משמיע קול מחאה- כשאני מותחת/מזיזה/מעבירה מעליו/מועכת אותו. הוא רגיל, ויודע שאח"כ הוא יכול לאכול בשקט, וישר להרדם, ולישון עליי. אווף- איזה כיף לו....

מנשא בד ארוך

על ידי אל_דנטה* » 16 אוקטובר 2006, 00:02

יש הבדל בין הדידימוס למנשאי הששה-מטר-בד שיש בארץ מבחינת החום?
כן. זאת אומרת, אם את משווה 6 מטר בד טריקו ל6 מטר בד דידימוס :-D

תנוחת הצד היא באמת זו שהשתמשנו בה הכי הרבה בארץ - קשירת בטן או גב היתה בלתי אפשרית בקיץ. הבד ממש עבה.
למעט העניין הזה, המנשא בהחלט מצויין ומומלץ.

מנשא בד ארוך

על ידי קרן_קיימת* » 15 אוקטובר 2006, 19:43

רציתי לשתף על תנוחת הנקה שגיליתי בעצמי חן - רק רציתי להגיד תודה, התנוחה נוסתה בהצלחה! אמנם עדיין הייתי צריכה לתמוך בראש כי הוא לא אוהב שמכסים לו אותו, אבל עדיין עובד מעולה במיוחד לתנאי חוץ. אז שוב - תודה.

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 14 אוקטובר 2006, 22:00

בחום הישראלי רק תנוחת צד אפשרית עם המנשא הזה (מינימום בד מלופף סביב הגוף).
יש גם תנוחת ערסול שהבד קשור כמו לופי, והזנב נקשר ברפיון, ואז גם אין הרבה בד. (ראה חוברת תינוכיס, אם אני לא טועה.)

מנשא בד ארוך

על ידי תבשיל_קדרה* » 12 אוקטובר 2006, 07:31

יש הבדל בין הדידימוס למנשאי הששה-מטר-בד שיש בארץ מבחינת החום?

מנשא בד ארוך

על ידי אל_דנטה* » 12 אוקטובר 2006, 01:12

לנו יש מנשא דידימוס. המנשא, למי שמסתדר עם מנשא בד ארוך הוא מצויין ביותר. קנינו אותו כי הרגשנו (במיוחד אני) ממש נורא עם כל המנשאי בד שעשויים מטריקו שגרמו לתינוק לנזול מרוב אלסטיות. הדידמוס כל כך חזק שגם אחרי 3 שעות של נשאיה רצופה, התינוק נשאר בדיוק איפה שקשרת אותו בהתחלה.
החוזק הזה הוא יתרון גם בגלל שהמנשא יכול לעבור כמה ילדים ולא להתרופף.
הבד עצמו הוא מכותנה אורגנית וגם זה יתרון, במיוחד שהם קטנטנים ויש תחושה שהעור שלהם 'פתוח' ובעסה לזהם אותם עם בד שעבר תהליכים שמפוצצים אותו ברעלים.
מה שכן, המנשא הזה לא מתאים לארץ בכלל לדעתי. קנינו אותו כשגרנו באירופה ולמזג האוויר האירופי הוא התאים. עם הדידימוס הייתי יוצא מהבית בארבע לפנות בוקר במינוס 10 מעלות והייתי חוזר מזיע :-)
בחום הישראלי רק תנוחת צד אפשרית עם המנשא הזה (מינימום בד מלופף סביב הגוף).

ואם אפשר לשים בו תינוק על הגב ללא עזרה
זה עניין של טכניקה והמנשא הזה לא שונה ממנשאי בד ארוך אחרים.

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 11 אוקטובר 2006, 17:47

בס"ד
רציתי לשתף על תנוחת הנקה שגיליתי בעצמי, ושהצילה אותי בעיקר בהתחלה... האמת שגם עכשיו!!
תתחילי להניק כשהרצועות X מופרדות לכיוון הכתפיים, והרוחבית למטה על הבטן.בזמן שאת מניקה אותו- כשהמנשא כבר קשור עלייך, שימי רצועת X שקרובה לראש מעבר לכתפו, ואת השניה על האגן שלו, ותפרסי אותן עליו לתמיכה מלאה.
אח"כ שימי את הרצועה הרוחבית בין הרגליים שלו, ומתחת לכתפו. לאט לאט- ובהתאמה של המנשא שלא יימעך או יחנק חלילה- שימי את רצועת הX מעל ראשו, שתחזיק אותו כשהוא יונק. אפשר גם את הרוחבית, אפשר את שתיהן אם את הולכת בזמן ההנקה (!!! כן!!) שלא יזוז יותר מדי. אבל לא חובה.
הרגליים משתלשלות, אבל אפשר להכניס אותן ללוטוס ישר- ז"א - כשהן בהמשך לגבו- לקפל אותן בפיסוק ולהכניס לרצועה הרוחבית.
וכשהוא נרדם, לסובב את ראשו כך שפניו פונים למעלה, וראשו על החזה, ואז יותר נוח גם לשים את הרצועה הרוחבית עליו.

נשמע מסובך- אבל כדאי לנסות. בהתחלה כשהוא הי'ה יותר קטני, החזקתי ליד האף שלו עם האצבע שלא יחנק, עכשיו אני כבר לא צריכה, כי הוא מתאים את עצמו, ואני יכולה לאכול עם שתי הידיים כשהוא יונק....

נסי ותיהני.
  • לא כתבתי עד עכשיו כי חשבתי שזה במגוון התנוחות, אבל אחרי שראיתי את החוברת, החלטתי לשתף.
בהצלחה!

מנשא בד ארוך

על ידי יעלי_לה » 11 אוקטובר 2006, 11:53

מנשא דידימוס
נראה מדהים. חבל שכל-כך יקר, הייתי קונה אותו מתנה לחברה.
הייתי שמחה לשמוע, אם מישהי התנסתה, עד כמה קלה פעולת הלבישה שלו, ואם אפשר לשים בו תינוק על הגב ללא עזרה (אם כן, זה הופך אותו למנשא אולטימטיבי שיש בו הכל, כמו "מקדם" רק יקר :-))

מנשא בד ארוך

על ידי תזמורת_הים* » 10 אוקטובר 2006, 19:50

ראיתי באינטרנט שעכשיו יש להשיג מנשא דידימוס בארץ (עדכנתי בהתאם את הרשימה למעלה).
http://www.leida.co.il/didymos/

מנשא בד ארוך

על ידי תזמורת_הים* » 31 אוגוסט 2006, 22:35

חן,
"הפרוצדורה" (:-D) אצלנו נמעכת גם במקדם, וגם סתם על הידיים, וגם בלי חיתול. מסתבר שככה הם בנויים.
כשהוא מתעורר הוא רוצה לינוק/צריך פיפי/מסטול מהשינה/חם לו ומי יודע מה עוד... לא חושבת שזה מהמעיכה.
(ושוב- :-D)

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 31 אוגוסט 2006, 19:52

בס"ד
טוב- תנוחת רגלי צפרדע-
יש לי בן (כמו שאולי הבינו) ובתנוחה הזו, במנשא בד ארוך- אחרי שאני מורידה אותו, ובאותה הזדמנות מחליפה לו חיתול, אני נדהמת לראות את כל ה"פרוצדורה" מעוכה לגמרי, ומצומקת. האם זה מסכן אותו? מכאיב לו (אולי לא, אחרת הוא לא הי'ה נרדם, אבל כשהוא מתעורר הוא מתעורר כאילו משהו נורא מציק לו) ?
יש מישהו/י המכיר/ה את התופעה, והאם עם מנשא מקדם זה ימזער את ה"נזק" ?

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 17 אוגוסט 2006, 19:42

בס"ד
אני מורידה בהכנעה את הכובע. :-] המממ.......את מביכה אותי.
הבנתי.... פשוט הי'ה לי איזה מין חלום אוטופי, שאוכל לשאת אותו במנשא, להניק, ולאכול עם בעלי, או פשוט לשהות באיזו חנות (כמו שילב או סופר) בלי צרחות עד לב שמיים.... אבל אם את אומרת....

כל-כך רע לך לנוח לך בשאנטי בזמן הנקה, להירגע, לקחת ת'זמן? ממש ממש לא!!! אני אוהבת להניק אותו! גם אם זה שעתיים בערך..... לא יודעת...
יודעת מה? את צודקת. פשוט זה או שהוא ישן, או שהוא יונק, ואין באמצע, ויש לי דברים לעשות, אבל את צודקת......

מנשא בד ארוך

על ידי תזמורת_הים* » 17 אוגוסט 2006, 19:16

להכין סלט/להוריד כביסה/כו' כשאני מניקה
וואו, בשבילי, אחרי חצי שנה, רק להניק במנשא זה כבר הישג, אז לעשות עוד משהו תוך כדי?? ואת עוד בסך הכל שבוע-שבועיים אחרי הלידה??? פששש... אני מורידה בהכנעה את הכובע.

<רק מביאה קצת פרופורציות :-)>

מנשא בד ארוך

על ידי יעלי_לה » 17 אוגוסט 2006, 18:50

אבל מה- זה אומר שלא אוכל להכין סלט/להוריד כביסה/כו' כשאני מניקה? באמת אין איזה פטנט?
מה, כל-כך רע לך לנוח לך בשאנטי בזמן הנקה, להירגע, לקחת ת'זמן? :-)
אני לא מכירה פטנט, ואכן התחלתי לעשות דברים תוך כדי הנקה במנשא רק אחרי שהראש קצת גדל. אני לא זוכרת כמה זמן זה לקח, אבל לא הרבה.

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 17 אוגוסט 2006, 18:45

בס"ד
המממ...... החזה כבר לא גדוש, אני מניחה שהתאזנתי... אבל מה- זה אומר שלא אוכל להכין סלט/להוריד כביסה/כו' כשאני מניקה? באמת אין איזה פטנט?
(הוא ישן עליי, מאושר ורגוע, וטוב לי, וטוב לו.... שיואו- איזו חווי'ה מתקנת אחרי ההריון! אני לא מורידה אותו יותר >בלי נדר< !!!.... למעט כשאנחנו ישנים יחד... )

מנשא בד ארוך

על ידי יעלי_לה » 17 אוגוסט 2006, 16:50

פשוט מחכים עד שהראש הזעיר גדל קצת (ולפעמים גם השד קטן קצת).

מנשא בד ארוך

על ידי פפריקה_הונגרית* » 17 אוגוסט 2006, 16:37

בס"ד
אז ככה
מענדי ואני כבר פעם שני'ה יונקים עם מנשארי.... ובניגוד למה שחשבתי- נוח לי, נוח לו, והוא אוהב את זה, והוא אפילו נרגע פעם שני'ה שהתחלתי עם ההתפתלויות להכניסו ליניקה עליי....
מה שכן- יש למישהי פטנט לבעלת חזה מכובד, שלא יכולה להניק בלי אצבע ליד האף שלו, (שלא ייחנק חלילה!) ?
כי זה מפנה לי יד אחת, אבל השני'ה חייבת לפנות לו אוויר.....

מרגיעון- >כל גיל והשמחה שלו< ....

מנשא בד ארוך

על ידי Manty_T* » 21 מרץ 2006, 04:56

מוסיפה לפה אתר של חברתי מוניקה
היא מדגימה כיצד להשתמש ב מנשא בד ארוך . אמנם ההסברים בספרדית, אך ניתן להבין בקלות על סמך התמונות הרבות.
(באתר יש גם לינקים לאתרים שונים של מנשאים, EC ועוד..)

מנשא בד ארוך

על ידי הילה_ב* » 14 פברואר 2006, 11:27

אף חצוף אני אישית לא כל כך אוהבת את המנשא של הורות טבעית יש לי אותו והבד ממש לא אלסטי... לבשתי אותו פעמיים ומאז הוא בארון...
תנסי כשאת מכניסה את התינוק מהתחלה להכניסו גבוה יותר .
שיהיה לך בהצלחה!

מנשא בד ארוך

על ידי אף_חצוף* » 14 פברואר 2006, 11:04

שאלות לגבי תנוחת ערסול עם תינוק בן כמעט שבועיים, במנשא של הורות טבעית (יד שניה).
יש דרך להחזיק את הראש יותר גבוה?נראה לי שהוא קצת "נוזל" וכך יוצא שהוא לגמרי מאוזן, ואני רוצה שהראש יהיה קצת יותר גבוה, והראש שלו גם נוטה הצידה קצת.
עד איזה משקל התנוחה הזאת נוחה? כבר עכשיו נראה לי שהוא מעוך כולו בפנים (גם אם ישן, כלומר לא מתלונן), והוא כמעט 4 קילו, אבל יקח זמן עד שאני אוכל להעביר אותו לתנוחת בטן אל בטן.
כואב לי קצת הצוואר, יש משהו שצריך לעשות אחרת?

תודה. :-)

מנשא בד ארוך

על ידי הילה_ב* » 11 פברואר 2006, 21:52

בד שקניתי בנחלת בניימין ,ואנחנו בימים אלו ממש "מפתחים" מנשא תוצרת שלנו שאנחנו נמכור במחירים הגיוניים... אשמח לפרסם כשיהיה מוכן.

מנשא בד ארוך

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 פברואר 2006, 20:57

אחרי חיפושים ארוכים וקנייתמנשאים רבים (מכל סוג כמעט ) מצאתי את הבד המושלם (לפי דעתנו) הבד חזק מאוד ואלסטי מאוד ורחב ומחבק ובקיצור ...מושלם!
הילה, תספרי לנו איזה בד, שנהנה גם אנחנו? :-) תודה.

מנשא בד ארוך

על ידי הילה_ב* » 11 פברואר 2006, 19:27

למה לא? זה הכל תלוי במשתמשים..

מנשא בד ארוך

על ידי דלית* » 11 פברואר 2006, 16:32

מנשא הבד הארוך מתאים גם לגיל שנה ומעלה?

מנשא בד ארוך

על ידי הילה_ב* » 16 ינואר 2006, 23:38

אחרי חיפושים ארוכים וקנייתמנשאים רבים (מכל סוג כמעט ) מצאתי את הבד המושלם (לפי דעתנו) הבד חזק מאוד ואלסטי מאוד ורחב ומחבק ובקיצור ...מושלם!

מנשא בד ארוך

על ידי אביטל_צ* » 08 ינואר 2006, 18:13

הרוחב הוא 90 ס"מ לפי מה שרשום בראש הדף הזה.
תודה, אני אנסה לבדוק שם.

מנשא בד ארוך

על ידי לוטם_מרווני* » 08 ינואר 2006, 08:35

נדמה לי שהרוחב שלו 80 ס"מ וכל השאר צרים יותר. אבל אני לאבטוחה שזה פטנט. אפשר לבדוק ברשם הפטנטים.

מנשא בד ארוך

על ידי אביטל_צ* » 08 ינואר 2006, 07:49

מישהו יודע האם יש במנשא של תינוכיס משהו שהוא ייחודי להם, ומהווה פטנט שלהם ?

מנשא בד ארוך

על ידי הילה_ב* » 24 נובמבר 2005, 12:20

יערת התקשרתי ואף קניתי אבל זה לא אותו הבד שהיה פעם... הוא הרבה פחות אלסטי, אני בינתיים עם מנשא של חברה שלי (תינוח מלפני 6 שנים) אבל היא אוטוטו יולדת ותצטרך אותו בחזרה...

מנשא בד ארוך

על ידי יערת_דבש* » 23 נובמבר 2005, 16:39

הילה תתקשרי לטלפון שמופיע למעלה ליד השם תינוח.
גם אני חושבת שהוא המנשא הכי טוב שיש ווהבדל בינו לבין מנשאי בד ארוך מבד אחר משמעותי ביותר.
אני מקווה שהיא עוד מוכרת אותם.
תספרי לנו אם כן.

מנשא בד ארוך

על ידי הילה_ב* » 23 נובמבר 2005, 15:55

אני מחפשת מנשא בד ארוך של תינוח מהבדים שהיו להם פעם (לפני שש שנים) יש לי 5 מנשאים ואף אחד לא טוב כמו שלהם הישן... אם במקרא למישהו או למישהי יש כזה למכירה אני מאוד אשמח ואם יש בדוגמא של הבד התכלת עם הכלבלבים אז בכלל מעולה האי מייל שלי [email protected] תודה הילה.

מנשא בד ארוך

על ידי עירית_לוי » 21 נובמבר 2005, 19:12

האם אפשר להשתמש בתנוחה זאת בגיל כל כך קטן? איך להכניס את הרגלים שלו? מקופלות לכיוון הבטן שלי בתוך המנשא? לא נראה לי נכון לפסק את הרגליים בשלב זה.
אפשר לשאת תינוק קטן בתנוחה מאונכת, אבל צריך להקפיד:
  1. שלא ישב על ה"איקס" משום שתנוחה כזאת מפעילה לחץ על עצם הזנב ובסיס עמוד השדרה.
  2. שיהיה עם הפנים אלייך ולא החוצה.
מה שכן אפשרי זה למשל תנוחת "רגלי צפרדע":
הרגליים של התינוק מפוסקות כך שהן "מחבקות" את גוף האם / האב ומקופלות פנימה לכיוון הבטן.
הסבר לְלמה התנוחה הזאת מומלצת וגם תמונות אפשר לראות באתר של index]מנשא דידימוס e[/po].htm
(נכנסים לתפריט tying methods , לתנוחה האחרונה: facing outwards , ושם יש קישור ל Frog leg position).

הנה תמונה משם.
מתחת למנשא זה נראה ככה:
תמונה

בנוסף, כדאי לך לקרוא את הדף מנשאים ואורתופדיה.

ומזל טוב! |תינוק|

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 21 נובמבר 2005, 11:29

אין לי תשובות לשאלותיך אבל יש לי הצעה:
לבשי את המנשא כשהוא די הדוק ושימי את בנך בערסול כאשר מראש את מניחה אותו באלכסון חזק, עם ראש גבוה (קרוב לכתף).
אם המנשא הדוק מספיק תהיה נזילה מינורית (שלו, לכיוון שכיבה).
אולי זה יעבוד נגד הפליטות.

מנשא בד ארוך

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 נובמבר 2005, 10:47

בני בן שבועיים.
אני רוצה לנסות לשים אותו במנשא בד ארוך (דרך) בתנוחת בטן לבטן - עד עכשיו וגם עם הבת הגדולה השתמשתי בתנוחת ערסול במיוחד בגילאים הקטנים האלה, אבל בגלל שהוא פולט הרבה ונראה לפעמים שיותר נוח לו במצב מאונך מאשר מעורסל, אני רוצה לראות איך הוא ירגיש בתנוחה אחרת.
השאלה היא - האם אפשר להשתמש בתנוחה זאת בגיל כל כך קטן? איך להכניס את הרגלים שלו? מקופלות לכיוון הבטן שלי בתוך המנשא? לא נראה לי נכון לפסק את הרגליים בשלב זה.
אם למישהו יש הוראות מצולמות, או הסברים כתובים - אשמח. תודה.

מנשא בד ארוך

על ידי אור* » 16 אוקטובר 2005, 19:10

ילדתי ממש עכשיו תינוקת במשקל קטן ואני מחפשת מנשא בד נעים ופשוט ללבישה. ההתלבטות היא בין הלופי לבין המנשא של בדרך ששמעתי שהבד שלהם מאוד מוצלח. אין לי אפש' לראות אותם לפני הרכישה וקשה לי להחליט. על הלופי שמעתי דברים טובים אבל הבנתי שהבד של בדרך יותר טוב. האם מישהו התנסה במנשא בדרך? תודה!

מנשא בד ארוך

על ידי שגית* » 05 אוקטובר 2005, 17:17

שלום! יש לי אפשרות שירכשו בעבורי את הדידימוס- האם הוא ממש מומלץ ושווה את מחירו?
לתינוקי הראשון היה את הלופי והייתי די מרוצה (עד שהוא התכווץ בכביסה לא נכונה). מה היתרונות של הדידימוס על תינוכיס, לופי וכו'? וגם לא כ"כ הצלחתי להבין איך בוחרים את המידה של הדידימוס. כל עצה תתקבל בשמחה!
תודה.

מנשא בד ארוך

על ידי אמונה* » 02 אוקטובר 2005, 21:02

דרושה בדחיפות הדרכה לתפירת מנשא בד ארוך.

אני מעוניינת לתפור שני מנשאים כמתנה לחברות שילדו. יש לי מספר שאלות:
  • מה צריך להיות הרכב הבד?
  • האם ניתן לקנות בד שיהיה רחב מספיק להכנת שני מנשאים במידות של התינוכיס?
  • הבנתי שכדאי שהאמצע יהיה יותר רחב מהשוליים. האם כדאי להצר משני הכיוונים (= גם מלמעלה וגם מלמטה) או שמספיק מכיוון אחד? ממתי להתחיל להצר?

מנשא בד ארוך

על ידי עירית_לוי » 17 אוגוסט 2005, 17:11

נסי גם את ה- maya wrap. זהו סלינג שעשוי מבד כותנה ארוג ודק.
ראי בדף מנשא צד או באתר

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 17 אוגוסט 2005, 16:33

לילך, הבן שלך עדיין זקוק לערסול אבל אני מניחה שממש בקרוב כבר ירצה לראות מה קורה מסביב.

נראה לי שממש בקרוב תוכלי לעבור ל מנשא ילקוט או מנשא קוריאני ( הגרסה המקומית המצויינת היא מנשא וולאבי ).
הם מאפשרים נשיאה (אנכית) קדמית או אחורית וממש גדלים עם הילד.

את יכולה לקפוץ אלי לנסות ( וולאבי, יאמו, קובבה) ואם את רוצה - את יכולה לקבל בהשאל מנשא בד ארוך לכמה שבועות.
אני גרה בפרדס חנה.

מנשא בד ארוך

על ידי לילך* » 17 אוגוסט 2005, 15:59

שלום בני בן חודשיים והיתי רוצה המלצה אם לקנות כי עכשיו אוגוסט ונורא חם האם כדאי לקנות מנשא בד ארוך.

מנשא בד ארוך

על ידי טרה_רוסה* » 24 יוני 2005, 18:14

נראה לי שיש סיכוי כזה. מנשא בד ארוך שונה ממנשא מערבי בכך שהתינוק צמוד ממש לגוף האם, בתנוחת נשיאה קדמית המקבילה לתנוחה במנשא המערבי. מלבד זאת, יש אפשרות ב-מנשא בד ארוך לתנוחות אחרות, כמו תנוחת ערסול, שהתינוק עשוי להעדיף. צריך פשוט לנסות. וכיוון שמנשא בד ארוך נמצא כמעט בכל בית, זו לא בעיה להשאיל ממישהו לכמה ימים ולבדוק.
בהצלחה @}

מנשא בד ארוך

על ידי אירית* » 22 מאי 2005, 07:43

למנשא "מערבי"

מנשא בד ארוך

על ידי טרה_רוסה* » 21 מאי 2005, 21:31

למה את מתכוונת כשאת אומרת מנשא רגיל ?

מנשא בד ארוך

על ידי אירית* » 21 מאי 2005, 21:00

סליחה על הבורות, אבל מה ההבדל בין מב"א למנשא רגיל? האם יש סיכוי שתינוק שלא מוכן להיות במנשא הרגיל יעדיף את המב"א?

מנשא בד ארוך

על ידי עירית_לוי » 19 מאי 2005, 00:59

עד עכשיו אני מרגישה את גבי הדואב.
מוכר, מוכר... :-(

איך שומרים על הגב?
  1. מחזקים את שרירי הגב בהדרגה.
אולי שעה+ בפעם הראשונה, אחרי שלפני כן השתמשת בו רק לפרקי זמן של נניח חצי שעה כל פעם - זה מעבר חד מדי?
מציעה לך לעלות את משך הזמן בכל פעם בעשר דקות, ואולי גם לגוון בתנוחות (אם יש כמה תנוחות שאת אוהבת).
עכשיו תני לגב קודם להתאושש, ואז תתחילי בהדרגה.
  1. שמים לב ליציבה נכונה של הגוף, של חלוקה שווה בנטל בין כל שרירי הגוף (טכניקה שאפשר ללמוד בשיטת פלדנקרייז, שיטת אלכסנדר, ובטח יש עוד).
לפעמים שרירי הגב מתחילים לכאוב כאשר מעמיסים עליהם משקל שאמור בעצם להתחלק בינם לבין שאר שרירי הגוף, בייחוד בזמן שמתכופפים.
  1. עושים הפסקות, נותנים לגבי מנוחה מדי פעם.
ומצטרפת לעצה של ה עוגיה - להעביר לגב בהמשך.

{@

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 19 מאי 2005, 00:15

למישהי יש פטנט לסימון האמצע? (כדי שהבד ישתרך קצת פחות כשאני בחוץ....)
בהרבה מנשאים יש סימון אמצע (כיס). את יכולה לתפור אחד בעצמך אם אין.


איך שומרים על הגב?
כשהקטן מתחיל לגדול - מעבירים לגב.
אפשר עם המנשא הזה ואפשר עם אחרים.

מנשא בד ארוך

על ידי חגית_ו* » 18 מאי 2005, 21:51

לקח לי זמן אבל בסוף קלטתי איך משתמשים במנשא, ואני והקטנה התאהבנו בו.
זה שינה לי לחלוטין את סדר היום, יש לי המון דברים טובים לומר עליו. לפעמים אני מרגישה כמו עלון פרסומת כי כל הזמן עוצרים אותי ברחוב...
א-ב-ל
איך שומרים על הגב?
אתמול הלכתי למעלה משעה איתו ועד עכשיו אני מרגישה את גבי הדואב. היום ממש חששתי לשים אותה במנשא והשתדלתי להרגיע בדרכים אחרות. (עגלה! גם פטנט טוב! (-: ) אז איך שומרים?
ואם כבר - שאלה נוספת - למישהי יש פטנט לסימון האמצע? (כדי שהבד ישתרך קצת פחות כשאני בחוץ....)

מנשא בד ארוך

על ידי מיצי_החתולה* » 05 מאי 2005, 14:40

גל
יכול להיות שהוא פשוט לא אוהב את התנוחה? בן החצי שנה שלה מאז ומתמיד לא סבל אותה, אבל מאד אוהב בטן-אל-בטן, שבקשירת "שק" מתאימה מגיל לידה, ומגיל חודשיים-שלושה אפשר ליישם בטן-אל-בטן בקשירה הבסיסית.

מנשא בד ארוך

על ידי ב_דחילו* » 03 מאי 2005, 18:39

גל, תציצי בקישורים בראש הדף - יש שם הסברים ותמונות. אני השתמשתי בתנוחת ערסול כשהיד של התנוק(ת) מחבקת את המותן שלי. כך הבטן שלה היתה צמודה לשלי. אני אהבתי שהראש של התנוקת בכל מקרה גבוה משאר הגוף ולא רופף מדי, פחות או יותר אותה תנוחה שבה הייתי מחזיקה אותה 'על הידיים'. ניסית את התנוחה הזו בקישור של סיגל ב? @}

מנשא בד ארוך

על ידי גל* » 03 מאי 2005, 15:47

יש לי תינוכיס ואני שמה את התינוק שלי בתנוחת ערסול לפי חוברת ההוראות אבל כל פעם הוא מתמתח ומתנגד ואני מרגישה שהוא לא שוכב טוב, כאילו שהראש שלו לא ממוקם במקום הנכון וקצת עקום(למרות שהוא נרגע לבסוף). יש מקום עם הוראות לתנוחה הספציפית הזאת, או שמישהו יכול לתת לי טיפים בכתב? האם הבטן שלו צריכה להיות צמודה לשלי או המותן? איפה היד שקרובה לגוף שלי צריכה להיות ממוקמת?

מנשא בד ארוך

על ידי ה_עוגיה* » 18 אפריל 2005, 10:45

למיטב ידיעתי כל המב"א הם 95% כותנה 5% ליקרה.

מנשא בד ארוך

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אפריל 2005, 05:27

מישהי יודעת מה היחס של ליקרה/כותנה בתינוכיס? האם זה רשום על המנשא או צרופותיו?

מנשא בד ארוך

על ידי אמא_בן_אור* » 11 אפריל 2005, 18:30

תודה, פרח @}

מנשא בד ארוך

על ידי עירית_לוי » 10 אפריל 2005, 22:14

בעיקר עם גבו אל בטני , בצורה אנכית כשהוא מסתכל קדימה.
מעבר לאי הנוחות שלך, יש הסבורים שהתנוחה הזאת לא מומלצת לתינוקות גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית. index]באתר של מנשא דידימוס e[/po].htm יש הסבר מפורט על זה.

ובאמת ראיתי אתמול באתר את מנשא סלגוזל ואני מתלבטת .
יצרנית המנשא מאפשרת לנסות אותו כמה ימים ורק אח"כ לשלם. זה יכול עזור לך אם את מתלבטת.

מנשא בד ארוך

על ידי אמא_בן_אור* » 10 אפריל 2005, 12:41

באיזו תנוחה את נושאת אותו?
בעיקר עם גבו אל בטני , בצורה אנכית כשהוא מסתכל קדימה.
אבל כשאני חושבת על זה, מתחיל גם להיות לי קצת מסורבל לכרוך את הבד הארוך הזה, והייתי רוצה משהו קצת יותר קל ומהיר ללבישה. ובאמת ראיתי אתמול באתר את
מנשא סלגוזל ואני מתלבטת .

מנשא בד ארוך

על ידי עירית_לוי » 09 אפריל 2005, 22:59

_מתחיל להיות לי ממש כבד ב"תינוכיס" עם הקטן.
הוא בן 9 חודשים, שוקל 9 קילו._
באיזו תנוחה את נושאת אותו? אולי אפשר לשנות לתנוחה שתקל על העומס.

למישהו יש המלצה על מינשא שמתאים למשקל כזה?
נסי את מנשא סלגוזל {@

מנשא בד ארוך

על ידי אמא_בן_אור* » 09 אפריל 2005, 22:28

מתחיל להיות לי ממש כבד ב"תינוכיס" עם הקטן.
הוא בן 9 חודשים, שוקל 9 קילו.
למישהו יש המלצה על מינשא שמתאים למשקל כזה?

מנשא בד ארוך

על ידי סיגל_ב* » 09 אפריל 2005, 16:32

כאן יש הסבר על הקשירה הסטנדרטית.

בכלל זה אתר מדהים עם ה מ ו ן רעיונות איך לקשור מנשא בד ארוך: קדימה, תנוחת הנקה, נשיאת גב ועוד.
כולל קטעי וידאו והסברים צעד צעד.

מנשא בד ארוך

על ידי עודד_המחפש* » 09 אפריל 2005, 15:28

מנשא בד ארוך

על ידי תמי* » 09 אפריל 2005, 14:43

מי זוכר מי יודע כיצד משתמשים במנשא הזה שכולו יריעת בד אחת ארוכה אלסטית?
ילדתי את ביתי השניה לפני ימים אחדים ולא מצליחה להזכר כיצד קושרים...
תודה מראש.

מנשא בד ארוך

על ידי איבי_כ* » 30 מרץ 2005, 07:58

כן, טיולים יומיים בשדרות רוטשילד. מזיעים וחם, אבל בגלל שזו כותנה זה איכשהו היה נסבל. לנו יש את האורך הכמעט הכי ארוך אז מדובר בדי הרבה בד, אפשר גם לחתוך/לקנות פחות ארוך (אבל אז חלק מהתנוחות יורדות מהפרק, כמו תנוחת גב למשל). אבל בכלל זה היה קיץ ללא מזגן ולמדנו לסבול את החום מחדש, אז אולי זה גם קשור.

מנשא בד ארוך

על ידי אביטל_צ* » 30 מרץ 2005, 06:54

איבי כ - ובקיץ גם השתמשתם במנשא ?
(מה שנועה כתבה גרמה לי להזכר בזה)

מנשא בד ארוך

על ידי נועה_בר* » 29 מרץ 2005, 21:46

לופי נראה קל יותר לשימוש , ובעל יתרון בקיץ - כיוון שאין בו עודפפי בד נשרכים
לי היה את הלופי, וזה היה נורא בקייץ. זה צמוד לגוף וחם נורא ( כך גם בטח עם כל מנשא מהבד הזה ).
זה גם מתאים רק עם חולצות צמודות.
יש לי מנסארי, מוכנה לתת. כולל קלטת הסברים.

חזרה למעלה