ניייר טואלט מה עושה לנו

שליחת תגובה

להודות על הקיים על פני להתגעגע אל החסר
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ניייר טואלט מה עושה לנו

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי הדסה_לרנר* » 23 דצמבר 2014, 18:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שפריצר שוטף מעולה ואם מחברים אותו למים חמים וגם לקרים אז אפשר לשטוף במים פושרים. הוא לא יקר משהו כמו 75 שקלים כל אינסטלטור יודע להרכיב וגם כמה מוכשרים עם כשרון טכני. רוב ה שנה כאן קיץ אז אפשר גם מים קרים.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי טיפוס_שלילי* » 20 דצמבר 2008, 09:35

חוץ מזה קרדיטים מעניינים לי את התחת.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי טיפוס_שלילי* » 20 דצמבר 2008, 09:34

אהבת עולם, למען ההגינות אני מוכרח לומר שהיתה לי השראה מסוימת מפתגם שראיתי כתוב על השירותים הציבוריים הגדולים בעולם - רשת האינטרנט - אך האגו מנע ממני לגלות זאת.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 דצמבר 2008, 22:08

נכנסו לפה כמה כאלה שלא ברור מה יש להם בראות..או בקיבה..או לא יודעת איפה,
אבל גם פה וגם בתכנון משפחה לאור המשבר הסביבתי....מתחיל להיות כזה אפוף חומרים השייכים לתודעה אחרת.
אני אמא במשרה מלאה אבל...אמשיך לדאות על הסוטול שלכם- חופשי חופשי.
מישהו רוצה מיץ תפוזים?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 דצמבר 2008, 22:01

בקקי. קקי. לא קיקי.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 דצמבר 2008, 21:59

איפה קונים נייר טואלט לא מולבן ובלי כלור ? שני ריבועים? לא נרטבת היד? ובקיקי גם שני ריבועים?!!!

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אלטר_אגו* » 19 דצמבר 2008, 20:31

טיפוש סכלתן?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי טיפוס_שלילי* » 19 דצמבר 2008, 19:43

מה פתאום, אני שכלתן!

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אהבת_עולם* » 19 דצמבר 2008, 12:40

טיפוש סלילי - אהבתי את החידוד שבְּשינוי הכינוי :-D

התשובה בגוף השואלת
כאן רק עכשיו הבנתי את החידוד... (איטית כמו הסליל בתחילת דרכו... :-P)

והאם אתה זה שחיברת את השיר הגאוני הזה?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי טיפוס_שלילי* » 19 דצמבר 2008, 09:49

:-)
מתגלגל הסליל לאיטו
אך אצה דרכו בסופו
שביליו מטונפים
ממש כמו החיים.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 דצמבר 2008, 01:21

בטיפוס הלילי
לטיפוס השלילי
כי טיפוש סלילי
יביא לי לי לי לי:
נקודות ורודות אגדיות.

הולכת לקנות מיד חבילה ענקית של נייר טואלט.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי טיפוש_סלילי* » 18 דצמבר 2008, 21:06

התשובה בגוף השואלת

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 דצמבר 2008, 15:03

דוקא יכול להיות קשר בין קור למחלות, וזה לא שהקור גורם להן.
הגוף/ איבר נכנס למצב של סטרס וחיידקים או טפילים שביומיום חיים איתנו בשלום, יכולים לגרום למחלה.
מצב הסטרס או מידת הקור היא מאוד אינדיבידואלית ולכן אין חוקים.
אנחנו מסתובבים תמיד יחפים ולרב גם לא לבושים יותר מדי, גם במה שנקרא כאן חורף.
כשנולד הקטן לקח לנו הרבה זמן להבין את הקשר בין זה שהוא לא לבוש טוב (בפרמטרים הפולנים) לבין זה שנהיה מצונן ומנוזל, ואם לא יתחמם אז יעלה גם החום. זה ממש אחד לאחד אצלו.
סוף סוף מישהו במשפחה שלנו מביא נחת לסבתא (-:

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2008, 14:32

זה היה באירוניה :-)

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 13 דצמבר 2008, 12:48

לא. אם שמעתי את זה מרופא אז כניראה שזה לא נכון.

מה הם יודעים כבר הרופאים האלה??? סתם כולם פארש.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2008, 04:55

חחח. יצא לי. זה אכן מגניב, אבל לא נראה לי שעל זה התפתח המין.
אה, אם שמעת מרופא אז זה כנראה נכון ;-)

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 13 דצמבר 2008, 03:46

למה הרגל לא טבעי? לא יצא לך להתרחץ בנביעות של מים חמים בטבע?
חוויה מיסטית!!!
ולגבי קור יוצר דלקות:
שמעתי במפורש הסבר מרופא (לא זוכרת איפה) שכשקר לנו יש לגוף נטיה להתגונן פחות ולהיות חשוף לדלקות -משהו שקשור בפה ואף (שהם השומרים מפני כניסתם... מצטערת אך לא זוכרת את ההסבר המדוייק).

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2008, 00:38

קור לא יוצר דלקות.
הגוף יוצר דלקות בתגובה למזהמים מתוך נסיון לנקות ולנקז אותם מתוכו.

לא נעים כל כך.
עניין של הרגל. מים חמים זה הרגל לא טבעי.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 13 דצמבר 2008, 00:33

אה לא לא
התכוונתי שהקור יוצר דלקת, אולי גם בדרכי השתן. ככה לי סיפרו בבית. אולי טעו?
בכל מקרה בחורף לשטוף עם מיים קרים? לא נעים כל כך.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2008, 00:32

אוי ואבוי! חיידקים על הרצפה?! :-0
עכשיו איפה אני אלך?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אלטר_אגו* » 12 דצמבר 2008, 22:27

אולי גם ישיבה על רצפה קרה עושה דלקת בפות?
בהחלט, אליבא דדור האמהות שלנו, לא? :-)
ומה עם רגליים יחפות?
נו, רגליים יחפות זה בכלל שערוריה! כבר אמרו יל (בעצם לא אמרו לי, אבל אמרו לידי בקול רם כדי שאשמע) שאסור ללכת יחפים כי יש חיידקים על הרצפה (בניגוד לנעליים, שהן סביבה סטרילית).

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ניצן_אמ* » 12 דצמבר 2008, 21:42

שטיפה במים קרים עושה דלקות בפות.
??
ספרי את זה לכל הילידים ולכל בעלי החיים בטבע...
לא נשמע לי מבוסס.
(חשבתי שאם אוגרת את מי השטיפה, אני אקרא יותר בעיון בפעם הבאה.)

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ילדת_טבע* » 12 דצמבר 2008, 21:38

שטיפה במים קרים עושה דלקות בפות
למי? איך דלקת? מאיפה החידקים שיוצרים את הדלקת? אולי גם ישיבה על רצפה קרה עושה דלקת בפות? ומה עם רגליים יחפות? אני ככה כבר זמן לא מועט ומעולם לא היתה לי דלקת בפות (בדרכי השתן היו לי דווקא אבל זה היה כשהייתי תינוקת, עברו כמה שנים מאז ובטוח שלא שטפו אותי עם מים קרים...).

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 דצמבר 2008, 10:12

ילדת טבע
שטיפה במים קרים עושה דלקות בפות.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ילדת_טבע* » 12 דצמבר 2008, 09:42

אצלנו יש בידה פשוט כזה, צינור יעודי עם שפריצר שקונים ומרכיבים על הצינור של הניאגרה. ליד, בסלסלה אני מחזיקה שתתי מגבות, לבנה לקקי וצבעונית לפיפי, אני שוטפת גם פיפי ומנגבת במגבת. החומציות עושה לי שפשפפות (ולא, אין תחתונים). את הבן אני שוטפת קלות בכיור ורק הבת מסרבת לשטוף אחרי קקי ופיפי (את השני מיבשת באויר בדרך כלל) היא מעדיפה לנגב בנייר.
לגבי אפים אז ממחטות בד ישנות וטובות עושות עבודה מצויינת, דווקא לזה הבת לא מסרבת, זה באמת נעים יותר (המים של השטיפה קרים וכראה זו הסיבה שהיא מעדיפה נייר), השנה היא מנוזלת יותר מאי פעם, משנים קודמות אני זוכרת שאחרי יום/יומיים של ניגוב אינטנסיבי נעשה לה אדום מתחת לאף וכואב בטירוף ואילו השנה למרות הברזים המקולקלים (ככה זה כמתחילים להפגש עם ילדים אחרים) אין כאבים כלל.
בשבוע שעבר נתקענו בשדה בלי נייר וניגבתי לה בעלה חובזה גדול ורך. אחר כך היינו ליד ברז מים ושטפתי לה, לבסוף מישהו נתן לנו חתיכת טישי לניגוב ואז הגענו לממחטה שלנו. כשנשאלה העלמה (בת שלוש וארבעה חודשים) מה יותר נעים מיד קבעה שהחובזה. טוב ויפה אבל מה עושים כשנגמרת העונה?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אהבת_עולם* » 12 דצמבר 2008, 09:17

אהבתי את הרעיון של אםאוהבת של צבירת המים האלה.
לא ראיתי מתי היא דיברה על 'צבירת מים' - ?

אני הבנתי שהיא אמרה שבמקום לעשות פיפי באסלה היא עושה פיפי בכלי קטן, ואז שוטפת אותו קלות.
איפה היה מדובר על צבירת מים?
אשמח להסבר...

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 דצמבר 2008, 00:43

קצת בנאלי אבל מתבקש:
נער פעם, נער פעמיים אבל תמיד טיפה אחת תישאר במכנסיים (-:

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי בערך_מוחלט* » 11 דצמבר 2008, 23:59

מוכנה ללחוץ יד לבערך מוחלט? אם הוא רוצה
טוב אם את לוחצת.... :-) |Y|

אני חושבת שרצוי שגם בנים ינגבו או ישטפו את קצה הפין ולא ינגבו בתחתונים
מנערים טוב טוב. מרימים את הפין ומנערים שוב (בסופו של דבר זה צינור). בתור אחד שהולך בלי תחתונים אני מרגיש כל טיפה, אם אני לא מנער טוב. לפעמים זה מתפקשש אבל לרוב זה בסדר. צריך להיות קשוב לגוף, כי למשל שיש הרבה שתן, והזרם חזק ואחיד אז זה יותר קל מאשר אם יוצא זרם קילוחין :-).

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ניצן_אמ* » 11 דצמבר 2008, 23:24

אני מנגבת בנייר. כרגע התנאים לא מתאימים למשהו אחר. אוטוטו עוברים דירה (פחות משבוע)
אני בעצם משתמשת בכמות מאד קטנה (שני ריבועים) של נייר לא מולבן ונטול רעלים (אמריקה) ולא מנגבת, אלא יותר מטופפת קלות...
אהבתי את הרעיון של אםאוהבת של צבירת המים האלה. למרות שתכלס אני שואפת לבור באדמה... <גם אני תמיד אבחר באדמה על פני שירותים ציבוריים מסריחים.>
קינוחי אף - באצבעות. את האצבעות אני מנגבת במכנסי הדייגים ושלום על ישראל (מוכנה ללחוץ יד לבערך מוחלט אם הוא רוצה :-P)

<אני חושבת שרצוי שגם בנים ינגבו או ישטפו את קצה הפין ולא ינגבו בתחתונים. בשבילם. בכלל, הכי טוב בלי תחתונים התחלה מאוחרת. אבל בואו לא נקדים את המאוחר... :-D>

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אם_אוהבת* » 11 דצמבר 2008, 23:19

וקצת בלי קשר,
לתינוקת תמיד העדפתי לנגב בצמר גפן ומים או לשטוף במים זורמים ולהמנע משימוש במגבונים מבושמים.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אם_אוהבת* » 11 דצמבר 2008, 23:15

לגביי הפיפי, ניגוב קל במגבת מספיק ורק לקקי שטיפה מושקעת. לגביי בזבוז המים, פיתחתי שיטה קצת מוזרה שלא חשפתי עד עכשיו לאף אחד מחשש לתגובות. אפילו בעלי חושב שזה קצת לא במקום אבל חוסך הרבה מים.
במקום לעשות פיפי באסלה, יש לי כלי פלסטיק שאותו שוטפת קלות מיד אחרי וזה לא מגיע לחצי מיכל וגם לא לרבע.
ואם נמצאים בפארק תמיד עדיף למצא איזו פינה מאשר להכנס לשירותים ציבוריים מסריחים.
לקטנה מנגבת נזלת בחיתול טטרה, זה עדין יותר מכל טישו לדעתי.
כשאני מנוזלת וזה קורה לי הרבה יחסית, אז אפשר לטפטף קצת אקליפטוס בממחטת הבד ולשאוף לפני הקינוח.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי בערך_מוחלט* » 11 דצמבר 2008, 23:07

אם רוצים להיות ממש אקולוגיים, אפשר להשתמש בשתן (שתמיד בא מיד אחרי :)

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 11 דצמבר 2008, 23:02

זאת הייתה שאלה

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 11 דצמבר 2008, 23:01

ניצן גם פיפי את שוטפת, או שפשוט פיפי כמו הבנים (טיפה אחת בתחתונים , אם לא כמה במקרה שלנו...)

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי ניצן_אמ* » 11 דצמבר 2008, 22:54

לדיון הזה, של איך להתנקות (כולל הבטים אקולוגיים) כבר נדרשנו ב{{}}יציאה בכריעה. אפשר לקרוא וללמוד. אני למדתי המון. @}
הרעיון הכי מוצלח ששמעתי שם (שילוב של כמה רעיונות חכמים) היה בקבוק עם פיית ספורט ליד האסלה, מאד יעיל, מדוייק, ישיר, ולא בזבזני (במיוחד אם גם ממחזרים מים להדחת האסלה) בשילוב עם מגבות בד קטנות לניגוב לאחר השטיפה (אצלי רטיבות ישר גורמת לחוסר נעימות. אני מעדיפה יבש. ויבש בד, לא יבש נייר.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אהבת_עולם* » 11 דצמבר 2008, 21:52

_ולשטוף במים של הדוש תוך כדי ישיבה על האמבטיה.
ומה עם המחסור במיים?_

צודקת.
לכן אני לא הצעתי דוש אלא ספל מים, כמו בהודו. (רק שאצלם גם יושבים בכריעה :-P )
כשיושבים על האסלה, זזים קצת אחורה כדי שיהיה מקום לשפוך את המים. ביד ימין שופכים מים על יד שמאל מהספל, ועם המים - שוטפים את האיזור.
זה ממש לא דורש יותר מספל, ולפעמים פחות, תלוי מה יש לשטוף.

וכפי שכבר כתבתי, אפשר את הקקי קודם לנגב עם נייר, ואז להשתמש במים מהספל.
כך שלפחות את איזור הפיפי והפות לא מנגבים עם נייר טואלט - שזה האיזור היותר רגיש לַנייר. (פטריות וכדומה)

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 11 דצמבר 2008, 21:41

ומה עם אחרי פיפי? אם לא מנגבים אצל בנות זה בעייתי, לא?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אמאעדי* » 11 דצמבר 2008, 21:37

אני מעדיפה לקנח לילדים את האף עם הידיים שלי או עם טטרה. טישו שורט להם.
ובעברי שני גברים שלא השתמשו בנייר טואלט אלא נכנסו למקלחת אחרי פעולת מעיים.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי לוטם_מרווני* » 11 דצמבר 2008, 21:17

ולשטוף במים של הדוש תוך כדי ישיבה על האמבטיה.
ומה עם המחסור במיים?
לגבי נזלת וקינוח האף חזרתי לימי המטפחות בד רך
גמאני. זה עובד במקרי נזלת קלים. במצב של נזילה חזקה חיתול טטרה גדול יותר יעיל.
נייר טואלט מבושם גורם לי אלרגיה...וגם כזה עם הדפסים צבעוניים. בשבילי רק לבן, בבקשה.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אם_אוהבת* » 11 דצמבר 2008, 18:58

אין שום צורך להשתמש בנייר טואלט בכותלי הבית לפחות.
אני למדתי לשנות הרגלים ולשטוף במים של הדוש תוך כדי ישיבה על האמבטיה.
גם לגבי נזלת וקינוח האף חזרתי לימי המטפחות בד רק שהם עשויות מבד מגבת רך וכל פעם מכבסים שוב.
בחוץ כשלא נמצאים בחיק הטבע אז נוהגת כמו כולם, כנ"ל לגבי הטישו בכדי לא לבלוט יותר מידי בסביבה לא תומכת.
עם כל הרצון הטוב עדיין קצת לא נעים לי לנהוג כך בחוץ פרט למקומות מסויימים.
ואם כבר נייר טואלט אז בטח לא כדאי להשתמש במבושמים למינהם.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי בערך_מוחלט* » 11 דצמבר 2008, 18:03

אני בכל מקרה משתדל להשאר נקי, גם אם זה לא נראה כך. מותר לשאול הכל, לא חייבים בעילום שם. אני לא אגע :-)

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי בערך_מוחלט* » 11 דצמבר 2008, 18:01

לא, אבל אני בד"כ לוחץ ביד ימין ומנגב בשמאל. האם את\ה מזהיר? או שמא תמיד אחרי שנוגעים בכסף ועוד מיליון פעולות אחרות ש"יפה עליהן השתיקה", את\ה שוטפ\ת ידיים עם סבון היטב היטב? בכל מקרה אני לא לוחץ הרבה ידיים |Y|

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 דצמבר 2008, 16:45

האם אתה מזהיר אנשים לא ללחוץ לך יד?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי בערך_מוחלט* » 11 דצמבר 2008, 16:27

הכי טוב לנגב ביד- מעבר ליתרון האקולוגי הברור, הניקוי הוא הכי יסודי שיש, ועד כמה שזה ישמע מצחיק, אפשר להיות בקשר יותר הדוק עם מערכת העיכול :-) אתה מרגיש בדיוק איזה מזון עושה לך מה. נייר טואלט שורף אם משתמשים בו הרבה. שימוש ביד, מעניק לי המון חופש, בכל מקום שאני נמצא אני רק זקוק למעט מים, בלי חשש לזהם את הסביבה עם נייר טואלט שעליו יש כאמור, חומרים מזהמים (שלא לדבר על תהליך היצור והשינוע). אגב, זה ממש לא בעיה לנקות את היד אח"כ- לפעמים רק מים מספיקים, לפעמים מעט בוץ ובמקרים מסוימים עלים או קליפות תפוזים.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי מנגבת* » 10 דצמבר 2008, 14:38

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 10 דצמבר 2008, 13:27

אין מישהו שעבד במפעל נייר טואלט או בדומה שיודע ומכיר את תהליך הייצור?

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי אהבת_עולם* » 10 דצמבר 2008, 08:27

תודה על הדף הזה. נראה לי חשוב. |Y|

לפני כמה זמן היה לי חשד שנייר הטואלט היה אחראי לפטריה בנרתיק שהופיעה לי.
מאז הפסקתי לנגב את פתח הנרתיק בנייר טואלט.
לפעמים אני פשוט שוטפת במים.
לפעמים אני מנגבת עם הנייר את הטוסיק או את המסביב - אבל לא את הפתח.

אני ממש מרגישה שיש על הנייר חומרים לא טובים. בין שממוחזר ובין שלא.
מלבינים אותו, מבשמים אותו, מציירים עליו צורות....

ובין שממוחזר ובין שלא - זה בזבוז עצום של נייר.
כך שמי שיכול למצוא דרך נוחה לשטוף במים (למשל עם ספל, ולנגב במגבת קטנה, שמחליפים מדי פעם) - בטח עדיף.

גם יותר ידידותי לסביבה, וגם יותר ידידותי לגוף.

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 10 דצמבר 2008, 01:23

תמי שלום
מבקשת לא להעביר בינתיים. השם של הדף ההוא הוא לא הנושא שאני מעלה פה ולכן לא אשתמש בו.
במידה ויכתבו פה- תאחדו אחר כך את הדפים.
אין שם דיון על איך מיוצר נייר הטואלט והאם הוא מזיק לגוף שלנו. אין גם דיון אמיתי בשאלה האם הוא מזיק לסביבה בהתמוססותו במים.
אז כפי שכתבתי אנא השאירו את הדף ואם ישרוד- אחדו בסוף.
תודה

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי תמי_גלילי* » 09 דצמבר 2008, 23:10

נייר טואלט עובר אוטומטית ל מיחזור בחדר השירותים
(רמז: חיפשתי "טואלט" )

ניייר טואלט מה עושה לנו

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 09 דצמבר 2008, 23:07

מזה זמן שאני מהרהרת ביני לביני, עד כמה השימוש בנייר טואלט הוא טוב.
השאלות שעולות לי הן:
בהתחשב בכך שזה נייר ממוחזר, אילו תהליכים הוא באמת עובר? אילו חומרים יש עליו? ומה הוא עושה לי בפיפי או בטוסיק?
כמו כן מה הוא עושה למי הביוב?
האם היה עדיף שכולנו נשתמש בבידה?
האם יש כבר דף על הנושא?

חזרה למעלה