עד שאמצא את שאהבה נפשי

שליחת תגובה

כאשר הכלי לא מכוון, כאשר צליליו צורמים, האוזן איננה פנויה אל הניגון.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: עד שאמצא את שאהבה נפשי

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 06 אוגוסט 2019, 13:50

כן. טוב לי ואני מאושרת! תודה לאל. לא חשבתי שזה מה שיהיה לכן חשוב לדעת :-) פשוט רציתי להתפלסף על העניין של שם הדף ... החיפוש הזה... כנראה שכמו שכתבת אם נקבל את מה שיש ביקום נתחיל סוף סוף לפרוח ולשמוח
לשמוח על מה שיש ולא לחפש מה שאין. זה אפשרי. אני חושבת שזה עניין של התבגרות. בהתחלה התעצבתי מזה כי זה היה נראה לי כניעה . אבל אני עכשיו מבינה שזו הדרך . פשטות ותמימות. עברתי תיקון ובעלי החדש שונה לגמרי מהגרוש שאותו חשבתי שאהבתי ורק סבלתי. ועכשיו האהבה נבנית ולא צריך לסבול אלא לבנות עם השכל גם. בצורה יציבה ורגועה. פשוט הייתי מושפעת מסרטי הוליווד השקרנים האלה. ברוך השם התפקחתי. אהבה זה הדבר הכי טוב בעולם. אבל זה ממש לא השטויות שבסרטים.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי כואבת* » 05 אוגוסט 2019, 23:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אויש מה יהיה עם החיים? האם נולדנו לסבול? אני קוראת את הקורות עם יערה, הבטן מתהפכת לי.ההתחלה היתה לפני עשר שנים!!! ככה לצאת מהבדידות, לחפש אהבה ...להתחתן... ללדת...להתגרש... להתחתן... מה יהיה הסוף?
סבל ועוד סבל?
יערה יקרה תכתבי בבקשה שאת מאושרת עם החדש ! כדי שנרגע!
סתם,בצחוק. כתבי את האמת
אולי אנחנו מצפים למשהו שלא קיים ומתאכזבים על פעם מחדש?
אולי אם נקבל את מה שיש ביקום נתחיל סוף סוף לפרוח ולשמוח?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי קור_את* » 05 אוגוסט 2019, 18:03

התחתנתי שוב.. זה אומר שמצאתי את שאהבה נפשי? מה אנחנו יודעים על הנפש? מצאתי מישהו לחיות איתו בעולם הזה. שזה נס בפני עצמו.

וטוב לך?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יעלי* » 05 אוגוסט 2019, 16:58

|L|

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 05 אוגוסט 2019, 11:09

התחתנתי שוב.. זה אומר שמצאתי את שאהבה נפשי? מה אנחנו יודעים על הנפש? מצאתי מישהו לחיות איתו בעולם הזה. שזה נס בפני עצמו. ועכשיו מצחיק אותי מלכתחילה השאיפה הזו. כמו אדם שמשתוקק לכנפיים.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יעלי* » 07 אוקטובר 2018, 16:59

החיים זה החיפוש?
זו המסקנה שהגעתי אליה לאחרונה.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 07 אוקטובר 2018, 12:50

החיים זה החיפוש?
אפשר אבל לציין לטובתי שאני הרבה יותר שמחה ורגועה מפעם. (ואמא!!!)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אלמוני* » 07 אוקטובר 2018, 11:36

אחחח החיים...

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 07 אוקטובר 2018, 06:29

עוד לא מצאתי את שאהבה נפשי... ואני גרושה עם ילד...

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 18 אפריל 2016, 23:32

האם יש לכם ילדים?
עוד לא...

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 18 אפריל 2016, 23:30

תודה על האיחולים (()) התחתנתי עם בחור שהזכרתי אותו פעם אחת פה בדף בשם ח' אחד לא יציב ולא סגור על עצמו אבל שאני אוהבת אותו. אז הוא תמיד היה ברקע אבל ידעתי שהוא מורכב ... והנה עכשיו זה כבר בתוך נישואים מורכבים...
זה כל כך שונה מכל זוגיות שהיתה לי. זה פתאום הרבה יותר עבודה קשה מאשר כיף. אנחנו רבים המון. מעלים כל מיני העניינים נפשיים מהילדות. וכו'. כמו איזה פרוייקט חיים שלקחתי על עצמי. יש לי חרדות לפעמים. שאין לי כח לדאוג לו כל הזמן. הוא כל כך תלותי ומפונק. וחושב שאני אמא שלו. אני לא מצליחה להיות מאושרת ורגועה כמו שהיה לי בראש ש"כשהיה נשואה" ..

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי פלונית_אלמונית* » 17 אפריל 2016, 03:26

מזל טוב!! קראת לדף והתחלת אותו ב"עד שתמצאי אהבה לנפשך.." - ומצאת! נהדר
אז מסתבר שגם כשמוצאים אהבה ומתחתנים יש על מה לעבוד.. לא נורא קל יותר יחד, בהצלחה ושתפי..:)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי תמרוש_רוש » 16 אפריל 2016, 01:54

חתונה היא אף פעם לא "הפי אנד", במקרה הטוב היא "happy beginning".

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 אפריל 2016, 18:50

האם התחתנת עם החבר הראשון?
האם יש לכם ילדים?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי דגן_בגן* » 15 אפריל 2016, 18:05

מזל טוב!!! אני הייתי כותבת לך במשך השנים, חלק מהזמן תחת צ׳יקיטה נדמה לי :-)
ברור שצריך ואפשר לעבוד, זה לא בא בדרך כלל בלי מאמץ מודע ותחזוקה יומיומית.. אפשר וכדאי גם למצוא עזרה, בכל מיני צורות..

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 15 אפריל 2016, 12:35

התחתנתי, ברוך השם, אך זה לא "הפי אנד"... אנחנו לא בדיוק הולכים כרגע מחובקים אל עבר השקיעה...
בחרתי ללכת עם הרגש... האפשרויות שהיו לי היו או רק שכל או רגש או חומריות .. באף אחד לא היה את הכל. (אף אחד לא מושלם) אז בחרתי ברגש מתוך אמונה שעל השאר אפשר לעבוד... אז יש אהבה אבל נורא חסר לי ממנו תמיכה חומרית, או איזשהו התפתחות חברתית.. לא יודעת בדיוק להסביר. אבל משהו ממש תקוע בינינו כבר כמה חודשים. אהבה זה לא מספיק.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אמא_צעירה* » 04 נובמבר 2014, 21:34

אני רוצה לאהוב, לאהוב בלי לכאוב, זה אפשרי?
מצטערת יקרה, אבל אני חושבת שלא... (מקווה שאני טועה)
אהבה דורשת גם ויתורים, לפעמים הקרבות קטנות...
עבודה על המידות והתפתחות....

תצליחי!! |L|

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נסיכה* » 04 נובמבר 2014, 18:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני רוצה לאהוב, לאהוב בלי לכאוב, זה אפשרי? הלב הסגור הזה שנכווה כל כך הרבה פעמים,רוצה לשוב ולהפתח,
יש הרבה רווקים ורווקות בימינו, ואני ביניהם, מחפשת, זה עצוב, נסיכה אבודה, כבר לא צעירה, מפחדת שאולי זה כבר לא יקרה, אם לא זוגיות אז מה? יש בכלל אופציה אחרת? אף אחד לא עלה על פיתרון למחוסרי הזוגיות? יש כאלה שגורלם לינדוד ולחפש פירורי אהבה כמו כלבים מורעבים ועייפים שמסתכלים לשמיים ושואלים למה? למה אני לבד? למה אף אחד לא מתאים לי? למה אין לי משפחה?
אני עובדת על זה, כבר שנים, סדנאות,מודעות,התפתחות,רוחנית וכו.... אני יפה וחכמה ופעם אהבו אותי אני זוכרת וגם אהבתי, אבל זה נגמר.
וההוא שרצה, ואני הסכמתי,אבל ידעתי בפנים שזה לא זה על מי אני עובדת? אי אפשר לאהוב מהשכל, אני רוצה לאהוב מכל האיברים.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ק* » 28 מאי 2013, 16:22

מאחלת לך אושר. שתאהבי את עצמך ותמצאי גם בן זוג לאהוב ושיאהב בחזרה.
לב שבור הוא לב שלם. יש גדילה בכל שברון לב. חיבוק גדול

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 28 מאי 2013, 15:57

גיליתי משהו ואני צריכה. לפרסם אותו שכולם ידעו : התאהבות זה שקר, רגש שצריך להזהר מפניו, מחלה. קשה. אחרי שליבי נשבר בפעם המיליון אני פשוט מחפשת "סתם מישהו להתחתן איתו ולהביא איתו ילדים " זהו, נהייתי פרקטית. ובקשר לאהבה : צריך לאהוב את כולם ואת העולם, וזה עבודה יומיומית של התמקדות בטוב וכו ' וכו'

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 מאי 2013, 21:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הסוד הוא לדעת להתחבר לאדם בתחילה מבלי לשים מכשולים ורשימת מכולת.
רשימת המכולת הראשונית מכשילה הרבה קשרים שהיו יכולים לעלות יפה.
תחשבי מחוץ לקופסא.
שבוע טוב ושמח.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 25 מאי 2013, 20:54

תדה על ההתענינות פלוני אלמונית, אני לא מאושרת הערב, ובודדה ... נקווה לטוב... שבוע טוב

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 מאי 2013, 20:56

יערה מה שלומך? היכן את בחייך?? האם מאושרת את??

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 13 אפריל 2013, 23:37

חוזרת, מחילה אני מוחקת את מה שכתבת, זה לא עושה לי טוב

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי צ'יקיטה* » 23 נובמבר 2012, 14:04

איזה יופי לשמוע ממך.. תעדכני כשתמצאי בן זוג :-)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 23 נובמבר 2012, 10:39

עוד לא התחתנתי, אבל הבנתי שזה לא העניין, ברור שרוצה עדיין להתחתן אבל יש דברים שהתחזקתי בהם המון בשנים האחרונות, וקוראת את עצמי, מי שהייתי פעם ורואה את ההתפתחות שלי, ומודה ושמחה כל כך על שאני הרבה יותר חזקה ושמחה ושלמה עם עצמי ועם עם ישראל ועם הקב"ה ... אני עדיין פחות או יותר באותם "סרטים" עם ההוא וההוא, ובילבולים אבל פחות צריכה לשתף,ז"א יש דברים יותר מעניינים וזה נהיה כבר חלק יותר קטן בחיי, ומצידי שהפוסט הזה יהיה ה"הפי אנד",ואפשר למחוק כי ההתעסקות האמיתית שלי היא בלחיות וללמוד ולהתפלל... וספציפית חיפוש הבן זוג עדיין קיים אבל כבר לא מתחשק לי לדוש בסוגיה הזאת, התבגרתי... (?)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי מתבגרת* » 26 אפריל 2012, 03:25

אהבה שצריך להילחם עליה אינה אהבת אמת

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי גשמי_ברכה* » 16 פברואר 2012, 22:12

יערה איפה את?? האם הוא ממש כאן??

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 05 נובמבר 2011, 19:41

נפשי חולת אהבתך,,,, הוא נותן רמזים הוא מתקרב כמעט נוגע כמעט כבר ממש כאן, כל כך הרבה זמן כמעט

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי צ'יקיטה* » 02 ספטמבר 2011, 17:23

בהצלחה

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 02 ספטמבר 2011, 17:01

_בוא אלי כמו פרח
פתוח,נקי וחזק
כמו מתנה ליום הולדת
כמו תינוק שרק נולד

בוא אלי כמו פרי
בשל, מסמיק ורך
כנה, אמיץ ויפה
כמו עטיפה של שוקולד

זרום אלי כמו מיים
צלולים צלולים צלולים...._

כל היום ניסיתי להזכר בשיר הזה שכתבתי כבר לפני יותר משנה,
יש לי אהבה חדשה- ישנה, אני מאמינה בה, זה מישהו שתמיד אהבתי, גם שהיו אחרים, הוא פשוט הפוך מההיגיון, זה נראה כבילתי אפשרי לגמרי- אך בתוכי אני יודעת, שהוא האיש שלי,אנחנו לא ביחד פיזית, אבל אני רוצה כמו שאף פעם לא רציתי,
ופתאום אני מבינה מה זה סבלנות,
כשרוצים משהו ומאמינים שהוא יקרה- יש סבלנות
וכשרוצים משהו ולא בטוחים שהוא יקרה אז יש גבול לסבלנות
ואני נותנת על זה את החיים שלי , המצפן של הלב שלי כלכך חזק וברור לכיוונו, שאני כבר לא יכולה להתעלם מזה, ואעשה כל מה שצריך, גם אם זה להשאר במצב הזה של המתנה וציפיה במשך הרבה זמן, אנחנו זוג ולא אכפת לי שעדיין הוא והעולם עוד לא יודעים את זה.
שבת שלום.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אהבת_עולם* » 22 יוני 2011, 15:00

אוהבת כל כך ומודה לאל על האהבה הזו, רוצה לאהוב אותו לנצח
איזה יופי ! {@
אשמח לשמוע קצת יותר....

(זה עדיין אותו גבר מבוגר מהעבודה?)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 11 יוני 2011, 13:03

אולי בכל זאת?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי קוראת* » 08 יוני 2011, 23:17

אוהבת כל כך ומודה לאל על האהבה הזו, רוצה לאהוב אותו לנצח
הי, ככה את משאירה אותנו? בלי כל פירוט ולו הקטן ביותר? :-)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 08 יוני 2011, 22:42

אוהבת כל כך ומודה לאל על האהבה הזו, רוצה לאהוב אותו לנצח (())**

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 15 מרץ 2011, 19:18

תודה אהבת, כן, קרה כאן משהו מוזר, היתה לי התכתבות עם מישהיא שקראה לעצמה שמנמונת שנשמעה לי "לא אמיתית" וזה באמת לא הופיע ב"מה חדש" אלא רק בחיפוש... לא יודעת מה קרה, נו... מילא...
עכשיו מצבי הוא די רגוע ברוך השם, אכתוב כיהיה משהו מעיניין... (())

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אהבת_עולם* » 15 מרץ 2011, 13:52

מוזר. אני זוכרת שהכתיבה שלך נעצרה בהתלבטויות על הקשר עם הגבר המבוגר מהעבודה - בדיוק מה שמופיע כאן לעיל.
מה קרה מאז?
אולי תשתפי?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 15 מרץ 2011, 10:59

אני בטוחה שכתבתי, אבל לא נורא, זה כנראה לטובה, קצת ניקיון, שזה בעצם מה שאני מרגישה בתקופה האחרונה, בהתנקות, התחזקות, אמונה ואהבה (())

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אהבת_עולם* » 15 מרץ 2011, 00:45

יערה, בגרסאות האחרונות אין שום דבר בחודשים האחרונים.
וגם אני באופן אישי לא זוכרת שכתבת עוד משהו מעבר למה שכתוב. בכלל לא ראיתי את הדף שלך במה חדש כבר כמה חודשים.

את בטוחה שכתבת בדף הזה לאחרונה?
אולי את מתבלבלת וזה היה בדף אחר?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 14 מרץ 2011, 22:16

את השלושה חודשים האחרונים.... איך משחזרים? ואפשר לדעת מי עשה את זה??

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 14 מרץ 2011, 21:44

מה מחקו?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 13 מרץ 2011, 21:17

מי מחק לי ? )-:

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי צ'יקיטה* » 29 דצמבר 2010, 14:52

(אני רואה שהיא עדיין עוזרת ופעילה בימים אלו..)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי צ'יקיטה* » 29 דצמבר 2010, 14:50

בזמנו עירית לוי היתה עוזרת לאנשים באתר, בצורה מדהימה ובנדיבות אין סוף.. אולי תזמיני אותה ותראי אם ישרה החסד?
זה נראה לי מתאים רק לאמיצים שמוכנים להישיר מבט אל עצמם, ושהגיעו מים עד נפש..
וסליחה אם ההערה הקודמת שלי יצאה קצת מתנשאת, לא התכוונתי..

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 29 דצמבר 2010, 10:16

צ'יקיטה (())
נכון, אבל אין לי כסף, מנסה לטפל בעצמי לבד, להבין מי אני, להתחזק

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי צ'יקיטה* » 29 דצמבר 2010, 06:47

יערה יקרה, אמרתי לך מזמן, ואומר לך שוב.. את לא מכירה את עצמך, לא יודעת אפילו למקד מה הפלונטר שמפריע לך----כדאי לך ללכת לטיפול אישי שיעזור לך להכיר ולהבין.. את לוקחת איתך את התיסבוך וחוסר הסיפוק לכל מקום, אפילו אם לתקופה קצרה את מרגישה מאושרת, התבנית חוזרת, ושום "נישואים מושלמים עם ילדים" כפי שדמיינת בעבר לא יפתרו לך את זה..

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 29 דצמבר 2010, 00:14

לא יודעת, לא יודעת כלום, אוהבת אותו, שונאת אותו, לא מבינה לא יודעת
כלוום

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי עוד_מישהי* » 28 דצמבר 2010, 20:36

אני לא יודעת,אני רק יודעת שאהבה זה דבר מאוד חמקמק ותמיד נדמה שהגענו למחוז חפצנו והיא חומקת שוב,זאת תחושה נוראית - כמה צפרדעים צריך לנשק בדרך כדי לפגוש נסיך? יש בכלל נסיכים?

ומעבר לזה ... האם יש כזה דבר בן זוג לכל החיים או שאם החיים שלנו מתנהלים במקטעים זה בסדר שגם המערכות יחסים שלנו הופכות כאלה?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 28 דצמבר 2010, 17:47

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 21 דצמבר 2010, 00:25

הי יערה! מה שלומך? איך מתקדמים היחסים בינכם?
חושבת עליך |L|

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 12 דצמבר 2010, 15:53

יערה יקרה
תקשיבי לצפונות ליבך, והסיתי בנחישות את הקולות ההרסניים
או למשל תבחיני בקול כמו אני מרגישה שיהיה לי טוב רק אם הוא יבטיח שהוא איתי לנצח ושאהיה בהריון ממנו
זה מניפולציה של המיינד שלך, זו לא את, זו לא ההתרגשות, זה מישהו תופס גל על כמויות האנרגיה שעוברות דרכך
תחזרי לבהירות, תתרכזי במה שאת רוצה לעצמך, ותנצלי את ההזדמנות. גם אם מה שאת רוצה זה ילדים, זה יגיע בזמן שלו, אני בטוחה.
לאט לאט... לא?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 12 דצמבר 2010, 12:09

ומבחינתו, את על איזה תקן?
לא הבנתי את השאלה
ק, בכלל לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד, כשכתבתי שאני רוצה הבטחה התכוונתי הבטחה אמיתית, שאני ארגיש שהוא באמת מתכוון לזה, עד עכשיו זה ברמיזות, (אומר שאנחנו בונים משהו ביחד, יש בינינו אהבה גדולה, ) וגם אני עדיין לא מעיזה ממש לשים את הדברים על השולחן, ודווקא מרגישה שממהרת, וקצת בלחץ, אך מנסה לנשום ולהרגיע את עצמי

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי ק.* » 12 דצמבר 2010, 11:21

שוב הכאב, הפחד, אולי הוא לא רוצה כמוני את הקשר הזה את ההתחיבות,אני לא יודעת, הוא לא ברור איתי בימים האחרונים, ואני משתוקקת אליו, מבינה כמה נדיר החיבור הזה, אך המציאות, הילדים שלו, כל התיק הזה, אולי גדול עלי,

ומבחינתו, את על איזה תקן?

אני מרגישה שיהיה לי טוב רק אם הוא יבטיח שהוא איתי לנצח ושאהיה בהריון ממנו

לא רוצה לקלקל לך, אבל הבטחות הן רק הבטחות, הוא אוהב אותך? והריון וילדים אנם ערובה לקשר מאולץ.
איך אתם מרגישים אחת/ד בקשר לשני/ה? יש בסיס למשהו? למה? (lema) ואולי גם למה? את לא ממהרת?

והצהוב:ההגיון תוחם אזור ללא תחום; הדמיון הוא הנדרש לקפיצת הדרך.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 12 דצמבר 2010, 11:05

אמא שלי ממש מתנגדת לקשר הזה, היא אומרת שאין לזה עתיד והילדים שלו תמיד יהיו בעדיפות מעלי ואני תמיד ארגיש מקופחת

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 09 דצמבר 2010, 20:15

את יוכלה לראות שאולי יש כאן איזה דפוס?
יכול להיות, אבל אני גם רואה שזה לא סותר, שני המשפטים שציטטת הם אותו הרצון (משפחה)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי שלולית_י* » 09 דצמבר 2010, 19:46

קודם כתבת
אני רוצה לחיות בתוך משפחה חמה ואוהבת ולהרגיש נעים ונוח,וכייף,תמיכה ,שיתוף ואהבה
וגם כתבת כל הזמן איך כשיהיה לך בן זוג הכל יהיה אחרת.
אז עכשיו יש לך. והנה
אני מרגישה שיהיה לי טוב רק אם הוא יבטיח שהוא איתי לנצח ושאהיה בהריון ממנו
גם אחרי ההריון יהיה משהו לצפות לו, שרק אחרי שהוא יקרה - אז יהיה טוב..
את יוכלה לראות שאולי יש כאן איזה דפוס?

האמת, אני חושבת ששלפי שגרים יחד אמור להיות יותר פשוט, כמו שלפני הילדים יותר קל מאשר אחריהם. אולי אצל אחרים זה לא ככה

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 09 דצמבר 2010, 18:55

יש בינינו את הבסיס שהוא אהבה ורצון משותף שזה יצליח, וזה המון מאוד מודה ומעריכה את זה,
אבל קשה לי, יותר מלו, אני הצטרפתי אליו לחיים, העסק , הילדים שלו, וכל החיים שלו , כל כך שונה משלי, איך מחברים שני עולמות?
אני מרגישה שיהיה לי טוב רק אם הוא יבטיח שהוא איתי לנצח ושאהיה בהריון ממנו

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אני* » 27 נובמבר 2010, 11:41

יערה,
איזה יופי,
מאחלת לך גדילה והתפתחות ושמחה ואהבה !

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 26 נובמבר 2010, 16:57

אולי זה מה שהוא
אבל את יכולה ליצור את מה שאת
יכול להיות (לא מכירה אתכם כמובן) שהסמכותיות והחוזק שלו יתמכו בניצן שבך לפרוח. מותר להיות חלשים... אני סומכת עליך {@

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 26 נובמבר 2010, 10:48

כן, עוברת לגור איתו! האמת, לא בלב שלם, לא מרגישה איתו כמו שזוג עובר לגור ביחד, יותר כאילו הוא מאמץ אותי עם שאר הילדים שלו רק שבלילה אנחנו ישנים באותה מיטה, אני חלשה ותלותית והוא חזק וסמכותי

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 26 נובמבר 2010, 01:21

לא הבנתי, מה זה הלגור איתו, מה קורה???
:)

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי שלולית_י* » 25 נובמבר 2010, 15:24

בהצלחה יערה

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אני* » 25 נובמבר 2010, 14:12

את עוברת לגור איתו??
וואו...

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 25 נובמבר 2010, 12:08

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי קוראת* » 11 נובמבר 2010, 22:25

ערה :)
את מזכירה לי מישהי מקרוב.. :)
יש לך חרדת נטישה כל כך חזקה שכשהאהבה באה בעוצמה גם החרדה להינטש, שיעזבו, שאולי את לא טובה מספיק, שאולי עוד רגע הוא יתפכח ויקלוט את "האמת" ויילך, שהכל ייגמר. שאת אולי לא ראויה...
חרדה מלאבד.
וככל שהאהבה גדולה כך גם החרדה.
צריך פשוט חבורת טובות לשחרר קיטור, ולשחרר חרדות (גם פה) ולנשום עמוק 10 פעמים בשעה. עד שהתקופה הראשונית והמבהילה תחלוף ותרגישי יותר בטוחה.
לגבי הילדים - אני אומרת שאם את כבר חצית את הקווים תני צ'אנס. הילדים, ועוד מאה דברים זה רק תרוץ לברוח מהאינטימיות ומהחרדה לאבד. כל מה שצריך עכשיו זה רק להמשיך להיות, ולשחרר את הלחץ בשיחות בנות. לא לברוח. אפילו לא לצפות שתרגישי מדהים, כי החרדה כבדה. ולפעמים מרגישים מדהים ולפעמים זוועה.
פשוט להיות ולהבין שהכאב והפחד גדולים בעוצמתם וזה בסדר.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי צ'יקיטה* » 09 נובמבר 2010, 18:39

זה שיש לו ילדים מאישה אחרת הופך אותו למה שהוא, ולאדם שאת אוהבת

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי תכלת* » 08 נובמבר 2010, 11:19

כשזה אמיתי זה מפחיד?
כך אני חוויתי
ממש פחדתי
אוי...
איזה פחד יש מלאהוב
מה יש לפחד...בעצם שואלת..בוחנת..
מלהיפרד?כבר היינו בנפרד לפני שהכרנו...
מלכאוב?
זה מה שאנחנו בוחרות לחשוב...
אז מה בעצם כל כך לאותנו?
אולי שמצאנו?..אולי לאהוב בפשטות?

{יערה}
















נטע, תודה שאת איתי באש ובמיים (-:

האם יתכן שמצאת את שאהבה נפשך?
אמן, נפשי אוהבת אך האם זו אהבה משורש נשמתי ? זה עדיין נסתר ממני,
בעיקר מה שקשה לי זה הילדים שלו, או יותר נכון הגירושים שלו, מקטינה אותי התחושה של "להיות החברה של אבא" אני בדרך כלל טובה עם ילדים אבל איתם אני לא יודעת איך להתנהג כי אני לא אמא , אני גורם זר שנכנס למשפחה שלהם, את האיש הזה אני אוהבת מאוד, אני מרגישה את זה כל הזמן, השאלה היחידה היא איך זה מסתדר עם המציאות,צריכה לזכור להיות קשובה לעצמי ולא להעלם, כי לפעמים נחלשת מול הכוח שלו
תכלת (()) מקסים

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי קוראת* » 08 נובמבר 2010, 05:59

האם יתכן שמצאת את שאהבה נפשך?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 08 נובמבר 2010, 00:02

איך זה הולך בינתים? ספרי לנו...






בהצלחה יערה וחיבוקי.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 07 נובמבר 2010, 19:07

הוא מאמין, מתחזק ואני טיפה נחלשתי אפר להגיד, כך שאנחנו מוצאים את דרך האמצע וזה דווקא מסתדר טוב מהבחינה הזאת, אבל אני כל כך מפחדת, האם ללכת עם זה ?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 05 נובמבר 2010, 15:41

הוא דתי?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 05 נובמבר 2010, 11:11

שוב הכאב, הפחד, אולי הוא לא רוצה כמוני את הקשר הזה את ההתחיבות,אני לא יודעת, הוא לא ברור איתי בימים האחרונים, ואני משתוקקת אליו, מבינה כמה נדיר החיבור הזה, אך המציאות, הילדים שלו, כל התיק הזה, אולי גדול עלי,

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 02 נובמבר 2010, 21:53

לא צריכה להתנצל על שאני עייפה מהחיים, ומרגישה שמתאים לי "חיים של מבוגרים" , אין לי כח ולא מתאים לי זוגיות כזאת של בני עשרים ו\שלושים , כל הרושם הזה והכרויות עם החברים ו
זה כבר נשמע טוב, מאד מובן...
לאט לאט, תרקדי את הריקוד הזה איתו, ותראי לאן זה ייקח אתכם...

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 נובמבר 2010, 17:22

אני ממש מאמינה באהבות שמתפתחות להן באופן טבעי מתוך נסיבות החיים, השהות המשותפת, הידידות וההיכרות (על פני היכרות לצורך"זיווג")
שיהיה בהצלחה!
<כל גיל והשמחה שלו>

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה_סתיו* » 02 נובמבר 2010, 14:03

מקווה שלא בלבלתי יותר מידי בשתי הזהויות שלי, אמשיך בתור יערה,
אז כן, ברוך השם, מתפתחת לה זוגיות ביני לבין ה"בוס" שלי, יש אהבה ...
ויש גם עבודה,
בטח אמשיך בהמשך...

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 02 נובמבר 2010, 13:41

אני מקוה להצליח ...

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 02 נובמבר 2010, 13:39

וידוי- אני סתיו מדף מאוהבת בבוס שלי , אני מקווה שזה חוקי, פשוט לא ידעתי שזה יהיה כל כך רציני,
אנסה להעביר את זה לפה

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 30 אוקטובר 2010, 22:42

רוצה לומר שזה לא שחור ולבן, וכשיש חיבור מלמעלה, מתגברים על הרבה דברים בדרך
מאחלת לכולנו זוגיות אוהבת עוד ועוד ועוד ועוד עם החיים |L|

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 30 אוקטובר 2010, 22:37

אולי זה אינדיבידואלי, אולי לא באמת ידעתי, אבל אני זוכרת שהיא אמרה לי את זה, ושלא הייתה בי בפנים התעורוות של פחד, או חשש, וגם אמרתי לה, אין, זה - זה, ידעתי, שגם אם יהיה לא משהו במיטה (לא יודעת לגבי מזעזע - זה באמת מהנסיון שלי אפשר לדעת לפני, המין לא עד כדי כך מנותק מהאישיות של הבנאדם), יש משהו כזה ענק ביננו.
וזה מוכיח את עצמו, פשוט כיף לגדול ביחד
ולקינוח שדה עבודה, זה מאד מועיל

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אוקטובר 2010, 17:41

מזל טוב

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי קוראת* » 30 אוקטובר 2010, 15:36

_אבל בתוך תוכי, ידעתי שזה יסתדר כמו כל שאר הדברים.
לא יודעת איך, אבל יודעים._
זה כל כך לא נכון תמיד. חברה שלי התאהבה במישהו עד כלות וכמעט התחתנה איתו. למרבה המזל שכבה איתו לפני החתונה וגילתה שהוא פשוט מזעזע. שבעוד שיש לו יכולות אינטימיות גבוהות בשיחה, במיטה הוא פשוט קר. לא עזר שום דבר.
אני מאוד לא נמשכתי למישהו וחשבתי שלא נתאים במיטה. אחרי ששכתבתי איתו, הכול השתנה.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי נטע_ש* » 30 אוקטובר 2010, 15:27

אחרי שפגשתי את בנזוגי, והייתי נלהבת ומרוצה ביותר, סיפרתי למכרה רחוקה, והיא אמרה, אבל עוד לא שכבתם אפילו, חכי... קודם תבדקי שמרוצים במיטה, אבל בתוך תוכי, ידעתי שזה יסתדר כמו כל שאר הדברים.
לא יודעת איך, אבל יודעים.
והשבוע חשבתי עליך, יערה, שמה שצריך לחפש זה מישהו שיעזור לך להגשים את החלומות הכי פרועים שלך, מה שזה לא יהיה.
אז כשאת פוגשת מישהו, תספרי לו "מה את רוצה לעשות בחיים" - כל דבר, אפילו אם הוא נראה לא בר הגשמה, ותראי איך הוא מגיב - האם מתלהב או מזלזל.......?
ובינתים, שבוע מקסים {@ ולא להתייאש, האיש שלך אהובך היחיד מחכה לך, או שאולי כבר נמצא?

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי מוריה* » 28 אוקטובר 2010, 17:45

זה קורה

בהצלחה לך

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2010, 03:45

זה קורה

יופי ! |Y|

תשתפי? :-)

<תמיד אוהבת אהבות שמתממשות... {@>

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי א_ל_א_ן* » 27 אוקטובר 2010, 23:37

זה קורה
תהני... בהצלחה!

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי גוונים* » 27 אוקטובר 2010, 17:47

זה קורה
איזה יופי!
בהצלחה.

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי סתיו* » 27 אוקטובר 2010, 15:41

זה קורה |L|

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי סתיו* » 24 אוקטובר 2010, 21:01

אני עדיין בלחץ ממנו עדיין לא מתנהגת בחופשיות, לא ממש "אני"ובינינו לבין זוג אוהב שמרגיש נוח ביחד המרחק הוא גדול- אנחנו עדיין ממש לא שם
הלוואי שנהיה
הוא מבוגר, ואני לא מרגישה "הכוסית שמשעשעת אותו" אני מרגישה גם מבוגרת!! לא צריכה להתנצל על שאני עייפה מהחיים, ומרגישה שמתאים לי "חיים של מבוגרים" , אין לי כח ולא מתאים לי זוגיות כזאת של בני עשרים ו\שלושים , כל הרושם הזה והכרויות עם החברים ו
בדף תבנית נוף עננים בקפה כתבה יפה כל כך שהיא בת 45 והיא ובן הזוג שלה הלכו לים, משהו בזה הרגיע אותי כל כך אני לא יודעת למה

עד שאמצא את שאהבה נפשי

על ידי יערה* » 24 אוקטובר 2010, 20:59

כייף לקרוא את תגובתך יעלאחרת?
והלוואי וה' ייתן לכולנו תשובות ומרפא.
(()) אמן,
בקרוב הדף הזה בן שנה!! ואותי מטרידה השאלה - איך נהיים ביחד, איך שני אנשים מחליטים להתחתן בלי לגעת אחד בשני ?
יש מצב שאני פורשת מהשמירת נגיעה הזו, וקופצת על @## ככה, בלי לחשוב , אולי אפילו אשתה קצת ערק, אז אני לא "דוסית" אני מאמינה בקב"ה אבל מתחילה קצת לתת ל"נשמה הבהמית" שלי להשתחרר
כי אני רוצה שמשהו יזוז בחיים שלי, וזה שאני אפלרטט איתו (בלי נדר כמובן) זה יהיה כי רוצה אותו מתוך כוונה טובה ולא ח"ו ניצול או משהו כזה,
שבוע טוב!

חיבוק..._ בחזרה

חזרה למעלה