על ידי צפריר_שפרון* » 14 מרץ 2008, 18:07
מירב,
במובן הזה של מין, מבקשת מי שאת היא שינוי אשר נתפש כרצון לענג את בן הזוג.
עם זאת, מה שמבקשת זה להיפתח אל המיניות שבך - דרך בן הזוג. וטוב שכך.
מיניותך את, אם כך, היא החסומה בפנייך, ונמצא הוא, אט אט ניתן לומר, חודר את חומות שאת מציבה בפני מיניותך.
כאן, אם כך, מבקשת אחר היכולת להכיל, הכולת להתפרש, להיפתח, ובעיקר - את הזעזוע.
כאן, אם כך, בעודך מבקשת את הזעזוע, את ההדף הזכרי, שיכה ויניף את מי שאת היא, אל ההתעלות המינית - חוסמת.
שכן, ההתעלות המינית האפשרית, נמצאת מאיימת על דמותך כקדושה. נקודה.
התפרעות, התפראות, גילוי פנייך, אלה החבויים בקפלי ירכייך, נתפשים על ידי מי שאת חושבת שאת היא, תהא זו אשר תהא, כלא ראויה - כהתנהגות זנותית.
כאן, בכל ההיבטים כולם, ובמיוחד בפן המיני, בכל אחת טמונה קדושה וזונה.
כך שקדושת המין מחייבת את הזנייתו, בטוהר הזוגיות המתקדשת.
אין חוקים, אין כללים, כל מה שמניף את העונג המיני, הנצרף תוך ההתגוששות המינית, אל המשיכה והדחיה, כפעולה אחת, המאחדת את הבשר, כך שנזכרת האשה בפניה הזכריות, אשר נטמעות תרתי משמע בגופה, בכל תעלה אפשרית, בכל מקום שבו ניתן לעורר מגע, והזכר, נטמע אל היבטיו הנקביים, כאשר המגע של עור בעור, הוא המעורר אותו להתייצג דרך איברו למפגש הזה - והיו לבשר אחד.
ומכאן, שככל שאת עצמך תיפתחי מהבחינה המינית, ואין כמו לידה לפתיחות הזו, כך המעשה המיני יונף אל שלמות איחוד הבשר, ויכולה להיות רגועה, שקטה, ומסופקת כאשר זוכה לראות את אהובה, מתענג עד כלות, כשהאנרגיה המינית הזכרית - נמצאת עולה מהשורש, ומתפצלת אל על, אל עמוד השדרה, וקדימה - דרך איבר המין.
קדושת המין, ניתן לומר, נבנית אצל כל זוג וזוג על פי נטיותיו.
כך, שעם בן הזוג הזה, בכל מקרה, קדושת הזנייתכם אל המעשה המיני, המבטא גם אהבה שלמה, נבנית ביחד.
מכך, שעל פני לקבל פרוספקט על מיניות הגבר, או ללמוד על סטטיסטיקות, המציינות שרוב הגברים אוהבים...., נמצאת פונה אל החקר הזה, של גופו.
מתבוננת בגופו, נוגעת בגופו, מריחה את ריחו, טועמת אותו ומקשיבה רוב קשב לצליליו, להתענגותו על מגעך, על תשוקתך.
מנגנת אותו, פורטת על מיתריו, ומתענגת על הלחן.
כאן, מאפשרת לעצמך להשמיע את קולותייך, גונחת, נאנחת, צוחקת, מאשרת, אומרת מילות עידוד ואהבה, וזוכרת -
זה אהובך.
משם, נפתחת המיניות אל מחוזות חדשים.
מזמינה אותו לעוד סיבוב, מאשרת בתודה עמוקה את העונג שהוא מביא אותך אליו, מפלרטטת ברמיזות מיניות, מפגינה את עוצמתך - בפיתוי.
כאן, וטוב בעבורך במיוחד, לרקוד, ואם מתביישת, הולכת ללמוד לרקוד בחוג ריקודים.
אז, טוב לריקוד ספונטאני, בו נותנת לגופך דרור להניע את עצמו, ובמיוחד את אגן הירכיים.
ואם מבקשת הרחבה על אלה, תיענה.
תודה רבה.
<שלם>
מירב,
במובן הזה של מין, מבקשת מי שאת היא שינוי אשר נתפש כרצון לענג את בן הזוג.
עם זאת, מה שמבקשת זה להיפתח אל המיניות שבך - דרך בן הזוג. וטוב שכך.
מיניותך את, אם כך, היא החסומה בפנייך, ונמצא הוא, אט אט ניתן לומר, חודר את חומות שאת מציבה בפני מיניותך.
כאן, אם כך, מבקשת אחר היכולת להכיל, הכולת להתפרש, להיפתח, ובעיקר - את הזעזוע.
כאן, אם כך, בעודך מבקשת את הזעזוע, את ההדף הזכרי, שיכה ויניף את מי שאת היא, אל ההתעלות המינית - חוסמת.
שכן, ההתעלות המינית האפשרית, נמצאת מאיימת על דמותך כקדושה. [b]נקודה.[/b]
התפרעות, התפראות, גילוי פנייך, אלה החבויים בקפלי ירכייך, נתפשים על ידי מי שאת חושבת שאת היא, תהא זו אשר תהא, כלא ראויה - כהתנהגות זנותית.
כאן, בכל ההיבטים כולם, ובמיוחד בפן המיני, בכל אחת טמונה קדושה וזונה.
כך שקדושת המין מחייבת את הזנייתו, בטוהר הזוגיות המתקדשת.
אין חוקים, אין כללים, כל מה שמניף את העונג המיני, הנצרף תוך ההתגוששות המינית, אל המשיכה והדחיה, כפעולה אחת, המאחדת את הבשר, כך שנזכרת האשה בפניה הזכריות, אשר נטמעות תרתי משמע בגופה, בכל תעלה אפשרית, בכל מקום שבו ניתן לעורר מגע, והזכר, נטמע אל היבטיו הנקביים, כאשר המגע של עור בעור, הוא המעורר אותו להתייצג דרך איברו למפגש הזה - והיו לבשר אחד.
ומכאן, שככל שאת עצמך תיפתחי מהבחינה המינית, ואין כמו לידה לפתיחות הזו, כך המעשה המיני יונף אל שלמות איחוד הבשר, ויכולה להיות רגועה, שקטה, ומסופקת כאשר זוכה לראות את אהובה, מתענג עד כלות, כשהאנרגיה המינית הזכרית - נמצאת עולה מהשורש, ומתפצלת אל על, אל עמוד השדרה, וקדימה - דרך איבר המין.
קדושת המין, ניתן לומר, נבנית אצל כל זוג וזוג על פי נטיותיו.
כך, שעם בן הזוג הזה, בכל מקרה, קדושת הזנייתכם אל המעשה המיני, המבטא גם אהבה שלמה, נבנית ביחד.
מכך, שעל פני לקבל פרוספקט על מיניות הגבר, או ללמוד על סטטיסטיקות, המציינות שרוב הגברים אוהבים...., נמצאת פונה אל החקר הזה, של גופו.
מתבוננת בגופו, נוגעת בגופו, מריחה את ריחו, טועמת אותו ומקשיבה רוב קשב לצליליו, להתענגותו על מגעך, על תשוקתך.
מנגנת אותו, פורטת על מיתריו, ומתענגת על הלחן.
כאן, מאפשרת לעצמך להשמיע את קולותייך, גונחת, נאנחת, צוחקת, מאשרת, אומרת מילות עידוד ואהבה, וזוכרת -
זה אהובך.
משם, נפתחת המיניות אל מחוזות חדשים.
מזמינה אותו לעוד סיבוב, מאשרת בתודה עמוקה את העונג שהוא מביא אותך אליו, מפלרטטת ברמיזות מיניות, מפגינה את עוצמתך - בפיתוי.
כאן, וטוב בעבורך במיוחד, לרקוד, ואם מתביישת, הולכת ללמוד לרקוד בחוג ריקודים.
אז, טוב לריקוד ספונטאני, בו נותנת לגופך דרור להניע את עצמו, ובמיוחד את אגן הירכיים.
ואם מבקשת הרחבה על אלה, תיענה.
תודה רבה.
<שלם>