פוריות הגבר

שליחת תגובה

אין ידיעה נקנית אלא בהתבוננות פנימה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: פוריות הגבר

פוריות הגבר

על ידי אושרת_בארי* » 19 נובמבר 2016, 18:39

היי, גלעד פלד עוסק בטיפול הטבעי בפוריות הגבר:

www.giladnatural.com

מקבל לדעתי בפרדס חנה ובת"א

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 מרץ 2016, 16:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מחפשת המלצות למישהו שעוסק בטיפול אלטרנטיבי בפוריות הגבר (ספירת זרע נמוכה וחוסר תנועתיות)
עדיף באיזור המרכז וירושלים

פוריות הגבר

על ידי אישה_במסע* » 01 מרץ 2016, 22:52

נראה לי שהנאמר היה הרבה יותר קרוב לדאטה מאשר לאנקדוטה.
כשהתחילו לערוך ניסויים כפולי-סמיות כהלכה, התברר שניתוח שכולם היו בטוחים שהוא עוזר, זה סתם פלסבו. למען האמת, לניתוח היו אפילו השלכות שליליות.

לבני אדם יש כמות עצומה של הטיות קוגנטיביות, וניסיון של אדם מסויים הוא לא דאטה. לא סתם יש את האימרה שהרבים של אנקדוטה זה לא דאטה. בדיוק בגלל מקרים כמו אלו - שאנשים אמרו שזה יותר דטה מאנקדוטה. וטעו. פשוט טעו.

במקרה הזה כנראה לא יהיו השלכות שליליות במיוחד. לפחות, אני מקווה לכך.

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 24 פברואר 2016, 15:26

אמרה שרואים שיפור משמעותי באיכות הזרע לאחר אכילת שקדים
גם אני זוכרת שקראתי את זה ואני לא זוכרת היכן.
לגבי משך הזמן - מינימום 3 חודשים, כי זה הזמן המינימלי שלוקח לגוף לייצר מאגר חדש לא פגום.
בשקדים יש הרבה מאוד מינרלים חיוניים, שכנראה רלבנטיים במיוחד לספירת הזרע. גם לאשה מומלץ במקביל.

אלכוהול פוגם ויש עוד כמה דברים שפוגמים, לא זוכרת איזה. גם תחתונים ומכנסיים צמודים.

פוריות הגבר

על ידי שקטה* » 24 פברואר 2016, 13:37

זרע פגום (כלומר עם מורפולוגיה לא טובה) - לנו המליצו להפסיק עם האלכוהול. מסתבר שאלכוהול פוגם בצורת הזרעונים.

פוריות הגבר

על ידי לב_שומע* » 24 פברואר 2016, 12:15

רוב הטיפולים הם לאישה אבל לא רק.

יש פה במעלה הדף קישור למידע על וריקוצלה.
בעייה בורידים באיבר המין הגברי.
במקרה כזה, ישנה אפשרות להתערבות ניתוחית אצל הגבר.
וישנה אפשרות לסוגים שונים של השבחת זרע כאשר ההתערבות ההורמונאלית נעשית על גוף האישה.

אני מכירה שני סיפורים בהם אחרי ניתוח כזה הגיעו ילדים לעולם ללא התערבות נוספת.
בשני הסיפורים היתה תחושה חזקה שהגניקולוגים מעלימים מידע, מזלזלים באפשרות הניתוחית ומבטלים אותה כלא קיימת. ורואים את מושא ההתערבות בגוף האישה.
שניהם סיפורים ישנים מאוד כך שייתכן שהמצב היום שונה.
משניהם הבנתי גם שגם גברים רגישים מאוד לסבל של נשותיהם, עשויים להיכנס ללופ של לדחות שוב ושוב את ההתערבות בגופם בלי סיבה רציונלית.

איכשהו התערבות בגוף האישה נתפסת טבעית יותר.

פוריות הגבר

על ידי גוונים* » 24 פברואר 2016, 09:36

היא חוקרת את הנושא ועובדת במעבדה כזו שבודקים ספירות זרע וכד'.
נראה לי שהנאמר היה הרבה יותר קרוב לדאטה מאשר לאנקדוטה.

פוריות הגבר

על ידי אישה_במסע* » 24 פברואר 2016, 09:21

אל מול החד משמעיות של האמירה שלה
זה שמישהי אומרת משהו בנחרצות לא אומר שזה נכון. אנקדוטה זה לא דאטה.

פוריות הגבר

על ידי גוונים* » 24 פברואר 2016, 08:51

שקדים.
חד משמעית, אמרה לי פעם מישהי שעבדה באחת ממעבדות הפוריות.
אמרה שרואים שיפור משמעותי באיכות הזרע לאחר אכילת שקדים.
לא זוכרת פרטים כמו לאחר כמה זמן, איזה כמות או מה המדדים שמשתפרים כי זה לא משהו הרלוונטי לחיי, רק זוכרת את ההפתעה שלי אל מול החד משמעיות של האמירה שלה.
כי שקדים זה פשוט כל כך...
אולי יש מידע ברשת, שווה לחפש.

פוריות הגבר

על ידי רק_מה* » 24 פברואר 2016, 08:43

יש דרכים לשיפור איכות הזרע ע"י תזונה, וגם דיקור עשוי לעזור. (במידה והבעיה היא שאינו מוכן לטיפול רפואי קונבנציונלי).
במקרה שהזרע לא איכותי מספיק (פחות זרעים,לא "שוחה" היטב, פגום) הטיפול הוא בזרע (למשל הזרעה לאחר מיון התאים הפגומים), ולכן גם הגבר וגם האישה לוקחים בו חלק

פוריות הגבר

על ידי אישה_במסע* » 23 פברואר 2016, 22:50

אבל חוסר הידיעה פשוט שיגע אותי
(()) מוכר מאוד. גם אני כזו. אפילו במקרים בהם הידיעה לא נושאת שום השפעה על המציאות - חשוב לי לדעת.
באיזה מובן השנים התבזבזו לריק אם הוא לא יסכים לטיפולים?
מצד שני, רוב הטיפולים הם בלאו הכי לאישה, לא?

פוריות הגבר

על ידי זקוקה_לעצה* » 23 פברואר 2016, 05:18

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא ממש מוכן הי ה להתאמץ
מבין שזה חשוב לי אבל זה לא חשוב לו
מוכן הי ה"לעשות לי טובה:" כי אני כל כך רוצה. וכי אחרי ההפלה בכיתי המון.

.דיברנו על כך שנים. אחרי שנים שלא הסכים לכלום פתאום לפני שבוע אמר שקבע בדיקה! זה היה במפתיע ולא הצלחתי להבין למה- מה השתנה. קצת חבל לי על השנים שהתבזבזו לריק שכן הבדיקות יצאו לא תקינות.
אבל יש הקלה מסויימת - לפחות אני מבינה למה אין הריון. אני יודעת שהסיכוי שיסכים לטיפולים קטן אבל חוסר הידיעה פשוט שיגע אותי.

פוריות הגבר

על ידי אישה_במסע* » 08 פברואר 2016, 20:38

אבל נראה לי שהוא לא ממש מבין שזה הסיכוי האחרון שלי לילד בגלל הגיל
אז תסבירי לו. לא במילים - אני בטוחה שניסית. במעשים. תבקשי ממנו את העזרה שלו בבדיקת אפשרויות לתרומת זרע, למשל. תבהירי לי אכשהו שזה ממש ממש חשוב לך.
זה שהוא לא מבין שזה חשוב לך - זו בדיוק בעיה בזוגיות. בעוד שהאישו שלו עם רפואה זה האישו שלו, הרי ברור שלו רפואה הייתה דרושה להצלת חייך, למשל, הוא היה הולך. כלומר, פשוט לא ברור לו כמה חשוב לך עוד ילד.

כמה זה חשוב לך? בעלך רוצה עוד ילדים? מסכים לעוד ילדים? מוכן להתאמץ הרבה בשביל עוד ילדים? בשבילך, כי זה חשוב לך?

פוריות הגבר

על ידי _אלמונית* » 08 פברואר 2016, 20:28

אולי לאייל פוליטי תהיה עצה עבורך ??

פוריות הגבר

על ידי זקוקה_לעצה* » 08 פברואר 2016, 19:54

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בשאר תחומי הזוגיות אין קשיים . הוא נרתע מכל דבר רפואי ( הלך לפסיכיאטר רק במצב קצה קשה..) . הוא יותר בגישה שאם יקרה טוב ואם לא אז לא. אני לא מעוניינת לכפות עליו ללכת אבל נראה לי שהוא לא ממש מבין שזה הסיכוי האחרון שלי לילד בגלל הגיל
תודה רבה אשה במסע שמצאת זמן לענות והשקעת מחשבה

פוריות הגבר

על ידי אישה_במסע* » 05 פברואר 2016, 21:32

בעלי לא מסכים ללכת לבדיקת זרע.
טיפול זוגי? בעיניי זה יותר בעיות בזוגיות מאשר בפוריות...

פוריות הגבר

על ידי זקוקה_לעצה* » 05 פברואר 2016, 21:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש לנו ילדים, אך כבר 10 שנים ללא אמצעי מניעה, הפלה אחת ואין הריון נוסף.( עוקבת אחרי המחזור ויש ביוץ כל חודש)
בדיקות שונות שערכתי מראות שהכל אצלי תקין.
בעלי התחיל לקחת נוגדי דכאון והפסיכיאטר לא ידע לומר עד כמה משפיע. בעלי לא מסכים ללכת לבדיקת זרע. אני תוהה אם מישהו היה במקום הזה או שיכול ליעץ?
תודה

פוריות הגבר

על ידי מיקה* » 08 מאי 2013, 23:21

בדיוק שנה לא כתבו כאן.
מעניין אם יש גם גברים שקוראים...

אנחנו מנסים להכנס להריון, עוד לא נבדקנו אבל יש לחץ של זמן וגיל וכבר קבעתי תור.
איכשהו, מתחושות לא מבוססות לחלוטין אני חוששת שזה לא קורה בגלל כמות הזרע של בעלי.
אני פשוט זוכרת מפרטנרים קודמים לסקס שהייתי מרגישה זרימה של זרע או רטיבות גדולה אחרי בכל האזור ועל הסדין ולפעמים שאריות אפילו יום אחרי.
עם בעלי זה אף פעם לא ככה, זה לא שאני לא מרגישה בכלל רטיבות (וגם אני זוכרת שראיתי בקונדום בכמה פעמים שהשתמשנו בהתחלה) אבל זה אף פעם לא זרימה וכד'.
זה מאד מטריד אותי.
רציתי לדעת אולי יש כאן מי שקורא ויכול להעיד שזה לא משנה (סיפורים משמחים כגון אצלנו זה בדיוק ככה ויש לנו שלושה ילדים מקסימים, יתקבלו בברכה) כי קראתי בכמה מקומות שאי אפשר לדעת לפי מה שרואים ומרגישים (מה שלא נראה לי הגיוני כל כך למען האמת...)
או לחלופין אולי מישהו יודע באופן מבוסס שזה אכן כן משנה...? שנרוץ לספירת זרע?

וגם, בעלי לא משתכנע ששינוי תזונתי יכול אולי להשפיע על הכניסה להריון.
אנחנו אוכלים סביר אבל יש הרבה מה לשנות ובא לי שהוא יהיה מגוייס לענין בדיוק כמוני ולא יעשה את זה בלית ברירה רק כי אני דורשת את זה.
איפה ואיך אוכל למצוא מאמרים רציניים, מבוססים על מחקרים, עדיף של רופאים, שתומכים בזה? יש דבר כזה בכלל? אפשר גם באנגלית.

פוריות הגבר

על ידי ג'ני_ענבי* » 08 מאי 2012, 13:11

זה באמת לא פשוט לגבר להתמודד עם כך... אני חושבת שהדבר שהוא צריך כרגע יותר מכל זה שתתני לונאת ההרגשה שאת אוהבת אותו, בידיוק כמו שהוא, ושבישבילך שום תוצאה של בדיקה כזו או אחרת לא מורידה מהגבריות שלו. זה לא אומר שאת צריכה לשחק אותה שלא אכפת לך -כי אכפת לך מאוד, וזה מסע לא קל שאתם צריכים לעבור ביחד, וביחד להלחם כדי להגשים את החלום שלכם.
בנוסף כמובן אתם צריכים ללכת למטפל, שיש לו ידע ונסיון עם בעיות פוריות, שיכול ללוות אתכם ולתמוך וגם להביא תוצאות שישפרו את הסיכויים שלכם להכנס להריון עם כמה שפחות התערבויות. אני מאוד ממליצה על רפואה סינית, מהנסיון שלי עובד מדהים עם בעיות פוריות גם של האישה וגם של הגבר
בהצלחה :)

פוריות הגבר

על ידי בלה_הופ* » 08 מאי 2012, 12:40

אני מחפשת עצה.

אתמול בן זוגי קיבל את בדיקות הזרע שלו והן אינן מהממות. נראה שהמורפולוגיה מתחת למה שצריך (המבנה של רוב הזרעים לא תקין) וממה שקראתי באינטרנט זה אחד המשתנים שלא ניתנים ממש לשיפור.
אני לא מחפשת עצה בקשר ל"מה לעשות" (אלא אם אתם מכירים מרפא ממש מוצלח) אלא איך להתמודד עם העצב והכאב שלו וכן, גם שלי.

כל התהליך עצמו, קיום בדיקת הזרע, דכדך אותו מאוד. אני אשה ואני נורא רגילה שובדקים אותי, ממששים אותי, לוקחים לי דגימות ובכלל, האיברים הגטליים שלי נמצאים במעקב רפואי מתמיד.
אבל הוא לא רגיל לזה וממש נראה שכל העסק מוריד אותו מטה. ממש קשה לו ואני לא יודעת איך להכיל את זה. איך לתמוך כשגם אני מפחדת? איך לתת לו מרחב לעכל כשכל מה שאני רוצה זה לפעול, עכשיו, מיד?
ואיך לתמוך בו כשגם הפוריות שלי לא משהו וברור לי שאנחנו יוצאים למסע שצריך תעצומות נפש אליו. תעצומות שאני לא בטוחה שיש לי.

אם יש פה גברים עם פוריות נמוכה, אני אשמח לדעת: מה עזר לכם להתמודד?
ואם יש פה נשים של גברים כאלה, גם מכן אני אשמח לשמוע.

פוריות הגבר

על ידי מרק* » 04 יוני 2011, 15:26

. ( אפשר לראות עוד על בעיות פוריות בגבר , זה בחלק הראשון )

פוריות הגבר

על ידי אלמונית_מירושלים* » 19 מאי 2011, 08:48

טוב בעלי יצא שמח מהתוצאות (שמחת עניים...)
מצאו כמה זרעונים

לפחות יש עם מה לעבוד

בהצלחה

פוריות הגבר

על ידי אושר* » 18 מאי 2011, 11:37

אויש... (())

פוריות הגבר

על ידי אלמונית_מירושלים* » 18 מאי 2011, 11:15

הוא על התוספים כבר כמעט שנה
הויטמייל זה בהמלצת המעבדה בעין כרם

וכן גם אנחנו באופוריה מהמתוק בן השנה וכמעט שמונה, אבל צריך דחוף לוודא שלא ישאר נסיך יחידי.

והלידה, טוב הפעם אצלי זה יהיה רק קיסרי, הקודם עשה לי טיפול ווידא שלא יהיה סיכוי לעוד לידה טבעית

פוריות הגבר

על ידי אושר* » 18 מאי 2011, 10:15

תודה על התגובה.
אני אגגל על הויטמייל והסופר אצה.
הבנתי שצריך לפחות שלושה חודשים לתוצאות, עד שהזרע מתחדש.

כמה זמן הוא הקפיד על התוספים? אשמח אם תעדכני בתוצאות, אם היה שיפור

בהצלחה רבה לכם!!
אנו עדיין לא הגענו לשלב המעשי, עד עכשיו עדיין היתה אופוריה מהבן המתוק,
אבל אני מרגישה בחודשים האחרונים את הרצון הזה.
הוא בן שנה וחצי ואני רוצה שיזכה לאח לא רחוק מידי בגיל.
למרות שאני יודעת שבסוף התשעה חודשים, הוא צריך לצאת מאיפה שהוא- והחוויה לא היתה חיובית בפעם שעברה :'(

פוריות הגבר

על ידי אלמונית_מירושלים* » 18 מאי 2011, 10:03

על קצה המזלג:

אבץ
שום

ולנו נתנו ויטמין שנקרא ויטמייל
וגם סופר אצה

היום בעלי שוב עושה סריקת זרע, נתפלל לטוב

וכן גם בננו החמוד תוצר ניסי מאוד של IVF איקסי

והרבה תפילות לנס

פוריות הגבר

על ידי אושר* » 18 מאי 2011, 00:32

לא מצאתי דף על פוריות הגבר,
דרכים טבעיות (אם יש) להעלאת ספירת הזרע.

האם קיים באתר?
יש לנו בעיית פוריות קשה של זרע,
ההריון הקודם לפני שנתיים וחצי הושג ע"י ivf התערבותי מאוד (איקסי).

ניסינו לפני ההריון הקודם את תמציות הצמחים של איל פוליטי ולא נפקדנו בעקבותיהן (אם כי לא היינו מספיק עקביים).
אשמח לשמוע על נסיון של אחרים בתחום הזה
ואם יש דרכי טיפול בבעיה הזו.
(הפרופיל ההומונלי שלו תקין וגם עבר ניתוח וריקוצל)
אפשר לקרוא כאן עוד על וריקוצלה

פוריות הגבר

על ידי A_nyc* » 02 נובמבר 2007, 10:32

שלום, 6 שנים אני והחברה שלי חיים יחד ניסינו להביא ילד , לא היצלחנו,,,היגענו להסכמה והלכנו להפראיה, חברי נתן לי זרע,ׁ(הזריקו), אחרי טיפולים 3 חודשים נישארתי בהריון,היום יש לנו ילד בן 3 יפה תואר , אני מעוניין לדעת למי היתה הבעיה ,,,אני לא שואל את האמא של הילד שלי ע,,מ שלא ליפגוע בה, כי היום יש לי את הילד שכל הזמן רציתי, היום אני בן 44 וברצוני לעוד ילד, חברתי טועת שעלינו ללכת עוד פעם ועלי ליתרום תזרע,,,ׁׁ(האם זה מוכיך שאני יכול להביא ילדים עם כל אשה אחרת?), למען האמת אנחנו לא מיסתדרים ביחד בתור זוג כל הזמן בויכוחים ,אני נישאר בבית רק בגלל הילד,,, איך אני יכול לברר למי הבעיה?,,,,,(בצבא קבלתי מכה באשכים בצבר רופא אמר לי שיש לי סיכוי 50%,רופא 2 אין סיכוי, רופא 3-4 ניטרלים, ומאז נישארתי בפחד,,,,,, אשמח לישמוע ממכם במהרה,,,,


BEST REGARD


AVI,D

פוריות הגבר

על ידי לאמא_של_שפן* » 20 נובמבר 2006, 23:41

האם את יודעת לכמה זמן?
ותודה על התשובה

פוריות הגבר

על ידי אמא_של_שפן* » 20 נובמבר 2006, 13:57

האם אנטיביוטקה משפיעה על איכות הזרע
ממה שאני יודעת כן, אבל לחלוטין באופן זמני.

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 נובמבר 2006, 11:47

שאלה האם אנטיביוטקה משפיעה על איכות הזרע?

פוריות הגבר

על ידי מרים_והים* » 05 נובמבר 2006, 19:57

אנחנו עכשיו בעיצומו של תהליך חיפוש הזרעונים שקצת מתחבאים...
גורה- עודד אותי מאוד לקרוא את דבריך.

פוריות הגבר

על ידי גורה* » 16 אוקטובר 2006, 19:26

ג'קי וכולם, גם בעלי עם בעיית זרע קשה מאד. הוא עשה המון בדיקות זרע ורק באחת מהן מצאו לו פעם 2 זרעים. הוא עבר ניתוח באשכים ולא מצאו לו כלום. היינו מאד מיואשים והרופאים די מהר מדברים על תרומת זרע. רק לחשוב על זה זה כ"כ קשה ועצוב. היום אנחנו מטופלים באיכילוב ויש להם שם מעבדת זרע שלא תאמן. מהבדיקה הראשונה שהוא עשה שם מצאו לו 3, ואח"כ 12 ועוד ועוד. אנחנו מקפיאים ומחכים אוטוטו להתחיל IVF ולהתחיל לנסות להפגיש את זרעוניו הבודדים אך המקסימים עם הביציות שלי. בקיצור, יש הרבה על מה לעבוד. קודם כל על הביחד ועל השמחה. אח"כ על האמונה, ועם כל זה ללכת למעבדת הזרע באיכילוב - וחשוב ללכת לזו שבקומה 3 ולא בקומה 2. הבדל גדול. ורק שיהיה בהצלחה לכולנו.
אפשר לקרוא כאן במאמר עוד על IVF- הפריה חוץ גופית

פוריות הגבר

על ידי שירי* » 18 ספטמבר 2006, 13:24

שלום לכולכם נכנסתי הנה כדי לעודד אתכם, אני בשבוע 35 הריון תאומים בזכות הIVF לולא הIVF לא היינו מצליחים לעולם להביא ילד כי לבעלי כמות זרע שלא מספיקה, לא לחשוש מה IVF , אני יודעת שזה אינדווידואלי אך אני ממש לא הרגשתי כלום הרדמה תוך חצי שעה וגם ההתאוששות היתה לי קלה ממש חוויה קלה עברתי בIVF ומי שהמציא את זה צריך לברך אותו ממש, מה שחשוב עוד יותר בעיני זה להמשיך לעבוד ולא לחשוב על הטיפולים, תמיד אמרו לי את תכנסי מהר להריון כי את מדברת כל הזמן על העבודה אני פשוט טיפוס וורקהוליסטי מאוד אוהבת לעבוד זה מסית ממחשבות רעות וזה תורם רבות לטיפולים, בהצלחה מכל הלב לכולכם מבינה אתכם מאוד ומחזקת את ידיכם, בעלי לפני שהכיר אותי היה נשוי 7 שנים ולא הצליחו להביא ילדים והיום אלוהים נותן לו 2 , בסוף המזל מגיע תמיד תזכרו זאת , אופטימיות, אוהבת...

פוריות הגבר

על ידי טלי_מתכוננת_לביאת_המשיח* » 03 יולי 2006, 01:55

בכל הנסיונות הפיזיים (הזרעה, ivf) וכדומה, כדאי לזכור גם את הצד הרוחני שבעניין. (שהרי יש בנו נשמה שמחייה את הגוף).

אלפי זוגות (אולי אפילו עשרות אלפים) נושעו כאשר פנו לרבי מליובאוויטש בבקשת ברכה לילד. (לעיתים בנוסף לטיפולים, ולעיתים במקום טיפול).

ה"כלי" לברכה שלו היה התחזקות בשמירת מצווה מסויימת (בדרך כלל שמירת "טהרת המשפחה" - טבילת האשה במקווה מביאה לילד בריא בנפשו ובגופו - שמעתי על עשרות סיפורים בהם האשה לא הצליחה להרות, או להחזיק את ההריון במשך מספר רב של פעמים, ודווקא אחרי קבלת ברכה מהרבי + טבילה במקווה הצליחה להרות בפעם הראשונה וכן ללדת ילד בריא וחמוד)

גם כיום אחרי שהוא נעלם מעיננו, עדיין מקבלים ממנו בכל יום אלפי תשובות דרך ספריו "אגרות קודש".
לי אישית יש בן חמוד בן שנתיים, שנולד מברכה ב"אגרות קודש".

אפשר לטלפן למספר הבא: 050-8080-770 והאנשים שיענו לכם, ידריכו אתכם כיצד מבקשים ברכה וכו'.

המון "מזל טוב" ובשורות טובות.

פוריות הגבר

על ידי ילדה* » 09 מאי 2006, 13:14

זה כ"כ נעים לקרוא כל מה שאתם כותבים. אני מרגישה הרבה פחות בודדה בכל העסק הזה. אשמח לדעת בדיוק מהעושים בivf. אנחנו כבר 5 שנים לא מצליחים, אבל לא ניסינו עדיין שום טיפול מערבי.
הנה מאמר על IVF . את יכולה ללמוד בו על התהליך.

פוריות הגבר

על ידי רועי_כ* » 02 מאי 2006, 14:18

לעניין החיתולים, זה כמובן לא משפיע על הפוריות, כי כידוע פוריות הגבר, ייצור הזרע, מתחילה הרבה זמן לאחר שכבר אין חיתולים.

פוריות הגבר

על ידי שירי* » 02 מאי 2006, 12:38

שלום אני נכנסתי היום כדי לעודד את כל הנשים והגברים , אל ייאוש אני עברתי 4 הזרעות ובהפריה חוץ גופית נכנסתי להריון אני בחודש רביעי עם תאומים בריאים, הבעיה שלנו היתה בעיית זרע כמותית , כאשר מדובר בבעית זרע כמותית ,שהזרע מגיע לעובר תקין זה רק עניין של זמן בIVF , אני מודה למי שהמציא את הIVF אחרת אני ובעלי לא היינו יכולים להביא ילדים, מוסרת חיבוקים ונשיקות לכולכם והמון בהצלחה הכי חשוב אופטימיות זה מה שתמיד שמר אותי מדיכאון בסוף זה מצליח :) ( אפשר גם תמיד לשקול בנק זרע , או להקפאה עצמית או מתורם אחר)

פוריות הגבר

על ידי ג'קי* » 05 מרץ 2006, 16:28

שלום,
אני עשיתי פעמיים הפרייה חוץ גופנית ועכשיו השלישי לא הצליח מה אתם ממליצים לעשות, הוא עבר ניתוח באשכיים וזה לא ממש שיפר את המצב.
מה הצעתכם כי לאט לאט נכנסים לדיכאון כזה שזה לנו לא יקרה.

פוריות הגבר

על ידי שירי* » 16 פברואר 2006, 23:54

ודרך אגב מושון כנראה שבכל זאת היתה לך כמות גדולה יותר של זרע , עובדה שלי ולבעלי לא הצליח באף הזרעה הוIVF ראשון הצליח אז זה קשור גם לכמות, בכל מקרה עכשיו אחרי שהצליח נראה לי לא נורא שנה ההזרעות שעשיתי אולי זה בכל זאת היה שווה בשביל לדעת שלא סתם עשיתי פעולה חרוגית כמו IVF כן ניסיתי לפני כן נאת ההזרעות, בכל מקרה לבעלי היה 20 מיליון אחרי השבחה ולא הצליחו ההזרעות ובIVF יצאו עוברים הכי יפים שברוך השם הצליח עד עכשיו ומקווה שיהיו תוצאות יפות בהמשך של האולטרא סאונד

פוריות הגבר

על ידי שירי* » 16 פברואר 2006, 23:47

מושון ועלמה רציתי לספר לכם שהיום קיבלתי תוצאה של IVF ראשון שלי ואני בהריון יצא לי בטא 146% שזה סיכוי לתאומים מעל 100% לאחר 12 יום, אני לא התכוונתי חלילה לייאש לגבי ההזרעות לי לא הצליח בהזרעות ואני עדיין בהלם שהצליח בIVF ראשון כי הייתי בטוחה שזה ייקח יותר זמן, זה רק תחילת ההריון , הייתי חייבת לעודד את כל הבנים והבנות, ולא התכוונתי לייאש לגבי ההזרעות פשוט לי הם לא עזרו ואין לי שום בעיה תמיד יצאו לי תוצאות מצויינות של כל הבדיקות ואני עדיין בשוק מהIVF מרוב שלא האמנתי קניתי 3 ערכות בייתיות ושמרתי את כל תוצאות ה+ למזכרת, בהצלחה לכולכם וגם לי בהמשך הריון תקין ומוצלח בעוד שבועיים באולטרא סאונד

פוריות הגבר

על ידי מושון* » 13 פברואר 2006, 17:24

מחייבים אותך לעשות תקופה הזרעות שזה בזבוז זמן של שנה
לי היתה בעיה בזרע (אחוז גבוה של זרע בצורה לא תקינה). עלינו על הבעיה לאחר שנה שניסינו להרות באופן טבעי.
הרופא המליץ על הזרעה. בנסיון הראשון אשתי נקלטה ונולדו לנו תאומים מקסימים.
חבל סתם לייאש...
לעלמה, לכי על זה בלי לחשוש. הזרעה זה כלום לעומת ivf. בהצלחה :).

פוריות הגבר

על ידי שירי* » 12 פברואר 2006, 19:44

עלמה שלום אל תחששי חבל על הזמן שלך בנסיון רגיל , אני בחורה מאוד פוריה ולא הצלחתי בגלל בעיות זרע, ניגשנו לטיפולים ובהתחלה מחייבים אותך לעשות תקופה הזרעות שזה בזבוז זמן של שנה כי חייבים לפחות 4 ורובן לא נכנסות מזה, עכשיו רק אחרי שנה הסכימו לשלוח אותי לIVF, הביציות שלי כמו תמיד יצאו מעולות ביותר עם מינימום זריקות 100 ליום ייצרתי 23 בייציות שרוב הבנות עם מינון כזה לא מייצרות ככה,ומתוכן הופרו 16 הזרע של בעלי הפרה בצורה יפה אמרו שהעוברים שלנו הם רמה A שזה הכי טוב שהרי יש 4 רמות A B C D וA נחשב עובר ללא שברים ושהתחלק בצורה שווה עדיין אין תוצאות אךמ אני מכירה הרבה בנות שנכנסו בIVF במיוחד כאלו שלא היו להן בעיה וגם כאלו שהיו להן, הסיכויים בגילי (31) הוא עד 3 טיפולים שזה בערך חצי שנה, חברה שלי נכנסה בשלישי היום היא חודש שישי לאחר שנתיים כמעט של טיפולים, כפי שאמרתי יש תקופה של הזרעות לעשות שבדר"כ חוץ מלייאש לא תורמות כלום הטיפול הטוב ביותר הוא IVF, לכן אל תחכי כי חבל מחכה לך שנה של הזרעות לפני IVF והדרך סתם תהיה ארוכה יותר ומכאיבה וחבל...

פוריות הגבר

על ידי עלמה* » 01 פברואר 2006, 17:10

שלום, אני מנסה להכנס להריון מעל לחצי שנה, בדיקת הזרע אצל בן זוגי נמצאה נמוכה, הרופא הגדיר זאת כך: " מתוך 1עד 10, ספירת הזרע של בעלך היא 5". הוא המליץ לי על הזרעה. אני חוששת מכך מאוד, ורוצה להמשיף ולנסות בלא התערבות. האם יש לי ממה לחשוש?

פוריות הגבר

על ידי דור* » 09 יולי 2005, 16:38

מתוך הפיכתנו בעל-כורחנו למומחי פוריות, רציתי לתת מידע חשוב לכולן - לכל מי שלא נכנסת להריון ולכל מי שסובלת מהפלות חוזרות בשבועות הראשונים. בבדיקת זרע רגילה מגדילים את הזרע פי 400. באונ' בר-אילן במעבדת פוריות בניהול פרופ' ברטוב מגדילים את הזרע פי 6000!! ומה מצאו? אחוז גבוה של זרע שיש בו חורים ושיכול להפרות, אך גורם להפלה בשבועות הראשונים. זהו בעקרון מחקר עדיין, ומרבית הרופאים (אורולוגים ורופאי נשים) לא מכירים בו עדיין. אך זוגות רבים שלא היה הסבר לבעייתם מצאו אותו שם. מקווה שיעזור למישהי/ו. וכדאי לקרוא-
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=43563045

http://www.bioamos.com/modules.php?name ... cle&sid=37

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 יוני 2005, 22:46

מישהו שמע על חיידק שנקרא UREAPLASMA UREALYTICUM הפוגע באיכות הזרע ( גורם לאי תנועתיות מוחלטת) ובעצם מונע הריון?

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 מאי 2005, 00:27

שלום לכולם![
אם מישהו יכול לעזור לי עשו לי ניתוח באשכים לחפש זרע ולא מצאו אי' טיפה אחת מה אפשר לעשות חוץ מתרומת זרע האם יש איזה פתרון בשבילי?

פוריות הגבר

על ידי אביב_חדש* » 20 ינואר 2005, 14:53

זוג שאני מכירה, יש להם כבר שתי בנות (9, 6) ותמיד היה להם קשה להיכנס להריון, בגלל ספירת זרע נמוכה ואולי גם איכות לא משהו.
לפני חודש נודע לי שהיא נכנסה להריון במקרה אחרי שבעלה הפסיק לעשן ועשה דיאטה. כנראה שזה השפיע.

פוריות הגבר

על ידי יפתח* » 20 ינואר 2005, 00:34

האם מישהו שמע על טיפול, תזונה בשיפור מבנה הזרע ?

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 ינואר 2005, 13:40

יש כאן מישהו שיכול לעזור לפענח תוצאות בדיקת זרע?

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 18 דצמבר 2004, 23:25

בזמן שאתם מתמודדים עם מצב כ"כ קשה
תודה, תודה, אבל כבר לא מתמודדים. בזכות שיטת אייפק הילד כבר לא אלרגי וחזר לגדול ואמרנו "ביי ביי" לבית החולים ויופי!

פוריות הגבר

על ידי העצובה* » 18 דצמבר 2004, 02:38

בשמת, זה עתה קראתי את הדף שלך (בקשה מיחודת) ואין מלים שיביעו את ההערכה שאני חשה לכוחות, לגישה לחיים וליכולת לתת מעצמך בזמן שאתם מתמודדים עם מצב כ"כ קשה. חזקי ואמצי!

פוריות הגבר

על ידי העצובה* » 17 דצמבר 2004, 08:50

אנחנו בהחלט בטיפול ובדיקות אצלם. אבל כמו שכתבת התחום מאוד לא מפותח וגם הם ש"יש להם יותר אומץ ומעוף" לבדוק קשר לתחומיםאחרים עדיין מגששים. וכמובן הרבה יותר קל נפשית למצוא בעיה כלשהי ולדעת שמטפלים מאשר להשאר תלויים באויר עם "תנסו עד שתצליחו זה ניין סטטיסטי". בכל אופן תודה.

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 16 דצמבר 2004, 22:05

בעיקר שהתחושה היא שיש בעיה כלשהי שלא עולים עליה אבל אין מישהו שיש לו את כל המידע על הנושא אלא כל רופא טוען משהו אחר.
לא תאמיני כמה שאני מבינה. בעצם, אפילו יש דף, בקשה מיוחדת של בשמת (ארוך ולא קשור לפוריות), שבו אני מתארת איך הטיפול האמיתי בבן שלי, שהצליח, היה לא בעזרת הרפואה ה"ממוסדת", שיכלו לעקוב ולעשות בדיקות דם, אבל לא לטפל בו או לרפא אותו.

לדעתי, אורולוגים וגינקולוגים רגילים בכלל לא יודעים את כל הדברים האלה. הם מאוד מגששים באפלה. פוריות הגבר היא תחום מאוד לא מפותח, ורובם לא ממש מתמצאים. למשל, נושא הויטמינים לא מוכר בקרב רוב הרופאים, כי הם חושבים בטעות שזה "לא קונבנציונאלי" אז הם פשוט לא יודעים על המחקר בתחום (הם מאמינים רק לתעשיית התרופות, שלמרבה הצער אחראית למליוני מקרי מוות ונזקים כל שנה, כולל תקלות מחרידות בתחום הפוריות).

אולי אין צורך ללכת לבדיקות אצלם, אם אתם מרגישים שיש קשר כזה. הם לא יכולים לבדוק מעבר לבדיקות הזרע שיש להם.
אם יש שני מטפלים ברפואה משלימה שאתם סומכים עליהם, למה אתם לא פונים אליהם לטיפול? (זו שאלה, לא ביקורת)
כדאי לחפש מידע על פוריות בכלל, ולגבש את ההבנות שלכם.

פוריות הגבר

על ידי העצובה* » 16 דצמבר 2004, 20:57

יופי תודה. כי אנחנו קצת מיואשים. היום כבר אורולוג שלישי טען שאין קשר בין זרע ודלקות שונות לבין הפלות. ושני מטפלים ברפואה נשלימה שאנחנו סומכים עליהם אומרים שיכול להיות קשר והרופאים לא מסכימים לשלוח אותו לבדיקות ואנחנו כבר מבולבלים לגמרי. אז טוב שיש עוד מידע וכיוון. בכלל תזונה נראית לי כיוון טוב אבל זה כבר ממש לטווח ארוך. נורא קשה לשבת ולהרגיש שאין מה לעשות ופשוט צריך לנסות בעיקר שהתחושה היא שיש בעיה כלשהי שלא עולים עליה אבל אין מישהו שיש לו את כל המידע על הנושא אלא כל רופא טוען משהו אחר.

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 16 דצמבר 2004, 16:26

אהה, הבנתי.
תבררו גם על מחקרים לגבי ויטמינים. מצאו במחקרים כמה ויטמינים ששיפרו עד מאוד את איכות הזרע. הטיפול לפחות 3 חודשים (זה הזמן שלוקח להתחדשות תאי הזרע). לגבי המחקרים, סולגאר הוציאו עלון שבו פעם נתנו סיכום שלהם, עם ביבליוגרפיה. כדאי לצלצל לקו שלהם (להעתיק מצנצנת ויטמינים שלהם (-: ) ולברר על המאמר הזה ואיך להשיגו.

פוריות הגבר

על ידי העצובה* » 14 דצמבר 2004, 20:08

לא. הטיבטי רק גרם לנו לחשוב על כיוון של בעיה בזרע ולא להתייחס לדברי האורולוג שטוען כבר כמה חודשים שלא יכולה להיות בעיה כזו הקשורה להפלות. אנחנו לא יודעים שיש פגם אלא שבגלל שכבר 3 פעמים ברציפות העוברים שלנו מפסיקים להתפתח באותו שלב, הרופא הקונבנציונלי לגמרי שלנו שהוא מומחה לגנטיקה הציע לנסות לבדוק את ההפלה כדי לבדוק האם יש פגם גנטי/כרומוזומלי בעובר. לנו כבר עשו בדיקות כרומוזומים והכל תקין כמובן אבל לטענתו יכול להיות פגם כלשהו בעוברים שאנו מייצרים ואם אכן כך זוהי סטטיסטיקה כלומר, יש לנסות שוב ושוב עד שיצליח לנו עובר תקין ולראיה הילד שלנו. את הטיבטי בן זוגי ראה באופן חד פעמי והוא בכלל הגיע אליו בגלל בעיה בגב והטיבטי ביוזמתו העלה את העניין, אבל הוא רק נתן לנו כיוון למחשבה. ואפרופו חשוב מאד, מברורים שהתחלנו לעשות מסתבר שיש מס' מגוון של בעיות בזרע ו/או חיידקים שיכולים לגרום להפלות ובהחלט יש צורך לבדוק בכיוון הזה.

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 14 דצמבר 2004, 09:14

כי לקחו את זה לבדיקה במכון הגנטי לנסות לבדוק מה הפגם
לא הבנתי משהו.
איך ידעת שיש פגם?
סתם היית בהריון רגיל, אבל המטפל הטיבטי טען שיש פגם בעובר?

פוריות הגבר

על ידי העצובה* » 13 דצמבר 2004, 09:10

גרידה כי לקחו את זה לבדיקה במכון הגנטי לנסות לבדוק מה הפגם למרות שאמר לנו מראש שהסיכוי קלוש להצליח בשלב כל כך מוקדם אבל כדאי לנסות. כי בניגוד לפעמים קודמות שהמליץ לחכות להפלה טבעית (ומאד הערכתי זאת) המליץ הפעם לא לחכות ואני סומכת עליו ובעיקר כי הרגשתי שהפעם זה יותר נכון לי למרות הטראומה לגוף. מאד קשה לי הפעם ומנסיון אני יודעת שעד שאני לא משחררת זה לא נופל ולא יכולתי להמשיך ללכת אתה בתוכי כשהיא בעצם לא קיימת גם ככה נורא נורא לי הפעם וגם הפחד (וגם זה מנסיון) שבסוף זה לא יצא לגמרי ובכל זאת תהיה התערבות. אני רוצה שזה יהיה מאחורי (לפחות פיזית) כמה שיותר מהר כדי שברגע שנהיה מוכנים נפשית הצד הפיזי לא יעצור אותנו.

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 12 דצמבר 2004, 20:11

אני עכשיו כבר אחרי גרידה
(())
למה גרידה?

ולמה יש אורולוגים שטוענים שאם זרע הפרה ביצית אז הוא זרע תקין ולא יכול לגרום להפלות?
כי הם לא מבינים בגינקולוגיה.
אבל יש משהו בזה: הזרע לא "גורם להפלה" וגם הביצית לא. אבל זה שהזרע הפרה ביצית זה לא אומר עדיין שהעובר המתפתח תקין. מגוחך ומופרך לטעון דבר כזה.

פוריות הגבר

על ידי העצובה* » 12 דצמבר 2004, 19:24

תודה על התשובה (רופא טיבטי...). אני עכשיו כבר אחרי גרידה ונורא נורא עצובה ונורא לא יכולה לצאת מזה ולהפסיק לבכות. מכיון שאין כל כך מה לבדוק, אנחנו אחרי 3 הפלות, ננסה את איכות הזרע לפחות. מה ההשפעה של דלקת באשך? האם זה יכול לגרום להפלות? ומישהי יודעת איפה אפשר למצוא חומר על זה ועל חיידק בשם אאורופלאסמה (או משהו בסגנון)? ולמה יש אורולוגים שטוענים שאם זרע הפרה ביצית אז הוא זרע תקין ולא יכול לגרום להפלות? האם הרפואה הקונבנציונלית לא מכירה בהשפעה של פגמים שונים בזרע על ההריון?

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 04 דצמבר 2004, 16:05

הפריה קיימת אך פגומה
בוודאי.
הזרע לא חודר טוב לביצית
נשמע כמו קישקוש בגרוש,
אבל זרע פגום שגורם להתפתחות עובר פגום, שנופל בשלבים מוקדמים של ההריון - בוודאי. וכך גם ביציות פגומות. הגינקולוגים טוענים שרוב ההפלות נגרמות מתינוקות פגומים שהטבע כבר מפיל בעצמו, וגם, ככל שבני הזוג מבוגרים יותר, ביציות וזרע פגומים מתרבים וזו הסיבה העיקרית לעלייה בשכיחות ההפלות בגיל מבוגר.
גם דלקת באשך כסיבה מוכרת לחלוטין ברפואה המערבית.
אפשר לטפל בזה. דיקור סיני וויטמינים הראו תוצאות, ויש עוד. אם לרופא הטיבטי יש טיפול, אתם יכולים לנסות אותו. יחד עם זה, כדאי גם להתייעץ עם אורולוג ועם מומחים לפוריות הגבר, בשביל לשמוע (אפשר גם לחפש חומר באינטרנט על פוריות ודלקות).

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 דצמבר 2004, 23:01

רופא טיבטי אמר לבן הזוג שלי שיש לו דלקת בפרוסטטה או באשך ושזה יכול לגרום לכך שתהיה הפריה אבל הזרע לא חודר טוב לביצית מה שיכול לגרום להפלה טבעית בשבועות 5-9. מישהו שמע על דבר כזה? הפריה קיימת אך פגומה?

פוריות הגבר

על ידי אחת_שגמרה_ללדת* » 10 אוגוסט 2004, 15:39

בהקשר הזה אני חייב לציין את הקרדינליות של היחס מבחינת האישה, פליטת פה קטנה וחסרת רגישות יכולה לגרום למשקעים קשים מאד ולכן האישה לוקחת תפקיד מאד משמעותי בסיפור.
לטובת אחרים, ובמיוחד אחרות, מה דעתך להרחיב קצת? איזה פליטות פה ואיזה אמירות נראות לך חסרות רגישות?

לטעמי חשוב שהיא גם תסייע במעשה עצמו כדי לנתק אותו מהפן הטכני
זה מאוד אישי, ואחריותו של כל בעל היא לבקש מאשתו. בעלי לא רצה ש"אסייע" בבדיקה בכלל, כשהצעתי. אז זו לא המלצה גורפת לכל הזוגות. יש גם גברים רבים שמעדיפים יחס קריר וטכני, זה מביך אותם פחות.

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אוגוסט 2004, 22:52

לגבי הקשיים אצל גברים- ביצעתי מספר בדיקות ואלו היו כמה מהחויות הקשות של חיי. התשובה, שיש אצלי בעיה, הייתה חוויה הרבה פחות לא-נעימה מהבדיקה עצמה (למרות שהזהירו אותי מפגיעה באגו הגברי). היחס אל השפיעה כאל אקט טכני היה טלטלה קשה מאד שלא לדבר על הקושי שבלהסתובב עם מבחנה מלאה ברחבי בית החולים. בהקשר הזה אני חייב לציין את הקרדינליות של היחס מבחינת האישה, פליטת פה קטנה וחסרת רגישות יכולה לגרום למשקעים קשים מאד ולכן האישה לוקחת תפקיד מאד משמעותי בסיפור. לטעמי חשוב שהיא גם תסייע במעשה עצמו כדי לנתק אותו מהפן הטכני. באותו הקשר אני חייב לציין שלפחות בבית החולים בו אני מטופל היחס הקריר והטכני של הפקידות ועובדות המעבדה אינו מועיל כלל ואני שוקל פניה לראש המחלקה בנושא, אולי יועיל משהו.

פוריות הגבר

על ידי פלונית* » 12 יולי 2004, 22:56

ויכול להיות שהבעיה אצל שניכם. וחבל שלא תדעו את זה. אם יש גם לבעל בעיה - כדאי מיד לפנות להזרעה ולא לחכות טבעי.
זה משפיע גם על הטיפול בך.
בעדינות וברגישות תשכנעי אותו שייבדק גם. אפשר גם "לעזור" לו לתת זרע. אפשר לתת בבית ואז לקחת למעבדה.
חבל שתתחבבשו סתם.

פוריות הגבר

על ידי שיר* » 12 יולי 2004, 21:07

אנחנו מנסים להרות כמה חודשים. הלכתי לרופאה בגלל בעיות בסדירות המחזור והיא המליצה על סדרת בדיקות עבורי וכן בדיקה עבור בן זוגי (ספירת זרע), רק כדי לבדוק ("אם כבר אז כבר"). היא נתנה לי הפניות לכל הבדיקות (גם עבורו) ולקחתי במחשבה שאם לא ירצה לא יעשה. כשדיברתי איתו על זה התברר לי שהנושא מאוד רגיש. ידעתי על הרגישות אצלו אבל לא הבנתי שהעלאת האפשרות להבדק תגרום לתגובה קיצונית.
האם גברים שונים מנשים בזה? הרי גם אני עוברת עכשיו סדרת בדיקות (יותר מקיפה) כדי לגלות אם יש אצלי בעיה. אז מה ההבדל? למה זה בסדר שאני אלך להבדק (גם הוא דחף לזה) והוא לא צריך להבדק?
מבולבלת...
דרך אגב - רוב הסיכויים כרגע שאכן הבעיה אצלי אז אין לחץ לעשות את הבדיקה שלו. אבל רק הרעיון גרם לטלטלה...

פוריות הגבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ינואר 2004, 16:48

האם עיסוק בספורט כגון מכון כושר ( הרמת משקולות ) עלולה לפגוע בכמות או איכות הזרע

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 25 אוקטובר 2003, 14:44

שיפור הזרע בצורה טבעית:
נעשו על זה מחקרים, ומצאו שיפור עם ויטמינים שונים.
משפיע לרעה:
  • אלכוהול
  • זיהום כלמידיה א-סימפטומטי
  • חשיפה לכימיקלים, חום, קרינה ומתכות כבדות, במיוחד חומרי הדברה
  • עישון
  • מצבי סטרס (לחץ, עקה)
לשיפור:
  • תזונה בריאה ורצוי גם אורגנית
תוספים שנמצאו יעילים בשיפור איכות הזרע ותנועתיותו:
  • אבץ פיקולינט 22 מ"ג, 1-2 טבליות ליום עם הארוחות למשך 3 חודשים.
  • ויטמין E טבעי יבש 400 יחב"ל, 400-800 יחב"ל ליום עם הארוחות.
  • ל-קרניטין 250 מ"ג, 2-4 גרם ליום, בין הארוחות.
  • ויטמין סי, 1000 מ"ג, 1 ביום עם הארוחה.
  • סלניום 200 מק"ג, טבלית 1 ליום עם הארוחה.
  • קו-אנזים Q 10, כמוסה אחת ביום, עם ארוחה, לא לפני השינה.
  • ויטמין B-12 טבלית אחת ביום עם ארוחה, 1000 מק"ג למציצה תחת הלשון.
אלה הכי משפיעים, ולא מוכרחים לקחת את כולם בבת אחת.

פוריות הגבר

על ידי איתי_שרון* » 23 אוקטובר 2003, 11:35

לגבי כל הדיון הזה... נדמה לי שההשפעה היא זמנית לזמן של החימום. לגבי רוכבי אופניים למשל קראתי שאם הם מפסיקים לרכב על אופניים אז כמות הזרע חוזרת להיות רגילה (ממש כמו בדוגמא למעלה על זה שרכב על סוסים). כך שאולי אפשר להשתמש ברכיבה על אופניים כאמצעי מניעה :-) אבל לפי זה לא נראה לי סביר עניין החיתולים.

פוריות הגבר

על ידי יוחננית* » 22 אוקטובר 2003, 16:11

דיקור סיני יכול לעזור, וגם דיאטה בהנחיית דיאטיקן או נטורופט.

פוריות הגבר

על ידי mmcc* » 22 אוקטובר 2003, 15:10

רציתי לדעת האם יש אפרות לשפר את תנועתיות ואיכות הזרע בצורה טיבעית ? ואם כן כייצד ?

פוריות הגבר

על ידי צפריר_שפרון* » 07 אוגוסט 2002, 23:01

בשמת,
אין סכנה של פגיעה בפוריות אצל בנים כאשר הם אינם בגיל בו מיוצר זרע. ההסתבכות עשויה להתרחש בגיל ההתבגרות (וזה ממש לא נעים - מנסיון).
באופן כללי ההסתבכות איננה תוצאה של החזרת אלא של הטיפול האלים שמטפלים בחזרת עצמה (פעם זה היה טיפול אנטיביוטי בדרך כלל), אבל זה כבר נושא אחר.

פוריות הגבר

על ידי קורטוב_קרח* » 07 אוגוסט 2002, 22:45

ממליץ בחום - טבילה במי הדן (14.5 מעלות). משפר את איכות הזרע ומונע כל אפשרות לנצל את הזרע האיכותי.

פוריות הגבר

על ידי בשמת_א* » 07 אוגוסט 2002, 19:21

צפריר, אני מזכירה לך שגם מחלת החזרת בתינוקות ובילדים קטנים נחשבת לבעלת פוטנציאל פגיעה קשה בפוריות, כך שנראה שפוריות הזכר האנושי פגיעה כבר מלידה.

פוריות הגבר

על ידי צפריר_שפרון* » 07 אוגוסט 2002, 18:46

נראה לי שזה נכון לגבי אלה שכבר מספיק בוגרים ליצור זרע. כלומר, רכיבה על סוסים, אופנועים וכד' בהחלט רלוונטיים.
לגבי תינוקות - לא נראה סביר. אשכים שאינם מייצרים זרע עדיין לא אמורים להפגע "פגיעה עתידית".
באופן כללי, מהסבות שצויינו לעיל עדיף בכלל לגברים ללכת בלי תחתונים...

פוריות הגבר

על ידי אביה_נו* » 28 ספטמבר 2001, 03:42

כנ"ל רכיבה על אופנועים.

פוריות הגבר

על ידי ענת_גביש* » 27 ספטמבר 2001, 10:49

בקשר לחימום הזרע-לא קשור לכאן אבל תוספת לרועי- הכרתי מאלף סוסים ואישתו. במשך כמה שנים לא עלה בידם להכנס להריון, עד שאחד המטפלים עלה על הענין ותהה על עיסוקו של הבעל...החיכוך והחימום על האוכף בישלו את הזרע. הוא לקח חופש וצ'יק, העניינים הסתדרו.

פוריות הגבר

על ידי בשמת* » 27 ספטמבר 2001, 10:08

רועי, נכון, והסכנה גדולה במיוחד בחיתולים חד פעמיים.
מעניין אם התוצאות בעולם המערבי של הדרדרות בספירת הזרע ובאיכות הזרע של הגברים, ובעיות הפריון, קשורות גם לחיתולים... למישהו יש נתוני השוואה עם הפריון בעולם השלישי? נדמה לי שאין להם בעיית פיריון גדולה, לא.... :-) לכן חיתולי בד עדיפים.

פוריות הגבר

על ידי אביב_חדש* » 27 ספטמבר 2001, 07:34

יש בזה בהחלט משהו נכון. על מנת שזרע ייווצר, הוא צריך טמפרטורה נמוכה. לכן שק האשכים תלוי מחוץ לגוף, פחות כמה מעלות משאר גופינו (גופכם). באותה המידה ג'ינסים, תחתונים לוחצים שמצמידים את האשכים לגוף ומחממים אותם.
תמשיך ללכת בשרוואל.
וכמו שהמסעדה הניידת כבר ענתה לך בדף אחר, חיתולי בד עדיפים גם, וגם אחרי ההשתנה, הפיפי מתקרר ונעשה קריר באזור.

פוריות הגבר

על ידי רועי_שרון* » 27 ספטמבר 2001, 07:25

שמעתי איפשהו שהחתלה של בנים גורמת לספירת זרע נמוכה בבגרות (לכאורה בגלל החימום הלא טבעי באזור שאמור להיות במידת חום נמוכה יותר -- בגלל זה הוא מופרד מהגוף). אין לי מושג אם זה נכון או לא. אולי מישהו יודע?

חזרה למעלה