ציוד לבלי חיתולים

שליחת תגובה

יש קשר הדוק בין שכל ישר ודרך ארץ.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ציוד לבלי חיתולים

ציוד לבלי חיתולים

על ידי פלוני_שלא_רוצה_חעתולים* » 25 אפריל 2018, 09:09

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אבל האם יש גיל שאפשר לצפות ליותר שיתוף פעולה מצד הילד?
ואיך ניראים המכנסי פשפושים?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי פלונית_אחרת* » 24 אפריל 2018, 16:32

בלי חיתולים עדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם (כל עוד זה בכיף ובלי לחץ ) בהתחלה פשוט מפשפשים את התינוק כל עשרים דקות -חצי שעה, בין לבין כדאי לחתל בחיתוליו בד, לנסות ללמוד את הדפוסים, להתבונן על הבעות פנים וכו. והעיקר, להנות ולדאוג גם לעצמך.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי פלונית_שלא_רוצה_חיתולים* » 24 אפריל 2018, 11:16

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי..... לקראת לקראת לידת בן.... מאוד רוצה לא לחתל, במיוחד שאנחנו כבר ממש בקיץ.
מאיזה גיל מומלץ להתחיל? מהלידה ממש או שעדיף לחכות? יש לי כבר ילד בן שלוש איתי בבית.
יש גיל שזה קל יותר להתחיל?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אביגייל* » 28 יולי 2015, 12:06

היי לכולן,
אני אביגייל, אמא לעומר (מפושפש ועושה שביתות פיפי אחת לכמה ימים ובכל זאת... ;))
מניסיוני עם גידול ללא חיתולים והחיפוש המתמיד אחרי מכנסיים נוחות באמת. התחלתי לאחרונה לייבא לארץ מכנסי חריץ, אוברולים עם חריץ ובקיצור מה שצריך מבחינת ביגוד
הנה הקישור לחנות (יש שם גם סתם ביגוד ) http://www.bibu-baby.com/
הכל מ100% כותנה אורגנית
אני אשמח לתגובות, ואם יש פריטים נוספים שאתן צריכות...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 נובמבר 2014, 09:31

למסירה - גליל נייר אורז לטיטולי בד.
052-7906364 באזור ירושלים ובקעת הירדן

ציוד לבלי חיתולים

על ידי חבקנית_עצים* » 24 אוגוסט 2012, 15:26

התחלתי ביבוא של תחתוני גמילה מעולים מאוסטרליה. מתאימים מגיל 0 ועד גיל גמילה.
מה מיוחד בהם? הם רכים ונעימים, קלים לכיבוס במכונה או ביד ומתייבשים מהר באויר/שמש או במייבש כביסה.
עשויים כותנה עם שכבה סופגת קלות ושכבה מבודדת.
מספיק מבודדים כדי שהבגדים/שטיח ישארו יבשים ואילו התינוק יחוש ברטיבות.
קלים ללבישה או הלבשה.
מוזמנים לדף הפייסבוק שלי לפרטים ותמונות:
https://www.facebook.com/EchobabyInHofHaCarmel

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ילדת_טבע* » 10 ינואר 2011, 20:42

קונים סדין זוגי זול למיגון המיטה. בהום סנטר יש כאלה בשמונים שקלים.
ברשת "יש" יש בחמישים שקלים.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי להזיז_ת'טוסיק* » 09 ינואר 2011, 12:33

מכנסי פשפושים זה הדבר כל כך נוח, אולי גם לגמילה מוקדמת
בקשב - מבחינתי בחורף זה חובה

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ציל_צול* » 17 אפריל 2010, 08:55

אחרון לבוקר פעלתני זה - רעיון למיגון של המנשא/סלקל/טרמפולינה והמיטה.
קונים סדין זוגי זול למיגון המיטה. בהום סנטר יש כאלה בשמונים שקלים. צד אחד פלסטיקי והשני מבד מגבת. זהו הסדין ששמים מתחת לסדין הנעים שלכם על המיטה.
גוזרים מסביב את הגומי ליד התפר ונוצר משטח ענקי שיש לו צד נעים וצד שלא מעביר נוזלים.
אנחנו חתכנו בגדלים שונים לפי הצרכים המגוונים שציינתי למעלה וזה נהדר. גם ממגן, גם קצת סופג (אפשר לשים מעל חיתול פלאנל או טטרא) וגם אפשר לכבס בקלות.
המלצה - לגזור בהתחלה חתיכות רק מחצי סדין כדי לבדוק לתקופה מסוימת מהם הצרכים שלכם. זו חתיכה ענקית.
תמיד אפשר אחר כך לגזור עוד. לפעמים מגלים שצריך גודל אחר או כמות גדולה יותר מגודל מסוים.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ציל_צול* » 17 אפריל 2010, 08:51

והנה עידכון בנוגע לסיר המתקפל - היבואן היא חברת "הנסיך הקטן". פרטים בגוגל.
נשארו להם כמה יחידות בודדות שהם מוכרים בארבעים שקלים.
הם הפסיקו ליבא את המוצר כך שמי שרוצה שתמהר להזמין כי לא יהיה יותר.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ציל_צול* » 17 אפריל 2010, 08:50

אני קניתי שניים עשר זוגות של מכנסי פשפושים מ עינת ש ואנחנו ממש מרוצים. התחלנו עם זה מהיום שהיא נולדה.
מעבר לכך שהמכנסיים אסתטיים ונעימים הם גם מתנקים ממש בקלות. לפחות אלו שאנחנו קנינו שתפורים מבד ריבס.
בנוסף, כאשר חברות שאלו מה אנחנו רוצים מתנה פשוט ביקשנו שיקנו לנו עוד מכנסיים כאלה מהמידה הבאה בתור.
כולן שמחו להביא משהו שימושי במקום עוד שטות.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי מורן* » 01 אפריל 2010, 20:30

חייבת להמליץ על מכנסי פישפושים, התחלנו לפני חודש. קניתי תשע זוגות מכנסיים ואני מרוצה מהם מאוד. חלק מהזמן היה מאוד קר והם חיממו מעולה. אני מחכה שיתחמם ואז אקנה לעונת מעבר (יש פה דבר כזה? )ולקיץ יותר מכנסיים כדי לא לכבס הרבה.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי רונית* » 18 יולי 2009, 10:56

כתבתי את זה גם בדף לגדל ילדים בלי חיתולים , אבל למקרה שלא כולם קוראים את כל הדפים:

בקשר לנושא עשיית צרכים מחוץ לבית, אני משתמשת ב סיר מתקפל מיוחד למטרה הזאת.
כל פעם שצריך (בנסיעות, כשאין שרותים בסביבה, בפארקים, או כשלא רוצים לשים את הילדה על אסלה ציבורית מזוהמת) שולפים את הסיר מהתיק, שמים שקית ונותנים לילדה לעשות את מה שהיא צריכה.
כשמסיימים: זורקים את השקית, מקפלים את הסיר הנייד ומחזירים לתיק, עד הפעם הבאה - ממש סיר פלא - סיר נייד

אני קניתי אותו בחו"ל, אבל ראיתי שלאחרונה התחילו למכור אותו בארץ.

אפשר להשיג אותו באתר הבא:
http://www.latinok.co.il

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 18 אוקטובר 2008, 19:45

עוד רעיון לבעיה של שפריצים מתינוק שלא רוצה שיכוונו לו:
לפעמים אני פשוט שמה את כף היד שלי כחומת מפגע,
בצורה שכל מה שיפגע בה ינזול לתוך הקערה.
ופטנט נוסף, בנושא קצת שונה - בעיות בלילה:
יש לנו קערה צמוד למיטה שבה מפשפשים במהלך הלילה,
מאחר ואין לי כח ללכת ולרוקן אותה לאחר כל פיפי,
היה קורה שבמהלך פשפוש (שנעשה בעיניים עצומות במיטה עצמה) נשפך פיפי מפשפוש קודם שנשאר בסיר על המיטה/עלי/על הגורים...
במקרה הגעתי לרעיון שבמקום לקום ולרוקן את הפיפי בכיור, רוקנתי אותו לקערה נוספת, שנמצאת ליד המיטה אך במקום מספיק בטוח ורחוק שלא תשפך בטעות (אם יש "מתחת" למיטה אז אפילו יותר טוב למגן שם את קערת השתן) וכך בכל פעם ממתינה לי קערת פשפוש ריקה ובטוחה...
וכל בוקר אני נדהמת מחדש: רבע קערה של שתן... וכל זה מהציצי שלי?! ואוו אני צריכה לשתות יותר (-:

ציוד לבלי חיתולים

על ידי בשמת_א* » 18 אוקטובר 2008, 15:52

ומה יהיה בעתיד? לא כדאי להרגיל אותו שמכונים לו?
אם הוא סובל מזה ומתנגד - איך תרגילי? עדיף לעקוף. עד שהוא יידע לכוון בעצמו (-:

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 17 אוקטובר 2008, 16:38

תוסיפי גומי חדש בלי לפתוח. פשוט תשחילי חדש בנוסף לישן. מחברים סיכת ביטחון לקצה הגומי החדש ומשחילים אותה דרך המנהרה של הגומי הישן. בדיוק המבצע שלי של שבוע שעבר.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי סירופ_מייפל* » 17 אוקטובר 2008, 12:47

יש לי שני תחתונים שמתאימים עד משקל נגיד 7 ק"ג.
(אם אחפש אולי אמצא עוד). מתאים יותר לקיץ (רק עכשיו נזכרתי בהם) אבל אולי מישהי צריכה?
הם תכלת עם גומי נצנץ.

ושאלה בבקשה.
יש לי לא מעט מכנסיים משנה שעברה שיכולים להיות טובים גם השנה אבל,
הגומי שלהם נמתח והתיישן. יש למישהי רעיון איך להצר את החלק עם הגומי בלי לפתוח ולהחליפו?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי יוטי_לונדון* » 13 אוגוסט 2008, 16:11

במקרים כאלה, הכי טוב חיק הטבע או האמבטיה. לא צריך לכוון...
ומה יהיה בעתיד? לא כדאי להרגיל אותו שמכונים לו?

לינוקא שלי אותה בעיה...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אום_אל_בנאת* » 13 אוגוסט 2008, 14:13

חזרנו עכשיו מהחנות בה קנינו סיר ותחתונים לקטנצ'יק (המוכרת לא חשדה אפילו לרגע שהקליינט שלה נמצא ממש מולה במנשא, והמציאה אח גדול וירטואלי לצורך העניין). אז התחתונים תלויים עליו כמו גלימה, אבל ניסינו את הסיר כמה פעמים מאז שחזרנו הביתה, ולהפתעתי ושמחתי זה פועל!!! הפיתרון שמצאנו הוא ישיבה על הרצפה עם הסיר בין הרגלים, והקטנצ'יק בתנוחה הרגילה של כריעה-תלויה מעל לסיר, אבל עם קצת נטייה קדימה, כך שהשפריץ יוצא טיפה כלפי מטה, ישר אל "חומת המפגע" של הסיר (סוף סוף אני מבינה מה זה הבליטה הזו שבסירים). זה אולי לא מתאים לממש קטנטנים, אבל בגיל חצי שנה זה פועל לנו מצוין.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי בשמת_א* » 13 יולי 2008, 18:13

במקרים כאלה, הכי טוב חיק הטבע או האמבטיה. לא צריך לכוון...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 יולי 2008, 10:51

תודה, עולם קטן. אבל גם כשאני רק טיפה נוגעת הוא פשוט לא עושה. נראה לי שהוא פשוט לא רגיל.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי סירופ_מייפל* » 13 יולי 2008, 10:45

להשתמש בשקית על כל פשפוש, לא?
הרעיון הוא לטבע. ואז לא צריך שקית.
פשוט קצת קשה לפשפש קקי לזמן ארוך.

שמחה שאפשר להשיג בארץ.
אבל גם חושבת שהמחיר ממש יקר. אולי אנסה ללמד אותה לעשות קקי בכריעה בחוץ?


תודות

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 13 יולי 2008, 00:35

כבר הספקתי לשכוח איך היה עם הבן...
עכשיו נזכרתי בעוד דגש איתו,
כשהייתי מחזיקה את הקערה בין הרגליים, אז היא הייתה באלכסון, כך שהדופן שפונה כלפי חוץ תהייה מוגבהת יותר ותשמש כחומת מפגע.
כך כל מה שצריך לעשות עם הזרת זה לשמור שהבולבול לא יתרומם בזמן הפיפי (זה קורה בעיקר אחרי שהרבה זמן לא עשה, למשל בבוקר),
ולא להוריד את הבולבול למטה (נראה לי שזה באמת יכול להפריע להם).
ועוד דרך לתנוחת פשפוש בהנקה:
היד לא חייבת להיות מתחת לשתי ברכי התינוק, אפשר גם שהרגל (שלו) שקרובה אליך צמודה לגופך, והיד שלך מגיעה מכלפי חוץ של התינוק ואז למטה אל מתחת לירך שלו (ברגלו שרחוקה ממך), ואז שוב יש את עניין הזרת/אצבע שעוזרת אם צריך.
ואני זוכרת שפעם ראיתי עוד תמונות פשפוש באינטרנט, אין לי זמן לחפש עכשיו.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי גברת_פלפלת* » 11 יולי 2008, 23:17

אם זה תינוק זכר, אז צריך להקפיד לכוון למטה בעזרת הזרת (קצת תירגול).
העניין עם הזרת לא מצליח. לרוב זה מפסיק לו את הזרם, ואם אני מפעילה לחץ מתון יותר זה לא מתכוון לאן שצריך. אז אם הסיר גדול- אני לא מצליחה לתפוס בין הרגליים. ואם הוא קטן- אין מצב שנקלע )-:

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 11 יולי 2008, 19:43

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 11 יולי 2008, 19:42

אנחנו מפשפשים בטבע
נראה לי שגורים לרוב מעדיפים בטבע, אבל עם סיר זה תמיד זמין במהירות ובכל מקום.
איך לתמרן עם סיר
בגדול אני מניחה את הסיר בין הרגליים, ואז יש 2 אפשרויות (שאני מכירה לפחות):
  1. להחזיק את התינוקת כמו שמחזיקים לפשפוש רגיל (במצב כריעה באוויר-כשאת אוחזת בירכיים שלה), אני מודאת גם שהחלק האחורי של הטוסיק/הגב התחתון נוגע בדופן הקערה ע"מ שלא יזלוג הפיפי אחורה עלי, וגם שלא נתפסה לי בטעות הקצה של החולצה בתוך הקערה...
אם זה תינוק זכר, אז צריך להקפיד לכוון למטה בעזרת הזרת (קצת תירגול).
  1. בהנקה - התינוקת מונחת בתנוחת הנקה לרוחב הרגליים שלך, כשהטוסיק ממוקם מעל הקערה. עם יד אחת את תומכת בעורף התינוק, ועם היד השנייה מתחת לברכיים של התינוקת, היד יכולה להיתמך בירך שלך ממתחת.
עם תינוק - גם לא לשכוח לכוון - להוריד את הבולבול לכיוון הקערה...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ילדת_טבע* » 11 יולי 2008, 17:29

_שאני מחפשת כלי קטן ועגול עם מכסה (משהו בסגנון הקישור של רחל)
רק יותר עמוק, בשביל שאוכל לאחוז בו בקלות בין הרגליים שלי כשאני מפשפשת את הגורה בנסיעות_
ומה עם באמת לכסות בנייר טואלט עד הגיעך ליעד פינוי? ככה את יכולה לקחת כל כלי עם מכסה (אם את מתעקשת) אפילו לא אטום לחלוטין. מנסיון ברגע שיש נייר הכל נספג ואין מצב שדברים ישפכו (גם כשמגיעים ליעד וכבר מפנים צריך להתעקש ולדפוק על הסיר טוב טוב עד שהכל יוצא). תנסי בבית ותבדקי עמידות. שווה, לא? אך כמה יותר קל לפשפש גורות...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי גברת_פלפלת* » 11 יולי 2008, 17:02

_שאני מחפשת כלי קטן ועגול עם מכסה (משהו בסגנון הקישור של רחל)
רק יותר עמוק, בשביל שאוכל לאחוז בו בקלות בין הרגליים שלי כשאני מפשפשת את הגורה בנסיעות_
אנא הסבר איך בדיוק עושים את זה. אנחנו מפשפשים בטבע/ בכיור, לחלוטין לא מבינה איך לתמרן עם סיר. יש תמונה איפשהו?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 11 יולי 2008, 10:33

האמת שבמחשבה קצת יותר מעמיקה, אז יש המון במה שקלמנטינה אומרת:
להשתמש בשקית על כל פשפוש
נזכרתי שפעם הסתכלתי כבר על הסיר הזה פה בדף ופסלתי אותו מהסיבה הזו...
מה שכן, כבר כמה שבועות שאני מחפשת כלי קטן ועגול עם מכסה (משהו בסגנון הקישור של רחל)
רק יותר עמוק, בשביל שאוכל לאחוז בו בקלות בין הרגליים שלי כשאני מפשפשת את הגורה בנסיעות.
אנחנו טסים לחו"ל עוד 3 שבועות ועדין מחפשים בכל חנות כלי בית או הכל בדולר,
בינתים ממה שעונה לתיאור, מצאתי רק כיילים למיקרוגל - לא עם מכסה אטום.
מישהו ראה מה שאני מתכוונת אליו?
וחוץ מהמחיר-אז הרעיון של הסיר בקישור של רחל, נראה לי פתרון מדהים לתינוקות שכבר יושבים יציב.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ילדת_טבע* » 11 יולי 2008, 09:06

פעם גם אני חיפשתי דווקא את הסוג הזה שרחל מצאה. זה היה ממש לפני שנתיים כשהגדולה שלי היתה בלי חיתולים וסרבה להתפשפש שלא בסיר. מהר מאוד גיליתי שעם בת אפשר גם כל כלי אוכל חתולים/כלבים קטנים (קטן ונוח בלי צדדים שמכאיבים לטוסיק) וגליל נייר טואלט. עושים שמים נייר עד שמגיעים למקום שאפשר לפנות או מפנים מיד לערוגה הקרובה. עכשיו עם הבן, אני יודעת שכלי כזה לא יעשה את העבודה וכשאנחנו הולכים למקום שאי אפשר בו להתפשפש בטבע אז אני לוקחת סיר. יש לנו סירים מיוחדים שמצאתי בזמנו בחנות של הכל בשני שקלים ומחצה, היום אני כבר לא מוצאת כאלה. הם נמוכים ומתאימים לטוסיק של בן ארבעה חודשים (מאז הוא יושב עליו, פחות או יותר) הצורה מקדימה ומאחור דומה רק שמאחור זה גבוה יותר ולכן אני מושיבה את הבן הפוך וכך מונעת מעצמי כיוונונים מיותרים. הם גם מאוד עגולים ומעוגלי זויות ככה שממש נוח לשבת, לגדולה יש עוד כמה סירים אבל את אלו היא הכי אוהבת.
הם גם יחסית קטנים כך שאפשר לקחת אותם בבגז' של העגלה או בסל של האופניים.
אלו המתקפלים... לא רואה סיבה להשקיע בתוצר לואי של נפט מעל 10 ש"ח... המחיר מוגזם לטעמי. אם במושב אסלה נייד מדובר אולי שווה להכין כזה מעץ? הגזמתי? אז למה לקנות ב60 ש"ח?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי רחל_ברמן* » 10 יולי 2008, 22:08

אם נמצאים בטבע אז גם לא צריך סיר... אבל תראו את זה:
http://www.amazon.co.uk/Tuff-N-Tumble-T ... ref=[po]pd sbs by 3[/po]
מישהי מכירה? ניסתה?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ביצה_עלומה* » 10 יולי 2008, 20:07

לדעתי, אם נמצאים בטבע, אפשר פשוט לא לשים שקית
לטעמי חיתול ר"פ טוב לתינוק. פחות מוצלח לפעוט

ציוד לבלי חיתולים

על ידי קלמנ_טינה* » 10 יולי 2008, 19:43

קצת מוזר, אחרי כל התפנית האקולוגית של הבלי-חיתולים, להשתמש בשקית על כל פשפוש, לא?
אם מדובר רק בפיפי (כלומר ברוב המקרים) כבר עדיף פשוט לקחת חיתול רב-פעמי עם כיסוי ולעשות לתוכו. נייד, נתחב בתיק בקלות, לא נשפך (כי נספג).
ואם יצא יותר - אז אפשר לעטוף את החיתול בשקית ולדעת שלפחות ניסינו להציל את העולם וחיות הים מהשקיות האלה.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 10 יולי 2008, 12:27

as]ואם את רוצה, את יכולה להמשיך לחפש כאן q[/po]=potette&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91%D7%AA%D7%95%D7%9A+%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%95%D7%AA

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 10 יולי 2008, 12:24

Baby]או דרך אי ביי, בזול ויש גם יד שנייה נראה לי W0QQ nkwZTommeeQ20TippeeQ20PotetteQQ armrsZ1QQ fromZQQ mdoZBabyQQ sacatZ2984[/po]
עשית לי חשק לקנות גם...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 10 יולי 2008, 12:20

ציוד לבלי חיתולים

על ידי עולם_קטן* » 10 יולי 2008, 12:05

ביצה- יש כאן

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ביצה_עלומה* » 09 יולי 2008, 23:05

יש סיר מתקפל של טומי טיפי. תנסי לפנות ליבואן ולשאול אותו. אני חושבת שהוא נמכר בארץ אבל לא בטוחה.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי סירופ_מייפל* » 09 יולי 2008, 18:54

אני זוכרת איך לפני כמה שנים כמעט התפתתי לקנות סיר מתקפל בסופר ובסוף אמרתי "כשיגיע היום...".
עכשיו כמובן אני לא מוצאת.
האם מישהי ניתקלה בכזה בחנויות?
כמו של
ניצן אמ (09.03.2007 08:25):

ציוד לבלי חיתולים

על ידי סירופ_מייפל* » 18 ינואר 2008, 22:54

חיתולי כיס - כתבתי עליהם ב בלי חיתולים בחורף

ציוד לבלי חיתולים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 דצמבר 2007, 11:39

את יכולה בהחלט להתלהב. רק לא להציף.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אמא_של_גאיה* » 12 דצמבר 2007, 11:25

אני מעדיפה משהו שנראה קצת יותר טוב מהגרבי ברך הישנות של אמא וחוץ מזה תרשי לי להתלהב

ציוד לבלי חיתולים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 דצמבר 2007, 11:10

אני מצאתי פיתרון מ-ע-ו-ל-ה כתחליף למכנסיים - בייבילגס
נו באמת. לא צריך לגזור כלום - גרבי ברך ישנות של אמא יעשו את העבודה.
(ואולי די להציף את דפי הבלי חיתולים במוצר הזה?)

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ילדת_טבע* » 12 דצמבר 2007, 10:18

לגיל עמידה (כמו בתמונה למעלה) בקלות אפשר להכין כאלה מגרביים של אמא. פשוט גוזרים לאורך המתאים פחות או יותר וזה מספיק (החיפושית שלנו הלכה עם כאלה מתחת לחצאית חורף שלם בשנה שעברה ופשפשה בקלות בחוץ ועל סיר). לגילאים קטנים יותר, מצאתי שלשלום רעיון, אני עדיין לא יודעת אם יהיה ישים אבל נעים הוא כבר עד מאוד. בשוק מצאתי גרביים 100% צמר לתינוקות, מאוד רכים פלומתיים ונעימים. גזרתי את האצבעות, תפרתי תפר גס ידני כדי שלא יפרם (באלו שעשיתי לחיפושית בזמנו לא הייתי צריכה לעשות תפר אבל נראה שהאריג פה יותר עדין) וזהו, עושה רושם של חותלות מצויינות לטוסיק חשוף של פצפון, כדי שהגרביים יגיעו גבוה עדיף להשתמש בחותלות+גרביים מה שעוזר לגרביים עצמם לא לברוח. כאמור טרם נוסה על התינוק עצמו מכיוון שהוא עדיין לא זקוק לבגדים (צריך להוולד בכל יום פחות או יותר), לעומת זאת אחותו בת השנתיים+ נהנתה ללבוש אותן על פרקי הידיים וטענה שזה כפפות. אריג מאוד נעים. מה שכן, העלות היא 6 ש"ח לזוג גרביים. נראה לי שווה. (יותר מחותלות מעוצבות שעולות הון ועשויות מאריג סינטטי כלשהו...).

ציוד לבלי חיתולים

על ידי שרון* » 12 דצמבר 2007, 10:05

אני מכירה את זה, ראיתי את זה בחו"ל ,זה אחלה.

http://www.babylegs.co.il/components/[po]com virtuemart[/po]/shop image/product/b033d23025d37fd854adbc5ac4afd694.jpg

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אמא_של_גאיה* » 12 דצמבר 2007, 09:57

אני מצאתי פיתרון מ-ע-ו-ל-ה כתחליף למכנסיים - בייבילגס. זה חותלות לתינוקות ופעוטות שמכסות את הרגל ולא מחליקות - אושר גדול ובמליון דוגמאות מהממות. תסתכלו -www.babylegs.co.il

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אמא_של_בוטן* » 01 אוקטובר 2007, 23:17

בוטן פיצית מאד, בת 4 ח' ושוקלת 5 קילו . כל המכנסיים נפלו לה מהטוסיק, כנ"ל תחתונים. הפתרון הגיע בשוק ראש העין, בדוכן של "אביגדור" היו מכנסיים קטנטנים עם גומי רחב במותן ב..3 ש"ח בלבד!! קנינו ערימה ומאז הכל סבבה..
יש אותם גם בחנות מפעל שלהם בצומת שילת (מתחת לרמי לוי), המון צבעים ודוגמאות חמודות.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי סירופ_מייפל* » 01 אוקטובר 2007, 13:17

מחזקת את פידג'ט. אני נכנתי תחתונים לקטנה לימות הקיץ החמים. כשהיה לי חשוב שתהיה עם כיסוי אפילו שנורא חם.
יש גזרה בבלוג שלי החיים מעל קערת סלט בלוג בלי חיתולים

ציוד לבלי חיתולים

על ידי פידג'ט* » 01 אוקטובר 2007, 11:13

לא מצאתי דף של בגדים לבלי חיתולים אז אני רושמת כאן:
פתרון נחמד לימי הקיץ שמצאתי רק עכשיו לצערי - תחתונים! קל יותר להפשיט ולהלביש ממכנסיים והרבה יותר זול!
מצאתי באיזור התעשייה של ראשון לציון, "סטוצ'י מציאון אופנה" - לעילאי מתאימה בדיוק מידה 2-4 ( 7 חודשים די רזה) - שלושה תחתונים בעשרה שקלים.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי סירופ_מייפל* » 30 יולי 2007, 08:47

ועוד תוספת, לי מאוד מאוד עוזר לפשפש מול מראה. חוץ מלראות את הפיצפונת הזו מחייכת לעצמה כל פעם, מאוד קל לי לדעת אם להשאר עוד כמה שניות בתנוחה או לא. אם מגיע קקי או לא.
כך שגם אחרי חודש וחצי בלי חיתולים (שלווה בת חודשים וחצי) המראה עדיין עוזרת.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי סירופ_מייפל* » 20 יוני 2007, 17:36

קערות בגדלים שונים. להנקה למשל:
קערה מפלסטיק, 7 ש"ח. 25 ס"מ- ריבוע. גובה 10 ס"מ. הגובה זה העיקר. כך יותר קל לשים אותה בין הרגליים כמו בישיבה מזרחית (טיפ של לוטם מרווני).
אני תמיד נשענת אחורה מראש כדי שלא אצטרך לזוז. על כרית של ספה במיטה או על המשענת בכורסה.
הטוסיק שלה ממש מעל לקערה, הרגליים חלקית עלי, כמה שאפשר. קשה להסביר. יש תמונה ב פשפוש בהנקה .

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ילדת_טבע* » 12 מרץ 2007, 14:09

והאנטי-שוונץ
:-D
לא הבנת אותי, ואיך תביני, אני באה מדף אחד בכלל שבו דובר על הסיר הזה...
אני גם מחפשת פתרון הולם לסיר טיולים קטן, היום אני מסתובבת עם סיר ג'מוס שעל אף היותו הקטן ביותר שמצאתי (גם לטוסיק כי לי אפרוחה עם טוסיק פצפון וגם נותן תנוחת כריעה מועדפת ובריאה) עדיין הוא דורש שקית נפרדת או את רוב הסל של העגלה כשהולכים לטייל או לקניות.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ניצן_אמ* » 11 מרץ 2007, 18:08

אף על פי שהעלות של כל הסיפור הזה מתחילה להיות די גבוהה
כן, :-S זו בהחלט חולשה של הרעיון. אבל זה עמיד עמיד... ובלי שקיות.
וזה בוודאי יותר זול מחיתולים חד או רב פעמיים.
אגב, כשהקערה מתלכלכת יותר מדי, אני זורקת אותה לכביסה.

אופציות נעימות יותר לטוסיק
יש, כמובן, גם את הסירים הסטנדרטיים, אבל שלי כמעט טובעת בהם והאנטי-שוונץ מלפנים ממש מעיק. הם מתוכננים לילדים בני שלוש ומעלה :-(
ניסינו אצל סבתא, לא הסתדר לנו, אבל אולי לכן יסתדר?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ילדת_טבע* » 11 מרץ 2007, 13:25

הלכתי לחנות ציוד לבעלי חיים, קניתי קערת מים מתקפלת לטיולים
וואלה רעיון, אף על פי שהעלות של כל הסיפור הזה מתחילה להיות די גבוהה (ראיתי סיר כזה ב70 ש"ח כמה הקערה עולה אין לי מושג אבל נראה לי שבטח לא פחות מ30 ש"ח, נכון? מתקרב ל100 ש"ח לסיר... ). אצלנו למשל יש בעיה, היא לא ממש מוכנה לפשפש באופן מסודר בחוץ ומבקשת גם שם סיר בדרך כלל אלא אם כן היא פשוט מפספסת על עצמה וזה לא נעים לה כמובן. ממשיכה לחפש אופציות נעימות יותר לטוסיק מאשר צלחת אוכל לחתולים (יש לזה פינות קצת אגרסיביות לטעמי).

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ניצן_אמ* » 09 מרץ 2007, 17:10

לא בחוץ-בחוץ, בחוץ במובן של מחוץ לבית. כלומר, בפנים (בבית של מישהו, בקניון וכדומה) בבריכה, באוטו :-] משתמשת בסיר הזה.
אגב, היא גם מתעקשת לשבת בעצמה, אבל עדיין נהנית להשתין בעמידה בדשא.
כל הקומבו המופלא זעיר ביותר ונכנס אפילו לתיק קטנצ'יק, זה וכמה מגבונים (ר"ל) ואנחנו גוד-טו-גו, גם בגילנו המופלג :-)

ציוד לבלי חיתולים

על ידי בשמת_א* » 09 מרץ 2007, 10:23

אני באמת לא מצאתי צורך בסיר כזה, כי פישפשתי בחוץ, ואם זה בפנים (בבית של מישהו, בקניון וכדומה) אז פישפשתי בסיר שלנו ואחר כך לקחתי אותו לשירותים ורוקנתי לאסלה. או, אם השירותים רחוקים, שמתי בסיר נייר טואלט שספג הכל, ואת הסיר בתוך שקית בתוך שקית שלא ינזול כלום, ושטפתי בבית.

לסיר המתקפל, גיסי משתמש פשוט בשקיות ניילון מהסופר או אחרות שמגיעות הביתה - הוא בוחר את אלה שאין בהן שום חור, ומכניס לשקית הקבועה של הסיר המתקפל שנמצא תמיד בתיק. הילדה כבר בת 4.5 והסיר מאוד שימושי.
אגב, בתור אמא לבת ולבן, ראיתי שהרבה יותר קשה לקחת ילדה לשירותים ציבוריים, ולכן הסיר הרבה יותר חשוב כשיש ילדות.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 09 מרץ 2007, 09:32

נראה מגניב, סחטין על האלטור. בחיים לא אלטרתי כמו מאז שנהייתי אמא. אבל לא הבנתי, למה צריך סיר בחוץ. אי אפשר לפשפש מתחת לאיזה עץ? או שזה בגלל שהיא מתעקשת לשבת בעצמה?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ניצן_אמ* » 09 מרץ 2007, 08:25

ציוד לבלי חיתולים

על ידי ניצן_אמ* » 09 מרץ 2007, 08:21

מישהי כתבה שראתה בארה"ב סיר מתקפל ואני שכבר זמן מה הולכת לכל מקום עם סיר בשקית, חולמת על המתקפל הזה.
גם אנחנו משתמשים במתקפל, הרגילים עצומים ללא ספק. משתמשים מגיל שמונה חודשים בערך, כשנהר התחילה לבכר לשבת על סיר על פני לשבת עליי ולעשות מעל לסיר.
הסיר המתקפל הוא של טומי-טיפי. יש אותו בניו פארם ואין בסופר-פארם. הוא הרבה הרבה יותר קטן מהסירים הסטנדרטיים, גם במובן הטיולי (מתקפל) וגם במובן הישבני (מתאים לטוסיקון הרבה יותר זעיר)
החסרון הגדול שלו הוא בשקיות הדביליות האלה.

פדים? נו באמת. אז מה עשינו בזה מבחינה אקולוגית???

אז בהתחלה השתמשנו בשקיות המעטות שעוד נשארו בבית מימים עברו, אבל זה מסובך. גדלים שונים, חורים וכו'.
ועכשיו (היכונו לשוס היסטרי)...
הלכתי לחנות ציוד לבעלי חיים, קניתי קערת מים מתקפלת לטיולים, הנחתי למטה ו...

אם זה לא ברור, אני אצרף תמונה. זה פשוט פתרון מעולה.
קטן, חסכוני, אקולוגי, עמיד במים. אני הולכת איתם לכל מקום.

גילוי "נאות" :-) : הקטנה שלי עשתה בקערת מים מסוג זה מגיל אפס כשהיינו מחוץ לבית. עכשיו היא פשוט יושבת על הסיר וזה מתחתיה.
זה כל כך נוח... אני חושבת שבסל המתנות ליולדת הטבעית חייב להיות אחד כזה.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי בשמת_א* » 09 אפריל 2006, 16:53

איזה ואיפה כדאי לקנות סיר לקטנטנה?
אפשר סתם כלי פלסטיק בחנויות זולות לכלי בית. אפשר בחנויות לתינוקות, בסופרפארם, בשוק...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי שני* » 29 דצמבר 2005, 15:27

זה עשוי מפלסטיק. המבנה הוא בעצם רק המסגרת (מן עיגול כמו אסלונת קטנה) ורגליים שנפתחות ומתקפלות.
בחור שמים שקית נילון עם פד -3 כאלו מגיעות עם הסיר.
אחרי השימוש זורקים ושמים חדש שיהיה מוכן לשימוש הבא.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 דצמבר 2005, 09:43

איך זה בנוי הדבר הזה? מאיזה חומר עשוי?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי שני* » 29 דצמבר 2005, 00:22

מישהי כתבה שראתה בארה"ב סיר מתקפל ואני שכבר זמן מה הולכת לכל מקום עם סיר בשקית, חולמת על המתקפל הזה.
פתאום היום, בסיור תמים בניו פארם, ניתקלתי בפלא, מיד רכשתי ורצנו הביתה לנסות.
הקטנה טבעה בו P-: לגמרי
כנראה שלא תוכנן לכזה טוסיק קטן
נקווה שתוך כמה חודשים נוכל להשתמש
לקצת יותר גדולים שלא מסכימים לפשפש בכל מקום זה נראה פתרון נחמד :-)
(לא יודעת לאיזה מדפי הבלי חיתולים זה שייך כי זו לא שאלה)

ציוד לבלי חיתולים

על ידי בשמת_א* » 17 נובמבר 2003, 17:25

הסיר שלי הוא הסיר הפנימי של ה"סירטף" שיש בכל שילב או חנות לדברי תינוקות אחרת (למי שרוצה לראות מה זה). קניתי אותו לבכורה, ולינוקא הוא מתפקד מלידה. כיוון שהוא פנימי, אין לו את כל החלק שעומד על הרצפה. זה כמו קערית קטנה אליפטית.

אפשר להשתמש בסתם קערה קטנה, הרי לא מוכרחים "סיר" עד השלב שבו צריך משהו על הרצפה יותר קטן מאסלת שירותים.

גם אני גרה בעיר. אני משתמשת בסיר בבתים. לא נעים לי לפשפש בכיור בבתים של אנשים (לא באופן), ובבית שימוש הוא לא מוכן.

כשאנחנו יוצאים אני מפשפשת מתחת לכל עץ או שיח, סתם בגינות באיזו פינה, מתחת לעצים שבגומה במדרכה. אין בעיה.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי תבשיל_קדרה* » 17 נובמבר 2003, 15:52

הסיר של בשמת
דומה לקופסת פלסטיק מלבנית.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אלמונית* » 17 נובמבר 2003, 11:19

הסיר של בשמת הוא כזה של פעוטות או סתם קערה קטנה?
וכן, אני גרה בעיר.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי תבשיל_קדרה* » 17 נובמבר 2003, 10:48

הסיר של בשמת קטן (תופס בתיק מקום כמו כמה חיתולים), לנו יש סיר באוטו.
המצב כרגע הוא שאצל חברים (או בתים פרטיים בכלל) - אין לי בעיה ללכת לאסלה/כיור (מבקשת רשות להשתמש בכיור), ובמקומות ציבוריים - כמעט תמיד יש חוץ סביר, או אנחנו קרובים לאוטו, וממילא - יש חיתול ח"פ (לגיבוי) בגלל הנסיעה.

את גרה בעיר? כי אז זה כנראה מסובך יותר, ואני פחות מנוסה.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אלמונית* » 17 נובמבר 2003, 09:50

בשמת, איך את סוחבת איתך סיר לכל מקום? מאוד גדול בשביל להסחב, גם ככה יש בתיק בגדים להחלפה ועוד מליון דברים.
זה סיר רגיל שהוא יושב עליו?
מישהי כתבה שיש סיר מתקפל נייד, עד היום לא מצאתי דבר כזה.
אני נאלצת לחפש בכל מקום עץ רענן גם אם זה אומר לצאת החוצה וללכת כמה דקות.
  • שירותים ציבוריים מגעילים אותי-

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אמא_מתחדשת* » 26 אוקטובר 2003, 17:52

אני משתמשת במנשא סלינג ומוצאת אותו מאוד נוח. אני הולכת כל יום לטיולים פה בישוב עם המנשא ובלי חיתול. עד עכשיו הוא עשה לי פיפי במנשא רק פעם אחת, וזה היה בבית וחוסר הבנה שלי. עוד לא קרה שהוא עשה תוך כדי תנועה, מה שאומר שגם תןך כדי טיול יש מספיק זמן לשלוף אותו משם ולפשפש. לעבודות בית/חצר אני משתמשת במנשא אתיופי או בסלינג על הגב (הילד שלי די גדול ומפותח) אני מפשפשת לפני ההכנסה ועובדת. עד עכשיו לא עשה לי על הגב... בטח זה יקרה מחר רק כי אמרתי.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אלונה_רוטר* » 03 אוגוסט 2003, 21:45

אני התחלתי עם חד פעמים מכוון שהיה לי חשוב להתרכז בהנקה ותחילת הקשר עם התינוק.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי קיקה_וקוקו* » 03 אוגוסט 2003, 14:36

אני הייתי ממליצה לקנות בכל מקרה חיתולי בד כיוון שגם אם בסופו של דבר מגדלים בלי חיתולים בכלל, אז בהתחלה נעזרים בהם לא מעט. מחוץ לבית, באוטו, לילות ראשונים וכו'. בכל מקרה, מכיוון שבהתחלה הם עושים כל חמש דקות בערך, יש צורך בכמות די גדולה של חיתולים. מעבר לכך - זה נשאר לכל ההתחלות הבאות עם הילדים הבאים. כך זה לפחות אצלי...
אפשר לקנות את ה - ONE SIZE של MOTHER EASE, ואז לא צריך לקנות את כל המידות. הם טובים עד גמילה ויש צורך גם במספר כיסויים בנוסף.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי מה_כדאי* » 31 יולי 2003, 17:53

יש תכנון לגדל את הילד הראשון בלי חיתולים אבל קודם כל חשוב לי להסתדר עם ההנקה.
מה כדאי? לקנות חיתולים רב פעמיים בשביל ההתחלה(ההחתלה) בכמות שממליצים שזה בערך 2000 ומשהו ש"ח כי אולי אני לא אסתדר עם הבלי חיתול או לקנות חד פעמיים קודם ?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי בשמת_א* » 04 ינואר 2003, 16:52

בעניין הסיר:
כן, סיר רגיל.
לבתי קניתי בזמנו "סירטף" ואני משתמשת בסיר הקטן שמכניסים שם למושב (שמתקפל למושב, ונפתח למדרגות וישבנון).
בכוונתי לקנות סתם סיר פשוט לשים אצל אבי, כדי שלשם לא אצטרך לקחת סיר מהבית.
היום לקחתי אותו לאמי בלי חיתולים ועם הסיר, והוא עשה את כל צרכיו בסיר!
באוטו - אני מפשפשת בצד הדרך. הבעיה שיש לא מעט כבישים שאי אפשר לעשות את זה, אז אני לא יודעת מה נעשה בנסיעות היותר ארוכות. אני מתחילה עכשיו (הוא בן 4 ח') להיות נועזת ולנסוע בלי טיטול. נראה. פרה פרה כל העדר...

הורים מערביים רבים השתמשו לנסיעות במיכל פלסטיק כלשהו, עם מכסה הרמטי. הרי לא חייבים דווקא "סיר" - במקרה היה לי בבית משהו שהתאים מגיל 0. אפשר סתם מיכל מהסוג ששמים בו אוכל במקרר או בפריזר...

ציוד לבלי חיתולים

על ידי תמר* » 04 ינואר 2003, 16:37

בשמת, את מסתובבת עם סיר רגיל? כי זה די מסורבל.
אתמול כשהיינו ברכב בנסיעה, היא קיטרה וקיטרה, ובסוף עשתה קקי בחיתול. היום כבר לקחתי איתי סיר באוטו למקרה שהיא תבקש, אבל איך אפשר להסתובב איתו?

ציוד לבלי חיתולים

על ידי יונת_שרון* » 17 דצמבר 2002, 07:19

הי אלונה,
אני מלבישה חם למעלה בדיוק כמו שתארת, ושמה חיתול טטרה מתחת לטוסיק (אבל זה לא בשביל לחמם). אם נורא קר ואנחנו בחוץ, אני מלבישה גם מכנסונים - יש לי די הרבה ככה שאני יכולה להחליף אם אנחנו בתקופת פספוסים. אבל כללית הוא לא ילד שסובל מקור. בכל מקרה בשביל לחמם עדיף להלביש כובע מאשר מכנסיים - הראש מאבד יותר חום מאשר הרגליים.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי בשמת_א* » 16 דצמבר 2002, 16:39

אלונה, איזה חלום היה לך!
עכשיו שהינוקא בן שלושה וחצי חודשים וכמעט אין לי פספוסים, אני פשוט מלבישה אותו בבגדים בלי חיתולים!
כן כן. פשוט בלי חיתולים.
המיטה מרופדת בשעוונית, סדינית/סדין פלנל של מיטת תינוק, למקרי פיספוס.
ביציאות ברגל בשכונה - כנ"ל, במנשא, שכבר לא מרופד בחיתול.
בבית: אני לובשת בדרך כלל בגדי "סמרטוט". מה איכפת אם החולצה הישנה עם החורים תלך לכביסה בגלל פיפי, דליפת חלב, פליטה או סתם כי נגמר היום ואחרי המקלחת לובשים נקי...
בנסיעות: עדיין חד פעמי, אבל אני מצליחה לפשפש אותו. מורידה ומלבישה שוב ושוב והטיטול נשאר יבש, אם אין פיספוסים.

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אלונה_רוטר* » 16 דצמבר 2002, 09:39

היום בלילה חלמתי חלום.
ישבתי בחדר המתנה עם חברתי ויויאן ומשני צדדים ישבו שני נשים רזות (נראה שזה בשמת ויונת ) עם תינוקות על הידיים. לשניהן היו מנשאי סלינג ושני תינוקות בנים שלהן
היו לבושים חם למעלה ובאיזור הטוסיק רק עטופים במין חצאית מחיתול פלנל.
הן היו מדברות איתי ותוך כדי כך מוציאות תינוקות לפיפי קקי.
המשך החלום הוא על הלידה, אז אני אמשיך מכאן לשאלות שלי.
מה שאני הבנתי מחלומי שעכשיו שאני ממתינה ללידה כדי לי להתרכז בגמילה מוקדמת. (חשבתי לדחות אותה לחודשים חמים יותר)
אז, הנה השאלות. איך אתן מסתדרות בחודשים הקרים האלה. איך אתן מלבישות את התינוקות. מה אתן עושות שהם מרטיבים מנשא? איך אתן מחממות את הבית?
תודה אלונה

ציוד לבלי חיתולים

על ידי אנונימי » 16 דצמבר 2002, 09:39

מדור בלי חיתולים

דברים שצריך בבית כשמתכוונים לגדל ילדים בלי חיתולים:

סדין* פלסטיק למיטה המשפחתית (ראו בלי חיתולים הגנה על המזרן)
הרבה (מינימום 20 ?) חיתולי בד (טטרה)* ועוד חיתולי פלנל בשביל לשים מקופלים מתחת לתינוק. לתקופה הראשונה (שבה יש הרבה פספוסים) כדאי לקחת בהשאלה חיתולים מכמה משפחות כדי לצבור כמות מספיקה. תוך שבועות ספורים תוכלו להחזיר להם את החיתולים.
כלי פלסטיק לפיפיקקי* - כדאי לפחות 2 (בסלון ובחדר שינה). אפשר להשתמש בסיר ממש, ואפשר קערה עם או בלי מכסה.
בלי אוברולים - חולצות ומכנסיים* או מכנסי חריץ (או בלי מכנסיים בכלל).
גרביים* ארוכים לתינוק, עד מעל הברכיים (בשביל בלי חיתולים בחורף, אם לא רוצים להוריד ולהלביש מכנסיים עם כל פשפוש).
עוד מנשא*, כדי שתמיד יהיה מנשא אחד נקי.

כמובן שהאמריקנים יודעים למכור את כל זה ועוד באינטרנט: http://www.theecstore.com

תרמו: שגית רי, יונת שרון, ואחרות.

חזרה למעלה