קוסמטיקה טבעית

שליחת תגובה

כאשר אתה בז לעצמך, זה לא מפליא שיונת השלום האפשרי בינך ובין עצמך - מסרבת לעוף.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: קוסמטיקה טבעית

Re: קוסמטיקה טבעית

על ידי רחלי » 15 מאי 2024, 08:41

שלום,
הייתה פעם משחת פלא שנקראה אורה, חברתי הייתה קונה אותה מיישוב במדבר יהודה, לצערי חברתי איננה עוד ואני לא מוצאת את המשחה, באינרטנט אני רואה שיש משחה בשם אורה אבל אני לא בטוחה שזו אותה משחה, יש כאן מישהי שמכירה את המשחה שהיית והאם היא אותה אחת שנמכרת כיום ברשת, המשחה שרכשתי בעבר היית בשפורפרת נמוכה ללא מדבקה ממש משהו בייתי כזה.
תודה.

קוסמטיקה טבעית

על ידי אוריאן* » 03 ינואר 2018, 01:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

התכוונתי לכתוב אסור

קוסמטיקה טבעית

על ידי אוריאן* » 03 ינואר 2018, 01:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום אם תוכלו לעזור לי דחוף ולהגיד לי מה זה cetearly alcohol כי סוכ לי להשתמש במוצר עם אלכוהול מבחינת אלרגיה ואני ראיתי קרם פנים ל לתינוקות של מוסטלה ואני ממש רוצה אותו אך יש בו את הרכיב שרשמתי האם זה אלכוהול

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 פברואר 2015, 18:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שאלה בנוגע למייק אפ- טבעי-
אני (לצערי) משתמשת במייק אפ כבר שנים.
לפני כמה ימים סופסוף אזרתי את האומץ כדי לבדוק את רשימת הרכיבים של המייקאפ וכמובן שהזעזדעתי נורא.

בחיפושיי אחר משהו טבעי יותר או לפחות "פחות גרוע", הגעתי לאיפור מינרלי של חברה מסויימת
שטוענת שהמוצרים שלה מאה אחוז טבעיים, חלקם אורגנים וכו'
מקריאה של רשימת הרכיבים הכל היה נראה טוב חוץ משני הרכיבים הראשונים והמרכזיים:
  • טיטאניום דיאוקסיד
  • זינק דיאוקסיד
מקריאה על הטיטניום דיאוקסיד הבנתי שהוא בעייתי וידוע\חשוד כמסרטן
בעיקר כשהוא בא באינטרקציה עם קרינת השמש וגם בשאיפה (האיפור עצמו הוא אבקה דקה ביותר)
שיתפתי את אמא שלי בסוגיה, שהיא רופאה ואישה חכמה מאוד
והיא אמרה לי שזה חומר גרוע מאוד ולהתרחק מזה מהר (אמרה שגם מוסיפים את זה לתוספי מזון ושאר מוצרים קוסמטים ).
שהפנים הם אזור מלא בכלי דם ושהספיגה דרך העור ממנו היא גבוהה ביחס לאזורים אחרים בגוף.

אם ככה נותרתי מבולבלת לחלוטין, אין לי מושג כבר מה יותר גרוע
האם קיים איפושהו בעולם הזה מייק אפ טבעי?
או לפחות כזה שלא מאוד מזיק? או שלא מכיל חומרים כאלו אגרסיבים?

תודה!!

קוסמטיקה טבעית

על ידי גו'די_מאירסון* » 29 אפריל 2014, 05:46

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי בנות, רציתי לספר לכן שסוף סוף מצאתי חברה בישראל שאני יכולה לקנות ממנה שמנים אתריים בלי לחשוש, אני תמיד הייתי מזמינה מאמריקה - שם למדתי ארומתרפיה לפני 25 שנה, יש חברה בישראל קוראים אותה LAVIDO והם אורגניים שזה הכי טוב ובישראל אין פיקוח בכלל על שמנים ולהם יש. שמחה שגם בארץ יש חברות טובות סוף סוף בתחום.

קוסמטיקה טבעית

על ידי משקפיים_ורודים* » 26 פברואר 2014, 11:00

המלצה על איפור מינרלי - יש כמה חברות... מי באמת 100% טבעי? ובכלל מי מומלץ?
תודה!!

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 מאי 2013, 21:00

שלום!
רציתי לדעת על החומר בוראקס, כל מקום שקראתי עליו אמרו שהוא טבעי, האם הוא טבעי?

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלונית* » 24 אפריל 2013, 15:06

לרעות- נראה לי שלייזר מטפל בחטטים כאלו וגם פילינג עמוק- אבל הפעם תלכי רק לרופאי עור מומחה!!

קוסמטיקה טבעית

על ידי שמן_שקדים* » 24 אפריל 2013, 13:02

מישהו יודע לומר אם שמן שקדים יכול להזיק לחולי פסוריאזיס?

קוסמטיקה טבעית

על ידי בת* » 29 ספטמבר 2012, 14:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי רעות,
אני ממש לא מומחית אבל ראיתי את מה שכתבת וחשבתי שאולי ויטמין E יעזור לך עם הצלקות בפנים. אפשר לאכול מזונות עשירים בויטמין E, לקחת קפסולות טבעיות של שמן נבט חיטה, או למרוח את השמן ישירות על העור. מקווה שעזרתי..

קוסמטיקה טבעית

על ידי רעות* » 29 מאי 2012, 13:09

היי ניבה ועפרה, שתיכן מדהימות, גיליתי את האתר לפני יומיים ואני לא מפסיקה לקרוא וללמוד מכן. בלי סוף תודה שאתן חולקות את המידע הכל כך חסר הזה עם הקוראות!!
יש לי כמה שאלות שאודה לכן אםתנחו אותי לגביהן:
אני בהריון ובחנות טבע המליצו לי לקנות שמן בסיס של נבט החיטה לבטן, למניעת סימני מתיחה וכדומה. קניתי שמן של ארומה לייף. האם מספיק למרוח אותו בלבד או מומלץ לשלבו עם שמן נוסף?
קניתי גם חמאת שיאה של עומר הגליל. אם מועיל יותר לשלב- האם ניתן למרוח אותם פשוט אחד על גבי השני ולעסות יחד? אם לא אז איך ומה משלבים?

דבר נוסף- אני בת 29, לפני שנתיים הייתי אצל קוסמטיקאית טבעית בעקבות פצעים שנהיו לי בפנים(בדיעבד-זו הייתה תופעת לוואי של משחה שלא התאימה לי!) הקוסמטיקאית ממש יצרה אצלי חורים, חטטים בפנים כתוצאה מהטיפול. היא עבדה עם סיכה ופשוט חוררה לי את הלחיים והאף. אחרי הטיפול הפנים נראו נורא והיה לי יובש איום וקילופים ופצעים נוספים כאילו העור רק הזדהם יותר. יש לי המון צער מהסימנים הללו. אני ממש לא מחוצקנת ולא הייתי, אם היו פצעים הם באו ונעלמו בלי שום סימן ובטח לא עמוק. אני פדנטית מאוד
ולא יכולה לסבול את זה על הפנים, זה ממש מפריע לי ברמת היומיום. שום משחה קונבנציונאלית שניסיתי לא עזרה, כמו רטין אי, ביוטי קר לצבע עור אחיד ועוד(ניסיתי כל קרם שישפר את מראה העור). עם מייק אפ החורים יותר מודגשים. רואים אותם כשמסתכלים קצת מקרוב, לפנים זה נותן מראה של מרקם לא אחיד. האם יש לכן המלצה לשמנים(ואופן שילובם ושימושם) לפנים שמסייעים במתן גוון עור אחיד, טישטוש ו(הלוואי )העלמת חטטים?

דבר אחרון- היה לי יובש מתחת לעין ונשארו מזה כמו חריצים קטנים, קימטוטים, זה לא משתפר כבר כמה חודשים עם הלחות שאני שמה. יש שמן טוב לעיניים לקימטוטים שטוב גם להסרת איפור? הבנתי שיש שמן גזר עם זרעי ענבים, זה הכי מומלץ לעניין הזה? (אגב ניסיתי למרוח בעיניים את הקרם הפשוט של גינקו סאי, לא טבעי כמובן, וכבר שבועיים אני מורחת על כל הפנים והעיניים את המשחהשל צורי(שעשוי מפרופוליס, שעוות דבורים ושמן זית).

אודה לכן כל כך אם תאירו את עיניי בנושאים הללו. תודה רבה!!! רעות.

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 מאי 2012, 14:14

שלום לכולם! אשמח לדעת אם יש באזור השרון/מרכז קוסמטיקאיות שמשתמשות בחומרים טבעיים בלבד. לטיפול פנים, מסיכת גוף - פינוק כזה....(-: אני יודעת שבירושלים היה מכון שנקרא משהו כמו "יעלת חן"....מישהי מכירה משהו דומה באזור שלי? (הרצליה)
תודה.

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 מאי 2012, 14:56

היי לכולם!

אני מחפשת מקום בו אוכל ללמוד קוסמטיקה טבעית. האם יש לכם המלצות למוסד שכזה?
האם אתן עוסקות בתחום כקוסמטיקאיות?
תודהההההה

קוסמטיקה טבעית

על ידי דלית_ב* » 14 מאי 2012, 23:45

יכולות אולי להמליץ לי על עפרון איפור שחור לעיניים?
תודה @}

קוסמטיקה טבעית

על ידי נוודית_חובבת* » 30 אפריל 2012, 11:23

מישהי מכירה את החברה והמוצרים field]בקישור product site launch date utc[/po]=-1y&field availability=-1&field browse=2864990011&searchSize=12&searchNodeID=2864990011&searchPage=1&refinementHistory=brandtextbin%2Csubjectbin%2Ccolor map%2Cprice%2Csize name&searchRank=salesrank

קוסמטיקה טבעית

על ידי עפרה_עדין* » 27 אפריל 2012, 11:52

ממליצה לך לפנים על הגנה מינרלית מטיטניום ואבץ אוקסיד מחלקיקים לא מוקטנים ( לא ננו חלקיקים) . משחה טבעית אני מייצרת בגוון העור ויש גם אבקה ללא משחה שמפדרים

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אפריל 2012, 23:34

אשמח להמלצה על קרם הגנה נגד שמש. כמה שיותר טבעי או פחות מזיק.

הפנים ואיזור המחשוף שלי קולטים שמש מאוד מהר, גם אם אני סתם מסתובבת כמה דקות בעיר.

לשים שמן שקדים/חוחובה וכו' לא כ"כ נח, כי הם מאוד שומניים לשים ככה וללכת להסתובב, או בדרך לעבודה...

מה מומלץ ממה שיש על המדף? תודה :)

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 23 אפריל 2012, 12:43

_יש ברשותי משחה טבעית על בסיס שמנים וחמאת שיאה ,המשחה נפלאה אבל אחרי חודש שהיא במקרר נהיה עליה שכבה לבנה, הריח והאיכות לא השתנו לדעתי, נאמר לי שזה אולי קשור לשעוות הדבורים או לחמאה שיאה , שקירור מקשה אותן ויוצר שכבה.
יש הסבר יותר מדוייק?_

בדרך כלל תופעה כזאת מתרחשת דווקא מחוץ למקרר, כשמזג האויר מתחמם. חמאת השיאה עם המשקל הסגולי הנמוך מתחילה להיפרד משאר השמנים וצפה מעליהם, ככה שלמעלה יש שכבה יותר לבנה של חמאת שיאה ולמטה יש שכבה יותר נוזלית של שאר השמנים. לדעתי זה קרה לפני שהכנסת את הקרם למקרר, והקירור פשוט הנציח את המצב. שתי השכבות מתאחדות בעירבוב פשוט עם ידית של כפית (כי שתי השכבות הן של שמנים צמחיים).

קוסמטיקה טבעית

על ידי עכשיו_טוב* » 15 אפריל 2012, 23:40

לגבי לבידו, עד כמה שידוע לי הם כותבים שמוצריהם הם 97 אחוז טבעיים
או שזה היה תשעים ומשהו אחר..

נכנסתי לכאן כדי לשאול אם יש פתרון טבעי לסבוריאה שהתחילה להתפשט לי על הפנים..
שמעתי הרבה המלצות על סבוקלם תכשיר שהוא מאד לא טבעי אבל לא מוצאת משהו אחר
טבעי שיש לו המלצות. (חוץ מלהוריד סטרס ולאכול יותר נכון.. אני משתדלת אבל כנראה שזה לא כל כך מצליח..)
תודה!

קוסמטיקה טבעית

על ידי א* » 15 אפריל 2012, 17:49

ניבה, תודה. ממש מקומם שזה משווק תחת הלוגו של "אנו יודעים להכין מוצרי קוסמטיקה טבעיים באמת"...

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 13 אפריל 2012, 20:21

הקרם מבוסס על מים (water, aqua) ושמנים צמחיים (מה שכתבת "שמות של צמחים"). זה מה שטבעי בו. כל השאר - לא טבעי. התוספות האחרות הן אמולגטורים שמקשרים בין המים לשמנים, חומרים משמרים וכו'.

קוסמטיקה טבעית

על ידי א* » 13 אפריל 2012, 15:43

שלום, רציתי לשאול על הרכיבים בקרם גוף הארומתרפי של "Lavido"

Aqua
Caprylic/Capric triglyceride
Glyceryl Sterate SF
parfum
Isopropyl myristate
cetyl alcohol
propanediol
PEG-40 sterate
שמות של צמחים
water
potassium sorbate
Linalool
hydroxysohexyl-3-cyclohexene carboxaldehyde
benzyl benzoate
methylchloroisothiazolione
methylisothiazolione

מה מבין הרכיבים אינו טבעי?

קוסמטיקה טבעית

על ידי דן* » 29 פברואר 2012, 21:25

היי זה שוב אני אני בן 15 השנה יענו 16 אז בקשר לקילוף זה איפשרי לכשוצ שוב פעם קילוף אחרי שכהרה היה קילוףף בבקשה עיזרו ליייייי אני כבא מיואש האם הסבום הוא טוב לחפי או לו בבקשה צעזרו לי

קוסמטיקה טבעית

על ידי דן* » 29 פברואר 2012, 21:19

שלום לכם רציתי לדבר איתכים על הסבון 26 מינרלים של ים המלח לי יש עור שמן מכתוצאה כך לא חשבתי נכון אז כנראה שמתי את הסבון ולא קרא כלום לא הוציא ליכלוכים או משהו הוא רק עשה לי ןובש נוראי מרחתי קרם לחות לא אזר אז מה כדי לעשות אם אני אמרח וזלין יעשה לי פצעים וגם לפניכן היו לנ פצעים ומלא להיוכים ואז עשיתי את הסבון הזה ואיך שהוא הייצי ביצמי צריך להוצא מהטור שלי בחדיים לשפשף אותו חזק כשביל להוציא ואז היה יובש וצריבה ואז שמתי וזלין לשבוע וחצי ונהיה לי קילוף האם הסבון עשה את זה או הוזלין האם אם לא הןיתי מורח ווזלין הייתי נשאר אם עור יבש וקשה ואז לא הןה קילוף או שהוא עושה איכשהו ביצמו קילוף קיצר עשיתי וזלין מכתצואה יצא קילוף בגלל ששמצי את הסבון טוב היה קילןך הכל טןב ויפה ואז שוב חזר ליהלוכים וקצת פצעים ויובש האם איפשר לעשות שוב פעם קילוף כבר שהיה פעם ולעשוצ שוב בבקדה עיזרולי בבקשה וסליחה על כל הסיפור הארןךךך האם אני יכול שוב םעשות קיחוף בעזרת הסבון והאם נסבון טוב לי לכור בבקשה עיזאו לי

קוסמטיקה טבעית

על ידי שירה* » 13 ינואר 2012, 17:00

שי, תודה על הנכונות.
כן, אלו סימני הקריאה הרבים וגם ההתעקשות המתמדת על עמדתך בלי לנסות להבין את השאר למרות ההסברים וההצעה שתבדוק דברים מול ניבה או עופרה.
תחשוב על זה, נגיד שהיית משאיר שאלה אצל ניבה מזמן מזמן...
היא היתה עונה, היינו מבינים בשנייה וחצי שיש כאן עניין של מינוחים וכל הויכוח היה נמנע כולל הטונים הצורמים.
ביקשת מידע ומי שהיה לה אכפת עשתה ככל יכולתה כדי לענות עניינית ולהפנות אותך למקורות מידע נוספים.
התחושה היתה שאתה בוחר להתעלם מהמידע ומההצעות ומתעקש על עמדתך בנחישות קצת מוגזמת יחסית למספר הטענות שעלו פה.

שמי שירה כי כך בחרתי. לא כולם חייבים דף בית שבו ניתן לפתח שיחה.

שוב תודה על טיהור האווירה. סופ"ש נעים. @}

קוסמטיקה טבעית

על ידי שירה* » 13 ינואר 2012, 14:10

שי, התגובות שלך מעוררות אצלי באופן קבוע תוקפנות. אי לכך, קשה לי ליהנות ממשהו, כולל הנתונים.
הנתונים מגיעים רק כאשר מצמידים אותך לקיר ומכריחים אותך. עד לשלב הזה כל מה ששומעים זה צעקות.

בלי כל קשר, שמחה שסוף סוף הובהרה שאלת הקרם. בעצם מדובר במשחה. ובא לציון גואל.
אני בעד שימוש במונחים מדויקים ומבינה למה לאנשי מקצוע זה נשמע חשוב מאוד. מה שכן, לו היו הדברים נכתבים בזמן היתה נחסכת פה חתיכת סאגה מיותרת.
שבת שלום לכולכם.

קוסמטיקה טבעית

על ידי שי_האופה* » 13 ינואר 2012, 11:19

ניבה שלום
אני מבין את כוונתך אך חשוב מאוד לדייק בדברים.
ויש חוקים במדינה וגם מהם אסור להתעלם.
בקרם יש מים!
מים הם מצע להתרבות פתוגנים ולכן לא ניתן לייצר קרם טבעי - יש יצרנים לא מעטים שלוקחים את החוק לטובתם ומרשים לעצמם לכתוב "קרם טבעי" למרות שאין כך הדבר.
וכל מיני אנשים שמאמינים..... כי הם מאמינים ליצרן שלהם אוכלים אותה - כמו אותה אחת שכתבה למעלה (שהיא רכשה בהמון כסף מוצר טבעי ואין הדבר נכון)
במשחה אין מים - זו הגדרת משחה בכימיה ולכן נין לייצר משחה טבעית 100%
אגב נתקלתי גם ביצרנים שמייצרים "קרם טבעי" ואף מגדילים לעשות ומפרסמים את המרכיבים - ושם פתאום את מגלה כי חלק מהמרכיבים אינו טבעי. מה שאולי אומר שהיצרן לא ממש מבין מהו טבעי!
ויש שיטה נוספת בה לוקח יצרן מוצר, חומר טבעי שעבר מניפולציה כימית (או חשמלית או כל מניפולציה אחרת) ומתייחס אליו כאילו הוא עדיין חומר טבעי ומוסיף אותו.
גם זה אינו חומר טבעי! אבל מותר לעשות כך על פי החוק.
לי באופן אישי חשוב כי אנשים המחפשים מוצר טבעי ימצאו אותו ולא ימצאו את מה שהיצרן רוצה שימצאו. זה הכל.
אתן לך גם מקרה אישי. פגשתי בכנס יצרנית קרמים לבעיות פסוריאזיס. היא טענה באוזני כי הצליחה לייצר קרם טבעי 100% ואף נתנה לי אחד לבחון.
כאשר הגשתי אותו לכימאית שלי היא מיד הכירה אותו כי היא עצמה פיתחה אותו והעבירה אותו את אישור משרד הבריאות והיא גם יודעת מה הוא מכיל ואין בו 100% טבעי. אך אותה אשת מכירות לא יודעת מה היא מוכרת והיא פשוט שיננה את מה שאמר לה הבוס להגיד.

כעת לגבי תקיפותי האישיות
שירה שלום,
הסגנון שלי הוא רק סגנון ואם קשה לך לעכלו תוכלי להינות מהנתונים ולא מהטון (אם הוא צורם לך) לגבי האם אני מקשיב או לא...... אל תאבחני אותי בבקשה ואל תתני לי ציונים.

לגבי בשמת...
לא ממש אתייחס לתגובה מכוערת שכזו,
אני מקווה רק שאת מבינה בכימיה מעט יותר מבעלת תואר שני בכימיה עם שני עשורי נסיון בתחום התרופות והתמרוקים. (אותי אל תשלחי ללמוד)

קוסמטיקה טבעית

על ידי שירה* » 13 ינואר 2012, 07:03

אל תסתכל על השם אלא על מה שיש בו...
בדיוק! כשהבנתי שאתה "מכיר" במשחות ללא מים נחת עלי שזה בכלל עניין של מונחים.
מה שניבה מייצרת באמת מרגיש כמו משחה יותר מאשר קרם קליל. וזו המשחה הכי נעימה שהנחתי עליה יד (תרתי משמע).
ושי, הסגנון שלך ממש קשה לעיכול. משהו בו צועק נורא חזק ובפועל מקשה על ההקשבה. מה גם שדי ברור שאתה עצמך לגמרי לא מקשיב וגם זה מקשה לשמוע אותך.

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 12 ינואר 2012, 22:11

סבבה שי. אז נקרא לזה משחה במקום קרם. פשוט למשחה יש קונוטציה רפואית ולכן אנחנו (היצרנים הטבעיים) קוראים למשחות שלנו "קרמים". דרך אגב, יש גם מוצרים שקוראים להם "משחה" והם מכילים מים... אל תסתכל על השם אלא על מה שיש בו...

מסכימה איתך שזאת בעיה שמישהו שמוסיף חומרים משמרים לקרם / משחה רשאי לקרוא לו "טבעי".

קוסמטיקה טבעית

על ידי שירה* » 12 ינואר 2012, 20:12

שי, מה ההבדל בין קרם למשחה?

קוסמטיקה טבעית

על ידי שי_האופה* » 12 ינואר 2012, 19:29

אמרתי בעבר ואומר זאת שוב
אני לא מכיר קרם טבעי 100% !!!
לא ניתן לייצר קרם שכזה ללא החומרים המשמרים - יתפתחו בו פתוגנים.
כן ניתן לייצר משחות טבעיות (נטולות מים) 100%.
חשוב לקורא בתווית מהם המרכיבים וחשוב לא פחות לקבל את אישור משרד הבריאות לכל תמרוק שכזה.
יש לא מעט יצרנים טובים שנותנים מוצר 100% טבעי והמשחות שלהם יכולות לסייע.
אגב, כל מי שמייצר קרם עם 96% חומר טבעי רשאי לקרוא לקרם "טבעי" זו הבעיה המרכזית לפי ראות עיני.

קוסמטיקה טבעית

על ידי מהממת_חדשה* » 12 ינואר 2012, 14:53

ממש התבאסתי לקרוא שמים=חומרים משמרים.לפני כחצי שנה השקעתי לא מעט כסף בסירום וקרם לפנים של לבידו ב"נהלל".אמרו לי שהכל טבעי.והנה עכשיו כשהסתכלתי אני רואה שכתוב במרכיבים שבאנגלית בלבד שזה מכיל מים.מה, עבדו עלי? רציתי לשאול 3 שאלות:
  1. איזה קרם מומלץ לקנות טבעי.
  2. האם יש דרך להכין קרם טבעי בבית לפנים.איך ?
  3. יצאו לי כתמים חומים על עור הפנים כמו נמש גדול - מה אני יכולה לעשות בדרך טבעית לנסות להעלים אותם או לטשטש אותם ?
אשמח לעזרה

קוסמטיקה טבעית

על ידי עפרה_עדין* » 17 דצמבר 2011, 10:19

היי ניבה ופלונית זמנית
ניבה- עצות נפלאות!!!
פלונית, אני בדעה עם ניבה בעניין הצום משמנים. דווקא צום מפחמימות יגרום לשחרור מאגרים ולא צום משמנים.
ממליצה לך לקרוא את הפוסטים המלומדים של מיקי בן דור. הנה אחד מהם

קוסמטיקה טבעית

על ידי בשמת_א* » 15 דצמבר 2011, 22:24

הטענה היא שצום השמנים הזה גורם לגוף להתחיל להשתמש במאגרים שלו
??????
לא נראה לי שעולה בקנה אחד עם אף ידע מדעי שמוכר לי...
אבל מחודש לא מתים.

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלונית_זמנית* » 15 דצמבר 2011, 21:26

ניבה תודה!
רושמת לעצמי..
הטענה היא שצום השמנים הזה גורם לגוף להתחיל להשתמש במאגרים שלו
ודווקא הטענה היא שזה מיטיב עם עור הפנים..
אדווח אם אחליט לעשות את זה..
שוב תודה וכל טוב!

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 15 דצמבר 2011, 20:30

וגם אסור להשתמש במוצרי קוסמטיקה המכילים שמן.

אז תשתמשי בתה צמחים. פשוט מים מינרליים שמחממים בפינג'אן עד לטמפרטורה של 40 מעלות, ומוסיפים להם נענע / לימונית / מליסה / לואיזה וכו'. זה גם בלי חומרים משמרים וגם בלי שמן, חוץ מקצת שמנים נדיפים מהצמחים, שעוזרים לפצעונים ולפטריות להבריא, אבל זה לא מרגיש שומני.

המים המינרליים זה כדי להימנע מהכלור והפלואורידים, שהם רדיקלים חופשיים שמייבשים ומזקינים את העור. המסננים לא מצליחים לנטרל את הפלואורידים, אז מים מינרליים זאת כרגע האפשרות היחידה הנורמאלית. זה ממש מבאס שיוצאים ממקלחת והעור נעשה יבש בגלל כל הכלור הזה.

בכל מקרה, במקרה שלך קרם עם חומרים משמרים זאת בכלל לא אופציה, כי החומרים המשמרים מגבירים דרמטיטיס והחומרים המייבשים בקרמים נגד הפצעונים אמנם מייבשים את הפצעים הקיימים, אבל מגבירים הופעת פצעונים חדשים, כי העור מנסה לפצות את עצמו על כל היובש הזה.

יש גם מתכונים באינטרנט למסכות תוצרת בית לפנים בלי שמן, כלומר בלי אבוקדו אלא רק עם ירקות כמו עגבניות וכו'.

את בטוחה שזה בריא חודש שלם להימנע לגמרי משמנים? (אבוקדו, אגוזים, שמן זית וכו'?) נראה לי שבלעדיהם אין לגוף חומרי גלם בסיסיים לבניית קרומי התאים (ואז העור מזדקן) והמעטפת של תאי העצב (ואז יש קשיי קשב וריכוז...) אבל אולי יש מחסנים בגוף לשעת חרום...

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלונית_זמנית* » 14 דצמבר 2011, 22:09

צריכה המלצות:
כל מוצרי הקוסמטיקה שלי טבעיים ומכילים שמן, לצורך דיאטה קצת משונה שאני עומדת להתחיל
אחרי שקיבלתי עליה המלצות מאנשים אמיתיים.
בדיאטה אסור לאכול לתקופה מסויימת של כחודש שום דבר שמכיל
שמן וגם אסור להשתמש במוצרי קוסמטיקה המכילים שמן.
מחפשת המלצות ל
  • סבון פנים!!
  • קרם לחות/ עיניים,
  • קרם נגד פצעונים לעור בוגר( 40) ,
  • קרם נגד פטריה או ליד החיבור בין השפתיים אבל זה לא הרפס, זה אדמומי ולפעמים יש קילופים, יותר דומה לאטופיק
דרמטיטיס של ילדים.. - היום חמאת שיאה קצת עוזרת לזה וגם "בום אסנטיאל" של דקלאור.
  • קרם ידיים
אני מניחה שללא שמן זה אומר שזה לא יהיה טבעי בכלל.. אבל אין ברירה..
אני צריכה את זה לתקופה מסויימת בלבד, רק לשלב של הורדת השמן מהתפריט,
אחר כך הוא חוזר..
תודה!

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלונית_זמנית* » 14 דצמבר 2011, 22:08

צריכה המלצות:
כל מוצרי הקוסמטיקה שלי טבעיים ומכילים שמן, לצורך דיאטה קצת משונה שאני עומדת להתחיל
אחרי שקיבלתי עליה המלצות מאנשים אמיתיים.
בדיאטה אסור לאכול לתקופה מסויימת של כחודש שום דבר שמכיל
שמן וגם אסור להשתמש במוצרי קוסמטיקה המכילים שמן.
מחפשת המלצות ל
  • קרם לחות/ עיניים,
  • קרם נגד פצעונים לעור בוגר( 40) ,
  • קרם נגד פטריה או ליד החיבור בין השפתיים אבל זה לא הרפס, זה אדמומי ולפעמים יש קילופים, יותר דומה לאטופיק
דרמטיטיס של ילדים.. - היום חמאת שיאה קצת עוזרת לזה וגם "בום אסנטיאל" של דקלאור.
  • קרם ידיים
אני מניחה שללא שמן זה אומר שזה לא יהיה טבעי בכלל.. אבל אין ברירה..
אני צריכה את זה לתקופה מסויימת בלבד, רק לשלב של הורדת השמן מהתפריט,
אחר כך הוא חוזר..
תודה!

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 12 דצמבר 2011, 17:57

זו שפה מוסכמת. ובעיני כשהרכיבים מפורטים לפי דרישת משרד הבריאות אני מייחסת רצינות ליצרן, אני לא זקוקה לתרגום לשפה עממית. אני זקוקה למקור השוואה. ואם כל היצרנים מפרטים מרכיבים בצורה מסויימת, אני יכולה להשוות ביניהם בקלות.

מה הבעייה להשוות? אם כתוב rose hip seed oil תשווי את זה ל"שמן רוז היפ". רוב הלקוחות שלי שמחים שזה כתוב בעברית והם אלה שמשלמים על המוצרים. (דרך אגב, יש לי גם מדבקות באנגלית, שמיועדות ללקוחות בחו"ל).

אני לא מכירה הרבה יצרנים שמשקיעים כמוני בשמנים אורגניים בכבישה קרה ובשמנים אתריים יקרים בטירוף כמו ורדים (אבסולוט) ונרולי אמיתי. זה המדד היחידי לרצינות ולא השפה שבה כותבים את זה. איכות השמנים קובעת אם הקרם יהיה יעיל או לא ואם ללקוחות תהיה תמורה לכספם.

בכל השנים שבהן קניתי מוצרים שהיו "כאילו טבעיים", שלא הצליחו לעצור את הקמטים, זה לא ממש עזר לי שהם כתבו הכל באנגלית. וזה אפילו לא היה הכל. הם שכחו לרשום את המים, האמולגטורים והחומרים המשמרים שהם הוסיפו לקרמים... לרמות את הלקוחות אפשר גם באנגלית והרצינות נמדדת במבחן התוצאה. אני לא מתקמצנת על הלקוחות שלי ואני מוכנה להתחרות מול כל חברה אחרת: לקחת נסיינים שינסו את הקרמים שלי על חצי פנים וקרמים של חברות שכותבות את הרכיבים באנגלית - על החצי השני של הפנים ולראות את ההבדל הברור, שכבר אחרי פחות משעה רואים ומרגישים אותו.

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 12 דצמבר 2011, 17:26

ופתאום אני קוראת ויטמין A עלול להזיק לעובר במהלך ההריון

איך הם אומרים שויטמין A יכול להזיק לעובר? אנחנו אוכלים אותו על בסיס יומיומי! אי אפשר בכלל לתאר את החיים שלנו בלי הויטמין הזה.
הנה הרשימה המלאה של מה שאסור ומותר בהריון: http://www.inbalnatan.co.il/articles/%D ... 7%A7%D7%94

קוסמטיקה טבעית

על ידי הריונית_בשבוע_17* » 10 דצמבר 2011, 18:28

היי לכולם! הייתי מעוניינת לדעת איזה מרכיבים בקרמים אסורים בהריון, אני משתמשת בלחות לפנים שקניתי מספורה ( אני חיה בפלורידה) ופתאום אני קוראת ויטמין A עלול להזיק לעובר במהלך ההריון, בבקשה אשמח לדעת
מה אסור ומה מותר מבחינת הרכיבים של הקרמים, פנים גוף עיניים וכו׳. וגם אני מעוניינת להשתמש במוצרים טבעיים בלבד אך אני לא יודעת איפה אפשר להשיג אותם פה, האם אוכל לעשות הזמנה מהארץ לחול? או מישהי מכירה מקום שאוכל לקנות ממנו פה במיאמי( רוקחות או חנות העיקר שיהיה טבעי) תודה רבה :-)

קוסמטיקה טבעית

על ידי תשובה* » 23 אוקטובר 2011, 17:45

אפשר לרשום את הרכיבים בלועזית, כמו שמשרד הבריאות דורש, אבל עד עכשו עשיתי את זה רק כשהגשתי את המוצרים לאישור משרד הבריאות. אני כותבת את כל הרכיבים בלי יוצא מן הכלל, והכל בעברית. זה לא חידון, זה קרם. אין סיבה שתצטרכו להביא מילון בשביל לתרגם את הרכיבים.
זו שפה מוסכמת. ובעיני כשהרכיבים מפורטים לפי דרישת משרד הבריאות אני מייחסת רצינות ליצרן, אני לא זקוקה לתרגום לשפה עממית. אני זקוקה למקור השוואה. ואם כל היצרנים מפרטים מרכיבים בצורה מסויימת, אני יכולה להשוות ביניהם בקלות.

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלונית* » 23 אוקטובר 2011, 17:26

מישהיא ממליצה על קרם פנים (שקוראים לו ביוטי,, משהו, אני חושבת, בשפורפרת בצבע ורוד) של הימליה ?

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אוקטובר 2011, 14:06

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לגבי סבון על בסיס סלק בזמנו היה ניתן לקנות ג'ריקן במחיר די טוב אצל שלוס בתל אביב
וגם אולי אמצא כאן תשובות לכמה שאלות:
1)כמה זמן מחזיק שמן שקדים.הוחזק בארון חשוך אבל אתמול התחלתי לחשוד שאולי פג תוקפו
2)לגביי חברת אורנג' בים מה מכיל וניסויים על בע"ח-על המוצרים לא רשום בברור שלא נערכים ניסויים אבל בררתי בטלפון והבטיחו לי בבטחון שלא נעשים ולא ייעשו ניסויים לצורך הכנתם של המוצרים.האם זה מספיק?מישהו מכיר?
תודה

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2011, 12:39

בכל אופן לפי מה שאני למדתי שמן שקדיםבאופן ספציפי רצוי למהול בשמן אתרי( ואף לערבב עם עוד שמנים נשאים בריכוזים שונים בהתאם לסוג השמן כדי ליעל את האפקטיביות של החומרים הפעילים) כי יש לו נטייה להתחמצן על שטח העור. (לא התכוונתי לשמנים מינרליים בכלל לא קיים בלקסיקון שלי ( : וכן שהוספת שמנים אתריים מייעלת את החדירה של החומרים הפעילים ואת האפקטיביות של השמנים ).

אני בד"כ אוהבת לעשות תערובות מגוונות בהתאם לצרכי המשתמש למשל לעור רגיש-שמן מקדמיה, המפ, קלנדולה, נר הלילה ואובליפיחה(1עד 3 %),, לחך, שמן חוחובה עד 10%,ארגן גם קצת(עד 6%) וגזר(3% בד"כ) בריכוזים קטנים ויטמין E בד"כ 1% וכו'..

הכל תלוי מה המטרה שלי ולפיה אכין את התערובת.
אני ממש מרגישה שאני יוצרת יצירת אומנות ויש לי ממש הנאה צרופה מכל התהליך של הכנת המוצרים שלי. כל פעם יש לי סיעור מוחות עם עצמי ואני עושה כל מני נסיונות עד שאני מגיעה למוצר שאני מרוצה ממנו.

אני מאוד אוהבת לשלב במוצר כמה שיותר חלקים של הצמח, לכן אני מכינה תערובות מושרות יעודיות מצמחי מרפא ותבלינים יבשים לכל מני מוצרים וככה כל פעם כשאני צריכה לחדש מלאי כבר יש לי תערובת של שמנים צמחיים+שמני תשרית ייעודית מוכנה לשימוש מיידי .

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 21 אוקטובר 2011, 10:39

אהלן איילת, את צודקת לגבי השמנים האתריים. הם נכנסים ממש לעומק העור ועושים עבודה מדהימה. יחד עם זה, גם השמנים בכבישה קרה הם לא רק נשאים לשמנים האתריים. הם מכילים ריכוזים גבוהים של ויטמינים וחומרים פעילים וגם הם חודרים לעור, רק לאט יותר. כשאת מורחת למשל שמן מקדמיה, את יכולה לראות שבהתחלה העור מבריק ואחרי זמן מסוים הברק פוחת, אחרי שהוא נספג לעומק.

בקשר להתחמצנות השמנים - יש באמת שמנים עם נטייה להתחמצן מהר, אבל גם להם לוקח לפחות כמה חודשים להתחמצן ודווקא שמן שקדים הוא בכלל לא מאלה שמתחמצנים מהר.

בקורסים מסויימים מלמדים בטעות שהשמנים אוטמים את העור, אבל מקור הטעות הוא בחוסר ההפרדה בין "השמנים המינרליים" (שזה בעצם תוצרי נפט) לבין השמנים הצמחיים. השמנים הצמחיים לא אוטמים את העור (חוץ משמן חוחובה) והשמנים המינרליים כן אוטמים. למשל: וזלין, פטרולטום וכל שאר השמות שנותנים לתוצרי הנפט.

ככה שאין שום בעיה למרוח שמנים צמחיים בכבישה קרה על העור. הם עושים עבודה יעילה בשיקום העור אפילו בלי עזרת השמנים האתריים.

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 21 אוקטובר 2011, 09:49

תודה רבה לכולכן! איזה כייף להיכנס לאתר ולראות את כל המחמאות לי ולעפרה עדין !

אני מדפיסה את כל המדבקות של הקרמים במדפסת הבייתית שלי, כך שאם יש שינוי קטן בהרכב הקרם, אני מייד מדפיסה את המדבקות המעודכנות וכמובן מעדכנת גם באתר.

אפשר לרשום את הרכיבים בלועזית, כמו שמשרד הבריאות דורש, אבל עד עכשו עשיתי את זה רק כשהגשתי את המוצרים לאישור משרד הבריאות. אני כותבת את כל הרכיבים בלי יוצא מן הכלל, והכל בעברית. זה לא חידון, זה קרם. אין סיבה שתצטרכו להביא מילון בשביל לתרגם את הרכיבים.

שי, זה נכון שיש כאלה שכותבים רק חלק מהרכיבים. נניח כותבים רק את השמנים שיש בקרמים ושוכחים לציין שהקרם שלהם מדולל במים - ולכן בהכרח מכיל גם חומרים משמרים ואמולגטורים (שמחברים בין המים לשמן). ואחר כל עוד כותבים על הקרם שלהם "100% טבעי".... לכן כתבתי דף שלם שמסביר איך אפשר לזהות אותם בבדיקה בייתית פשוטה, בלי צורך בתשלום למעבדה: http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]4 42[/po]

כרגע יש לי וירוס באתר, אז אם זה לא יעלה אני אסביר בקיצור: שמן צף על מים. לכן אם אתה מערבב היטב (בכוס יין גבוהה וצרה) כפית מהקרם ועוד כף של שמן זית מהמטבח, אז במקרה שיש מים בקרם - תראה שנוצרות 2 פאזות. הקרם הלבן (עם המים) למטה - והשמן הצהוב למעלה.
אם אין מים בקרם (כמו בקרמים שלי שמכילים אך ורק שמנים צמחיים), תראה ששמן הזית אמנם דילל את הקרם והפך אותו ליותר נוזלי (פחות חמאת שיאה יחסית לשמנים הנוזליים), אבל נשארה פאזה אחת ולא נוצרו שכבות מופרדות.

ובשורה התחתונה: חיידקים ופטריות לא יכולים לחיות בלי מים. אם הקרם מכיל רק שמנים - אין צורך להוסיף לו חומרים משמרים, כי במילא לא יכולים להתפתח בו חיידקים. השמנים יכולים להתקלקל רק מסיבה אחת - התחמצנות מהחמצן שבאויר או מחשיפה לאור וחום (קרינה שיוצרת אפקט מחמצן). רוב השמנים מכילים באופן טבעי נוגדי חימצון ולחלק מהמוצרים אני מוסיפה עוד ויטמין E נוסף.

לכן כל עוד הקרם לא מכיל ג'ל כלשהוא או תמציות צמחים מימיות כלשהן - כלומר לא מכיל מים בכלל, אין צורך לשמר אותו והוא מחזיק מעמד לפחות שנה ולרוב אפילו כמה שנים באיחסון במקום חשוך בטמפרטורת החדר כשהמכסה סגור.

קוסמטיקה טבעית

על ידי נועה_ברוך* » 21 אוקטובר 2011, 08:01

לא קראתי את כל ההודעות האחרונות אבל על זו שמעלי - של תעלומה אני חותמת בשתי ידי @}

קוסמטיקה טבעית

על ידי תעלומה* » 21 אוקטובר 2011, 07:05

בעיניי הפירוט באתר ברור מאוד.
או! תודה. כבר התחלתי לחשוב שאני משוגעת... :-)
ותמי, כדאי לך כדאי לך כדאי לך. קרם ההתחדשות הוא משו משו.
אני שונאת קרמים מושבעת אבל לזה התמכרתי לגמרי.

קוסמטיקה טבעית

על ידי תמי_גלילי* » 21 אוקטובר 2011, 01:17

נו, דבר אחד טוב יצא מהוויכוח פה, וזה שנכנסתי לאתר שבקישור ועכשיו גם לי בא לקנות את הקרמים של ניבה :-D .
בעיניי הפירוט באתר ברור מאוד.

קוסמטיקה טבעית

על ידי בשמת_א* » 20 אוקטובר 2011, 22:32

גם ניבה שקד וגם עפרה עדין כאן באתר
כיוון שראיתי ששי האופה לא מבין מה זה דף בית אישי אני מבינה שהיה כאן בלבול.
שי האופה הוא דף בית אישי.
שתי מלים או יותר שביניהן קו תחתון מהוות שם דף, וגם קישור לאותו דף.
אם תיכנס לדף שנקרא דף בית אישי (על ידי הקלקה על המלים האלה, שהן קישור) תוכל לקרוא מה זה ולהבין קצת יותר את האתר.
לכן: ניבה שקד = דף הבית האישי של ניבה שקד, שהקלקה עליו תביא אותך לדף שלה ותוכל לקרוא את דבריה.
עפרה עדין = דף הבית האישי של עפרה, שהקלקה עליו תביא אותך לדף שלה ותוכל לקרוא את דבריה.
כמו כן, שתיהן כתבו בדף הזה.
אם תקרא את הדף הזה, שאתה בעצמך כותב בו, מראשיתו, במקום להיכנס לדף מלא ולכתוב בו כאילו אתה הראשון, תגלה שאתה מתפרץ באתר הזה לדלת פתוחה וכותב מתוך אי-ידיעה.

קוסמטיקה טבעית

על ידי תעלומה* » 20 אוקטובר 2011, 21:39

אם יצרנית הקרם רוצה לדייק ברשימת המרכיבים באתר, שתרשום את רשימת המרכיבים כפי שמורה משרד הבריאות ואז לא יהיה כאן ויכוח.

למיטב ידיעתי כל מה שכתוב יש בקרם ושום דבר חוץ מזה. מה זה אומר לכתוב כמו שמשרד הבריאות מורה?
באתר כתוב במפורש, ושי היה רואה זאת לו טרח לקרוא קצת, שלא מוספים לקרם שום חומרים משמרים שהם. מה יותר ברור מזה?
ניבה כותבת כך באתר שלה,

"המוצרים שלי לא מדוללים במים / ג'ל ולכן גם אין צורך להוסיף להם חומרים משמרים. עם כל הכבוד לאיכויות הנפלאות של המים, למה לשלם עליהם כל כך ביוקר אם אפשר לקחת אותם בזול מהברז? במקום קרם עם 70% מים, אני מציעה לכם קרם עם 100% שמנים צמחיים טהורים, אשר יעניקו לעורכם גמישות וחיוניות, יזרזו את קצב בניית הרקמות, יאטו את תהליכי הבלאי וההזדקנות של העור ויעשירו את התאים בחומרי ההזנה המשובחים ביותר הקיימים בטבע."

אני בעד לפקפק בכל דבר אבל לא בצורה הזו, לא מול הנשים האלה. ואני גם בעד ללכת לחקור קצת ברצינות לפני שמכריזים על משהו שמישהי מתפרנסת ממנו בכבוד כעבודה בעיניים.

קוסמטיקה טבעית

על ידי תעלומה* » 20 אוקטובר 2011, 21:35

תראה את התגובה שלך, מפרקת אותה כי זה ממש מעצבן.

ושוב, אך בפעם האחרונה, - מה אתה מאיים? ועל מי?

אם יש למישהו את כל המרכיבים של הקרם שלו הטבעי, אשמח ללמוד משהו חדש גם אני. - אם אתה חושב שאתה יכול ללמוד משהו זה סימן שהידע שבו אתה אוחז הוא אמונה ולא ידיעה. אם אתה יודע אין לך מה ללמוד. שתי הגישות לא מסתדרות.

אם אין לכם רשימת מרכיבים מלאה, כיצד את משוכנעים כי הוא טבעי ? - יש. והיא הוצגה לך. לא מצאת אותה. לא נורא.

כי מישהו אמר ? - כן. ומי שאמרה אמינה מאוד בעיניי. בטח לא פחות אמינה ממך שטוען שזה לא יכול להיות. האינטרס שלי לפקפק בך, אותך איני מכירה, גדול בהרבה מהאינטרס שלי לפקפק בניבה, אותה אני כן מכירה. והאמירה המתריסה הזאת לא נעימה. מסבירים לך שיש קרמים ושהם נוצרים על ידי חברות קהילה מוכרות. תן קצת קרדיט ותביע פקפוק בטון אחר. בטח אם אתה רוצה שמישהו ימשיך להקשיב לדברים שאתה אומר.

קוסמטיקה טבעית

על ידי תשובה* » 20 אוקטובר 2011, 21:26

פשוט מעצבן אותי שקרם נקי מכל חומר משמר שאני עושה בו שימוש יוצג כאן כלא אמיתי או לא קיים ולכן אני מביאה אליך את המידע אבל זה לא אמור להיות ככה. זו גישה מעצבנת.
שי לא יודע מה הקרם מכיל כי הוא לא מחזיק אותו ביד כמוך, אלא קורא מהאתר שהמידע בו לא מספק את התשובה אותה חיפש.

קוסמטיקה טבעית

על ידי תשובה* » 20 אוקטובר 2011, 21:25

תעלומה ובשמת, שי לא קשה, הוא צודק. מה שכתוב באתר זו לא רשימת מרכיבים אלא רשימת דוגמה של מה שהקרם מכיל. יש הבדל בין שני הדברים. רשימת מרכיבים היא רשימה מדויקת וכוללת של כל מה שנמצא בקרם.
מה שכתוב באתר זה דוגמאות ממה שהקרם מכיל. ייתכן שכל הרשימה היא של מה שיש בקרם ולא יותר, אבל זה לא מצויין באתר. מאוד יכול להיות שבקרם יש מרכיבים נוספים שאינם מצויינים באתר.
אם יצרנית הקרם רוצה לדייק ברשימת המרכיבים באתר, שתרשום את רשימת המרכיבים כפי שמורה משרד הבריאות ואז לא יהיה כאן ויכוח.

קוסמטיקה טבעית

על ידי תעלומה* » 20 אוקטובר 2011, 21:13

וואו, שי, אתה קשה...
הנה רשימת המרכיבים המדויקת שמופיעה גם בקישור. לא מבינה איך אפשר לקרוא בלי לראות אותה...

בסדרה זו יש 7 קרמים, שכולם מכילים חמאת שיאה אורגנית ושמן שקדים / שמן מקדמיה אורגני בכבישה קרה / שמן בוראז' אורגני בכבישה קרה. לכל אחד מהם יש תוספת ייחודית, המעניקה לו ריח שונה: והנה דוגמה לתוספות שיש בקרם הראשון

קרם התחדשות אורגני - בתוספת שמן קלנדולה, בוראז', אובליפיכה, רימונים, וניל, קמומיל, לבנדר ונרולי. מכל ריכוז גבוה של חומרים פעילים ומתאים גם לעור מבוגר.
והדברים שלך כן מבוססים על אמונה ולא על ידיעה. יש פשוט משהו שאתה לא יודע ולכן לא מאמין בו. זה לא הופך אותו ללא קיים ולא הופך את מה שאתה מאמין בו לידיעה.
משהו באופן שבו אתה כותב מקומם אותי. אף אחד לא צריך להוכיח לך שום דבר. אם משהו מסקרן אותך לך וחפש את המידע בעצמך. פשוט מעצבן אותי שקרם נקי מכל חומר משמר שאני עושה בו שימוש יוצג כאן כלא אמיתי או לא קיים ולכן אני מביאה אליך את המידע אבל זה לא אמור להיות ככה. זו גישה מעצבנת.

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אוקטובר 2011, 21:07

מעוניינת לדעת איך לרכך את השיאה כך שאוכל לערבב אותה עם שמן אחר (שקדים, קוקוס), שיהיה אחיד. תודה

קוסמטיקה טבעית

על ידי רגי_שה* » 20 אוקטובר 2011, 20:05

תודה
המלצות בקשר לאיזה שמן אתרי לערבב עם איזה שמן נשא?
בשמן אבוקדו השתמשתי, הזכרת לי שהוא עשה עבודה לא רעה חוץ מלהשאיר אותי קצת ירוקה :-)

קוסמטיקה טבעית

על ידי שי_האופה* » 20 אוקטובר 2011, 19:18

נכנסתי לאתר בקישור,
מרכיבי הקרם לא מופיעים שם.
דעתי אינה מבוססת על "אמונה"!
דעתי מבוססת על ידיעה.
ושוב, אך בפעם האחרונה,
אם יש למישהו את כל המרכיבים של הקרם שלו הטבעי, אשמח ללמוד משהו חדש גם אני.
אם אין לכם רשימת מרכיבים מלאה, כיצד את משוכנעים כי הוא טבעי ?
כי מישהו אמר ?

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אוקטובר 2011, 19:00

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ההודעה מעלי מאיילת מושל ממחשב אחר

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אוקטובר 2011, 18:58

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ל"רגי שה" ולכל השאר גם:
שמתי לב שכולכם דיברו כאן על שמנים וחמאות ותערובות שלהם, אבל רצוי לשלב עם שמנים אתריים כדי ש"יקחו" את הלחות פנימה לעור.
  • כפי שידוע שמנים אתריים חודרים את השכבה העליונה של העור ושמנים צמחיים(שמנים נשאים) לבדם לא מסוגלים לעשות זאת. יש אפילו שמנים שלבד על העור ממש לא מומלץ והם גם מתחמצנים על העור וסותמים נקבוביות כמו שמן שקדים ולכן חשוב מאוד לשלב עם שמן אתרי.

קוסמטיקה טבעית

על ידי תעלומה* » 20 אוקטובר 2011, 08:25

http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]4 54[/po]

שי, זה בכלל לא וויכוח. הקרמים קיימים כבר הרבה זמן. נשמרים במקרר מצוין למשך שנה ועושים עבודה ששום קרם אחר לא עושה.
במקום להתווכח פשוט תקרא חומר, ולא יזיק לחפש אותו בעצמך בקלות במקום לייצר עבודה לאחרים רק בגלל שאתה מחזיק באמונה כזו או אחרת.

קוסמטיקה טבעית

על ידי שי_האופה* » 20 אוקטובר 2011, 08:02

הויכוח שלנו לא יקח אותנו לשום מקום ויכול כך להימשך שנים.
אני אומר שאין ואת תגידי שיש.
אם יש לך רשימת מרכיבים מלאה את מוזמנת לרשום אותם ורק אז תיפתר התעלומה.

קוסמטיקה טבעית

על ידי בשמת_א* » 19 אוקטובר 2011, 21:04

גם ניבה שקד וגם עפרה עדין כאן באתר. ממליצה לך לקרוא את הדפים שלהן קודם כל. את מה שאתה אומר הן כבר אמרו מזמן {@

קוסמטיקה טבעית

על ידי שי_האופה* » 19 אוקטובר 2011, 19:15

בשמת,
חשוב שתביני, קרמים טבעיים מתקלקלים מהר כי חודרים אליהם חידקים, יש חובה לשים בהם חומרים משמרים על מנת למנוע חדירה זו.

אכן אני לא מכיר את אלו שציינת,

אם אקבל ממך את רשימת המרכיבים שלהן אוכל להגיד לך בוודאות אם הם טבעיים או לא.
האם יש לך רשימת מרכיבים מלאה ????

קוסמטיקה טבעית

על ידי ממליצה* » 19 אוקטובר 2011, 05:19

לרגי שה,
אני משתמשת לפנים כקרם הזנה לפני השינה, בשמן אבוקדו...כזה שנמכר בבקבוק כמו לבישול,
כמה טיפות על עור פנים רטוב או יבש,
וגם על השפתיים.

קוסמטיקה טבעית

על ידי בשמת_א* » 18 אוקטובר 2011, 22:10

ראשית, אני לא מכיר שום קרם טבעי !
כי אתה לא מכיר את הקרמים שמייצרות ניבה ועפרה...

קוסמטיקה טבעית

על ידי שי_האופה* » 18 אוקטובר 2011, 21:13

אני רוצה מעט להרחיב על כמה שורות שקראתי.
ראשית, אני לא מכיר שום קרם טבעי !
אני מכיר קרמים קרובים מאוד לטבעי שמכילים מעט חומרים משמרים (אשר על פי החוק מותר לכנות אותם טבעיים לצערי) בשוק.
לגבי עור יבש,
רצוי לברר מדוע יבש העור, האם יש חוסר בויטמין כלשהו ? האם יש בעיה בכליות או שהיובש נובע מהמים שלנו מלאי האבן או שימוש בסבונים מייבשים ?
שימוש בסבונים טבעיים המכילים חלב עיזים עשוי להקל על עור יבש ועשוי לתת תחושה של "קרם"... על הפנים.
על עור יבש ניתן להקל גם עם צמח ארכובית שבטבטית.....
אך שוב, חשוב לפתור את הבעיה ולא לטפל ביובש רק עם קרם או שמן.

קוסמטיקה טבעית

על ידי רגי_שה* » 18 אוקטובר 2011, 20:53

מעוניינת לקנות שמן, עפ"י המלצות קודמות של עפרה עדין.
השימוש העיקרי בשמן, בערבוב עם מים, יהיה לעור הפנים שסובל בימים אלה מיובש רב, בעיקר בקמטי ההבעה סביב הפה, וסביב העיניים.
אני לא משתמשת בשום קרם קוסמטי כתוסף לחות, ועור הפנים שלי לא מגיב טוב לשמן שקדים / קוקוס/ חמאת שיאה (מכבידים עליו, מוציא פצעים).
שתי שאלות:
  1. על מי מבין שלושת השמנים הללו -קלנדולה/ זרעי ענבים/ גזר- הייתן ממליצות לשימוש הזה?
  2. היכן ניתן לקנות שמנים אלה, מסוג טוב, לשימוש פרטי?
תודה וחג שמח

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 14 אוקטובר 2011, 13:05

שמן שקדים? חמאת שיאה? הלפ!

גם וגם. שמן שקדים קליל לכל הפנים והגוף אחרי המקלחת וחמאת שיאה כאשר יש גירודים ויובש מקומיים, באזורים הבעייתיים בלבד. אני מכינה תערובת של שניהם ביחד, ואז השקדים הופכים את חמאת השיאה לפחות כבדה, וזה מתאים לכל הגוף והפנים. (אם כי לאזורים עם קמטים כדאי לערבב גם עוד שמנים, אבל אם את צעירה, זה יספיק לך).

קוסמטיקה טבעית

על ידי מארץ_ים* » 13 אוקטובר 2011, 16:52

אז באיזה שמן להשתמש?

אני משתמשת באותו שמן לכל הצרכים: פנים, שפתיים, ידיים, כפות רגליים, שאר הגוף מדי פעם. איני מתאפרת אף פעם, ואיני מתרחצת כל יום, וגם כשכן איני משתמשת בסבון בכל הגוף, אלא בעיקר בליפה. את הפנים אני מנקה רק עם מים. עם זאת, העור שלי נוטה קצת ליובש (בימים האחרונים התחיל מין יובש קצת מגרד ולא נעים - בעיקר מתחת לצוואר וקצת על הצוואר, העורף והפנים) ומדי פעם לאקזמה ממש מעצבנת בכפות הידיים (לא כרגע, טפו טפו טפו). גם בתי השחי לאחרונה אדמומיים ורגישים. במקרים כאלה אני משתמשת בשמן לבנדר ועץ התה. זה כמובן קשור גם לכל מיני עניינים נפשיים, אלרגיות ומזג האוויר - אבל חשוב לי משהו שיעזור, או לפחות לא יזיק.

ואני מבולבלת מכל העצות כאן ובדפי קוסמטיקה אחרים. שמן זית נראה לי כבד וסותם מדי. אני גם לא רוצה משהו עם ריח חזק ולכן נוטה גם לפסול שמן קוקוס ושומשום - למרות ששניהם נראים לי מעולים. שמן שקדים? חמאת שיאה? הלפ!

תודה

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 31 אוגוסט 2011, 10:09

מסכימה עם כל מילה של עפרה, אבל בקשר למריחת הקרם על עור לח, צריך לבחור את המים שבהם שוטפים את הפנים לפני מריחת הקרם הטבעי. כשיוצאים מהמקלחת יש עלינו שאריות של כלור ופלואורידים ממי הברז ולכן כדאי להחזיק במקלחת בקבוק מים מינרליים ולשטוף בהם את הפנים אחרי המקלחת. זה יאפשר לקרם להיות הרבה יותר אפקטיבי, כי במקום להילחם ברדיקלים החופשיים ממי הברז (כלור ופלואורידים) הוא יוכל לשמור את נוגדי החימצון למלחמה ברדיקלים החופשיים שמחוץ לבית: קרינת השמש, עשן מכוניות וכו'.

כמובן שגם כדאי לשתות מים מינרליים, אבל זה כבר נושא לדף אחר...

קוסמטיקה טבעית

על ידי עפרה_עדין* » 28 אוגוסט 2011, 17:59

אני חייבת לומר לך ששמן זרעי ענבים דל ביחס לשמנים אחרים. כדאי להחליף מידי פעם או להשתמש בתערובות שמנים. למה לך לקנות קרם מוכן ולשלם בעיקר על מים כשלמעשה, בקוסמטיקה המורכבת משמנים ושמנים אתריים את מוסיפה את המים על פניך בזמן השימוש ומשלמת על החומר עצמו.

חשוב מאוד למרוח את תערובות השמנים על עור לח אחרת ההזנה והליחוח של העור חלקיים בלבד.

דר האושקה הוא בסדר בעיני וגם האידיאולוגיה של החברה נראית לי , אבל שוב, את עדיין קונה בעיקר מים ומשמרים. אחוז השמנים (הזנה) בקרם לא ידוע.

קוסמטיקה טבעית

על ידי אני* » 28 אוגוסט 2011, 02:43

שלום,

האם מישהי השתמשה במוצרים של דר' האושקה?

אני כבר כמה שנים טובות משתמשת רק בשמנים טבעיים, אך עכשיו מרגיש שאני רוצה משהו אחר...עדיין, טבעי ככל האפשר, אך משהו יותר רציני מפשוט למרוח שמן זרעי ענבים על הפנים...

במיוחד מטריד אותי נושא ניקוי פנים עם שמני בסיס ושמנים אתריים....

קוסמטיקה טבעית

על ידי נעמה* » 01 אוגוסט 2011, 16:55

אני מחפשת לחות לפנים (הפנים שלי יבשות יחסית) אני רוצה משהו לא יקר עד עכשיו השתמשתי בצורי (מכוורות, מעולה להרבה דברים ד"א) אך לזורים היותר יבשים זה לא מספיק לי ואני אוהבת לשים מייק אפ לפעמים וז רואים את המקומות היבשים וזה לא יפה. לכן חשבתי להשתמש בשמנים אורגניים: שמעתי ששמן שומשום טוב לפנים, מישהי מבינה? ובכלל איזה מבין השמנים טוב? זרעי רימון, זרעי ענבים, שקדים, זית, שומשום. אני מבינה ששמן בעיקרו גם סותם נקבוביות אבל אם אעשה פילניג מפעם לפעם עם קוואקר או חימר ירוק זה ייאזן? אשמח להארות תודה רבה

קוסמטיקה טבעית

על ידי נועה_ברוך* » 09 יולי 2011, 21:27

קוסמטיקאיות באמת משתמשות במכשיר כזה? י
כן. אם זה יעיל? תלוי בחומרים שמנסים להחדיר לעור. יש חומרים שיחדרו, ויש שלא. הרוב לא עובר את העור, וזה המזל שלנו.
תכלס, אם יש חומרים שחודרים הם אינם זקוקים לפלאי הטכנולוגיה.
בעיני זה מיותר לגמרי, גימיק שעולה הרבה ללקוחה הבורה. עוד דרך להטעות ולמכור הזיות להמון.

קוסמטיקה טבעית

על ידי שאלה* » 09 יולי 2011, 20:03

ראיתי באינטרנט אתרים פרסומיים על מכשיר שנקרא-'מכשיר גלווני' שכביכול מחדיר לשכבות העור העמוקות תכשירים שלא נספגים אחרת,

טרם מצאתי דיעה או ביקורת על המכשירים הללו בחיפוש גוגל... אמנם זה לא 'טבעי' אך ייתכן שבריא יותר ממוצרים שונים,

מישהי כאן מכירה ויכולה לחוות דיעה? קוסמטיקאיות באמת משתמשות במכשיר כזה? יש לו ערך? נזק? כדאי?

תודה :)

קוסמטיקה טבעית

על ידי אום_שלום* » 07 יוני 2011, 15:47

פני ל{{}}עפרה עדין

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יוני 2011, 12:40

האם יש מייקאפ ידודותי או קרם פנים עם מייקאפ ידידותי. כבר שנים שלא השתמשתי ולפעמים אני רוצה... .

חג שמח !

קוסמטיקה טבעית

על ידי ענבל_נתן_בר* » 01 מרץ 2011, 10:37

עם שמן שקדים או שמן זרעי ענבים, ויש אפשרויות משוכללות יותר, עם תערובת שמנים ושמנים אתריים שמאזנות ומרגיעות ויותר נעימות לשימוש. למשל

קוסמטיקה טבעית

על ידי גלי_לבנדר* » 28 פברואר 2011, 20:57

חוצמיזה , היא לא סיפרה לך עם מה הקוסמטיקאיות מנקות את הפנים?

עם מה עם מה?

קוסמטיקה טבעית

על ידי ענבל_נתן_בר* » 28 פברואר 2011, 10:28

ניבה, באמת לא הכרת אותי? (-: אני בבאופן כבר שנים כה ארוכות...
אז נעים להכיר, ותודה על הפירגון (-:

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 28 פברואר 2011, 10:10

ענבל, איך לא הכרתי אותך עד עכשו??? הוצאת לי את המילים מהפה! חותמת על כל מילה שלך.
דרך אגב, האתר שלך מקסים!

קוסמטיקה טבעית

על ידי ענבל_נתן_בר* » 28 פברואר 2011, 09:26

קרם פנים טבעי מבוסס בעיקר על מים ותוספות שמנים אתריים ואחרים.
בכלל לא. למעשה, אם קרם מבוסס על מים/ ג'ל זה אומר שיש בו חמרים משמרים (מים מתקלקלים מהר). כשכתוב לך ברכיבים ג'ל=חומר משמר (הג'ל עצמו מכיל חומר משמר, אז לא תמיד כותבים). בגלל זה חשוב לוודא שאין מים או ג'ל ברשימת הרכיבים.
היום כמעט כל המוצרים הטבעיים הם 98% טבעיים, והבעיה עם זה היא שהשמנים האתריים מחדירים אל תוך העור ומחזור הדם את החמרים שנמצאים לידם (בגלל זה הם כל כך אפקטיביים). לכן חשוב שלא יהיה גם אחוז אחד של חומר לא טבעי, ושהאריזה תהיה מזכוכית....
כשמורחים על הפנים שמנים מכבישה קרה, איכותיים וטריים (לא כאלה שחיו כמה שנים והתעפשו)- אין דבר יותר טוב לעור, והם לא סותמים את הנקבוביות כמו שמנים מלאכותיים שעשויים מנפט (שמן מינרלי וכו'). להיפך. העור סופג אותם, ומקבל אותם כי הם נכונים לו. כמובן שכדאי להשתמש בשמנים שמתאימים לסוג העור שלך. למרוח חמאת שיאה נקיה על העור זה מאוד מאוד כבד, גם אם העור שלך מאוד יבש.
קוסמטיקה טבעית באמת (על פי העקרונות האלה) את יכולה למצוא אצלי , אצל עפרה עדין המקסימה, וגם אצל ניבה שקד.

קוסמטיקה טבעית

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 פברואר 2011, 17:57

טוב לדעת ! הקרמים הטבעיים לפנים שניסיתי היו על בסיס שיאה, יש מוצרים אחרים טובים ? אשמח לדעת

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניצת_השקד* » 27 פברואר 2011, 14:35

חוצמיזה , היא לא סיפרה לך עם מה הקוסמטיקאיות מנקות את הפנים?

עם מה באמת???
(מתלבטת באותו נושא)
@}

קוסמטיקה טבעית

על ידי הערסית_מהשכונה* » 26 פברואר 2011, 18:40

פשוט מאוד: קרמים לפנים מכינים על בסיס פאזה מיימית ומשחות על בסיס פאזה שומני.
קרם פנים טבעי מבוסס בעיקר על מים ותוספות שמנים אתריים ואחרים.

כשאת מורחת שמנים על הפרצוף את בעצם סותמת את הנקבוביות ולא נותת לג'יפה לצאת החוצה .

חוצמיזה , היא לא סיפרה לך עם מה הקוסמטיקאיות מנקות את הפנים?

קוסמטיקה טבעית

על ידי צליל_מכוון* » 21 אוגוסט 2010, 10:30

כבר שנים אני מורחת חמאת גוף ושמנים על הגוף והפנים,
לפני שבוע החלטתי לפנק את עצמי והלכתי לקוסמטיקאית לניקוי וטיפול, היא ביקשה ממני להפסיק למרוח שמנים על הפנים, לא הצלחתי להבין למה ההתנגדות וזה לא הפעם הראשונה שאני שומעת התנגדות של קוסמטיקאיות לחמאות ושמנים.
אם כל הידע קיים איך זה שהן מבינות אחרת? אשמח לקבל הארות בנושא.

קוסמטיקה טבעית

על ידי ניבה_שקד* » 16 מרץ 2010, 18:44

coco-glucoside הוא סבון המתקבל על ידי התעבות של אלכוהול קוקוס עם גלוקוז (סוכר). הוא לא נמצא ברשימת החומרים המסרטנים ולא ידוע על תופעות לוואי שליליות שלו. נראה לי בסדר גמור. אישית אני משתמשת בסבונים מוצקים, כי הם בלי מיכלי פלסטיק, אבל מן הסתם זה פחות נוח עם תינוקות...

קוסמטיקה טבעית

על ידי ריחות_של_יסמין* » 14 מרץ 2010, 22:35

שאלה למבינות בכימיה...
אנחנו משתמשים בסבון+שמפו של וולדה לתינוק, מישהו מכיר?
אחד המרכיבים הראשונים נקרא coco-glucoside
אני יודעת שSLS עושים משמן קוקוס, האם מאחורי השם מסתתר לו חומר מסרטן?

חזרה למעלה