רופאי נשים

שליחת תגובה

אפשר להזמין הזדמנויות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: רופאי נשים

רופאי נשים

על ידי דרדרית_בין_החוחים* » 25 מרץ 2017, 22:39

ושוב טרחו למחוק את אי המלצתי
על רויטל ארבל
אורוגניקולוגית בירושלים
מכאיבה ומזלזלת

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 פברואר 2017, 23:50

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היתה לנו חוויה מאד שלילית עם ד"ר שדמי.

רופאי נשים

על ידי סתם_עוד_אחת* » 26 יוני 2016, 22:23

האם יש בדיקות אנטימיות במהלך ההריון?
כן.
זה לא מביך?
לפעמים.

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 יוני 2016, 20:44

בנות האם ללכת לרופא נשים במהלך ההריון זה לא מביך? האם יש בדיקות אנטימיות במהלך ההריון?

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 פברואר 2016, 13:09

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מישהי מכירה את ד"ר שדמי אריאלה? אפשר לקבל חוו"ד? תודה!!!

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 נובמבר 2015, 19:58

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

רציתי לומר ולהוסיף שצריך ללכת אל רופא נשים רצוי רופאה פעם בשנה. רק כדי לבדוק שהכלי בסדר. אצלי עלו בבדיקה שגרתית על ציסטות בשחלות שלא היה לי מושג עליהן. ולאחר התייעצות עם רופא מומחה בכיר הוחלט על ניתוח. היה יכול להיגמר אחרת. אילולא הייתי הולכת בזמן.

רופאי נשים

על ידי עמיתי_הביטי* » 20 ינואר 2015, 09:50

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי לכולן אני גם בחיפושי רופא רופאה נשים עם מאור פנים ותבונה. אחרי שנגה ענתיבי המדהימה עזבה לקנדה. אז למישהי יש המלצה באזור חיפה טבעון

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוקטובר 2014, 19:40

ד"ר גוטמן ממשששש לא מהמם. גס רוח, חסר רגישות, מעיר על שיערות ערווה (??) ואני ממש לא ממליצה...

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2014, 13:36

היי כולן,
מצטרפת לבקשה של קלולסית בחיפוש אחר רופא או רופאה....
אני גם בהריון ראשון ומחפשת המלצה על רופא או רופאת נשים בקופת חולים כללית בתל אביב. הייתי עד כה אצל רופא שהחוויה האחרונה איתו לפני ההריון לא הייתה כ״כ טובה.
קיבלתי המלצה על רופאה בשם ד״ר שדמי שמקבלת במרפאת תל נורדאו.
תגובות או המלצות מישהי?
תודה!

רופאי נשים

על ידי שנינה* » 17 ספטמבר 2014, 10:10

בשנים האחרונות הייתה לי רופאת נשים ואני מסכימה שזה משהו אחר לגמרי. לא הייתי הולכת לגינקולוג שוב. רק נשים! הרגשה אחרת לגמרי.

רופאי נשים

על ידי סמדר_נ* » 01 יולי 2014, 00:20

אם אין סיבה ספציפית לחשש -- כדאי לדחות לשבוע 8.
הסיבה: בשבוע 6 לפעמים רואים דופק ולפעמים לא (תלוי במשקלך, באיכות מכשיר הא"ס, ומן הסתם בעוד פרמטרים, ידועים או לא). חבל להיכנס לסרטים מפני שלא ראו דופק, כשהמצב יכול להיות -- ואף סביר שכך הוא -- תקין לגמרי.
בשבוע 8, אם ההריון תקין, כמעט תמיד רואים. ואם לא רואים זו כבר סיבה אמיתית לבירור מקיף יותר.
בקיצור, בדיקה בשבוע 8 תיתן לך אינדיקציה הרבה יותר ברורה איפה את עומדת.
ולא, לא חשוב שהבדיקה תיעשה ע"י הרופא המלווה את ההריון. די בכך שהוא/היא יהיה/תהיה מיודע/ת בתוצאותיה.

רופאי נשים

על ידי קלולס_לעת_עתה* » 30 יוני 2014, 09:03

בוקר טוב, אני בתחילת הריון ראשון וקלולסית לגמרי... (בשבוע 6 להריון לפי ספירת הבטא והמחזור האחרון).
האם יש לכן המלצה לרופא/ת נשים בתל אביב שעובדת עם הכללית? האם חשוב שהבדיקה הזו תעשה ע"י הרופא שילווה את ההריון?
מתי מומלץ ללכת לרופא נשים? האם זה מוקדם מדי לראות דופק? יש לי בדיקה מחר ואני שוקלת לדחות אותה לשבוע 8 מה דעתכן?
תודה לכל העונות !

תודה רבה !

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 יוני 2014, 11:58

שלום , אני צריכה לעבור ניתוח להוצאת מיומה מאוד גדולה ע,י פתיחת בטן .

האם קיימות המלצות - עדיפות באזור הצפון אבל גם אופציות אחרות פתוחות .

האם מישהי שמעה
על דר' מיכאל פרידמן מרמב"ם , דר' דב לקסמן מאיה מדיקל סנטר ?!
תודה רבה !

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אפריל 2014, 11:12

ד"ר ברלב אראלה מחיפה, היא הגניקולוגית שלי למעלה מעשר שנים. רופאה מקצועית , איכפתית ואחראית. רופאה שאפשר לדבר איתה בגובה העיניים ולהתייעץ איתה בכל בעייה רפואית . מלווה אותי צמוד מאז שחליתי בסרטן השד ממליצה בחום לכל מי שמחפשת רופאה אחראית ומנוסה ובן אדם שאפשר לשוחח איתו על כל בעייה . בקיצור רופאה מעולה.

רופאי נשים

על ידי יער_שוויץ* » 12 פברואר 2014, 16:58

בטבעון- ד״ר גולדשטיק מצויינת, אבל זו מרפאה פרטית (לא קופות).

רופאי נשים

על ידי יולה* » 15 אוקטובר 2013, 21:58

דר׳ גיא גוטמן , מהמם !! מהמם !!! מהמם !!! רופא פשוט מעולה , סופר נחמד , מאוד מקצועי. מסביר הכל מאוד ברור ! ענה לי על כל השאלות. מקבל בכללית או בפרטי. ממליצה עליו בחום!!!

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 ספטמבר 2013, 13:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בנות מישהי מכירה את ד"ר יצחק נוי? אני מחפשת רופא נשים מומלץ באזור חדרה-פרדס חנה, המלצות?

רופאי נשים

על ידי עמירה* » 10 ספטמבר 2013, 10:06

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

באמת חשוב שהרופאה תהיה מקצועית ונעימה ואפשר למצוא שילוב כזה.

רופאי נשים

על ידי כדור_הארץ* » 03 נובמבר 2012, 23:18

גלגל אני מצטרף לקריאתך.רופאים גניקולוגים גברים החוצה.התחום הזה לא קשור אליכם.

את החרמנות שלכם תשמרו לאישה בבית.

רופאי נשים

על ידי נאוה* » 26 יולי 2012, 18:34

דרנגה ענתבי רופאה נעימה מאד

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 יוני 2012, 09:07

שלום יקרות, האם יש לכן המלצה על רופאת נשים טובה באזור פרדס חנה חדרה שעובדת עם הכללית? ראיתי שיש את ד"ר נגה ענתבי ואת ד"ר רונית סקורצי. האם שמעתן עליהן? תודה!!! חגית

רופאי נשים

על ידי נאוה* » 13 מאי 2012, 19:16

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מחפשת רופאת נשים באזור נשר טבעון קריות . למשהי יש המלצה על רופאה (דווקא) שגם מתיחסת לפציינטית שלה ולא רק סופרת כמות מטופלות לשעה?

רופאי נשים

על ידי ליאורה* » 03 מאי 2012, 12:08

שלום לכולן!
אני עומדת לעבור בדיקת קולופוסקופיה ורציתי לדעת אם יש רופא שאתן ממליצות עליו באזור הצפון (חיפה וצפונה). מישהו אדיב (!) ומיקצועי
כרגע שתי האופציות העומדות בפני הן דר' מיכאל דויטש או דר' מיכאל פרידמן ועל אף אחד מהם אני לא מוצאת חוות דעת : (

זקוקה לתשובה דחופה,
תודה!

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 ינואר 2012, 14:47

לא מומלץ בלשון המעטה

רופאי נשים

על ידי פנינה* » 29 דצמבר 2011, 10:45

מישהיא שמעה על דר אריה וכסלר

רופאי נשים

על ידי מעין* » 01 אוקטובר 2011, 22:42

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מחפשת רופא/ת נשים באיזור קיסריה. עדיפות לרופאה, ולמישהי שעובדת עם הכללית. תודה ושנה טובה

רופאי נשים

על ידי יערת_דבש* » 24 ספטמבר 2011, 23:52

לא לפחד מהריון ראשון בגיל 36.

רופאי נשים

על ידי רונ_צ'ה* » 24 ספטמבר 2011, 21:24

וורצ'יזר, והיא מהממת.

רופאי נשים

על ידי צימוק* » 24 ספטמבר 2011, 20:31

הריון ראשון בגיל 36, שבוע 6 פלוס והמון חששות. האם תוכלו להמליץ לי אילו מבין הרופאות הבאות מומלצת יותר?
ד"ר סוזן וולציזר - קראתי כאן וברשת בכלל המון המלצות
ד"ר טל בירון שנטל - דרך המלצות אישיות.
מאד חשוב לי שבנוסף למקצועיות הרופאה תהיה נחמדה וסבלנית.
בנוסף לכל - עליי לקחת בחשבון שאולי ארצה שאותה רופאה תלווה אותי לכל אורך הדרך ואולי אף בלידה וכאן העלילה מסתבכת - ד"ר ווליצזר עובדת במעייני הישועה ואילו ד"ר בירון במאיר.
אני בטוחה שיש עוד שיקולים שפספסתי וכאן אשמח לערב אתכן ולשמוע את חוות דעתכן המלומדה.
תודה :)

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 מאי 2011, 11:02

מישהי במקרה מכירה או שמעה על ד"ר גסקין בלניאדו. עדין / מפחיד / נחמד....??

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אפריל 2010, 22:07

מישהי שמעה על דר פרידמן עדי רופא נשים בנתניה ?

רופאי נשים

על ידי גלגל* » 22 אפריל 2008, 01:11

מה לרופאים גברים ולגניקולוגיה???? הרי בעצם הם מעולם לא ילדו ולא ילדו לעולם.
רופאים גניקולוגים החוצה - הצטרפו לקריאתי והשמיעו קול!!!!

רופאי נשים

על ידי שינוי* » 28 פברואר 2007, 12:57

נראה לי שיצא קצת בלאגן. ניסיתי להעביר את ההודעה שלי מדף אחד לשני ואני לא מצליחה או לפחות נראה לי שאני לא מצליחה. אני מקווה שזה לא בלאגן כזה גדול.
בכל אופן, שאלה - רופאת הנשים אותה ביקרתי המליצה לי להחליף את הגלולות ממינולט, שבהן אני משתמשת כבר שנים לגלולה בשם יסמין. האם מישהי מכירה? משתמשת?

רופאי נשים

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2006, 20:52

אני ממליצה בחום על 2 פרופ' מעולים ברפואת נשים פרופ' גולדנברג מוטי ופרופ' ירון צלאל ( עוד על צלאל ). לא תתחרטו לרגע אנושיים חמים רגישים בצורה בלתי רגילה ומקצועיים . מומלץ מומלץ מומלץ!!!

רופאי נשים

על ידי סרטנית_רגישה* » 31 יולי 2006, 13:54

לך ה"אחת" - גם אני בשנות ה - 20 לחיי לא הרגשתי צורך לגשת לרופא נשים (חוץ ממרשם לגלולות). לעניות דעתי כדאי ללכת על הבטוח ביותר. סתם כהערת ביניים כשאת בת 21 לערך - אם את מתעקשת לא לקחת גלולות אלא להשתמש בקונדום, כדאי להצטייד בגלולה של היום שאחרי לשעת חירום. ככלל - לא מזיק לגשת לרופא נשים רק כדי להיות רגועה, מה כבר יכול לקרות ?? - זו דעתי.

רופאי נשים

על ידי אחת* » 29 אפריל 2005, 23:01

מחזירה את הדיון של צריך לדעתכן לבקר אצל רופא נשים :
אני בת 20, מעולם לא הייתי אצל גניקולוג- לא ראיתי צורך...
לא לוקחת גלולות (וגם לא מתכוונת לקחת בעתיד...), תמיד משתמשת בקונדום.
אני תוהה- האם אני נוהגת נכון או שיש משהו שפספסתי?
תודה.

רופאי נשים

על ידי תבשיל_קדרה* » 09 דצמבר 2004, 10:49

כמה עולה קופסת סטיקים? בכל בית מרקחת?

הולכת,
אני סרבתי ללכת לאחות ט"ח, כי (1) עיצבנה אותי זותי (2) רוב מה שהיא נותנת אני יכולה בלעדיה (משקל, ל"ד, הדרכה, הפניות לבדיקות דם).
מהרופאים במרפאה שלי, העדפתי את רופאת המשפחה (על פני רופאת הנשים, אליה אני מגיעה רק כשצריך US) - שבהחלט יכולה לעשות מעקב הריון, אלא אם יש בעיה מיוחדת.
עם המילדת שלי הייתי בקשר משלב די מוקדם של ההריון, והתיעצתי אתה בקשר לבדיקות שונות - כלומר, בעיקר קיבלתי OK לוותר על בדיקות שרציתי לותר עליהן (-;
תקראי בדף מדור בדיקות בהריון, מפורט שם לגבי הבדיקות שעושים במהלך ההריון. בדיוק הבוקר שמתי שם קישור לרשימה של משרד הבריאות, ומסומן שם מה מזה עושה האחות. מוגזם לדעתי...

סטיק שתן - מקלון מקרטון שטובלים בשתן כדי לזהות חריגות: חומציות, חלבון (הכי חשוב, מחשש לרעלת), ואני לא זוכרת מה עוד.

רופאי נשים

על ידי מונו_נוקי* » 05 דצמבר 2004, 14:07

שכחתי לכתוב שלקח לי כמה שנים עד שאזרתי אומץ\חוצפה כדי לצאת מכנפי טיפ"ח.

רופאי נשים

על ידי מונו_נוקי* » 05 דצמבר 2004, 14:06

גילה, אני הולכת סתם למרפאה כללית,הקרובה למקום מגורי, אני לא רשומה שם בכלל, אפילו לא מרפאת נשים ובודקים לי משקל ל"ד וסטיק.
אגב, חברה שלי פשוט קנתה קופסת סטיקים הביתה ובדקה בעצמה.

רופאי נשים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 04 דצמבר 2004, 01:29

גילה,אשמח אם תתני קצת יותר פרטים בקשר למעקב הריון עם רופאת משפחה ומיילדת.למה הכוונה?ומה זה סטיק שתן?
ומה אומר מעקב הריון בטיפת חלב?תודה @}

רופאי נשים

על ידי תבשיל_קדרה* » 03 דצמבר 2004, 22:47

למה? לא בעיה להשיג.
אני זוכרת לך להריון הבא שלי. הייתי צריכה להתחנף לאחיות.

רופאי נשים

על ידי בשמת_א* » 03 דצמבר 2004, 21:59

היש אופציה לעבור הריון בלי ללכת לגניקולוג?איך את עושה מעקב הריון?
לא, סליחה, לא הובנתי.
כשהייתי בהריון בהחלט הלכתי לרופאי נשים. אבל החלפתי כי לא הייתי מרוצה.
עכשיו גמרתי עם ההריונות (famous last words?) , ולכן השאלה שלי.
לגבי משטח פאפ, אני מודה שאני "מתקשרת" עם התחום הזה ולכן אני כרגע לא מרגישה צורך באישור מהרופא.

רופאי נשים

על ידי טרה_רוסה* » 03 דצמבר 2004, 19:47

בשביל סטיק שתן צריך אחות ט"ח.
למה? לא בעיה להשיג.

רופאי נשים

על ידי תבשיל_קדרה* » 03 דצמבר 2004, 19:37

היש אופציה לעבור הריון בלי ללכת לגניקולוג?איך את עושה מעקב הריון?
אני עשיתי מעקב אצל רופאת משפחה, ובעזרת מילדת.
בשביל סטיק שתן צריך אחות ט"ח.

רופאי נשים

על ידי טרה_רוסה* » 03 דצמבר 2004, 19:31

היש אופציה לעבור הריון בלי ללכת לגניקולוג?איך את עושה מעקב הריון?
אפשר לעשות מעקב הריון בטיפת חלב.

רופאי נשים

על ידי נועה_בר* » 03 דצמבר 2004, 19:26

צריך לדעתכן לבקר אצל רופא נשים באופן שיגרתי? לדעתי לא.

אני לא מרגישה שום צורך ללכת לרופא נשים. אני לא זקוקה לעזרה בכניסה להריון, במעקב הריון או במניעת הריון, אין לי שום בעיה גינקולוגית, ואין לי בעצם רופא נשים. צריך?
לדעתי גם-כן - לא. אולי צריך שיהיה אחד למקרה ו... יש בעיה, אז יודעים למי לפנות ( שהוא סימפטי ומקצועי גם יחד)
אם אהיה בהריון, זה כבר סיפור אחר ( מעקב, וכו' )

( יש האומרים כי מעל גיל מסוים צריך בדיקת פאפ כל שנה, אני לא מתייחסת וזה לשיקולה האישי של כל אחת, כמובן. )

רופאי נשים

על ידי מחפשת_רופא* » 03 דצמבר 2004, 00:31

מנסיוני נדמה לי שחלק גדול מהמקצועיות תלוי ביחס.רופא שמגלה יחס של כבוד לאישה שמגיעה אליו,שרגיש לניואנסים
ושמתייחס לידע שיש לו בפרופורציה ובענווה,הוא רופא שיוכל לעשות מעקב יותר אמין.הבעיה היא שרופאים נצמדים
לתארים ,ליוקרה ולידע שרכשו,ואינם פתוחים לראות מי עומדת מולם ומה היא צריכה.פרוצדורות נעשות או לא נעשות
משיקולים אוטומטיים או סטטיסטיים.ברור,טעויות יכולות להיות בכל מקרה,אך גישה אטומה ויהירה מעודדת אותן
לקרות יותר.אני בעצם אני מחפשת רופא שהוא גם מקצועי ובעל נסיון,אבל גם אישי צנוע ועדין.
ברור שאין רופא שהוא כך כל הזמן...למשל במקרה של קרלוס רוזנברג מדובר ביחס "רגיל",לא משהו חריג לספר לשלילה.
רק שבכל זאת הוא מצהיר על עצמו כרגיש לצרכי האישה,יש לו אפילו רחם ! אבל עם כל הזכרון המנחוס,בואו נזכור
שאולי סתם היה יום קצת עצבני,במרפאה ציבורית כטכנאי,לא כרופא שהגעתי אליו אישית.
אני מקבלת את העובדה שלכל אחת יש נסיון אחר עם כל רופא,ולכן שקשה למצוא גם כשיש המלצה.אבל אני בכל זאת
מנסה,כי אין לי דרך אחרת אלא לסמוך על זה שבסוף אגיע אל האדם הנכון.
אה,ועוד משהו קטן.שמתי לב שאצל חלק מהרופאים מקבלים חלוק או כיסוי,ואצל אחרים צריך לשבת חשופה לגמרי.
ההבדל בהרגשה הוא של שמיים וארץ,ובסך הכל מדובר בפרט טכני שקל לארגן בכל מרפאה.נראה לכן שזה שיקול רציני לבחירת רופא?

רופאי נשים

על ידי תזמורת_הים* » 03 דצמבר 2004, 00:09

האמינות של הבדיקה מוטלת בספק-במקרים רבים (13%)התשובה שלילית בטעות,כשבעצם הסרטן מתפתח.
טוב, איזה בדיקה כן אמינה במאה אחוז? אבל אני שואלת את עצמי (ואתכן)-
א. האם יש דרך אחרת, יעילה יותר, לאבחן את סרטן הרחם בשלב מוקדם?
ו ב. אם אכן מדובר בבדיקה לא פולשנית ולא מזיקה (להבדיל מממוגרפיה, למשל), שאיננה לחלוטין לא יעילה (בכל זאת, מניעה של 70% מקרי מוות לא נראה לי כמו חוסר יעילות מוחלט), האם יש סיבה מפורשת לא לעשות אותה? (חוץ מהצורך לפגוש את רופא הנשים ואת הספקולום שלו :-P).

<אורית מבקשת להבהיר שעבר זמן רב למדי מאז שעשתה את הבדיקה הנ"ל בעצמה>

רופאי נשים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 דצמבר 2004, 23:49

על חילוקי הדעות בנוגע למשטח פאפ מצאתי חומר בספר הנהדר "גופה של אשה,תבונתה של אשה":מצד אחד ההערכה היא ש70% ממקרי המוות עקב סרטן צוואר הרחם נמנעים בשל
"בדיקה זולה ולא פולשנית זו" ומצד שני,האמינות של הבדיקה מוטלת בספק-במקרים רבים (13%)התשובה שלילית בטעות,כשבעצם הסרטן מתפתח.
אני אישית לא הולכת כמעט לרופאי נשים.אתן וודאי יודעות למה...:-P .
לכן אני פונה אלייך בשמת בשאלה-היש אופציה לעבור הריון בלי ללכת לגניקולוג?איך את עושה מעקב הריון?
האם יש אלטרנטיבה?יותר מאשמח לגלות שיש!

רופאי נשים

על ידי טרה_רוסה* » 02 דצמבר 2004, 19:36

בדיקת שד עצמית היא היעילה ביותר, לדעתי. אפשר לעשות חיפוש במדליין.

רופאי נשים

על ידי מונו_נוקי* » 02 דצמבר 2004, 19:32

משטח ובדיקת שד למיטב ידיעתי אבל כמדומני מישהו אמר לי פעם שעדיף כירורג שד

רופאי נשים

על ידי תזמורת_הים* » 02 דצמבר 2004, 19:20

לגבי המשטח, הדעות קצת חלוקות עליו, לא?
ואללה?
גם אני לא הולכת באופן קבוע, ומכירה עוד נשים כאלה. אבל המשטח נראה לי (לפחות בתיאוריה) סיבה מספיק טובה ללכת גם כשאין שום סיבה אחרת. אשמח אם תפרטי לגבי חילוקי הדעות.

רופאי נשים

על ידי תמר_ס* » 02 דצמבר 2004, 19:06

אמא שלך עומר חושבת כמוך, בשמת. הלידה האחרונה שלה היתה לפני 13 שנה. מאז היא לא הלכה לשום רופא (גם לא לזאת של 6 שבועות אחרי :-P). היא לא מבינה למה צריך. אבל לדעתי היא סתם מזניחה את עצמה, גם לא עושה בדיקות שד.
לגבי המשטח, הדעות קצת חלוקות עליו, לא?

רופאי נשים

על ידי תזמורת_הים* » 02 דצמבר 2004, 19:02

ככל הידוע לי מומלץ לעשות משטח פאפ באופן קבוע (כל שנה?) כיוון שזה עשוי לעזור בזיהוי מוקדם של סרטן הרחם וצרות אחרות.
זו הסיבה היחידה שעולה בדעתי ללכת לרופא נשים באופן שגרתי.

רופאי נשים

על ידי בשמת_א* » 02 דצמבר 2004, 18:51

ואם כבר, יש לי שאלה למי שרוצה לענות:
צריך לדעתכן לבקר אצל רופא נשים באופן שיגרתי?
אני לא מרגישה שום צורך ללכת לרופא נשים. אני לא זקוקה לעזרה בכניסה להריון, במעקב הריון או במניעת הריון, אין לי שום בעיה גינקולוגית, ואין לי בעצם רופא נשים. צריך?

רופאי נשים

על ידי רופא_נשים* » 15 אוקטובר 2004, 09:03

אבל רופאים שעושים סקירה מוקדמת הם כאלה שכן מתמחים באולטרסאונד
מתמחים באולטראסאונד אבל לא באקו לב. לפעמים זה יכול להישמע מוזר אבל יש תחומים ברפואה שהם מפוצלים והמומחיות בהם נשמרת לקבוצה מסויימת של רופאים , אני אתן דוגמא:
אולטראסאונד מכול סוגיו זה בעצם מקצוע ששיך להדמייה - רנטגן אבל רנטגנולוגים לא מבצעים אולטראסאונד גניקולוגי מאחר והגניקולוגים שומרים לעצמם את המומחיות הזו, הרנטגנולוגים לא מבצעים אקו לב - את זה עושים הקרדיולוגים. ולא בגלל שרנטגנולוגים לא מסוגלים טכנית לבצע את הבדיקות הללו, הם חסרי המיומנות מאחר והקרדיולוגים ורופאי הנשים שמרו לעצמם את התחומים האלו (המניבים סכומי כסף לא קטנים...). רופאי נשים , גם אלו שמבצעים סקירות, לא עושים אקו לב עובר (למעט מקרים חריגים) כי את זה עושים קרדיולוגים של ילדים, הם לא מיומנים בזה ולמעט להראות ארבעה חדרי לב ושאין פתחים בינהם הם פשוט לא מיומנים בביצוע הבדיקות.

רופאי נשים

על ידי סמדר_נ* » 13 אוקטובר 2004, 22:20

ואם תשאלי את רופא הנשים הממוצע למנות 5 מומי לב שכיחים בתינוקות מרביתם יגמגמו
טוב, זה אכן לא רופא הנשים הממוצע, והוא לא הרופא שלי -- הוא אחד מ"ידועי השם" שמגיעים אליהם מכל הארץ לסקירות מוקדמות.
למיטב זכרוני הוא דקלם הרבה יותר מחמישה, אבל בזמן אולטרסאונד וגינלי אני בקושי מסוגלת להבין מה מדברים אלי, כך שלא החכמתי הרבה...

רופאי נשים

על ידי טרה_רוסה* » 13 אוקטובר 2004, 13:39

אבל רופאים שעושים סקירה מוקדמת הם כאלה שכן מתמחים באולטרסאונד, לא? כלומר, הם לא רופא נשים "רגיל".

רופאי נשים

על ידי רופא_ילדים* » 13 אוקטובר 2004, 13:27

ועדיין רופא נשים אינו מתורגל בביצוע הבדיקה (אלטראסאונד זו בדיקה שדורשת מיומנות ולפעמים טכנאים עם המון נסיון יודעים לבצע אותה מהבחינה הטכנית טוב יותר מרופא), אינו מתורגל בחיפוש המומים האופייניים, ואם תשאלי את רופא הנשים הממוצע למנות 5 מומי לב שכיחים בתינוקות מרביתם יגמגמו (בדיוק כמו שאני ממש לא זוכר את שמות הגידולים השחלתיים וכדומה). גם קרדיולוג ילדים מיומן בביצוע אקו לב עובר (וגם אלו לא תמיד מתמחים דווקא בזה) יאמר לך שהבדיקה אינה שוללת במאה אחוז מום לבבי אך בהחלט יכולה לשלול מומים גדולים המסכנים את חיי העובר מיד עם הוולדו.
אני מסכים עם רופאך וגם אני ממליץ לבצע את הבדיקה שהיא אינה חודרנית ואינה מזיקה, אך יקרה ולא ממומנת ע"י קופות החולים.

רופאי נשים

על ידי סמדר_נ* » 13 אוקטובר 2004, 12:05

דווקא בסקירה המוקדמת שלי הרופא כן ביצע אקו לב עובר. הוא אמר שלדעתו יש לעשות בדיקה זו לכל הנשים ההרות, מכיוון ש 80% ממומי הלב מתגלים אצל עוברים ללא סיפור משפחתי קודם.

רופאי נשים

על ידי רופא_ילדים* » 13 אוקטובר 2004, 10:17

לא ברור לי עד היום למה הוא לא עשה אקו לב תגובה לביקורת שהושמעה על רופא שביצע א"ס ולא עשה אקו לב
רק כדי לסבר את האוזן. אקו לב עובר מבצע קרדיולוג ילדים ולא רופא נשים!

רופאי נשים

על ידי מ.שלווה* » 11 אוקטובר 2004, 09:23

תודה לכן על העצות , אכן אתמול נצלתי את ההזדמנות בסקירת המערכות ושאלתי את הרופא את אותן שאלות מציקות .תשובתו היתה מרגיעה ודומה לרופא הנשים שלי . אפילו יותר מזה הרופא שלי רמז לי כי אין לי סיבה אמיתית לערוך סקירת מערכות מוקדמת .הוא ציין בפני כי יש לי הריון בריא ותקין ובכל זאת עשיתי .נסחפתי עם הלחץ מסביבי, אתמול הרגשתי שכנראה הוא צדק .40 דקות הרופא חזר על דבריו שוב ושוב , היה נראה שרק בגלל ששלמתי לי המון כסף הוא עשה הצגה ארוכה .ואפשר גם לקרוא כאן פרטים נוספים ל סקירת מערכות מוקדמת
בקצור היום אני חושבת להשאר אצל הרופא הרגוע והשלו שלי ,ולייחס לכל אותם דעות לחוצות שמסביבי פחות חשיבות .

ולמה לא נעים לי ?
א. כי אני כזאת הרבה פעמים מהסוג של לא נעים לי .
ב. מן תחושת מחויבות לרופא שבכל זאת התחיל איתי את התהליך עוד מימי הפסקת הגלולות.
ג. כי בסכ"ה הוא באמת נחמד מאוד , ומן תחושה שאינה הגיונית אמרה לי שאולי אפגע בו אם אעזוב . ( כאילו הוא יושב ומחכה רק לי )

רופאי נשים

על ידי טרה_רוסה* » 10 אוקטובר 2004, 11:32

שאין לי מה לדאוג כי אף אחת בישראל עדין לא חלתה בזה
בכל זאת, המשפט הזה קצת מוזר, לא ?

אבל למה שיהיה לך לא נעים ממנו? זה מוזר בעיני.

אגב, גם אני פיתחתי מיאוס לרופא נשים שלי בהריון, והוא היה הרופא שלי 10 שנים ודי חיבבתי אותו. הצרכים פשוט משתנים....

רופאי נשים

על ידי תזמורת_הים* » 10 אוקטובר 2004, 10:44

ויש כמובן דפים על בדיקות בהריון שאולי כדאי לך להציץ בהם. ראי ב מדור הריון.

רופאי נשים

על ידי תזמורת_הים* » 10 אוקטובר 2004, 10:43

אולי תלכי לרופא אחר ותראי מה הוא יגיד ואיך תתרשמי ממנו? ביקור חד פעמי אצל רופא אחר לצורך קבלת דיעה שניה הוא לגיטימי ואין לך שום סיבה לחוש רגשי אשמה.
לדעתי רופא שלא ממהר לשלוח לבדיקות הוא לא בהכרח "ליצן"- אולי הוא פשוט חושב שלא צריך כל כך הרבה בדיקות בהריון תקין? ולגבי החתולים, כמו שאמרה טרה, אם את לא נשאית ואת לא מנקה בעצמך את ארגז הגללים, באמת אין סיבה לדאגה.

רופאי נשים

על ידי טרה_רוסה* » 10 אוקטובר 2004, 10:29

אני במקומך לא הייתי מודאגת מעניין החתולים. הבעייה היא אם נדבקים במהלך ההריון. אם יש לך חתולים הרבה זמן ואת לא נשאית, מדוע שפתאום תידבקי?? ליתר ביטחון, אל תנקי בעצמך את ארגז החול. ההידבקות דרך מגע עם הצואה של החתולים. יש גם דף על זה, הריון וחתולים.

רופאי נשים

על ידי מ.שלווה* » 10 אוקטובר 2004, 10:15

פתאום נתקלתי בבעיה ,רופא הנשים שלי שעד עכשיו היה חביב מאוד התגלה כחובבן. הגעתי אליו בסוף השבוע ה12 בקשתי לדעת אם לא כדאי לבדוק שנית את נשאותי לטוקסופלסמה ( יש לי שני חתולים ואני איני נשאית). הוא פטר אותי במין תשובה מגוחכת שאין לי מה לדאוג כי אף אחת בישראל עדין לא חלתה בזה ושאני ארגע . נו באמת נרגעתי באותו הרגע אבל מאז דיברתי עם גיסתי האחת מיילדת השניה אחות שעובדת עם נשים הרות .שתיהן טוענות שעלי להחליף את הליצן הזה (לדבריהן) . נוסף לכל אני צמחונית וכששאלתי אותו על בדיקת ערכים מחודשת כמובן שגם מזה הוא פטר אותי ומיהר לתת לי כדורי ברזל. ובכלל כל מיני בדיקות שקראתי שצריך לעשות הוא פשוט לא ציין אותן בפני .
אז זהו עכשיו אני לא ממש יודעת מה להחליט, להחליף אותו ? ומה אעשה עם תחושות הלא נעים לי לפגוע בו ? ובכלל אולי הוא בסדר ואני וסביבתי באמת לחוצות מדי .
טוב אשמח מאוד לקבל עצות ודעות כי ממש קשה לי להחליט .

רופאי נשים

על ידי חיפושית* » 31 אוגוסט 2004, 21:24

אה , נזכרתי בעוד משהו, הרופא אמר, לגבי מינון של חומצה פולית, שאם אוכל עלה חסה אחד ביום , אני אצרוך את כ-ל הכמות של חומצה הפולית שאני זקוקה לה...
מה אתם אומרים להפנות אותו לדף תזונה ללידת תינוק בריא....?

רופאי נשים

על ידי חיפושית* » 31 אוגוסט 2004, 21:20

שלום,
חזרתי היום מביקור אצל רופא נשים חדש לאחר שזה, שאני הלכתי אליו 8 שנים (מאז מגורי במרכז), פטר אותי בזלזול לאחר ששאלתי אותו אם יש לו המלצות להכנה לכניסה להריון - הוא אמר "אה, עקרונית אין יותר מידי מה לעשות חוץ מאשר את המובן מאליו, אה, קחי ח. פולית, ואם שום דבר לא יקרה תוך שנה בואי אלי".......
איך נשמע לכן???
אז המליצה לי חברה טובה על רופא אחר, והוא פשוט אמר "אה טוב, הנה רשימה של בדיקות שכדאי לעשות, לאחר ששאלתי (לאחר המלצה של חברה של לקיחת ח. פולית לגברים) אמר שאין לו מושג בשביל מה צריך, (מתמחה בפוריות אצל גברים), ובנוסף עוד לא הוכיחו כלום לגבי ח. פולית לנשים אבל נשים לוקחות אז שיקחו."....
נשמע למישהי שרופא מקצועי, הוא לא אהב לשמוע אותי אומרת שהמליצו לי אמר תקבלי מה שיש כאן במרפאה שהיא ראשונה בארץ להתמחות בפיריון, ואמר פחות או יותר שלא רוצה לשמוע ממני "מה אמרו לי", יצאתי עם הרגשה מה זה מוזרה ,
ועם חוסר רצון להגיע לשום רופא נשים אי פעם אלא אם אני אזדקק ממש .................
אגב (ולא שאני מתלוננת), הוא פטר אותי לחלוטין מכל בדיקה גופנית.... לי זה היה מוזר.....!!!!
הוא חזר ואמר כמה שהמרפאה שלו מקצועית אחת היחידות בארץ והתלוצץ המון , כי אמר שהם כ"כ רציניים ומקצועיים אז כדי לא להפחיד את הפצינטים הם מאוד צוחקים על כל דבר, אני אמרתי בעדינות שאני ממש לא מפחדת ואני מעדיפה רצינות, אז אמר אין בעייה תחזרי עם הבדיקות שנתן לי, ואני אתן לך תשובות רציניות.....
גם אישי אמר שהוא לא אוהב אנשים שנשאלים בשאלות מסויימות ועונים מסביב, או לא לגמרי על השאלה, וזו התחושה ששנינו יצאנו איתה מוזר לא?

רופאי נשים

על ידי אנונימי » 31 אוגוסט 2004, 21:20

דף לעריכה (לדעתי אפשר לעשות פה פירוק לגורמים. ע ע ע)

[h=3]

לחיפוש והמלצה על רופאי נשים, ראו המלצות רופאי נשים[/h]
דף זה מיועד לדיונים כלליים על רופאי נשים.
ראו גם: רופא או רופאת נשים
מדורים קשורים:
@} מדור רפואה ורופאים
{@ מדור נשים וסת ופוריות
{@ מדור הריון
{@ מדור לידה

חזרה למעלה