רעיונות לעבודה מהבית

שליחת תגובה

שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: רעיונות לעבודה מהבית

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_גמלוני* » 12 אפריל 2020, 09:18

המלצה שלי לבדוק טוב לפני שמחייבים לסוג העבודות האלו יש מלא פרסומים על כל מיני שרלטנים שמבטיחים כל מיני עבודות ושכר לעבודה מהבית, ובעצם מתברר שזה בלוף או שצריך להשקיע כסף.
אחד שנכוה :{

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אפריל 2020, 22:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה על הרעיונות וההתכתבויות נתו לי המון אינדקציה

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי מאן_דהו* » 09 יולי 2018, 23:23

אפשר לשאול במה את עובדת דו ???

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי תפילה_לאם* » 27 מרץ 2017, 14:15

אולי לצרף אליכם הביתה את ה"גדולה"?
ואפשר לנסות לאסוף בצהריים ילד או ילדים מגן עירייה למעין צהרון ביתי.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_חמודית* » 27 מרץ 2017, 07:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תנסי דרך אתרי חיפוש עבודה יש להם משרות של טלמרקטינג מהבית

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 מרץ 2017, 21:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולן!
אני אמא לשני ילדים הגדולה במעון והקטן בן שנה וחצי איתי בבית..אני גרה בבית שאן מקום שאין בו בקושי עבודה.במיוחד למישהי כמוני שלא למדה מקצוע.
אני מחפשת רעיונות שאוכל לעשות מהבית..אני חייבת הכנסה הגענו למינוס גדול מאד..
יש לכם רעיונות?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי מישהי* » 10 נובמבר 2014, 13:02

או אולי כמו שרשמו ושווה ללמוד עיצוב גרפי ואם זה מכניס כסף ?

המממ אם אין לך ניסיון או כישורים בתחום אני לא ממליצה להיכנס לזה אלא אם כן זה ממש חלום ישן שלך או משהו כזה. זה לא מכניס הרבה בהתחלה (וגם לא כ"כ בהמשך למען האמת) ולוקח די הרבה זמן להיכנס לעניינים וללמוד את התחום ברמה מקצועית, התחום רווי מאוד ויש מצד אחד הרבה חובבנים שלוקחים כלום כסף, שוברים את המחירים ועושים עבודות לא איכותיות, ולעומתם מקצוענים שמרוויחים יותר שיהיה לך קשה להתחרות בהם בשנים הראשונות כי יש להם ניסיון ומכירים כבר לקוחות וכו'. בקיצור, בעיניי זה לא תחום מתאים כל כך למי שרוצה להתחיל מאפס ולהכניס כסף במהירות יחסית. אני כבר שנים בתחום וזה עדיין לא קל, אין ניסים.
אולי תעשה משהו שלא מצריך הרבה לימודים או השקעה בהתחלה, כמו להכין סנדוויצ'ים/עוגות/מרקים/מיצים ולמכור בצהריים במשרדים או משהו כזה? אולי שירות של מיצים טריים או ארוחת בוקר שלמה עד הבית בבוקר? נראה לי שדבר כזה כדאי לנסות כי זה לא מצריך הוצאה כספית ענקית בהתחלה ודי מהר תדע אם זה מצליח ומתאים לך או לא.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_שרוצה_הכנסה* » 10 נובמבר 2014, 09:58

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם ,
אשמח לשמוע על הצעות לעבודה מהבית או עבודה נוספת כעצמאי .
אני שכיר ועבדתי בתחום הנדלן, דבר שהיום מאוד קשה לראות ממנו כסף .

אם יש מידע על עבודה על סקרים כמו שרשמו פה שעושים 3000 ש"ח אשמח או כל דבר בסגנון .
או אולי כמו שרשמו ושווה ללמוד עיצוב גרפי ואם זה מכניס כסף ?

כל רעיון , הצעה ושיתוף יתקבלו בברכה.
מחפש נואשות עוד הכנסה .
כל רעיון יתקבל בבכה :)

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי חוני_המעגל* » 25 מרץ 2014, 05:18

יש היום הרבה "הצעות עבודה מהבית" www.xplace.com/ShowWorkFromHome.xpl בתחומי מיחשוב, עיצוב גרפי, כתיבת תוכן וכו'

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 דצמבר 2012, 19:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אמירת תודה פשוטה, בדרכה, מניעה את העולם!
אז חבר'ה תודה רבה על התגובות :-)
האנשים הקרובים אלי יכולים לאפשר לי את הבסיס גם מבחינת זמן וכסף אבל אני מתקשה בגלל שאצטרך לעשות המון וויתורים הילד שלי בסה"כ בן שנה יש לו היום יום הולדת...(תותי שלי מזלללל טובבבב!)
מה שזה אומר שבמקום להמשיך להקדיש זמן לילד שלי ולבעלי (משפחה) אני יאלץ להשקיע בקרירה שלי ואני לא יודעת אם זה הזמן המתאים...
אולי אני גם אף פעם לא אדע אם אני לא יתחיל במשהו..

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי א* » 04 דצמבר 2012, 23:32

נשמע נהדר להיות מעצבת גרפית +מאפרת.
את יכולה להרשות לעצמך להשקיע זמן בהקמת עסק?
יענו, בן/ת כמה הילד?כמה זמן הוא יאפשר לך ומתי לעבוד?

האם יש לך אפשריות לא להרוויח בתקופת ההרצה?

נגיד שיש לך זמן וקצת רזרוות של כסף.
תבררי מה אנשים שסביבך צריכים,איפה נמצא השוק שלך: נגיד : יש הרבה נשים בשכונה שלך שיוצאות לבלות בארועים ורוצות שיאפרו אותן, או שיש דרישה לקורסי איפור, מסיבות איפור לנערות,איפור פנים למסיבות ילדים...-תתחילי לברר כמה אפשר להרוויח על כאלו דברים.תתחילי לאפר חברות שיספרו עליך ויתנו המלצות.תתחילי לקבל משובים על העבודה שלך ותראי אם את מקבלת מזה את הביטחון הדרוש לך, או שעדיף לך להמשיך ולהיות שכירה.

בתחום של העיצוב גם יש המון דרישה בדברים מסוימים,צריך לברר .הזמנות לארועים,שלטים,אינטרנט,וכ'

את צריכה יעוץ פיננסי ,לפתוח תיק במס הכנסה ,שיהיה לך פינקס חשבוניות וכ'.את יכולה לפנות למט"י ולבוא לקורסים שלהם,את יכולה להצטרף לנט וורקינג(BNI או ביז מיק ביז),לבדוק באזור שלך אם העיריה או המועצה מארגנת משהו לעידוד עסקים פרטים.

בהצלחה

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי סאלי_תדמור* » 04 דצמבר 2012, 23:27

אני אוטוטו בת 30, אמא +1 רוצה להיות עצמאית ולא יודעת מאיפה להתחיל??
שלום לך @}
את נמצאת במקום מאוד מוכר. ויש מה לעשות.
יש לך גם חסרון בזה שאת עובדת (ויחד עם ילד את בטח מאוד עסוקה), אבל גם יתרון בזה - אין לך לחץ כלכלי להתחיל להרויח מיד כעצמאית.
מה שאת צריכה לעשות הוא להתחיל לעצב באופן עצמאי (או לאפר). לחפש את הלקוחות הראשונים שלך. במקביל למשרה, כנראה. בהתחלה את לא צריכה לגבות הרבה, אלא פשוט להתחיל. את יכולה להציע לאנשים סביבך. לדבר עם אנשים על זה. לספר שאת מתחילה להיות גם עצמאית ולהציע להם. אחרי הלקוח הראשון שלך כעצמאית זה יהיה לך הרבה יותר קל.
בימי ראשון אני נותנת אימון חינם ברשת ואת מוזמנת להצטרף (או להקשיב לתוכניות המוקלטות - אני חושבת שיש שם הרבה שיעניין אותך).
בהצלחה |L|

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי אלמונית* » 03 דצמבר 2012, 10:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

S.O.S
מה עושים שיש את כל הכישורים הנדרשים ומנגד ישנו החוסר ביטחון להתחיל למנף משהו קיים ????
אני מעצבת גרפית וגם מאפרת במקצועי מגיל 22 אני נמצאת במסגרת עבודה. (כן, ודי נמאס לי מהמסגרת הזו!!)
בתחום הגרפי עבדתי במהלך 5 שנים רצופות אחרונות במס' מקומות עבודה . (בתחום האיפור לא יצא לי לעבוד אלא רק בתור תחביב חברות, משפחה.)
אני אוטוטו בת 30, אמא +1 רוצה להיות עצמאית ולא יודעת מאיפה להתחיל??
אשמח לשמוע את תגובתכם בעניין... מה אתם הייתם עושים אילו הייתם במקומי?
יום נעים לכולם
מאת אלמונית!

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי שרה* » 23 יוני 2012, 11:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני רוצה לעבוד מהבית בכל מיני תחומים טלמרטינג הקלדות רק בעברית תיאום פגישות וגם עבודות כלליות הדבקות ועוד

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מאי 2012, 11:26

תודה פלוניה,
באופו מוזר באתר המנשאים הישראלי והמנשא הנכון יצירת הקשר היא עם אותם נשים....
אני מחפשת הכנסה צדדית כשכירה. להתחיל לקנות לשווק וכו'.. זה ממש להקים עסק עצמאי. יש לי מקצוע חופשי שאני מתחילה לעבוד בו לאט לאט ורוצה להשקיע בו את רוב זמני.
שוב תודה,
ואשמח אם יהיו רעיונות נוספים...
(-:

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוניה* » 22 מאי 2012, 11:16

אולי באתא המנשאים הישראלי?
ואולי פשוט באופן פרטי? לקנות כמה סוגים של מנשאים ולהתחיל לפרסם את עצמך...

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מאי 2012, 08:30

הפצת ושיווק מנשאים - מישהי יודעת איך מגיעים לזה?
כשקניתי את המנשא שלנו הלכנו למישהי הביתה, היא הראתה לנו כמה סוגים, הסבירה, מדדנו וקנינו ממנה.
הרגיש נעים יותר לקנות ככה באישי וביתי וחשבתי אולי גם אני יכולה כעת למכור ככה מנשאים מהבית.
האם מישהי יודעת איך מגיעים לזה?
(באתר המנשא הנכון אמרו לי שלא מצרפים כרגע מפיצות נוספות).

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ודעתכן!

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי בריג'י_נומושי* » 04 אוקטובר 2011, 11:36

אשמח לקבל פרטים על העבודה בסקרים.
0522894056
תודה ושנה טובה!

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי טרה_רוסה* » 04 אוקטובר 2011, 07:31

_אשה נשואה שבעלה משלם ביטוח לאומי והיא עובדת פחות מ-10 שעות בשבוע (או 12 אני לא זוכרת בדיוק) או מרוויחה פחות מסכום מסוים, לא צריכה לשלם ביטוח לאומי.
אבל במקרה כזה היא תחשב בעיני בט"ל כעקרת בית במקרה של אובדן כושר עבודה והפיצויים יהיו בהתאם._

אבל אם היא לא תפתח עסק כי היא מפחדת מהתשלומים אז היא ממילא תהיה עקרת בית.
ככה היא יכולה להתחיל במתכונת הזאת וכשתתחיל להרוויח יותר ולעבוד יותר שעות תשנה את הסטטוס שלה בביטוח לאומי.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי עומדת_להתגרש* » 02 אוקטובר 2011, 22:00

_מישהי כתבה פה שאמא שלה עושה סקרים דרך הטלפון,4 ש' עבודה כ-3000 לחודש
אפשר בבקשה פרטים ?
תודה_
מצטרפת לבקשה - מוסיפה דחוף!!!!! (-:

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי תזמורת_הים* » 02 אוקטובר 2011, 21:51

אשה נשואה שבעלה משלם ביטוח לאומי והיא עובדת פחות מ-10 שעות בשבוע (או 12 אני לא זוכרת בדיוק) או מרוויחה פחות מסכום מסוים, לא צריכה לשלם ביטוח לאומי.
אבל במקרה כזה היא תחשב בעיני בט"ל כעקרת בית במקרה של אובדן כושר עבודה והפיצויים יהיו בהתאם.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי טרה_רוסה* » 02 אוקטובר 2011, 20:43

ביטוח לאומי כל אחד חייב לשלם בכל מקרה.
לא נכון.
אשה נשואה שבעלה משלם ביטוח לאומי והיא עובדת פחות מ-10 שעות בשבוע (או 12 אני לא זוכרת בדיוק) או מרוויחה פחות מסכום מסוים, לא צריכה לשלם ביטוח לאומי.

גם לפתוח עסק זה סיפור כי צריך לשלם ביטוח לאומי וכאלה
לפתוח עסק זאת ממש לא בעיה. אין שום סיבה לעבוד בשחור.
אם מרוויחים מעל סכום מסוים (סביבות 4000-5000) צריך לשלם מס הכנסה. אז מה ? אז בגלל זה לא לעבוד ?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי נועה_ברוך* » 02 אוקטובר 2011, 19:55

קרן,
ביטוח לאומי כל אחד חייב לשלם בכל מקרה. אם את עצמאית שלא מרוויחה (וכך כולם בהתחלה) את משלמת את המינימום, נדמה לי בסביבות 160 ש"ח לחודש.
אם את פטורה ממע"מ אין לך תשלומים. כך שזה לא נורא לפתוח תיק.
למה בעלך לא תומך? הוא שכיר או עצמאי?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי קרן* » 02 אוקטובר 2011, 11:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני למדתי גרפיקה ופדיקור מניקור ובניית ציפורניים ויש לי ילדה בת שנה אני מאודדדדדדד רוצה לעבוד מהבית אבל אני לא יודעת איך עושים את זה כי מצד אחד אני מפחדת לעבוד בשחור לא רוצה בעיות אבל מצד שני גם לפתוח עסק זה סיפור כי צריך לשלם ביטוח לאומי וכאלה אבל אם אין רווח וגם בעלי לא תומך בזה שאני אהיה רשומה כעצמאית
אם יש מישהי שעובדת בעיצוב גרפי מהבית אשמח לדבר איתה במייל [email protected]

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי בריג'י_נומושי* » 28 מאי 2011, 18:41

מישהי כתבה פה שאמא שלה עושה סקרים דרך הטלפון,4 ש' עבודה כ-3000 לחודש
אפשר בבקשה פרטים ?
תודה

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי מתעניינת* » 23 אפריל 2008, 12:07

אהה... באמת זה לא נשמע טוב כמו שכתבתי.

הצוואה והכסף שהיה או לא היה לא מעניינים אותי אישית, אבל זה פתאום חיזק לי את כל התחושות הלא נוחות שהיו לי כלפי המשפחה הזו... שצריך היה תמיד לכבד ולאהוב אותה כי הם גידלו את אמא שלי "כמו משפחה ממש"...

ובגיל מבוגר יותר כשאמא שלי רצה אחרי האומנים שלה (בעזרתנו כמובן) וה"דודים" שלי היו עסוקים בחייהם ולא טרחו אפילו לבוא לבקר את הוריהם... פתאום אחר כך לגלות לגמרי במקרה שהיא לא חלק מהצוואה... זה כואב! אפילו חפץ לא טרחו להשאיר לה. אז לה בתור ילדה לא היתה ברירה אלא להיות אסירת תודה וטובה כלפיהם... אבל אני בתור בוגרת הוצאתי את עצמי מהמשוואה הזו ברגע שהאנשים שעשו את הטובה הזו נפטרו - כלפי ילדיהם אני לא מרגישה שום תחושת משפחה או קרבה.

ועדיין... קשה לי לתאר כמה רע עשה לי לראות את הרעיון של אומנה כמקור הכנסה!

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אפריל 2008, 19:10

כמובן שבצוואתם לא השאירו לה פרוטה... אני ניתקתי כל קשר עם אותה "משפחה"

בגלל הצוואה?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי מתעניינת* » 22 אפריל 2008, 10:16

כבת לאשה שגדלה באומנה, הרעיון של אומנה כמקור הכנסה מקומם אותי מאוד! אם נשאר לך כסף מהוצאות האומנה, מן הראוי שתפתחי תכנית חיסכון לילד/ת האומנה!
המשפחה ש"גידלה" את אמי חזרה ואמרה לה כל חייה שהיא ממש "כמו בת משפחה" (ה"כמו" הזה לא נשמע טוב)
בפועל, כשהאומנים הזדקנו וחלו ונזקקו לעזרה, היא היתה היחידה שטיפלה בהם וסעדה אותם - לילדים הביולוגים היו עיסוקים אחרים (כפי שקורה בכל מיני משפחות)
כמובן שבצוואתם לא השאירו לה פרוטה... היא הרגישה כל כך אסירת תודה על שגידלו אותה, שבכלל לא חשבה ש"מגיע" לה משהו מהם... לי ולאחי זה נשמע ונראה אחרת לגמרי. אני ניתקתי כל קשר עם אותה "משפחה" פרט לאיחולים מנומסים בחגים

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 21 אפריל 2008, 16:45

החיים הממוצעת בארץ, מזון, ביגוד, מים וחשמל לילד אחד לא עולים 2000 ש"ח בחודש ולא קרוב לזה.
אבל שכחתן שמדובר בילדים עם בעיות רגשיות קשות לרוב. חרדת נטישה, לפעמים בעיות פיזיות שמחייבות את ההורים להישאר בבית, להפסיד ימי עבודה, לרוץ לקופ"ח, לפעמים הרכב המשחתי לא מספיק לאכלס עוד ילד ואז נסיעות כפולות או נפרדות, גם רכישה של מזון מיוחד לילד שלא רגיל או אלרגי/רגיש להתנהלות של המשפחה הנל יכולה להיות הוצאה חורגת, ועוד לא דיברתי על פגישות עם פסיכולוגים, ועוד. לא מדובר בילד רגיל ובעידן של היום אני לא בטוחה ש2,000 ש"ח באמת מכסה הוצאות שוטפות לילד נוסף וחריג לרוב. גם אם הסכום מצליח לכסות את ההוצאות (ואני אל מאמינה שנשאר "עודף") , הרי שהזמן שמושקע והויתורים סביב השעון עם ילד כזה בנפש ובגוף לא מתומחרים ולחלוטין יכולים להיות מושקעים "באפיק הכנסה אחר - אם זהו היתה הכוונה המקורית.
לכן לדעתי התשלום לא גדול על מנת שלא ייכנסו לעניין הזה רודפי בצע.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אפריל 2008, 15:00

_קצת צורם לי לשמוע את זה.
האם אין פיקוח על האופן שבו המשפחה האומנת מוציאה את הכסף?
האם זה מוסרי? תוהה... הרי הכסף נועד להוצאות על הילד_

למיטב ידיעתי, חלק ניכר מהמשפחות האומנות עושות את זה גם כסוג של פרנסה. אני לא רואה פסול בכך שאנשים בוחרים לעסוק לפרנסתם בדבר שהוא גם נתינה עצומה. אם עובדים בפנימייה לילדים ומקבלים משכורת זה גם צורם?

בקשר לפיקוח ולמוסריות - למיטב הבנתי המדינה מתכוונת לתת פיצוי מסוים על הזמן המושקע בטיפול בילד. ברמת החיים הממוצעת בארץ, מזון, ביגוד, מים וחשמל לילד אחד לא עולים 2000 ש"ח בחודש ולא קרוב לזה. וכמו שציינתי, הוצאות שאינן "שוטפות" מוחזרות כנגד קבלות. דרך אגב, אחת הדרישות ממשפחה מועמדת היא להציג יציבות כלכלית.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי מדרגות_לרקיע* » 21 אפריל 2008, 13:38

התשלום על ילד באומנה הוא 1950 ש"ח לחודש על הוצאות שוטפות. על הוצאות כמו ספרי לימוד, חוגים, טיפולים וכו' מקבלים החזר בנפרד. במשפחה שחיה בפשטות, ההוצאות השוטפות על ילד נוסף הן להערכתי 500-700 ש"ח. כך שאחזקת ילד אחד או שניים באומנה היא בהחלט תוספת הכנסה מסוימת שיכולה לאפשר הישארות בבית של אחד ההורים.
קצת צורם לי לשמוע את זה.
האם אין פיקוח על האופן שבו המשפחה האומנת מוציאה את הכסף?
האם זה מוסרי? תוהה... הרי הכסף נועד להוצאות על הילד.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 21 אפריל 2008, 12:56

אוקיי, אז זה אפשרי לחסוך את הכסף הזה לטובת המשפחה האומנת, אבל האם זה מוסרי? תוהה... הרי הכסף נועד להוצאות על הילד.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אפריל 2008, 02:05

נדמה לי שמאומנה לא מתפרנסים. מי שלוקח ילדים לאומנה מקבל את הכסף לו הוא זקוק כדי לפרנס את הילדים ולא "משכורת".

התשלום על ילד באומנה הוא 1950 ש"ח לחודש על הוצאות שוטפות. על הוצאות כמו ספרי לימוד, חוגים, טיפולים וכו' מקבלים החזר בנפרד. במשפחה שחיה בפשטות, ההוצאות השוטפות על ילד נוסף הן להערכתי 500-700 ש"ח. כך שאחזקת ילד אחד או שניים באומנה היא בהחלט תוספת הכנסה מסוימת שיכולה לאפשר הישארות בבית של אחד ההורים.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי דגנית_בר* » 21 אפריל 2008, 01:55

נדמה לי שמאומנה לא מתפרנסים. מי שלוקח ילדים לאומנה מקבל את הכסף לו הוא זקוק כדי לפרנס את הילדים ולא "משכורת".

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אפריל 2008, 01:41

שילוב של חינוך ביתי ואומנה

מה דעתכם על אומנה (להיות משפחה אומנת) בתור עיסוק עם נתינה וגם דרך לאפשר חינוך ביתי?
נראה לכם שרשויות הרווחה יאשרו מועמדות של משפחה בחינוך ביתי לאומנה, או שמשפחה כזו לא נתפסת כ"נורמטיבית"?
ומה עם חינוך ביתי לילדי האומנה עצמם - יש סיכוי שהמערכת תאשר דב כזה?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי עצמאית_מהערבה* » 05 נובמבר 2007, 14:16

שלום לכולם, פעם ראשונה כותבת באתר ואהבתי לקרוא על הרעיונות והדרכים להתפרנס מהבית, אני מחנכת את שלושת בנותי בבית כבר 6 שנים מתוכן 3 שנים בנפרד, אני עצמאית כבר 7 שנים, מלמדת אנגלית בשעות אח"צ ועד לא מזמן בישלתי עבור קבוצות ואורחים שהתארחו בצימרים בערבה, תרגמתי עבור סטודנטים מאמרים ומבחנים, באמת ניסיתי את האפשרויות המוצעות לעי"ל.

אך תמיד היתה בעיה, עם בוא הקיץ תמיד נתקעתי בלי מקור הכנסה (לא ברמה שהיתה לי במשך השנה) ולמען האמת בחודשי הקיץ אין הצעות עבודה בערבה (סוף עונה חקלאית, כולם נוסעים, תלמידים לא מעוניינים ללמוד וכו)

לפני שנתיים הצתרפתי לקבוצה שעוסקת בהפצת מוצרי איכות חיים וההרגשה של להיות עצמאית (אני קובעת את מס' שעות העבודה ומתי לעבוד) אך בשיתוף קבוצת חונכים תומכת ומסייעת, נהדרת,
קבוצת החונכים עזרה לי להגיע להשגים נאים כלכלית, תמכה ותומכת בי בבנית העסק (נפגשים עם לקוחות עבורי, משתתפים בשיחות טלפון וכו).
עדיין יש לי מה לשפר בתחום הכלכלי כך שיהיה לי יותר זמן עם הבנות שלי אבל אני בדרך הנכונה!!
אני מזמינה כל אחד לבדוק את האפשרות הזו בעצמו לראות אם זה מתאים או לא מוזמנים ליצור קשר מי שרוצה לדעת עוד
המייל שלי:[email protected]

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי יתרון_האור* » 13 אוגוסט 2007, 23:57

עוד רעיונות:
מכירה מהבית -
בציבור הדתי זה מאוד מקובל, ומאחר ויש הרבה אמהות שנמצאות בבית עם הקטנים.
למשל - בגדי נשים, בגדי ילדים, תכשיטים, נעלים, כלי בית, מתנות.
כל הדוגמאות האלה הן מכירות שנתקלתי בהן. לחלקן יש חדר מיוחד בבית (האידאלי), וחלקן מוציאות לסלון את החפצים בזמני הפתיחה (למשל, בגדים על מתלים עם גלגלים שצריך לגרור אותם לסלון וקל להחזיר למקום אח"כ).
כמובן זה דורש התארגנות על מלאי כלשהו, פתיחת תיק עוסק פטור וכו'.

עוד -
קוסמטיקאית טבעית
יועצת הנקה
אפי'ה ובישול (רק בקטן, כי יש תקנים מאוד מחמירים לכל מה שקשור במזון) קייטרינג זעיר/ מבשלת לאמהות עובדות/ עוגות וחלות לשבת/ לחמים מיוחדים.

אגב, אני עובדת מהבית בעיצוב גרפי ואוהבת את זה, באמת לא בא לי לצאת למשרד וזה, מצד שני כן עובדת עם אנשים (בעיקר בוירטואלי וטלפונית). מצד שלישי אני לא ממש בחינוך ביתי, הגדול שלי (4) מאוד אוהב ללכת לגן ואמנם היו לי מחשבות בתחילת השנה (שעברה) להשאיר אותו בבית אבל הוא ממש נהנה שם. הקטן (שנה וחצי) איתי בבית.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 13 אוגוסט 2007, 10:33

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 19 מרץ 2007, 20:20

וכשעובדים כפרי לאנסרית אין שום ביטחון: יכול להיות חודש שיש בו 3 עבודות ו-5 חודשים בלי אף עבודה...
נכון. מצד שני, אין מחיר לחופש :-)

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי דו* » 19 מרץ 2007, 19:34

אספר למי שמתעניין/ת בעבודה מהבית מעט על החיים האלה. אני עושה את זה כבר שש שנים. בשבילי זה הדבר הכי נפלא שיכול להיות. לא מעניין אותי להתלבש, לא מעניין אותי לפטפט על ענייני דיומא, לא כיף לי לצאת לשתות עם חברים לעבודה או להזמין ולהתארח באירועים גדולים שמצריכים מתנות מרשימות. אז טוב לי עם העבודה שלי שמעניינת אותי, טוב לי שכשאני צריכה אוויר מהעבודה אני יכולה לצאת החוצה, לתלות כביסה מול השמש, טוב לי לנצל רגעים פנויים כדי להכין אוכל למשפחה שלי או להחליט שאני עובדת בלילה וביום יוצאת לי לכוס קפה עם חברים. יש כאלה שהיו משתגעים מיום שלם לא לדבר עם מישהו מבוגר, לא להתלבש יפה ולא לצאת לארוחת צהריים עם חברים למשרד. לי זה מתאים. צריך להיזהר ולחשוב מי אתם באמת ומה נכון לכם.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי לי_אורה* » 19 מרץ 2007, 14:56

רציתי להעיר על עבודות מהסוג של: תרגום, עריכה לשונית, גרפיקה ממוחשבת וכו'. מלבד העניין המקצועי (צריך ללמוד, תרגום ועריכה לומדים כמה שנים) יש העניין של היצע וביקוש, מצב השוק והכלכלה כיום וכו'. בקיצור, מדובר בעבודות של פרי לאנס: צריך למצוא הוצאת ספרים שמעוניינת בתרגום או בעריכה לשונית או בגרפיקה וכו' ושתסכים להעסיק דווקא אותך (סביר להניח שיש להם כבר מאגר של מתרגמות, גרפיקאיות, עורכות וכו' שהם כבר עובדים איתן כמה שנים). ונאמר שהם יתנו עבודה אחת, זה לא אומר שיתנו עוד. והם נוהגים לתת משכורת אחרי חודש-חודשיים, ומדובר בדרך כלל בפרוטות... ואם עובדים עם הוצאת ספרים הם רוצים קבלות, ואז צריך לפתוח תיק במס הכנסה ובמע"מ וכו'. וכשעובדים כפרי לאנסרית אין שום ביטחון: יכול להיות חודש שיש בו 3 עבודות ו-5 חודשים בלי אף עבודה...

ואם לא רוצים לפתוח תיק במס הכנסה ובמע"מ והכוונה לעבוד שחור... אז אפשר לעבוד רק עם אנשים פרטיים ולא עם מוסדות (וזהירות מהשכנות). למשל, להדפיס לסטודנטים עבודות וכו'. ושוב, יש חודש שיהיו 3 עבודות, וכמה חודשים בלי אף עבודה.

ולגבי להיות סופרת... כתיבת ספר טוב יכולה לארוך כמה שנים. באותו זמן אין שום רווח. וגם צריך לזכור שצריך השראה: צריך זמן לעצמך כדי לחשוב ולחלום ולנסות לתכנן וכו' וכו'. זה לא יכול לקרות אם יש בדיוק שעה פנויה... ונוסף לכך, צריך למצוא הוצאת ספרים שתהיה מוכנה להדפיס את הספר ולבחור את הספר שלך מתוך עשרות רבות אם לא מאות כתבי יד. ולאחר שמוצאים הוצאת ספרים... סופרים ידועים מקבלים 5-6 ש"ח לעותק מהספר וסופרים מתחילים - 2.5 ש"ח לעותק... אי אפשר להתפרנס מכתיבת ספרים. רק יחידים מאוד מצליחים בכך.
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/S ... ntrassID=0

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי עינ_התכלת* » 19 מרץ 2007, 14:39

מכירה ב - ebay
נראה לי שצריך להשקיע מעט זמן יחסית.
אולי רק בהתחלה יותר. ללמוד את הממשק ולעשות סקרי שוק וכו', אבל, בגדול זה משהו שכן אפשר לעשות בין חיתולים לבישולים.
<- מנסה להתחיל למכור כבר כמה חודשים אבל דוחה את את זה כל הזמן...מה שכן לקנות דווקא כן מצאתי זמן!>

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי אחת_שתיים* » 19 מרץ 2007, 13:36

_למשל אני לומדת עכשיו לתואר שני בתקווה לההמשיך לדוקטורט ואולי להיות מרצה ביום מן הימים באוניברסיטה.
משרה מלאה של מרצה זה בין 8-12 ש"ש כלומר גג פעמיים בשבוע לצאת, ובעלי יוכל בזמן הזה להחליף אותי בבית_

לא בדיוק... יש גם הכנת מערכי שיעור, בדיקת עבודות ותרגילים, הכנת בחינות, פגישות עם סטודנטים. להערכתי יש להוסיף לפחות שעת עבודה בבית על כל שעת הוראה בחוץ.

במידה ואת רוצה להיות מרצה מן המניין- כלומר לקבל תקן באוניברסיטה אז מדובר בהרבה-הרבה יותר שעות. מרצים צריכים להיות מעורים במחקר, לכתוב ולפרסם. זו בהחלט עבודה גמישה, במובן הזה שאין החתמת כרטיס ושעות עבודה מוגדרות, אבל עבודה שמתאימה למי שמשקיעים בחום הידע שלהם יותר מ 8-12 שעות שבועיות.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי POOH_והתוספות* » 19 מרץ 2007, 12:36

אשמח לשלוח פרטים במייל
אני אשמח..

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי יעלי_לה » 19 מרץ 2007, 09:01

מגניב! צריך להיות מורה מוסמכת בשביל זה, או איזו תעודה אחרת?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 19 מרץ 2007, 05:26

אני רוצה לספר מה אני עושה מהבית - ובחינוך ביתי:
אני מלמדת באינטרנט. יש יותר מחברה ישראלית אחת שנותנת שיעורים בשלל מקצועות באינטרנט. בלי לצאת מהבית, שיעורים בודקים באימייל, לא צריך להתלבש או לבזבז זמן על נסיעות.
אשמח לשלוח פרטים במייל. {@

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי אבישג_א* » 23 דצמבר 2006, 22:53

הרעיונות שהצעתי בתחילת הדף מיועדים כמובן למי שזה מתאים לו ולא לכל אחד שמחפש עבודה מהבית.
אני לדוגמא מאוד רוצה להיות סופרת, מישהי אמרה לי שהיא חשבה על זה גם כעבודה מהבית וזה לא רווחי. אני חלמתי על זה עוד לפני שהייתי אם ואם אני אצליח מבחינתי זה הגשמת חלום גם אם הכסף לא משהו.
כל התחומים שאני מתעניינת בהם כרגע הם תחומים שמושכים אותי מאוד וגם מתאימים לגידול ילדים. תרגום אגב הוא לא אחד מהאפשרויות שלי.
למשל אני לומדת עכשיו לתואר שני בתקווה לההמשיך לדוקטורט ואולי להיות מרצה ביום מן הימים באוניברסיטה.
משרה מלאה של מרצה זה בין 8-12 ש"ש כלומר גג פעמיים בשבוע לצאת, ובעלי יוכל בזמן הזה להחליף אותי בבית

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי הביביסיטר* » 22 דצמבר 2006, 16:06

אני במקרה הייתי הביביסיטר...

וזה היה חינוך ביתי לחלוטין של בשמת :-)

והיום , אני בבית עם הינוקא שלי.. ובעצמי מחפשת סוג של פרנסה מהבית... רק לא תרגום :-)

המרגיעון - אפשר להזמין הזדמנויות

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי דו_ליונת* » 22 דצמבר 2006, 08:23

יש לי חברה טובה שמה שהיא עושה (חוץ מלהיות עם ילדיה בבית ולהינות מזה) זה להיות מזכירה טלפונית של רופאה. היא בודקת הודעות, מחזירה טלפונים, קובעת תורים לפציינטים. היא מרוויחה לא הרבה, אבל זה גם משהו.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי באופן_לייט* » 21 דצמבר 2006, 23:49

אדם שעובד מהבית נמצא הרבה יותר עם המשפחה מאשר אדם שעובד בחוץ באותו היקף משרה.

אני מסכיהמ בד"כ
אבל זוכרת כל מיני ראיונות עם ילדים של סופרים שסיפרו איך אבא בבית אך ספון בחדרו ולא באמת נמצא
סתם, מהגגת

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי בר_עדש* » 21 דצמבר 2006, 23:07

בשמת הביאה ביביסיטר
אני יודע. כתבתי את זה בתגובה ל ואז זה אמנם חינוך ביתי - אבל של הביביסיטר!

צריך לזכור שאם אני בחדר ואסור לדבר איתי כרגע זה ע"ח זמינות לילדים.
בזמן העבודה. אבל אפשר לאכול ארוחת צהריים ביחד, וזה חוסך את זמן הנסיעה לעבודה (שיכול להגיע ליותר משעתיים ביום).
אדם שעובד מהבית נמצא הרבה יותר עם המשפחה מאשר אדם שעובד בחוץ באותו היקף משרה.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי באופן_לייט* » 20 דצמבר 2006, 17:02

LOL בר עדש, בשמת הביאה ביביסיטר

ובכל מקרה אם אני מרוויחה 100$ בשעה זה עדיין רווחי להביא ביביסיטר :-) <לייט שואפת>

צריך לזכור שאם אני בחדר ואסור לדבר איתי כרגע זה ע"ח זמינות לילדים. ואני מכירה אנשים שעושים קרירה מהבית והם הורים נעדרים למרות הכאילו נוכחות פיזית.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי בר_עדש* » 20 דצמבר 2006, 01:14

וכמובן-כבר לא רווחי!
תלוי כמה את מרוויחה לשעת עבודה. עבור בעלת מקצוע מיומנת, זה יכול להיות ריווחי מאד.

תשכחו מעבודה מהבית וחינוך ביתי! או זה או זה. או להביא בייביסיטר
בשמת א כתבה שככה היא כתבה את התזה שלה. האם ההגדרה של חינוך ביתי לא חלה עליה?
חוץ מזה, זה לא חייב להיות בייביסיטר. גם ההורה השניה יכולה לשמור על הילדים.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 20 דצמבר 2006, 00:12

ערסית, תלוי באיזה היקף העבודה ובאילו שעות של היום :-)

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי הערסית_מהשכונה* » 19 דצמבר 2006, 17:42

תשכחו מעבודה מהבית וחינוך ביתי! או זה או זה. או להביא בייביסיטר, ואז זה אמנם חינוך ביתי - אבל של הביביסיטר!
וכמובן-כבר לא רווחי!

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלונית* » 19 דצמבר 2006, 16:39

תכנות

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי באופן_לייט* » 19 דצמבר 2006, 13:24

כן כן
אני יודעת
ועדיין שני הדברים הללו ניתן לעשות מהבית

אגב, אני לא מתווכחת עם הטענה (המרומזת) שהשקעות בבורסה הן סוג של עיסוק למהמרים (הימור מהוגן?!)
לייט הרבה יותר מידי שונאת סיכון מכדי להשקיע את דמי החנוכה שלה בבורסה (-:

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 19 דצמבר 2006, 12:16

יועצי השקעות (למרות שקרוטונית חושבת שזו לא עבודה
היי, אני מבקשת! :-) לא דיברו כאן על ייעוץ השקעות אלא על השקעה. יועצי השקעות לא סוחרים בבורסה עבור הלקוחות שלהם.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי באופן_לייט* » 19 דצמבר 2006, 11:43

חשבתי על השאלה הזו
האמת היא שיש המון עבודות שאפשר לעשות מהבית אבל באמת דורשות התמקצעות - אם אני חושבת על זה אז בנוסף למקצועות הטיפול שההולכת בדרכים כתבה עליהן אפשר יש הרבה מאוד מקצועות שירות שניתן לעשות מהבית (ואני מכירה אנשים שעושים זאת):
עורכי דין.
רואי חשבון.
יועצי השקעות (למרות שקרוטונית חושבת שזו לא עבודה P-: ).
מרצים באונ' יכולים לעשות חלק מהעבודה מהבית (הכנת מערכי שעור, בדיקת עבודות ומבחנים, תכתובת מייל עם סטודנטים).
מסחר באינטרנט (לדעתי תחום שצובר תאוצה).
שירותי חיפוש מידע באינטרנט (גם זה מתפתח בגלל היצף המידע).

כדי לעבוד מהבית צריך
א - ללמוד קודם משהו (וראי הדיון הלוהט פה עם פלוני אלמוני המתרגם כאוב הלב) יכול להיות התמחות לא פורמלית (אם את מאוד כישרונית ביצירה למשל או באינטרנט) אבל צריך להיות יחודיים וטובים "מקצועיים" כדי להתפרנס.

ב - צריך לפנות מרחב כדי לעבוד מהבית, מרחב פיזי ומנטלי.
  • מנטלי - יכולה להעיד על עצמי שרק אחרי 8 שנים של עבודה מהבית הבנתי / עלה בדעתי בכלל ששישיבת הם לא ימים לעבודה. ולהבין שהזמן שמוקדש לעבודה הוא זמן שלא מוקדש לניקוי הבית / סידור המזווה, טיפול בילדים וכיו"ב (את זה אפש ע"י חלוקת עבו' אחרת עם בנזוג / ביביסיטר בבית וכו)
אני לא מדברת בהכרח על חלוקה נוקשה אבל בהעניין הזה לדעתי לא יעבוד חינוך ללא גבולות (-: צריך להציב גבולות לעצמך ולבני הבית. ולדעתי כן יש צורך בהגדרת זמנים רציפים לעבודה כי "כניסה ויציאה" ממשימות מפריעה ליעילות ולתפוקה.
  • פיזי - צריך לפנות שטח בבית שהוא "שייך לעבודה" כמו שכתבה חכמה ממני נדרש חדר משלך.
ג - צריך משמעת עצמית חזקה מאוד כדי ליצור הפרדה בין העבודה ומשימות הבית (מנסיון של אחת נטולת משמעת...) וגם כדי לבצע את העבודה עצמה... (למשל לא לגלוש בבאופן במקום ללמוד חומר (-:
ד - אנשים שעובדים מהבית לעיתים סובלים מבידוד - בדידות לטעמי כדאי עבודה שיש בה גם מגע עם אחרים, ולזכור שלפעמים טוב לצאת מהבית בעניני עבודה - זה תורם להתפתחות מקצועית, לשיווק שירותיך וכו'.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי מיכל_שץ* » 19 דצמבר 2006, 11:19

אם היו משלמים יותר, היו מגיעים לעיסוק הזה רק אנשים מקצועיים שהשקיעו בהכשרה וכל מה שכתבת.
למה זה אומר שלא היו מגיעים גם אנשים בלתי מקצועיים שרוצים שישלמו להם הרבה?
הבעיה היא בסיסית: הצרכנים לא מסוגלים/רוצים/יודעים להעריך את המוצר שהם משלמים בעבורו, ומעדיפים לשלם פחות. מי שיש לה הכשרה לא מסכימה לקבל פחות, אז פונים למי שמוכן לעבוד בעד שכר נמוך.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 18 דצמבר 2006, 21:48

בר עדש, לא צריך להגזים... אני מדברת על שכר הוגן שהולם את המאמץ הנדרש, לא על שכר עתק שמהווה בסיס להתעשרות או למוטיבציה הלא נכונה :-)

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי נועה_בר* » 18 דצמבר 2006, 21:26

ניהול של אתר ברשת, מכירות או ניהול תוכן. למישהו יש ניסיון בתחום, כמה משלמים?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי בר_עדש* » 18 דצמבר 2006, 20:46

מזכיר לי משום מה את עניין המורים במערכת החינוך... שכר נמוך, תנאים נוחים, נשים מגיעות לשם לא תמיד מאהבת המקצוע
ואם היה שכר גבוה אז היה יותר טוב? אני מעדיף בתור מורים אנשים שבוחרים בעבודה שתאפשר להם להיות יותר זמן עם ילדיהם, מאשר כאלו שבאים לעבודה כדי לעשות הרבה כסף (שגם הם יגיעו לשם לא תמיד מאהבת המקצוע).

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 18 דצמבר 2006, 19:54

פלוני, אם לא היו מעסיקים שמוכנים להעסיק את אותה מתרגמת לא מקצועית, כל זה לא היה קורה.
ויש מעסיקים כאלו מכיוון שהם אוהבים לשלם מעט.
וזו כבר בעיה כלל תרבותית שאותה אשה היא רק הקצה הבולט לעין שלה.
אם היו משלמים יותר, היו מגיעים לעיסוק הזה רק אנשים מקצועיים שהשקיעו בהכשרה וכל מה שכתבת.
אופס, מזכיר לי משום מה את עניין המורים במערכת החינוך... שכר נמוך, תנאים נוחים, נשים מגיעות לשם לא תמיד מאהבת המקצוע :-(

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמוני* » 18 דצמבר 2006, 16:42

איכות העבודה תהיה זהה אם היא תעשה מחוץ לבית או בתוכו.
אמת ויציב. נייסון העבודה שלי הוא כמעט אך ורק מהבית. הבעיה שלי היא עם התפישה של "אני אמא עם תינוק ובא לי להישאר איתו בבית. איזו תעסוקה אמצא לי? הו, הנה רעיון נפלא - יש לי מחשב ואוצר מילים לא רע באנגלית. הבה אהיה מתרגמת." והנה לך אפילו דוגמה מהדף בקשר לתרגומים:
"נראה לי שמצאתי את ה-דבר לעבודה מהבית! תרגומים! איך לא חשבתי על זה קודם? אז התחלתי לעבוד בשביל מישהי תמורת 13 ש" לעמוד מתורגם (דויד, 12, שורה וחצי), זה נראה לכן שכר הולם? ( היא טוענת שתוכל לספק לי עבודה לאורך כל השנה) תודה" ((20.06.2005)
הבעיה שלי היא לא עם עצם העבודה מהבית, אלא עם התפישה שעבודה בתרגום היא הפיתרון האולטימטיבי למי שרוצה להישאר בבית, ולא משנה מהם הכישורים, ההכשרה, הידע והרקע. היית רוצה להיות מיוצג על ידי רואת חשבון שכל הכשרתה היא שבא לה להישאר בבית? בעיני הגישה הזו היא ביטוי של בוז עמוק למקצוע שבעיני הוא רציני ושמגיע לו גם יחס מכבד. וכמה סופרים אתה מכיר שכותבים את ספריהם אגב בישול, כביסה, הנקה והשד יודע מה עוד, ועושים את זה כי בא להם לעבוד מהבית? רובם, למעשה, עובדים בעבודה אחרת לשם הפרנסה (ע"ע סמי מיכאל, שבמשך שנים היה מודד בשירות ההידרולוגי, ואף הצליח להפיק מזה ספר).

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 18 דצמבר 2006, 14:04

התופעות שהוזכרו בקשר לתרגום ולעיצוב חובבניים לא קשורים לכביסות ולהנקות. הם קורים גם כשאותה עובדת <לצורך העניין> היא בלי ילדים.
הם קשורים לכך שיש היום מעסיקים שפשוט רוצים לשלם מעט, ועבור תשלום זעום הם לא ישיגו עובד מקצועי, מה לעשות :-/
וזה קורה בשלל תחומים, לא רק בעבודות שנעשות מהבית.
לדוגמא- בעיתונים מסוימים שמיועדים לקהלים לא מאוד ביקורתיים <למשל ילדים>, מעסיקים עורכים וגרפיקאים מתחילים במשרד בעבור שכר נמוך.
חוצמזה, עבודה מהבית היא לאו דווקא לאמהות בחינוך ביתי, כפי שמשתמע לעיל.
אני מצאתי את עצמי בתקופות של רצון לעבוד מהבית, בשקט ובפרטיות שלי, הרבה לפני שהיה לי ילד.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי אור* » 18 דצמבר 2006, 12:16

לעבוד מה עם תינוק התכוונתי לעבוד בה עם תינוק

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי אור* » 18 דצמבר 2006, 12:04

אני אשמח לשמוע על רעיונות לעבודה שאפשר לעבוד מה עם תינוק, לא חובה מהבית.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי בר_עדש* » 18 דצמבר 2006, 09:20

זה מקצוע קשה, שמצריך ריכוז מירבי ומאמץ, וכשעושים אותו בצורה מחופפת, רק כי זה עיסוק שקל לעשות אותו מהבית, מתקבלות תוצאות חובבניות ואיומות.
זה נכון לכל העיסוקים שהוזכרו כאן. הכוונה היא לא לדברים שקל לעשות בבית, אלא לעבודות שאפשר לעשות מהבית. במקרה של תרגום, איכות העבודה תהיה זהה אם היא תעשה מחוץ לבית או בתוכו. האם לדעתך מתרגמת תוציא מתחת ידה תרגום יותר טוב אם היא תעבוד עליו מחוץ לבית? מהו מיקום אידאלי לעבודת תרגום לדעתך? (בית קפה? משרד? תחנת אוטובוס?)

דרך אגב, למיטב ידעתי רוב הסופרים עובדים בבית. האם לדעתך הספרים של עמוס עוז (למשל) הם דוגמא ל תוצאות חובבניות ואיומות ?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 דצמבר 2006, 09:19

אפשר גם לסחור בבורסה
זו לא עבודה... זה ניהול כספים אישי :-)
ולהבדיל מעבודה, יש שם אפשרות להפסיד ולא סתם "לא להרוויח".

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמוני* » 18 דצמבר 2006, 08:56

כן, ועדיין מי שיש לו/ לה הכישרון תוכל לעשות זאת מהבית.
הבעיה היא לא רק, בעצם בעיקר לא, חוסר הכישרון של מרבית העוסקים במקצוע. הבעיה העקרונית היא התפיסה המוטעית שתרגום זה משהו שאפשר לעשות בין כביסה להנקה. זה לא - זה מקצוע קשה, שמצריך ריכוז מירבי ומאמץ, וכשעושים אותו בצורה מחופפת, רק כי זה עיסוק שקל לעשות אותו מהבית, מתקבלות תוצאות חובבניות ואיומות. ואנחנו "זוכים" לראות אותן בטלוויזיה ובספרים מפני שלמעסיקים קל מאוד לשלם שכר עלוב, כי ממילא לאף אחד לא איכפת. וזה, אם אני לא טעה, לא שונה בהרבה ממה שכתבה סיפורי פוגית על עיצוב גרפי. זה שיש מחשב, ידע בסיסי בשפה זרה ונכונות לעבוד בשכר עלוב כדי להישאר בבית לא עושה אדם למתרגם, ודאי שלא למתרגם טוב.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 17 דצמבר 2006, 23:31

מצד שני הוא חסך זמן עמידה בפקקים, דלק, אוכל בחוץ...
ולפעמים גם להיות קצת מבודד יכול לעשות טוב על הנשמה :-)

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי באופן_לייט* » 17 דצמבר 2006, 23:10

אפשר גם לסחור בבורסה - אפילו הכרתי איש שעשה את זה (אם כי לטעמי זה שהוא עבד מהבית לא שינה את איכות חייו לטובה כי הוא היה בדיוק כמו כל ברוקר - לחוץ, מחובר למחשב (מידע) ולא פנוי )-:
האמת אם חושבים על זה - הוא נהיה גם מבודד
אז אולי זה לא רעיון כל כך טוב LOL

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 17 דצמבר 2006, 21:57

כשרון
נו, היתה לי הרגשה שזה יביא תגובות... ברור שצריך כשרון לכל מקצוע ולא רק למה שקשור באמנות.
סתם יצא שכתבתי ככה קצר ועם :-)
בקשר לתוכנות, זה כלול ב מחשב מתאים
כמעט כל עסק מהבית דורש השקעה באיזה שהוא ציוד, ובוודאי בהכשרה מקצועית ולימודים.
עדיין זה לא יותר יקר מהסכום שמשקיעים בעסקים שאינם בבית, אלא להיפך- יש חסכון ניכר בעלויות שכ"ד וחשבונות למיניהם.

בכלל, הקטע של הדף הוא לא לתת לאנשים רעיונות לחלטורות לא מקצועיות, שמובילות לזילות של מקצועות, או לאיך לפתוח עסק ללא השקעה.
העניין הוא להזכיר לעוסקים במקצועות מסוימים שיש להם אפשרות לעבוד גם מהבית אם זה מה שטוב עבורם,
ואולי גם להשפיע על הבחירה של אנשים שמחפשים ללמוד מקצוע או לעשות הסבה מקצועית, ושהשיקול לעבוד מהבית מהווה פרמטר חשוב בשבילם.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי באופן_לייט* » 17 דצמבר 2006, 18:48

תרגום...
כן, ועדיין מי שיש לו/ לה הכישרון תוכל לעשות זאת מהבית.

והעובדה שכל אחד יכול להולית / ללדת הביאה לזילות איום של ההורות
עד כדי שלדעתך עבודה מהבית היא למי שאין לה מושג מקצועי והיא ומחפשת עבודה מהבית בין הנקה להחלפת חיתולים רב-פעמיים,

חבל

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 דצמבר 2006, 18:30

תרגום
בהחלט לא. אחת הבעיות הקשות של התחום היא שכל מי שמסוגלת לקרוא ספר שלא בשפת אימה, או להבין סרט בלא כתוביות, ומחפשת עבודה מהבית בין הנקה להחלפת חיתולים רב-פעמיים, קופצת עליו כמוצאת שלל רב. התוצאה היא התרגומים האיומים, הרצופים שגיאות מביכות, שנפוצים בערוצי הטלוויזיה השונים ובהוצאות ספרים שמעדיפות לשלם שכר עלוב ולקבל בתמורה עבודה עלובה שבעתיים. תרגום אינו עיסוק צדדי למי שרוצה לשבת בבית ולגדל את ילדיה. תרגום הוא מקצוע, שמחייב שליטה בשתי שפות ברמת שפת-אם, ידע נרחב למדי, ניסיון (לא בהכרח לימודים רשמיים) והכי חשוב - איזה שהוא כישרון טבעי ומולד, שאי אפשר לרכוש. בדיוק כמו שמי שאין לו כישרון זמרה או קול אופראי יכול לשבת שנים באקדמיה למוסיקה ועדיין לא יהיה זמר, גם מי שלא בורך בחוש לשפות ובכישרון המולד להעביר טקסט משפה אחת לשנייה לעולם לא יהיה מתרגם. התפיסה של "פתאום קם אדם בוקר ומרגיש שהוא מתרגם ומתחיל ללכת" הביאה לזילות איום של המקצוע. חבל.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי סיפורי_פוגית* » 17 דצמבר 2006, 15:12

_עיצוב גרפי
החומרים הדרושים: מחשב מתאים, כשרון_
רוצה לנפץ עוד מיתוס
גם פה דרושים הכשרה וידע מקצועי בנוסף לכשרון (להכל צריך כשרון ללא יוצא מן הכלל)
אני מסתובבת ברשת ורואה עבודות גרועות עד איומות שלא משרתות את הלקוח ששילם עליהן רק בגלל שמישהו עם כשרון חשב שהוא יכול לדלג על שלב הלימודים... האמת? זה די מרגיז.
בנוסף כדי לעבוד בעיצוב גרפי צריך גם תוכנות מתאימות שעולות המממממוווון כסף. כך שזה עסק שדורש השקעה ראשונית די גדולה. לא בהכרח מתאים למשפחה שמחפשת לעשות עוד כמה גרושים בחודש...

ולגבי התפירה - זו עבודה קשה ואי אפשר לעשותה כשהילדים ישנים, כי זה גם נורא מרעיש...

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 17 דצמבר 2006, 11:36

עבודה עם אנשים, טיפולים פרטניים ואפילו סדנאות קבוצתיות.
החומרים הדרושים: ידע מקצועי, חדר עבודה מאובזר, מישהו שישמור על הילד לשעה-שעתיים מדי פעם :-)

עיצוב גרפי
החומרים הדרושים: מחשב מתאים, כשרון :-)

שמירה על תינוקות או ילדים נוספים
החומרים הדרושים: סבלנות :-P

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי יעלי_לה » 17 דצמבר 2006, 09:56

אני ממש משוכנעת שרשימה כזאת נפתחה באיזה דף ממש לאחרונה. אולי בדף פתיחת עסק עצמאי?

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 17 דצמבר 2006, 08:48

אומנות : מי שמכינה כלי חימר וכד' יכולה כנ"ל : להכין, לפרסם ולמכור
צריך בשביל זה תנור לשריפת חימר, או לפחות גישה לתנור בסטודיו של מישהו.

מוסיפה לרשימה תפירה - תיקון בגדים או עיצוב מוצרים שונים (תיקים, חיתולים, מנשאים, בגדי ילדים, בגדי הריון והנקה... כמו שעושות בעצם רבות וטובות מהאתר).

אומנות
  • אם יש תנור, אפשר לעבוד גם בפימו (למרות שאני חושדת שזה קצת יצא מהאופנה).
  • הכנת תכשיטים/מוביילים מחרוזים או מחומרים טבעיים שונים.

רעיונות לעבודה מהבית

על ידי אבישג_א* » 16 דצמבר 2006, 22:55

נכנסתי בתקווה לקבל רעיונות לעבודה מהבית (בשעות הלילה - כשהילדים ישנים) וגיליתי עמוד ריק שכנראה חיכה רק לי. אז ככה :
כתיבה :
כתיבה בעיתון : כתבות, טורים וכד' - מתאים רק למי שאוהב ומוכשר לזה. אני כרגע עוד לא הצלחתי להכנס לתחום לצערי.
כתיבת ספרים : כנ"ל
תרגום
מכירות :
בישול מהבית : לפרסם מודעה (מתאים לישובים) שמקבלים הזמנה מראש או לארגן מכירה מהבית אחת לכמה זמן.
אומנות : מי שמכינה כלי חימר וכד' יכולה כנ"ל : להכין, לפרסם ולמכור.
נראה לי שזה קל יותר בישובים : אצלנו למשל מקובל לערוך מכירות מהבית.
זהו בינתים
כתיבה זה תחום שאני מנסה לעסוק בו, בינתיים ללא הצלחה
על בישול חשבתי פעם ופטרתי זאת כלא רווחי, ועכשיו שקראתי במדור עבודה מהבית על מישהי שעושה זאת, זה הדליק אותי שאולי כן כדאי לנסות

חזרה למעלה