שיטת אייפק

שליחת תגובה

כבד את עצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שיטת אייפק

שיטת אייפק

על ידי אמא_פילפילה* » 19 אוקטובר 2022, 06:08

ורק מוסיפה-
עדי שאנן הוא לא מייסד השיטה ולא הביא את השיטה לארץ. הוא תלמיד של מייסד השיטה ד״ר אורי קניג. ופשוט החליט לנכס את השיטה לעצמו ולפרסם שהוא מייסד השיטה. והאייפק שהוא עושה שונה מהאייפק המקורי.
ממליצה לפנות ישירות לקניג ולבקש ממנו המלצה על מטפל/ת.

שיטת אייפק

על ידי אמא_פילפילה* » 19 אוקטובר 2022, 06:00

בתור אחת שקצת מקורבת לתחום (אישי היקר מטפל ומורה אייפק) טיפול אייפק לא אמור לקחת שנים. אני רואה מטופלים/ות שמגיעים לתקופה מאוד קצרה ומסיימים את התהליך. מאוד חשוב מי המטפל/ת. כמו בכל תחום. יש מעט מאוד מטפלי אייפק (טובים) בארץ. לכו למישהו עם המלצות.
וכן, שיטת הטיפול הזאת מעולה ל׳סילוק׳ אלרגיות.

שיטת אייפק

על ידי יולי_קו » 28 אפריל 2022, 20:44

שלום אמא עייפה,

אין לי מידע על אייפק, אבל יש לי מידע מניסיון ומלימוד.

אלרגיות יכולות לעבור לגמרי כשהגוף והנפש נרגעים.

חשוב מאוד להקפיד על שינה (אני יודעת שזה קשה כאמא צעירה,אבל לפחות להקפיד על מספר שעות השינה ביממה כמה שאפשר, כי חוסר שינה גורם לסטרס חריף במערכת, וזה יכול להתבטא בעודף תגובתיות שלמערכת החיסון, שזו אלרגיה).

לעשות דברים שגורמים עונג פיזי, כי גם זה מרגיע את המערכת.

וחוץ מזה יש צמחים שאפשר לקחת בטינקטורות (מיצוי אלכוהולי), כמו קסיס cassis וגם plaintin = weegbree, השמות הם בצרפתית, שמקלים על תופעות אלרגיות כי יש בהם חומרים טבעיים אנטי היסטמיניים.

מומלץ להוריד מהתזונה חומרים שמכבידים על המערכת, כמו חומרי שימור, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח מלאכותיים.

החלמה מהירה!

שיטת אייפק

על ידי אמא_ע_י_פ_ה* » 28 אפריל 2022, 13:51

הי
האם למישהו יש המלצה על מטפל/ת איפק עם נסיון במניעת /ניקוי אלרגיה קרדיט האבק?

די חסרת אונים, האלרגיה התחילה לי לפני איזה 6 שנים אולי יותר וזה מחרפן.
היום כבר יודעת ומשתמשת במקומות מועדים בdehumidifier ומטהר אויר וזה עוזר המון ליום יום. א ב ל כל פעם שמתעסקת עם בגדים, פותחת את הארון /מגירות, אם יש שם בגדים שלא כבסתי איזה חודש חודשיים ההתקפה מתחילה
הבעייה שלא מייד, אז חושבת שבסדר ואז... בין גרוע לגרוע ביצותר. תלוי כמה זמן נחשפתי. יכול להיות כמה שעות או כמה ימים וזה ג ו מ ר אותי.

לא יכולה להימנע תמיד ולא יכולה לכבס הכל כל הזמן,
ויש גם את האוטו שצובר אבק וביקורים במקומות עם שטיחים וכו

האם אייפק יכולה 'לסלק' את האלרגיה?

תודה רבה!

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 דצמבר 2020, 14:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

רציתי לשאול האם היה לכם נסיון בשיטת אייפק שעזרה לאלרגיה מסכנת חיים מאוד והאם השיטה יכולה להשפיע לרעה ובמקום לעזור תקלקל יותר כי אם זה נכון ששולטים על המוח ואם לא מבינים בזה מספיק יכול להשפיע ויהיה יותר גרוע
אמא שהתחילה את הטיפול בעקבות המלצה של חברה ולא ידעה מה באמת השיטה עושה מרגישה שיש תופעות שלא היו ונהיו כמו אדמומית בעין טעם מר בפה נשמח לתגובה מהירה בענין.

שיטת אייפק

על ידי מזמור_לילה* » 01 נובמבר 2020, 19:29

תודה, קול פעמונים.
אם יש עוד מי שמעוניין לקפוץ לדיון ולתרום מניסיונו, אשמח. בכל אופן אני חושבת שהיא מטופלת אצל עדי שאנן, כך שזה ככל הנראה לא עניין של חוסר ניסיון או איכות טיפול. היא תלתה הרבה תקוות בטיפול הזה, ונראה לי שבמקום מסוים קשה לה לוותר על התקוות האלה (ולהחליט שהזמן והכסף שהשקיעה ירדו לטמיון). לפי מה שאני מבינה מדברי קול פעמונים, אולי זה אפילו החלק הרגשי שלמעשה ״תוקע״ את הטיפול... (יכול להיות שמשהו אצלה מתערב או מפריע לטיפול של התינוק? ככה זה עובד?) או שזה גם כבר סוג של הנחת המבוקש?... לאלוהות האייפק הפתרונים (-;
חייבת להודות שזה עניין די מרתק. מישהו כבר עשה עליהם איזה מחקר?

שיטת אייפק

על ידי קול_פעמונים* » 01 נובמבר 2020, 19:10

אנסה לענות, אבל מזהירה מראש שאין לי תשובות מוחלטות.
יכול להיות תיאורטית, שטיפול מניב תוצאות רק לאחר זמן מה שעבר. התנסיתי בזה אישית, בעיקר בטיפול רגשי.
התנסיתי גם עם הבן שלי כפעוט בטיפול "תקוע". כלומר, הטיפול הצליח מאוד בתחילה, לכן נשארתי והמשכתי. לאחר תקופה היתה רגרסיה מסויימת שנמשכה זמן רב עד לטיפול שממנו נראה שינוי לטובה.
באופן כללי, אחוזי ההצלחה של אייפק (אנשים שחווים שינוי משמעותי, לאו דווקא ריפוי מלא), לפי הערכתו עדי שאנן הם 80%.

בעצם, אם הבנתי נכון, ההתלבטות של החברה היא, האם להמשיך בטיפול ה"תקוע", כן?
כדי לחשוב איתך ביחד על זה הייתי שואלת-
כמה טיפולים כבר נעשו?
האם האבחון כולל רשימה ארוכה של רגישויות שעוד נותרו לא מטופלות, או שהרוב כבר כוסה?
האם המטפל בדק בשאלות ספציפיות מדוע הטיפול תקוע ואם ישנם דברים בסיסיים (אולי רגשיים) שצריך לנקות לפני שממשיכים עם הטיפול?
(לדעתי שווה להשקיע עוד פגישה טיפולית אחת, כדי לברר את העניין)
ושאלות לגבי המטפל עצמו והניסיון שלו, ואם כדאי להחליף מטפל.

למרות שלא שאלת על זה הייתי אומרת ככלל, מניסיוני, שאם טיפול "תקוע" ובודאי אם מעולם לא הניב תוצאות, הייתי מפסיקה ומנסה תוכנית ב', שאולי יש לאם, כדי לעזור לילד.
לחזור לטיפול המוכר תמיד אפשר, אבל חבל להיתקע ולסבול. אולי, סתם לדוגמא, בשביל הפעוט הספיציפי הזה, הומאופתיה תעזור יותר?

לגבי הפיצול באייפק- אין לי הרבה מידע, אני מגיעה מהצד של עדי (-:.
אני יודעת שאורי קניג הוא פסיכולוג בהכשרתו ולכן האייפק שלו מתמקד יותר בצד הרגשי.
אני גם יודעת שעדי וסיגל פיתחו את השיטה במשך השנים, והיום הטיפול קצת השתכלל לעומת האופן שבו עדי טיפל לפני יותר מ- 15 שנה, כשהתחיל את דרכו בארץ.
להבנתי, השיטה מבחינה עקרונית וגישתית היא אותה שיטה, אבל הפרקטיקה שונה, במה בדיוק, אינני יודעת.

שיטת אייפק

על ידי מזמור_לילה* » 29 אוקטובר 2020, 16:43

מתעניינת לדעת, הן מצד המטופלים והן מצד המטפלים:
האם התנסיתם או נתקלתם בכך שטיפול ממושך לא מניב תוצאות, אבל כן מניב תוצאות אחרי הפסקה וחזרה? למשל, לא עזר אצל תינוק, אבל עזר לאותו פעוט שנתיים מאוחר יותר?
או, להבדיל, טיפול שנדמה ״תקוע״ הרבה זמן וכן הגיע לפריצת דרך ולשינוי לטובה?
יש לי חברה שנמצאת בהתלבטות לגבי המשך טיפול באלרגיות לתינוק שנמשך כבר מספר חודשים, ואשמח ללמוד מניסיונם של אחרים (שאלתי על האייפק בזמנו כשהתחילה, אבל לא כאן - כנראה בדף על אלרגיות או בכיכר השוק).
ואם כבר - שאלת תם ליודעי ח״ן: יש הבדל בין האייפק של אורי קניג לזה של עדי שאנן? זו אותה שיטה?

שיטת אייפק

על ידי אייפק_ותטא* » 08 נובמבר 2015, 16:23

מה ההבדל בין תטא הילינג לאייפק?

שיטת אייפק

על ידי אמא_ללי* » 26 יוני 2015, 12:15

קוראת, זה נשמע ממש מבאס.

שיטת אייפק

על ידי קוראת* » 26 יוני 2015, 11:37

לי היה ניסיון גרוע מאוד עם אייפק. טיפולים יקרים ורבים במרכז מאוד מרכזי של אייפק (שאנן). הבטחות רבות. שום הטבה. אף לא קלילה.
גם לא רציתי לעבור מטפל בתוך המרכז, אבל עדי שאנן הפעיל עלי לחץ כי האייפק הראה שזה מה שהמוח שלי משדר או משהו כזה.
באתי מלאת אמונה, רצון טוב ונכונות. יצאתי מתוסכלת בצורה בלתי רגילה.
עדי שאנן לא לקח כל אחריות על הבטחות שלא קוימו כלל. זה לא מנע ממנו להשתמש במייל שלי לשלוח לי פרסומות ללא אישורי.
לא ממליצה!!

שיטת אייפק

על ידי אמא_ללי* » 26 יוני 2015, 11:08

יש בהחלט אנשים שפונים לטיפול אייפק עבור קשיים רגשיים, וכמו שטדליק כתבה, למטפלים שונים באייפק יש כיוונים ונטיות שונות. ברוב המקרים (שאני מכירה לפחות) מטפלים שעובדים עם אייפק משלבים גם עם כלים טיפוליים נוספים, ויש כלים שיותר מתאימים לפיסי וכלים שיותר מתאימים לעבודה רגשית.

מהניסיון שלי כמטפלת, בעבודה על נושאים רגשיים השינוי הוא באמת מהיר יותר מאשר בטיפול פסיכולוגי, והוא גם קורה באופן מאד שונה. אבל כמו בכל דבר, זה תלוי בהמון דברים.... במטופל, במטפל, בהתאמה ביניהם, במורכבות של הקשיים...

שיטת אייפק

על ידי טדליק_נהנאנע* » 26 יוני 2015, 08:02

אייפק עובד על קשיים רגשיים, בהחלט.
יש מטפלים שמתמחים בהם יותר, ויש שפחות. לא חושבת שיש טיפול אייפק שיארך כמו טיפול אצל פסיכולוג. השינוי הוא מהיר יותר, פועל לא רק דרך הפן השכלי אלא גם האנרגטי והפיסי.
כמובן שחשוב מאד להתחבר למטפל/ת, אבל ממילא, הדבר הראשון שמטפל אייפק עושה (או לפחות אמור לעשות) זה לבדוק על מטופל במבחן שריר האם סוג הטיפול מתאים עבורו, ואם כן, האן הוא המטפל הנכון כרגע עבורו.
ושוב, בכל זאת חשוב גם להרגיש התאמה.

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יוני 2015, 12:51

התיאור שלך מאוד מעודד לגבי האלרגיות. 3 חודשים זה לא כל כך הרבה זמן בעיניי לדבר כזה

מה לגבי טיפולים רגשיים? יש אנשים שפונים בגלל קושי רגשי?
כי טיפול פסיכולוגי אורך שנים. האם גם טיפול מסוג כזה באייפק ייארך שנים?

שיטת אייפק

על ידי טדליק_נהנאנע* » 24 יוני 2015, 10:55

ולגבי טיפול אייפק שנמשך שנים, אני זוכרת שאצל עדי-המורה שלי, היה מקרה של חולת צליאק שעברה אצלו טיפול של כמה שנים. ונרפאה מצליאק- מחלה שמוגדרת ככזו שלא ניתן להרפא ממנה. אבל זה באמת לקח מספר שנים עד שהמחלה עברה לחלוטין.

שיטת אייפק

על ידי טדליק_נהנאנע* » 24 יוני 2015, 10:53

טיפול אייפק הוא מאד אישי.
יש מקרים שהאלרגיה עוברת אחרי טיפול-שניים-שלשה.
יש כאלה שדורשים 10.
יש כאלה הדורשים 20.
תלוי בחומרת האלרגיה, כמות הרגישויות, ועוד משתנים רבים.
אצלי הבן הצעיר היה רגיש להרבה מאד דברים. ההשפעה היתה מורגשת כבר אחרי שני טיפולים, אבל רציתי שינקו לו את כל הרגישית, וזה לקח כ20 טיפולים. אחרי 3 חודשים הוא כבר לא היה רגיש לכלום.
ואחרי זה למדתי להיות אייפקיסטית בעצמי, כי קשה לראות מעשי קסמים ולא לרצות לעשות אותם בעצמך...

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יוני 2015, 01:16

כמה זמן אורך טיפול אייפק?

משהו בסדר גודל של שבועות חודשים או של שנים?
למשל -אם זה אלרגיה? או אם זה טיפול בשביל הנפש?

למשל ילד שהוא קצת היפר ורוצים לדעת אם הוא רגיש למשהו או חסר לו משהו, כמה זמן יקח טיפול כזה?


מישהו כאן עבר טיפול אייפק שלקח שנים? או לחילופין עבר טיפול שלקח רק מפגשים ספורים ביותר?

שיטת אייפק

על ידי אורי* » 14 פברואר 2015, 23:27

שמשבר בריאותי בדרך כלל תוך זמן שנימדד בימים/ שבועות במקרים קיצוניים חודשים חולף מעצמו
דוקא הרבה פונים לרפואה אלטרנטיבית בשביל דברים כרוניים ולא בשביל הדברים האקוטיים. לפעמים דברים שנמשכים שנים
זה באמת בעיה עניין ההכשרה המהירה מדי, וזה שיש כל כך הרבה מקומות לימוד וקשה לדעת מה טוב ומי טוב ומי עבר הכשרה מתאימה

שיטת אייפק

על ידי עמית_אלתם* » 14 פברואר 2015, 22:19

כל שיטה שמכשירה מטפלים באורח מהיר , היא שיטת "עבודה בעיניים" שבעולמנו המבולבל יכולה ללכת טוב ויהיו לה חסידים שוטים, במידה והמחיר הנדרש הוא נמוך ,זה עדיין סביר, כי גורם הפלסבו הוא חזק ואמונה מאוד עוזרת ,כמו כן לידיעה רוב השיטות "האלטרנטיביות" מבוססות על כך שמשבר בריאותי בדרך כלל תוך זמן שנימדד בימים/ שבועות במקרים קיצוניים חודשים חולף מעצמו ,הגוף מרפא את עצמו, כך שכל מה שצריך לעשות המטפל זה להרוויח זמן עד שהמשבר יחלוף מעצמו.
במקרים הספורים שזה לא חולף מעצמו יש למטפלים משפטים ידועים בכדי להיחלץ מהאחריות , וברור שהמטפל מפרסם את עצמו עם המקרים שהצליחו
בענפי הרפואה הרציניים ,מטפל/רופא מכשיר את עצמו בתהליך ארוך שנים וגם כשמתחיל לטפל, מטפל כסטז'ר ,כך ברפואה הרגילה ,על כל התמתחויותיה, כך ברפואה הסינית המסורתית בסין(במערב זה כבר קיצור דרך רשלני)כך ברפואה האיורוודית בהודו(במערב זה כבר קיצור דרך רשלני) ,נתיב הכשרה ראוי ,זה נתיב ארוך מאוד הכולל שלבי לימוד,התנסות ,התמחות,צבירת ניסיון קליני כעוזר זה לוקח שנים רבות, אך לצער כולנו ,היום יש קיצורי דרך שלדעתי הם פשוט ישראבלופ
תמיד חרה לי שנשות חברי אחרי שלקחו פסק זמן מנתיב הקריירה שלהן, בכדי לגדל את הילדים, חזרו לשוק העבודה עם "כיוון חדש" לקחו כמה קורסים ברידמן ודומיהן והחלו מידית לפנות לחולים קשים "בואו אלינו 400/400/600 ש"ח לפגישה ונרפא אותכם" לדעתי זה גזל והתעללות באנשים במשבר בריאותי

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 פברואר 2015, 20:59

אני משלמת 300 ש״ח לטיפול מרחוק.

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2015, 22:18

האם מישהו יכול להמליץ על מטפלת אייםק בשם תרצה גל קורן? תודה לעונים!

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 נובמבר 2014, 10:28

עוד שאלה
אם עושים טיפול מרחוק זה יותר זול או יותר יקר?

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 נובמבר 2014, 10:27

אני רואה פה מחירים של 250-300 מלפני 8 שנים אז כמה זה עולה היום??
:-(
נורא רוצה ללכת ומפחדת להתחיל כדי שזה לא יזלוג פתאום לאלפים שאין לי בשביל זה (אלרגיות של ילד)

שיטת אייפק

על ידי שביל* » 09 נובמבר 2014, 22:06

רוצה המלצה על מטפל/ת אייפק
אם אפשר מישהו לא מאוד יקר
אני מבינה שלא מחייב להגיע בכל פעם ממש למקום או שכדאי לי לחפש באזור המגורים שלי?
(אזור ירושלים)

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 23 יוני 2014, 14:15

כן, מכירה. זה עוד אחד מהטיפולים שמשתמשים בהם. לפי מה שיוצא באיבחון.

שיטת אייפק

על ידי תכלת_שמים* » 23 יוני 2014, 14:11

כן תודה בשמת בדיוק זה.
מעניין.
מכירה טיפול שהוא להאיר בפנס מעל הראש?

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 22 יוני 2014, 14:14

שמעתי המלצות חמות על רות יואל אבל לא התנסיתי אישית.

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 יוני 2014, 13:44

מישהו מכיר מטפל איפק בירושלים או האזור?

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 22 יוני 2014, 13:30

נכון, זה משהו שעדי שאנן לימד אותי לעיתות חירום: אני כותבת על פתק משהו כמו "כל מה שגורם לפלמוני ל... " (פה יבוא תיאור של הסימפטומים) ועושה על זה טיפול שגם אותו למדתי מצפייה בהמון טיפולי אייפק לשי, עדי קורא לו "עמוד שידרה" כי אלה מין טפיחות על עמוד השידרה מן הבסיס בעצם הזנב אל הקודקוד וחזרה הלוך ושוב, תמיד מתחילים למטה ומסיימים למעלה. וכמה דקות מנוחה, לרוב 5 ו-5. עננים בקפה קוראת לזה "ליטוף צ'אקרות" אם אינני טועה (-:
כדאי לראות איך מישהו מקצועי עושה את זה לפני שמנסים בבית.
אמנם וודו אבל כדאי ללמוד אותו לפחות קצת (-:

זה כמובן טיפול עזרה ראשונה ביתי וממש לא מדוייק. עדיין מצאתי שהוא עוזר.

שיטת אייפק

על ידי תכלת_שמים* » 22 יוני 2014, 09:28

מה שהיה לי מאוד מעניין שאמרת בטלפון בשמת, אם אני זוכרת נכון כבר (Vשיחה היתה לפני יותר משבוע) הוא כאשר אי אפשר להגיע לטיפול ואי אפשר להשיג את המטפל, את יכולה בעצמך לעשות טיפול לילד נניח.
פשוט "להמציא" טיפול שנראה לך נכון ומתאים ולטפל (אם אני לא טועה אלה היו המילים)

{@

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 12 יוני 2014, 23:44

תכלת שמים, אשמח שתכתבי את מה שדיברנו עליו. מקסימום אני אתקן או אבהיר {@

שיטת אייפק

על ידי תפילה_לאם » 12 יוני 2014, 09:44

אשמח לקרוא מה עושים כשאי אפשר להגיע לטיפול
(מנחשת: המטפל מטפל במטופל "על עצמו"? ואם זה כך - מדוע לא לעשות זאת בכל מקרה במקום לנסוע במיוחד לתל אביב?)

שיטת אייפק

על ידי תכלת_שמים* » 12 יוני 2014, 09:03

בשמת יקרה,
אני רואה שהתפתח כאן דיון למעלה לגבי האייפק.
היה משהו בשיחת הטלפון שסיפרת לי שממש ריתק אותי , לגבי האופציה מה עושים כשאי אפשר להגיע לטיפול, מותר לכתוב את זה כאן?
או אולי אם מתאים את רוצה לכתוב על זה בעצמך?
ואם זה לא מתאים אז סליחה, ואפשר למחוק, פשוט חשבתי שזה היה מרתק, למרות שזה לא היה הכיוון שנשאלת לגביו פה בדף.

יום נפלא {@

שיטת אייפק

על ידי תפילה_לאם » 10 יוני 2014, 23:05

שוב תודה, בשמת.

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 10 יוני 2014, 21:43

שמקבלים מראש תשובות על כל דבר
לא על כל דבר.
שתי מגבלות, אחת כבר ציינתי:
  1. אפשר לשאול אך ורק על ההווה, לא על דברים עתידיים. אי אפשר לשאול "האם הטיפול הזה יצליח" או "האם גבר חלומותי יתאהב בי" (-: או "האם כשאכנס להריון זו תהיה בת" או כל שאלה עתידית. אפשר לשאול רק על מה שקיים וגם פה יש מגבלות אם זה נוגע לאנשים אחרים ועוד (יש מגבלות אתיות. את לא יכולה לשאול מה פלוני מרגיש כלפייך, צריך את רשותו לעשות קריאה שלו).
  2. אפשר לקבל רק תשובות של "כן" או "לא". אין פה איזו יישות שעונה תשובות מפורטות, אלא הגוף אומר "חזק" או "חלש". האיבחון בשיטה מתבסס בין היתר על מבחן שריר, שאו נחלש או נשאר חזק בתגובה לחומר/שאלה/חפץ/וכו'. לכן, חשוב לנסח את השאלות בצורה שנקבל מידע מ"כן" ו"לא". המטפלים הרבה פעמים מצליבים תשובות: שואלים ישר והפוך, נגיד, כדי לראות אם התשובה עקבית.

שיטת אייפק

על ידי תפילה_לאם » 10 יוני 2014, 21:05

יש איזשהו טיפול שמישהו מבטיח לך שיצליח במאה אחוז?
כמובן שלא. חשבתי שכיוון שמקבלים מראש תשובות על כל דבר, אפשר לקבל תשובה שהטיול יועיל (או שלא - ואז לא להתחיל). <התכוונתי לכתוב "טיפול" אבל גם "טיול" נחמד :-)>
עכשיו הבנתי. תודה על התשובות.

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 10 יוני 2014, 17:16

ועדיין יכול להיות שהיא לא תועיל?
האמת שאני לא מכירה טיפול שמישהו מבטיח לך שיצליח במאה אחוז 0-: איך אפשר? כן, בכל שיטת טיפול עלול לקרות שהטיפול לא יצליח. ברפואה הקונבנציונאלית עוד יותר מכולם (תמצאי לי את הקרדיולוג שחותם לך באחריות שהטיפול שלו ירפא אותך? אין מצב)

(וחוץ מזה, נראה לך שזה קורה הרבה שמתקבלות תשובות ממין "לא, אדם זה צריך טיפול אצל כירורג ולא באייפק" או "לא, עדיף לפנות לדיקור סיני" ?)
בטח שכן.
אני יודעת באופן אישי.
וגם אצלי. קרה לא פעם שבאתי עם שאלה לטיפול אייפק והמטפל/ת בדקו ואמרו לי "לא, יצא שהאייפק לא מתאים" ואפילו בדקו למעני שיטות אחרות שכדאי.

שיטת אייפק

על ידי תפילה_לאם » 09 יוני 2014, 23:05

הסברתי?
עדיין לא לגמרי הבנתי :-0

אם זו השיטה הטובה ביותר לאדם הזה ברגע הזה, לצורך הטיפול בבעייה הזאת.
זה אומר שזאת השיטה שיש לה הסיכוי הטוב ביותר (או לפחות טוב כמו שיטה אחרת) להועיל, ועדיין יכול להיות שהיא לא תועיל? אז מה הקטע?
(וחוץ מזה, נראה לך שזה קורה הרבה שמתקבלות תשובות ממין "לא, אדם זה צריך טיפול אצל כירורג ולא באייפק" או "לא, עדיף לפנות לדיקור סיני" ?)

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 09 יוני 2014, 22:55

לא כתבתי "יעיל" אלא "יועיל". אולי יש אי הבנה אז אסביר:
אי אפשר לשאול אם הטיפול באייפק יעזור (בעתיד), או יועיל, למטופל. כי זה בעתיד. אנחנו לא יודעים מה יהיו תוצאות הטיפול אלא אחרי שהטיפול הסתיים.
כן אפשר לשאול אם הטיפול באייפק מתאים עכשיו (בהווה). אם זו השיטה הטובה ביותר לאדם הזה ברגע הזה, לצורך הטיפול בבעייה הזאת. ואז אולי תתקבל תשובה "לא, אדם זה צריך טיפול אצל כירורג ולא באייפק" או "לא, עדיף לפנות לדיקור סיני".
הסברתי?

שיטת אייפק

על ידי תפילה_לאם » 09 יוני 2014, 21:52

הוא אכן שאל וקיבל תשובות, אבל... לא ברורה לי ההבחנה בין יעיל לבין מתאים . כלומר, איזו התאמה יכולה להיות שהיא נפרדת מתועלת?

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 09 יוני 2014, 19:52

נו, כבר שאלתי על זה את עדי (-:
אי אפשר לדעת מראש אם האייפק יועיל.
כן אפשר לשאול אם האייפק מתאים, כלומר לגבי הרגע הזה - אפשר ולמעשה כל מטפל רציני אמור לשאול כחלק מהאיבחון א. האם האייפק הוא השיטה המתאימה ביותר כרגע לטפל באדם זה, וב. האם אני המטפל המתאים ביותר כרגע לטפל באדם זה.
כשאני עשיתי איבחון אצל עדי, והתכוונתי שהוא יטפל בי, הוא בדק ואמר לי שיצא שמישהי אחרת הכי מתאימה לי (עננים בקפה), ולא הוא. וככה הכרתי אותה {@

שיטת אייפק

על ידי תפילה_לאם » 09 יוני 2014, 00:58

יש אנשים שאייפק לא עובד אצלם ולהם יתאימו שיטות אחרות.
אם כבר נשאלת, גם אני נדחפת - "אני רק שאלה" - באותו העניין:

את התשובה לשאלה אם אייפק או שיטה אחרת יועילו אפשר לקבל גם כן דרך מבחן השריר, נכון?
מה שאני מתכוונת הוא שאפשר לבדוק זאת מראש, ואם באבחון אצל עדי בשבוע שעבר (כשקרא בטופס שמילאתי, שהגעתי אליו בעקבות המלצתך, חייך ואמר: "אה, בשמת! לא ראיתי אותה הרבה זמן." ואני חשבתי לי בשקט: "וכנראה שטוב שכך.") הוא אמר שנפיק תועלת משיטה שפיתח תלמידו קובי אורבך (שאצלו נתחיל טיפול לאנסטסיה ביום רביעי זה בעז"ה) ואחר כך שילוב עם אייפק, זה אמור לעבוד ולא עלול להגיע מצב, שייאמר לנו: "אה, בעצם אחרי שניסינו חודש-חודשיים-שלושה, נראה שהשיטה לא עוזרת לבתך". אני צודקת?

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 08 יוני 2014, 15:15

לא להרביץ ולא לקבל מכות
?
זו בדיחה, נכון?

לא לעשות התעמלות או מקלחת לשעות הראשונות שלאחר הטיפול, כי זה משנה את התדר.
ולא להסתפר או לגזור ציפורניים. ויש עוד כמה הנחיות.

שיטת אייפק

על ידי תכלת_שמים* » 08 יוני 2014, 14:37

יחד עם זאת גם קורה שטיפול "נופל". את זה המטפלים היו אמורים להגיד לך: כמו הנחיות אחרי הטיפול שצריך להקפיד עליהן, גם צריך לשים לב אם הטיפול "נפל" וליצור קשר מיידי לצורך תיקון.
הממ... לא הבנתי את המושג ולא דיברו איתי על זה.
המטפל הראשון שהייתי אצלו דיבר איתי על לא להרביץ ולא לקבל מכות (החלטתי ביני לבין עצמי שעדיף להימנע מזה).
לא לעשות התעמלות או מקלחת לשעות הראשונות שלאחר הטיפול, כי זה משנה את התדר.
המטפלת השניה אפילו את זה לא אמרה, ובכל אחת הפעמים שכחתי לשאול , אבל הם שניהם עובדים בצורה מאוד שונה אחד מהשני.

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 08 יוני 2014, 12:44

בגדול:
זה וודו. לגמרי.
עבודה בעיניים? אני אישית לא נתקלתי עד כה במטפל/ת אייפק רמאי/ת, זה דווקא טיפול מאוד מאוד מובנה. מאוד שיטתי. העבודה מאוד ברורה ומסודרת, אין יותר מדי משחק למטפל. זה לא כמו קריאה בקפה שאפשר להגיד מה שרוצים - יש דרך עבודה מסודרת ומה שיוצא בה, זה מה שיוצא. אני מניחה שיש מטפלים יותר טובים ופחות טובים, אבל בגדול, הטכניקה מאוד ברורה.
יחד עם זאת גם קורה שטיפול "נופל". את זה המטפלים היו אמורים להגיד לך: כמו הנחיות אחרי הטיפול שצריך להקפיד עליהן, גם צריך לשים לב אם הטיפול "נפל" וליצור קשר מיידי לצורך תיקון.
זה עובד, אבל לא כל מטפל מתאים לכל מטופל, לא כל טיפול עובד מייד, לא תמיד אפשר לדעת מה עבד אחרי הטיפול, עדי שאנן אומר שאצל מבוגרים אחוזי ההצלחה נעים סביב ה-80% כך שלפעמים הטיפולים עובדים ולפעמים לא.

בגדול, את לא חייבת ללכת לשום טיפול שאת מרגישה בו שעובדים עלייך, שמרמים אותך, שזה לא עובד לך, שזה לא מתאים לך.
זה עניין מאוד אישי, באמת.
ואני לא איזו מומחית לאייפק או למטפלים. מה שכן, אצלי ואצל ילדי עבד היטב, וגם אצל המון חברים.
שוב, זה לא מבטיח שאצלך זה כן יעבוד. יש אנשים שאייפק לא עובד אצלם ולהם יתאימו שיטות אחרות.

שיטת אייפק

על ידי תכלת_שמים* » 08 יוני 2014, 10:01

בשמת א, אני חושבת שראיתי שכתבת שמאוד נעזרת באייפק, ורציתי לשאול אותך, עברתי כבר שני מטפלים באייפק (אצל המטפלת השניה הייתי רק פעמיים) ואני לא יודעת איך לדעת שזה באמת עובד? שזה לא סתם עבודה בעיניים?
שזה לא כל מיני וודו? מקווה שאני מובנת
אשמח לשמוע לדעתך.
תודה {@

שיטת אייפק

על ידי קול_פעמונים* » 28 מאי 2014, 09:30

יש לנו ניסיון מצויין עם אייפק לגבי אלרגיות עם הבן שלי (תינוק).
כתבתי על זה לא מזמן בדף של תפילה לאם.
למיטב הבנתי טוענים שהאייפק עובד גם בתחום הריגשי, אבל אין לי ניסיון בטיפול כזה.
הטיפול עצמו הוא הזוי לגמרי, ממש וודו.
לדעתי, אין לך מה להתעמק לגבי איך הוא מתבצע ,כי בכל מקרה זה יראה לך מופרך ולא מובן.
העניין הוא שזה עובד. אז אני לא מתווכחת עם התוצאות, ורק מודה לקב"ה ששלח לי את הדרך הזו במקום שאין לרפואה המערבית מה לעשות (רק להזיק לצערי).
אנחנו מטופלים אצל עדי שאנן שהוא ה"מאסטר" של השיטה. זה עולה אצלו- 550 לאבחון ועוד 330 לטיפול.
בחרתי ללכת אליו כי רציתי להיות בטוחה שאם הטיפול לא יצליח זה לא יהיה בגלל רמת המטפל, ואוכל לעבור הלאה בחיפוש אחר פיתרון.
אפשר גם להתקשר אליו והוא יפנה אותך למטפל.
נדרשים הרבה טיפולים. כמה הרבה? לדעתי עשרות.
אנחנו בטיפול פעם בשבוע למשך 9 חודשים בינתיים, אז את יכולה לעשות את החשבון.
מה שכן, אצלנו ראו תוצאות אחרי 2 טיפולים, אז לא הרגשתי שאנחנו צריכים להמר על סכום גדול בלי יכולת לדעת אם זה בכלל משפיע.
כמובן, כיוון שהטיפול הצליח, הוא שווה לי הרבה הרבה יותר ממה ששילמתי עליו. הוא הצלה אמיתית בשבילנו.

אם את רוצה לשאול שאלות נוספות, אני פה {@

שיטת אייפק

על ידי תפילה_לאם » 28 מאי 2014, 01:35

מישהו מכיר את...
אני לא מכירה בעצמי, אבל שמעתי המלצות מחברה. נדמה לי שמדובר בכ-300 ש"ח לפגישה, אך אין לדעת כמה פגישות תידרשנה.
התרשמתי ש מטפלת באייפק ואולי משלבת שיטות נוספות.

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 מאי 2014, 01:08

האם אייפק יכול לעזור עם חרדות? לנקות חרדות?
מישהו מכיר את מיכל שרביט האם היא מטפלת באייפק או שאני טועה?
אשמח לקבל פרטים ממי שיודע איך בדיוק עובד טיפול כזה וכמה זה עולה וכמה זמן זה נמשך? (אני צריכה להכין כמה אלפים בצד?כמה מאות? אין לי מושג)

שיטת אייפק

על ידי רמי* » 24 אוקטובר 2012, 10:21

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עברתי מספר טיפולים באייפק שהתחילו "במבחן שרירים" לאחר המבחן התחילו הטיפולים שכללו תיפוף על הגב במשך כמה דקות כך נשמשכו להם הטיפולים
בערך 7 במספר בלי שום שינוי בהמשך המטפל השתמש במכשיר שיוצר רטט מתחת לעיניים גם שום שינוי...
לא יודע מה זה האייפק הזה אבל הכיס בוודאי יודע 300 ש"ח לטיפול X 7 טיפולים = 2100 שהלכו לפח
אנשים עזבו אותכם משרלטנים כאלה זה לא עובד

נ.ב רוב הכותבים פה שמפארים את הטיפול הם מטפלים בעצמם רק כמה צדיקים אמיתיים כותבים את האמת לאמיתה שכל אחד יעשה מה טוב לו.

שיטת אייפק

על ידי מישהי* » 01 אוגוסט 2012, 07:37

האם ידוע על טיפול אייפק שהעלים מיומה?
כמו כן, טוב לטיפול בדכאון. תקיעות?

שיטת אייפק

על ידי טדליק_נהנאנע* » 31 יולי 2012, 23:50

לנו זה עזר מאד וממשיך לעזור, תודה.

שיטת אייפק

על ידי צחי* » 25 אוגוסט 2011, 17:51

השיטה לא עובדת שלא ימכרו לכם סיפורים ואני לא מושתל פה כמו רוב המגיבים ומספרי הסיפורים למיניהם מי שרוצה יכול לקבל את שמות המטפלים שטיפלו בי בשיטת אייפק כולם מתגאים באתר שלהם להלן IPEC כמטפלים בכירים (חחח) אנשים עשו לעצמכם תובה רדו מהשטות הזו לי זה לא עזר הלוואי שלכם זה יעזור

שיטת אייפק

על ידי צחי* » 25 אוגוסט 2011, 17:47

הייתי אצל שלוש מטפלים שונים בשיטת אייפק ללא שום תוצאה חיובית אלרגיה לניקל אצל כל אחד מהמטפלים הייתי לפחות בין 8-10 טיפולים לא פחות וכלום לא עזר

שיטת אייפק

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 28 יולי 2011, 21:12

ואני ממליצה על עננים בקפה .

שיטת אייפק

על ידי עננים_בקפה* » 25 יולי 2011, 13:55

לא מכירה בעמק יזרעאל עצמו אבל יש את דפנה משולם בבית קשת, אותי בזיכרון, דורית שור בכפר ורדים, ומטפל שאני לא זוכרת את שמו בטבעון. נסי גם בIPEC.CO.IL ןIPECTHRAPY.COM יש שם רשימות מטפלים. אם את צריכה יעוץ וכאלה דברי איתי.

שיטת אייפק

על ידי אום_שלום* » 04 יולי 2011, 23:35

אשמח להמלצה למטפל/ת אייפק בעמק יזרעאל

שיטת אייפק

על ידי עננים_בקפה* » 04 יולי 2011, 17:12

קסמים הם אכן דבר מטריד, אבל אל תתנו לזה להפריע לכם :-)

שיטת אייפק

על ידי אמא_ללי* » 04 יולי 2011, 16:57

_אני מודה שזה גם מטריד אותי הקסם הזה.
מה, ככה זה עובד בעולם?
בלי עבודה פנימית תהליכית?
אפשר פשוט לעשות קסמים והכל נעלם?_

אייפק עושה הרבה עבודה פנימית, רק שהיא לא תמיד מודעת. ולפעמים דווקא טיפול אייפק מניע תהליך עמוק של עבודת מודעות, כל פעם זה משהו אחר :-)
כיף לשמוע על כזאת הצלחה!

שיטת אייפק

על ידי לואיזה* » 04 יולי 2011, 16:44

אפשר פשוט לעשות קסמים והכל נעלם?
תמשיכי לעדכן אותנו?
מחזיקה לך אצבעות שזה ימשיך, לא חשוב איך זה עובד...

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 יולי 2011, 12:18

חייבת לשתף,
הייתי בטיפול אייפק, (היא מטפלת בשלל טכניקות, גם אייפק)
לבן הקטן שלי, בן שנה וחצי היו התקפי זעם מטורפים כבר כמה חודשים טובים,
הגענו למצב שהוא מעביר כמעט יום שלם בבי ובצרחות.
מאז שנולד הוא היה תינוק מאוד מאוד מאוד צמוד וחרדתי.
הלכתי לטיפול ארוך אצל דרמה תרפיסטית, היו לי המון תובנות, הרגשתי שאני מתקדמת מאוד- אבל המציאות נשארה תקועה.
החיים בבית היו בלתי נסבלים.
הלכתי לעוד מטפל בפסיכותרפיה גופנית, והיה לי מאוד משמעותי, אבל לבן שלי זה ממש לא הזיז...
ובסוף הלכתי אליה.
קראתי עליה המלצונת באתר, ומשום מה החלטתי ללכת עליה.
הייתי לפני שבוע,
כשהייתי אצלה זה היה נראה לי לעיתים כמו פארודיה על מטפלים הוליסטים.
עם כל הדיבורים האנרגטיים והתנועות ידיים באויר, והשאלות לשרירים שלי.
ביקשתי ממנה שלא תסביר לי מה היא עושה, כי הרגשתי שכשהיא מסבירה, זה רק מרחיק אותי ומנכר אותי.
ומאז- זה פשוט פעל כמו קסם.
זה לא יאומן.
אני עדיין לא מאמינה.
אבל בחיי- זה פועל!!!!!!!
הבן שלי רגוע ומקסים וכייפי.
ובעיקר- החיים בבית שלווים כ"כ.
יש לנו עוד 2 פגישות עליו, ואני מאוד מקווה שלא אתאכזב, אבל כרגע,
גם בעלי שהיה מ א ו ד סקפטי- פשוט לא יכול להתכחש לתוצאות.
אני מודה שזה גם מטריד אותי הקסם הזה.
מה, ככה זה עובד בעולם?
בלי עבודה פנימית תהליכית?
אפשר פשוט לעשות קסמים והכל נעלם?
אבל בעיקר, אני פשוט מאושרת.
מי שרוצה פרטים נוספים, מוזמן לכתוב למייל שלי, כי אני לא כאן הרבה.
kobiesh בתוך walla.com

שיטת אייפק

על ידי אמא_בגבעתיים* » 01 פברואר 2011, 19:49

האם אייפק עוזר לסבוריאה בקרקפת?

שיטת אייפק

על ידי עננים_בקפה* » 01 פברואר 2011, 07:04

אייפק יכול לטפל גם בגורם עצמו, במקרה הזה הוירוס שגורם למחלה, אבל גם, ובעיקר, לעזור בשיקום שאחרי. אם יש לך שאלות אני בדף בית

שיטת אייפק

על ידי ציפ_ור* » 01 פברואר 2011, 01:47

האם אייפק יכול לטפל במחלת הנשיקה? האם יש למישהו ניסיון עם זה?

שיטת אייפק

על ידי שלולית_י* » 26 דצמבר 2010, 00:32

פתחתי דף בשם שיעול שלא מרפה, ובו תיאור של בעיות נשימה (יתכן רגשיות) של בתי.
אין לי נסיון עם אייפק ואשמח לשמוע אם היא יכולה לעזור.
אם למישהי יש מה לתרום אשמח מאד לשמוע.
תודה.

שיטת אייפק

על ידי דנדי* » 07 פברואר 2010, 14:57

תודה רבה

שיטת אייפק

על ידי עננים_בקפה* » 07 פברואר 2010, 13:43

גם וגם

בהחלט אפשר גם בלי, בדרך כלל זה בלי

שיטת אייפק

על ידי דנדי* » 07 פברואר 2010, 13:40

תודה רבה עננים, עזרת לי.
האם אייפק יכול לטפל גם באלרגיה וגם באי סבילות?

ניתן לשלב טיפולים נוספים בטיפול אייפק לפי הצורך ולפי בדיקה במבחן שרירים.
אבל אפשר גם בלי?

דנדי

שיטת אייפק

על ידי עננים_בקפה* » 07 פברואר 2010, 10:34

מיטפל אייפק יכול לטפל בעצמו, אבל לא מומלץ כוון שאנחנו מוטים כלפי עצמינו. כמובן שבמקרה חרום או במצב שהוא עזרה ראשונה בסיסית אין בעיה, טיפול ריגשי עמוק עדיף לעבור אצל קולגה.

אותו כנל לגבי בני משפחה. וירוס של ילד שלך שונה מטיפול בטראומות ילדות של הורה.

משתמשים בכלים נוספים מקנסיולוגיה אבל משלבים גישות טיפול נוספות.

אלרגיה היא מצב קליני ספציפי בו מופרש היסטמין וגורם לתשרשרת תגובות ספציפית. אי סבילות הוא מצב של תגובה שלילית שלא תמיד עונה על ההגדרה הקלינית של אלרגיה. לגבי ליחה יש מאכלים שמיטבעם מעודדים ליחה ובמצב של אי סבילות לאותו חומר התופעה תהיה מוגברת

ניתן ללמוד אייפק ללא רקע טיפולי אבל יהיה צורך בהשלמות באנטומיה פזיולוגיה ותחומים נוספים

ניתן לשלב טיפולים נוספים בטיפול אייפק לפי הצורך ולפי בדיקה במבחן שרירים.

מקווה שעזרתי.

שיטת אייפק

על ידי דנדי* » 06 פברואר 2010, 23:56

שלום,
יש לי מס' שאלות בנושא, אני מעוניינת ללמוד את התחום.
  • האם מטפל אייפק יכול לטפל בעצמו?
  • האם מטפל אייפק יכול לטפל בילדיו/משפחתו או שהוא יכול להשפיע על התשובות?
  • מה עוד נלקח מקינסיולוגיה יישומית, פרט לשיטת האבחון, הבנתי כי בקינסיולוגיה יישומית גם כן מרפאים אלרגיות - שמעתם על כך?
  • מהו בדיוק ההבדל בין אלרגיות לבין אי סבילות, האם מאכל שאוכלים וגורם לליחה - זוהי אי סבילות, ומאכל שאוכלים וגורם לניפוח הפה - זוהי אלרגיה? או שמדובר במשהו אחר?
  • האם יש משמעות למישהו שאין לו רקע טיפולי בשום תחום ללמוד אייפק? כלומר אם אי אפשר להוסיף טיפולים נוספים פרט לאייפק, כגון הומאפטיה, רפלקסולוגיה וכו'
תודה מראש על כל התשובות

יעל - מהי בדיוק בעיית השינה? (אני לא מומחית בעניין פרט לניסיון כאם, אבל אולי אוכל לעזור, אז תפרטי רק אם מתאים לך).

שיטת אייפק

על ידי י_ע_ל* » 18 ינואר 2010, 20:20

אשמח מאוד אם מישהו שעבר טיפול ו/או מבין בתחום יוכל לומר לי האם השיטה מתאימה לטיפול בבעית שינה בתינוק בן 9 חודשים ?
והיכן אוכל לקבל המלצות על מטפל/ת טוב בצפון? תודה לכולם!(-:

שיטת אייפק

על ידי עדי_שאנן* » 27 נובמבר 2009, 02:54

תודה רבה לך, קוראת, אני מבין את הצורך שלך להגיב כך.
לצערי, כמו בכל דבר, לא תמיד מצליחים ולא כל אחד מתאים לשיטה, לפחות לא בכל זמן נתון. עם זאת, אחוזי ההצלחה שלנו גבוהים מאוד. אגב, אם אם לא היה כל שינוי, מדוע המשכת? אני תמיד אומר למטופלים החדשים, שאם אין כל שינוי תוך 10 טיפולים, יש לשקול את הפסקתו.
אם תרצי לפגוש אותי לפגישת התייעצות, בה ננסה להבין מה קרה והאם יש סיכוי ליצירת שינוי בכל זאת, או להפניה לדרך אחרת, אשמח ולא אגבה על כך תשלום.
בהצלחה בדרכך ושבת שלום,
עדי

שיטת אייפק

על ידי קוראת* » 26 נובמבר 2009, 19:43

ואני רוצה לציין, שהייתי בטיפול אייפק מאוד ארוך במרפאה ברמת אביב (של עדי, אבל לא אצל עדי). וזה לא עזר לי, אפילו לא במעט. צר לי.

שיטת אייפק

על ידי פילוני_בלוני* » 24 יוני 2009, 23:37

מחפשת מטפלת באיזור הגליל העליון (צפת,כרמיאל,כפר ורדים וכו) יש המלצות?
המליצו לי על מישהי שכבר לא עושה אבחון ע"י מבחן השרירים אלא עובדת עם מטוטלת?
מה דעתכם?

שיטת אייפק

על ידי בשמת_א* » 21 יוני 2009, 01:02

האם אייפק יכול לעזור באבחון וטיפול בבעיה?
כן.

ואם כן האם יש מטפל מומלץ לעבודה עם תינוקות ובעיות עור. אנחנו גרים בצפון ת"א אבל מוכנה להרחיק בשביל מישהו\מישהי טובים במיוחד
יש אתר של מטפלי אייפק. את יכולה לחפש.
ואת יכולה להתחיל מעדי שאנן, לדעתי הטלפון שלו מופיע בדף הזה, תחפשי.

שיטת אייפק

על ידי לאט_אבל_בטוח* » 20 יוני 2009, 15:39

אולי בכל זאת ? מקפיצה שוב למה חדש

שיטת אייפק

על ידי לאט_אבל_בטוח* » 17 יוני 2009, 22:48

מקווה שמישהו יציץ פה:
בתי בת שנה וחודש. מאז גיל 5 חודשים לערך יש לה מין פריחה על הרגליים. נראה כמו חררה, קצת יבש. היא קצת מתגרדת אבל לא בטרוף. לפעמים יותר מגורה לפעמים פחות אבל באופן כללי המרקם של הרגליים שלה, למגע ולמראה, תמיד מחוספס. רופא עור ראה טען שזה סוג עור רגיש, ועם השנים זה יתמתן. רופא הילדים ראה ואמר שזה אטופיק דרמטיטיס (אני לא חושבת כך). אמיר קלאי, מרפא סיני המתמחה בבעיות עור ראה ואמר שזה מקרה קל של אטופיק. המשחה הצמחית והפורמולת צמחים הסיניות שרקח לה לא הועילו. אני ובעלי, מרגישים שזה קשור לכלבה שלנו, אולי אלרגיה לפרווה או לרוק שלה
האם אייפק יכול לעזור באבחון וטיפול בבעיה?
ואם כן האם יש מטפל מומלץ לעבודה עם תינוקות ובעיות עור. אנחנו גרים בצפון ת"א אבל מוכנה להרחיק בשביל מישהו\מישהי טובים במיוחד

תודה

שיטת אייפק

על ידי מבליחה_מדי_פעם* » 06 ינואר 2009, 19:55

היי מטפלת,
באתי לבדוק, וראיתי שאכן, לא הודיתי לך על התשובה. אז תודה.

שיטת אייפק

על ידי מטפלת_אייפק* » 03 ינואר 2009, 19:19

למבליחה
שיטת אייפק היא שיטה שפיתח ד"ר אורי קניג בהיתבססות על שיטת naet אותה פיתחה ד"ר דוי נמפודריפד בשנות השישים בארצות הברית והובאה לארץ בסוף שנות ה90 על ידי עדי שאנן. שתי השיטות משתמשות במבחן שרירים לאיבחון ואכן יש דמיון בינהן כוון שאייפק היא מעיין פיתוח (מאוד מאוד מאוד) מתקדם.
ההבדל הוא בכלים המשמשים לטיפול ובמגוון הנושאים בהם ניתן לטפל. חבל שהד"ר לא התעדכן. מה שכן גם שיטת naet היא שיטה יעילה מאוד אבל בגלל דרך הטיפול לוקח לרוב יותר זמן לראות תוצאות. מקווה שעזרתי לפזר את הערפל.

שיטת אייפק

על ידי מבליחה_מדי_פעם* » 03 ינואר 2009, 18:22

בדיוק לאחר שקראתי את כל הדף והרהרתי במוכנות שלי לנסות את השיטה, נתקלתי בכתבה ב"זמן השרון". הכתבה, מאת אלה ברייר, נקראת "אלרגי לאלרגיות", ומתארת את ד"ר מיכה צינמן ושיטתו NAET. מה שהפתיע אותי הוא שלמרות הדמיון (אם לא הזהות) בין NAET לאייפק, ד"ר צינמן לא הזכיר את האייפק, וטען לבלעדיות וחדשנות. מישהי יודעת משהו על השיטה וההבדל בינה לבין האייפק?
לא מצאתי את הכתבה אונליין, אבל הנה שני לינקים לשיטה:
http://www.naet.co.il/
http://www.naet.com/

שיטת אייפק

על ידי נועה_בר* » 19 יוני 2008, 00:04

מכיוון שקראת לי, אנסה לענות. למרות שאין לי הרבה מה לתרום, לצערי.
למה עדיף לפנות? (התקציב מוגבל ביותר..)
אם את מחפשת לבדוק מקור נפשי, הייתי מציעה לך קודם כל לשאול את עצמך - מה יכול להיות הגורם ?
יש לנו תשובות. וגם אם הן לא מייד נמצאות, כדאי להתחיל בשאלת השאלות.
עצם השאלה והבירור עם עצמך יכול להעלות דברים מתת מודע למודע. וזה בטוח תהליך מבורך.

עוד עניין הוא הצורך המיידי שלנו להעלים תופעות ולסלק סימנים שהגוף שולח לנו.
יש סיבה. אפשר להתחבר רגע, לפני שמזדעזעים ונתקפים פחד מהדבר, ולהיות שם עם התופעה, ולהבין שיש סיבה.

לכן, חיפוש הסיבה ראוי וכדאי.
אני חלילה לא מציעה לא לטפל, וודאי שלא לסבול. אבל אם נבין שיש סיבה, אולי הפתרון יהיה נכון יותר, מהיר יותר.

אם באמת המקור הוא נפשי, יש סיכוי מצויין להחלמה מלאה.
למה עדיף לפנות ? לא יודעת. כל דבר שנוגע בגופנפש מתאים.
אם את באזור המרכז, את מוזמנת לשלוח לי דוא"ל. במסגרת טיפולי הסטאג' שלי ( :-D אני עדיין שם ) אני מוכנה לטפל בך במחיר מצחיק.

מחכימון: כולנו זקוקים לחיבוק.
אז חיבוק לך, לי ולכולם.
והרבה בריאות.

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 יוני 2008, 19:25

איך ולמה הדף הזה נעלם מ מה חדש ???

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 יוני 2008, 23:40

אני סובלת מפריחה חריפה בכל הגוף כבר כמה ימים,(אלרגיה). אני מבינה שבשיטה מבררים את המקור הנפשי, וכך גם בשיטת הביו -אנרגיה. האם יש למשהו תובנות/ניסיון למה עדיף לפנות? (התקציב מוגבל ביותר..) תודה!!

שיטת אייפק

על ידי אמא_ללי* » 15 יוני 2008, 22:08

_מישהו יכול לתאר אפילו תיאור כללי

מה קורה בטיפול הזה?_
יכולה לנסות. מקווה שלא תצא לי מגילה.
האבחון הוא באמצעות מבחן שרירים (קינסיולוגיה) - את מושיטה יד קדימה, המטפל שואל כל מיני שאלות (לפעמים גם בלחש או במלמול, את לא בהכרח שומעת או מבינה) תוך כדי מין לחיצה על הזרוע שלך, והתשובה מתקבלת מהתגובה של השריר. היד יכולה להתנגד ללחיצה או לא להתנגד, וככה בעצם מתקבל המידע.
אני התחלתי עם האייפק בשביל אלרגיות - הפגישה הראשונה היתה רק מיפוי של הדברים והרגישויות שצריך לנקות. לאחר מכן בעצם בעזרת בדיקה מתמדת עם הכלי הזה של מבחן שרירים הטיפול מתקדם - כל פעם "שואלים" את הגוף מה הדבר הבא שצריך לעבוד עליו, על כמה דברים אפשר לעבוד בפגישה אחת, וכו'.
לפעמים עובדים על דברים פיסיים, לפעמים על דברים רגשיים. לפעמים עולים דברים מהעבר.
לרוב המטפל כותב על פתק כל מיני דברים שעלו בבדיקה (גם מתוך כל מיני טבלאות ודפים), ואז גם מסתכלים על הפתק ביחד ומדברים עליו, וגם עושים משהו פיסי תוך כדי החזקת הפתק (למשל - לחיצה או תיפוף על נקודות של מרידיאן מסוים למשך כמה דקות. גם ההנחיות של איפה צריך ללחוץ וכמה עולות מתוך הבדיקה עצמה).

האייפק הוא כלי מאד מאד רחב, אפשר לעשות בעזרתו המון דברים. זה תלוי גם בנכונות של המטופל, בקשר הטיפולי שנוצר, בכלים הנוספים שעומדים לרשות המטפל.
לתפיסתי, במקורות הפיסיים של הבעיות יותר קל לטפל באמצעות אייפק "טהור", ההיבטים הרגשיים הם הרבה יותר מורכבים ויותר תלויים בדברים הנוספים שכתבתי.

אני עברתי בעזרת האייפק ניקוי אלרגיות שלקח 8 פגישות ובמהלכו נפטרתי מאלרגיות מגוונות שליוו אותי לאורך שנים והחמירו לאחר הלידה הראשונה.
כמה חודשים לאחר מכן חזרתי אל אותה מטפלת, ובשילוב של אייפק ושל עוד הרבה כלים נוספים שהיא מטפלת באמצעותם עברתי תהליך רגשי הרבה יותר עמוק ורחב (פה ושם גם עלו דברים פיסיים במהלכו, אבל המוקד של העבודה היה רגשי).

אילה א אם יש לך עוד שאלות בקשר לזה את מוזמנת גם לפנות אליי בדפבית. זה נשמע הזוי לגמרי, אבל זה פשוט עובד :-)

שיטת אייפק

על ידי הללו_יה* » 15 יוני 2008, 12:35

האם משהן יודע אם אייפק יכול לעזור בטיפול בפסוריאזיס?

שיטת אייפק

על ידי אילה_א* » 15 יוני 2008, 00:02

מישהו יכול לתאר אפילו תיאור כללי
מה קורה בטיפול הזה?

שיטת אייפק

על ידי מיכלול_ה* » 21 נובמבר 2007, 21:05

בטח שווה בדיקה. עוד כיוון זה בידקת טפילים או קנדידה שגם יכולה לגרום להטרדות בבטן. ובכלל רוב הרופאים יקראו לבן אדם שסובל ממערכת העיכול "תסמונת המעי הרגיז" או "הרגיש". ויש על זה כמה דפים באתר שאולי בהם יהיה מידע שיעזור לך לעזור לו. מניסיון אישי ארוך שנים, כאבי בטן מבטאים פעמים רבות רגשות מודחקים ומעצורים רגשיים.

שיטת אייפק

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 נובמבר 2007, 09:31

קראתי הכל! לעולם לא שמעתי על השיטה, אני ממש אלרגית ואכן אנסה, אבל יש לי שאלה.
הבן הגדול שלי מתלונן המון על כאבי בטן, ובדר"כ או שלא יוצא לא מס' ימים ואז מתלונן שכואב הטוסיק... או שיש שלשול, לפעמים גם צואה רגילה. אני כל הזמן התייחסתי לזה כבעיה של חוסר נוזלים (כי הוא לא שותה הרבה), אבל האם לדעתכם זה שווה בדיקה בשיטה הזו?

שיטת אייפק

על ידי אלמונית* » 30 יולי 2007, 16:37

האם מישהו כאן יודע אם שיטת אייפק יכולה להקל / לסייע במקרה של צליאק?
בתודה!
חברה של אמא לילד עם צליאק.

חזרה למעלה