שינויים בצ'יק צ'ק

שליחת תגובה

בשביל שיח טוב כל מה שצריך זה מעט מים, מעט אור ומעט רצון טוב. יד?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שינויים בצ'יק צ'ק

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 17 נובמבר 2014, 22:41

כותבים צומדיים { ואחריהם סימן + או - לפי העניין. שאר השורה תהפוך לכותרת, והשורות הבאות יהיו התוכן. לסיום - צומדיים סוגרים.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יולי_קו » 17 נובמבר 2014, 10:09

שלום,
איך עורכים טקסט נגלל (לחיצה על + פותחת ולחיצה על - סוגרת)?
תודה ויום טוב!

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 29 ספטמבר 2012, 20:24

זה אצל כל האלמונים. אפשר למחוק רק עם שם.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 ספטמבר 2012, 19:24

נעלמה האפשרות למחוק הודעות.
רק אצלי?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יעל* » 28 ספטמבר 2012, 10:58

כיפק היי ליונת ורועי

היי היי היי

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יעל* » 28 ספטמבר 2012, 10:57

לגבי ה{{}}טקסט נטוי מופיע באפור ראה הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק
גם על רשימות המעקב היה כתוב באיזשהו דף שכחתי איזה

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_המחפש* » 27 ספטמבר 2012, 23:49

איזה יופי, יש שינויים בצבעים של הטקסט (טקסט נטוי מופיע באפור). ולא כתוב על זה כלום כאן.
וגם לא ראיתי שכתוב על רשימות המעקב האישיות.
לא נורא, העיקר שזה קיים בתוכנה.
כיפק היי ליונת ורועי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אורלי_נ* » 22 יולי 2012, 10:12

בוקר טוב יונת ותודה על התיקון.
ד"א, לא נגעתי בדף הבית
האמת, שנכנסתי במטרה לעשות את זה!
הזוי.....דפדפן טלפתי :-)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 21 יולי 2012, 23:49

תיקנתי לך. את מהנבחרים שהדפדפן שלהם מחרבש את דף הבית כשהם מוסיפים דפים לרשימת המעקב. צר לי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אורלי_נ* » 21 יולי 2012, 23:01

מה קרה לדפבית שלי?
ולמה אחרי כל כך הרבה זמן באתר הזה אני עדיין בורה כמעט לחלוטין?
(הייתי מוסיפה אייקון של לדפוק תראש אם הייתי זוכרת איך!! :-) )

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי מיה_גל* » 20 מאי 2012, 21:18

עובד, תודה!

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 20 מאי 2012, 20:52

מיה, ערכתי לך ועכשיו זה אמור לעבוד.

אמא של, מוזר.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי מיה_גל* » 20 מאי 2012, 18:36

כנראה שבעית ההתחרבשות היא רק למשתמשי אקספלורר, ולא לכולם. אני עדיין לא יודעת מה משפיע על זה.
אני בכרום.
אמנם הדף שלי לא התחרבש, אבל הודעת הפתיחה בו נעלמה.
השבתי אותה ומאז הדפים שבחרתי לא מודגשים בתכול

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אמא_של_נושקי_וטלהצ'וק* » 20 מאי 2012, 16:42

הדף שאצלי במעקב עדיין מופיע רגיל במחדש שלי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 20 מאי 2012, 16:16

כנראה שבעית ההתחרבשות היא רק למשתמשי אקספלורר, ולא לכולם. אני עדיין לא יודעת מה משפיע על זה.

אמא של נושקי וטלהצ'וק, הזזתי את רשימת המעקב שתהיה לפני הטקסט הנפרש -- עכשיו זה אמור לעבוד. (הכותרת לא משנה)

עודד, למיטב הבנתי לא מספיק לעזור לגולשים הכבדים אלא צריך שהעזרה והכוח שנותנים להם יהיו כאלה שיתרמו גם לאחרים כתופעת לוואי. אחרת זה דווקא עלול להביא יותר נזק מתועלת (למשל להשאיר אזורים מוזנחים שהותיקים לא מבקרים בהם).

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_המחפש* » 18 מאי 2012, 21:50

אז כאן צריך להוסיף את השאלה איזה אדם פרטי. כי רוב האנשים הפרטיים (90% לפי הערכות מקובלות) לא עושים שום התאמות אישיות (כמו רשימת מעקב). ככה שכל פיצ'ר שכרוך בהתאמה אישית ישפיע רק על מיעוט קטן מהאנשים הפרטיים. לכן ההשפעה על "האדם הפרטי" היא לא ביכולת שלו לנהל רשימת מעקב, אלא באיזה מין אתר הוא גולש.
אבל אולי אותם 10% שכן רוצים פיצ'רים של התאמה אישית, הם אותם גולשים "כבדים" ואז שווה כן לתת להם מענה?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אמא_של_נושקי_וטלהצ'וק* » 18 מאי 2012, 18:11

את הטקסט הנפרש הוספתי רק אחרי... כלומר זה לא עבד עוד לפני שהיה שם טקסט נפרש. אבל יכול להיות שזה באמת מפריע בגלל הסוגריים המסולסלים.
יונת?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 18 מאי 2012, 17:10

אולי זה בגלל ששמת את זה בדף שלך אחרי הטקסט הנפרש?
אם זה עובד כשזה בפתיח עוד לפני ההודעות המתוארכות, יכול להיות שזה אמור להיות גם לפני הטקסט הנפרש?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אמא_של_נושקי_וטלהצ'וק* » 18 מאי 2012, 09:00

ככה עשיתי וזה לא עובד.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 17 מאי 2012, 23:36

אלא אם כן עשית זאת כך וזה לא עובד אצלך מאותן סיבות שזה 'מיג'דרבש' - אז זה כבר עניין אחר.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 17 מאי 2012, 23:35

אוקיי, עשיתי ניסיון על הדף שלי - וההשערה שלי באמת נכונה. תעשי את זה כפי שהצעתי.
(אבל חשוב כמובן לכתוב את זה בפתיח של הדף, עוד לפני ההודעה הראשונה שמופיעה עם תאריך)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 17 מאי 2012, 23:31

אמא של,
אני משערת שמה שצריך לעשות זה לכתוב קודם את הכותרת:
דפים למעקב ב-מה חדש:
בדיוק כפי שהיא מופיעה כאשר מוסיפים דפים אוטומטית, ואחרי הכותרת להוסיף את הדפים.
ואז אני משערת שהדפים שתרשמי ייצבעו לך ב-מה חדש בצבע תכלת.
האם ניסית לעשות זאת כך?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אמא_של_נושקי_וטלהצ'וק* » 17 מאי 2012, 22:43

אגב, אני באקס פי עם אקספלורר 7

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אמא_של_נושקי_וטלהצ'וק* » 17 מאי 2012, 22:42

התחרבש לי (כלומר הג'דרבש לי).
סידרתי, כלומר החזרתי את הגרסה הקודמת, אבל אז אין רשימת מעקב.
אבל ראיתי שכתבת פה אפשר גם לערוך את דף הבית ידנית ולכתוב בראשו (לפני כל ההודעות) רשימה של דפים למעקב.
אז ניסיתי לעשות את זה ידנית.
לא נראה לי שזה עובד.
אשמח להסבר :-)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 15 מאי 2012, 15:41

עדיין אני באופן אישי מרגישה שזה מעודד 'סחבקיה' מהסוג שלא חביב עליי.

נכון שזה יכול לתרום לקליקות, ויכול גם לא. עדיין, אני מאמינה שחוסר ההבחנה שיש כאן בין דפים הוא בעייתי יותר מאשר הפוטנציאל לסחבקיה.

השאלה אם הסיבה העיקרית לשדרוג הזה שעשיתם הייתה למען הקהילה או לשיפור איכות הגלישה של האדם הפרטי?

אז כאן צריך להוסיף את השאלה איזה אדם פרטי. כי רוב האנשים הפרטיים (90% לפי הערכות מקובלות) לא עושים שום התאמות אישיות (כמו רשימת מעקב). ככה שכל פיצ'ר שכרוך בהתאמה אישית ישפיע רק על מיעוט קטן מהאנשים הפרטיים. לכן ההשפעה על "האדם הפרטי" היא לא ביכולת שלו לנהל רשימת מעקב, אלא באיזה מין אתר הוא גולש.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אישה_במסע* » 14 מאי 2012, 21:42

בנוגע למעקב - לדעתי עדיף להשאיר את שתי אפשרויות המעקב, הפרטיות והקהילתיות.

בנוגע לדף - ניסיתי להוסיף דף לרשימת המערב והוא שוב התחרבש. נראה שאסור לי להתמש בהוספה לרשימת המערב.

מערכת ה]עלה - ווידוס אקס פי. אינטרנט אקספולרר. לא יודעת איזו גרסא. אבל ישנה. הוא כל הזמן רוצה לעדכן אותה ואני מסרבת.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 14 מאי 2012, 03:45

אהבת, עכשיו כתבת משהו שאני יכולה להגיב עליו:
את הטענה על פופולריזציה כתבתי גם קודם.
אבל לא נתקטנן ;-).

לא כתוב בשום מקום כמה אנשים עוקבים אחרי דף מסוים. זה הבדל מאוד משמעותי מרשתות חברתיות כמו פייסבוק. מה שעומד מאחורי ההמלצה אינו מספר, אלא אדם מסוים, וההערכה שלך לגבי הטעם ושיקול הדעת שלו.

אוקיי, את צודקת, זה אכן שונה. לטובה.
עדיין אני באופן אישי מרגישה שזה מעודד 'סחבקיה' מהסוג שלא חביב עליי.
אבל אני מוכנה לקבל שיש אנשים שזה כן חביב עליהם. :-)

אין ערך קהילתי לרשימת מעקב פרטית

אולי אין ערך קהילתי, אבל כן יש ערך פרטי לרשימת מעקב פרטית.
השאלה אם הסיבה העיקרית לשדרוג הזה שעשיתם הייתה למען הקהילה או לשיפור איכות הגלישה של האדם הפרטי?
לאדם הפרטי כרגע זה מועיל רק חלקית מהסיבות שהזכרתי.
משום מה היה נדמה לי שרציתם לתת מענה לבקשה שהתעוררה כבר פעמים רבות מצד הגולשים להקל עליהם את השימוש במה חדש.
עכשיו אני מבינה שהיה כאן ערך אחר שהוא יותר חשוב מבחינתכם.

שימי לב שאת עצמך הרגשת לא נוח להוסיף דפים מסוימים לרשימת המעקב. האם לדעתך אלה דפים שכדאי (לקהילה כשלם) אם אנשים יתנו להם יותר תשומת לב, או פחות?
בעניין הדפים שהרגשתי לא נוח להוסיף - ממש אין קשר למידת תשומת הלב שהם ראויים לה.
פשוט או שהם דנים בנושאים אינטימיים שאני לא מעוניינת שיידעו עליי, או שהם דנים בנושאים אחרים שאני לא מעוניינת שיידעו שאני מתעניינת בהם, אנשים שאני לא רוצה שיידעו שאני קוראת בדף שלהם באופן קבוע וכו'. (כל מקרה לגופו).
ייתכן שהם מאוד ראויים לגלישה בפני עצמם.

דווקא זה שאני נאלצת להוסיף לרשימה דפים באופן 'מסונן' - לא נותן תמונה אמיתית לגבי הדפים המעניינים באמת, אלא יותר לגבי הדפים היותר 'ייצוגיים' ש'עוברים מסך'.
(ברור שיותר קל למישהו לציין שהוא קורא בדף של יונת שרון, מאשר שהוא קורא בדף על שפיכה מוקדמת. למרות שייתכן שהדף על שפיכה מוקדמת, עשוי לצערנו לעניין הרבה אנשים. סתם דוגמא. לא בטוח במקרה הספציפי שזה נוגע להרבה אנשים. אני מקווה שלא :-)).

נ.ב. כל הנ"ל הוא בגדר דיון גרידא. כיוון שאני לא רואה בינתיים עוד אנשים שמצטרפים לדעתי (לפחות לא בגלוי), אני לא מצפה שתעשי שינוי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 13 מאי 2012, 17:21

אהבת, עכשיו כתבת משהו שאני יכולה להגיב עליו:
אך זה מעודד פופולריזציה שהיא לא חיובית בעיניי

לא כתוב בשום מקום כמה אנשים עוקבים אחרי דף מסוים. זה הבדל מאוד משמעותי מרשתות חברתיות כמו פייסבוק. מה שעומד מאחורי ההמלצה אינו מספר, אלא אדם מסוים, וההערכה שלך לגבי הטעם ושיקול הדעת שלו.

לגבי הפרטיות:
אין ערך קהילתי לרשימת מעקב פרטית. למעשה היכולת להתעלם בקלות מדפים פוגעת בקהילה כשלם, כי היא מעודדת הווצרות "אזורים מוזנחים" ולא מטופלים (בדומה לאתר העופות ז"ל). הסיבה היחידה שנראה לי שהפגיעה הזאת כדאית, היא האמונה שלי בפידבק ובאחריות שהמנגנון הזה מספק. שימי לב שאת עצמך הרגשת לא נוח להוסיף דפים מסוימים לרשימת המעקב. האם לדעתך אלה דפים שכדאי (לקהילה כשלם) אם אנשים יתנו להם יותר תשומת לב, או פחות?

אישה במסע,
שחזרתי את דף הבית שלך. למי שעוד נתקל בתופעה: אפשר לשחזר את הדף מגירסאות העבר ב"עריכת כל הדף".
אגב, תוכלי לכתוב לי באיזה גירסאות דפדפן ומערכת הפעלה את משתמשת?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אישה_במסע* » 12 מאי 2012, 12:35

מאז השינויים של רשימת המעקב משהו קרה לדף הבית שלי, הוא בג'יבריש גם כשאני שמה על האפשרות של עברית-ווינדוס וגם בשאר האפשרויות, ומה שהיה כתוב שם נמחק :(

הצילו.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי שבת_שלום* » 11 מאי 2012, 20:04

כאילו מה שעושים לו הכי הרבה לייקים הוא באמת הכי שווה קריאה. נו, באמת

לא.

אם אני אוהבת לקרוא מה שאת כותבת ו/או מגלה עניין בדעותייך ו/או חושבת שהנושאים שמעניינים אותך יעניינו אותי - אז הדפים בהם את ביקרת יעניינו אותי.
מה שלא קיים בשאר האופציות המסננות שציינת ושהיו קיימות עד היום.

זו עוד דרך להגיע לדפים מעניינים בלי ליפול עליהם אקראית.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 11 מאי 2012, 19:42

כשאת עושה לייק למשהו שאת אוהבת והחברים שלך רואים את זה, זה מוגדר אצלם כהמלצה להיכנס לאותו מקור

תודה שבת שלום !
את זה הבנתי, אך זה מעודד פופולריזציה שהיא לא חיובית בעיניי :-(.
ונדמה לי שעד היום די ניסינו להימנע מזה באתר הזה.
וגם בדיון להוריד את הדפים החמים מדף הפתיחה היו הרבה טענות נגד העניין, שבסופו של דבר ניצחו.
וזה לא שחסרות כאן המלצות, אך הן באות בצורה יותר מעודנת, כמו דרך גריינים, או דרך דף המלצות דפים וכו'.
אני קצת מתפלאת שדווקא יונת מעוניינת להכניס לכאן את תרבות הפייסבוק.
(כאילו מה שעושים לו הכי הרבה לייקים הוא באמת הכי שווה קריאה. נו, באמת.)

וגם אם זה כן חיובי מבחינת השפעה אחד על השני - זה עדיין עומד מול הזכות לפרטיות.
מדוע גבר כאן השיקול של ההמלצות? על כך אני תוהה.

אולי בסופו של דבר גם אני אגלה שזה חיובי, אך כרגע אני רואה יותר את השיקולים לצד השני.
זה פחות מפריע לי, מאשר מפריע לי שיונת לא מאפשרת את הדיון איתה בנושא, כך שהדברים נשארים מאוד מעורפלים.

בדר"כ הקברניט לא יכול לתת שיעורים פרטיים.
צודקת.
אך לא ביקשתי 'שיעורים פרטיים'.
קצת יותר הרחבה, או תשובה למשל על השאלה מדוע השיקול הזה גובר על הזכות לפרטיות הייתה עוזרת לנהל דיון.

(ותודה, שבת שלום. לא נעלבתי ממך. אך יונת כתבה באופן קצת לא נעים, לדעתי)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי שבת_שלום* » 11 מאי 2012, 12:58

אהבת אני אנסה לפשט את זה יותר, אם הבנתי נכון את הכוונה - כמו בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות - כשאת עושה לייק למשהו שאת אוהבת והחברים שלך רואים את זה, זה מוגדר אצלם כהמלצה להיכנס לאותו מקור.
זה אמור לשרת אותך אבל את הקהילה לא פחות.
שינוי חביב ומבורך!

אבל, אני גם מבינה את הרצון שלך בפרטיות (אני חסידת פרטיות) ואני מאמינה שעוד אחרות -
אולי באמת יינתן מענה גם לזה בהמשך יונת?

אגב, לגבי הבקשה החוזרת לקבל הסברים מפורטים. לא מדברת בשם יונת אבל בדר"כ הקברניט לא יכול לתת שיעורים פרטיים. טכנית אין לו זמן ואנרגיה.

יש הסבר ממוקד ואפשר לבקש הסבר נוסף לגביו מכל אחד אחר כאן במסגרת דיון, אפשר גם לקרוא שוב ולנסות להבין לבד רק את הפיסקה המדוברת.
אני מציעה לך לקחת את הביקורת הזו כעיצה טובה ולא יותר מזה כי זה חוזר על עצמו פה ושם בדיונים, לא הרבה, אבל קיים (ובטל בשישים לעומת התרומה שלך לאותם דיונים אז בלי הארד פילינגס).

הא! והגריין -

בין השורות כתובות המילים ;-) שובב הצ'יק צ'ק הזה

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 11 מאי 2012, 07:53

את התקציר כתבתי:
_למה בדף בית? מה עם הפרטיות?
זה בכוונה. ככה רשימת המעקב היא לא רק משהו פרטי שעוזר למשתמש בודד באופן אישי, אלא יש לו השפעה קהילתית. הוספת דף לרשימת מעקב היא סוג של המלצה, מין "לייק" שיש לו גם משמעות מעשית._

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 11 מאי 2012, 03:38

אהבת, אם את רוצה שאני אעבוד בשבילך בלהסביר, תצטרכי גם את לעבוד בלהבין

יונת,
(אני אתעלם רגע מהתחושה שהתעוררה בי בעקבות הנימה של דברייך, ואני מקווה שאני רק מדמיינת... :-P)
אנחנו מנהלים כאן דיון. זה לא הוגן ולא הגיוני, במקום פשוט לכתוב את הטיעונים, לשלוח אותי לקרוא חומר במקומות אחרים.
אני לא חושבת שזאת דרך הגיונית לנהל דיון.
מילא אם היית כותבת תקציר של הדעות שלך, ואז שולחת אותי לקרוא במקומות אחרים להרחבה - זה כבר יותר מתקבל על הדעת.

בנוסף, גם אם זה היה הגיוני - אין שום סיכוי שאצליח לקרוא את זה. (ואולי על זה את סומכת? ;-))
לצורך העניין, צאי מתוך הנחה שאני פשוט לא יודעת אנגלית, אוקיי? זה כאילו שלחת אותי לקרוא מסמך בסינית.

*************

ובלי קשר לנ"ל או עם - אני באמת אשמח לדעת מה השיקולים. אולי אני אשתכנע.
כרגע על פניו נראה לי שכל מיני רעיונות פילוסופיים פחות רלוונטיים, כאשר לתחושתי אני לא מרגישה נוח להוסיף כל דף לרשימה.

אבל !
אם נראה שזו רק אני, לא אתעקש על זה. זה לא כזה עניין של חיים ומוות. (יכולה להמשיך בשיטה הישנה והטובה של 'תאריך ביקור אחרון שלי' וסקירה כללית כל פעם מחדש של המה חדש :-)).
כן אשמח בכל זאת להבין יותר.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 10 מאי 2012, 06:52

אהבת, אם את רוצה שאני אעבוד בשבילך בלהסביר, תצטרכי גם את לעבוד בלהבין. וזו בהחלט עבודה, אני יודעת כי עשיתי את זה בעצמי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 09 מאי 2012, 23:57

את מוזמנת להתחיל ב-A Group Is Its Own Worst Enemy ו-It's Not Just Usability ואחרי זה נמשיך משם.
יונת,
מאוד קשה לי עם טקסטים ארוכים באנגלית.

האם את יכולה לתת הסבר קצר על הנושא, ועל השיקולים להעדפת רשימה לא חסויה?

*************

רשימת המעקב מופיע בסוף המקטע הפותח של דף הבית, אחרי שאר הדברים שיש שם.

אוקי, תודה.
זה טוב כאשר יש פתיח לדף בית לפני ההודעות המתוארכות.
אבל בהרבה דפי בית ההודעה הפותחת היא מתוארכת, ואז כל הרשימה תקפוץ עוד לפני הודעת הפתיחה.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 09 מאי 2012, 23:53

מה, אז רק לי זה מפריע שהרשימה לא חסויה?

(כבר היום היה דף שרציתי להוסיף לרשימה, אבל התפדחתי שיראו אותו ברשימה שלי |אוף|.
האם אני היחידה עם התחושות האלה?)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 09 מאי 2012, 21:09

יונת- תודה על התוספת החדשה.
נרשמתי כבר לכמה דפים, ואני ממש מרוצה.
{@

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי ע* » 09 מאי 2012, 11:39

אהבת, לגבי הבעיה הראשונה שהעלית, תמיד אפשר לפתוח דף בית נוסף בניק פלוני כלשהו, ולהיכנס למה חדש בשני הניקים לסירוגין.

יונת, כמה חבל שלא היה את זה כשעוד הייתי עורכת פה... שימושי מאוד לעריכה.

ובכלל שינוי מבורך. תודה!

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 09 מאי 2012, 07:37

עדי, יש שתי דרכים להסיר דף מרשימת המעקב:
  1. ללכת לדף שאת רוצה להסיר, ולהקליק על הקישור "להסיר מרשימת המעקב שלי".
  2. לערוך ידנית את דף הבית ולמחוק משם את הקישור לדף.
אהבת,
  1. חשבתי שתגידי בדיוק את הדברים האלה. :-) אם את רוצה להבין טוב יותר את השיקולים מאחורי ההחלטה, את מוזמנת להתחיל ב-group]A Group Is Its Own Worst Enemy enemy[/po].html ו-It's Not Just Usability ואחרי זה נמשיך משם.
  2. כרגע אפשר לשנות את הסדר רק בעריכה ידנית.
  3. רשימת המעקב מופיע בסוף המקטע הפותח של דף הבית, אחרי שאר הדברים שיש שם. את יכולה לראות את זה לדוגמה בדף הבית שלי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עדי_א* » 08 מאי 2012, 23:25

שלום יונת.
השינויים מעולים.תודה רבה
רציתי לשאול: איך ניתן להסיר דפים מרשימת המעקב שלי?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 08 מאי 2012, 23:17

הי יונת, קודם כל תודה רבה !

עכשיו כמה נקודות:
  1. קודם כל, לדעתי דווקא כן רצוי שהרשימה תהיה חסויה. סיבות:
  2. כיוון שיש דפים שגולשים מתעניינים בהם בצנעה, וזה די חושף שכל אחד יידע באיזה דפים הם מתעניינים.
(סה"כ אפשר לדעת הרבה על בן אדם לפי הדפים שהוא מתעניין בהם. ולא הכל מתאים לחשיפה. נגיד אישה שהתחילה להיכנס קבוע לדפים מסוימים בנושא בגידות, כיוון שגם היא מתמודדת באותו זמן עם נושא דומה. היא לא הייתה רוצה שיסיקו משהו אם יידעו שיש לה עניין מיוחד בדפים בנושא הזה...)
  1. כיוון שלדעתי זה ייצור תחושה של תחרותיות בין אנשים. "אה, את יבחושית המלבקת היא הוסיפה לדף שלה ואותי לא" >:). או להפך - למישהו לא נעים להוסיף דף של חבר אחד ולא של חבר אחר (שהוא חבר, אבל נגיד שבמקרה הדף שלו לא הכי מעניין לי. לא כל העולם צריך לדעת את זה, ובטח לא החבר :-)).
  2. גם הסיבה שנתת של 'השפעה קהילתית' לכאורה - אני בספק אם זה יהיה חיובי לאתר. אני ממש לא בטוחה שאנחנו רוצים להכניס לכאן את תרבות הלייקים.כל העניין של ה'לייקים' לדעתי כדאי שיישאר בפייסבוק ולא כאן. יש לזה יתרונות מסוימים - שמתאימים לפייסבוק, אבל יחד עם זה השיטה הזו מושתתת מאוד על רייטינג ופופולריזציה - שזה לא מתאים לאופי של האתר. גם את הדף של הדפים החמים הורדנו בזמנו מדף הפתיחה בגלל הסיבה הזאת בדיוק. לי אישית זה מאוד מפריע.
  1. כשאני מוסיפה דפים, אני רואה שהם מיתוספים לפי סדר ההוספה שלי (שהוא אקראי לחלוטין), ולא לפי סדר האלף בית. זה מאוד לא נוח. (במיוחד אם אני אוסיף בהמשך הרבה דפים). יש אפשרות לשנות את זה?
  1. אם אנשים יוסיפו רשימה ארוכה של דפים - אז מי שייכנס לדף בית שלהם ייתקל קודם כל ברשימה אינסופית, ורק אח"כ יגיע לקרוא את הודעת הפתיחה של הדף, במקום שהודעת הפתיחה, שהיא הכי חשובה - תופיע מיד ברגע שפותחים את הדף.
האם יש אפשרות שהרשימה תופיע במקום בראש הדף במקום אחר בו? או לחלופין תופיע בתוך טקסט נפרש?
(או, הכי טוב, אם כפי שהצעתי זה לא יהיה גלוי לקוראים, אז זה גם לא יפריע בראש הדף, ואז הבעיה הזאת נפתרת מאליה)

תודה רבה על הכל !!!

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי טליה_אלמתן* » 08 מאי 2012, 09:00

וואו איזה יופי ברכות! :)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 08 מאי 2012, 08:56

אופס, מסתבר שלא לגמרי פתרתי את כל הבאגים...
אז אם למישהו מתחרבש דף הבית בעקבות השימוש ברשימת המעקב:
  1. אפשר לשחזר אותו באמצעות "עריכת כל הדף" ובחירת הגירסה הקודמת מרשימת הגירסאות.
  2. שיכתוב לי בבקשה באיזה דפדפן ומערכת הפעלה הוא משתמש ומה הגירסאות שלהם.
(זה קורה רק לאנשים מסוימים, אז מי שלא התחרבש לו יכול להשתמש בלי חשש.)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 08 מאי 2012, 06:45

הפעלתי באתר חידוש שחיכה אצלי כבר המון זמן -- כמה שנים עד שהגעתי לממש אותו, ואחר כך כמה חודשים עד שהצלחתי לפתור את כל הבאגים. אבל עכשיו הוא סופסוף עובד (אני מקווה) ואתם מוזמנים להשתמש בו:

רשימת מעקב
כל מי שיש לו _דף בית אישי יכול לנהל בו רשימת מעקב של דפים שמעניינים אותו. שינויים בדפים האלה יופיעו לו מודגשים ב-מה חדש, בדומה לדפים של החינוך הביתי (אבל בצבע אחר). וגם שינויים בדף הבית האישי יופיעו מודגשים, כך שאפשר לראות מיד אם כתבו לך משהו.

איך עוקבים?
כפי שאולי כבר גיליתם, בתחתית כל דף מופיע עכשיו קישור חדש בתיבת ההוספה: ״להוסיף לרשימת המעקב שלי״. הקלקה על הקישור תערוך את דף הבית שלכם ותוסיף לו למעלה קישור לדף הזה.
אפשר גם לערוך את דף הבית ידנית ולכתוב בראשו (לפני כל ההודעות) רשימה של דפים למעקב.

למה בדף בית? מה עם הפרטיות?
זה בכוונה. ככה רשימת המעקב היא לא רק משהו פרטי שעוזר למשתמש בודד באופן אישי, אלא יש לו השפעה קהילתית. הוספת דף לרשימת מעקב היא סוג של המלצה, מין "לייק" שיש לו גם משמעות מעשית.

מה יעשה מי שאין לו דף בית?
יפתח דף בית. :-)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 03 אוקטובר 2011, 17:19

עניינית:
תודה יונת.

אני בכל זאת רואה טעם להמשיך בניסוי.
אשמח לשמוע את המסקנות כשיהיו :-).

בשמת נתנה לי רעיון, ועכשיו ההודעה לא אמורה להופיע אצל רוב הכותבים הותיקים.
|Y|

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 03 אוקטובר 2011, 16:32

בשמת נתנה לי רעיון, ועכשיו ההודעה לא אמורה להופיע אצל רוב הכותבים הותיקים.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 03 אוקטובר 2011, 08:40

עניינית: שמתי לב בעצמי לדברים שציינת. אני בכל זאת רואה טעם להמשיך בניסוי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 01 אוקטובר 2011, 18:04

הבנתי, אהבת. מסתבר שקשיי התקשורת הם כולם מהצד שלי. מעניין.

לא אמרתי שהם כולם מהצד שלך, אך הם מהצד שלך לא פחות מהצד שלי. ולצערי אני לא בטוחה שזה רק קשיי תקשורת. אני מרגישה שזה משהו אישי נגדי שגורם לך לא להתייחס עניינית לדברים שאני כותבת.
(ועדיין לא אמרתי בזה שאני טלית שכולה תכלת).

אני לא יודעת אם התכוונת או לא, אך שוב כתבת בציניות. ציניות זה דבר מאוד פוגע ולא מקדם תקשורת.
הייתי שמחה אם בכל זאת היית מתייחסת למה שאני אומרת בלי קשר לדעות שלך עליי.

ואם מה שכתבתי או איך שכתבתי הפריע לך, פשוט להסב את תשומת לבי. כי לפני שענית לי בציניות אני חושבת שמה שכתבתי היה מאוד לגיטימי (גם אם דעה שונה משלך), ולא נראה לי שכתבתי לא יפה (תקני אותי אם אני טועה), אלא שמטענים קודמים גרמו לך להגיב בהתנגדות.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי קוראת* » 01 אוקטובר 2011, 14:27

חני בונה, חבל שמחקת את מה שכתבת.

לציין שמישהו חדש זה נייטרלי לחלוטין. אין בזה שום דבר רע. אם כבר, המחאה נגד זה מרמזת שבהיות חדש דבר שיש להתבייש בו.
אם יש איזשהו פתרון שיונת מצאה כנגד טרולים, אפשר פשוט.... לקבל את זה.
ולכל השאר, כשאתם עושים ניקיון של המחשב או של ההיסטוריה של האינטרנט, פשוט אל תסמנו את העוגיות.
בהצלחה!!

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 01 אוקטובר 2011, 09:21

הבנתי, אהבת. מסתבר שקשיי התקשורת הם כולם מהצד שלי. מעניין.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_המחפש* » 01 אוקטובר 2011, 01:54

מה לגבי לשנות את ההודעה ל"ללא עוגיות" ולקשר את זה לדף שמסביר מה זה?
מה, מי שכותב פה צריך להביא איתו עוגיות?
(זו תגובה אפשרית של מי שלא יודע מה זה עוגיות, ואני בטוח שיש המון כאלה, שבטח הם הרוב).

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 30 ספטמבר 2011, 22:10

אני ממש לא חושבת שאת צריכה לעשות מיד את מה שאני רואה לנכון,
רק הייתי רוצה להרגיש שאת מתייחסת לטיעונים שלי בצורה מכבדת ושוקלת אותם בכובד ראש.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 30 ספטמבר 2011, 21:06

לא נוח לי עם התחושה שאני מקבלת ממך, שאת מצפה שאעשה מיד מה שאת רואה לנכון, אחרת תמשיכי לכתוב על זה בצורה יותר ויותר כועסת

זה להפך. קודם את צינית כלפיי למרות שכתבתי את הטיעונים בצורה יפה ולא כועסת, ורק אחרי שאת צינית ולא מתייחסת בצורה עניינית לדברים שכתבתי - אז אני נהיית כועסת. ובצדק.
גם אם את לא מסכימה איתי, את יכולה לענות בצורה עניינית. אני מרגישה שאת מראש לא לוקחת אותי ברצינות.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 30 ספטמבר 2011, 21:06

מה לגבי לשנות את ההודעה ל"ללא עוגיות" ולקשר את זה לדף שמסביר מה זה?

הצעה מעולה. אני בעד !

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי טיפ* » 30 ספטמבר 2011, 10:14

_אני זוכה לקבל את במרובע הירוק עם ההגדרה של כותבת חדשה
חשבתי שאני יכולה לקחת את זה ברוח ספורטיבית אבל משום מה זה קצת מציק לי._
מזדהה עם ב עילום.
מוזר.
לי זה לא קרה, אבל כל פעם שראיתי את ההודעה אצל משתתפת שזיהיתי כקבועה- זה הציק לי והצטערתי בשבילה, למרות שגם אני לא ידעתי להסביר לעצמי למה..

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי טיפ* » 30 ספטמבר 2011, 10:00

משהו לגבי העוגיות וה״ניקים״,
אולי זה בכלל לא הדף המתאים ובכ״ז-

הבוקר שוב יצא לי להכנס לדף שקראתי בעבר , לקרוא תגובה של מישהי ..
להסכים עם כל מילה, ו..
בפיסקה השניה לזהות שזו אני כתבתי-
בניק אחר. משעשע מאוד.
אחד היתרונות בבאופן הוא היכולת לשמור על אלמוניות. נכון שלכתוב פעם ראשונה עלול להלחיץ, וההודעה החדשה אולי מפנה זרקור, אבל לדעתי זה מתקזז עם זה שאפשר להחליף כמה ניקים שרוצים לפי הצורך ולא תמיד להיות מזוהים עם הניק הקבוע (שגם הוא עפ״ר בדוי).

שנה נהדרת לכל גולשי באופן-
הרבה בריאות, אושר, שפע שמחה ואהבה
:-) @}

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 30 ספטמבר 2011, 09:50

בשביל לעקוף את זה תצטרכי להשאיר את העוגיה לשרת של באופן.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי ב_עילום* » 30 ספטמבר 2011, 09:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי יונת.

יש לי במחשב תוכנה שמוחקת עוגיות ושאר מטעמים אחת לשבוע.

זה אגב גם גורם ל"מה חדש" להיות באמת חדש אחת לשבוע...

שמתי לב שאחרי הניקוי אני זוכה לקבל את במרובע הירוק עם ההגדרה של כותבת חדשה

חשבתי שאני יכולה לקחת את זה ברוח ספורטיבית אבל משום מה זה קצת מציק לי.

האם יש דרך לעקוף את זה?

תודה רבה ושנה טובה. @}

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 30 ספטמבר 2011, 08:54

מוסיפה עוד הצעה- אולי אפשר להוסיף בדף פתיחה, או אפילו מעל לתיבה הלבנה שכותבים בה איזשהו הסבר קצרצר (משהו כמו "אם את גולשת באתר פחות מיום, יופיע ליד הודעתך הטקסט-...").

כחדשה, לקח לי המון זמן (3 שנים!) להעיז לכתוב, ואני חושבת שהיה לי יותר קל אם היה יותר מידע מילולי לגבי איך כותבים וכו'.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 30 ספטמבר 2011, 08:30

נכון.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי מיכל_בז* » 29 ספטמבר 2011, 11:27

אהבת, תכל'ס אם יש שתי תפיסות עולם שונות, אז יש שתי תפיסות עולם שונות. בגלל זה את מרגישה את העקביות הזו. כשהשורש צומח הפוך, גם הענפים לא יתחילו להשתרג פתאום.

אני מסכימה איתך. יש משהו בסימון הזה שפשוט לא מוצא חן בעיני. יש בזה משהו לא יפה. ואני לא מצליחה למצוא ניסוח טוב יותר או מדויק יותר כבר כמה ימים.
מצד שני, זה באופן. אנשים לא נרשמים לפה. אי אפשר לשלוח להם מייל אוטומטי שמסביר את חוקי האתר. המערכת עצמה, בגלל האופי המיוחד שלה, דורשת מחשבה יצירתית.

ואני מניחה שזה פיילוט, לא יונת? כלומר, אם תראי שאין בו באמת תועלת, תורידי את זה?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי רועי_שרון* » 29 ספטמבר 2011, 11:05

מה לגבי לשנות את ההודעה ל"ללא עוגיות" ולקשר את זה לדף שמסביר מה זה? זה לא נושא את המשמעות של משתמש חדש, וזה גם ניטרלי מבחינת העמדה.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 29 ספטמבר 2011, 08:24

סליחה על הציניות.
הבנתי את השיקולים שאת מעלה, למרות הטון שבו הם נכתבו.
אני חושבת אחרת ממך, אבל מרגישה שכרגע את לא במצב להקשיב לשיקולים ההפוכים, או אפילו להכיר בקיומם.
לא נוח לי עם התחושה שאני מקבלת ממך, שאת מצפה שאעשה מיד מה שאת רואה לנכון, אחרת תמשיכי לכתוב על זה בצורה יותר ויותר כועסת (ויותר ויותר ארוכה).

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 28 ספטמבר 2011, 21:43

אהבת, את נשמעת כועסת.
  • כי אני לא אוהבת שאומרים שמישהו חדש צריך לקרוא בשקט לפני שהוא משתלב. כל אחד והאופי שלו. אני למשל לא כזאת !
  • כי אני לא אוהבת שמצביעים בקולי קולות על אנשים חדשים באופן שעשוי לגרום להם לאי נוחות. ועוד שזה נעשה בצורה כזו כאילו שרוצים לקדם אותם בברכה, כשבעצם מאחורי זה מסתתרת כוונה אחרת.
(על פני המתיקות הזאת שבעיניי היא מעושה, אני כבר מעדיפה שיהיה כתוב בסתמיות 'התקבלה הודעה ממשתתף חדש'. יותר מכבד בעיניי).
  • כי אני לא אוהבת שחושדים בכוונות של כל משתתף חדש או לא מוכר.
  • בגלל שבאמת משתתף חדש לא יכול לנחש שאם הוא לא רוצה שיעלו אותו על הבמה עם תופים וחצוצרות הוא צריך לשתוק כמה ימים לפני שהוא מתחיל לכתוב.
  • בגלל שהמשפט שלך יונת: תודה על המידע. אפילו שמתי לב בעצמי. נשמע לי כתוב בציניות. (אני מאוד אשמח לדעת שאני טועה).
  • וכי זה באמת מכעיס אותי למצוא ששוב אותה קבוצת נשים אומרת ההפך ממני. אני יודעת שזה לא בכוונה אבל העקביות הזאת מדהימה בעיניי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 28 ספטמבר 2011, 09:45

אהבת, את נשמעת כועסת.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 28 ספטמבר 2011, 03:39

מי שרוצה להשתלב בשקט יכול לקרוא באתר כמה ימים לפני שהוא מתחיל לכתוב, ואז לא תופיע לו ההודעה הזו.

מאיפה משתתף חדש בדיוק צריך לדעת את פיסת המידע הזאת?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 28 ספטמבר 2011, 03:39

לעומת זאת, קל יותר לעלות על טרולים.

איך קל לעלות על טרולים?
טרולים גולשים באתר לאורך זמן. זה גם לא בהכרח שטרול מגיע וישר מתחיל לכתוב. יש טרולים שביקרו כאן חודשים ארוכים ואולי עדיין נמצאים ברקע. את לא תראי אותם כמשתתפים חדשים.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 28 ספטמבר 2011, 03:35

אני בכל מקרה תומכת בקריאה שקטה של זמן מה לפני שכותבים באתר

אני לא

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי קוראת* » 27 ספטמבר 2011, 15:03

_אני אוהבת את השינוי החדש, ואוהבת גם את זה ש
מי שרוצה להשתלב בשקט יכול לקרוא באתר כמה ימים לפני שהוא מתחיל לכתוב, ואז לא תופיע לו ההודעה הזו.
(אני בכל מקרה תומכת בקריאה שקטה של זמן מה לפני שכותבים באתר)_

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 27 ספטמבר 2011, 14:32

אני אוהבת את השינוי החדש, ואוהבת גם את זה ש
מי שרוצה להשתלב בשקט יכול לקרוא באתר כמה ימים לפני שהוא מתחיל לכתוב, ואז לא תופיע לו ההודעה הזו.
(אני בכל מקרה תומכת בקריאה שקטה של זמן מה לפני שכותבים באתר)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי בשמת_א* » 27 ספטמבר 2011, 14:15

_לפי מה שראיתי, לפחות חצי מאלו שמופיעה להם ההודעה הזו הם לא משתתפים חדשים.
ככה שזה די מפספס_
המממ.
לדעתי, למי שבבירור אינו משתתף חדש - לא נגרם שום נזק.
לעומת זאת, קל יותר לעלות על טרולים. ממש גלוי לעין. מוצא חן בעיני.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 27 ספטמבר 2011, 14:03

תודה על המידע. אפילו שמתי לב בעצמי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 27 ספטמבר 2011, 12:17

יונת,
אני מבינה את כוונתך הטובה, אבל לדעתי ההודעה הזו לא מוסיפה הרגשה נעימה, כי אם להפך.

ובינתיים לפי מה שראיתי, לפחות חצי מאלו שמופיעה להם ההודעה הזו הם לא משתתפים חדשים.
ככה שזה די מפספס.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 26 ספטמבר 2011, 18:15

מיכל, כפי שכתבתי למעלה,

_יש לזה שתי מטרות:
  1. לנהוג בסובלנות כלפי מי שכותב הודעות תמימות אבל לא יודע לשים אותם במקום מתאים.
  2. לזהות יותר בקלות מטרידנים שמנסים להחליף עוגיות כדי להמינע מזיהוי וחסימה._
אהבת,
מי שרוצה להשתלב בשקט יכול לקרוא באתר כמה ימים לפני שהוא מתחיל לכתוב, ואז לא תופיע לו ההודעה הזו.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי מיכל_בז* » 25 ספטמבר 2011, 16:10

למה זה באמת? מה הלוגיקה?

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 25 ספטמבר 2011, 14:50

הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:

לי זה דוקר בעין.
לא כל אחד שבא חדש באנונימיות רוצה שיצביעו עליו ויצעקו בקולי קולות 'משתתף חדש' !!!!
יש אנשים שרוצים להשתלב בשקט, בלי למשוך יותר מדי תשומת לב.

חוצמזה, כאמור, יש משתתפים ותיקים שסומנו כחדשים, למשל הילה של הקריסטלים, תמרי, עשב השדה...
זה מגוחך. וזה מבלבל.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי קן_לציפור* » 22 ספטמבר 2011, 08:21

YY, זה הצליח!
תודה עולם חדש

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 22 ספטמבר 2011, 08:16

תנסי- 3 לחיצות על טאב ואז enter.
(ככה כתבו בפייסבוק של באופן)

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי קן_לציפור* » 22 ספטמבר 2011, 08:13

אני לא מצליחה לערוך את הדף שלי, בשום דפדפן. רק בכרום יש את הקישור בצד שמאל "עריכת כל הדף" אבל בשינוי/מחיקה הקל ביותר - נעלם הכפתור של "שמור שינויים".
בפיירפוקס ובאקספלורר - אפילו לא מופיע הקישור לעריכה.

אפשר בבקשה לקבל עזרה?
תודה

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי לא_חדשה* » 22 ספטמבר 2011, 07:03

_שינוי קטן שהוספתי בחופשה:
הודעות ממשתמשים טריים (למעשה משתמשים שהעוגיה שלהם חדשה) מקבלות סימון קטן כזה:
הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:_
צריך להיות
הודעה ממשתתפת חדשה (או ממשתתפת שמחקה את העוגיות) התקבלה בברכה
כבר ראיתי כמה ותיקות שסומנו כחדשות...

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ספטמבר 2011, 18:33

העוגיות עצמן לא תופסות כמעט מקום, ואין צורך למחוק אותן בשביל ביצועים; הסיבה למחוק עוגיות היא כדי למנוע מאתרים לזהות אותך או כדי למנוע מאנשים אחרים עם גישה למחשב לדעת באיזה אתרים את גולשת

תודה רבה יונת. למדתי עוד משהו מועיל. חן חן.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 20 ספטמבר 2011, 14:21

המטמון זה משהו שנועד להאיץ את הגלישה, אבל הוא תופס הרבה מקום בדיסק ולכן יכול להאיט את המחשב במקרים מסוימים. במקומך, הייתי משנה את הגדרות המטמון כך שלא יתפוס הרבה מקום, וכך לא תצטרכי לעשות ניקוי כל פעם. אני לא יודעת באיזה דפדפן את משתמשת וגם לא זוכרת בעל פה את סידור ההגדרות בכל דפדפן, אבל הטכנאי ודאי יוכל להדריך אותך בזה.

העוגיות עצמן לא תופסות כמעט מקום, ואין צורך למחוק אותן בשביל ביצועים; הסיבה למחוק עוגיות היא כדי למנוע מאתרים לזהות אותך או כדי למנוע מאנשים אחרים עם גישה למחשב לדעת באיזה אתרים את גולשת.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ספטמבר 2011, 12:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

העוגיות לא מכבידות על המחשב, מספיק לנקות את המטמון

אני כפי שציינתי מנקה גם את העוגיות וגם את ההיסטוריה,כי כך אמר לי הטכנאי לעשות.ולפי מה שאמרו לי זה גם מנקה כל מיני קישורים ומידעים לא חשובים שמצטברים במחשב ומכבידים עליו והוא נהיה איטי וכבד.
ומאז שאני רק חשה איטיות מסויימת אפילו קלה,אני מייד מנקה במרץ כל מה שאפשר ואפילו מוחקת מיילים ואם יש תמונות גם במיילים הנשלחים אני מוחקת הכל.
ובאמת המחשב עובד מהר מאוד כמו חדש.

ואגב יונת מה זה המטמון? ואיך מנקים את המטמון? אולי גם את זה צריך לנקות ואני לא יודעת איך.
יכולה אולי להסביר?

תודה.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי כיף_שבאופן_חזר* » 20 ספטמבר 2011, 09:16

באמת? נורא מעט בעיניי.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 20 ספטמבר 2011, 08:57

העוגיות לא מכבידות על המחשב, מספיק לנקות את המטמון.
לגבי פרק הזמן: זה משהו שאני עוד מתכוונת לשנות ולבדוק עד שאמצע פרק זמן שיראה לי טוב. כרגע זה יום.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי כיף_שבאופן_חזר* » 20 ספטמבר 2011, 08:55

אה! כנראה לא נמחקה לי העוגיה בכל זאת.
חשבתי שכן, כי כשנכנסתי לאתר הופיע לי פלוני אלמונית בשדה מאת.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי כיף_שבאופן_חזר* » 20 ספטמבר 2011, 08:54

ולפעמים העוגיות נמחקות סתם ככה בלי שביקשתי (כמו בשבוע שעבר...)
מה פרק הזמן שבו עוגיה נחשבת ל"חדשה"?

בכל מקרה - אחלה רעיון ותודה רבה

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ספטמבר 2011, 01:38

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אבל זה יכול להטעות כי אני למשל מנקה תמחשב והעוגיות כדי שהמחשב לא יהיה איטי וכבד.
ובטח יש לא מעטות שגם עושות את זה.

שינויים בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 19 ספטמבר 2011, 20:01

שינוי קטן שהוספתי בחופשה:
הודעות ממשתמשים טריים (למעשה משתמשים שהעוגיה שלהם חדשה) מקבלות סימון קטן כזה:
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש לזה שתי מטרות:
  1. לנהוג בסובלנות כלפי מי שכותב הודעות תמימות אבל לא יודע לשים אותם במקום מתאים.
  2. לזהות יותר בקלות מטרידנים שמנסים להחליף עוגיות כדי להמינע מזיהוי וחסימה.
אני מקווה שזה יעזור יותר מאשר יפריע.

חזרה למעלה