שירת הגרביים

שליחת תגובה

אמירת תודה פשוטה, בדרכה, מניעה את העולם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שירת הגרביים

שירת הגרביים

על ידי אליה_דור_כהן* » 18 דצמבר 2006, 12:12

אצלנו זה הרבה יותר פשוט (בלי להשוויץ חלילה...)
זוגי היקר אוהב ללבוש זוגות לא תואמים -
כלומר שחור עם ירוק, אפור עם לבן וכו'
אז לי יש עבודה קלה - אני פשוט משדכת איזה גרב שבא לי עם חברתה - ללא הבדל צבע, גוון ומין. :-)

שירת הגרביים

על ידי פפריקה_הונגרית* » 17 דצמבר 2006, 12:58

גם אצלנו יש גרביים שמקורן בצבע שחור, אך כעת נפרשו לעשרות גוונים באמצע (עקבים אפרפרים, או "כף רגל" שחוקה במקצת, וכאלה.....)
הפתרון, שכמובן לא עובד- והוא זה שעסוק ב"למה הם לא באותו צבע", למרות שהמכנס מסתיר- אז הפתרון הוא גומיות של קוקיות, ולכרוך לפני שזורקים לכביסה.... אבל הוא לא עושה את זה.... כמובן.
>הוא כן מגהץ את החולצות שלו.... ולא, לא מצאתיו בכיכר השוק.<


_שמתן לב? יוחנן בצק קיבל ציטוט מתוך "שירת הגרביים".
איזה כבוד קיבל הדף הזה!!...._
אכן כבוד! וראוי שכך!!! (בזכות הציטוט אני כאן)

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 15 נובמבר 2006, 20:34

שמתן לב? יוחנן בצק קיבל ציטוט מתוך "שירת הגרביים".
איזה כבוד קיבל הדף הזה!!....

שירת הגרביים

על ידי מודי_תאני* » 15 נובמבר 2006, 16:48

לאו דווקא גנרל שרמן. גם האחרים. המצחיק הוא ששם משפחתה הוא Forest, אבל רק אמריקאים צוחקים מזה.

שירת הגרביים

על ידי לי_אורה* » 15 נובמבר 2006, 10:49

משום שלא כתוב במפורש שמדובר בשיכול אותיות גרב-גבר אפשר רק לפרש שזה כך, או לא לפרש שזה כך.

אניווי

אם גבר היה גרב
וגברת היתה גרביונת
אז היה מאוד גרובי!
:-D

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 נובמבר 2006, 21:14

וכמובן: גבר!
לי אורה , את לא עוקבת :-)

_לו היה גרב אדם - היה גבר
היה גבר-גבר!_

שירת הגרביים

על ידי לי_אורה* » 14 נובמבר 2006, 18:07

זוג הגרביים האהוב על סקויה הוא ורוד בהיר
איזה יופי!
וסליחה על השאלה האישית (את רשאית למחוק כמובן) הכוונה לזה?
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7% ... 7%99%D7%94

והנה תמונה של העץ היפה
http://www.jerusalem.muni.il/[po]jer sys[/po]/picture/archiv/bigpic.asp?id=543

שירת הגרביים

על ידי מודי_תאני* » 14 נובמבר 2006, 16:42

זוג הגרביים האהוב על סקויה הוא ורוד בהיר מימין וורוד כהה משמאל. יש לנו שני זוגות כאלה.

שירת הגרביים

על ידי מודי_תאני* » 14 נובמבר 2006, 16:33

גרביי נהייו
קשורות בשרוך אדמדם
במכונת כביסה

שירת הגרביים

על ידי לי_אורה* » 14 נובמבר 2006, 13:12

ועוד אחד:

אביב לפתע
שירת הגרב
בקול הלב.

ועוד:

עלי סאקורה
על גרב.
כאן ועכשיו.

ועוד:
ברגע זה ממש
גרב האני מבטא
את עצמו בלבד,
מקשיב למנעד גווניו.

ועוד:
גרבי הרוך של תינוקת
גרבי הנועם של ילדה
גרביים מסוככות על
רגליים קטנות
ואהובות.

שירת הגרביים

על ידי לי_אורה* » 14 נובמבר 2006, 13:00

_חשבת פעם שבשיכול אותיות זה גם "ברג" ? (כלומר בורג)
וגם "בגר"? מלשון בגרות?_
וכמובן: גבר! :-D

שירת הגרביים

על ידי לי_אורה* » 14 נובמבר 2006, 12:49

גרב הוא זכר.
נכון, אז מה? לא מספיק הייתי צריכה כל הזמן לחשב הברות ולחשב את מספרן וגם לנסות להכניס לשם תיאורי טבע וכו' וכו'? אז בשירת האייקו עלק גרביים יכולות להיות אי זוגיות ושחורות ודהויות.
האיקו יפני מסורתי וגם אין לי כוח להייאקו מסורתי, אני בעד מודרני ונגד קונבנציות :-D

יאללה, בלי ספירת הברות ובלי דקדוק מדוקדק, איך שיוצא מהמקלדת:
גרב ורודה עם לב
על רצפת המרפסת
עם כוכבים נוצצים
ועם ציור של פוּקָה.

עליה עלי שלכת
ובובה קטנה
גם היא ורודה.
מחייכת בשמחה
אל סאקורה
השובבה.

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 נובמבר 2006, 11:18

אדון בלי גרב
יוצא יחף לטבע...
והופ - מנוזל!

<קומה ג' מנסה את כוחה בפורמט היפאני-פולני>

שירת הגרביים

על ידי תמרול_ה* » 14 נובמבר 2006, 10:57

< האיקו יפני מסורתי מורכב משלש שורות בנות 17 יחידות-זמן סך הכל: בשורה הראשונה 5 יחידות, בשורה השנייה 7 ובשורה השלישית שוב 5.
מנסה:

דממה ו- אה!
גרביים שחורותיים
עלה שלכת

שירת הגרביים

על ידי תמרול_ה* » 14 נובמבר 2006, 10:32

וזה מזכיר לי אמירה אלמותית אחרת שלא קשורה בכלל

היה היתה אשה שמנה
ולה היתה פימה
על הפימה היתה לה שומה
ועל השומה היתה שערה

שירת הגרביים

על ידי תמרול_ה* » 14 נובמבר 2006, 10:29

הוא אותה אוהב
את ליבה אחר גונב
ובינתיים האחר
עם אחרת מתאחר

<מקור עממי עלום שם>

שירת הגרביים

על ידי שירת_הגרברוב* » 14 נובמבר 2006, 10:05

_אנחנו בעלי חיים פחות מפותחים ורבאלית , כך שאני למשל קורא ובעיקר מהנהן בתגובה.
(רועי, יונת, איך מהנהנים בצ'יקצ'ק? זה נתמך בכל הדפדפנים?)._
יוחנן בצק , עיקבי, מלפני כמה שנים ב איפה הגברים

שירת הגרביים

על ידי שירת_הגרברוב* » 14 נובמבר 2006, 09:58

או, שמא זה יוחנן בצק בשעה שהוגה את ההברה - "אה!"
:-D

הא! טומבלצ'ה
היפו טורגלנדיצ'ה
צבעים זה חיים

< האיקו יפני מסורתי מורכב משלש שורות בנות 17 יחידות-זמן סך הכל: בשורה הראשונה 5 יחידות, בשורה השנייה 7 ובשורה השלישית שוב 5.
השיר מתאר רגע המתרחש בהווה, ועליו לכלול "קיגו" (Kigo) שהיא מילה המסמלת את עונת השנה בה מתרחש השיר,
למשל ענן זבובים או פריחת עץ הדובדבן. כינוי עונת השנה אינו מופיע לצד מילת העונה. >

שירת הגרביים

על ידי מורינגה_רותמית* » 14 נובמבר 2006, 08:48

שירת הגרביים
אינה נשמעת
במגירה סגורה.

<בערך 17 פעמים ספרתי הברות כדי לוודא שזה הייקו תקני>

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_יונת* » 13 נובמבר 2006, 23:59

ללא מילים....
מה, זה לא מתאים?
אז מה אם הגרביים לא זהים? מה זה הקונפורמיזם הזה?
בשניהם יש אותם צבעים (כנראה שאשתו סרגה אותם משאריות צמר. סרגה אחד, הניחה אותו באיזשהו מקום ולא זכרה איפה, וכשסרגה את השני המציאה את הדוגמא מחדש). והם תואמים את המכנסיים.
מרענן...

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 13 נובמבר 2006, 23:56

ושוב הביאה לנו יעל צ את הארוע הפיזי.
שוב קוראת יעל צ אל הגברים.
כן, זו הרי אותה יעל , והנה לפנינו סיסרא אחרי יום קרבות נכנס בתום ,מהופנט ממנה, אוחז את מכנסיו לא ללכלך את אהלה גדוש בשטיחים?
האם הוא יודע מה היא הולכת לעולל לו?
אך , מה זה? מדוע לובש סיסרא גרביים שכאלו?
או, שמא זה יוחנן בצק בשעה שהוגה את ההברה - "אה!"

שירת הגרביים

על ידי יעל_צ* » 13 נובמבר 2006, 22:52

תמונה

ללא מילים....

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 13 נובמבר 2006, 22:46

אמא של לילה , בהחלט ניתוח שרואה את הלבן בעיניים לשירת אלכסנדר פן.

מציאות הגרב בחיי האישה העברית
חשבת פעם שבשיכול אותיות זה גם "ברג" ? (כלומר בורג)
וגם "בגר"? מלשון בגרות?

אין ספק, עולם שלם נתגלה כאן בחור הגרב.
הפוך בה והפוך בה דכולא בה!
דזבין ולילה טוב!

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 13 נובמבר 2006, 22:28

דברי המבקרת-

אצל קומה_, אנחנו מזהים כיצד חושפים שיריה את מהלכי נפשה, כלומר הישר משליטה מוחלטת בשירי הילדות, אותה שליטה שמעניקה לה את החופש להכנס לתחום האילתור ולחגוג ומשם בלא לעצור בתחנות ביניים אל חיקו של הפוסטמודרניזם שאינו חש כבול או מחוייב למשמעות כלשהי
_אני אומר לה, זה חוזר
לא, סליחה, זה זוג אחר_
הקורא , כמובן אינו חש בדרכים תבוניות\שכלתניות את שורותיה אם כי חווה משהו אבסולוטיסטי בנושא מעורר זה כגון הגרביים- כמוטיב בחייה של אישה.

רוקדת לאור ירח לעומת קומה ג (ואין בדעתי לערוך השוואה אלא להראות את רבוי הפנים בשירה העברית)- חושפת את הקשר בינה לבין המוטיב הנ"ל כאמצעי לבטא .. איך נאמר- את רחמה, את איוושת נפשה הפרטית של אישה כישות מגדרית, כישות שיש עליה "לעשות" כדי להגיע לשלמות , שאילולא כן- תהיה אישה ללא גבר.
שתיהן על כל פנים כמו קודמותיהן מישירות מבט חצוף אל עבר מציאות בלתי נוחה- מציאות הגרב בחיי האישה העברית.

שירת הגרביים

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 13 נובמבר 2006, 22:13

איפה משיגים כזה בעל?!
תשיגי לי בעל, אני כבר אדאג לכל השאר.

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 13 נובמבר 2006, 21:51

לו היה גרב אדם - היה גבר
היה גבר-גבר!

זה אוחז בשרעפי הלב
אני אומר לה, זה חוזר
לא, סליחה, זה זוג אחר.

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 13 נובמבר 2006, 19:48

איפה משיגים כזה בעל?!
נסי בכיכר השוק

שירת הגרביים

על ידי קצה_הקרחון* » 13 נובמבר 2006, 19:38

הוא פשוט מקפל את כל הכביסה ומשאיר רק את ערמות הגרביים הלא מקופלים

איפה משיגים כזה בעל?!

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 13 נובמבר 2006, 16:43

בתור מבקרת השירה בדף הזה (הפחות מוכשרים הלא הופכים למבקרים- בכל התחומים...) אני ממליצה ל-פלוני אלמוני להוריד את המיותר ולהשאיר-
לו היה גרב אדם - היה גבר.

זה משפט כל כך טוב- קצר, שירה אמיתית- כמה משמעויות יש במשפט הזה.
כל השאר מחליש את העצמה.אני רצינית. זה לא בציניות!

שירת הגרביים

על ידי פלוני_אלמוני* » 13 נובמבר 2006, 16:35

_של גרביים לא זוגיות
אלף גרביים שחורות דהויות_

לו היה גרב אדם - היה גבר.
כן.
גרב הוא זכר.

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 13 נובמבר 2006, 12:35

הוי, שירת גרביים משובחת, הוי, משוררות נפלאות - שלא יגמר הדף הזה לעולם

שירת הגרביים

על ידי לי_אורה* » 13 נובמבר 2006, 09:54

גרב גרב לך
גרב גרב לך
גרב לך מכורתי, מכורתי!

מגירותייך מלאות בשפע
של גרביים לא זוגיות
אלף גרביים שחורות דהויות
יצאו למחול עם טוש שחור!

<טוש זה הדק כמובן!>

_גרב הולך לאיבוד
דרך מרפסת_

גרב גרוב בגרביונים
זה גרובי מאוד
כל כך סיקסטיז
עם משבצות.



































































































זה אוחז בשרעפי הלב
כמו מקלדת
נעלמת
למרגלות הר פוג'י
באביב

סאקורה, סאקורה!



רגע, זה שייך לדף אחר שפתחה אימא של לילה, אז ננסה הייקו: 17 הברות+תיאורי טבע

גרב גרובי מאוד
בדגם סאקורה'לה
באביב.


<סאקורה = עץ הדובדבן, דובדבן, שם של בת, שם של ילדה מסדרת אנימציה יפנית ידועה>.

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 נובמבר 2006, 23:31

דווקא במקרה אתמול עסקתי במיון והתאמת גרביים

משוך בגרב
משוך בגרב
אין כמוהו גרב (יענו, אין לו זוג)
משוך ימינה
משוך שמא-או-או-לה...
ויצאה הבוהן!

<קומה ג' שטופת מוח מהרפרטואר המוזיקלי החביב על בנה>

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 12 נובמבר 2006, 23:30

כן, הדף שאני הכי אוהבת!

שירת הגרביים

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 12 נובמבר 2006, 23:27

איזה דף מצחיק.

שירת הגרביים

על ידי יוחנן_בצק* » 12 נובמבר 2006, 21:17

דף שלם, תיאורים, התלבטויות, הייקואים... נשים כותבות מדם ליבן, והוא - הא!

א. זה דווקא התחיל במניפסט בן 300 מילים, שזוקק לבסוף למינימום ההכרחי.
ב. דווקא במקרה אתמול עסקתי במיון והתאמת גרביים (אין פואנטה - סתם אינפורמטיבי).
ג. לא רק שאין לי בעייה עקרונית ללכת עם גרביים לא תואמות - פעם הייתי עושה את זה בכוונה ומקפיד לבחור צבעים שונים בעליל.
ד. הא!

זה מה שצריך לעשות כדי שתכתוב בבאופן?
פחות או יותר. צר עולמי וגו'.
האתר לאן ?

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 12 נובמבר 2006, 20:29

איפה היו כל הכשרונות האלו לפני שנפתח דף - שירת הגרביים?

שירת הגרביים

על ידי שירת_הגרברוב* » 12 נובמבר 2006, 20:05

גרב הולך לאיבוד
דרך מרפסת
הוא מסתכל למטה
וקופץ

עפיפון אקראי שט מתחתיו
והוא עליו נוחת
הא! הוא קורה באושר
הצלת את חיי

שכן כמעט הצטרפתי
לערמה של יאוש
במגרה עלומה
של בובה עייפה...

שירת הגרביים

על ידי מיני_קהילה_גאה* » 12 נובמבר 2006, 16:27

מוזר.
כשכתבתי את זה הגרביים היו נקבה בחלק מהדף.
בעריכה שינוי המין מופיע כבר לפני כמה ימים.
מוזר.

שירת הגרביים

על ידי מיני_קהילה_גאה* » 12 נובמבר 2006, 16:16

הימים ימי חרב,
רוב ריב ומדון:
מי היא גברת?
ומי הוא אדון?

ישמיע ברחוב
שירתה של מדונה -
ספק הוא בחור,
בחורית - או אדונה!

זהו פשע אסור,
זאת ידע
בר בי רב.
יסורון מן העיר!
יחרה אחר אב.

אך יקדים בלבושו
לחקור, כך ייטב;
וירא את שומרי מבושו -
זוג חוטא בכליו!

מי החוטאים?
תחתונים, מכנסים -
כל בגד שאנו עוטים
והוא זוג של זכרים.

והנה הפואנטה, נשים וגברים,
גם זוג גרביים - הוא זוג הומואים!

<גרב זה זכר>

שירת הגרביים

על ידי בעדינות* » 12 נובמבר 2006, 13:46

אני ואתה, נשנה את העולם (ונזכיר לכולם לקנות גרביים זהים)

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_שפן* » 12 נובמבר 2006, 13:29

אמרו את זה קודם, לפני. לא משנה.

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_שפן* » 12 נובמבר 2006, 13:29

גם גרב הולך לאיבוד
לקנות ככל האפשר את כולם אותו הדבר. לשפן יש 8 זוגות גרביים כחולים זהים, ו-6 בורדו כנ"ל. הרבה יותר קל למצוא זוג.

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 נובמבר 2006, 12:46

ובעצם, גם גרב הולך לאיבוד... מה עושים?

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 נובמבר 2006, 12:45

גבר הולך לאיבוד דרך אנגורה.

(שם, שם).

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 12 נובמבר 2006, 08:11

קומה ג מאמנת אותי , מאתגרת אותי ומעניקה לי השראה להתבטא דרך שירי היי-קו-

אישה גוררת גבר.
ערימה של גרביים ביניהם.
הא! הוא קורא.
הא הא -
היא עונה

שירת הגרביים

על ידי יעל_צ* » 12 נובמבר 2006, 07:04

:-D לתבשיל ולאמא של לילה.

טוב, מסתבר שעוד יש לי את זה..... במיוחד אני גאה על שהצלחתי לגרור לכאן את יוחנן בצק. ותראו איזה תגובה רבת הבעה ומלאת ניואנסים הפקנו ממנו. הא!
אתן מבינות למה כל כך מעט גברים כותבים ב"באופן"?
(מה הם יודעים אלה, ללכת לעבודה? ;-) נראה אותם ממיינים גרביים. )

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 12 נובמבר 2006, 00:17

כל עוד זה מסתכם ב-
הא!

אז נוכחות גברית לא מפריעה לי...
הבעיה היא לדעתי - יעל צ, אותה יש לקרוא לסדר ולברר אם בכוונתה להמשיך ולהשתדל להעירם...

שירת הגרביים

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 נובמבר 2006, 23:47

הא!
כל כך גברי.
דף שלם, תיאורים, התלבטויות, הייקואים... נשים כותבות מדם ליבן, והוא - הא!

זה מה שצריך לעשות כדי שתכתוב בבאופן? ליצור דף משעמם ולשלוח את יעל צ לקרוא לבנים?
מאחוז. נעשה ככה.

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 11 נובמבר 2006, 23:05

יעל צ, אילו כוחות יש לך על המין השני- רק הבעת מחשבה חולפת ותראי מה נהיה פה!

שירת הגרביים

על ידי יוחנן_בצק* » 11 נובמבר 2006, 20:43

במחשבה שניה, איזה גבר ייכנס לדף על גרביים?.....
הא!

שירת הגרביים

על ידי גבר_הולך_לאיבוד* » 11 נובמבר 2006, 17:57

בין הגרביים.
שלמה כתב את זה, כן?

אה, הוא כתב דרך מרפסת בלי גרביים?
שיוסיף, זה מוסיף.

שירת הגרביים

על ידי גבר_שנכנס_בטעות* » 11 נובמבר 2006, 09:30

אתן לא נורמליות!!! :-)

שירת הגרביים

על ידי יעל_צ* » 11 נובמבר 2006, 00:04

ואו, איך לא קראתי את הדף הזה עד היום....
אני מנסה להעלות בדעתי מה יגיד גבר שייקלע לדף הזה...... :-)
במחשבה שניה, איזה גבר ייכנס לדף על גרביים?.....

<כשאני מקפלת כביסה, אני בדרך כלל קוראת לאיזה ילד מזדמן שיחבר את הגרביים לזוגות. אותי זה מתיש....>

שירת הגרביים

על ידי ניצן* » 10 נובמבר 2006, 21:33

או אולי:

רוח נושבת בחוץ
הארון מלא
גרב שחור מיותם

שירת הגרביים

על ידי ניצן* » 10 נובמבר 2006, 21:30

אני יצרתי מגירות גרביים ותחתונים נוספות בארון.
זה ארון ישן כזה שבא עם הבית ויש בו המון מקום (מיותר) לתליה באורך מלא ורק שתי מגרות (לא מספקות בכלל) לגרביים. אז קניתי 4 מגרות פלסטיק גדולות ושמתי אותן מתחת לבגדים התלויים הקצרים יותר.
("החסרונות הם היתרונות" בדיוק מתאים להודעה שלי).

שירת הגרביים

על ידי בובה_זהבה* » 01 נובמבר 2006, 13:28

סוף מעגל - לא קיטרתי.... רק העלתי סוגיה :)
אכן העניין נפתר :)
הזוגיות עדיין לא מושלמת... יש לאן לשאוף :)

שירת הגרביים

על ידי סוף_מעגל* » 01 נובמבר 2006, 09:29

ואני חשבתי שלמי שחיה עם אדם ש פשוט מקפל את כל הכביסה ומשאיר רק את ערמות הגרביים לא מקופלים אין בכלל זכות קיטור :-).
ובכל זאת, בובה זהבה, אני שמחה שפתרת את הבעיה.
גם לדעתי מגרת גרביים משותפת היא הקו האדום אפילו לזוגיות המושלמת.

שירת הגרביים

על ידי תמרול_ה* » 30 אוקטובר 2006, 23:42

מדהים האתר הזה.
דף ממש מיני קהילה
המרגיעון: נוכחותך חשובה לי מדעתך
צודק... אין מה לומר..
אתן גדולות

שירת הגרביים

על ידי אלמונית* » 30 אוקטובר 2006, 18:55

  1. הגרביים פרוסים על שולחן הסלון שלנו
אולי לסדר לפי גובה וכך תמצאי זוגות?

  1. מציעה בפעם הבאה לקנות הרבה זוגות מאותו סוג בדיוק, במיוחד אם הן שחורות, ואז תמיד יש זוגות
הכי חכם

שירת הגרביים

על ידי סיפורי_פוגית* » 30 אוקטובר 2006, 17:37

מדהים איך אפשר לעשות פעולה פיזית-טכנית-פרקטית ולהבין ממנה תובנות חשובות.
וודאי, הרי על זה מבוססת שיטת המגירות

שירת הגרביים

על ידי טרה_רוסה* » 30 אוקטובר 2006, 13:08

מה שנשאר זה לתלות כל את הזוגות בצמידות.
אחותי אף שכללה את השיטה. מגלגלים רק את הקצה העליון של הגרביים יחד. מכבסים אותם כך, וכשתולים, פשוט תולים אותם מחוברים, אחד מכל צד של חבל הכביסה, כשה"גולגול" למעלה, תלוי על החבל. לא צריך שום צומדנים או תופסנים.

שירת הגרביים

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אוקטובר 2006, 07:34

אולי חובבות ( / מעריצות?) הפליי ליידי ירצו קישור לדף הזה?

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 30 אוקטובר 2006, 06:45

וכמובן נהדר ש:
חייבת לציין שבתהליך ההעברה היו לי כמה תובנות הקשורות לגרביים לחיים לעצמי ולזוגיות

מדהים איך אפשר לעשות פעולה פיזית-טכנית-פרקטית ולהבין ממנה תובנות חשובות.

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 30 אוקטובר 2006, 06:43

@}

שמחה שנגמר בטוב

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 29 אוקטובר 2006, 23:19

מצטערת אם יצא שהגזמתי...
שמחה שנגמר בטוב.
גם אני מציתי. ביי.

שירת הגרביים

על ידי בובה_זהבה* » 29 אוקטובר 2006, 22:10

זהו. אני אחרי :)
הוא עם מגירת תחתונים גרביים משלו ואני עם מגירה משלי.
סוף סוף אני רואה ת'תחתונים שלי...
חייבת לציין שבתהליך ההעברה היו לי כמה תובנות הקשורות לגרביים לחיים לעצמי ולזוגיות.
נראה לי שמיצינו את הדף הזה
אלא אם ממש בוער כן להמשיך לכתוב את שירת הגרביים.

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 29 אוקטובר 2006, 22:00

קומה ג, הצלחת לרפא את נפשי המצולקת מכך שחשבתי על עצמי כמי שהיא נטולת כשרון לחריזה .
קיבלתי פרופורציות חדשות אחרי ההצעה שלך...

אני בכלל מציעה שנעבוד על החומרים בדף הזה ואף נוסיף וניצור את ה"פואימה על הגרב האבודה."
בובה זהבה שהפליאה במתן ההשראה (ואני רצינית) תתלה את הפואימה על דלת הארון לצד הביריות שהצעת לה לתלות- ושב הסדר על כנו.

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 אוקטובר 2006, 21:29

אמא של לילה , ידעתי שלא תשיבי פני הגרב ריקם! @}

אני מציעה את החרוז "לא תנוח נפשי עד אקפל השרוול".

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 29 אוקטובר 2006, 21:17

אצטרף אל פיוטייך קומה ג _על עמודים ואנסה גם אני את השראתי
  • גרב שחורה, איך?
היכן אחפשך ?
במגרה ?
אבוי! גם שם אינך!

אארוז את חפצי מן המגירה שממול ,
אחרוש את הארץ ואעבור את הגבול
כי עד לא אניח ידי עליך -
לא תנוח נפשי....(אין לי חרוז!)

ואל הבית אשוב בעלי היקר.
הנה גרב שלך.
ועוד אחת .
לא אל נא תוסיף מילים כעת אהובי -
ואל תשאל נא מה לי ,
כי אבדותיך השבתי
ותשו כוחותיי.

הא לך השדכן ,
ואת הטוש גם כן ,
....(תמה לי ההשראה) אפשר להמשיך...

שירת הגרביים

על ידי תבשיל_קדרה* » 29 אוקטובר 2006, 21:10

וחשוב לי שיהיה לו נעים כשהוא פותח את מגירת הגרביים שלו
לכי עכשיו (רגע, שניה, קודם תגמרי לקרוא) למגירה שלו, תערבבי הכל יחד - גרביים, תחתונים, חזיות. אופס, בלי חזיות. איפה היינו? תערבבי, תפרידי זוגות, תקמטי. יהיה שמח.

אצלינו בבית זה הוא שמקפל תחתונים. אני, אם נחה עלי הרוח, עושה מהם ערמה מסודרת כשהם פרושים

שירת הגרביים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 אוקטובר 2006, 20:19

תעבירי את התחתונים/חזיות שלך למקום של הגרביים שלו, ותהיה לך מגירה רגועה משלך

בנוסף לדברים החשובים שאמרו כאן, אני מציעה:
  1. לכרוך את הביריות שלך על דלת הארון שבו נמצאת המגירה. לנעול ולזרוק את המפתח לסל הניירות במשרד שלו.
  2. לנהל יומן שירה הנוגע למגירה שלו. אפשר לכתוב אינספור הייקואים, כמו למשל:
גרב שחורה
בשדות הסתיו
המגירה רגועה.
  1. לעשות שימוש במחבת טפלון ישנה כמקום אכסון לגרביים שחורים מחוררים.

שירת הגרביים

על ידי בובה_זהבה* » 29 אוקטובר 2006, 14:30

אמא של לילה - קבלי חיוך ממני (ברגעים אלה ממש אני מציצה במרגיעון וכתוב שם "החיוך ניתן בחינם אך ערכו לא יסולא בפז". איזה סינכרון.

והחלטתי כך: ראשית - קיבלתי את הרעיון למגירות נפרדות. תהיה לי מגירה רק שלי של גרביים חזיות ותחתונים ותהיה לו מגירה שלו לתחתונים וגרביים. איך לא חשבתי על זה קודם.
דבר שני, בגלל שבכל זאת אני אוהבת אותו וחשוב לי שיהיה לו נעים כשהוא פותח את מגירת הגרביים שלו, בכל זאת אנסה לחפש טוש שכותב על שחור. בכל אופן, מדובר בהשקעה די חד פעמית, כך שגם הוא יוכל להנות :-)

תודה לכן על תיקוני השפה, ההומור וההצעות הפרקטיות והרוחניות בענייני גרביים ולא רק.

שירת הגרביים

על ידי חוה_ש* » 29 אוקטובר 2006, 12:49

למגירת הגרביים המשותפת שלנו
מה פתאום? ארונות בגדים והורים - שני דברים שאין בהם שותפות. כל אחד אחראי על שלו ;-)

שירת הגרביים

על ידי אנונימי » 29 אוקטובר 2006, 12:30

אבל לא רק בגלל זה אמרת לו ללכת, נכון?
( :-) )

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_לילה* » 29 אוקטובר 2006, 11:11

אויש! ידעתי, ידעתי, ידעתי! ידעתי שפעלתי נכון כשאמרתי לו ללכת (לפני עידן עידנים!)

חיי רגועים ושלווים- אני לא מצטמררת מהגרביים שלו , ולא מצפה שהוא יקפל אותם או ישדך אותם או יגלל אותם או יתלה שקית על הידית או יעוף מהמגרה שלי או שאני אעוף מהמגרה שלו. ואני גם לא צריכה ללכת לקנות לו גרביים או טושים מיוחדים... הוי כמה נפלא! הוא פשוט לא פה!!
תודה לכן שהזכרתן לי כמה מאושרת אני!

הערה- והיה אם בלוטת ההעלבות פועלת יתר על המידה , נא לזכור שרוח הקונדסות הזו אינה נגדכן אלא בעדי.

שירת הגרביים

על ידי מורינגה_רותמית* » 29 אוקטובר 2006, 10:48

הוא מעביר אותם כמות שהם למגירת הגרביים המשותפת שלנו (משותפת מפאת בעיית חוסר מקום), שם אני נתקלת בהם שוב. מצמרר
אפשר שבתוך המגירה תהיה סלסלת רשת או פלסטיק (נגיד כזו שקונים בה פירות) נפרדת לגרביים של כל אחד מכם.
וכשאת לוקחת גרביים תסתכלי רק על הסלסלה שלך.

שירת הגרביים

על ידי תבשיל_קדרה* » 29 אוקטובר 2006, 10:17

למגירת הגרביים המשותפת שלנו (משותפת מפאת בעיית חוסר מקום
תעבירי את התחתונים/חזיות שלך למקום של הגרביים שלו, ותהיה לך מגירה רגועה משלך, ואת הגרביים שלו למגירה שהיתה שלך.

שירת הגרביים

על ידי אנונימי » 29 אוקטובר 2006, 09:05

גם לנו היתה מגירה משותפת.
לדעתי, זה פשוט בלתי אפשרי להיות שותפים למגירה שכזו. איך אפשר לראות את הברדק שהם עושים שם? הרי גם אם הם לוקחים זוג גרביים נקי ומקופל יפה, הם מצליחם לחרב את כל הסדר שבשאר המגירה :-)

אז אצלנו, הצלחתי לפצל למרות בעיית המקום המוגבל. ובשורה התחתונה, הגרביים שלו זכו למקום אחר.
מקום בו אין חשיבות לסדר. שקית רשת שתולה על הידית של הדלת או על קולב בארון יכולה לתת מענה למצוקה במקום.
אצלי, זה מתקן רשת כזה שתולים מהתקרה.

שירת הגרביים

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 29 אוקטובר 2006, 05:09

סליחה שאני קופצת עם אוף-טופיק, אבל גרב הוא בלשון זכר, ולכן - גרביים שחורים וגרב אחד, לגלגל אותם וכיו"ב הטיות.
אפשר לזכור כי הוא זכר בין שתי נקבות - נעל ורגל ;-).

שירת הגרביים

על ידי ליאת_טאוב* » 29 אוקטובר 2006, 00:13

במקום צומדנים ושקיות כביסה, אפשר פשוט לגלגל אותם ביחד כשזורקים לכביסה, וכך גם לכבס אותם, והם יוצאים בזוג. מה שנשאר זה לתלות כל את הזוגות בצמידות.
טרה רוסה לימדה אותי את הטריק הזה.

שירת הגרביים

על ידי אמא_של_יונת* » 28 אוקטובר 2006, 23:48

שירת הגרביים

על ידי בובה_זהבה* » 28 אוקטובר 2006, 23:41

כמה שאתן צודקות - ליאת סקיפי - כל הכבוד על השחרור.
בשמת - לא, לא חסרה לי עבודה, אבל כל פעם שאני רואה אותם ככה אני נגנבת. אבל מה שבטוח לא אאלץ אותו לעשות דברים מטורפים כמו להצמיד אותם לזוג לפני הכביסה.


עכשיו כשאני חושבת על זה לאט לאט אני מבינה - זה לא משגע אותו כל הגרביים שהם לא בזוגות, הוא לא מדבר על זה. הוא פשוט מקפל את כל הכביסה ומשאיר רק את ערמות הגרביים הלא מקופלים. אני מוצאת את עצמי מעבירה אותם ממקום למקום כי לשבת לקפל אותם זה תיק. ואם אני לא מקפלת אותם הוא מעביר אותם כמות שהם למגירת הגרביים המשותפת שלנו (משותפת מפאת בעיית חוסר מקום), שם אני נתקלת בהם שוב. מצמרר.

בכל אופן - רעיון הטוש נשמע מתאים לי בדיוק ויבדק, מה גם שיש חנות שאמורה להחזיק כאלה ממש מתחת לבית.

שירת הגרביים

על ידי בשמת_א* » 28 אוקטובר 2006, 21:15

זו אני שמשתגעת מזה :)
מציעה להיגמל מזה.
חסרה לך עבודה בחיים? D-: P-:
הרי זה ממש מיותר. תרפי. תשחררי.
אם לא איכפת לו - למה לכל הרוחות לאלץ אותו לעשות דברים מטורפים כמו להצמיד את הגרביים שלו בצומדנים קטנים כשהוא זורק אותם לכביסה, או לשים כל זוג בשקיק?
בשביל זה בדיוק קונים רק גרביים מאותו צבע ואותו סוג, ואת זה כבר עשית.

_אם הם זהים בצבעם, אז מה זה משנה?
אף אחד לא בודק לו את הגרביים! וגם ככה הם בתוך המכנסיים ומעליהם יש נעלייים! מה זה חשוב??_

גם לי היה קשה עם זה. אבל שיחררתי
מסכימה עם קודמותי בכל מלה.

שירת הגרביים

על ידי אנונימי » 28 אוקטובר 2006, 21:09

אצלנו, הגרביים שלו כל מיני גוונים של אפור.
את אלה שאני מזהה בקלות מי שייך למי, מגלגלת יחד.
כל השאר מונחות להן יחדיו במקום של כל הגרבים.
הוא שולף משם מה שהוא רוצה וזהו.
גם לי היה קשה עם זה. אבל שיחררתי. בעיה שלו. רק שמבחינתו זו בכלל לא בעיה. כך שזו לא בעיה שלו.
וגם לא שלי :-)


אני לא מקפלת לו (כי הוא לא רוצה)

שירת הגרביים

על ידי תמרול_ה* » 28 אוקטובר 2006, 20:38

מציעה בפעם הבאה לקנות הרבה זוגות מאותו סוג בדיוק, במיוחד אם הן שחורות, ואז תמיד יש זוגות.

שירת הגרביים

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוקטובר 2006, 20:06

להצמיד זוג בסיכת בטחון שיכבסו יחד
יש צמדנים לגרביים. פלסטיקים קטנים עם שני חורים שמשחילים את פינת הגרביים וכך אפילו לא צריך לחפש ולהתאים - הם פשוט מתכבסים יחד
כנ"ל, רק עם סיכת בטחון

שירת הגרביים

על ידי תבשיל_קדרה* » 28 אוקטובר 2006, 15:32

חנויות מכשירי כתיבה או יצירה.

שירת הגרביים

על ידי מנסה_לעזור* » 28 אוקטובר 2006, 14:05

יש צמדנים לגרביים. פלסטיקים קטנים עם שני חורים שמשחילים את פינת הגרביים וכך אפילו לא צריך לחפש ולהתאים - הם פשוט מתכבסים יחד. רק צריך לגרום לו לשים אותם בכביסה מחוברים.

שירת הגרביים

על ידי בובה_זהבה* » 28 אוקטובר 2006, 11:46

המון תודה
בינתיים, הרעיון עם הטוש שכותב על שחור הכי פרקטי לגבי. לבעלי זה לא כ"כ מפריע כשהגרביים הן לא בדיוק זוג. זו אני שמשתגעת מזה :-(

איפה קונים טושים כאלה? חנויות מכשירי כתיבה?

חזרה למעלה