על ידי עומר_ס* » 24 יולי 2008, 20:04
_מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט)._
בפורד פוקוס יש מקום. בדוק. גם 2 כיסאות תינוק ובוסטר וגם סל-קל, כסא תינוק ובוסטר.
אם מדובר על מכונית ליסינג, עדיף וודאי קבוצה 2 - יותר זול שווי שימוש (באזור 1200 ש"ח) יותר זול שווי מס (1100 ש"ח), יותר חסכוניות בדלק וזיהום ויותר קל למצוא חניה.
בקבוצה 2, מבחינת המכוניות הרחבות ובטוחות יש 3 בפסגה:
פורד פוקוס, רנו מגאן וטיוטה קורולה.
הפורד הכי רחבה - 185 ס"מ, אחרכך המגאן - 177, ובסוף הטויוטה - 175 ס"מ.
בכולם אמורים להיכנס הכסאות. לפעמים יותר ברווח ולפעמים פחות. גם הידיות לפעמים מפריעות, תלוי בצורת הכסאות ואיך שמסדרים אותם.
מבחינת בטיחות המגאן הכי בטוחה (אקטיבית, פסיבית ו 8 כריות אוויר), אחרכך הפוקוס (6 כריות) ובסוף הטויוטה (4 כריות ופחות מערכות בטיחות).
מבחינת צריכת הדלק (=ירוק) הטויוטה הכי חסכונית באופן משמעותי, אחרכך הפורד והמגאן.
במחינת איכות ונוחות נהיגה הטויוטה מובילה (אם מסתדרים עם הגיר הרובוטי) ואז הפוקוס ובסוף המגאן, שהוא אוטו "אנמי" לפי הגדרת ידידי המבין.
בטויוטה יש גיר רובוטי, שמי שמתרגל אליו (50%) נהנה מאוד מהנסיעה, ומי ששונא אותו (50% מהאנשים) סובל. חובה, חובה ושוב חובה לקחת נסיעת מבחן של מספר דקות.
תא המטען של המגאן עצום (520 ליטר) לעומת האחרים (באזור 450).
הטויוטה היא הכי חדשה, שנת 2008. הפוקוס והמגאן כבר 3-4 שנים באותה גירסה בסיסית.
אני הייתי הולך על הפוקוס, אבל כל השלוש ממש מצויינות.
_מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט)._
בפורד פוקוס יש מקום. בדוק. גם 2 כיסאות תינוק ובוסטר וגם סל-קל, כסא תינוק ובוסטר.
אם מדובר על מכונית ליסינג, עדיף וודאי קבוצה 2 - יותר זול שווי שימוש (באזור 1200 ש"ח) יותר זול שווי מס (1100 ש"ח), יותר חסכוניות בדלק וזיהום ויותר קל למצוא חניה.
בקבוצה 2, מבחינת המכוניות הרחבות ובטוחות יש 3 בפסגה:
פורד פוקוס, רנו מגאן וטיוטה קורולה.
הפורד הכי רחבה - 185 ס"מ, אחרכך המגאן - 177, ובסוף הטויוטה - 175 ס"מ.
בכולם אמורים להיכנס הכסאות. לפעמים יותר ברווח ולפעמים פחות. גם הידיות לפעמים מפריעות, תלוי בצורת הכסאות ואיך שמסדרים אותם.
מבחינת בטיחות המגאן הכי בטוחה (אקטיבית, פסיבית ו 8 כריות אוויר), אחרכך הפוקוס (6 כריות) ובסוף הטויוטה (4 כריות ופחות מערכות בטיחות).
מבחינת צריכת הדלק (=ירוק) הטויוטה הכי חסכונית באופן משמעותי, אחרכך הפורד והמגאן.
במחינת איכות ונוחות נהיגה הטויוטה מובילה (אם מסתדרים עם הגיר הרובוטי) ואז הפוקוס ובסוף המגאן, שהוא אוטו "אנמי" לפי הגדרת ידידי המבין.
בטויוטה יש גיר רובוטי, שמי שמתרגל אליו (50%) נהנה מאוד מהנסיעה, ומי ששונא אותו (50% מהאנשים) סובל. חובה, חובה ושוב חובה לקחת נסיעת מבחן של מספר דקות.
תא המטען של המגאן עצום (520 ליטר) לעומת האחרים (באזור 450).
הטויוטה היא הכי חדשה, שנת 2008. הפוקוס והמגאן כבר 3-4 שנים באותה גירסה בסיסית.
אני הייתי הולך על הפוקוס, אבל כל השלוש ממש מצויינות.