שלושה ילדים במכונית

שליחת תגובה

כשעולה התנגדות - שימו לב
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שלושה ילדים במכונית

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 ספטמבר 2017, 19:48

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מישהו יכול לתת עצה עדכנית?
צריכים רכב עם מקום ל3 ילדים. גילאים 4.5-7, דהיינו 3 בוסטרים נכון?
למרות שזו ספינה ענקית, לא נכנסים בסקודה סופרב 2011 בגלל זויות המושב האחורי.
מישהו יודע לגבי סקודה ראפיד, או רנו מגאן סטיישן?
יש המלצה על בוסטר שנחשב מאוד צר, אבל כמובן בטיחותי? עדיפות שיהיה עם 2 רצועות לקשירת הילד, כך שהכסא תמיד יהיה מחובר לרכב, ורק הילד יצטרך להחגר, וכגה להקל על החיים של ההורים.
תודה רבה

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 יוני 2016, 15:03

אשמח לדעת האם למישהו יש פורד פוקוס החדשה, סטשיין משנת 2012 ומעלה שמרוצה גם מהנוחות של המושבים ילדים מאחור וגם מהאוטו בכללי. הבנתי שבשנת 2012 היו בעיות בגיר/מנוע (לא בטוחה בדיוק במה). תודה

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 פברואר 2015, 23:31

האם מישהו ניסה להכניס 3 כיסאות בטיחות ברנו קנגו (מדובר בכסא תינוק + סלקל גדול ומסיבי + סלקל שעוד לא רכשנו)?

שלושה ילדים במכונית

על ידי שמנדובה* » 02 פברואר 2015, 19:26

היתה לנו הונדה frv והיא מצויינת! שלושה כסאות נכנסים במרווח ויש מקום גם לתא מטען נאה. הכסאות מופרדים כך שכל כסא בזכות עצמו, וזה נוח מאד. ממליצה!

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 פברואר 2015, 14:09

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מה לגבי הונדה FRV? מישהו מכיר?

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 דצמבר 2014, 09:21

מישהו ניסה להכניס 2 כיסאות ובוסטר עם גב לסוזוקי קרוסאובר???

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יוני 2014, 15:18

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בדקתי סיטרואן C4 חמש מושבים .נכנסים 3 כיסאות בטיחות לילדים ויש איזו פיקס
אך לפי מה שבדקתי באיטרנט יש בעיות בגיר.

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ינואר 2014, 16:38

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם מישהו יודע אם שני בוסטרים וכיסא תינוק ניכנס ברנט פלואנס?

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 04 אפריל 2013, 08:30

שמעתי שיש מישהו שמכין הארכות לקליפס של חגורת הבטיחות ואז לא צריך להכניס את היד בין המושבים כדי להגיע לזה. אולי זה יעזור לך עם הבוסטר. כי אם כל הכיסאות נכנסים במושב האחורי זה כבר יותר טוב מרוב המכוניות.

שלושה ילדים במכונית

על ידי רחלי* » 03 אפריל 2013, 11:54

לי יש תאומים בני שנה וארבע- אז עהם עם כסא בטיחות..ועוד ילד בן ארבע וחצי עם בוסטר גב של אוונפלו ...שמנו אותו באמצע ...המכונית היא I30CW ואכן היד שלי מלאה כחולים...
לא הבנתי איזה אוטו מתאים למצבי??? כי אני רוצה להחליף..לא יודעת מה לבקש...

שלושה ילדים במכונית

על ידי עוד_אחת_קטנה* » 26 מאי 2009, 09:13

דברים ששווה לבקש שיביאו מארצות הברית

אנחנו אכן קנינו כשעוד גרנו בארה"ב, במיוחד לקראת חזרתנו לארץ. קנינו אונליין (לא בטוחה שניתן להשיג בכל החנויות), כמעט בטוח שאפשר לשלוח ישירות לארץ. שוב, זה סיפור לא זול, אבל ה-ר-ב-ה יותר זול ממכונית גדולה יותר...

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 24 מאי 2009, 11:59

לא נראה לי שיש את הכסאות האלה בארץ.

שלושה ילדים במכונית

על ידי עוד_אחת_קטנה* » 24 מאי 2009, 11:48

הרוחב של כל אחד מהכסאות האלה (רדיאן 80 כאמור) הוא 17 אינץ'

43.5 ס"מ. שלושה כאלה

130.5 ס"מ, לדעתי נכנס (כמעט) בכל משפחתית ממוצעת ואפילו קטנה מהממוצע.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אמא_נחה* » 24 מאי 2009, 10:36

לנו יש שלושה כיסאות בטיחות רחבים מאוד והמכונית היחידה שהצלחנו להכניס לתוכה זו רנו סיניק!!!! אנחנו כל כך מרוצים ממנה (וגם אפשר לנטרל בקלות כרית אויר קידמית אם בהתחלה את רוצה שהסלקל יהיה מקדימה...)

שלושה ילדים במכונית

על ידי אמא_בגובה_דשא* » 24 מאי 2009, 09:49

לא ניסית במכוניות הנכונות...
האם הם נכנסים גם באוואו או בגטס?

שלושה ילדים במכונית

על ידי עוד_אחת_קטנה* » 24 מאי 2009, 09:40

לנו יש כסאות בטיחות מצויינים, מתאימים עד גיל 8 (!) / 40 ק"ג, וצרים במיוחד, כך ששלושה נכנסים מאוד בנוחות בכל מכונית שניסינו -- C4, פורד פוקוס, מזדה 323...
הם נקראים רדיאן 80 - radian 80 - לא ידוע לי אם נמכרים בארץ.
הם לא היו זולים, אבל עדיין הרבה יותר זול לקנות כסאות חדשים מאשר רכב חדש.... אז השקענו.

שלושה ילדים במכונית

על ידי חגית_ל* » 23 מאי 2009, 23:37

הן באמת מתלוננות שצפוף, בעיקר כי רבות, ורוצות אוטו אחר.

שלושה ילדים במכונית

על ידי חגית_ל* » 23 מאי 2009, 23:36

אצלינו סוזוקי בלנו, כיסא תינוק ובוסטר שניהם מקסי קוזי ועוד בת 12 שנדחקת באמצע. אבל הן מאוד רזות.

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 23 מאי 2009, 22:00

מישהו הצליח להכניס שני כיסאות ובוסטר (לא סלקל) במזדה 626 ?
בבדיקה עם שני כיסאות רחבים יחסית לא היה נראה שגם בוסטר ייכנס.
אשמח לשמוע מניסיונכם.

שלושה ילדים במכונית

על ידי ורד_לב* » 23 מאי 2009, 17:36

גיליתי את ההונדה הזו שנראית אחלה ל 3-4 ילדים.
מי מכיר?

שלושה ילדים במכונית

על ידי תזמורת_הים* » 23 מאי 2009, 17:34

לנו יש מולטיפלה (=מלאן מקום), אבל אנחנו פוגשים את המוסך יותר מדי לטעמנו.
גם לנו יש, ואנחנו לא רואים את המוסך בכלל (טפו טפו טפו חמסה חמסה!). לפני שקניתי בררתי והמולטיפלה נחשבת דווקא לרכב אמין מאד. לדעתי זה ה-רכב למשפחה גדולה, כי המחיר הוא כמו של משפחתית ולא רק שיש מקום ל 3 כסאות מאחורה, יש גם בגז' ענק, אפשרות לשים סלקל מקדימה (כרית אויר שמתנתקת) ומקום ישיבה ששי.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אחת* » 23 אוקטובר 2008, 17:08

כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט).
כיף לשמוע. דבר ראשון שבעלי עשה כשנודע על ההריון האחרון הוא לבדוק האם הסלקל נכנס מאחורה בין הבוסטר לכיסא הבטיחות והחליט שלא. אני טענתי שכן. אז טוב לדעת שהם יכנסו באקסנט שלנו גם אם בדוחק,
(ודיה צרה לשעתה)

שלושה ילדים במכונית

על ידי תבשיל_קדרה* » 23 אוקטובר 2008, 14:30

שווה אולי לשאול מישהו שמבין בקינטיקה

למיטב הבנתי (הסופית),
אם האנרגיה הולכת לקימוט הפח, היא לא הולכת לקימוט המנוע, שזה נאה.
אבל אם הפח הוא - נניח - דק כמו נייר, יש מספיק אנרגיה בשביל לקמט את שניהם.
כלומר - לדעתי קיימים (או ניתן לייצר) חומרים שגם סופגים את כל (רוב) האנרגיה של הפגיעה, וגם לא חלה בהם דפורמציה בלתי הפיכה.
ואני מנחשת (זה כבר ענין לספקולציה המבוססת על כך שמה שלא נשחק לא כלכלי לייצר ) שלייצרני הרכב יש כמה דברים בוערים יותר לפתח.
למשל, טיפול רציני בנושא ישיבת ילדים באוטו, ככה שזה יהיה נוח להורים ולילדים. (פחחחחח מענין מה נמוך יותר בסדר העדיפויות: שלאמא שמסיעה את הילדים 17 פעמים ביום יהיה נוח, או שהאוטו יהיה עמיד בפגיעות מכניות מינוריות).

שלושה ילדים במכונית

על ידי כרמיתי* » 23 אוקטובר 2008, 10:59

לי יש 2 כסאות רחבים+בוסטר צר ומומלץ מאחורה במזדה לנטיס. הבוסטר הוא קוסקו פרוטק והוא הכי צר שמצאתי אחרי חיפוש של כמה חודשים טובים.

שלושה ילדים במכונית

על ידי תמר* » 23 אוקטובר 2008, 10:34

אנחנו קבלנו בוסטר ממש קומפקטי וקל (נכנס למזוודת עליה למטוס). נאמר לי שנקנה בפרדס חנה. לא יודעת איפה וגם לא ממש יכולה לברר. אבל קיים כך ששווה לחפש.
אשמח אם תבררי.

שלושה ילדים במכונית

על ידי עולם_קטן* » 23 אוקטובר 2008, 08:29

האם יש אפשרות לשים בוסטר או כסא בטיחות במושב האמצעי (מאחורה),
ברכב בו יש חגורת מותניים בלבד?

שלושה ילדים במכונית

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 22 אוקטובר 2008, 19:32

גם אני לא מבינה בזה כלום! נאדה, אבל לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שאם היו עושים למשל מגנינים מאוד רחבים סביב המכונית מחומר כזה רך (כמו של משחקי ילדים) או אז, כשאת "מנשקת" את שכנך בזמן חניה לא את ולא הוא מתרגשים (-:
וזה לא סוד שכיום התפיסה היצרנית היא שמה שלא נשחק לא כלכלי לייצר וככה הקץ למכוניות כמו פולסווגן או כמו מוצרים שונים אחרים איכותיים שמחזיקים מעמד עשורים.

שלושה ילדים במכונית

על ידי gani* » 22 אוקטובר 2008, 11:16

נקודות, אני לא מהנדסת אבל פעם מישהו שמבין בזה יותר ממני הסביר לי שהאימפקט של הפגיעה לא נעלם כשהמכונית "עמידה" אלא ממשיך פנימה אל המרכב והנוסעים.
לדוג' המכוניות האמריקאיות הישנות, אלה שבנויות כמו טנק, באמת מתקמטות פחות אבל הפגיעה במקרה של תאונה קשה יותר. מהאספקט הבטיחותי עדיף שבמקרה פגיעה קלה הפח יתקמט וזה יעצר שם. נכון? לא יודעת. שווה אולי לשאול מישהו שמבין בקינטיקה.

שלושה ילדים במכונית

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 22 אוקטובר 2008, 01:14

קרוטונית, הי
לא צריך לעצב ולהנדס שום דבר, רק לעשות חגורות כמו אלה של הגדולים שמתחילות יותר נמוך כדי שהן לא יעברו לילד על הצוואר (שזו הסיבה שהם יושבים על הכיסא) ובוודאי שזה לא עניין של עצלות- המכוניות עוברות פיתוחים ועיצובים באופן מתמיד ואין ליצרנים שום בעיה לפתח דברים הרבה יותר מתוסבכים ממה שאני מדברת עליו.
זה בדיוק כמו שאפשר לייצר מכוניות שייפגעו הרבה פחות מפגיעות קלות (חניה וכדומה) ובכוונה מייצרים אותן כך, שיישחקו, ככה אפשר למכור עוד.!

שלושה ילדים במכונית

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 21 אוקטובר 2008, 23:07

צריך להציף אותם (יצרני המכוניות) בפניות לחגורות שמתאימות לילדים. אם המוני אנשים יעשו זאת, אולי בסוף איזה יצרנית תרים את הכפפה ותעשה מזה (מייחודה בתחום) כסף?
לא בטוח. זה אומנם ייתפס כיתרון ליצרני מכוניות משפחתיות, אבל הפיתוח יעלה להם די הרבה: עוד מבחני ריסוק, עוד זמן ארוך של פיתוח הנדסי ועיצוב. ולא בטוח בכלל שיגיעו לקשירה (או כיסא מובנה) שתהיה באותה רמת בטיחות כמו המכונית עצמה. לדעתי זה נובע יותר מעצלות ו/או חוסר מעוף.

שלושה ילדים במכונית

על ידי איריס* » 21 אוקטובר 2008, 23:02

אנחנו קבלנו בוסטר ממש קומפקטי וקל (נכנס למזוודת עליה למטוס). נאמר לי שנקנה בפרדס חנה. לא יודעת איפה וגם לא ממש יכולה לברר. אבל קיים כך ששווה לחפש.

שלושה ילדים במכונית

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 21 אוקטובר 2008, 22:59

צריך להציף אותם (יצרני המכוניות) בפניות לחגורות שמתאימות לילדים. אם המוני אנשים יעשו זאת, אולי בסוף איזה יצרנית תרים את הכפפה ותעשה מזה (מייחודה בתחום) כסף?
איך אין יצרן רכב שחושב שזה יהפוך את הרכב שלו לאטרקטיבי??
מה, כולם מתיישרים עם תעשיית הכיסאות?

שלושה ילדים במכונית

על ידי ניצן_אמ* » 21 אוקטובר 2008, 22:43

גם אצלנו, אגב, כשנוסעים שלושה ילדים, קודם חוגרים את הבוסטרים. טיפ חשוב!

_האם יש פה לובי כלכלי??
בדיוק._
|Y|

(רק מצטטת את הפסקה הרלבנטית ביותר מהאתר שאלטר הביאה)
Another thing indicating that car designers don't have women in mind: children's seats. We're told to put the infant seat in the middle of the back of the car; never in the front, especially if there's a passenger-side airbag. From a structural safety viewpoint, I can certainly see the logic to this -- but as someone who's been on a 500 mile trip with a restless two-year-old who hates the car seat and has figured out how to get out of it.... (This should be a requirement for every person who designs cars.) If the child is in the front passenger seat, it's easier to check on the child (I want my rear-view mirror set so I can see the road, not the baby!) and to administer a comforting pat or a push back into the seat if needed. Are there really no other options? Is there really no other way to design a car or the seats?

מנקודת ההשקפה שלי, כל תעשיית ייצור הכסאות למכוניות עובדת על הפחדה לא רציונאלית ולא על הגיון ועל מספרים. מה? תסכני את מחמלי נפשך בשביל 800שקל?! איזו אמא את?! >:(
קודם לכל, consumer]הם לא עושים את העבודה, רק אומרים שהם עושים את העבודה reports reveals the shocking[/po].html?cat=5
זה נותן תחושת בטחון שקרית ותו לא. (עוד קישור מהסוג הזה עם ביקורת יותר רחבה על כל האספקטים של השימוש, כולל חגירה ונוחות שימוש. יש עוד הרבה.)
הם עולים הרבה הרבה יותר ממה שהם צריכים באמת לעלות. (אין לי כח למצוא את זה, אפשר לחפש profit margins בגוגל...)
והחשיבות של החלפה עם כל ילד היא מפוקפקת (מוכחת על ידי היצרנים.)

בקיצור. נורא מפחיד להסתכל על הדברים האלה בעיניים, כי מדובר בבטיחות של הילדים וזה. הרבה יותר קל להיות לוחמניים ומוחלטים בקשר לזה. אבל כמו כל דבר בחיים, לא כל דבר בחיים הוא כמו כל דבר בחיים... :-) זה לא מוחלט.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אלטר_אגו* » 21 אוקטובר 2008, 22:27

האם יש פה לובי כלכלי??
בדיוק.
http://www.3rdwwwave.com/[po]display article[/po].cgi?4
http://www.3rdwwwave.com/[po]display article[/po].cgi?157
(אני אקשר ואקשר לאתר הזה עד שכולם ידעו עליו. זה יקח מאתיים שנה, אז מה?)

שלושה ילדים במכונית

על ידי מנסה_לעזור* » 21 אוקטובר 2008, 22:21

הסוד שלי הוא לשים את כסא הבטיחות באמצע מרחבית את צודקת, אבל אז הגב נשבר בכל פעם שמושיבים/מוציאים את הגורים.
גם ככה העמידה הכפופה הזו באוטו רותח או כשגשם יורד לי על הגב מוציאה ממני טקסטים שלא ראויים למגע יד אדם...
הגדולים מטפסים לשם בעצמם.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אורגנית_מתחילה* » 21 אוקטובר 2008, 22:13

הטיפ שלנו: להשאיר את הבוסטרים חגורים. הילדים מטפסים, אנחנו עוזרים להם למשוך את הרצועה והם משתחלים. הכסאות מתלכלכים מסוליות הנעליים אבל הסיוט של להתכופף להשחיל את היד שתמיד נשרטת למצוא את האבזמים וולחגור * 39 פעם ביום שווה את זה.
ינוסה וידווח

שלושה ילדים במכונית

על ידי אורגנית_מתחילה* » 21 אוקטובר 2008, 22:12

אני לא יודעת אם עדיין רלוונטי
אבל במזדה 3
נכנסים לנו יופי
כסא תינוק + ערסל + בוסטר די רחב.
לא שזה קל לחגור את כולם, והערסל באמצע (כי הכי קל להוציא את הכי קלה מהאמצע, להבדיל מאת שני הגדולים כשהם ישנים...)
אבל אין תלונות. לא צריך ממש להאבק בשביל להכניס את כולם למכונית.

שלושה ילדים במכונית

על ידי נוסעת_סמויה* » 21 אוקטובר 2008, 21:11

תודה.
מעתיקה מדף הבית שלי את תשובתה של הילה:
_לנו יש בוסטר שהגיע עם גב, של MEGGY , נקנה בטויס אר אס. דגם ללא רצועות איטגראליות (גם כזה יש לנו והבסיס מאד רחב). הבוסטר הבסיסי אחרי שהגב מפורק צר מ40 ס"מ ומנסיון, נכנס לרכבים משפחתיים נורמליים, בתור כסא שלישי.
חוץ מזה, ראיתי באייס בוסטר מאד צר._

שלושה ילדים במכונית

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 21 אוקטובר 2008, 20:09

מתי יצרניות הרכב יתחילו לייצר מכוניות עם מערכת חגורות מתאימה לילדים?? מה הבעיה ליצור שתי מערכות חגורות למושב??
האם יש פה לובי כלכלי??
כל תעשיית הכיסאות המטופשים האלה... כל כך לא נוחים (הם כולם קשים יחסית למושב של אוטו- בדוק!!), כל כך מזהמי סביבה וכל כך יקרים.
):<

שלושה ילדים במכונית

על ידי ניצן_אמ* » 21 אוקטובר 2008, 20:01

בלת"ק.
אני הצלחתי להונדה לא רחבה במיוחד להכניס שני בוסטרים וכסא (בוסטר אחד גדול עם משענת) הסוד שלי הוא לשים את כסא הבטיחות באמצע. ככה לא מתבזבז מקום בין הכסא ובין הדלת. חברה שלי עשתה אותו הדבר עם סובארו סטיישן.
ככלל, הכסא הכי רחב ומעצבן - לאמצע.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אמא_ל'ה* » 21 אוקטובר 2008, 10:24

אפשר לקנות בסופר כריות לכסאות פינת אוכל, שטוחות יחסית ומרובעות (5 במאה בפעם האחרונה שבדקתי בשופרסל). מניחים אחת על גבי השנייה (בד"כ 2 מספיקות). מתאים לילדים שיושבים היטב כמובן, אלה שזקוקים רק להגבהה ולא לתמיכת ראש למשל.

שלושה ילדים במכונית

על ידי נוסעת_סמויה* » 21 אוקטובר 2008, 09:38

הבוקר ניסינו להכניס ליונדאי לנטרה שלנו כיסא בטיחות לתינוקת + שני בוסטרים ללא משענת גב. לא הלך.
מישהו מכיר דגם צר במיוחד של בוסטר (רוחב עד 40 סמ') או פתרון אחר בשבילנו? ממש לא מתאים לנו להחליף מכונית.

שלושה ילדים במכונית

על ידי מיכל_שץ* » 06 אוגוסט 2008, 22:41

אם מדובר על מכונית ליסינג, עדיף וודאי קבוצה 2 - יותר זול שווי שימוש (באזור 1200 ש"ח) יותר זול שווי מס (1100 ש"ח
שווי מס של קבוצה 2 החל מ-2008 הוא 1530 ש"ח
שווי שימוש - תלוי בהסכם של מקום העבודה עם חברת הליסינג...

שלושה ילדים במכונית

על ידי gani* » 06 אוגוסט 2008, 22:08

אצלנו כיסא (רחב מאוד, האיוונפלו החדשים), בוסטר עם גב ובוסטר נטול באמצע. במאזדה 3 וכנ"ל בדייהו רייסר.
הטיפ שלנו: להשאיר את הבוסטרים חגורים. הילדים מטפסים, אנחנו עוזרים להם למשוך את הרצועה והם משתחלים. הכסאות מתלכלכים מסוליות הנעליים אבל הסיוט של להתכופף +להשחיל את היד שתמיד נשרטת+ למצוא את האבזמים וולחגור * 39 פעם ביום שווה את זה.
לא ניסינו עם 2 כסאות, אבל אולי עם דגם לא מאוד מרווח ובוסטר בלי גב זה יצליח.

שלושה ילדים במכונית

על ידי חגית_ל* » 06 אוגוסט 2008, 15:07

סוזוקי בלנו. בינתיים אני עם גדולה וקטנה על בוסטר מאחור והקטנה בסלקל לפנים.

שלושה ילדים במכונית

על ידי שבע* » 06 אוגוסט 2008, 12:51

כשאנחנו בדקנו את זה ראינו שבמכונית המשפחתית הרגילה שהיתה לנו אז (רנו מגאן) זה אמנם נכנס, אבל הכסאות לא יושבים מספיק טוב, ובעיקר הכסא האמצעי - הגב שלו לא נצמד לגב המושב של הרכב.
לא יודעת אצלי נראה לי שדווקא המושב האמצעי ממש שטוח יחסית (קודם היתה לנו סוברו אימפרזה והמושב האמצעי היה באמת בלתי נסבל)
ודרך אגב אצלי החגורות נמתחות ממש בקלות.

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 06 אוגוסט 2008, 12:32

אה, ועוד דבר....

הבנתי שחברות הליסינג מורידות כל מני פיצ'רים כדי להוזיל את המכונית, כך שתיכנס לקבוצה זולה יותר, ולכן יכול להיות שמבדקי הבטיחות שצוטטו פה לעיל, לא רלוונטיים, אם במקרה הם הורידו גם דברים של בטיחות (נגיד 7 כריות אוויר במקום 9 כמו בדגם המקורי או משהו כזה).

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 06 אוגוסט 2008, 12:26

עוד דבר - בגלל הפיצ'ר של הנעילה של החגורה, מאוד מאוד קשה לקשור את הכיסאות. כי אם מושכים את החגורה, אבל לא מספיק, ואז רוצים למשוך עוד, אי אפשר. צריך מההתחלה להוציא את כל החגורה, ולהחזיק כך שלא תחזור.
והצורה של משענת המושב היא כזו שבצדדים יש בליטה שלא מאפשרת לדחוף את הבוסטר עד קצה המושב. את הכיסא אפשר לדחוף עד הסוף, כי הגב שלו צר יותר מהרוחב הכולל שלו (יש לו מין "כנפיים" שלא נוגעות במשענת של האוטו ).

המסקנעה שלנו היא שהרוחב החיצוני של האוטו הוא לא המדד הטוב, אלא הרוחב הפנימי, ותלוי במבנה של המושב והמשענת של האוטו. ויותר מזה, תלוי אילו כיסאות יש. חלק רחבים יותר מאחרים. בכל אופן, הגענו למסקנה שייצא לנו יותר זול למכור כסא רחב ולקנות אפילו חדש צר יותר, אם זה חוסך לנו לעלות לקבוצת רכב יקרה יותר.

שלושה ילדים במכונית

על ידי עורכת* » 06 אוגוסט 2008, 11:52

אם פי המחיקה הייתה בטעות. סליחה.

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 אוגוסט 2008, 11:50

כשאנחנו בדקנו את זה ראינו שבמכונית המשפחתית הרגילה שהיתה לנו אז (רנו מגאן) זה אמנם נכנס, אבל הכסאות לא יושבים מספיק טוב, ובעיקר הכסא האמצעי - הגב שלו לא נצמד לגב המושב של הרכב.

אנחנו הגענו למסקנה שהדרך היחידה לקשור 2 כסאות בטיחות + בוסטר בצורה שלא רק "ידחסו" פנימה אלא גם ישבו טוב, ויהיו צמודים לגב המושב האחורי, היא ברכבים שבהם הספסל האחורי מחולק ל- 3 מושבים.
לנו יש מזדה פרמסי, ואנחנו מאוד מרוצים ממנה, אבל לא יודעת אם יש אותה בליסינג.
אפשרויות נוספות: פ'זו 307 סטיישן, רנו סניק, ויש גם דגם של שברולט שאני לא זוכרת את שמו.

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 06 אוגוסט 2008, 11:37

לקחנו לניסיון את הטויוטה החדשה. קודם כל, האוטו מכוער. הגיר באמת קצת מעצבן את בעלי. מאחור יש מקום לסלקל, בוסטר עם משענת וכסא גדול. אבל הצלחנו רק כשהסלקל באמצע, ואז זה ממש לא נוח להכניס ולהוציא את התינוקת. והדבר הכי מעצבן - יש איזה פיצ'ר בחגורות הבטיחות מאחורה, שהן ננעלות. אם הבת שיושבת בבוסטר שמה את החגורה, היא לא יכולה למשוך אותה קדימה אפילו מילימטר. אז כדי לצאת, היא חייבת לנתק את החגורה, וזה כמובן מאוד קשה להגיע לאבזם, ואחר כך צריך לחלץ את החגורה בין הבוסטר לסלקל. בקיצור, סיוט. לפני כן, היא הייתה מושכת את החגורה ויוצאת בלי לנתק אותה, אבל באוטו הזה אי אפשר לעשות את זה.

שלושה ילדים במכונית

על ידי במבי_ק* » 06 אוגוסט 2008, 11:15

אנחנו עם סיטרואן ברלינגו 6 דלתות - רחבה, גבוהה, המון מקום לשלושה ילדים וגם הרבה שטח אחסון. חיפשנו הרבה, והיה מאוד משתלם להתאמץ. כתבתי על זה הרבה ב מהי מכונית משפחתית (אחת ההודעות האחרונות)

שלושה ילדים במכונית

על ידי אם_פי_3* » 06 אוגוסט 2008, 09:01

מצטרפת לסיכום של עומר.
כרגע עם יונדאי אי-לנטרה, בדיוק משיקולי רוחב.
מכיוון שחשוב לנו להשאר בקבוצה 2, הרכב הבא יהיה פורד פוקוס - למרות שכבר עברנו לבוסטר אחד וכסא אחד, צפיפות היא עדיין אחד הגורמים מרבי המריבות וההצקות.

עוד משהו שעזר, זה העברת הבכורים (בזמנו), לכסאות שהם בוסטר משופר (כלומר - עם גב וחגירה פנימית). אמנם פחות בטיחותי, אבל כן מתאים לגיל/משקל, וגם יותר צר ומספיק נוח, ואחרי גיל 4, זה נראה לנו סביר.

הטויוטה עם הגיר הרובוטי - זוועה. זינוק בעליה בדיוק כמו עם הילוכים - אחרת מתדרדר (עשינו נסיעת נסיון).

שלושה ילדים במכונית

על ידי תבשיל_קדרה* » 05 אוגוסט 2008, 23:32

עומר, המספרים שכתבת הם מבחוץ. מה הרוחב מבפנים, אתה יודע?

טרה,
ראיתי 2 כסאות ובוסטר בפז'ו.
לנו יש מולטיפלה (=מלאן מקום), אבל אנחנו פוגשים את המוסך יותר מדי לטעמנו.

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 05 אוגוסט 2008, 22:26

מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט).
עכשיו אנחנו צריכים לבחור אוטו בליסינג, ולא יודעים אם נצליח להכניס את הילדים לאוטו רגיל (קבוצה 2) כשהתינוקת תעבור לכיסא, עוד כמה חודשים (נראה לנו שכל הכיסאות יותר רחבים מסלקל, לא?). לא בא לנו לעבור לוואן עם 7 מקומות (הם כולם מקבוצה 4).

אינפורמציה תתקבל בברכה, תודה.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אנונימי » 05 אוגוסט 2008, 22:26

שלושה ילדים במכונית

על ידי ורד_לב* » 25 יולי 2008, 17:11

רציתי להודות לך על הסקר הזה.
גמנחנו חושבים על הנושא הזה לא מעט וממש עזר לי לקרוא את התגובות שכתבו לך פה.
תודה {@

שלושה ילדים במכונית

על ידי אמא_נחה* » 25 יולי 2008, 01:05

לנו יש סל קל, ושני כסאות בטיחות רחבים (איוונפלו). ניסינו בפורד פוקוס וממש ממש לא הצלחנו (באמת שניסינו.......) ובסוף קנינו יד שנייה רנו סיניק שהיא היחידה שהמושב האחורי שלה מספיק רחב (חוץ מזה שיש אפשרות לנטרל את הכרית אוויר מקדימה אם רוצים.....). ויתרון נוסף שלה זה הבטיחות. מושבים איזופיקס. ממש ממש מומלץ

שלושה ילדים במכונית

על ידי POOH_והתוספות* » 24 יולי 2008, 21:56

לגבי כיסאות ורכב - תלוי באיזה כיסאות יש לך.
לנו היה טריומף + עוד כסא/בוסטר של אוונפלו וקנינו בנוסף אלפה אומגה עלית.
בשום רכב קטן זה לא נכנס - אפילו לא ברנו סניק.

בסוף לקחנו מזדה 5.

הבאסה בה - אין בגז' כמעט בכלל.

אם היינו קונים או זו הייתה אופציה הייתי מעדיפה קיה.

שלושה ילדים במכונית

על ידי עומר_ס* » 24 יולי 2008, 20:04

_מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט)._

בפורד פוקוס יש מקום. בדוק. גם 2 כיסאות תינוק ובוסטר וגם סל-קל, כסא תינוק ובוסטר.

אם מדובר על מכונית ליסינג, עדיף וודאי קבוצה 2 - יותר זול שווי שימוש (באזור 1200 ש"ח) יותר זול שווי מס (1100 ש"ח), יותר חסכוניות בדלק וזיהום ויותר קל למצוא חניה.

בקבוצה 2, מבחינת המכוניות הרחבות ובטוחות יש 3 בפסגה:
פורד פוקוס, רנו מגאן וטיוטה קורולה.
הפורד הכי רחבה - 185 ס"מ, אחרכך המגאן - 177, ובסוף הטויוטה - 175 ס"מ.
בכולם אמורים להיכנס הכסאות. לפעמים יותר ברווח ולפעמים פחות. גם הידיות לפעמים מפריעות, תלוי בצורת הכסאות ואיך שמסדרים אותם.

מבחינת בטיחות המגאן הכי בטוחה (אקטיבית, פסיבית ו 8 כריות אוויר), אחרכך הפוקוס (6 כריות) ובסוף הטויוטה (4 כריות ופחות מערכות בטיחות).
מבחינת צריכת הדלק (=ירוק) הטויוטה הכי חסכונית באופן משמעותי, אחרכך הפורד והמגאן.
במחינת איכות ונוחות נהיגה הטויוטה מובילה (אם מסתדרים עם הגיר הרובוטי) ואז הפוקוס ובסוף המגאן, שהוא אוטו "אנמי" לפי הגדרת ידידי המבין.
בטויוטה יש גיר רובוטי, שמי שמתרגל אליו (50%) נהנה מאוד מהנסיעה, ומי ששונא אותו (50% מהאנשים) סובל. חובה, חובה ושוב חובה לקחת נסיעת מבחן של מספר דקות.
תא המטען של המגאן עצום (520 ליטר) לעומת האחרים (באזור 450).
הטויוטה היא הכי חדשה, שנת 2008. הפוקוס והמגאן כבר 3-4 שנים באותה גירסה בסיסית.

אני הייתי הולך על הפוקוס, אבל כל השלוש ממש מצויינות.

שלושה ילדים במכונית

על ידי מיצי_החתולה* » 24 יולי 2008, 16:27

לנו יש רנו מגאן, ויש לנו שני כסאות וסלקל. למיטב הבנתי, מהיכרותי עם בוסטרים, הם תופסים פחות מקום מכסא רגיל, ונראה לי שבבוא העת, אפשר יהיה להכניס שני בוסטרים וכסא בלי בעיה. אני ממליצה לך פשוט לנסות, שלא תתקעו, ושלא תיאלצו לקנות/לקחת בליסינג (לחכור :-P) אוטו גדול.

שלושה ילדים במכונית

על ידי פלונית_כרגע* » 24 יולי 2008, 14:42

זה גם פונקציה אם הבוסטר עם משענת..
פורד פוקוס, 2 בוסטרים+כיסא יושבים בסדר ,רצוי שהכיסא יהיה באמצע.
בהצלחה

שלושה ילדים במכונית

על ידי יער_נורווגי* » 24 יולי 2008, 14:39

לנו יש שני בוסטרים גדולים (עם משענת) +סלקל (עכשיו כסא תינוק). אנחנו יודעים שבפוקוס נכנס וגם ביונדאי א-ב-ל מציעה, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, לקחת גם את הבטיחות בחשבון. אנחנו בכולופן החלטנו לקחת רק אוטו שיש לו תוצאות טובות במבחני ריסוק (יונדאי למשל מזעזעת בהם). בסוף לקחנו את הרנו סניק היא לא משפחתי ולא מיני ואן אלא משו באמצע, מאד מרווחת. בנתיים אנחנו מאד מרוצים (שנה+)

שלושה ילדים במכונית

על ידי שבע* » 24 יולי 2008, 13:00

בקשר לכסאות-
לנו יש רנו מגאן ולדעתי יחסית הוא ממש אוטו רחב מבפנים.
לי יש בוסטר עם משענת וכסא. את הכסא אנחנו שמים בצד ואת הבוסטר באמצע ויש לדעתי מספיק מקום לעוד כסא לידו כי הכסאות יושבים בצורה ממש ישרה ככה.
בהצלחה.

שלושה ילדים במכונית

על ידי טרה_רוסה* » 24 יולי 2008, 12:16

נראה לי שגם לנו יש אלפא אומגה. הוא נראה ענק, אני לא מבינה איך אפשר להכניס 2 כאלה... תודה, כל המידע ממש עוזר.

שלושה ילדים במכונית

על ידי כרמיתי* » 24 יולי 2008, 11:33

אני עם תאומים ואחות גדולה יותר, במזדה לאנטיס, עד עכשיו היינו עם 2 סלקלים וכסא בטיחות אלפא אומגה, עשינו הדרכת הרכבת כסאות בטיחות ב"בטרם", ואנחנו עם אותו רכב, 2 אלפא אומגה ובוסטר גב.

שלושה ילדים במכונית

על ידי נור_ק'ה* » 24 יולי 2008, 09:59

בפוקוס נכנס (בטויוטה- אחרי הרבה זיעה וקללות...)

שלושה ילדים במכונית

על ידי שלומצ* » 24 יולי 2008, 08:23

מתוך נסיון של השנה וחצי האחרונות, לתוך מכוניות כמו רנו מגאן ופורד פוקוס נכנסות כל אחת מהאפשרויות הבאות (אם כי בצפיפות): סלקל+כיסא+בוסטר עם גב, כיסא+2 בוסטרים עם גב, בוסטר בלי גב+בוסטר עם גב+כיסא. בהצלחה. אם את זקוקה ללגיטימציה לעבור למכונית גדולה יותר, אז כל האפשריות מחייבות הזזה הצידה (5 ס"מ) של כיסא אחד בזמן קשירת האחר.... ככל שיש יותר כסאות עם קשירה עצמית, כך זה קל יותר.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אמא_של_דניאל* » 24 יולי 2008, 00:26

אגב, לנו יש דייהו סופר רייסר.. ישן לאללה- וגם הוא מכניס- אבל כזה אין בליסינג- וגם אם היה... לא הייתי לוקחת (למרות ששלנו בובה)

שלושה ילדים במכונית

על ידי אמא_של_דניאל* » 24 יולי 2008, 00:25

מכירה מכונית אחת שעושה את זה למרות שהיא פצפונת (בצפיפות איומה.. אבל עושה את זה)
הטויוטה הקטנטנה - יאריס.

שלושה ילדים במכונית

על ידי אילה_א* » 23 יולי 2008, 23:46

בדיוק נכנסתי לכתוב שטיוטה
ויש לנו גם אחת למכירה

שלושה ילדים במכונית

על ידי ה_עוגיה* » 23 יולי 2008, 23:28

טויוטה קורולה. 3 כסאות/בוסטרים בלי בעיה.
ואחלה אוטו!

שלושה ילדים במכונית

על ידי נורית_מאור_שביט* » 23 יולי 2008, 23:18

מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
לנו יש סקודה-אוקטביה סטיישן, ויש לנו שני בוסטרים וכיסא.
אני חושבת שאחד הבוסטרים (עם משענת) הוא ברוחב זהה לכיסא בטיחות, כלומר - כמו שאת מתארת שתצטרכו לעשות.

העברנו את בני האמצעי לבוסטר עם משענת יחסית מוקדם - בגיל 3 וקצת - בגלל העניין הזה של כיסא בטיחות, אבל ממש נראה לי שיש להם אותו רוחב.

בהצלחה.

שלושה ילדים במכונית

על ידי לילי_ב* » 23 יולי 2008, 23:08

בתחושה שלי יש בוסטרים יותר קטנים מאלה עם הגב והמושב , בעלי מושב בלבד , הייתי מנסה לפעול בכיוון של להקטין את גודל המושבים ולא להגדיל את האוטו, לנו יש פוקוס 5 דלתות ורק ערן מצליח לדחוף שם כסא ושני בוסטרים ,אני לא

חזרה למעלה