חידוש פני האתר

שליחת תגובה

כאשר הכלי לא מכוון, כאשר צליליו צורמים, האוזן איננה פנויה אל הניגון.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חידוש פני האתר

Re: חידוש פני האתר

על ידי מירב טלאור » 22 דצמבר 2024, 20:59

אוקי, בדרך עקיפה הצלחתי למצוא את הדף 'האפשר עוד להציל את האופניים',
זהו דף הומוריסטי שפתחתי בזמנו.
אני רואה שרוב ההודעות שהיו בו נעלמו.
קודם כל, לפחות כמה עשרות הודעות מתחילת הדף שהיוו את החלק המצחיק שבו.
וגם רוב התגובות שלאחר מכן.
כך גם בדף 'פרסום סמוי לאופניים'.
דפים אחרים עדיין לא בדקתי.

שוב, מאוד חבל. לא מבינה מה קורה כאן.
ידעתי שהאתר כבר לא מה שהיה, ואין בו כמעט פעילות,
אבל קיוויתי שהתכנים שהיו פה בעבר לפחות נשארו כפי שהם.
קצת מצטערת שחזרתי להציץ, זה די מאכזב...

Re: חידוש פני האתר

על ידי מירב טלאור » 22 דצמבר 2024, 20:51

עוד כמה דברים:
1. נתתי לעיל לינק לדף האפשר_עוד_להציל_את_האופניים, כפי שהיו רושמים אותו בעבר.
אני רואה שהוא לא הפך ללינק. 
כיצד ניתן להעלות שם דף כלינק כרגע?

2. מדוע בלחיצה על שמי לא נפתח דף הבית שהיה לי? וכך גם דפי הבית של אחרים?
אמנם מצאתי את הדף שלי באיזו דרך עקיפה, לא ברור לי איך, אבל דפי הבית לא נגישים.
האם זה במכוון?
(זה יהיה אחד הדברים הכי מצערים)

כן, ראיתי שכרגע יש אפשרות לשלוח הודעות פרטיות לאנשים, וזה כשלעצמו נפלא ומבורך.
אך לא חושבת שזה צריך להחליף את דפי הבית, שהיה בהם את החן והקסם שלהם בכך שהיו גלויים לכולם. (כמו דף פרופיל אישי בפייסבוק).

3. לא מצאתי כיצד ניתן לחפש שם של דף ספציפי.
בעבר היו רושמים בחיפוש את שם הדף עם קווים תחתונים בין המילים.
כרגע זה לא נותן את הדף עצמו, אלא כל הדפים שיש בהם המילים האלה.
כיצד אם כן מחפשים דף ספציפי?

ותודה!

Re: חידוש פני האתר

על ידי מירב טלאור » 22 דצמבר 2024, 20:32

"הצעות לשיפור (נראה לי שמישהי כבר ביקשה את זה) : שיראו בבירור את שם הכותב בכל הודעה ולא את שם הדף שנמצאים בו (להחליף בין הגדלים)"

מסכימה לגמרי.

ועוד דבר, נכנסתי לאתר רק עכשיו אחרי שנים שלא הייתי, וחייבת לציין שלא מרגיש ממש ידידותי.
גם שאי אפשר להכניס הודעה באופן אלמוני בלי לתת קוד עם כל הודעה.
גם כל מיני דברים נתקעים כל הזמן. (למשל לא הצלחתי לעשות את הציטוט, ובסוף עשיתי עם העתק הדבק).
וכמו כן - מבינה שהאתר מושתת עכשיו על פרסומות, אבל זה מרגיש הרבה יותר מבכל אתר אחר. הן פשוט תוקפות אותך בכל רגע, בכל דף ובכל הודעה.
נורא חבל. משערת שזה הרחיק גם את האחרונים שנשארו.

אולי עוד אפשר לעשות שינויים שכן ימשכו אנשים חזרה. תוהה...

<האפשר_עוד_להציל_את_האופניים>

 

Re: חידוש פני האתר

על ידי פלוני_אלמוני » 22 דצמבר 2024, 20:17

ניחוח אדמה אחרי הגשם" כתב: 08 מאי 2024, 17:21 הצעות לשיפור (נראה לי שמישהי כבר ביקשה את זה) : שיראו בבירור את שם הכותב בכל הודעה ולא את שם הדף שנמצאים בו (להחליף בין הגדלים)
וכן איכשהו הדפים מבולבלים ואני לא מבינה איך להגיע לכל מקום.



 
 
 
מסכימה לגמרי. גם לי זה מפריע

Re: חידוש פני האתר

על ידי פלונית » 11 דצמבר 2024, 09:47

תודה!

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 11 דצמבר 2024, 08:38

היי פלונית,
כול מי שמעוניין.ת יכול.ה להיות.
תחילה צריך להיות רשומה באתר, אח"כ לשלוח הודעה (פרטית) שאת רוצה לערוך ונעביר לך קישור לסרטון הדכה.

Re: חידוש פני האתר

על ידי פלונית » 10 דצמבר 2024, 20:39

אפשר לדעת מי הן עורכות התוכן?

אישור הודעה

על ידי info » 10 דצמבר 2024, 16:39

משתמשות.ים רשומות.ים יכולות.ים לפרסם הודעה מבלי לחכות לאישור של העורכות תוכן.

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 08 מאי 2024, 17:31

היי ניחוח, נשלח אליך כבר כמה מיילים, תבדקי בתיבה דואר נכנס של המייל ששלחת ממנו את ההודעה.
לגבי שאר ההארות תודה, נתייחס בהמשך.

Re: חידוש פני האתר

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 08 מאי 2024, 17:21

הצעות לשיפור (נראה לי שמישהי כבר ביקשה את זה) : שיראו בבירור את שם הכותב בכל הודעה ולא את שם הדף שנמצאים בו (להחליף בין הגדלים)
וכן איכשהו הדפים מבולבלים ואני לא מבינה איך להגיע לכל מקום.

עוד בעיה טכנית - לפעמים כשאני מעלה הודעה היא לא נשלחת, יש הודעת טעות כזו.
אני כבר שומרת את הטקסט במחשב לפני שאני שולחת.

וגם המייל ששלחתי לאישור משתמש לא קיבלתי את המייל שהחזרת לי (אולי יש בעיה עם המייל עצמו? כי בהתחלה ניסיתי גם עם הצור קשר וזה כנראה לא הגיע )
 

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 08 מאי 2024, 13:37

היי ליאורה, אין ספק שצריך להתרגל וזה לוקח קצת זמן, לגבי ההודעות את יכולה לסדר את סדר ההופעות שלהם איך שנוח, אפשר גם שההודעות האחרונות יוצגו ראשונות וכדו', מה שהיה באתר הקודם כמו שאת זוכרת הייתה גלילה אין סופית ומתישה, ההחלטה הייתה לפצל את מספר ההודעות בכול עמוד, רוב העמודים מספר ההודעות המקסימלי הוא 90 לכול עמוד, אפשר לשנות את זה עם יש צורך, לא כ"כ ברור למה את מתכוונת שצריך להכניס קוד, זה לא משהו מוכר, ברגע שאת נרשמת את לא צריכה לחכות לאישור אחרי שאת כותבת הודעה, ולגבי ההרגשה שעוקבים אחריך או שאת ממושטרת, נשמח לדעת איך אפשר לעזור לך בזה.
מקווה שתצליחי להתחבר כול המהלך של השידרוג היה מכיוון שהאתר הקודם כבר לא עבד טכנית ולא היה ניתן להשתמש בקוד (שנרשם לפני יותר מ20 שנים) שכבר לא קיים מפתחים או מתכנתים שיכולים לעזור.
במהלך החודש האחרון יש גידול במספר המבקרים.ות באתר, והצפי שזה עוד יגדל,
במידה ויש לך ביקורת בונה או הארות תמיד תוכלי לשתף כאן או בפרטי ❣

Re: חידוש פני האתר

על ידי לאורה » 08 מאי 2024, 12:23

הממשק החדש מסורבל ולא נגיש. לפני כן הייתי נכנסת לבאופן כמעט כל יום ועכשיו פשוט אין לי חשק להיכנס, יש בלגן בעיניים, הגריינים למעלה לא הגיוניים, ההודעות החדשות מסתתרות בסוף העמודים, צריך להכניס קוד לפני ולקבל אישור אחרי כל הודעה שכותבים. יש יותר מדי מידע ומספרים, מרגיש שעוקבים אחריך, יש הרגשה ממושטרת, לא הרגשה של תקשורת ולא הרגשה של קהילה.
האתר החדש לא מרגיש כמו באופן בשום צורה :(

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 05 מאי 2024, 20:07

אגב, מי הן עורכות התוכן?

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 05 מאי 2024, 20:00

1. זו שאלה עקרונית. כל דף שהוא (ואם היה לי קישור לא הייתי צריכה לחפש אותו לפי שם)
2. אוקיי, אבל מאיפה יהיה לי את הקישור בשביל להכניס? (חזרנו ל-1)
3. ולערוך הודעה?
5. שלחתי שוב למייל.
(ראית שלפני ההודעה עם השאלות הממוספרות היתה עוד אחת?)
תודה רבה
 

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 05 מאי 2024, 11:24

היי יעלי,
1. את יכולה לשלוח אלי את הקישור לדף מבוקש שאת מעונינת או מה שמו?
2.קישור את יכולה להכניס קישור דרך הבר עליון בממשק, יש כפתור שנראה כמו חוליה בשרשרת שם מכניסים קישור.
3.לערוך עמוד יכולים לערוך רק בעל העמוד\הדף\הדיון או עורכות התוכן.
5.לא ראינו את הבקשה נסי לשלוח שוב ל- [email protected] או דרך הצור קשר באתר.
6.כן 

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 03 מאי 2024, 20:40

עוד כמה שאלות בבקשה:
1. אני מתקשה להגיע לדף הבית שלי. כשאני לוחצת על הקישור יעלי_לה שמופיע למשל בראש ההודעה הקודמת, אני מגיעה לפרופיל שלי, שזה דף אחר מדף הבית. אחרי די הרבה לופים מתסכלים כאלה הלכתי לחפש אותו בדפים אישיים, אבל זה שמצאתי אותו שם די בראש הרשימה נראה לי מקרי (הרי יש מאות דפים אישיים), וממילא מסורבל. מה הדרך הקצרה לעשות את זה?
2. איך יוצרים קישור לדף בתוך האתר, עכשיו כשזה כבר לא מלים_מחוברות_בקו_תחתי?
3. למה אני לא יכולה למחוק שום דבר שכתבתי מלבד האחרון?
4. למה אני לא יכולה לערוך דברים שכתבתי לפני 2023?
5. שלחתי במייל בקשה לאיחוד ניקים. לא חושבת שקרה משהו בעקבות זה. מה בעצם אמור לקרות?
6. האם אחרי שהניק שלי ישויך אלי, תהיה לי אפשרות לשנות את דף הבית שלי?
תודה רבה ושבת שלום

ניווט באתר

על ידי יעלי_לה » 03 מאי 2024, 20:24

הי, אני מגלה שלא הבנתי בכלל איך מנווטים באתר.
פעם, אם רציתי להגיע לאיזשהו דף ישן, הייתי כותבת בחיפוש את השם שלו (או רק מילה שמופיעה בשם שלו) ומוצאת אותו מיד.
עכשיו החיפוש מחזיר תוצאות שהן קישורים להודעות ולא לדפים. כשאני מריצה חיפוש על שם של דף קיים, התוצאות הראשונות שמופיעות הן להודעות מדפים אחרים לגמרי, ולפעמים הדף שאת שמו חיפשתי לא מופיע בכלל בתוצאות. ולי אין דרך לדעת אם זה בגלל שהוא נמחק מתישהו, או שאני סתם לא זוכרת נכון את השם שלו (כי אם אחפש רק את המילה שאני בטוחה לחלוטין שהופיעה בו וגם בדיוק באיזה כתיב, התוצאות יהיו כבר ממש רנדומליות).
וככה אני פשוט לא מצליחה להגיע לכל מיני דפים.
גם בחיפוש מתקדם אפשר לחפש לפי מילות מפתח ולפי כותבים, אבל לא לפי שם דף...
למה בעצם זה ככה?
ואיך אפשר בכל זאת למצוא דפים?

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 18 אפריל 2024, 00:15

אני תוהה מה בעצם היתרונות של הממשק החדש.
אני רואה המון חסרונות בינתיים.
הנה, למשל לפני כמה שעות מישהו פתח דף חדש. הדף באנגלית, התוכן שלו חסר פשר, לא רלוונטי בשום צורה לאתר וכולל קישורים חשודים. אני חושבת שזו פעילות זדונית של בוט. בשנים האחרונות קרוב לחצי מהפעילות באתר היתה כזאת, והיתה נמחקת מיידית על ידי כולנו. עכשיו רובנו לא יכולות לעשות כלום בקשר לזה.

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 17 אפריל 2024, 15:09

נעליים כתב: 16 אפריל 2024, 17:36 אתר באופן טבעי מבוסס על תקשורת כתובה.
אם מנהלי האתר מרשים לעצמם להתנסח בצורה כל כך רשלנית כשהם כותבים
היי נעליים, תודה רבה על ההארה, "מנהלי האתר" כמו כול חבר.ה או כותב.ת באתר רשאי להתנסח ולכתוב כול מה שהוא רוצה כול עוד זה בצורה מכובדת, הגונה ולא פוגענית 🙂.
באתר לאורך כול השנים יש עורכות מתנדבות שעורכות את התכנים באתר, אם את חושבת שאת יכול לתרום מהכישורים שלך בתקשורת הכתובה אם את או כול מי שיכול.ה ורוצה להצטרף נשמח מאוד לשלוח סרטון הדרכה על המערכת. 
אפשר לשלוח מייל ל- [email protected] או יצירת קשר .
חג שמח ובשורות טובות 🙌

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 17 אפריל 2024, 15:09

נעליים כתב: 16 אפריל 2024, 17:36 אתר באופן טבעי מבוסס על תקשורת כתובה.
אם מנהלי האתר מרשים לעצמם להתנסח בצורה כל כך רשלנית כשהם כותבים, במיוחד כשהם מנסים להסביר את האתר החדש, זה לא מבשר טובות.
 
היי נעליים, תודה רבה על ההארה, "מנהלי האתר" כמו כול חבר.ה או כותב.ת באתר רשאי להתנסח ולכתוב כול מה שהוא רוצה כול עוד זה בצורה מכובדת, הגונה ולא פוגענית 🙂.
באתר לאורך כול השנים יש עורכות מתנדבות שעורכות את התכנים באתר, אם את חושבת שאת יכול לתרום מהכישורים שלך בתקשורת הכתובה אם את או כול מי שיכול.ה ורוצה להצטרף נשמח מאוד לשלוח סרטון הדרכה על המערכת. 
אפשר לשלוח מייל ל- [email protected] או [url=http://יצירת קשר]יצירת קשר[/url] .
חג שמח ובשורות טובות 🙌

Re: חידוש פני האתר

על ידי פלונית » 16 אפריל 2024, 17:53

איחוד משתמשים או מדוע מופיע השם שלי עם כוכבית
תודה רבה! 🌸

Re: חידוש פני האתר

על ידי נעליים » 16 אפריל 2024, 17:36

אתר באופן טבעי מבוסס על תקשורת כתובה.
אם מנהלי האתר מרשים לעצמם להתנסח בצורה כל כך רשלנית כשהם כותבים, במיוחד כשהם מנסים להסביר את האתר החדש, זה לא מבשר טובות.
תחביר בסיסי? סימני פיסוק? 

איחוד משתמשים או מדוע מופיע השם שלי עם כוכבית *

על ידי info » 10 אפריל 2024, 09:18

איחוד משתמשים או מדוע מופיע השם שלי עם כוכבית עם העברת התוכן והפידבקים שקיבלנו בחרנו להוסיף כוכבית לכול שם, המטרה הייתה שלא יהיו טעויות כמו באתר הקודם שכל אחת יכלה לרשום על כול שם ולפעמים זה יצר בלבול או הודעות שלא יצאו מאותו חברה למרות שהיו באותו שם.  הכוכבית תופיע עד שהמשתמשת תשלח הודעה בצור קשר ותבקש לאחד את המשתמש מהאתר הישן לאתר החדש, במידה ושם המשתמש או הניק מעדיפה להישאר אנונימית גם לא תהיה בעיה לאחד לאחר שליחת הודעה אפשר באותה הודעה לרשום גם את הניק ואפשר בהודעות שונות על-מנת לשמור על אנונימיות.ברגע ששם המשתמש מופיע ללא כוכבית יהי ניתן לראות בלחיצה על שמו את דף בית שלה תאריך הצטרפות, סטטיסטיקה ובנוסף לקבל הודעות, התראות או עוד מגוון אפשרויות שהיא תבחר.

Re: דפים מחולקים לעמודים

על ידי עירית_לוי » 09 אפריל 2024, 06:48

info כתב: 08 אפריל 2024, 13:55 היי עירית_לוי לצערי אנחנו לא מכירים אופציה כזו, חוץ מלשתף את אותו הודעה פנימית כקישור. 

 
תודה🌻

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 09 אפריל 2024, 00:35

אה, רק עכיו אני מבינה למה יש במה חדש שינויים שצבועים באדום.
אבל משהו לא עובד נכון, כי לא בכל פעם שיש הודעה חדשה אני רואה את זה באדום במה חדש (למשל ההודעות החדשות בדף הנוכחי מופיעות לי במה חדש בלי צבע אדום, ואני צריכה להסתכל על שעת השינוי כדי להחליט אם כבר ראיתי אותו).
למעשה, רוב מוחלט של השינויים במה חדש הם בדפים שלא נכנסתי אליהם אף פעם או שנים, אבל רק 2 הודעות נצבעו שם באדום.
 

מה חדש

על ידי info » 08 אפריל 2024, 20:01

היי יעלי_לה באותו סינון שצויין למעלה (עם התמונה) אפשר להראות רק פירסומים חדשים לפי יום, שבוע, חודש וכדו' לגבי סינון של שינויים שיסירו הודעות שכבר ראית כרגע למעט צבע של האייקון האדום (בהודעה שלא צפית)אין אפשרות להסיר לגמרי.

מה חדש

על ידי יעלי_לה » 08 אפריל 2024, 19:00

איך אני עושה שמה חדש לא יראה לי את השינויים שכבר ראיתי?

דפים מחולקים לעמודים

על ידי info » 08 אפריל 2024, 13:55

היי עירית_לוי לצערי אנחנו לא מכירים אופציה כזו, חוץ מלשתף את אותו הודעה פנימית כקישור. 
 

Re: דפים מחולקים לעמודים

על ידי עירית_לוי » 08 אפריל 2024, 11:19

שי_שרביט כתב: 07 אפריל 2024, 14:37
תפילה כתב: 05 אפריל 2024, 11:30 שלום וברכה,
האם אפשר שהדפים לא יהיו מחולקים לעמודים?
האם אפשר שכל דף שקראתי בו יכניס אותי לקטע שהגעתי אליו במקום להיכנס בכל פעם לראש הדף?
היי תפילה ועירית_לוי אחד מהפידבקים מהאתר הקודם היו התמודדות עם הגלילה האין סופית שבכול דיון כרגע מספר ההודעות בדף מוגבל ל-90 כך שיהיה מספיק ולא יותר מידי גלילה ותוכן בכול עמוד,
הכפתור שמוזכר כאן למעלה אמור להתאים לך את העדפות הפריסה, בכול מקרה אם תשתפי קישור מיתוך דיון מסוים הקישור יפנה בדיוק לאותו תגובה בפרסום.
תודה שי. נשמע הגיוני.
שואלת שוב - :-) איך אני פותחת את הדף וזה מביא אותי בדיוק למקום בו הייתי קודם? זו אופציה ממש נוחה שהיתה בגירסא הקודמת. רק להבין האם זה אפשרי פה או לא?

דפים מחולקים לעמודים

על ידי שי_שרביט » 07 אפריל 2024, 14:37

תפילה כתב: 05 אפריל 2024, 11:30 שלום וברכה,
האם אפשר שהדפים לא יהיו מחולקים לעמודים?
האם אפשר שכל דף שקראתי בו יכניס אותי לקטע שהגעתי אליו במקום להיכנס בכל פעם לראש הדף?
היי תפילה ועירית_לוי אחד מהפידבקים מהאתר הקודם היו התמודדות עם הגלילה האין סופית שבכול דיון כרגע מספר ההודעות בדף מוגבל ל-90 כך שיהיה מספיק ולא יותר מידי גלילה ותוכן בכול עמוד,
הכפתור שמוזכר כאן למעלה אמור להתאים לך את העדפות הפריסה, בכול מקרה אם תשתפי קישור מיתוך דיון מסוים הקישור יפנה בדיוק לאותו תגובה בפרסום.

Re: חידוש פני האתר

על ידי עירית_לוי » 07 אפריל 2024, 14:23

תודה, את התפריט הזה מצאתי. מה שלא מצאתי בתוכו זה את מה שתפילה ביקשה: איך אני פותחת את הדף וזה מביא אותי בדיוק למקום בו הייתי קודם. זו אופציה ממש נוחה שהיתה בגירסא הקודמת. רק להבין אם זה אפשרי פה או לא.

Re: סדר הופעת הודעות

על ידי info » 07 אפריל 2024, 11:41

info כתב: 05 אפריל 2024, 12:14 היי תפילה,
יש בתחתית כול עמוד אפשריות תצוגה, בין כפתור שליחת תגובה לכפתור הפטיש, אפשר לבחור את התצוגה המועדפת ועוד המון אפשריות. אנסה לשלוח צילום מסך במידה ולא תמצאי 🙌



 
 
 
היי יולי_קו מצ"ב הכפתור מסומן בירוק תמונה

Re: סדר הופעת הודעות

על ידי עירית_לוי » 07 אפריל 2024, 08:58

info כתב: 05 אפריל 2024, 12:14 היי תפילה,
יש בתחתית כול עמוד אפשריות תצוגה, בין כפתור שליחת תגובה לכפתור הפטיש, אפשר לבחור את התצוגה המועדפת ועוד המון אפשריות. אנסה לשלוח צילום מסך במידה ולא תמצאי 🙌
בוקר טוב שי, ניסיתי את מה שהצעת לתפילה, אבל לא הצלחתי למצוא את האופציות הספציפיות שהיא מבקשת. כן יש אופציות תצוגה אחרות. תוכל להסביר? תודה :-)

סדר הופעת הודעות

על ידי info » 05 אפריל 2024, 12:14

היי תפילה,
יש בתחתית כול עמוד אפשריות תצוגה, בין כפתור שליחת תגובה לכפתור הפטיש, אפשר לבחור את התצוגה המועדפת ועוד המון אפשריות. אנסה לשלוח צילום מסך במידה ולא תמצאי 🙌
 

Re: חידוש פני האתר

על ידי תפילה » 05 אפריל 2024, 11:30

שלום וברכה,
האם אפשר שהדפים לא יהיו מחולקים לעמודים?
האם אפשר שכל דף שקראתי בו יכניס אותי לקטע שהגעתי אליו במקום להיכנס בכל פעם לראש הדף?

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 04 אפריל 2024, 08:14

יעלי_לה כתב: 04 אפריל 2024, 07:38 ולמה אני יכולה למחוק מההודעות שלי רק את האחרונה ביותר?
היי יעלי_לה כרגע רק עורכות תוכן יכולות למחוק או לסדר דפים או הודעות, 
הנגישות לכולן עדיין בטיפול.

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 04 אפריל 2024, 08:02

עירית_לוי כתב: 04 אפריל 2024, 07:21
info כתב: 03 אפריל 2024, 20:39
עירית_לוי כתב: 03 אפריל 2024, 19:34 תודה.
עוד משהו:
כשלוחצים על דף במה חדש עוברים לדף הזה ובעצם יוצאים ממה חדש. מציעה שפתיחה של דפים תהיה בחלון חדש. 
לא כל כך ברור מה הכוונה, את מציעה שיפתח חלון נוסף בכול פעם שעוברים דף?
המצב כרגע בלחיצה על דף מה_חדש הגולש עובר לאותו דף.
כן, בדיוק. 
כך היה באתר הישן.
זה מאוד נוח כי אתה עובר על מה חדש, פותח דף, פותח עוד אחד, וכן הלאה, ואז עובר על הדפים. לפעמים משאיר חלק פתוחים וחוזר אליהם כשיש לך זמן.
זה חוסך את הפעולה עם העכבר של "פתיחת קישור בכרטיסיה חדשה". 
תודה שי.
היי עירית, אני מבין מה שרשמת לא יודע מה הדרישה לריבוי חלונות פתוחים (נברר), בכול מקרה בנתיים על-מנת לפתוח קישור בחלון נוסף את יכולה ללחוץ על CTRL במקלדת ועל הקישור שאת מעוניינת.

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 04 אפריל 2024, 07:38

ולמה אני יכולה למחוק מההודעות שלי רק את האחרונה ביותר?

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 04 אפריל 2024, 07:37

איך מקשרים עכשיו בין דפים?

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 04 אפריל 2024, 07:36

אני רואה ששיניתם קצת את סיור_מודרך_באתר וזה יופי. אבל זה עדיין טוען שקל לקשר בין דפים ע"י מילים מחוברות בקו תחתי, למשל. ואני עדיין מגיעה משם בקלות לדף צ'יק_צ'ק ולאחרים שמספרים כל מיני סיפורים שכבר לא נכונים.
 

Re: חידוש פני האתר

על ידי עירית_לוי » 04 אפריל 2024, 07:21

info כתב: 03 אפריל 2024, 20:39
עירית_לוי כתב: 03 אפריל 2024, 19:34 תודה.
עוד משהו:
כשלוחצים על דף במה חדש עוברים לדף הזה ובעצם יוצאים ממה חדש. מציעה שפתיחה של דפים תהיה בחלון חדש. 
לא כל כך ברור מה הכוונה, את מציעה שיפתח חלון נוסף בכול פעם שעוברים דף?
המצב כרגע בלחיצה על דף מה_חדש הגולש עובר לאותו דף.
כן, בדיוק. 
כך היה באתר הישן.
זה מאוד נוח כי אתה עובר על מה חדש, פותח דף, פותח עוד אחד, וכן הלאה, ואז עובר על הדפים. לפעמים משאיר חלק פתוחים וחוזר אליהם כשיש לך זמן.
זה חוסך את הפעולה עם העכבר של "פתיחת קישור בכרטיסיה חדשה". 
תודה שי.

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 03 אפריל 2024, 20:39

עירית_לוי כתב: 03 אפריל 2024, 19:34 תודה.
עוד משהו:
כשלוחצים על דף במה חדש עוברים לדף הזה ובעצם יוצאים ממה חדש. מציעה שפתיחה של דפים תהיה בחלון חדש. 
לא כל כך ברור מה הכוונה, את מציעה שיפתח חלון נוסף בכול פעם שעוברים דף?
המצב כרגע בלחיצה על דף מה_חדש הגולש עובר לאותו דף.

Re: חידוש פני האתר

על ידי עירית_לוי » 03 אפריל 2024, 19:34

תודה.
עוד משהו:
כשלוחצים על דף במה חדש עוברים לדף הזה ובעצם יוצאים ממה חדש. מציעה שפתיחה של דפים תהיה בחלון חדש. 

Re: חידוש פני האתר

על ידי info » 03 אפריל 2024, 15:09

 אני רואה שהשם של יעלי_לה לא הפך לקישור דף שלה. אז הנה הארה מס' 4 :-)
תודה עירית_לוי בטיפול 👌
 

Re: חידוש פני האתר

על ידי עירית_לוי » 03 אפריל 2024, 13:56

אני רואה שהשם של יעלי_לה לא הפך לקישור דף שלה. אז הנה הארה מס' 4 :-)

Re: חידוש פני האתר

על ידי עירית_לוי » 03 אפריל 2024, 13:55

עוד 3 הארות (לא עברתי על כל מה ש יעלי_לה כתבה, מקווה שאין כפילות) - 

1.  מעל כל הודעה מופיע בפונט גדול שם הדף ובפונט קטן את שם כותב ההודעה. צריך להתאמץ כדי לראות מי כתב. מציעה להחליף בין הגדלים: מי שקורא יודע בתוך איזה דף הוא נמצא אז זה יכול להיות בפונט קטן. ואת שם הכותב בפונט גדול: 

2. באופן כללי הפונט של הטקסט באתר כולו הוא קטן. נכון שכל אחד יכול להגדיל לעצמו אבל בשבילי יהיה נוח יותר לקריאה אם יהיה גדול יותר. הגודל שהיה פעם היה אופטימלי בעיני. 

3. יש מעבר מהיר לסוף הדף? (לא מצאתי איך אם כן יש) זה חשוב ביחוד בדפים ארוכים.

תודה 🌻🐬

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 01 אפריל 2024, 10:02

וגם - ממש נוראי בעיניי שכל הממשק השתנה בעוד שהמידע שמתאר את הממשק נשאר כמו שהיה. זה ממש לשקר בכרטיס הביקור. (למשל - סרגל הצד מפנה לסיור מודרך שטוען שכל אחד יכול למחוק את מה שכתבתי. זה כבר לא נכון. אפילו אני לא יכולה למחוק את מה שכתבתי, למעט ההודעה האחרונה!)

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 01 אפריל 2024, 09:58

אוקיי. מסתבר שאפשר לגשת ל-מה_חדש אחר דרך הסרגל העליון. למה יש כמה דפים שונים שנקראים מה_חדש?
ב-מה_חדש האחר ראיתי שכן רואים שיש שינוי בדף הזה (חידוש_פני_האתר) ושאני חתומה עליו. אבל בלחיצה על הקישור הגעתי לעותק של הדף שונה לגמרי מזה, שלא כולל את השינויים שלי. הנה, תראו:
זה הדף שבו אני כותבת עכשיו: viewtopic.php?p=837594&hilit=%D7%97%D7% ... A9#p837594
וזה הדף שאפשר להגיע אליו ממה חדש: viewtopic.php?t=10429

מה לעזאזל קורה פה? איך אפשר לגלוש בזה?

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 01 אפריל 2024, 07:57

המשך...
אני לא יודעת איך לראות אם ענו לי פה, חוץ מאשר להגיע לדף דרך החיפוש.
אני לא יודעת איך ליצור קישור לדף כש-מילים_מחוברות_בדף_תחתי לא עובד יותר.
למה כשאני נכנסת ל-יעלי_לה אני לא רואה את תוכן דף הבית שלי?
למה אפשר להיכנס לדפי-בית לכאורה של ניקים שלא נרשמו לאתר כפי שאני נרשמתי? מה בעצם נתן לי שנרשמתי?
כרגע אני מופיעה כמי שהצטרפה לאתר באופן טבעי לפני כמה ימים, בעוד שמשתמשים אחרים, ללא דף בית ופלוניים, מופיעים כמי שהצטרפו ב2001... אתה שי, מופיע כמי שהצטרף ב2003... מה הקטע? ולמה בכלל צריך לדעת מתי כל אחד הצטרף?

ועוד משהו שאני לא מבינה: אם האתר מסודר באופן היררכי לפי נושאים, מה דינם של דפים לא מאונדקסים?

Re: חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 31 מרץ 2024, 11:48

אני מודה שהשינויים מאוד מבלבלים אותי ולא ברורים בעיניי, גם אחרי צפייה בסרטון ההדרכה.
יש גם דברים שנראים כמו באגים. למשל, הדף מה_חדש לא מראה מה חדש. רואים את החידושים בדף דפים_אישיים, גם בדפים שהם לא דפים אישיים.
השינויים המבניים כל כך גדולים, שכרגע לא ברור לי איך אני יכולה בעצם להמשיך להיתרם מהאתר. אני ממש מקווה שההרגשה הזאת תעבור לי.

חידוש פני האתר

על ידי פלונית* » 12 מרץ 2024, 15:53

אשמח שאורחים יוכלו לגשת ל מה חדש אם אפשר.

חידוש פני האתר

על ידי צפרדע_ית » 12 מרץ 2024, 11:14

לי לה, אני מאוד אוהבת את ההערות שלך.
בעיקר לגבי ההערות האישיות, שכדאי שתהיינה בדף האישי.
ץ

חידוש פני האתר

על ידי פלונית* » 12 מרץ 2024, 05:04

תודה!

חידוש פני האתר

על ידי שי* » 12 מרץ 2024, 02:28

היי פלוני, בדיקות הסביבת פיתוח זה עמוד שהמפתחים פתחו על מנת לבצע שם ניסיונות בקוד ובאתר, בכול מקרה כול מה שכותבים שם כרגע יימחק ברגע שנעביר את כול האתר.
לגבי המייל הרשמה שלך כמובן שזה לא יהיה גלוי לחברי הקהילה.

חידוש פני האתר

על ידי פלונית* » 11 מרץ 2024, 13:28

שתדעו - מגרש המשחקים באתר החדש פתוח לציבור להתנסויות.
הכוונה למה שנקרא שם "בדיקות"?

ועוד שאלה - אם נרשמים עם אימייל, האם הוא גלוי לחברי הקהילה האחרים? אשמח שלא יהיה גלוי לחברי הקהילה האחרים, אם זה אפשרי.

חידוש פני האתר

על ידי לי_לה* » 10 מרץ 2024, 14:46

מעניין...
מסכימה עם לאורה שהדף הראשון קצת עודף ומציף, זה בעצם שקול ל- מפתח נושאים?
אולי עדיף משהו מצומצם יותר להיכנס אליו, לא בהכרח להציג את כל תתי הפורומים ואת כל הנושאים.
מצד שני יש לדף הזה כמו שהוא נראה עכשיו ערך, אני יכולה למצוא שם דפים מעניינים עבורי שלא בהכרח הייתי מגיעה אליהם.
נכנסתי לאחד הדפים לראות איך הוא נראה, ושם לכל הודעה שמוצגת מוצמדת שוב כותרת הדף- בעיני מיותר, בעיקר חשוב שיהיה בולט שם הכותבת. הייתי גם מסירה את הסטטיסטיקה שמוצגת על כל כותבת בתוך כל הודעה (מתי הצטרפה, כמה הודעות כתבה וכו') למרות שגם כאן זה מידע מעניין ששווה שיהיה מוצג איפשהו, אולי בדף האישי של כל אחת, אולי משהו שקופץ כש"עומדים" עם העכבר על שם הכותבת

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 10 מרץ 2024, 03:34

באופן כללי אני לא מרגישה שיש צורך לשנות את פני האתר. אבל אני אתרגל...
מאוד מתחברת.

מבחינת תוכנה, אין ברירה. אין יותר פיתוח ותמיכה של התוכנה הקיימת (ויסלחו לי המקצועניות.ים על המונחים הלא מקצועיים).

בשביל לשמור על הפשטות והקהילתיות באתר המחודש המשובים של גלישה והתנסות באתר החדש חשובים.

חידוש פני האתר

על ידי לאורה* » 10 מרץ 2024, 01:49

ועוד משהו - העיצוב החדש מרגיש כאילו זה אתר המוני שיש בו אלפי משתתפים (סטייל תפוז)
והעיצוב הנוכחי מרגיש הרבה יותר ביתי, אינטימי ומזמין. גם אם בזמנו היו הרבה מאד אנשים באתר.

באופן כללי אני לא מרגישה שיש צורך לשנות את פני האתר. אבל אני אתרגל...

חידוש פני האתר

על ידי לאורה* » 10 מרץ 2024, 01:44

לא התחברתי לעיצוב החדש.
הוא מאד מציף בטקסט וקשה להבין את סדר הדברים, מה חשוב ומה לא.
לדעתי לא צריך את כל הפרטים על תתי פורומים, מספר הודעות ועוד. בטח שלא בעמוד הראשי.
אני אוהבת בעיצוב הנוכחי שהוא מאד נקי ופשוט, לא מציף וזה שונה מאתרים אחרים.

חידוש פני האתר

על ידי יעלי_לה » 09 מרץ 2024, 16:51

https://btv.invater.net

זה חמוד ומאוד ברוח באופן, יחסית.
אישית, אני ממש קשורה ל-צ'יק צ'ק...

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 09 מרץ 2024, 16:04

יאללה לשחק!

חידוש פני האתר

על ידי צפרדע_ית » 09 מרץ 2024, 15:55

רוב שלומות.
בעניין חידוש פני האתר - לאחר פגישה עם מנהל האתר ומפתח האתר החדש, בו למדנו על השינויים המוצעים, ועל האפשרות להתנסות באתר החדש.
שתדעו - מגרש המשחקים באתר החדש פתוח לציבור להתנסויות.
כולם מוזמנים להתנסות - כל השינויים ימחקו כאשר האתר החדש יעלה.
פרטים:
https://btv.invater.net
user: dev
pass: 123456
אפשר לחזור לכאן עם שאלות\הצעות\הערות \הארות
אנא שתפו עם כל הבאופנים המוכרים לכם לדורותיהם :-) כל המרבה וגו',
נשתמע!!
ץ

חידוש פני האתר

על ידי צפרדע_ית » 09 מרץ 2024, 12:19

וגם וגם וגם אולי גם כפתור לציון דף שחשוב לי אישית ברשימה ספציפית עבורי? ואם ארצה שהיא תהיה גלויה או לא - זו גם תהיה אפשרות? ואם היא גלויה, אז שתהיה אפשרות להחביא בה דפים ספציפיים?
ץ

חידוש פני האתר

על ידי צפרדע_ית » 09 מרץ 2024, 12:17

וגם - אולי כדאי שתהיה אפשרות חיפוש של "דפים שראיתי לאחרונה" (או בכלל...) גם אם רק קראתי, ולא השתתפתי בהם? כדי שאם ארצה לחזור לאחד מהם לא אחשוש לשכוח אותו, וגם לא איאלץ להוסיף איזו הערה לא חשובה רק כדי שהדף יופיע לי בחיפוש...
תודה.
ל.

חידוש פני האתר

על ידי צפרדע_ית » 09 מרץ 2024, 12:13

שלומות.
בדפים ארוכים וכבדים הייתי שמחה לאינדיקציה כלשהיא שתאפשר לי לזכור מה כבר קראתי או לאן הגעתי בדף (כמו החיבוב של ספר הפרצופים, רחמנא ליצלן.
ץ

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 09 מרץ 2024, 10:49

מקפיצה שוב.
מה הייתן.ם רוצות.ים לראות באתר מחודש?
מה רצוי שישאר כמו שהוא?

חידוש פני האתר

על ידי תמרוש_רוש » 07 מרץ 2024, 03:07

מה אני רוצה לשמר באתר:
  • היעדר תמונות
  • מרחב גדול לטקסט ובלי הגבלות על מספר תווים בהודעה
מה אני רוצה לשפר:
שכשמתחילים לכתוב פוסט, חלון הכתיבה יגדל בכמה שורות (עד כפול מהגודל המקורי) אם כותבים פוסט ארוך.
הפונקציה הזאת היתה קיימת פעם וירדה באחד מהשדרוגים.

חידוש פני האתר

על ידי תמרוש_רוש » 07 מרץ 2024, 03:01

ואז אין ברירה אלא להריץ את הכינוי שלה בחיפוש המורחב ולקבל רשימה ארוכה ארוכה של כל דף ששמה הוזכר שם ולו פעם אחת.
לי לה,ֶמה שאני עושה כרגע זה את החיפוש בתוכן הדף, ואז כשנכנסת לדפים עושה control F וזה עוזר לי לראות כמה פעמים השם (או מילת החיפוש) מופיעים ולקפוץ ישר לשם.
אבל באמת יהיה מוצלח אם החיפוש יראה את מספר התוצאות בכל דף

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 06 מרץ 2024, 15:41

נשמח לעוד הארות ורעיונות לשיפור.

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 05 מרץ 2024, 00:51

מסכימה עם צפרדע ית.
אנחנו מעוניינים לאפשר אנונימיות, תמורת מחיר של חוסר אפשרות לערוך ו/או למחוק מידע.

חידוש פני האתר

על ידי צפרדע_ית » 04 מרץ 2024, 23:12

אשמח לשמר את האנונימיות באתר... וכאן גם את האפשרות להשתמש במספר ניקים.
אשמח גם שתוחזר אפשרות עריכת הודעה אחת בלבד ללא הצורך להכנס לעריכת כל הדף...
תודה ;-)
ץ

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 04 מרץ 2024, 01:34

אם כך בחיפוש כדאי שתהיה אופציה של גם וגם- שם המשתמש וגם מילה או מילות חיפוש.

חידוש פני האתר

על ידי שואפת_לארבע* » 03 מרץ 2024, 16:58

משמח ממש! תודה רבה

חידוש פני האתר

על ידי לי_לה* » 03 מרץ 2024, 16:39

כן. אולי להוסיף גם אופציית סינון בחיפוש- כמה פעמים השם צריך לחזור על עצמו בדף.

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 03 מרץ 2024, 14:53

היי לי לה,
אולי אותה רשימה, אבל בנוסף שיצויין כמה פוסטים כתב האדם בדף?
אולי מספיקות 3 אפשרויות, לדוגמא - עד 5, 5-20, יותר מ 20. או חלוקה אחרת, מילולית, לדוגמא- פעם אחת, מעט, הרבה.
לזה התכוונת, לי לה?

חידוש פני האתר

על ידי לי_לה* » 03 מרץ 2024, 13:10

אני ממש אשמח להרחיב את אפשרויות החיפוש. לפעמים אני מחפשת לקרוא עוד מדברים שמישהי מסויימת כתבה, ואז אין ברירה אלא להריץ את הכינוי שלה בחיפוש המורחב ולקבל רשימה ארוכה ארוכה של כל דף ששמה הוזכר שם ולו פעם אחת. לא בטוחה מה הייתי רוצה במקום, אבל הייתי שמחה למצוא בקלות דפים שיש בהם נוכחות משמעותית של מישהי שאני מחפשת

חידוש פני האתר

על ידי עירית_לוי » 03 מרץ 2024, 03:13

אני רואה שהבולד כבר תוקן.... :-)

חידוש פני האתר

על ידי עירית_לוי » 03 מרץ 2024, 03:12

משמח לשמוע!
אני אוהבת את האתר ובעיקר רגילה אליו :-) אז גם אני אשמח שלא ישנה לגמרי את פניו.
מצטרפת לכמה מההצעות הקודמות שנכתבו. ובנוסף יש שני באגים לא חדשים: השעון של הוספת ההודעה לא תקין וגם האפשרות לכתוב בגופן בולד.
תודה לעושים במלאכה {@

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 01 מרץ 2024, 01:43

אני אשמח אם הסטטיסטיקות יהיו יותר נגישות.
דוגמא: הדפים הארוכים ביותר, המשתתפים הפעילים בשבוע האחרון, דפים שנפתחו בחודש האחרון,…
אשמח אם תוסיפו רעיונות לנושאים כאלה, ואיפה להנגיש אותם.
שדף הפניה לעורכות/ לבעלי האתר יהיה יותר נגיש.

חידוש פני האתר

על ידי פלונית* » 28 פברואר 2024, 14:05

אשמח שהאתר ישאר פשוט ונוח לשימוש

חידוש פני האתר

על ידי אמא_שלה* » 28 פברואר 2024, 09:29

לי מפריע שכשגולשים מהנייד, לא ניתן לראות את השורות הקודמות ולגלול אחורה, כך שאם יש שגיאות כתיב לא ניתן לתקן.
ובכללי, חבל שלא ניתן לערוך הודעות שנכתבו, או שם של דף מסויים.

חידוש פני האתר

על ידי צבר קמל » 28 פברואר 2024, 08:57

אשמח לקבל הודעה או עידכון אפשרי למכשיר הנייד או למייל ברגע שיש בדף האישי שלי תגובה חדשה.
אשמח שהאתר ישאר פשוט ונוח לשימוש, כמובן שחידוש או רענון העיצוב יהיה מבורך.

חידוש פני האתר

על ידי תמרוש_רוש » 28 פברואר 2024, 07:55

בשעה טובה!
  • שיהיה יותר מותאם לגלישה בטלפון. גם הגלילה, גם היכולת לצטט, וגם שיהיה יותר קל לערוך בטלפון (פס גלילה בשביל מצב עריכה היה עוזר). ואם אפשר ליצור תפריט ויזואלי של ההבעות והסמלים, אז בכלל…

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 28 פברואר 2024, 07:48

אז נראה לי שאני אתחיל:

אני הייתי שמחה לו כפתור הגלילה למטה היה מפסיק להיות כזה סודי ליודעי ח״ן. כפתור ברור וזמין ללחיצה נראה לי מתבקש.

חידוש פני האתר

על ידי יולי_קו » 27 פברואר 2024, 10:39

שלום משתתפות ומשתתפים יקרים,

אתר ׳באופן טבעי׳ היקר שלנו עומד לצעוד קדימה בגלל אילוצי מערכת, כגון תוכנה שמתיישנת וזקוקה לשדרוג, וכן רצון להתאים את הנראות של האתר כך שיהיה מזמין יותר למשתתפים חדשים. הבעלים מעוניין להקשיב להערות והארות לבקשות רצונות וצרכים, שאת כולם אפשר לפרוש פה בדף הזה, כך שהשינויים יוכלו להתבצע בכיוונים הרצויים לנו.

הבמה לרשותנו!

חזרה למעלה