התאהבתי בדמות בכירה

שליחת תגובה

כאשר נפסיק לחפש אחר החופש מעתה ועד עולם - נוכל לבחור בָּחֵירוּת - כאן ועכשיו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: התאהבתי בדמות בכירה

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמוני* » 03 אוגוסט 2021, 21:53

Very funny פלוני אלמוני

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמוני* » 30 יוני 2021, 07:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

hhhhh

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלונתי_אלמוני* » 07 מאי 2020, 20:24

דתיה....... איפה את?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 17 אפריל 2020, 22:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חדשה
תכתבי ותשתפי כאוות נפשך, אכן הכתיבה משחררת.
הייתי מציעה להמשיך לחשוב בכיוונים של יותר את והיחסים עם בעלך. את כותבת שבעלך נותן ומעניק לך...רק לא את מה שאת צריכה, לתת לך אוזן קשבת, להעניק לך הכלה ריגשית.
זא אני בעד לפרגן לבעל, כשמגיע, אבל שימי לב לדברים שאת כתבת ואולי זה יתן לך כיוון למה באמת את רוצה וצריכה ולא מה רק נראה טוב על ״הנייר״
כל מה שאני כותבת זה מהפרשנות האישית שלי את הדברים, מקווה שאני לא דורכת איפה שלא צריך...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חדשה* » 17 אפריל 2020, 09:59

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הכתיבה כאן קצת משחררת וגם פוקחת את העיניים יותר טוב. מאז ששיחררתי כאן את מה שעובר עלי (מעולם לא שיתפתי אף אחד) הוא פחות מעסיק אותי (יכול להיות שגם הניתוק גורם לזה למרות שהוא לפעמים שולח לי סתם בדיחה או סרטון). זה מחדד את ההבנה שאני לא יכולה לפגוע באדם שהכי קרוב אלי. אני מניחה שיש עוד הרבה נשים ו/או גברים שנמצאים באותו המצב ואף קוראים כאן אבל לא משתפים את אשר עובר עליהם, הצעתי אליהם, תכתבו זה מאוד מקל ונותן פרופורציות.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חדשה* » 17 אפריל 2020, 09:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

פנטי את צודקת. אכן זה שלא חסמתי זה צעד שעשיתי והגעתי למצב הזה באמת מתוך חסך שלי. אני נשואה לאדם מקסים וטוב שמאוד אוהב אותי, נותן ומעניק לי ולילדים כל דבר. גבר מאד מרשים ועם עוצמה הדבר שחסר לי זה שהוא לא יודע להביע רגשות כלפי והוא לא מסוגל לתמוך בי רגשית. אם אני במצב מדוכדך או קצת בחרדה ממצב מסוים, מבחינתו התשובה: אין מה לעשות, זה המצב וצריך להתמודד. אני ממש לא מעיזה לבכות לידו כי זה ממש מחרפן אותו. בנוסף הוא נוטה להתעצבן בקלות שזה דבר שמאוד קשה לי. הבחור שעליו אני מדברת הוא ההפך הגמור מבעלי, לטוב ולרע וזה מסביר את המשיכה שלי אליו. אין לי שום ספק שאיתו לא הייתי מתחתנת. בסך הכל הכללי הוא ממש ממש לא מתאים לי, הוא פשוט משלים משהו שחסר לי.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 16 אפריל 2020, 12:15

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום חדשה.
את המחיר ואת ההשלכות כבר שילמת, או תשלמי.
קשה לי, היום, בראייה מפוקחת, לחשוב שלשמור תחושות כאלה במשך כל כך הרבה זמן לא נותנות את אותותיהן.
כמוני כמוך, לפתוח את היחסים זה לא משהו שבא בחשבון
אני גם חושבת שזה סימפטום. הרי רובנו לא אמרנו יאללה נתחתן, נביא ילדים ונבגוד. מתלווים לזה יסורים בשלב כזה או אחר. ולפתוח את הנישואים מתאים לאנשים מאוד מאוד ספציפיים.
באשר אלייך, תביני שמשהו חסר לך בך, את מחפשת את. משהו הזה כשיש לך את הקשר עם הבחור. ברמיזות, בפלרטוט.
אם קראת את הכל אז כבר הבנת את מגוון הסיבות שאנינו מגיעות שלם.
ועוד המלצה- לעולם אל תגידי לעולם. החיים מלאי הפתעות.
וזה בהתייחס לזה שאת אומרת שלעולם לא לא תעשי צעד...כבר עשית. מעצם זה שלא חסמת קשר איתו.
הקורונה נתנה לך הפסקה מכל הדבר הזה. רגע לעשות חושבים בינך לבינך ולהבין איפה את רוצה להיות בעוד 5 שנים מעכשיו.
כמובן שלא פרטת יותר מדיי על טיב הקשר, ואני השלמתי בעצמי המון חלקים. כל קשר יש לו את הדינאמיקה שלו והוא סבוך כל שכן קשר כזה.
כשתרגע רוח ההתאהבות תהיה מסוגלת לבחון את הדברים בצורה קצת יותר שקולה. יש כאלה שזה עובר להם לאחר חצי שנה ויש כאלה שלאחר 4 שנים...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חדשה* » 15 אפריל 2020, 10:03

לגבי האפשרות לפתוח מול הבעל מבחינתי זה לא אומץ אלא התאבדות. קשה לו אפילו אם גבר מסתכל עליי יותר משנייה וחצי אז שמישהו ייגע בי???
הוא לא יכול לשאת את זה אפילו בדימיון. נראה לי שאם הוא היה יודע מה מתרוצץ לי בראש ככ הרבה זמן זה היה מוביל למשבר מאד גדול.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חדשה* » 15 אפריל 2020, 09:50

היי פלונית אלמונית, לא חושבת שיקרה משהו בסוף. את צודקת שאני בעניין אבל אני בחיים לא אעז לעשות צעד ונראה לי שגם הוא לא, בגלל שאני נשואה. הוא בחור מאד עדין, רגיש ומוסרי (שזה כנראה מה שמושך אותי אליו ככ). תביני, אני בדיוק באותו המקום כבר 3 שנים. את רושמת לי תרפרפי פה ותראי מקרים של אחרים... מה זה תרפרפי? קראתי את הכל (כולל איך שוכחים מישהו, פתאום בגיל 40...) אני קוראת מהרגע הראשון שהבנתי שאני נמצאת במצב שקצת קשה לי ולא יכולה לשתף בו אף אחד. כמו טינאייג'רית שמחפשת תשובות לנושא שהס מלדבר או להזכיר אותו.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלונית_אלמונית* » 14 אפריל 2020, 18:18

בקצרה
היי חדשה
מצפה לך מסע מטלטל (-: חיוך חמוץ
את כבר על המדרון החלקלק ולא עושה רושם שיש פה הסתייגות כלשהי, את די בעניין ונותר לאחל בהצלחה.
מרפרוף קצר את יכולה לקרוא עשרות מיקרים כאן ולקבל תמונת מצב עתידית לסיפור שלך.

שאלה לנשואות- פתחתן פעם את האפשרות בפני הבעל לנישואים פתוחים?
לוגית, זו אופציה מנצחת למצב עגום כזה.
ההסכם ממילא הופר, למה להיות אמיצות ולבגוד ולא להיות מספיק אמיצות להעלות את האפשרות הזו על הפרק?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלונית_אלמונית* » 14 אפריל 2020, 18:05

כתבתי שעה והכל נמחק. כוסאמק (-:

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חדשה* » 13 אפריל 2020, 18:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אנחנו מכירים שלוש שנים, נמצאים בקשרי עבודה.
די מההתחלה היה ברור שאנחנו נמשכים אחד לשנייה אבל אף אחד לא העז להעלות את הנושא. אני נשואה והוא בזוגיות (זוגיות שהחלה לאחר שהכרנו). כבר שלוש שנים שאנחנו מפלרטטים בעדינות אבל לא מעיזים לעשות צעד.
סוף סוף הוא עשה צעד ורשם לי פתק אנונימי שמאוהב בי (לא יודעת בוודאות שזה הוא אבל נראה לי) ואז פרצה הקורונה והפרידה בנינו. לא אמר כלום בעניין אני כמובן לא שאלתי אותו כלום וזהו נשארתי באוויר...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 05 אפריל 2020, 16:41

משהו אחד בעיקר מציק לי .. אנחנו נמצאים בימי מלחמה , בריאותית ונפשית אלו ימים שצריך פשוט להיות טובים אחד לשני. הלב שלו עשוי מאבן יצוקה! לחסום דווקא בזמנים קשים ולגרום לי לכעוס ולהיפגע.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 05 אפריל 2020, 16:27

אפטר? זה נכון שהוא עשה לי טובה באיזשהו מקום... אבל אני למשל חוסמת רק במקרים קיצוניים... אם זה עושה לו טוב אין לי מה לומר. שילך..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי שיר* » 05 אפריל 2020, 11:53

דתיה יקרה - הוא רואה שהוא לא מצליח לגרור אותך למפגש.. אז ממשיך הלאה, את לא מעניינת אותו מעבר למטרה שלו- ככה הם רובם זבלים!!! ולגבי החסימה עשה לך רק טובה ככה ציפורי ממנו לתמיד. אגב במה הוא האשים אותך?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 05 אפריל 2020, 08:39

דביל דביל ואכן זבל שיר, אבל לחסום כשהוא שיקר לי בפנים והאשים אותי? לא רציתי מפגש אז אין צורך בי
זה זמן ככ רגיש לא מצליחה להבין איך בנאדם יכול להיות ככ רע ומגעיל בזמנים שהכי זקוקים לשלום ויחסים טובים.לא אמרתי שחייב קשר אבל לחסום??

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי שיר* » 03 אפריל 2020, 22:32

דתיה יקרה - שיילך לאלף קיבינימט, הוא זבל.. היית צריכה לקלוט את זה ממזמן , החוכמה לקלוט בזמן מתי הם מתחילים לשחק .. ולמרות שזה כואב לא לאפשר להם לשחק. ושלך ממזמן הבהיר מעבר לכל ספק שהוא דביל.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 03 אפריל 2020, 00:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כן זה חתיכת פגיעה.. התווכחנו על משהו והוא אמר שנמאס לו והוא חוסם ושיהיה לי דרך צלחה, לפני כן כתבתי לו שהמצב גם ככה ככ קשה וזה זמן לשלום ולא לריב, הוא אמר שלום תעשי עם מישהו אחר ושיהיה לך חיים טובים.. ואז התעצבן על איזה עוד משפט שלי וחסם. כן אני חסומה ולא הוא לא פתח..
למה זה מפריע לי? בתוך כל הכאוס והפחד? כי שוב תחושת הדחייה.. לא נעים

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 02 אפריל 2020, 23:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי דתיה
איך הגענו למצב שהדביל הנבלול הזה הוא זה שחסם אותך בסוף
ולך זה עושה רע....?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 02 אפריל 2020, 16:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי פנטי..אני נחסמתי על ידי הבחור לראשונה.. כבר כמעט 3 שבועות שלא הוא לא פתח. מציק לי מאוד כי זה היה בגלל משו שהוא עשה ולא ידע להתמודד אז האשים אותי. כן קשה להבין שדווקא בימים קשים אלו אנשים מתנהגים ברשעות.
אבל אין לי מלעשות וזה רק הזמן שלי לשכוח ממנו.
מאמינה שהוא באמת לא יפתח תחסימה.. זה עושה לו טוב לכלב.
מפריע לי שאני חסומה לא אשקר אבל זה לטובה ככה אוכל לשכוח יותר מהר(?). מקווה

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 01 אפריל 2020, 12:06

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי דתיה. מתמודדים עם הטירוף שפקד את כולנו
סיר לחץ אחד שלם בבית. רק מדגיש את הפערים והמחלוקות
אני עדיין בקשר עם הבחור. דווקא בקשר רציף ויומי כמה שאפשר תחת המגבלות.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 22 מרץ 2020, 17:29

ממש ככה... מה שלומך?
בנות מה איתכן?
יערה שיר חברה סער אא אלינור פנטוש??
מה איתכן

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 מרץ 2020, 16:07

שלא מרצוננו, באה עלינו תקופת התבוננות והתמודדות.
לחבק את ההזדמנות :-)

מה שלומכן?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 18 מרץ 2020, 18:50

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חחח למה מזל???

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 מרץ 2020, 00:12

מזל שיש קורונה :)

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 05 מרץ 2020, 13:34

בדיוק זה.. את מתגעגעת לעבר, לזמנים הכיפיים האלו
אי אפשר לשכוח אם יש קשר מסוים. כל עוד יש קשר פה ושם לא שוכחים..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמוני* » 04 מרץ 2020, 22:57

כן, אבל איך אפשר לצאת מזה?
קראתי שהיו בנות שהצליחו לשכוח אבל איך??
אני מרגישה שאני בחיים לא אשכח אותו!
כשאני חושבת על זה , יש רגעים שהוא מזכיר לי את בעלי כשהיה צעיר בעיקר בהתנהגות שלו
אולי אני פשוט מתגעגעת לעבר כשהכרנו
שוב חפרתי פה
(יערה)

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 04 מרץ 2020, 22:37

מוכר ככ. לכן זה פשוט לא אמיתי..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמוני* » 04 מרץ 2020, 22:14

התנודות האלה במצבי הרוח פעם היי ופעם מבואסת לגמרי... ומתגעגעת
יש ימים שאני ממש בסדר ויש ימים ולילות שלמים שהוא פשוט נתקע לי בראש
וההודעות ההודעות ממנו מחיות אותי , בטוחה שאתן מזדהות איתי ומבינות
אני אומרת לעצמי די הוא במקום אחר בחיים .
היום למשל הוא שוב הזכיר לי כמה הוא נסיך מקסים!
אבל אחר כך באה הנפילה... כשהשיחה או המפגש מסתיימים זה פשוט מחרפן רגשית
שוב רגע אחד אני מרגישה בעננים ואחר כך - נופלת לתהומות לעצב וגעגועים
ובעיקר מבולבלת...
(יערה)

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 04 מרץ 2020, 19:50

ואו באסה...
מצד אחד מצד שני את נשמעת מבסוטה.
מקווה בשבילך שיעבור לך

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמוני* » 04 מרץ 2020, 10:11

היי בנות,
נעלמתי קצת אני יודעת
מעדכנת שבעלי חזר כבר מחו"ל בגלל כל המצב למרות שאיפה שהם היו הכל היה בסדר והוא בריא והכל טוב
לא רצו לקחת סיכון וביטלו הכל בהוראות מלמעלה .

הבוקר הצעיר שלח לי פתאום הודעה קולית ואני נמסתי... היה לו מצב רוח טוב ואז התכתבנו קצת. שיחה כייפית כזו
בלי מתחים ובלי עצבים כאילו לא סיימנו את הקשר
הודעה אחת הפכה לי את היום להכי מדהים שיש!
ועכשיו כל מה שאני רוצה זה להפגש איתו
חזרתי ללופ
(יערה)

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 28 פברואר 2020, 16:01

בסוף כולנו נתעשת על עצמנו.. לא נגיע למצב הזה בגיל 70 חח
שבת שלום יקרות.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 28 פברואר 2020, 10:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דתיה מאמי שלי
לא קרה משהו דרמטי, באמת שלא.
זה אני והציפיות שלי מאנשים, שיתנהגו כמוני, שיחשבו כמוני, שירגישו כמוני וכזה לא מגיע אז זה תופס אותי רע.
כמו ילד קטן שחווה אכזבה כי קיבל לא.
זה לא העניין של הדחייה. או אולי כן? כמו העניין שזה לא מתנהל כמו שרציתי. אולי בעיות של שליטה?
אין לי מושג. מנסה להבין עדיין עם עצמי את עצמי.
חשבתי שבשלב זה כבר תהיה לי הבנה טובה יותר בכל הקשור לזה. עוד עבודה לפניי.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 27 פברואר 2020, 23:41

אשמח לשמוע מה עובר עלייך פנטי.. באמת
אם בא לך לשתף

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 27 פברואר 2020, 17:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דתייה
ברור. וכל אחת תמשיך לעשות מה שנראה לה ומה שהיא מרגישה...כי ככה זה. לשנות משהו בעצמנו זה מאוד קשה. אז שמישהו אחר יגרום לנו שינוי...?
נמשיך פה בעוד סבבי התנהגות כאלה ואחרים...אם נצליח לשנות כמה דפוסים שמפריעים לנו בנו מה טוב.
לבינתיים פורקות קצת מהחזה.
מה אגיד לכם. שבוע מוזר בהחלט.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 27 פברואר 2020, 16:04

בתכלס כל אחת עושה מה שניראה לה .אומרים אל תיפני כן תיפני לא עוזר ןחח

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה* » 27 פברואר 2020, 15:40

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כל מילה בסלע ....

תודה לכן זה עוזר לי , זה אכן בזבוז אנרגיה על משהו שלא קיים . יכולה לפרוק ואתן מבינות ולא שופטות אותי .

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 27 פברואר 2020, 13:29

אוי חברה חברה.. הוא מתנהג מאוד לא בסדר.. כן הכל בסדר? אז מה ההתעלמות ממך וההתנהגות החרא?
הוא משחק בך!! חבל שאתם נפגשים זה הורס לך הכל ואת לא יכולה להתנתק. חיבוק
תקשיבי לפנטי וללב שלך.
מעשים! לא מילים

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 27 פברואר 2020, 12:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חברה, זה בסדר. זה טבעי. נכנסת ״לסבבים״ הידועים.
רק הזמן, הניסיון והחוויות שתלוי ביחס אליו יגרמו לך להרגיש כך או אחרת.
תנסי לנתח כמה שפחות את המילים שלו, את הסמיילי. ותתרכזי בזה שאתם לא בקשר.
כל אחד חובה אחרת דברים, ומתנהג אחרת בסיטואציות.
מה יעזור לך לחפור את עצמך לדעת בספקולציות...?
ככל שתעמיקי בזה יותר רק תקשרי אותו אלייך יותר.
הכל בסדר. תמשיכי הלאה. קבלי בפשטות את מה שאמר ואל תייחסי כוונות עמוקות יותר או בעלות משמעות.
היה לו יום רע, הוא אמר שהכל בסדר. זהו הכל בסדר.
תמשיכי הלאה. שגם אצלך יהיה הכל בסדר.
בזבוז אנרגיות על משהו שלא באמת קיים......

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 27 פברואר 2020, 11:42

הבוקר כתבתי לו הודעה שאלתי האם הוא חושב שאני באמת יכולה לא להתייחס ? למרות שקברנו הכל זה לא נעלם ברגע
ושאכפת לי ממנו גם ככה מרחוק .
הוא החזיר לי הודעה קולית של בוקר טוב , אל תדאגי הכל בסדר בנינו אני אוהבת אותך, כל מה שיהיה כבר מאחורינו .
הוא מצליח להציף אותי ...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 27 פברואר 2020, 08:53

בוקר טוב ,
פנטי כל כך מתחברת לדברים , אתמול היה יום קשה - כשהעין רואה הכל משתבש ...
באתי אתמול אמרתי לכל הצוות שלום דברנו קצת ואז הוא הופיע חצה אותי עם הגב משהו אמר בחצי צחוק תגידי שלום ל ...
אמרתי שלום הוא ענה שלום עם הגב אפילו לא הסתובב .
ככה עברה רוב המשמרת כל פעם שחצה אותי דאג באופן מופגן לסובב את הגב , כל הזמן עשה הכל לא ליצור קשר עיין
פתאום נכנס לחדר עם עוד אחות חילקו תרופות הוא מד מולי בצד המיטה לשנות תנוחה בד"כ אני עוזרת כבר החזקתי
את הסדין ביד הוא ביקש מהאחות להחליף אותי זזתי הצידה - זה פגע בי .
כבר הרגשתי שקשה לי להכיל את כל השעות האלה וההתעלמות עם כולם הוא בסדר הדבר צוחק רק מולי אחרת ..
נשברתי .. כשהלכתי הביתה כתבתי לו הודעה - "למה אתה עושה את זה " כבר קברנו את הכל .
המצב כל כך קשה שאתה אפילו לא יכול להביט בי ? "
הוא ענה לי " X הכל בסדר מבחינתו , נכון קברנו את זה והכל בסדר . אל תתייחסי אלי, יש לי ימים שאני ממש עייף ואין לי עצבים לדבר עם אף אחד
כמו היום . בבקשה אל תיקחי ללב ושלח שני סמלי עם נשיקה באוויר ... ושוב כתב את תתייחסי להתנהגות שלי "
באמת שלא יודעת מה קורה ... היה לי קשה אתמול אחרי חודשים שהייתי ממש סבבה ..
אך אני יכולה שלא להתייחס גם שקוברים משהו יש תקופה שנשארים רסיסים ... זה לא עובר ברגע .
אני יכולה לעבוד על עצמי ולהשתדל ... אני לא יודעת אם הוא עושה זאת במודע אבל תמיד שהוא התנהג ככה
היו לי נקודת שבירה אני לא יודעת אם זו עוד מניפולציה שהצליחה לו שהמטרה הייתה לשבור אותי, לבדוק עם עדין זה עושה לי משהו ... אולי בכלל לא במודע מתנהג כך
קמתי הבוקר עם מועקה ... מזה הסמילי עם הנשיקות למה ?
למה היה צריך לחזור על הדברים שלי "קברנו את זה ואני בסדר " היה יכול פשוט לרשום אל תתייחסי זה לא קשור אליך היה לי יום רע ..
למרות שזה היה מכוון רק אלי ... אפילו אחותי אמרה לי שאחרי שהלכתי הוא צחק עם החברה .
קשה לי שהוא משחק ברגשות שלי , שזה מצליח לו , מה הוא רוצה? הוא זה שביקש גבולות .

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 26 פברואר 2020, 20:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כן, זה גלים. פעם נחמד פעם באסה וחוזר חלילה.
אבל מה שחשוב לי זה לא לקיים שוב את אותו הדפוס. באמת.
אחרת זה יהיה טיפשי ממש.
אני ממש משתדלת. ואין מה לעשות רחוק מהעין רחוק מהלב. זה תמיד נכון ותמיד עובד.
אני החלטתי משהו ומתכוונת להתמיד בו. זה קודם כל עבורי ורק עבורי. זה לא שניתקנו קשר. פשוט החלטתי לשנות גישה. פחות לדבר יותר לעשות. ולהפנים דברים. להפסיק לקוות.
נראה. ברור לי שזה יכול להשתנות תוך רגע....

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 26 פברואר 2020, 20:12

ממש כך...לכן שמעתי השתתפתי בצערו והמשכתי הלאה חח

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 26 פברואר 2020, 15:08

דתיה ,
הם תמיד מספרים שהם אומללים כשהם רוצים להשיג את שלהם ...
אחר כך את הופכת לאישה המציקה ....

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 26 פברואר 2020, 00:49

פנטי מבינה אותך ממש..ולפני יומיים היית סבבה. ממש מבאס.
אבל אם את בתוכך מוכנה לזה זה יותר קל לעיכול.


אתמול ההוא פנה אליי ושיתף אותי במה עובר עליו בחיים מזה שנים.
כניראה היה מיואש

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 25 פברואר 2020, 09:46

סער , ברוך שובך - המתנה הכי גדולה שיכולת לקבל ,זה המעבר שלו לצפון !

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 25 פברואר 2020, 09:46

בוקר טוב ,
פנטי, אני מסכימה הדברים לא באמת משתנים , רוב הזמן מה שיהיה זה מה שיהיה ,
צריך הרבה רצון ומאמץ של שני הצדדים לעשות שינוי , קשה לי להאמין שבקשר צדדי יש את ההשקעה והמאמץ ..
כשיש רצון כה עז , אז זה כבר מוביל לעשות הכל כדי לחיות יחד - זה לא שם .
לכן לא יהיה שינוי לטווח הרחוק .
לגבי זה נכון כל הזמן להזכיר שאין קשר וזהו ככה אין ציפיות ואין תקוות - זה קשה כי אנחנו מתראים
אבל החיבור היחיד שיש בנינו זה הסוד שאנו שומרים בפנים על מה שהיה בנינו, כל מפגש עושה משהו במבט בשתיקה .
שנינו יודעים אבל לא מדברים , יודעים שהכרנו מאחר מדי , שלא יהיה בנינו כלום .
בכל פעם שהמבטים שלנו מצטלבים אני מרגישה שהוא חודר לתוכי , מבט חזר ועמוק כאילו מנסה לברר
מה יש לך בפנים , אבל רוב הזמן שקט , שקט שאומר הכל ולא כלום .
כשאני לא בסביבה אחותי מספרת לי שהוא צוחק ,כוכב פתוח כשאני באזור משהו סוגר אותו ...
מעניין ממה זה נובע ? אני יודעת שאני באמת משתדלת להתנהג כרגיל ....

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 24 פברואר 2020, 23:12

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שירוש, זה בדיוק אבל בדיוק מה שאני תמיד עושה. מקשיבה לתחושות שלי. והן עוזרות לי
לבינתיים השתיקה נשברה. אבל אני עבורי מחליטה לשנות דפוס. אני חייבת בשביל עצמי.
דתיה מאמוש, מה שיפריע לי והפריע לי ימשיך להפריע לי ואני לא מתכוונת לשנות את זה. או להתכחש לזה. זה פשוט מאכזב שמישהו יודע שמשהו מפריע לך ולא תמיד מצליח לעמוד בציפיות. זה עוד שלב שלי להבין שלפעמים באמת באמת שמה שרואים זה מה שיש. ולדעת איך לשחרר תקוות קטנות
בדיוק כמו שקרה לי עם בעלי
אני כל הזמן כותבת שאנינו יכולות לשנות רק את עצמנו, רק שלפעמים אני אומרת שבשינוי זהה משהו אולי ישתנה גם בבן זוג ואז כנראה זה לא שינוי מהסיבה הנכונה...
פשוט לפעמיים התקווה משתלטת לי על ההגיון. ואז במקום להבין שזה ככה וזהו אני נאחזת בתקווה שזה ישתנה.
ויותר הוכחה מבעלי אין. והנה אני שוב נופלת לאותו דפוס.
לכן אני מבולבלת. יעבור גם זה....

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 24 פברואר 2020, 22:24

קבלי חיבוק פנטי יקרה!!מסתבר שמה שיפריע לך תמיד יפריע אי שם עמוק.. חייב להיות לך טוב. לפחות בזוגיות..

כן שיר תודהלכן אני פשוט סותמת וממשיכה הלאה

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי שיר* » 24 פברואר 2020, 21:30

פנטי יקרה - תקשיבי היטב לתחושות שלך..

דתיה מאמי - תיזכרי בכל ההתנהלות שלו מולך ברגעים שאת מתגעגעת ותביני שאין לך בשביל מה להתגעגע..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 24 פברואר 2020, 20:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא כל כך
רק אגיד ששוב מצאתי את עצמי שמפריע לי אותם הדברים
ושהציפיות שלי לא נענות. ופעם ראשונה מזה המון המון זמן, יש נתק של יום שלם וכנראה יום נוסף (היום) בדרך.
וחשבתי שעברנו את זה כבר. ובכלל דיי נמאס לי בכללי מהמצב הזה. מהחוסר סיפוק עם הזוגיות שיש לי- הכפולה.
כאילו, מה זה החיים? ככה להעביר אותם! בכאילו
הנדמה לי. בלהסתפק פה קצת שם קצת.
סתם מבואסת מהכל

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 24 פברואר 2020, 18:39

אוי פנטוש מתוקה.. בא לך לשתף?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 24 פברואר 2020, 14:07

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי דתייה
״תפסת״ אותי ביומיים מבלבלים במיוחד. עם מצב רוח בטטה.
דפדפי בדף ותזכרי בעוגמת הנפש...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 23 פברואר 2020, 16:58

כל היום בראש שלי.. חולמת עליו.. 3 שבועות אין קשר
ופתאום בא לי אותו.. יאלה תזכירו לי למה לא .
כמה הוא מגעיל!

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 21 פברואר 2020, 16:00

זה ככ מעצבן .. כמו עצם בגרון.. אני רוצה!! מבטיחה לך שאני רוצה וזה משגע תשכל... כל הזמן הוא עולה לי בראש. מה עוד אני יכולה לעשות שאני לא עושה?
מחקתי,לא שולחת לו כלום ממזמן. מה עוד?
סער פשוט עם אחר זה אחרת..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 21 פברואר 2020, 15:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כשתגמר לך התקווה לגביו לגמרי אז את תשתחררי. כשתפנימי ריגשית ולא רק בשכל שזה מה שהוא, אז תשחררי.
כשתביני שאת משום מה נשארת במקום שלא עושה לך באמת טוב אז את תשחררי. זה מגיע לאט לאט כפי שאת רואה
כבר היית באובססיה אליו. לפני שנה רק היה אומר לך בואי היית כבר נפגשת איתו. הנה עשית משהו אחר.
עוד קצת. זה יקרה.
תראי את סער. החליטה לקטוע אותו לעקור אותו מהלב שלה היה לה קשה אבל החליטה מכל הלב והצליחה... זה אפשרי...רק צריך באמת לרצות :-)

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 21 פברואר 2020, 14:07

כן כן פנטי זה חסר לי!
יודעות משו.. אני הגעתי חמסקנה שאני עדיין לא התנתקתי ממנו.. שמשהו בלב עוד רוצה צומי ממנו.
מתי זה יגמר?
איך הוא אמר לא מזמן " אני רואה שלא השתחררת ממני".
אכן לא
הוא גם רוצה כניראה שאשתחרר סופית.
יאלה שיקרה כבר

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 21 פברואר 2020, 09:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דתייה
כשהתכוונתי משעמם...התכוונתי לחיי אהבה...המשהו הזה שמרטיט לך את הלב.שגורם לך לחיוך מפגר. זו היית הכוונה ברור לי שיש לך חיים עמוסים איך אפשר שלא עם ילדים וקטנוונת בת שנה...

מה אגיד לכן, הלוואי ונצליח לשנות את דפוסים שמפריעים לנו בעצמנו.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 21 פברואר 2020, 00:22

סער ואו התגעגענו! חח חשדתי שזו את הלא נשברת. טוב שההוא יצא מחייך.. טוב מאוד
איך מרגיש לך עם ההוא? נשמע שאת מבסוטה
רק תיזהרי לא להתאהב.

נכון פנטוש אני צריכה יחס. משעמם לי לא! אפילו יש לי עוד תעסוקה בעבודה וזה מעסיק גם מעבר לשעות העבודה.. אבל מזמזם לי באוזן

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 20 פברואר 2020, 22:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דתיה מאמוש, געגוע מגיע כי כנראה משעמם לך קצת ואת צריכה אקשן או יחס...
חברה, אני ככ שמחה לשמוע שהמשפט שלי הדהד לך. כי תכלס הוא נכון. למה לבזבז אנרגיה על משהו שתכלס לא קיים...? ואני לא כותבת את זה כדי חלילה לפגוע. ממש לא. אלא כדי שתסתכלי על המציאות. אין קשר. זהו. כל ספקולציה תהיה נכונה...וחבל. כי זה שואב אותך למקום לא טוב
סער, וואו איזה תהפוכות. מאיפה זה התחיל? איך? תיזהרי...ולעולם אל תגידי לעולם. או לי זה לא יקרה...
ספרי קצת פרטים שנקנא לנו

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי סער* » 20 פברואר 2020, 20:34

נ.ב. אני היא לא לא נשברת פחדתי שהעכבר עדיין עוקב אחריי אז שיניתי שם עכשיו בטוחה שהוא כבר לא עוקב אחריי ואין לו כבר את הכוח והמכשור לעקוב לי אחרי הפון כי עבר לצפון אז אני יכולה לגלות לכם שהלא נשברת היא אני שם גוללתי הכל הייתי מתה לשתף אותכן אבל אני פה

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי סער* » 20 פברואר 2020, 20:30

ערב טוב בננות עוקבת אחריכן יום יום ...
לפני 3 חודשים בדיוק מהיום נתק מוחלט.מאז אותה פגישה של המון שעות יחד ושם התעלמנו אחד מהשני עד הערב שבקשתי שנדבר והוא רצה מאוד ואז ברחתי הביתה למחרת התחרטתי רציתי שוב לדבר איתו ואז הוא לא ענה ומאותו רגע אמרתי סטופ ..מה את עושה לעצמך תראי איך את בגללו וקברתי אותו מחקתי אותו מלבי קרעתי אותו.בכיתי דם חודש בחודש השני גם הייתי על הקרשים בין לבין הייתה פגישה אחתששם התעלמתי ממנו לחלוטין והוא בכוונה בא עד אליי ..לא התיחסתי .ועכשיו החודש השלישי גם בכיתי אבל ממש אולי פעם בשבועיים פחות חשבתי עליו יותר השקעתי בעצמי בילדים בבשולים חזר לי החשק חברות הכל .
לא אשקר שהקצבתי פעם בשבוע להסתכל לו בפרופיל וזה באמת היה פעם בשבוע להכנס לפייס שלו לכמה שניות וזהו
ואז....לפני שבוע קרה מהפך....הופיע לי מחזר חדש שלא מאמינה שכך זה כל היום אנחנו רק מדברים הוא מחזר המון גם אני הוא השכיח ממני את העכבר לגמרי אני לא מאמינה שמשהו הצליח אחרי 3 חודשים לעשות לי את זה שוב טוב אז לשכב לא אשכב איתו בחיים סתם בשביל ההרגשה הכיפית הזו.הקטע שהוא גם מהעבודה לא בכיר אבל לא קשור ליחסי מרות .הוא גם מאוד חכם מלומד יותר מראה מה שהעכבר לא עשה ..לא יודעת זורמת כי עם הבעל המצב גרוע מיום ליום ומה אני רוצה רק קצת אהבה מבן הזוג קצת רגש
העכבר עבר לצפון בשבילי זה גם מאוד עזר אבל הייתי צריכה לשלוח לו השבוע משהו בקשר לעבודה והוא ניסה לזרום בשיחה לא עניתי לו בכלל ..מה הוא חשב בכלל לא הבין שמחקתי אותו מחיי ..הוא הפסיד ומצאתי יותר טוב ממנו.
פנטי שמחה שאת מאושרת כל עוד את מאושרת הכל טוב
חברה תתעלמי מה את צריכה את המשחקים האלה
דתיה מה את עוד חושבת עליו אם הוא רוצה רק סקס רדי ממנו

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 20 פברואר 2020, 14:34

כל הכבוד לך!! זה קשה זה ברור אבל חייבים להפנים להפנים להפנים. אני מרגישה שיש שקט מוחלט מצידו אחרי שביקש כמה פעמים זיון ונענה בשלילה.כשהזמן עובר והכעס שוכח פתאום צץ איזה געגועון.. אבל איך אמר לי הידיד לא, את לא מתגעגעת אליו.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 19 פברואר 2020, 13:16

זה מכון פנטי משו בפנוכו רוצה אותו אחרת. לא יקרה
ממשיכה הלאה!

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 19 פברואר 2020, 13:15

התעלמות אלו אחד הדברים הקשים והפוגעים.
תתעלמי את!! שחקי אותה לא רואה אותו ממטר.
צחקי עם אחרין ורק לא איתו
הוא מגעיל!

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 19 פברואר 2020, 08:37

בוקר טוב ,
פנטי תודה רבה על תשומת הלב והתמיכה ...
היום יום שכנראה אנו עשויים להיפגש ... - חייבת להיות חזקה .
לא לתת להתעלמות שלו להשפיע עלי ...
יש משהו מאד פוגע בהתעלמות ... אני צריכה להתגבר על זה ... חייבת

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 18 פברואר 2020, 23:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נכון חברה הוא רק היה בדרך
לכן תמשיכי לשאול את עצמך שאלות ולהתבונן על עצמך
רחוק מהעין רחוק מהלב. זה נכון. תפסיקי עם הספקולציות
אתם לא בקשר מרגע שאתם לא בקשר זה לא משנה מה כביכול את חושבת שהוא מרגיש או לא מרגיש. זהו תתרכזי בעצמך.
קחי את זה כשיעור להבין למה את מופעלת ככה. מה חסר לך. מה הדפוסים שלך שמביאים אותך לאותה נקודה שוב ושוב
אל תצפי לפיתרון קסם, אין כזה. אבל יש להתחיל ולעשות צעדים קטנים זה ישתלם


דתיה, חלומות כאלה מעצבנים ושוברים. זה למעשה משאלות ליבך אך הוא לא כזה. זהו תתנתקי מכל החלום ותחזרי למציאית... תזכירי לעצמך שוב ושוב את הדרך שעשית

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 18 פברואר 2020, 12:43

התעייפתי זה ממש מפריע לי לישון על כל הזמן חושבת אך לצאת מזה .
מה יש לי ממנו ואני יודעת שזה ממש לא הוא , הוא רק במקרה היה בדרך ...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי חברה_לאותה_צרה* » 18 פברואר 2020, 12:37

האמת אני בכלל מנסה להסתכל על עצמי ולנטרל אותו מהתמונה לעבוד על עצמי שזה לא יגע בי ... לא משנה מה הוא יעשה על זה אין לי שליטה
אני יכולה לשלוט על מה שזה עושה לי ומשם להשתחרר מההשפעות וזה קשה ולא תמיד מצליח ...
אני מקווה שזה שהוא מולי אני כבר לא מרגישה שהלב שלי דופק ... אני בדרך הנכונה

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 17 פברואר 2020, 19:17

בנות נמאס לי. אני חולמת עליו מלא בלילות האחרונים
שהוא נחמד ומשתף ומספר לי מה עובר עליו
ואני מבסוטה בחלום ואז קמה ו... קולטת שלא היה ולא נברא. אין לנו קשר כבר שבועיים.. החלום פשוט מטעה אותי לזכור כמה הוא חרא. אוף

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 16 פברואר 2020, 23:23

שמחה בשבילך פנטי שאת רגועה..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 16 פברואר 2020, 23:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי דתייה
אני דיי בסדר...כל יום מקבלת עוד שיעור לחיים
אנחנו עדיין בקשר...משהו בי נרגע. לא יודעת להסביר ולא רוצה לפתוח פה. אולי בגלל שהתעייפתי? אולי כי זה כבר לא בכל מחיר? אולי כי יש לי מטרה אחרת? לא יודעת.
בכל מקרה כבן אדם הוא עדיין חשוב לי. ואני עדיין נהנית לשוחח איתו. והנוכחות שלו תמיד נעימה לי.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 16 פברואר 2020, 10:56

היי פנטי מה איתך??
אצלי רגיל עסוקה בעבודה ילדים בית.
עם ההוא אין קשר
מה שלומך?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 15 פברואר 2020, 22:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שיר
אפשר להשוות את דפוסי ההתנהגות שלנו. מי שאנחנו ואיך שאנחנו פועלות ומקבלות החלטות.
אני דיי מנתקת את הבחורים מהשאלה שלי. אני שואלת עליכן, עלינו. עזבי רגע בצד את הקטע המוסרי. בסופו של דבר מדובר במערכת יחסים כזו או אחרת. בדפוסי התנהגות. בתגובות לסיטואציות דומות יותר דומות פחות.
באיך אנחנו תופסות את עצמנו בדינאמיקה זוגית.
בקשר ללכבוש- אם תסתכלי על זה ממבט של זמן, כולנו רוצים לכבוש משהו, כל אחד ומה שמניע אותו.


דתיה, מה איתך?
יערה- את פה?
סער, חברה? פלונית?

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 10 פברואר 2020, 14:30

בנות מה קורה? מתגעגעת

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי שיר* » 07 פברואר 2020, 23:00

פנטי יקרה - אי אפשר להשוות מערכת יחסים נורמאלית/ רגילה לקשר ״אסור״, אפשר להשוות בין קשר אסור לבין קשר אסור אחר, בגדול זה : כשהם ״נרגעים״ הם רוצים רק שיהיה פאן בלי בילבולי שכל וכמה שפחות לסמס/להשקיע הרי כבר ״הצליחו במשימה״ הצליחו לכבוש.. בתהליך של הלכבוש שלהם הם יעשו שמיניות באויר, זה מוטיב שחוזר ברוב הסיפורים האלה, מי שמתאים לה יכולה להמשיך כמו שהם רוצים ומי שלא עושה סטופ !

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 07 פברואר 2020, 14:26

אז זהו שהמערכות יחסים אחרות שלי בחיים לא היו נראים ככה... כמו איזה אשה מוכה..
לא מובן לי מה היה פה..ומה קרה לי עם הבנאדם הזב אבל מתבגרים ומתפכחים.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 07 פברואר 2020, 08:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דתיה ושיר בדיוק ככה!!!!
הם לא רק הבעיה, גם לנו יש אחריות. לטנגו צריך שניים.
ואיך שהם מתנהגים זה איך שהרגלנו אותם. או איך שהתנהגנו בהתאם להתנהגות שלהם...וזה ריטואל חוזר.
עד שאומרים סטופ. וזה לא קשור רק לאחרים, זה קשור לכל מערכת יחסים.
לכן שאלתי לפני כמה ימים איך היו מערכות היחסים האחרות שלכם...לרוב דפוסים חוזרים על עצמם
אני יודעת היטב שהדפוס שלי חוזר על עצמו...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 06 פברואר 2020, 01:02

כפרה עלייך שיר אני ממש לא עצובה בגללו!! רחוק מיזה.ברור שהם לא סובלים..הם נהנים לכבוש וממשיכים הלאה, אבל כניראה מי שנתנה להם מעל ומעבר תמיד הם יודעים שיוכלו לחזור אליה

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי שיר* » 05 פברואר 2020, 22:36

דתיה יקרה - חבל לכל אחת ואחת פה על האנרגיות ועל העצבות שתבינו ותפנימו היטב הם ממשיכים את החיים מחייכים ורגועים זה בדוק!!! שמעתי השבוע סיפור די דומה לסיפורים שרצים פה.. וזה ממש חוזר על עצמו. לא המצאתי את הגלגל אבל הם ממשיכים כאילו כלום ואנחנו אלו שאוכלות סרטים ועצבות לעזאזל עם זה ומי הם/ הוא בכלל ? חבל על כל דקה שאנחנו מתעסקות בהם.. הם לא סובלים בכלל !!! קשה אבל חייב לצאת מהמחשבות עליהם חובה .

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 04 פברואר 2020, 18:22

יודעות מה מצחיק? שהוא שקל מילים, לא סתם ככה
מאמינה שהשיחה האחרונה עשתה את שלה.
לא שאני קונה את זה או מאמינה למשחקים שלו אבל כניראה הבין סוף סוף ששבעתי מהתנהגויות מסריחות

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 03 פברואר 2020, 22:04

על כל פנים עניתי לו רק היום .. ממש בקטנה וזהו

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 03 פברואר 2020, 22:03

אכן במצב אנוש אבל זה לא יעזור לו..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי שיר* » 03 פברואר 2020, 20:51

דתיה - כנראה שהוא במצב אנוש ואין לו מישהיא .. והוא מת ל.. אחרת לא היה פונה אליך.

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמוני* » 03 פברואר 2020, 20:47

לפעמים הוא סתם מנג'ס לך
ואתם מתקשקשים על הא ועל דה. שזה לטעמי מיותר לחלוטין
אין לך מה לדבר איתו.
על כל פנים מקווה שנחסם

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 03 פברואר 2020, 18:17

מה רצה? מה יכול לרצות??

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פלוני_אלמוני* » 03 פברואר 2020, 15:48

מה רצה הפעם?
מקווה שנפנפת אותו

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 03 פברואר 2020, 15:05

אגב הדביל שלח לי וואצאפ אתמול...

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי דתיה* » 03 פברואר 2020, 13:17

היה לי מישהו אבל בקטנה, לא קשר חזק מאוד. אני חתכתי.
ואחכ החבר הרציני היה בעלי..

התאהבתי בדמות בכירה

על ידי פנטי* » 03 פברואר 2020, 12:42

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה שיר
כן דתיה, בן בעל לאישה.
לפני בעלך לא. היה לך חבר?

חזרה למעלה