דפי שיתוף ותמיכה

שליחת תגובה

ההסכמה כוללת בתוכה, את אי ההסכמה - לפרטיה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דפי שיתוף ותמיכה

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי לב_שומע* » 01 דצמבר 2015, 17:39

טלי ב, תודה. {@ |L|

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 01 דצמבר 2015, 08:18

אלו דפים שעברתי עליהם ונראו לי מתאימים להעברה, אבל לא יכולתי להעביר באותו רגע. תכף אמחק.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי יונת_שרון* » 30 נובמבר 2015, 22:42

טלי, הדפים שאת כותבת אלה דפים שעברת עליהם ובטוח רצוי להעביר? או שנראה לך שכדאי, אבל ראוי שעוד מישהי תעיף מבט?

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי ציל_צול* » 30 נובמבר 2015, 15:29

מקווה שקראת אותי בטון מקניט-מבודח ולא בטון פדגוגי-מעצבן
ב-רור!

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי נוודית* » 30 נובמבר 2015, 14:00

מחוללת עריכות
תוסף עזר לשרות העורכות. עוד פרטים כאן: מחוללת שינויים (2015-11-30T15:30:11)

תהנו :)

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 30 נובמבר 2015, 13:12

לא הכרתי. מעולה!!

<מקווה שקראת אותי בטון מקניט-מבודח ולא בטון פדגוגי-מעצבן>

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי ציל_צול* » 30 נובמבר 2015, 12:54

טלי, אני ממש מעדיפה להאשים את הדפדפן מאשר את עצמי, אז תודה שהשארת לי את האופציה הזו :-D
<וכן, אני נוטה לחוות דברים כאלה כמורכבים, ולחכות בכיליון עיניים לאיזו פייה כמו נוודית שתגאל אותי מבזבוזי הזמן האלה עם כפתור פשוט>

מכירה את זה אני מרבה ללחוץ עליו וזה עובד בול אותו דבר ;-)

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 30 נובמבר 2015, 11:29

נשמע שזה לא את, זה הוא (הדפדפן). במיוחד אם מופיע לך ג'יבריש.
גם אצלי כרגע לא עובד. צריכה להגיע למחשב אחר עם דפדפן אקספלורר ישן יותר.


תשמרי את ה"פשוט" שלך לעצמך את יודעת איך זה, לפעמים כשבאים בהלך רוח של פשוט אז זה באמת פשוט, ולצפות לקושי שיבוא זה לא רעיון טוב וזה (-;

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי ציל_צול* » 30 נובמבר 2015, 11:22

פשוט מעתיקים את השורה שיונת כתבה למעלה לשורת הכתובת בדף שאת רוצה להעביר. איפה שיונת כתבה שם הדף? כותבים את שם הדף שמעבירים, וזהו.
תשמרי את ה"פשוט" שלך לעצמך :-D
ניסיתי כמה וכמה פעמים בעבר וזה פשוט לא עובד. אולי בגלל הדפדפן או משהו אחר.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 30 נובמבר 2015, 10:06

גיסתי השנואה הופיע במה חדש לפני כמה ימים,
עכשיו ראיתי שההודעה האחרונה של מיולי, אז אעביר. אולי היה משהו אחר, דומה? כי גם לי היה נדמה שהופיע במה חדש.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 30 נובמבר 2015, 10:04

אם אני מנסה לגרד את השריטה
ואני לפעמים נהנית לקרוא דפים עם אנרגיה שלילית וכחנית בלי שום פואנטה או פנסים או משהו עם ערך, סתם כי אני בעצמי עצבנית (-: אז מצבך יחסית טוב (-;

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 30 נובמבר 2015, 10:02

תודה לכן. עזרתן לי מאוד.
לב, היכולת שלך להגדיר ולהמליל ולמצק תחושות למשפטים קוהרנטיים היא משהו מיוחד. ממש.
מסכימה איתך לגבי רעות וצליל . אבל בעקבות כל הדברים שכתבתן אני חושבת שלא צריך להיות משהו "חסר" או לא נוגע בדף שעובר, אלא פשוט שהוא לא כמו שכתבת
_דפים שהם יצירת אמנות
דפים שהם הוויה באופנית מובהקת, כאלה שמספקים חלון הצצה לחיי באופן
דפי תמיכה יוצרי ידע ותובנות (באופן מרוכז, לא שתי תובנות לדף ארוך)
דפים עכשוויים של כותבות מוכרות שמעוניינות בהישארות הדף שלהן שם._

צילי, לגבי האיך, אם את רוצה לנסות גם בלי הכפתור, פשוט מעתיקים את השורה שיונת כתבה למעלה לשורת הכתובת בדף שאת רוצה להעביר. איפה שיונת כתבה שם הדף כותבים את שם הדף שמעבירים, וזהו.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי אישה_במסע* » 30 נובמבר 2015, 06:22

טלי, להעביר את כל השלושה לדעתי, וגם לא לכלות את כוחותייך באלף התלבטויות או קריאה אינסופית.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי ציל_צול* » 29 נובמבר 2015, 22:39

טלי, להעביר את כל השלושה לדעתי, וגם לא לכלות את כוחותייך באלף התלבטויות או קריאה אינסופית.
אני עם לב שומע - שיישארו הפנינים או אלו שממש חיים עכשיו ויש להם כותבות מוכרות.
כל השאר - להעביר, בעיקר בעיקר את כל אלו שהתאהבו בזו או בהוא ולא יודעים מה לעשות. בדפים הללו, מעניינים ככל שיהיו (את מי שהם מעניינים) אין שום דבר שקשור לבאופן טבעי. ממש ממש כלום.
והם תמיד בעילום שם וחוזרים על עצמם בלי די.

ברגע שיהיה כפתור מאת הנוודית אני אצטרף אליך בזה.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי ציל_צול* » 29 נובמבר 2015, 22:34

אני אעשה בזה שימוש על בטוח. ויפה שעה אחת קודם.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי נוודית* » 29 נובמבר 2015, 19:59

לעורכות - בהמשך להודעתי הקודמת איפה כאן מדברים עם העורכות (2015-11-29T12:25:49) בנושא התוסף החדש שאני מציעה לעורכות -
לדעתי אני יכולה די בקלות להוסיף גם כפתור "העברה לקבוצת התמיכה". אם יש ביקוש ויהיה מי שתשתמש בזה - אני אוסיף.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי לב_שומע* » 29 נובמבר 2015, 18:43

טלי, בלי לקרוא:
אני חושבת שהדפים המיועדים להעברה הם אלה הבינוניים.
לא בהכרח אלה שלראות אפילו אחד מהם במה חדש יבאס אותך נוראות (כי את אלה תיאורטית היה עדיף למחוק, ובתור התחלה בטח שלהעביר) אלא אלה שהצטברות של ארבעה חמישה מהם מבאסת אותך.
מסכימה איתך שהרעיון הוא ליצור קבוצה גדולה בבת אחת.
מסכימה עם מה שנכתב שרצוי להתחיל עם אלה שלא מתנהל בהם דיון ער כרגע.

אחרי שכן קראתי:
לדעתי - קלאסיים להעברה.
קראתי חלקית מאוד, הם זכורים לי מקריאות קודמות.
נראים לי מכוונים בדיוק לאזור האמצע.
כל אחד על ייחודיותו, אני מתייחסת כרגע למכלול של כל דף.
בעיות בעבודה לטעמי עם פוטנצייאל להמריא.
במצב הנתון כרגע - בעד להעביר ואז להציע לכותבת לחדש את הדיון בו, אם בא לה.

נראה לי שמה שאמור להישאר זה רק:
דפים שהם יצירת אמנות
דפים שהם הוויה באופנית מובהקת, כאלה שמספקים חלון הצצה לחיי באופן
דפי תמיכה יוצרי ידע ותובנות (באופן מרוכז, לא שתי תובנות לדף ארוך)
דפים עכשוויים של כותבות מוכרות שמעוניינות בהישארות הדף שלהן שם.

כל השאר - עד כמה שהבנתי - יאללה להעביר, שתיווצר מסה רצינית.

<סתם ברוח אישית: גיסתי השנואה הוא מהאהובים עלי. אם אני מנסה לגרד את השריטה ולהסביר למה: כי יש שם תמונות חיות של רגעים שבהם מישהי מזהה דינמיקה שחוזרת על עצמה במערכת יחסים משפחתית ובוחרת לשים עליה פנס ולזהות. גם אם אין לה עדיין מה לעשות עם זה. וחוסר ההירואיות של הדמויות עושה לי רק טוב. אבל הי זו אני, וזה עונה לי על צורך. שאין אולי לכל האחרות. הרבה או כל מההודעות האחרונות שם הייתי מוחקת - אחרי שעברו מספר חודשים - אם למישהי יש כוח וחשק>

<רעות וצליל - בעיניים שלי הוא נקרא כדף שיש בו פיסת חיים אמיתית ונוגעת מאוד, שלא קיבלה תיבת תהודה מתאימה.
אבל נראה לי שכרגע לא משנה מה הדף היה בעבר או מה הוא יכול היה להיות אילו היה מקבל תגובות אחרות, אלא מה הוא כמות שהוא עכשיו.
הכותבת שם אגב כן כתבה גם בעוד מספר דפים בבאופן. לא זוכרת באיזה>

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 נובמבר 2015, 16:49

טלי, סליחה את צודקת. הייתי מעבירה את השניים הראשונים. גיסתי השנואה הופיע במה חדש לפני כמה ימים, הייתי מחכה קצת.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 29 נובמבר 2015, 16:06

פלונית, בגדול אני מסכימה איתך. למעשה זו חלק מהסיבה שהשארתי כאן את שמות הדפים ולא העברתי ישר.
התחלתי לעבור על כל הדפים שתויגו כדף תמיכה (זה נראה לי מקום טוב להתחיל ממנו) , אבל אני מוצאת את עצמי מתלבטת ומקדישה יותר מדי זמן לכל דף. ואני באמת חושבת שאם הקצב של ההעברות יהיה איטי, להעביר יהיה כמו להגלות לשממה, אז כדאי שיהיה מצבור דפים באתר השיתוף והתמיכה .

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 נובמבר 2015, 16:01

תתחילי מדפים ישנים. לא כאלה שמופיעים כרגע במה חדש. כשיהיה מצבור דפים באתר השיתוף והתמיכה זה אולי יעורר פחות התנגדות להעברת דפים שכן מופיעים במה חדש. In my opinion, just saying

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 29 נובמבר 2015, 15:57

אז נגיד אלו שבהודעה שלי למעלה (חוץ מבעיות בעבודה שהתחיל לדעתי את כל העניין), נחשבים בעינייך כאלה שברור שלהעביר? אני מוצאת את עצמי מתלבטת על הכל (-:

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי בשמת_א* » 29 נובמבר 2015, 15:12

טלי ב, קודם כל, כל הכבוד לך. דבר שני, מציעה להתחיל מהדפים שברור לחלוטין שאין מקומם כאן. לא מהארוכים שרצוי לקרוא ולראות אם להעביר או לא. אני בטוחה שיש מספיק עבודה עוד לפני שמגיעים להתלבטויות.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי טלי_ב* » 29 נובמבר 2015, 09:39

מציעה להעביר את:
בעיות בעבודה
אני שונאת את אחותי
גיסתי השנואה

ועוד עניין כללי אחד: הרבה מהדפים שנראים לפחות מהסתכלות ראשונית מתאימים להעברה, הם מאוד ארוכים. ואם לא מאוד, אז סתם ארוכים, במידה כזו שאי אפשר להעביר כמות משמעותית אם מתעכבים לקרוא הכל. ובתוך דף ארוך, לא פעם תימצא הודעה אחת או אפילו שתיים שהן פנינים.
לדעתי, עדיף בכל זאת להעביר, גם אם ידוע מראש שחלק מהדפים שיועברו היו יכולים להשאר לפי הקריטריונים שלמעלה. בסך הכל הרי הם לא נמחקים. משאירה את זה פה למען השקיפות וגם למקרה שזו נראית למישהי שיטת עבודה נוראית (-:

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי לב_שומע* » 28 נובמבר 2015, 18:29

תודה!! {@

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי יונת_שרון* » 27 נובמבר 2015, 21:38

אפשר. ואפשר לא למנוע, אלא פשוט להעביר כשנפתחים. ובמשך הזמן דומה ימשוך דומה, ומה שלא דומה לא יימשך לכאן.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי פלונה* » 27 נובמבר 2015, 17:54

בסוף התהליך תהיה לשונית של דפי התמיכה? כי אם לא, מה ימנע לפתוח דפים חדשים? מצטערת אם פיספסתי משהו בדיון וזה כבר נאמר.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי יונת_שרון* » 26 נובמבר 2015, 23:37

שיניתי, וניצלתי את ההזדמנות כדי לפצל את המשפט הארוך לשניים קצרים. תודה!

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי לב_שומע* » 26 נובמבר 2015, 18:06

מעולה!
לגמרי. {@
עכשיו מבינה מה שלא הבנתי קודם. {@
סליחה על הניג'וז: מציעה "אין מקומם באתר" ואז אי אפשר להתבלבל.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי דפנה* » 26 נובמבר 2015, 08:41

מעולה!

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי יונת_שרון* » 26 נובמבר 2015, 06:01

שיניתי, זה נקרא טוב יותר עכשיו?

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי תמי_גלילי* » 26 נובמבר 2015, 00:35

במקום ״כאן״ לכתוב ״באתר באופן טבעי״.
וגם, אולי להחליף ״קבוצת שיתוף״ ב״אתר שיתוף״?

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי יונת_שרון* » 25 נובמבר 2015, 22:17

תודה על התיקונים! שיניתי קצת בעקבות הערות בדף איפה כאן מדברים עם העורכות.
למישהו יש רעיון איך להבהיר את עניין הקבוצה הנפרדת שדפנה העירה עליו?

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי תמי_גלילי* » 25 נובמבר 2015, 16:12

תיקנתי לרפלקטיביות במקום רפלקסיביות.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי דפנה* » 25 נובמבר 2015, 15:18

אפשר להשאיר כאן
אני מבינה ש{{}}כאן = באתר הרגיל, מחוץ לקבוצה המיוחדת. אבל זה לא יוצא כל כך ברור בניסוח כרגע (אפשר לטעות ולחשוב שכאן פירושו בקבוצה המיוחדת, או בדף הזה עצמו).

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי בשמת_א* » 25 נובמבר 2015, 15:03

הערה למחיקה:
יופי בעיני.
תיקנתי תקלדה וזהו.

דפי שיתוף ותמיכה

על ידי אנונימי » 25 נובמבר 2015, 15:03

אתר באופן טבעי הוא מקום לדיונים ולעזרה בנושאים הקשורים לחיים באופן טבעי. דפי שיתוף ותמיכה שאינם קשורים לנושאי הליבה של האתר -- אין מקומם באתר. הם יכולים לעבור לאתר המוקדש במיוחד לצורך זה: שיתוף:דף פתיחה.

באתר באופן טבעי אפשר להשאיר דפי שיתוף ותמיכה במשורה, כשהנטייה להשאיר גוברת ככל שמתקיימים יותר מהתנאים הבאים:
  • הדף נוגע בנושאי הליבה.
  • הדף מתנהל ב-דרך ארץ בצ'יק צ'ק.
  • הכותבות בדף מביעות איזושהי התבוננות, חקירה עצמית, חשיבה, קשב, פתיחות, נכונות לידע חדש.
  • אני (את) אוהבת אותו. בסגנון "מעלה חיוך על פני" של פליי ליידי.
אם מצאת דף שראוי להעביר לאתר השיתוף והתמיכה, אפשר לכתוב כאן את הכותרת שלו כדי שהגמדים יוכלו להעביר.

גמדים עם נסיון ב-שינוי שם דף מוזמנים להעביר לפי מילות הקסם הבאות:


{{http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq ... oup=[po]שם הדף[/po]&to=support}}

חזרה למעלה