על ידי ניבה_שקד* » 11 דצמבר 2009, 23:17
מה הסיפור של מברשות השיניים? בכלל לא חשבתי שיש מה לעשות על זה ניסוי...
ז'ראר דיבר על מבחן העשייה. אז בואו נחשוב על משהו פשוט וקל ליישום:
א. אוספים רשימת חברות מומלצות שלא מבצעות ניסויים בבע"ח ומעבירים לאגודה נגד ניסויים בבע"ח, כדי שיכניסו אותן לידיעון 2010.
ב. מפרסמים ומפיצים במילים את הידיעון כשהוא יתפרסם, בחודשים הקרובים, ומבקשים מכל מי שמקבל את המייל, שישלח מייל לחברה אחת לבחירתו, ויסביר שהוא קונה את המוצרים שלה בזכות העובדה שהיא לא מבצעת ניסויים. (כמובן שיהיה נוסח אחיד שרק צריך לחתום עליו).
ג. לסיום מבררים האם אחת החברות שברשימה זכתה לעלייה משמעותית במכירות בעקבות הפרסום החיובי, ומעבירים את הידיעה למדורי הכלכלה, בתוספת מכתבי לקוחות לדוגמא.
נראה לי שפרסום חיובי יכול לעשות עבודה טובה יותר מאשר חרם, במחשבה שנייה.
אתם מוזמנים להמליץ על חברות!
מה הסיפור של מברשות השיניים? בכלל לא חשבתי שיש מה לעשות על זה ניסוי...
ז'ראר דיבר על מבחן העשייה. אז בואו נחשוב על משהו פשוט וקל ליישום:
א. אוספים רשימת חברות מומלצות שלא מבצעות ניסויים בבע"ח ומעבירים לאגודה נגד ניסויים בבע"ח, כדי שיכניסו אותן לידיעון 2010.
ב. מפרסמים ומפיצים במילים את הידיעון כשהוא יתפרסם, בחודשים הקרובים, ומבקשים מכל מי שמקבל את המייל, שישלח מייל לחברה אחת לבחירתו, ויסביר שהוא קונה את המוצרים שלה בזכות העובדה שהיא לא מבצעת ניסויים. (כמובן שיהיה נוסח אחיד שרק צריך לחתום עליו).
ג. לסיום מבררים האם אחת החברות שברשימה זכתה לעלייה משמעותית במכירות בעקבות הפרסום החיובי, ומעבירים את הידיעה למדורי הכלכלה, בתוספת מכתבי לקוחות לדוגמא.
נראה לי שפרסום חיובי יכול לעשות עבודה טובה יותר מאשר חרם, במחשבה שנייה.
אתם מוזמנים להמליץ על חברות!